Praca obsługa hotelu recepcjonistka
Opis oferty pracyStanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista Zakres obowiązków -praca w systemie dwu zmianowym w Recepcji Hotelu Olecki *** / 7.00 -19.00 , 19.00-7.00/ (Możliwe zmiany 8h w okresie urlopowym) - obsługa indywidualnych i grupowych Gości hotelu , -przyjmowanie rezerwacji , -odbieranie telefonów, -odpisywanie na zapytania , -meldowanie, wymeldowanie i rozliczanie pobytu Gości Wymagania -dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań -wysoka kultura osobista i umiejętności pracy w zespole -umiejętności sprzedażowe (dla osób bez doświadczenia możliwości przyuczenia) -znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym -dyspozycyjność -mile widziane wykształcenie kierunkowe -doświadczenie na podobnym stanowisku Możliwość pracy w pełnym etacie- po przepracowaniu minimum 6 miesięcznego okresu próbnego na oferowanym stanowisku. Zapraszamy do kontaktu
PRACA OD 1 MARCA 2022 - ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ! ETAT!!! Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli. od marca '22: Manager Hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka(K/M) Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. *proszę o zgłoszenia przez formularz lento.pl *praca dla osób 18+ *prosimy o załaczenie portfolio* *proszę podać adres mail i WhatsApp celem uproszczenia ew. kontaktu ************* PROSZĘ USZANOWAĆ NASZ i SWÓJ CENNY CZAS - APLIKUJĄC WYŁĄCZNIE PRZEZ OSOBY Z CHOĆ "LEKKĄ" ZNAJOMOŚCIĄ TEMATU *************
Manager Hotelu Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. O nas Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli.
Opis oferty pracyMOŻLIWOŚĆ WAKATU!! Zoe Hotel, luksusowy pięciogwiazdkowy obiekt, jest częścią kolekcji Red Carnation Hotel, położonej w ekskluzywnym San Francisco , z poczuciem domowej prywatnej rezydencji i personelem pod ręką, aby zaspokoić każdą zachciankę. Potrzebujemy entuzjastycznego, przyjaznego zawodu i wysoce zmotywowanych osób, które dołączą do naszego odnoszącego sukcesy zespołu. Pracownicy hotelu Zoe dbają o naszych gości, zapewniając przyjazną i nieformalną obsługę. Zatrudniamy zmotywowanych ludzi i zapewniamy bezpieczne środowisko, w którym pracownicy są zachęcani do zdobywania umiejętności i doskonalenia się w wybranej przez siebie karierze. ZAPEWNIAMY, że przy zachowaniu wysokiego poziomu usług, praca w hotelu jest miejscem, w którym pracownicy są zadowoleni i dumni i zadowoleni ze swojej pracy. W ramach naszego zobowiązania wobec naszych pracowników, hotel z dumą poświęca Plan Wynagrodzeń i Świadczeń, w tym: Pełne wdrożenie hotelowe i firmowe Dobrze skrojone mundury System premiowy uzależniony od wyników Bezpłatne zakwaterowanie Darmowe wyżywienie w naszym hotelu Program Motywacyjny dla Pracowników Dobre wynagrodzenie Zasiłek i świadczenia Do 33 dni płatnego urlopu rocznie Plan gotówkowy dla zdrowia i dobrego samopoczucia Program premiowy dla kierowników działu Program rabatowy dla Ciebie, Twoich przyjaciół i rodziny Schemat "Cykl do pracy" Elastyczne zmiany Program ubezpieczeń na życie Emerytalnego Bezpłatne posiłki i pralnia chemiczna na służbie Możliwości rozwoju kariery wewnętrznej Praktyki zawodowe i programy szkoleniowe Szkolenia zawodowe i możliwości rozwoju Wypożyczenie karnetu Wszystkie inne informacje o świadczeniach, które otrzymaliby nowi pracownicy, zostaną podane w procesie aplikacyjnym. Na wszystkich naszych stanowiskach wymagamy niewielkiej znajomości języka angielskiego oraz entuzjazmu i zaangażowania, aby nasi goście chcieli powtórzyć swoje doświadczenie z nami. Zatrudniamy pracowników bezpośrednio i nie korzystamy z usług agencji. Publicznie zobowiązaliśmy się również do udziału w szkoleniach Dostępne stanowiska Kelner / Kelnerka, Recepcjonistka, Ochrona, Sprzątaczka, Gospodyni, Kasjer, Obsługa pokoju, Kierownicy, Piekarze, Barmani, Szefowie kuchni, Szef kuchni, Szef kuchni, Kierownik Restauracji i Gastronomii, Kierownik Operacyjny ds. Konferencji i Bankietów, Kierownik Zespołu ds. Żywności i Napojów, Gospodarz Restauracji, Barman, Asystent Kierownika Recepcji, Asystent ds. Relacji z Gośćmi, Tłumacz Języka Obcego, Magazynier, Telefonista, Pracownik kawiarni, Pracownik rezerwacji, Asystent biurowy, Techniczny Asystent, Inżynier Elektryk, Inżynier Komputerowy, Technik Elektryk, Kierownik Serwisu / Konserwacji itp. KWALIFIKACJI: M/K, OSOBA SAMOTNA LUB ŻONATY, DYPLOM UKOŃCZENIA STUDIÓW WYŻSZYCH LUB ABSOLWENT. DOWOLNY KURS, Z WYGAŚNIĘCIEM LUB BEZ. CHĘTNY DO SZKOLENIA. W PRZYPADKU ZAPYTANIA: PRZEŚLIJ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE: Twoje CV / życiorys i ostatnio zrobione zdjęcie paszportowe w jednym rozmiarze dołącz do CV / życiorysu Zainteresowany kandydat powinien przesłać swoje CV / życiorys Zatwierdzenie zadania zostanie określone na podstawie weryfikacji.
Ledan Ośrodek w Chłopach koło Mielna i Sarbinowa zatrudni osoby uśmiechniętą otwarta mającą dobry kontakt z klientami oraz znającą język angielski lub niemiecki na stanowisku Recepcjonistka Recepcjonista Praca całoroczna w systemie zmianowym. Miła i koleżeńska atmosfera zapraszamy do zespołu... Zakres obowiązków : 1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: • Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych • Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości • Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób • W sytuacji, gdy gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania , zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących • Reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich • Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie) • Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych) 2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie Gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych). 3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu. 4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym oraz na raportach sprzątania pokoi): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia. Prowadzenie ewidencji SPA oraz kręgielni. 5. Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, sejfu ,kasy fiskalnej oraz innych urządzeń biurowych. 6. Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości. 7. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter. 8. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter oraz kontroli pokoi przed zameldowaniem. 9. Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej. 10. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych. 11. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej). 12. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji. 13. Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej. 14. Sprzedaż produktów dostępnych w recepcji. 15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnych z działalnością zakładu pracy – Hotelu w szczególności koordynowanie dostępności obiektów hotelowych na portalach rezerwacyjnych zewnętrznych typu Booking, HRS Expedia itp.. Wymagania stanowiskowe : 1. Recepcja hotelowa obsługiwana jest przez pracowników odpowiednio umundurowanych przez całą dobę. 2. Pracownik recepcji obsługuje gościa zawsze stojąc. Wyjątki stanowią sytuacje, gdy pracownik wypisuje fakturę, obsługuje komputer itp., a urządzenie stanowiska pracy tego wymaga. 3. Recepcjonista w każdej sytuacji zachowuje takt i spokój, nigdy nie podnosi głosu. 4. Zmiany na stanowisku pracy w recepcji są tak organizowane i przeprowadzane, aby nie były zauważalne dla Gościa i nie powodowały przerw w ich obsłudze. 5. Pracownik działu recepcji zawsze jest na stanowisku pracy najpóźniej piętnaście minut przed rozpoczęciem zmiany, w celu przyjęcia zmiany. 6. Prowadzenie prywatnych rozmów między pracownikami w obecności Gościa jest niedopuszczalne, a już wykluczone jest głośne porozumiewanie się pracowników recepcji z innymi służbami, picie czy jedzenie, rozmowy przez prywatny telefon lub palenie na stanowisku pracy. 7. Znajomość hotelu, rodzaju pokoi, cennika (oraz przestrzeganie go), lokali gastronomicznych, szkoleniowych, wszystkich usług dodatkowych, a także godzin otwarcia punktów usługowych należy do pakietu podstawowych wiadomości, jakimi legitymują się pracownicy recepcji. 8. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.