Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista/ka ds. administracji personalnej- z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. administracji personalnej- z orzeczeniem
nowe Brzesko 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista/stka ds. administracji personalnej (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Brzesko W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na umowę zastępstwo (okres ok. 16 miesięcy). • Wsparcie doradcy zawodowego przy redagowaniu CV, • Wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przygotują cię do procesu rekrutacji, • Dodatkowo oferujemy bezpłatne konsultacje z naszym prawnikiem i psychologiem, • Wczasy pod gruszą, • Opiekę medyczną, kartę sportową, • Jasny system premiowy. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Prowadzeniu dokumentacji personalnej oraz administrowaniu ZFŚS i benefitami, • Śledzeniu i wprowadzaniu w życie zmiany w prawie pracy, pdof i ubezpieczeniach społecznych, • Przygotowywaniu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników, • Reprezentowaniu firmy w kontaktach z urzędami. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), •Jesteś osobą otwartą na zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo (okres ok. 16 miesięcy). •Masz doświadczenie na podobnym stanowisku poparte wiedzą merytoryczną i umiejętnościami praktycznymi z zakresu naliczania płac. •Posiadasz umiejętności pracy w zespole. •Wykazujesz się inicjatywą i samodzielnością. •Posiadasz znajomość programów Płatnik; SAP HR i Excel. •Posiadasz umiejętności sporządzania deklaracji PIT, ZUS oraz sprawozdań do GUS. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Specjalista/stka ds. administracji personalnej Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt Postaw na Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych