Specjalista/ka ds. administracji personalnej- z orzeczeniem
nowe
Brzesko
30+ kilka dni temu
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych!
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI!
#AKTYWUJPRACĘ
ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA
Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista/stka ds. administracji personalnej
(z orzeczeniem o niepełnosprawności)
Miejsce pracy: Brzesko
W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ:
• Umowę o pracę na umowę zastępstwo (okres ok. 16 miesięcy).
• Wsparcie doradcy zawodowego przy redagowaniu CV,
• Wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przygotują cię do procesu rekrutacji,
• Dodatkowo oferujemy bezpłatne konsultacje z naszym prawnikiem i psychologiem,
• Wczasy pod gruszą,
• Opiekę medyczną, kartę sportową,
• Jasny system premiowy.
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
• Prowadzeniu dokumentacji personalnej oraz administrowaniu ZFŚS i benefitami,
• Śledzeniu i wprowadzaniu w życie zmiany w prawie pracy, pdof i ubezpieczeniach społecznych,
• Przygotowywaniu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników,
• Reprezentowaniu firmy w kontaktach z urzędami.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:
• Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej),
•Jesteś osobą otwartą na zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo (okres ok. 16 miesięcy).
•Masz doświadczenie na podobnym stanowisku poparte wiedzą merytoryczną i umiejętnościami praktycznymi z zakresu naliczania płac.
•Posiadasz umiejętności pracy w zespole.
•Wykazujesz się inicjatywą i samodzielnością.
•Posiadasz znajomość programów Płatnik; SAP HR i Excel.
•Posiadasz umiejętności sporządzania deklaracji PIT, ZUS oraz sprawozdań do GUS.
Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką.
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!
Masz pytania?
Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Specjalista/stka ds. administracji personalnej
Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Projekt Postaw na Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych