Sortowanie:
Znaleziony: 37 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. kadr
Specjalista ds. kadr
nowe Wąbrzeźno 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyErgis-Management Sp. z o.o., spółka obsługująca kadrowo, płacowo i finansowo Grupę ERGIS poszukuje kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR Zadania na stanowisku: - Obsługa kadrowa spółek, - Uzupełniane/wprowadzanie absencji, - Rozliczanie czasu pracy, - Wpinanie dokumentów i prowadzenie akt osobowych, - Prowadzenie spraw komorniczych. - Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. - Prowadzenie spraw związanych z uczniami i praktykantami - Prowadzenie spraw związanych z emeryturami, rentami i świadczeniami rehabilitacyjnymi. Oferujemy: - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - Możliwość szkolenia i podnoszenia kwalifikacji, - Benefity dodatkowe: ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wypoczynku, bezpłatny kurs języka angielskiego w firmie, dofinansowanie do szkoleń i kursów specjalistycznych.

Specjalista ds. kadr
Specjalista ds. kadr
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu zatrudni w Dziale Spraw Pracowniczych, na stanowisko: Specjalista ds. kadr miejsce pracy: Poznań Podstawowe zadania i zakres odpowiedzialności: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw kadrowych około 300 pracowników niebędących nauczycielami akademickimi, a w szczególności za: • kompletację dokumentacji niezbędnej do nawiązania stosunku pracy • prowadzenie akt osobowych • przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy (umowy o pracę, porozumienia zmieniające, powołania do pełnienia funkcji, bieżące decyzje, zaświadczenia, wypowiedzenia, świadectwa pracy) • monitorowanie ważności badań profilaktycznych • ustalanie uprawnień do nagród, odpraw, premii, dodatkowego wynagrodzenia rocznego • wprowadzanie i aktualizację danych w programie kadrowo – płacowym • ewidencję czasu pracy Wymagane: • wykształcenie wyższe • biegła znajomość prawa pracy • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych u pracodawcy zatrudniającego co najmniej 100 osób • dobra znajomość programów: MS Word, MS Excel • samodzielność, terminowość i dobra organizacja pracy własnej • komunikatywność i wysoka kultura osobista Dodatkowymi atutami będą: • doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych związanych z zatrudnieniem w projektach finansowanych z zewnętrznych źródeł • znajomość języka angielskiego • znajomość programu kadrowo-płacowego TETA HR Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w uczelni publicznej z ponad 100-letnią historią • umowę o pracę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczeń • pakiet świadczeń socjalnych (kartę uprawniającą do zakupu usług sportowo-kulturalnych, dofinansowanie do wypoczynku, świadczenie świąteczne i inne)

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
30+ kilka dni temu

Do naszego Zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: specjalista ds. kadr i płac Opis stanowiska: • kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej • rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy • naliczanie oraz sporządzanie list płac • przygotowywanie rozliczeń i zestawień do ZUS, US, GUS, PPK, PFRON • obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia, skierowania na badania) • wsparcie w obsłudze benefitów dla pracowników • przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych • bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawa z zakresu kadr i płac Wymagania: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min 1 rok) • praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych • dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność i samodzielność, • komunikacja i praca z kilkoma zadaniami jednocześnie • mile widziane: znajomość programu kadrowo-płacowego (Enova) oraz znajomość i umiejętność poruszania się w Płatniku i ZUS PUE. Oferujemy: • pracę w nowoczesnej, stabilnej, rozwijającej się firmie, • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy • dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)

Specjalista ds. kadr i administracji
Specjalista ds. kadr i administracji
699000 zł
Świętochłowice 30+ kilka dni temu

Stellmet- firma zajmująca się skupem i recyklingiem metali rzadkich i szlachetnych poszukuje odpowiedzialnych, konkretnych osób do pracy w biurze.Stanowisko: Specjalista ds. kadr i administracji  Lokalizacja: Świętochłowice Zakres obowiązków: Wsparcie i bieżąca obsługa biura pod kątem organizacyjnym oraz merytorycznym. Sporządzanie raportów i sprawozdań. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Budowanie relacji z różnego typu instytucjami (m.in. urzędy, ministerstwa, agencje, banki), celem pozyskiwania kluczowych dla firmy informacji. Zarządzanie dokumentacją spółki, dbanie o właściwe przygotowanie i obieg dokumentów Koordynowanie projektów związanych z bieżącą działalnością firmy. Przygotowywanie materiałów marketingowych oraz informacyjnych (prezentacje, oferty, formatki, mailingi) Wsparcie zespołu w bieżących działaniach, również w tych związanych z obsługą klientów w biurze. Obsługa kadrowa pracowników Sporządzanie dokumentów kadrowych Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz limitów urlopowych Monitorowanie terminowości i ważności dokumentów i uprawnień pracowniczych Prowadzenie nadzoru badań medycyny pracy Wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość obsługi Pakietu MS Office (Word, Excel), mile widziane doświadczenie w pracy z MS Teams. Bardzo wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzony zakres obowiązków. Prawo jazdy kat. B. Wysoka kultura osobista oraz dojrzałość biznesowa. Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne. Gotowość do przejęcia inicjatywy w rozwiązywaniu problemów. Umiejętność sprawnej organizacji pracy. Dokładność, systematyczność, otwartość oraz zaangażowanie. Mile widziana wiedza i doświadczenie z zakresu kadr. Oferujemy:  Wynagrodzenie 4200,00zł netto/mc Benefity: dofinansowanie do karty multisport, opieki medycznej Grupowe ubezpieczenie na życie. Finansowane szkolenia podnoszące kwalifikacje. Szanse nabycia nowych umiejętności i wiedzy z zakresu zarządzania odpadami. Uprzejmie informujemy, iż zgłoszenia bez CV z aktualną klauzulą RODO o przetwarzaniu danych nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Administratorem Państwa danych jest Stellmet Sp. z o.o. Sp.K. 

Specjalista ds. kadr
Specjalista ds. kadr
8 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do prowadzenia spraw personalnych. Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m. in.: przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich i BHP, opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów, podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia, planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego.

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
859000 zł
30+ kilka dni temu

Specjalista ds. kadr i płac.Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 200 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.Zadania:Samodzielne prowadzenie obsługi płacowej pracowników.Naliczanie wynagrodzeń pracowników.Weryfikacja prawidłowości naliczeń wynagrodzeń pracowników.Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownika.Weryfikacja ewidencji i rozliczanie czasu pracy.Rozliczanie rachunków z tytułu umów cywilnoprawnych.Sporządzanie rocznych deklaracji PIT, zaświadczeń ZUS Z-3, Rp 7.Generowanie oraz wysyłka dokumentów rozliczeniowych ZUS.Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, US, PFRON).Sporządzanie raportów i analiz.Wymagania:Minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku płacowym.Znajomość przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, prawa pracy.Znajomość MS Excel oraz pakietu MS Office na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.Umiejętność pracy w zespole.Bardzo dobra organizacja pracy.Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.Znajomości programu Płatnik.Mile widziana znajomość programu Impuls.Znajomość przepisów dotyczących PPK.Oferta:Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku.Zatrudnienie na umowę o pracę.Ubezpieczenie na życie.Elastyczny czas pracy.Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.Ciekawa praca w dużej organizacji.Realizacja ambitnych zadań.Pakiet szkoleń w zakresie kadrowo-płacowym.Dofinansowania do kursów językowych. 

Specjalista ds kadr i administracji
Specjalista ds kadr i administracji
30+ kilka dni temu

Poszukujemy kandydatek/ów na stanowisko: Specjalista ds. kadr i administracji (BBK/049/22) Miejsce pracy: Bielsko-Biała Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą w szczególności: 1) Rekrutacja pracowników, 2) Obsługa zatrudnienia, 3) Administracja biura, Wymagania: 1) Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, 2) wykształcenie wyższe 3) dobra znajomość pakietu MS Office i portali społecznościowych, 4) zaangażowanie, komunikatywność i entuzjazm w działaniu Oferujemy: 1) stałe zatrudnienie - umowa o pracę 1/1 etatu 2) wynagrodzenie z systemem premiowym, 3) możliwość elastycznego czasu pracy 4) możliwość doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego, Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na podany adres mailowy. W temacie wiadomości prosimy o podanie nr ref. BBK/049/22 Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami spełniającymi wymagania oferowanego stanowiska. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonych przez Staff Service Sp. z o.o. zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz.U. Nr 133, poz.926 z póź.zm.). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez okres 1 roku od dnia złożenia aplikacji. Oświadczam jednocześnie iż jestem świadomy, że moje dane osobowe mogą zostać usunięte z bazy Staff Service Sp. z o.o. bez mojej zgody.” Administratorem Państwa danych osobowych jest Staff Service Sp.z o.o. Państwa dane osobowe są gromadzone wyłącznie na potrzeby bieżących i przyszłych rekrutacji. Zebrane dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom określonym przez obowiązujące prawo w tym zakresie. Jednocześnie informujemy, iż każdy zarejestrowany w naszej w bazie danych Kandydat ma prawo do aktualizacji przesłanej aplikacji.

KADROWA/ SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
KADROWA/ SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Głogów Małopolski 30+ kilka dni temu

KARPAT-BUD sp. z o.o. prowadzi działalność w zakresie kompleksowego wykonawstwa robót budowlanych. Podkarpacka spółka budowlana świadczy usługi budowlane w systemie „projektuj i buduj” oraz prowadzi roboty w zakresie generalnego wykonawstwa obiektów i budowli inżynierskich, zwłaszcza o konstrukcji żelbetowych, galerii handlowych, hal o konstrukcji stalowej i żelbetowej, budynków mieszkalnych oraz budynków użyteczności publicznej. Budując swoją pozycje i markę na rynku budowlanym szczególną uwagę poświęcamy najwyższym standardom obsługi inwestorów oraz partnerskim relacjom ze wszystkimi firmami współpracującymi; dostawcami i podwykonawcami. Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: KADROWA/ SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Miejsce pracy: Głogów Małopolski, k.Rzeszowa Zakres obowiązków: -samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz akt osobowych, -wprowadzanie do systemu kadrowo-pałacowego danych niezbędnych do naliczania płac zgodnie z obowiązującymi przepisami, -naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, -obsługa pracowników delegowanych w zakresie kadrowo-płacowym -przygotowywanie deklaracji podatkowych, rozliczeniowych do ZUS i PFRON oraz sprawozdań GUS, -rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), -kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń. Wymagania: -doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrowo-płacową, -dobra znajomość obowiązujących przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, -praktyczna znajomości zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych i podatkowych, -bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel, -bardzo dobra organizacji czasu pracy, -samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu -umiejętność budowania relacji, -chęć do rozwoju w kierunku Kadr i Płac -mile widziana znajomość programu kadrowo-płacowego Enova oraz programu Płatnik. Oferujemy: -atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i zaangażowania, -pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, -stabilne zatrudnienie, -umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -komfortowe warunki pracy, -możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kompetencji.

Młodszy Specjalista ds. kadr i płac
Młodszy Specjalista ds. kadr i płac
759000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

 Interesujesz się kwestiami kadrowymi?Chcesz zgłębić tajniki pracy w kadrach?Zależy Ci na rozwoju i poszerzaniu swoich kompetencji?Mamy ofertę specjalnie dla Ciebie! Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Szczecin, niekwestionowany lider wśród firm transportowych, w związku z dynamicznym rozwojem  poszukuje współpracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. kadr i płacZakres obowiązków: - obsługa procesów związanych z zatrudnianiem Pracowników- prowadzenie dokumentacji kadrowej- wsparcie w procesie naliczania wynagrodzeń- sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON- wsparcie w obsłudze PPK- przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy- wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy- dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby instytucji zewnętrznych  (ZUS, US, GUS)- wykonywanie bieżących zadań w obszarze kadrowo-płacowymWymagania:- minimum dwuletnie doświadczenie na stanowiskach administracyjno-biurowych- znajomość podstawowych przepisów z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń i zasiłków chorobowych- znajomość obsługi systemów zewnętrznych PUE ZUS , GUS itp.- sumienność, dokładność i skrupulatność- umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacjiOferujemy:- ciekawą pracę w firmie o stabilnej, ugruntowanej pozycji na rynku- satysfakcjonujące warunki zatrudnienia adekwatne do doświadczenia i umiejętności- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji- przyjazną atmosferę pracy Czekamy na Twoją aplikację !!  "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PKS Szczecin Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w niniejszym formularzu lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla celów rekrutacyjnych. Administratorem danych osobowych jest PKS Szczecin Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-631) przy ul. Heyki 4. Jestem świadoma(-y), iż przysługuje mi prawo dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania i usuwania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji." 

Młodszy specjalista ds. Kadr
Młodszy specjalista ds. Kadr
1150000 zł
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

OPISREMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recykling i usługi komunalne i zaopatrzenie w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 29 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 47 miastach na terenie całej Polski.W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:Młodszy specjalista ds. KadrOpis stanowiska: przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy oraz zaświadczeń prowadzenie akt osobowych pracownikówmonitorowanie badań okresowych oraz kończących się umów o pracęprowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichzamieszczanie ogłoszeń o pracęarchiwizowanie dokumentów kadrowych  Od kandydatów oczekujemy:minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuwysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnychbardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Officedokładności i terminowości w wykonywaniu powierzonych obowiązków  Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuniekorporacyjną, przyjazną atmosferę w pracyprywatną opiekę medycznądodatkowe świadczenia socjalnedofinansowanie zajęć sportowychubezpieczenie grupowe

Specjalista ds. kadr i płac - staż poprzedzony szkoleniem zdalnym
Specjalista ds. kadr i płac - staż poprzedzony szkoleniem zdalnym
1990000 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu

Fundacja Heros serdecznie zaprasza do udziału w stażu zawodowym: Specjalista ds. kadr i płac w ramach projektu "Absolwent w drodze do kariery II!".Przed stażem możliwość szkolenia zdalnego.Szkolenie:112 godzin intensywnego szkolenia: Specjalista ds. kadr i płac,uzyskanie zaświadczenia oraz certyfikatu po ukończonym szkoleniu,dodatek motywacyjny w kwocie 450 zł miesięcznie,rozpoczęcie szkolenia w styczniu,odbycie szkolenia w formie zdalnej.Staż:stypendium stażowe: 2294,99 zł miesięcznie,dodatek motywacyjny w wysokości nawet do 700 zł miesięcznie!,zatrudnienie po stażu.Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania:posiadanie aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,posiadanie status studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub statusu absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat,pozostawanie bez zatrudnienia oraz w wieku aktywności zawodowej,zamieszkiwanie terenu woj. mazowieckiego.Nasz projekt nie tylko umożliwia odbycie szkolenia oraz stażu, ale również stawia sobie za cel dostarczenie kompleksowego wsparcia.Oferta wsparcia obejmuje profesjonalne doradztwo zawodowe, indywidualne konsultacje z prawnikiem, skuteczne pośrednictwo pracy oraz pomoc w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Nie ponosisz żadnych kosztów.Udział w naszym projekcie może być kluczowym krokiem w twoim rozwoju zawodowym Zachęcamy do skorzystania z tej unikalnej szansy i do przesłania CV wraz z informacją o posiadanym orzeczeniu przez portal. Do zobaczenia na ścieżce kariery!Aplikuj za pomocą formularza.Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego lub osobistej wizyty w naszym biurze mieszczącym się przy ul. 11 listopada 9/2 (1piętro) w Siedlcach.Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. Kadr i Płac
Straszyn 30+ kilka dni temu

Firma Galeon powstała w 1982 roku i jest prywatnym przedsiębiorstwem specjalizującym się w produkcji luksusowych jachtów oraz łodzi motorowych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy produkcyjnej posiadającej 40 letnie doświadczenie w branży stoczniowej. Staliśmy się jednym z wiodących producentów jachtów luksusowych w Europie. Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów, którzy dołączą do Nas na pokład. CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE ! Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: TECHNOLOGA LAMINATU Miejsce pracy: Wiślinka, ul. Fosfogipsowa 2 /pow. gdański/ GŁÓWNE ZADANIA: • kontrola procesu produkcji jachtów • nadzorowanie produkcji w zakresie utrzymywania prawidłowych warunków technologicznych • optymalizacja procesów technologicznych • przygotowanie instrukcji technologicznych • opracowywanie dokumentacji napraw elementów kompozytowych • rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych • tworzenie instrukcji, kart pracy i kart materiałowych • opracowywanie i prowadzenie dokumentacji technologicznej NASZE OCZEKIWANIA: • wykształcenie min. średnie • co najmniej 1 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (branża – tworzywa kompozytowe, laminaty) • umiejętność pracy pod presją czasu • samodzielność, odpowiedzialność i dynamiczne podejście do wykonywanej pracy • bardzo dobra znajomość MS Office • znajomość RhinoCeros • znajomość SolidWorks (będzie dodatkowym atutem) • praktyczna wiedza w zakresie technologii i metod wytwarzania kompozytów • umiejętność tworzenia dokumentacji okrętowej (będzie dodatkowym atutem) • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej • umiejętność pracy w zespole OFERUJEMY: • praca w systemie 1-zmianowym zaczynamy 7:00-9:00 (u Nas nie ma spóźnień) • zatrudnienie w formie umowy o pracę z gwarantowanym wzrostem • wynagrodzeń lub umowy zlecenia • elastyczny czas pracy • program poleceń pracowniczych • dofinansowanie do karty Multisport • prywatną opiekę medyczną w bardzo atrakcyjnej cenie • możliwość przystąpienia do dodatkowe ubezpieczenia na życie • darmowe lekcje języka angielskiego • automaty vendingowe na wyciągnięcie ręki • darmowy parking DOŁĄCZ DO NAS: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=dad99041503f4d13b766482813b2075c Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z zamieszczoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Równocześnie informujemy, że CV bez powyższej klauzuli nie będą uwzględnione w procesie rekrutacji.

Specjalista ds. kadr z orzeczeniem
Specjalista ds. kadr z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osobę na stanowisku Specjalisty ds. kadr do Biura rachunkowego o ugruntowanej pozycji na rynku. Wymagane jest posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności. Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: - prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej - przygotowywanie list płac oraz innych wynagrodzeń - sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników - sporządzanie deklaracji: ZUS, PFRON, PIT, ZUS Oczekiwania od Kandydata: - Min. 2 lata doświadczenia na powyższym lub podobnym stanowisku - Znajomość programów kadrowo-płacowych - Znajomość Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych - Odpowiedzialność, rzetelność, sumienność w wykonywaniu obowiązków Co oferujemy: - Umowę o pracę na pełen etat - System premiowy - Szkolenia, możliwość rozwoju i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji - Ubezpieczenie grupowe - Możliwość udziału w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach Aplikuj CV na: @ Lub zadzwoń: 534 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
320000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Naszym głównym celem jest dostarczanie naszym Partnerom najwyższej jakości rozwiązań, opartych na odpowiednio dobranych zasobach ludzkich oraz najnowszych technologiach teleinformatycznych. Każdy projekt jest starannie przygotowywany, uwzględniając indywidualne oczekiwania i potrzeby naszych Klientów. Dbamy o najmniejsze detale, które są istotne zarówno dla naszych Partnerów, jak i ich Klientów. Specjalizujemy się w profesjonalnym zarządzaniu złożonymi strukturami sprzedażowymi. Nasza firma posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i restrukturyzacji zespołów odpowiedzialnych za dystrybucję bezpośrednią, telesprzedaż, serwis oraz wsparcie.Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Kadr i PłacTwój zakres obowiązkówkompleksowa obsługa kadrowa i płacowa pracowników i klientów firmyprzygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia,sporządzanie list płac,rozliczanie czasu pracy pracowników,obsługa PPK i ZFŚSbieżące wsparcie pracowników w problematyce kadrowej, płacowej i ubezpieczeń społecznych,budżetowanie kosztów osobowych,nadzór i sporządzanie sprawozdań (GUS,PDOF, ZUS,PEFRON) oraz zestawień/raportów wewnętrznych w zakresie kadr i płac.Sporządzanie raportów dla przełożonegoWspółpraca z działem księgowymUtrzymywanie dobrych relacji z klientamiweryfikacja wewnętrznych regulaminów z opisanego obszaru oraz dbanie o ich aktualność i poprawność,Oferujemy:samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za powierzony obszar,Umowę B2B lub umowę o pracęmożliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego,wynagrodzenie między 5700 – 6200 brutto niezbędne szkolenia,benefityniezbędne narzędzia pracyprzyjazna atmosfera, otwartość i poszanowanie drugiego człowiekaNasze wymagania:min. 2 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego naliczania wynagrodzeń i administrowania aktami osobowymibardzo dobra praktyczna znajomość przepisów ZUS, prawa podatkowego oraz prawa pracybardzo dobra znajomość programu Płatnikumiejętność obsługi systemu optima i gratyfikantdoskonała organizacja pracysumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadańumiejętność pracy w zespolekomunikatywność i duża kultura osobistasamodzielność, odpowiedzialność, pracowitość .Mile widziane: - orzeczenie o niepełnosprawności

Specjalista Ds. Kadr i Płac
Specjalista Ds. Kadr i Płac
1055000 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków·  Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (m.in. zawieranie umów o pracę, umów zlecenie, prowadzenie akt osobowych)·  ·  Rozliczenie czasu pracy kierowców za pomocą programu 4Trans·  ·  Kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa za pomocą Symfonia (m. in. wprowadzanie danych osób zatrudnianych, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS i wyrejestrowań z ubezpieczeń, ewidencja absencji, urlopów, zajęć wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie zestawień kadrowo – płacowych·  ·  Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON·  ·  Obsługa programu Płatnik i platformy ZUS PUE·  ·  Rozliczanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych dokonywanych przez kierowcówNasze wymagania·  Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagane w zakresie naliczania płac) w firmie zatrudniającej powyżej 20 pracowników·  ·  Dobra znajomość zasad naliczania wynagrodzeń·  ·  Znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych·  ·  Sumienność, skrupulatność, terminowość oraz dokładność·  ·  Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność·  ·  Umiejętność współpracy oraz łatwość w komunikacji·   Praktyczna znajomość arkusza ExcelTo oferujemy·         Umowę o pracę·         Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych celów (możliwe premie)·         ·  Pracę dla polskiej firmy o międzynarodowym zasięgu·         Miłą, niekorporacyjną atmosferę pracy·         Czas pracy 8-16 lub 7 -15·         Nowoczesne biuro w Gorzowie Wielkopolskim·         Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek lokalny·         Samodzielność w działaniu ze wsparciem zespołu·         Szkolenia oraz dostęp do literatury fachowej·         Pakiet sportowy „Multisport” dla siebie lub/i dla członków rodziny·         Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, w trosce o siebie i swoich bliskich

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
Polkowice 30+ kilka dni temu

Firma realizująca obsługę serwisową specjalistycznych pojazdów transportowych TEAM poszukuje do pracy na stanowisko:SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Wymagania:wykształcenie w zakresie: kadry i płace,znajomość przepisów prawa pracy oraz prawa podatkowego,umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,umiejętność obsługi programów kadrowo - płacowych,umiejętność pracy w zespole,komunikatywność,Zakres czynnościKompleksowa obsługa kadrowo-płacowa: przygotowywanie umów o pracę, zakładanie akt pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tworzenie listy płac, obliczanie wysokości wynagrodzeń, tworzenie kalendarza urlopów, przyjmowanie wniosków urlopowych, współpraca z US i ZUS, współpraca z pozostałymi urzędami w zależności od potrzeb, pilnowanie badań lekarskich, organizacja szkoleń BHP, obsługa PFRON, GUS, przygotowywanie świadectw pracy, archiwizowanie dokumentów.Mile widziane:doświadczenie w wykonywaniu czynności związanych z obsługą kadrowo - płacową,znajomość obsługi programu ENova365 – moduł kadry i płace,samodzielność,Miejsce wykonywania pracy:Polkowice.Kandydatom oferujemy między innymi:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,ubezpieczenie grupowe,dodatkowe świadczenia: urlopowe, świąteczne,pakiety sportowe Medicover,Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO). W przypadku załączenia zdjęcia prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w procesie rekrutacji. 

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
Tychy 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. Kadr i Płac w Biurze Rachunkowym Lokalizacja: Tychy, Śródmieście Opis Firmy: Nasz klient - Biuro Rachunkowe - to renomowana firma świadcząca kompleksowe usługi rachunkowe dla przedsiębiorstw z różnych branż. Naszym celem jest dostarczanie klientom profesjonalnych rozwiązań finansowych i księgowych, bazujących na solidnej wiedzy oraz nowoczesnych technologiach. Obowiązki: - Prowadzenie kompleksowej obsługi kadr i płac dla klientów biura rachunkowego. - Opracowywanie umów o pracę, aneksów oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem. - Rozliczenia wynagrodzeń i składek ZUS. - Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich oraz innych dokumentów kadrowych. - Współpraca z klientami w zakresie pytań związanych z kadrą i płacami. - Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagania: - Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac w biurze rachunkowym lub firmie księgowej. - Znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. - Umiejętność obsługi programów do rozliczeń płacowych. - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. - Dokładność i sumienność w prowadzeniu dokumentacji. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w profesjonalnym biurze rachunkowym. - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity. - Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach branżowych. - Przyjazną atmosferę pracy w zespole ekspertów. Jak Aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: hr(małpa)job4you.tychy.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000)". Nasz klient - Biuro Rachunkowe - jest pracodawcą równych szans. Zapraszamy do aplikowania!

Specjalista ds. kadr i płac/Social media - szkolenie + staż
Specjalista ds. kadr i płac/Social media - szkolenie + staż
Siedlce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros, aktywizująca osoby z niepełnosprawnością, zaprasza do wzięcia udziału w projekcie "Absolwent w drodze do kariery II !". W ramach projektu oferujemy udział w szkoleniach: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC SOCIAL MEDIA • 112 godzin szkolenia, • rozpoczęcie szkolenia - grudzień/styczeń, • możliwość uzyskania certyfikatu na zakończenie szkolenia, • dodatek motywacyjny 450 miesięcznie, • wygodne szkolenie w formie zdalnej. Po szkoleniu dla osób chętnych przewidziane staże zawodowe z wypłacanym stypendium stażowym! Wszystkie wymagania, które należy spełniać żeby wziąć udział w projekcie: • posiadać orzeczenie o niepełnosprawności, • być w wieku aktywności zawodowej, • posiadać status studenta ostatniego roku studiów wyższych lub status absolwenta, który ukończył studia w ciągu 5 ostatnich lat, • być osobą bez zatrudnienia , • mieszkać na terenie woj. mazowieckiego. Dodatkowo oferujemy wsparcie m.in. doradcy zawodowego, prawnika, pośrednika pracy, wsparcie w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia, możliwość realizacji innych szkoleń oraz staży zawodowych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez portal. Zapraszamy również do kontaktu: 795 - pokaż numer telefonu - . Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji Twoich planów zawodowych :)

Specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu
Specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyI. Wymagania niezbędne kandydata: 1. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 2. Wykształcenie min. średnie. 3. Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku obsługi komórki kadrowej i sekretariatu. 4. Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office i programów kadrowych). 5. Odpowiedzialność, zaangażowanie i kreatywność. 6. Zdolności analityczne i umiejętność dobrej organizacji pracy. 7. Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych. 8. Dobra znajomość obowiązujących regulacji prawnych: ustawy Kodeks pracy, ustawy o ochronie danych osobowych. 9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy. II. Oferujemy: 1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 2. Atrakcyjne wynagrodzenie. 3. Realne szanse na rozwój zawodowy. 4. Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez specjalistyczne kursy i szkolenia. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 29.12.2023 r. (piątek) do godz. 13.00.  osobiście w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Ruczaj-Zaborze” w Krakowie ul. Grota Roweckiego 11,  pocztą na ww. adres z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty ds. kadr i obsługi sekretariatu”

Specjalista ds. kadr i płac, Olkusz
Specjalista ds. kadr i płac, Olkusz
Olkusz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAktualnie dla naszego Klienta z branży automotive poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty kadr i płac. Praca stacjonarna w Olkuszu. Zakres obowiązków: Prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS, deklaracji PIT; Zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy; Przyjmowanie i rejestracja dokumentów w programie kadrowo-płacowym – Enova; Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy); Ewidencja czasu pracy, kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników (urlopy, absencje, zwolnienia); Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu kadr i płac na potrzeby wewnętrzne; Współtworzenie regulaminów i procedur z zakresu HR; Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów. Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość zasad sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS; Znajomość programu Enova365; Znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz umiejętność praktycznego ich zastosowania; Znajomość dokumentacji kadrowej i zasad jej prowadzenia oraz archiwizacji; Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Oferujemy: Umowę o pracę; Pakiet benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, pakiet Medicover Premium, świadczenia socjalne z ZFŚS; Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych; Szkolenia. Zachęcamy do aplikowania. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

specjalista ds. kadr, płac i delegowania
specjalista ds. kadr, płac i delegowania
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: • Pełna obsługa pracowników w zakresie płac, kadr i rozliczeń z ZUS • Przygotowywanie deklaracji i rozliczeń ZUS i podatkowych • Nadzór nad obiegiem dokumentacji • Pozyskiwanie druków A1 ZUS, EKUZ • Znajomość dyrektyw UE dotyczących delegowania pracowników Wymagania: • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy: kadrowo-płacowych, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, naliczania płac, sporządzania dokumentów kadrowych, listy płac, deklaracji PIT, ZUS , • znajomość aplikacji kadrowo-płacowych, • praktyczna wiedza z zagadnień - delegowanie pracowników na terenie UE, • Rozliczanie wynagrodzeń pracowników delegowanych • Przygotowywanie danych do zagranicznych biur podatkowych • Mile widziana znajomość j. angielskiego ,niemieckiego Oferujemy: • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia • niezbędne narzędzia pracy • bardzo dobrą atmosferę w pracy • możliwość szkoleń Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji . Prosimy przesyłając CV o zawarcie w swojej aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Młodszy specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim
Młodszy specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma CREM Sp. z o.o. w związku z planami rozwojowymi poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: • dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i w piśmie, • min. średniego wykształcenia, • podstawowej znajomości pakietu MS Office, • umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych, • dobrej organizacji pracy własnej, • konsekwencji w osiąganiu postawionych celów. BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: • wyszukiwanie ofert noclegowych oraz kontakt z wynajemcami, • wprowadzanie godzin pracowników zewnętrznych, • przygotowanie rozliczeń płacowych, • kontrolę oraz archiwizację dokumentów, • kontakt z klientami oraz zespołem pracującym za granicą. W ZAMIAN OFERUJEMY: • szkolenie od podstaw (nie wymagamy doświadczenia), • umowę o pracę, • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę od poniedziałku do piątku w komfortowym biurze we Wrocławiu, • możliwość rozwoju w dużej firmie o zasięgu międzynarodowym i ugruntowanej pozycji na rynku, • dofinansowanie pakietu Luxmed i karty Multisport, • miłą atmosferę, spotkania i wyjazdy integracyjne. Prosimy o dodanie w treści CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez CREM Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.” W przypadku chęci udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych prosimy o dołączenie osobnej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez CREM Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu realizacji postępowań rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę.” Administratorem danych osobowych jest spółka CREM Sp. z o.o., ul. Gajowicka 195, 53-150 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS 0000468163, NIP 894-304-72-55, ogłaszająca rekrutację. Dane kontaktowe z przedstawicielem Administratora w sprawie przetwarzania danych: @ Dane osobowe zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również na potrzeby przyszłych rekrutacji. Dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, która może być w każdej chwili cofnięta. Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia osobnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach dane będą przetwarzane do cofnięcia zgody nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Odbiorcami danych są: podmioty obsługujące stronę internetową, osoby upoważnione do przetwarzania Pani / Pana danych osobowych, podmioty powiązane z Administratorem, pomioty przetwarzające dane. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Specjalista ds. kadr i płac ze znajomością rachunkowości
Specjalista ds. kadr i płac ze znajomością rachunkowości
Skierniewice dzisiaj

Opis oferty pracyFirma Woj-Art Sp. z o.o. z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej oraz projektowej zatrudni Kadrową/Księgową. Obowiązki: ·obsługa kadrowo-płacowa pracowników (kompleksowe prowadzenie akt osobowych, przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych), ·nadzór nad obowiązkowymi badaniami lekarskimi pracowników, jak również nad szkoleniami BHP, ·prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich; ·naliczanie i sporządzanie list płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON, US przygotowywanie zestawień dotyczących płac, ·współpraca z Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Bankami oraz innymi instytucjami ·wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, ·ogólne prace administracyjne i wsparcie działu księgowości, ·dekretacja dokumentów, kontrolowanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz ich wprowadzanie do księgi głównej i rejestrów VAT, ·przygotowanie raportów na bieżące potrzeby Firmy oraz współpraca z innymi działami Spółki Wymagania: ·min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku kadrowo-płacowym/księgowym ·wykształcenie min. średnie ekonomiczne bądź pokrewne, ·dobrą znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych, rachunkowości oraz umiejętność praktycznej interpretacji przepisów, ·dobra komunikacja interpersonalna, ·dodatkowym atutem będzie znajomość procesów dot. zatrudnienia cudzoziemców ·dobra znajomość programu PŁATNIK, Programów pakietu Insert (Gratyfikant, Rewizor), Aga, oraz pakietu MS Office ·znajomość praktyczna różnych form opodatkowania oraz zasad pełnej księgowości/książki przychodów i rozchodów, ·skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji; Oferujemy: ·Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę, ·świadczenia socjalne i dodatkowe ( m.in. karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna), ·rozwój kompetencji zawodowych Możliwość zatrudnienia na niepełny etat. Kwota wynagrodzenia dotyczy pełnego etatu.

Specjalista ds kadr i płac,  miejsce pracy SYCÓW
Specjalista ds kadr i płac, miejsce pracy SYCÓW
nowe Syców 30+ kilka dni temu

Przedsiębiorstwo Handlowo-Promocyjne Agro-Efekt Sp. z o.o. działa kompleksowo w obsłudze rolnictwa na rynku polskim niemal od 30 lat. Naszym celem, we współpracy z Klientami, jest zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez doradztwo, skup płodów rolnych, serwis, sprzedaż środków do produkcji rolnej, maszyn oraz sprzętu rolniczego jak też nowych technologii.Od wielu lat nasze wysiłki skierowane są w budowanie silnej, stabilnej, bezpiecznej firmy o czytelnej, znanej marce zapewniającej satysfakcję klientów oraz rozwój pracowników.Realizujemy hasło "Razem możemy więcej!" w kontaktach z naszymi klientami oraz dostawcami. Wymagania : Doświadczenie na samodzielnym stanowisku specjalisty ds kadr i plac (wymagane minimum 2 lata), Doświadczenie zawodowe w organizacjach zatrudniających powyżej 100 osób będzie dodatkowym atutem,Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,Wykształcenie min. średnie,Samodzielność, sumienność i skrupulatność w działaniu, umiejętność analitycznego myślenia,Komunikatywność oraz bardzo dobra praca w Zespole,Umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy, Zakres obowiązków:Samodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowych,Wprowadzanie i weryfikacja danych kadrowo-płacowych w systemie,Samodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,Rozliczanie czasu pracy pracowników,Prowadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korekt,Sporządzanie deklaracji i rozliczeń należności US, ZUS, PFRON,Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości GUS,Przygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych,Obsługa PPK,Sporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,Udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń,Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowych,Wsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowych,Oferujemy :Zatrudnienie u stabilnego Pracodawcy,Umowa o pracę od pierwszego dnia w dynamicznie rozwijającej się firmie,Grupowe ubezpieczenie na życie,

Specjalista ds. kadr i płac i analiz HR
Specjalista ds. kadr i płac i analiz HR
Bierutów 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą rodzinną, która od ponad 30 lat świadczy usługi kompleksowego zaopatrzenia gospodarstw rolnych. Zatrudniamy ponad 400 osób oraz realizujemy obroty przekraczające miliard złotych rocznie, co czyni nas jedną ze 100 największych firm o polskim kapitale. Zajmujemy czołową pozycję na rynku środków ochrony roślin, nawozów sztucznych, nasion kwalifikowanych, skupu płodów rolnych, maszyn oraz usług finansowych. Patrzymy w przyszłość i nieustannie dążymy do doskonałości. Działamy w sposób uczciwy i transparentny, budujemy długotrwałe relacje, oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Opieramy swoją działalność o nowoczesne metody pracy oraz zaawansowane systemy informatyczne. Tworzymy rolnictwo w wersji PRO.Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie osadkowski.pl/ i w zakładce osadkowski.pl/pl/kariera/W związku z dynamicznym rozwojem spółki, szukamy kandydata na stanowisko:Specjalista ds. kadr i płac oraz analiz HRMiejsce pracy: Bierutów Wymagania:Doświadczenie min. 2 lata w dużej organizacji w Dziale HR (w zakresie twardego HR)Doświadczenie w pracy w programie kadrowo-płacowymBiegłość w korzystaniu z MS Office – szczególnie ExcelZdolności analityczne oraz raportowaniaUmiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracyWeryfikowanie rozliczeń systemów premiowychBardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasuSamodzielność w działaniu, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność  Zakres zadań:Koordynowanie procesu naliczania i rozliczania premii pracownikówPrace analityczne w obszarze systemu premiowego, wynagrodzeń i danych personalnychProwadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowo-płacowejRozliczanie czasu pracy w organizacjiPrzygotowywanie raportów, analiz, sprawozdań i zestawień z zakresu HRObsługa systemu kadrowo-płacowego OptimaSystematyczne monitorowanie przepisów z zakresu przepisów prawa pracyWsparcie przy opracowywaniu regulaminów, procesów, procedur i instrukcji Oferujemy:Zatrudnienie w renomowanej i nowoczesnej firmie o stabilnej sytuacji rynkowejAtrakcyjne wynagrodzenieMożliwość wykonywania pracy częściowo zdalnieAtrakcyjny pakiet benefitów (m.in. ZFŚS, multisport, dofinansowanie zajęć sportowych, sekcje sportowe, spotkania integracyjne, dodatkowy urlop urodzinowy)Prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życieNowoczesne narzędzia pracy (laptop, telefon)Program rekomendacji pracownikówPracę w prężnym zespole, otwartym na dzielenie się wiedząPrzyjazne środowisko pracyStabilną, pełną wyzwań pracęInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista/ka ds. kadr i płac i Asystent/ka Produkcji
Specjalista/ka ds. kadr i płac i Asystent/ka Produkcji
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma (około 20 pracowników) poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista/ka ds. kadr/płac + Asystent/ka Kierownika Produkcji - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (zarejestrowanie/wyrejestrowanie z ZUS, umowy, aneksy, PITy, ZUS IMIR, itd.) - Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę i umów zlecenia (listy płac, odcinki wypłaty, itd) - Sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji ZUS / US - Koordynacja procesów rekrutacji - wystawianie raportów produkcyjnych - wystawianie dokumentów sprzedaży - zbieranie faktur zakupowych - zakupy materiałów eksploatacyjnych - kontakt z dostawcami zewnętrznymi, klientami lokalnymi i instytucjami publicznymi - koordynacja szkolenia BHP

Specjalista/ka ds. kadr i płac - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. kadr i płac - z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. KADR i PŁAC (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Rzeszów TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: -Samodzielnym, terminowym naliczaniu wynagrodzeń, -Przygotowaniu dokumentów kadrowych, w tym sporządzaniu i ewidencji dokumentacji związanej z zawieraniem oraz rozwiązywaniem umów, -Sporządzaniu list płac, - Rozliczaniu i ewidencji czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie), -Sporządzaniu deklaracji rozliczeniowych do ZUS i US, -Kompleksowej obsłudze kadrowej (w tym prowadzenie akt osobowych pracowników) -Obsłudze pracowników pod względem dokumentacji płacowej (min. wystawianie zaświadczeń o zarobkach) -Aktualizacji danych w systemie kadrowo-płacowym. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: -posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), -aktualnie pozostajesz bez zatrudnienia, -posiadasz doświadczenie na podanym stanowisku, -posiadasz znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych, -posiadasz znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych. W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: -umowę o pracę na pełny etat (zatrudnienie bezpośrednio z naszym Klientem), -pracę od poniedziałku do piątku, -możliwość rozwoju zawodowego, -wsparcie naszych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 690 - pokaż numer telefonu - Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Specjalista ds. Administracji i Kadr
Specjalista ds. Administracji i Kadr
1380000 zł
Zgorzelec 30+ kilka dni temu

Topping Work Europe Spółka z o.o. - Agencja Pracy Tymczasowej (KRAZ nr 20597) poszukuje do swojego zespołu:Specjalista ds. Administracji i KadrMiejsce pracy: ZgorzelecGłówne zadania:- NADZÓR I KONTROLA OBIEGU DOKUMENTÓW - NALICZANIE I ROZLICZANIE FAKTUR - ROZLICZANIE CZASU PRACY DLA KADR - KONTROLING KOMPLETNOŚCI DOKUMENTÓW - PRZYGOTOWYWANIE UMÓW I TECZEK DLA PRACOWNIKÓW AGENCJI - WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - W TRAKCIE URLOPU ZADANIA (1A)Dodatkowe zadania: - ZGŁASZANIE ROZPOCZĘĆ I ZAKOŃCZEŃ PRACOWNIKÓW DO UP - ZGŁASZANIE ROZPOCZĘĆ I ZAKOŃCZEŃ PRACOWNIKÓW DO ZUS - OŚWIADCZENIA DO WIZ - ZEZWOLENIA NA PRACĘ - DOKUMENTACJA KART POBYTU - PRZYGOTOWYWANIE ZAŚWIADCZEŃ - WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ ZAKOŃCZEŃ PRACYOczekujemy:wykształcenia kierunkowego (administracja, ekonomia, zarządzanie) na poziomie minimum szkoły średniejdoświadczenia zawodowego minimum 2 rokdokładności i skrupulatności w związku z wykonywaniem obowiązkówumiejętności pracy pod presją czasu zgodnie z wyznaczonymi standardamimile widziana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiegozaangażowaniaOferujemy:stabilizacje zatrudnienia na umowę o pracę wprowadzenie w obowiązkiudział w szkoleniachmożliwość rozwoju zawodowegoAplikację należy składać za pośrednictwem portalu wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w ramach prowadzonego procesu rekrutacji

Specjalista / Specjalistka ds Kadr&Płac oraz Administracji
Specjalista / Specjalistka ds Kadr&Płac oraz Administracji
1300000 zł
30+ kilka dni temu

Firma Pryzmat z Kotlina zatrudni osobę ds Kadr&Płac oraz AdministracjiZakres obowiązków:obsługa płacowo - kadrowa pracowników,rozliczanie wynagrodzeń,przygotowanie listy płac,fakturowanie,księgowanie (wpisywanie faktur w system informatyczny, rozliczenia itp.)obsługa zleceń w systemie informatycznym (PZ,WZ),prowadzenie dziennika korespondencji,raportowanie do instytucji zewnętrznych,Wymagania:doświadczenie w pracy na stanowisku - min 2 - letnie,znajomość zagadnień kadrowych oraz księgowychznajomość kodeksu pracy,skrupulatność, szybka realizacja zadań, rzetelność,Oferujemy:dobrze płatną pracęstabilną pracę na pełen etat,dni pracy - pn - piątek po 8 godzin dziennie,Informacja dla Kandydata:Przedsiębiorstwo Pryzmat to mała firma rodzinna zatrudniająca ok 20 os. Świadczymy usługi z zakresu antykorozji przemysłowej. Poszukujemy pracowników, którzy chcą się związać z Przedsiębiorstwem długoterminowo.W cv prosimy zawrzeć następującą informację: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Pryzmat Ewa Szczepańska z siedzibą w Kotlin ul. Powstańców Wlkp.23 B, 63-220 Kotlin. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. 

PRACA SZUKA CZŁOWIEKA
PRACA SZUKA CZŁOWIEKA
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo naszego biura poszukujemy osób na stanowiska: - księgowa/księgowy - specjalista ds kadr i płac Jeśli czujesz, że powyższe tematy są ci bliskie i chcesz się dalej w tym kierunku rozwijać, Jeśli widzisz się w szeregach międzynarodowej organizacji, To to ogłoszenie jest dla Ciebie! Już teraz prześlij nam swoje cv.

Praca w dziale kadr szkoły
Praca w dziale kadr szkoły
2 dnia plecy

Opis oferty pracyPraca na stanowisku specjalista ds. kadr. płaca zasadnicza plus 20 % premii plus wysługa. Znajomość przepisów z prawa pracy, karty nauczyciela, przepisy oświatowe dotyczące zatrudniania nauczycieli, znajomość programu płatnik, arkusz organizacyjny progman. Osoba komunikatywna posiadająca umiejętności interpersonalne. Mile widziana również emerytka z doświadczeniem w DBFOŚ. Praca w godz. 8-16, pełny socjal, 13 pensja, wczasy "pod gruszą" wysokość poborów zależna od wysługi lat.

młodszy specjalista ds. administracji / fakturzystka
młodszy specjalista ds. administracji / fakturzystka
Kraków 30+ kilka dni temu

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania, posiadamy certyfikat nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. W związku ze stałym rozwojem działu zagranicznego aktualnie poszukujemy: młodszy specjalista ds. administracji / fakturzystka Zakres obowiązków: • sporządzanie dokumentów sprzedaży (faktur); • monitorowanie płatności; • bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa zleceniobiorców; • bieżąca współpraca z Działem Kadr i Księgowości. Oczekiwania: • wykształcenie średnie lub wyższe; • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej; • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office, w szczególności Word oraz Excel); • łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; • umiejętność organizacji pracy własnej. Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę na pełny etat; • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • realne możliwości podnoszenia kompetencji; • dodatkowe benefity (karta multisport, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach); • niezbędne narzędzia pracy.

PRACA DLA SPECJALISTY DS. KADR I PŁAC W DĘBICY
PRACA DLA SPECJALISTY DS. KADR I PŁAC W DĘBICY
Dębica 30+ kilka dni temu

Firma Rekrutacyjna Assunto Sp. z o.o. (KRAZ 13438) dla swojego Klienta szuka pracownika na stanowisko: Specjalista do spraw kadr i płac Zakres obowiązków Obsługa Kadrowa: • Opracowanie i przekazanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej przebiegu zatrudnienia tj. umów o pracę, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu i innej wynikającej ze stosunku pracy. • Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników od momentu zatrudnienia do chwili zakończenia współpracy z danym pracownikiem. • Prowadzenie ewidencji i ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. • Przygotowanie pełnej dokumentacji do ZUS w zakresie dokonywania zgłoszeń, zmian oraz wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców (ZUS ZUA, ZZA, ZIUA, ZCNA, ZWUA itp.). • Przygotowywanie okresowych, standardowych raportów w zakresie zmian dotyczących stanu zatrudnienia, ilości wykorzystanych urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych, terminów ważności szkoleń bhp, zaświadczeń o zdolności do pracy. Obsługa Płacowa: • Sporządzanie listy płac - zapewnienie prawidłowego, sprawnego, terminowego naliczania i rozliczania wynagrodzeń oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego. • Rozliczanie umów zleconych i umów o dzieło. • Rozliczanie i monitorowanie m. in. składek do ZUS, podatku dochodowego, rozliczenia z US. • Obsługa programu Płatnik oraz systemu kadrowo-płacowego (Symfonia). • Przygotowywanie danych do sprawozdań, raportów oraz informacji statystycznych (PIT, ZUS, GUS, PFRON, PPE). Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności • możliwość rozwoju zawodowego Wymagania: • Min. 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku Specjalisty ds. Kadr i Płac w firmie o min. poziomie zatrudnienia 20-25 osób. • Doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu listy płac – warunek konieczny. • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych, a także społecznych oraz gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju – warunek konieczny. • Mile widziane osoby, które miały okazję pracować w firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe (biura rachunkowe) lub w wewnętrznym dziale kadr i płac. • Wykształcenie średnie. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym dobra znajomość programu Excel. • Znajomość programów: Płatnik oraz Enova (dodatkowy atut). Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą na adres email: @ więcej informacji pod numerem 794 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDołącz do ekipy Fundacji Good Culture i rozwijaj z nami Good Books! Od blisko 15 lat zajmujemy się szkoleniami dla bibliotekarzy i kadr kultury. Wdrażamy innowacje stosując nowoczesne narzędzia i metody pracy. Tworzymy kreatywny zespół, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Szukamy pracownika na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń. Pracujemy w biurze (hybrydowo) we WROCŁAWIU, w dniach roboczych, w godzinach 8.00 – 16.00. Po okresie wdrożenia możliwa jest częściowo zdalna praca. Twoje zadania: - dbasz o budowanie i utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami poprzez stałe utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego oraz tworzenie spersonalizowanej oferty, - realizujesz cele handlowe poprzez telefoniczny i mailowy kontakt z nowymi klientami (kontakty wychodzące oraz obsługa zapytań z Internetu), - odpowiadasz za procesy sprzedaży od pierwszego kontaktu po realizację i ewaluację naszych usług - organizujesz szkolenia (administracja i logistyka), - współpracujesz z zespołem wewnętrznych specjalistów oraz podwykonawców - wspierasz organizacyjnie i technicznie trenerów podczas szkoleń online budujesz i utrzymujesz stałe relacje z klientami Nasze oczekiwania: - udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta – idealnie usług lub produktów online - umiejętność prowadzenia rozmowy przez telefon – nasza praca to nieustanny kontakt z klientami - słuchanie, diagnozowanie i analizowanie potrzeb naszych odbiorców, - skrupulatność i wytrwałość w realizowaniu powierzonych zadań niczym u niemieckiej księgowej - samodzielność – posiadania inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości, czyli dowożenia na czas :) - chęć dokształcania się oraz współpracy z resztą zespołu, a także dzielenia się dobrymi praktykami - znajomość Excela, Worda, Power Pointa i narzędzi Google Co byłoby fajne, ale nie jest konieczne? - masz w swojej karierze epizody pracy w instytucji kultury, samorządzie na szczeblu powiatowym lub wojewódzkim (idealnie biblioteka lub centrum kultury) albo możesz pochwalić się aktywnością w organizacji pozarządowej - bywasz w bibliotece, chodzisz do muzeum, czytasz książki i masz wiedzę o zjawiskach z pogranicza kultury i edukacji - odnajdujesz się w temacie pozyskiwania dotacji – wiesz, gdzie szukać informacji o aktualnych naborach i jak pisać wnioski projektowe Co oferujemy? - pracę na produktach i usługach, które są sprawdzone i często unikalne - pracę z klientami, którzy nas lubią i których my bardzo lubimy :) - możliwość korzystania z oferty naszych szkoleń - system motywacyjny dopasowany do specyfiki firmy - zatrudnienie na czas zastępstwa z możliwością przedłużenia umowy Coś więcej o nas? Jak pracujemy? - projektowo – najpierw planujemy a potem robimy, ale nie boimy się eksperymentować - zadaniowo – liczy się realizacja zadania, a nie czas jaki nad nim spędzisz – szukamy tych, których lenistwo popycha do innowacji - skrupulatnie – wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach, więc jeśli trzeba wykonać nudą i powtarzalną czynność, rozumiemy, że każda beczka miodu ma łyżkę dziegciu i bierzemy to odważnie na klatę - innowacyjnie – szukamy rozwiązań sprawdzonych choćby w innych branżach i staramy się je przeszczepić na grunt kultury i edukacji Dlaczego to ogłoszenie jest takie długie? Ponieważ wierzymy, że jeśli dobrze przedstawimy Ci to, co robimy, świadomie wejdziesz w nasz świat. Jak aplikować: - zgłoszenia w formie CV + list motywacyjny prosimy słać na: @ - w temacie wiadomości wpisz: „Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń”, - z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Good Culture w celu podjęcia współpracy, - na zgłoszenia czekamy do 09.02.2024 r. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Biurem
Specjalista ds. Administracji i Zarządzania Biurem
770000 zł
Nowa Sól 30+ kilka dni temu

Witaj!Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą produkcyjną w branży ekologicznych systemów akustycznych z filcu PET i elektroniki, aktualnie tworzymy nowy zakład produkcyjny w Nowej Soli.Jeżeli jesteś osobą zorganizowaną, efektywnie zarządzasz czasem pracy i posiadasz umiejętności analityczne, zapraszamy Cię do naszego zespołu!Kogo szukamy: Specjalista ds. Administracji i Zarządzania BiuremLokalizacja: Nowa Sól (Park Technologiczny Interior)Rodzaj zatrudnienia: Pełny etatGłówne obowiązki na tym stanowisku:Komunikacja Wewnętrzna i Zewnętrzna:Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, dostawców i innych gości firmy.Zarządzanie wewnętrznymi kanałami komunikacji, informowanie pracowników o ważnych sprawach firmy.Wpisywanie i zarządzanie zamówieniami.Współpraca z dostawcami usług i zarządzanie zamówieniami firmy.Koordynacja Korespondencji i Dokumentacji:Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym e-mailami, listami, paczkami.Tworzenie, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji, w tym umów, raportów, protokołów.Tworzenie, aktualizacja i archiwizacja dokumentacji, w tym umów, raportów, protokołów.Finanse i Rachunkowość:Wystawianie i wysyłanie faktur sprzedażowych, duplikatów i innych dokumentów księgowychWprowadzanie faktur zakupów i ich opisywanie. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów zakupu w firmie.Definiowanie przelewów bankowych oraz rozliczanie i analiza płatnościAnaliza stanów magazynowych, wprowadzanie produktów na stan, wpisywanie inwentaryzacjiComiesięczne przygotowanie zestawień do księgowości, wyjaśnianie nieścisłościZarządzanie Operacjami Biurowymi:Nadzorowanie codziennych operacji biurowych, w tym utrzymanie sprzętu biurowego, zarządzanie zapasami materiałów biurowych i innych oraz dbanie o ogólny porządek w biurze.Wsparcie Zarządu i Działów:Koordynowanie kalendarzy spotkań, zarządzanie terminarzamiWsparcie zespołu i zarządu w codziennych zadaniach.Zarządzanie Spotkaniami i Wydarzeniami:Organizacja i koordynacja spotkań, konferencji, szkoleń i innych wydarzeń firmowych, w tym rezerwacja sal, catering, logistyka.Zarządzanie Zasobami Ludzkimi:Administrowanie systemem obecności pracowników, pomoc w rozwiązywaniu bieżących spraw kadrowych (współpraca z działem kadr)Wsparcie Logistyczne i Administracyjne:Zarządzanie flotą pojazdów służbowychPrzygotowywanie i zarządzanie zamówieniami na potrzeby biura i działów firmyWymagania:Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.Minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu biura.Znajomość programu StreamSoft Prestiż lub innego systemu ERPZnasz pakiet MS Office, szczególnie ExcelPosiadasz umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy.Masz zdolności komunikacyjne i umiesz pracować w zespole.Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.Oferujemy:Atrakcyjne Wynagrodzenie: Konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i doświadczenia składające się z podstawy oraz premii za osiągnięte wyniki i zaangażowanie.Możliwość Rozwoju i Awansu: Jesteśmy firmą, która dynamicznie się rozwija i docenia innowacyjność oraz zaangażowanie. Współtworzenie Sukcesu Firmy: Twoja praca będzie miała bezpośredni wpływ na rozwój i sukces firmy. Zachęcamy do dzielenia się pomysłami i inicjatywami, które mogą przyczynić się do wzrostu filzBee.Przyjazna Atmosfera Pracy: Dbamy o pozytywną atmosferę w pracy, wspierając współpracę i otwartą komunikację. Nasz zespół to grupa pasjonatów, którzy cenią sobie wzajemny szacunek i dobrą współpracę.Jeśli nasza oferta przemawia do Ciebie, prześlij nam swoje CV za pośrednictwem OLX. Dokumenty, które do nas prześlesz, zostaną wykorzystane wyłącznie w procesie rekrutacyjnym. Po jego zakończeniu zostaną zniszczone.Prosimy, aby na swoich dokumentach umieścić tekst:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Filzbee sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy, Nowy Kisielin A. Wysockiego 8, 66-002 Zielona Góra, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.Z niecierpliwością czekamy na Twoją aplikację i możliwość współpracy!

Mł. specjalista ds. Sprzedaży - Warszawa, Nowy Dwór Maz, Pułtusk
Mł. specjalista ds. Sprzedaży - Warszawa, Nowy Dwór Maz, Pułtusk
749000 zł
Nowy Dwór Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Firma Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k lider w branży zaopatrzenia szkół i przedszkoli, producent mebli i pomocy edukacyjnych poszukuje osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Miejsce pracy: WARSZAWA,NOWY DWÓR MAZOWIECKI,PUŁTUSK Dołącz do nas jeśli jesteś: komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty ;zorganizowany i zdyscyplinowany;nastawiony na sukces oraz osiąganie wspólnych celów;zmotywowany do działania;posiadasz umiejętność radzenia sobie w stresie. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli tylko posiadasz:aktualne prawo jazdy kat. B;wykształcenie min. średnie;zdolności negocjacyjne i perswazyjne;umiejętność obsługi komputera;\doświadczenie w sprzedaży ( mile widziane). U nas będziesz:realizował plan sprzedaży i raportował jego wykonanieodbywał spotkanie sprzedażowe w szkołach, przedszkolach, jednostkach samorządowych;prezentował ciekawe i innowacyjne produkty m.in.: meble, wyposażenie pracowni przedmiotowych, nowoczesne pomoce dydaktyczne, multimedia i sprzęt IT;reprezentował firmę w swoim regionie dysponując szerokim wachlarzem środków (samochód firmowy, telefon, szybki Internet, aplikacje przyśpieszające obsługę sprzedaży). Oferujemy Ci:pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest liderem w swojej branży;pakiet szkoleń wstępnych oraz produktowych i technologicznych;opiekę doświadczonych handlowców;stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, pakietów medycznych , pakietów sportowych. Zapraszamy do przesyłania CV! Uprzejmie prosimy o zawarcie następującej zgody w dokumentach aplikacyjnych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Moje Bambino Sp. z o.o. w celu realizacji procesu rekrutacyjnego” Klauzula obowiązku informacyjnego: 1. Moje Bambino Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (93-428) przy ul. Granicznej 46,, działając zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO” informuje Panią/Pana, że jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych. 2. Administrator w celu należytej ochrony danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możesz się skontaktować pod adresem e-mail: abi(małpa)mojebambino.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Podstawą prawną przetwarzania danych jest uprawnienia do żądania danych niezbędnych do podjęcia działań przed zawarciem umowy w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy, a w pozostałym zakresie zgoda na przetwarzanie danych osobowych, która w każdym czasie może być odwołana. 4. Odbiorcami Pani/Pana dane osobowe będą: pracownicy biorący udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym; pracownicy działu kadr Administratora; podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora - na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych; serwisy internetowe za pośrednictwem, których Administrator publikuje ogłoszenia o pracę. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 miesięcy, licząc od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego. 6. Ma Pan/Pani prawo do: a) dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, c) przenoszenia danych, d) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, e) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. 7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora rozpatrywane. 8.Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Moje Bambino Sp. z o.o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Kraków 30+ kilka dni temu

Dyrektor Instytutu Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Naukogłasza rekrutację na stanowisko: specjalisty ds. administracyjno-biurowych 1.     Wymagania a.      doświadczenie w pracy w administracji państwowej, uczelniach wyższych lub instytutach badawczych (przynajmniej 2 lata);b.     umiejętność zarządzania majątkiem;c.      znajomość zasad dotyczących zamówień publicznych i umiejętność stosowania ich w praktyce;d.      bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;e.      odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;f.      umiejętność organizowania czasu pracy;g.      umiejętność pracy pod presją czasu;h.     komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;i.       doświadczenie w sferze obsługi projektów unijnych i krajowych będzie dodatkowym atutem;j.       mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;k.      dobrze widziane wykształcenie wyższe lub kierunkowe;l.       niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. 2.     Zakres obowiązkówa.      udział w przygotowaniu dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z zapisami ustawy „Prawo zamówień publicznych”;b.     nadzór nad majątkiem ISEZ PAN, aktualizacja wykazów środków trwałych oraz przedmiotów nietrwałych (znakowanie, likwidacja, aktywny udział w inwentaryzacji);c.      przygotowanie i przekazywanie sprawozdań m.in. do GUS, PAN, MEiN;d.     aktywny udział w organizacji pracy w Dziale Administracji ISEZ PAN;e.      zarządzanie i kontrola prawidłowego obiegu dokumentów ISEZ PAN;f.      współpraca z dostawcami i wykonawcami oraz kontrola nad wewnętrznymi i zewnętrznymi regulacjami zakupowymi;g.     współpraca z organami administracji publicznej, urzędami, instytucjami;h.     prowadzenie dokumentacji przy bieżącym administrowaniu budynkami i lokalami ISEZ PAN;i.       monitorowanie i aktualizacja treści na stronie internetowej oraz BIP ISEZ PAN;j.       wykonywanie prac administracyjno-biurowych oraz realizacja innych obowiązków zgodnie z ustaleniami Dyrekcji ISEZ PAN, Działu Kadr i Płac, Działu Księgowości oraz Archiwum. 3.     Oferujemy:a.      Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony z dalszą perspektywą umowy na czas nieokreślony).b.     Terminowo wypłacane wynagrodzenie.c.      Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku: 8:00 – 16:00.d.     Dofinansowanie do opieki medycznej oraz do okularów korekcyjnych niezbędnych do wykonywania pracy.e.      Świadczenia socjalne w ramach ZFŚS. 4.     Warunki pracy: a.      wymiar czasu pracy: pełny etat;b.     czas pracy: 8 godz./dzień;c.      stanowisko: specjalista;d.     miejsce pracy: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt PAN. 5.     Wymagane dokumenty a.      Podanie o zatrudnienie skierowane do Dyrektora ISEZ PAN (list motywacyjny).b.     Kwestionariusz osobowy dla kandydata, życiorys (CV) wraz z informacją o dotychczasowym przebiegu zatrudnienia.c.      Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (w przypadku zatrudnienia Kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów). Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej) powinny być  opatrzone klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla celów prowadzonego przez Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Zostałem/Zostałam poinformowany/ poinformowana, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz, że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem„ przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r., zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze w Instytucie Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk”. Zgłoszenia wraz z kompletem dokumentów należy przesłać w terminie do dnia 21.02.2024 r.             Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 29.02.2024 r. ISEZ PAN zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty oraz zamknięcie konkursu bez wyłonienia kandydata.Organizator konkursu może wezwać kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną bezpośrednio lub za pośrednictwem kanałów komunikacji elektronicznej w wyznaczonym przez siebie terminie. Kandydacie otrzymają zaproszenie na adres e-mail, który wskażą w dokumentach konkursowych.ISEZ PAN nie zapewnia mieszkania.