Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystentka/Asystent dyrektora z doświadczeniem
Asystentka/Asystent dyrektora z doświadczeniem
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPłatny Staż w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie Fundacja Sustinae zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w procesie rekrutacji na stanowisko: Asystent/Asystentka dyrektora Miejsce stażu: Warszawa - Centrum ul. Wspólna 2/4 ***Orzeczenie o niepełnosprawności jest warunkiem koniecznym. Oferujemy: • Płatny 3 miesięczny (lub więcej, nawet 10 m-cy) staż zawodowy (2900 zł netto), • Bezpłatny udział w szkoleniach i kursach, • Możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy oraz doświadczenia w administracji i służbie publicznej, • Doradztwo w zakresie rozwoju kariery, • Zwrot kosztów dojazdu na staż do 3 m-cy trwania stażu, • Indywidualne i profesjonalne podejście w procesie rekrutacji. Zadania: • Uczestnictwo w spotkaniach dyrekcji, • Zarządzanie i prowadzenie kalendarza spotkań, • Administracyjne wsparcie dyrekcji, • Koordynowanie sprawnego przepływu informacji, współpraca z działami, • Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez dyrekcję, Wymagania: • Wykształcenie min. średnie (zdana matura) lub wyższe (mile widziane wyższe, w tym prawo, bezpieczeństwo narodowe, administracja, stosunki międzynarodowe, ekonomia, kadry i płace), • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2, • Doświadczenie min 1 rok na stanowisku asystenckim (warunek konieczny), • Umiejętność obsługi komputera na poziomie średnio-zaawansowanym i pakietu MS Office, • Aktualne do końca grudnia 2024 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny), • Status na rynku pracy: osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo lub poszukującej pracy, • Komunikatywność, współpraca, otwartość na nowe doświadczenia i ludzi, wysoka kultura osobista, sumienność. • Dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów. W związku z przesłaniem nam danych osobowych w celach rekrutacyjnych do projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Edycja 2_2” informujemy, że: „Administratorem moich danych osobowych jest Fundacja Sustinae z siedzibą przy ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, wpisana do Rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, Fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, KRS pod nr 0000426103, NIP: 6762457416, REGON: 122 - pokaż numer telefonu - . Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rekrutacji do projektu „Czas na staż – program aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Edycja 2_2” realizowanego w ramach programu „Stabilne zatrudnienie – osoby niepełnosprawne w administracji i służbie publicznej” i będą przechowywane do czasu zakończenia realizacji projektu. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie dla celów związanych z rekrutacją do udziału Pani/Pana w wyżej wymienionym projekcie. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udziału w ww. projekcie. Informacje uzyskane w związku z realizacją projektu nie będą wykorzystywane ani ujawniane do celów innych niż rekrutacja do ww. projektu. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Skorzystanie z uprawnień przysługujących w stosunku do Administratora może zostać wykonane poprzez złożenie odpowiedniego na adres Administratora. Ponadto, w uzasadnionych przypadkach przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Projekt jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Pani/Pana dane mogą być udostępnione temu Funduszowi.

Asystentka Dyrektora | język włoski | Józefów k. Otwocka |
Asystentka Dyrektora | język włoski | Józefów k. Otwocka |
Warszawa 30+ kilka dni temu

Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010 Asystentka Dyrektora | język włoski | Józefów k. Otwocka | Dla światowego producenta i dystrybutora samochodowych instalacji LPG/CNG poszukujemy osoby na stanowisko; Asystent/Asystentka Dyrektora Generalnego Lokalizacja: Józefów k. Otwocka   Obowiązki: • Przygotowanie prezentacji, raportów oraz zestawień • Obsługa i organizacja kalendarza Dyrektora • Organizacja podróży służbowych tj. rezerwacje hotelowe, przejazdy, przeloty itp. • Koordynacja zadań IT • Organizacja spotkań biznesowych   Wymagania:  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych • Znajomość języka angielskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne • Znajomość pakietu Office 365 • Samodzielność w działaniu • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową • Możliwość nauki języków obcych • Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia Kandydata • Pakiet socjalny • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

Asystent / Asystentka Zarządu (z językiem angielskim)
Asystent / Asystentka Zarządu (z językiem angielskim)
Warszawa 30+ kilka dni temu

Agencja Personalna PGB Human Resources dla swojego stałego Klienta – producenta pojazdów szynowych, poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka Zarządu / Asystent Zarządu (z językiem angielskim) Miejsce pracy: Warszawa AZ_0222_WAW_WAI Opis stanowiska: -Nadzorowanie prac administracyjno-biurowych. -Wykonywanie tłumaczeń (pisemnych i ustnych) polsko-angielskich. -Koordynacja odpraw celnych. -Koordynowanie pracy zespołu. -Ścisła współpraca oraz wsparcie dla Dyrektora Zarządzającego. -Obsługa korespondencji firmowej. -Realizacja bieżących zadań Zarządu. Wymagania: -Wykształcenie wyższe. -Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy biurowej. -Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (warunek konieczny). -Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych. -Bardzo dobra organizacja pracy własnej. -Odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista. Oferujemy: -Praca w renomowanej firmie o bardzo dobrych opiniach wśród Kandydatów. -Atrakcyjne wynagrodzenie. -Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin. -Możliwość rozwoju i wsparcie doświadczonych specjalistów. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji oraz załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Asystent/Asystentka Zarządu ds. Szkoleń
Asystent/Asystentka Zarządu ds. Szkoleń
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyEuropejska Federacja Doradców Finansowych EFFP Polska z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko Asystent/Asystentka Zarządu ds. Szkoleń w niepełnym wymiarze czasu pracy Od kandydatów/kandydatek oczekujemy: • Wykształcenia wyższe licencjat lub magister, ew. studenci ostatnich lat, preferowane z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości • Wiedzy z zakresu dydaktyki i budowy programów szkoleń będzie dużym atutem • Wiedzy z zakresu edukacji online oraz szkoleń online w kontekście ich organizacji • Znajomości programów dofinansowań szkoleń m.in. KFS, Urząd Pracy, programy UE • Doświadczenia w ofertowaniu i sprzedaży szkoleń (lub inne podobne doświadczenia sprzedażowe ofertowe) • Umiejętności identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz planowania i organizacji szkoleń • Zainteresowania obszarem finansów mile widziane • Znajomości MS Office, w szczególności Word, PowerPoint, Excel Obowiązki: • Współpraca i kontakt z wykładowcami • Wsparcie wykładowców w bieżących sprawach • Ustalanie i potwierdzanie harmonogramu kursów • Organizacja sal szkoleniowych • Przydzielanie wykładowców do grup szkoleniowych • Ewaluacja jakości prowadzonych szkoleń • Aktywna sprzedaż szkoleń, aktualizacja oferty szkoleniowej • Aktualizacja materiałów szkoleniowych • Współpraca z zarządem organizacji • Obsługa wydarzeń (w wersji on – line i/lub stacjonarnie) w dniu ich realizacji Co oferujemy? • podstawa + premiowy system wynagradzania • prace hybrydową • perspektywy w kierunku stanowiska dyrektora działu firmy szkoleniowej CV i list motywacyjny z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 15.11.2023 r. Europejska Federacja Doradców Finansowych Polska (EFFP Polska) to niezależne Stowarzyszenie działające na rzecz rozpowszechniania i potwierdzania wysokich standardów wykonywania zawodu Doradcy Finansowego w Polsce. EFFP Polska jest organizacją całkowicie niezależną, powstałą w 2007 r. Federacja edukuje i egzaminuje kandydatów na Doradców Finansowych, a także zrzesza Członków, którzy zdali międzynarodowy egzamin i uzyskali Certyfikat, wydawany przez EFFP Polska. Do tej pory Stowarzyszenie wydało ok. 2500 Certyfikatów EFG i EFC.

Filtr