Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik Biurowy (back office)
Pracownik Biurowy (back office)
450000 zł
nowe Słupsk 30+ kilka dni temu

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (back office)SłupskZapewniamy:·      Umowę o pracę;·      Stabilne warunki zatrudnienia plus podwyżkę po okresie próbnym;·      Benefity: prywatną opiekę medyczną (Medicover), kartę Multisport;·      Stałą pracę OD ZARAZ;·      Pracę biurową na terenie Słupska w stałych godzinach (pn-pt) w dziale handlowym międzynarodowej firmy produkcyjnej (brak konieczności prowadzenia aktywnej sprzedaży!).Do Twoich zadań będzie należało:·      Praca biurowa (obsługa sekretariatu + praca na back office działu sprzedaży);·      Przyjmowanie Gości, Klientów i Kontrahentów, dbanie o wizerunek firmy w biurze;·      Kontakt z Klientem (na prośbę działu handlowego), obsługa zamówień, wystawianie faktur;·      Organizacja i koordynowanie podróży zagranicznych dla handlowców (rezerwowanie hoteli, wyszukiwanie połączeń lotniczych, zakup biletów);·      Wspieranie działu handlowego w realizacji polityki sprzedażowej (przesyłanie informacji handlowych do Klienta, monitoring działań konkurencji, gromadzenie informacji o Klientach);·      Obsługiwanie połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego;·      Zarządzanie firmową korespondencją przychodzącą i wychodzącą;·      Inne bieżące prace administracyjne na bieżąco (przygotowywanie dokumentów, opisywanie FV, obsługa skanera, zamawianie brakujących artykułów biurowych, rozliczanie delegacji itd.).U kandydatów zwracamy uwagę na:·      J. angielski - znajomość na poziomie komunikatywnym (min. B2 i wyżej);·      Umiejętność tworzenia podstawowych faktur;·      Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (administracja biurowa, sekretariat, back office sprzedażowy, fakturowanie itp.);·      Multizadaniowość (umiejętność realizacji kilku różnych zadań w niedługim czasie);·      Dobrą znajomość programów biurowych typu MS Office;·      Bardzo dobrą umiejętność organizacji czasu pracy własnej i szybkość w działaniu;·      Gotowość do pracy stacjonarnej (w siedzibie firmy) pn-pt, w godzinach 7-15:00. Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Pracownik biurowy, obsługa Klienta | TakeAway Diet | Bydgoszcz
Pracownik biurowy, obsługa Klienta | TakeAway Diet | Bydgoszcz
499000 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy TakeAway Diet ogłasza rekrutację na stanowisko pracownika działu obsługi Klienta.Złóż aplikację już dziś i dołącz do naszej ekipy!Miejsce pracy: Bydgoszcz ul. Sienkiewicza 10ASystem pracy: jednozmianowyZakres obowiązków:telefoniczna obsługa Klientów,badanie poziomu satysfakcji Klienta,administracja biurowa,inne zlecone przez pracodawcę.Nasze oczekiwania:dyspozycyjność,znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office,wysoka kultura osobista,dobra organizacja pracy,łatwość w nawiązywaniu kontaktów,mile widziane doświadczenie.Oferujemy:umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego,terminowo wypłacane wynagrodzenie. Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Omega Foods sp. z o. o. z siedzibą w Niemczu moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji do pracy w wymienionej Spółce przez czas trwania rekrutacji.Oświadczam, że podaję dane i wyrażam zgodę dobrowolnie i w sposób świadomy, zaś administrator danych przed wyrażeniem niniejszej umowy przekazał mi informacje, o których mowa w art. 14 ust. 1 i 2 RODO, w tym informację o możliwości cofnięcia wyrażonej zgody.

Pracownik biurowy z językiem francuskim
Pracownik biurowy z językiem francuskim
Toruń 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNaszym Klientem, jest szanowany w regionie Pracodawca, o zasięgu międzynarodowym z branży logistycznej i transportowej. Jeśli chciałabyś/byś rozwijać się w takiej branży i zostać częścią takiego zespołu, zapraszamy Cię do tej rekrutacji! Zakres obowiązków: -Kompleksowa obsługa klienta francuskojęzycznego w branży transportowej, -Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta zagranicznego (połączenia przychodzące), -Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, -Administracja biurowa, -Prowadzenie i nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnątrzzakładowej. Poszukiwane kompetencje: -Bardzo dobra znajomość francuskiego, -Komunikatywny angielski. -Mile widziana znajomość podstaw hiszpańskiego -Mile widziani studenci/absolwenci kierunków takich jak filologia romańska, filologia francuska oraz osoby z bardzo dobrą znajomością języka francuskiego bez kierunkowego doświadczenia -Dobra organizacja pracy -Samodzielność -Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: -Atrakcyjne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -Zatrudnienie od zaraz, -3 miesięczny proces wdrożenia, -Ciągłe wsparcie zespołu, -Niezbędne narzędzia pracy, -Kurs języka hiszpańskiego, -Możliwość rozwoju zawodowego i podwyższanie kwalifikacji, -Stałą pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole, -Dofinansowanie do Pakietu socjalnego (ubezpieczenie zdrowotne itp.), -Premie świąteczne i stażowe, -Wsparcie Rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji. Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 - pokaż numer telefonu - .

Pracownik Biurowy (Sales Administrator) - z j. angielskim
Pracownik Biurowy (Sales Administrator) - z j. angielskim
400000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jobhouse działa na rynku od 12 lat. Naszą misją jest łączenie ludzi - najlepszych pracodawców z najlepszymi pracownikami. Pomogliśmy znaleźć pracę ponad 15 000 osób! Działamy profesjonalnie, szybko i skutecznie.W tej chwili dla naszego Klienta, dystrybutora surowców chemii kosmetycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Pracownik Biurowy (Sales Administrator)Warszawa (Praga)Zapewniamy:Zatrudnienie w ramach umowy o pracę;Konkretne wynagrodzenie: 6000-9000zł brutto miesięcznie (w zależności od doświadczenia i umiejętności kandydata);Bogaty pakiet benefitów (po okresie próbnym): ubezpieczenie medyczne (w tym stomatolog), ubezpieczenie NNW, dofinansowanie do aktywności sportowych, dopłatę do pierwszych 28 dni L4 );Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (komputer, telefon służbowy);Stałe godziny pracy (poniedziałek-piątek, 8-16:00 );Spokojną pracę zdecydowanie na stałe w rodzinnej atmosferze polskiego oddziału brytyjskiej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku dystrybutorów surowców chemii kosmetycznej.Do Twoich zadań będzie należało:Administracja biurowa plus wspieranie działu handlowego w obsłudze Klientów;Zarządzanie bazą próbek (wysyłanie do Klientów, zamawianie od dostawców na całym świecie, przygotowywanie zestawień i raportów);Kontakt z Klientami (odpowiadanie na zapytania, gromadzenie dokumentacji technicznej, współpraca z działem technicznym firmy);Tłumaczenie dokumentacji, tworzenie prezentacji prezentujących oferowane produkty);Pomoc handlowcom w organizacji udziału w targach branżowych;Przygotowywanie różnych zestawień i raportów na prośbę przełożonych;Dbanie o codzienne funkcjonowanie biura i firmy (zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, przyjmowanie gości itd.)U kandydatów zwracamy uwagę na:J. angielski – znajomość na poziomie zaawansowanym (min. C1) – warunek konieczny;Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (administracja, wsparcie sprzedaży, koordynator biura itp.)Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel);Komunikatywność, multizadaniowość i umiejętność zarządzania czasem na wysokim poziomie;Gotowość do pracy stacjonarnej (brak możliwości pracy zdalnej)Mile widziane wykształcenie kierunkowe (chemia, kosmetologia, administracja itp. ). Prosimy o przesłanie oferty poprzez zastosowanie aplikacji.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Pracownik Obsługi Kanelaryjnej - Katowice
Pracownik Obsługi Kanelaryjnej - Katowice
Katowice 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy? Nie zwlekaj! Aplikuj! Dla naszego klienta Klienta - lidera w branży petrochemicznej uruchamiamy nowy projekt i w związku z tym poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej tzw. Back Office: Pracownik Obsługi Kancelaryjnej Umowa zlecenia od zaraz do 31.12.2022r. z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu Wynagrodzenie brutto za godzinę pracy: 19,70 zł Branża: administracja biurowa Mile widziane osoby wchodzące na rynek pracy i chcące zdobyć doświadczenie w pracy biurowej Możliwość bezpośredniej aplikacji poprzez link; https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Obslugi-Kancelaryjnej-Katowice/6041-3764-25-fe9-2672.html lub mailowo: @ Numer ref. KAT/21/2022 Miejsce pracy: Katowice Zakres czynności: - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - odbiór korespondencji, - pozostałe czynności związane z obsługą korespondencji. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych, - zdolności analityczne i szybkiego uczenia się, - mile widziane doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi, - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, - samodzielność i otwartość na zmiany, - umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Oferujemy: - pracę w dużej korporacyjnej firmie, - wsparcia w pracach kancelaryjnych, - wynagrodzenie 19,70 zł brutto za godzinę pracy, - praca w administracji biurowej w tygodniu w godz. 07.00-15.00 z uwagi na dostęp do systemów komputerowych. Zapewniamy wszystkim kandydatom pełną dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV). W aplikacjach prosimy KONIECZNIE umieścić zgodę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk, z siedzibą przy ul. Chorzowskiej 44C, 44-100 Gliwice, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym." Certyfikat agencji zatrudnienia nr 10301