Sortowanie:
Znaleziony: 19 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
Specjalista ds. Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
nowe Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyStanowisko: Specjalista ds. Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Forma zatrudnienia: Umowa o pracę. Wynagrodzenie: stawka zostanie ustalona po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o. o. Miejsce wykonywania pracy: Przemysłowa 21, 38-300 Gorlice. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o. o. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Obsługuje kilka tysięcy odbiorców, do których należą klienci zarówno indywidualni  jak i instytucjonalni. Osiągnięcie i utrzymanie współpracy z odbiorcami usług jest ciągłym wyzwaniem, lecz konsekwencja i upór w działaniu determinują do poszerzania obszarów swojej działalności. Spółka ciągle się rozwija, aby zapewniać klientom wysoką jakość usług oraz dbać o środowisko naturalne. W związku z prężnym rozwojem Spółki, poszukujemy kreatywnej i doświadczonej osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami. Zakres obowiązków:  - weryfikacja merytoryczna przygotowanej przez wykonawców lub samodzielne przygotowywanie dokumentacji na potrzeby uzyskania decyzji administracyjnych z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, -  współpraca z wykonawcami dokumentacji, wykonawcami prac inwestycyjnych oraz organami administracji publicznej, - nadzór i aktywny udział w postępowaniach administracyjnych mających na celu pozyskanie decyzji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, - monitorowanie zmian przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska oraz posiadanych przez zakład decyzji administracyjnych pod kątem potrzeb dostosowania ich do zmieniających się przepisów. Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska bądź pokrewne,  lub - doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem dokumentacji na potrzeby decyzji administracyjnych z zakresu ochrony środowiska lub wydawaniem takich decyzji.  Mile widziane: - znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, - znajomość zasad przygotowywania dokumentacji na potrzeby pozyskania decyzji administracyjnych z zakresu ochrony środowiska w szczególności takich jak decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, zezwolenia/pozwolenia dotyczące gospodarowania odpadami, pozwolenia zintegrowane, pozwolenia wodno-prawne, - umiejętność organizacji pracy własnej oraz terminowość i rzetelność w realizacji powierzonych zadań, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: – ambitną pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce, – stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, – możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia zawodowego, – możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności, – pracę w dobrej atmosferze, w młodym i dynamicznym zespole. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV przez formularz kontaktowy. Kontakt pod numerem telefonu: 667 - pokaż numer telefonu - . Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy aby przesłane CV zawierały poniższą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania, m.in.: • Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska, w tym sprawozdawczość i raportowanie • Prowadzenie gospodarki odpadami w Spółce • Ocena stanu oddziaływania Spółki na środowisko i inicjowanie działań proekologicznych • Kontakt oraz współpraca z organami kontroli w zakresie ochrony środowiska • Przygotowywanie dokumentów w celu uzyskania/aktualizacji decyzji administracyjnych związanych z ochroną środowiska • Prowadzenie badań laboratoryjnych oraz pomiarów emisyjnych w zakresie ochrony środowiska (woda, powietrze, ścieki,), zgodnie z wymogami pozwoleń środowiskowych, • Zapewnianie ciągłej zgodności z przepisami rozporządzenia REACH • Tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji z obszaru ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oczekiwania: • Wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub pokrewne, • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, • Znajomość przepisów i norm związanych z ochroną środowiska, w tym zagadnień wynikających z rozporządzenia REACH • Umiejętność analizy danych i raportowania, • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), • Umiejętność pracy pod presją czasu, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Oferujemy: • Satysfakcjonującą pracę, pełną wyzwań w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia, • Możliwość rozwoju zawodowego,

Specjalista ds. ochrony środowiska
Specjalista ds. ochrony środowiska
420000 zł
30+ kilka dni temu

Opis stanowiska Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:·        Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zagospodarowania odpadów,·        Prowadzenie ewidencji BDO,·        Sporządzanie sprawozdań odpadowych i środowiskowych,·        Prowadzenie miesięcznych zestawień ilości odpadów,·        Prowadzenie dokumentacji związanej z przetwarzaniem oraz zbieraniem odpadów,·        Monitorowanie zmian w przepisach i normach dotyczących gospodarki odpadami i informowanie,       firmę o konieczności dostosowania działań,·        Utrzymywanie komunikacji z organami administracji publicznej,·        Przygotowywanie i zarządzanie wnioskami o wydanie decyzji środowiskowej,·        Nadzorowanie obowiązków i zobowiązań wynikających z decyzji środowiskowych,·        Prowadzenie audytów z zakresu ochrony środowiska i dokumentacji z tym związanej, Wymagania·         Wykształcenie wyższe lub inżynierskie związane z ochroną środowiska, gospodarką odpadami lub wyższe administracja,·        Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w branży związanej z ochroną środowiska,·        Znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska, w szczególności w zakresie gospodarki odpadami,·        Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,·        Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,·        Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację celów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,·        Znajomość platformy BDO . Oferujemy • umowę o pracę, • pracę w zgranym zespole, • możliwości rozwoju zawodowego, • szkolenia przygotowujące i doszkalające, • atrakcyjne wynagrodzenie, • miłą atmosferę pracy. 

Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Specjalista ds. Ochrony Środowiska
759000 zł
Nałęczów 30+ kilka dni temu

NESTLE POLSKA S.A. ODDZIAŁ NESTLE WATERS  W NAŁĘCZOWIEProducent wody butelkowanej, posiadającej w swoim portfolio marki Nałęczowianka, Nestle Pure Life, San Pellegrino, Acqua Panna i Perrierposzukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:Specjalista ds. Ochrony Środowiska Miejsce pracy: NałęczówGłówne zadania:Tworzenie, utrzymanie, przegląd oraz aktualizacja Polityki Środowiskowej w Zakładzie, lokalnych wymagań prawnych i wymagań Nestle oraz standardów i procedur w zakresie ochrony środowiskaWsparcie we wdrożeniu i utrzymaniu zintegrowanego systemu zarządzania zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 14001:2015Realizowanie wymagań prawnych w zakresie ochrony środowiskaUczestnictwo w audytach i kontrolach instytucji państwowychZbieranie danych, przygotowywanie cyklicznych raportów i zestawień w ramach działuProwadzenie monitoringu i badań stanu środowiskaPrzygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji/pozwoleń związanych z ochroną środowiskaOczekiwania:Wykształcenie kierunkowe wyższe z zakresu Ochrony Środowiska, dodatkowym atutem będzie specjalizacja z zarządzania zasobami wód i znajomość norm ISOMinimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z Ochroną Środowiska, najchętniej w firmie produkcyjnejZnajomość zasad raportowania środowiskowego zgodnie z obowiązkiem ustawodawczym (BDO, KOBIZE, Wody Polskie itd.)Samodzielność i rozwinięte umiejętności komunikacyjneBardzo dobra organizacja pracy i umiejętność współpracyOtwartość na poznawanie wiedzy z innych obszarów zakładu produkcyjnego i aktywne uczestnictwo w projektach crossfunkcyjnych, mile widziane doświadczenie w roli lidera projektuDobra znajomość programu Excel (zwłaszcza tabele przestawne)Komunikatywna znajomość języka angielskiegoMile widziana umiejętność posługiwania się programem SAPPrawo jazdy kat. BOferujemy:Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuZatrudnienie w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracyMożliwości zdobycia kompetencji cenionych na rynku pracyAtrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie sponsorowane przez pracodawcę, Pracowniczy Program Emerytalny, świadczenia z funduszu socjalnego)

Specjalista ds. Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
Specjalista ds. Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzedsiębiorstwo Usługowe Hetman, specjalizujące się w odbiorze i zagospodarowaniu odpadów, zatrudni Specjalistę ds. Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami. Lokalizacja: Nadarzyn (pow. pruszkowski) Zadania czekające Cię na tym stanowisku: Prowadzenie ewidencji dotyczącej gospodarowania odpadami w BDO. Analiza danych i wyciąganie wniosków do dalszej optymalizacji i rozliczeń. Sporządzanie dokumentów, raportów i zestawień dotyczących odpadów komunalnych. Utrzymanie kontaktu z organami administracji publicznej oraz przedsiębiorstwami komunalnymi. Monitorowanie zmian w zakresie aktów prawnych dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi. Informowanie bezpośredniego przełożonego o zauważonych błędach i problemach w związku z wykonywaną pracą, Współpraca z działami wewnętrznymi firmy w celu podnoszenia świadomości w obszarze OŚ. Czego szukamy? Znajomości aktów prawnych dotyczących ochrony środowiska i umiejętność ich interpretowania. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z ochroną środowiska. Samodzielności w działaniu. Sprawna obsługa programów MS Office (Word, Excel). Umiejętność analizy i syntezy danych, wyciągania wniosków. Czynne prawo jazdy kat. B. Oferujemy Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy. Atrakcyjne wynagrodzenie. Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach. Udział w szkoleniach branżowych/zawodowych. Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach. Opiekę medyczną dla pracownika i jego bliskich. Zniżki na usługi naszej firmy. Bogaty pakiet socjalny finansowany w Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Inne informacje Tryb pracy: poniedziałek-piątek w godzianach 8:00-16:00 Wypłata: miesięczna Zainteresowanych prosimy o aplikowanie pod linkiem: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c9e109d792854fe5843db9a938bdd213

Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Kraków 21 dni plecy

Opis oferty pracyBranża: mechaniczna – specjalność: aparaty i urządzenia przemysłowe TYP OFERTY: UMOWA O PRACĘ OPIS STANOWISKA: Wykonywanie obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów o służbie BHP i ochronie środowiska: · Wdrażanie standardów BHP i ochrony środowiska w Polimer Tech; · Prowadzenie niezbędnej dokumentacji oraz raportowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymaganiami wewnętrznymi firmy; · Wspieranie, nadzorowanie i weryfikacja działań wynikających z inspekcji i kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska; · Prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń z zakresu BHP; · Ustalanie przyczyn oraz okoliczności wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych; · Sporządzanie i nadzorowanie realizacji działań korygujących i zapobiegawczych; · Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań; · Prowadzenie analizy ryzyka zawodowego; · Poprawa ergonomii pracy; · Opiniowanie oraz udział w przekazywaniu do użytkowania nowych stanowisk pracy, maszyn; · Bieżąca kontrola warunków środowiskowych, dokonywanie pomiarów środowiskowych, rozliczanie opłat związanych z ochroną środowiska oraz zlecanie badań, analiz i oceny jakości środowiska; · Doskonalenie i utrzymanie Zintegrowanego Sytemu Zarządzania wg wymagań norm ISO 45001 i 14001; · Prowadzenie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami; · Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno-ściekową oraz emisją do powietrza; · Samodzielne kształtowanie standardów bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami; · Identyfikacja i ocena aspektów środowiskowych; · Sporządzanie sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska np. KOBiZE, BDO; WYMAGANIA: · Wykształcenie wyższe kierunkowe: ochrona środowiska, BHP; · Znajomość przepisów prawnych dotyczących BHP i ochrony środowiska; · Wysokie umiejętności komunikacyjne; · Samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań; · Znajomość branży stalowej i przemysłowej (mile widziane); · Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (umiejętność zbierania, przetwarzania i analizowania danych); · Umiejętność pracy wielozadaniowej, inicjatywa i samodzielność w działaniu; · Staranność i dokładność; · Kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole; · Dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power Point) · Nastawienie na rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń. · Prawo jazdy kat. B OFERUJEMY: Pracę w doświadczonym zespole; Rozwój zawodowy, podnoszenie kwalifikacji; Możliwość zdobycia doświadczenia w branży przemysłu stalowego, petrochemicznego i chemicznego; Poznanie specyfiki instalacji technologicznych i procesowych; Atrakcyjne wynagrodzenie; System dodatków: ubezpieczenie, opieka medyczna PZU, karty MultiSport. KONTAKT: CV prosimy kierować na adres e-mail: @ z dopisaną klauzulą nr 1 lub klauzulą nr 1 oraz nr 2, jak opisano w zakładce „Kariera” na stronie www.polimer.tech

Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Specjalista ds. BHP i Ochrony Środowiska
Starachowice 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą z blisko 30-letnim doświadczeniem, oferujemy stabilność oraz możliwości rozwoju. W naszym zakładzie produkcyjnym w Starachowicach poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku Specjalisty ds. BHP i OŚ. Starachowice, ul. Bema 2C Zakres obowiązków: - nadzór nad realizacją działań ukierunkowanych na zapewnienie bezpieczeństwa pracy w zakładzie oraz na przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony środowiska, - regularne i konsekwentne kontrolowanie warunków pracy w zakładzie, - organizowanie, koordynowanie niezbędnych pomiarów środowiska pracy, - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, - rzetelne prowadzenie dokumentacji pracowniczej i zakładowej związanej z obszarem BHP i OŚ, - opiniowanie i współtworzenie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, - doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach, w tym takich gdzie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe oraz dobór odpowiednich środków ochrony, - doradztwo w zakresie stosowania przepisów i zasad BHP oraz udział w prowadzeniu oceny ryzyka zawodowego dla stanowisk, obszarów i procesów, - informowanie pracodawcy o stwierdzonych niezgodnościach, zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, - organizowanie i realizowanie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, - aktywne uczestnictwo we wprowadzaniu nowych rozwiązań. Wymagania: - wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa lub higieny pracy bądź studia podyplomowe w zakresie BHP, - znajomość problematyki BHP i ochrony środowiska, - doświadczenie w pracy w zakładzie produkcyjnym lub obszarze BHP, - dobra znajomość MS Office, - komunikatywna znajomość języka angielskiego, - systematyczność, rzetelność i dokładność w działaniu, - dobre umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne, - umiejętność podejmowania decyzji. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - możliwość nauki i rozwoju w środowisku o bardzo wysokich standardach BHP oraz zorganizowania procesów, - przyjazną, partnerska atmosferę współpracy, - możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżka awansu, nauka wśród wysokiej klasy specjalistów), - szeroki pakiet świadczeń dodatkowych obejmujący m.in.: - prywatną, darmową opiekę medyczną, - ubezpieczenie na życie i NNW, - świadczenie świąteczne, - stołówki pracownicze oraz dofinansowanie do posiłków, - wczasy pod gruszą, - dofinansowanie do karty sportowej, - bezpłatne kursy językowe, - pracę w przyjaznych warunkach i kilkuosobowych biurach, - różnorodne i ciekawe obowiązki, samodzielność, - parking dla pracowników. Aplikacja przez link: www.walstead-ce.com/career/job-offers/#502 Dziękujemy wszystkim Kandydatom i informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Specjalista/Specjalistka ds. administracji i ochrony środowiska
Specjalista/Specjalistka ds. administracji i ochrony środowiska
399000 zł
Długołęka 30+ kilka dni temu

Alucrom Sp. z o.o. jest częścią szwedzkiej firmy z siedzibą w Göteborgu. Zajmujemy się obróbką oraz zabezpieczeniem antykorozyjnym powierzchni stalowych na potrzeby przemysłu. Wspólnie należymy do koncernu Granitor skupiającego firmy z branży produkcji, zarządzania projektami, nieruchomości i innowacji technologicznych.Naszym priorytetem jest jakość!Do naszego zakładu lakierniczego w Bykowie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Specjalista/Specjalistka ds. administracji i ochrony środowiskaOpis stanowiska:Dbanie o sprawny przebieg procesów biurowych (obieg korespondencji, faktur, archiwizacja dokumentów, zakup materiałów biurowych)Wsparcie kierownika zakładu w organizacji spotkań z klientami (kalendarz spotkań, przygotowanie sali konferencyjnej przed spotkaniemWsparcie działu kadr i płac w zakresie zatrudniania pracowników i rozliczania czasu pracy (badania wstępne i okresowe, kompletowanie dokumentacji po zatrudnieniu pracownika, proces wdrożenia pracownika, obsługa administracyjna pracowników tymczasowych)Tworzenie i nadzorowanie dokumentacji środowiskowej, w szczególności w zakresie gospodarki odpadamiWymagania:Mile widziane: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (praca w administracji, kadrach, sekretariacie)Dokładność i skrupulatnośćZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska będzie dodatkowym atutem Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracęDuża samodzielność na zajmowanym stanowiskuPakiet socjalny (opieka medyczna, program sportowy, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą)Pracę stacjonarną w systemie jednozmianowymProsimy o dodanie poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

Specjalista ds. Inwestycji (Empol Oddział Gorlice)
Specjalista ds. Inwestycji (Empol Oddział Gorlice)
Gorlice 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. Inwestycji Forma zatrudnienia: Umowa o pracę. Wynagrodzenie: stawka zostanie ustalona po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Pracodawca: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o. o. Miejsce wykonywania pracy: Przemysłowa 21, 38-300 Gorlice. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o. o. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Obsługuje kilka tysięcy odbiorców, do których należą klienci zarówno indywidualni jak i instytucjonalni. Osiągnięcie i utrzymanie współpracy z odbiorcami usług jest ciągłym wyzwaniem, lecz konsekwencja i upór w działaniu determinują do poszerzania obszarów swojej działalności. Spółka ciągle się rozwija, aby zapewniać klientom wysoką jakość usług oraz dbać o środowisko naturalne. W związku z prężnym rozwojem Spółki, poszukujemy kreatywnej i doświadczonej osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Inwestycji. Zakres obowiązków: - weryfikacja merytoryczna przygotowanej przez wykonawców lub samodzielne przygotowywanie dokumentacji na potrzeby uzyskania decyzji administracyjnych z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, - współpraca z wykonawcami dokumentacji, wykonawcami prac inwestycyjnych oraz organami administracji publicznej, - nadzór i aktywny udział w postępowaniach administracyjnych mających na celu pozyskanie decyzji z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, - monitorowanie zmian przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska oraz posiadanych przez zakład decyzji administracyjnych pod kątem potrzeb dostosowania ich do zmieniających się przepisów. Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska bądź pokrewne (niezbędne) Mile widziane: - znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, - znajomość zasad przygotowywania dokumentacji na potrzeby pozyskania decyzji administracyjnych z zakresu ochrony środowiska w szczególności takich jak decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, zezwolenia/pozwolenia dotyczące gospodarowania odpadami, pozwolenia zintegrowane, pozwolenia wodno-prawne, - umiejętność organizacji pracy własnej oraz terminowość i rzetelność w realizacji powierzonych zadań, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: – ambitną pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce, – stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, – możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia zawodowego, – możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności, – pracę w dobrej atmosferze, w młodym i dynamicznym zespole. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV przez formularz kontaktowy. Kontakt pod numerem telefonu: 667 - pokaż numer telefonu - . Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy aby przesłane CV zawierały poniższą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds bhp
Specjalista ds bhp
Kostrzyn nad Odrą 30+ kilka dni temu

Zakład Usługowy BHP GIK CONCEPT zajmujący się od kilkunastu lat kompleksową obsługą firm z zakresu bezpieczeństwa pracy, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska poszukuje osoby na stanowisko Inspektor ds. BHP/ Specjalista ds. BHP. Zakres obowiązków:Doradztwo i monitorowanie przestrzegania przepisów BHP, ochrony środowiska oraz wewnętrznych procedur w firmach,Wykonywanie audytów oraz kontroli warunków pracy,Prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP,Współtworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż. oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i oceny ryzyka zawodowego. Wymagania:wykształcenie kierunkowe BHP - studia (doświadczenie mile widziane),samodzielność w zakresie organizacji pracy i ustalania priorytetów,chęć uczenia się i rozwoju,łatwość w nawiązywaniu kontaktów,prawo jazdy kat. B – (będzie dodatkowym atutem). Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracępraca w pełnym wymiarze czasu pracy (możliwość pracy na niepełny etat - do indywidualnego ustalenia z kandydatem)elastyczne godziny pracypracę w miłej atmosferze o dużym doświadczeniu na rynkumożliwość podnoszenia kwalifikacji w gronie wykwalifikowanych specjalistówPraca wykonywana w Kostrzynie nad Odrą Dziękujemy za przesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy na wybrane oferty.W CV prosimy zawrzeć klauzulę: "Niniejszym, mając na podstawie art. 6 ust. 1pkt a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Zakład Usługowy GIK CONCEPT w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Specjalista ds. dotacji
Specjalista ds. dotacji
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyVirtus Sun Polska, obecna na rynku OZE od 14 lat w związku rozwojem poszukuje osób na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. dofinansowań OZE Zadania na tym stanowisku: -przygotowywanie wniosków o dofinansowanie z programu “Czyste Powietrze”, Mój Prąd, Moje Ciepło, -opracowywanie załączników niezbędnych do realizacji wniosków, -bieżący kontakt z klientami oraz instytucjami finansującymi w celu uzyskania informacji potrzebnych do uzupełnienia dokumentów (m.in. Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej), -kompletowanie i archiwizacja dokumentacji, -aktywna współpraca z zespołem. Oczekujemy: -Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji, -dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność przy wykonywaniu zadań, -inicjatywa i zaangażowanie, -odpowiedzialność oraz terminowość w realizacji zadań, -Mile widziane doświadczenie w branży OZE, -Mile widziane oświadczenie o niepełnosprawności. Oferujemy: -stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, -niezbędne narzędzia - samochód służbowy, laptop, telefon, -materiały marketingowe, -atrakcyjne wynagrodzenie, -dobrą atmosferę w pracy. Prosimy załączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Starszy Inspektor / Specjalista ds. pomiarów emisji
Starszy Inspektor / Specjalista ds. pomiarów emisji
Dąbrowa Górnicza 30+ kilka dni temu

Starszy Inspektor / Specjalista ds. pomiarów emisji Obowiązki ·wykonywanie pomiarów emisji (głównie na terenie województwa śląskiego) ·przygotowywanie danych do raportów z badań ·praca z dokumentacją związaną z funkcjonowaniem akredytowanego laboratorium badawczego Wymagania ·wykształcenie średnie, mile widziane kierunkowe w dziedzinie chemii, ochrony środowiska lub pokrewnych ·sprawność fizyczna, umożliwiająca pracę na wysokości powyżej 3m ·posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B ·znajomość obsługi komputera w stopniu co najmniej podstawowym (środowisko Windows, pakiet Office, Internet) ·gotowość do podejmowania krótkich podróży służbowych ·samodzielność w trakcie realizacji zadań oraz otwartość przy współpracy w zespole ·minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w akredytowanym laboratorium badawczym i czynnym, samodzielnym wykonywaniu pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza ze źródeł stacjonarnych. Dodatkowym atutem będzie chęć i możliwość szybkiego podjęcia pracy. Oferujemy ·atrakcyjne warunki wynagradzania ·proces szkolenia wstępnego, przygotowującego do pracy w naszym laboratorium ·pracę w nowoczesnej oraz stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ·umowę o pracę po okresie próbnym ·system szkoleń oraz możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji

Specjalista ds. BHP, Ruukki Polska Żyrardów
Specjalista ds. BHP, Ruukki Polska Żyrardów
509000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Obecnie do naszego zespołu specjalistów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. BHPMiejsce pracy: ŻyrardówGłówne obowiązkiBudowanie kultury bezpieczeństwa, praca z kierownictwem i wszystkimi pracownikami w celu budowania świadomości załogi w obszarze BHP,Monitorowanie funkcjonowania systemu zarządzania BHP,Szkolenie pracowników w zakresie zagadnień BHP i PPOŻ,Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontroli (PIP, PIS, PSP),Udział w ocenie ryzyka zawodowego,Opiniowanie nowych inwestycji, urządzeń oraz procesów technologicznych,Badanie przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie dokumentacji powypadkowej oraz wdrażanie działań zapobiegawczych,Koordynowanie i nadzór nad zdarzeniami potencjalnie wypadkowymi,Sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w zakładzie,Dobór środków ochrony indywidualnej i zbiorowej dla stanowisk pracy,Właściwe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzenie zadań związanych z PPOŻ,Opracowanie procedur i instrukcji w obszarze BHP,Nadzór nad planowaniem i przeprowadzaniem pomiarów środowiska pracy,Wsparcie i podejmowanie działań w zakresie ograniczenia wpływu czynników niebezpiecznych, szkodliwych i uciążliwych w celu poprawy warunków pracy.Od kandydatów oczekujemyWykształcenia wyższego kierunkowego lub ukończonych studiów podyplomowych z zakresu BHP,Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,Dobrej znajomości języka angielskiego,Doświadczenia w prowadzeniu postępowania powypadkowego,Samodzielności i nastawienia na rozwiązywanie problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych.Dodatkowym atutem będzie:Uprawnienia Inspektora PPOŻ.OferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,Pracę w firmie, w której bezpieczeństwo jest priorytetem,Pracę w firmie będącej liderem na rynku,Skandynawską kulturę pracy,Narzędzia niezbędne do pracy,Dofinansowanie kart sportowych Multisport Plus,Świadczenia z funduszu socjalnego (dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie świąteczne, pożyczki na preferencyjnych warunkach) ,Prywatną opiekę medyczną (w placówkach Luxmed i partnerskich,Premię w ramach programu poleceń,Ubezpieczenie grupowe na życie na preferencyjnych warunkach również dla członków rodziny.Administratorem Pani/ Pana danych osobowych  ("Administrator") jest Ruukki Polska Sp. z o.o.; ul. Jaktorowska 13, 96-300 Żyrardów. Na podstawie art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (,,RODO”), Administrator przekazuje poniżej informacje na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

Specjalista ds. BHP
Specjalista ds. BHP
415000 zł
Kępno 30+ kilka dni temu

Poner sp z o.o. jest prężnie rozwijającą się firmą, zajmującą się budową konstrukcji stalowych oraz zbiorników. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Obecnie oferujemy projektowanie, produkcję, remonty i modernizację. Wykonujemy konstrukcje stalowe klasy I zgodnie z normami PN-M-69008 i PN-B-06200; rurociągi; zbiorniki bezciśnieniowe, niskociśnieniowe do przechowywania materiałów toksycznych, żrących i łatwopalnych. Nasze realizacje można zobaczyć między innymi na naszej stronie internetowej www.poner.pl. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy: SPECJALISTA DS. BHPZakres obowiązków:Wykonywanie obowiązków Specjalisty ds. BHP zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r w sprawie służby BHP,Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez wszystkich pracowników zasad i przepisów BHP, p. poż, oś na terenie realizacji prac, ze szczególnym uwzględnieniem prac szczególnie niebezpiecznych,Pełnienie funkcji doradczej i kontrolnej w zakresie BHP na budowie, inicjowanie i wdrażanie rozwiązań służących nieustannej poprawie bezpieczeństwa pracy,Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHPProwadzenie szkoleń i instruktaży dla Pracowników,Przygotowywanie analiz i raportów z zakresu BHP,Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji z zakresu BHP obowiązujących w Spółce i na projekcie,Budowanie i utrzymywanie właściwych relacji z klientami zagranicznymi,Reprezentowanie Spółki w kontaktach z klientami, współudział w kreowaniu właściwego wizerunku firmy w aspekcie szeroko pojętego bezpieczeństwa,Czynne uczestnictwo w nadzorowaniu przebiegu realizacji prac zgodnie z obowiązującymi przepisamiWspółpracę z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, Wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe,bardzo dobra znajomość przepisów prawa z obszaru BHP i p. poż. i ochrony środowiska i umiejętności zastosowania ich w praktyce,znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemumiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office,bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu, szybkiego reagowania na pojawiające się zagrożenia i sytuacje niebezpieczne,wysokie umiejętności komunikacyjne,mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku, Oferujemy: pracę w dynamicznym młodym zespole, w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,duże możliwości rozwoju zawodowego,ciekawą i odpowiedzialną pracę w przyszłościowej branży, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności 

Młodszy specjalista ds. umów z j. niemieckim
Młodszy specjalista ds. umów z j. niemieckim
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTechem Services Sp. z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem usługowym zajmującym się rozliczaniem kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów. Młodszy specjalista ds. umów z j. niemieckim Twój zakres obowiązków: • wprowadzanie i opracowywanie w systemie zmian właścicieli lub zarządców nieruchomości • opracowywanie nowych umów usługowych i innych dokumentów otrzymanych od klienta, następnie kierowanie ich do odpowiednich działów • wprowadzanie numerów klientów do Systemu SAP CRM zgodnie z wytycznymi • dbanie o poprawność wyprowadzonych danych, ich zgodność i jednolitość w systemach SAP CRM, SAP i HZ3 Nasze wymagania: • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1 • wykształcenie min. średnie • umiejętność pracy pod presją czasu • skrupulatność i dokładność • znajomość środowiska Microsoft Office • nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi, jesteśmy otwarci także na Twoją kandydaturę, wszystkiego Cię nauczymy Co oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • możliwość pracy hybrydowej po ok. 3-miesięcznym, stacjonarnym wdrożeniu (pracujemy zwykle 1-4 dni w miesiącu z biura w Katowicach, os. Witosa/Załęże) • dofinansowanie do Karty Multisport oraz prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach • dofinansowanie do kursów językowych • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych • program wewnętrzny ,,100% Grypoodporni“ - dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego • dodatkowy dzień płatnego urlopu z tytułu urodzin Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: RODO administrator informuje, że: 1. administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest Techem Services Sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach, przy ul. Kossutha 9, 2. dane osobowe kandydata przetwarzane będą na potrzeby prowadzonej rekrutacji na stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 221 Kodeksu pracy, 3. kandydat do pracy posiada prawo do: a. dostępu do swoich danych w każdym czasie; b. żądania sprostowania danych osobowych oraz ich uzupełnienia; c. żądania usunięcia danych osobowych; d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; e. sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; f. cofnięcia zgody w dowolnym momencie; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; g. przenoszenia danych, 4. kandydat może realizować przysługujące mu uprawnienia poprzez kontakt z administratorem lub inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem e-mail iod.techem (małpa) asiw.pl, 5. kandydat ma prawo do złożenia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez administratora do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. W związku z korzystaniem przez Administratora m. in. z narzędzi informatycznych (np. Microsoft365), Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane mogą być przekazane do państw spoza EOG lub podmiotów objętych decyzją Komisji Europejskiej potwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych lub na podstawie wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez polski organ nadzorczy i zatwierdzonych przez Komisję, zatwierdzonego kodeksu postępowania lub zatwierdzonego mechanizmu certyfikacji. Administrator ponadto informuje, że zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy, ma prawo żądania od kandydata do pracy, podania informacji obejmujących: imię i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie innych danych jest dobrowolne; administrator zachęca jednak do podania danych kontaktowych, w szczególności takich jak adres e-mail i numer telefonu, co pozwoli na uprawnienie kontaktu z kandydatem. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach rekrutacji przez spółkę Techem Services Sp. z o.o. i nie są udostępniane jakimkolwiek podmiotom trzecim.

Młodszy specjalista ds. zarządzania danymi z j.niemieckim
Młodszy specjalista ds. zarządzania danymi z j.niemieckim
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTechem Services Sp. z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem usługowym zajmującym się rozliczaniem kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów. Aktualnie, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. zarządzania danymi klienta z j. niemieckim Zadania: * zmiana danych klienta indywidualnego oraz biznesowego na podstawie otrzymanej korespondencji * aktualizowanie danych w wewnętrznych systemach (Heiztec, SAP i Pharus) * kontakt e-mail bądź telefoniczny z innymi działami Techem w Niemieczech Wymagania: * znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1 * wykształcenie minimum średnie * umiejętność pracy pod presją czasu * skrupulatność i dokładność * znajomość środowiska Microsoft Office * nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi, jesteśmy otwarci także na Twoją kandydaturę, wszystkiego Cię nauczymy Oferujemy: * stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę * dofinansowanie do Karty Multisport oraz prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach * świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych * dofinansowanie do kursów językowych * program wewnętrzny ,,100% Grypoodporni“ - dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego * dodatkowy dzień płatnego urlopu z tytułu urodzin * możliwość pracy hybrydowej po stacjonarnym wdrożeniu. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: RODO administrator informuje, że: 1. administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest Techem Services Sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach, przy ul. Kossutha 9, 2. dane osobowe kandydata przetwarzane będą na potrzeby prowadzonej rekrutacji na stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 221 Kodeksu pracy, 3. kandydat do pracy posiada prawo do: a. dostępu do swoich danych w każdym czasie; b. żądania sprostowania danych osobowych oraz ich uzupełnienia; c. żądania usunięcia danych osobowych; d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; e. sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; f. cofnięcia zgody w dowolnym momencie; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; g. przenoszenia danych, 4. kandydat może realizować przysługujące mu uprawnienia poprzez kontakt z administratorem lub inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem e-mail iod.techem (małpa) asiw.pl, 5. kandydat ma prawo do złożenia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez administratora do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. W związku z korzystaniem przez Administratora m. in. z narzędzi informatycznych (np. Microsoft365), Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane mogą być przekazane do państw spoza EOG lub podmiotów objętych decyzją Komisji Europejskiej potwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych lub na podstawie wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez polski organ nadzorczy i zatwierdzonych przez Komisję, zatwierdzonego kodeksu postępowania lub zatwierdzonego mechanizmu certyfikacji. Administrator ponadto informuje, że zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy, ma prawo żądania od kandydata do pracy, podania informacji obejmujących: imię i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie innych danych jest dobrowolne; administrator zachęca jednak do podania danych kontaktowych, w szczególności takich jak adres e-mail i numer telefonu, co pozwoli na uprawnienie kontaktu z kandydatem. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach rekrutacji przez spółkę Techem Services Sp. z o.o. i nie są udostępniane jakimkolwiek podmiotom trzecim.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTechem Services Sp. z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem usługowym zajmującym się rozliczaniem kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów. Aktualnie, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim Zadania: * zmiana danych klienta indywidualnego oraz biznesowego na podstawie otrzymanej korespondencji * aktualizowanie danych w wewnętrznych systemach (Heiztec, SAP i Pharus) * kontakt e-mail oraz telefoniczny z innymi działami Techem w Niemieczech oraz z klientem niemieckim Wymagania: * znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 * wykształcenie minimum średnie * umiejętność pracy pod presją czasu * skrupulatność i dokładność * znajomość środowiska Microsoft Office * nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi, jesteśmy otwarci także na Twoją kandydaturę, wszystkiego Cię nauczymy Oferujemy: * stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę * dofinansowanie do Karty Multisport oraz prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach * świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych * dofinansowanie do kursów językowych * program wewnętrzny ,,100% Grypoodporni“ - dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego * dodatkowy dzień płatnego urlopu z tytułu urodzin * możliwość pracy hybrydowej po stacjonarnym wdrożeniu. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej: RODO administrator informuje, że: 1. administratorem danych osobowych kandydata do pracy jest Techem Services Sp. z o.o., z siedzibą w Katowicach, przy ul. Kossutha 9, 2. dane osobowe kandydata przetwarzane będą na potrzeby prowadzonej rekrutacji na stanowisko pracy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz art. 221 Kodeksu pracy, 3. kandydat do pracy posiada prawo do: a. dostępu do swoich danych w każdym czasie; b. żądania sprostowania danych osobowych oraz ich uzupełnienia; c. żądania usunięcia danych osobowych; d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych; e. sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; f. cofnięcia zgody w dowolnym momencie; cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; g. przenoszenia danych, 4. kandydat może realizować przysługujące mu uprawnienia poprzez kontakt z administratorem lub inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adresem e-mail iod.techem (małpa) asiw.pl, 5. kandydat ma prawo do złożenia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez administratora do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa. 6. W związku z korzystaniem przez Administratora m. in. z narzędzi informatycznych (np. Microsoft365), Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane mogą być przekazane do państw spoza EOG lub podmiotów objętych decyzją Komisji Europejskiej potwierdzającą odpowiedni stopień ochrony danych lub na podstawie wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez polski organ nadzorczy i zatwierdzonych przez Komisję, zatwierdzonego kodeksu postępowania lub zatwierdzonego mechanizmu certyfikacji. Administrator ponadto informuje, że zgodnie z art. 221 Kodeksu pracy, ma prawo żądania od kandydata do pracy, podania informacji obejmujących: imię i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie innych danych jest dobrowolne; administrator zachęca jednak do podania danych kontaktowych, w szczególności takich jak adres e-mail i numer telefonu, co pozwoli na uprawnienie kontaktu z kandydatem. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celach rekrutacji przez spółkę Techem Services Sp. z o.o. i nie są udostępniane jakimkolwiek podmiotom trzecim.

Specjalista ds. jakości (praca na I zmianę)
Specjalista ds. jakości (praca na I zmianę)
Mielec 30+ kilka dni temu

Firma Contenur Polska promuje otwarte, przyjazne i interaktywne środowisko pracy, angażując się w szkolenia i rozwój zawodowy pracowników. Ty również możesz stać się częścią naszego projektu oraz rozwinąć swoje umiejętności i zdolności w stabilnym środowisku pracy, wybierając karierę zawodową w innowacyjnej grupie o ugruntowanej reputacji. Obecnie do naszego zakładu produkcyjnego znajdującego się na SSE w Mielcu poszukujemy osoby chętnej do pracy na stanowisku: Specjalista ds. jakości Co oferujemy? • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, • umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą na czas określony (pełny etat), następnie na czas nieokreślony, • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + premia roczna 8%, • pracę na I zmianę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00, • system benefitów (bony świąteczne) • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej – dbamy o zdrowie naszych pracowników i chcemy ułatwiać im dostęp do specjalistów; • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenie na życie – wspieramy naszych pracowników w trudnych sytuacjach życiowych; • przyjazną atmosferę w międzynarodowym zespole – codziennie prowadzimy rozmowy z naszymi hiszpańskimi kolegami z zakładu w Getafe, • możliwość rozwoju zawodowego – dla pracowników, którzy chcą podnosić swoje kwalifikacje zawodowe organizujemy szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Główne cele: • zapewnienie zgodności jakości produktów ze standardami i wymogami klienta, • zapewnianie, że jakość recyklingu i surowców spełnia wewnętrzne standardy, • dbanie o kwestie środowiskowe w zakładzie. Co będzie należało do Twoich zadań? • sprawowanie kontroli jakości produktów w trakcie i na końcu procesu produkcyjnego pod kątem zgodności z wytycznymi klienta, • wyrywkowa kontrola dostaw, • wizyty u dostawców w celu zapewnienia przestrzegania standardów jakości, • raportowanie niezgodności oraz aktywny udział w procesie analizowania przyczyn niezgodności wyrobów, • zarządzanie reklamacjami jakościowymi składanymi u dostawców na szczeblu krajowym i międzynarodowym, • wykonywanie testów niszczących produkowanych wyrobów w oparciu o normę Europejską (EN-840/5), • przeprowadzanie Audytów ISO 9001, 14001, 45001, 50001, • kontrola przyjmowanych surowców i materiałów pochodzących z recyklingu. Badania laboratoryjne (MFI, wilgotność), • zarządzanie niezgodnościami w fabryce, • kontynuacja i prowadzenie działań w celu zwiększenia zużycia materiałów recyklingowych, • kalibracja sprzętu badawczego i/lub weryfikacja wewnętrzna, • propozycje ulepszeń produktów i procesów, • zarządzanie reklamacjami jakościowymi od klientów (analiza, rozwiązanie, plany działań naprawczych – w tym wizyty u klientów), • reprezentowanie firmy przed organami ochrony środowiska oraz sprawdzanie prawidłowej efektywności środowiskowej w zakładzie. Idealny kandydat powinien posiadać: • wykształcenie wyższe, • minimum 2-3 letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej, • znajomość obsługi przyrządów kontrolno-pomiarowych, • biegłą znajomość arkusza kalkulacyjnego, programu MS Outlook oraz umiejętność edytowania tekstu, • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2/C1, • wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, • chęć ciągłego doskonalenia się i rozwoju; • umiejętność samodzielnej pracy oraz efektywnego zarządzania własnym czasem, • umiejętność realizacji wielu zadań równocześnie, systematyczność, punktualność, • umiejętność rozwiązywania problemów, • prawo jazdy kat. B. Pozostałe wymagania: Dodatkowym atutem będzie znajomość: • procesu wtrysku, • branży tworzyw sztucznych, • zagadnień z zakresu ochrony środowiska. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w dwóch wersjach językowych (polskim i angielskim) za pomocą formularza Lento.pl lub osobiście w oddziale firmy na SSE w Mielcu, ul. Wojska Polskiego 18 W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

OFERTA PRACY – SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA
OFERTA PRACY – SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA
Krosno 30+ kilka dni temu

Firma Inwentech z siedzibą w Krośnie istnieje na rynku od ponad 18 lat. Zajmujemy się kompleksowym wykonaniem instalacji sanitarnych w obiektach biurowych, hotelowych, przemysłowych i innych. Specjalizujemy się w realizacji prestiżowych i trudnych technicznie obiektów. Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań zapewniających komfort oraz inspirowanie przyszłości a kluczowymi wartościami są dla nas: rozwój, wyzwania, jakość, stabilność i relacje. Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalista ds. ofertowania. Jeżeli jesteś osobą skrupulatną, posiadającą umiejętność analitycznego myślenia i gotową na nowe wyzwania, zapraszamy do współpracy. Wymagania: • wykształcenie wyższe budowlane bądź ochrona środowiska, specjalność instalacje i urządzenia sanitarne • doświadczenie na danym stanowisku • wiedza z zakresu budownictwa i branży instalacji sanitarnych • znajomość programów do kosztorysowania (preferowana NORMA PRO, RODOS) • znajomość programów do projektowania • umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej • dokładność i skrupulatność • dobra organizacja pracy • komunikatywność • mile widziane prawo jazdy kat B Zakres obowiązków: • analiza dokumentacji technicznej • sporządzanie kosztorysów ofertowych • przygotowywanie dokumentacji przetargowej • kompletowanie, weryfikowanie i analizowanie otrzymanych ofert od potencjalnych dostawców • wspomaganie kadry nadzorującej realizacje inwestycji w zakresie przyjętych rozwiązań uwzględnionych w kalkulacji kosztów • kontakt z potencjalnymi klientami Oferujemy: • współpraca na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy i zaangażowania • narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków • pełne wsparcie merytoryczne podczas okresu wdrożeniowego • wycena ciekawych, prestiżowych inwestycji • przyjazna atmosfera pracy INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH INWENTECH GROUP SP. Z O. O. ADMINISTRATOR Administratorem danych osobowych jest Inwentech Group Sp. z o. o., Krosno, ul. Białobrzeska 100A. Zapytania lub żądania związane z przetwarzaniem danych osobowych do celów rekrutacyjnych prosimy kierować na adres: rekrutacja(małpa)inwentech.pl CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Na stronie https://www.inwentech.pl udostępniamy formularz rekrutacyjny. W przypadku wysłania formularza rekrutacyjnego związanego z konkretną ofertą - Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji wybranego przez Ciebie procesu rekrutacji oraz, o ile wyrazisz na to dodatkową zgodę, do celu innych (obecnych i przyszłych) rekrutacji. W przypadku wysłania ogólnego formularza rekrutacyjnego (nie związanego z konkretną ofertą) lub dostarczenia nam dokumentów rekrutacyjnych w inny sposób - Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w celu realizacji różnych (obecnych i przyszłych) procesów rekrutacji. W ramach realizacji procesów rekrutacji, podane przez kandydata dane mogą być przetwarzane w celu dopasowania kandydata do aktualnych ofert pracy, z uwzględnieniem wymagań na konkretne stanowisko, wskazanych preferencji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Podane dane nie są jednak przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji. ZAKRES DANYCH, OKRES I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W przypadku wysłania formularza rekrutacyjnego związanego z konkretną ofertą - podstawą prawną przetwarzania danych kandydatów do pracy obejmujących: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest art. 6 ust. 1 pkt b RODO[i] w związku z art.22 Kodeksu pracy (podjęcie działań przed zawarciem umowy). Jeżeli udostępniasz nam poprzez ten formularz inne dane lub dokumenty, to będą one przetwarzane na podstawie Twojej zgody, która jest wyrażana przez samo wysłanie formularza (w celu konkretnej rekrutacji) lub zaznaczenie checkboxa (dla innych rekrutacji). W przypadku wysłania ogólnego formularza rekrutacyjnego (nie powiązanego z konkretną ofertą) lub dostarczenia nam dokumentów rekrutacyjnych w inny sposób oraz jeżeli udostępniasz nam Twoje dane poprzez formularz kontaktowy lub formularz dotyczący przypomnienia o ofercie - podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych będzie Twoja zgoda, przy czym w takim wypadku już samo wysłanie formularza lub dostarczenie nam dokumentów rekrutacyjnych w inny sposób oznacza Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Nie wypełnienie pól formularza wskazanych jako wymagane skutkuje brakiem możliwości wysłania formularza. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne i sam decydujesz o zakresie danych udostępnionych w formularzu, w udostępnianych dokumentach lub w innej formie w toku rekrutacji. W celu cofnięcia zgody lub rezygnacji z udziału w rekrutacji prosimy przesłać odpowiednie oświadczenie korzystając z danych kontaktowych podanych powyżej. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych kandydata przed cofnięciem przez niego zgody. Dane przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania określonych powyżej jednak nie dłużej niż 12 miesięcy licząc od dnia przekazania danych. UPRAWNIENIA WYNIKAJĄCE Z PRZEPISÓW O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z przepisami RODO, osobie, której dane osobowe są przetwarzane, przysługuje prawo do : dostępu do danych; sprostowania danych; usunięcia danych; ograniczenia przetwarzania danych; przenoszenia danych; sprzeciwu (gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora); cofnięcia zgody (gdy podstawą przetwarzania jest zgoda).Pytania i wnioski prosimy kierować na adres: rekrutacja(małpa)inwentech.pl Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza przepisy RODO. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. ODBIORCY Dane kandydatów do pracy mogą być udostępniane w dziale HR kadrowym, doradcom. Dane przechowywane są na serwerze Inwentech Group. Informujemy, że dane osobowe mogą zostać przekazane do państwa w UE, w którym prowadzi działalność spółka Inwentech Group. RODO – oznacza ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).