Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Administracji  z orzeczeniem - Gądki
Specjalista ds. Administracji z orzeczeniem - Gądki
2257 zł
nowe 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Administracji z orzeczeniem o niepełnosprawności - Gądki k. Poznania Praca stacjonarna – Gądki , cały etat Zakres obowiązków: - Bieżące wsparcie administracyjne prac zespołu - Mailowy kontakt z klientem - Kompletowanie dokumentacji w oparciu o wyznaczone standardy - Sporządzanie raportów jakościowych i ilościowych - Tłumaczenie dokumentów i archiwizacja dokumentów - Weryfikacja podstawowych, standardowych umów - Przygotowywanie wstępnych projektów pism Wymagania: -Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel - Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B1/B2) - Doświadczenie w kontakcie i prowadzeniu rozmów z klientami - Pozytywne nastawienie do ludzi oraz łatwość w budowaniu relacji Mile widziane: - Znajomość procedur reklamacyjnych oraz prawnych aspektów obsługi klienta - Podstawowa znajomość przepisów z zakresu spedycji i reklamacji - Doświadczenie w pracy biurowej Oferujemy: - wynagrodzenie 5500 zł brutto - dofinansowanie do zajęć sportowych - prywatna opieka medyczna - dofinansowanie do nauki języków - dofinansowanie do szkoleń i kursów - ubezpieczenie na życie Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: re*******a@i*************.pl lub o kontakt telefoniczny : *** *** ***

Młodszy Specjalista ds. Zapewnienia Jakości
Młodszy Specjalista ds. Zapewnienia Jakości
2700000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Biuro Tłumaczeń MIW – WE GROUP Sp. z o.o.Biuro tłumaczeń MIW powstało w 2009 roku. Główna siedziba biura mieści się w Warszawie- Śródmieściu przy ulicy Marszałkowskiej 83.Oferujemy naszym Klientom kompleksową ofertę tłumaczeniową: tłumaczenia przysięgłe, zwykłe oraz konferencyjne. Poszukujemy osoby, która pomoże nam w utrzymaniu najwyższej jakości naszych usług.Klientami Biura tłumaczeń MIW są m.in.:§  Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego §  Grupa Azoty §  Stowarzyszenie Architektury Krajobrazu§  Fundacja NeuroPozytywni§  Ministerstwo Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej§  Ministerstwo Finansów§  Bahlsen Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.§  Uniwersytet Warszawski§  Muzeum II Wojny Światowej§  Lindstrom Sp. z o.o.§  Alfa Laval Polska Sp. z o.o.Częścią Biura tłumaczeń MIW Sp. z o.o. jest również:§  WeEvent - organizacja konferencji pod tłumaczenia symultaniczne oraz wynajem powierzchni pod konferencje.W związku z rozwojem działalności Biuro Tłumaczeń MIW Sp. z o.o. poszukuje do nowego biura w centrum Warszawy nowego pracownika. Marzymy o bardzo dokładnej, zaangażowanej i lubiącej rutynowe działania oraz pracę "z papierami" osobie. Idealna osoba na tym stanowisku będzie traktować pracę jak przyjemność, a nie obowiązek.Najlepszego kandydata zatrudnimy na stanowisku:Młodszy Specjalista ds. Zapewnienia JakościMiejsce pracy: WarszawaWynagrodzenie: 4300 złCzas pracy: Poniedziałek - Piątek 9:00-17:00Warunki zatrudnienia – pierwsze trzy miesiące (okres próbny): umowa zlecenia. Okres, podczas którego kandydat przejdzie szereg szkoleń, które przygotują go do pracy na samodzielnym stanowisku w Dziale Realizacji.Warunki zatrudnienia po okresie próbnym: Umowa zlecenia, działalność.Twój zakres obowiązków:§  weryfikacja poprawności danych osobowych w tekstach i kontakt z tłumaczami w tym zakresie,§  konwersja plików graficznych do form edytowalnych z użyciem narzędzi OCR,§  współpraca z działem realizacji powyższym w zakresie,§  logistyczna obsługa zleceń,§  obsługa administracyjna biura i koordynacja obiegu korespondencji,§  ewidencjonowanie zleceń, wystawianie faktur, przygotowywanie zestawień i raportów,§  wsparcie księgowości w poprawnym ewidencjonowaniu zleceń.Nasze oczekiwania:§  wykształcenie średnie lub wyższe (preferowani studenci w trakcie studiów zaocznych),§  podstawowa znajomość pakietu MS Office (szczególnie umiejętność pracy z MS Word, MS Excel),§  komunikatywna znajomość języka angielskiego,§  mile widziana znajomość środowiska internetowego, bezwzrokowe pisane na komputerze, umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, drukarka)a ponadto:§  zaangażowanie w realizację zadań, inicjatywa i wytrwałość w działaniu,§  budowanie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez płynną, poprawną i precyzyjną komunikację,§  zdolności analityczne i umiejętność poszukiwania rozwiązań,§  samodzielne podejmowanie decyzji i efektywne organizowanie własnej pracy,§  dbałość o wysoką jakość wykonywanych zadań (odpowiedzialność, terminowość, dokładność).Oferujemy:§  możliwość zaznajomienia się z narzędziami OCR,§  możliwość zapoznania się z zasadami wykonywania tłumaczeń przysięgłych,§  możliwość poznania podstawowych zagadnień administracji biurowej,§  pracę w atrakcyjnej lokalizacji,§  dynamiczne środowisko pracy, możliwość rozwoju (odpowiedzialność za większe obszary działania),§  pracę w młodym zespole.Zamiast listu motywacyjnego, prosimy zamieścić w zgłoszeniu odpowiedź na pytanie:Co w naszym ogłoszeniu skłoniło Cię, by aplikować właśnie na to stanowisko?Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Biuro tłumaczeń MIW – WE GROUP sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie."

Specjalista ds. administracji
Specjalista ds. administracji
Zabrze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCzy jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności rosnącej się branży ubezpieczeń? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Właśnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby, która będzie wspierać Agentów ubezpieczeniowych w pracy administracyjnej w biurze naszego Partnera w Zabrzu. Praca w branży ubezpieczeń to nie tylko bezpieczeństwo i satysfakcjonujące zarobki, ale także możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną, rzetelną i zorganizowaną oraz chcesz dołączyć do wspaniałego zespołu, a branża ubezpieczeń wydaje Ci się interesująca, to może to być idealna propozycja dla Ciebie. Może to być Twój pierwszy krok do budowania kariery w jednym z najbardziej stabilnych i perspektywicznych sektorów gospodarki! Specjalista ds. administracji Czym będziesz się zajmować: - Obsługa Biura: Prowadzenie codziennej administracji biurowej, w tym przyjmowanie i kierowanie telefonów, obsługa korespondencji oraz zarządzanie dokumentacją; - Wsparcie Zespołu: Asystowanie zespołowi w codziennych zadaniach administracyjnych i organizacyjnych; - Obsługa Gości: Zapewnianie profesjonalnej obsługi gości, w tym przyjmowanie ich, udzielanie informacji oraz zarządzanie rezerwacjami spotkań; - Zarządzanie Terminami: Organizacja i nadzór nad kalendarzami spotkań oraz przygotowywanie sali konferencyjnej; - Zakupy i Zaopatrzenie: Monitorowanie stanu zapasów biurowych artykułów i prowadzenie zamówień; - Koordynacja Delegacji: Organizowanie podróży służbowych, rezerwacja biletów i zakwaterowania; - Archiwizacja Dokumentów: Skrupulatne przechowywanie i zarządzanie dokumentacją firmową zgodnie z obowiązującymi procedurami. Czego oczekujemy: - Doświadczenie: Minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej, - Wykształcenie: Minimum średnie, preferowane kierunki związane z administracją lub zarządzaniem. - Umiejętności Komunikacyjne: Dobra komunikacja werbalna i pisemna oraz zdolność do pracy w zespole. - Obsługa Komputera: Umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz systemów biurowych. - Zorganizowanie: Duża zdolność organizacyjna, dokładność i skrupulatność. - Kreatywność: Umiejętność rozwiązywania problemów i podejście innowacyjne do wykonywanych zadań. - Języki obce: Nie wymagamy znajomości j. angielskiego, ale znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem. Co możemy Ci zaoferować: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Wynagrodzenie podstawowe na poziomie 6.000-7.000 brutto, - Benefity pozapłacowe w postaci: opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego oraz szkoleń kompetencyjnych w pełni sfinansowanych przez pracodawcę, - Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole w organizacji, - Możliwość pracy hybrydowej, - Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku ramię w ramię z doświadczonymi agentami oraz pod okiem zaangażowanej właścicielki Agencji, - Elastyczne godziny pracy, które można dopasować do życia rodzinnego – pracodawca jest przyjazny Rodzicom i chętnie dopasuje grafik. Informacje o Pracodawcy: - Multiagencja ubezpieczeniowa działająca w Zabrzu od 17 lat i kierująca się następującymi wartościami: empatia, odpowiedzialność, skuteczność, zaangażowanie, terminowość i elastyczność. Zyskała zaufanie już ponad 5 tysięcy klientów, w tym firmy usługowe i produkcyjne oraz osoby prywatne. Agencja kompleksowo realizuje potrzeby ubezpieczeniowe klienta indywidualnego i firmowego, chroni finanse, życie i zdrowie, obsługuje wszystkie grupy zawodowe i przedsiębiorstwa różnej wielkości z każdej branży. Jej agenci doradzają w sprawie ubezpieczeń obowiązujących na mocy ustaw i rozporządzeń. Polecają też najlepsze ubezpieczenia dobrowolne, z których sami korzystają i które wybrali dla najbliższych. - Zakres ubezpieczeń oferowanych prze Pracodawcę jest bardzo szeroki: od ubezpieczeń komunikacyjnych przez majątkowe, po ubezpieczenia zabezpieczające zdrowie i życie. - Zespół złożony jest ze specjalistów z ogromną wiedzą ekspercką w zakresie wielu typów ubezpieczeń. - Wizją firmy jest dążenie do tego, aby Klienci mieli poczucie bezpieczeństwa, spokoju, równowagi i więcej czasu na to, co w życiu ważne. Proces rekrutacyjny: Wyślij CV przez formularz H4H lub email: @ Porozmawiaj z rekruterem H4H i pozwól nam lepiej poznać Twoje kompetencje. (od 30 do 60 minut) Spotkaj się z Pracodawcą w celu weryfikacji zgodności oczekiwań Kandydata oraz Pracodawcy. (ok. 60 minut) Odwiedź siedzibę firmy w Zabrzu w celu poznania zespołu i atmosfery. (od 60 do 90 minut) Uzgodnij warunki pracy z Pracodawcą. Witamy na pokładzie! O naszym procesie rekrutacyjnym: Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować. Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę. Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy. Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji: Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy! Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji! Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego. Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę. Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie.