Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Firma Sawo Gruz zatrudni osobę do biura.
Firma Sawo Gruz zatrudni osobę do biura.
nowe Zgierz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do biura, stanowisko: Młodszy specjalista ds. Logistyki Twój zakres obowiązków: - Wprowadzanie zamówień klientów i planu ich realizacji do systemu; - Bieżąca analiza danych dotyczących możliwości realizacji zamówień i ich optymalizacja; - Udział w opracowywaniu harmonogramów dla kierowców; - Sporządzanie zestawień i raportów; - Przyjmowanie zleceń od kontrahentów; - nadzór nad obiegiem dokumentów; - Współpraca z kierowcami; Wymagania: - wykształcenie min. średnie; - Zdolności organizacyjnych, analitycznych i interpersonalnych; - min. roczne doświadczenie w pracy biurowej, - dobra znajomość MS Excel, Word; - zaangażowanie, otwartość, sumienność, dokładność i rzetelność, komunikatywność, - dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność pracy pod presją czasu, - Dostępność od zaraz Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - Pełne przeszkolenie; - Ubezpieczenie medyczne; - Pracę w przyjaznej atmosferze;

MŁODSZY SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
MŁODSZY SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Bolesławiec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBOWE Elektrik Polska Sp. z o.o. jest firmą z kapitałem niemieckim, specjalizującą się w produkcji systemów wiązek kablowych, w tym rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki zachowaniu najwyższych standardów jakościowych dostarczamy nasze rozwiązania m.in. dla przemysłu samochodowego, lotniczego, rolnego, czy techniki wojskowej. W związku z rozwojem organizacji poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. przygotowania produkcji Miejsce pracy: Bolesławiec Oczekiwane kwalifikacje: • Dobra znajomość pakietu MS Office • Znajomość jezyka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym • Umiejętność analitycznego myślenia i dobrej organizacji czasu pracy • Skrupulatność i gotowość do dalszego rozwoju • Elastyczność i umiejętność współpracy w zespole Mile widziane: • wykształcenie techniczne / znajomość rysunku technicznego • doświadczenie na podobnym stanowisku Zakres obowiązków: • Kontakt z Klientem – przyjmowanie zamówień • Kontakt z dostawcami (negocjowanie warunków handlowych i cen) • Obsługa systemu ERP - wprowadzanie danych dotyczących nowych artykułów i zarządzanie nimi, • Przygotowywanie zamówień materiałowych oraz nadzór nad terminowością dostaw • Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej oraz WZ i faktur dla Klientów • Tworzenie harmonogramów realizacji zleceń i terminów dostaw. W zamian pracodawca oferuje: • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w międzynarodowym środowisku, • Wdrożenie w powierzony zakres obowiązków, • Premię regulaminową oraz premie świąteczne, • Prywatną opiekę medyczną - Medicover, • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, • Częściowy zwrot kosztów dojazdu.

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych
Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych
730000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

 ECOANDMOREJesteśmy prężnie rozwijającą się firmą e-commerce obsługującą klientów hurtowych oraz detalicznych. Specjalizujemy się w sprzedaży kosmetyków naturalnych, ekologicznych oraz produktów dziecięcych Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych Do naszego biura, przy ul. Widok, poszukujemy osoby, która ma silną chęć samorozwoju. Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych będzie odpowiadał za prawidłowy obieg dokumentów i analizy finansowe.  Zakres zadań i obowiązków: ·   Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,·   Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów i archiwizacją dokumentów,·   Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej,·   Administracyjne wsparcie całego Zespołu w codziennych zadaniach,·   Ścisła współpraca z informatykami, technikami, firmą sprzątającą oraz pozostałymi usługodawcami,·   Organizacja i obsługa spotkań,·   Obsługa interesantów,·   Dokonywanie zamówień administracyjnych na potrzeby biura,·   Obsługa floty firmowej.·   Wprowadzanie faktur zakupu do systemu księgowego,·   Dekretacja faktur zakupu·   Analizy kontrolingowe na potrzeby Zarządu.  Oferujemy:  ·   Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny z możliwością przejścia na umowę o pracę  po 3 miesiącach okresu próbnego,·   Prywatną indywidualną ochronę zdrowia w Medicover, ·   Dofinansowanie indywidualnej karty MultiSport w programie Benefit, ·   Dofinansowanie Warszawskiej Karty Miejskiej, ·   Zniżkę pracowniczą na zakupy oraz bony okolicznościowe, ·   Próbki oraz pełnowartościowe produkty z naszej oferty do testowania w biurze i w domu,·   Możliwość pracy na część etatu.  Oczekujemy: ·   Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, (wymagana zaawansowana znajomość Excela),·   Dokładności, sumienności oraz uważności na detale, ·   Wiedzy teoretycznej z zakresu rachunkowości,·   Umiejętności rozwiązywania problemów oraz proaktywnego podejścia do stawianych zadań, ·   Łatwości nawiązywania kontaktów i wysokich umiejętności komunikacyjnych, ·   Samodzielności i odpowiedzialności, ·   Systematyczności i zaangażowania w pracę. ·   Umiejętności logicznego myślenia,·   Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, ·   Mile widziani studenci z kierunków ekonomiczno-finansowych oraz absolwenci technikum ekonomicznego.·   Mile widziana znajomość Subiekta GT,  Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv. Odpowiemy tylko wybranym kandydatom. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Eco and More Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Widok 8 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.

Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma IBCG jest międzynarodowym sprzedawcą akcesoriów gamingowych i innych z kategorii elektroniki użytkowej. Jesteśmy firmą o stabilnej pozycji na rynku i wciąż dynamicznie się rozwijającą.Wspólnie tworzymy markę FroggieX, przez którą promujemy ideę zdrowej rywalizacji i rodzinnej, wspólnej zabawy. Nasze produkty możecie znaleźć na wielu platformach online oraz na półkach polskich elektromarketów.Pomimo dużej skali działalności utrzymujemy domową i przyjazną atmosferę w codziennej pracy. Cały zespół dba o to, by wykonywana praca poza efektami w działalności handlowej przynosiła również wewnętrzną satysfakcję i spełnienie osobistych ambicji.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Zakres obowiązków na podanym stanowisku:Wsparcie w zakresie działań sprzedażowych,Wprowadzanie, weryfikację i potwierdzanie zamówień handlowych,Przygotowywanie dokumentów i ofert sprzedażowych,Bieżąca obsługa klientów B2B,Obsługa zagranicznych klientów i przedstawicieli handlowych (kontakty mailowe i telefoniczne, spotkania),Analiza danych, przygotowywanie raportów i zestawieńOczekiwania wobec kandydata :Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,Myślenie analityczne, wyciąganie wniosków z raportów i danych rynkowych,Komunikatywność i umiejętność obsługi klienta,Umiejętność pracy w zespole,Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel (zaawansowany),Chęć rozwoju w obszarze sprzedaży,Mile widziana znajomość programu SubiektOferujemy:Stałą i stabilną pracę,Pełny etat (pon-pt, 8-16),Pracę w małym, zgranym zespole,Domową atmosferę, daleko nam do podejścia korporacyjnego,Wstępne szkolenie i opiekę pracownika z wieloletnim doświadczeniem,Możliwość rozwoju, poszerzania kompetencjiZastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o przesłanie CV z danymi kontaktowymi i poniższą klauzulą przez formularz kontaktowy."Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).