Wszystkie ogłoszenia w kategorii Finanse / Księgowość
Praca jako doradcaelastyczny grafikwynagrodzenie zależne od pracy jako się włożydoświadczenie nie jest wymagane co potrzebne nauczymy na szkoleniachMoże to być praca jako dorywcza lub jako stała.Wymagania18 latWykształcenie średnieNie karalność.Kontakt 73*****98
Hurtownia Farmaceutyczna LUBFARM S.A. to solidny i stabilny dostawca leków i wyrobów medycznych do aptek.Poszukujemy osoby na stanowisko: Księgowa/KsięgowyGłówne zadania:· wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów do systemu Finansowo-Księgowego· wystawianie pozostałych faktur sprzedaży,· bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald rozrachunkowych,· księgowanie dokumentów krajowych oraz zagranicznych,· wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych,· archiwizacja dokumentów.Nasze wymagania:· praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,· 2-letnie doświadczenie w księgowości,· znajomości programów pakietu MS Office – w szczególności Excel,· umiejętność pracy w zespole, dobrej organizacji pracy własnej,· umiejętność analitycznego myślenia oraz dokładność,· zaangażowanie w powierzone obowiązki.Oferujemy:· pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,· stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,· szkolenie w zakresie wykonywanych zadań. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem OLX.Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.Przesyłając swoje CV w odpowiedzi na powyższą ofertę zgadzasz się na przetwarzanie przez Lubfarm S.A. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Zgoda obejmuje wszystkie dane osobowe ujęte w Twoich dokumentach aplikacyjnych, również te które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa lub nie są niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Dodatkowo prosimy o nieumieszczanie w dokumentach aplikacyjnych danych wrażliwych, to jest informacji o: Twoim stanie zdrowia, niepełnosprawnościach, poglądach politycznych lub religijnych oraz innych danych określonych w art. 9 RODO. Zgodnie z przepisami nie mamy podstawy do przetwarzania takich informacji o Tobie bez Twojej wyraźnej zgody lub gdy przepis nam na to nie pozwala. W związku z tym nie będziemy rozpatrywać aplikacji, które zawierają takie informacje.Klauzula informacyjnaAdministratorAdministratorem Twoich danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest: Lubfarm S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Łanowa 8, 20-750 Lublin(dalej w treści zwany „Administrator” lub „Lubfarm”).Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych.W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych możesz się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod nr tel. 536 – 454 - 199.Twoje dane osobowe jako osoby ubiegającej się o zatrudnienie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu o pracę, na które odpowiedziałaś/ odpowiedziałeś.W zakresie określonym w ust. 1 podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 221 § 1 i 2 Kodeksu Pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) [dalej w treści „RODO”].Jeżeli wyrazisz dobrowolną zgodę Twoje dane osobowe będą przetwarzane także:- w zakresie Twojego wizerunku tj. zdjęcia w CV (podstawa prawna: art. 221a § 1 i 3 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a RODO),- w zakresie innych danych osobowych niż danych, o których mowa w art. 221a § 1 Kodeksu pracy za wyjątkiem danych osobowych wskazanych w art. 10 RODO (podstawa prawna: art. 221a § 1 i 3 Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a RODO),- w zakresie szczególnych kategorii danych osobowych np. danych biometrycznych (podstawa prawna: art. 221b § 1 Kodeksu pracy i art. 9 ust. 2 lit. a RODO),- w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).Nadto na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO podstawą jest uzasadniony interes administratora, którym jest przeciwdziałanie i zapobieganie oszustwom oraz dochodzenia lub ochrona przed roszczeniami.W zakresie podstawy prawnej wynikającej z art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit a RODO Twoja zgoda może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.Odbiorcami Twoich danych osobowych będą pracownicy działu personalnego, kadra kierownicza, zarząd Administratora oraz upoważnione osoby, uczestniczące w procesie dotyczącym ubiegania się kandydatów o zatrudnienie.Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji (ubiegania się o zatrudnienie) na dane stanowisko – maksymalnie przez 60 dni. Jeśli wyrazisz zgodę na wykorzystanie danych osobowych w celu przyszłych rekrutacji, dane będą przechowywane i przetwarzane przez czas nie dłuższy niż 12 miesięcy. W razie cofnięcia zgody na przyszłe rekrutacje lub wykorzystanie wizerunku dane te zostaną niezwłocznie usunięte. W przypadku przetwarzania danych dla celu uzasadnionego interesu administratora do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub przedawnienia roszczeń.Podanie danych osobowych o których mowa w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3, i danych osobowych podanych w pkt. 4-6 Kodeksu pracy, o ile jest to niezbędne do wykonania pracy na danych stanowisku - jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.Brak wyrażenia zgody na przetwarzanie wizerunku nie wpływa na proces rekrutacji na stanowisko, na które aktualnie aplikujesz.Podanie danych osobowych o których mowa w art. 221a § 1 i 3 Kodeksu pracy (zgoda dotycząca przetwarzania innych danych niż dane wskazane w art. 221a § 1 Kodeksu pracy) nie może być podstawą niekorzystnego traktowania Ciebie w procesie ubiegania się o zatrudnienie lub stanowić podstawy do odmowy zatrudnienia (art. 221a § 2 Kodeksu pracy),Brak wyrażenia zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji nie wpływa na proces rekrutacji na stanowisko, na które aktualnie aplikujesz.Przysługuje Ci prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu (w przypadku przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO), a także cofnięcia zgody (w przypadku przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub 9 ust. 2 lit. a RODO) na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.Twoje dane nie będą przekazywane poza obszar EOG.Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
Firma Full Job Polska,dynamicznie rozwijająca sie agencja pracy , poszukuje do swojego zespołu w biurze w Lublinie :: Młodszej księgowejSzukamy osoby z małym lub większym doświadczeniem w księgowości,która mogłaby nabrać doświadczenia i uprawnień podczas pracy w naszym zespole.Zakres obowiązków :dekretowanie faktur kosztowych i przychodowychweryfikowanie dokumentówksięgowanie wyciągów bankowychsporządzanie pism/odpowiedzi do urzędówOczekujemy:doświadczenia w księgowaniu min.1rok jako młodsza księgowadobrej znajomości microsoft office(excell , word)znajomości programów księgowych(mile widziane Optimy,ale również pomocne będzie Rewizora,Gratyfikanta,Subiekta,Symfonii,Enovy )Oferujemy :prace na umowę o pracę lub zlecenie(do wyboru,jeśli np. studiujesz)prace w pełnym wymiarze godzin 8.00-16.00atrakcyjne wynagrodzenie ,uzależnione od doświadczeniastabilna pracę w jednej z największych agencji pracy w Polscemiłą atmosferę w pracybenefityInformujemy że skontaktujemy sie z wybranymi osobami posiadające interesujące nas kwalifikacje. Inspektorem Państwa danych osobowych będzie spółka Full Job Polska Sp. z o.o. z siedziba w Lublinie przy ul.F.Chopina 33/1,20-023 Lublin.
Bieżące monitorowanie należnościAktywna windykacja należności przeterminowanychCodzienna analiza zamówień, kontakt z klientamiGenerowanie wezwań do zapłaty, potwierdzanie sald należnościKontrola i wyjaśnianie rozrachunków klientaPrzygotowywanie raportów należności Doświadczenia w windykacji lub w telefonicznej obsłudze klientaUmiejętność asertywnego prowadzenia rozmówUmiejętności analityczneWysoka kultura osobista, komunikatywność, otwartośćDobra znajomość MS OfficeDobra organizacja pracyMile widzianeWykształcenie wyższe kierunkowe Atrakcyjne wynagrodzenieStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna Medicover i wiele innychZniżki pracownicze na oferowane produktyMożliwość rozwoju zawodowego i awansuNastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę Administratorem Twoich danych osobowych jest Farutex Sp. z o.o.. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), którą wyraziłaś/ wyraziłeś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Na podstawie zgody będziemy także przetwarzać Twoje dane jeśli wyraziłeś/wyraziłaś chęć udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych. Dane będą przez nas przetwarzane do czasu zakończenia danego postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy. W przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych dane będziemy przetwarzać przez 24 miesiące. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłaś/ wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Masz prawo do wycofania wcześniej udzielonej zgody, jednak cofnięcie zgody nie wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Odbiorcą Twoich danych osobowych mogą być dostawcy usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcy systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcy usług IT, takich jak hosting, oraz dostawcy systemów informatycznych. Twoje dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym nie będą podlegały profilowaniu. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem kontakt(małpa)farutex.pl.
Biuro rachunkowe poszukuje Kandydata/tki na stanowisko Młodszy/a Księgowy/aZAKRES OBOWIĄZKÓW:- Księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży oraz wyciągów bankowych- Pomoc w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca- Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, pilnowanie rozrachunków klientów, archiwizowanie dokumentacji- Sporządzanie raportów, zaświadczeń i inne prace na zlecenieOD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:- wykształcenia wyższego kierunkowego, preferowane kierunki - Ekonomia, Finanse, Rachunkowość, Matematyka- skrupulatności, odpowiedzialności, chęci do nauki i dalszego rozwoju,- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości spółek- mile widziana znajomość zasad rachunkowości, przepisów dotyczących prawa bilansowego, podatkowego- mile widziana znajomość oprogramowania firmy ComarchOFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość rozwoju zawodowego i osobistegoMożliwość zdobycia kompleksowego doświadczenia w zakresie pełnej księgowości i podatków
Kończysz właśnie studia lub niedawno je skończył_ś i szukasz stałej pracy? A może masz już pierwsze doświadczenia w korporacji i chcesz zrobić kolejny krok w karierze?W obu tych przypadkach ta rola będzie dla Ciebie idealna!Szukamy analityków AML z j. niemieckim i chętnie zaprosimy do zespołu zarówno osoby dopiero wchodzące na rynek pracy, jak i takie już z pierwszym doświadczeniem (niekoniecznie w AML, wystarczy, że mówisz płynnie po niemiecku i ta tematyka Cię interesuje!).Naszym klientem jest firma z branży konsultingowej. Na pewno możesz liczyć na świetne wdrożenie, a potem na ciekawe możliwości rozwoju w organizacji.Zespół pracuje hybrydowo (2 dni w tygodniu w biurze).Praca poniedziałek - piątek, w godzinach biznesowych.Do Twoich zadań będzie należeć:monitorowanie transakcji i analizowanie nieścisłościanaliza profilu klienta i weryfikacja poprawności danych (KYC)administracja dokumentacją sporządzoną w języku niemieckimprzygotowywanie raportów i zestawieńkontakt z klientami niemieckojęzycznymi (mailowo oraz telefonicznie) Twoje umiejętności i doświadczenie:bardzo dobry niemiecki (C1)komunikatywny angielski (B1/B2)zainteresowanie bankowością i finansami, przestępstwami finansowymi oraz AMLznajomość MS Office (Excel, Word) Mile widziane:wykształcenie wyższe kierunkowe (studenci ostatnich lat także mogą śmiało aplikować)Co zyskujesz?:umowa o pracęprywatna opieka medycznaplatforma benefitowaubezpieczenie na życiebogaty pakiet szkoleń i ciekawe możliwości rozwojuelastyczne godziny pracy Administratorami danych osobowych są Grafton Recruitment Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, Rondo Daszyńskiego 1 (KRS: 0000744760) oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę). Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychInformujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329
To masz na bank: umowa o pracę (pierwsza na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w 1 Oddziale w Lublinie, ul. Spółdzielczości Pracy 26zespół/lider: Beata Zabłotna-Kłębokowska udział w szerokiej ofercie benefitowej Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie w sektorze finansowym - jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym. Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw. Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy. Aplikuj, jeśli: masz wykształcenie minimum średnie, posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, potrafisz wywołać uśmiech, zrozumieć emocje i wczuć się w sytuację klienta, lubisz działać zespołowo i osiągać wspólnie ustalone cele, chcesz rozpocząć swoją karierę w bankowości. Mile widziane, jeśli będziesz mieć: umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w ustaleniu celu wizyty w oddziale, cierpliwość oraz umiejętność przekazywania wiedzy, co będzie dużym wsparciem w edukowaniu i digitalizacji naszych klientów, umiejętności organizacyjne, które umożliwią sprawną koordynację i efektywne zarządzanie ruchem klientów. Twoje zadania w tej roli: witanie, ustalanie celu wizyt oraz zapewnienie płynnej obsługi klientów w oddziale, udzielanie ogólnych informacji na temat oferty produktów i usług bankowych, zapewnienie klientom najwyższej jakości obsługi i pozytywnych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale, zachęcanie do korzystania z kanałów zdalnych oraz edukacja w zakresie zdalnej bankowości i cyberbezpieczeństwa, wsparcie przy zakładaniu aplikacji mobilnej i korzystaniu z usług bankowości internetowej. Na bank zadbamy dla Ciebie o: umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w Oddziale (lokalizacja na początku oferty), ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego), ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych, system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego, kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, możliwość udziału w wolontariacie, dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci), benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala, program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku. Jak wygląda wdrożenie i rozwój? Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań. Pierwsze szkolenie będzie trwało 1,5 miesiąca w ramach Akademii Rozwoju Mocy. Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania. Dołącz do nas w 3 krokach: wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu, spotkaj się z rekruterem i menadżerem, pracuj z nami w naszym Zespole! Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym. Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
Biuro rachunkowe poszukuje osoby na stanowisko: Młodsza księgowa / Młodszy księgowy.Pracujemy na programach Insert nexoMiejsce pracy: Lublin . Możliwość częściowej pracy zdalnejWymiar pracy: pełny lub niepełny (minimum ½ etatu) Oferujemy:· pracę stacjonarną z możliwością pracy zdalnej (system stacjonarny lub hybrydowy)· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę· wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i zaangażowania· pracę w przyjaznej atmosferze ze wsparciem od doświadczonych osób· możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w księgowości· elastyczny czas pracy· kartę multisportZakres obowiązków:· wsparcie w prowadzeni u PKPiR oraz ksiąg rachunkowych klientów biuraOczekiwania:· studia w obszarze Finansów i Rachunkowości, Matematyki lub Księgowości.· dobrej samoorganizacji pracy i czasu · nastawienia na rezultat, otwartości, zaangażowania w wykonywane obowiązki· chęć do nauki i pracy w księgowościOsoby zainteresowane, prosimy o przesłanie CV.
Główne zadania:telefoniczny i mailowy kontakt z klientami naszych doradców finansowychbieżący kontakt z towarzystwami ubezpieczeniowymi i managerami prowadzenie dokumentacji ubezpieczeń majątkowychposzerzanie swojej wiedzy i udział w szkoleniach Czego poszukujemy?przystosowania do dynamicznego środowiskaodpowiedzialności za powierzone zadaniadobrej organizacji swojej pracy systematyczności i gotowości do wykonywania powtarzalnych zadańposzanowania przepisów i zasad empatii - wybierasz rozwiązania najlepsze dla klienta, nie dla Ciebie!odwagi do zadawania pytań i własnego zdania Lokalizacja: biuro na ul. KrasińskiegoWynagrodzenie: podstawa + prowizjaCzas pracy: elastyczny grafik dostosowany do Twojego planu stdiów Poznaj Phinance: doradztwo finansowe to nasza specjalność! Jesteśmy jedną z największych i najprężniej działających firm pośrednictwa finansowego w Polsce. Nasza misja to zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i spokoju naszym klientom. Jej wypełnianie świetnie nam idzie: mamy najszerszą ofertę produktową i od ponad 20 lat jesteśmy obecni na rynku. Zapewniamy sprawdzone rozwiązania finansowe na podstawie kompleksowych usług związanych z inwestowaniem, oszczędnościami, ubezpieczeniami na życie i zdrowotnymi, ubezpieczeniami majątkowymi i komunikacyjnymi, kredytami, a także nieruchomościami czy leasingami.
Główne zadania:telefoniczny i mailowy kontakt z klientami i pracownikami bankówliczenie zdolności kredytowej na kalkulatorach Kompletowanie dokumentacji kredytowejUzupełnianie wniosków kredytowych i weryfikacja danych poszerzanie swojej wiedzy i udział w szkoleniach Czego poszukujemy?przystosowania do dynamicznego środowiskaodpowiedzialności za powierzone zadaniadobrej organizacji swojej pracy systematyczności i gotowości do wykonywania powtarzalnych zadańposzanowania przepisów i zasad empatii - wybierasz rozwiązania najlepsze dla klienta, nie dla Ciebie!odwagi do zadawania pytań i własnego zdania Lokalizacja: biuro na ul. KrasińskiegoWynagrodzenie: podstawa + premia Czas pracy: elastyczny grafik dostosowany do Twojego planu stdiów Poznaj Phinance: doradztwo finansowe to nasza specjalność! Jesteśmy jedną z największych i najprężniej działających firm pośrednictwa finansowego w Polsce. Nasza misja to zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i spokoju naszym klientom. Jej wypełnianie świetnie nam idzie: mamy najszerszą ofertę produktową i od ponad 20 lat jesteśmy obecni na rynku. Zapewniamy sprawdzone rozwiązania finansowe na podstawie kompleksowych usług związanych z inwestowaniem, oszczędnościami, ubezpieczeniami na życie i zdrowotnymi, ubezpieczeniami majątkowymi i komunikacyjnymi, kredytami, a także nieruchomościami czy leasingami.
Dołącz do naszego zespołu i zdobądź cenne doświadczenie w branży finansowo-kadrowej!Kogo szukamy?Studenta/studentki kierunków: Finanse i Rachunkowość, Ekonomia lub pokrewnychOsoby dokładnej, dobrze zorganizowanej i odpowiedzialnej Posiadającej prawo jazdy kat. B Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuZakres obowiązków:Przyjmowanie i rozliczanie faktur oraz innych dokumentów Przygotowywanie umów i innych niezbędnych dokumentów Pomoc w wykonywaniu przelewów bankowych Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów Utrzymywanie porządku w dokumentacjiObsługa skrzynki mailowej i odpowiadanie na wiadomości. Wykonywanie innych zleconych zadań związanych z tym stanowiskiemWymagania:Student/studentka lub absolwent kierunków: Finanse i Rachunkowość, Ekonomia lub pokrewnychSamodzielność i dobra organizacja pracyPrawo jazdy kat. BMile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz posiadanie statusuZapewniamy:Pracę w otwartym i kreatywnym zespolePraca stacjonarnaMożliwość rozwoju, szkoleń oraz zdobywania różnorodnych doświadczeń, które rozwijają kompetencje zawodoweJeśli chcesz zdobyć doświadczenie w pracy administracyjno-finansowej i rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku
Firma Bestcar24 poszukuje pracownika na stanowisko Samodzielnej Księgowej w pełnym wymiarze godzinowym lub 2-3 dni w firmie. Własna działalność gospodarcza. Zakres obowiązków:prowadzenie Ksiąg Rachunkowych wysyłanie deklaracji podatku VAT, PIT, CIT oraz JPKkontakt z klientami oraz Urzędem Skarbowympraca w pełnym wymiarze godzinowym od 9.00 do 16.00 pn-pt lub 2-3 dni w firmie.Nasze wymagania:doświadczenie pracy na pełnej księgowościwłasna działalność gospodarcza lub chęć jej założeniawykształcenie minimum średniedobra znajomość podstaw zagadnień podatkowychTo oferujemy:wynagrodzenie w przedziale 7000-8500 brutto w zależności od wiedzy i doświadczenia kandydatastabilne warunki zatrudnieniapracę w miłej i niestresującej atmosferze w nowoczesnym biurzebrak dress code'umożliwość odbycia szkoleń
Doradca Klienta w placówce partnerskiej Santander Bank Polska w LublinieOFERUJEMY CI MIEJSCE, W KTÓRYM MOŻESZ:Wspierać klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychBudować długotrwałe relacje z klientami Banku i pozyskiwać nowychZapewnić klientom profesjonalną obsługę z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiiSprawdzić się w realizacji indywidualnych i zespołowych zadaniach sprzedażowychWykorzystać umiejętność obsługi transakcji bezgotówkowychAPLIKUJ DO NAS, JEŚLI:Cechuje Cię przedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientamiJesteś otwarty/a na zmiany i konsekwentny/a w działaniu i chcesz się rozwijaćWażna jest dla Ciebie: aktywna współpraca, wspieranie innych, mówienie wprost, słuchanie z uwagą, szacunek, dotrzymywanie obietnic, angażowanie się w zmiany i praca z pasjąMAMY DLA CIEBIE RÓWNIEŻUmowę zlecenie na 1/2 etatu (do uzgodnienia) z przedsiębiorcą współpracującym z Bankiem i prowadzącym placówkę partnerskąElastyczne godziny pracyAtrakcyjny system motywacyjny nagradzający wysokie wynikiProfesjonalny program adaptacyjnySantander Bank Polska S.A. jest częścią międzynarodowej grupy finansowej o ustalonej pozycji wśród banków z kapitałem zagranicznym. W swojej ofercie posiada szeroki wachlarz produktów dla firm oraz klientów indywidualnych, współpracując z placówkami partnerskimi. Partner to przedsiębiorca, z którym Bank zawarł umowę agencyjną, a placówka partnerska to placówka agencyjna Santander Bank Polska S.A. działająca w imieniu i na rzecz Banku.
Autoryzowany Przedstawiciel mLeasing sp. z o.o., poszukuje do biura w Lublinie, kandydatek i kandydatów na stanowisko: Doradca ds. leasingu.Główne zadania:Obsługa klientów biznesowych firmy.Sprzedaż oferty mLeasing sp. z o.o. i negocjowanie warunków transakcji.Kompletowanie i weryfikacja dokumentów związanych z zawarciem umowy leasingu.Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmyRealizacja celów sprzedażowych i podejmowanie działań wspomagających sprzedaż.Od kandydatów oczekujemy:Minimum średniego wykształceniaKomunikatywności i swobody w budowaniu długoterminowych relacji z klientamiUmiejętności pracy w zespoleSilnej motywacji i zaangażowania w realizację założonych celówWysokiej kultury osobistejDoświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowych.Prawa jazdy kat. BWybranym osobom oferujemy:Umowa o pracę/ umowa o współpracyNiezbędne narzędzia: telefon, komputer, samochód do celów służbowych (po okresie próbnym).Atrakcyjne wynagrodzenie w systemie prowizyjnymSzkolenia produktowe oraz wsparcie merytoryczneMożliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
To masz na bank: umowa o pracę na zastępstwopracę stacjonarną w 5 Oddziale w Lublinie, ul. Tomasza Zana 39Azespół/lider: Anna Siegieda - śmiało sprawdź, z kim możesz pracować: Anna Siegieda | LinkedInudział w atrakcyjnym systemie premiowym (z gwarantowaną premią w okresie wdrożeniowym) i w szerokiej ofercie benefitowej Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do oddziałów szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenie w sektorze finansowym - jesteśmy bankiem z zapleczem technologicznym. Należymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. Dbamy o portfele klientów w ponad 300 oddziałach w całej Polsce. Zarządzamy wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw. Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy. Aplikuj, jeśli: masz wykształcenie wyższe, masz ponad 3-letnie doświadczenie w bankowości i sprzedaży usług i produktów bankowych, w tym produktów inwestycyjnych, cenisz sobie kontakt z ludźmi i długotrwałe relacje oparte na zaufaniu, lubisz stawiać sobie ambitne cele i dobrze czujesz się wiedząc do czego dążysz, czujesz się komfortowo zarówno w pracy indywidualnej jak i zespołowej, chcesz się rozwijać w bankowości i zdobywać nowe kompetencje zgodnie z wybraną specjalizacją z zakresu Select, Hipoteka, MŚP, Mile widziane, jeśli będziesz mieć: umiejętność porozumiewania się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym kontakt z klientem zagranicznym i pomoc w wyborze odpowiednich produktów bankowych, doświadczenie w sprzedaży produktów inwestycyjnych (w tym funduszy), prawo jazdy kat. B. Twoje zadania w tej roli: obsługę bardziej wymagających potrzeb klienta oraz wsparcie w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych, zapewnienie profesjonalnej obsługi oraz najlepszych doświadczeń związanych z wizytą w oddziale, oferowanie i promowanie produktów bankowych, realizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych, za które przyznajemy miesięczne premie na atrakcyjnym poziomie, telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych, praca w zgodzie z obowiązującymi procedurami oraz standardami dotyczącymi i realizowanymi we wszystkich kanałach dystrybucji. Na bank zadbamy dla Ciebie o: umowę o pracę (pierwszą na 7 miesięcy, po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony), pracę stacjonarną w Oddziale (lokalizacja na początku oferty), ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego), ofertę produktową banku oraz pożyczki na warunkach pracowniczych, system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego, kartę Multisport oraz aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, możliwość udziału w wolontariacie, dodatkowe świadczenia socjalne (np. wyprawka dla dzieci), benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, praca hybrydowa, jeśli charakter pracy na to pozwala, program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w naszym banku. Jak wygląda wdrożenie i rozwój? Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań. Pierwsze szkolenie będzie trwało 6 miesięcy w ramach Akademii Rozwoju Mocy. Po 3 miesiącach zaczniesz realizować część planu sprzedażowego i otrzymywać pierwsze premie. Przez pierwsze miesiące pokażemy Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowiemy na wszystkie pytania. Po okresie wdrożenia zaczniesz w pełni realizować plany sprzedażowe. Dołącz do nas w 3 krokach: 1. wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu, 2. spotkaj się z rekruterem i menadżerem, 3. pracuj z nami w naszym Zespole! Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym. Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
Junior Finance Specialist with FinnishChoosing Capgemini means choosing a company where you will be empowered to shape your career in the way you’d like, where you’ll be supported and inspired by a collaborative community of colleagues around the world, and where you’ll be able to reimagine what’s possible. Join us and help the world’s leading organizations unlock the value of technology and build a more sustainable, more inclusive world.YOUR TASKSMonitoring accounts and contacting clientsInvestigating and resolving unapplied paymentsInitiating refunds for the overpaymentsUpdating account status records and collection effortsReporting on collections activity and accounts receivables statusYOUR PROFILELanguage skills: Fluent or Communicative in Finnish (C1 or B2) and English (B2) is essentialExcellent communication and negotiation skillsDetail-Oriented with a focus on accuracyWillingness to develop in one of the business areas: finance/accounting/customer serviceHigher education or student status in any fieldWe don’t require professional experience. You will be working among experts, where willingness to learn new things is supported by a wide range of trainings designed to improve your skills. WHAT YOU’LL LOVE ABOUT WORKING HEREPractical benefits: private medical care with Medicover with additional packages (e.g., dental, senior care, oncology) available on preferential terms, life insurance and 40+ options on our NAIS benefit platform, including Netflix, Spotify or Multisport.Enjoy hybrid working model that fits your life - after completing onboarding, connect work from a modern office with ergonomic work from home thanks to HO package (including laptop, monitor, and chair). Ask your recruiter about the details.Access to over 70 training tracks with certification opportunities (e.g., GenAI, Excel, Business Analysis, Project Management) on our NEXT platform. Dive into a world of knowledge with free access to Education First languages platform, Pluralsight, TED Talks, Coursera and Udemy Business materials and trainings.Continuous feedback and ongoing performance discussions thanks to our performance management tool GetSuccess supported by a transparent performance management policy.YOUR DEVELOPMENT PATHYou will start your career from the onboarding plan, where you’ll grab the basics. When you gain enough experience, you can get promoted or change your role internally choosing from various job positions in areas such as Supply Chain, HR, Finance, Project Management, Customer Care, IT and much moreGET TO KNOW USCapgemini is committed to diversity and inclusion, ensuring fairness in all employment practices. We evaluate individuals based on qualifications and performance, not personal characteristics, striving to create a workplace where everyone can succeed and feel valued.Do you want to get to know us better? Check our Instagram — capgeminipl or visit our Facebook profile — Capgemini Polska. You can also find us on TikTok! — capgeminipl.ABOUT CAPGEMINICapgemini is a global leader in partnering with companies to transform and manage their business by harnessing the power of technology. The Group is guided everyday by its purpose of unleashing human energy through technology for an inclusive and sustainable future. It is a responsible and diverse organization of over 360,000 team members globally in more than 50 countries. With its strong 55-year heritage and deep industry expertise, Capgemini is trusted by its clients to address the entire breadth of their business needs, from strategy and design to operations, fueled by the fast evolving and innovative world of cloud, data, AI, connectivity, software, digital engineering and platforms. Apply now!
Poszukujemy Samodzielnej Księgowej/Księgowego do Biura Rachunkowego!Jesteśmy biurem rachunkowym z wieloletnim doświadczeniem w kompleksowej obsłudze księgowej firm z różnych branż. Stawiamy na profesjonalizm, rzetelność i indywidualne podejście do każdego klienta.Twój zakres obowiązków:Obsługa księgowa podmiotów kapitałowychKsięgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisamiSporządzanie sprawozdań finansowychWspółpraca i komunikacja z instytucjami zewnętrznymi (US, Bank, GUS)Kontakt z klientemNasze wymagania:Znajomość UoRZnajomości przepisów ustawy VAT i CITUmiejętność sporządzenia miesięcznych deklaracji podatkowychUmiejętność sporządzenia sprawozdań finansowychPraktyczna znajomość programów pakietu Ms OfficeRzetelności, zaangażowania, chęci podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowegoMile widziana znajomość programów z pakietu Insert NexoMinimalnie 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:Ciekawą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole.Komfortowe warunki pracyDużą samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadańMożliwość dalszego rozwoju zawodowego, szkolenia oraz merytoryczne wsparcie kierowniczeAtrakcyjne warunki zatrudnienia (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę) oraz system premiowy - pensja w zależności od umiejętności i doświadczeniaDofinansowanie karty multisportMożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem
Obowiązki:Naliczanie wynagrodzeń i tworzenie list płac.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Tworzenie raportów finansowych i zestawień dla kierownictwa.Zarządzanie dokumentacją płacową i jej archiwizacja.Kontrola dokumentów płacowych pod względem formalnym i prawnym.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Obsługa programu Płatnik do przesłania deklaracji do ZUS-u.Obsługa systemu PFRON.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w pracy w naliczaniu wynagrodzeń (mile widziana obsługa programu Vulcan).Znajomość prawa pracy i podatkowego.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Dobre umiejętności komunikacyjne.Zaangażowanie i odpowiedzialność.
W związku z rozwojem sieci sprzedaży poszukujemy do współpracy, osób na stanowisko:Przedstawiciel ds. SprzedażyMiejsce pracy: Do zadań Przedstawiciela ds. Sprzedaży będzie należało pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami biznesowymi i indywidualnymi przez budowanie długofalowych relacji, profesjonalny dobór rozwiązań do indywidualnych potrzeb klienta, a także realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowychi zaplanowanych aktywności, sprzedaż produktów firmy zgodnie ze standardami.Oczekiwania:· Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe· Doskonała organizacja pracy, samodzielność oraz konsekwencja w dążeniu do celu· Znajomość technik negocjacji handlowych oraz sprzedaży (mile widziana). Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej nie jest wymaganeKorzyści ze współpracy z nami:· Atrakcyjny system wynagrodzeń wspierający zachowanie dochodów na stałym poziomie oraz premie i bonusy za realizację wyników· Dostęp do nowych kontaktów sprzedażowych· Możliwość prowadzenia procesu sprzedaży również w trybie zdalnym· Indywidualne wsparcie menedżera na każdym etapie współpracy· Pakiet profesjonalnych szkoleń oraz praktyczną naukę zawodu· Szeroka gama nowoczesnych i konkurencyjnych produktów ubezpieczeniowych: życiowych, grupowych i majątkowych· Nowoczesne narzędzia elektroniczne wspierające planowanie pracy i aktywności sprzedażoweZapraszamy do obejrzenia filmów dotyczących pracy w naszej organizacji:O własnej sieci sprzedaży youtu.be/XSGjFxNMK8kNa czym polega praca w sprzedaży youtu.be/cJt6nJdOz-cO pracy z misją youtu.be/LYRnCnkkxLIO wynagrodzeniu youtu.be/yFqZ0nRHh2UO perspektywach rozwoju youtu.be/bSINohL9mGkO programie wdrożeniowym youtu.be/x1Tvz2nzTAMO cechach potrzebnych w naszej pracy youtu.be/qaxzeegwy90O działalności gospodarczej youtu.be/9vpAYuvT9jUO tym jak znaleźć klienta youtu.be/USbrD3zMnT8
Oferujemy naukę zawodu w biurze rachunkowymPoszukujemy osoby ze statusem studenta lub ucznia, która chciałaby rozpocząć swoją ścieżkę zawodową w księgowości. Oferujemy naukę wprowadzania i księgowania dokumentów finansowych, naukę programów księgowych z grupy Insert GT, sporządzania deklaracji podatkowych we współpracy z sympatycznym i zgranym zespołem. Po 2 miesięcznym okresie nauki gwarantujemy zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie w naszej firmie z dalszym rozwojem (także udział w szkoleniach) oraz wyższym wynagrodzeniem adekwatnym do nabywanych umiejętności. Poszukujemy osoby, która chciałaby podjąć dłuższą współpracę i stać się częścią naszego zespołu.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV zawierające:zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niniejszej (i ewentualnie przyszłych) rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
Obowiązki Prowadzenie pełnej księgowości w podmiocie medycznymNasze wymaganiaWykształcenie z zakresu księgowościDoświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowościMile widziana znajomość specyfiki rozliczeń z NFZ
Do prężnie rozwijającego się biura rachunkowego z Lublina poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko Samodzielna Księgowa.Chcesz rozwijać swoje kompetencje? Myślisz o zmianie pracy? Lubisz nowinki w księgowości i automatyzację procesów księgowych?Dołącz do naszego zespołu wysyłając CV w wiadomości prywatnej.Zakres obowiązków:· Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości- pełna księgowość,· Prowadzenie rejestrów vat i sporządzanie deklaracji JPK VAT,· Sporządzanie pozostałych deklaracji podatkowych takich jak VIU-DO, CIT-8 i wszelkich pozostałych,· Prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych i inwestycji,· Wykonywanie wszystkich czynności związanych z zamknięciem miesiąca, kwartału oraz roku, sporządzanie rocznych i kwartalnych sprawozdań finansowych,· Sporządzanie dodatkowych deklaracji zgodnie z potrzebami klienta ( dokumenty rejestracyjne, aktualizacyjne, raporty GUS),· Stała komunikacja z klientem,Od kandydatów oczekujemy:· Minimum 2 lata doświadczenia w księgowości, w tym rok na podobnym stanowisku,· Wysoka motywacja do pracy, profesjonalizm, dokładność i terminowość przy realizacji zadań,· Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,· Rzetelności i odpowiedzialności,· Znajomości przepisów podatkowych,· Znajomości programu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem,· Silnego charakteru, samodzielności, umiejętności pracy w zespole.Oferujemy:· Umowa o pracę/współpraca w ramach B2B,· Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,· Pracę w przyjaznej atmosferze· Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji· Udział w szkoleniach· Wsparcie i pomoc zespołuZapraszamy do wysłania CV. Skontaktujemy się w celu zaproszenia na spotkanie rekrutacyjne.
Stanowisko: Samodzielna Księgowa / Samodzielny KsięgowyMiejsce pracy: Praca zdalna Zakres obowiązków:Kontrola i dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie do systemu księgowego.Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej.Naliczanie podatków i sporządzanie deklaracji (VAT, CIT, PIT, raporty JPK, ZUS, itd.).Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, organami podatkowymi oraz doradcami podatkowymi.Sporządzanie sprawozdań statystycznych.Sporządzanie raportów okresowych na potrzeby klientów biura rachunkowego.Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów.Przygotowywanie przelewów bankowych.Uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami.Obsługa i współpraca z klientami biura. Wymagania:Wykształcenie kierunkowe z zakresu finansów i rachunkowości lub pokrewne (niekoniecznie wykształcenie wyższe).Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w prowadzeniu pełnej księgowości.Znajomość aktualnych przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości.Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.Zdolności analityczne i numeryczne.Znajomość programów finansowo-księgowych - preferowana znajomość obsługi systemu Comarch ERP Optima.Mile widziane dobre umiejętności interpersonalne i kontaktowość. Oferujemy:Pracę zdalną.Dowolny rodzaj umowy: umowa o pracę, zlecenie, b2b.Wynagrodzenie zależne od doświadczenia w przedziale: 6000 – 7500 brutto.Możliwość rozwoju, uczestnictwa w szkoleniach i pracy nad ciekawymi projektami w dynamicznie rozwijającej się firmie.Co dla nas oczywiste… niezbędne narzędzia pracy (m.in. służbowy laptop, telefon i narzędzia informatyczne).Pracę w zgranym zespole.Możliwość skorzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: kariera[małpa]smartverse.pl z krótkim opisem wykształcenia/doświadczenia, kilkoma słowami o sobie i dostępnością do podjęcia współpracy. W temacie maila prosimy zawrzeć ZDALNIE SAMODZIELNA KSIĘGOWA/KSIĘGOWY.Odezwiemy się do wybranych osób.
Zakres obowiązków :Wprowadzanie danych klientów do systemuPrzygotowywanie dokumentów do podpisu.Znajomość procedur.Pilnowanie prawidłowego obiegu dokumentów -kompletowanie, wysyłka dokumentów , rejestracje, ubezpieczenia, Wymagamy :Dobrej organizacji pracyZnajomości Windows, Word, Excel.Umiejętności planowania i zarządzania czasem oraz samodzielność w działaniu.Zaangażowania, odpowiedzialności i motywacji do nauki i rozwoju zawodowego.Status studenta kobieta/mężczyznaKierunki studiów dowolne - preferowane finanse, ekonomia.Oferujemy:Pracę w miłym i przyjaznym zespole. Szkolenia oraz wsparcie merytoryczne.Umowa zlecenie - pełny 8 godzinny wymiar czasu.Praca w stałych godzinach od poniedziałku do piątku.
O nas:Mubi.pl to innowacyjna porównywarka ubezpieczeń, która od ponad 5 lat pomaga kierowcom w całej Polsce znaleźć najlepsze oferty na rynku. Nasz zespół liczy już ponad 300 osób pracujących w całej Polsce! Największy – dział sprzedaży – ma swoją siedzibę w Lublinie.Stawiamy na nowoczesne technologie, które ułatwiają życie naszym klientom, a przy tym tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym fajni ludzie mogą rozwijać swoje talenty. Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twoje pomysły będą miały znaczenie, a współpraca w zgranym zespole jest dla Ciebie ważna, dołącz do nas! Co będzie należało do Twoich zadań?-budowanie najlepszych relacji z klientami,-pomoc klientom Mubi.pl przy wyborze ubezpieczenia,-dopasowanie najlepszej oferty do potrzeb klienta i odpowiadania na pytania, merytoryczne z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych,-realizacja planów sprzedażowych,-obsługa systemów sprzedażowych oraz współpraca między zespołami wewnątrz firmy. Czego od Ciebie oczekujemy?-dyspozycyjności od 3 marca,-co najmniej średniego wykształcenia – warunek konieczny,-niekaralności – warunek konieczny,-motywacji do pracy i umiejętności szybkiego uczenia się,-gotowości do pracy zmianowej (8:00-16:00; 09:00-17:00; 12:00-20:00; 13:00-21:00),-pozytywnej energii, pracowitości i zaangażowania,-znajomość tematyki ubezpieczeniowej lub motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem. Co Ci zapewniamy?-atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + przejrzysty system premiowy),-szkolenia wstępne i w trakcie pracy,-dofinansowanie do pakietu Multisport,-pakiet ubezpieczeń grupowych i medycznych,-możliwość pracy zdalnej. Jesteśmy otwarci na możliwość pracy w 100% zdalnej, jednak musisz wiedzieć, że będziemy wymagali czasem Twojego dojazdu do Lublina. Jeśli jesteś na to gotowy, a ogłoszenie Cię zainteresowało – prześlij nam swoje CV!
Jeśli rozpoczynasz przygodę z księgowością, posiadasz niewielkie doświadczenie, ale chcesz nadal uczyć się zawodu w przyjaznej atmosferze - zapraszamy do nas.Co będziesz robić?prowadzić podatkowe książki przychodów i rozchodów dla naszych klientów;rozliczać ryczałt;przygotowywać jpk_VATprzygotowywać deklaracje ZUS dla jdguczyć się prowadzenia ksiąg rachunkowych;współpracować z głównym księgowym i wykonywać różne prace pod jego (a właściwie jej ;) okiemCzego oczekujemy?Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości mile widziane.Podstawowa znajomość prawa podatkowego i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych.Umiejętność obsługi programów księgowych.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Zaangażowanie i odpowiedzialność.Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany wyślij nam swoje cv. Umieść w nim zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Biuro Rachunkowe w Lublinie ,w śródmieściu , poszukuje pracownika na stanowisku księgowa . Pracujemy na programach Insert Rewizor Fakt , płatnik. Zakres pracy : KH, podatkowe , ZUS Praca 7 godzin dziennie , w małym zespole , stacjonarnie, brak konieczności pracy po godzinach .Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności , dodatkowo roczna premia .Proszę o CV .
Poznaj Phinance: doradztwo finansowe to nasza specjalność! Jesteśmy jedną z największych i najprężniej działających firm pośrednictwa finansowego w Polsce. Nasza misja to zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i spokoju naszym klientom. Jej wypełnianie świetnie nam idzie: mamy najszerszą ofertę produktową i od ponad 20 lat jesteśmy obecni na rynku. Zapewniamy sprawdzone rozwiązania finansowe na podstawie kompleksowych usług związanych z inwestowaniem, oszczędnościami, ubezpieczeniami na życie i zdrowotnymi, ubezpieczeniami majątkowymi i komunikacyjnymi, kredytami, a także nieruchomościami czy leasingami. Co będziesz robił?analizował potrzeby finansowe klientów i przygotowywał optymalne rozwiązanianadzorował i prowadził wszelkie dokumentacje, potrzebne do współpracy z klientamimonitorował rynek finansowy i uzupełniał swoją wiedzę poprzez udział w szkoleniachaktywnie pozyskiwał klientów i budował z nimi trwałe relacje biznesowebudował swoją markę osobistą na rynku finansowym Czego potrzebujesz?wykształcenia min. średniegonaprawdę dobrej komunikatywnościwysokiej motywacji wewnętrznejchęci rozwoju i determinacji w dążeniu do celuprawa jazdy kat. Bumiejętności samodzielnego organizowania pracypoczucia sprawczości i odpowiedzialności Co zyskujesz?współpracę ze stabilnie rozwijającą się firmą, z ponad 20 letnim stażem na Polskim rynku możliwość zarządzania swoim czasem pracybezpłatne szkolenia zakończone licencją, prowadzone przez najlepszych specjalistów na rynkumożliwość rozwoju w tematach, które realnie Cię interesują - kredyty, ubezpieczenia, czy inwestycje w jednym miejscunagrody i wyjazdy motywacyjne, wspierające Twoje sukcesysystem szkoleń wdrażających w rynek finansowy (także od podstaw)
Poznaj Phinance: doradztwo finansowe to nasza specjalność! Jesteśmy jedną z największych i najprężniej działających firm pośrednictwa finansowego w Polsce. Nasza misja to zapewnienie poczucia bezpieczeństwa i spokoju naszym klientom. Jej wypełnianie świetnie nam idzie: mamy najszerszą ofertę produktową i od ponad 20 lat jesteśmy obecni na rynku. Zapewniamy sprawdzone rozwiązania finansowe na podstawie kompleksowych usług związanych z inwestowaniem, oszczędnościami, ubezpieczeniami na życie i zdrowotnymi, ubezpieczeniami majątkowymi i komunikacyjnymi, kredytami, a także nieruchomościami czy leasingami. Główne zadania:telefoniczny i mailowy kontakt z klientami naszych doradcówbieżący kontakt z towarzystwami i managerami prowadzenie dokumentacji poszerzanie swojej wiedzy Czego poszukujemy?przystosowania do dynamicznego środowiskaodpowiedzialności za powierzone zadaniadobra organizacja swojej pracy systematyczności i gotowości do wykonywania powtarzalnych zadańposzanowania przepisów i zasad empatii - wybierasz rozwiązania najlepsze dla klienta, nie dla Ciebieodwagi do zadawania pytań i własnego zdania Lokalizacja: biuro na ul. KrasińskiegoWynagrodzenie: podstawa + prowizjaCzas pracy: elastyczny grafik dostosowany do Twojego planu stdiów
PPH Standard Sp. z o.o. jest prężnie działającą i rozwijającą się firmą handlową w branży chemicznej. Należy do grona wiodących dystrybutorów chemikaliów dostarczanych do różnych gałęzi przemysłu. Firma współpracuje z wieloma dostawcami i klientami na całym świecie.W związku z ciągłym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku: specjalista ds. księgowościOsoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:wprowadzanie dokumentów księgowych i przelewów bankowychewidencja gospodarki magazynowejuzgadnianie rozrachunków z kontrahentamiporządkowanie i archiwizacja dokumentów księgowychWymagania:wykształcenie wyższe ekonomiczne – warunek konieczny!umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowychzdolność analitycznego myśleniaznajomość programu Excel oraz programów księgowychdokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązkówznajomość języka angielskiegoprawo jazdy kat. BOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji i renomieubezpieczenie grupoweprywatną opiekę medycznąabonament rekreacyjno-sportowy
Nowo powstała sieć sklepów spożywczych UFKE poszukuje Księgowej do prowadzenia sp. z o. o. ze znajomością języka rosyjskiego. Firma UFKE prężnie rozwija się w Polsce i przygotowuję się do otwarcia kilku dyskontów. Dołącz do naszego zespołu!Obowiązki:stosowanie procedur księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymiprzestrzeganie prawidłowości, staranności, terminowości ewidencji operacji gospodarczych i transakcji finansowych,prowadzenie ewidencji księgowych oraz dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych,sporządzanie sprawozdań finansowych,przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, np.: Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,sporządzanie listy płac pracowników,przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,Wymagania:Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Znajomość języka rosyjskiego na poziomie min. B2.Zaangażowanie i odpowiedzialność.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie.Zatrudnienie w okresie próbnym 3 miesiące na podstawie umowy zlecenia, z możliwością przejścia na umowę o pracę.Pracę hybrydową, raz w tygodniu w biurze
Twój zakres obowiązkówRozliczanie uproszczonej księgowości: KPiR, RYCZŁTPrzygotowywanie deklaracji podatkowych (PIT, JPK, VAT9M inne dla jdg)Weryfikacja i księgowanie faktur sprzedaży i zakupuSporządzanie raportów księgowychWspółpraca z klientami firmy w zakresie księgowości i podatkówKontakt z organami skarbowymi oraz klientami firmyNasze wymaganiaMile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów z zakresu rachunkowości, finansów lub pokrewnych Doświadczenie w pracy z uproszczoną księgowością minimum 1 rok (PPE, KPiR)Znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatkówDobra znajomość programów księgowych Insert GTUmiejętność analitycznego, logicznego myślenia oraz skrupulatnośćZdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole Co oferujemy:Świetny zespół współpracownikówPracę w prężnie rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowego Wsparcie doświadczonych pracownikówAtrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętnościŚwietną kawę !
Do prężnie rozwijającego się biura rachunkowego z Lublina poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko specjalisty ds księgowości. Chcesz rozwijać swoje kompetencje? Myślisz o zmianie pracy? Lubisz nowinki w księgowości i automatyzację procesów księgowych?Dołącz do naszego zespołu wysyłając CV w wiadomości prywatnej. Zakres obowiązków:· Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości- pełna księgowość,· Prowadzenie rejestrów vat i sporządzanie deklaracji JPK VAT,· Sporządzanie pozostałych deklaracji podatkowych takich jak VIU-DO, CIT-8 i wszelkich pozostałych,· Prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych i inwestycji,· Wykonywanie wszystkich czynności związanych z zamknięciem miesiąca, kwartału oraz roku, sporządzanie rocznych i kwartalnych sprawozdań finansowych,· Sporządzanie dodatkowych deklaracji zgodnie z potrzebami klienta (dokumenty rejestracyjne, aktualizacyjne, raporty GUS),· Stała komunikacja z klientem,Od kandydatów oczekujemy:· Minimum 2 lata doświadczenia w księgowości, w tym rok na podobnym stanowisku,· Wysoka motywacja do pracy, profesjonalizm, dokładność i terminowość przy realizacji zadań,· Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,· rzetelności i odpowiedzialności,· Znajomości przepisów podatkowych,· Znajomości programu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem,· Silnego charakteru, samodzielności, umiejętności pracy w zespole. Oferujemy:· Umowa o pracę.· Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,· Pracę w przyjaznej atmosferze· Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji· Udział w szkoleniach· Wsparcie i pomoc zespołuZapraszamy do wysłania CV. Skontaktujemy się w celu zaproszenia na spotkanie rekrutacyjne.
Jeśli masz już doświadczenie w księgowości lub podatkach, albo chciałbyś je zdobyć, a przede wszystkim jeśli:lubisz się uczyć inie obawiasz się różnorodnych wyzwańprzyłącz się do naszego Zespołu i prześlij nam swoje CV.Biuro Rachunkowe w LublinieOferujemy pracę pełną wyzwań w bardzo przyjaznym środowisku.Praca stacjonarna w dni powszednie w godzinach 8-16Jeśli studiujesz, to zapraszamy do składania aplikacji, jeśli możesz zaangażować się w pracę co najmniej przez 3 dni w tygodniu.
Opis W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracowników do działu księgowości.Opis stanowiska:Kompleksowe prowadzenie spraw księgowych przydzielonych firmOkresowe przygotowywanie sprawozdań dla klientów i instytucjiKwalifikacja podatkowa i rachunkowa kosztówKsięgowanie dokumentów oraz sprawdzanie poprawności rachunkowejWymagania: Wykształcenie minimum średnie (preferowane kierunki ekonomiczne) Doświadczenie w księgowości (preferowane w biurze rachunkowym)Umiejętność samodzielnego prowadzenia KPiR lub KHUmiejętność sporządzania deklaracji podatkowych PIT, CIT i VAT.Mile widziana znajomość programu Symfonia, tax pro.Chęć do nauki i rozwoju Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, rzetelność oraz komunikatywność Mile widziane osoby, chcące rozwijać swoje umiejętności zawodowe w zakresie księgowości.Doświadczenie w prowadzeniu ksiąg handlowych na symfonii.Oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia. Atrakcyjny system wynagradzania.Możliwość dopasowania elastycznie godzin pracy do indywidualnych potrzeb. Nowoczesne rozwiązania systemowe (np. praca na dokumentacji elektronicznej, CMR, ) Możliwość zdobywania nowych doświadczeń, podnoszenia kwalifikacji, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Wyjazdy integracyjne. Dodatkowa opieka zdrowotna.
Poszukujemy Specjalisty / Specjalistki ds. rozliczeń projektówTwój zakres obowiązkówocena dokumentacji realizacji inwestycji w zakresie wskazanym przez Koordynatora Projektuocena dokumentacji strony finansowej inwestycjikorekty projektów dokumentacji rozliczeniowej klientastałe doradztwo dla klienta w zakresie postepowania i procedurwspółpraca z Koordynatorem projektuNasze wymaganiaWykształcenie ekonomiczneDodatkowym atutem będzie doświadczenie w rozliczaniu Funduszy Unii EuropejskiejPreferowane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze projektów współfinansowanych przez UEMile widziane doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnychTo oferujemyPracę na rzecz najlepszych firm w Polsce w danej branżyPraca w zespole ekspertów i koordynatorów pełnych pasji i zaangażowaniaZapewniamy możliwość szybkiego rozwoju, szkoleń i opieki merytorycznej w zakresie wykonywanych zadańFirma EURO-AGRO Consulting zajmuję się doradztwem w aplikowaniu o finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych, w tym z UE w sektorze przetwórstwa spożywczego oraz OZE.
Zapominamy o nudzie! Nasza firma to miejsce, gdzie biznes staje się osobisty, a finanse nabierają nowego wymiaru. Niezależność to nasza moc, a kreatywność to nasze paliwo. Dołącz do naszego zespołu, gdzie liczą się ludzie i ich niepowtarzalne historie!Obecnie dla naszego partnera merytorycznego poszukujemy niezwykłych jednostek gotowych na nowe wyzwania ponieważ otwierają się nowe biura w Lublinie. U nas dostaniesz pracę, która dopasowuje się do Ciebie i Twojego stylu życia. A może przeglądasz to ogłoszenie, bo szukasz dodatkowego zajęcia, który pozwoli podreperować Twój domowy budżet – ta oferta jest przede wszystkim dla Ciebie!Jako nieustraszony doradca finansowo-ubezpieczeniowy, zanurzysz się w świecie kompleksowej obsługi klienta. Od ubezpieczeń życiowych, przez pakiet prywatnej opieki medycznej, aż po optymalizację kosztów kredytowych - opanujesz je wszystkie!Co jeszcze czeka na Ciebie?Zatrudnienie na podstawie elastycznej umowy agencyjnej.Wyzwania, które pozwolą Ci rosnąć i doskonalić się - z nami rozwój zawodowy to czysta przyjemność, a nie tylko kolejna praca.Darmowy pakiet szkoleń, który wprowadzi Cię w świat produktów naszych partnerów.Elastyczny czas pracy, dopasowany do Twoich indywidualnych preferencji - połącz pracę z życiem!Zarobki, które zależą tylko od Twojego zaangażowania – chyba gdzieś jest granica, ale o ile nam wiadomo nikt jeszcze do niej nie dotarł :)Wsparcie na każdym etapie Twojej kariery – razem stworzymy Twój sukces!Manager, który ma pomagać i być oparciem a nie egzekutorem z góry narzuconych planów sprzedażowych.Twoje zadania?Zdobądź nowych klientów i zbuduj z nimi długotrwałe relacje.Zrozum potrzeby klientów i dopasuj idealne rozwiązania.Odkryj nowe możliwości dzięki naszym programom komputerowym – papierologia w tym biznesie to przeszłość.Twórz pozytywny wizerunek firmy i dostarczaj najwyższej jakości obsługę klienta.Pracuj biurowo, zdalnie lub nawet u klienta - wybór należy do Ciebie!Czego oczekujemy?Twoje pozytywne nastawienie do osiągania celów.Umiejętność budowania relacji i otwartość na ludzi.Komunikatywność, która sprawia, że nawiązywanie kontaktów to dla Ciebie czysta przyjemność.Organizacja pracy to Twój drugi talent.Wykształcenie średnie - reszta to kwestia Twojej pasji.Zaświadczenie o niekaralności - wiemy, że jesteś czysty jak łza.Doświadczenie w branży to dodatkowy atut, ale jeśli go nie masz, nie martw się - nauczymy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz!Czas powiedzieć "do widzenia" nudzie i "cześć" kreatywności! Dołącz do naszego zespołu, gdzie tworzymy przyszłość finansów razem. Aplikuj już teraz, bo chwila ta może zmienić Twoje życie!
Biuro rachunkowe Legal Profit sp. z o.o. poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:POMOC KSIĘGOWEJZakres obowiązków:prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów,prowadzenie ewidencji ryczałtu,prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek i osób fizycznych,przygotowywanie innych dokumentów finansowych na życzenie klienta,bieżąca obsługa klientów.Oczekujemy:umiejętności samodzielnej organizacji czasu pracy,wykształcenia wyższego- mile widziane kierunki finanse i rachunkowość/ekonomia,chęci do nauki,dokładności, komunikatywności, otwartości,dobrej znajomości MS Office (Word,Excel).Oferujemy:umowę o pracę,atrakcyjny system wynagradzania,możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego- chętnie dzielimy się swoją wiedzą :)Prosimy o umieszczeniu w swoim CV klauzuli informacyjnej RODO (zamieszczona poniżej).
Aktualnie do naszego biura rachunkowego poszukujemy Młodszego Księgowego. Jeśli masz podstawowe doświadczenie w księgowości i chcesz rozwijać się w stabilnej organizacji, ta oferta jest dla Ciebie!Obowiązki:Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego - enova 365Wsparcie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)Kontrola poprawności dokumentów finansowychUdział w procesie zamykania miesięcznego oraz rocznegoWspółpraca z innymi działami firmy w zakresie dokumentacji finansowejWymagania:Minimum 3 miesiące doświadczenia w pracy w księgowości, w szczególności w biurze rachunkowymZnajomość podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości i przepisów podatkowychBardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności ExcelDokładność, skrupulatność i odpowiedzialnośćDyspozycyjność do pracy na pełen etatStatus studenta zaocznego (bądź dyspozycyjność minimum 4 dni w tygodniu) na kierunku finanse, rachunkowość lub pokrewnym - mile widzianyOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie - a po zakończeniu studiów umowę o pracę lub b2bMożliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowegoPrzyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołuSzkolenia wewnętrzne oraz zewnętrznePraca od 8 do 16 od poniedziałku do piątku. Możliwość robienia płatnych nadgodzin - nieobowiązkowych. Oczekujemy chociaż minimalnego doświadczenia nawet w formie stażu lub praktyk, reszty Cię nauczymy.
Osoba posiadająca wiedzę oraz doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków UE oraz/bądź PFRON - warunek konieczny!Przede wszystkim:Kontrola dokumentów księgowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Kwalifikacja kosztów zgodnie ze szczegółowym budżetem projektu.Dekretacja i księgowanie dokumentów.Dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald.Sporządzanie zestawień księgowych i analiz.Sporządzanie wynagrodzeń, naliczanie stypendium.Wsparcie przy sporządzaniu deklaracji podatkowych.Przygotowywanie przelewów, dokonywanie rozliczeń kosztów.Uzgadnianie operacji finansowo-księgowych projektu między kontem głównym a subkontem projektu.Opisywanie faktur i innych dowodów księgowych.Bieżące rejestrowanie kosztów projektu oraz rejestrowanie i analizowanie stanu środków pieniężnych na subkoncie projektu.Przygotowywanie sprawozdań finansowych.Współpraca z Instytucjami Pośredniczącymi oraz wewnętrznym działem merytorycznym.Obsługa audytów i kontroli oraz inne zadania związane z obsługą administracyjną i księgową projektów.Znajomość zasad polityk wspólnotowych, z wytycznymi oraz innymi dokumentami obowiązującymi w ramach Funduszy Europejskich na lata 2021-2027, a w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 oraz znajomość wytycznych dotyczących konkursu pn. "Możemy więcej" oraz ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Lubelskie Centrum Analizy Asekuracyjnej poszukuje:Specjalisty do spraw ubezpieczeń komunikacja i majątek z uprawnieniamiPełny etat.Praca o 8-16 w siedzibie firmy.Umowa o pracę.
M.I.CROW jest firmą wchodzącą w skład holdingu technologicznego.Do naszego Zespołu poszukujemy Głównej Księgowej / Głównego Księgowego.Twój zakres obowiązków:prowadzenie pełnej księgowości spółki produkcyjno-handlowej,przygotowanie i kontrolowanie sprawozdań finansowych,sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT),koordynowanie procesów związanych z rozliczeniami z ZUS i US,analiza i kontrola wydatków,nadzór nad sprawozdawczością GUS oraz NBP,kontrola i analiza kont księgowych,reprezentacja i bieżące kontakty z urzędami,sporządzanie analiz wskaźnikowych podstawowych parametrów funkcjonowania Spółki - raportowanie do Zarządu,nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych.Nasze wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość),kilkuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku Głównej Księgowej / Głównego Księgowego (mile widziane w firmie produkcyjno-handlowej),znajomość pełnej księgowości oraz przepisów podatkowych,umiejętność pracy z programami księgowymi (Comarch Optima),znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 - praca w międzynarodowym środowisku.To oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku,dogodną lokalizację biura w Lublinie,szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,konkurencyjne wynagrodzenie,realny wpływ na działanie i strukturę działu księgowego.Zainteresowane osoby prosimy o załączenie CV.
Reprezentuj interesy swoich klientów na rynku finansowym, zaoszczędzając im czas, nerwy i pieniądze. Zdobądź doświadczenie i rozwiń swoją karierę w branży, budując stabilną markę osobistą. Dołącz do dynamicznie rozwijającej się firmy, będącej liderem w doradztwie finansowym. Poszukuję ambitnych i przedsiębiorczych kandydatów na stanowisko Doradcy Klienta.Główne obowiązki: • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami. • Analiza potrzeb finansowych klientów oraz doradztwo w zakresie indywidualnych rozwiązań finansowych. • Przygotowywanie spersonalizowanych planów finansowych. • Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie własnej bazy kontaktów. • Regularne podnoszenie kwalifikacji oraz udział w szkoleniach. • Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i partnerami biznesowymi. Oczekiwania: • Otwartość, komunikatywność i umiejętność budowania relacji. • Wysoka etyka pracy i odpowiedzialność. • Wykształcenie: minimum średnie (wyższe będzie dodatkowym atutem). • Niekaralność jako warunek konieczny do podjęcia pracy. • Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane – oferujemy pełne wsparcie i szkolenia.Oferujemy: • Pełen system szkoleń i wdrożeń - wspierający Twój rozwój zawodowy. • Elastyczne opcje zatrudnienia - możliwość pracy podstawowej lub dodatkowej. • Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności. • Pełne wsparcie i opiekę ze strony managera. • Jasne i sprawiedliwe zasady zatrudnienia. Propozycja współpracy jest oparta na umowie agencyjnej co oznacza współpracę na zasadach B2B po okresie wdrożeniowym. Jeżeli oczekujesz rozwoju osobistego, możliwości awansu, zostania liderem w branży finansowej, a nowe wyzwania napędzają Cię do działania - zapraszam do kontaktu. Jeżeli szukasz pracy dodatkowej z potencjałem na przekwalifikowanie się w przyszłości - to miejsce dla CiebieZapraszam do kontaktuAdam Miedzwiecki
Poszukujemy Księgowej z doświadczeniem zawodowym na samodzielne stanowisko do pracy w Biurze Rachunkowym w Lublinie, przy ul. Turystycznej 44. Wymagania: • Minimum znajomość prowadzenia książki przychodów i rozchodów (KPiR). • Mile widziana znajomość pełnej księgowości (KH). • Umiejętność organizacji pracy i samodzielność w wykonywaniu obowiązków. Oferujemy: • Pracę w zgranym zespole doświadczonych Księgowych i Kadrowych, którzy od wielu lat tworzą przyjazną atmosferę w naszym biurze. • Wynagrodzenie uzależnione od wiedzy, zaangażowania i organizacji pracy. • Stabilne zatrudnienie w renomowanym biurze rachunkowym. • Oferujemy możliwość pracy zdalnej jednak w głównie pracujemy stacjonarnie w biurze w godzinach 7-15 lub 8-16. Więcej informacji na temat warunków pracy i wynagrodzenia przekażemy podczas rozmowy.Kontakt: Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 69*******98.adres mailowy na który proszę kierować CV info(małpa)wawrysiuk.pl Serdecznie zapraszamy do współpracy!
Firma Fix Forum Lider Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Księgowa/Księgowy.Twój zakres obowiązkówWprowadzenie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z prawem i zasadami rachunkowościKontrola dokumentów zakupu pod kątem merytorycznymWeryfikacja i przypisanie okresu podatku VATNoty korygująceNasze wymaganiaWykształcenie średnie lub wyższeDoświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeDobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS OfficeDokładność, sumienność oraz dobra organizacja pracyZaangażowanie w realizowane zadaniaWysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespoleTo oferujemyUmowa o pracęPraca stacjonarnaUbezpieczenie grupoweZapraszamy do aplikowania i kontaktu.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się biurem rachunkowym, które kompleksowo świadczy usługi księgowe. Obecnie poszukujemy kandydatów na staż w biurze rachunkowym. Oferta skierowana jest do osób zarejestrowanych jako bezrobotne w urzędzie pracy oraz do osób, które są gotowe do rejestracji. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:Pomoc w wprowadzaniu dokumentów księgowych do systemu (księgi handlowe),Sprawdzanie i archiwizacja dokumentów.Wymagania:Studia na kierunku Finanse i Rachunkowość,Nienaganna kultura osobista,Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel,Podstawowa wiedza z zakresu podatków (PIT, CIT, VAT) oraz ustawy o rachunkowości,Komunikatywność, asertywność, otwartość na naukę i zaangażowanie.Oferujemy:Przyjazną atmosferę pracy,Możliwość nawiązania dłuższej współpracy po zakończeniu stażu.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem.
Poszukujemy do naszej Firmy osoby na stanowisko Pomoc Księgowej / Kasjer. Jeśli interesujesz się księgowością i finansami, a także chcesz zdobywać doświadczenie w dynamicznym zespole, ta oferta jest dla Ciebie!Zakres obowiązków:Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości.Przygotowywanie dokumentów księgowych i ich archiwizacja.Obsługa kasy fiskalnej i przyjmowanie płatności.Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego.Współpraca z innymi działami w firmie.Dbanie o terminowe i poprawne rozliczenia finansowe.Wymagania:Podstawowa znajomość zasad księgowości i obsługi kasy fiskalnej.Znajomość programów MS Office, szczególnie Excel.Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.Skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w księgowości.Szkolenia w zakresie obsługi systemów księgowych.Przyjazną atmosferę w pracy.Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.Kartę sportową
Do prężnie rozwijającego się biura rachunkowego, działające w Lublinie od 2018 roku poszukujemy osoby na stanowisko:KSIĘGOWA/Y Z DOŚWIADCZENIEMWymagania:· doświadczenie w pracy w Biurze Rachunkowym (minimum 5 lat)· znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz obowiązujących przepisów podatkowych· umiejętność stosowania ich w praktyce· wykształcenie wyższego kierunkowego lub certyfikatów potwierdzających posiadane· umiejętności· dobra znajomość programów : Comarch Optima, Płatnik, Rachmistrz, Gratyfikant -warunek konieczny· doświadczenie w obsłudze Klientów· samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji· umiejętność komunikacji i pracy w zespoleZakres obowiązków:· prowadzenie ksiąg rachunkowych,· prowadzenie PKPIR,· sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT),· sporządzanie bilansów, sprawozdań,· współpraca z instytucjami ( US, ZUS itp.)· bezpośredni kontakt z Klientami· nadzorowanie zgodności dokumentacji, procedur, ksiąg, raportów itp. z obowiązującymi przepisami prawa (ustawami).Oferujemy:· umowę o pracę· atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji· możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego· pracę w młodym, ale profesjonalnym zespole· dofinansowanie do karty Multisport Jeżeli spełniasz Nasze wymagania i myślisz, że świetnie się odnajdziesz w Naszym zespole prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną5
Dzień dobry,Poszukujemy osób, które lubią pracę z ludźmi, chcą się rozwijać, awansować i osiągać wysokie zarobki w zgranym zespole. Osoby, które dobrze zaprezentują się w CV oraz na rozmowie kwalifikacyjnej otrzymają możliwość współpracy z największym koncernem finansowym w Europie - OVB AllfinanzChętnie nauczymy jak rozmawiać z ludźmi, jak im pomagać w zabezpieczeniu najważniejszych aktywów jakie posiadają oraz jak zarobić dobre pieniądze, a to wszystko będąc zadowolonym ze swojej pracy.Co daje praca w finansach:-elastyczność i możliwość uczestniczenia w programie szkoleniowym-możliwość osiągnięcia nieprzeciętnych zarobków - praca dla ambitnych i chcących działać - wynagrodzenie od efektu (prowizja) może to być praca główna lub praca dodatkowa brak targetów i planów sprzedażowych - ile zrobisz tyle zarobisz= pomoc i wsparcie managera oraz zespołu na każdym etapie pracy.Czego wymaga praca w finansach: niekaralności i wykształcenia minimum średniegoCzego wymaga firma: chęci nauki, zaangażowania, pracy zgodnie z ustalonymi zasadami.Zapraszam po więcej informacji.Przyślij CV, chętnie porozmawiam o szczegółach.
Poszukujmy Młodszej Księgowej do naszego zespołuMiejsce pracy: Puławy, lubelskieZakres obowiązków:Dekretowanie, kompletacja oraz księgowanie dokumentów dot. sprzedaży e-commerce, WDTKsięgowanie wyciągów bankowych w walucie krajowej i obcejBieżące rozliczanie wybranych rozrachunków oraz analiza zapisów i uzgadnianie sald kont rozrachunkowychKontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sprawie brakujących dokumentów księgowychProwadzenie korespondencji w języku angielskimWymagania:Doświadczenie w księgowości.Dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność analitycznego myślenia.Znajomość MS Excel i przepisów VAT.Angielski na poziomie średnio zaawansowanym.Znajomość programu Comarch Optima ERP będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Wybór Umowy: Ty decydujesz, jaka forma umowy Ci pasuje.Pakiet opieki medycznejUbezpieczenie grupoweMożliwość pracy zdalnej po wdrożeniuDostęp do szkoleń oraz udział w szkoleniachMożliwość rozwoju oraz wsparcie w przyjaznym zespoleZniżki na produkty firmoweJeśli to rola dla Ciebie – aplikuj już dziś!