Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. HR i Administracji - praca Kraków
Specjalista ds. HR i Administracji - praca Kraków
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNazywamy się Jobs Plus HR, jesteśmy agencją rekrutacji i zatrudnienia. Codziennie dbamy o to, aby do naszych klientów trafiali pracownicy „szyci na miarę”, a dodatkowo wspieramy kandydatów w poszukiwaniu najlepszej dla nich ścieżki zawodowej. Ta rekrutacja jest dla nas wyjątkowa, ponieważ szukamy nowej osoby do naszego zespołu. Jeśli jesteś mistrzem organizacji, który lubi kontakt z ludźmi, a do tego masz za sobą pierwsze doświadczenie w zakresie administracji personalnej, to ta oferta jest dla Ciebie idealna! Czym się zajmujemy? Rekrutujemy pracowników różnego szczebla w Polsce i dla klientów zagranicznych. Oferujemy usługi rekrutacji stałych oraz zatrudnienia tymczasowego. Naszymi klientami są zarówno duże organizacje, jak i niewielkie, rodzinne firmy. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Lokalizacja: ul. Gabrieli Zapolskiej Jakie zadania Ci powierzymy? - obsługa recepcji i centrali telefonicznej - kompleksowe zarządzanie w zakresie administracji personalnej w tym m.in.: przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (także na podstawie umów cywilnoprawnych) oraz zmianami w warunkach pracy i płacy - dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej (np. faktury, dokumenty pracownicze) - obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej - bieżąca współpraca z biurem rachunkowym - kompletowanie dokumentów do akt osobowych, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i wniosków urlopowych - kontakt z dostawcami usług i instytucjami zewnętrznymi – np. urzędy, zakłady medycyny pracy, szkoły językowe - dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura – zamawianie artykułów biurowych, usuwanie i zgłaszanie usterek itp. Dlaczego polubisz naszą firmę? - oferujemy stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę - pracujemy w kameralnym zespole, bez korporacyjnej atmosfery i zbędnych procedur - korzystamy z prywatnej opieki medycznej (pakiet Lux-med) - dbamy o work life balance – nie ma u nas nadgodzin, za to istnieje możliwość pracy zdalnej - pracujemy w elastycznych godzinach – startujemy między 7.30 a 9.00, sama/sam wybierasz, o której zaczniesz pracę, od pon. – pt. - chętnie dzielimy się swoją wiedzą/doświadczeniem i razem stawiamy czoła trudnym sytuacjom Czego od Ciebie oczekujemy? - co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (doświadczenie w agencji pracy będzie mile widziane) - podstawowej wiedzy z zakresu prawa pracy i administracji personalnej - umiejętności pracy z wykorzystaniem pakietu MS Office (szczególnie Excela) - komunikatywnej znajomości języka angielskiego - samodzielności, skrupulatności, odpowiedzialności - świetnej organizacji czasu pracy - komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej Masz ochotę nas poznać? Wystarczy Twoje CV, my zajmiemy się resztą. Celem umożliwienia nam kontaktu z Tobą, prosimy o przesłanie CV oraz o zaznaczenie odpowiedniej zgody/zgód: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jobs Plus HR z siedzibą w Gdańsku, al. Grunwaldzka 56/113, moich danych osobowych zawartych w formularzu aplikacyjnym oraz załączonym CV w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji i selekcji pracowników, w tym również w celu kontaktu ze mną." Zaznaczenie zgód jest dobrowolne, ale konieczne, aby włączyć kandydata w proces rekrutacyjny. Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Zgodę można odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres: baza(małpa)jobsplus.pl Twoje dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacyjnego i selekcji pracowników. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 27404.

Specjalista ds. Administracji
Specjalista ds. Administracji
Jarosław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego klienta z branży opakowań poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Administracji Lokalizacja: Jarosław Opis stanowiska: Obsługa sekretariatu – zarządzanie korespondencją wewnętrzną i zewnętrzną (służbowa poczta, wysyłki, współpraca z kurierami)​. Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych, w tym gości firmy​. Organizowanie zleconych przez kierownictwo firmy spotkań i wizyt zewnętrznych​. Wsparcie obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz działań z zakresu Employer Brandingu​. Wsparcie działu HR w obszarach: organizacji szkoleń, prezentacji firmowych, opieki nad praktykantami/stażystami, CSR, EB. ​ Zarządzanie służbową flotą samochodową w celu zapewnienia właściwego nadzoru nad parkiem samochodowym firmy, w tym rozliczanie kosztów eksploatacji (sprawozdania GUS) oraz planowanie ​i koordynowanie pracy kierowcy zakładu. Wymagania: Wykształcenie wyższe​. Zaawansowana znajomość języka angielskiego (C1 – min.).​ Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint.​ Dokładność, rzetelność, odpowiedzialność i wielozadaniowość.​ Wysoka umiejętność organizacji pracy własnej. Proaktywne podejście po rozwiązywania problemów. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie. Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie. Szkolenia wewnętrzne. Zgrany zespół. Pakiet świadczeń socjalnych.

Specjalista/ka ds. administracji personalnej- z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. administracji personalnej- z orzeczeniem
Brzesko 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista/stka ds. administracji personalnej (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Brzesko W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na umowę zastępstwo (okres ok. 16 miesięcy). • Wsparcie doradcy zawodowego przy redagowaniu CV, • Wsparcie job craftera oraz specjalisty ds. rynku, którzy przygotują cię do procesu rekrutacji, • Dodatkowo oferujemy bezpłatne konsultacje z naszym prawnikiem i psychologiem, • Wczasy pod gruszą, • Opiekę medyczną, kartę sportową, • Jasny system premiowy. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Prowadzeniu dokumentacji personalnej oraz administrowaniu ZFŚS i benefitami, • Śledzeniu i wprowadzaniu w życie zmiany w prawie pracy, pdof i ubezpieczeniach społecznych, • Przygotowywaniu dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników, • Reprezentowaniu firmy w kontaktach z urzędami. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), •Jesteś osobą otwartą na zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo (okres ok. 16 miesięcy). •Masz doświadczenie na podobnym stanowisku poparte wiedzą merytoryczną i umiejętnościami praktycznymi z zakresu naliczania płac. •Posiadasz umiejętności pracy w zespole. •Wykazujesz się inicjatywą i samodzielnością. •Posiadasz znajomość programów Płatnik; SAP HR i Excel. •Posiadasz umiejętności sporządzania deklaracji PIT, ZUS oraz sprawozdań do GUS. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Specjalista/stka ds. administracji personalnej Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt Postaw na Pracę jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Specjalista ds administracji i obsługi klienta-staż
Specjalista ds administracji i obsługi klienta-staż
Ornontowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHR Instytut Gliwice-organizuje 6 miesięczny płatny staż z gwarancją zatrudnienia po stażu O firmie Jesteśmy nowoczesną firmą HR - proponujemy usługi dla biznesu: specjalizujemy się w prowadzeniu szkoleń i realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska kierownicze i specjalistyczne- w całej Polsce. Naszą ambicją jest świadczenie usług na najwyższym poziomie. Naszą misją jest łączenie ludzi - pracodawców z najlepszymi dla nich pracownikami i pracowników z najlepszymi dla nich pracodawcami. Dzięki temu obie strony mogą realizować swoje cele. Specjalista ds administracji i obsługi klienta- staż od 1 lutego 2024 dla osób z Mikołowa/Ornontowic/Orzesza Na tym stanowisku nauczysz się: -Budowania relacji z klientem, pełnienia funkcji doradczej dla klienta w obszarze rekrutacji i szkoleń -Prowadzenia rozmów biznesowych- telefonicznie, mailowo, osobiście - Tworzenia profesjonalnych ofert handlowych -Obsługi firmowego Crm i programów HR -Prowadzenia rekrutacji na stanowiska niskiego/średniego szczebla -Tworzenia raportów oraz zestawień Szukamy osób, które: - Mają wyższe wykształcenie (lub są w trakcie studiów zaocznych) z zarządzania zasobami ludzkimi/psychologii/socjologii - mają status osoby bezrobotnej zarejestrowanej w PUP i 18-29lat -Mają doświadczenie w obsłudze klienta B2B -Szukają ambitnej pracy po stażu - mile widziane doświadczenie w rekrutacji Co zyskasz dołączając do nas? -Pracę w motywującej atmosferze i zdobycie doświadczenia zawodowego oraz pracę po stażu - Wynagrodzenie z urzędu pracy w czasie stażu-4242zł brutto/mc + zwrot kosztów dojazdu do biura w Gliwicach - Pełne wdrożenie i przeszkolenie, system premiowy - Możliwości dalszego rozwoju i awansu w ramach struktur firmy -Telefon i komputer służbowy· Pracę w biurze w Gliwicach- Toszecka 101 (w godzinach 8-16), Benefity: Kawa, herbata i woda Dzień pizzy x 1mc Wigilia firmowa Paczki na święta Premie i prowizje 1 dzień pracy zdalnej tygodniowo urlop w urodziny Dofinansowanie do kursów i szkoleń Użytkowanie telefonu i komputera do celów prywatnych Bezpłatne miejsce parkingowe Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z nami: napisz do nas i dołącz swoje CV. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. O Instytucie HR Instytut powstał z potrzeby zapewnienia pracodawcom szybkiej i skutecznej pomocy w rekrutacji najlepiej dopasowanego kandydata z rynku pracy, a pracownikom - profesjonalnego przeprowadzenia przez proces rekrutacji: od wysłania CV do feedbacku. HR Instytut tworzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów rekrutacyjnych oraz doświadczeniem trenerskim w prowadzeniu szkoleń. Oferujemy profesjonalną rekrutację na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie. Prowadzimy także szkolenia biznesowe oraz badamy jakość obsługi pracowników naszych klientów. Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do HR Instytut Katarzyna Jasińska z siedzibą w: Toszecka 101/217, 44-117 Gliwice (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: biuro{małpa}hr-instytut.pl.

Filtr