Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Gastronomia / Hotelarstwo Polska: Wszystkie miasta
Recepcjonistka/Recepcjonista
Recepcjonistka/Recepcjonista
nowe Oświęcim 16 dni plecy

Opis oferty pracyStanowisko: Recepcjonistka / Recepcjonista Zakres obowiązków -praca w systemie dwu zmianowym w Recepcji Hotelu Olecki *** / 7.00 -19.00 , 19.00-7.00/ (Możliwe zmiany 8h w okresie urlopowym) - obsługa indywidualnych i grupowych Gości hotelu , -przyjmowanie rezerwacji , -odbieranie telefonów, -odpisywanie na zapytania , -meldowanie, wymeldowanie i rozliczanie pobytu Gości Wymagania -dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań -wysoka kultura osobista i umiejętności pracy w zespole -umiejętności sprzedażowe (dla osób bez doświadczenia możliwości przyuczenia) -znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym -dyspozycyjność -mile widziane wykształcenie kierunkowe -doświadczenie na podobnym stanowisku Możliwość pracy w pełnym etacie- po przepracowaniu minimum 6 miesięcznego okresu próbnego na oferowanym stanowisku. Zapraszamy do kontaktu

ZATRUDNIMY ZAŁOGĘ DO NOWEGO HOTELU
ZATRUDNIMY ZAŁOGĘ DO NOWEGO HOTELU
Byczyna 30+ kilka dni temu

PRACA OD 1 MARCA 2022 - ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ! ETAT!!! Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli. od marca '22: Manager Hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka(K/M) Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. *proszę o zgłoszenia przez formularz lento.pl *praca dla osób 18+ *prosimy o załaczenie portfolio* *proszę podać adres mail i WhatsApp celem uproszczenia ew. kontaktu ************* PROSZĘ USZANOWAĆ NASZ i SWÓJ CENNY CZAS - APLIKUJĄC WYŁĄCZNIE PRZEZ OSOBY Z CHOĆ "LEKKĄ" ZNAJOMOŚCIĄ TEMATU *************

Nowy hotel w Byczynie zatrudni załogę
Nowy hotel w Byczynie zatrudni załogę
Kraków 30+ kilka dni temu

Manager Hotelu Twój zakres obowiązków • Kompleksowe zarządzanie hotelem, • Dążenie do zwiększania zysków i minimalizowania kosztów, • Świadczenie wysokiej jakość obsługi gości hotelowych, • Nadzorowanie procesu zameldowania oraz wymeldowania, • Organizacja i kontrola realizacji dodatkowych usług dla gości, • Ewidencja dokumentów, • Stała współpraca z działem księgowym, technicznym oraz administracyjnym, • Organizacja pracy i kontrola kadry hotelowej (recepcja, sprzątanie), • Dbałość o dobry wizerunek hotelu Nasze wymagania • Wykształcenie min. Średnie, • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w hotelu – warunek konieczny, • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny, • Biegła znajomość komputera oraz pakietu MS Office, • Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków, • Samodzielność oraz dobra organizacja własnej pracy, • Prawo jazdy kat. B To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Recepcjonista / Recepcjonistka Twój zakres obowiązków • kompleksowa obsługa klienta (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa) • obsługa systemu rezerwacji • obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej • przyjmowanie i ewidencja płatności • ewidencja bieżącej dokumentacji, dbanie o poprawny obieg dokumentów • budowanie pozytywnego wizerunku firmy, dbałość o wygląd recepcji • znajomość aktualnej oferty Nasze wymagania • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane • dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - praca w systemie zmianowym, zwłaszcza popołudniami oraz w weekendy • badania SANEPID • znajomość pakietu MS Office / Open Office • komunikatywność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu • dbałość o detale • pozytywne nastawienie do ludzi warunkiem koniecznym :) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Pokojówka Twój zakres obowiązków • Dbanie o czystość w pokojach i w częściach wspólnych • Dbanie o estetykę i porządki w magazynach podręcznych • Zgłaszanie wszelkich usterek przełożonemu • Monitorowanie stanu zaopatrzenia Nasze wymagania • Wysoka kultura osobista i estetyka pracy • Doświadczenie w pracach porządkowych w usługach hotelowych • Samodzielność, • Skrupulatność, dokładność i rzetelność • Umiejętność pracy w zespole, • Gotowość do pracy w tygodniu i w niedzielę (elastyczny grafik) To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M) Twój zakres obowiązków Będziesz odpowiedzialny/a za sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych, przygotowywanie ofert handlowych, formułowanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, negocjacje kontraktów i przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży. Będziesz nadzorował realizację kontraktów i wydarzeń realizowanych w hotelu jak również aktywnie uczestniczył w promocji hotelu i jego wizerunku. W swojej pracy połączysz swoje zaangażowanie oraz doświadczenie, aby optymalizować przychody hotelu oraz pozyskiwać klientów i budować z nimi długotrwałe relacje. Nasze wymagania • Doświadczenie w obszarze sprzedaży w hotelu, • Doświadczenie z obszaru revenue managementu będzie dodatkowym atutem, • Biegłość w operowaniu i zarządzaniu w systemach hotelowych i rezerwacyjnych: FOLS, TARS, RESAWEB, DATAWEB, IDEAS, OTA, OLTA’s będzie dodatkowym atutem, • Znajomość rynku lokalnego, • Potrafisz nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientami biznesowymi oraz gośćmi hotelu, • Komunikacja to Twoja mocna strona, • Potrafisz kreować pozytywny wizerunek Firmy i zachęcać innych do skorzystania z oferty hotelu, • Potrafisz współpracować z innymi i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu, • Bardzo dobrze zorganizujesz swoją pracę, • Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz trafne decyzje biznesowe, • Biegle znasz język polski i angielski. To oferujemy • Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty • Zapewnimy Ci pełną wyzwań pracę z doświadczonym i przyjaznym zespołem, • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport. O nas Nowy hotel w centrum Byczyny, poszukuje osób odpowiedzialnych i zorganizowanych na stanowisko - Manager Hotelu, Kierownik ds. sprzedaży w hotelu (K/M), Recepcjonista / Recepcjonistka, Pokojówka Od lat budujemy i z powodzeniem rozwijamy markę hoteli.

Zmywarka, Sprzątaczka,kelner, Kelnerka,Kucharz, Recepcjonistka
Zmywarka, Sprzątaczka,kelner, Kelnerka,Kucharz, Recepcjonistka
Warszawa 17 dni plecy

Opis oferty pracyMOŻLIWOŚĆ WAKATU!! Zoe Hotel, luksusowy pięciogwiazdkowy obiekt, jest częścią kolekcji Red Carnation Hotel, położonej w ekskluzywnym San Francisco , z poczuciem domowej prywatnej rezydencji i personelem pod ręką, aby zaspokoić każdą zachciankę. Potrzebujemy entuzjastycznego, przyjaznego zawodu i wysoce zmotywowanych osób, które dołączą do naszego odnoszącego sukcesy zespołu. Pracownicy hotelu Zoe dbają o naszych gości, zapewniając przyjazną i nieformalną obsługę. Zatrudniamy zmotywowanych ludzi i zapewniamy bezpieczne środowisko, w którym pracownicy są zachęcani do zdobywania umiejętności i doskonalenia się w wybranej przez siebie karierze. ZAPEWNIAMY, że przy zachowaniu wysokiego poziomu usług, praca w hotelu jest miejscem, w którym pracownicy są zadowoleni i dumni i zadowoleni ze swojej pracy. W ramach naszego zobowiązania wobec naszych pracowników, hotel z dumą poświęca Plan Wynagrodzeń i Świadczeń, w tym: Pełne wdrożenie hotelowe i firmowe Dobrze skrojone mundury System premiowy uzależniony od wyników Bezpłatne zakwaterowanie Darmowe wyżywienie w naszym hotelu Program Motywacyjny dla Pracowników Dobre wynagrodzenie Zasiłek i świadczenia Do 33 dni płatnego urlopu rocznie Plan gotówkowy dla zdrowia i dobrego samopoczucia Program premiowy dla kierowników działu Program rabatowy dla Ciebie, Twoich przyjaciół i rodziny Schemat "Cykl do pracy" Elastyczne zmiany Program ubezpieczeń na życie Emerytalnego Bezpłatne posiłki i pralnia chemiczna na służbie Możliwości rozwoju kariery wewnętrznej Praktyki zawodowe i programy szkoleniowe Szkolenia zawodowe i możliwości rozwoju Wypożyczenie karnetu Wszystkie inne informacje o świadczeniach, które otrzymaliby nowi pracownicy, zostaną podane w procesie aplikacyjnym. Na wszystkich naszych stanowiskach wymagamy niewielkiej znajomości języka angielskiego oraz entuzjazmu i zaangażowania, aby nasi goście chcieli powtórzyć swoje doświadczenie z nami. Zatrudniamy pracowników bezpośrednio i nie korzystamy z usług agencji. Publicznie zobowiązaliśmy się również do udziału w szkoleniach Dostępne stanowiska Kelner / Kelnerka, Recepcjonistka, Ochrona, Sprzątaczka, Gospodyni, Kasjer, Obsługa pokoju, Kierownicy, Piekarze, Barmani, Szefowie kuchni, Szef kuchni, Szef kuchni, Kierownik Restauracji i Gastronomii, Kierownik Operacyjny ds. Konferencji i Bankietów, Kierownik Zespołu ds. Żywności i Napojów, Gospodarz Restauracji, Barman, Asystent Kierownika Recepcji, Asystent ds. Relacji z Gośćmi, Tłumacz Języka Obcego, Magazynier, Telefonista, Pracownik kawiarni, Pracownik rezerwacji, Asystent biurowy, Techniczny Asystent, Inżynier Elektryk, Inżynier Komputerowy, Technik Elektryk, Kierownik Serwisu / Konserwacji itp. KWALIFIKACJI: M/K, OSOBA SAMOTNA LUB ŻONATY, DYPLOM UKOŃCZENIA STUDIÓW WYŻSZYCH LUB ABSOLWENT. DOWOLNY KURS, Z WYGAŚNIĘCIEM LUB BEZ. CHĘTNY DO SZKOLENIA. W PRZYPADKU ZAPYTANIA: PRZEŚLIJ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE: Twoje CV / życiorys i ostatnio zrobione zdjęcie paszportowe w jednym rozmiarze dołącz do CV / życiorysu Zainteresowany kandydat powinien przesłać swoje CV / życiorys Zatwierdzenie zadania zostanie określone na podstawie weryfikacji.

Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
Managera, Recepcjonistkę zatrudni Ledan Chłopy koło Mielna
30+ kilka dni temu

Ledan Ośrodek w Chłopach koło Mielna i Sarbinowa zatrudni osoby uśmiechniętą otwarta mającą dobry kontakt z klientami oraz znającą język angielski lub niemiecki na stanowisku Recepcjonistka Recepcjonista Praca całoroczna w systemie zmianowym. Miła i koleżeńska atmosfera zapraszamy do zespołu... Zakres obowiązków : 1. Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez: • Udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych • Uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości • Kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób • W sytuacji, gdy gość musi czekać na przygotowanie pokoju poinformowanie o orientacyjnym czasie oczekiwania , zaproponowanie przyjęcia bagażu, napoi zimnych lub gorących • Reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich • Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie) • Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych) 2. Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie Gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych). 3. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z Gościem terminu pobytu w hotelu. 4. Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym oraz na raportach sprzątania pokoi): czystych i wymagających posprzątania, wolnych pokoi i przewidzianych do zwolnienia. Prowadzenie ewidencji SPA oraz kręgielni. 5. Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, sejfu ,kasy fiskalnej oraz innych urządzeń biurowych. 6. Zgłaszanie i odnotowanie w zeszycie „usterki” braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości. 7. Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter. 8. Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter oraz kontroli pokoi przed zameldowaniem. 9. Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej. 10. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych. 11. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej). 12. Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji. 13. Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej. 14. Sprzedaż produktów dostępnych w recepcji. 15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych zgodnych z działalnością zakładu pracy – Hotelu w szczególności koordynowanie dostępności obiektów hotelowych na portalach rezerwacyjnych zewnętrznych typu Booking, HRS Expedia itp.. Wymagania stanowiskowe : 1. Recepcja hotelowa obsługiwana jest przez pracowników odpowiednio umundurowanych przez całą dobę. 2. Pracownik recepcji obsługuje gościa zawsze stojąc. Wyjątki stanowią sytuacje, gdy pracownik wypisuje fakturę, obsługuje komputer itp., a urządzenie stanowiska pracy tego wymaga. 3. Recepcjonista w każdej sytuacji zachowuje takt i spokój, nigdy nie podnosi głosu. 4. Zmiany na stanowisku pracy w recepcji są tak organizowane i przeprowadzane, aby nie były zauważalne dla Gościa i nie powodowały przerw w ich obsłudze. 5. Pracownik działu recepcji zawsze jest na stanowisku pracy najpóźniej piętnaście minut przed rozpoczęciem zmiany, w celu przyjęcia zmiany. 6. Prowadzenie prywatnych rozmów między pracownikami w obecności Gościa jest niedopuszczalne, a już wykluczone jest głośne porozumiewanie się pracowników recepcji z innymi służbami, picie czy jedzenie, rozmowy przez prywatny telefon lub palenie na stanowisku pracy. 7. Znajomość hotelu, rodzaju pokoi, cennika (oraz przestrzeganie go), lokali gastronomicznych, szkoleniowych, wszystkich usług dodatkowych, a także godzin otwarcia punktów usługowych należy do pakietu podstawowych wiadomości, jakimi legitymują się pracownicy recepcji. 8. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.