Sortowanie:
Znaleziony: 31 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
specjalista ds. logistyki
specjalista ds. logistyki
115 zł
nowe Białystok 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków·  obsługa transportu kolejowego,· prowadzenie stanów magazynowych,· sporządzanie dokumentów WZ oraz awizowanie aut,· kontakt z zakładem produkcyjnym,·  koordynacja czynności związanych z transportem kolejowym naszych produktów,·  kontakt z pracownikami terminali,·  prowadzenie ewidencji załadowanych wagonów,Nasze wymagania·  co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze logistyki, spedycji i załadunków - warunek konieczny,·  mile widziane doświadczenie z transportem kolejowym,·   znajomość języka rosyjskiego na komunikatywnym poziomie w mowie i piśmie - warunek konieczny,

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Z NIEMIECKIM - FORTE S. A.
SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Z NIEMIECKIM - FORTE S. A.
65008000 zł
Ostrów Mazowiecka 30+ kilka dni temu

Fabryki Mebli FORTE S.A. w Ostrów Mazowiecka poszukują kandydatów na stanowisko - SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Z J. NIEMIECKIM TWOJE ZADANIA: - Uzgadnianie, potwierdzanie i kontrola realizacji zamówień - Rozliczenia faktur za usługi transportowe i logistyczne - Planowanie przewozów międzymagazynowych - Praca z dużą ilością danych w programie Excel – sporządzanie zestawień, raportów - Analiza zmienności zamówień i prognoz, przygotowywanie i koordynowanie wysyłek za granicę, - Planowanie wysyłek na rynki sprzedażowe w kanale tradycyjnym i e-commerce oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie działalności Biura Logistyki w tych kanałach dystrybucji - Współpraca z innymi zakładami i biurami FORTE TWÓJ PROFIL: - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel - Komunikatywna znajomość j. niemieckiego - warunek konieczny - Systematyczność, rzetelność, dobra organizacja pracy KORZYŚCI: - Umowa o pracę - Praca w systemie hybrydowym - Zniżki dla pracowników na zakup mebli FORTE - Dofinansowanie do dwujęzycznego, przyzakładowego przedszkola „Żółty Słonik” dla dzieci pracowników - Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej - Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie - Dofinansowanie świąteczne 2 razy w roku - Dofinansowanie do wypoczynku - Dofinansowanie kolonii dla dzieci pracowników - Świąteczne karty podarunkowe dla dzieci pracowników - Płatny program poleceń pracowniczych Zadzwoń: 296442450

Specjalista ds. logistyki z językiem niemieckim - FORTE S.A.
Specjalista ds. logistyki z językiem niemieckim - FORTE S.A.
20 zł
Ostrów Mazowiecka 30+ kilka dni temu

Fabryki Mebli FORTE S.A. w Ostrów Mazowiecka poszukują kandydatów na stanowisko - SPECJALISTA DS. LOGISTYKI Z J. NIEMIECKIM TWOJE ZADANIA: - Uzgadnianie, potwierdzanie i kontrola realizacji zamówień - Rozliczenia faktur za usługi transportowe i logistyczne - Planowanie przewozów międzymagazynowych - Praca z dużą ilością danych w programie Excel – sporządzanie zestawień, raportów - Analiza zmienności zamówień i prognoz, przygotowywanie i koordynowanie wysyłek za granicę, - Planowanie wysyłek na rynki sprzedażowe w kanale tradycyjnym i e-commerce oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie działalności Biura Logistyki w tych kanałach dystrybucji - Współpraca z innymi zakładami i biurami FORTE TWÓJ PROFIL: - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel - Komunikatywna znajomość j. niemieckiego - warunek konieczny - Systematyczność, rzetelność, dobra organizacja pracy KORZYŚCI: - Umowa o pracę - Praca w systemie hybrydowym - Zniżki dla pracowników na zakup mebli FORTE - Dofinansowanie do dwujęzycznego, przyzakładowego przedszkola „Żółty Słonik” dla dzieci pracowników - Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej - Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie - Dofinansowanie świąteczne 2 razy w roku - Dofinansowanie do wypoczynku - Dofinansowanie kolonii dla dzieci pracowników - Świąteczne karty podarunkowe dla dzieci pracowników - Płatny program poleceń pracowniczych Zadzwoń: 296442450

Specjalista ds. logistyki i planowania
Specjalista ds. logistyki i planowania
Kielce 30+ kilka dni temu

Twoje obowiązki: -Planowanie tras dla Doradców Handlowych, -Kontakt telefoniczny z klientami, -Logistyka spotkań, Wymagania: -biegła obsługa map Google, -łatwość w nawiązywaniu kontaktów, -komunikatywność, -dyspozycyjność Oferujemy: -stabilne zatrudnienie z możliwością awansu na strukturach wewnętrznych, -niezbędne materiały do pracy, -stawkę godzinową + system premiowy, -pracę w ciekawym środowisku pełnym wyzwań,

Specjalista ds. logistyki - praca na I zmianę
Specjalista ds. logistyki - praca na I zmianę
Mielec 30+ kilka dni temu

Firma Contenur Polska promuje otwarte, przyjazne i interaktywne środowisko pracy, angażując się w szkolenia i rozwój zawodowy pracowników. Ty również możesz stać się częścią naszego projektu oraz rozwinąć swoje umiejętności i zdolności w stabilnym środowisku pracy, wybierając karierę zawodową w innowacyjnej grupie o ugruntowanej reputacji. Obecnie do naszego zakładu produkcyjnego znajdującego się na SSE w Mielcu poszukujemy osoby chętnej do pracy na stanowisko: Specjalista ds. logistyki. Co oferujemy? - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, - umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na okres próbny (3 miesiące), następnie czas określony (1 rok), - praca na I zmianę (od 08.00 do 16.00), - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%, - system benefitów (bony świąteczne, Multisport), - grupowe ubezpieczenie na życie, - możliwość rozwoju zawodowego, awansu i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Co będzie należało do Twoich zadań? - codzienna analiza potrzeb zakupowych akcesoriów i komponentów do produkcji sprzedaży, - zakup materiałów produkcyjnych, pomocniczych oraz półproduktów, - opracowywanie harmonogramu dostaw, - nadzór nad terminowością dostaw, - nadzór nad poprawną realizacją zamówień, - zapewnienie racjonalnych kosztów zakupów, pod kątem wymagań jakościowych, terminów dostaw i płatności, - przyjmowanie dostaw materiałów oraz akcesoriów w systemie JD Edwards, - sprawdzanie i opisywanie faktur z zakupu akcesoriów, - budowanie i utrzymywanie efektywnych, długotrwałych relacji z dostawcami, - bieżący kontakt z dostawcami, - pomoc w przeprowadzaniu inwentaryzacji, - współpraca z wydziałami produkcji i działem handlowym. Idealny kandydat powinien posiadać: - warunek konieczny: znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym (B2), - wykształcenie wyższe, atutem będą studia o specjalności logistyka i zakupy, - minimum 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, - biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu, - wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, - umiejętność pracy w zespole, - dobrą organizację czasu pracy, - umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność, - umiejętność rozwiązywania problemów. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento lub osobiście w oddziale firmy na SSE w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 18 W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. Logistyki z językiem Czeskim
Specjalista ds. Logistyki z językiem Czeskim
Kraków 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków: -przygotowywanie procesu logistycznego -poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną -prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów -współpraca z innymi działami firmy Nasze wymagania: -znajomość w stopniu dobrym języka czeskiego w mowie i piśmie -dyspozycyjność (poniedziałek-piątek) -komunikatywność -umiejętności podejmowania decyzji -samodzielność w działaniu To oferujemy: -stabilną pracę w firmie z międzynarodowym kapitałem -pracę w zgranym zespole, chętnie dzielącym się swoją wiedzą -ciekawą i pełną wyzwań pracę -atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane z podstawy+ premii

Specjalista ds. logistyki - staż z Urzędu Pracy
Specjalista ds. logistyki - staż z Urzędu Pracy
Chełmek 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiędzynarodowa firma produkująca słodycze. W związku z rozwojem firmy przyjmie na staż z Urzędu Pracy specjalistę ds. logistyki. Miejsce pracy: magazyn Chełmek Zakres obowiązków: - prowadzanie poprawności stanów magazynowych - inwentaryzacja produktów/ opakowań - wystawianie listów transportowych - drukowanie dokumentów WZ - prowadzenie księgi HACCP/GHP/GMP - oznaczanie palet - sprawdzanie poprawności dostaw - kontakt z przewoźnikami - zamawianie opakowań/palet oraz innych zleceń przez przełożonego - obsługa pakietu Office Oczekujemy: - konieczność bycia zarejestrowanym w Urzędzie Pracy (wymóg konieczny) - zainteresowania logistyką - skrupulatności - pozytywnego nastawienia - chęci do pracy - dobrej znajomości komputera i urządzeń biurowych - samodzielności po okresie wdrążenia - prawo jazdy kat. B - czasami konieczna wizyta w centrali w Krakowie Oferujemy: - odbycie stażu - szkolenie wdrażające - możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym otoczeniu - możliwość pracy z ciekawymi produktami - możliwość wdrażania swoich pomysłów - stałe godziny pracy od 8 do 16 - fajna atmosfera - możliwość późniejszego zatrudnienia - miejsce parkingowe Zapraszamy do wysyłania CV wraz z krótką informacją o sobie.

Młodszy specjalista ds. logistyki z językiem niemieckim
Młodszy specjalista ds. logistyki z językiem niemieckim
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres zadań: • przygotowanie dokumentacji celnej przywozowej na podstawie dokumentów dostarczonych wraz z przesyłką • sprawdzanie, czy wszystkie dokumenty celne są prawidłowo wypełnione • kontakt z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu w celu dostarczenia brakujących lub niejasnych informacji podczas odprawy celnej • nadzór nad dokumentacją logistyczno-transportową Oczekujemy z Twojej strony: • znajomości języka niemieckiego (B2 – C1) • znajomości języka angielskiego (B2 – C1) Co zyskasz: • szeroki pakiet świadczeń (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, bony żywnościowe) • możliwości rozwoju osobistego i zawodowego • zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe • Meal Vouchers • Prepaid Gift Cards • Employee Assitance Programme (np wsparcie psychologiczne dla pracownika i jego rodziny)

Specjalista ds. Administracji Logistyki z ORZECZENIEM
Specjalista ds. Administracji Logistyki z ORZECZENIEM
Lublin 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Administracji Logistyki Miejsce pracy: Lublin Podstawowe obowiązki: • Obsługa sprzedaży (administracja związana z zamówieniami od klientów i dokumentami kosztowymi) • Praktyczna obsługa MS Office, szczególnie MS Excel Wymagania: • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Otwartość i komunikatywność • Dyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej • Wykształcenie min. średnie Oferujemy: • pracę dla lidera branży o rozpoznawalnej, silnej marce; • niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon); • kompleksowe wsparcie we wdrożeniu do pracy; • możliwość rozwoju zawodowego; Osoby zainteresowane ofertą prosimy o kontakt telefoniczny lub przesłanie aplikacji z dołączenia klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Specjalista ds. transportu i logistyki
Specjalista ds. transportu i logistyki
569000 zł
Świdwin 30+ kilka dni temu

Firma IN - TECH Rusztowania Sp. z o.o.  zatrudni:• Specjalista ds. transportu i logistykiZakres obowiązków:·         Organizacja transportu drogowego PL, UE oraz poza UE·         Przygotowywanie dokumentacji importowej i eksportowej do odpraw celnych·         Współpraca z przewoźnikami globalnymi i lokalnymi·         Współpraca z agencjami celnymi w zakresie importu / exportu·         Współpraca z magazynem głównym·         Optymalizacja kosztów transportu·         Zarządzanie flotą pojazdów ( zakupy, ubezpieczenia)·         Optymalizacja kosztów napraw- utrzymanie w ruchu .  Wymagania:·      Prawo jazdy Kat. B·         Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe, kierunkowe m.in. Logistyka, Transport i pokrewne)·         1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku·         Znajomość mechaniki pojazdowej·         dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)·         znajomość przepisów dotyczących czasu pracy kierowców·         dobra znajomość języka angielskiego·         Umiejętność pracy pod presją czasu·         Elastyczność w działaniu i umiejętność analitycznego myślenia·         Komunikatywność i zorientowanie na pracę zespołową z doskonałą organizacją pracy  Oferujemy:•         umowę o pracę na cały etat•         terminowe wynagrodzenie·         zapewniamy   pełne wyposażenie•         możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Praca w Świdwinie Wszystkie sprawy dotyczące stawki i  zatrudnienia  omawiamy  indywidualnie  podczas spotkania w siedzibie pracodawcy w Świdwinie. 

Specjalista ds. zakupów i logistyki
Specjalista ds. zakupów i logistyki
Kraków 30+ kilka dni temu

Aktualnie dla naszego Klienta z branży fotowoltaicznej poszukujemy Specjalisty ds. zakupów i logistyki. Obowiązki: dbanie o odpowiedni poziom stanów magazynowych oraz warunki zakupu; nadzór nad obiegiem faktur towarowych i dokumentów magazynowych (FZ,PZ,WZ) w pr. Optima Comarch; kontrola stanu magazynowego (profesjonalny magazyn zewnętrzny z obsługą); znajdowanie najniższych cen zakupowych i pilnowanie przyznanych warunków rabatowych; uczestnictwo w negocjacja cenowych wraz z zarządem; porównywanie cen zakupowych u różnych dostawców, zamawianie towarów; współpraca z działem realizacji i zaspokajanie ich potrzeb magazynowych; obsługa floty firmowej: nowe auta w leasingu, należy pilnować terminów ubezpieczeń (umowa flotowa), pilnowanie realizacji przez kierowców terminów badań technicznych i przeglądów, zlecanie napraw; Oczekiwania: wykształcenie wyższe – mile widziane techniczne kierunkowe; doświadczenie zawodowe: w dziale zakupów lub sprzedaży zw. z instalacjami; mile widziane: znajomość asortymentu hurtowni grzewczych, rynku instalacji grzewczych, kontakty z dostawcami; bardzo dobra znajomość Excela, programu Comarch Optima, Asana, obsługa gmaila ; umiejętności negocjacyjne, analityczne, precyzja i przywiązanie do detali, skrupulatność, umiejętność kreatywnego myślenia; Oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy; możliwości rozwoju, udziału w szkoleniach; narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon; możliwość użytkowania Karty Benefit.

Specjalista ds. administracji i logistyki
Specjalista ds. administracji i logistyki
700000 zł
Wołów 30+ kilka dni temu

Praca w biurze firmy transportowej – autokarowej.Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie wszelkiej dokumentacji firmowej, rozliczanie czasu pracy kierowców, planowanie, organizowanie i rozliczanie transportu.Miejsce pracy: WołówCzego wymagamy?- Doświadczenia w dziale administracji i/lub księgowym;- Mile widziane doświadczenie w planowaniu, organizowaniu i rozliczaniu transportu;- Wykształcenie min. średnie;- Dobra umiejętność obsługi komputera;- Tworzenie ofert przetargowych oraz umów z klientami;- Pozytywne nastawienie;- Zaangażowanie;- Dyspozycyjność;- Prawo jazdy kat. B (kat. D będzie dużym atutem);- Mile widziane osoby z własną bazą klientów oraz byli pracownicy biur podróży;- Znajomość poziomu oraz konkurencji rynkowej;- Preferowane języki obce: niemiecki i angielski.- Gotowość do pracy w elastycznym wymiarze godzin i poświęcenia zadaniom takiej ilości czasu, która umożliwi ich prawidłowe wykonanie- Koordynowanie pracy kierowców w zakresie wykonywanych zleceń, reagowanie na pojawiające się problemy i ich rozwiązywanie.To oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieswobodną atmosferę w pracywynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościniezbędne narzędzia pracy

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI
SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZakres obowiązków: -bieżący kontakt z dostawcami -składanie zamówień u dostawców oraz nadzór nad procesem ich realizacji - analiza cen materiałów, monitorowanie sytuacji rynkowej - weryfikacja stanów magazynowych - przygotowywanie analiz i zestawień Wymagania: - wykształcenie minimum średnie -bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office -znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym - umiejętność pracy w zespole - zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność

Specjalista ds. analiz i logistyki (m/k)
Specjalista ds. analiz i logistyki (m/k)
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. Naszym Klientem jest dystrybutor i producent artykułów biurowych, znanych, światowych marek. Firma jest aktywna na terenie całej Europy. Centrala spółki i magazyn centralny znajdują się Śląsku. W związku z rozwojem, poszukujemy kolejnej osoby do pracy w centrali spółki w Katowicach, na stanowisko: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI (m/f)- j. angielski MIEJSCE PRACY: KATOWICE Centrum (praca stacjonarna) Numer referencyjny: L/CDC/KAT CEL STANOWISKA: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań logistycznych (logistyka, magazyn, transport, obsługa Klienta, analiza) oraz dodatkowo o dbanie o flotę samochodową firmy. NASZ KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA: • Współpraca z sieciami handlowymi w zakresie dostaw, zgodnie z wymogami kontraktowymi • Dbanie o terminowość dostaw i jakość zamówień • Negocjacje handlowe w ramach usług logistycznych • Organizowanie dostaw produktów do klientów oraz kontrola kosztów dostaw • Zarządzanie portfolio dostawców, dbanie o poprawność współpracy i rozwój relacji • Planowanie i kontrolę zakupów oraz stanów magazynowych • Kontrola poziomu cenowego • Dbanie o flotę samochodową firmy (planowanie wymaganych serwisów, obsługa kart paliwowych, kontrola spalania oraz eksploatacji samochodów). • Wsparcie działu sprzedaży i marketingu ZATRUDNIMY OSOBĘ POSIADAJĄCĄ: • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (ekonomiczne lub techniczne; transport, logistyka, zakupy) • Znajomość w stopniu min. dobrym języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację • Mile widziana znajomość j. rosyjskiego lub niemieckiego • Zaawansowane kompetencje w obsłudze programów MS Office, w tym poziom bardzo dobry Excel • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w dziale logistycznym w firmie handlowej • Doświadczenie w zarządzaniu i koordynacji gospodarką magazynową • Znajomość nowoczesnych technik zarządzania logistycznego i systemów informatycznych wspomagających procesy logistyczne • Umiejętnością nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, dostawcami i kontrahentami • Prawo jazdy • Zdolności strategicznym myślenia • Umiejętności negocjacyjne, kreatywność i inicjatywę w działaniu oraz doskonałymi zdolności organizacyjnymi i umiejętnością pracy zarówno w grupie, jak indywidualnie • Odporność na stres • Doskonałe umiejętności analityczne. OFERUJEMY: • Pracę w międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji i sytuacji finansowej, • Stabilne warunki zatrudnienia w kompetentnym, energicznym i sympatycznym zespole, • Umowę o pracę, • Narzędzia pracy, • Możliwość rozwoju i pracy wraz z rozwojem firmy w międzynarodowych strukturach, • Udział w tworzeniu nowych struktur i rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, przesyłając CV w języku polskim lub angielskim. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Wymogiem do procesowania kandydatury jest zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w przysyłanym CV. KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52. 2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: @ 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte. 6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę. 9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. ZGODA „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

Specjalista ds. Administracji Logistyki - os. z orzeczeniem
Specjalista ds. Administracji Logistyki - os. z orzeczeniem
Lublin 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Specjalisty ds. Administracji Logistyki. Zakres obowiązków: - Obsługa sprzedaży (administracja związana z zamówieniami od klientów i dokumentami kosztowymi) - Praktyczna obsługa MS Office, szczególnie MS Excel Wymagania: - Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - Otwartość i komunikatywność - Dyspozycyjność i gotowość do pracy zmianowej - Wykształcenie min. średnie Oferujemy: - pracę dla lidera branży o rozpoznawalnej, silnej marce; - niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon); - kompleksowe wsparcie we wdrożeniu do pracy; - możliwość rozwoju zawodowego. Uprzejmie prosimy o przesyłanie CV

Specjalista ds. rezerwacji i logistyki Turystyka lokalna
Specjalista ds. rezerwacji i logistyki Turystyka lokalna
30+ kilka dni temu

Biuro turystyczne Cracow Visit Tours & Transfers poszukuje pracownika do działu rezerwacji i logistyki. Podstawowe obowiązki: - planowanie pracy pilotów wycieczek i kierowców, - koordynacja przebiegu wyjazdów turystycznych, - rezerwacje biletów i autokarów turystycznych, - telefoniczny i mailowy kontakt z klientem w języku angielskim, - przyjmowanie i wprowadzanie rezerwacji do systemu, Od kandydatów oczekujemy: - dobrej znajomości języka angielskiego, - zaangażowania, odpowiedzialności i uczciwości, - uśmiechu i komunikatywności, - dyspozycyjnosci 5 dni w tygodniu Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie, na które składają się; podstawa oraz premia uzależniona od wyników indywidualnych . - zatrudnienie w formie umowy o pracę lub umowy zlecenia - 8 godzinny dzień pracy w systemie dwuzmianowym oraz elastyczny grafik pracy, - możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze ruchu turystycznego, Jeżeli spełniasz wyżej wymienione warunki i wiążesz swoją przyszłość zawodową z turystyką zachęcamy do aplikowania. Zainteresowanych proszę o przesłanie CV poprzez Olx. oraz o dołączenie klauzuli wyrażającej zgodę na wykorzystanie danych osobowych do procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póz. zm.)."

Specjalista/ka ds. zaopatrzenia i logistyki - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. zaopatrzenia i logistyki - z orzeczeniem
589000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Fundacja Aktywizacja w ramach prowadzonych działań aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnościami poszukuje dla swojego Klienta kandydata na stanowisko:Specjalista/ka ds. zaopatrzenia i logistyki - z orzeczeniemMiejsce pracy: Rzgów k. ŁodziOferta pracy w ramach działań aktywizacji zawodowej dla osób z orzeczeniem - aktualnie nieposiadających pracy.Twój zakres obowiązków:negocjowanie warunków umów z dostawcami,dokonywanie zakupów na podstawie analizy magazynowej,kontakt z dostawcami i bieżące informowanie zainteresowanych działów o terminach dostaw,organizowanie i realizacja zakupów oraz dostaw,poszukiwanie nowych opakowań i kontrahentów.Nasze wymagania:znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,doświadczenie w pracy w dziale zakupów mile widziane,umiejętność współpracy, nawiązywania kontaktów i budowania relacji z kontrahentami,wysokie umiejętności negocjacyjne,bardzo dobra znajomość MS Excel,znajomość systemów MRP,wykształcenie wyższe,prawo jazdy kat. B.aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań  aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnościami).Mile widziane:doświadczenie w pracy w dziale zakupówTo oferujemy:możliwość współtworzenia rynku kosmetyków w jednej z najdynamiczniejszych firm z branży,ciekawe projekty, realizowane w kreatywnym zespole,niekorporacyjna atmosfera pracy,atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny,etat w firmie, która kieruje się uczciwymi z zasadami,benefity: dofinansowanie zajęć sportowych, zniżki na firmowe produkty i usługi, parking, paczki świąteczne, pikniki rodzinne, gotówka świąteczna, wczasy pod gruszą, opieka medyczna.Dbamy, by nasze procesy rekrutacji były dostępne!Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką lub uzupełniając odpowiednie pola w formularzu rekrutacyjnym.CZEKAMY NA TWOJE CV!#AKTYWUJPRACĘ Weź udział w naszej rekrutacji i znajdź pracę wspólnie Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA!  Jeżeli nasza oferta jest dla Ciebie interesująca, ale chciałbyś/ chciałabyś poznać więcej szczegółów:  ZGŁOŚ SIĘ DO NASWyślij swoje CV lub Zadzwoń Dziękujemy za Twój czas poświęcony na zapoznanie się z nasza ofertą!Obiecujemy starannie przyjrzeć się wszystkim cv, które zostaną do nas wysłane. Szanujemy Twój czas, dlatego możesz liczyć na feedback na temat swojej aplikacji w postaci maila. Osobiście skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, by zaprosić ich do kolejnego etapu rekrutacji.Projekt POSTAW NA PRACĘ II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Firma Sawo Gruz zatrudni osobę do biura.
Firma Sawo Gruz zatrudni osobę do biura.
Zgierz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do biura, stanowisko: Młodszy specjalista ds. Logistyki Twój zakres obowiązków: - Wprowadzanie zamówień klientów i planu ich realizacji do systemu; - Bieżąca analiza danych dotyczących możliwości realizacji zamówień i ich optymalizacja; - Udział w opracowywaniu harmonogramów dla kierowców; - Sporządzanie zestawień i raportów; - Przyjmowanie zleceń od kontrahentów; - nadzór nad obiegiem dokumentów; - Współpraca z kierowcami; Wymagania: - wykształcenie min. średnie; - Zdolności organizacyjnych, analitycznych i interpersonalnych; - min. roczne doświadczenie w pracy biurowej, - dobra znajomość MS Excel, Word; - zaangażowanie, otwartość, sumienność, dokładność i rzetelność, komunikatywność, - dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność pracy pod presją czasu, - Dostępność od zaraz Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; - Pełne przeszkolenie; - Ubezpieczenie medyczne; - Pracę w przyjaznej atmosferze;

Specjalista ds. Szkoleń
Specjalista ds. Szkoleń
Września 30+ kilka dni temu

Ośrodek Szkolenia Kierowców LOK we Wrześni Poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Specjalista ds. Szkoleń Miejsce pracy: WRZEŚNIA Główne obowiązki: • Obsługa administracyjna kursantów na kursy i szkolenia przeprowadzane przez Ośrodek Szkolenia Kierowców, • Pozyskiwanie nowych klientów, • Prowadzenie książki ewidencji kart drogowych, • Rozliczanie paliwa, napraw pojazdów szkoleniowych, • Rozliczanie kart drogowych przy wykorzystaniu monitorowania GPS, Wymagania: • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, w obszarze administracji lub logistyki/transportu, • Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, • Terminowość i sumienność w realizacji powierzonych zadań, • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres, • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy, • Wypłatę nagród jubileuszowych.

Praca - Specjalista ds. Zamówień PILNE
Praca - Specjalista ds. Zamówień PILNE
30+ kilka dni temu

Opis: Poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalista ds. zamówień, do nowej bardzo dynamicznie rozwijającej firmy zajmującej się budową wielkopowierzchniowych dachów płaskich. Zakres obowiązków: -Sporządzanie zestawień materiałów oraz narzędzi na inwestycje oraz -kontrola nad zamówieniami. -Organizowanie sprzętu budowlanego na poszczególne projekty. -Koordynacja logistyki i statusu dostaw. -Koordynacja pracy pracowników budowlanych. -Utrzymywanie i kontrola stanów magazynowych. -Monitorowanie i reagowanie w przypadku powstałych problemów. Wymagania: -Dyspozycyjność. -Umiejętność pracy pod presją czasu. -Samodzielność i zdolność do rozwiązywania problemów. -Umiejętność pracy analitycznej i logicznego myślenia. -Skrupulatność i dokładność w działaniu. -Mile widziane znajomość branży budowlanej -Znajomość MS Office -Prawo jazdy kat. B Firma oferuje: -Zatrudnienie na pełny etat, z 3-miesięcznym okresem próbnym. -Służbowy telefon. -Służbowy laptop. -Atrakcyjne wynagrodzenie. -Stawka początkowa 3000 zł (NETTO) Możliwość rozwoju i szybkich awansów w zależności od chęci wykonywania obowiązków. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.

Specjalista ds. Administracji z j.angielskim
Specjalista ds. Administracji z j.angielskim
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma ATP Food Sp. z o.o. działająca w branży spożywczej, poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. Administracji z j.angielskim Miejsce pracy: Kraków (okolice ronda Mogilskiego) Opis stanowiska: •Koordynowanie obiegu dokumentów •Obsługa zamówień •Wystawianie faktur sprzedażowych •Realizowanie zamówień biurowych •Koordynacja transportów do Klientów •Wykonywanie prostych prac biurowych •Przygotowywanie niezbędnych raportów, dokumentów oraz danych •Wsparcie sprzedaży (pozyskiwanie nowych klientów) Wymagania: •Doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki, koordynatora logistyki, sprzedaży lub asystenta •Wysoki poziom kultury osobistej i zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów •Język angielski (B2) w mowie i piśmie, znajomość języka francuskiego bardzo mile widziana •Dobra znajomość programu Excel •Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielności •Terminowość i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, zdolność analitycznego myślenia •Elastyczność w działaniu i zaangażowanie Oferujemy: •Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o prace • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00 • Miejsce pracy gdzie otrzymasz możliwość wykorzystania swoich umiejętności •Możliwość rozwoju zawodowego i awansu wewnętrznego •Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i zaangażowania Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”

Specjalista ds. sprzedaży - jęz. niemiecki
Specjalista ds. sprzedaży - jęz. niemiecki
Szczecinek 24 dnia plecy

Opis oferty pracyJesteśmy wiodącym producentem płyt drewnopochodnych z 125-letnią historią sukcesu, posiadającym ponad 50 zakładów na całym świecie. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze produkcji, logistyki i sprzedaży. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i eksportowego, poprzez oferowanie najnowszych osiągnięć w portfolio produktowym. Dlatego poszukujemy kompetentnych menedżerów i specjalistów, których cechuje pasja i ambicja w dążeniu do osiągania założonych celów. Obecnie poszukujemy zaangażowanych profesjonalistów z pasją na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży – jęz. niemiecki Miejsce pracy: Szczecinek Wymagania: • Znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny; • Wykształcenie wyższe; • Doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsłudze klienta; • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office; • Prawo jazdy kat. B; • Otwartość i umiejętność budowania relacji z klientem; • Dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu. Zakres obowiązków: • Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z załadunkiem towaru; • Obsługa klientów przydzielonego rynku - prowadzenie rozmów handlowych; • Uczestnictwo w targach branżowych. Oferujemy: • Praca w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży; • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; • System nagród miesięcznych; • Opieka mentora podczas procesu onboardingu; • Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych; • Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę; • Nielimitowany dostęp do nowoczesnej siłowni zakładowej. Link do aplikowania - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=db4e7891338d43668db2bf4eed3c72ad

Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim
Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim
Lubliniec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyUnilin Flooring Polska to znany w Polsce producent wykładzin podłogowych PVC. Należy do Grupy Unilin będącej światowym liderem w dziedzinie projektowania wnętrz i budownictwa. W ramach grupy zajmujemy się m.in. projektowaniem, produkcją i sprzedażą podłóg laminowanych, płytek i paneli winylowych, płytek dywanowych, paneli dekoracyjnych, systemów ściennych i dachowych oraz płyt izolacyjnych. Zatrudniamy 8100 osób w 105 lokalizacjach na całym świecie. To dla nas naturalne, że inwestujemy w naszych pracowników oraz w innowacyjne marki i zrównoważoną technologię. Obecnie poszukujemy doświadczonego specjalisty na stanowisko: Specjalista ds. zakupów z j. angielskim Miejsce pracy: Lubliniec Zakres obowiązków: - Dokonywanie zakupów surowców oraz artykułów okołoprodukcyjnych - Przygotowywanie zapytań ofertowych - Analiza cen i przeprowadzanie negocjacji warunków handlowych - Optymalizacja kosztów zakupów - Poszukiwanie nowych oraz doskonalenie relacji z aktualnymi dostawcami - Organizacja oraz kontrola nad przestrzeganiem terminowości dostaw Nasze oczekiwania: - Wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu zakupów, logistyki, ekonomii, finansów - Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - Znajomość j. angielskiego umożliwiająca płynną komunikację – warunek konieczny - Dobra znajomość pakietu MS Office - Umiejętności analityczne, negocjacyjne, przedsiębiorczość, komunikatywność - Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole - Mile widziane: znajomość programu SAP Oferujemy: - Pracę w międzynarodowym zespole, w którym nadrzędnymi wartościami są szacunek, pasja, przedsiębiorczość i dążenie do doskonałości - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat - Rynkowy poziom wynagrodzenia - Elastyczny system czasu pracy - Możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia - Prywatną opiekę medyczną - Grupowe ubezpieczenie na życie - Lekcje j. angielskiego - Szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności - Świadczenia z ZFŚS (wczasy pod gruszą, świadczenia świąteczne itp.) - Pożyczki pracownicze - Program Pracowniczych Planów Kapitałowych - Nagrody za polecenie pracowników

Specjalista ds. transportu międzynarodowego FTL/LTL w Rawlplug 5 PL
Specjalista ds. transportu międzynarodowego FTL/LTL w Rawlplug 5 PL
420000 zł
Kożuchów 30+ kilka dni temu

Młodszy Specjalista ds. transportu międzynarodowego FTL/LTL w RAWLPLUG 5PL Sp. z o. o.! Masz doświadczenie z branży TSL? Zmęczyło Cię bycie pośrednikiem pomiędzy przewoźnikiem a klientem? Chcesz zarządzać transportem z pozycji nadawcy, posiadając towar w swojej dyspozycji? W Rawlplug 5 PL Sp. z o. o. pod okiem specjalistów będziesz mieć możliwość wdrożenia i poznania pracy od strony nadawcy towaru. Zapoznasz się z funkcjonowaniem i organizacją łańcucha dostaw w firmie o globalnym zasięgu oraz wieloletnim doświadczeniu na rynku. Dołącz do naszego zespołu, zdobądź nowe doświadczenie i poznaj świat logistyki od strony producenta! Napisz do Nas i wyślij nam swoje CV.Oferujemy:• Pracę na samodzielnym stanowisku z możliwością rozwoju i realizowania własnych pomysłów;• Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się Grupie - umowa o pracę;• Przejrzysty system wynagradzania (stała pensja i premia zadaniowa);• Zdobycie doświadczenia w organizacji będącej światowym liderem w branży budowlanej;• Plan wdrożenia, który będzie dostosowany do Twojego doświadczenia i umiejętności;• 5-dniowy tydzień pracy;• Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe;Obowiązki:• Bieżąca organizacja transportów drogowych na potrzeby wiodącego centrum dystrybucyjnego oraz nadzór nad ich przebiegiem w obszarze międzynarodowym (FTL, LTL);• Praca w autorskim systemie zarządzania procesem transportowym;• Dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych usług:• Optymalizacja kosztów transportu, realizacja założeń budżetowych; • Przygotowywanie wycen pod bieżące zapytania;• Awizacja dostaw do klientów; • Nawiązywanie i budowanie długoterminowych relacji z partnerami biznesowymi; • Współtworzenie procesów logistycznych w dynamicznie rozwijającym się dziale; • Administrowanie dokumentacją transportową:• Opracowywanie analiz i raportowanie zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami.Wymagania• Doświadczenie zawodowe min 1 rok – preferowane spedycja, operator logistyczny;• Znajomość Excela w stopniu zaawansowanym; • Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP;• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;• Zdolność do wielozadaniowości, ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem;• Znajomość zagadnień, procedur i obowiązujących przepisów w zakresie międzynarodowych przewozów drogowych.

Specjalista ds. organizacyjnych Chóru Dziewczęcego NFM
Specjalista ds. organizacyjnych Chóru Dziewczęcego NFM
Wrocław 30+ kilka dni temu

Narodowe Forum Muzyki prowadzi nabór na stanowisko: Specjalista ds. organizacyjnych Chóru Dziewczęcego NFM Wymagania niezbędne: • wykształcenie wyższe; • wykształcenie muzyczne i doświadczenie chóralne; • doświadczenie pedagogiczne (mile widziany kurs opiekunów kolonii i zimowisk); • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom zaawansowany w mowie i piśmie; • umiejętność obsługi komputera (MS Office); • doświadczenie w koordynacji realizacji wydarzeń artystycznych; • doskonałe umiejętności organizacyjne, komunikacyjne, oraz umiejętność prowadzenia negocjacji; • wysoki poziom kultury osobistej; • prawo jazdy kat B; • dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu; • samodzielność i umiejętność organizowania własnej pracy; • mile widziana znajomość organizacji pracy w instytucji kultury. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: • wykonywanie czynności administracyjno – organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji projektów oraz działalności zespołu; • planowanie oraz realizacja koncertów i innych wydarzeń artystycznych związanych z działalnością chóru; • odpowiedzialność za opracowanie i przygotowanie materiałów rekrutacyjnych i promocyjnych; • przygotowanie budżetu, jego monitorowanie i rozliczenie; • pozyskiwanie nowych chórzystów; • współpraca z Dyrektorem Artystycznym i Dyrektorem NFM; • współpraca realizacyjna z zespołami NFM, w tym w szczególności z Chórem Chłopięcym NFM; • korespondencja z artystami i agencjami, negocjacje honorariów, sporządzanie stosownych umów; • planowanie i koordynacja działań organizacyjnych we współpracy z pozostałymi działami w zakresie logistyki, wymagań technicznych, promocji, etc.; • przygotowanie budżetów projektów oraz ich rozliczanie; • pozyskiwanie środków od instytucji publicznych i podmiotów prywatnych na działalność chóru oraz rozliczanie przyznanych dotacji; • utrzymywanie komunikacji z rodzicami chórzystów; • opieka nad chórzystami podczas wybranych prób, koncertów i warsztatów chóralnych; • wykonywanie wszelkich dodatkowych czynności, które zapewnią poprawną realizację projektów zleconych przez przełożonego. Zainteresowanym osobom oferujemy: • stabilną pracę w renomowanej Instytucji; • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy, ½ etatu • dofinansowanie do wypoczynku oraz nauki języków obcych; • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia medycznego oraz programu MultiSport; • możliwość rozwoju zawodowego, uczestnictwo w szkoleniach; • przyjazną atmosferę pracy; • udział w realizacji prestiżowych projektów artystycznych; • ambitną, satysfakcjonującą i pełną wyzwań pracę; • niezbędne narzędzia pracy; • udział w współtworzeniu wyjątkowego miejsca – Narodowego Forum Muzyki. Wymagane dokumenty: • CV, • list motywacyjny, • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie lub umiejętności. Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby tej rekrutacji, innych niż wynikające z kodeksu pracy. Ponadto wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez rok od zakończenia niniejszej rekrutacji.” Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Valvex S.A. Specjalista/ka ds. zaopatrzenia
Valvex S.A. Specjalista/ka ds. zaopatrzenia
Jordanów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyValvex S.A. to czołowy producent armatury sanitarnej i instalacyjnej do sieci domowej. Niemal 100-letnie doświadczenie w produkcji armatury, własny dział konstrukcyjny i technologiczny, wysoko wykwalifikowana kadra oraz nowoczesny park maszynowy stawiają firmę Valvex wśród najlepszych w branży. Jeżeli bliski jest Ci rozwój zawodowy oraz praca w oparciu o profesjonalizm i wartości, dołącz do nas - zapraszamy do aplikowania! SPECJALISTA/KA DS. ZAOPATRZENIA /Dział Zaopatrzenia/ (miejsce pracy Jordanów, pow. suski) ZADANIA: - zapewnienie ciągłości dostaw materiałów i surowców wymaganych do procesów produkcyjnych, - składanie zamówień u dostawców oraz nadzór nad procesem ich realizacji, - kontrolowanie kompletności, jakości i terminowości realizowanych dostaw, - analiza cen materiałów oraz kontrola warunków współpracy z dostawcami, - negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, - monitorowanie stanów magazynowych, - optymalizacja kosztów transportu i dostaw w podległym obszarze, - weryfikacja dokumentów związana z zakupami (zamówienia, zlecenia, faktury), - przygotowanie raportów, analiz i zestawień. OCZEKUJEMY: - doświadczenie w pracy w dziale zakupów, logistyki lub zaopatrzenia będzie dodatkowym atutem, - wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych na kierunku logistyka, transport i spedycja, ekonomia, - wiedzy z zakresu logistyki, zaopatrzenia, - dobrej znajomość MS Excel, - znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodą komunikację w mowie i piśmie, - zdolności analitycznego i koncepcyjnego myślenia, - dokładności oraz terminowości w działaniu, - komunikatywności, umiejętności negocjacyjnych oraz budowania trwałych relacji, - chęci ciągłego doskonalenia się i zaangażowanie w pracę. PRACUJĄC Z NAMI ZYSKASZ: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat, - atrakcyjne wynagrodzenie i motywujące warunki pracy, - możliwość rozwoju zawodowego w polskiej firmie o zasięgu międzynarodowym, - miłą atmosferę pracy w przyjaznym zespole współpracowników, - dodatkowe ubezpieczenie na życie, program emerytalny, bogaty pakiet socjalny, - pracę od poniedziałku do piątku, wolne weekendy. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie www.valvex.com oraz pod numerem 18 2693375. Informujemy, iż Administratorem Państwa danych osobowych jest Valvex S.A. z siedzibą przy ul. Nad Skawą 2, 34-240 Jordanów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000026818 NIP 73*****499 REGON 490 - pokaż numer telefonu - (dalej zwana: „Valvex”). Oznacza to, że odpowiadamy za wykorzystywanie danych osobowych w sposób bezpieczny, zgodny z obowiązującymi przepisami. W celu przeprowadzenia rekrutacji, prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Przesyłając do Valvex S.A.CV lub list motywacyjny obejmujący dane osobowe w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów Kodeksu pracy (art. 22[1] § 1 kp), wyrażam w ten sposób zgodę na ich przetwarzanie przez Valvex S.A.W szczególności mogą to być dane takie jak informacje dotyczące płci, numeru telefonu, adresu email, fotografii, adresu IP stacji roboczej. Dane te są przetwarzane przez Valvex S.A. na potrzeby realizacji procesu rekrutacyjnego w Valvex S.A. z siedzibą w Jordanowie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) Oświadczam, że wyrażenie niniejszej zgody jest z mojej strony dobrowolne, zostałem poinformowany o prawie odmowy jej udzielenia oraz prawie jej wycofania, a wszelkie zapisy w niej zawarte są dla mnie jasne i w pełni zrozumiałe. Jestem świadomy(a) tożsamości administratora moich danych osobowych oraz zamierzonych celów przetwarzania tych danych.

Młodszy Specjalista ds. obsługi Pacjenta
Młodszy Specjalista ds. obsługi Pacjenta
Łódź 6 dni plecy

Opis oferty pracyOttobock to nowoczesna firma medyczna z tradycjami odnosząca sukcesy od 100 lat na rynku światowym. Działalność firmy skoncentrowana jest na ludzkich potrzebach. Oferując najwyższej jakości sprzęt ortopedyczno-rehabilitacyjny, w tym protezy kończyn, wózki inwalidzkie, stabilizatory stawów, czy też sprzęt dziecięcy Ottobock dąży do poprawy jakości życia wielu osób, a także zapewnienia im mobilności oraz niezależności. Obecnie poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Pacjenta Do Twoich obowiązków będzie należało: • Udzielanie obecnym i potencjalnym pacjentom informacji na temat procedur wykonywania indywidualnego zaopatrzenia ortopedycznego Otto Bock Polska; • Umawianie wizyt, koordynowanie kalendarza w podległym oddziale; • Prowadzenie kasy gotówkowej i obsługa terminala płatniczego; • Wystawianie faktur i rachunków; • Rejestracja i nadzór nad zamówieniami; • Prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących oddziału; • Przygotowywanie oficjalnych pism do pacjentów, fundacji, instytucji rządowych i samorządowych; wymaganych w zakresie bieżącej realizacji zadań; • Współpraca z działem produkcji, logistyki i księgowości; • Przygotowywanie raportów i zestawień dla centrali firmy. Nasze wymagania: • Wykształcenie min. średnie; • Znajomość obsługi pakietu MS Office; • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; • Doskonałe umiejętności organizacji pracy i czasu; • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych; • Umiejętność pracy z dużym zakresem samodzielności i odpowiedzialności; • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów; • Wysoka kultura osobista. Mile widziane: • Obsługa kasy/ terminala płatniczego/drukarki fiskalnej oraz systemu SAP B1; • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/pacjenta. Oferujemy; • Umowę o pracę na pełen etat; • Przejrzysty system premiowy; • Benefity – w pełni darmową opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe, kartę sportową (Multisport/Multilife), dofinansowanie do nauki języka angielskiego; • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ich merytoryczne wsparcie; • Pracę w miejscu, gdzie kluczowymi wartościami są pasja, praca zespołowa i fachowość. Administratorem Państwa danych osobowych objętych zakresem niniejszych działań publikacji jest OTTO BOCK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Koralowa 3, 61-029 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod numerem KRS: 0000117673; kapitał zakładowy: 1 628 000 złotych; NIP: 9720816993, REGON: 6310668840. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru pracowników. Podanie danych jest dobrowolne, lecz bez ich podania nie będzie możliwa realizacja celu publikacji ogłoszenia. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych praz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania, poprawiania danych i inne prawa zgodnie z przepisami RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych podane są Polityce przetwarzania danych osobowych dostępnej na stronie internetowej i w siedzibie Administratora.

Młodszy specjalista ds. reklamacji i rozliczeń
Młodszy specjalista ds. reklamacji i rozliczeń
30+ kilka dni temu

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach. Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Młodszy specjalista ds. reklamacji i rozliczeń Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195 Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej. Szukasz miejsca gdzie, docenimy Twoje zaangażowanie? Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Twój zakres obowiązków: - Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń - Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego - Weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności - Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT) - Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami - Udzielanie odpowiedzi na reklamacje w formie pisemnej w oparciu o przeprowadzoną analizę - Udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego Nasze wymagania: - Znajomość Excela na poziomie dobrym i sprawne wykorzystanie go w praktyce - Umiejętność analitycznego myślenia - Dokładność, systematyczność i terminowość - Samodzielność w organizowaniu swojej pracy - Umiejętność rozwiązywania problemów i szukania nowych rozwiązań Co oferujemy? - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - Atrakcyjne wynagrodzenie - Niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop - Pracę stacjonarną, w godz. 8-16 - Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne - Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport - Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry - Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie! Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Rozliczeń
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Rozliczeń
30+ kilka dni temu

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach. Aktualnie do naszego biura we Wrocławiu, prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Rozliczeń Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195 Szukamy osoby dobrze zorganizowanej, dokładnej, samodzielnej i odpowiedzialnej. Szukasz miejsca gdzie docenimy Twoje zaangażowanie? Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Twoje codzienne zadania: - kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie ustalania rozliczeń, - wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu rozliczeniowego, - weryfikacja prawidłowości rozliczenia usług i wyjaśniania niezgodności, - współpraca z innymi działami firmy (księgowość, personalny, IT), - rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami, - udzielanie odpowiedzi na reklamacje w formie pisemnej w oparciu o przeprowadzoną analizę, - udział w automatyzacji i testach wewnętrznego systemu rozliczeniowego. Aplikuj do nas, jeśli: - znasz Excela i potrafisz wykorzystywać go w praktyce, - posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, - wyróżnia Cię dokładność, systematyczność i terminowość, - jesteś osobą samodzielną i potrafisz organizować swoją pracę, - umiejętnie rozwiązujesz problemy i szukasz nowych rozwiązań. Co oferujemy? - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie, - niezbędne narzędzia takie jak: telefon służbowy, laptop, - pracę stacjonarną, w godz. 8-16, - imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne, - dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport, - przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry, - atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy komunikacją miejską: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla. Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie! Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Młodszy specjalista z językiem niemieckim
Młodszy specjalista z językiem niemieckim
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Invent Sp. z o .o. świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji. Przeprowadzamy inwentaryzacje na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Austrii, Francji, Albanii, Czechach, Włoszech i wielu innych europejskich krajach. Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Młodszy specjalista ds. projektów zagranicznych z językiem niemieckim Miejsce pracy: Wrocław Krzyki, ul. Gajowicka 195 Studiujesz germanistykę lub dobrze znasz język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi, jesteś komunikatywny i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe? Jeżeli na pytania odpowiedziałeś trzy razy TAK, to nasza oferta skierowana jest właśnie do Ciebie! Aplikuj do nas, jeśli: - Znasz język niemiecki na poziomie B2/C1? (warunek konieczny) Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. - Szukasz pracy w której będziesz mógł się rozwijać? Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności. - Zależy Ci na świetnej atmosferze oraz pracy w zgranym zespole? Będziesz pracował w ludźmi, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia. Twoje zadania: - Realizacja projektów zagranicznych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy. - Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy. - Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT). - Przygotowywanie bieżących zestawień. Co oferujemy? - Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach zagranicznych. - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie. - Pracę stacjonarną, w godz. 8-16. - Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne. - Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport. - Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry. - Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobus nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwaj nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla Aplikuj, może czekamy właśnie na Ciebie! Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (niewymienionych w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy), zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Invent Sp.z o .o . z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.” Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej prosimy o umieszczenie dodatkowo w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Invent Sp. z o .o. z siedzibą pod adresem ul. Gajowicka 195 we Wrocławiu (53-150).” Masz prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Specjalista ds. Szkoleń
Specjalista ds. Szkoleń
Lębork 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOśrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. Szkoleń miejsce pracy: LĘBORK Główne obowiązki:  Obsługa kursantów na kursy i szkolenia,  Nawiązywanie współpracy i dbałość o relacje z klientem,  Ewidencja i rozliczanie dokumentacji szkoleniowej,  Nadzór nad eksploatacją pojazdów szkoleniowych,  Bieżąca współpraca z księgowością, prowadzenie kasy ośrodka,  Sporządzanie raportów i sprawozdań. Wymagania:  Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, w obszarze administracji lub logistyki/transportu,  Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny,  Rozwinięte umiejętności interpersonalne,  Znajomość przepisów w zakresie prowadzenia ośrodków szkolenia kierowców - mile widziane  Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,  Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, Oferujemy:  Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,  System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy,  Nagrody jubileuszowe. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Liga Obrony Kraju OBZG z siedzibą w Poznaniu przy ul. Niezłomnych 1 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Liga Obrony Kraju OBZG z siedzibą w Poznaniu przy ul. Niezłomnych 1 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail @ Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu zakończenia rekrutacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu zakończenia rekrutacji. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail @