Sortowanie:
Znaleziony: 39 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość Polska: Wszystkie miasta
Pomoc w dziale księgowości
Pomoc w dziale księgowości
nowe Świętochłowice 30+ kilka dni temu

Firma z siedzibą w Świętochłowicach, poszukuje kandydatów do pracy w dziale księgowości.Zakres obowiązków:- wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach- skanowanie, układanie i archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie zestawień na potrzeby działu księgowości Wymagania:- preferowani studenci kierunków: ekonomia, rachunkowość, finanse- znajomość podstawowych zasad rachunkowości i księgowości- znajomość pakietu MS Office (Excel)- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność pracy w zespole- zaangażowanie w powierzone zadania- mile widziane prawo jazdy kat. BOferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie w stałych godzinach (4 godz. dziennie)- możliwość nauki i dalszego rozwoju,- możliwość pracy dodatkowej (pomoc przy przewozie dzieci niepełnosprawnych) Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CVUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Pomoc w dziale księgowości
Pomoc w dziale księgowości
Mikołów 30+ kilka dni temu

Firma z Mikołowa zatrudni na stanowisko Pomoc KsięgowejZakres obowiązków:Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymiWprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, porządkowanie dokumentów księgowych, weryfikowanie poprawności danych w systemie księgowymRozliczanie osób oddelegowanych, wydatków służbowychWsparcie podczas rocznego zamykania ksiąg rachunkowych i sporządzania sprawozdań finansowychNadzór nad prawidłowym obiegiem i przechowywaniem dokumentacji księgowejInne prace księgowe zlecone przez Główną KsięgowąWymaganiawykształcenie kierunkowe doświadczenie dziale księgowym swobodna praca z narzędziami pakietu MS Office (szczególnie Ms Excel)dobra znajomość programów linii Insert (Subiekt, Gratyfikant)umiejętności analityczne, bardzo dobra organizacja pracyskrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, zaangażowanie w wykonywaną pracękomunikatywność i umiejętność pracy w zespole  Proponujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę;atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;możliwość rozwoju zawodowegopracę od poniedziałku do piątku  Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV  Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebprocesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Pomoc w dziale księgowości
Pomoc w dziale księgowości
30+ kilka dni temu

Wymagania:wykształcenie średnie ekonomicznebardzo dobra znajomość języka angielskiegodoświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem dokumentacji magazynowejdoświadczenie w dziale rachunkowo-księgowymdokładność w pracyZakres obowiązków:wystawianie dokumentów magazynowych t.j. FV, WZ, PZelektroniczna wysyłka dokumentów przez system Edinetrozliczanie stanów magazynowychrozliczanie sprzedaży towarów i usługkontrola faktur pod względem merytorycznym i rachunkowymobsługa urządzeń biurowychobsługa poczty e-mailprzygotowanie korespondencji do wysyłkiinne prace zlecone przez księgową i zwierzchnikówPraca na 1/2 etatu (możliwość rozważenia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy).

Pomoc w dziale księgowości i kadr
Pomoc w dziale księgowości i kadr
30+ kilka dni temu

Firma transportowo-spedycyjna Coltrans Sp. z o.o. z siedzibą w Klaudynie, poszukuję pracowników na stanowisko:POMOC W DZIALE KSIĘGOWOŚCI I KADR Zakres obowiązków:·      przygotowanie i kompletowanie dokumentacji księgowej,·      wprowadzanie dokumentów do programu księgowego i kadrowego,·      sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym,·      wsparcie działu księgowości i kadr w bieżącej pracy,Nasze wymagania:·      podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego ,·      dobra organizacja pracy,·      dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,·      chęć doskonalenia wiedzy,·      dodatkowym atutem będzie znajomość programu Symfonia Oferujemy:·      umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,·      stabilne warunki zatrudnienia,·      możliwość rozwoju zawodowego,·      przyjazną atmosferę pracy,

pomoc w dziale księgowości/praca biurowa okolice Zakopianki Kraków/Swoszowice
pomoc w dziale księgowości/praca biurowa okolice Zakopianki Kraków/Swoszowice
Kraków 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do pomocy w dziale księgowości, przy rozliczeniach, kontaktach z klientami w wymiarze połowa etatu. Branża handlowa. Nie wymagane kwalifikacje księgowe. Elastyczny grafik i umowa. Cv proszę wysyłać na maila.

ZOO24.PL - Pracownik administracyjny w dziale księgowości
ZOO24.PL - Pracownik administracyjny w dziale księgowości
Białystok 30+ kilka dni temu

ZOO24.PL -Jeden z największych sklepów zoologicznych online w Polsce, poszukuje osoby na stanowisko : Pracownik administracyjny w dziale księgowościObowiązki:-Dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy-Pomoc w dziale księgowości (Wprowadzanie dokumentów do systemu, rozliczanie rozrachunków)-Pomoc w dziale kadr (Przygotowywanie umów , dbałość o prawidłowy obieg dokumentów kadrowych)-Katalogowanie i archiwizacja dokumentów-Zamawianie materiałów biurowych-Obsługa firmowej korespondencji przychodzącej i wychodzącejMile widziane:-doświadczenie na podobnym stanowisku-znajomość programu Subiekt GT , Rewizor GTZgłoszenia prosimy przesyłać w odpowiedzi na to ogłoszenie

Księgowość - Pomoc Księgowa
Księgowość - Pomoc Księgowa
Łódź 30+ kilka dni temu

POLIMEX.NET – wiodący w Europie dystrybutor tkanin i dodatków krawieckich zaprasza do pracy w centrali firmy, na stanowisku: Pomoc księgowa Miejsce pracy: Łódź   Zadania: skanowanie faktur sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentów księgowych wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu inne prace pomocnicze w dziale księgowości   Wymagania: status studenta - studia na kierunku Rachunkowość (3, 4 lub 5 rok studiów) dyspozycyjność około 20 godzin w tygodniu   Oferujemy: elastyczny grafik pracy zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie możliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowości dużej firmy będącej niekwestionowanym liderem na rynku możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie ze strony doświadczonych pracowników księgowości dobrą atmosferę pracy w pozytywnie nastawionym zespole przyjazne i komfortowe środowisko pracy niezbędne narzędzia pracy   Jeśli spełniasz powyższe kryteria, czekamy właśnie na Ciebie - aplikuj.    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Asystent ds. Księgowych/Księgowa
Asystent ds. Księgowych/Księgowa
Reda 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe poszukuje Pracownika do działu księgowości na stanowisko Asystent ds. księgowościOd kandydata oczekujemy:zdolność analitycznego i logicznego myślenia,zaangażowanie i chęć do nauki,wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość),obsługa komputera - MS Office,praktyki w dziale księgowości.Do głównych obowiązków należy:Wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo-księgowego,uzgodnienie schematów operacji z Księgową,Pomoc przy sporządzaniu zestawień w excelu,Wsparcie przy sporządzaniu rejestrów,Archiwizacja dokumentów.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Dzierżoniów 30+ kilka dni temu

HRK S.A. dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukuje Kandydata na stanowisko: Księgowa/Księgowy miejsce pracy: Dzierżoniów Zadania: pomoc w bieżącym księgowaniu i kontroli faktur wsparcie w prowadzeniu ewidencji rozrachunków, analizowaniu i dokonywaniu rozliczeń finansowych księgowanie wyciągów bankowych udział w monitorowaniu należności i uzgadnianiu sald z kontrahentami pomoc w przygotowywaniu dokumentacji dla kontroli zewnętrznych archiwizacja dokumentów księgowych Wymagania: preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie nauki doświadczenie w dziale księgowości na podobnym stanowisku minimum 2 lata dobra znajomość programu Excel znajomość zagadnień finansowych i operacyjnych z zakresu księgowości mile widziane doświadczenie w pracy w firmie, która posiada pełną księgowość dobra organizacja pracy wysoki poziom dokładności, odpowiedzialności i uczciwości umiejętność pracy pod presją czasu chęć nauki i rozwoju znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywny będzie dodatkowym atutem Oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat bezpośrednio przez pracodawcę stałą pracę w dużej, stabilnej organizacji koleżeński, zaangażowany w pracę zespół międzynarodowe środowisko pracy możliwość rozwoju zawodowego szkolenia benefity

Samodzielna Księgowa / Księgowy Rzeszów
Samodzielna Księgowa / Księgowy Rzeszów
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Forma handlowo-produkcyjna z Rzeszowa zatrudni osobę na stanowisko samodzielnej księgowej/samodzielnego księgowego. Praca w szerszym dziale księgowości.Wymagania:minimum 2-letnie doświadczenie w księgowości na samodzielnym stanowiskuwykształcenie minimum średnie kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)znajomość ustawy o rachunkowości i obowiązujących przepisów podatkowychznajomość programów finansowo-księgowych Insert (REWIZOR GT) będzie dodatkowym atutemznajomość programów biurowych MS Officezaangażowanie, staranność i dokładnośćZakres obowiązków:współprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz polityką rachunkowościbieżąca analiza i uzgadnianie sald kont księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentównadzór nad rzetelną i kompletną ewidencją zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowychksięgowanie dokumentówOferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającym się Przedsiębiorstwieciekawą prace w przyjaznej atmosferze, pomoc i wsparcie zespołumożliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniachatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanej wiedzy i umiejętnościniezbędne narzędzia pracyZastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

księgowy branża produkcyjna
księgowy branża produkcyjna
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Weryfikacja i ewidencjonowanie faktur zakupu, faktur sprzedaży, wyciągów bankowych, Uzgodnienie rozliczeń z partnerami biznesowymi, Pomoc w przygotowaniu deklaracji podatkowych, Sporządzanie raportów wymaganych przez firmę i instytucje publiczne Zaangażowanie w przygotowanie sprawozdań finansowych, Przygotowanie dokumentacji dla audytorów, Monitorowanie zmian w przepisach. Nasze wymagania Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, ekonomia) Praktyczna i teoretyczna wiedza zagadnień finansowo-księgowych, Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości, Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Znajomość języka angielskiego na poziomie B1. To oferujemy umowę o pracę na pełen etat możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy opieka medyczna po ukończeniu 1 roku współpracy multisport dodatkowe szkolenia

Biuro Rachunkowe zatrudni Asystenktę ds księgowości
Biuro Rachunkowe zatrudni Asystenktę ds księgowości
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pomocy w dziale księgowości. Obowiązki: * wsparcie w bieżących sprawach działu księgowości * pomoc w prawidłowym obiegu dokumentów * przygotowywanie korespondencji do wysyłki, segregowanie poczty * wprowadzanie danych do systemu, kserowanie, skanowanie dokumentów. Wymagania: * dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy własnej. *Znajomość programu Symfonia będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: Pracę w przyjaznej atmosferze, możliwość zdobycia nowych kwalifikacji. Pakiet LUX-MED Za nadesłane aplikacje dziękujemy i jednocześnie informujemy, że Biuro Rachunkowe zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Biuro Rachunkowe zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Referent ds. księgowych
Referent ds. księgowych
Puławy 30+ kilka dni temu

Mostostal Puławy S.A. poszukuje kandydata do pracy w Dziale Księgowości na stanowisku Referent ds. księgowych Kandydat winien spełniać nastepujące wymagania: • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane finanse, rachunkowość, ekonomia), • Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w dziale księgowości (pełna księgowość), • Dobra znajomość programu MS Excel, • Praktyczna wiedza z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, • Dokładność, staranność, terminowość, umiejętność pracy zespołowej, • Mile widziana znajomość języka angielskiego. Obowiązki powierzone kandydatowi w wyniku procesu rekrutacji: • Księgowanie dokumentów finansowo-księgowych wraz z ich weryfikacją pod względem rachunkowym i formalnym, w tym analiza i weryfikacja prawidłowości zapisów księgowych pod względem podatkowym • Prowadzenie kasy, księgowanie raportu kasowego oraz pozostałych dokumentów kasowych, • Aktywny udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca i roku, • Pomoc w sporządzaniu sprawozdań, zestawień oraz analiz, • Miesięczne uzgadnianie sald kont księgowych, • Kompletowanie i archiwizacja dokumentów księgowych, • Udział w obsłudze audytu zewnętrznego, • Inne zadania zlecone przez przełożonego, Oferujemy: • Umowę o pracę na pełny etat, • Planowane wynagrodzenie od 3.500 zł brutto w zależności od doświadczenia i kwalifikacji kandydata Osoby zainteresowane prosimy o nadesłanie Listu motywacyjnego oraz CV do Działu Spraw Pracowniczych w terminie do 31.05.2021 roku. Mostostal Puławy S.A. ul.Budowlanych 5 24-110 Puławy tel. 81 759-09-38 wew.142 @

Junior AP Specialist
Junior AP Specialist
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla Naszego klienta – firmy międzynarodowej, poszukujemy pracownika na stanowisko: Junior AP SpecialistZADANIA:·      Procesowanie faktur- faktury PO i NPO/ noty kredytowe·      Odpowiadanie na zapytania dostawców i klienta wewnętrznego,·      Rozliczanie wydatków pracowniczych,·      Wykonywanie zadań związanych z zamknięciem miesiąca,·      Bliska współpraca z działem płatności,·      Wspieranie ciągłego ulepszania kompleksowych procesów AP w celu ich uproszczenia, standaryzacji i automatyzacji poprzez wykorzystanie technik LEAN,·      Pomoc w budowaniu kultury wewnętrznej oraz dbałość o wysoki poziom obsługi KlientaWYMAGANIA:·   Wykształcenie wyższe bądź ostatnie lata studiów kierunkowych (Finanse),·   Znajomość języka angielskiego poziom min. B2,·  Pierwsze doświadczenie w dziale księgowości mile widziane (np. praktyki, staż)·  Zdolność analitycznego myślenia,·  Rzetelność, dokładność oraz dobra organizacja pracy.OFERUJEMY:·      Zatrudnienie w oparciu o zatrudnienie zewnętrzne,·      Praca na pełen etat·      Atrakcyjne wynagrodzenie,·      Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale księgowości w firmie międzynarodowej,·      Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

Asystent w Dziale Księgowym ds. Należności z j. czeskim
Asystent w Dziale Księgowym ds. Należności z j. czeskim
Kraków 30+ kilka dni temu

Asystent w Dziale Księgowym ds. Należności z j. czeskim(m/f/d)Opis stanowiska:Zakres obowiązków:Wspieranie jednego z zespołów księgowych obsługujących klienta czeskiego,Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem w celu monitorowania statusów płatności,Pomoc w przygotowaniu i analizie raportów kontrolnych,Praca na systemie SAP i innych systemach pomocniczych,Inne bieżące prace administracyjno-biurowe.Wymagania:Dobra znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie (min. B2),Dokładność, sumienność oraz łatwość w wychwytywaniu szczegółów,Sprawność w zakresie używania programów komputerowych,Znajomość pakietu MS Office,Otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i nastawienie na pracę zespołowąStatus studentaOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,Stały kontakt z językiem czeskim,Zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu księgowości i finansów,Szkolenia wprowadzające,Przyjazną atmosferę w pracy,Pracę w międzynarodowym środowisku,Elastyczne godziny pracy.

specjalista ds. księgowo-administracyjnych
specjalista ds. księgowo-administracyjnych
Karczew 30+ kilka dni temu

Masz doświadczenie w pracy w dziale księgowości, zależy Ci na różnorodności obowiązków? Znasz angielski lub francuski umożliwiający swobodną komunikację. Zapoznaj się z nią, zaaplikuj i dołącz do zespołu naszego Klienta - międzynarodowej firmy wykorzystującej najnowsze technologie w tworzeniu etykiet i opakowań. oferujemystabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o kapitale francuskimumowę o pracę na czas określony 2 latamożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dziale księgowościpracę w dobrej, rodzinnej atmosferze, kameralny zespółmożliwość pracy zdalnej kilka dni w tygodniurozpoczęcie pracy od zarazzadaniaweryfikacja, ewidencja i księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowychbieżące rozliczanie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami, analiza rozrachunków, uzgadnianie kont rozrachunkowych, dokonywanie wzajemnych kompensatwystawianie, skanowanie i wysyłanie faktur elektronicznych oraz zapisywanie ich na serwerzekontrola zaległych fakturobsługa systemów bankowości elektronicznej, przygotowywanie płatności dla kontrahentówksięgowanie dokumentów magazynowych, ewidencja wartościowo-ilościowa i comiesięczne sprawdzanie stanu magazynu przygotowywanie raportów z SAP o stanach magazynowych i wysyłanie do klientapomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych, raportów środowiskowych, sprawozdań do GUS i NBPpomoc w pracach związanych z kadrami, m.in. ewidencja czasu pracy pracowników, przygotowywanie dokumentów dla pracowników, prowadzenie akt osobowych pomoc w bieżących zadaniach Działu Administracji i Sprzedaży: monitorowanie i zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, oraz inne prace zleconeoczekujemywykształcenia kierunkowego (obszar finansów, rachunkowości, ekonomiczne) około 1-2 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuznajomości podstaw księgowości i ogólnej wiedzy z prawa podatkowegoznajomości języka angielskiego lub francuskiego w stopniu umożliwiającym porozumienie się z obcokrajowcemznajomości MS Office (szczególnie MS Excela)mile widziana znajomość programu SAPskrupulatności, spostrzegawczości, samodzielności w działaniu, komunikatywnościmożliwości podjęcia pracy od zaraz Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ASYSTENTKA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
ASYSTENTKA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
Warszawa 2 dnia plecy

Okręgowy Zarząd Mazowiecki Polskiego Związku Działkowców poszukuje osoby na stanowisko: ASYSTENTKA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Obowiązki: - pomoc w prowadzeniu księgowości Rodzinnych Ogrodów Działkowych - prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych - prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej Rodzinnych Ogrodów Działkowych - sporządzanie sprawozdań finansowych dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych - dekretowanie i księgowanie w programie DGCS System PZD dokumentów księgowych - doradztwo i wsparcie przy prowadzeniu spraw finansowych ROD Wymagania: - wykształcenie minimum średnie ekonomiczne – mile widziane wyższe ekonomiczne w zakresie finansów i rachunkowości - znajomość przepisów podatkowych - znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych - znajomość pakietu Microsoft Office (przede wszystkim Excel, Word) - komunikatywność -odporność na stres - gotowość podjęcia pracy od zaraz Dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie w biurze rachunkowym - doświadczenie w zakresie księgowości stowarzyszeń Oferujemy: - pracę w miłej atmosferze - stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę Prosimy o podanie w zgłoszeniu oczekiwań finansowych. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.

Kierownik Działu Księgowości
Kierownik Działu Księgowości
Puławy 30+ kilka dni temu

Mostostal Puławy S.A. poszukuje kandydata do pracy w Pionie Finansowym na stanowisku Kierownik Działu Księgowości Kandydat winien spełniać nastepujące wymagania: • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane finanse, rachunkowość, ekonomia), • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości (pełna księgowość), • Dobra znajomość programu MS Excel, • Praktyczna wiedza z zakresu przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości, • Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w działaniu, • Mile widziana znajomość języka angielskiego. Obowiązki powierzone kandydatowi w wyniku procesu rekrutacji: • Zarządzanie działem księgowości • Księgowanie dokumentów: zakupy i sprzedaż wraz z ich weryfikacją pod względem rachunkowym i formalnym, w tym analiza i weryfikacja prawidłowości dokumentów księgowych pod względem podatkowym, • Weryfikacja i uzgodnienie VAT naliczonego oraz należnego, sprawdzanie rejestrów i sporządzanie deklaracji VAT oraz pliku JPK, • Terminowe i rzetelne sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych, • Aktywny udział w procesie księgowego zamknięcia miesiąca i roku, • Pomoc w sporządzaniu sprawozdań, zestawień oraz analiz, • Miesięczne uzgadnianie sald kont księgowych, • Wdrażanie i usprawnianie procedur księgowo-podatkowych, • Kompletowanie i archiwizacja dokumentów księgowych, • Bieżąca współpraca z głównym księgowym, • Udział w obsłudze audytu zewnętrznego, • Inne zadania zlecone przez przełożonego, Oferujemy: • Umowę o pracę na pełny etat, • Planowane wynagrodzenie od 6.500 zł brutto w zależności od doświadczenia i kwalifikacji kandydata Osoby zainteresowane prosimy o nadesłanie Listu motywacyjnego oraz CV do Działu Spraw Pracowniczych w terminie do 31.05.2021 roku. Mostostal Puławy S.A. ul.Budowlanych 5 24-110 Puławy tel. 81 759-09-38 wew.142 @

Pomoc Głównego Księgowego
Pomoc Głównego Księgowego
Czarna Sędziszowska 30+ kilka dni temu

Przedsiębiorstwo Mięsne BATISTA zatrudni osobę do działu księgowości w oddziale w Czarnej Sędziszowskiej na stanowisko: Pomoc Głównego Księgowego Miejsce pracy: Czarna Sędziszowska ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kontrola rachunkowa i formalna dokumentów - Księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - Analiza i uzgadnianie kont księgowych i rozrachunkowych - Sporządzanie rejestrów JPK VAT - Współpraca z instytucjami zewnętrznymi np. GUS WYMAGANIA: - Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawa podatkowego - Samodzielność w realizacji zadań i podejmowaniu decyzji - Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office - Umiejętności analityczne OFERUJEMY : - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Możliwość zdobycia wiedzy w dziale księgowości - Pracę w godzinach od 8-16 - Miłą atmosferę Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w odpowiedzi na ogłoszenie. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Informacja w sprawie przetwarzania danych osobowych na potrzeby rekrutacji: Administratorem danych osobowych kandydatów jest Batista sp. z o.o. - sp. k. Czarna Sędziszowska 89B , 39-123 Czarna Sędziszowska , która przetwarza je w celu rekrutacji. Kandydat ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania, oraz prawo skargi. Kandydat może wycofać zgodę na przetwarzanie danych w każdym czasie.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Koszalin 30+ kilka dni temu

Firma Kunert Group sp. z o.o z siedzibą w Nowych Bielicach poszukuje:OpisPracownik księgowości Miejsce pracy: KoszalinPraca od: 8:00- 16:00Opis stanowiska:- prowadzenie pełnej księgowości- pomoc w z zamknięciu miesiąca, roku- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), JPK i inne- współpraca z Urzędami Skarbowymi, ZUS- księgowanie kosztów produkcji oraz magazynowych dokumentów finansowych- nadzór nad właściwa alokacją kosztów, zgodnie z planem kont Wymagania:- doświadczenie w obszarze finansów i księgowości na podobnym stanowisku w dziale księgowości lub biurze rachunkowym (minimum 2 lata)- znajomość ustawy o rachunkowości, praktyczna znajomość prawa podatkowego (CIT, VAT, ordynacji podatkowej) - mile widziane wykształcenie ekonomiczne z zakresu finansów lub rachunkowości- znajomość pakietu MS Office- mile widziana znajomość oprogramowania Optima- systematyczność, dokładność, sumienność- samodzielność w pracy oraz umiejętność współpracy w zespole- umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami- dobra organizacja czasu pracy- umiejętności analityczne- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2Oferujemy:- stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę, cały etat- konkurencyjne wynagrodzenie - możliwość rozwoju poprzez szkolenia - przyjazną atmosferę pracy w zgranym, ambitnym zespole- możliwość zdobycia szerokiego spektrum wiedzy z zakresu księgowości dzięki współpracy z firmami z różną specyfiką działalności gospodarczej  Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Kunert Group Sp. z o.o. z siedzibą w Nowych Bielicach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Informujemy, że Administratorem danych jest Kunert Group Sp. z o.o. z siedzibą w Nowych Bielicach . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Młodszy/a ksiegowy/a Robakowo k. Gądek
Młodszy/a ksiegowy/a Robakowo k. Gądek
Robakowo 30+ kilka dni temu

MŁODSZY/A KSIĘGOWY/A Twój zakres obowiązków • bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur, • księgowanie wyciągów bankowych, • księgowanie należności i zobowiązań (w tym w walutach obcych), uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, • pomoc w kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, • przygotowywanie danych do deklaracji i kalkulacji podatkowych, • terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji dokumentów księgowych, • udział w procesach zamknięcia miesiąca, roku oraz w przygotowaniu rozliczeń CIT i VAT, • przygotowywanie zestawień / raportów na potrzeby wewnętrzne; • współpraca oraz udzielanie niezbędnego wsparcia członkom zespołu. Nasze wymagania • minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale księgowości prowadzącym pełną księgowość lub biurze rachunkowym, • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse) - mogą być również ukończone kursy/szkolenia z zakresu księgowości, • znajomość bieżących przepisów podatkowych, • dobra znajomość programu MS Excel, • samodzielność i odpowiedzialność oraz umiejętności analityczne, • chęć nauki i łatwość przyswajania wiedzy, • komunikatywność - pozytywne nastawienie do współpracowników i Klientów, • inicjatywy, dokładności, systematyczności w wykonywaniu powierzonych obowiązków, • bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu, Mile widziane • znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym, • znajomość programu Comarch XL, Optima, • znajomość zagadnień z obszaru kadr. To oferujemy • Przyjazną i niekorporacyjną atmosferę pracy • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / umowę zlecenie w zależności od preferencji; • Niezbędne narzędzia pracy; • Dostęp do opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego.

ASYSTENT do spraw Administracyjno - Księgowych
ASYSTENT do spraw Administracyjno - Księgowych
Nadarzyn 30+ kilka dni temu

IGS SCHREINER POLSKA jest firmą logistyczną o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na polskim rynku. Aktualnie do naszego biura w Nadarzynie poszukujemy osoby na stanowisko: ASYSTENTA w Dziale Księgowości. Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie wsparcie działu księgowości w wykonywaniu codziennych zadań oraz pomoc przy czynnościach administracyjnych.Oferujemy:przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowiskuwynagrodzenie stosowne do posiadanego doświadczenia i umiejętnościprywatną opiekę medycznąmożliwość dołączenia do programu ubezpieczenia na życie i kart sportowychbezpłatny parking Od kandydatów oczekujemy:wykształcenia minimum średniegokomunikatywnej znajomości języka angielskiegosumienności, dokładności i zaangażowaniawykształcenie ekonomiczne oraz doświadczenie w księgowości będą dodatkowym atutem  Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest IGS Schreiner Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Al. Katowicka 66, 05-830 Nadarzyn,2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – boguckin(a)bestwayconsulting.pl,3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego7. podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Wrocław 30+ kilka dni temu

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter. Obecnie do naszego biura, w samym centrum wrocławskiego rynku, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. księgowości. Specjalista ds. księgowości TWOJE ZADANIA: samodzielne ujmowanie zdarzeń gospodarczych w księgach  pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz skonsolidowanego sprawozdania finansowego grupy kapitałowej analiza transakcji realizowanych pomiędzy spółkami wchodzącymi w skład grupy kapitałowej pod kątem bilansowym i podatkowym współpraca z audytorami w procesie badania sprawozdań finansowych przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu  współpraca z innymi działami, m.in.: kadr, prawnym, raportingu NASZE OCZEKIWANIA: doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych w oparciu o KSR dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz praktyczna wiedza z zakresu przepisów podatkowych (VAT, CIT) minimum 2-letnie doświadczenie w dziale finansowo-księgowym na analogicznym stanowisku ukończone studia na kierunku związanym z obszarem rachunkowości, podatków, ekonomii i/lub finansów swobodne posługiwanie się programami pakietu MS Office (szczególnie MS Excel) dokładność, komunikatywność, samodzielność, wysokie umiejętności analityczne MILE WIDZIANE: doświadczenie w pracy w programie Comarch ERP XL lub Comarch ERP Optima doświadczenie w spółkach z grupy kapitałowej, np: sporządzanie lub pomoc przy sporządzaniu dokumentacji cen transferowych, sprawozdania skonsolidowanego znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym OFERUJEMY: możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowych doświadczeń realny wpływ na funkcjonowanie i rozwój działu umowę o pracę lub zatrudnienie w oparciu o B2B udział w ciekawych projektach, obejmujących kilka spółek z Grupy elastyczny czas pracy atrakcyjne wynagrodzenie pracę w nowoczesnym biurze w centrum miasta a także możliwość pracy zdalnej pyszną kawę, owoce, piłkarzyki, darty, możliwość skorzystania z pakietu medycznego, karty sportowej i pakietu ubezpieczeń grupowych

Asystent/ka w dziale księgowości
Asystent/ka w dziale księgowości
Wrocław 30+ kilka dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:  Asystent/ka w dziale księgowości Zakres obowiązków • Skanowanie dokumentów • Drobne prace księgowe • Wsparcie pracowników działu w bieżących zadaniach Oczekiwania • Student/-tka studiów zaocznych lub absolwent/-ka • Bardzo dobra organizacja pracy • Otwarta i przyjazna osobowość • Wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej Mile widziane: • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (np.: finanse, rachunkowość) lub w trakcie studiów Oferta • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 3400 zł brutto • Pakiet benefitów (karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna) • Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00 • Praca w przyjaznej atmosferze Numer ref.: ADK/018/ABE Oferta dotyczy pracy tymczasowej

Księgowy / Księgowa
Księgowy / Księgowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZMIENIĆ CZYJEŚ ŻYCIE NA LEPSZE?ZACZNIJ OD SIEBIE!i dołącz do Hays Poland - najlepszego pracodawcy wśród agencji zatrudnienia wg Forbes w 2021 roku!Poszukujemy do naszego działu wsparcia kandydata/ki na stanowisko:Księgowy/waDo zadań na tym stanowisku będzie należało:księgowanie f-r zakupu, ocena poprawności dokumentów pod kątem rachunkowym i podatkowym,księgowanie wyciągów bankowych,generowanie plików płatności,rozliczanie rozliczeń międzyokresowych czynnych.Idealny kandydat/ka na to stanowisko to osoba posiadająca umiejętności analitycznego myślenia, nie bojąca się nowych wyzwań, pracowita i ambitna. Wymagamy dobrej znajomości obsługi programu Excel. Poszukujemy osób z doświadczeniem w dziale księgowości. Z wielką przyjemnością powitamy w zespole osobę o wysokich umiejętnościach komunikacyjnych, zarządzania czasem oraz dużej inicjatywie i samodzielności w realizacji zadań.A co czeka na Ciebie u nas?wspaniały zespół, w któym znajdziesz pomoc w codziennych zadaniach oraz wsparcie merytorycznejasne kryteria awansu, różne ścieżki rozwoju zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do lekcji językó obcych, ubezpieczenie na życie, troskę o Twój wellbeing) Wyślij aplikację i dołącz do nas!

Asystentka ds. rachunkowości/Pomoc księgowej – Żyrardów
Asystentka ds. rachunkowości/Pomoc księgowej – Żyrardów
Żyrardów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy kandydatki na stanowisko: Asystentka ds. rachunkowości/Pomoc księgowej w biurze w Żyrardowie.  Podstawowy zakres obowiązków:·        Wprowadzanie oraz dekretowanie dokumentów księgowych·        Prowadzenie rozrachunków z odbiorcami i dostawcami·        Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów·        Kontrola płatności oraz rozliczeń·        Współpraca z biurem rachunkowym Wymagania:·        Wykształcenie minimum średnie·        Podstawowe doświadczenie w pracy w dziale księgowości·        Umiejętność pracy w zespole·        Obsługa komputera·        Dokładność, skrupulatność, samodzielność Oferujemy:·        Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·        Praca na pełen etat·        Pakiet medyczny·        Regularnie wypłacane wynagrodzenie·        Możliwość rozwijania umiejętności w dziale księgowym·        Przyjazną atmosferę pracy Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.

Samodzielna/y księgowa/y Licencjonowane Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.
Samodzielna/y księgowa/y Licencjonowane Biuro Rachunkowe Sp. z o.o.
Piła 30+ kilka dni temu

Licencjonowane Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. z siedzibą w Wyrzysku SZUKA PRACOWNIKA !!! NA STANOWISKO: SAMODZIELNEJ/GO KSIĘGOWEJ/GO Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku. Dlatego szukamy koleżanki/kolegi do zespołu, ponieważ brakuje nam rąk do pracy :) Praca w dziale pełnej księgowości, bez kadr i płac, gdyż te u nas są prowadzone w wyodrębnionej komórce biura. Jeżeli szukasz pracy, bo aktualnie jej nie masz lub dotychczasowa nie spełnia Twoich oczekiwań pod względem np. atmosfery czy wynagrodzenia, jesteś osobą otwartą na zmiany, pozytywnie nastawioną, zmotywowaną i chcesz się rozwijać, zapraszamy do nas. Zapewnimy Ci wsparcie oraz pomoc, które są potrzebne każdemu na początku. Umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas, adekwatne do Twoich umiejętności. Chcesz wiedzieć więcej? Szczegółowe informacje dostępne są na naszej stronie internetowej pod linkiem https://e-lbr.pl/rozwoj-i-kariera/ CV prosimy składać na adres email, który wskazany jest na stronie internetowej z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko samodzielna/y księgowa/y”. APLIKUJ – nie czekaj!!! Może to Twoja osoba powinna się znaleźć w naszym zespole. P.S. Jeśli jesteś z Piły lub jej okolic i przeraża Cię odległość, nie przejmuj się. Pracują już z nami osoby z Twoich stron.

Księgowa
Księgowa
Szczyrk 23 dnia plecy

Zakres obowiązków Do podstawowych obowiązków należy: kontakt i współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, przekazywanie dokumentów zgodnie z procedurą weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym; wprowadzanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych do systemu księgowego; współpraca z różnymi działami w firmie; przygotowywanie dokumentów do wysyłki kurierskiej i pocztowej; pomoc przy tworzeniu analiz, zestawień, umów, pism; prowadzenie dokumentacji związanej za zakupem paliwa do samochodów firmowych kontrolowanie ważności przeglądów oraz ubezpieczeń samochodów służbowych Wymagania: podstawowa wiedza z zakresu księgowości i przepisów podatkowych znajomości obsługi programu E-nova; praktyka w dziale księgowości co najmniej 1 rok dobra znajomość pakietu MS Office, komunikatywność, dobra organizacja pracy chęć pogłębiania swojej wiedzy motywacja i chęć do pracy Oferujemy: stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wynagrodzenie do ustalenia w zależności od umowy i czasu pracy praca w godzinach 8-16 możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji przyjazne środowisko pracy KLAUZULA INFORMACYJNA: Administratorem danych osobowych jest: Meta International Sp. z o.o. , 43-370 Szczyrk , ul. Skośna 4 , NIP 937-251-36-86, NIP: 9372513686 Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora. ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez: Meta International Sp. z o.o. , 43-370 Szczyrk , ul. Skośna 4 , NIP 937-251-36-86, NIP: 9372513686zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Pomoc księgowej / Pomoc kadrowej (obcokrajowcy)
Pomoc księgowej / Pomoc kadrowej (obcokrajowcy)
Rumia 30+ kilka dni temu

Do naszej rozwijającej się firmy poszukujemy Kandydatki, Kandydata na stanowisko pomoc księgowej / pomoc kadrowej ze znajomością przepisów dotyczących zatrudnienia obcokrajowców.Zadania, jakie chcemy Ci powierzyć:- prowadzenie ewidencji godzin pracy,- przyjmowanie obcokrajowców oraz przygotowywanie dokumentów dla kandydatów na pracownika,- wystawianie faktur oraz rachunków,- współpraca z pozostałymi pracownikami biura,Wymagania:- znajomość przepisów dotyczących zatrudniania obcokrajowców- znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, polskiego (w mowie i piśmie)- mile widziane wykształcenie wyższe (w obszarze rachunkowości), mile widziane ukończone kursy, certyfikaty,- mile widziana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków,- mile widziana znajomość programów finansowo – księgowych i kadrowo - płacowych,- dobra znajomość MS Office,- bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, samodzielność i odpowiedzialność,- umiejętność pracy pod presją czasu,- umiejętność pracy w zespole,- skrupulatność, dokładność, systematyczność,- doświadczenie zawodowe w pracy w dziale księgowości,Zapewniamy:- Współpraca na zasadach B2B, okres próbny umowa zlecenie,- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników,- możliwość rozwoju zawodowego,Oferujemy:- pracę od poniedziałku do piątku (8 godzin dziennie),- Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji - pracę w młodym, pozytywnie nastawionym, sympatycznym zespole,- możliwość rozwoju,- pracę pełną wrażeń,- stabilne zatrudnienie,Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV.Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informując, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z RODO: ''Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Samodzielna Księgowa / Lider ds. Księgowości
Samodzielna Księgowa / Lider ds. Księgowości
30+ kilka dni temu

Syntegia HR to firma doradztwa personalnego. Realizujemy kompleksowe projekty rekrutacyjne głównie metodą Direct Search oraz Executive Search. Jesteśmy reprezentantem interesów zarówno Klienta jak i Kandydata. Naszym nadrzędnym zadaniem jest znalezienie płaszczyzny porozumienia zawodowego dla obu stron. Uważamy, że tylko takie podejście jest gwarantem pełnego sukcesu. Naszym Partnerem jest Kancelaria Rachunkowa, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podatkowej, księgowej, finansowej oraz kadrowo - płacowej firm. Kancelaria od ponad 18 lat nieustannie się rozwija, rozszerzając zakres swoich usług oraz budując coraz to wyższe standardy obsługi. Przewagą konkurencyjną firmy jest wieloletnie doświadczenie w branży, zróżnicowany portfel, ponad 200 klientów oraz zaangażowany i zgrany, 20 osobowy zespół. Samodzielna Księgowa / Lider ds. Księgowości (Kancelaria Rachunkowa) Miejsce pracy: Kraków/Rondo Mateczne Cel stanowiska oraz kierunek rozwoju: - Oferta skierowana jest do osób zainteresowanych tematyką księgowości oraz do tych wszystkich, którzy chcieliby wejść szczebel wyżej w swojej karierze zawodowej, a tym samym rozwijać się w kierunku Lidera ds. Księgowości. - Poszukujemy osób, które chciałyby związać się z firmą w dłuższej perspektywie. Mile widziane również osoby, które po raz ostatni chciałyby zmieniać pracę przed pójściem na zasłużoną emeryturę :) Zadania na oferowanym stanowisku: - Obsługa finansowo – księgowa strategicznych podmiotów gospodarczych należących do portfela klientów. - W przyszłości objęcie roli Lidera ds. Księgowości oraz koordynacja pracy Młodszej Księgowej - delegowanie obowiązków, wyznaczanie celów do realizacji, weryfikacja efektów pracy, a także dbanie o jej rozwój zawodowy, poprzez wsparcie merytoryczne i dzielenie się wiedzą. - Bieżący kontakt z klientami obsługiwanych spółek – wsparcie w zakresie finansowo – księgowym, rozwiązywanie aktualnych problemów, budowanie pozytywnych relacji opartych na dobrej współpracy. Nasze oczekiwania: - 4 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości oraz książki przychodów i rozchodów - wiedza teoretyczna oraz doświadczenie praktyczne – warunek konieczny. - Dobra znajomość Ustawy o Rachunkowości oraz zagadnień podatkowych, a także gotowość do ciągłego aktualizowania swojej wiedzy. - Mile widziane osoby, które miały okazję pracować w firmie świadczącej usługi księgowe lub w wewnętrznym dziale księgowości. - Wykształcenie min. średnie. - Dobra znajomość pakietu Ms Office w tym dobra znajomość programu Excel. - Znajomość programu Symfonia – dodatkowy atut. - Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację e-mailową z klientem – dodatkowy atut. - Prawo jazdy kat. B - dodatkowy atut. - Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków. Na tym stanowisku „pedantyzm” jest zaletą :) - Bardzo dobra umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetów. - Wysokie zdolności interpersonalne, czyli: dobra komunikacja i umiejętność pracy z klientem. Pracodawca oferuje: - Przyjazne środowisko oraz wysoka kultura pracy. - Gwarantowany work - life balance oraz rozliczanie ewentualnych nadgodziny. - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. - Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy. - Samochód do celów służbowych, wykorzystywany w przypadku wizyt u strategicznych klientów. - Pomoc ds. organizacyjnych – osoba odpowiedzialna za odbieranie dokumentów od klientów. - Przestronne i komfortowe biuro zlokalizowane w prestiżowym budynku biurowym. - Dodatkowe benefity, karta LuxMed lub karta Multisport. - Coroczne wyjazdy integracyjne – krajowe lub zagraniczne. - Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania. - Dostęp do projektów, które niejednokrotnie będą dla Ciebie dużym wyzwaniem zawodowym. Nie martw się – możesz liczyć na wsparcie przełożonego oraz szkolenia wewnętrzne. - Filiżanka aromatycznej kawy na dobry początek dnia  Kilka słów od Syntegia HR: - Dziękujemy za możliwość kontaktu z Tobą oraz za poświęcony czas na zapoznanie się ze szczegółami oferty. Liczymy na jej pozytywne rozpatrzenie  - Chcemy poinformować, że zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi aplikacjami, jednak kontakt pojawi się z osobami, które spełnią kryteria selekcji wskazane przez naszego Klienta. - Wszelkie dodatkowe informacje zostaną przekazane kandydatom podczas rozmowy telefonicznej z HR Partnerem. - Dołożymy wszelkich starań, aby wywiady telefoniczne i spotkania odbyły się w dogodnym terminie. - Gwarantujemy pełną dyskrecję i poufność. Prosimy o dodanie w CV poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb bieżących i przyszłych procesów: rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy prowadzonych przez Syntegia Sp. zo.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa na rzecz klientów wskazanego wyżej podmiotu, a także na przekazywanie moich danych do klientów wskazanego wyżej podmiotu w związku z realizowanymi przez Syntegia Sp. zo.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa procesami: rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy.” Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Syntegia Sp. zo.o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa z siedzibą w Krakowie (30-389) przy ulicy Komuny Paryskiej 4/13.

DODATKOWA PRACA NA BEMOWIE tylko  DLA OSOBY ZATRUDNIONEJ W BIURZE KSIĘGOWYM
DODATKOWA PRACA NA BEMOWIE tylko DLA OSOBY ZATRUDNIONEJ W BIURZE KSIĘGOWYM
30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby z doświadczeniem w pracy w księgowości, do pomocy przy pracach biurowych, zbliżonych do prac księgowo-rachunkowych w Gabinecie Lekarskim na warszawskim Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich. Poszukuję osoby pracującej aktualnie w biurze księgowym, ze znajomością również kadr i płac lub w dziale księgowym dużej firmy. Proszę o NIEWYSYŁANIE ofert przez osoby, które aktualnie nie pracują w biurze księgowym. Praca dodatkowa, np. dwa lub trzy razy w tygodniu w zależności od możliwości czasowych osoby współpracującej. Godziny pracy mogą być do uzgodnienia. Mogę dostosować się do wybranych dni tygodnia w których ktoś, kto chciałby mi pomóc, może pracować. Jestem pod tym względem elastyczny. Oferuję wynagrodzenie w wysokości: 20 zł netto za godzinę „na rękę”, które chcę osobie współpracującej wypłacać każdorazowo po zakończeniu pracy. Praca na umowę – zlecenie. W przypadku rozliczenie na fakturę oferuję wynagrodzenie 30 zł brutto. Szukam osoby spokojnej, dokładnej, sumiennej, która będzie w stanie skrupulatnie wesprzeć księgowość w gabinecie. Potrzebuję pomocy przy: · wystawianie faktur za usługi naszego gabinetu na rzecz jej pacjentów i firm współpracujących, · comiesięczne kompletowanie dokumentów dla naszego biura księgowego, · wewnętrzne księgowanie dokumentów typu nasze wydatki, koszty itp., · kontrola poprawności rozliczeń pracy biurowej naszych recepcjonistek, · wystawianie i kontrola umów dla lekarzy, faktur oraz rozliczeń, · przygotowywanie różnego typu zestawień dla urzędów, · wsparcie procesu obiegu i archiwizacji dokumentów, pomoc przy odpowiadaniu na maile przychodzące na skrzynkę przychodni. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Dobra znajomość programu Excel. Podzielna uwaga konieczna. Zgłoszenia proszę przesyłać mailem, kilka zdań o sobie, m.in. wiek, dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, wraz z aktualnym zdjęciem. Wiek 35 – 55 lat. Skontaktuję się z wybranymi osobami. Tomasz.

Specjalista ds. Księgowości - księgowa - Sekonix Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Księgowości - księgowa - Sekonix Poland Sp. z o.o.
Żory 30+ kilka dni temu

Firma produkcyjna z branży automotive zatrudni na stanowisku:SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - księgowa Główne obowiązki na stanowisku:·        Kontrola faktur pod względem formalnym i rachunkowym, dekretowanie dokumentów·        Rozrachunki – analiza na kontach dostawców i odbiorców·        Nadzorowanie należności i zobowiązań z podmiotami powiązanymi i pozostałymi·        Obsługa w zakresie księgi głównej, zestawienie sald i obrotów·        Uzgadnianie sald kont, wyjaśnianie różnic·        Współpraca z jednostkami zewnętrznymi, jak banki i urzędy, agencje celne·        Realizowanie raportów zgodnie z wytycznymi przełożonych·        Pomoc w zamknięciu roku, współpraca z audytoramiWymagania·        Odpowiednio udokumentowany przebieg kariery zawodowej·        Znajmość zagadnień gospodarkki materiałowo-produkcyjnej·        2-3 letnie doświadczenie w dziale księgowości, najlepiej w firmie produkcyjnej z branży automotive·        Doświadczenie w zakresie gospodarki materiałowo-produkcyjnej·        Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych·        Znajomość języka angielskiego -co najmniej poziom B2Oferujemy:·        Umowa o pracę na pełen etat·        Dofinansowanie do karty Multisport·        Bogaty pakiet świadczeń socjalnych·        Możliwość rozwoju (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

DODATKOWA PRACA DLA OSOBY PRACUJĄCEJ W BIURZE KSIĘGOWYM
DODATKOWA PRACA DLA OSOBY PRACUJĄCEJ W BIURZE KSIĘGOWYM
30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby z doświadczeniem w pracy w księgowości, do pomocy przy pracach biurowych, zbliżonych do prac księgowo-rachunkowych w Gabinecie Lekarskim na warszawskim Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich. Poszukuję osoby pracującej aktualnie w biurze księgowym, ze znajomością również kadr i płac, lub w dziale księgowym dużej firmy. Proszę o NIEWYSYŁANIE ofert przez osoby, które aktualnie nie pracują w biurze księgowym. Praca dodatkowa, np. dwa lub trzy razy w tygodniu w zależności od możliwości czasowych osoby współpracującej. Godziny pracy mogą być do uzgodnienia. Mogę dostosować się do wybranych dni tygodnia w których ktoś, kto chciałby mi pomóc, może pracować. Jestem pod tym względem elastyczny. Oferuję wynagrodzenie w wysokości: 23 zł netto za godzinę „na rękę”, które chcę osobie współpracującej wypłacać każdorazowo po zakończeniu pracy. Oferta 23 zł netto jest dla osoby zatrudnionej w innej firmie za min. 2800 zł brutto. Praca na umowę – zlecenie. W przypadku rozliczenie na fakturę oferuję wynagrodzenie 28 brutto. Szukam osoby spokojnej, dokładnej, sumiennej, która będzie w stanie skrupulatnie wesprzeć księgowość w gabinecie. Potrzebuję pomocy przy: · wystawianie faktur za usługi naszego gabinetu na rzecz jej pacjentów i firm współpracujących, · comiesięczne kompletowanie dokumentów dla naszego biura księgowego, · wewnętrzne księgowanie dokumentów typu nasze wydatki, koszty itp., · kontrola poprawności rozliczeń pracy biurowej naszych recepcjonistek, · wystawianie i kontrola umów dla lekarzy, faktur oraz rozliczeń, · przygotowywanie różnego typu zestawień dla urzędów, · wsparcie procesu obiegu i archiwizacji dokumentów, pomoc przy odpowiadaniu na maile przychodzące na skrzynkę przychodni. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Dobra znajomość programu Excel. Podzielna uwaga konieczna. Zgłoszenia proszę przesyłać mailem, kilka zdań o sobie, m.in. wiek, dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, wraz z aktualnym zdjęciem. Wiek 35 – 55 lat. Skontaktuję się z wybranymi osobami. Tomasz.

Księgowa
Księgowa
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o.  Nie tylko poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, przede wszystkim dbamy o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Stawiamy sobie za cel to, aby potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy, natomiast Pracodawca pozyskał najlepszego pracownika.   Księgowa z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: praca zdalna/cała Polska   Wymagania: Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności Stałe łącze w miejscu zamieszkania Własny komputer Wykształcenie z zakresu finansów i rachunkowości, ekonomii lub zarządzania przedsiębiorstwem 1 - 3 lat dodatkowego doświadczenia w księgowości i zamknięciach księgi głównej Płynna znajomość języka angielskiego Dobra znajomość MS Office i SAP/ innego programu księgowego Wysoka dbałość o szczegóły Wykazane umiejętności rozwiązywania problemów Wysokie zaangażowanie i odporność na stres Dobra komunikatywność Obowiązki: Utrzymanie struktur bilansu zgodnie z wymogami prawnymi i firmowymi (lokalne przepisy rachunkowości) Prowadzenie księgi głównej, w tym wykonywanie regularnych księgowań na koniec okresu Księgowanie odpowiednich procesów w dziale Księgi Głównej Ujmowanie rezerw i przygotowywanie zestawienia zmian w rezerwach Uzgadnianie kont bilansowych Przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z lokalnymi przepisami o rachunkowości Wykonywanie zadań specjalnych w zakresie rachunkowości finansowej oraz pomoc w wyjaśnianiu kwestii księgowych Wiedza na temat środków trwałych i przygotowanie odpowiednich raportów na koniec roku dotyczących środków trwałych Oferujemy:                  Zatrudnienie na umowę o pracę Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą Praca zdalna Wszystkie ulgi związane z niepełnosprawnością Pracę 7h dziennie    Infolinia w sprawie ofert pracy:   Ilona Kawiecka lub Agnieszka Grochala 798 - pokaż numer telefonu - 503 - pokaż numer telefonu - @   ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO PROSIMY O    WYPEŁNIENIE FORMULARZA   APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

DODATKOWA PRACA NA BEMOWIE tylko  DLA OSOBY ZATRUDNIONEJ W BIURZE KSIĘGOWYM
DODATKOWA PRACA NA BEMOWIE tylko DLA OSOBY ZATRUDNIONEJ W BIURZE KSIĘGOWYM
30+ kilka dni temu

Poszukuję osoby z doświadczeniem w pracy w księgowości, do pomocy przy pracach biurowych, zbliżonych do prac księgowo-rachunkowych w Gabinecie Lekarskim na warszawskim Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich. Poszukuję osoby pracującej aktualnie w biurze księgowym, ze znajomością również kadr i płac, lub w dziale księgowym dużej firmy. Proszę o NIEWYSYŁANIE ofert przez osoby, które aktualnie nie pracują w biurze księgowym. Praca dodatkowa, np. dwa lub trzy razy w tygodniu w zależności od możliwości czasowych osoby współpracującej. Godziny pracy mogą być do uzgodnienia. Mogę dostosować się do wybranych dni tygodnia w których ktoś, kto chciałby mi pomóc, może pracować. Jestem pod tym względem elastyczny. Oferuję wynagrodzenie w wysokości: 23 zł netto za godzinę „na rękę”, które chcę osobie współpracującej wypłacać każdorazowo po zakończeniu pracy. Oferta 23 zł netto jest dla osoby zatrudnionej w innej firmie za min. 2800 zł brutto. Praca na umowę – zlecenie. W przypadku rozliczenie na fakturę oferuję wynagrodzenie 23 zł + VAT zgodny z przepisami. Szukam osoby spokojnej, dokładnej, sumiennej, która będzie w stanie skrupulatnie wesprzeć księgowość w gabinecie. Potrzebuję pomocy przy: · wystawianie faktur za usługi naszego gabinetu na rzecz jej pacjentów i firm współpracujących, · comiesięczne kompletowanie dokumentów dla naszego biura księgowego, · wewnętrzne księgowanie dokumentów typu nasze wydatki, koszty itp., · kontrola poprawności rozliczeń pracy biurowej naszych recepcjonistek, · wystawianie i kontrola umów dla lekarzy, faktur oraz rozliczeń, · przygotowywanie różnego typu zestawień dla urzędów, · wsparcie procesu obiegu i archiwizacji dokumentów, pomoc przy odpowiadaniu na maile przychodzące na skrzynkę przychodni. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Dobra znajomość programu Excel. Podzielna uwaga konieczna. Zgłoszenia proszę przesyłać mailem, kilka zdań o sobie, m.in. wiek, dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, wraz z aktualnym zdjęciem. Wiek 35 – 55 lat. Skontaktuję się z wybranymi osobami. Tomasz.

Samodzielna księgowa / księgowy
Samodzielna księgowa / księgowy
Łomianki 30+ kilka dni temu

Audyt Legis jest firmą tworzoną przez ludzi z pasją, łączących wiedzę i doświadczenie to dynamicznie rozwijającą się firma księgowo - konsulingowa, która od ponad 10 lat profesjonalnie zajmuje się szeroko pojętym doradztwem gospodarczym zarówno na rzecz polskich jak i zagranicznych przedsiębiorstw, zakładających w Polsce swoje podmioty. Obejmujemy szereg kwestii kluczowych dla biznesu oferując doradztwo administracyjne i podatkowe oraz outsourcing obszaru rachunkowości i finansów oraz obsługi kadrowo-płacowej.Zatrudniona osoba dołączy do zespołu specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy wiedzę z zakresu podatków łączą ze znajomością innych gałęzi prawa i ekonomii oraz specyfiki prowadzenia działalności przez podmioty z różnych branż.Samodzielna księgowa/yMiejsce pracy: ŁomiankiOpis stanowiska:samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów firmykalkulacja podatków oraz sporządzanie deklaracjisporządzanie sprawozdań finansowychsporządzanie raportów dla klientów firmyobsługa kadrowo - płacowa klientów firmyWymaganiawykształcenie w obszarze rachunkowości,minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości,otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,doskonała organizacja pracy w sytuacji stresu i presją czasu,umiejętność ustalania priorytetów i kojarzenia faktówOferujemypracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,stabilne zatrudnienie,przyjazną atmosferę pracy, wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe,pomoc merytoryczną oraz możliwość rozwoju zawodowego,udział w szkoleniachAplikuj terazZgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Audyt Legis Sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach (05-092) przy ul. Warszawskiej 135 w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym.Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach przez Audyt Legis Sp. z o.o. z siedzibą w Łomiankach (05-092) przy ul. Warszawskiej 135 w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Audyt Legis Sp. z o.o. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych przez Audyt Legis Sp. z o.o. potencjalnym pracodawcom w celu związanym z przedstawieniem im mojej kandydatury w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych z udziałem mojej osoby.Wyrażenie zgody jest dobrowolne i może być odwołane w każdym czasie.Mam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Mam prawo do uzyskania informacji o podmiotach, którym moje dane osobowe zostały udostępnione oraz o zakresie udostępnienia.

Pracownik do działu finansowo-księgowego
Pracownik do działu finansowo-księgowego
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Firma Synerte Sp. z o.o. poszukuje pracownika do działu finansowo - księgowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć ścisła współpraca i pomoc głównej księgowej np. współtworzeniu raportów finansowych i dokumentacji księgowo - finansowej. Zapewniamy:umowę o pracę na pełny etatpracę w centrum Rzeszowa od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16możliwość rozwoju i nauki z zakresu płac i księgowości Jeśli bardzo dobrze posługujesz się programem Microsoft Excel i chcesz kontynuować lub rozpocząć swoją karierę zawodową w dziale księgowo - finansowym, aplikuj poprze formularz OLX.Dodatkowym atutami są znajomość języka angielskiego lub niemieckiego oraz doświadczenie w dziedzienie księgowo - finansowej. Jeśli powyżej wymienione umiejętności cechują właśnie Ciebie, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem tel: 531 165 902 lub prześlij swoje Cv poprzez formularz OLX.RODO: Wysyłając do nas na adres e-mail swoje CV zgadzasz się na przetwarzanie przez Synerte Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcia, zainteresowania). Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Synerte Sp. z o.o. jest administratorem Twoich danych osobowych. Możesz się z nami skontaktować we wszelkich sprawach związanych z ochroną Twoich danych osobowych, wysyłając e-mail na adres podany w ogłoszeniu lub pocztą na adres: ul. Hoffmanowej 19, 35-016 Rzeszów. Twoje dane przetwarzamy zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s.1) - zwanego RODO w celu przeprowadzenia rekrutacji: (1) - na stanowisko, którego dotyczy zgłoszenie lub (2) - na inne, podobne stanowiska w Synerte Sp. z o.o., jeżeli wyraziłeś na to odrębną zgodę. Masz m.in. prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz przeniesienia do innego administratora. Zgody są dobrowolne i nie mają wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. W każdym momencie możesz cofnąć udzieloną zgodę, wysyłając e-mail na adres podany w ogłoszeniu, co nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody. Jeśli jesteś zainteresowany przyszłymi rekrutacjami na podobne stanowiska prosimy o dopisanie klauzuli: Zgadzam się na przetwarzanie przez Synerte Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych na inne, podobne stanowiska.

Praca w sekretariacie oraz asystent w dziale księgowym.
Praca w sekretariacie oraz asystent w dziale księgowym.
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

ACC-PRO Centrum Rachunkowe Łukasz Majewski, poszukuje osobę na stanowisko pracy związanej z obsługą sekretariatu oraz asystenta/asystentki w dziale księgowym.Do zadań będzie należało:bieżąca obsługa biura i Klientów, w tym przyjmowanie dokumentacji i wstępna ich weryfikacja,obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości e-mail,przygotowywanie dokumentów i wniosków,skanowanie i wprowadzania dokumentów do programów księgowych.pomoc w prowadzeniu projektów biura,dbanie o czystość biura (w tym nadzór nad firmą sprzątającą) oraz kontrola stanu materiałów eksploatacyjnych, terminów serwisów urządzeń oraz pozostałych materiałów (w tym składanie zamówień) pozostałą pomoc w księgowości, kadrach, płacach i zus (w tym kontrola upływu terminów badań i szkoleń),pozostałe czynności biurowo-sekretarskie,Dla osoby na podanym stanowisku oferujemy:umowa o pracę/ umowy zlecenia / b2b (w zależności od decyzji kandydata lub kandydatki,pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00,możliwość zdobywania wiedzy z dziedziny podatków, księgowości, kadr, płac i ZUS,pracę w przyjaznej atmosferze oraz w komfortowych warunkach,indywidualny dostęp do portalu LEX,Od kandydata oczekujemy:komunikatywności,rzetelność i skrupulatność,umiejętności logicznego i analitycznego myślenia,umiejętność pracy w zespole,umiejętność pracy pod presja czasu.znajomości pakietu MS Office (Word, Excel), pakietu Google,znajomości podstaw z dziedziny księgowości będzie dodatkowym atutem,znajomości podstaw z dziedziny kadr, płac i ZUS będzie dodatkowym atutem,Przewidujemy też zatrudnienie osoby posiadającej orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.Klauzula informacyjna RODO rekrutacja pracowników.Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej „RODO”, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Acc-Pro Centrum Rachunkowe Łukasz Majewski z siedzibą w Tomaszowie Maz., ul. B. Głowackiego 23, kod: 97-200 (dalej zwana Ac-Pro) informuje, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Acc-Pro Centrum Rachunkowe Łukasz Majewski, NIP: 773 - pokaż numer telefonu - 2, siedziba: 97-200 Tomaszów Maz., ul. B. Głowackiego 23. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych można uzyskać pod numerem telefonu 665 - pokaż numer telefonu - . Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Pani/Pana dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Pani/Pana wizerunek) Acc-Pro przetwarza na podstawie dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od dnia zamknięcia rekrutacji na dane stanowisko. Posiada Pani/Pan prawo do żądania w każdym czasie dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przenoszenia danych osobowych. Z powyższych uprawnień może Pani/Pan skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Acc-Pro podany powyżej. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Otrzymanie przez Acc-Pro Pani/Pana CV na wskazany w ogłoszeniu o pracę adres e-mail będzie oznaczało zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. Jeżeli nie wyrażacie Państwo takiej zgody, prosimy, abyście nie przesyłali nam swojego CV. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO. Pani/Pana dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesach rekrutacji, możecie Państwo w tym zakresie skorzystać z poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przez mnie dokumentach aplikacyjnych przez Acc-Pro Centrum Rachunkowe Łukasz Majewski z siedzibą w Tomaszowie Maz., ul. B. Głowackiego 23, kod: 97-200 , w celu realizacji procesów rekrutacji.”Jeżeli chcecie Państwo abyśmy rozpatrywali Państwa kandydaturę także w przyszłych procesach rekrutacji prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie, poprzez dodanie dodatkowego oświadczenia o podanej poniżej treści:„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przez mnie dokumentach aplikacyjnych przez Acc-Pro Centrum Rachunkowe Łukasz Majewski z siedzibą w Tomaszowie Maz., ul. B. Głowackiego 23, kod: 97-200 celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych w okresie kolejnych ……. lat.”

Konsultant ds. księgowych ze specjalizacją w ZPCHR
Konsultant ds. księgowych ze specjalizacją w ZPCHR
199 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych poszukuje do swojego zespołu doradców, konsultanta z zakresu księgowości. Jeśli masz doświadczenie księgowe w firmie zatrudniającej osoby z niepełnosprawnością i szukasz dodatkowej pracy, sprawdź naszą ofertę! Konsultant ds. księgowych ze specjalizacją w Zakładach Pracy Chronionej - praca zdalna Podstawowe obowiązki: • konsultacje dotyczące prawa księgowego związanego z tematyką zatrudniania i rozliczania osób z niepełnosprawnością, • obsługa zagadnień z zakresu prawa podatkowego i bilansowego, książki przychodów i rozchodów, pomoc publiczna - de minimis, • usługi doradcze dotyczące m. in. procedur księgowych, optymalizacji kosztów zatrudnienia - w tym dofinansowań, ulg, zwolnień z wpłat na PFRON, • pełny zakres obsługi doradczej w zakresie zwrotu, refundacji kosztów przystosowania stanowisk pracy, adaptacji pomieszczeń i urządzeń do potrzeb osób z niepełnosprawnością, • doradztwo w zakresie zwrotu kosztów szkolenia niepełnosprawnego pracownika, podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz możliwości finansowania, • konsultacje dotyczące opłat o charakterze sankcyjnym. Wymagania: • wykształcenie wyższe z obszaru księgowości, rachunkowości, • doświadczenie w pracy w dziale księgowym, a w szczególności w rozliczaniu kosztów związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnością, • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o rachunkowości, • bardzo dobra znajomość zagadnień księgowych, • umiejętność logicznej analizy problemów oraz szybkiego reagowania w sytuacjach alarmowych. Oferujemy: • umowa B2B, • wynagrodzenie naliczane zgodnie z wykonaną usługą, • praca zdalna, elastyczny grafik, • możliwość rozwoju w obszarach związanych z obsługą firm zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Jesteśmy firmą z 20 - letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas - wyślij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania na inne nasze ogłoszenia lub do zarejestrowania się na naszym portalu rekrutacyjnym praca.obpon.pl - nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy.