Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Asystent/Asystentka w dziale księgowości
Asystent/Asystentka w dziale księgowości
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMarzysz o karierze w księgowości? Chcesz budować swoją przyszłość w księgowości wewnętrznej? Mieszkasz na warszawskim Żoliborzu lub chciałabyś pracować w biurze w tej dzielnicy? Jeśli marzysz o pracy w dynamicznym środowisku, ale obawiasz się zbyt formalnych procedur i rutynowych zadań, mamy propozycję idealną dla Ciebie! U naszego Partnera zyskasz wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów oraz będziesz miała okazję dołączyć do zespołu, w którym każdy się liczy. Zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko: Asystent/Asystentka w dziale księgowości Czym będziesz się zajmować: - Pomoc w rejestrowaniu i analizowaniu podstawowych transakcji finansowych, - Prowadzenie raportów kasowych, wsparcie przy rozliczaniu zaliczek oraz przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do raportowania, - Asystowanie przy Dekretacji Dokumentów: Udzielanie wsparcia w dekretowaniu i księgowaniu dokumentów zakupu i sprzedaży, - Wsparcie w Rozliczaniu Międzyokresowych Kosztów: Pomoc w księgowaniu rozliczeń międzyokresowych kosztów i śledzenie zmian w tym zakresie, - Sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i podatkowym oraz dbanie o zgodność z obowiązującymi przepisami, - Wspieranie w procesie przygotowywania deklaracji podatkowych, zapewniając kompletność i poprawność danych, - Aktywna współpraca z zespołem księgowym, dostarczanie danych i informacji potrzebnych do codziennych obowiązków. Czego oczekujemy: - Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów o kierunku rachunkowość lub ekonomia, - Rocznego doświadczenia w księgowości, - Znajomości przepisów księgowych i podatkowych, - Odpowiedzialności, dokładności i zaangażowania, - Dobrej znajomości Excela, - Umiejętności pracy w zespole, - Nastawienia na naukę i zdobywanie wiedzy. Co możemy Ci zaoferować: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - Wynagrodzenie w przedziale 5.000-7.000 zł brutto i pakiet benefitów, w tym naukę języków obcych, opiekę medyczną oraz kartę sportową, - Możliwość rozwoju pod okiem doświadczonych księgowych, - Hybrydowy model pracy z możliwością pracy zdalnej po okresie wdrożenia, - Doskonałą atmosferę współpracy i otwartości na nowe pomysły, - Indywidualny plan wdrożenia pod okiem doświadczonej i przesympatycznej głównej księgowej, - Przejrzysty proces rekrutacji i natychmiastowa decyzja po każdym etapie, - Możliwość pracy w spółce zmieniającej sposób myślenia o edukacji, - Kameralne i sprzyjające skupieniu biuro bez obsługi petentów z zewnątrz. Proces rekrutacyjny: Aplikuj przez formularz H4H lub na email: @ Rozmowa z rekruterem H4H (30-45 minut), Spotkanie online z przyszłą przełożoną w formie online lub osobistej (45 minut), Omówienie warunków współpracy, Witaj w zespole! O naszym procesie rekrutacyjnym: Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować. Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę. Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy. Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji: Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy! Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji! Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego. Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę. Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie. Kontakt: Alan, tel: +48 535 - pokaż numer telefonu - ,

Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
Księgowa/księgowy lub asystent/asystentka w dziale księgowości
759900 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

#AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA   JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)    PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM pracownik/pracowniczka działu kadry i płace,asystent/asystentka w dziale księgowości,księgowa/księgowy.Jeśli jesteś zainteresowany kursami, aby podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć upragnioną pracę, zgłoś się jak najszybciej!W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy, indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery, profesjonalne konsultacje Twojego CV, wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej, określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowegododatki motywacyjne.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:  posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego, chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania?  Zadzwoń: 506 # 942 # 076 lub wyślij SMS o treści: AKTYWUJ PRACEZe względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.  Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947Ogłoszenie opublikowane w ramach Projektu "Aktywny Start", który jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Bolesławiec 30+ kilka dni temu

PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. z siedzibą w Bolesławcu ul. Przemysłowa 3, poszukuje osoby do pracy na  stanowisko :Asystent/Asystentka księgowejWymagania :doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziana znajomości podstawowych zagadnień księgowych i podstaw z zakresu podatków,wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiów,dobre umiejętności organizacyjne, analityczne i komunikacyjne,rozwoju w obszarze księgowości,samodzielność, zaangażowanie i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów, Twój zakres obowiązków :weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych,księgowanie dokumentów pod nadzorem głównej księgowej,prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, bankami,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych,inne zlecone zadania z zakresu księgowości Oferujemy :umowę zlecenie, B2B, ½ etatu, 3/4 etatu,elastyczne godziny pracy, niepełny wymiar godzin,możliwość rozwoju,przyjazną atmosferę,wynagrodzenie 20,00 złotych brutto za godzinę pracy + premia uznaniowaZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą strony OLX