Sortowanie:
Znaleziony: 42 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Recepcjonista/Recepcjonistka - Mokotów
Recepcjonista/Recepcjonistka - Mokotów
845000 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonista/ Recepcjonistka. Praca w biurze Klienta przy ulicy Puławskiej w Warszawie. Praca w godzinach 8-16 oraz 9-17 (8h dziennie). Wynagrodzenie: 4 660zł brutto / msc. Umowa zlecenie, mile widziany status studenta/ucznia. Wymagany język angielski oraz doświadczenie. Do obowiązków będzie należało m.in.: -Nadawanie, odbieranie przesyłek oraz ich rejestracja, -koordynowanie rezerwacji sal konferencyjnych, -praca na systemie operacyjnym Klienta, -składanie zamówień zakupowych. Oczekujemy sumienności, punktualności oraz wysokiego zaangażowania.

Recepcjonista / Recepcjonistka
Recepcjonista / Recepcjonistka
6 dni plecy

Opis oferty pracyOsoba zatrudniona na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez Airport Hotel Okęcie, profesjonalną bieżącą obsługę Gościa, prowadzenie bazy danych, zagwarantowanie prawidłowego przebiegu pobytu Gościa w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu i o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu, dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem, a także dbanie o budowanie silnej pozycji i dobrego wizerunku hotelu. Nasze wymagania - doświadczenie w pracy na stanowisku recepcjonisty/recepcjonistki mile widziane, - bardzo dobra znajomość języka angielskiego, - wysoka kultura osobista, - otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - silna motywacja, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy, - znajomość pakietu MS Office, - mile widziana znajomość drugiego języka obcego, - znajomość systemu Fidelio będzie dodatkowym atutem, - znajomość języka polskiego jest wymagana, To oferujemy - Interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole - Szkolenia i kursy zawodowe - Codzienne obiady pracownicze, napoje - Możliwość bezpłatnego korzystania z hotelowej siłowni - Opiekę medyczną Luxmed, - Godne wynagrodzenie na miarę obecnych czasów - Umowę o pracę, zlecenie lub kontrakt B2B – Ty decydujesz! Benefity - obiady pracownicze - prywatna opieka medyczna - dofinansowanie szkoleń i kursów - zniżki na firmowe produkty i usługi - spotkania integracyjne - siłownia w biurze - kawa / herbata A dla najlepszych: - Zagraniczny wyjazd integracyjny - Atrakcyjny system premiowy - Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale obiecujemy, że będzie warto! Airport Hotel Okęcie Airport Hotel Okęcie, usytuowany w pobliżu Lotniska Chopina, należy do czołówki warszawskich hoteli. Jest laureatem prestiżowych nagród i liderem gościnności prężnie obsługującym klientów biznesowych i indywidualnych. Od 2001 r. stał się ikoną stylu opartego o sentyment do historii lotnictwa, inspirującą atmosferę i komfortowe warunki pobytu dopasowane do potrzeb współczesności – miejscem cenionym za jakość usług, ekspresję esencji hotelarstwa, indywidualne podejście i autorską gastronomię.

Recepcjonista/recepcjonistka
Recepcjonista/recepcjonistka
427000 zł
Ciechocinek 30+ kilka dni temu

OPISWymagania:• wysoka kultura osobista• znajomość zasad obsługi gości w hotelu• znajomość języka angielskiego lub niemieckiego mile widziana• współpraca z innymi pracownikami• umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów• gotowość do pracy w trybie zmianowym

Recepcjonista / Recepcjonistka
Recepcjonista / Recepcjonistka
998980 zł
30+ kilka dni temu

Firma Multicontract Sp. z o.o. jest nowoczesnym przedsiębiorstwem oferującym produkty z najnowszych trendów pokryć podłogowych.  Dzięki przemyślanym konceptom i niezawodnemu wykonaniu dynamicznie pozyskujemy nowych partnerów. Zadowolenie klienta stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Naszym partnerom dostarczamy najnowsze rozwiązania, sprawdzone produkty i bardzo dobry serwis przed i po sprzedażowy. W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:Recepcjonista / RecepcjonistkaMIEJSCE PRACY: Całowanie gm. KarczewOpis stanowiska:bieżąca organizacja i koordynacja pracy sekretariatu/recepcjiprzyjmowanie gości, obsługa spotkań biznesowychkontakt z klientem przez telefon, e-mail, czat i serwisy społecznościowe,obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, telefonów, faksów, poczty elektronicznejdbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmieorganizacja zaplecza socjalnego i biurowegonadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów, przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów między Działami i Spółkami,wsparcie w organizacji podróży służbowych, rozliczanie podróży służbowych oraz wprowadzanie faktur kosztowych do systemu DMS,przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych,pomoc w organizacji spotkań szkoleniowych, promocyjnych, targowych,wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z sekretariatem lub obiegiem dokumentów w firmie,współpraca z wszystkimi działami firmy,dbanie o pozytywny wizerunek firmy.Nasze wymagania:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem,komunikatywność i prokliencka postawa,wysokie umiejętności organizacyjne,umiejętność pracy pod presją czasu,motywacja do współpracy z innymi i pogodne usposobienie,wysoka kultura osobista,umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel) oraz obsługi urządzeń biurowych,umiejętność obsługi spotkań,dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,zorientowanie na potrzeby Współpracowników i Klientów.Oferujemy:stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę,profesjonalne wdrożenie do pracy,pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, w młodym i dynamicznym zespole,swobodną i przyjazną atmosferę pracy,możliwość szkolenia i rozwoju w ramach stanowiska oraz w strukturach firmy.Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Multicontract Sp. z o. o. z siedzibą w Całowanie 111B, 05-480 Karczew w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.Informujemy, że Administratorem danych jest Multicontract Sp. z o.o. z siedzibą w Całowanie 111B, 05-480 Karczew. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Recepcjonista / Recepcjonistka
Recepcjonista / Recepcjonistka
849000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązkówZapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania recepcji;Prowadzenie rejestru i obiegu korespondencji;Realizacja zamówień biurowych i spożywczych;Dbałość o przestrzenie biurowe, sale konferencyjne;Ścisła współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług;Digitalizacja dokumentów firmowych;Obsługa gości;Obsługa połączeń przychodzących;Organizacja podróży służbowych dla pracowników Spółki;Inne zlecone zadania przez Przełożonego w ramach wsparcia organizacyjno-administracyjnego;Nasze wymaganiaKomunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2;Prawo jazdy kat. B;Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły;Umiejętność pracy w zespole;Obsługa pakietu MS Office;Punktualność, odpowiedzialność i samodzielność;Dyspozycyjność min. 30h tygodniowo;Benefityprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życieowocespotkania integracyjnekawa / herbatanapoje

Recepcjonista/Recepcjonistka - ul. Innowacji
Recepcjonista/Recepcjonistka - ul. Innowacji
Środa Śląska 30+ kilka dni temu

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie kompleksowej obsługi obiektów. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2000 pracowników.Obecnie szukamy osoby na stanowisko: Recepcjonista/kaLokalizacja: Środa Śląska, ul. innowacji 1 Obowiązki: Organizowanie pracy sekretariatu i recepcjiPrzyjmowanie petentów, klientów, gości, etc.,Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych oraz wysyłanie i rejestrowanie korespondencji nadawanej przez te działy zgodnie z procedurami oraz przyjmowanie i wysyłanie przesyłek kurierskich wraz z ich rozliczeniem,Obsługiwanie spotkań wraz, jeśli jest konieczność i niezbędne, z przygotowaniem poczęstunku np. kawa, słodycze, napoje,Wykonywanie drobnych prac biurowych związanych z obsługą recepcji,Raportowanie do Klienta i bezpośrednich przełożonych,Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzącychOrganizowanie i zamawianie środków transportu (np. taxi), według ustalonych procedur, wydawanie voucherów na taksówkę oraz rozliczenie przyjazdów bezgotówkowych (z uwzględnieniem centrów kosztów) w comiesięcznych zestawieniachZamawianie cateringu, prowadzenie codziennej ewidencji, tworzenie comiesięcznych zestawień cateringowych na podstawie których wystawiana jest faktura za usługę,Zgłoszenie usterek i zdarzeń do odpowiednich działów,Serwisowanie urządzeń biurowych wraz z zaopatrywaniem urządzeń biurowych w materiały eksploatacyjne,Kontrolowanie stanu apteczek, wykonując comiesięczne przeglądy asortymentuPrzestrzeganie procedur, instrukcji, regulaminów i innych przepisów wewnętrznych, w tym wymogów wdrożonych systemów,Dbanie o prawidłowy obieg informacji​ Wymagania:Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym min. B1Obsługa komputera umożliwiająca swobodną pracęZnajomość podstawowych programów biurowych, takich jak MS Office (Word, Excel, Outlook)Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuSkrupulatność w zarządzaniu danymi, dokumentacją oraz rezerwacjami.Profesjonalizm i uprzejmość w relacjach z klientami oraz współpracownikami. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 Rozpoczęcie współpracy od 1.04.2024 lub 1.05.2024Stabilne zatrudnienie i terminowe wynagrodzenieNiezbędne narzędzia do pracyMożliwość rozwoju w międzynarodowej firmieDofinansowanie do prywatnej opieki medycznejMożliwość skorzystania z darmowych konsultacji z dziedzin ( psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze). Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij Aplikuj i prześlij nam swoje aktualne CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. "Administratorem Państwa danych osobowych jest ISS Facility Services z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000034666, NIP 6761771576. Wszelkie dane administratora danych, informacje dotyczące przysługujących Państwu praw, celu i podstawy prawnej przetwarzania, okresu przez który dane będą przechowywane oraz wszelkie inne informacje zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO), zostały opublikowane na stronie https://www.pl.issworld.com/ w zakładce Polityka prywatności. Prosimy o uważne zapoznanie się z Polityką prywatności przed aplikowaniem na powyższe ogłoszenie”.

Recepcjonista/ Recepcjonistka w klubie tenisowym
Recepcjonista/ Recepcjonistka w klubie tenisowym
1300000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Park Tenisowy Olimpia rekrutuje! Jeżeli chcesz dołączyć do młodego, tenisowego teamu recepcyjnego- napisz do nas już dziś :)Czym będziesz się zajmować?obsługa grafiku kortów tenisowychobsługa klientów Parku (przyjmowanie płatności, odbieranie telefonów i mejli)obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowychbieżące rozliczenia płatności klientówpomoc w organizacji eventów tenisowychCzego oczekujemy?status studentadyspozycyjności min. 120h w miesiącuznajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymotwartości na ludzi, komunikatywnościmiłej aparycjientuzjazmu i energicznościzaangażowania i dobrej organizacji pracyKogo szukamy?szukamy pracownika głównie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15mile widziana również dyspozycyjność w dwa weekendy w miesiącupraca w systemie dwuzmianowym (8:00-15:00,14:00-21:00)Co oferujemy?wynagrodzenie godzinowe wg. grafiku (stawka minimalna+premia uznaniowa co miesiąc);umowę zlecenia;pracę w przyjaznej atmosferze;możliwość rozwijania tenisowych umiejętności;pracę od zaraz!Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.Osoby zainteresowane, prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem poprzez odpowiedź na stronie OLX.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o OchronieDanych). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla przyszłych procesów rekrutacyjnych."

*Recepcjonista / Recepcjonistka* (1/2 etatu)
*Recepcjonista / Recepcjonistka* (1/2 etatu)
999000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Obecnie dla naszego klienta - jednej z najbardziej rozpoznawalnej firm z branży odzieżowej na świecie, poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonisty / Recepcjonistki na pół etatu.Zakres obowiązków:obsługa połączeń telefonicznych (przychodzących i wychodzących)organizacja podróży służbowychzarządzanie dokumentacją firmową i odpowiedzialność za jej właściwy obieg (umowy, aneksy, itp.)wsparcie działu HR w tworzeniu raportów do celów rozliczeniowychwykonywanie krótkich tłumaczeń angielsko-polskich i polsko-angielskichkoordynacja pracy sal konferencyjnych, prowadzenie kalendarza spotkańzamawianie artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby biura Wymagania:doświadczenie zawodowe w pracy biurowejznajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym, pozwalającym na swobodną komunikację (warunek konieczny)biegła znajomość języka polskiegowysoka kultura osobista, komunikatywność, zaradnośćdostępność od poniedziałku do czwartku - średnio 4h dziennie w przedziale czasowym 8:00/9:00 - 13:00/14:00Oferujemy:atrakcyjne benefitymożliwość rozwoju oraz zdobycia ciekawego doświadczeniazatrudnienie na okres min. 12 - 18 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracyspotkania / wyjazdy integracyjneOd aplikujących kandydatów oczekujemy pełnej dostępności od poniedziałku do czwartku w przedziale godzinowym 8:00/9:00 - 13:00/14:00.W piątki biuro naszego klienta jest nieczynne.Współpraca dotyczy zatrudnienia na okres min. 12-18 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracy na czas nieokreślony.Siedziba firmy znajduje się w Warszawie (Śródmieście - Powiśle).Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Recepcjonistka/ Recepcjonista PILNE
Recepcjonistka/ Recepcjonista PILNE
27 dni plecy

Opis oferty pracyKlinika dr Stachura w Szczecinie poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonistka medyczna | Recepcjonista medyczny Twoje obowiązki udzielanie informacji o świadczonych usługach (osobiście, telefonicznie i mailowo) rejestrowanie Pacjentów oraz umawianie wizyt dbanie o pozytywny wizerunek kliniki (zapewnianie najwyższej jakości usług przez stosowanie procedur, opieka nad pacjentami oczekującymi na wizytę, budowanie długotrwałych relacji z Pacjentami) rozliczenia z Klientami (przyjmowanie płatności, fakturowanie, raportowanie dzienne sprzedaży) archiwizacja dokumentacji medycznej przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych praca z programem medyczno-księgowym współpraca z personelem medycznym Pracujemy w systemie zmianowym w godz. 9.00 – 21.00 a także w soboty 9.00 – 16.00 Nasze oczekiwania od kandydatów; doświadczenia w pracy z klientem (mile widziane w branży medycznej) wykształcenie min. średnie dobra znajomość jęz. Angielskiego pozytywne nastawienie w kontaktach z ludźmi umiejętność pracy zespołowej nastawienie na wspólne osiąganie celów wysoka kultura osobista dobra organizacja pracy umiejętność szybkiego uczenia się zaangażowanie skrupulatność i systematyczność w wykonywaniu zadań obsługa komputera, praktyczna znajomość Ms Office (Word, Excel) oraz urządzeń dodatkowych (skaner, drukarka, kasa/drukarka fiskalna, terminal płatniczy) To oferujemy pracę na pełen etat w zgranym zespole, stabilne zatrudnienie w oparciu o różne formy zatrudnienia ( do ustalenia ) dobre wynagrodzenie grafik tworzony we współpracy z Tobą – dostosowany do Twoich potrzeb i możliwości przeszkolenie stanowiskowe przygotowujące Cię do wykonywania obowiązków możliwość rozwoju zawodowego pod okiem doświadczonej kadry menedżerskiej Czekamy na Twoje cv @

Recepcjonista/Recepcjonistka nad morzem. Praca całoroczna
Recepcjonista/Recepcjonistka nad morzem. Praca całoroczna
240000 zł
Niechorze 30+ kilka dni temu

POSZUKUJEMY PRACOWNIKA RECEPCJI Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Praca na recepcji w Całorocznym Pensjonacie New Corner w Niechorzu Zakres obowiązków :przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowychmeldowanie i wymeldowanie Gościnaliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedażyprace zlecone przez kierownictwoOczekiwania: znajomość języka niemieckiego umiejętności nawiązywania kontaktów mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku kreatywność, samodzielność, terminowość umiejętność organizowania pracy umiejętność logicznego myśleniaOferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę możliwość rozwoju pracę zmianową możliwość zdobywania wiedzy i doświadczeniaatrakcyjne wynagrodzenie

Recepcjonista / Recepcjonistka w obiekcie biurowym - od zaraz
Recepcjonista / Recepcjonistka w obiekcie biurowym - od zaraz
2750000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Opis firmyJesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Recepcjonista / RecepcjonistkaLokalizacja: Gdynia (ul. Łużycka)Opis oferty pracyobsługa połączeń telefonicznych oraz poczty mailowej,dbanie o prawidłowy obieg informacji,prowadzenie rejestru gości – kontrola ruchu osobowego,dbanie o porządek na stanowisku pracy,budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Kwalifikacjedyspozycyjność do pracy w godzinach 7:00 – 17:00 / 7:00 – 19:00 od poniedziałku do piątku,komunikatywna znajomość języka angielskiego,dobra znajomość obsługi komputera,komunikatywność,umiejętność pracy w zespole,punktualność,samodzielność w działaniu i analityczne myślenie,otwartość i wysoka kultura osobista.Mile widziany:status ucznia lub studenta.Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,profesjonalne i cykliczne szkolenia zawodowe,możliwość rozwoju zawodowego w dużej międzynarodowej firmie,pakiet benefitów pozapłacowych.Dodatkowe informacjeOsoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania!Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Recepcjonista/Recepcjonistka z Obszarem Finansów i Ubezpieczeń
Recepcjonista/Recepcjonistka z Obszarem Finansów i Ubezpieczeń
7200000 zł
Mielec 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonisty/Recepcjonistki z obszarem finansów i ubezpieczeń, która dołączy do naszego zespołu w nowo powstającym salonie Toyota. Osoba na tym stanowisku będzie pełniła kluczową rolę w obszarze obsługi klienta, zarządzania finansowymi aspektami transakcji oraz udzielania informacji na temat ofert ubezpieczeń.Obowiązki:Przyjmowanie klientów i udzielanie informacji dotyczących ofert samochodów nowych, używanych oraz dodatkowych usług.Aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, w tym prezentacja ofert finansowania i ubezpieczeń.Przeprowadzanie wywiadów z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb finansowych i ubezpieczeniowych.Przygotowywanie ofert finansowania i ubezpieczeń, omawianie warunków z klientem.Współpraca z instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi w celu uzyskania najlepszych warunków dla klientów.Obsługa dokumentacji związanej z finansowaniem i ubezpieczeniami.Udzielanie informacji na temat dostępnych programów lojalnościowych, promocji i bonusów finansowych.Monitorowanie terminów płatności i współpraca z klientami w kwestiach finansowych.Zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta na recepcji salonu.Współpraca z innymi działami salonu w celu efektywnej realizacji procesów transakcyjnych.Wymagania:Doświadczenie na stanowisku recepcjonisty, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.Znajomość produktów finansowych i ubezpieczeniowych.Umiejętność obsługi programów finansowych oraz znajomość procedur związanych z finansowaniem zakupu samochodów.Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i budowania relacji z klientami.Znajomość przepisów związanych z finansowaniem i ubezpieczeniami w branży motoryzacyjnej.Dobra organizacja pracy, precyzja i skrupulatność w obszarze dokumentacji.Umiejętność obsługi komputera i programów biurowych.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanym salonie samochodowym marki Toyota.Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych.Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV i list motywacyjny na adres recepcja[małpa]toyota-stalowawola.pl lub za pośrednictwem portalu OLX. W temacie wiadomości prosimy wpisać "Recepcjonista z Finansami i Ubezpieczeniami - Toyota" oraz dodanie klauzuli RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” 

Recepcjonistka / Recepcjonista
Recepcjonistka / Recepcjonista
849000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Recepcjonisty/ki na pełen etat dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży farmaceutycznej. Praca dostępna od zaraz!Zadania:- Organizowanie spotkań i witanie gości;- Zarządzaniem obiegiem korespondencji;- Zamawianie artykułów biurowych;- Dbanie o wizerunek firmy;- Organizowanie podróży służbowych dla pracowników.Oczekiwania:- Doświadczenie na recepcji (lub w innej roli biurowo-administracyjnej);- Dobry poziom języka angielskiego (min. B2);- Wysokie umiejętności komunikacyjne i dobra organizacja;- Proaktywność i kreatywność;- Znajomość obsługi urządzeń biurowych i MS Office.Oferta:- Praca dla znanej firmy farmaceutycznej;- Pakiet benefitów;- Biznesowe godziny pracy;- Stabilne zatrudnienie;- Praca dostępna od zaraz.

Recepcjonistka / Recepcjonista
Recepcjonistka / Recepcjonista
Warszawa 29 dni plecy

Opis oferty pracyLinktis to przede wszystkim ludzie, dlatego dbamy o relacje, niekorporacyjną atmosferę, elastyczność i otwartość! Jesteśmy grupą pasjonatów transportu. Działamy na rynku od 2016 i nieustannie się rozwijamy. Swoim klientom oferujemy kompleksową obsługę z zakresu TSL. Nie ogranicza nas zasięg terytorialny, ani środek transportu - pracujemy globalnie z zakresu transportu drogowego, lotniczego, morskiego i kolejowego. Dołącz do naszej dynamicznie rozwijającej się organizacji! Otwieramy drzwi do pracy w: Warszawie, Poznaniu, Gdyni, Wrocławiu. Jeśli marzysz o karierze, w której Twoje pomysły będą mieć realny wpływ, to znalazłeś właściwe miejsce. Szukamy osób pełnych pasji i zaangażowania, gotowych do odkrywania nowych możliwości i rozwijania się zarówno zawodowo, jak i osobowo. Zapraszamy do aplikacji! Zespół HR LINKTIS :) https://www.linktis.com #LinkThisWithUs Twój zakres obowiązków: - Witanie gości i klientów firmy. - Organizowanie podróży służbowych. - Bieżące wspieranie pracowników w kwestiach administracyjnych. - Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. - Realizacja zamówień w zakresie zaopatrzenia biura w artykuły biurowe, spożywcze i inne. - Kontakt z kurierami. - Obsługa spotkań wewnętrznych. Rejestracja gości i pojazdów. Nasze wymagania: - Wyższe wykształcenie, mile widziane osoby w trakcie studiów. - Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane) - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie. - Dokładność, rzetelność, komunikatywność i miła aparycja. Szukamy osoby, od której bije "dobra energia" :) To oferujemy: - Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w nowoczesnym biurowcu. - Wynagrodzenie 27,70 zł/h brutto = netto przy okazanej legitymacji - Zlecenie w godzinach 8-16, bez weekendów oraz długofalową współpracę. - Możliwość rozwoju w strukturze firmy. - Niezbędne narzędzia pracy. - Benefity (Dofinansowanie Medicover, Medicover Sport). - Imprezy integracyjne. - Paczki świąteczne. - Możliwość dołączenia do drużyny sportowej. - Wspaniałą atmosferę. :) - Dodatkowe bonusy za polecenie nowego pracownika – zgarnij extra do 3000 PLN netto!

Recepcjonistka/Recepcjonista
Recepcjonistka/Recepcjonista
1300000 zł
30+ kilka dni temu

Firma ULMA Construccion Polska S.A., należąca do hiszpańskiej Grupy ULMA Construccion, jednego z czołowych producentów i dostawców deskowań oraz rusztowań na całym świecie, poszukuje pracownika na stanowisko: PRACOWNIK RECEPCJI.MIEJSCE PRACY: KOSZAJEC (gm. Brwinów)CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona jako Pracownik Recepcji odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjno–organizacyjnych, związanych z funkcjonowaniem recepcji centrali Spółki.GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: obsługa centrali telefonicznejorganizacja i obsługa spotkań w siedzibie Spółkiadministracja korespondencji przychodzącej i wychodzącejwspółpraca z firmami kurierskimi oraz pocztąpomoc w organizacji podróży służbowych, rezerwacji biletów lotniczych, kolejowych oraz hotelirejestracja wpływających fakturpomoc biurowo-administracyjna dla pracowników Spółkidbałość o nienaganny wygląd recepcji oraz sal konferencyjnychOD KANDYDATA OCZEKUJEMY:wysokiej kultury osobistej i komunikatywnościumiejętności pracy zespołowej, organizacji czasu i planowania zadańdyspozycyjności (praca zmianowa w godzinach 7:00 - 17:00)znajomości obsługi komputerajęzyk angielski – komunikatywnyjęzyk hiszpański – będzie dodatkowym atutemPrawo jazdy kat. B – mile widziane OFERUJEMY:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępracę w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość nabywania doświadczeń oraz rozwoju osobistego w ramach struktury firmypakiet medyczny finansowany przez pracodawcęmożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegoświadczenia w ramach ZFŚSAdministratorem danych jest ULMA Construccion Polska S.A. z siedzibą w Koszajcu 50, 05-840 Brwinów. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym. Informujemy o przysługującym prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania.

Recepcjonistka / Recepcjonista
Recepcjonistka / Recepcjonista
Warszawa 30+ kilka dni temu

Nasza firma jest nowoczesnym i innowacyjnym producentem sprzętu elektrycznego i dostawcą kompleksowych rozwiązań w zakresie energetyki trakcyjnej dla potrzeb miejskiego transportu, kolei i metra. Firma zajmuje kluczowe pozycje w branży elektrycznej i działa z powodzeniem od ponad 30 lat, realizując strategię intensywnego wzrostu, rozwoju i ciągłego doskonalenia jakości produktów i usług. Realizujemy projekty na całym świecie. W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko w Recepcji (od czerwca 2023r.) Obowiązki: * Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; * Obsługa telefonu i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; * Współpraca z dostawcami firmy m.in. z firmami kurierskimi; * Bieżące zakupy materiałów biurowych, organizacja i zamawianie środków transportu; * Obsługa spotkań wewnętrznych (przygotowywanie sali konferencyjnej); * Dbałość o terminowość i jakość wykonywanych zadań; * Wsparcie administracyjne firmy; * dbanie o biuro; * dbanie o dobry wizerunek firmy Wymagania: * Wyjątkowo wysokie kompetencje w zakresie gościnności i budowania przyjaznego miejsca pracy; * Znajomość j. rosyjskiego lub ukraińskiego na poziomie B2/C1 - swobodna komunikacja w mowie i piśmie (wymóg konieczny); * Znajomość j. angielskiego komunikatywny; * Język polski -ojczysty; * Doświadczenie na podobnym stanowisku; * Umiejętność swobodnej obsługi komputera (a w tym MS Office, Excel); * Wysoka kultura osobista oraz umiejętności organizacyjne; * Otwartość na udział w inicjatywach organizowanych dla pracowników Oferujemy: * Praca na pełny etat: (9:00-17:00) - może 8:00 - 16:00; * Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie; * Przyjazne i pomocne środowisko pracy; * Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturze firmy Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: pl************a@g*****com Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Recepcjonistka/Recepcjonista
Recepcjonistka/Recepcjonista
600000 zł
Jelcz-Laskowice 30+ kilka dni temu

Firma REKORD Hale Namiotowe sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:RECEPCJONISTA/RECEPCJONISTKAMiejsce pracy: Jelcz-LaskowiceOBOWIĄZKI:organizacja spotkań, konferencji i szkoleń służbowych;obsługa gości i kontrahentów;koordynacja korespondencji;zapewnienie funkcjonowania biura i koordynacja działań administracyjnych;nadzór nad zaopatrzeniem biura w niezbędne artykuły biurowe i spożywcze;kompleksowa organizacja podróży służbowych w Polsce i za granicą.WYMAGANIA:znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym – WARUNEK KONIECZNY;doświadczenie na podobnym stanowisku;znajomość MS Office (w szczególności Excel) – MILE WIDZIANE;dbałość o poufność i dyskrecję informacji;przestrzeganie zasad etyki zawodowej;bardzo dobra organizacja pracy;zdolności interpersonalne;umiejętność budowania pozytywnych relacji z innymi pracownikami;wielozadaniowość. OFERUJEMY:atrakcyjne wynagrodzenie;stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;możliwość zdobycia cennych umiejętności i doświadczenia;prywatna opieka zdrowotna;pakiet ubezpieczeń;dofinansowania do wypoczynku.Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Cieszymy się, że jesteś zainteresowany/a pracą w naszej firmie. Umieszczając pod treścią dokumentów aplikacyjnych zgodę o poniższej treści masz również możliwość wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę Rekord Hale Namiotowe sp. z o.o. Pamiętaj, że zgoda na udział w przyszłych rekrutacjach jest całkowicie dobrowolna. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, dołączonych do niniejszego zgłoszenia w celu wpisania mnie do bazy kandydatów do pracy, z możliwością ich wykorzystania w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę Rekord Hale Namiotowe sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przez okres 24 miesięcy”. Aplikując wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych (w tym w szczególności w CV), których zakres wykracza poza katalog danych wskazanych w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, przez firmę Rekord Hale Namiotowe sp. z o.o. z/s we Wrocławiu w celu wykorzystania ich do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz. Podanie danych wykraczających poza katalog danych niezbędnych do prowadzenia rekrutacji jest całkowicie dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji, a ich niepodanie nie będzie skutkować żadnymi negatywnymi konsekwencjami. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej zwane RODO informujemy: 1. Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych jest Rekord Hale Namiotowe sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, KRS: 0000206907 (dalej zwany „Administratorem”). Dane kontaktowe Administratora: Rekord Hale Namiotowe sp. z o.o., ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław 2. Zapewniając stały nadzór nad prawidłowością procesu przetwarzania danych osobowych Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw przysługujących w związku z ich przetwarzaniem elektronicznie 3. Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest ocena kwalifikacji zawodowych pod kątem stanowiska, na które aplikujesz (przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego). Jeśli wyraziłaś/eś zgodę na udział w innych procesach rekrutacyjnych, celem przetwarzania danych jest ocena kwalifikacji zawodowych również pod kątem przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Dane będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji na powyższe stanowisko, zaś w przypadku zgody na udział w innych rekrutacjach, do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie, co niezwłocznie spowoduje usunięcie Twoich danych z bazy, nie dłużej jednak niż przez okres 24 miesięcy. 5. Dane osobowe wskazane w przepisach prawa pracy lub w innych przepisach prawa (m.in.: Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności art. 221 kodeksu pracy i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Do wzięcia udziału w rekrutacji niezbędne jest załączenie Curriculum Vitae. CV powinno zawierać dane wskazane w art. 221§1 Kodeksu pracy, w szczególności: identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia); kontaktowe; o wykształceniu (ukończonych szkołach, studiach, szkoleniach, kursach); kwalifikacjach zawodowych (umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym); przebiegu dotychczasowego zatrudnienia (poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych). Pozostałe dane osobowe (np., wizerunek, zainteresowania) nie są obowiązkowe i ich nie podanie nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału w rekrutacji, jednakże ich dobrowolne umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie tychże danych może być w każdym czasie odwołana. Dlatego jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dodatkowe dane osobowe, nie umieszczaj ich w swoim zgłoszeniu rekrutacyjnym. Jeżeli wyraziłeś/aś odrębną zgody na udział w innych rekrutacjach, Twoje dane na podstawie tejże zgody będą przetwarzane również w kolejnych naborach pracowników (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Udzielona zgoda może zostać odwołana w każdym czasie. W zakresie danych dotyczących numeru telefonu oraz adresu e-mail podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO tzn. uzasadniony interes Administratora danych. Zgodnie z obowiązującą w naszej firmie procedurą rekrutacyjną kontakt z kandydatem odbywa się telefonicznie lub e-mailowo. Kontakt z potencjalnym pracownikiem stanowi uzasadniony interes Administratora. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej, testów kwalifikacyjnych i innych sposobów weryfikacji zadeklarowanych kwalifikacji, jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO tzn. uzasadniony interes Administratora danych. Mamy uzasadniony interes w tym, aby sprawdzić Twoje umiejętności i zdolności – jest to nam potrzebne do oceny, czy jesteś odpowiednią osobą na stanowisko, na które rekrutujemy. 7. Odbiorcami danych osobowych będą również podmioty, którym zlecamy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, w tym w szczególności podmioty świadczące usługi z zakresu prowadzenia szkoleń, IT, doręczania korespondencji. Podmioty te przetwarzają dane na podstawie zawartej z nami umowy i tylko zgodnie z naszymi poleceniami lub na podstawie przepisów prawa. Ponadto Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 8. Przysługuje Tobie prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 15 – 21 RODO, jak również prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO i nie będą transferowane do państw trzecich. 10. Jeżeli uważasz, że dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Recepcjonistka / Recepcjonista
Recepcjonistka / Recepcjonista
Warszawa 30+ kilka dni temu

Super-Pharm jest silną, międzynarodową marką z długimi tradycjami w służbie zdrowia i urody. To unikalny koncept, łączący drogerię, perfumerię i optyka z najważniejszą jego częścią - apteką.Super-Pharm to szereg możliwości zawodowych, profesjonalizm i dobra, przyjazna atmosfera pracy, współpraca oparta na zaufaniu i szansa na rozwój zawodowy. Zakres zadań:Obsługa centrali telefonicznej biuraPrzyjmowanie i obsługa gości naszych pracownikówObsługa spotkań odbywających się w biurze Super-PharmZarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych w OutlookuObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanieWspółpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskichObsługa administracyjna biura, zapewnienie odpowiedniego obiegu informacji i dokumentów ogólnofirmowych pomiędzy działamiWspieranie pracowników w organizacji podróży służbowych i w innych kwestiach związanych z funkcjonowaniem biuraAnaliza zapotrzebowania na artykuły biurowe i spożywcze oraz ich zamawianieWsparcie pracowników w organizacji podróży służbowychWspółorganizowanie spotkań okolicznościowych i integracyjnychWspółpraca z serwisem sprzątającym, serwisem remontowym, firmą taksówkarską, dostawcami materiałów i produktów spożywczychWykonywanie innych prac biurowych zleconych przez przełożonego Wymagania:Doświadczenie w pracy administracyjnejZnajomość podstaw obsługi komputera, w szczególności MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint)Bardzo dobra znajomość języka polskiegoDobra znajomość języka angielskiegoUmiejętność budowania pozytywnych, profesjonalnych relacji Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy nad kilkoma zadaniami jednocześnieInicjatywa i  zaangażowanieChęć do poszukiwania nowych rozwiązańOdpowiedzialność za powierzone zadania, rzetelność, punktualnośćGotowość do pracy w biurze w pełnym wymiarze godzin (40 godzin tygodniowo) od poniedziałku do piątkuMile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku pracy Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (40 godzin tygodniowo)Pakiet benefitów m.in.: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do posiłków w biurze, zniżki pracownicze w sklepach stacjonarnych Super-PharmMożliwość rozwoju zawodowego

Recepcjonistka / Recepcjonista
Recepcjonistka / Recepcjonista
Warszawa 30+ kilka dni temu

Xantus TV poszukuje komunikatywnej, otwartej i pogodnej osoby na stanowisko Recepcjonistka / Recepcjonista.Do głównych zadań należeć będzie:organizacja spotkań – zamawianie cateringu,przygotowywanie poczęstunku dla gości i klientów,organizacja zakupów i zaopatrzenia na potrzeby studia,zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,dbałość o porządek, wygląd i bieżące funkcjonowanie biura,Nasze wymagania:cechuje Cię samodzielność, pogoda ducha, kultura osobista, masz miłe usposobienie,lubisz przyjmować gości a przygotowywanie poczęstunku jest dla Ciebie przyjemnością,potrafisz obsługiwać sprzęt biurowy, sprawnie poruszasz się w Internecie,posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,posługujesz się biegle językiem polskim oraz komunikatywnie językiem angielskim,mile widziany status studenta,dyspozycyjność 2-3 razy w tygodniu, czasami w weekendy,Oferujemy:elastyczne warunki zatrudnienia (B2B, UZL),elastyczne godziny pracy / w tygodniu oraz w weekendy,wynagrodzenie zmienne w zależności od przepracowanych godzin,bardzo dobre warunki i atmosfera pracy,zatrudnienie w nowoczesnej firmie w branży reklamowej,Czekamy na Twoje CV!

Recepcjonista/Recepcjonistka w biurowcu - 28,50 zł/h - Praga Północ
Recepcjonista/Recepcjonistka w biurowcu - 28,50 zł/h - Praga Północ
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis firmyJesteśmy skandynawskim koncernem ochrony. Pozycję lidera na światowym rynku zdobyliśmy dzięki naszym pracownikom oraz nowoczesnym, zintegrowanym rozwiązaniom technicznym.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Recepcjonistka / RecepcjonistaLokalizacja: Warszawa (Praga Północ)Opis oferty pracyobsługa połączeń telefonicznych oraz poczty mailowej,dbanie o prawidłowy obieg informacji,prowadzenie rejestru gości,dbanie o porządek na stanowisku pracy,budowanie pozytywnego wizerunku firmy.Kwalifikacjedyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 (10 h dziennie),dobra znajomość języka angielskiego,dobra znajomość obsługi komputera,komunikatywność,umiejętność pracy w zespole,punktualność,samodzielność w działaniu i analityczne myślenie,otwartość i wysoka kultura osobista.Mile widziany:status ucznia lub studenta.Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,stawkę 28,50 zł brutto/h (28,50 zł netto/h w przypadku ucznia/studenta),zapewniamy ok. 160-190h w miesiącu,profesjonalne i cykliczne szkolenia zawodowe,możliwość rozwoju zawodowego w dużej międzynarodowej firmie,pakiet benefitów pozapłacowych.Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania!Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https:/ /www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Recepcjonistka/ Recepcjonista w nowoczesnej klinice stomatol
Recepcjonistka/ Recepcjonista w nowoczesnej klinice stomatol
30+ kilka dni temu

Recepcjonistka/ Recepcjonista Klinika stomatologiczna podejmie współpracę z osobą zaangażowaną, pełną energii i chęci do stawiania czoła nowym wyzwaniom w codziennej pracy. Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność efektywnego planowania, a organizacja swojej pracy nie jest Ci obca, a dodatkowo spełniając się zawodowo chcesz pomagać innym? Napisz do nas! Oferujemy umowę o pracę - wynagrodzenie uzależnione jest od doświadczenia i zaangażowania . Miejsce pracy - Warszawa Wilanów ul Oś Królewska 18 lok U2 - wymagania: Gotowość do pracy w systemie 8 godzinnym zmianowym. wysoka kultura osobista, biegła obsługa komputera, komunikatywności i umiejętność pracy z ludźmi, najwyższa troska o pacjenta i wysoki poziom empatii, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, życzliwość w stosunku do pacjentów, analityczne myślenie, nastawienie na realizację powierzonych zadań, umiejętność rozwiązywania problemów, poprawność w tekście pisanym, umiejętność efektywnego zarządzania własnym czasem, umiejętność wykonywania różnorodnych zadań, łatwość w wyszukiwaniu informacji, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Mile widziane: doświadczenie w opiece nad Klientem, umiejętności sprzedażowe lub telemarketingowe. Czym będziesz się zajmować - obowiązki: obsługa Pacjentów kliniki pomoc administracyjna koordynowanie procesu gromadzenia dokumentacji medycznej, przyjmowanie wpłat, praca w systemie komputerowym, kontakt z pacjentem osobisty, telefoniczny, mailowy, ustalanie terminów badań i konsultacji lekarskich, przypominanie o wizytach kontrolnych, potwierdzanie wizyt pacjentów, dynamiczna codzienna optymalizacja grafików, kontakt z lekarzami - informowanie o grafiku, ustalanie dostępności, dbanie o poprawność rozliczeń, zarządzanie obiegiem dokumentów, przyjmowanie, nadawanie i zarządzanie obiegiem korespondencji, dbanie o wysoki standard obsługi i dobry wizerunek firmy. Oferujemy: pracę w przyjaznej atmosferze, ciągłe wsparcie i możliwość rozwijania swoich umiejętności, terminowe wypłaty i stabilne zatrudnienie W CV proszę zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Recepcjonistka/Recepcjonista - PIASECZNO
Recepcjonistka/Recepcjonista - PIASECZNO
3200000 zł
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Do zespołu rozwijającego się SPA w centrum Piaseczna poszukujemy osoby do obsługi Recepcji. Stawka - 27,7 PLN netto - w przypadku posiadania statusu studenta.OBOWIĄZKI: Bezpośrednia obsługa klienta SPA Udzielanie informacji dot.. zabiegów i usług SPA (bezpośrednio i telefonicznie) Umawianie i rejestracja gości na zabiegi przyjmowanie rezerwacji osobistych, telefonicznych oraz mailowych Przyjmowanie płatności, dokonywanie rozliczeń WYMAGANIA:Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji z klientem Umiejętność pracy w zespole Dobra znajomość języka angielskiego Status studenta OFERUJEMY: Umowa zlecenie Pracę w młodym, przyjaźnie nastawionym zespole Praca zmianowa, również w weekendy

Recepcjonistka / Recepcjonista w SPA - Warszawa Powiśle / Saska Kępa
Recepcjonistka / Recepcjonista w SPA - Warszawa Powiśle / Saska Kępa
420000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

TAO TAO SPA poszukuje kandydatów do salonów masażu balijskiego i tajskiego na stanowisko Recepcjonistka / Recepcjonista - Warszawa - praca w jednej z naszych lokalizacji: Powiśle, Mokotów, Saska Kępa, Ursynów. Szukamy osób z bardzo dobrą dyspozycyjnością do pracy na cały etat, również w weekendy.Proponowana stawka: 27,7 PLN - 29,2 PLN / godzinępraca na cały etat lub część etatu (również w weekendy),lokalizacja: Warszawa (Powiśle, Mokotów, Saska Kępa, Ursynów),salony są czynne od poniedziałku do niedzieli w godzinach 11-21,zmianowy czas pracy,praca w młodym, energicznym i przyjacielskim zespole,wymagany status studenta.Zakres obowiązków:wykonywanie czynności związanych z obsługą naszych Gości - zarówno obsługa bezpośrednia w salonie, jak i telefoniczna oraz mailowa;udzielanie informacji na temat naszej aktualnej oferty SPA;obsługa systemu rejestracji klientów oraz prowadzenie na bieżąco zapisów klientów;obsługa kasy fiskalnej oraz wystawianie dokumentów sprzedaży;codzienna współpraca z terapeutami;dbanie o wizerunek salonu oraz najwyższy standard obsługi gości;nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów i korespondencji;sprzedaż produktów SPA, w tym zabiegów oraz kosmetyków.Nasze wymagania:znajomość języka angielskiego (co najmniej B1),co najmniej 3 - miesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku (tj. obsługa klienta lub recepcja);bardzo dobra dyspozycyjność - wymóg konieczny;wysoka kultura osobista oraz prezencja;komunikatywność oraz otwartość na rozmowy z klientami;umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientami;dbałość o powierzone zadania oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;punktualność;samodzielność, dobra organizacja pracy;zdolność do szybkiego przyswajania nowej wiedzy.To oferujemy:elastyczny grafik;atrakcyjne wynagrodzenie zależne od przepracowanych godzin;praca w przyjacielskiej oraz dynamicznie rozwijającej się firmie;możliwość rozwoju zawodowego i osobistego;umowę zlecenia.zniżki na wszystkie nasze usługi i produkty

Recepcjonistka medyczna/ Recepcjonista medyczny
Recepcjonistka medyczna/ Recepcjonista medyczny
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNiepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Positive Therapy w Warszawie (Ursynów) przy ul. Puławskiej 491 nawiąże współpracę z recepcjonistą medycznym/recepcjonistką medyczną. Praca na samodzielnym stanowisku w systemie zmianowym 4-6 dni w tygodniu, poniedziałek-sobota według ustalonego grafiku pracy. Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa recepcyjna i profesjonalny kontakt z pacjentami - obsługa urządzeń biurowych - sprawowanie pieczy nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów - odpowiedzialność za całość działań związanych z bieżącym utrzymaniem i obsługą biura - zarządzanie grafikami pracowników - obsługa terminala kart płatniczych oraz kasy fiskalnej - dbanie o pozytywny wizerunek firmy - zaopatrzenie w artykuły biurowe Oferujemy: - pracę polegającą na obsłudze recepcji (kontakt z pacjentami i terapeutami) - długoterminową współpracę (min. 1 rok) - umowę zlecenie - wynagrodzenie 24 zł/brutto (na okresie próbnym) - pracę w trybie zmianowym - możliwość awansu na stanowisko Office managera lub zastępcę kierownika poradni - przeszkolenie z systemów medycznych Oczekujemy: - komunikatywności, kreatywności, życzliwości, inicjatywy i wysokiej kultury osobistej - umiejętności pracy pod presją czasu i odporności na stres - logicznego myślenia - umiejętności organizacji pracy własnej i zarządzanie czasem - dbałości o dobrą atmosferę i komunikację w zespole - rozwiązywanie konfliktów - motywacji do pracy - doświadczenia w pracy z klientem lub doświadczenia w pracy biurowej - umiejętności obsługi MS OFFICE (Word, Excel) - doświadczenia w pracy z dziećmi mile widziane - znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Poszukujemy tylko osoby do współpracy na min rok. Jeśli uważasz, że spełniasz nasze wymagania prosimy o przesyłanie CV (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) poprzez portal lento.pl lub pod numerem telefonu 575 - pokaż numer telefonu - Zapraszamy do współpracy. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” „Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”

Recepcjonistka medyczna/ Recepcjonista medyczny
Recepcjonistka medyczna/ Recepcjonista medyczny
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNiepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Positive Therapy w Warszawie (Ursynów) przy ul. Puławskiej 491 nawiąże współpracę z recepcjonistą medycznym/recepcjonistką medyczną. Praca na samodzielnym stanowisku w systemie zmianowym poniedziałek-sobota według ustalonego grafiku pracy. Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa recepcyjna i profesjonalny kontakt z pacjentami - obsługa urządzeń biurowych - sprawowanie pieczy nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów - odpowiedzialność za całość działań związanych z bieżącym utrzymaniem i obsługą biura - zarządzanie grafikami pracowników - obsługa terminala kart płatniczych oraz kasy fiskalnej - dbanie o pozytywny wizerunek firmy - zaopatrzenie w artykuły biurowe Oferujemy: - pracę polegającą na obsłudze recepcji (kontakt z pacjentami i terapeutami) - długoterminową współpracę (min. 1 rok) - umowę o pracę po okresie próbnym - wynagrodzenie 4 500 brutto - pracę w trybie zmianowym wg. ustalonego grafiku. - możliwość awansu na stanowisko Office managera lub zastępcę kierownika poradni - przeszkolenie z systemów medycznych Oczekujemy: - komunikatywności, kreatywności, życzliwości, inicjatywy i wysokiej kultury osobistej - umiejętności pracy pod presją czasu i odporności na stres - logicznego myślenia - umiejętności organizacji pracy własnej i zarządzanie czasem - dbałości o dobrą atmosferę i komunikację w zespole - rozwiązywanie konfliktów - motywacji do pracy - doświadczenia w pracy z klientem lub doświadczenia w pracy biurowej - umiejętności obsługi MS OFFICE (Word, Excel) - doświadczenia w pracy z dziećmi mile widziane - znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Poszukujemy tylko osoby do współpracy na min rok. Jeśli uważasz, że spełniasz nasze wymagania prosimy o przesyłanie CV (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) poprzez portal lento.pl lub pod numerem telefonu 575 - pokaż numer telefonu - Zapraszamy do współpracy. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” „Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”

Recepcjonistka / Recepcjonista Administracja biurowa
Recepcjonistka / Recepcjonista Administracja biurowa
489768 zł
Kobyłka 30+ kilka dni temu

Zespół Centrum Języków Obcych Sherlock w Kobyłce poszukuje energicznej i pełnej chęci osóbki do wsparcia recepcji szkoły, której nie są straszne prace biurowe i kontakt z klientem! Super, gdyby interesowała się również social mediami - istnieje tutaj realna szansa, na sprawdzenie swoich sił we wsparciu działań marketingowych - jeśli tylko jesteś osobą kreatywną i otwartą! Nie masz doświadczenia, ale za to DUŻO CHĘCI? Świetnie, tutaj najważniejsze jest zaangażowanie w pracę i wspólny rozwój. Wsparcie merytoryczne otrzymasz na każdym etapie! Jakieś szczegóły? Proszę bardzo! Zakres obowiązków: wsparcie działań marketingowych; kreowanie postów, tworzenie prostych grafik; współtworzenie strategii działań w mediach społecznościowych; udzielanie informacji i zapisywanie na kursy językowe; przygotowywanie umów, ofert, biuletynów informacyjnych itp.; pobieranie płatności, wystawianie FV; prowadzenie korespondencji e-mailowej z klientami; obsługa bieżących spraw związanych z prowadzeniem biura; dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie; obsługa urządzeń biurowych; współpraca z lektorami języków obcych, w tym z lektorami anglojęzycznymi;dbanie o wizerunek szkoły. Wymagania: komunikatywność i otwartość; łatwość w nawiązywaniu kontaktów; wielozadaniowość; uczciwość i odpowiedzialność; umiejętność pracy w zespole; dobra organizacja pracy; staranność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań; komunikatywna znajomości języka angielskiego; umiejętność obsługi urządzeń biurowych; podstawowa wiedza z zakresu marketingu będzie ogromnym atutem. Jak w praktyce wygląda ta praca? Bez ściemy: pracujesz od poniedziałku do piątku, w systemie dwuzmianowym w godzinach (08:45-20:45), oraz w niektóre soboty, ferie i wakacje podczas dodatkowych aktywności organizowanych przez szkołę; nie nudzisz się - mimo posiadania wielu stałych obowiązków, każdy dzień jest inny; możesz łatwo pogodzić pracę z innymi obowiązkami - pracujesz około 30-40 h tygodniowo; pracuje tutaj naprawdę zgrany zespół, który tworzy niepowtarzalną atmosferę, co sprawi, że poznasz wielu ciekawych i inspirujących ludzi; otrzymujesz zniżkę na usługi firmy, oraz upominki okazjonalne (np. na święta); na każdym kroku możesz liczyć na wsparcie właścicielki firmy oraz innych pracowników - wszyscy są chętni do pomocy!; pracujesz w firmie, która tworzona jest z pasją i ma dalekosiężną misję; jeśli jesteś zmotoryzowany - parkujesz pod samym wejściem. Przeczytałeś wszystko i myślisz, że to coś dla Ciebie? Nie wahaj się i wysyłaj CV!

Office Specialist (Recepcjonistka/Recepcjonista)
Office Specialist (Recepcjonistka/Recepcjonista)
668000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta, agencji marketingu 360, poszukujemy samodzielnych, odpowiedzialnych i komunikatywnych osób na stanowisko Office Specialist do biura w Warszawie!Czym będziesz się zajmować?Obsługa recepcjiWitanie gości i profesjonalna obsługa (max kilku gości w ciągu dnia)Zarządzanie korespondencją, wysyłanie korespondencji pocztą oraz współpraca z kurieramiObsługa telefonuWsparcie działu administracji, w tym przy obsłudze fakturZamawianie artykułów biurowych i spożywczychJakich osób poszukujemy? OtwartychKomunikatywnychSamodzielnychProaktywnychOdpowiedzialnychPotrafiących zarządzać sobą w czasie i zarządzać priorytetamiDojrzałych emocjonalniePłynnie mówiących po angielskuPosiadających minimum 3 lata stażu pracy, min. 1 rok doświadczenia w administracjiMile widziane osoby z doświadczeniem w pracy na recepcjiCo oferuje nasz Klient?Na początek możliwość współpracy na podstawie B2B lub umowy zlecenieKompleksowy onboardingMożliwość rozwoju w kierunku stanowiska Office ManagerPrywatna opieka medycznaJęzyk angielski w godzinach pracy Atmosfera - miejsce pracy, w którym pracownicy są otwarci, zgrani, ich zdanie się liczy, a ich inicjatywy są realizowanePokoje gier i masażuJoga w biurzeŚwieże owoce w biurzeSpotkania integracyjne raz w roku, wyjazdy

Recepcjonistka medyczna/ Recepcjonista medyczny
Recepcjonistka medyczna/ Recepcjonista medyczny
Warszawa 30+ kilka dni temu

Positive Therapy Specjalistyczne Centrum Diagnozy i Terapii w Warszawie Ursynów nawiąże współpracę z recepcjonistą medycznym/recepcjonistką medyczną. Praca na samodzielnym stanowisku w systemie zmianowym 3-6 dni w tygodniu, poniedziałek-sobota Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa recepcyjna i profesjonalny kontakt z pacjentami - obsługa urządzeń biurowych - sprawowanie pieczy nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentów - odpowiedzialność za całość działań związanych z bieżącym utrzymaniem i obsługą biura - zarządzanie grafikami pracowników - obsługa terminala kart płatniczych oraz kasy fiskalnej - dbanie o pozytywny wizerunek firmy - zaopatrzenie w artykuły biurowe Oferujemy: - pracę polegającą na obsłudze recepcji (kontakt z pacjentami i terapeutami) - długoterminową współpracę (min. 1 rok) - umowę zlecenie - wynagrodzenie 23 zł/brutto - pracę w trybie zmianowym - możliwość awansu na stanowisko Office managera lub zastępcę kierownika placówki - przeszkolenie z systemów medycznych Oczekujemy: - komunikatywności, kreatywności, życzliwości, inicjatywy i wysokiej kultury osobistej - umiejętności pracy pod presją czasu i odporności na stres - logicznego myślenia - umiejętności organizacji pracy własnej i zarządzanie czasem - dbałości o dobrą atmosferę i komunikację w zespole - rozwiązywanie konfliktów - motywacji do pracy - doświadczenia w pracy z klientem lub doświadczenia w pracy biurowej - umiejętności obsługi MS OFFICE (Word, Excel) - doświadczenia w pracy z dziećmi mile widziane - znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym Poszukujemy tylko osoby do współpracy na min rok. Jeśli uważasz, że spełniasz nasze wymagania prosimy o przesyłanie CV (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych) poprzez portal lento.pl lub pod numerem telefonu 575 - pokaż numer telefonu - Zapraszamy do współpracy. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).” „Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”

Recepcjonistka/Recepcjonista Szklarska Poręba
Recepcjonistka/Recepcjonista Szklarska Poręba
Szklarska Poręba 30+ kilka dni temu

Recepcjonista/Gospodarz domu w Jaskółka Dom i Spa Szklarska PorębaOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za:- opiekę nad gośćmi od momentu zameldowania do wymeldowania;- obsługa korespodencji;- wystawianie faktur i rachunków;- przyjmowanie płatności;- obsługę systemu rezerwacyjnego;- reagowanie na bieżące potrzeby gościWymagania:- wysoka kultura osobista oraz pozytywne usposobienie;- gotowość do pracy zmianowej;- zaangażowanie i dokładność w realizacji powierzonych zadań;- znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego- znajmomosć pakietu MS Office;- dobra organizacja pracy własnej, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;- utrzymywanie na bieżąco i dbanie o estetykę i czystość powierzonego stanowiska pracy;- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; Proszę o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zdrofit | Recepcjonistka / Recepcjonista | Wilanów
Zdrofit | Recepcjonistka / Recepcjonista | Wilanów
Warszawa 30+ kilka dni temu

OPISZAMIEŃ PASJĘ W PRACĘ I RÓB W ŻYCIU TO, CO KOCHASZ!  W relacjach z innymi ludźmi czujesz się jak ryba w wodzie, a sport to Twoja pasja? Mamy dla Ciebie świetną propozycję! Dołącz do naszego energicznego zespołu i poczuj niezwykłą atmosferę panującą w klubach fitness! :)SIEĆ: ZDROFITLOKALIZACJA: Warszawa | WilanówLICZBA GODZIN: ok. 160 godzin pracy w miesiącuTWOJE CODZIENNE ZADANIA:budowanie super atmosfery w klubie w stylu „czuj się jak u siebie” ;)obsługiwanie klientów korzystających z siłowniodpowiadanie na zapytania klubowicz bezpośrednio, mailowo i telefonicznieprzedstawianie oferty klubu i sprzedaż karnetówdbanie o wizerunek całego klubuODNAJDZIESZ SIĘ U NAS JEŚLI:doskonale czujesz się w ciągłym kontakcie z ludźmi i uwielbiasz pracować w zespolepotrafisz organizować sobie pracę w swobodnym środowisku a odpowiedzialność i samodzielność idą z Tobą w parzew weekendy nie robisz sobie przerwy od ćwiczeń ;)komputer nie jest Ci obcym narzędziemmasz już doświadczenie związane z obsługą klienta, ale nie jest to warunek konieczny!OFERUJEMY:rozwój w największej firmie branży fitnesselastyczny grafik godzin dopasowany do Ciebieświetną atmosferę i niecodzienny klimat pracymożliwość korzystania z oferty klubu na preferencyjnych warunkach

Zdrofit | Recepcjonistka / Recepcjonista | Świetlików
Zdrofit | Recepcjonistka / Recepcjonista | Świetlików
Warszawa 30+ kilka dni temu

ZAMIEŃ PASJĘ W PRACĘ I RÓB W ŻYCIU TO, CO KOCHASZ!  W relacjach z innymi ludźmi czujesz się jak ryba w wodzie, a sport to Twoja pasja? Mamy dla Ciebie świetną propozycję! Dołącz do naszego energicznego zespołu i poczuj niezwykłą atmosferę panującą w klubach fitness! :)SIEĆ: ZDROFITLOKALIZACJA: Warszawa | ŚwietlikówLICZBA GODZIN: ok. 80-100 godzin pracy w miesiącuTWOJE CODZIENNE ZADANIA:budowanie super atmosfery w klubie w stylu „czuj się jak u siebie” ;)obsługiwanie klientów korzystających z siłowniodpowiadanie na zapytania klubowicz bezpośrednio, mailowo i telefonicznieprzedstawianie oferty klubu i sprzedaż karnetówdbanie o wizerunek całego klubuODNAJDZIESZ SIĘ U NAS JEŚLI:doskonale czujesz się w ciągłym kontakcie z ludźmi i uwielbiasz pracować w zespolepotrafisz organizować sobie pracę w swobodnym środowisku a odpowiedzialność i samodzielność idą z Tobą w parzew weekendy nie robisz sobie przerwy od ćwiczeń ;)komputer nie jest Ci obcym narzędziemmasz już doświadczenie związane z obsługą klienta, ale nie jest to warunek konieczny!OFERUJEMY:rozwój w największej firmie branży fitnesselastyczny grafik godzin dopasowany do Ciebieświetną atmosferę i niecodzienny klimat pracymożliwość korzystania z oferty klubu na preferencyjnych warunkach

Recepcjonistka/recepcjonista - praca od zaraz
Recepcjonistka/recepcjonista - praca od zaraz
Łódź 30+ kilka dni temu

Seris Konsalnet jest jednym z najlepiej postrzeganych pracodawców w branży ochrony. Firma zatrudnia ponad 20 000 osób na terenie całej Polski, dysponujemy oddziałami we wszystkich województwach, a z naszych usług korzystają dziesiątki tysięcy Klientów każdego miesiąca.   Mamy dla Ciebie pracę od zaraz! Miejsce pracy: Łódź Widzew Godziny pracy: 8-16 od poniedziałku do piątku Poszukujemy pracownika recepcji na magazyn logistyczny w Łodzi. Nie zwlekaj - wyślij CV i dołącz do zespołu największej firmy z branży ochrony w Polsce! Zadania: - prowadzenie recepcji - odbieranie telefonów - odbieranie i wysyłanie e-mail - tworzenie zestawień - powitanie przychodzących gości Wymagania: - znajomość programów komputerowych Office - obsługa urządzeń biurowych - obsługa poczty e-mail - zaangażowanie w wykonywane obowiązki - znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - pracę w przyjaznej atmosferze - gwarancję wypłaty zawsze na czas - prywatną opiekę medyczną w ogólnopolskiej sieci przychodni prywatnych, - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w atrakcyjnej cenie, - dostęp do platformy pracowniczej NAIS, gdzie Pracownicy Seris Konsalnet mogą korzystać z atrakcyjnych zniżek na bilety do kina, teatru, - możliwość skorzystania z dofinansowania do wyjazdów wakacyjnych dzieci i innych świadczeń w ramach ZFŚS - karty lunchowe Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV przez formularz.

Recepcjonistka, Recepcjonista poszukiwany, dołącz do zgranego zespołu.
Recepcjonistka, Recepcjonista poszukiwany, dołącz do zgranego zespołu.
695000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

 Lubisz kontakt z ludźmi, a uśmiech nie schodzi Ci z twarzy? Posiadasz pokłady cierpliwości i empatii, a przy tym jesteś świetnie zorganizowana? Obsługę telefonu i komputera masz w małym palcu? To znak, że jesteś we właściwym miejscu!POSZUKUJEMY studentki dla rejestracji w Centrum Terapii Alma w Warszawie (ul. Wiktorska)– stawiamy na energiczne, uśmiechnięte i empatyczne osoby, które odnajdą się w pracy z pacjentami.Do Twoich obowiązków należeć będzie:- prowadzenie terminarza wizyt, zapisywanie pacjentów,- koordynowanie działań związanych z wszelkimi zmianami w grafikach specjalistów,- wystawianie FV i dbanie o dokumentację,- stały kontakt ze specjalistami (dostarczanie dokumentacji, list pacjentów oraz wyposażanie placówki w narzędzia niezbędne w ich pracy, np. papier, kredki- obsługa komputera i terminala płatniczego,- …a przede wszystkim bycie twarzą kliniki w kontakcie z pacjentami!OCZEKUJEMY:- pozytywnego, życzliwego nastawienia,- pokładów empatii, cierpliwości oraz spokoju,- doskonałych umiejętności komunikacyjnych,- umiejętności pracy w zespole,- elastyczności,-komunikatywnej znajomości języka angielskiegoDodatkowym plusem będzie status studenta.OFERUJEMY:profesjonalne przeszkoleniepracę w niepełnym wymiarze godzin - około 100-120h miesięczniepracę w życzliwym środowisku,elastyczne podejście do grafiku: dwuzmianowy system pracy (od poniedziałku do piątku, w soboty pracuje tylko jedna osoba przez kilka godzin),umowę zlecenie,wymiar pracy cały etat lub w niepełnym wymiarze godzin,24 zł / godz. bruttoJeśli jesteś zainteresowana, wyślij nam swoje CV.

Recepcjonistka/Recepcjonista w obiekcie sportowym w Kozerkach
Recepcjonistka/Recepcjonista w obiekcie sportowym w Kozerkach
225000 zł
30+ kilka dni temu

Kompleks sportowy KOZERKI zatrudni Recepcjonistkę/RecepcjonistkęZakres obowiązków:Obsługa klientówdokonywanie rezerwacji, sprzedaż usług sportowychwystawianie faktur, przyjmowanie płatnościpomoc w obsłudze małej gastronomii (napoje, przekąski)Wymagania:doświadczenie na podobnym stanowiskupozytywne nastawieniedyspozycyjność (praca zmianowa, oraz weekendy)dobra znajomość języka angielskiegoZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV poprzez OLX

Recepcjonistka/Recepcjonista Salony Fryzjerskie RACH CIACH C.H. Jantar
Recepcjonistka/Recepcjonista Salony Fryzjerskie RACH CIACH C.H. Jantar
950000 zł
Słupsk 30+ kilka dni temu

O nas:Jesteśmy siecią salonów fryzjerskich. Największą i najliczniejszą w Słupsku. Nadal się rozwijamy w związku z czym:Poszukujemy: Recepcjonistki/Doradcy KlientaMiejsce pracy: Słupsk, C.H. JantarZakres obowiązków:-Praca na recepcji-Sprzedaż produktów-Współudział w planowaniu i przygotowywaniu kampanii reklamowej oraz materiałów marketingowych-Udział w działaniach marketingowych-Współpraca z klientami, dostawcami-Dbanie o pozytywny wizerunek biura i firmy-Aktualizacja ofert na portalach ogłoszeniowych-Obsługa Facebooka, Instagramu-Prowadzenie niezbędnej dokumentacji biurowo-sprzedażowej-Tworzenie harmonogramów zmian-Prowadzenie salonuNasze wymagania:Znajomość technik sprzedaży lub chęć ich nauczenia sięZaangażowanie i motywacja,Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, kultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleUmiejętność budowania relacji z klientemSamodzielność w rozwiązywaniu problemówMile widziane:-Prawo jazdy-Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta-Wiedza na temat fryzjerstwa-Obsługa Social Media, programów graficznych CanvaOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęWysokie wynagrodzenie (podstawowe + prowizja + premia za wykonanie planu)Duże możliwość rozwojuCV bez zdjęcia nie będą brane pod uwagę!Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie danych osobowych:„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonej przez Rach Ciach Salony Fryzjerskie Ewelina Konszewicz" „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Rach Ciach Salony Fryzjerskie Ewelina Konszewicz"

Zatrudnimy recepcjonistkę do salonu kosmetycznego-Galeria Dominikańska
Zatrudnimy recepcjonistkę do salonu kosmetycznego-Galeria Dominikańska
760000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Salon manicure/pedicure we Wrocławiu poszukuje osoby na stanowisko: recepcjonistka/recepcjonista. Praca na cały etat .Opis stanowiska: bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientapotwierdzanie wizytrozliczanie wizytskładanie zamówień, kontrola stanu produktów w salonie pomoc w organizacji pracy salonuzarządzanie profilem społecznościowym udzielanie informacji w zakresie oferowanych usługOczekujemy: znajomość branży kosmetycznejdbanie o higienę pracy i porządek otoczeniaumiejętność pracy w zespoledyspozycyjność i zaangażowaniekreatywność i pomysłowośćwysoka kultura osobistajęzyk angielski – bardzo dobrymile widziane doświadczenie w pracy w salonie kosmetycznymOferujemy:pracę w nowoczesnym saloniestałe zatrudnieniemożliwość uczestniczenia w szkoleniach możliwość awansu zawodowego i finansowegoOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w formacie PDF poprzez formularz kontaktowy

Zatrudnimy recepcjonistkę do nowego salonu kosmetycznego
Zatrudnimy recepcjonistkę do nowego salonu kosmetycznego
760000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Nowy salon manicure/pedicure w Galerii Kaskada poszukuje osoby na stanowisko: recepcjonistka/recepcjonista. Praca na cały etatOpis stanowiska: bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientapotwierdzanie wizytrozliczanie wizytskładanie zamówień, kontrola stanu produktów w salonie pomoc w organizacji pracy salonuzarządzanie profilem społecznościowym udzielanie informacji w zakresie oferowanych usługOczekujemy: znajomość branży kosmetycznejdbanie o higienę pracy i porządek otoczeniaumiejętność pracy w zespoledyspozycyjność i zaangażowaniekreatywność i pomysłowośćwysoka kultura osobistajęzyk angielski – bardzo dobrymile widziane doświadczenie w pracy w salonie kosmetycznymOferujemy:pracę w nowoczesnym saloniestałe zatrudnieniemożliwość uczestniczenia w szkoleniach możliwość awansu zawodowego i finansowego Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w formacie PDF poprzez formularz kontaktowy

Pracownik recepcji
Pracownik recepcji
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUmiesz komunikować się z ludźmi? Lubisz z nimi rozmawiać? Lavoro Sp z o.o. poszukuje osób z niepełnosprawnościami zainteresowanych pracą na stanowisku: Recepcjonistka / Recepcjonista Miejsce pracy: Warszawa Oferujemy: - umowę o pracę - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego - ciekawą pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00 (dwie zmiany) Oczekujemy - odpowiedzialności za powierzone zadania - wysokich umiejętności interpersonalnych - dobrej organizacji pracy - języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - miłej aparycji i wysokiej kultury osobistej Zakres obowiązków: - profesjonalna obsługa osób przychodzących na teren biurowca (również w języku angielskim) - wydawanie i rozliczanie identyfikatorów - współpraca z sekretariatem zarządu - kierowanie osób do odpowiednich działów na umówione spotkania biznesowe Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych, pełna treść klauzuli znajduje się na naszej stronie www.lavoro.com.pl

zatrudnimy recepcjonistkę/recepcjonistę
zatrudnimy recepcjonistkę/recepcjonistę
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyŚrodowiskowe Laboratorium Ciężkich Jonów UW poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko : recepcjonistka/recepcjonista Miejsce pracy: ul. Pasteura 5A Warszawa Czas pracy: cały etat Liczba wakatów: 1 Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: luty 2024 Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będą: - obsługa recepcji: obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji, wydawanie przepustek, kluczy, odbiór korespondencji przesyłek, obsługa gości hotelowych, nadawanie komunikatów - prowadzenie rejestrów : wydawanych przepustek, kuczy osób wchodzących na teren Laboratorium, gości hotelowych - układanie grafików dyżurów dla portierów - pomoc w przygotowaniu i obsłudze konferencji i zebrań - obsługa poboru ciekłego azotu przez podmioty zewnętrzne - wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrekcję Laboratorium Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim - znajomość MS Office i Excel - samodzielność i dobra organizacja pracy - komunikatywność i umiejętność współpracy oraz wysoka kultura osobista Oferujemy: - zatrudnienie na umowę o pracę, - pracę w stabilnej instytucji - przyjazne środowisko pracy - świadczenia socjalne dla osób zatrudnionych na Uniwersytecie Warszawskim.

Recepcjonistka/ta
Recepcjonistka/ta
30+ kilka dni temu

Firma Lavoro Sp. z o.o. poszukuje w Warszawie osób na stanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista Obowiązki: Obsługa recepcji, Kontakt z klientem obcojęzycznym, Zadania administracyjne związane z funkcjonowaniem biura, Współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz partnerami firmy, Obsługa korespondencji i dokumentacji, centrali telefonicznej, Koordynowanie przepływu dokumentacji i jej archiwizacja, Przygotowywanie spotkań biznesowych. Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Pracę w zgranym i dynamicznym zespole Atrakcyjne wynagrodzenie Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku Oczekiwania wobec Kandydata: Zdolności organizacyjne pracy własnej (umiejętność planowania, ustalania priorytetów) Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie Prezencja oraz kultura osobista Umiejętność odnajdywania się w różnych sytuacjach Rzetelność Otwartość oraz komunikatywność Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji CV za pośrednictwem portalu. Prosimy o dołączenie klauzuli, dotyczącej przetwarzania danych osobowych w celach rekrutacyjnych, o treści dostępnej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl Dziękujemy za każdą przesłaną aplikację, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Praca/staż/szkolenie dla studenta/absolwenta z orzeczeniem
Praca/staż/szkolenie dla studenta/absolwenta z orzeczeniem
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros, aktywizująca osoby z niepełnosprawnościami, zaprasza do wzięcia udziału w projekcie Absolwent w drodze do kariery II, współfinansowanego ze środków PFRON. Weź udział w 3- miesięcznym stażu zawodowym i rozwiń swoje kompetencje! Oferujemy również atrakcyjną perspektywę zatrudnienia po zakończonym stażu. Stanowisko: Recepcjonista/Recepcjonistka Miejsce stażu/pracy : Lublin Stypendium stażowe: 2294,99 zł miesięcznie Dodatek motywacyjny w wysokości nawet do 700 zł miesięcznie ! Obowiązki na stażu: • obsługa firmowej skrzynki mailowej • obsługa Klientów i Gości odwiedzających firmę, obsługa spotkań • prowadzenie kalendarza spotkań, rezerwowanie sal konferencyjnych • przekazywanie korespondencji przychodzącej odpowiednim osobom i archiwizacja wiadomości • bieżące odpowiadanie na wiadomości, kontakt z pracownikami oraz kontrahentami • koordynacja obiegu dokumentów księgowych – przygotowanie faktur do księgowania zgodnie z procedurami oraz ich archiwizacja • dbanie o terminowy i poprawny przepływ informacji i dokumentów wewnątrz organizacji • rozwijanie istniejących procedur, prowadzenia biura • wsparcie działu administracji w bieżących obowiązkach Aby wziąć udział w stażu należy spełniać wszystkie poniższe wymagania: • posiadać orzeczenie o niepełnosprawności • zamieszkiwać w woj. lubelskim • posiadać status absolwenta uczelni wyższej, data ukończenia studiów w ciągu 5 ostatnich lat • lub posiadać status studenta ostatniego roku studiów magisterskich, licencjackich, inżynierskich, doktoranckich, podyplomowych. Możesz skorzystać także ze szkoleń oferowanych przez Fundację, porad doradcy zawodowego czy prawnika! Nie ponosisz kosztu udziału w projekcie! Jeśli spełnisz wszystkie wymagania, istnieje możliwość natychmiastowego zatrudnienia. Zachęcamy do przesyłania CV. Liczba miejsc w projekcie jest ograniczona.

Obsługa recepcji w Hangarze 646 na Mokotowie w tygodniu!
Obsługa recepcji w Hangarze 646 na Mokotowie w tygodniu!
979000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Hangar 646 na Mokotowie poszukuje do pracy w tygodniu osoby na stanowisko Recepcjonista/Recepcjonistka w okresie od stycznia do końca marca bieżącego roku, z możliwością dalszej współpracy w jednej z naszych pozostałych lokalizacji - Hangar 646 Gocław/Hangar 646 Targówek.Wyślij nam swoją aplikację w formie CV (format pdf) jeśli:możesz pracować od poniedziałku do piątku w trybie zmianowym,swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim,praca z ludźmi sprawia Ci radość i jesteś osobą kontaktową,posiadasz dobrą organizację pracy,jeszcze się uczysz i chcesz zdobyć doświadczenie.i chcesz:zasilić drużynę Hangaru 646, czyli jednej z najprężniej rozwijających się firm rekreacyjno-sportowych w Polsce,pracować w młodym dynamicznym zespole,otrzymywać atrakcyjne wynagrodzenie za swoją pracę (stawka godzinowa + premie) z możliwością awansu w przyszłości.Twoje obowiązki będą obejmowały:telefoniczną, e-mailową oraz bezpośrednią obsługę klienta,organizację imprez urodzinowych, firmowych oraz wyjść szkolnych,kontakt z klientem za pomocą mediów społecznościowych,dbanie o porządek, wizerunek firmy i przyjazną atmosferę pracy.Prosimy o zawarcie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji organizowanych przez Gravity Park sp. z o.o. Podanie danych jest dobrowolne. Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Administratorem danych jest Gravity Park sp. z o.o., ul. Goplańska 35, 02-954 Warszawa. Dane mogą być przetwarzane pomimo cofnięcia zgody jeżeli ich przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń Administratora. Dane mogą zostać przekazane do odbiorców (upoważnionych na podstawie właściwych przepisów prawa lub związanych umową z Administratorem) jeżeli jest to niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, skargi do organu nadzorczego i przeniesienia danych. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie hangar646.pl, zakładka „Polityka Prywatności”.*Nadesłane zgłoszenia bez klauzuli, nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.