Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biuro / Administracja
Opis oferty pracyPosiadasz orzeczenie o niepełnosprawności? Szukasz wsparcia i miejsca gdzie spędzisz miło czas? Chcesz uczestniczyć w warsztatach, wycieczkach, wyjściach? Mieszkasz w województwie lubelskim i jesteś osobą niepracującą? Zapisz się już dziś do projektu "Akcja motywacja"! Mamy ostatnie wolne miejsca!!!???????? Projekt oferuje Uczestnikom wiele zajęć: 1) z zakresu kulturoterapii, których głównym celem jest odbudowanie relacji społecznych oraz włączenie się do życia społecznego (wyjścia do kina, teatru, koncert, warsztaty itp.); 2) z zakresu rehabilitacji, której celem jest zniwelowanie deficytów zdrowotnych, maksymalna poprawa jakości życia (masaż, grota solna, basen itp.). Projekt "Akcja motywacja" współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. ️Jesteś zainteresowany lub chcesz uzyskać więcej informacji zapraszam do kontaktu przez formularz Lento.pl
Opis oferty pracyFirma sprzątająca zatrudni osoby do pracy przy sprzątaniu pomieszczeń biurowych, socjalnych, korytarzy na obiekcie firmy Miejsce wykonywania pracy- ul. Budowlana Lublin Praca od poniedziałku do piątku w godz. 16.00 - 20.00 Umowa o pracę, 1/2 etatu. Wymagania: -orzeczenie o niepełnosprawności -dokładność, sumienność -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Proszę o kontakt tylko osoby chętne do pracy. Praca od zaraz. „Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Clar System S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-542), ul. Janickiego 20 b, tel. +48 61 660 11 00, e-mail: clarsystematclarsystem.pl Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową www.clarsystem.pl. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem iodatrodo.pl Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Dane przetwarzane będą przez okres trwania rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres maksymalnie 12 miesięcy lub do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody. Zgodę można wycofać poprzez wysłanie wiadomości z żądaniem na podany wyżej adres mailowy lub osobiście w siedzibie Administratora. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Opis oferty pracySzukasz pracy, która pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności, zdobywać nowe doświadczenia i pracować z ambitnymi ludźmi? Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista/ka ds. projektów unijnych w Lublinie! Oferujemy pełen etat i konkurencyjne wynagrodzenie, a także możliwość pracy z najnowszymi technologiami i narzędziami. W naszej firmie cenimy sobie innowacyjność i kreatywność, dlatego szukamy młodych, ambitnych osób, które chcą rozwijać się razem z nami. Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: • Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ i/lub PFRON • Liderowanie zespołowi projektowemu • Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami • Opracowanie wszelkich wewnętrznych procedur oraz dokumentów projektowych • Planowanie i realizacja działań projektowych oraz zadań dla personelu projektu • Kontrolowanie prawidłowości realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych • Nadzór nad procesem rekrutacji uczestników projektu • Przygotowywanie sprawozdań merytorycznych oraz wniosków o płatność • Czuwanie nad zgodnością działań z harmonogramem projektu oraz obowiązującymi wytycznymi • Wnioskowanie o wprowadzenie koniecznych zmian w projekcie Na wspomnianym stanowisku będziemy wymagać od Ciebie: • Wykształcenia wyższego • Znajomości zasad realizacji i sprawozdawczości projektów dofinansowanych ze środków EFS i/lub EFS+ i/lub PFRON • Znajomości obowiązujących wytycznych w obszarze EFS i/lub EFS+ i/lub PFRON • Minimum 1,5 roczne doświadczenie zawodowego związanego z realizacją projektów dofinansowanych ze środków EFS+ i/lub PFRON [warunek konieczny] • Znajomości systemów LSI / SOWA / SL2014 / SL2021 / EGW • Umiejętności pracy/współpracy w zespole • Samodzielności i umiejętności organizacji pracy • Zaangażowania i odpowiedzialności • Terminowości i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań • Prawo jazdy kategorii B [mile widziane] Pracując razem z nami możemy zaoferować Ci: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca w biurze od poniedziałku do piątku) wraz z systemem premiowym w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku • Możliwość stabilnego rozwoju zawodowego • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne • Praca w miłej i przyjaznej atmosferze pozbawionej korporacyjnych zapędów Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij nam swoje CV w formacie pdf wraz z klauzulą: „Ja niżej podpisany/a, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko: „Specjalista/ka ds. projektów” mailem: na adres @ (w tytule wiadomości podając nr referencyjny: SP/2024 oraz nazwę stanowiska). Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami w celu umówienia spotkania rekrutacyjnego.
Opis oferty pracyJeśli mieszkasz w Lublinie lub okolicach? Jesteś osobą bezrobotną ? Jesteś osobą młodą poszukującą pracy? To dział w projekcie to strzał w 10 !! • Udział jest całkowicie bezpłatny • Bezpłatne spotkania z doradcą zawodowym i psychologiem w ramach projektu • Oferujemy stypendium szkoleniowe w wysokości ok.1400 zł , stażowe za 1 ms ok. 1790 zł. • Pomoc pośrednika pracy w znalezieniu zatrudnienia Nie czekaj tylko zgłoś się!!! Liczba miejsc ograniczona !!!
Kilka słów o nasJesteśmy intensywnie rozwijającą się firmą organizującą szkolenia. Od 13 lat nieustannie szkolimy urzędników samorządowych z tematów, które są dla nich trudne i niezrozumiałe. Pomagamy im rozwiązywać problemy, które pojawiają się na skutek niejasnych ustaw. Przygotowujemy dla nich gotowe materiały, z których od razu mogą korzystać.Przez pierwsze 3 miesiące oferujemy WDROŻENIE do pracy jako pomoc trenera, aby zdobyć lub rozwinąć potrzebne kompetencje do budowania własnego zespołu. Zakres obowiązków w okresie wdrożenia: współpraca z Team Leaderem,wsparcie w koordynacji i zarządzaniu zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż szkoleń,wsparcie administracyjne - wypełnianie dokumentów, tworzenie raportówplanowanie i realizacja zleconych zadań,wdrażanie do pracy już zrekrutowanego pracownika według określonych standardów,odsłuchiwanie rozmów sprzedażowych,ocena i analiza rozmów sprzedażowych,prowadzenie szkoleń z nowymi pracownikami na podstawie analizowanych rozmów,realizacja założonych celów.Zakres obowiązków po okresie wdrożenia: współpraca z Kierownikiem działu,budowanie zespołu telemarketerów odpowiedzialnych za sprzedaż szkoleń oraz koordynowanie i zarządzanie nim, wypełnianie dokumentów, tworzenie raportów, przygotowywanie statystyk,planowanie krótko i długoterminowe oraz realizacja bieżących zadań,wdrażanie do pracy już zrekrutowanego pracownika według określonych standardów,odsłuchiwanie rozmów sprzedażowych,ocena i analiza rozmów sprzedażowych,prowadzenie szkoleń z nowymi pracownikami na podstawie analizowanych rozmów,kontrola jakości - monitorowanie wyników i doskonalenie pracy zespołu,realizacja założonych celów.Kogo szukamy:osoby, która ma wyższe wykształcenie lub studiuje ZAOCZNIE,jest cierpliwa i wytrwała, która chce zarządzać zespołem (na początku ok. 8 osób),lubi wyzwania,potrafi pracować w zespole według określonych reguł i zasad,realizuje wymagane cele oraz stawia sobie wyzwania i stara się im sprostać,lubi analizować dane, wyciągać wnioski na ich podstawie oraz wprowadzać zmiany,potrafi szybko reagować na nieoczekiwane zmiany,umie podejmować trafne decyzje w sytuacjach kryzysowych,jest asertywna, komunikatywna, cierpliwa oraz zmotywowana,potrafi sprawnie posługiwać się narzędziami Microsoft,która chciałby rozwijać swoje umiejętności, podnosić kwalifikacje.Mile widzianedoświadczenie w szkoleniu pracowników oraz zarządzaniu zespołem,znajomość technik sprzedaży, umiejętność zarządzania swoim czasem pracy,doświadczenie w obsłudze systemów CRM.Oferujemy: 8 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30,wynagrodzenie od 28,10 zł brutto za godzinę w okresie wdrożenia, po okresie wdrożenia stawka od 30,50 zł brutto + premie zaczynające się od ok. 15% wynagrodzenia (premia jakościowa oraz ilościowa), umowa zlecenie przez 9 miesięcy, później możliwość umowy o pracę możliwość rozwoju osobistego,rozwinięcie umiejętności zarządzania zespołem,poszerzenie wiedzy z zakresu sprzedaży,rozwinięcie umiejętności analizy i koordynacji działań,pracę w młodym i zgranym zespole,pyszną kawę oraz spotkania integracyjne :)

Opis oferty pracyFundacja, której celem jest aktywizacja społeczna i zawodowa osób wykluczonych z rynku pracy, w tym osób z niepełnosprawnościami poszukuje osoby na stanowisko pracownik biurowy - doradca zawodowy/trener pracy. Miejsce pracy: Lublin Oferujemy: · atrakcyjny system wynagrodzeń, · praca w stabilnej organizacji, która działa nieprzerwanie od ponad 9 lat, · możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, · możliwość awansu zawodowego, · pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach, · zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Obowiązki: · aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnościami, w tym tworzenie jego profilu zawodowego, · wsparcie indywidualne osób z niepełnosprawnościami w procesie poszukiwania pracy, w tym poradnictwo, · pozyskiwanie ofert stażowych oraz ofert pracy dla osób z niepełnosprawnościami, · bezpośredni kontakt z pracodawcami zatrudniającymi osoby z niepełnosprawnościami, · trwałe monitorowanie pracy i wsparcie zatrudnionych osób, · pomoc w pokonywaniu barier w miejscu odbywanego stażu lub zatrudnienia, · kompleksowe wsparcie przy wejściu i początkowym funkcjonowaniu w miejscu stażu zawodowego i pomoc w adaptacji w nowym środowisku pracy, · nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z pracodawcami. Wymagania niezbędne: · wykształcenie wyższe, · posiadanie prawa jazdy kat. B, · bardzo dobra obsługa urządzeń biurowych, komputera, pakietu MS Office, · komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów, · wysoka kultura osobista. Wymagania dodatkowe: · mile widziane doświadczenie zawodowe w aktywizacji zawodowej lub w pracy z osobami niepełnosprawnymi lub bezrobotnymi, · posiadanie kompetencji społecznych, cech osobowości i zainteresowań warunkujących powodzenie w realizacji doradztwa, · sumienność i zaangażowanie w wykonywane zadania. Prosimy o przesyłanie w wiadomości CV zawierające klauzulę poufności. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Opis oferty pracyFirma z branży elektrycznej poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności na stanowisko Monter/ Instalator z orzeczeniem Zakres Obowiązków: - montaż i układanie kabli informatycznych i elektrycznych - montaż tras elektrycznych -montaż rozdzielni elektrycznych, -montaż osprzętu informatycznego i elektrycznego Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - sprawność manualna - doświadczenie nie wymagane wszystkiego nauczymy Oferujemy: - umowa o pracę okres próbny - godziny pracy 8-15, 9-16 Zapraszam do wysłania CV za pomocą portalu bądź Kontakt telefoniczny tel: 784 - pokaż numer telefonu - Oferta realizowana w ramach Projektu " Kurs na niezależność II ! współfinansowanego z PFRON
Opis oferty pracyFirma z branży informatycznej poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności na stanowisko Specjalista ds. sklepu internetowego Zakres Obowiązków: - obsługa klienta zainteresowanego produktem - odpowiadanie na e-maile klientów -kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez Internet. -prowadzenie sklepu internetowego. - aktualizowanie strony internetowej. - wysłanie paczek za pomocą usług kurierskich Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane zainteresowanie sprawami informatyki ( sprzętu , oprogramowania) - dbanie o wizerunek na zewnątrz firmy Oferujemy: - umowa stażowa lub umowa o pracę okres próbny - praca w młodym zespole - w przypadku dłuższej współpracy zapewniamy niezbędne szkolenia Zapraszam do wysłania CV za pomocą portalu bądź Kontakt telefoniczny tel: 784 - pokaż numer telefonu - Oferta realizowana w ramach Projektu " Kurs na niezależność II ! współfinansowanego z PFRON
Opis oferty pracyFundacja Heros prowadzi rekrutację na stanowisko "Pracownik biurowy z elementami kadr i płac". Zapewniamy: - szkolenie z zakresu pracy biurowej, kadr i płac, obsługa programów księgowych, - materiały szkoleniowe, - serwis kawowy i catering, - po zakończeniu szkolenia możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu zawodowego (stypendium stażowe 2294,99 zł/brutto na miesiąc), - stypendium szkoleniowe (1714,72 brutto), - zwrot kosztów dojazdów na szkolenie i staż. Zapraszamy osoby spełniające poniższe wymagania: - posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - zamieszkujące na terenie województwa lubelskiego, - w wieku aktywności zawodowej, - pozostające bez zatrudnienia. Dodatkowo oferujemy wsparcie, m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy, trenera pracy, w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia oraz możliwość realizacji innych szkoleń i staży zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o posiadanym orzeczeniu o stopniu niepełnosprawności przez portal. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 784 - pokaż numer telefonu - . Działania realizowane w ramach projektu „Kurs na niezależność II !” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Klucz do sukcesu II” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na szkolenie pn. „Obsługa klienta z elementami pracy biurowej”. Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • pozostające bez zatrudnienia, • pozostające w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkujące na terenie województwo lubelskiego. Umiejętności jakie uzyskasz podczas szkolenia to m.in.: • Wiedza na temat specyfiki i organizacji pracy na stanowisku Obsługa Klienta z Elementami Pracy Biurowej. • Znajomość zasad prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestru pism wewnętrznych oraz monitorowania prawidłowego obiegu dokumentów. • Znajomość zasad udzielania informacji interesantom oraz kierowania interesantów do właściwych komórek organizacyjnych. • Umiejętność sporządzania, przechowywania i archiwizowania dokumentów. • Wiedza na temat public relations. • Podstawowa wiedza na temat prawa pracy. Zapewniamy: • stypendium szkoleniowe w wysokości 1714,72 zł brutto, • zwrot kosztów dojazdu, • możliwość odbycia stażu zawodowego po odbytym szkoleniu, • wsparcie doradcy zawodowego, psychologa, prawnika, pośrednika pracy, • wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Prosimy o zgłoszenia za pośrednictwem formularza lub kontaktu telefonicznego pod numerem: 570 - pokaż numer telefonu - .
Opis oferty pracyPoszukuję osobistej asystentki do biura w Lublinie. Możliwość pracy zdalnej. Do dyspozycji laptop, telefon, karta multisport, karta na wydatki służbowe, ubezpieczenie medyczne, ewentualnie samochód służbowy z kartą paliwową. Wysokie wynagrodzenie. Praca polega na przekazywaniu zleceń do serwisantów, przygotowanie ofert, spotkania służbowe i prywatne, prowadzenie notatek ze spotkań itp. Szczegóły zatrudnienia do ustalenia i uzgodnienia.
Opis oferty pracyFirma z branży hotelarsko- gastronomicznej poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności na stanowisko Recepcjonistka Zakres Obowiązków: - obsługa telefoniczna klientów firmy - prowadzenie kalendarza rezerwacji zarówno hotelowej jak gastronomicznej -obsługiwanie urządzeń biurowych będących na wyposażeniu recepcji - obsługa kelnerska Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - mile widziane zaświadczenie do celów sanitarno- epidemiologicznych Zapraszam do wysłania CV za pomocą portalu bądź Kontakt telefoniczny tel: 784 - pokaż numer telefonu - Oferta realizowana w ramach Projektu " Kurs na niezależność II ! współfinansowanego z PFRON
Opis oferty pracyFirma z hurtowniczej poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności na stanowisko Asystent ds. księgowości/ Księgowa z orzeczeniem Zakres Obowiązków: - archiwizowanie dokumentacji księgowej - sprawdzanie wystawianie faktur - rozwiązywanie problemów związanych z kosztami funkcjonowania firmy. - zgłaszanie nowych pracowników firmy do Instytucji publicznych. - pomoc w przepływie dokumentacji księgowej Wymagania: -orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - znajomość programów kadrowo- płacowych - doświadczenie w pracy w dziale księgowości minimum rok Oferujemy: - umowę o pracę na okres próbny - niezbędne szkolenia - praca w miłej atmosferze Zapraszam do wysłania CV za pomocą portalu bądź Kontakt telefoniczny tel: 784 - pokaż numer telefonu - Oferta realizowana w ramach Projektu " Kurs na niezależność II ! współfinansowanego z PFRON
Opis oferty pracyFirma z branży logistyczno- hurtowniczej poszukuję Kandydatów na stanowisko Pracownik administracyjno-biurowy dział graficzny Zakres Obowiązków: - archiwizowanie dokumentacji - tworzenie projektów programach graficznych ADOBE Ilustrator, Adobe Photoshop, Corel Draw - wstawianie elementów na stronę internetową Firmy - odpowiadanie e-mailowe na zadane pytania klientów - odbieranie telefonu służbowego, udzielanie informacji na temat produktów Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - warunek konieczny - znajomość pakietu Office i Excel - znajomość programów graficznych Oferujemy: - umowa o pracę na okres próbny - miłą atmosferę w młodym zespole - możliwość rozwoju Zapraszam do wysłania CV za pomocą portalu bądź Kontakt telefoniczny tel: 784 - pokaż numer telefonu - Oferta realizowana w ramach Projektu " Kurs na niezależność II ! współfinansowanego z PFRON
Prężnie rozwijająca się firma z branży odszkodowawczej Przeliczszkode.pl poszukuje Asystentki do pracy biurowej w pełnym zakresie godzinowym.Wymagania:dyspozycyjnośćpunktualność i słownośćstatus studenta (najlepiej studentka zaoczna)wiek maksymalnie do 25 roku życiakreatywne podejście do pracyCo zapewniamy?pracę w zgranym i pozytywnie nastawionym zespole w nowoczesnym biurze na ul. Gęsiej w Lublinierozwój w szerokim zakresieniezbędne narzędzia do pracy - służbowy telefon oraz laptopaatrakcyjne warunki finansowedodatkowe premie za wyniki w pracyCV z aktualnymi zgodami na przetwarzanie danych osobowych proszę wysyłać w wiadomości prywatnej.Informujemy że odezwiemy się do wybranych osób.
Opis oferty pracyW związku z intensywnym rozwojem szukamy pośrednika pracy do realizacji wsparcie projektowego. Jeżeli masz min. 2 lata doświadczenia w pracy z Uczestnikami Projektów - zapraszamy! Teren: woj. lubelskie: Krasnystaw, Zamość, Chełm, Lublin
Firma Idealny Wzrok, działająca od wielu lat na rynku, poszukuje osoby na stanowisko kierownicze w Lublinie. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, odpowiedzialną i chcesz dołączyć do naszego zespołu, zapraszamy do zapoznania się z poniższą ofertą pracy.Do twoich obowiązków będzie należeć:-Opieka nad pacjentami i kordynacja działań -Nadzór nad dokumentacja medyczną -Częściowa obsługa naszych social mediów i e-maila: kontrola skrzynki, przekazywanie wiadomości-Telefoniczna rejestracja pacjentów-Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, dbanie o porządek w biurze-Zarządzanie sprawami administracyjnymi-Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie i zapewnienie terminowości realizacji zadań-Zadania związanych z porządkowaniem segregatorów, kserowaniem, skanowaniem, przygotowywaniem zestawień itp.-Przygotowywanie raportów, analiz, dokumentówWymagania:-Elastyczność dotycząca wykonywanych zadań-Zorganizowanie oraz umiejętność skutecznego zarządzania czasem (swoim oraz osób, których kalendarzem zarządza)-Doskonałe umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz wysoki poziom kultury osobistej-Kreatywność w rozwiązywaniu problemów-Samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone obowiązki-Dobra organizacja pracy własnej oraz zdolność do pracy pod presją czasu-Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excela), dysk google,mailOferujemy:-Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych kompetencji-Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/kontrakt-Możliwość rozwoju oraz awansu na wyższe stanowiska-Pracę w zgranym zespoleMile widziane osoby posiadajace doświadczenie w branży medycznej.Wymagane dokumenty: CV - Prosimy składać za pośrednictwem portalu olx.
Opis oferty pracyNabądź wiedzy i doświadczenia na bezpłatnych kursach oraz stażach zawodowych! Jeżeli: - jesteś osobą bezrobotną - mieszkasz w województwie lubelskim- w Lublinie lub okolicach - jesteś osobą w wieku 18-65 lat ZAPRASZAMY DO NAS!!! Oferujemy Ci całkowicie darmowe kursy, które pomogą Ci zdobyć umiejętności zawodowe. Kursy będą dostosowane do Uczestników Projektu oraz do zapotrzebowania na lokalnym rynku pracy. Każdy uczestnik ma szanse udziału w stażach zawodowych z gwarancją zatrudnienia po stażu. Jeżeli chodzi o wsparcie pozamerytoryczne to otrzymasz: -Stypendium szkoleniowe! - Stypendium stażowe! -Ubezpieczenie ZUS! -Zwrot kosztów dojazdu na szkolenie! ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!
Opis oferty pracyWymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Praca na pół etatu w sekretariacie biura w stałych godzinach pracy 4 dni w tygodniu (stanowisko: sekretarka/sekretarz). Praca polega głównie na koordynacji pracy biura – odbiór telefonów, obsługa poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej, praca z dokumentami wpływającymi do biura – przekazywanie korespondencji, współpraca z Zarządem polegająca na przekazywaniu informacji. Obowiązki: - Zarządzanie korespondencją, - Koordynacja zadań biurowych, - Przygotowywanie dokumentów, - Praca z pakietem Office, - Wysyłanie dokumentów, - Obsługa klienta. Wymagania: - Minimum średnie wykształcenie, - Samodzielność i dobra organizacja pracy, - Precyzja i dokładność, - Znajomość pakietu Office, - Dyspozycyjność, - Wysoka kultura osobista, - Umiejętność pracy z ludźmi, - Doświadczenie na podobnym stanowisku, - Znajomość obsługi komputera, - Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (warunek konieczny). Klauzula RODO "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Opis oferty pracyLubelskie Centrum Małych Zwierząt to całodobowa klinika weterynaryjna, która istnieje na rynku lubelskim od ponad 28 lat. Obecnie poszukujemy pracownika w dziale spopielarni dla małych zwierząt. Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa klienta (telefonu, online, kontakt bezpośredni) - pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów - prace biurowe związane z dokumentacją - planowanie pracy kierowców Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - obsługa komputera - komunikatywność - zdolności organizacyjne - umiejętność pracy w grupie - odporność na stres Oferujemy: - umowę o prace w systemie dwuzmianowym - dopłaty do ubezpieczenia grupowego - stabilną prace w przyjaznym zespole
Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Klucz do sukcesu II” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na szkolenie pn. „Prace biurowe z elementami grafiki komputerowej”. Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • pozostające bez zatrudnienia, • pozostające w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkujące na terenie województwo lubelskiego. Umiejętności jakie uzyskasz podczas szkolenia to m.in.: • Znajomość zasad prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestru pism wewnętrznych oraz monitorowania prawidłowego obiegu dokumentów. • Umiejętność prowadzenia czynności kancelaryjnych w systemie elektronicznym lub tradycyjnym. • Znajomość zasad udzielania informacji interesantom oraz kierowania interesantów do właściwych komórek organizacyjnych. • Umiejętność sporządzania, przechowywania i archiwizowania dokumentów. • Umiejętność wykonania montażu obrazów graficznych, z zastosowaniem dostępnych narzędzi • Znajomość programów graficznych, np.: Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, QuarkXpress, Corel Draw i InDesign • Umiejętność tworzenia grafiki wektorowej Zapewniamy: • stypendium szkoleniowe w wysokości 1714,72 zł brutto, • zwrot kosztów dojazdu, • możliwość odbycia stażu zawodowego po odbytym szkoleniu, • wsparcie doradcy zawodowego, psychologa, prawnika, pośrednika pracy, • wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Prosimy o zgłoszenia za pośrednictwem formularza lub kontaktu telefonicznego pod numerem: 570 - pokaż numer telefonu - .
Opis oferty pracyTRWA REKRUTACJA, ZAPRASZAMY! Miejsce pracy: Lublin Praca od zaraz Podejmij się wyzwań!! - Bieżąca obsługa sekretariatu; - Koordynacja prawidłowego obiegu dokumentacji; - Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; - Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych; - Obsługa sal konferencyjnych, spotkań i wydarzeń firmowych; - Wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej; - Wsparcie pozostałych działań Administracji. Twoje umiejętności -Doświadczenie na podobnym stanowisku; -Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (poziom co najmniej B1); -Biegła znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint); -Bardzo dobra organizacja pracy własnej i skrupulatność; -Umiejętność analitycznego, kreatywnego myślenia; -Wysoka kultura osobista i dużo pozytywnej energii do codziennych działań; Oferujemy: -możliwość rozwoju zawodowego -długofalową współpracę -pracę w doświadczonym zespole -pracę na podstawie umowy o pracę -przyjazne środowisko pracy, Rodzaj pracy: Pełny etat, Stała
Opis oferty pracyPraca biurowa dla studentów. Lublin ul. Mełgiewska. Telefoniczne umawianie spotkań. Stawka 28,10 netto, umowa zlecenie. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. CV proszę przesyłać na adres @ Nie wymagamy doświadczenia.

Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych II !” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na szkolenie stacjonarne pn. "Obsługa klienta z elementami social media”. Zapewniamy: • szkolenie z zakresu pracy na stanowisku pracownika obsługi klienta z elementami social media, • materiały szkoleniowe, • stypendium szkoleniowe w wysokości 15,31 zł/h, • catering na zajęciach, • zwrot kosztów dojazdów na szkolenie. Po zakończeniu szkolenia istnieje możliwość odbycia 3- miesięcznego stażu zawodowego przygotowującego do pracy ze stypendium 2294,99 zł oraz pomoc w uzyskaniu zatrudnienia. Zapraszamy osoby spełniające poniższe wymagania: • posiadanie aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, • pozostawanie bez pracy, • pozostawanie w wieku aktywności zawodowej (tj. osoby, które nie osiągnęły wieku emerytalnego), • zamieszkiwanie na terenie województwa lubelskiego. Prosimy o zgłoszenia za pośrednictwem formularza lub kontaktu telefonicznego pod numerem: 537 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyFirma poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności na stanowisko Pracownik Biurowy z orzeczeniem w Dziale Handlowym Zakres Obowiązków: - utrzymywanie relacji z Klientami Firmy - prezentacja podzespołów produktów - archiwizowanie dokumentacji technicznej i handlowej - odpowiadanie na emaila w sprawie produktów - w razie potrzeby zajmowanie się social media - koordynacja strony internetowej, wystawianie produktów na stronę. - porządkowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą części zamiennych - mile widziana znajomość strefy gier komputerowych. Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - mile widziane wykształcenie wyższe albo zmysł techniczny ( zainteresowanie sprawami IT) Zapraszam do wysłania CV za pomocą portalu bądź Kontakt telefoniczny tel: 784 - pokaż numer telefonu - Oferta realizowana w ramach Projektu " Kurs na niezależność II ! współfinansowanego z PFRON
Obsługa klienta oraz koordynacja prac zleconych w zakładnie obróbki metali - Lublin Inżynierska 6Wymagania:Mile widziana znajomość tematyki wykonywania części mechanicznych lub kierowania pracami zleconymiMile widziane wykształcenie wyższe techniczne ze znajomością rysunku technicznego.Miła aparycja, dobry kontakt z klientami.Przyjmowanie zleceń oraz koordynacja prac zleconych, informowanie klientów oraz kontakt.Wystawianie faktur oraz w.z.Rozliczanie prac wykonanych - ew. kalkulacje.Osoba energiczne, dyspozycyjna, odpowiedzialna.C.V. wraz ze zdjęciem proszę o przesyłanie na adres mailowy.konstal a konstal . pl

Opis oferty pracyLUBhunters to lubelska firma zajmująca się headhuntingiem, consultingiem HR i szkoleniami. Wieloletnie doświadczenie rekruterów i trenerów LUBhunters, połączone z wyczerpującą znajomością biznesu i skupieniem na realizacji celów, pozwalają adekwatnie odpowiadać na potrzeby rynku oraz skutecznie łączyć najwłaściwszych kandydatów z pracodawcami. Dla naszego klienta SDM Polska – włoskiej firmy wykonującej podzespoły lotnicze z blachy poszukujemy osoby na stanowisko: KONTROLER JAKOŚCI MIEJSCE PRACY: LUBLIN TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: - Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z procesami produkcyjnymi i kontrolą jakości; - Kontrola dostaw oraz wysyłek; - Kontrola części wykonywanych przez produkcję; - Dbanie o odpowiednie zabezpieczenie części na każdym etapie produkcji. PRZEŚLIJ SWOJĄ APLIKACJĘ JEŚLI POSIADASZ: - Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy (mile widziane); - Wykształcenie techniczne; - Umiejętność pracy z rysunkiem technicznym oraz posługiwanie się narzędziami pomiarowymi; - Dobrą organizację czasu pracy; Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Jeśli opisany zakres obowiązków wydaje Ci się atrakcyjny i dopasowany do ciebie, ale chcesz bliżej poznać i zrozumieć specyfikę opisanego stanowiska pracy to prosimy, wyślij nam swoje CV na adres: @ CV prosimy wysyłać z załączeniem klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych (włączając fotografię zamieszczoną w CV) przez administratora danych firmę Katarzyna Jośko LUBHUNTERS, ul. Szafranowa 21/2, 20-810 Lublin dla celów prowadzenia aktualnej rekrutacji, w której biorę udział, w tym na udostępnienie podanych przeze mnie danych osobowych potencjalnemu pracodawcy. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu wykorzystania w kolejnych naborach prowadzonych przez Katarzynę Jośko LUBHUNTERS przez okres najbliższych 12 miesięcy. Wyrażam zgodę na przesyłanie mi ofert pracy z wykorzystaniem podanego przeze mnie adresu e-mail oraz numeru telefonu. CIESZYMY SIĘ NA FAKT SPOTKANIA I ROZMOWY Z TOBĄ!
Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Klucz do sukcesu II” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na szkolenie pn. „Excel w pracy biurowej”. Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • pozostające bez zatrudnienia, • pozostające w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkujące na terenie województwo lubelskiego. Umiejętności jakie uzyskasz podczas szkolenia to m.in.: • Wprowadzenie do programu Excel; • Praca z arkuszami kalkulacyjnymi; • Sortowanie i filtrowanie danych; • Tworzenie formuły i odniesienia; • Analiza danych; • Praca z funkcjami; • Współpraca z innymi aplikacjami Microsoft Office. Zapewniamy: • stypendium szkoleniowe w wysokości 1714,72 zł brutto, • zwrot kosztów dojazdu, • możliwość odbycia stażu zawodowego po odbytym szkoleniu, • wsparcie doradcy zawodowego, psychologa, prawnika, pośrednika pracy, • wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Prosimy o zgłoszenia za pośrednictwem formularza lub kontaktu telefonicznego pod numerem: 570 - pokaż numer telefonu - .
Opis oferty pracyFirma z branży telekomunikacyjnej prowadzi nabór na stanowisko: Asystent biurowy z projektowaniem Miejsce odbywania stażu: Lublin Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • pozostające bez zatrudnienia, • pozostające w wieku aktywności zawodowej (kobiety 60 lat, mężczyźni 65 lat), • zamieszkujące na terenie województwo lubelskiego. Wymagania: • doświadczenie w pracy biurowej, • doświadczenie w projektowaniu - mile widziane, • znajomość obsługi programu CAD - mile widziane • znajomość dokumentacji technicznej. • biegła obsługa komputera i programów biurowych, Zapewniamy: • stypendium stażowe w wysokości 2294,99 (brutto)/mies. • zwrot kosztów dojazdu, • możliwość zatrudnienia po odbytym stażu. Dodatkowo przed podjęciem stażu oferujemy profesjonalne, płatne szkolenie. Oferujemy też wsparcie m. in. doradcy zawodowego, psychologa, prawnika, pośrednika pracy, a także wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Prosimy o zgłoszenia za pośrednictwem formularza lub kontaktu telefonicznego pod numerem: 570 - pokaż numer telefonu - . Działanie realizowane w ramach projektu pn. „Klucz do sukcesu II” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Specjalista ds. Projektów i AdministracjiObecnie dla naszego klienta z branży e-commerce (branża spożywcza) poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Projektów i Administracji która będzie wspierać Zarząd w bieżących oraz przyszłych projektach.Zakres obowiązków:Aktywny udział w rozwoju firmy i realizacja projektów organizacyjnych i strukturalnychPrzygotowywanie dokumentacji Nadzór nad realizacją projektów powierzonych zewnętrznym firmomWstępne badanie rynku dla nowych projektów Research informacji w Internecie - prowadzenie baz danych kontaktówKontakt z UrzędamiPomoc w pozyskiwaniu dofinansowań z UE oraz lokalnychRedagowanie pism, dokumentów, przygotowywanie raportów, prezentacji, podsumowań bieżących wydarzeń w firmieRekrutacja nowych pracownikówBudowanie strategii marketingowychTworzenie biznesplanów i kosztorysówWykonywanie wszelkich innych zleconych zadań związanych z bieżącą działalnościąWymagania:Biegła znajomość języka angielskiego w piśmie (minimum poziom B2)Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiówZnajomość obsługi sprzętu biurowegoProaktywność w działaniu i umiejętność rozwiązywania problemówWysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjneDobra znajomość obsługi pakietu OfficeDokładność i rzetelność w realizacji zadańZnakomita umiejętność planowania i organizowania działańMile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuSamoorganizacja, skrupulatność, terminowośćMile widziane wykształcenie związane z finansami, np.: finanse i rachunkowość i pokrewneDodatkowymi atutami umiejętność tworzenia kosztorysów, rekrutacji, znajomość przepisów prawa cywilnegoCo oferujemy?Rodzaj umowy: Oferujemy umowę o pracę dla absolwentów lub umowę zlecenie dla studentów. W przypadku gdy posiadasz status ucznia/studenta kwota brutto = netto. Atrakcyjne wynagrodzenieMożesz rozpoczynać pracę w godzinach 07:00 – 09:30. Sam decydujesz o której. Pracujemy 8 godzin. Nie ma mowy o żadnych nadgodzinach czy pracy w weekendy. Szanujemy work-life balance. Pracujemy na pełen etat od poniedziałku do piątku.Dofinansowanie do karty Multisport Pomocny, zgrany zespół, w którym stawia się na współpracę, a nie rywalizację, Jasne zasady i oczekiwania Sprzęt niezbędny do wykonywania zadań Nielimitowany dostęp do najpyszniejszej yerba mate w naszym układzie planetarnym ;)Miejsce pracy: Świdnik, ul. Skośna 11b - 3 minuty jazdy samochodem wjeżdżając do Świdnika od ul. Mełgiewskiej) Jeszcze kilka słów o PoYerbani.plJesteśmy jednym z największych importerów i dystrybutorów yerba mate na terenie Europy. Cieszymy się pozycją lidera rodzimego rynku i mamy ogromny udział w tym, że grono sympatyków yerba mate wciąż się powiększa. Mimo to nie jesteśmy żadną korporacją z open spacem na 500 osób, a grupą ambitnych, pomysłowych i pracowitych ludzi zakochanych w Ameryce Południowej i przekuwających to w biznes. Wierzymy, że dzięki wspólnej pracy i zaangażowaniu w przyszłości zostaniemy największym producentem yerba mate i liderem sprzedaży internetowej.Dołącz do nas i razem z nami realizuj misję dostarczania najwyższej jakości naturalnych produktów z różnych zakątków świata, tak, by stały się powszechne i dostępne dla każdego bez najmniejszych ograniczeń! Podejmiesz się tej misji razem z nami?Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Chcesz aplikować? Prosimy o wysłanie swojego CV. Dodatkowo prosimy napisać w wiadomości w kilka zdaniach dlaczego akurat Ciebie powinnyśmy zatrudnić. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 24725Informujemy, że w przypadku złożenia aplikacji, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Grupę RBR Sp. z o.o., ul. Skośna 11b, 21-040 Świdnik jako Administratora danych, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podstawą przetwarzania Państwa danych będą przede wszystkim: (i) w przypadku ubiegania się o umowę o pracę - obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy Kodeksu pracy oraz zgoda wyrażona w zakresie dobrowolnie podanych przez Państwa danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. c),a) RODO), (II) w przypadku gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa cywilnoprawna - podjęcie działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą oraz zgoda wyrażona w zakresie dobrowolnie podanych przez Państwa danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. b),a) RODO). Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją wobec przetwarzania Państwa danych, w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych zawarte są w Klauzuli informacyjnej dostępnej na naszej stronie www.gruparbr.pl/rodo-uopiuc-p/
Opis oferty pracyFundacja Heros w ramach projektu pn. „Klucz do sukcesu II” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na szkolenie pn. „Excel w pracy biurowej”. Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • pozostające bez zatrudnienia, • pozostające w wieku aktywności zawodowej, • zamieszkujące na terenie województwo lubelskiego. Umiejętności jakie uzyskasz podczas szkolenia to m.in.: • Wprowadzenie do programu Excel; • Praca z arkuszami kalkulacyjnymi; • Sortowanie i filtrowanie danych; • Tworzenie formuły i odniesienia; • Analiza danych; • Praca z funkcjami; • Współpraca z innymi aplikacjami Microsoft Office. Zapewniamy: • stypendium szkoleniowe w wysokości 1714,72 zł brutto, • zwrot kosztów dojazdu, • możliwość odbycia stażu zawodowego po odbytym szkoleniu, • wsparcie doradcy zawodowego, psychologa, prawnika, pośrednika pracy, • wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Prosimy o zgłoszenia za pośrednictwem formularza lub kontaktu telefonicznego pod numerem: 570 - pokaż numer telefonu - .
Opis oferty pracyS.T.R PROJEKT Stanisław Romaniszyn wraz z partnerem projektu Fundacją Aktywizacji Zawodowej i Rozwoju zapraszają do udziału w projekcie "W kierunku reintegracji" Projekt skierowany jest do : - osób wykluczonych społecznie, zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym : - osób niepełnosprawnych - osób mieszkających na terenie województwa lubelskiego - biernych zawodowo W ramach projektu oferujemy: - spotkania indywidualne z psychologiem , prawnikiem - spotkania indywidualne z pośrednikiem pracy - szkolenie zawodowe 120 h - stypendium szkoleniowe ok 1400 zł netto - 3 miesięczne staże zawodowe - stypendium za 1 msc 1790,30 netto - zwroty kosztów dojazdu na zajęcia - catering i serwis kawowy
Opis oferty pracyFundacja Heros prowadzi rekrutację na stanowisko "Recepcjonista - asystent biurowy i administracyjny". Zapewniamy: • szkolenie z zakresu pracy biurowej, administracyjnej i obsługi klienta, • materiały szkoleniowe • po zakończeniu szkolenia możliwość odbycia 3-miesięcznego stażu zawodowego (stypendium stażowe 2294,99 zł/brutto na miesiąc), • stypendium szkoleniowe (1714,72 brutto), • zwrot kosztów dojazdów na szkolenie i staż. Zapraszamy osoby spełniające poniższe wymagania: • posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, • zamieszkujące na terenie województwa lubelskiego, • w wieku aktywności zawodowej, • pozostające bez zatrudnienia. Dodatkowo oferujemy wsparcie, m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy, trenera pracy, w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia oraz możliwość realizacji innych szkoleń i staży zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o posiadanym orzeczeniu o stopniu niepełnosprawności przez portal. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 784 - pokaż numer telefonu - . Działania realizowane w ramach projektu „Kurs na niezależność II !” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie handlowej koordynacja działań związanych z zaopatrzeniem, dystrybucją, ewentualnym montażem produktów do klientów planowanie pracy zespołu przeprowadzanie projektów będących w bezpośrednim związku z obsługą klienta samodzielna opieka nad klientami kluczowymi wyjaśnianie problemów i reklamacji z klientami kontrola, nadzór i realizacje zawartych umów Nasze wymagania minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku solidność, uczciwość, zdolności organizacyjne bardzo dobre umiejętności nawiązywania relacji z klientem doświadczenie w postępowaniu z klientami i kierowaniu ludźmi umiejętność pracy w zespole prawo jazdy kat. B (dodatkowym atutem będzie posiadanie kat. C) bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, znajomość programu magazynowego wapro mag Oferujemy ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie stabilne warunki zatrudnienie ukierunkowane na długofalową współpracę Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia Benefity służbowy telefon do użytku prywatnego auto służbowe do celów prywatnych WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: List motywacyjny (referencje będą dodatkowym atutem) CV. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Opis oferty pracySpecjalista ds. zamówień publicznych Twój zakres obowiązków przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, sporządzanie dokumentacji zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz procedurami wewnętrznymi firmy, współpraca z działem handlowym wnioskującym o udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), ocena formalno–prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne), archiwizacja dokumentacji. Nasze wymagania minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe. Atutem będą studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podnoszące posiadane kwalifikacje minimum 4 letnie (w ciągu ostatnich 5 lat) doświadczenie na podobnym stanowisku z samodzielną obsługą zamówień publicznych w branży medycznej lub Administracji Publicznej doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie medycznego sprzętu jednorazowego użytku oraz sprzętu medycznego inwestycyjnego , mile widziana praktyczna znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, umiejętność interpretacji i analizy aktów prawnych, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność planowania i organizowania własnej pracy, umiejętność komunikacji i pracy w zespole, dokładność, rzetelność i samodzielność, odporność na manipulację i wpływy, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, asertywność i stanowczość, odpowiedzialność za efekty powierzonych zadań. To oferujemy pracę na podstawie umowy o pracę, pracę na cały etat, ubezpieczenie grupowe, możliwość rozwoju zawodowego, przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego oraz szkolenia. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: List motywacyjny (referencje będą dodatkowym atutem) CV. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Opis oferty pracyFundacja FLOW zaprasza do udziału w projekcie „Droga do sukcesu” nr FELU.08.01-IP.02-0073/23. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Do udziału w projekcie zapraszamy osoby bierne zawodowo, pozostające bez zatrudnienia, w tym osoby z niepełnosprawnościami, osoby wykluczone społecznie zamieszkujące województwo lubelskie. Oferujemy następujące wsparcie: - Diagnoza potrzeb z utworzeniem Indywidualnej Ścieżki Reintegracji - Life coaching - Pomoc prawna - Doradztwo zawodowe - Pomoc specjalisty np. dietetyk, fizjoterapeuta, terapeuta środowiskowy, psychoedukacja - Szkolenia zawodowe 96h - Pośrednictwo pracy - 3 miesięczny staż zawodowy - STYPENDIUM STAŻOWE: 1 790,28 ZŁ Zapewniamy: • Materiały szkoleniowe • Stypendium szkoleniowe • Stypendium stażowe • Zwrot kosztów dojazdu Kontakt: Biuro projektu: ul. Szewska 6, 20-086 Lublin Biuro projektu dostosowane architektonicznie do osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Możliwość skorzystania z usług dostępowych np. tłumacz języka migowego, asystent osoby z niepełnosprawnością lub inne w zależności od potrzeb osób zgłaszających. Tel. 572 - pokaż numer telefonu - , 81 746 69 41 e-mail: @ Dokumenty rekrutacyjne są dostępne w biurze projektu oraz na stronie internetowej Fundacji FLOW https://fundacjaflow.viamed.pl/droga-do-sukcesu
Opis oferty pracyPodstawowe obowiązki: • Obsługa klienta indywidualnego oraz grupowego • Przygotowywanie ofert • Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie ubezpieczeń • Prowadzenie dokumentacji biurowej • Pozostałe zadania administracyjne związane z funkcjonowaniem biura zlecone przez pracodawcę Wymagania: • Orzeczenie o niepełnosprawności warunek konieczny • Komunikatywność • Staranność, dokładność w prowadzeniu dokumentacji • Zdolności organizacyjne • Nastawienie na cel • Znajomość obsługi pakietu MS Office • Mile widziani absolwenci szkół wyższych Oferujemy: • Szkolenia z zakresu ubezpieczeń • Ubezpieczenie grupowe • Telefon służbowy • zdobycie doświadczenia Rekrutacja realizowana jest w ramach projektu „Razem możemy więcej!” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Opis oferty pracyAsystentka kierownika firmy Wspieranie kierownika w organizacji pracy i strategicznych inicjatywach wpływających na rozwój firmy Tworzenie raportów i analiz dla przedsiębiorstwa wg określonych wytycznych Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura Obsługa korespondencji firmowej Współpraca z dostawcami Kontakt z klientem Nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów Weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów Redagowanie pism Porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów Kogo szukamy? Osoby, która: 1. Lubi prace administracyjną 2. Jest chętna i zaangażowana do poznawania nowych rzeczy 3. Jest pogodna i ma miłe usposobienie 4. Potrafi zaplanować swój czas i nie wymaga stałego nadzoru Oczekujemy: 1. Skrupulatności 2. Dobrej znajomosci pakiety Microsoft office 3. Nienagannej kultury osobistej 4. Umiejętności zachowania dyskrecji i taktu 5. Energii, komunikatywności i otwartości 6. Zainteresowania nawiązaniem długoterminowej współpracy Miłe widziane osoby bez doświadczenia.
Opis oferty pracyPoszukujemy osób, do udziału w projekcie realizowany z Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027, w którym głównym celem jest odbycie 3-miesięcznego stażu z możliwością dalszego zatrudnienia. Oferujemy: płatne szkolenie (każdy uczestnik za udział w szkoleniu dostaje wynagrodzenie+ zaświadczenie o ukończeniu szkolenia) catering na zajęciach w postaci obiadu oraz serwisu kawowego indywidualne wsparcie Doradcy Zawodowego indywidualne wsparcie Pośrednika Pracy ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków płatny 3-miesięczny staż możliwość dalszego zatrudnienia możliwość wskazania miejsca stażowego badania lekarskie przed stażem oraz orzeczenie lekarza medycyny pracy dopuszczające do pracy na określonym stanowisku zaświadczenie o ukończeniu staży wraz z opinią pracodawcy zwrot kosztów dojazdu Wymagania: osoby bezrobotne osoby w wieku przedemerytalnym- Panie do 60r.ż. i Panowie do 65r.ż. (WARUNEK KONIECZNY) zamieszkuje w rozumieniu przepisów KC – na terenie województwa Lubelskiego Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku. Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV za pośrednictwem portalu OLX. W celu udzielenia dodatkowych informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego pod nr. 507 - pokaż numer telefonu - od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.
Opis oferty pracyKancelaria Radców Prawnych w Lublinie zatrudni radcę prawnego/adwokata Od kandydatów wymagamy: - dyspozycyjności - odpowiedzialności, skrupulatności i zaangażowania, - samodzielności i dobrej organizacji czasu pracy, - umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole, - komunikatywności - wysokiej kultury osobistej - praktycznej znajomości prawa samorządu terytorialnego Wymagane doświadczenie w zakresie obsługi prawnej w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego Oferujemy: - możliwość zdobycia nowych doświadczeń i poszerzenia wiedzy, - atrakcyjne wynagrodzenie, - stabilne zatrudnienie (preferowany kontrakt b2b), - praca minimum 2-3 dni w tygodniu. Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
Opis oferty pracyKancelaria Radców Prawnych w Lublinie zatrudni aplikanta radcowskiego I roku aplikacji radcowskiej Wymagania: - odpowiedzialność, skrupulatność i zaangażowanie, - samodzielność i dobra organizacja czasu pracy, - umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole, Oferta: - możliwość zdobycia nowych doświadczeń i poszerzenia wiedzy, - możliwość zawarcia umowy o pracę do końca trwania aplikacji - możliwość rozwoju i awansu Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres @ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Opis oferty pracyPodstawowe obowiązki: * Praca przy telefonie – umawianie i odbieranie połączeń telefonicznych * Praca przy komputerze, kompletowanie ofert, korespondencja mailowa z klientem *Oferowane i wystawianie polis ubezpieczeniowych Wymagania: * Mile widziane doświadczenie pracy przy telefonie * Swobodna praca przy komputerze * Zaradność, szybkość uczenia się * ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Oferujemy: * 3 miesięczny staż z możliwością zatrudnienia po zakończeniu * Terminowe wynagrodzenie * Możliwość ciągłego rozwoju Zatrudnienie realizowane jest w ramach projektu "Razem możemy więcej!", współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Opis oferty pracyJeśli jesteś doświadczonym liderem, gotowym na nowe wyzwania zostań na chwilę i zapoznaj się z naszym ogłoszeniem. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się Fundacją poszukującą wyjątkowego kierownika, który dołączy do naszego zespołu. Jeśli masz pasję do zarządzania zespołami, doskonałe umiejętności organizacyjne i chcesz pracować w dynamicznym i zorganizowanym środowisku, to ta oferta jest dla Ciebie. Oferujemy pełen etat i konkurencyjne wynagrodzenie, a także możliwość pracy z najnowszymi technologiami i narzędziami. W naszej firmie cenimy sobie innowacyjność i kreatywność, dlatego szukamy młodych, ambitnych osób, które chcą rozwijać się razem z nami. Jako Kierownik działu zarządzania projektami będziesz odpowiedzialny za: • Koordynację i całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ w dziale • Liderowanie i zarządzanie personelem koordynującym projekty w dziale • Planowanie działań projektowych oraz zadań dla personelu zarządzającego projektami • Nadzór i opracowywanie wszelkich wewnętrznych procedur oraz dokumentów projektowych • Kontrolowanie prawidłowości realizowanych działań informacyjnych i promocyjnych • Nadzór nad procesem rekrutacji uczestników projektu • Nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań merytorycznych oraz wniosków o płatność za pomocą CST2021 • Nadzór nad zgodnością działań z harmonogramem projektu oraz obowiązującymi wytycznymi w obszarze EFS+ na lata 2021-2027 • Nadzór nad wnioskowaniem o wprowadzenie koniecznych zmian w projekcie • Kontakt z Instytucjami Pośredniczącymi oraz Kontrahentami, Partnerami Na wspomnianym stanowisku będziemy wymagać od Ciebie: • Wykształcenie wyższe [preferowane zarządzanie, ekonomia, administracja] • Znajomość zasad realizacji i sprawozdawczości projektów dofinansowanych ze środków EFS+ • Znajomość obowiązujących wytycznych w obszarze EFS+ lata 2021-2027 • Minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe związane z realizacją projektów dofinansowanych ze środków EFS+ lata 2021-2027 [warunek konieczny] • Znajomość systemów SOWA, CST2021 • Umiejętności pracy/współpracy w zespole • Samodzielności i umiejętności organizacji pracy • Zaangażowania i odpowiedzialności • Terminowości i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań • Pozytywne podejście do życia • Czynne prawo jazdy kat. B [warunek konieczny] Pracując razem z nami możemy zaoferować Ci: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca w biurze od poniedziałku do piątku) wraz z systemem premiowym w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku • Możliwość stabilnego rozwoju zawodowego • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne • Praca w miłej i przyjaznej atmosferze pozbawionej korporacyjnych zapędów Osoby zainteresowane pracą na w/w stanowisku prosimy o przesłanie CV w formacie pdf wraz z klauzulą: „Ja niżej podpisany, na podstawie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji na stanowisko: „Kierownik działu zarządzania projektami” mailem: na adres kontakt[at]crb.lublin.pl (w tytule wiadomości podając nr referencyjny: KDZP/L/2024 oraz nazwę stanowiska). Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami w celu umówienia spotkania rekrutacyjnego.
Opis oferty pracyFundacja Heros poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności Dla Swojego Klienta poszukuję Kandydatów na stanowisko Młodszy Specjalista ds. rekrutacji ( staż) Praca zdalna Zakres Obowiązków: - rozmowy telefoniczne z Kandydatami odpowiadającymi na ogłoszenia - wystawianie ogłoszeń związanych z pracą za granicą, nieruchomościami - umawianie spotkań rekrutacyjnych, - pomoc w organizacji dokumentacji potrzebnej do wyjazdu do pracy za granicą. - pomoc w organizacji transportu i noclegów na miejscu pracy. - wyjaśnianie kwestii aklimatyzacyjnych Wymagania: - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności- warunek konieczny - mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno- biurowej minimum 1 rok - wykształcenie średnie - mile widziana znajomość języka angielskiego ( bądź w trakcie nauki) - dobra znajomość pakietu Office - zapraszamy Osoby wyłącznie z województwa Lubelskiego Oferujemy: - umowa stażowa ( 3 miesiące) + praca - w miłej atmosferze w młodym zespole. Zapraszam do aplikowania poprzez portal Lento.pl i przesłanie CV bądź kontakt telefoniczny tel: 784 - pokaż numer telefonu - Oferta w ramach Projektu współfinasowanego z PFRON " Kurs na niezależność II"
Opis oferty pracyPodstawowe obowiązki: * Praca przy komputerze – wstawianie ofert na stronę * Copywriter – tworzenie tekstów, opis produktów * Tworzenie treści zgodnie z otrzymanym zleceniem Wymagania: * Mile widziane doświadczenie pracy przy tworzeniu opisów * Swobodna praca przy komputerze * Zaradność, szybkość uczenia się * ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Oferujemy: * Pomoc innych pracowników w początkowym okresie zatrudnienia * Terminowe wynagrodzenie * Możliwość ciągłego rozwoju Zatrudnienie realizowane jest w ramach projektu "Razem możemy więcej!", współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Opis oferty pracyTwoje obowiązki w miejscu pracy: • sporządzanie i redagowanie pism, • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • kontakt z klientem, • obsługa urządzeń biurowych. Oferujemy: • szkolenie wprowadzające na stanowisko pracy, • możliwość rozwoju zawodowego, • możliwość zwrotu kosztów dojazdu. Oferta skierowana jest do osób: • posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, • zamieszkujących na terenie województwa lubelskiego, • w wieku aktywności zawodowej, • pozostających bez zatrudnienia. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz informacji o posiadanym orzeczeniu o niepełnosprawności przez portal. Zapraszamy również do kontaktu: 784 - pokaż numer telefonu - . Działania realizowane w ramach projektu „Kurs na niezależność II !” współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Opis oferty pracyOgólnopolska sieć klinik OKOKLINIK dr n. med. Michała Kamińskiego, specjalizująca się w chirurgii okulistycznej poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik administracyjno - biurowy/rejestratorka medyczna. Lokalizacja pracy: Lublin Wymagania: - doświadczenie w pracy w placówce medycznej - wykształcenie średnie lub wyższe - wiedza w zakresie zagadnień medycznych - znajomość programów OPTIMA i mMedica - zaangażowanie - chęć do pracy - sumienność - komunikatywność Oferujemy: - pracę zmianową - możliwość rozwoju - umowę zlecenie Dołącz do nas!
Opis oferty pracyZatrudnimy w niepełnym lub pełnym wymiarze czasu pracy osobę ze znajomością języka niemieckiego. Praca biurowa polegająca na obsłudze korespondencji w jeżyku niemieckim. Praca polega też na przedstawianiu ofert firmy klientom niemieckojęzycznym, poprzez e-mail oraz kontakt telefoniczny. Możliwość pracy zdalnie, również przez osobę niepełnosprawną. Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub przesłanie aplikacji.
Opis oferty pracyFundacja Heros poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności Dla Swojego Klienta poszukuję Kandydatów na stanowisko Pracownik Biurowy w dziale marketingu (staż + praca ) Zakres Obowiązków: - archiwizowanie i porządkowanie dokumentacji - układanie grafików pracowników - rozmowy telefoniczne z klientami firmy, przyjmowanie skarg, wniosków, zażaleń - wysyłanie dokumentów i paczek kurierami Inpost, pocztex. - odpowiadanie na zapytania klientów firmy logistycznej. Wymagania: - Bardzo dobra znajomość pakietu Office w szczególności EXCEL- warunek konieczny - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności- warunek konieczny - mile widziane znajomość zasad fakturowania - wykształcenie wyższe ( logistyka, transport bądź pokrewne) Oferujemy: - umowa stażowa ( 3 miesiące ) z możliwością zatrudnienia - praca w atrakcyjnej lokalizacji w Lublinie. Oferta w ramach Projektu współfinansowanego z PFRON " Kurs na niezależność !" Zapraszam do wysłania CV za pomocą portalu bądź Kontakt telefoniczny tel: 784 - pokaż numer telefonu -

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy asystenta zarządu. Kompleksowo zajmujemy się wykonawstwem pomp ciepła, instalacji fotowoltaicznych oraz termomodernizacją budynków jednorodzinnych. Zakres obowiązków: Organizowanie i koordynowanie spotkań oraz konferencji. Zarządzanie korespondencją. Przygotowywanie dokumentów i raportów. Obsługa administracyjna biura. Wsparcie w realizacji projektów. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Umiejętność pracy pod presją i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Bardzo dobra organizacja pracy własnej. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Oferujemy: Wynagrodzenie od 3 500 złotych netto na start Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie. Przyjazną atmosferę pracy Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.