Sortowanie:
Znaleziony: 21 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Sekretarka / Asystentka Zarządu
Sekretarka / Asystentka Zarządu
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Sekretarka / Asystentka Zarządu Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu,Prowadzenie terminarza oraz obsługa spotkań Zarządu Spółki,Rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej,Czuwanie nad płynnością wysyłki i odbioru korespondencji,Przyjmowanie interesantów, gości itp.,Udzielanie informacji w ramach kompetencji Wymagania: Doświadczenie w pracy w sekretariacie,Umiejętność obsługi pakietu MS Office,Umiejętność wykonywania prac administracyjno-biurowych,Aktywność, zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy,Wysoki poziom kultury osobistej,Prawo jazdy kat. B,Mile widziana znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,Mile widziana znajomość języka obcego Oferujemy: Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Pakiet socjalny, dostęp do opieki medycznej, karty FitSport i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb tej oraz przyszłych rekrutacji, przez okres najbliższych 3 lat, zgodnie przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”.

Sekretarka/Asystentka Zarządu
Sekretarka/Asystentka Zarządu
Bytom 30+ kilka dni temu

Firma budowlana Castori Sp. z o.o. z wieloletnim doświadczeniem w realizacji robót budowlanych poszukuje pracownika na stanowisku Sekretarka/Asystentka Zarządu: Zakres obowiązków: tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i przełożonegowspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązkówprowadzenie terminarza spotkań prezesaprowadzenie biuraredagowanie pism i dokumentówprzygotowywanie analiz, zestawień i prezentacji sporządzanie sprawozdań do GUS i Urzędu Marszałkowskiegoaktualizacja dokumentów firmowych zapewnienie sprawnej i skutecznej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmyzapewnienie właściwego odbiegu dokumentów wysyłanie i odbiór przesyłek właściwa ewidencja faktur zaopatrywanie biura w artykuły biurowe, spożywcze oraz środki czystości i chemię gospodarcząorganizacja szkoleń, stażów, praktykskładanie ofert i udział w otwarciu przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. przyjmowanie klientówprzygotowywanie napojów, serwowanie poczęstunku dla przełożonego oraz klientów firmy czyszczenie i konserwacja ekspresu oraz czajnikadbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonegoutrzymanie czystości w miejscu pracypozostałe obowiązki zlecane przez przełożonegoWymagania:wykształcenie min. średniebardzo dobra znajomość MS Officebardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychprawo jazdy kategorii Bsamodzielność, zaangażowanie, dokładność, inicjatywa, kreatywnośćwysoka kultura osobistawysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespoleumiejętności radzenia sobie ze stresem oraz pracy pod presją czasumile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy:ciekawą pracę w stabilnej firmiewarunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)szkoleniamożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowegostałe godziny pracyprzyjazną atmosferę CV proszę przesyłać za pomocą formularza OLX lub bezpośrednio na adres e-mail naszej firmy. Proszę o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Castori Sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administratorem danych jest Castori Spółka z o.o. z siedzibą w Bytomiu, ul. Mickiewicza 60. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Sekretarka/Asystentka Zarządu
Sekretarka/Asystentka Zarządu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Zapewnienie profesjonalnego funkcjonowania sekretariatu oraz dbania o pozytywny wizerunek firmyObsługa telefoniczna i bezpośrednia klientówProwadzenie kalendarza spotkańZarządzanie korespondencją i zapewnienie płynnego obiegu informacjiWymagania:Wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Praktyczna znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point)Umiejętność pracy pod presją czasu i zdolności organizacyjneKomunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, punktualność, kultura osobistaPrawo jazdy kat. BOferujemy:Praca w dużej i stabilnej firmie Pracę na pełen etat

Sekretarka/Asystentka Zarządu
Sekretarka/Asystentka Zarządu
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro projektów TDM PROJEKT Sp. z o.o. Sp.k. poszukuje pracownika na stanowisku Sekretarka/Asystentka Zarządu.Zakres obowiązków:tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i przełożonegoprowadzenie biuraredagowanie pism i dokumentówaktualizacja dokumentów firmowychzapewnienie sprawnej i skutecznej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmyzapewnienie właściwego odbiegu dokumentówwysyłanie i odbiór przesyłekzaopatrywanie biura w artykuły biurowe, spożywcze oraz środki czystości i chemię gospodarcząprzyjmowanie klientówdbałość o porządek w biurzeWymagania:wykształcenie min. średniebardzo dobra znajomość MS Officebardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychprawo jazdy kategorii Bsamodzielność, zaangażowanie, dokładność, inicjatywa, kreatywnośćwysoka kultura osobistakomunikatywność, umiejętność pracy w zespoleumiejętności radzenia sobie ze stresem oraz pracy pod presją czasudoświadczenie na podobnym stanowiskudodatkowym atutem będzie znajomość AutocadOferujemy:ciekawą pracę w stabilnej firmiewarunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (pełny etat)możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, multisportstałe godziny pracyprzyjazną atmosferęAplikację prosimy przesyłać pocztą elektroniczną do dnia 01.04.2021 r. włącznie. Ze względu na obecną sytuację proces wstępny rekrutacji będzie przeprowadzony online. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. W treści aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TDM PROJEKT Sp. z o.o. sp.k. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Sekretarka/Asystentka Zarządu
Sekretarka/Asystentka Zarządu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby będącej wsparciem zespołu w sprawnym funkcjonowaniu biura i codziennych zadańzakres obowiązkówkompleksowe wsparcie Zarządu i księgowych w codziennych zadaniach,prowadzenie kalendarza spotkań;realizowanie zadań administracyjno-biurowych (obsługa rozmów telefonicznych, przyjmowanie dokumentów; obsługa poczty elektronicznej, kopiarki, skanera, porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp.)monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych;sprawdzanie dokumentacji pod względem kompletności i poprawnościdbanie o prawidłowy obieg dokumentówprzygotowywanie prostych umów; zgłoszeń, pełnomocnictw;obsługa poczty wychodzącej;opieka nad stroną internetową i FB;wymaganiaKomunikatywność i pogodne usposobienie;umiejętność budowania pozytywnych relacji;biegła znajomość pakietu MS OFFICE – excel, worddoskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu;dokładność i dbałość o szczegóły;wysoka kultura osobista i biznesowa;umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;wykształcenie - preferowane wyższe;znajomość j. angielskiego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.oferujemyzatrudnienie w młodym, przyjaznym zespole.ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie;możliwości rozwoju;komfortowe środowisko pracy;możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej.Wyślij swoją ofertę z CV i kilka słów o sobie - co lubisz w swoim zawodzie.Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Sekretarka - Asystentka Zarządu
Sekretarka - Asystentka Zarządu
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Sun Logistics Park sp. z o.o. posiada samodzielny budynek biurowo-magazynowy z własnym zamkniętym parkingiem, położony w atrakcyjnej lokalizacji w Starej Iwicznej koło Piaseczna. Zakres obowiązków: • Bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym • Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów • Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej • Prowadzenie kalendarza spotkań • Organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych • Przygotowywanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, zorganizowanie poczęstunku • Dbałość o utrzymywanie porządku • Sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń • Obsługa kontrahentów firmy • Przygotowywanie wstępnych pism, sprawozdań dla Zarządu • Udzielenie informacji pracownikom oraz interesantom • Pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami • Dbanie o sprawny przepływ informacji w nieruchomości • Reprezentowanie firmy na zewnątrz – dbanie o dobry wizerunek firmy • Organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń biurowych • Nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe Oczekujemy: • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej • Odpowiedzialności, dokładności, rzetelności • Umiejętności pracy pod presją czasu • Samodzielności w podejmowaniu decyzji, inicjatywy w działaniu • Komunikatywności • Uczciwości i wysokiej kultury osobistej • Obsługa programów pakietu MS Office (w szczególności EXCEL, WORD) • Zaangażowania w pracę i umiejętności współpracy w szerokim zespole pracowników • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem • Prawo jazdy kategorii B Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie • Wynagrodzenie odpowiadające aktualnym wymaganiom rynkowym • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej • Pracę w młodym, energicznym zespole Prosimy o umieszczenie w aplikacjach następującej formuły: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przyszłych rekrutacji oraz procesu zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Sekretarka / Asystentka Zarządu
Sekretarka / Asystentka Zarządu
Jarocin 30+ kilka dni temu

Firma RBB - STAL sp. z o.o. w Jarocinie, poszukuje osoby będącej wsparciem zespołu w sprawnym funkcjonowaniu biura i codziennych zadań.Zakres obowiązkówkompleksowe wsparcie Zarządu i księgowych w codziennych zadaniach,prowadzenie kalendarza spotkań,realizowanie zadań administracyjno-biurowych (obsługa rozmów telefonicznych, przyjmowanie dokumentów; obsługa poczty elektronicznej, kopiarki, skanera, porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp.),monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych,sprawdzanie dokumentacji pod względem kompletności i poprawności,dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,obsługa poczty wychodzącej;Wymaganiakomunikatywność i pogodne usposobienie,umiejętność budowania pozytywnych relacji,biegła znajomość pakietu MS OFFICE – excel, word,doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu,dokładność i dbałość o szczegóły,wysoka kultura osobista i biznesowa,umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,wykształcenie - preferowane wyższe,znajomość j. angielskiego;Oferujemyzatrudnienie w młodym, przyjaznym zespole,ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie,możliwości rozwoju,komfortowe środowisko pracy,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;   Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. RBB - STAL sp. z o.o. jako administrator danych osobowych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu obecnie prowadzonej rekrutacji oraz w przyszłości na potrzeby dalszych postępowań rekrutacyjnych. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania oraz uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z poniższym oświadczeniem:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rbb – Stal sp. z o.o. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.”

sekretarka / asystentka zarządu poszukiwana
sekretarka / asystentka zarządu poszukiwana
Bydgoszcz wczoraj

Spółka poszukuje Kobiety na stanowisko asystenta/asystentki zarządu z możliwością awansu na stanowisko dyrektora operacyjnego. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie . Dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków. Kandytat/Kandydatka powinna posiadać prawo jazdy kat B i być osoba mobilną gotową podjąć pracę w firmie oddalonej 6 km od Bydgoszczy Niezbędna jest również dobra znajomość pakietu Office. Kandydatki proszone są o przesłanie CV na adres @

Sekretarka/Asystentka Zarządu Europe Distribution Group Sp.
Sekretarka/Asystentka Zarządu Europe Distribution Group Sp.
30+ kilka dni temu

Europe Distribution Group Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która zajmuje się dystrybucją środków czystości, kosmetyków oraz chemii gospodarczej. Współpracujemy z sieciami sklepów, dystrybutorami, hurtowniami i innymi podmiotami w całej Europie. Nasza firma współpracuje z firmami z całego świata – prowadzimy eksport towarów do krajów Europy, Azji, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji. Stawiamy na ciągły rozwój oraz innowacyjność. Konsekwentnie pracujemy nad umocnieniem sprzedawanych marek zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie prowadzimy nabór na stanowisko: Sekretarka/Asystentka Zarządu Do Twoich zadań należeć będzie: 1. Obsługa sekretariatu (prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa spotkań, obsługa interesantów, obsługa korespondencji) 2. Telefoniczna i mailowa obsługa klienta 3. Współpraca z innymi działami firmy 4. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy 5. Zaopatrywanie firmy w materiały biurowe, higieniczne + regularna inwentaryzacja zasobów 6. Dbałość o estetykę sali konferencyjnej oraz zaplecza socjalnego 7. Pomoc w zakresie organizacji spotkań służbowych/okolicznościowych Nasze oczekiwania: 1. Zaangażowanie, 2. Dokładność i sumienność, 3. Uczciwość, 4. Dyspozycyjność, 5. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, 6. Samodzielność, elastyczność, rzetelność, 7. Umiejętność radzenia sobie ze stresem i presją czasu, 8. Znajomość MS Office, 9. Sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych 10. Dobra organizacja pracy, 11. Umiejętności pracy w zespole, 12. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, 13. Prawo jazdy kat. B Oferujemy: 1. Umowę o pracę na pełny etat, od poniedziałku do piątku 8-16, 2. Przyjazną atmosferę 3. Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku 4. Imprezy integracyjne 5. Premie 6. Zniżki na produkty firmy 7. Ubezpieczenie pracownicze 8. Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji 9. Dużą samodzielność działania, 10. Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego poprzez szkolenia i kursy, 11. Przyjazną atmosferę i pracę w młodym zespole 12. Nasza firma bierze udział w akcji #wezwolneodraka.pl Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Europe Distribution Group Sp. z o.o. oraz Trademarks Solution Sp. z o.o. z siedzibą w Krynicznie ul. Polna 8 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Pszczyna Sekretarka Asystentka Zarządu Umowa o pracę atrakcy
Pszczyna Sekretarka Asystentka Zarządu Umowa o pracę atrakcy
Pszczyna 30+ kilka dni temu

Inwork Sp. z o.o. realizuje projekty HR na polskim rynku pracy. Nasze rozwiązania dostosowujemy do wymagających realiów obecnego rynku pracy. Oferujemy szereg efektywnych i elastycznych usług z zakresu HR. Naszym Klientem jest kancelaria podatkowa. Uznana firma z wieloletnią historią w obsłudze klientów. Poszukujemy dla niej kandydatów na stanowisko: Sekretarka Asystentka Zarządu Oferta pracy na stanowisku: Sekretarka Asystentka Zarządu Miejsce pracy: Pszczyna Zakres obowiązków: • Obsługa sekretariatu spółki • Wystawianie faktur sprzedaży • Kontrola rozrachunków • Skanowanie dokumentów • Obsługa klientów, okazjonalnie Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • Wynagrodzenie zasadnicze od 3500 zł brutto • Stabilność zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy Wymagania: • Mile widziane wykształcenie wyższe • Min. 2 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych • Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność oraz terminowość Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny Prosimy również o dopisanie w swojej aplikacji następującej klauzuli: (1 klauzula) Klikając w przycisk „Wyślij / Aplikuj” lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zawierające poniższą klauzulę, zgadzasz się na przetwarzanie przez Inwork Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem privacy(małpa)inwork.pl Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/łeś wysyłając nam zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wypływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy, a gdy wyraziłeś zgodę w na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 60 miesięcy. Twoje dane przekazane będą do Inwork Sp. z o.o. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań skontaktować się możesz z nami pod adresem privacy(małpa)inwork.pl (2 klauzula) Akceptując klauzulę lub wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zawierające poniższą klauzulę, zgadzasz się na przetwarzanie przez Inwork Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu rekrutacyjnym (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe które nie zostały wskazane w kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w kodeksie pracy lub. Innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeśli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. (3 klauzula) Zgody są dobrowolne i nie mają wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. W każdym momencie możesz cofnąć udzieloną zgodę, wysyłając e-mail na adres hr(małpa)inwork.pl co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez cofnięciem zgody. (4 klauzula zgoda na przyszłe rekrutacje) Zgadzam się na przetwarzanie przez Inwork Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Inwork Sp. z o.o Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami. Agencja Zatrudnienia (nr licencji 14 007) Twój konsultant HR Inwork Paulina tel. kom. 537 - pokaż numer telefonu -

Asystentka / Sekretarka Zarządu
Asystentka / Sekretarka Zarządu
Rzgów 30+ kilka dni temu

GAMETA-SZPITAL B.MODZELEWSKA-RADWAN SP. J.Prywatny Szpital Gameta mieszczący się w Rzgowie koło Łodzi,  poszukuje osoby na stanowisko:Sekretarka/AsystentkaMiejsce pracy: RzgówOsoba na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną organizację i prowadzenie sekretariatu w tym, m.in.:prowadzenie kalendarza spotkańnadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji wewnętrznej i zewnętrznejorganizacja wyjazdów służbowych i spotkańdbanie o zaopatrzenie firmy w materiały biurowesegregowanie dokumentów, archiwizacja dokumentówprzygotowywanie pism, prezentacji, zestawieńodbieranie telefonu, faksu, kserowanie dokumentów, obsługa poczty elektronicznejdbanie o dobry wizerunek sekretariatuOczekujemy: Wykształcenia wyższegoDoświadczenia zawodowe na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiegoBiegłej umiejętności obsługi komputera (pakiet Office)Umiejętność obsługi urządzeń biurowych: fax, kseroBardzo dobrej organizacji pracyOdpowiedzialności, samodzielności oraz odporności na stresWysokich zdolności komunikacyjnychOferujemy:Stabilne miejsce pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuMiłą atmosferę w zgranym zespoleKarta multisport

Asystentka/Sekretarka Zarządu
Asystentka/Sekretarka Zarządu
Pabianice 30+ kilka dni temu

ZAKŁADY MIĘSNE "PAMSO" S.A.Zakłady Mięsne Pamso S.A. z ponad 100-letnią tradycją są zarówno producentem, jak i dystrybutorem produktów mięsnych i wędliniarskich. Opracowaliśmy własny system dostaw, dzięki któremu gwarantujemy niezmiennie wysoką jakość naszych wyrobów. Od wielu lat współpracujemy z największymi hurtowniami mięsnymi w Polsce, dostarczając zawsze świeże wyroby.Obsługujemy również lokalne sklepy, do których dowozimy produkty własnym transportem. Dzięki temu zapewniamy wysoką jakość, świeżość i niepowtarzalny smak, z których słyną wyroby Pamso. Nasze mięsa i wędliny są dostępne w ponad 2000 sklepów na terenie całego kraju.Miejsce pracy: Pabianice Do obowiązków będzie należało:prowadzenie sekretariatuprowadzenie rejestru korespondencji (poczta wychodząca i przychodząca)prowadzenie i codzienny przegląd poczty e-mailprowadzenie terminarza spotkań zarząduobsługa klientów i gościzamawianie i zakup materiałów biurowych oraz spożywczychodpowiedzialność za obieg dokumentów wewnątrz firmyOczekujemywysokiej kultury osobistejbardzo dobrej organizacji pracypunktualności, odpowiedzialności i solidnościdobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości komputeraprawo jazdy kategorii BOferujemyzatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracękarta Multisport oraz pakiet ubezpieczenia grupowegododatkowe ubezpieczenie medycznezniżki pracownicze na nasze produktybogaty pakiet socjalnyOsoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny +48 42 22 55 500 bądź o przesłanie CV w odpowiedzi zwrotnej.Obowiązek informacyjnyKlikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Zakłady Mięsne "Pamso" S.A. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Żwirki i Wigury 19 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.1. Administratorem Danych są Zakłady Mięsne „Pamso” S.A. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Żwirki i Wigury 19, 95-200 Pabianice NIP: 731-000-47-05, REGON: 470544279 2. Administrator Danych w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych; 3. dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych; 4. dane osobowe będą udostępniane pracownikom biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz pracownikom działu kadr Administratora Danych; 5. dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa; 6. dane osobowe zebrane dla potrzeb obecnej rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji; 7. ma Pan/Pani prawo do:a) dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, c) przenoszenia danych, d) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, e) wniesienia skargi do organu nadzorczego; 8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji; 9. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora Danych rozpatrywane.

Sekretarka administracyjna
Sekretarka administracyjna
Kielce 30+ kilka dni temu

Zapraszamy Państwa na certyfikowane szkolenie w formie online (jest traktowane na równi ze szkoleniem stacjonarnym) w dniu 07.05.2021 r., ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Profesjonalna obsługi klienta". Przeszkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Każdy Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalnej obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Aby móc pracować ww. stanowiskach wystarczy wykształcenie średnie.PROMOCJA koszt całkowity szkolenia wynosi 200 zł. Rejestracja trwa do 06.05.2021 r.

Zostań sekretarką biurową
Zostań sekretarką biurową
Biała Podlaska 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na certyfikowane dokształcenie w formie online (jest traktowane na równi ze dokształceniem stacjonarnym) w dniu 21.05.2021 r., ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z dokształceniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Profesjonalna obsługi klienta". Szkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Każdy Uczestnik otrzymuje materiały dokształcające oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalnej obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Aby móc pracować ww. stanowiskach wystarczy wykształcenie średnie (nie musi być zakończone maturą). PROMOCJA koszt całkowity szkolenia wynosi 200 zł. Rejestracja trwa do 20.05.2021 r

Asystentka/Sekretarka biurowa
Asystentka/Sekretarka biurowa
Lubin 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na certyfikowane dokształcenie w formie online (jest traktowane na równi ze dokształceniem stacjonarnym) w dniu 04.06.2021 r., ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z dokształceniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Profesjonalna obsługi klienta". Szkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Każdy Uczestnik otrzymuje materiały dokształcające oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalnej obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Aby móc pracować ww. stanowiskach wystarczy wykształcenie średnie (nie musi być zakończone maturą). PROMOCJA koszt całkowity szkolenia wynosi 200 zł. Rejestracja trwa do 03.06.2021 r

Sekretarka/Pracownik biurowy
Sekretarka/Pracownik biurowy
Gniezno 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na certyfikowane dokształcenie w formie online (jest traktowane na równi ze dokształceniem stacjonarnym) w dniu 11.06.2021 r., ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z dokształceniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Profesjonalna obsługi klienta". Szkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Każdy Uczestnik otrzymuje materiały dokształcające oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalnej obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Aby móc pracować ww. stanowiskach wystarczy wykształcenie średnie (nie musi być zakończone maturą). PROMOCJA koszt całkowity szkolenia wynosi 200 zł. Rejestracja trwa do 10.06.2021 r.

Sekretarka biurowa/Asystentka
Sekretarka biurowa/Asystentka
Kraków 30+ kilka dni temu

Zapraszamy Państwa na szkolenie w formie online (jest traktowane na równi ze szkoleniem stacjonarnym) w dniu 23.04.2021 r. od godz. 18.00-21.00, ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Profesjonalna obsługi klienta". Przeszkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Każdy Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalnej obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Aby móc pracować ww. stanowiskach wystarczy wykształcenie średnie. Stwórz Sobie nowe możliwości, zacznij już dziś!. PROMOCJA koszt całkowity szkolenia wynosi 200 zł. Rejestracja trwa do 22.04.2021 r. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń

Sekretarka biurowa/Asystentka
Sekretarka biurowa/Asystentka
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zapraszamy Państwa na szkolenie w formie online (jest traktowane na równi ze szkoleniem stacjonarnym) w dniu 29.04.2021 r., ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Profesjonalna obsługi klienta". Przeszkolenie dla osób chcących pracować w sekretariacie, jako pracownik biurowy, inspektor ochrony danych osobowych, asystentka zarządu. Każdy Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Profesjonalnej obsługi klienta". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Aby móc pracować ww. stanowiskach wystarczy wykształcenie średnie. Stwórz Sobie nowe możliwości, zacznij już dziś!. PROMOCJA koszt całkowity szkolenia wynosi 200 zł. Rejestracja trwa do 28.04.2021 r. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń

pilne pracy w administracji lub sekretariat
pilne pracy w administracji lub sekretariat
Kraków 30+ kilka dni temu

Witam Państwa Mam na imię Izabela 25 lat i mieszkam w Krakowie i chodzę do szkoły Techniki administracja - zarzadzanie tylko zostało mi tyko pół roku szkoły.Pilnie szukam pracy jest w poniżej ogłoszeniuZdobyłam kursy na przykład :Sekretarka administracja - biurowa ( certyfikat ),Pracownik biurowy ( certyfikat ),Profesjonalna obsługi klienta ( certyfikat ),Asystentka zarządu ( certyfikat ),Inspektor ochrony danych osobowych ( certyfikat ),Specjalista do spraw księgowości ( certyfikat i zaświadczenie o ukończeniem kursu)Specjalista ds. . kadr i płac ( certyfikat i zaświadczenie o ukończeniem kursu) i umiem się posługiwać komputera nie mam doświadczenia ale szybko się uczę i jestem punktualna ,przyjazna, sumienna ,pracowita i posiadam orzeczenie niepełnosprawność 02- P ( Afazja lekka ).Z Poważnie Izabela Jaros

Stażysta/Stażystka - Asystent/ka Zarządu - PŁATNY
Stażysta/Stażystka - Asystent/ka Zarządu - PŁATNY
Poznań 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe FakturTax poszukuję osoby na płatny staż dofinansowany przez Urząd Pracy w Poznaniu na stanowisko Asystenta/ki Zarządu. Jest to stanowisko dedykowane dla osób szukających pracy biurowej. Asystentka zarządu to osoba, która otrzymuje poważniejsze zadania niż sekretarka, jest to samodzielne stanowisko. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarządu. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, przygotowywanie pism oraz sporządzanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki. A także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu.Szukamy osoby, która po okresie stażu rozpocznie w naszej kancelarii stałą współprace w oparciu o umowę o pracę na stanowisku Asystentki Zarządu. Okres stażu chcemy przeznaczyć na gruntowane przygotowanie kandydata od podstaw do pracy i stworzenie nowego stanowiska pracy. Oferujemy:- gruntowane przygotowanie od podstaw do zawodu - przydzielony opiekun przez cały okres stażu, który będzie odpowiedzialny za przygotowanie stażysty do pracy na danym stanowisku - pełne wsparcie podczas zdobywania wiedzy w okresie stażu- gwarantowane zatrudnienie po okresie stażu w oparciu na umowę o prace- wynagrodzenie po okresie stażu nie mniejsze niż 3700 zł brutto.- dodatkowe premie motywacyjneWarunki:- osoba zarejestrowana jako bezrobotna lub zamierzająca się zarejestrować - okres stażu 7 miesięcy- kreatywność, otwartość, dobra organizacja,- dyspozycyjność i chęć zdobywania wiedzyGłówne obowiązki:- Wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków- Zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu- Zarządzanie obiegiem informacji między zarządem a pozostałymi działami Spółki- Przygotowanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania dyrektora i/lub zarządu- Przygotowywanie prezentacji- Klasyfikowanie i prowadzenie dokumentacji- Rejestracja zapłaconych faktur- Prowadzenie kluczowej korespondencji- Sporządzanie raportów i sprawozdań- Obsługa i wsparcie spotkań wewnętrznych- Organizacja wizyt gości w firmie- Kontakty z Klientami- Współpraca z dostawcami zewnętrznymiStaż organizowany jest na okres 7 miesięcy z gwarancją zatrudnienia po okresie stażu.www.fakturtax.plkontakt(małpa)fakturtax.pl

Potrzebna jest osoba która chciała by podjąć pracę w mojej firmie
Potrzebna jest osoba która chciała by podjąć pracę w mojej firmie
30+ kilka dni temu

PRACA BIUROWAWitam wszystkich, potrzebna jest osoba która chciała by podjąć pracę w mojej firmie, NIE WYMAGAM DOŚWIADCZENIA WAŻNE JEST CHĘĆ DO PRACY.Firma IRBH SP. Z O.O. poszukuje osobę, lub studenta/ studentki na stanowisko: Asystent/Asystentka, Sekretarz/Sekretarka. Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki Zarządu po okresie próbnym - w przyszłości będzie odpowiedzialna za: Bieżące prace administracyjno – biurowe:(prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji, koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej – wersja papierowa oraz elektroniczna, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, przygotowywanie raportów, zestawień, archiwizacja dokumentów w wersji papierowej oraz elektronicznej, odbieranie i wysyłanie korespondencji, realizowanie zadań zleconych przez Zarząd, obsługa urządzeń biurowych, dokonywanie zakupów i zamówień na potrzeby biura, codzienne wsparcie pracy biura, organizacja wyjazdów służbowych do urzędów, instytucji i firm współpracujących (m.in. dostarczanie dokumentacji, pism).Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość pakietów MS Office (przede wszystkim Excel i Word), umiejętności analitycznego i logicznego myślenia; umiejętności rozwiązywania problemów; prawo jazdy kat-B mile widziane, zaangażowanie i odpowiedzialność, odporność na stres.Oferujemy:elastyczny czas pracy, część pracy zdalnej, część w biurze, wprowadzenie do pracy oraz niezbędne szkolenie, warunki do samorozwoju zawodowego, Samochód służbowy, Możliwość pracy na część etatu, lub caly. wynagrodzenie uzależnione od czasu pracy, plus dodatkowo wprowadzenie systemu prowizyjnego w zależności od efektów pracy.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego (w formacie PDF), na biuro Lub kontakt tel. +48 692 030 701.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).”IRBH SP. Z O.O.ul.Urocza 6, Gmina Lesznowola, Powiat Piaseczynski, 05-552 Stefanowo.

Filtr