Sortowanie:
Znaleziony: 64 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. środowiska
Specjalista ds. środowiska
nowe Zabrze 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy AGM Konsulting poszukujemy do naszego zespołu Specjalistę ds. SrodowiskaZAKRES OBOWIĄZKÓW:Analiza wymagań prawnych z zakresu ochrony środowiska i przekazywanie wytycznych ich praktycznego wdrożenia Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska dla klientów przedsiębiorstwaNadzór, przygotowanie i aktualizacja danych i raportów wymaganych w zakresie monitorowania i raportowania wymaganego w zakresie nadzorowanych systemów oraz sprawozdawczości środowiskowejNadzór nad gospodarką odpadami i przestrzeganiem przepisów wynikających z prawa i decyzji administracyjnychPrzeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony środowiskaWykonywanie niezbędnych sprawozdań dla klientów firmyWspółpraca w zakresie ochrony środowiska i systemów zarządzania z pracownikami innych działów, organami kontrolnymiWYMAGANIA:Wykształcenie wyższe kierunkowe2-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterzeZnajomość aktualnych wymagań prawnych z zakresu ochrony środowiskaWiedza z zakresu normy ISO 14001 i 45001Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS OfficeZdolność organizacji pracy własnej i wyznaczania priorytetówW ZAMIAN OFERUJEMY:Ambitna pracę, w której nie sposób się nudzićDobór indywidualnej ścieżki rozwojuUdział w różnorodnych szkoleniach

Specjalista ds. Środowiska
Specjalista ds. Środowiska
30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy AGM Konsulting poszukujemy do naszego zespołu Specjalistę ds. Srodowiska ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Analiza wymagań prawnych z zakresu ochrony środowiska i przekazywanie wytycznych ich praktycznego wdrożenia Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska dla klientów przedsiębiorstwa Nadzór, przygotowanie i aktualizacja danych i raportów wymaganych w zakresie monitorowania i raportowania wymaganego w zakresie nadzorowanych systemów oraz sprawozdawczości środowiskowej Nadzór nad gospodarką odpadami i przestrzeganiem przepisów wynikających z prawa i decyzji administracyjnych Przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony środowiska Wykonywanie niezbędnych sprawozdań dla klientów firmy Współpraca w zakresie ochrony środowiska i systemów zarządzania z pracownikami innych działów, organami kontrolnymi WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe kierunkowe 2-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze Znajomość aktualnych wymagań prawnych z zakresu ochrony środowiska Wiedza z zakresu normy ISO 14001 i 45001 Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office Zdolność organizacji pracy własnej i wyznaczania priorytetów W ZAMIAN OFERUJEMY: Ambitna pracę, w której nie sposób się nudzić Dobór indywidualnej ścieżki rozwoju Udział w różnorodnych szkoleniach

Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Szczecin 30+ kilka dni temu

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKAMiejsce pracy: Motaniec/k. SzczecinaSPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA ZAJMUJE SIĘ:• Koordynacją i analizą procesu zagospodarowania odpadów oraz aktualizacją zezwoleń na zbieranie odpadów• Aktualizacją i bieżącym monitorowaniem informacji dla klientów w zakresie prawidłowego zagospodarowania sprzętu elektrycznego i elektronicznego, opakowań i baterii, oraz rozliczaniem ilości wprowadzonych na rynek krajowy sprzętów, opakowań i baterii• Koordynacją i analizą procesu DDD, w tym przygotowaniem dokumentacji związanej z odbiorem nowych sklepów w obszarze DDD• Kompleksową obsługą procesu ewidencji odpadów w BDO• Rozliczaniem DPR (dokumentów potwierdzających recykling)• Sprawozdawczością z zakresu ochrony środowiska• Rozliczaniem wprowadzanych do środowiska wód opadowych i roztopowych, utraty naturalnej retencji wodnej terenu oraz monitorowaniem ważności pozwoleń wodnoprawnych.JAKO SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA POWINIENEŚ:• posiadać wykształcenie minimum średnie• posiadać min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze • bardzo dobrze znać pakiet MS Office, w szczególność MS Excel• znać przepisy prawa z zakresu Ustawy Prawo Ochrony Środowiska, Ustawy o Odpadach, Ustawy Prawo Wodne oraz potrafić zastosować je w praktyce • posiadać zdolność organizacji pracy własnej i wyznaczania priorytetów• być skrupulatnym, dokładnym i sumiennym• potrafić rozwiązywać sytuacje problemowe• być graczem zespołowymDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:• wykształcenie wyższe w kierunku Ochrona Środowiska, Inżynieria Środowiskowa, Gospodarka OdpadamiW ZAMIAN OFERUJEMY:• Ambitna pracę, w której nie sposób się nudzić• Dobór indywidualnej ścieżki rozwoju• Udział w różnorodnych, ciekawych projektach OTRZYMASZ OD NAS TAKŻE:• Kartę Pracownika dla Ciebie i bliskiej Ci osoby upoważniającą do rabatu na zakupy w Netto• Możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach• Nagrody jubileuszowe• Świąteczne doładowania kart Sodexo• Mikołajkowe paczki dla Twoich dzieci• Fajne firmowe imprezy• Możliwość przystąpienia do programów sportowo-rekreacyjnych (OK System, Multisport)• Programy pracownicze z nagrodami („Poleć znajomego”, „Bank Pomysłów Netto” i wiele innych)• Dostęp do kantyny, w której codziennie otrzymasz niedrogi i smaczny posiłek, częściowo dofinansowany przez Netto• Dofinansowanie do nauki języka angielskiego• Zajęcia integracyjno – sportowe organizowane w Netto Arenie• Za symboliczną opłatą umożliwiamy wynajęcie pracowniczego mieszkania letniskowego w Karpaczu• Owocowy tydzień (nie tylko piątek) Nie masz samochodu? Nie szkodzi!Oferujemy możliwość przejazdu do i z pracy busem pracowniczym- ze Stargardu – około 20 minut,- ze Szczecina – około 30 minut. Administratorem danych osobowych jest firma Netto Sp. z o.o. z siedzibą w Motańcu 30, 73-108 Kobylanka. Podane dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na stanowisko na które przesyłają Państwo swoje aplikacje.

Specjalista ds. ochrony środowiska
Specjalista ds. ochrony środowiska
Opole 30+ kilka dni temu

Główne zadania / obowiązki na stanowisku:monitorowanie i nadzorowanie zmian w regulacjach prawnych związanych z ochroną środowiska,koordynacja i realizacja wymagań ustawowych dot. ochrony środowiska, współpraca w zakresie ochrony środowiska z administracją publiczną, firmami zewnętrznymi,kontrola gospodarki odpadami w celu zgodności z wymogami prawnymi,przygotowywanie dokumentacji, zestawień, raportów i analiz z zakresu ochrony środowiska dla jednostek wewnętrznych oraz instytucji zewnętrznych,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez aktywny udział w organizowanych przez Spółkę akcjach edukacyjnych (m.in. lekcjach pokazowych, piknikach ekologicznych, dniach otwartych).Wymagania:wykształcenie wyższe – preferowane wykształcenie kierunkowe z zakresu ochrony środowiska,znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska w szczególności prawo ochrony środowiska, Ustawa o odpadach oraz przepisy pokrewne,znajomość zagadnień związanych z BDO,mile widziane doświadczenie na stanowisku dotyczącym ochrony środowiska,mile widziane doświadczenie w zakresie koordynowania tematyki gospodarki odpadami i ochrony środowiska,dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office -szczególnie Excel,umiejętność pracy w zespole, chęć do nawiązywania kontaktów i otwartość, dobra organizacja pracy, dokładność, odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość.Oferujemy:umowę o pracę z możliwościami rozwoju zawodowego,wynagrodzenie zasadnicze plus premie,udział w szkoleniach,dodatkowe ubezpieczenie i dodatki (w tym pakiet medyczny).Osoby zainteresowane powyższą ofertą pracy, prosimy o przesłanie CV na adres: sekretariat (małpa) prowod.pl lub dostarczenie na adres:45-920 Opole (Czarnowąsy), ul. Janiny Kłopockiej 3.Dokumenty aplikacyjne prosimy składać do dnia 19.03.2021 r.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W dokumentach aplikacyjnych(CV) prosimy obowiązkowo zamieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Prowod Sp. z o.o. moich danych osobowych ujawnionych w złożonych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. ochrony środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) Dz. Urz. UE L 2016.119.1 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej Administratora w procesie rekrutacji zamieszczonej w ofercie pracy”.https://prowod.pl/download/attachment/1613/klauzula-informacyjna-proces-rekrutacji.pdf

Specjalista ds. ochrony środowiska
Specjalista ds. ochrony środowiska
Poznań 30+ kilka dni temu

HR Biznes Sp. z o.o. (KRAZ 22257), to zespół doświadczonej kadry, zajmującej się pozyskiwaniem najlepszych pracowników na rynku polskim, jak i zagranicznym. Zajmujemy się rekrutacją pracowników tymczasowych, pośrednictwem przy rekrutacjach stałych oraz outsourcingiem kadrowo-płacowym pracowników z Polski. W związku z rozwojem firmy naszego Klienta poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. Ochrony środowiska Opis stanowiska: - prowadzenie ewidencji odpadów ( BDO), - uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez jednostki zewnętrzne, - monitorowanie zmian w przepisach, - tworzenie i aktualizacja procedur i ilustracji, - organizowanie zdania odpadów, - wyliczanie opłat środowiskowych, - przygotowywanie dokumentów do uzyskania decyzji/pozwoleń/zgłoszeń. Oczekiwania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, - znajomość przepisów z obszaru ochrony środowiska, w szczególności gospodarki odpadami, - odpowiedzialność, sumienność, dobra organizacja pracy, - czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - dobre warunki finansowe, - pracę pon.–pt. w godzinach: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00 do wyboru, - opieka medyczna, - ubezpieczenie grupowe, Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Specjalista ds. ochrony środowiska
Specjalista ds. ochrony środowiska
Poznań 30+ kilka dni temu

HR Biznes Sp. z o.o. (KRAZ 22257), to zespół doświadczonej kadry, zajmującej się pozyskiwaniem najlepszych pracowników na rynku polskim, jak i zagranicznym. Zajmujemy się rekrutacją pracowników tymczasowych, pośrednictwem przy rekrutacjach stałych oraz outsourcingiem kadrowo-płacowym pracowników z Polski. W związku z rozwojem firmy naszego Klienta poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. Ochrony środowiska Opis stanowiska: - prowadzenie ewidencji odpadów ( BDO), - uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez jednostki zewnętrzne, - monitorowanie zmian w przepisach, - tworzenie i aktualizacja procedur i ilustracji, - organizowanie zdania odpadów, - wyliczanie opłat środowiskowych, - przygotowywanie dokumentów do uzyskania decyzji/pozwoleń/zgłoszeń. Oczekiwania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, - znajomość przepisów z obszaru ochrony środowiska, w szczególności gospodarki odpadami, - odpowiedzialność, sumienność, dobra organizacja pracy, - czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - dobre warunki finansowe, - pracę pon.–pt. w godzinach: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00 do wyboru, - opieka medyczna, - ubezpieczenie grupowe, Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV za pośrednictwem OLX. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Olsztyński Zakład Komunalny sp. z o.o. w Olsztynie, to firma wyspecjalizowana w branży unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKAOpis stanowiska:prowadzenie bieżącej ewidencji odpadów w bazie BDOrealizacja zadań związanych z obsługą procesów wewnątrz firmy, wykonywanie sprawozdań środowiskowychbieżące monitorowanie oraz raportowanie ilości odpadów przyjmowanych i wytwarzanychmonitorowanie wymagań prawnych oraz zmian w zakresie ochrony środowiskaprzygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiskaWymagania:wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: ochrona środowiska lub pokrewnemin 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość przepisów prawa w zakresie gospodarki odpadamisamodzielność w realizacji powierzonych obowiązkówdoświadczenie w obsłudze bazy BDObardzo dobra znajomość pakietu MS Officemile widziane doświadczenie w pracy z dokumentacją: pozwolenia sektorowe, pozwolenia zintegrowanemile widziane doświadczenie w administracji publicznejOferujemy:stabilne i atrakcyjne warunki pracymożliwość podnoszenia kwalifikacjiszansę zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego

specjalista ds ochrony środowiska
specjalista ds ochrony środowiska
Kraków 30+ kilka dni temu

Specjalista ds ochrony środowiskaMiejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązkówProwadzenie ewidencji odpadów w bazie BDO.Nadzór i bieżąca kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych do rejestru BDO.Rejestracja odpadów dostarczonych i wywożonych z zakładu przemysłowego, wprowadzanie zmian i aktualizacji.Wydawanie dokumentów do transportu odpadów.Nadzorowanie i weryfikacja decyzji / pozwoleń dotyczących odpadów oraz ich aktualizowanie zgodnie z potrzebami firmy ( pozwoleń środowiskowych w tym zintegrowanych)Przygotowywanie dokumentacji i informacji dot. ochrony środowiska w odpowiedzi na zewnętrzne i wewnętrzne potrzebyMonitorowanie zmian w przepisachTworzenie i aktualizacja procedur i instrukcjiWyliczenia opłat środowiskowychProwadzenie dokumentacji dotyczącą transportu przetwarzania odzysku i przekazywania odpadów w zakładzie przemysłowymUczestniczenie w kontrolach prowadzonych przez jednostki uprawnione Nasze wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe;minimum roczne doświadczenie na stanowisku obejmującym zagadnienia środowiskowe;dobra znajomość MS Office (Outlook, Word, Excel);znajomość zagadnień w zakresie obowiązków środowiskowych przedsiębiorstwa ( sprawozdawczość, opłaty, korespondencja z Urzędami);znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń dotyczących ochrony środowiska oraz posiadanie wiedzy praktycznej z zakresu działania systemów Zarządzania Środowiskowego;umiejętność pracy w zespole;kreatywność, komunikatywność, zdolności organizacyjne;Oferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracęzatrudnienie w firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działaniarealizacja ambitnych zadań umożliwiających wykorzystanie potencjału zawodowegowynagrodzenie adekwatne do obowiązków i zaangażowaniaprzyjazną atmosferę w pracyprywatną opiekę medyczną LUX MEDubezpieczenie grupowe

Specjalista ds ochrony środowiska
Specjalista ds ochrony środowiska
Opole 30+ kilka dni temu

Pracownik Administracyjny Specjalista ds. ochrony środowiska Praca Biurowa OPOLEWymagania:płynna znajomość systemu BDO (umiejętność samodzielnej obsługi BDO) !!!koordynacja i organizacja pracy w zakresie ochrony środowiska - BDOprowadzenie ewidencji w systemie BDO fakturowanie, kompletowanie dokumentów ze zleceń i koordynacja w ich rozliczeniukoordynacja realizowanych zleceń ( pilnowanie zamówień, zamykanie wykonanych zleceń zgodnie z BDO)współpraca z klientem pod względem wykonywanych zleceń (kontakt telefoniczny i online)prowadzenie bieżących spraw biurowych związanych z BDOumiejętność samodzielnej organizacji pracykreatywnośćotwartość i komunikatywnośćstaż pracy na stanowisku administracyjnym minimum 3 latawykształcenie min średnieMile widziane:znajomość przepisów w zakresie zamówień publicznych znajomość zagadnień i przygotowywania przetargówprawo jazdy kat. B Oferujemy:umowę o prace pełny etatwynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności możliwość szkoleń i rozwojuAplikację proszę przesyłać na adres mailowy. Prosimy o przesłanie aplikacji wraz z klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji prowadzonego przez firmę Rekrutacyjną zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz "Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub/i mailowy dla potrzeb rekrutacji". Administratorem podanych w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych w myśl ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych jest Firma rekrutująca. Dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na złożoną ofertę pracy i przechowywane nie dłużej niż do zakończenia procesu rekrutacji. Każdy ma prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami

Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
20 zł
Kudowa-Zdrój 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska Obowiązki: Wypełnianie zadań służby bhp, w tym Prowadzenie dokumentacji bhp wymaganej przepisami prawa Opracowywanie procedur, regulaminów i instrukcji dot. bhp, udział w odbiorach maszyn Bieżące analizy warunków pracy i ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy Udział w postępowaniu powypadkowym i prowadzenie wszelkich dokumentów Prowadzenie szkoleń bhp Udział w komisji bhp Współpraca z podmiotami zewnętrznymi Koordynowanie zagadnień z zakresu ochrony środowiska Bieżąca kontrola procedur Nadzór nad dokumentacją, prowadzenie ewidencji, sprawozdań Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe Min. roczne doświadczenie w pracy w służbie bhp Praktyczna znajomość przepisów prawnych w zakresie bhp Doświadczenie w nadzorowaniu i prowadzeniu dokumentacji w zakresie ochrony środowiska Praktyczna znajomość przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska Samodzielność, terminowość, rzetelność Oferujemy: Pracę w polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmie Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Niezbędne narzędzia pracy Wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków, posiadanych umiejętności Praca w Kudowie Zdrój

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
4000 zł
30+ kilka dni temu

UWAGA! NASZA AGENCJA NIE POBIERA ŻADNYCH PROWIZJI LUB OPŁAT OD OSÓB POSZUKUJĄCYCH PRACY LUB PRACUJĄCYCH ZA NASZYM POŚREDNICTWEM. * Agencja Pracy Tymczasowej Select, firma działająca w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta, firmy Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Nr ref.: SPEC_OCHR/2021 Miejsce pracy: Rogowiec Rodzaj pracy: praca stała Zadania na w/w stanowisku: - Prowadzenie sprawozdawczości do instytucji i urzędów. - Nadzorowanie decyzji, pozwoleń i umów związanych z ochroną środowiska. - Prowadzenie dokumentacji i raportowanie. - Wdrażanie i utrzymywanie normy ISO 14001. - Gospodarka odpadami na terenie zakładu. - Prowadzenie projektów optymalizacyjnych. Wymagania, jakie stawiamy kandydatom: - Wykształcenia wyższego kierunkowego. - Języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. - Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w obszarze produkcyjnym. - Samodzielności w działaniu. - Chęci rozwijania się w kierunku BHP (podjęcie studiów podyplomowych na koszt firmy). Osobie zatrudnionej oferujemy: - Stabilne zatrudnienie. - Pracę w dobrej, niekorporacyjnej atmosferze. - Szkolenia zawodowe, w tym dofinansowanie do zajęć językowych. - Pracę w środowisku międzynarodowym. - Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i posiadanych umiejętności. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji. Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: re*******a@s*************com Zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o. w Rogowcu przy ul. Transportowej 5 zwany dalej administratorem, administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; 2) administrator nie ma obowiązku powoływania inspektora danych osobowych; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane w ofercie stanowisko i będą udostępniane potencjalnym pracodawcom; 4) podanie danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. 5) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, • wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, • przenoszenia danych, • wniesienia skargi do organu nadzorczego, • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. 6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, 7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas rekrutacji jednak nie dłużej niż 6 miesięcy. 8) W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych oraz w celu sprostania prawom osób przekazujących dane osobowe dla Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o. prosimy o kontakt pod adresem e-mail: re*******a@s*************com PRZESŁANIE CV NA POWYŻSZĄ OFERTĘ PRACY JEST ZGODĄ NA UCZESTNICTWO W PROCESIE REKRUTACYJNYM ORAZ ZAPOZNANIEM SIĘ Z POWYŻSZĄ INFORMACJĄ.

Młodszy specjalista ds. ochrony środowiska, DINO POLSKA S.A.
Młodszy specjalista ds. ochrony środowiska, DINO POLSKA S.A.
Krotoszyn 30+ kilka dni temu

DINO Polska to dynamicznie rozwijająca się sieć marketów spożywczych. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Młodszy specjalista ds. ochrony środowiska Miejsce pracy: Krotoszyn, woj. wielkopolskie Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -Uczestnictwo w procesie zarządzania środowiskową polityką firmy -Wsparcie w procesie przygotowania sprawozdań i raportów do Urzędu Marszałkowskiego, Wód Polskich, KOBiZE, WIOŚ -Bieżące monitorowanie zmian prawa w regulacjach prawnych związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami Od kandydatów oczekujemy: -Znajomości obowiązujących zagadnień i przepisów z zakresu ochrony środowiska -Zaangażowania i poczucia odpowiedzialności za wykonane zadania -Dobrej organizacji pracy -Umiejętności pracy w zespole Aplikacje prosimy przesyłać na adres strony: www.marketdino.pl (zakładka "Kariera") Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.

Specjalista ds. ochrony środowiska, DINO POLSKA S.A.
Specjalista ds. ochrony środowiska, DINO POLSKA S.A.
Krotoszyn 30+ kilka dni temu

DINO Polska to dynamicznie rozwijająca się sieć marketów spożywczych. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. ochrony środowiska Miejsce pracy: Krotoszyn, woj. wielkopolskie Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: -Prowadzenie i nadzór nad ewidencją emisji zanieczyszczeń wprowadzanych do powietrza, zużycia wody, wytwarzanych ścieków -Prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z gospodarką odpadami, (min. BDO) -Sporządzanie raportów środowiskowych, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska -Monitorowanie terminów pozwoleń środowiskowych -Udział w kontrolach i audytach wewnętrznych i zewnętrznych Od kandydatów oczekujemy: -Znajomości obowiązujących zagadnień i przepisów z zakresu ochrony środowiska -Bardzo dobrej organizacji pracy -Precyzji i terminowości w wykonywaniu obowiązków -Wysokiego poczucia odpowiedzialności -Otwartości na nowe wyzwania Zatrudnionym osobom oferujemy: -Pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie -Atrakcyjne wynagrodzenie -Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę -Możliwość proponowania i wdrażania rozwiązań biznesowych -Ciekawą pracę w doświadczonym zespole -Możliwość rozwoju zawodowego, także poprzez udział w wewnętrznych projektach firmowych -Pakiet świadczeń pracowniczych dedykowany dla pracowników firmy DINO Aplikacje prosimy przesyłać na adres strony: www.marketdino.pl (zakładka "Kariera") Informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.

Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska
Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska
Białystok 30+ kilka dni temu

Zakłady Przemysłu Sklejek BIAFORM S.A. poszukują Kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA Miejsce pracy : Białystok Opis stanowiska:- bieżąca kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP oraz ochrony środowiska- przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP oraz sporządzanie dokumentacji- przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy oraz ich aktualizacja- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków w pracy oraz opracowanie działań zapobiegawczych- wdrażanie procedur i instrukcji dotyczących przepisów i zasad BHP oraz ochrony środowiska- ocena zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresie BHP i ochrony środowiska- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP i ochrony srodowiska- nadzór i koordynacja prac inspektora ds. p.pożWymagania:- wykształcenie wyższe lub podyplomowe w zakresie BHP i ochrony środowiska- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej- aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służb BHP- praktyczna znajomość przepisów BHP i ochrony środowiska oraz umiejętność ich interpretacji- wnikliwość i umiejętność analitycznego myślenia- samodzielność, odpowiedzialność, dokładność w działaniu- inicjatywa oraz zdolności interpersonalne- dobra znajomość pakietu MS Office- prawo jazdy kat. B Oferujemy:- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego- pakiet socjalny- grupowe ubezpieczenie na życie- pracę w przyjaznej atmosferzeOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie dokumentów (CV, klauzulę o ochronie danych osobowych) wraz z podaniem nazwy stanowiska na adres e-mail podany na stronie www.biaform.com.pl/praca/Klauzula Informacyjna dla kandydatów do pracy:Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)informujemy, że:1. Administratorem danych osobowych podanych przez Kandydata są Zakłady Przemysłu Sklejek BIAFORM S.A. z siedzibą przy ul. Dojlidy Fabryczne 24, 15-566 Białystok.2. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia jw. o ochronie danych oraz Kodeksu pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (tj. Dz. U. z 2018 r. , poz. 108) w celu: a) realizacji danego procesu rekrutacji, b) realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych do pracy w Zakładach Przemysłu Sklejek BIAFORM S.A. w Białymstoku.3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz a) przez 6 miesięcy od dnia zakończenia danego procesu rekrutacyjnego - dla celu określonego w pkt 2 lit. a, b) przez 12 miesięcy od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych - dla celu określonego w pkt 2 lit. b.4. Kandydatowi przysługuje prawo do: żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych.5. Kandydat, który wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w jednym lub większej liczbie określonych celów, ma prawo do cofnięcia każdej ze zgód w dowolnym momencie, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.6. Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.8. Dane osobowe Kandydata będą podlegały profilowaniu w zakresie określenia predyspozycji, kwalifikacji i umiejętności do wykonywania zadań na określonym stanowisku pracy, bez powstania skutków prawnych po stronie Kandydata, przy czym Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec profilowania, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.

inspektor/specjalista ds. Ochrony Środowiska i BHP
inspektor/specjalista ds. Ochrony Środowiska i BHP
Szczecin 30+ kilka dni temu

Dział BHP i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Szczecińskiego poszukuje kandydata do pracy na stanowisku: Inspektor/ Specjalista ds. Ochrony Środowiska i BHPWymiar: 1 etatMiejsce wykonywania pracy: al. Jana Pawła II 31, SzczecinOgólny zakres obowiązków:1.  realizacja zadań związanych z ochroną środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami;2.  realizacja obowiązków służby bhp wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Służby Bezpieczeństwa i Higieny Pracy;3. opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji BHP;4.  prowadzenie postępowań powypadkowych, koordynowanie działań poprawiających stan bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska;5. przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP;6. raportowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w zakresie ochrony środowiska;7.  nadzorowanie bieżących spraw dotyczących ochrony środowiska oraz współpraca z instytucjami i urzędami w tym zakresie;8. udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju Uczelni z uwzględnieniem wymagań ochrony środowiska oraz uczestniczenie w odbiorach nowo budowanych lub modernizowanych obiektach;9. przygotowywanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenie sprawozdawczości w zakresie Ochrony Środowiska;10. udział w opracowywaniu analizy oceny ryzyka zawodowego, rekomendowanie kierownictwu odpowiednich środków redukcji ryzyka zawodowego;11. sporządzanie dokumentacji i raportów w zakresie ochrony środowiska oraz nadzór nad nimi;12. prowadzenie dokumentacji powypadkowej oraz chorób zawodowych;13. nadzór nad gospodarką odpadami, emisjami gazów, pyłów do powietrza;14. proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo;15. współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie ochrony środowiska i bhp;16. obsługa Bazy Danych Odpadów (BDO) w zakresie Kart Przekazania Odpadów (KPO) i innych rejestrów związanych z Ochroną Środowiska. Wymagania: 1.     wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;2.     doświadczenie w zakresie ochrony środowiska;3.     znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bhp;4.     umiejętność organizacji własnej pracy, samodzielność;5.     odporność na stres, komunikatywność;6.     znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie obsługi MS Word, MS; Excel, MS Power Point;7.     znajomość środowiska BDO w celu prowadzenia ewidencji odpadów.Oferujemy:-       pełny wymiar etatu;-       miłą atmosferę pracy;-       stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w instytucji o ustabilizowanej pozycji;-       możliwość rozwoju zawodowego.Wymagane dokumenty:-       kopie/skany dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe;-       CV;-       list motywacyjny;-       kopie/skany innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach;-       zgoda kandydata na przetwarzanie przez Uniwersytet Szczeciński danych osobowych związanych z przeprowadzanym naborem na stanowisko, złożoną na formularzu dostępnym do pobrania pod linkiem:  Rodo – kandydat do pracy – zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna. Dokumenty dodatkowe:referencje z dotychczasowych miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).Dokumenty rekrutacyjne, w tym CV oraz list motywacyjny należy składać drogą elektroniczną poprzez system zgłoszeń mailowych OLX w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.04[U1] .2021 r.Kontakt telefoniczny z Działem BHP i Ochrony Środowiska – 91 444 11 39Uczelnia zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.  

Specjalista ds. ochrony środowiska Fabryki Mebli Forte S.A.
Specjalista ds. ochrony środowiska Fabryki Mebli Forte S.A.
20 zł
Suwałki 30+ kilka dni temu

Fabryki Mebli FORTE S.A. poszukują kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA JAKICH PRACOWNIKÓW SZUKAMY?: Posiadających doświadczenie w branży ochrony środowiska oraz znajomość środowiskowych procedur i struktur administracyjnych Z ogólną znajomością przepisów prawa środowiskowego i obowiązujących norm i wymogów dot. ochrony środowiska Znających systemy zarządzania ISO Cechujących się samodzielnością i skrupulatnością w wykonywaniu powierzonych zadań Z umiejętnością identyfikowania i rozwiązywania problemów Inicjujących kreatywne rozwiązania Posiadających prawo jazdy kat. B Mile widziane: wykształcenie kierunkowe - pozwalające rzetelnie realizować obowiązki środowiskowe Mile widziane: komunikatywna znajomość języka angielskiego CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ?: Prowadzeniem ewidencji odpadów Realizacją sprawozdawczości środowiskowej (BDO, KOBIZE, Wody Polskie, GUS, Urząd Marszałkowski) Prowadzeniem bazy niefinansowych danych środowiskowych i raportowaniem wskaźników środowiskowych Współpracą z odbiorcami odpadów i rozliczaniem odbiorów odpadów Współpracą z Organizacjami Odzysku w zakresie obowiązków przy wprowadzaniu opakowania Przygotowywaniem Środowiskowych Raportów Niefinansowych w tym wskaźników realizacji celów środowiskowych Współpracą przy realizacji obowiązków wynikających z Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO i FSC Opracowywaniem i aktualizacją dokumentów Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO i FSC (ZSZ) Administrowaniem bazami danych w zakresie ochrony środowiska i ZSZ Obsługą organizacji pracy Biura Systemów Zarządzania Udziałem w działaniach z zakresu edukacji ekologicznej inicjowanych w Grupie FORTE Współpracą z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji obowiązków ochrony środowiska i ZSZ CO OFERUJEMY W RAMACH WSPÓŁPRACY?: ATRAKCYJNE ZNIŻKI NA ZAKUP MEBLI DODATKOWA OPIEKA MEDYCZNA I UBEZPIECZENIE DOFINANSOWANIE DO WCZASÓW PROGRAM "POLECAJ I ZARABIAJ Z FORTE" REKRUTACJE WEWNĘTRZNE UMOWA O PRACĘ ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH Zgłoszenia CV prosimy kierować na podany adres: FABRYKI MEBLI "FORTE" S.A. ul. Północna 30 16-400 Suwałki Tel +48 87 5628790

Specjalista ds. ochrony środowiska
Specjalista ds. ochrony środowiska
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Firma Kontener Serwis Lukas to firma działająca na terenie Bielska-Białej oraz okolic. Specjalizujemy się w wynajmowaniu oraz obsługi kontenerów. Obsługujemy kompleksowo klientów indywidualnych oraz Firmy w zakresie wywozu gruzu, ziemi, złomu, odpadów budowlanych i poprodukcyjnych oraz innych odpadów komunalnych.W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy Pracownika, który nie boi się wyzwań, chce się rozwijać i budować sukces naszej Firmy na stanowisku:Specjalista ds. ochrony środowiskaOpis stanowiska:Pracownik dba o funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sposób zgodny z wymogami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska. Zapewnia posiadanie przez przedsiębiorstwo niezbędnych pozwoleń, decyzji i umów. Odpowiada za formalną stronę, realizowanego przez przedsiębiorstwo procesu odbioru kontenerów. Nadzoruje funkcjonowanie bazy danych odpadów (BDO). Odpowiada za składanie wymaganych prawem sprawozdań, raportów i innych dokumentów dotyczących ochrony środowiska. Przeprowadza stosowne szkolenia wewnętrzne. W celu realizacji zadań współpracuje z podmiotami zewnętrznymi, w tym z firmami doradczymi z zakresu ochrony środowiska. Bierze udział w kontrolach, reprezentuje przedsiębiorstwo wobec organów nadzoru i kontroli z zakresu ochrony środowiska.Od kandydatów oczekujemy:wykształcenia wyższego, mile widziane o profilu: ochrona środowiskadoświadczenia w przygotowywaniu dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (wniosków o decyzje, raportów środowiskowych itp.)umiejętności obsługi bazy danych odpadów (BDO)prawa jazdy kat. Bumiejętności obsługi komputera , w tym zaawansowanej znajomość Word, Exceldokładności i rzetelnościmile widziane doświadczenie w branży gospodarowania odpadami na pokrewnym stanowisku lub w firmie świadczącej usługi doradztwa z zakresu ochrony środowiskaOferujemy:pracę na pełny etatatrakcyjne wynagrodzenie pracę w zgranym zespoleOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) zawierających klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. ochrony środowiska
Specjalista ds. ochrony środowiska
Pleszew 30+ kilka dni temu

Firma Delta Sp. J. poszukuje osoby na stanowisko:specjalista ds. ochrony środowiska.Oczekujemy:umiejętności organizacji pracy, zaangażowania i chęci podwyższania swoich kompetencji.wykształcenia kierunkowego w zakresie ochrony środowiska, znajomości systemu ISO 9001 oraz przepisów ochrony środowiska.Oferujemy:umowę o pracę na pełen etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Suwałki 30+ kilka dni temu

JAKICH PRACOWNIKÓW SZUKAMY?: Posiadających doświadczenie w branży ochrony środowiska oraz znajomość środowiskowych procedur i struktur administracyjnych Z ogólną znajomością przepisów prawa środowiskowego i obowiązujących norm i wymogów dot. ochrony środowiska Znających systemy zarządzania ISO Cechujących się samodzielnością i skrupulatnością w wykonywaniu powierzonych zadań Z umiejętnością identyfikowania i rozwiązywania problemów Inicjujących kreatywne rozwiązania Posiadających prawo jazdy kat. B Mile widziane: wykształcenie kierunkowe - pozwalające rzetelnie realizować obowiązki środowiskowe Mile widziane: komunikatywna znajomość języka angielskiego CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ?: Prowadzeniem ewidencji odpadów Realizacją sprawozdawczości środowiskowej (BDO, KOBIZE, Wody Polskie, GUS, Urząd Marszałkowski) Prowadzeniem bazy niefinansowych danych środowiskowych i raportowaniem wskaźników środowiskowych Współpracą z odbiorcami odpadów i rozliczaniem odbiorów odpadów Współpracą z Organizacjami Odzysku w zakresie obowiązków przy wprowadzaniu opakowania Przygotowywaniem Środowiskowych Raportów Niefinansowych w tym wskaźników realizacji celów środowiskowych Współpracą przy realizacji obowiązków wynikających z Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO i FSC Opracowywaniem i aktualizacją dokumentów Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO i FSC (ZSZ) Administrowaniem bazami danych w zakresie ochrony środowiska i ZSZ Obsługą organizacji pracy Biura Systemów Zarządzania Udziałem w działaniach z zakresu edukacji ekologicznej inicjowanych w Grupie FORTE Współpracą z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji obowiązków ochrony środowiska i ZSZ CO OFERUJEMY W RAMACH WSPÓŁPRACY? ATRAKCYJNE ZNIŻKI NA ZAKUP MEBLI DODATKOWA OPIEKA MEDYCZNA I UBEZPIECZENIE DOFINANSOWANIE DO WCZASÓW PROGRAM "POLECAJ I ZARABIAJ Z FORTE" REKRUTACJE WEWNĘTRZNE UMOWA O PRACĘ ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH Zgłoszenia CV prosimy kierować na podany adres: FABRYKI MEBLI "FORTE" S.A. ul. Północna 30 16-400 Suwałki Tel +48 87 5628790

Specjalista ds. ochrony środowiska
Specjalista ds. ochrony środowiska
Czempiń 30+ kilka dni temu

ALFAEKO Ochrona Środowiska Sp. z o.o. prowadzi kompleksową obsługę firm i instytucji w zakresie ochrony środowiska od 2014 roku. Pomagamy w uzyskiwaniu wymaganych przez przepisy prawa decyzji przez właściwe organa administracji publicznej. Naszą specjalnością są dokumentacje niezbędne dla uzyskania pozwoleń sektorowych (emisyjnych, wodnoprawnych, odpadowych) i zintegrowanych oraz ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko.Specjalista ds. ochrony środowiskaMiejsce pracy: CzempińZakres obowiązków:Wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska wymaganej aktualnymi przepisami, w tym:- kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu na środowisko;- zgłoszeń i operatów wodnoprawnych;- zgłoszeń instalacji niewymagających pozwolenia;- wniosków o wydanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza;- pozwoleń na wytwarzanie odpadów;- zezwoleń na zbieranie i przetwarzanie odpadów;- wniosków o wydanie pozwoleń zintegrowanych;- Programów Ochrony Środowiska;- strategicznych ocen oddziaływania na środowisko;- obsługi klientów w zakresie sprawozdawczości środowiskowej (BDO, KOBIZE, PRTR, opłaty za korzystanie ze środowiska);Profil kandydata:- kierunkowe wykształcenie wyższe (ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub pokrewne),- otwartość, komunikatywność oraz zorientowanie na rozwijanie wiedzy i umiejętności,- znajomość aktów prawnych regulujących obszar ochrony środowiska,- umiejętność analitycznego myślenia, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i wykazywanie się własną inicjatywą w ich kreowaniu,- sumienność i odpowiedzialność, efektywne zarządzanie swoim czasem i powierzonymi zadaniami,- dobra znajomość oprogramowania MS OFFICE,- prawo jazdy kat. B,- umiejętność samodzielnego opracowania dokumentacji środowiskowych.Oferujemy:- umowę o pracę,- stałe wsparcie w zdobywaniu kwalifikacji zawodowych,- możliwość pracy w systemie hybrydowym,- miłą atmosferę pracy.CV można wysyłać na adres mailowy: jula.augustyniak małpa gmail.com

Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Poznań 30+ kilka dni temu

Poznańska firma zajmująca się gospodarką odpadami zatrudni:Specjalistę ds. Ochrony ŚrodowiskaOczekujemy:Minimum średniego wykształcenia w zakresie Ochrony Środowiska.Mile widziana podstawowa wiedza z dziedziny recyklingu odpadów.Mile widziane doświadczenie w pracy powiązanej z Ochroną Środowiska.Oferujemy:Konkurencyjne wynagrodzenie i premie.Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę.Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie.Prosimy o przesyłanie CV za pomocą OLX. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. ochrony środowiska BEROTU Sp. z o.o.
Specjalista ds. ochrony środowiska BEROTU Sp. z o.o.
Nowy Tomyśl 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy BEROTU Sp. z o.o. poszukujemy osobę na stanowisko:Specjalista ds. ochrony środowiska Miejsce pracy: Glinno k. Nowego TomyślaGłówny zakres obowiązków:- Sporządzanie raportów środowiskowych,- prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO,- nadzorowanie projektów związanych z prowadzeniem zrównoważonego rozwoju w firmie,- koordynowanie certyfikacji FSC,- nadzór nad spełnianiem minimalnych wymagań klienta (IWAY), Oczekiwania wobec kandydata:- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codziennie w użyciu)- zaradność, sumienność, kreatywność, samodzielność,- mile widziane doświadczenie i/lub wykształcenie w zakresie ochrony środowiska, - obsługa komputera oraz pakietu Office (w szczególności Excel),- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, Oferujemy:- umowę o  pracę w systemie 1-zmianowym,- pracę w nowoczesnym zakładzie współpracującym z globalnym koncernem IKEA,- możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach  Wszystkich zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji z dopiskiem Specjalista ds. ochrony środowiskaProsimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.  Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.

Specjalista ds. ochrony środowiska i BDO
Specjalista ds. ochrony środowiska i BDO
Luboń 30+ kilka dni temu

Firma z wieloletnim doświadczeniem w branży ochrony środowiska zatrudni specjalistę ds. ochrony środowiska i BDO do pracy w nowootwartym biurze w Sadach k./Poznania.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu umowy o pracę na pełny etatwynagrodzenie 2500.00-3000.00 zł netto miesięczniesłużbowy komputer i telefonpracę w ambitnym zespoleszkolenia podnoszące kwalifikacjeOczekujemy od kandydata:biegłej obsługi systemu BDObiegłej obsługi systemu KOBIZEwykształcenia min. średniegokomunikatywności oraz rzetelnościmile widziane doświadczenie w branżyAplikacje proszę o przesłanie za pośrednictwem portalu olx.pl

Specjalista ds utrzymania ruchu i ochrony środowiska
Specjalista ds utrzymania ruchu i ochrony środowiska
Słupca 30+ kilka dni temu

* wykształcenie wyższe techniczne o specjalności elektryk * znajomość zagadnień w tym zakresie * prowadzenie dokumentacji związanej z naprawą maszyn i urządzeń, * prowadzenie, nadzór i zabezpieczenie działań w zakresie ochrony środowiska, * opracowanie planów remontów maszyn, urządzeń, budynków i budowli, * zabezpieczenie części zamiennych, zbieranie ofert, zamawianie i prowadzenie korespondencji, * posiadanie predyspozycji do kierowania zespołem * uprawnienia SEP w zakresie 1kW.

specjalista ds. sprzedaży i marketingu
specjalista ds. sprzedaży i marketingu
12 dnia plecy

Agencja Personalna dla swojego Klienta z branży developerskiej szuka osoby na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży i marketingu do swojego biura w Warszawie. Specjalista ds sprzedaży i marketingu Miejsce pracy: Warszawa Śródmieście Główne obowiązki: -planowanie i koordynacja marketingu przy współpracy z agencjami zewnętrznymi (reklama, social media, marketing) -wsparcie sprzedaży poprzez budowanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, obslugą zapytań ofertowych, planowaniem i koordynacją działań sprzedażowych i posprzedażowych -analizy rynkowe pod kątem sprzedaży nieruchomośći -administracja biurowa Klient oferuje: -stabilną pracę w szybko rozwijającej się firmie w młodym, pełnym pasji zespole -realne możliwości kreowania swojego środowiska pracy -zatrudnienie w dopasowanej do Ciebie formie zatrudnienia

Sp. ds. przygotowani ofert przetargowych w firmie budowlanej
Sp. ds. przygotowani ofert przetargowych w firmie budowlanej
Katowice 30+ kilka dni temu

Firma działająca na rynku od 15 lat wykonująca prace związane z budową sieci ciepłowniczych oraz sieci gazowych poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. przygotowania produkcji/ Specjalista ds. zamówień publicznych ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • kompleksowe przygotowanie dokumentacji pod oferty przetargowe ze strony oferenta • zamówienie materiałów i usług budowlanych w porozumieniu z kierownikiem budowy wraz z negocjacjami cenowymi • nawiązanie nowych i utrzymanie bieżących kontaktów z dostawcami materiałów i usług • przygotowanie i kompletacja dokumentów odbiorowych (odbiory częściowe i końcowe). • organizacja spraw urzędowych, w tym uzyskiwanie pozwoleń – wyjazdy do urzędów WYMAGANIA: • wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wyższe • prawo jazdy kategoria B • doświadczenie minimum rok na podobnym stanowisku • doświadczenie w przygotowywaniu ofert pod przetargi Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za: - znajomość branży budowlanej lub inżynierii środowiska - doświadczenie w kosztorysowaniu OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • ciekawą, samodzielną i pełna wyzwań prace w młodym, dynamicznym zespole • niezbędne narzędzia pracy • możliwość realizacji ciekawych projektów • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji • dla osób po inżynierii środowiska możliwość praktyki pod uprawnienia w branży instalacyjnej Osoby zainteresowane podjęciem pracy na wyżej wymienionym stanowisku zachęcamy do wysłania swojego CV wraz z aktualnym numerem telefonu.

Młodszy Specjalista ds. planowania i administracji
Młodszy Specjalista ds. planowania i administracji
30+ kilka dni temu

Firma IBS Budownictwo wykonująca m.in. obowiązkowe przeglądy obiektów budowlanych poszukuje pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. planowania i administracji Miejsce pracy: Warszawa Targówek, okolice stacji PKP Praga Praca polegać będzie na wsparciu działu administracji oraz planowania. Twoje zadania: Redagowanie protokołów pokontrolnychObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejOpracowywanie harmonogramówTworzenie baz danychWspółpraca z działem sprzedaży Nasze wymagania: Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,Umiejętność pracy w zespole,Dobra organizacja pracyRzetelność i sumiennośćZnajomość środowiska MS Office, Twoje korzyści: Umowa zlecenie Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00Miła i koleżeńska atmosferaSzkolenie wstępneNiezbędne narzędzia pracy

Młodszy specjalista ds. administracji
Młodszy specjalista ds. administracji
Międzyrzecz 30+ kilka dni temu

Aktualnie do naszego Zakładu w Międzyrzeczu poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku: Młodszy specjalista ds. administracji OPIS STANOWISKA: • Realizacja powierzonych zadań z zakresu logistyki • Obsługa telefoniczna i osobista klientów • Prowadzenie powierzonej dokumentacji CO JEST DLA NAS WAŻNE: • Wykształcenie min. średnie • Znajomość pakietu MS Office • Umiejętności komunikacyjne, otwartość na współpracę, pracowitość CO OFERUJEMY: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w największej polskiej firmie z branży ochrony środowiska • Szkolenia wspierające rozwój zawodowy • Przyjazną atmosferę oraz możliwość wymiany wiedzy • Różnorodny pakiet benefitów, a w nim: bezpłatna prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie grupowe • Świadczenia świąteczne, dopłaty do wypoczynku dla pracowników i ich dzieci

Praca zatrudnię specjalista ds. administracyjnych Rumia
Praca zatrudnię specjalista ds. administracyjnych Rumia
Rumia 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjno-handlowa zatrudni osobę na stanowisko specjalista ds. administracyjnych. Główny zakres obowiązków: -  obsługa telefoniczna firmy, - organizacja i archiwizacja dokumentów oraz korespondencji, - nadzór nad sprawami pracowniczymi, - współpraca z podwykonawcami, - zamawianie transportów krajowych i zagranicznych, wysyłanie paczek, - optymalizowanie kosztów firmowych, - nadzór nad utrzymywaniem biura w czystości, - organizowanie wyjazdów służbowych, - wprowadzanie faktur zakupu do Subiekta, - nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura, - nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem.   Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku, - wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne, - wysoka kultura osobista, - umiejętność pracy pod presją czasu, - sumienność, - znajomość j. ang. na poziomie komunikatywnym, - biegła znajomość środowiska MW i Office. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu i przesyłania CV.

Specjalista ds. Administracyjno-biurowych
Specjalista ds. Administracyjno-biurowych
Chorzów 30+ kilka dni temu

Firma Volhartmetal z siedzibą w Chorzowie poszukuję kandydatów do pracy na stanowisko specjalista ds. Administracyjno-biurowych .Miejsce pracy: ChorzówOpis stanowiska:Obsługa klienta hurtowego i detalicznegoObsługa programu magazynowegoZatwierdzanie i wystawianie dokumentów BDORaporty kasowe, raporty ilościowePrzygotowanie danych, sporządzanie raportówŚledzenie zmian dot. Ochrony środowiska i wdrażanie ichKontakt z urzędami w kwestiach środowiskowych, podatkowychStała współpraca z działem księgowościObsługa poczty elektronicznej i tradycyjnejWymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuDobra znajomość przepisów ochrony środowiskaPodstawowa wiedza w zakresie rachunkowości Umiejętność organizacji pracy własnejSilna motywacjaPrawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutemMile widziane wykształcenie z obszaru ochrony środowiska lub rachunkowościOferujemy:Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacjiPakiet szkoleńPracę w przyjaznej atmosferzeStabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne warunki zatrudnieniaNiezbędne narzędzia pracyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV i listu motywacyjnego.W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922"

Specjalista ds. BHP
Specjalista ds. BHP
Wrocław 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. BHP w Kudowie Zdrój Obowiązki: Wypełnianie zadań służby bhp, w tym: Prowadzenie dokumentacji bhp wymaganej przepisami prawa Opracowywanie procedur, regulaminów i instrukcji dot. bhp, udział w odbiorach maszyn Bieżące analizy warunków pracy i ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy Udział w postępowaniu powypadkowym i prowadzenie wszelkich dokumentów Prowadzenie szkoleń bhp Udział w komisji bhp Współpraca z podmiotami zewnętrznymi Koordynowanie zagadnień z zakresu ochrony środowiska Bieżąca kontrola procedur Nadzór nad dokumentacją, prowadzenie ewidencji, sprawozdań Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe z bhp Mile widziane doświadczenie w służbie bhp Samodzielność, terminowość, rzetelność Oferujemy: Pracę w polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmie Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Niezbędne narzędzia pracy Wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków, posiadanych umiejętności Praca w Kudowie Zdrój (dolnośląskie)

Specjalista ds. BHP w Kudowie Zdrój
Specjalista ds. BHP w Kudowie Zdrój
Kudowa-Zdrój 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. BHP w Kudowie Zdrój Obowiązki: Wypełnianie zadań służby bhp, w tym Prowadzenie dokumentacji bhp wymaganej przepisami prawa Opracowywanie procedur, regulaminów i instrukcji dot. bhp, udział w odbiorach maszyn Bieżące analizy warunków pracy i ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy Udział w postępowaniu powypadkowym i prowadzenie wszelkich dokumentów Prowadzenie szkoleń bhp Udział w komisji bhp Współpraca z podmiotami zewnętrznymi Koordynowanie zagadnień z zakresu ochrony środowiska Bieżąca kontrola procedur Nadzór nad dokumentacją, prowadzenie ewidencji, sprawozdań Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe z bhp Mile widziane doświadczenie w służbie bhp Samodzielność, terminowość, rzetelność Oferujemy: Pracę w polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmie Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, umowie zlecenie, B2B Atrakcyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy Kontrakt na 2 lata Praca w Kudowie Zdrój CV proszę składać na maila: @

Specjalista ds. przygotowania produkcji branża budowlana
Specjalista ds. przygotowania produkcji branża budowlana
Siemianowice Śląskie 30+ kilka dni temu

Firma działająca na rynku od 15 lat wykonująca prace związane z budową sieci ciepłowniczych oraz sieci gazowych poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. przygotowania produkcji ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • kompleksowe przygotowanie dokumentacji pod oferty przetargowe ze strony oferenta • zamówienie materiałów i usług budowlanych w porozumieniu z kierownikiem budowy wraz z negocjacjami cenowymi • nawiązanie nowych i utrzymanie bieżących kontaktów z dostawcami materiałów i usług • przygotowanie i kompletacja dokumentów odbiorowych (odbiory częściowe i końcowe). • organizacja spraw urzędowych, w tym uzyskiwanie pozwoleń – wyjazdy do urzędów WYMAGANIA: • wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wyższe • prawo jazdy kategoria B • doświadczenie minimum rok na podobnym stanowisku • doświadczenie w przygotowywaniu ofert pod przetargi Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za: - znajomość branży budowlanej lub inżynierii środowiska - doświadczenie w kosztorysowaniu OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • ciekawą, samodzielną i pełna wyzwań prace w młodym, dynamicznym zespole • niezbędne narzędzia pracy • możliwość realizacji ciekawych projektów • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji • dla osób po inżynierii środowiska możliwość praktyki pod uprawnienia w branży instalacyjnej Osoby zainteresowane podjęciem pracy na wyżej wymienionym stanowisku zachęcamy do wysłania swojego CV wraz z aktualnym numerem telefonu.

SPECJALISTA W FIRMIE BUDOWLANEJ- PRZETARGI
SPECJALISTA W FIRMIE BUDOWLANEJ- PRZETARGI
Bytom 30+ kilka dni temu

Firma działająca na rynku od 15 lat wykonująca prace związane z budową sieci ciepłowniczych oraz sieci gazowych poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. przygotowania produkcji ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • kompleksowe przygotowanie dokumentacji pod oferty przetargowe ze strony oferenta • zamówienie materiałów i usług budowlanych w porozumieniu z kierownikiem budowy wraz z negocjacjami cenowymi • nawiązanie nowych i utrzymanie bieżących kontaktów z dostawcami materiałów i usług • przygotowanie i kompletacja dokumentów odbiorowych (odbiory częściowe i końcowe). • organizacja spraw urzędowych, w tym uzyskiwanie pozwoleń – wyjazdy do urzędów WYMAGANIA: • wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wyższe • prawo jazdy kategoria B • doświadczenie minimum rok na podobnym stanowisku • doświadczenie w przygotowywaniu ofert pod przetargi Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za: - znajomość branży budowlanej lub inżynierii środowiska - doświadczenie w kosztorysowaniu OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • ciekawą, samodzielną i pełna wyzwań prace w młodym, dynamicznym zespole • niezbędne narzędzia pracy • możliwość realizacji ciekawych projektów • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji • dla osób po inżynierii środowiska możliwość praktyki pod uprawnienia w branży instalacyjnej Osoby zainteresowane podjęciem pracy na wyżej wymienionym stanowisku zachęcamy do wysłania swojego CV wraz z aktualnym numerem telefonu.

Specjalista doświadczony w przetargach budowlanych
Specjalista doświadczony w przetargach budowlanych
Czeladź 30+ kilka dni temu

Firma działająca na rynku od 15 lat wykonująca prace związane z budową sieci ciepłowniczych oraz sieci gazowych poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. przygotowania produkcji. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • kompleksowe przygotowanie dokumentacji pod oferty przetargowe ze strony oferenta • zamówienie materiałów i usług budowlanych w porozumieniu z kierownikiem budowy wraz z negocjacjami cenowymi • nawiązanie nowych i utrzymanie bieżących kontaktów z dostawcami materiałów i usług • przygotowanie i kompletacja dokumentów odbiorowych (odbiory częściowe i końcowe). • organizacja spraw urzędowych, w tym uzyskiwanie pozwoleń – wyjazdy do urzędów WYMAGANIA: • wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wyższe • prawo jazdy kategoria B • doświadczenie minimum rok na podobnym stanowisku • doświadczenie w przygotowywaniu ofert pod przetargi Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za: - znajomość branży budowlanej lub inżynierii środowiska - doświadczenie w kosztorysowaniu OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • ciekawą, samodzielną i pełna wyzwań prace w młodym, dynamicznym zespole • niezbędne narzędzia pracy • możliwość realizacji ciekawych projektów • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji • dla osób po inżynierii środowiska możliwość praktyki pod uprawnienia w branży instalacyjnej Osoby zainteresowane podjęciem pracy na wyżej wymienionym stanowisku zachęcamy do wysłania swojego CV wraz z aktualnym numerem telefonu.

Przygotowanie ofert przetargowych w firmie budowlanej
Przygotowanie ofert przetargowych w firmie budowlanej
Piekary Śląskie 30+ kilka dni temu

Firma działająca na rynku od 15 lat wykonująca prace związane z budową sieci ciepłowniczych oraz sieci gazowych poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. przygotowania produkcji ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • kompleksowe przygotowanie dokumentacji pod oferty przetargowe ze strony oferenta • zamówienie materiałów i usług budowlanych w porozumieniu z kierownikiem budowy wraz z negocjacjami cenowymi • nawiązanie nowych i utrzymanie bieżących kontaktów z dostawcami materiałów i usług • przygotowanie i kompletacja dokumentów odbiorowych (odbiory częściowe i końcowe). • organizacja spraw urzędowych, w tym uzyskiwanie pozwoleń – wyjazdy do urzędów WYMAGANIA: • wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wyższe • prawo jazdy kategoria B • doświadczenie minimum rok na podobnym stanowisku • doświadczenie w przygotowywaniu ofert pod przetargi Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za: - znajomość branży budowlanej lub inżynierii środowiska - doświadczenie w kosztorysowaniu OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • ciekawą, samodzielną i pełna wyzwań prace w młodym, dynamicznym zespole • niezbędne narzędzia pracy • możliwość realizacji ciekawych projektów • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji • dla osób po inżynierii środowiska możliwość praktyki pod uprawnienia w branży instalacyjnej Osoby zainteresowane podjęciem pracy na wyżej wymienionym stanowisku zachęcamy do wysłania swojego CV wraz z aktualnym numerem telefonu.

Praca biurowa w firmie budowlanej (przetargi)
Praca biurowa w firmie budowlanej (przetargi)
Chorzów 30+ kilka dni temu

Firma działająca na rynku od 15 lat wykonująca prace związane z budową sieci ciepłowniczych oraz sieci gazowych poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. przygotowania produkcji ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • kompleksowe przygotowanie dokumentacji pod oferty przetargowe ze strony oferenta • zamówienie materiałów i usług budowlanych w porozumieniu z kierownikiem budowy wraz z negocjacjami cenowymi • nawiązanie nowych i utrzymanie bieżących kontaktów z dostawcami materiałów i usług • przygotowanie i kompletacja dokumentów odbiorowych (odbiory częściowe i końcowe). • organizacja spraw urzędowych, w tym uzyskiwanie pozwoleń – wyjazdy do urzędów WYMAGANIA: • wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziane wyższe • prawo jazdy kategoria B • doświadczenie minimum rok na podobnym stanowisku • doświadczenie w przygotowywaniu ofert pod przetargi Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za: - znajomość branży budowlanej lub inżynierii środowiska - doświadczenie w kosztorysowaniu OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • ciekawą, samodzielną i pełna wyzwań prace w młodym, dynamicznym zespole • niezbędne narzędzia pracy • możliwość realizacji ciekawych projektów • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji • dla osób po inżynierii środowiska możliwość praktyki pod uprawnienia w branży instalacyjnej Osoby zainteresowane podjęciem pracy na wyżej wymienionym stanowisku zachęcamy do wysłania swojego CV wraz z aktualnym numerem telefonu.

Specjalista ds. administracji
Specjalista ds. administracji
Biała Podlaska 30+ kilka dni temu

Firma Polish Gas Oil Sp. z o.o., zajmująca się transportem i sprzedażą gazu płynnego LPG poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. administracji. Oferujemy umowę o pracę na pełny etat. Miejsce pracy: Styrzyniec. Wymagania: · bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie · znajomość środowiska Windows i MS Office · Umiejętność pracy pod presją czasu · wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy własnej Opis stanowiska: · przygotowywanie pism, dokumentów i tłumaczeń · prace administracyjne związane z realizacją zleceń · współpraca w zakresie planowania i logistyki · kompletowanie i porządkowanie dokumentów oraz prowadzenie zestawień Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: rekrutacja@polishgas.pl z dopiskiem „Pracownik administracyjny” oraz załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych – Dz. U. 2002r. Nr. 101, poz. 926 ze zm.”

Specjalista ds. Administracyjnych/Recepcja (język rosyjski)
Specjalista ds. Administracyjnych/Recepcja (język rosyjski)
Warszawa 30+ kilka dni temu

Cel zatrudnieniaNasza firma, działająca na polskim rynku od 4 lat głównie w sektorze prac, związanych z prowadzeniem rachunkowości dla klientów z kapitałem zagranicznym, w celu dalszego rozwoju postanowiła otworzyć rekrutację na stanowisko Specjalista ds administracyjnych/ Recepcjonista.Miejsce pracy - Warszawa, WłochyZakres obowiázków:Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie biuraOrganizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji w tym dystrybucja i ewidencjonowanie pocztyProwadzenie i kontrola biura wirtualnegoProwadzenie kalendarza terminów i spotkańKontakt z dostawcami oraz firmami zewnętrznymiOrganizacja podróży służbowych dla pracowników: rezerwacje hoteli i rozliczanie kosztówObsługa kasy fiskalnej i rozliczanie klientów incydentalnychMonitorowanie zapasów artykułów biurowych, spożywczych, chemicznych i ich uzupełnianiePrzygotowanie i redagowanie pismWsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmyWymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lataBardzo dobra znajomość środowiska MS OfficeZnajomość języka angielskiego (min.B2), polskiego (min B2)Umiejętność ustalania priorytetów i prowadzenia kilku zadań jednocześnieKomunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasuBardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, dyspozycyjnośćMiła aparycja i reprezentatywność. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie + podwyżkiInteresującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z solidną pozycją na rynkuPrzyjazną atmosferę i wsparcie zespołu

Specjalista/ka ds. Administracji
Specjalista/ka ds. Administracji
Kęty 30+ kilka dni temu

Ognivolt sp. z o.o. szuka osób, które pomogą budować naszą misję. Pragniemy wspólnie zmieniać świat na lepszy dla naszych klientów, pracowników oraz dla Ciebie. Wierzymy, że możemy oddychać czystym powietrzem.Czy odważysz się budować z nami piękny świat?Miejsce pracy: KętyFirma Ognivolt Sp. z o.o. specjalizująca się w fotowoltaice, pompach ciepła, a także elektromobilności poszukuje na stanowisko: Specjalista/ka ds. administracji.Do zadań na tym stanowisku będzie należeć:liczenie przychodów i kosztów w firmieobsługa klientaprzygotowanie i wysyłka dokumentów do Tauron, Urzędów itp.obsługa poczty e-mailprzygotowanie i wysyłka newsletterówobsługa systemu CRMWymagania:znajomość języka angielskiego min. B2znajomość excel, word, power point - min. średniozaawansowanypodstawowa wiedza o prowadzeniu konta na Facebooku, Instagramie, Linkedin, TikTokchęć ciągłego szkoleniaumiejętność twórczego pisaniazainteresowanie tematami ochrony środowiska, odnawialnych źródeł energii, ekologii lub mediami społecznościowymiprzywiązywanie wagi do estetyki wykonywanej pracywykształcenie średnie, lub wyższe Wymagane wartości:odpowiedzialnośćszczerośćrozwójzaangażowanieCo możemy zaoferować:wysokie wynagrodzeniedługotrwałą współpracęwybraną książkę raz w miesiącupodnoszenie kwalifikacji, dzięki szkoleniom specjalistycznym dostęp do licznych kursów onlinebezpłatny i ciągły dostęp do naszej wiedzy, zasobów i doświadczenia

Specjalista ds. Administracji - Front Office z niemieckim
Specjalista ds. Administracji - Front Office z niemieckim
Katowice 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, stabilnej firmy produkcyjnej, poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Administracji - Front Office z niemieckim Miejsce pracy: okolice Katowic Zadania: • Dbanie o wizerunek firmy, witając Klientów, Gości oraz Kandydatów do pracy, • Tworzenie materiałów do prasy firmowej, • Organizacja planu dnia kierownictwa firmy oraz wsparcie w tworzeniu dokumentów i prezentacji, • Obsługa centrali telefonicznej, przekierowywanie telefonów i maili do właściwych osób, • Przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania, • Zarządzanie podróżami służbowymi - zaczynając od planowania, w tym kupna biletów i rezerwacji hoteli, czy późniejsze rozliczanie. Oczekiwania: • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, • Wykształcenie min. średnie, • Doświadczenie w kontaktach z Klientami i Gośćmi, • Dobra znajomość języka angielskiego i MS Office, co będzie dodatkowym atutem, • Uprzejma, komunikatywna i lojalna osobowość, • Doświadczenie w mediach społecznościowych - dodatkowym atutem. Oferujemy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat, • Zaufanie do Twoich umiejętności i zaangażowania, • Pracę w stabilnej, nowoczesnej i rozwijającej się firmie, • Pracę w firmie, w której przestrzeganie norm bezpieczeństwa pracy i ochrona środowiska są na najwyższym poziomie.

Specjalista ds. administracyjno biurowych z j. niemieckim
Specjalista ds. administracyjno biurowych z j. niemieckim
Katowice 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, stabilnej firmy produkcyjnej, poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno biurowych (Front Office) z językiem niemieckim Miejsce pracy: okolice Katowic Zadania: • Dbanie o wizerunek firmy, witając Klientów, Gości oraz Kandydatów do pracy, • Tworzenie materiałów do prasy firmowej, • Organizacja planu dnia kierownictwa firmy oraz wsparcie w tworzeniu dokumentów i prezentacji, • Obsługa centrali telefonicznej, przekierowywanie telefonów i maili do właściwych osób, • Przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania, • Zarządzanie podróżami służbowymi - zaczynając od planowania, w tym kupna biletów i rezerwacji hoteli, czy późniejsze rozliczanie. Oczekiwania: • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, • Wykształcenie min. średnie, • Doświadczenie w kontaktach z Klientami i Gośćmi, • Dobra znajomość języka angielskiego i MS Office, co będzie dodatkowym atutem, • Uprzejma, komunikatywna i lojalna osobowość, • Doświadczenie w mediach społecznościowych - dodatkowym atutem. Oferujemy: • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat, • Zaufanie do Twoich umiejętności i zaangażowania, • Pracę w stabilnej, nowoczesnej i rozwijającej się firmie, • Pracę w firmie, w której przestrzeganie norm bezpieczeństwa pracy i ochrona środowiska są na najwyższym poziomie.

Specjalista ds. ofertowania/kosztorysowania - branża sanitarna Gliwice
Specjalista ds. ofertowania/kosztorysowania - branża sanitarna Gliwice
Gliwice 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. ofertowania/kosztorysowania - branża sanitarna w biurze w Gliwicach.Jesteśmy rodzinną firmą działającą od 20 lat na rynku usług instalacyjno-budowlanych. Dołącz do nas! Zadbamy o Twoją przyszłość, oferując Ci rozwój zawodowy i możliwość wykorzystania Twoich mocnych stron.Jakie będą Twoje zadania:analiza dokumentacji technicznejsporządzanie kosztorysów ofertowychsporządzanie ofert dla klientów instytucjonalnych i prywatnychbranie udziału w procesie przetargowym, w rozmowach i negocjacjachścisła współpraca z działem realizacji projektówCzego oczekujemy od Ciebie:wykształcenia min. inżynierskiego lub ostatni rok studiów (preferowane : inżynieria i ochrona środowiska, budownictwo lub kierunki pokrewne)mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy związanym z kosztorysowaniemznajomości obsługi pakietu MS Officeznajomość programów do kosztorysowania (np. Norma, Zuzia itp) będzie dodatkowym atutemumiejętności analitycznego, technicznego myślenia, ustalania priorytetów, samodzielnościstarannościCo Ci zapewnimy:Czekają na Ciebie ciekawe i odpowiedzialne zadania w zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku. Obok różnorodnych możliwości rozwoju zapewnimy Ci atrakcyjne wynagrodzenie, bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, premię świąteczną) oraz umowę o pracę.W naszej firmie istnieje możliwość zdobycia uprawnień budowlanych. 

Pracownik z doświadczeniem w firmie budowlanej
Pracownik z doświadczeniem w firmie budowlanej
Siemianowice Śląskie 30+ kilka dni temu

Firma działająca na rynku od 15 lat wykonująca prace związane z budową sieci ciepłowniczych oraz sieci gazowych poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. przygotowania produkcji (branża budowlana) ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • kompleksowe przygotowanie dokumentacji pod oferty przetargowe ze strony oferenta • wypełnianie wymogów formalno-prawnych do rozpoczęcia pozyskanych kontraktów • zamawianie materiałów wraz z negocjacjami cenowymi • kontrola stanów magazynowych, zamawianie materiałów w korelacji ze stanem magazynowym • kontrola i koordynacja dostaw, prowadzenie bieżącej oceny dostawców materiałów i usług • nawiązanie nowych i utrzymanie bieżących kontaktów z dostawcami materiałów i usług • przygotowanie i kompletacja dokumentów odbiorowych (odbiory częściowe i końcowe) • zamawianie usług zewnętrznych w porozumieniu z Kierownikiem Budowy • organizacja spraw urzędowych, w tym uzyskiwanie pozwoleń – wyjazdy do urzędów WYMAGANIA: • wykształcenie minimum średnie, mile widziane techniczne • prawo jazdy kategoria B • doświadczenie minimum rok na podobnym stanowisku • doświadczenie w przygotowywaniu ofert pod przetargi Dodatkowe plusy w rekrutacji otrzymasz za: - znajomość branży budowlanej lub inżynierii środowiska - doświadczenie w kosztorysowaniu OFERUJEMY: • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • ciekawą, samodzielną i pełna wyzwań prace w młodym, dynamicznym zespole • niezbędne narzędzia pracy • możliwość realizacji ciekawych projektów • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji • dla osób po inżynierii środowiska możliwość praktyki pod uprawnienia w branży instalacyjnej Osoby zainteresowane podjęciem pracy na wyżej wymienionym stanowisku zachęcamy do wysłania swojego CV wraz z aktualnym numerem telefonu.

Specjalista ds. Projektów
Specjalista ds. Projektów
Aleksandrów Kujawski 30+ kilka dni temu

GREEN CAPITAL S.A.Green Capital S.A. jest jedną z wiodących firm na rynku wielkopowierzchniowych farm fotowoltaicznych. Nasze instalacje OZE należą do jednych z pierwszych wybudowanych na terenie Polski. Dzięki doskonałej znajomości rynku, zasięgowi działania, naszym kompetencjom i wiedzy know-how realizujemy kompleksowo m.in. projekty fotowoltaiczne. Naszą działalnością przyczyniamy się do rozwoju m.in. sektora OZE oraz zwiększamy świadomość w zakresie odnawialnych źródeł energii i wiążącej się z nimi pozytywnymi aspektami dotyczącymi ochrony środowiska i niwelowania emisji CO2 do atmosfery. W celu bliższego zapoznania się z naszą firmą zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej, dostępnej pod adresem: http://www.greencapitalsa.com/Specjalista ds. ProjektówMiejsce pracy: Aleksandrów KujawskiOpis stanowiska:· Prowadzenie dokumentacji projektów,· Przygotowywanie dokumentacji związanej z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, w tym sporządzanie kart informacyjnych przedsięwzięcia,· Przygotowywanie dokumentacji związanej z uzyskaniem decyzji o warunkach zabudowy,· Przygotowywanie dokumentacji związanej z uzyskaniem warunków przyłączenia,· Przygotowywanie dokumentacji związanej z uzyskaniem pozwolenia na budowę· Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami zewnętrznymi prowadzącymi postępowania administracyjne projektówWymagania:· bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu· komunikatywność i umiejętność pracy w zespole·  terminowość, skrupulatność, uczciwość· doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku lub w wydziale planowania przestrzennego lub ochrony środowiska urzędu miasta/gminy  będzie dodatkowym atutem· mile widziana znajomość KPA, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo budowlane, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowiskoOferujemy:· pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku· umowa o pracę· pracę w przyjaznym, energicznym zespole · szkolenia merytoryczne· wsparcie merytoryczne kierownika oraz członków zespołu

Specjalista ds. Rekrutacji (Komunikatywny niemiecki)
Specjalista ds. Rekrutacji (Komunikatywny niemiecki)
Katowice 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta, stabilnej firmy produkcyjnej, poszukujemy zmotywowanych kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji z komunikatywnym językiem niemieckim Miejsce pracy: okolice Katowic Zadania: - Kompleksowym przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne, - Aktywnym poszukiwaniu nowych źródeł i sposobów pozyskiwania kandydatów do pracy, - Sporządzaniu raportów na temat kandydatów do kierownictwa firmy w języku niemieckim, - Adaptacji nowych pracowników, - Współpracy z Agencjami rekrutacyjnymi, Agencjami Pracy Tymczasowej, z Uczelniami i Urzędami Pracy, - Obsłudze systemu wspierającego procesy rekrutacyjne, - Sporządzaniu statystyk, raportów i analiz, - Wsparciu i usprawnianiu procesów HR-owych w tym uczestnictwo w realizacji planu szkoleń, ocen pracowniczych i innych projektów HR. Oczekiwania: - Doświadczenie w rekrutacji oraz w skutecznym wdrażaniu systemów i narzędzi HR, - Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rekrutacją, - Komunikatywną znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, - Znajomość języka angielskiego mile widziana, - Dobrą znajomość Pakietu Office (Word, Excel), - Chęć do pracy oraz głowę pełną pomysłów. Oferujemy: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat, - Zaufanie do Twoich umiejętności i zaangażowania, - Pracę w stabilnej, nowoczesnej i rozwijającej się firmie, wśród pracowników, których wyróżnia zaangażowanie, pasja, jakość wykonywanej pracy, otwartość na zmiany i innowacje, - Bezpieczeństwa pracy i ochrona środowiska na wysokim poziomie.

Specjalista Ds. Administracyjnych
Specjalista Ds. Administracyjnych
Warszawa 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista Ds. Administracyjnych Wymagania: - Posiadanie wykształcenia wyższego (inżynierskiego w kierunku: elektrotechnika/energetyka/automatyka lub pokrewnej) - Dobra organizacja pracy - Bardzo dobra umiejętność prowadzenia rozmów. - Umiejętność rozumienia potrzeb klientów. - Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość dodatkowo języka niemieckiego mile widziana). - Dobra znajomość środowiska Windows i pakietu Office (dodatkowo mile widziana znajomość SAP). - Znajomość znaczenia zagadnień ekonomicznych związanych z obsługą zamówień. - Znajomość procedur Schneider Electric Polska związanych z realizacją zleceń. - Umiejętność zarządzania łańcuchem dostaw związanym z realizowanymi zleceniami. Zakres Obowiązków: - Wprowadzanie zamówień do SAP. - Wsparcie w raportowaniu dla Zespołu PM-ów - Wprowadzanie specyfikacji referencji do SAP. - Prowadzenie analiz w Excelu. - Tworzenie prezentacje Power Point - Koordynacja łańcucha dostaw w realizowanych zleceniach - Raportowanie postępu - Wsparcie Kierowników Projektów w realizacji – zadania indywidualne - Analiza zapisów umownych i nadzór nad ich zgodnością z OWS i Zasadami SE - Standaryzacja dokumentów i ujednolicanie stosowanych wzorów - Wsparcie dla Zespołu we wdrażaniu nowych narzędzi korporacyjnych - Egzekwowanie zapisów kontraktowych (protokoły itp.) ze strony klientów. Oferujemy: - możliwość zdobycia solidnego doświadczenia - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe - umowę o pracę - miłą i przyjazną atmosferę w pracy Praca w godzinach 8-16, możliwość indywidualnego ustalenia godzin pracy. Wymagane orzeczenie o niepełnosprawności! Cv prosimy o przesyłanie na adres: @

Specjalista ds. ofertowania i kosztorysowania
Specjalista ds. ofertowania i kosztorysowania
Katowice 30+ kilka dni temu

Dla firmy, która od ponad 50 lat działa na rynku budowlanym i jest jednym z większych przedsiębiorstw budowlanych w Polsce, poszukujemy Kandydata na stanowisko: SPECJALISTA DS. OFEROWANIA I KOSZTORYSOWANIA Miejsce pracy: Katowice Zakres obowiązków:Pozyskiwanie ofert z rynku od podwykonawców i dostawców materiałów,Opracowywanie i przygotowywanie danych niezbędnych do wykonania i złożenia oferty,Gromadzenie danych dotyczących wskaźników techniczno-ekonomicznych robót budowlanych, nośników cenowych, wskaźników inflacji i innych,Współudział w opracowywaniu ofert przetargowych,Analiza zapytań ofertowych, warunków i materiałów przetargowych oraz dokumentacji technicznej.Wymagania: min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, wykształcenie wyższe o profilu budowlanym, umiejętność szacowania kosztów i umiejętność analitycznego myślenia, obsługa pakietu MS Office, znajomość programów kosztorysowych i środowiska CAD. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego,Płatne ubezpieczenie społeczne, świadczenia z funduszu socjalnego i inne.Praca stacjonarna w Katowicach Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Pracownicy budowlani sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Administratorem danych jest firma Pracownicy budowlani Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrołęce ul. Korczaka 4. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email biuro(malpa)pracownicybudowlani.pl, formularz kontaktowy pod adresem www.pracownicybudowlani.pl, telefonicznie pod numerem (029) 717 68 96 lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Specjalista ds. ofertowania i kosztorysowania
Specjalista ds. ofertowania i kosztorysowania
Kraków 30+ kilka dni temu

Dla firmy, która od ponad 50 lat działa na rynku budowlanym i jest jednym z większych przedsiębiorstw budowlanych w Polsce, poszukujemy Kandydata na stanowisko: SPECJALISTA DS. OFEROWANIA I KOSZTORYSOWANIA Miejsce pracy: Kraków  Zakres obowiązków:Pozyskiwanie ofert z rynku od podwykonawców i dostawców materiałów,Opracowywanie i przygotowywanie danych niezbędnych do wykonania i złożenia oferty,Gromadzenie danych dotyczących wskaźników techniczno-ekonomicznych robót budowlanych, nośników cenowych, wskaźników inflacji i innych,Współudział w opracowywaniu ofert przetargowych,Analiza zapytań ofertowych, warunków i materiałów przetargowych oraz dokumentacji technicznej.Wymagania:min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, wykształcenie wyższe o profilu budowlanym, umiejętność szacowania kosztów i umiejętność analitycznego myślenia, obsługa pakietu MS Office, znajomość programów kosztorysowych i środowiska CAD. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego,Płatne ubezpieczenie społeczne, świadczenia z funduszu socjalnego i inne.Praca w siedzibie spółki KrakówKlikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Pracownicy budowlani sp. z o.o., zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Administratorem danych jest firma Pracownicy budowlani Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrołęce ul. Korczaka 4. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email biuro(malpa)pracownicybudowlani.pl, formularz kontaktowy pod adresem www.pracownicybudowlani.pl, telefonicznie pod numerem (029) 717 68 96 lub pisemnie na adres siedziby administratora. 

Specjalista ds. kredytów i windykacji
Specjalista ds. kredytów i windykacji
Wrocław 30+ kilka dni temu

AB Bechcicki Sp. z o.o. - ogólnopolski lider w hurtowej sprzedaży farb, lakierów i materiałów budowlanych, funkcjonujący skutecznie na rynku od 1998r. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku::Specjalista ds. kredytów i windykacjimiejsce pracy: Wrocław ul. Opolska 182Zadania na stanowisku:monitoring należności obsługiwanych klientówprowadzenie windykacji polubownejzapewnienie właściwej współpracy z oddziałami handlowymi Spółki w zakresie nadawania kredytów kupieckich i monitoringu należności, nadawanie kredytów kupieckichwspółpraca z firmą windykacyjną oraz wywiadowniami gospodarczymi obsługa polisy ubezpieczeniowej archiwizacja i nadzór nad obiegiem dokumentówOczekiwania:umiejętności negocjacyjne i analityczneumiejętność pracy pod presją czasu i wynikuumiejętność sprawnej organizacji pracy dobra znajomość środowiska MS Office (w szczególności Word / Excel)doświadczenie w windykacji telefonicznej znajomość podstawowych zagadnień z zakresu, prawa cywilnego i gospodarczego będzie dodatkowym atutemOferujemy:możliwość rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferę pracywynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowaniakartę Multisport dla pracowników i członków ich rodzindofinansowanie do opieki medycznejgrupowe ubezpieczenie na życieUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W zgłoszeniu prosimy dołączyć informację:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AB Bechcicki Sp. Z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE i zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.