Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna
Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Notariusz Karolina Habaj, prowadząca Kancelarię Notarialną we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 108A lok. 15, zatrudni pracownika biurowego (sekretarkę/asystentkę). Pracownik biurowy / sekretarka / asystent - kancelaria notarialna Obowiązki ·komunikacja z klientami (telefon, e-mail, sekretariat) ·prowadzenie korespondencji urzędowej ·prowadzenie ksiąg ·przygotowywanie dokumentów Wymagania ·wysoki poziom kultury osobistej i komunikatywności ·bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word) i innych urządzeń biurowych ·bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność ·doświadczenie w pracy biurowej (niekoniecznie w kancelarii) Oferujemy ·stabilne zatrudnienie na długi czas ·pracę w pełnym wymiarze czasu (w godz. 9.30 – 17.30) ·dostęp do zasobów merytorycznych kancelarii ·miejsce pracy w centrum miasta

Pracownik biurowy - sekretarka
Pracownik biurowy - sekretarka
995000 zł
Ożarów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Pracownik biurowy – sekretariatMiejsce pracy: Ożarów MazowieckiZakres obowiązków do przyuczenia:Bieżąca obsługa biura/ sekretariatu firmyObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencjiObsługa poczty elektronicznej i centrali telefonicznejDbanie o zapewnienie bieżącej dostępności artykułów biurowych i eksploatacyjnychWsparcie działów firmy w bieżącej pracyObsługa gości firmyWykonywanie zadań zleconych przez ZarządWymagania:Wykształcenie minimum średnieDobra znajomość obsługi komputeraDobra organizacja pracyOdpowiedzialność, sumienność i dokładnośćKomunikatywność i bezkonfliktowośćOferujemy:Stabilne zatrudnienie na umowę o pracęPracę od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem przez OLX oraz określenie oczekiwań finansowych.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Sekretarka / Pracownik administracyjno - biurowy
Sekretarka / Pracownik administracyjno - biurowy
470000 zł
Władysławowo 30+ kilka dni temu

Jet System, innowacyjna i dynamicznie rozwijająca się polska firma działająca w sektorze technologii hydro-strumieniowych i laserowych, poszukuje Sekretarki. Jako dystrybutor systemów Omax i producent urządzeń SANdBOT, a także aktywny uczestnik w projektach badawczych, edukacyjnych i społecznych, poszukujemy osoby, która będzie wspierała nasz zespół w realizacji ambitnych celów.Obowiązki:o    Kompleksowa koordynacja i obsługa sekretariatu.o    Sprawny przepływ informacji między działami firmy.o    Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja spotkań i szkoleń.o    Bezpośredni kontakt z klientem i odbiór/wysyłka poczty.o    Przygotowanie pism, zestawień, raportów i prezentacji.o    Archiwizacja dokumentacji.o    Profesjonalna obsługa mediów społecznościowych i YouTube, w tym zarządzanie treścią i interakcje.o    Wsparcie administracyjne, dbałość o wizerunek i estetykę firmy. Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint).Zaawansowana znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.Umiejętność redagowania pism urzędowych i biznesowych.Zdolności analityczne, selekcjonowania informacji.Sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy.Profesjonalizm, dbanie o poufność informacji.Wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne.Prawo jazdy kat. B. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie.Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, rozwijającej innowacyjne technologie.Możliwość uczestnictwa w interesujących projektach i inicjatywach społecznych.Rozwój zawodowy i wsparcie w dynamicznym zespole.Dołącz do Jet System, gdzie twoja praca przyczyni się nie tylko do rozwoju firmy, ale również do wsparcia innowacyjnych i społecznych inicjatyw. Aplikuj już dziś!  W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Wszystkie aplikacje będą traktowane z najwyższą poufnością zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. 

Pracownik biurowy Sekretarka Praca biurowa FAKTURZYSTKA
Pracownik biurowy Sekretarka Praca biurowa FAKTURZYSTKA
Stare Siołkowice 30+ kilka dni temu

W związku z ciągłym rozwojem Firma P.H.U. M&M poszukuje nowego pracownika na stanowisko biurowe / osoba do wystawiania faktur. Opis stanowiska: -przygotowywanie ofert dla klientów oraz potwierdzeń zamówień -wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów przewozowych -wprowadzanie danych do systemu - administrowanie firmowej strony internetowej - zarządzanie korespondencją - prawidłowe archiwizowanie dokumentów - obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych - dbanie o prawidłowe zaopatrzenie biura w niezbędne materiały - współpraca z zespołem Wymagane kwalifikacje: - chęć do pracy oraz zaangażowanie - bardzo dobra organizacja pracy - znajomość pakietu MS Office oraz obsługi komputera - umiejętność wykonywania kilku zadań jednocześnie oraz ustalania priorytetów - znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - Pracę w młodym dynamicznym zespole - Umowę o pracę w pełnym wymiarze: 40 tygodniowo - Godziny pracy: 8:00-16:00 - Wynagrodzenie: 3300,00zł (netto) Harmonogram: 8 godzin dziennie Poniedziałek - Piątek Pełny etat Umowa o pracę stałą Wykształcenie: Wyższe (licencjat / inżynier) (Preferowane) Średnie Doświadczenie: obsługa klienta: 1 rok (Preferowane) Język: Niemiecki (Preferowane) Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 882 - pokaż numer telefonu -

Dam Prace
Dam Prace
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukamy do Pracy osób: Asystentka, Sekretarka Pracownik Biurowy,Szukamy młodych osób. Prosimy składać CV

Dam Pracę
Dam Pracę
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukam osoby do pracy na stanowisku: Asystentka, Sekretarka,Pracownik biurowy. Więcej informacji na e-mail Proszę o CV

Dam pracę
Dam pracę
Mielec 30+ kilka dni temu

Szukamy osób do pracy na stanowisku Pracownik biurowy Sekretarka Podksięgowa Księgowa główna Menadżerka Kierowniczka Dajemy samochód sużbowy Więcej informacji na e-mail Proszę składać CV

Dam prace
Dam prace
Sokołów Małopolski 30+ kilka dni temu

Szukam osoby z doświadczeniem na stanowisko Pracownik biurowy. Asystentka Pracownika Biurowego Sekretarka do Pracy Biurowej Osoby powyżej 20 roku życia Osoby powine mieć prawo jazdy Więcej na e-mail Proszę o CV

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
620000 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 23.01.2024 r.

Filtr