Sortowanie:
Znaleziony: 96 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Łódzkie
Doradca Klienta, Przedstawiciel Finansowy–Woj. Łódzkie
Doradca Klienta, Przedstawiciel Finansowy–Woj. Łódzkie
nowe Łódź 30+ kilka dni temu

Firma Profi Credit S.A. nawiąże współpracę z osobami działającymi w charakterze:Doradcy finansowego , Pośrednika kredytowego, Agencji Kredytowej, Biura Kredytowego.Miejsce działania: województwo ŁódzkieJeśli jesteś byłym doradcą finansowym lub masz doświadczenie w branży - zapraszamy!Jeśli nie masz doświadczenia, ale lubisz nowe wyzwania i kontakt z ludźmi - wszystkiego Cię nauczymy!Jeśli prowadzisz Biuro Kredytowe lub jesteś Pośrednikiem i poszukujesz nowych Partnerów z doskonałą ofertą i jednym z najwyższych wynagrodzeń - zapraszamy!Jeżeli:lubisz kontakt z ludźmimasz wystarczająco dużo zapału, energii, by rozpoznawać potrzeby innychlubisz zarabiać i działać z rozmachem, a obecne warunki zatrudnienia Cię ograniczająTo ta oferta skierowana jest do Ciebie !Zaoferujemy Ci:jedną z najwyższych stawek prowizyjnych za sprzedaż (sprzedajesz, nie odbierasz rat!),wnioski przekazywane przez nasze Call Center,nielimitowaną wysokość zarobków!bezpłatne materiały reklamowe oraz szkolenia,elastyczne godziny pracy oraz współpracę w oparciu o umowę zlecenie/ działalność gospodarczą,

Księgowy w Łodzi / Warszawie. Bez kontaktu z klientami
Księgowy w Łodzi / Warszawie. Bez kontaktu z klientami
Łódź 30+ kilka dni temu

Księgowy w Łodzi lub Warszawie bez komunikacji z klientemPełny etat | Od 7000 zł bruttoObowiazki:Prowadzenie pełnej księgowości (Program Comarch Optima)Weryfikacja zdarzeń gospodarczych dla potrzeb podatku VAT i ujęcia w JPK VATSporządzanie deklaracji podatkowychKsięgowanie wyciągów bankowychSporządzanie raportowania GUS, NBP, itp.Sporządzanie raportów finansowychSporządzania sprawozdań finansowych według Ustawy o rachunkowościBieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych (Vat, PIT i innych)Współpraca z organami podatkowymiWymagania:Doświadczenie min. 2 letnie na podobnym stanowiskuZnajomość ustawy o rachunkowości i przypisów podatkowych oraz umiejętność ich zastosowania w praktyceZnajomość programu Comarch ERP OptimaDobra znajomość programów pakietu MS OfficeSamodzielność i zaangażowanieFirma konsultingowa w segmencie B2B. Jesteśmy osobistym asystentem biznesowym w Polsce. Oferujemy usługi:Rejestracja osób prawnych i przedsiębiorców indywidualnych.Kompleksowe usługi księgowe.Dokumentacja zatrudnienia pracowników.Dokumentacja delegacji pracowników do innych krajów UE.Usługi prawne.Konsultacje biznesowe w dowolnych kwestiach.

Zatrudnimy księgową na 1/5 etatu lub zlecenie osobę znającą "SYMFONIĘ"
Zatrudnimy księgową na 1/5 etatu lub zlecenie osobę znającą "SYMFONIĘ"
Biała Rawska 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy do pełnej księgowości na 1/5 etatu lub umowę zlecenia osobę znającą PROGRAM FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ "SYMFONIA". Działalność wynajmu nieruchomości, gastronomiczna i sklep spożywczo mięsny.Wynagrodzenie do ustalenia po indywidualnej rozmowie.

Dodatkowa praca dla księgowej na 1/4 lub 1/5 etatu w firmie rodzinnej
Dodatkowa praca dla księgowej na 1/4 lub 1/5 etatu w firmie rodzinnej
Zgierz 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby z doświadczeniem do prowadzenia pełnej księgowości w małej rodzinnej firmie produkcyjno-handlowej działającej jako spółka z o.o.Praca na naszym sprzęcie na programie Rewizor firmy Insert.Najlepiej jako praca dodatkowa po godzinach ewentualnie soboty.Co miesiąc jest kilkadziesiąt faktur zakupowych plus kilka/kilkanaście faktur sprzedażowych.Pojawiają się też faktury za import towarów i usług głównie z UE ale też spoza UE.Możliwość pracy z domu, jednakże raz na jakiś czas wymagane jest spotkanie się na miejscu, żeby omówić sprawy.

Księgowa w biurze rachunkowym
Księgowa w biurze rachunkowym
Wieluń 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko w dziale księgowości micro i małych firm.Do obowiązków będzie należeć obsługa księgowości PKPIR, ryczałt itd.Oferujemy stałe i stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze oraz atrakcyjne wynagrodzenie .Wymagane minimum 1 rok doświadczenia w pracy.Praca w systemach linii insert będzie dodatkowym atutem.Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.CV proszę składać przez portal OLX.W celu przeprowadzenia procesu rekrutacji proszę o przesłanie CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu aplikacji na stanowisko określone w ogłoszeniu rekrutacyjnym.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma BKP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 66.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu działań związanych z procesem rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie przepisów art.6 ust.1 pkt. a) ww. rozporządzenia ogólnego;

Młodszy Kontroler Finansowy
Młodszy Kontroler Finansowy
Skierniewice 30+ kilka dni temu

Twoje zadania:Przygotowywanie raportów i analiz ad hoc na potrzeby zarząduTworzenie i usprawnianie narzędzi do raportowaniaWspółpraca z działem księgowym w zakresie zamykania miesiącaWspółudział w procesie budżetowania i przygotowania prognoz finansowychOczekujemy od Ciebie:Wykształcenie wyższe finansoweMinimum 1-2 lata doświadczenia w działach finansowychUmiejętność komunikowania się i współpracyBardzo dobre zdolności analityczneChęć do rozwojuKomunikatywna znajomość języka angielskiegoBardzo dobra znajomość MS ExcelOtrzymasz od nas: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w dynamicznym zespole, w środowisku międzynarodowymOwocowe dni Dofinansowanie do urlopów Praca stacjonarna w Skierniewicach

Zatrudnię Księgową do firmy budowlanej
Zatrudnię Księgową do firmy budowlanej
Łódź 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznymSamodzielne przygotowywanie i rozliczenie deklaracji w zakresie PIT/CIT, w tym prawidłowe zamknięcie miesiąca wraz z analizą zestawienia obrotów i sald oraz weryfikacją poprawności sald kont księgowych,Samodzielne rozliczanie podatku VAT (import/eksport) i nadzór nad prawidłowością oraz wysyłka plików JPK_V7,Sporządzanie sprawozdań finansowych,Kompleksowa obsługa spółek w zakresie prowadzenia pełnej księgowości z wykorzystaniem Symfonia Finanse i KsięgowośćWymagania:- Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia i pokrewne)- Doskonała znajomość przepisów prawa rachunkowego i podatkowego- Doświadczenie i praktyczne umiejętności w zakresie obsługi Symfonia Finanse i Księgowość,- Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel i MS Word- Co najmniej 7 lat doświadczenia w księgowości (księgi handlowe).Proszę o przesłanie CV. Odezwiemy się do wybranych osób.W swoich dokumentach aplikacyjnych proszę o umieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Księgowy z językiem niemieckim
Księgowy z językiem niemieckim
Łódź 30+ kilka dni temu

Requirements: - Experience in Invoice to Pay (PTP) or AR, GL team - English and German language at least on B2 level - Good understanding of accounting rules - Higher education in accounting/finance and/ or accounting courses would be an asset - Very good communication skills, attitude for problem solving and team work skills Responsibilities:  - PTP - Preparation and posting of PO and non-PO invoices - GR/IR reconciliation and follow up - Preparation of payment proposals - Responding to vendor queries (via e-mail) -Performing period/year end closing activities for Invoice to Pay process - Preparation of closing reports - Creation and update of process documentation AR (OTC)- Contact point for complaints raised by Client Serving Teams located in Germany - Support handling legal action and insolvency cases handled by local Accounts Receivable - Preparing monthly reporting to support Accounts Receivable Lead - Preparing monthly bookings files - Preparing of special analysis requested by Accounts Receivable Lead to support better decision making - Attending regular team meetings to discuss actual topics - Actively supporting end-of-quarter and year-end financial close tasks for subledger Accounts ReceivableWe offer to the candidates:- Working for prestige Client - Internal training program - Great atmosphere - No trial period - Career in the multinational company  - Opportunity to take part in international projects and gain experience with various business

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Łódź i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Łódź i okolice
Łódź 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Łódź i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do Ciebie

Pracownik do działu księgowości
Pracownik do działu księgowości
Łódź 30+ kilka dni temu

Samorządowa Instytucja Kultury poszukuje pracownika do działu księgowości.Nasze oczekiwania:znajomość zasad rachunkowości,znajomość pakietu MS Office- Excel,dokładność, rzetelność, odpowiedzialność,wykształcenie kierunkowe,umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.Oferujemy:umowę o pracę w stabilnej firmie,zatrudnienie na pełen etat.wynagrodzenie zasadnicze 4250zł brutto+ dodatek stażowyZastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.Zapraszamy do składania swoich dokumentów aplikacyjnych.W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Zduńska Wola i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Zduńska Wola i okolice
Zduńska Wola 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Zduńska Wola i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do Ciebie

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Piotrków Trybunalski
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Piotrków Trybunalski
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Piotrków Trybunalski i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do CiebieID: 875780198Wyświetlenia: 294Zg

DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT
DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. Naszą misją jest zaspokajanie złożonych potrzeb kadrowych naszych Klientów, w związku z tym do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z pełnym profesjonalizmem. Dla międzynarodowej firmy z siedzibą w Łodzi, wiodącego światowego dostawcy części do pojazdów, ceniącego takie wartości jak współpraca, wiedza specjalistyczna, produktywność i odpowiedzialność, poszukujemy: DEPUTY CHIEF ACCOUNTANT Miejsce pracy: Łódź Zakres odpowiedzialności: • Wspieranie Menedżera Finansowego w przygotowaniu danych i sprawozdań finansowych zgodnych z polskimi standardami rachunkowości • Sporządzanie deklaracji podatkowych (JPK, VAT, CIT) zgodnych z obowiązującymi przepisami finansowymi • Przygotowanie raportów do Głównego Urzędu Statystycznego, Narodowego Banku Polskiego • Aktywne wspieranie procesu zamknięcia miesiąca/roku w ścisłej współpracy z zespołem • Zarządzanie środkami trwałymi • Współpraca z audytorami zewnętrznymi/wewnętrznymi • Aktywnie działanie w kierunku ulepszenia i zwiększenie wydajności pracy poprzez usprawnianie procesów finansowych i wdrażanie optymalizacji. Profil zawodowy Kandydata/Kandydatki: • Wykształcenie wyższe, mile widziany tytuł magistra w dziedzinie finansów i rachunkowości • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku • Bardzo dobra znajomość polskiego prawa podatkowego, polskich zasad rachunkowości i wymagań ustawowych • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość Excela) • Język angielski – poziom minimum B2 • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wysoki stopień inicjatywy i samodzielności. Pracodawca oferuje: • Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę. • Dodatkowe świadczenia dla pracowników, takie jak ubezpieczenie zdrowotne i karta Multisport • Dostęp do szkoleń oraz najnowszych narzędzi w branży, dających możliwość ciągłego doskonalenia i podnoszenia wiedzy i umiejętności • Kursy językowe • Przyjazne i otwarte środowisko pracy sprzyjające równowadze między życiem zawodowym, a prywatnym. Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV na adres e-mail: @ W tytule wiadomości prosimy wpisać: DCA/24 Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

KSIĘGOWEJ/KSIĘGOWEGO
KSIĘGOWEJ/KSIĘGOWEGO
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. Naszą misją jest zaspokajanie złożonych potrzeb kadrowych naszych Klientów, w związku z tym do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z pełnym profesjonalizmem. Dla międzynarodowej firmy z siedzibą w Łodzi, wiodącego światowego dostawcy części do pojazdów stosowanych w rolnictwie, produkcji i budownictwie, poszukujemy: KSIĘGOWEJ/KSIĘGOWEGO Miejsce pracy: Łódź Zakres odpowiedzialności: • Zarządzanie procesami zobowiązań i należności w tym księgowanie faktur • Aktywne wsparcie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych (JPK, VAT, CIT) • Sporządzanie raportów GUS • Uczestnictwo/wspieranie procesu zamknięcia miesiąca/roku, ścisła współpraca z zespołem • Realizacja płatności • Współpraca z zewnętrznymi/wewnętrznymi audytorami w przeprowadzaniu corocznych audytów zewnętrznych/wewnętrznych • Przeglądanie, zatwierdzanie i księgowanie dowodów płatniczych, faktur i zapisów księgowych. Profil zawodowy Kandydata/Kandydatki: • Wykształcenie wyższe (min. Licencjat/studia podyplomowe), mile widziane rachunkowość i finanse lub kierunki pokrewne (np. zarządzanie, bankowość, ekonomia, controlling) • Min. 3-5 lat doświadczenia w obszarach księgowości • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawowych i wykonawczych w zakresie finansów • Dobra znajomość procesów rozliczeniowych i przepisów podatkowych • Wysokie umiejętności w obszarze MS Excel • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2. Pracodawca oferuje: • Umowę o pracę • Pakiet benefitów • Dostęp do szkoleń oraz najnowszych narzędzi w branży, dających możliwość ciągłego doskonalenia i podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności • Kursy językowe • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV na adres e-mail: @ W tytule wiadomości prosimy wpisać: MKSIEG-2/24 Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

GŁÓWNA KSIĘGOWA/GŁÓWNY KSIĘGOWY
GŁÓWNA KSIĘGOWA/GŁÓWNY KSIĘGOWY
Bełchatów 30+ kilka dni temu

UWAGA! NASZA AGENCJA NIE POBIERA ŻADNYCH PROWIZJI LUB OPŁAT OD OSÓB POSZUKUJĄCYCH PRACY LUB PRACUJĄCYCH ZA NASZYM POŚREDNICTWEM. * Agencja Pracy Select, firma działająca w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta, poszukuje kandydata na stanowisko: GŁÓWNA KSIĘGOWA/GŁÓWNY KSIĘGOWY Nr ref.: GŁ_KS/BEŁ/2024 Miejsce pracy: Bełchatów Rodzaj pracy: umowa o pracę Zadania na w/w stanowisku: – Przygotowywanie rocznego sprawozdania finansowego. – Kalkulacja podatku dochodowego od osób prawnych. – Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych. – Uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca. – Przygotowywanie miesięcznych raportów kosztów oraz miesięcznego sprawozdania finansowego. – Przygotowywanie dokumentacji cen transferowych. – Kalkulacja rezerw. – Rozksięgowywanie list płac. – Przygotowywanie przelewów wynagrodzeń. – Zarządzanie zespołem księgowym. Wymagania: – Znajomość przepisów podatkowych. – Znajomość ustawy o rachunkowości. – Znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny). – Znajomość SAP. Oferujemy: – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. – Wynagrodzenie 16 000,00 – 18 000,00 zł brutto miesięcznie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia + 300,00 zł premii za dyspozycyjność – Stabilne warunki zatrudnienia. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami oraz nie zwracamy nadesłanych aplikacji. Po zapoznaniu się z poniższą informacją zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z podanym stanowiskiem w tytule wiadomości, na adres: ja**********t@s********.pl Zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BUSINESS SOLUTIONS Wojciech Karłowski z siedzibą w Bełchatowie przy ul. Kaczyńskich 4 zwany dalej administratorem, administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; Administrator nie ma obowiązku powoływania inspektora danych osobowych; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane w ofercie stanowisko i będą udostępniane potencjalnym pracodawcom; podanie danych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas rekrutacji jednak nie dłużej niż 6 miesięcy. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych oraz w celu sprostania prawom osób przekazujących dane osobowe dla Business Solutions prosimy o kontakt pod adresem e-mail: ro*o@s********.pl

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Łódź 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Samodzielny Księgowy/KsięgowaLokalizacja: Łódź ul. Pojezierska 97B ATAXAUDYT SP Z O.O. to nowoczesne, dynamicznie rozwijające się biuro rachunkowe, świadczące kompleksowe usługi księgowe dla firm z różnych branż. Z powodu rozszerzenia naszej działalności poszukujemy doświadczonego i odpowiedzialnego Księgowego/Księgowej, który/a dołączy do naszego zespołu.W swojej działalności opieramy się na sprawdzonych rozwiązaniach.Korzystamy z najlepszych na rynku programów komputerowych, serwisów informacyjnych oraz specjalistycznej prasy. Na bieżąco śledzimy zmiany w przepisach. W roku 2020 wdrożyliśmy system Saldeo-smart, który poprzez automatyzację ułatwia pracę księgowych oraz kontakt z klientem. Wdrożyliśmy także rozwiązania umożliwiające pracę zdalną.Dla pracowników oferujemy przestronne, nowoczesne biuro z nowym sprzętem komputerowym, do dyspozycji pracowników w pełni wyposażona kuchnia i pyszna kawa.  Kogo szukamy Poszukujemy osób samodzielnych, ale potrafiących pracować w zespole, skrupulatnie wykonujących swoją prace, ale szukających możliwości jej ułatwienia, posiadających wiedzę i doświadczenie, ale otwartych na nowe informacje. Jeżeli jesteś osobą, która lubi pracę w księgowości i dąży do doskonalenia swoich kwalifikacji, to praca z nami może stanowić dla Ciebie realną szansę rozwoju. Obowiązki: •          Prowadzenie pełnej księgowości dla klientów firmy,•          Sporządzanie deklaracji podatkowych i raportów finansowych,•          Przygotowywanie miesięcznych bilansów, rachunków zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych •          bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,•          Współpraca z klientami w zakresie rozliczeń i dokumentacji księgowej,•          Weryfikacja zgodności dokumentów z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi. Wymagania: •          Doświadczenie na podobnym stanowisku•          Mile widziane wykształcenie kierunkowe (preferowane: finanse i rachunkowość, ekonomia bądź pokrewne),,•          Znajomość przepisów podatkowych i prawa finansowego,•          Umiejętność obsługi programów księgowych (preferowane doświadczenie z SymfoniaFK),•          Komunikatywność, samodzielność oraz odpowiedzialność,•          samodzielność, skrupulatność oraz zaangażowanie w wykonywanych działaniach, Oferujemy: •          Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, działającej od 2000 roku•          Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,•          Wsparcie biegłego rewidenta•          Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych,•          Przyjazne środowisko pracy i współpracę z profesjonalnym zespołem.•          Coroczna premia•          Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej

Zastępca/ zastępczyni głównego księgowego w firmie produkcyjnej
Zastępca/ zastępczyni głównego księgowego w firmie produkcyjnej
Tuszyn 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisko zastępcy/ zastępczyni głównego księgowego w firmie produkcyjnej. Obowiązki:prowadzenie ksiąg rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,udział w kształtowaniu procesu optymalizacji obiegu dokumentów, polityki kosztowej oraz cenowej przedsiębiorstwa, przygotowanie odpowiednich raportów, sporządzanie sprawozdań finansowych, sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych (VAT-7, CIT-8, deklaracji na podatek od nieruchomości) oraz sprawozdań do instytucji zewnętrznych (GUS),nadzór i kierowanie zespołem księgowym w zastępstwie głównego księgowego,kontrola poprawności księgowań, ostateczna kontrola formalno-rachunkowa dokumentów,współpraca z audytorami, kontakty z Urzędem Skarbowym i bankami, udział w tworzeniu procedur i regulaminów wewnętrznych, bieżąca aktualizacja polityki rachunkowości, bieżący nadzór nad zmianami w przepisach oraz organizowanie odpowiednich szkoleń,ścisła współpraca z zarządem.Nasze wymagania:wykształcenie wyższe ekonomiczne lub certyfikat głównego księgowego (lub inny równoważny certyfikat uznanej jednostki certyfikującej, potwierdzający umiejętności i wiedzę niezbędną na stanowisko),znajomość analityki kosztowej,minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,umiejętność praktycznego stosowania przepisów ustawy o rachunkowości i znajomość przepisów podatkowych,bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office,mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,umiejętność analitycznego myślenia. Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie wraz z okresowymi premiami, prywatne ubezpieczenie zdrowotne opłacane niemal w całości przez firmę,motywujemy do dokształcania się poprzez finansowanie szkoleń, jesteśmy otwarci na nowe pomysły, krytyczne myślenie, możliwość (w ograniczonym zakresie) dopasowania godzin pracy do potrzeb Pracownika.

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Rzgów 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe Aarna poszukuje osoby na stanowisko Asystent/ka ds. księgowości na ½ etatu., ewentualnie na cały etat.Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:-układanie dokumentów,-wprowadzanie faktur do rejestru,-wprowadzanie dokumentów magazynowych (PZ, WZ)-wprowadzania wyciągów bankowychWymagania:- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziana znajomość zasad rachunkowych i przepisów prawa podatkowego,- dokładność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,- mile widziana znajomość programu Comarch Optima oraz pakietu MS Office,- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.Oferujemy:- biuro jest otwarte w godzinach 7:00-17:00, zatem sam/a wybierzesz godziny pracy,- możliwość rozwoju zawodowego,- miłą atmosferę pracy,- dostęp do nielimitowanej świeżo mielonej kawy :) CV prosimy przesyłać w wiadomości OLX lub na adres e-mail.Możliwy też kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 53*******08 lub 79*******98

Księgowy / Księgowa
Księgowy / Księgowa
Łódź 30+ kilka dni temu

Aktualnie poszukujemy do APT kandydatów na stanowisko Specjalistki ds. księgowo-kadrowych, który/a będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie rozliczeń firm pod względem księgowym, współpracę z biurem rachunkowym oraz rozliczanie czasu pracy pracowników.Zakres obowiązkówZatrudniony w naszej firmie Specjalista ds. księgowo-kadrowych będzie odpowiedzialny za następujący zakres zadań:·        ZUA i ZWUA Zleceniobiorców oraz tworzeniem miesięcznych rachunków, rozliczanie roczne podatku PIT-11,·        prowadzenie kilku umów o pracę,·        comiesięczne przygotowywanie do biura rachunkowego ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników w celu sporządzenia list płac,·        prowadzenie kasy Spółki,·        weryfikacja i wprowadzanie faktur,·        comiesięczne dokonywanie zamknięcia okresu rozliczeniowego – przygotowywanie faktur zakupowych, sprzedażowych oraz innych rozliczeń i raportów księgowych oraz przekazywanie ich do biura rachunkowego,·        prowadzenie rachunku bankowego PL·        zapisy księgowe (wynagrodzenia, zus, najmy, amortyzacje, rkm, itp.)·        pozostałe czynności księgowe związane z obsługiwanym obszarem.WymaganiaCzego oczekujemy?umiejętności obsługi komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności programu Excel),znajomości programu księgowego,doświadczenie na podobnym stanowiskuszeroka wiedza w zakresie księgowym,samodzielności, sumienności i dokładności w wykonywaniu obowiązków,dobrej organizacji czasu pracy,OferujemyZaoferujemy Ci miejsce pracy, które zapewnia...zatrudnienie od zaraz,zatrudnienie w ramach umowy o pracę,niezbędne narzędzia pracy,możliwości rozwoju zawodowego oraz pracy w zgranym zespole.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.Aplikacje bez CV nie będą rozpatrywane.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach przesłanych w odpowiedzi na ofertę pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez FES.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łódzi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez FES.PL Sp. z o.o. moich danych osobowych uzyskanych w procesie rekrutacji przez okres 1 roku od daty przesłania niniejszego dokumentu na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest FES.PL z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowska 249/251 budynek B. lok.B-15, 90-456 Łódź. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Główna Księgowa/Główny Księgowy
Główna Księgowa/Główny Księgowy
Bełchatów 30+ kilka dni temu

Firma Humax Poland w Bełchatowie  Departament  Księgowości  poszukuje kandydatów na stanowisko:Główna KsięgowaGłówny KsięgowyGłówne zadania i obowiązki: ·         Przygotowywanie rocznego sprawozdania finansowego·         Kalkulacja podatku dochodowego od osób prawnych·         Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych·         Uczestnictwo w procesie zamykania miesiąca·         Przygotowywanie miesięcznych raportów kosztów oraz miesięcznego sprawozdania finansowego·         Przygotowywanie dokumentacji cen transferowych·         Kalkulacja rezerw·         Rozksięgowywanie list płac·         Przygotowywanie przelewów wynagrodzeń·         Zarządzanie zespołem księgowym Wymagania:·         Znajomość przepisów podatkowych·         Znajomość ustawy o rachunkowości·         Znajomość języka angielskiego (poziom komunikatywny)·         Znajomość SAP Oferujemy:Praca w stabilnej firmieUmowa o pracęDofinansowanie szkoleń, kursów

Pracownik działu księgowości
Pracownik działu księgowości
Bełchatów 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków :Księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami księgowymi i podatkowymiUzgadnianie kontNadzór nad przestrzeganiem zewnętrznych i wewnętrznych zasad prowadzenia ksiągMonitorowanie zmian w przepisach rachunkowych i podatkowych,Współpraca z innymi działami w zakresie dotyczącym księgowości i podatkówRozliczanie środków trwałychWymagania :Minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy w obszarze polskiej księgowościPraktyczna wiedza z obszaru księgowości i podatkówPreferowane wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, finanseZnajomość ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i przepisów VATBardzo dobra znajomość Microsoft OfficeMile widziana znajomość pakietu Sage Symfonia, Comarch, EnovaRozwinięte zdolności analityczneUmiejętność pracy w zespoleZaangażowanie i samodzielność w działaniuBardzo dobra organizacja pracySzybkość uczenia sięOferujemy:Atrakcyjne warunki zatrudnieniaStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjny pakiet socjalny (premia świąteczna, wczasy pod gruszą, dofinansowanie karty Multisport, dodatkowa opieka medyczna, dofinansowanie kolonii, możliwość ubiegania się o pożyczkę zakładową, nagrody jubileuszowe)Niezbędne narzędzia pracyPozytywną energię i profesjonalne wsparcie w wykonywaniu codziennych zadańRealne możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia w różnych obszarach księgowościMożliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)

Księgowa/ księgowy do pracy w biurze rachunkowym
Księgowa/ księgowy do pracy w biurze rachunkowym
Radomsko 30+ kilka dni temu

Poszukujemy księgowej/księgowego do pracy w biurze rachunkowym.Zakres obowiązków:·         samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych·         kontrola rozliczeń z kontrahentami, uzgadnianie sald·         kontakt z urzędami i instytucjami;·         kalkulacja i sporządzanie deklaracji JPK, PIT, CIT oraz innych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa·         przygotowywanie Bilansu i RZiS·         przygotowywanie sprawozdań okresowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości·         przygotowywanie sprawozdań do celów statystycznych GUS/NBP;·         prowadzenie ewidencji środków trwałychWymagania:·         doświadczenie zawodowe w prowadzeniu ksiąg rachunkowych umożliwiające samodzielne wykonywanie zadań przypisanych do stanowiska(praca w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem)·         praktyczna znajomość przepisów podatkowych·         odpowiedzialność i samodzielność·         sumienność, dokładność i terminowość·         umiejętność pracy pod presją czasu·         umiejętność pracy w zespole·         dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Pakietu Office·         mile widziana znajomość znajomość programu Comarch OptimaOferujemy:·         zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę·         dużą samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań·         pracę w zaangażowanym i wzajemnie wspierającym się zespole

Księgowa Łódź Śródmieście
Księgowa Łódź Śródmieście
Łódź 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe z siedzibą w Łodzi, poszukuje pracowników na stanowisko:KsięgowaMiejsce pracy: ŁódźOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:·        księgowanie dokumentów w systemie księgowo-finansowym,·        prowadzenie spraw kadrowych i księgowych,·        dekretowanie dokumentów,·        sporządzanie deklaracji do ZUS i US·        dbanie o wizerunek i estetykę miejsca pracy,·        wykonywanie innych zleconych czynności.WYMAGANIA:·        Chęć do pracy,·        Samodzielność i szybkość uczenia się,·        Wykształcenie wyższe·        Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,·        Wielozadaniowość oraz doskonała organizacja pracy własnej,·        Wysoka kultura osobista,·        Wymagane doświadczenie w pracy w Biurze Rachunkowym lub na podobnym stanowisku min. 1 rok.OFERUJEMY:·        Stabilne zatrudnienia na podstawie umowy o pracę·        Pracę na pełny etat·        Szkolenia oraz stałe podwyższanie kompetencji zawodowych·        Pracę w młodym zaangażowanym zespole·        Pakiet MultisportProsimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli o poniższej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r.(Dz.U. nr 133, poz.883).

Biuro podatkowe przyjmie na staż
Biuro podatkowe przyjmie na staż
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro Podatkowo - Księgowe przyjmie na staż/praktyki studentkę. Staż min. 2-3 razy w tygodniu. Czas odbywania praktyk do uzgodnienia z zainteresowaną. Oferujemy wsparcie w praktycznej nauce zawodu.

SENIOR ACCOUNTANT
SENIOR ACCOUNTANT
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. Naszą misją jest zaspokajanie złożonych potrzeb kadrowych naszych Klientów, w związku z tym do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z pełnym profesjonalizmem. Dla międzynarodowej firmy z siedzibą w Łodzi, wiodącego światowego dostawcy części do pojazdów, ceniącego takie wartości jak współpraca, wiedza specjalistyczna, produktywność i odpowiedzialność, poszukujemy: SENIOR ACCOUNTANT Miejsce pracy: Łódź Zakres odpowiedzialności: • Wspieranie Menedżera Finansowego w przygotowaniu danych i sprawozdań finansowych zgodnych z polskimi standardami rachunkowości • Sporządzanie deklaracji podatkowych (JPK, VAT, CIT) zgodnych z obowiązującymi przepisami finansowymi • Przygotowanie raportów do Głównego Urzędu Statystycznego, Narodowego Banku Polskiego • Aktywne wspieranie procesu zamknięcia miesiąca/roku w ścisłej współpracy z zespołem • Zarządzanie środkami trwałymi • Współpraca z audytorami zewnętrznymi/wewnętrznymi • Aktywnie działanie w kierunku ulepszenia i zwiększenie wydajności pracy poprzez usprawnianie procesów finansowych i wdrażanie optymalizacji. Profil zawodowy Kandydata/Kandydatki: • Wykształcenie wyższe, mile widziany tytuł magistra w dziedzinie finansów i rachunkowości • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku • Bardzo dobra znajomość polskiego prawa podatkowego, polskich zasad rachunkowości i wymagań ustawowych • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość Excela) • Język angielski – poziom minimum B2 • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wysoki stopień inicjatywy i samodzielności. Pracodawca oferuje: • Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę. • Dodatkowe świadczenia dla pracowników, takie jak ubezpieczenie zdrowotne i karta Multisport • Dostęp do szkoleń oraz najnowszych narzędzi w branży, dających możliwość ciągłego doskonalenia i podnoszenia wiedzy i umiejętności • Kursy językowe • Przyjazne i otwarte środowisko pracy sprzyjające równowadze między życiem zawodowym, a prywatnym. Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV na adres e-mail: @ W tytule wiadomości prosimy wpisać: SA/24 Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie www.gravet.com.pl/praca oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy
600000 zł
Rawa Mazowiecka 30+ kilka dni temu

MGL Sp. z o.o.z siedzibą w Rawie Mazowieckiej :poszukuje kandydatów na stanowisko: Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowymiejsce pracy: Rawa Mazowiecka (praca stacjonarna)umowa na zastępstwo Zakres obowiązków: ·        prowadzenie ewidencji księgowej wybranych operacji gospodarczych,·        weryfikacja i uzgadnianie sald księgowych;·        księgowanie wyciągów bankowych,·        księgowanie raportów kasowych,·        wystawianie faktur sprzedażowych VAT,·        sporządzanie innych zestawień/raportów wg potrzeb firmy,·        inne czynności zlecone przez przełożonych. Od wybranej osoby oczekujemy: wykształcenia min. średniego ekonomicznego, mile widziane wyższe,mile widziane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości,znajomości przepisów, a w szczególności z zakresu: rachunkowości, podatków,zaangażowania i samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,umiejętności analitycznego myślenia oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej,praktycznej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office (Excel, Word),konsekwencji i skuteczności w realizowaniu powierzonych zadań, dokładności, rzetelności, terminowości,·otwarcia na pozyskiwanie nowych umiejętności, zdolności do szybkiego przyswajania wiedzy,dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi systemu Asseco Softlab ERP,  W zamian oferujemy:      pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - umowa na zastępstwo,możliwość rozwoju,wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna z możliwością rozszerzenia, dofinansowanie karty sportowej Benefit Systems, dofinansowanie zajęć języka angielskiego, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego, inne świadczenia socjalne)niezbędne narzędzia pracy,program poleceń pracowniczych. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając przycisk APLIKUJ pod ogłoszeniem Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.W przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”  

Pomoc Księgowa - Łodź
Pomoc Księgowa - Łodź
600000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe PG Partner Gospodarczy w związku z rozbudową swojego oddziału w Łodzi poszukuje kandydatów oraz kandydatek do pracy na stanowisku: Pomoc księgowa.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Do najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie pomoc Samodzielnej księgowej przy:-prowadzeniu księgowości dla wybranych firm,-terminowym sporządzaniu deklaracji podatkowych,-przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowych.OFERUJEMY-umowa zlecenie,-elastyczne godziny pracy w wymiarze około 80-100 h/mc z możliwością dostosowania grafiku-możliwość rozwoju,-przyjazną atmosferę,-szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,-pracę w dogodnej lokalizacji.NASZE WYMAGANIA-wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość) lub w trakcie studiów,-terminowość, systematyczność i dokładność-samodzielność w działaniu,-odporność na stres,-wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalneDodatkowymi atutami będą znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu przynajmniej średnio-zaawansowanym oraz doświadczenie w pracy z systemem finansowym InsERT.

Główna Księgowa/Główny Księgowy
Główna Księgowa/Główny Księgowy
Łódź 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. Naszą misją jest zaspokajanie złożonych potrzeb kadrowych naszych Klientów, w związku z tym do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i z pełnym profesjonalizmem. Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z kapitałem zagranicznym, działającej na rynku polskim od 20 lat, poszukujemy osoby na stanowisko: Główna Księgowa/Główny Księgowy Miejsce pracy: wschodni region łódzki Główne obszary odpowiedzialności: • Prowadzenie ksiąg rachunkowych w spółce • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem księgowym • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz raportów dla urzędów i instytucji • Zarządzanie płatnościami i płynnością finansową firmy • Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz analiz i raportów dla kadry zarządzającej • Reprezentowanie spółki przed organami kontrolnymi • Współpraca z Biegłym Rewidentem. Profil zawodowy Kandydata/Kandydatki: • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe • Minimum 3-lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej oraz w zarządzaniu zespołem • Doświadczenie w przeprowadzaniu miesięcznych, rocznych zamknięć spółek prawa handlowego oraz w sporządzaniu sprawozdań finansowych • Biegła znajomość przepisów podatkowych ( PIT, CIT i VAT), finansowych oraz rachunkowych • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) • Praktyczna znajomość pakietu MS Office (w tym bardzo dobra znajomość Excela) • Doświadczenie w pracy na programie ERP • Mile widziana znajomość przepisów dotyczących działalności w Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Pracodawca oferuje: • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Zarządu Spółki z kapitałem zagranicznym • Konkurencyjne wynagrodzenie • Bogaty pakiet pozafinansowych elementów wynagrodzenia, w tym dofinansowanie kursów językowych. Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV na adres e-mail: @ W tytule wiadomości prosimy wpisać: GK12/23 Dziękując za zainteresowanie naszą ofertą informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami. Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Prywatności znajdującej się na stronie https://gravet.com.pl/RODO/ oraz zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy Gravet Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Sienkiewicza 13, w celu przedstawienia mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Jednocześnie potwierdzam zapoznanie się z Polityką Prywatności firmy Gravet Consulting Sp. z o.o., zostałem/zostałam poinformowany/na o celu i sposobie przetwarzania moich danych osobowych, okresie ich przechowywania oraz przysługujących mi prawach.

Księgowa/Księgowy-Piotków Trybunalski
Księgowa/Księgowy-Piotków Trybunalski
989000 zł
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, obsługi technicznej budynków.Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Księgowa/Księgowy(Posiadamy status zakładu pracy chronionej)Miejsce pracy: Piotrków TrybunalskiObowiązki:·        Prowadzenie ksiąg zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, obsługa programu XL·        Wystawianie faktur·        Księgowanie faktur sprzedaży·        Sprawdzanie dokumentów księgowych·        Przestrzeganie procedur i standardów firmy·        Kontakt z innymi działami·        Prace administracyjneWymagania: ·        Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (posiadamy status zakładu pracy chronionej)·        Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Głównej Księgowej·        Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa rachunkowego i podatkowego·        Wykształcenie średnie lub wyższe·        Biegła obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel)·        Zaangażowanie, wysoka motywacja do pracy·        Rzetelność i odpowiedzialność·        SkrupulatnośćOferta:·        Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat·        Pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole·        Narzędzia i wsparcie w wykonywaniu obowiązkówZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER System sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.

Zostań Managerem Sprzedaży -> Zarabiaj, rozwijaj się, buduj zespół
Zostań Managerem Sprzedaży -> Zarabiaj, rozwijaj się, buduj zespół
989000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Menedżer/Junior Menedżer Obszaru Sprzedaży -> Łódź i okoliceTwój zakres obowiązków·         Zaczniesz od szkolenia i wdrożenia, które będą obejmować: pozyskiwanie klientów, udział w spotkaniach i realizację indywidualnych celów sprzedażowych·         Kolejnym etapem będzie budowanie zespołu, poprzez rekrutowanie i wdrażanie do pracy·         Twoja codzienność to wspieranie członków zespołu w osiąganiu planów biznesowych poprzez: motywowanie, organizację szkoleń i monitorowanie pracy·         Ciągłe doskonalenie wiedzy produktowej i sprzedażowej – w naszej firmie stale uczysz się czegoś nowego·         Dbanie o relacje biznesowe z klientamiNasze wymagania·         Doświadczenie w sprzedaży i/lub prowadzeniu zespołu·         Sprawne zarządzanie czasem pracy·         Chęć rozwoju i systematycznego pogłębiania wiedzy·         Gotowość na współpracę w oparciu o umowę B2B·         Wykształcenie min. średnie·         Prawo jazdy kat. B·         Znajomość social mediów i zainteresowanie aktualnymi trendami rekrutacyjnymi będą dodatkowym atutemTo oferujemy·         Atrakcyjne, wieloskładnikowe wynagrodzenie (wsparcie finansowe, prowizje, premie i inne) – masz realny wpływ na wysokość dochodów·         Jasna ścieżka kariery – rozwiniesz się w kierunku samodzielnego menedżera·         Uczestnictwo w centralnych warsztatach wdrożeniowych·         Profesjonalny system szkoleń menedżerskich·         Kompleksowe wdrożenie do pracy - od początku otrzymujesz wsparcie doświadczonego menedżera oraz zespołu rekrutacyjno - wdrożeniowego·         Współpraca z ekspertami w dziedzinie ubezpieczeń·         Zagraniczne podróże w ramach konkursów i nagród za Twoją pracęBenefity·         spotkania integracyjne·         program emerytalny·         kawa / herbata·         możliwość uzyskania uprawnień·         Szeroki pakiet szkoleń menedżerskich·         Elastyczny czas pracy·         Nowoczesne narzędzia pracy·         Program poleceń·         Ubezpieczenie grupowe·         Pomoc finansowa w przypadku chorób i zdarzeń losowych·         Warsztaty wdrożeniowe

Główna księgowa
Główna księgowa
Zduńska Wola 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNasze wymagania A. Wymagania formalne 1. Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych. 2. Wykształcenie zgodne z art. 54 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.), tj. kandydat spełnia jeden z poniższych warunków: • ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, • ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, • jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów 3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych. 4. Brak prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko: mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwo skarbowe. Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. B. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych. 2. Biegła znajomość programów komputerowych służących do obsługi biurowej (Pakiet Office). 3. Znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania środków finansowych przyznanych na realizację projektów w ramach Programów Unii Europejskiej. 4. Znajomość ustawy o rachunkowości budżetowej oraz ustawy o finansach publicznych. 5. Znajomość rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych. 6. Znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. 7. Znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej. 8. Znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń pracowników, składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy oraz podatku dochodowego od osób fizycznych. 9. Znajomość: a. Ustawy o podatku od towarów i usług, b. Ustawy o zamówieniach publicznych, c. Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, d. Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 10. Umiejętność opracowywania planów finansowych, wykonywania sprawozdań, zestawień wg potrzeb. 11. Znajomość obsługi programów: Arisco, Comarch oraz obsługi systemu bankowości elektronicznej. 12. Umiejętność kierowania zespołem, delegowanie i rozliczanie z zadań. 13. Kultura osobista i umiejętność reprezentowania placówki w kontaktach z instytucjami i organizatorem. 14. Kompetencje: dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu, umiejętność: logicznego myślenia; analizy; radzenia sobie w sytuacjach stresowych; kierowania zespołem; komunikatywność, sumienność, terminowość, dokładność. Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku głównego księgowego: Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Bieżące i prawidłowe księgowanie wszelkich operacji finansowych. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych zgodnie z instrukcją. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora instytucji kultury sprawozdań o realizacji planu finansowego. Sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora. Naliczanie i odprowadzanie w terminie podatku od towarów i usług, podatku od nieruchomości. Prowadzenie spraw wiązanych z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych; Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji (PIT, CIT). Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury. Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych. Prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku instytucji. Nadzór nad pracą działu finansowego. Realizacji innych, nie wymienionych powyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, należą do kompetencji głównego księgowego. Warunki pracy i płacy: 1. Praca na podstawie umowy o pracę (zastępstwo), w wymiarze 1/2 etatu. 2. Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze od 6.000 złotych brutto (na pełen etat) i dodatek funkcyjny (do ustalenia) oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny, CV. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia). 4. Kopie dokumentów poświadczających staż pracy. 5. Oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana w wyniku prowadzonego naboru, przed zawarciem umowy o pracę, będzie zobowiązana doręczyć zaświadczenie o niekaralności wydane przez Krajowy Rejestr Karny). 6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych. 7. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejski Dom Kultury w Zduńskiej Woli moich danych osobowych wskazanych w dokumentach naboru w związku z prowadzonym naborem na stanowisko –Zastępca głównego księgowego”. Termin i miejsce składania dokumentów: Powyższe dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres: Sekretariat MDK, 98-220 Zduńska Wola, plac Wolności 26 w terminie do 31.01.2024r. do godz. 15.00 (zaliczamy datę wpływu do Sekretariatu MDK). Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacja powinna zostać złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego Księgowego" Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.mdk-zdunskawola.pl/.

Zatrudnię na stanowisko Księgowa BIURO rachunkowe SIERADZ praca ZDALNA
Zatrudnię na stanowisko Księgowa BIURO rachunkowe SIERADZ praca ZDALNA
890000 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Księgowa/Księgowyzakresem obowiązków jest kompleksowa obsługa księgowości i rachunkowości Spółek z o.o. , zgodna z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi;oczekujemy doświadczenia w biurze rachunkowym lub na podobnym stanowisku;mile widziane certyfikaty księgowe lub wykształcenie w kierunku finanse i rachunkowość;wymagamy od osoby samodzielności w działaniu, bardzo dobrej organizacji pracy, rzetelności, terminowości;oferujemy elastyczne godziny pracy, możliwość rozwoju zawodowego a przede wszystkim atrakcyjne warunki finansowe.

Doradca Klienta w Oddziale Operacyjnym - BOŚ Bank Łódź
Doradca Klienta w Oddziale Operacyjnym - BOŚ Bank Łódź
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:pozyskiwanie i obsługa klientów detalicznych,aktywna sprzedaż produktów bankowych,umiejętny dobór oferty produktowej Banku do potrzeb klienta,obsługa klientów z uwzględnieniem obsługi dyspozycji gotówkowych klientów Banku,budowanie i utrzymywanie relacji z klientami detalicznymi. Wymagania:doświadczenie w bankowości lub finansach oraz znajomość produktów bankowych, w tym kredytów hipotecznych,wykształcenie wyższe,umiejętność skutecznej prezentacji oferty handlowej i pozyskiwania klientów,doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług, w szczególności w zakresie sprzedaży kredytów gotówkowych i hipotecznych,komunikatywność i umiejętność współdziałania w zespole,wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,zaangażowanie, kreatywność i energia w działaniu,ukończony kurs kasjera walutowo-złotowego lub gotowość do jego ukończenia we własnym zakresie. Warunki zatrudnienia:atrakcyjne warunki zatrudnienia,możliwość rozwoju w jedynej takiej instytucji z misją ekologiczną o ugruntowanej pozycji na rynku,dofinansowanie zajęć sportowych,prywatna opieka medyczna,dofinansowanie szkoleń i kursów,ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,program rekomendacji pracowników,inicjatywy dobroczynne,projekty wolontariackie/ekologiczne,trzy dni wolnego z tytułu wolontariatu,upominki świąteczne,świadczenia świąteczne,sekcje sportowe,program kafeteryjny,dostęp do biblioteki e-booków i audiobooków Legimi,programy wellbeingowy,atrakcyjne lokalizacje biur i oddziałów banku,system premiowy.

Referent ds. finansowych
Referent ds. finansowych
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcącą osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija. Dziś możemy się poszczycić mianem lidera w dziedzinie usług edukacyjnych jesteśmy w 80 miastach w całej Polsce.Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:Referent ds. finansowychMiejsce pracy:ŁódźJEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Rozliczaniem faktur kosztowych/rachunkowych Wyjaśnianiem spraw dotyczących wystawionych dokumentów finansowych Rejestracją i katalogowaniem umów: najmu, marketingowych, cywilnoprawnych Sprawdzaniem raportów kasowych Sprawdzaniem raportów delegacji Sprawdzaniem zgodności rachunków z założonymi budżetami Nadzorowaniem budżetów Filii i ich kwartalnym rozliczaniemAPLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ: Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek ekonomiczny lub finansowy Znajomość pakietu MS Office, EXCEL na poziomie średniozaawansowanym (warunek konieczny) Wysoko rozwinięte zdolności analityczne Umiejętność organizowania pracy i inicjatywy w działaniu Łatwość nawiązywania relacji oraz umiejętność pracy zespołowej Staż, praktyki lub inne aktywności w czasie studiów będą mile widzianePRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE: Umowę o pracę Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy Możliwość korzystania ze szkoleń Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Praca w biurze rachunkowym
Praca w biurze rachunkowym
790000 zł
Łask 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe zatrudni asystenta/kę ds. księgowo-kadrowych.Do obowiązków pracownika będzie należało:weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedażydekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowychkompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowychweryfikacja i monitorowanie rozrachunkówrozliczanie płatnościpomoc przy sporządzaniu dokumentacji kadrowejpomoc przy sporządzaniu rozliczeń płacowychOczekiwania:wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci)dobra znajomość obsługi komputera (znajomość programów księgowo-kadrowych mile widziana)dobra organizacja czasu pracy, rzetelność i punktualnośćumiejętność pracy samodzielnej jak i również w zespole

Asystent ds ksiegowosci
Asystent ds ksiegowosci
790000 zł
Zgierz 30+ kilka dni temu

Poszukujemy asystenta/asystentki ds księgowości. Praca w firmie z wieloletnim doświadczeniem. Zakres obowiązków Przyjmowanie i weryfikacja faktur Kontrola poprawności danych i wprowadzanie ich do systemów Rozliczanie wydatków pracowniczych & delegacji Kompletowanie dokumentacji dla księgowości Wystawianie faktur sprzedażowych, korekt, not Bieżąca analiza i kontrola należności Skanowanie dokumentacji, archiwizacja Ścisła współpraca z innymi działami w kwestii rozliczeń Przygotowanie rozliczeń i zestawień na potrzeby wewnętrzne Wykształcenie średnie lub wyższe Minimum dwuletnie doświadczenie w księgowości/finansach lub podobnie Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Exel i MS Word) Umiejętność samodzielnej pracy jak i współpracy w zespole Bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji samodzielnej pracy Skrupulatność, dokładność, dociekliwość Gotowość do zdobywania nowych kompetencji Chęć poznania i pracy z systemami komputerowymi (system do fakturowania Subiekt GT )

Lider w Zespole Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych
Lider w Zespole Obsługi i Sprzedaży Produktów Bankowych
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Co Cię czeka?Zarządzanie pracą podległego zespołu coachingowego,Monitorowanie pracy Zespołu ( kontrola wskaźników, realizacja celów),Miesięczna ocena jakości pracy podległych pracowników,Motywowanie pracowników,Dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników,Analiza i raportowanie działalności zespołu,Dokładne i sumienne wykonywanie powierzonych zadań.Co Ci się przyda:Min. rok doświadczenia w zarządzaniu zespołemNastawienie na cel Radzenie sobie w trudnych sytuacjach,Umiejętność przekazywania wiedzy,Tworzenie pozytywnych relacji,Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,Zaangażowanie w wykonywane obowiązki, kreatywność,Rzetelność, sumienność, systematyczność, odpowiedzialność, lojalność.

Ksiegowa Kadrowa
Ksiegowa Kadrowa
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Grupa EMAS Polska poszukuje na stanowisko Księgowa/KadrowaZakres obowiązków księgowych:weryfikacja dokumentów zakupu pod względem formalnym oraz rachunkowo-podatkowymewidencjonowanie faktur zakupu towarów krajowych, importu i WNT oraz kosztówmonitoring rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentamipomoc w uzgadnianiu kont księgowychBudzetP&LRealizacja wszelkich płatności zgodnie harmonogramemZakres obowiązków kadrowo-płacowych:przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnychprowadzenie akt osobowychnaliczanie wynagrodzeń i zasiłków oraz sporządzanie listy płacsporządzanie dokumentacji i deklaracji PIT, ZUS, GUS, PFRON, PPKNasze wymaganiaminimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuwykształcenie min. średnie, preferowane wyższepraktyczna znajomość zasad rachunkowości i aktualnych przepisów VAT, CITdobra znajomość Kodeksu Pracy, ustawy PIT w zakresie wynagrodzeń, przepisów ZUS oraz programu Płatnikznajomość obsługi programów MS Office, w szczególności Word i ExcelTerminowość, dokładność i dobra organizacja pracyTo oferujemyPracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze

Agent Ubezpieczeniowy
Agent Ubezpieczeniowy
790000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika na stanowisko agenta ubezpieczeniowego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:kompleksowa obsługa Klientadoradztwo dotyczące polisy ubezpieczeniowej dopasowanej do potrzeb Klientazawieranie umów ubezpieczeniakontakt telefoniczny z Klientami i partnerami biznesowymiWYMAGANIA:doświadczenie w branżykomunikatywnośćumiejętność nawiązywania kontaktu z Klientemsamodzielność w realizacji zadańOFERUJEMY:stabilną spokojną pracę na terenie Łodzi dostęp do stałej bazy Klientówszkolenia doskonalące wiedzę z zakresu ubezpieczeń i technik sprzedażowychwynagrodzenie stałe + prowizjaZapraszamy!

Praca stacjonarna, obsługa klienta
Praca stacjonarna, obsługa klienta
149000 zł
Pabianice 30+ kilka dni temu

Poszukuje Specjalisty Obsługi Klienta, który dołączy do naszego zespołu. Oczekujemy od kandydata: - Minimum rocznego doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych. - Praktycznej znajomości technik sprzedaży. - Znajomości pakietu MS Office. Wymagane umiejętności: - Silne umiejętności relacyjne. - Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. - Samodzielność w wykonywaniu zadań. - Kreatywność w podejściu do problemów. - Pozytywna energia i entuzjazm. Jeśli spełniasz te kryteria i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, czekamy na Twoje zgłoszenie! Przed podpisaniem umowy o pracę złożysz oświadczenie dotyczące braku prawomocnego wyroku za popełnienie umyślnego przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń

Asystent Działu Handlowego (Samochody marki Mercedes-Benz)
Asystent Działu Handlowego (Samochody marki Mercedes-Benz)
990000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Sieć Dealerska marki Mercedes-Benz - Sobiesław Zasada Automotive - posiada wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, wysoko wykwalifikowaną kadrę oraz rozbudowaną sieć oddziałów. Firma zajmuje się sprzedażą i serwisem samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Stale rozwija się, dbając o najwyższą jakość obsługi Klienta. Salony i serwisy spełniają najwyższe standardy marki Mercedes-Benz.Jeśli chcesz być częścią dynamicznego środowiska, w którym rozwijamy się wraz z marką Mercedes-Benz, sprawdź aktualne oferty pracy na naszej stronie internetowejwww.zasadaauto.pl/kariera/Twoja przyszłość w motoryzacji może rozpocząć się właśnie tutaj.Miejsce Pracy: ŁódźCzym będziesz się zajmować:Przyjmowanie dostaw samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-BenzDokumentacja zdjęciowa przyjmowanych samochodówWprowadzanie dostaw pojazdów do systemuMonitorowanie stanu pojazdów na parkinguPrzyjmowanie i przetwarzanie zleceń transportowychPlanowanie i koordynacja transportu dla kierowcówOrganizacja przygotowań do transportuDbałość o czystość samochodówWydawanie pojazdów kierowcom zgodnie z harmonogramem transportuCzego oczekujemy od Kandydatów:Wykształcenia min.: średnie (mile widziane techniczne lub logistyczne)Doświadczenia w prowadzeniu samochodów osobowych i dostawczychMile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuDokładności i sumienności w wykonywaniu obowiązkówUmiejętności efektywnej organizacji czasu pracyUmiejętności komunikacyjnychPrawa jazdy kat.: BCo oferujemy:Umowa o pracę na czas określony (1 rok)System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)Program Rekomendacji PracownikówSpotkania okolicznościowe oraz integracyjnePrywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życieKarta MyBenefit (dofinansowanie do siłowni, teatru, kina, księgarni i wielu innych!)Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracyZainteresowanych zapraszamy do przesyłania CV przez formularz aplikacyjnyZastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Administratorem danych jest Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o. Sp.j. z siedzibą w Krakowie przy ul. Armii Krajowej 19. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego.

Specjalista ds. finansowych językiem angielskim
Specjalista ds. finansowych językiem angielskim
990000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Stratega Market Research to firma specjalizująca się w przeprowadzaniu badań rynkowych i opinii publicznej. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości danych i analiz, które pomagają naszym klientom podejmować mądre i świadome biznesowe.Szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. finansowych.Obowiązki:Wystawianie faktur sprzedażowych w OptimieWeryfikowanie faktur kosztowychPrzygotowywanie budżetów projektowychKontrolowanie kosztów projektowychPrzeprowadzania analiz finansowychPrzygotowanie dokumentów dla działu księgowegoNadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, kadrowychZakupy materiałów biurowychInne prace logistyczne i biuroweKontakty z klientami polskimi oraz zagranicznymiRozliczenie płatności oraz kontakt z respondentamiProwadzenie rejestrów: list obecności, urlopów itp.Zamawianie oraz wysyłka przesyłek, dokumentówKontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Prowadzenie cotygodniowych spotkań dotyczących kontroli kosztów projektowych (online) z Project Managerami w jęz. polskim oraz angielskimWsparcie Starszej Księgowej w procesach finansowo - księgowychWymagania:Umiejętność komunikacji interpersonalnejDoświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rokSwoboda przeprowadzania rozmów telefonicznych w języku polskim oraz angielskimObsługa Excel i WordObsługa formularzy GoogleSamodzielność i umiejętność pracy w zespoleDokładność i dbałość o szczegółyZdolność do pracy pod presją czasuZnajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanymDuża inicjatywa pracy i zdolność do szukania nieszablonowych rozwiązań.Prawo jazdy kat. BStatus studentaDyspozycyjnośćOferujemy:Pracę w dynamicznym środowisku badawczym.Możliwość rozwoju zawodowego.Przyjazną atmosferę pracy.Jeśli jesteś osobą komunikatywną, samodzielną i zainteresowaną pracą na Specjalista ds. finansowych w dynamicznej firmie badawczej, czekamy na Twoje zgłoszenie.

Zatrudnię Główna Ksiegowa
Zatrudnię Główna Ksiegowa
990000 zł
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

Zatrudnienie ksiegowa na 1/2 etatu do prowadzenia spraw podatkowo-ksiegowych w spółce prawa handlowego. Praca na terenie Piotrkowa Trybunalskiego - okolice Fokusa. W celu uzyskania więcej informacji proszę o kontakt telefoniczny pod nr 53*******00.

Przyłącz się do Naszego Zespołu jako Doradca Finansowy!
Przyłącz się do Naszego Zespołu jako Doradca Finansowy!
990000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Poszukuje dynamicznych i ambitnych młodych osób, którzy będą częścią naszego zespołu!Jeśli jesteś gotów/a na wyzwania, chcesz rozwijać się w obszarze finansów, zdobyć cenne doświadczenie oraz wykazać się innowacyjnym podejściem do rozwiązywania problemów, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie.Stanowisko: Doradca FinansowyLokalizacja: Łódź centrumWymagania:Poszukujemy kandydatów w wieku od 18 do 26 lat, z mile widzianym statusem studenta. Jednakże, otwarcie zapraszamy do udziału w rekrutacji osoby w wieku do 40 roku życia, które przejawiają zainteresowanie i chęć dołączenia do naszego zespołu.Zainteresowanie rynkiem finansowymKreatywność i zdolność myślenia "poza schematem"Umiejętność pracy zespołowejOtwartość na rozwój zawodowyOferujemy:Ciekawą pracę w dynamicznym zespoleMożliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowejPraktyki na studiaSzkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowymElastyczne godziny pracyAtrakcyjne wynagrodzenieWyjazdy firmowe obejmujące cały światIndywidualny rozwój i wsparcie w zdobywaniu nowych umiejętnościZadania:Analiza i interpretacja danych finansowychWspółpraca z zespołem przy projektachAktywne uczestnictwo w branżowych wydarzeniach i szkoleniachŚledzenie i analiza nowości finansowychJeśli jesteś gotów/a podjąć nowe wyzwania i rozwijać się razem z nami, prześlij swoje CV na adres mailowy. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie naszą ofertą pracy.

Praca Biurowa, Obsługa Klienta
Praca Biurowa, Obsługa Klienta
Pabianice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: Realizowanie planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Budowanie portfela klientów

Księgową do firmy transportowej
Księgową do firmy transportowej
380000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Firma atrans-team sp z.o.o zatrudni księgową/kadrowądo obowiązków pracownika będzie należało:*weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży*dekretowanie i księgowanie dokumentów kosztowych*kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych*weryfikowanie i monitorowanie rozrachunków*prowadzenie ewidencji środków trwałych*sporządzanie bilansów, sprawozdań finansowych*sporządzanie deklaracji ZUSOczekujemy od kandydatki:*doświadczenie w prowadzeniu księgowości*znajomości zasad i praktyk księgowych, przepisów dotyczących rachunkowości, przepisów prawa podatkowego*umiejętności pracy samodzielnej jak również w zespoleOferujemy:*pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku i szerokich perspektywach rozwoju*możliwość wzbogacenia posiadanej wiedzy praktycznej i zdobycie doświadczenia*wsparcie ze strony doświadczonej kadryPraca w biurze w Łodzi przy ul. Żeromskiego 94C

praca dla księgowej PKPiR
praca dla księgowej PKPiR
380000 zł
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe zatrudni samodzielną księgową do prowadzenia księgowości w formie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów.Wymagane kilkuletnie doświadczenie i znajomość przepisów podatkowych w zakresie PIT i VAT.Praca stacjonarna w godzinach 8.00- 16.00 w Piotrkowie Trybunalskim. Dodatkowo oferujemy pakiet prywatnej opieki medycznej.

Księgowa/y w firmie produkcyjno - handlowej VILLARO / mmer Łask
Księgowa/y w firmie produkcyjno - handlowej VILLARO / mmer Łask
380000 zł
Łask 30+ kilka dni temu

VILLARO / mmer Łask - Producent odzieży męskiej z własną siecią salonów sprzedaży – poszukuje osoby na stanowisko - księgowa/y. Idealny kandydat to osoba dokładna i skrupulatna, posiadająca minimum 2-letnie doświadczenie, zaangażowana w powierzony zakres obowiązków oraz potrafiąca pracować pod presją czasu. Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku księgowego należy m.in.:·         prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz obsługa JDG·         udział przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych;·         przygotowywanie raportów dla takich organów jak GUS;·         sporządzanie deklaracji podatkowych;·         prowadzenie  dokumentacji księgowej;·         monitorowanie zmian w prawie podatkowym;·         tworzenie sprawozdań finansowych, zestawień dla Zarządu;·         współpraca z pozostałymi działami firmy.  Wymagania:·         Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata,·         Znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,·         Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej,·         Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,·         Zaangażowanie i dokładność,·         Znajomość programów z grupy INSERT (Rewizor, Rachmistrz, Subiekt)

Doradca Ubezpieczeniowy
Doradca Ubezpieczeniowy
320000 zł
Augustów 30+ kilka dni temu

Doradca ds. ubezpieczeń – praca dodatkowa Lokalizacja: Augustów Forma zatrudnienia: Umowa zlecenieTwoje zadania:Sprzedaż ubezpieczeń nieruchomości „od drzwi do drzwi”Dbanie o wysoką jakość obsługi klientówRealizacja indywidualnych celów sprzedażowychposprzedażowa obsługa klientów ubezpieczonychTwoje doświadczenie i umiejętności:Otwartość, komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy z Klientem,Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w sprzedażyprawo jazdy kategorii „B”Specjalnie dla Ciebie mamy:Umowa zlecenieWdrożenie do pracyMożliwość stworzenia elastycznego grafikuSzkolenia produktowe, branżowe, sprzedażowe podnoszące Twoje kwalifikacjePoznaj nasOd 30 lat w Polsce tworzymy wyjątkowe miejsce pracy UNIQA. Jesteśmy 6. co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce.  Chcemy, aby klienci wybierający UNIQA, wybierali lepsze życie. Zapewniamy im to, ubezpieczając i otaczając opieką ich zdrowie, życie i majątek. Co więcej, chcemy inspirować klientów do lepszego życia - dłuższego, zdrowszego i bezpieczniejszego. Z tą samą troską myślimy o naszych pracownikach. Naszą odpowiedzialność, stabilność i wiarygodność potwierdzają nagrody:Najlepsi Pracodawcy w Polsce 2023 Forbes

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Główna Księgowa / Główny Księgowy
320000 zł
Żychlin 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Główna Księgowa / Główny Księgowy. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin w Firmie ZŁOTE RĘCE Tobiasz Pietrzak w biurze w Żychlinie bądź w Łodzi.Zakres obowiązków: Pełna księgowość (księgi rachunkowe);Kadry i płace;VAT, CIT, PIT;Sprawozdania;Ewidencja środków trwałych;GUS, PFRON.Oczekiwania: Wykształcenie wyższe kierunkowe;Doświadczenie na podobnym stanowisku;Mile widziana prawo jazdy kategorii B;Oferujemy: Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; Możliwość zdobycia wszechstronnego doświadczenia i rozwoju zawodowego; Narzędzia niezbędne do pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i efektów pracy. Aplikację prosimy kierować poprzez formularz kontaktowy załączając CV.Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ZŁOTE RĘCE Tobiasz Pietrzak, (99-320 Żychlin, ul. 3 Maja 22), w celu realizacji procesu rekrutacji”.Fakultatywnie: "Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez ZŁOTE RĘCE Tobiasz Pietrzak, (99-320 Żychlin, ul. 3 Maja 22), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”.www.zloterece.pl

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Łódzkie