Sortowanie:
Znaleziony: 42 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
60 zł
nowe Grudziądz 30+ kilka dni temu

Poszukiwana osoba nastawiona na rozwój i chęć pracy w sklepie ze sprzętem ogrodniczym.Sprzedaż stacjonarnasprzedaż internetowa (obsługa sklepu internetowego, allegro, olx)Wymagania:-wykształcenie min srednie-bardzo dobra obsługa programów komputerowych , chęć uczenia się-podstawowa wiedza z zakresu mechaniki-prawo jazdy kat. B

Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
Obsługa sklepu internetowego, allegro, sprzedaż stacjonarna
3000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą istniejącą na rynku od ponad 20 lat i zajmującą się e-commerce od ponad 10 lat w branży handlu częściami do laptopów. Poszukujemy kompetentnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi platformy sprzedażowej Allegro. Dołącz do naszego zespołu, aby odgrywać kluczową rolę w działaniach naszego e-commerce.Obowiązki:- Kompleksowa obsługa platformy sprzedażowej Allegro- Obsługa systemu zarządzania zamówieniami Baselinker- Przygotowywanie opisów i grafik do ofert- Pakowanie i wysyłanie zamówień- Profesjonalna obsługa klienta przez e-mail i telefon- Rozpatrywanie reklamacji i obsługa zwrotów- Wykonywanie drobnych prac magazynowych- Monitoring konkurencji oraz analiza efektów sprzedażyWymagania:- Bardzo dobra obsługa programów komputerowych i poruszania się w internecie- Umiejętność szybkiego uczenia się- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne- Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołuDodatkowym atutem będzie:- Doświadczenie w e-commerce i praca na podobnym stanowisku- Znajomość programów graficznych- Znajomość innych marketplace np. EBAY, AMAZON.- Umiejętność napraw laptopów i komputerówOferujemy:- Przygotowanie do pracy na danym stanowisku pracy- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia- Przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole- Praca poniedziałek - piątek w godzinach 09:00 - 17:00Jak aplikować:Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na emailProsimy o nie dzwonienie i nie przyjeżdżanie do firmy w sprawie pracy bez zaproszenia z naszej stronyKontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Obsługa sklepu internetowego i Allegro.
Obsługa sklepu internetowego i Allegro.
Mińsk Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy kandydata do pracy w sklepie internetowym. Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki -Forma zatrudnienia: umowa o pracę -Praca od Pon - PT ( czasem w soboty zależy od ilości zamówień) -Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania Od pracownika oczekujemy: -Minimum 2 letnie doświadczenie w branży elektronarzędzi na w/w stanowisku ( CV z brakiem tego wymogu nie będą brane pod uwagę) -Obsługa transakcji sklepu internetowego i allegro -Przygotowywanie przesyłek dla klientów oraz przekazywanie ich firmom wysyłkowym -Przyjmowanie dostaw -Obsługa procesu zwrotów oraz reklamacji -Liczenie towaru przy dostawie, -Utrzymywanie porządku na regałach magazynowych i w ich otoczeniu -Wychwytywanie fizycznie uszkodzonych produktów -Dbałość o porządek w miejscu pracy -Odbieranie Telefonów od klientów oraz odpisywanie na e-maile Obsługa procesu zwrotów oraz reklamacji -mile widziane prawo jazdy kat.B Proszę o wysłanie CV na adres mailowy. Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie.

Obsługa allegro, sklepu internetowego. Suplementy diety.
Obsługa allegro, sklepu internetowego. Suplementy diety.
30+ kilka dni temu

Dzień dobry,Szukamy osób z doświadczeniem w sprzedaży internetowej.Wymagamy wysokiej kultury osobistej w rozmowie z klientami, a także dobrą znajomość i sprawną obsługę komputera. Proponujemy jednozmianowy system pracy, przewidziany w godzinach 7-15. Firma znajduje się w Piasku 43-211. Możliwości rozwoju premiowania od uzyskanego obrotu. Przyjemna atmosfera w firmie.Proszę wyłącznie o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam Marcin.

Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego/Tworzenie grafik
Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego/Tworzenie grafik
1700 zł
Radom 30+ kilka dni temu

Firma z branży e-commerce poszukuje pracownika na stanowisko:Pracownik Biurowy/Obsługa Sklepu Internetowego/Tworzenie grafikTwój zakres obowiązków:•Obsługa sklepu internetowego •Odpisywanie na wiadomości• Realizacja zwrotów•Tworzenie miniaturek i grafik w programie Photoshop Wymagania:•Sumienność•Zaangażowanie w realizacji zleconych obowiązków•Prawo jazdy kat.B•Mile widziana znajomość obsługi Allegro, Photoshop, Sellassist :) (jednak nie jest to warunek konieczny, wszystkiego Cię nauczymy!)•Mile widziani studenci zaoczni :)

Specjalista do obsługi e-comerce Allegro oraz Sklep Internetowy
Specjalista do obsługi e-comerce Allegro oraz Sklep Internetowy
30+ kilka dni temu

TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEMDzień dobry, Firma DOMA poszukuje osoby do obsługi Allegro oraz sklepu internetowego. Jeżeli jesteś skrupulatna/y, dokładna/y i "szybka/i" zapraszamy!Wymagania:• znajomość oprogramowania IAI Shop firmy IdoSell oraz Comarch OPTIMA• biegła obsługa komputera (obsługa MS Office oraz Excel),• znajomość portalu Allegro,• spostrzegawczość;• umiejętność koncentracji na powierzonym zadaniu;• dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.• dynamizm, samodzielność i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań;Obowiązki:• dodawanie nowych produktów na stronę internetową,• dodawanie nowych produktów na Allegro,• obsługa zamówień (drukowanie listów przewozowych, dopinanie spraw z klientem)• pilnowanie stanów magazynowych,• obsługa klientów Allegro / sklep,• pilnowanie cen oraz marży, Oferujemy:• stabilne zatrudnienie,• pełne wsparcie w początkowym okresie Twojej pracy,• miłą atmosferę,• możliwość rozwijania swoich umiejętności,• praca w nowym biurze z profesjonalnym sprzętemCV wraz ze zdjęciem prosimy przesyłać na e-mail podany w ogłoszeniu.

Obsługa sklepu internetowego
Obsługa sklepu internetowego
15 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Stolgraf ( z siedziba w Stanowicach) zatrudni osobę do obsługi sklepu internetowego. Praca na miejscu w Stanowicach. Wymagania Idealnym kandydatem jest osoba z doświadczeniem przy obsłudze sklepu internetowego (w tym sprzedaży produktów przez Allegro). Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi sklepu na silniku shoper.pl, znajomość zagadnień i programów do retuszu zdjęć i ich edycji. Umiejętności w zakresie pozycjonowania. Mile widziane doświadczenie przy współpracy z klientem. Obowiązki • wystawianie aukcji produktowych na allegro • umieszczanie nowych produktów w sklepie internetowym (opartym na silniku shoper.pl) • wprowadzanie i obsługa zamówień w systemie (Comarch Optima) • obsługa zleceń kurierskich (DHL i InPost) • prowadzenie korespondencji email z klientami • organizacja promocji i kampanie reklamowych • wykonywanie i obróbka fotografii nowych produktów • nadzór merytoryczny i techniczny nad aktualnymi produktami w sklepie internetowym. Mile widziane • orzeczenie o niepełnosprawności (nie jest to wymogiem) Oferujemy • samodzielną i ciekawą pracę w profesjonalnym zespole, • możliwość rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego w zakresie e-commerce • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę Więcej informacji udzielimy telefonicznie: 513 - pokaż numer telefonu - lub email.

Pracownik obsługi sprzedaży internetowej
Pracownik obsługi sprzedaży internetowej
9776.29 zł
Mszana Dolna 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby z doświadczeniem, ambitnej, zorganizowanej i samodzielnej, do pracy w sklepie internetowym. W zakresie zadań będą prace związane z prowadzeniem marketingu i promocji firmy oraz bieżąca obsługa sklepu internetowego na platformie RedCart, Allegro, Erli. Wymagamy doświadczenia na internetowych platformach zakupowych. Oferujemy stabilne zatrudnienie, dobre wynagrodzenie wraz z pakietem medycznym.

Spec. ds. e-Commerce z doświadczeniem w obsłudze Baselinker i Allegro
Spec. ds. e-Commerce z doświadczeniem w obsłudze Baselinker i Allegro
30 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Specjalisty ds. e-Commerce, która będzie odpowiedzialna za skuteczną obsługę sklepu internetowego oraz platformy Allegro. Osoba na tym stanowisku będzie miała kluczową rolę w zarządzaniu asortymentem, realizacji zamówień oraz obsłudze klientów.Zakres obowiązków:Skuteczna obsługa sklepu internetowego, w tym dodawanie nowych produktów, zarządzanie ofertami i kategoriami.Monitorowanie i aktualizacja stanów magazynowych oraz cen produktów.Zarządzanie i optymalizacja ofert na platformie Allegro.Przyjmowanie, realizacja i monitorowanie zamówień klientów.Obsługa korespondencji e-mail z klientami w celu udzielania odpowiedzi na pytania oraz rozwiązywania problemów.Współpraca z zespołem w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów i utrzymania wysokiej jakości usług.Wymagania:Doświadczenie w obszarze obsługi sklepu internetowego, w tym znajomość platformy Baselinker.Znajomość platformy Allegro oraz umiejętność prowadzenia ofert na tej platformie.Dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania asortymentem.Zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów oraz elastyczność w działaniu.Umiejętność efektywnej komunikacji z klientami.Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.To oferujemy:Pracę w dynamicznym zespole w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.Stabilne zatrudnienie.Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze e-commerce.Atrakcyjne wynagrodzenie.

Praca biurowa — Specjalista e-commerce, Allegro, Sklep Internetowy
Praca biurowa — Specjalista e-commerce, Allegro, Sklep Internetowy
Bochnia 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu w sklepie internetowym, specjalizującym się w sprzedaży części zamiennych do urządzeń AGD.Poszukujemy osoby zajmującej się rozwojem sklepu internetowego i platformami marketplace.Główne obowiązki:Wystawianie ofert produktów na sklepie internetowym oraz Allegro Tworzenie atrakcyjnych opisów produktów, które przyciągną uwagę klientów przy zachowaniu zasad SEO i wewnętrznych wytycznychUmiejętność analizy obecnych ofert i znajdowania rozwiązań naprawczych mających na celu zwiększenie ich sprzedażyOrientacja w środowisku sklepu internetowego (podstawy HTML)Obsługa programów graficznych w celu obróbki zdjęć produktowychDodatkowe możliwości rozwoju:Tworzenie reklam internetowych Allegro Ads, Google AdsOpieka nad sklepem internetowym, rozwijanie jego atrakcyjności, dodawanie nowych zakładek na stronęWymagania:Analityczne myślenie i dobra organizacja własnej pracyUmiejętności organizacyjne i zwracanie uwagi na szczegółyBiegłość w obsłudze komputera i technologiach cyfrowychDoświadczenie w pracy z Baselinker oraz platformie sklepu internetowego np. ShoperOferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub innej formy współpracy (umowa zlecenie, kontrakt B2B) do ustaleniaStałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 8-16Lokalizacja: Bochnia, ul. Łany (okolice Galerii Rondo)Zarządzamy procesem rekrutacji tylko poprzez platformę OLX, dlatego należy składać aplikacje wyłącznie za pośrednictwem tego kanału.

Pracownik sklepu internetowego
Pracownik sklepu internetowego
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Pracownik Sklepu Internetowego Co będzie należało do Twoich obowiązków? - Zarządzanie cennikami oraz ofertami - Zarządzanie katalogiem produktowym, - Platforma baselinker, allegro itp - Bieżąca aktualizacja nowych produktów, - Obsługa facebook, instagram - Obsługa zamówień, - Współpraca z innymi działami firmy Jakich cech / umiejętności szukamy? - Umiejętność obsługi sklepu w systemie Prestashop - Doświadczenie w pracy przy wystawianiu produktów, praca w sklepie internetowym (warunek konieczny) - Potrafisz myśleć logicznie i analitycznie, - Wiesz jak dbać o najmniejsze szczegóły - Jesteś sumienny/a i dążysz do wyznaczonego celu, - Jesteś uczciwy/a, - Jesteś osobą pozytywną i ambitną, Co oferujemy? - Przyjazną atmosferę, - Pełne wsparcie we wdrożeniu w struktury firmy, - Szukamy osoby do pracy stacjonarnej lub zdalnej Informujemy, że skontaktujemy się telefonicznie tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Pszczyna 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży Wynagrodzenie: 3490zł brutto Praca: PEŁEN ETAT - poniedziałek-piątek w godz. 10-18. Miejsce : Piasek ( koło Pszczyny ) Obowiązki: SKLEP STACJONARNY - obsługa klienta w salonie meblowym - przyjmowanie zamówień oraz doglądanie ich realizacji - wystawianie paragonów i faktur - dbanie o czystość salonu SKLEP INTERNETOWY - obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, messenger (wysyłanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień, zgłaszanie fabrykom do realizacji oraz doglądanie ich realizacji do chwili dostarczenia do klienta) - pełna obsługa Allegro oraz strony internetowej Wymagania : - doświadczenie w handlu - KONIECZNIE - umiejętność sprawnej obsługi komputera (przede wszystkim: pakiet Office - głównie Excel, znajomość Allegro, sprawne wyszukiwanie różnych informacji w internecie) - mile widziana znajomość WordPress (pod kątem obsługi sklepu internetowego) - kontakt z fabrykami - umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań - swoboda w telefonicznych rozmowach z klientami - Uśmiech i łatwość nawiązywania kontaktów - Zaangażowanie - Otwartość na naukę o sprzedawanym asortymencie CV proszę wysyłać na e-mail @

Praca Sklep Motocyklowy ! Obsługa klienta i sklepu internetowego
Praca Sklep Motocyklowy ! Obsługa klienta i sklepu internetowego
13900 zł
30+ kilka dni temu

Witam,Poszukujemy osoby na stanowisko:Sprzedawca / Doradca klienta w sklepie motocyklowym MotoszafaMiejsce pracy: 05-152 CZOSNÓWGŁÓWNE OBOWIĄZKI:· Obsługa sklepu stacjonarnego i internetowego – doradztwo i sprzedaż odzieży i akcesoriów motocyklowych,· Realizacja zamówień internetowych – przygotowywanie wysyłek i odpowiedniej dokumentacji,· Aktualizacja oferty sklepu internetowego oraz systemu magazynowego (opisy produktów, ceny, zdjęcia),· Budowanie i dbanie o trwałe relacje z klientami,· Dbanie o ekspozycję towaru i estetyczny wygląd sklepu.Jeśli jesteś zmotywowany i lubisz wyzwania, praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem nakręca Cię do działania – APLIKUJ!Czego oczekujemy?· Chęci do pracy, nauki nowych rzeczy oraz zaangażowania!· Swobodnej obsługi komputera (Word, Excel) i umiejętności korzystania z Internetu (Facebook, OLX, Allegro),· Punktualności.Mile widziane:· Doświadczenie w sprzedaży i kontakcie z klientem,· Obsługa kasy fiskalnej,· Obsługa programu WF-Mag,· Znajomość rynku motocyklowego,· Znajomość języka angielskiego, niemieckiego.Oferujemy:· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,· Niezbędne narzędzia do pracy,· Interesującą i rozwijającą pracę,· Zaplecze szkoleniowe,· Przyjazną atmosferę w miejscu pracy !!!Wynagrodzenie ustalane indywidualne i uzależnione od zaangażowania w pracę.Tylko dłuższa współpraca.Kontakt pod nr. 51*******30CV proszę przesyłać na adres tomek małpa motoszafa.comlub przez fanpage MotoSzafa - ubierz się na motocykl

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
2500 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Oczywiście, możemy dodać do ogłoszenia o pracę informację o obsłudze zwrotów. Oto zaktualizowana treść:Tytuł Ogłoszenia: Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego i MagazynuFirma: Luvu.plLokalizacja: KatowiceOpis stanowiska: Jesteśmy w poszukiwaniu dynamicznej i kompetentnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Sklepu Internetowego i Magazynu. Dołącz do naszego zespołu, aby odgrywać kluczową rolę w działaniach naszego e-commerce. Twoje obowiązki będą obejmować:Pakowanie i wysyłanie zamówień.Profesjonalna obsługa klienta przez e-mail i telefon.Zarządzanie kontami na platformach sprzedażowych jak Allegro, OLX oraz w naszym sklepie internetowym.Tworzenie i zarządzanie atrakcyjnymi ofertami produktów.Obsługa systemu zarządzania zamówieniami Baselinker.Wykonywanie drobnych prac magazynowych.Efektywna obsługa zwrotów i reklamacji, zapewniając wysoki standard satysfakcji klienta.Wymagania:Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu.Znajomość obsługi komputera i podstawowych narzędzi biurowych.Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia.Przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.Jak aplikować: Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV

Pracownik biurowy w sklepie internetowym, e-Commerce - obsługa klienta
Pracownik biurowy w sklepie internetowym, e-Commerce - obsługa klienta
1000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

OPISZajmujemy się sprzedażą internetową praca Kraków ul. PółłankiPoszukujemy do naszego zespołu specjalisty ds. obsługi klienta detalicznego, w dziale obsługi klienta dla rynku polskiego i zagranicznegoKrótki opis stanowiska :obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz zewnętrznych platform sprzedażowy (m.in allegro, amazon, itp. )obsługa zgłoszeń od klientów poprzez kontakt telefoniczny oraz obsługę poczty mailowej,obsługa reklamacji oraz paczek zwrotnych, generowanie dokumentów zwrotnych,obsługa innych bieżących prac biura,Wymagania :bardzo dobra znajomości obsługi komputera i sprawnego poruszania się w sieci (warunek konieczny),znajomość obsługi serwisu Allegro,odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,umiejętność organizacji pracy własnej,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość branży e-commerce,Mile widziane :znajomość programów do zarządzania sprzedażą m.in. Baselinker,znajomość j.angielskiego lub j.niemieckiego,znajomość serwisów sprzedażowych i aukcyjnych, np. Amazon, Emag,EbayOferujemy:praca od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin 8:00 -16:00stabilne zatrudnienie (umowy zlecenie),pracę w młodym zespole w rozwijającej się firmie,wdrożenie na stanowisko pracy,

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
199 zł
30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży Wynagrodzenie: 3490zł brutto Praca: PEŁEN ETAT - poniedziałek-piątek w godz. 10-18. Miejsce : Piasek (koło Pszczyny) Obowiązki: SKLEP STACJONARNY - obsługa klienta w salonie meblowym - przyjmowanie zamówień oraz doglądanie ich realizacji - wystawianie paragonów i faktur - dbanie o czystość salonu SKLEP INTERNETOWY - obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, messenger (wysyłanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień, zgłaszanie fabrykom do realizacji oraz doglądanie ich realizacji do chwili dostarczenia do klienta) - pełna obsługa Allegro oraz strony internetowej Wymagania : - doświadczenie w handlu - KONIECZNIE - umiejętność sprawnej obsługi komputera (przede wszystkim: pakiet Office - głównie Excel, znajomość Allegro, sprawne wyszukiwanie różnych informacji w internecie) - mile widziana znajomość WordPress (pod kątem obsługi sklepu internetowego) - kontakt z fabrykami - umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań - swoboda w telefonicznych rozmowach z klientami - Uśmiech i łatwość nawiązywania kontaktów - Zaangażowanie - Otwartość na naukę o sprzedawanym asortymencie CV proszę wysyłać na e-mail me******o@w*.pl

Obsługa sklepu internetowego z ubrankami dla zwierząt Petinio
Obsługa sklepu internetowego z ubrankami dla zwierząt Petinio
Konstantynów Łódzki 30+ kilka dni temu

PETINIO.COM szuka osoby do obsługi sklepu internetowego. Jeżeli e-commerce to jest coś co Cie kręci to praca dla Ciebie!Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00  siedzibie firmy przy ulicy Bocznej w Konstantynowie Łódzkim, jest to na pograniczu łódzkiej Retkinii i Złotna. Wyłącznie umowa zlecenie. Obowiązki:kontakt z klientem, telefoniczny jak i mailowyobsługa zamówień - pakowanie obsługa allegro realizacja wymian i zwrotówWymagania: komunikatywność dobra organizacja pracy samodzielność miłość do zwierząt :)mile widziane doświadczenie w e-commerceOferujemy: duże możliwości rozwoju w e-commerceMiła atmosfera i super zespół + psiak Klops :)

Kobieta do obsługi sklepu odzież obuwie
Kobieta do obsługi sklepu odzież obuwie
Gniezno 30+ kilka dni temu

Witam serdecznie, tu Łukasz, W związku z otwieraniem sklepu internetowego na Allegro poszukuje kobiety do obsługi sklepu jako sprzedawca i w roli fotomodelki. Zaznaczam punkt jednoosobowy (magazyn, sklep- punkt stacjonarny) przy ul Orzechowa. Uwzglednie tylko zgłoszenia wraz z załączonym osobno zdjęciem SYLWETKI. Praca od poniedziałku do piątku w godz 8-16 lub 9-17. Elastyczny grafik. Możliwość obsługi sprzedaży w domu za pośrednictwem internetu. Zakres obowiązków: wystawianie aukcji na allegro, w tym prezentacja asortymentu na SOBIE w roli modelki (odzież damska), przygotowywanie zamówień do wysyłki, wysyłka zamówień, przyjmowanie zwrotów, reklamacje, fotografowanie towaru Wymagania ; uczciwość, sumienność ,rzetelność, umiejętność skupienia się na wykonywanej czynności , doświadczenie w branży e-commerce Oferuje: pracę w miłej atmosferze, okres próbny, praca samodzielna tj. pełna obsługa klienta przez internet. Stawka godzinowa (na rękę) okres próbny umowa zlecenie 18zł/h (jeden do trzech miesięcy czas wdrożenia) po okresie próbnym stawka 18-21 zł/h . WAŻNE !!!

Obsługa klienta sklepu internetowego art. elektryczne
Obsługa klienta sklepu internetowego art. elektryczne
30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z AKCESORIAMI ELEKTRYCZNYMI (kable, przewody peszle, bednarki, gniazdka, kostki WAGO) wszytko do elektryki mieszkaniowej, poszukuje pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym (KRAKÓW osiedle Podwawelskie). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa Klienta: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) czyli obsługa zamówień, pytania klientów o produkty, problemy z zamówieniami, obsługa dyskusji Allegro - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych (skompletowanie zamówienia, wystawianie fv lub paragonu) - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem Obsługa zamówień: -drukowanie zamówień -kontakt z przewoźnikiem Obsługa zwrotów i reklamacji: -ewidencja zwrotów, wystawianie korekt -rozpatrywanie reklamacji SZUKAMY OSOBY: - ze znajomością Microsoft Excel (poziom podstawowy) oraz pakietu MS Office - komunikatywnej i dokładnej - z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - praca w dobrej lokalizacji w centrum Krakowa (okolice Kapelanki) - przyjazną atmosferę Mile widziane doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta. Wiedza dot. instalacji elektrycznych będzie dodatkowym atutem:) Wdrożenie w docelowe obowiązki obejmuje też w pierwszym okresie pracę na magazynie przy pakowaniu paczek. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV. Na rozmowie przeprowadzamy krótki test ze znajomości MS Office.

PRACA obsługa sprzedaży sklepu Allegro student studentka zaoczny
PRACA obsługa sprzedaży sklepu Allegro student studentka zaoczny
2000 zł
Ruda Śląska 30+ kilka dni temu

Poszukujemy miłej i kompetentnej osoby do pomocy w prowadzeniu sprzedaży w sklepie na Allegro. Mile widziani studenci zaoczni i osoby uczące się.Jeżeli szukasz stabilnego miejsca pracy, a nie krótkoterminowego zatrudnienia na kilka tygodni, to jesteś idealnym kandydatem. TWOJE ZADANIA:- obsługa Allegro (wystawianie i optymalizacja ofert)- obsługa sklepu internetowego- obsługa klientów- realizacja wysyłek NASZE OCZEKIWANIA:-solidność, motywacja do pracy oraz punktualność,-dokładność i precyzja,-umiejętność obsługi komputera,-umiejętność pracy pod presją czasu,-życzliwość i pozytywne nastawienie do ludzi,- znajomość PhotoShop / CorelDraw - podstawowa- znajomość Baselinker - podstawowa OFERUJEMY:- pracę w prężnie rozwijającej się firmie,- szkolenie wdrożeniowe,- ciekawą i pełną wyzwań pracę na pełny etat lub pół etatu w Rudzie Śląskiej- możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia,- dla osób ambitnych i kreatywnych możliwość awansu,- zniżkę na produkty z naszej oferty,- miła atmosfera WARUNKI ZATRUDNIENIA:- umowa o pracę lub umowa zlecenie z pełnym ZUS- wynagrodzenie: do 4000 zł netto (w zależności od zaangażowania)- praca w systemie pn-pt w godzinach do ustalenia, możliwa praca w soboty oraz w godzinach nadliczbowych.  Prosimy o cv na imagikpolska [małpa] gmail. comlub kontakt telefonicznie79*******88 

Pracownik sklepu internetowo stacjonarnego w Malawie
Pracownik sklepu internetowo stacjonarnego w Malawie
30+ kilka dni temu

Zatrudnimy młodą osobę do sklepu stacjonarnego/internetowego w Malawie. Praca polega głównie na pakowaniu paczek ze sklepu internetowego (70% czasu), przyjmowaniu dostaw, dbaniu o magazyn, przyjmowaniu zamówień telefonicznych, obsłudze klienta na miejscu. Nasza branża cechuje się sezonowością więc obowiązki i ich rozkład może się zmieniać w trakcie roku. W skrócie - szukamy osoby uniwersalnej która uzupełni już istniejący zespół. Szukamy osoby która ma chęci do pracy, chce się uczyć i rozwijać razem z firmą. Jeśli szukasz pracy na chwilę lub na "przetrzymanie" - nie aplikuj. Wymagania: Prawo jazdy kat. B Dobra obsługa komputera Doświadczenie w sprzedaży stacjonarnej lub internetowejMile widziana znajomość programu Subiekt oraz platformy allegro i baselinkerZnajomość branży pszczelarskiej będzie również dużym atutemPraca jednozmianowa w Malawie pod Rzeszowem od poniedziałku do piątku plus 1-2 soboty w miesiącu. Praca na podstawie umowy o pracę. Okres próbny 3 miesiące później umowa 1 rok a następnie czas nieokreślony. Kwota podana w ogłoszeniu to kwota brutto. CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na podanego maila.

Sklep elektryczny, obsługa klienta, Swoszowice/ Wróblowice
Sklep elektryczny, obsługa klienta, Swoszowice/ Wróblowice
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca w biurze na hali w Krakowie dzielnica Wróblowice/ Swoszowice (przystanek Niewodniczańskiego), bardzo proszę o sprawdzenie lokalizacji przed aplikacją. Sklep internetowy z AKCESORIAMI ELEKTRYCZNYMI (kable, przewody peszle, bednarki, gniazdka, kostki WAGO) wszytko do elektryki mieszkaniowej, poszukuje pracownika do obsługi klienta w sklepie internetowym. Praca w trybie stacjonarnym w biurze w Krakowie, dzielnica Swoszowice/Wróblowice. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa Klienta: - obsługa telefoniczna i mailowa klienta sklepu internetowego (głównie Allegro) czyli obsługa zamówień, pytania klientów o produkty, problemy z zamówieniami, obsługa dyskusji Allegro - bezpośrednia obsługa klienta przy odbiorach osobistych (skompletowanie zamówienia, wystawianie fv lub paragonu) - przygotowywanie ofert i stały kontakt z klientem Obsługa zamówień: -drukowanie zamówień -kontakt z przewoźnikiem Obsługa zwrotów i reklamacji: -ewidencja zwrotów, wystawianie korekt -rozpatrywanie reklamacji SZUKAMY OSOBY: - ze znajomością Microsoft Excel (poziom podstawowy) oraz pakietu MS Office - komunikatywnej i dokładnej - z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku - samodzielnej i asertywnej - o wysokiej kulturze osobistej i odpornej na stres - z bardzo dobrą organizacją pracy OFERUJEMY: - pracę w pełnym wymiarze godzin - ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko - praca w młodym zespole - przyjazną atmosferę Mile widziane doświadczenie pracy w sklepie internetowym lub w obsłudze klienta. Wiedza dot. instalacji elektrycznych będzie dodatkowym atutem:) Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV. Na rozmowie przeprowadzamy krótki test ze znajomości Microsoft Excel i obsługi klienta.

Obsługa sklepu internetowego z zabawkami - Frikolino.pl
Obsługa sklepu internetowego z zabawkami - Frikolino.pl
1300 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z zabawkami Frikolino.pl poszukuje kandydata na stanowisko:OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO Zakres obowiązków:- obsługa zamówień internetowych- kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem- pisanie paragonów i faktur Dodatkowo:- wprowadzanie nowych produktów- aktualizowanie opisów- wprowadzanie danych do systemu - oprogramowanie SHOPER oraz BASELINKER (Allegro) Wymagania:- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze- dobra znajomość programu MS Office - Excel Oferujemy:- wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności- zatrudnienie w oparciu o umowę- szansę rozwoju zawodowego i awansu Oferujemy pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17. Praca od teraz.Miejsce pracy: ul. Gromadzka, Kraków. Prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Obsługa sklepu internetowego z zabawkami - Frikolino.pl
Obsługa sklepu internetowego z zabawkami - Frikolino.pl
Kraków 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z zabawkami Frikolino.pl poszukuje kandydata na stanowisko:OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO Zakres obowiązków:- obsługa zamówień internetowych- kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem- pisanie paragonów i fakturdodatkowo:- wprowadzanie nowych produktów- aktualizowanie opisów- wprowadzanie danych do systemu - oprogramowanie SHOPER oraz BASELINKER (Allegro) Wymagania:- doświadczenie w pracy o podobnym charakterze- dobra znajomość programu MS Office - Excel Oferujemy:- wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności- zatrudnienie w oparciu o umowę- szansę rozwoju zawodowego i awansu Oferujemy pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17.Praca od teraz.Miejsce pracy: ul. Gromadzka, Kraków. Prosimy o wysłanie CV ze zdjęciem.Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej/E-commerce. Sklep motocyklowy.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej/E-commerce. Sklep motocyklowy.
1200 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Lubisz motocykle? Chcesz z nami rozwijać sklep internetowy? Chcesz być liderem w tworzeniu zespołu sprzedaży internetowej? Chcesz pracować w zdrowym środowisku, rozwijając swoje umiejętności? Zapraszamy do współpracy. Jakie będą Twoje obowiązki?Obsługa sklepu internetowego. Szybkie realizowanie zamówień. Bezpośredni kontakt z klientem (telefon, mail, chat). Tworzenie pozytywnych relacji. Rozwiązywanie trudnych sytuacji. Nadzór nad wysyłką produktów do klientów (koordynacja z firmą kurierską).Obsługa zwrotów, wymian, reklamacji.Weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony).Zarządzanie sprzedażą na platformach sprzedażowych (Allegro).Dodawanie produktów na stronę intermetową oraz platformy sprzedażowe.Tworzenie reklam i promocji.Kreatywne rozwijanie sprzedaży. Udział w tworzeniu postów w social mediach. Nasze wymagania. Doświadczenie w e-commerce, z uwzględnieniem zarządzania kanałem obsługi sprzedaży na wybranych platformach (np. Allegro).Umiejętność skutecznego rozwoju sprzedaży.Zdolności analityczne - konkurencji i trendów oraz wyciągania wniosków i podejmowania adekwatnych działań.Prowadzenie działań optymalizacyjnych i promocyjnych dotyczących ofertowanych produktów i marek, zwiększające ich widoczność oraz podnoszące skuteczność sprzedaży.Rozwinięte umiejętności komunikacyjne.Znajomość platform i narzędzi: Allegro, Baselinker.Co oferujemy? Atrakcyjne wynagrodzenie - w zależności od wolumenu sprzedaży sklepu.Umowę o pracę lub umowę B2B. Elastyczny grafik. Możliwość pracy częściowo zdalnej.Praca w dobrej atmosferze.Szkolenia.Dobry dojazd dzięki atrakcyjnej lokalizacji biura (Gdańsk, Grunwaldzka 229).Praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Zadzwoń, przyjdź, daj się poznać. Czekamy na Twoje CV oraz propozycje. Jesteśmy otwarci, uśmiechnięci, chcemy, żebyś się rozwijał z nami.

Kobieta sprzedawca do outlet odzież obuwie
Kobieta sprzedawca do outlet odzież obuwie
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuje dziewczyny/KOBIETY chętniej do pracy na stanowisku: Sprzedawca w sklepie outlet odzież/obuwie. Bydgoszcz ulica: Nakielska Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie m.in. za: • obsługę Klientów sklepu stacjonarnego oraz internetowego na allegro, • obsługę kasy fiskalnej, • rozładunek dostaw, wysyłkę towaru kurierem, wystawianie aukcji z towarem na allegro (prezentowanie na sobie asortymentu odzieży w postaci fotografii zdjęć do aukcji), • ekspozycję towarów. Wymagania: • obsługa kasy fiskalnej, doświadczenie na podobnym stanowisku, • odpowiedzialność i zaangażowanie, • komunikatywność, • rzetelność i uczciwość, • punktualność. Oferuje: · umowę o pracę w systemie zmianowym na pełen etat, możliwość pracy zdalnej, · możliwość dopasowania grafiku, na początku okres próbny do 3 miesięcy umowa zlecenie, · atrakcyjne wynagrodzenie + premie sprzedażowe, 3500 zł plus dodatek 3000- relacja z szefem po godzinach pracy lub w pracy, · przyjazną atmosferę w pracy. Proszę o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję". Rozpatrze tylko zgłoszenia wraz z dołączonym osobno ZDJĘCIEM lub ZDJĘCIAMI SYLWETKI

Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online KR
Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online KR
1850 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

WitajPoszukujemy osoby z doświadczeniem w E-commerce (handel internetowy)Branża GSM - akcesoria oraz narzędzia do naprawy urządzeń mobilnych (telefony oraz tablety)Pokrótce czym się zajmujemy:Fix-Zone jesteśmy firmą specjalizująca się w sprzedaży online (strony internetowe, sprzedażowe allegro itp) produktów związanych z naprawą urządzeń mobilnych (telefony, tablety).Ze względu na rozwój firmy poszukujemy handlowców którzy sowim doświadczeniem będą wspierać dalszy rozwój .Poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawca/handlowiec - zdalnie - praca z dowolnego miejsca w Polsce.Praca od Poniedziałku do Piątku - 9-17 - wymagana dyspozycja onlineOpis Stanowiska:• obsługa zamówień online baselinker, allegro itp• pozyskiwanie nowych klientów • opieka nad klientem biznesowym pozyskiwanie nowych klientów.• przygotowanie dokumentacji, raportów Szukamy osoby:• Samodzielnej, ambitnej, chcącej rozwijać się wraz z firmą• Znająca środowisko branży GSM sprzedaż hurtowa/detaliczna• Znającej systemy: Baselinker, Pesta Shop, Wystawianie Allegro• Posiadającej doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego i sprzedaży online!• Obeznanej w mediach społecznościowych FB, IstagramOferujemy:• zatrudnienie - umowę o pracę• profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy oraz okres adaptacyjny 1 miesiąc.• wynagrodzenie 3500-6000 PLN (wysokość końcowego wynagrodzenia jest zależna od obrotu) Pensja końcowa jest obliczania z obrotu konta handlowca - więc wysokość wynagrodzenia zależy wyłącznie od ciebie!• wsparcie Managera projektu - który wdroży oraz pomoże w nowych obowiązkach .Zapraszamy do kontaktu i składania CV - rekrutacja online.

Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online LU
Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online LU
1850 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

WitajPoszukujemy osoby z doświadczeniem w E-commerce (handel internetowy)Branża GSM - akcesoria oraz narzędzia do naprawy urządzeń mobilnych (telefony oraz tablety)Pokrótce czym się zajmujemy:Fix-Zone jesteśmy firmą specjalizująca się w sprzedaży online (strony internetowe, sprzedażowe allegro itp) produktów związanych z naprawą urządzeń mobilnych (telefony, tablety).Ze względu na rozwój firmy poszukujemy handlowców którzy sowim doświadczeniem będą wspierać dalszy rozwój .Poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawca/handlowiec - zdalnie - praca z dowolnego miejsca w Polsce.Praca od Poniedziałku do Piątku - 9-17 - wymagana dyspozycja onlineOpis Stanowiska:• obsługa zamówień online baselinker, allegro itp• pozyskiwanie nowych klientów • opieka nad klientem biznesowym pozyskiwanie nowych klientów.• przygotowanie dokumentacji, raportów Szukamy osoby:• Samodzielnej, ambitnej, chcącej rozwijać się wraz z firmą• Znająca środowisko branży GSM sprzedaż hurtowa/detaliczna• Znającej systemy: Baselinker, Pesta Shop, Wystawianie Allegro• Posiadającej doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego i sprzedaży online!• Obeznanej w mediach społecznościowych FB, IstagramOferujemy:• zatrudnienie - umowę o pracę• profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy oraz okres adaptacyjny 1 miesiąc.• wynagrodzenie 3500-6000 PLN (wysokość końcowego wynagrodzenia jest zależna od obrotu) Pensja końcowa jest obliczania z obrotu konta handlowca - więc wysokość wynagrodzenia zależy wyłącznie od ciebie!• wsparcie Managera projektu - który wdroży oraz pomoże w nowych obowiązkach .Zapraszamy do kontaktu i składania CV - rekrutacja online.

Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online RZ
Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online RZ
2000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

WitajPoszukujemy osoby z doświadczeniem w E-commerce (handel internetowy)Branża GSM - akcesoria oraz narzędzia do naprawy urządzeń mobilnych (telefony oraz tablety)Pokrótce czym się zajmujemy:Fix-Zone jesteśmy firmą specjalizująca się w sprzedaży online (strony internetowe, sprzedażowe allegro itp) produktów związanych z naprawą urządzeń mobilnych (telefony, tablety). Ze względu na rozwój firmy poszukujemy handlowców którzy sowim doświadczeniem będą wspierać dalszy rozwój .Poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawca/handlowiec - zdalnie - praca z dowolnego miejsca w Polsce.Praca od Poniedziałku do Piątku - 9-17 - wymagana dyspozycja onlineOpis Stanowiska:• obsługa zamówień online baselinker, allegro itp• pozyskiwanie nowych klientów • opieka nad klientem biznesowym pozyskiwanie nowych klientów.• przygotowanie dokumentacji, raportów Szukamy osoby:• Samodzielnej, ambitnej, chcącej rozwijać się wraz z firmą• Znająca środowisko branży GSM sprzedaż hurtowa/detaliczna• Znającej systemy: Baselinker, Pesta Shop, Wystawianie Allegro• Posiadającej doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego i sprzedaży online!• Obeznanej w mediach społecznościowych FB, IstagramOferujemy:• zatrudnienie - umowę o pracę• profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy oraz okres adaptacyjny 1 miesiąc.• wynagrodzenie 3500-6000 PLN (wysokość końcowego wynagrodzenia jest zależna od obrotu) Pensja końcowa jest obliczania z obrotu konta handlowca - więc wysokość wynagrodzenia zależy wyłącznie od ciebie! • wsparcie Managera projektu - który wdroży oraz pomoże w nowych obowiązkach .Zapraszamy do kontaktu i składania CV - rekrutacja online.

Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
3500 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

WaldenJesteśmy producentem i dystrybutorem produktów fitness. Udzielamy profesjonalnych porad oraz świadczymy pomoc techniczną i dostawę do domu. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami logistycznymi zapewniamy ciągłości dostaw przez cały rok i gwarantujemy bardzo szybką realizację zamówień - w ciągu 72 godzin na terenie całej Europy. Posiadamy własne centrum serwisowe i wsparcia technicznego dla klientów. Kogo szukamy?Do pracy stacjonarne - biurowejj w miejscowości Mosina (24 km od Gorzowa Wielkopolskiego - zwrot kosztów dojazdu do pracy) szukamy osób, chcących zacząć swą przygodę w branży e-commerce.Obowiązki:- kompleksowa obsługa zamówień na platformach sprzedażowych Amazon / Ebay / Allegro- informowanie klientów o procesie realizacji zamówień, wyjaśnianie niezgodności i wątpliwości drogą mailową i telefoniczną- obsługa panelu administracyjnego sklepu internetowego- obsługa reklamacji i zwrotów- kontrola stanów magazynowych- Wykazywanie inicjatywy w działaniu oraz konsekwencja w dążeniu do jak najlepszej realizacji postawionych celówNasze wymagania:- samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków- praktyczna znajomość pakietu MS OfficeOferujemy:- przeszkolenie do wykonywanej pracy,- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę- przyjazną atmosferę pracy- pracę od poniedziałku do piątku 8 - 16- zwrot kosztów dojazdu do pracy- Dodatkowe, comiesięczne wynagrodzenie w postaci premii zależnej od uzyskanych wyników

Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
8347 zł
Witnica 30+ kilka dni temu

WaldenJesteśmy producentem i dystrybutorem produktów fitness. Udzielamy profesjonalnych porad oraz świadczymy pomoc techniczną i dostawę do domu. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami logistycznymi zapewniamy ciągłości dostaw przez cały rok i gwarantujemy bardzo szybką realizację zamówień - w ciągu 72 godzin na terenie całej Europy. Posiadamy własne centrum serwisowe i wsparcia technicznego dla klientów. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjnyKogo szukamy?Do pracy stacjonarnej w miejscowości Mosina( 5 km od Witnicy) szukamy osób, chcących zacząć swą przygodę w branży e-commerce.Obowiązki:- kompleksowa obsługa zamówień na platformach sprzedażowych Amazon / Ebay / Allegro- informowanie klientów o procesie realizacji zamówień, wyjaśnianie niezgodności i wątpliwości drogą mailową i telefoniczną- obsługa panelu administracyjnego sklepu internetowego- obsługa reklamacji i zwrotów- kontrola stanów magazynowych- Wykazywanie inicjatywy w działaniu oraz konsekwencja w dążeniu do jak najlepszej realizacji postawionych celówNasze wymagania:- samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków- praktyczna znajomość pakietu MS OfficeOferujemy:- przeszkolenie do wykonywanej pracy,- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę- przyjazną atmosferę pracy- pracę od poniedziałku do piątku 8 - 16- Dodatkowe, comiesięczne wynagrodzenie w postaci premii zależnej od uzyskanych wyników

Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
1400 zł
Dębno 30+ kilka dni temu

WaldenJesteśmy producentem i dystrybutorem produktów fitness. Udzielamy profesjonalnych porad oraz świadczymy pomoc techniczną i dostawę do domu. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami logistycznymi zapewniamy ciągłości dostaw przez cały rok i gwarantujemy bardzo szybką realizację zamówień - w ciągu 72 godzin na terenie całej Europy. Posiadamy własne centrum serwisowe i wsparcia technicznego dla klientów. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjnyKogo szukamy?Do pracy stacjonarnej w miejscowości Mosina( 12 km od Dębna) szukamy osób, chcących zacząć swą przygodę w branży e-commerce.Obowiązki:- kompleksowa obsługa zamówień na platformach sprzedażowych Amazon / Ebay / Allegro- informowanie klientów o procesie realizacji zamówień, wyjaśnianie niezgodności i wątpliwości drogą mailową i telefoniczną- obsługa panelu administracyjnego sklepu internetowego- obsługa reklamacji i zwrotów- kontrola stanów magazynowych- Wykazywanie inicjatywy w działaniu oraz konsekwencja w dążeniu do jak najlepszej realizacji postawionych celówNasze wymagania:- samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków- praktyczna znajomość pakietu MS OfficeOferujemy:- przeszkolenie do wykonywanej pracy,- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę- przyjazną atmosferę pracy- pracę od poniedziałku do piątku 8 - 16- Dodatkowe, comiesięczne wynagrodzenie w postaci premii zależnej od uzyskanych wyników

KOTiOWO – obsługa sklepu internetowego oraz stacjonarnego
KOTiOWO – obsługa sklepu internetowego oraz stacjonarnego
1700 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Kochasz koty? Chciał/a/byś z nimi pracować? Jesteś kreatywny/a i lubisz ciekawe wyzwania?Marka KOTiOWO powstała pod koniec 2022 roku w związku z istniejącą już Kawiarnią Kocie Cafe. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego specjalistę / specjalistkę e-commerce, który / która wesprze nas w codziennej pracy oraz w rozwoju naszego sklepu stacjonarnego oraz internetowego.Do Twoich zadań należeć będzie: Koordynowanie i rozwój sklepu internetowego opartego na platformie Shoper Dodawanie/Edycja produktów oraz treści w sklepie internetowym Indywidualny kontakt z klientem – wyceny oraz realizacje zamówień Nadzór nad stanami magazynowymi Pomoc w wysyłce paczek – kontakt z firmami kurierskimi Analiza rynku i konkurencji Wspólne wdrażanie strategii Prowadzenie działań związanych z newsletterem, e-mail marketingiem oraz blogiem Współorganizacja i prowadzenie kampanii marketingowych i sprzedażowych Współpraca z grafikiem, specjalistami ds. produktu, social media, fotografemNasze wymagania: Doświadczenie w branży e-commerce Doświadczenie w koordynowaniu sklepu internetowego Znajomość marketplace (Allegro, Etsy) Obsługa platformy Shoper Samoorganizacja i umiejętność zarządzania swoim czasem Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Kreatywność oraz zdolności manualne Tworzenie planu i treści na Social MediaMile widziane:Znajomość narzędzi marketingowymi, m.in.: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Status Studenta/ucznia Prawo jazdyZnajomość Facebook, Instagram, Tik Tok, programy do tworzenia grafik i wideo typu Canva, CapCut Oferujemy: Umowa Zlecenie - Po okresie próbnym Możliwość Umowy o pracę Pozytywną atmosferę pracy Możliwa praca hybrydowa – Praca zdalna oraz w sklepie stacjonarnym Kocie Cafe, przy ulicy Warszawskiej 30B Swobodę w działaniu i planowaniu swojej pracy, Wynagrodzenie dopasowane do kompetencji oraz doświadczenia, Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,CV prosimy przesyłać przez formularz OLXWynagrodzenie 27 – 31 zł brutto/h

Lider projektu nowego sklepu internetowego specjalista e-commerce
Lider projektu nowego sklepu internetowego specjalista e-commerce
450 zł
Rogóźno 30+ kilka dni temu

Firma ArtSteel Home Design (www.artsteel.pl) zatrudni osobę odpowiedzialną za kompleksową obsługę nowego sklepu internetowego oraz jego rozwój. Poszukujemy doświadczonej, samodzielnej osoby która czuje się na siłach poprowadzić ten projekt. Lidera który swoim doświadczeniem oraz pomysłami poprowadzi cały zespół do sukcesu. Osoby ambitnej, z pomysłami popartymi wiedzą oraz sprawdzonymi w podobnych projektach. Przyjemnością dla nas będzie poznanie kandydata, który podzieli się z nami wiedzą w dziedzinie e-commerce i poprowadzi nas przez tajniki marketingu i skutecznej sprzedaży. My jako firma produkcyjna z wieloletnimi tradycjami zatrudniająca ponad 50 osób zapewnimy odpowiednie zaplecze technologiczne i nauczymy tajników branży stalowej. Główna działalność firmy - www.balusteel.eu, www.laser.artsteel.pl Wspólnym celem będzie zwiększenie sprzedaży, tworzenie nowych produktów, rozwój sklepu, magazynu oraz osiągnięcie kolejnych kroków milowych w prowadzeniu tej nowej dla nas firmy - sklepu internetowego. Zapraszamy do składania CV oraz listu motywacyjnego lub kontakt telefoniczny. Z wybranymi kandydatami którzy przedstawią swoje atuty, doświadczenie oraz pomysły chętnie spotkamy się w siedzibie firmy i porozmawiamy na temat współpracy. Szukamy konkretnej osoby o osobowości lidera. Z uwagi na rangę stanowiska i zakres zadań forma współpracy oraz wysokość wynagrodzenia są sprawą indywidualną i nie da się określić sztywnych warunków. Rozważymy zarówno formę zatrudnienia etatowego jak i premiowania za efekty sprzedaży, co w przypadku rozwojowego projektu może okazać się bardzo atrakcyjne dla osoby nastawionej na odniesienie sukcesu. Forma pracy zdalnej nie jest brana pod uwagę. Miejsce pracy - Rogoźno.Praca polega na:prowadzenie kampanii marketingowych - google Ads, współpraca z firmami SEO, pozycjonowanie, reklamy graficzne, reklamy produktowe, reklamy w social mediach. obsłudze strony sklepu internetowego opartego na WooCommers(dodawanie produktów przygotowanych przez projektanta, dodawanie cen, tworzenie opisów SEO)opieka serwisem sprzedażowym OLX, Allegro, Erli, Ceneo itd. (dodawanie produktów przygotowanych przez projektanta, dodawanie cen, tworzenie opisów SEO)obsługa Social Mediów, kreowanie pomysłów, tworzenie postów, rolek itp.szukanie rozwiązań zwiększających sprzedażzarządzanie zespołem sklepu - ustalanie zadań dla pozostałych członków zespołu, weryfikacja poprawności ich wykonania. telefoniczna i mailowa obsługa klienta: pomoc w procesie składania zamówień, udzielanie informacji, przeprowadzanie procesu reklamacjiwspółpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie realizacji zamówieńogólne prace biuroweOczekiwania:Doświadczenie w sprzedaży on-line min 5 latDoświadczenie w marketingu internetowym, SEO, Ads min 5 latDoświadczenie w grafie internetowej, tworzeniu filmów reklamowych, obróbce zdjęć, umiejętność rysowania będzie dodatkowym atutem Doświadczenie przy sprzedaży allegro, olx, ebay, amazon, ceneo itd.Biegła znajomość komputera (Office Word, Excel)Własna inicjatywa, kreatywność, zaangażowanieSamodzielność Wysoka kultura osobista, "lekkie pióro"Sumienność i dobra organizacja pracy własnejPrawo jazdy kat. BKomunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, brak barier przy rozmowach telefonicznychOferujemy:pracę przy nowym ambitnym projekciemożliwość osiągnięcia wspólnego sukcesu z nowym projektem, co będzie wiązało się z odpowiednią gratyfikacją umowę o pracę lub kontrakt miły i zgrany zespół w pracy,możliwość rozwoju zawodowego,pracę w stabilnie działającej firmie z dużym zapleczem rozwoju. Firma 10 lat na rynku, w tej chwili zatrudnia ponad 50 osób,zapewniamy niezbędne narzędzia pracy.Prosimy nadsyłanie Cv w formie pliku PDF.Z uwagi na charakter stanowiska szukamy osoby odpowiedzialnej, twórczej, nastawionej na długoletnią współpracę, która poważnie podchodzi do pracy i chciałaby wspólnie tworzyć ciekawe projekty w naszym zespole.Zachęcamy osoby zainteresowane do przesyłania CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Poszukiwany Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Poszukiwany Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
600 zł
30+ kilka dni temu

OPISPoszukwany Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego do Naszej Rozwijającej się Firmy E-Commerce (marka Gamvis fotele biurowe i gamingowe)WAŻNE: prosimy o przesyłanie cv tylko przez portal OLX.Opis oferty:Lokalizacja: Warszawa/Klaudyn, Pełny EtatJesteśmy firmą działającą w branży meblowej e-commerce, która szuka nowego członka zespołu. Oczekujemy, że będziesz zmotywowany, pracowity i gotowy na nowe wyzwania.Twoje Obowiązki:Obsługa nowych zamówień: dbanie o to, aby każde zamówienie było realizowane sprawnie i na czas.Zarządzanie reklamacjami i zwrotami: utrzymanie pozytywnych relacji z klientami, nawet w trudnych sytuacjach.Obsługa posprzedażowa klienta: zapewnienie wysokiej jakości obsługi po zakupie.Pomoc w organizacyjnych pracach serwisowych: praca z naszym zespołem serwisowym i reklamacyjnych w codziennych zadaniach w serwisie.Wymagane Kwalifikacje:Wykształcenie: Minimum średnieDoświadczenie: Wymagane doświadczenie w pracy w e-commerce lub obsłudze klienta.Znajomość języka angielskiego: na poziomie B1Dobra znajomość narzędzi: Wymgane doświadczenie w handlu internetowym oraz obsłudze narzędzi takich jak Wordpress Woocommerce, Excel, Allegro, BaseLinker, program księgowy.Wymagane Umiejętności:Komunikatywność: Umiejętność jasnej i skutecznej komunikacji z klientami i zespołem.Samodzielność, dyspozycyjność i zaangażowanieZnajomość obsługi komputera: Biegła obsługa narzędzi takich jak: Google Sheets, Wordpress, Gmail, Baselinker, Allegro, program księgowy, umiejętność szybkiego uczenia się nowych narzędzi informatycznych.Organizacja pracy: Umiejętność efektywnego planowania i zarządzania czasem.Oferujemy:Umowa o pracę po okresie próbnym/szkoleniowym (1 miesąc)Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności;Współpracę długoterminową;Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu;Pracę stacjonarną w okolicach Warszawy (Klaudyn) oraz częściowo zdalną (1 dzień w tygodniu)prosimy o przesłanie cv oraz listu motywacyjnego przez portal OLX,

Prowadzenie sp. z o.o. jako CEO
Prowadzenie sp. z o.o. jako CEO
Rybnik 30+ kilka dni temu

W zawiązku z dynamicznym rozwojem, firma poszukuje osoby do prowadzenia nowo wdrożonego sklepu internetowego Opis stanowiska:      Prowadzenie sp. z o.o. jako CEO       przygotowywanie dokumentów magazynowych i wprowadzanie ich do systemu       dbałość o wizerunek firmy       przyjmowanie towaru na magazyn       współpraca z obecnymi klientami oraz poszukiwanie nowych       obsługa magazynu, wysyłka towaru       kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami       przygotowywanie ofert handlowych       obsługa sprzedaży internetowej, wysyłanie paczek oraz palet       wyjaśnianie nieprawidłowości w stanach towarowych Wymagamy i poszukujemy:  założenie oraz kompleksową obsługę sklepów na platformach Allegro, OLX, Facebook Marketplace: zamówienia, zwroty, kontakt e-mailowy i telefoniczny z Klientem  poszerzanie oferty: opracowanie nowych produktów z opisami i grafiką, dodawanie ich do aukcji, ustalanie cen i promocji, a następnie poprawna optymalizacja  analizowanie i raportowanie wyników sprzedaży na w/w platformach   znajomość zasad i standardów obiegu dokumentów magazynowych  dyspozycyjność, samodzielność  komunikatywność, uczciwość i odpowiedzialność  umiejętność rozwiązywania problemów i zdecydowanie w działaniu  dobra znajomość obsługi komputera oraz MS Excel, Word.  prawo jazdy kat. B  chcącej dążyć w rozwoju systemu sprzedaży internetowej  gotowej na ciągłe udoskonalanie funkcjonowania sklepów online • potrafiącej weryfikować potrzeby klienta i analizować aktualną sytuację rynkową • sprawnie wykorzystującej narzędzia i urządzenia potrzebne w codziennej pracy związanej z obsługą klientów i sklepów • preferującej pracę zespołową • otwartej, chętnej do zdobywania wiedzy • wykazującej inicjatywę i samodzielność w działaniu Oferujemy:        stanowisko CEO        stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym)        praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16        miłą atmosferę w rozwijającym się zespole        możliwość nadgodzin oraz pracy w sobotę - dobrowolne

Młodszy specjalista e-commerce i obsługi klienta
Młodszy specjalista e-commerce i obsługi klienta
30+ kilka dni temu

Wydawnictwo Willson Media poszukuje kandydata do kompleksowej obsługi sklepu internetowego oraz marketplace (np. Allegro). Do przyszłych obowiązków należeć będzie w szczególności: - Realizacja zamówień internetowych – pakowanie, nadawanie przesyłek za pomocą systemu Baselinker [ok. 60% czasu pracy], - Przed i posprzedażowa obsługa klienta (mailowa oraz telefoniczna) [ok. 10% czasu pracy], - Realizowanie zamówień z odbiorem osobistym - kilka odbiorów osobistych na tydzień, - Procesowanie zwrotów [statystycznie 10 zwrotów w skali miesiąca - klienci sklepu są zazwyczaj zdecydowani, zwroty to najczęściej wymiana bluzy lub t-shirtu na inny rozmiar lub książka zakupiona przez pomyłkę], - Kontrola stanów magazynowych - sklep ma ok. kilkunastu różnych produktów [ok. 3% czasu pracy] - Zamawianie towarów u dostawców - są to zamówienia, np. kartonów, owijek, odbywają się raz na kilka tygodni, - Aktualizacja produktów na stronie (CMS – Wordpress/Woocommerce) - niewielkie poprawki, typu: stan magazynowy, zdjęcie, cena, opis, w zależności od potrzeb, - Współpraca z księgowością – gromadzenie faktur oraz przekazywanie dokumentów do księgowości, okazjonalne skany (raz w miesiącu) [ok. 10% czasu pracy], - Wystawianie, ponawianie aukcji na Allegro, okazjonalnie zgłaszanie błędów w produktyzacji, - Inne bieżące czynności związane z projektami wydawnictwa. Idealny kandydat/kandydatka: - potrafi dobrze organizować pracę własną, - charakteryzuje ją samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów, - lubi uczyć się nowych rzeczy i szybko przyswaja nowe umiejętności, - jest komunikatywna, lubi pracę z ludźmi oraz kontakt z klientem (nasi klienci są najlepsi , dzięki czemu obsługa klienta jest przyjemna i nie zajmuje wiele czasu), - nie wymagamy znajomości wspomnianego oprogramowania (BL, WooCommerce, marketplace’ów), ani dużego doświadczenia w wymienionych obszarach. Posiadane doświadczenie zostanie wzięte pod uwagę przy opracowaniu oferty wynagrodzenia dla kandydata. Oferujemy: - pracę stacjonarną z dogodnym dojazdem z Centrum (Powiśle - ul. Solec 18), - wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia, - stałe godziny pracy: system jednozmianowy: od 9-17:00, - praca od zaraz, ale jesteśmy gotowi poczekać. Nie zwlekaj z aplikacją! - możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w obszarach związanych z marketingiem, organizacją eventów, targów, itp. - jeśli nie posiadasz, ale chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w tym zakresie, u nas będziesz miał/miała taką możliwość. Jesteśmy elastyczni, jeśli chodzi o formę zatrudnienia - UoP, B2B, Umowa zlecenie. Prosimy o wskazanie w aplikacji informacji o preferowanej formie zatrudnienia oraz o wysokości oczekiwanego wynagrodzenia netto. CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy wysyłać w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie. Przykładowa treść zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez wydawnictwo Willson Media z siedzibą w Warszawie, ul. Solec 18 lok. U5, 00-410 Warszawa, NIP: 525 223 99 50 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Skontaktujemy się z wybranymi osobami, za wszystkie zgłoszenia serdecznie dziękujemy!

Obsługa sklepu internetowego (kontakt, dodawanie produktów)
Obsługa sklepu internetowego (kontakt, dodawanie produktów)
Szczucin 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z zabawkami dla dzieci poszukuje nowego pracownika! Zakres obowiązków: - obsługa zamówień - dodawanie produktów w sklepie internetowym (tworzenie unikalnych opisów oraz edycja grafiki) - kontakt z klientem (głównie odpowiadanie na zapytania klientów, kontakt z hurtowniami) Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku - znajomość podstaw sprzedaży oraz dodawania produktów na Allegro - znajomość systemu IdoSell - IAI Shop (mile widziane) - umiejętność pisania tekstów opisowych produktów - znajomość podstaw HTML - znajomość podstaw programów do edycji grafiki (gimp lub photoshop) - znajomość produktów branży dziecięcej: zabawki, akcesoria dla mamy i dziecka (mile widziane) - umiejętność kontaktu z klientem - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność pn-pt w godzinach 7-15 - status studenta lub możliwość wystawienia fv - przedział wiekowy: 20-35 lat - prawo jazdy Oferujemy: - stawka godzinowa na początek 20 zł brutto - praca OD ZARAZ - stabilne warunki z możliwością rozwoju - praca zdalna - firmowy laptop - możliwość dodatkowej pracy w weekendy - elastyczne godziny pracy - szkolenia z zakresu podstaw SEO, sprzedaży internetowej oraz obsługi klienta w e-commerce. Z uwagi na plany rozwoju (biuro oraz magazyn), poszukujemy pracownika tylko z okolic Szczucina (30 km), który nie będzie miał problemu z dojazdem w przypadku konieczności przejścia na tryb stacjonarny. Aktualnie praca ma charakter ZDALNY. Konieczne będzie także kilkudniowe szkolenie, na które codziennie trzeba będzie wstawić się w aktualnej siedzibie firmy (Szczucin). Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego z przykładowymi realizacjami (opisy produktów, wystawione aukcje na Allegro). Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi nasze kryteria. ___ Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez TRUST DEAL Konrad Mrowiec, Świdrówka 51, 33-230 Szczucin, z którym możesz skontaktować się poprzez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na adres @ Możesz również skorzystać z poczty tradycyjnej - Świdrówka 51, 33-230 Szczucin. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy lub podejmowania działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed jej zawarciem (przeprowadzenia procesu rekrutacji). Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, żądania od Administratora dostępu do danych, które Cię dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i przeniesieniu danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków: Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców, w zależności od Twojego wyboru sposobu realizacji umowy lub innej czynności przetwarzania: • dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Sklepu Internetowego i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko do czasu realizacji celu, czyli skutecznego zatrudnienia pracownika i zakończenia procesu rekrutacji.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej Dorotowo grafika oferty
Specjalista ds. sprzedaży internetowej Dorotowo grafika oferty
2750 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Praca w biurze (dział ofertowy) sklepu internetowego Hopki.pl - Dorotowo (teren magazynu Lech Centrum) , od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7 - 15 lub 8-16, w soboty po indywidualnym uzgodnieniu z pracodawcą (okres okołoświąteczny i karnawałowy). Stawka za godzinę na początek 28/29 zł brutto (w przypadku osób uczących się do 26 r.ż. całość wypłacanej kwoty nie jest opodatkowana).Rozpoczęcie pracy - od zaraz lub do uzgodnienia. Posiadasz status osoby uczącej się - daj nam znać w zgłoszeniu.Główne zadania: a) tworzenie kart produktowych (opisy i zdjęcia) oraz wystawianie produktów w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych, b) przygotowywanie i obróbka zdjęć produktowych,c) współpraca z osobami reprezentującymi platformy sprzedażowe (Empik, allegro, Amazon), d) obsługa ofert - edycja, modyfikacja treści, uzupełniane, e) tworzenie plików zamówieniowych, f) raportowanie przełożonym działań konkurencji (ceny, produkty), g) współpraca z działem magazynu oraz działem obsługi klienta w celu realizowania zadań sprzedażowych,h) porządkowanie biura, i) tworzenie kodów kreskowych i metek produktowych.Co oferujemy: pracę w nowoczesnej firmie, w młodym i dynamicznym zespole, stałe godziny pracy (wg wcześniej ustalonego grafiku), pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej (z możliwością przejścia na umowę o pracę), niezbędne narzędzia do pracy (komputer, programy do zdjęć, programy magazynowe, itd.), szkolenie wewnętrzne i wdrożenie do pracy, nagrody pieniężne frekwencyjno-jakościowe.Czego oczekujemy: mobilność (samodzielny dojazd do pracy), zdolności organizacyjne, dyspozycyjność w podanych wyżej godzinach, samodzielność i odpowiedzialność, punktualność, terminowość wykonywania zadań, zaangażowanie w pracy, motywacja do szybkiego uczenia się, podstawowa znajomość programów graficznych, umiejętność dobrego pisania krótkich tekstów (używamy AI do tworzenia opisów, ale wymagamy sprawdzenia i poprawnej polszczyzny). Mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (aczkolwiek nie jest wymagane, wszystkiego uczymy wg naszych standardów), status studenta na kierunku związanym z grafiką, zarządzaniem jakością lub zarządzaniem produktem bądź sprzedażą w internecie.Jesteś zainteresowana/y? Przyślij do nas swoje CV ze zdjęciem (mile widziany także list motywacyjny) oraz wynikającą z przepisów prawa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Na zgłoszenia czekamy do końca lutego 2024 r. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Proszę dzwonić tylko w godzinach pracy 8-16. W pozostałych godzinach kontakt przez OLX.

Specjalista ds. Sprzedaży internetowej - SPEC FOOD SERVICE SP. Z O. O.
Specjalista ds. Sprzedaży internetowej - SPEC FOOD SERVICE SP. Z O. O.
30+ kilka dni temu

W związku z stałym rozwojem biznesowym Firma SPEC FOOD SERVICE Sp. z o. o. z siedzibą w miejscowości Dąbrówki k. Łańcuta oferującą kompleksową realizację usługi w zakresie dystrybucji produktów gastronomicznych poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży internetowej Miejsce pracy : Wysoka Głogowska Zadania: • telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta B2C, B2B • obsługa reklamacji oraz zwrotów • wprowadzanie zamówień do systemu „Baselinker” przyjętych telefonicznie, mailowo • procesowanie zamówień z pomocą systemu „Baselinker” • zamawianie brakujących produktów przez system B2B naszych partnerów handlowych • stały kontakt z klientami, informowanie o opóźnieniu dostawy, braku produktu • utrzymywanie stałych relacji z klientami • znajomość ofert oferty handlowej sklepu internetowego Oczekujemy: • wykształcenie min. średnie • bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office • mile widziana znajomość SI Asseco WAPRO MAG, integratora Baselinker • mile widziane doświadczenie w obsłudze Allegro BUSINESS, ERLI Shop • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista • dokładności i sumienności w wykonywaniu zadań • umiejętności pracy pod presją czasu • znajomość branży gastronomicznej oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży internetowej będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • praca w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • umowę o pracę na pełen etat • atrakcyjne wynagrodzenie + premia uzależniona od wyników • możliwość rozwoju i zdobycia nowego doświadczenia • przyjazne i kreatywne środowisko, tworzone przez młody i ambitny zespół • zniżki na firmowe produkty • wyplata dodatkowych świadczeń z ZFŚS Osoby zainteresowane nasza ofertą prosimy o przesłanie CV na adres mailowy podany na stronie z dopiskiem w tytule listu: Specjalista ds. Sprzedaży internetowej. Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spec Food Service Sp. z o. o. znajdującej się pod adresem 37-100 Łańcut, Dąbrówki 422 A moich danych osobowych do celu prowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko, w zakresie i czasie niezbędnym do realizacji powyższego procesu rekrutacji. Przyjmuje do wiadomości, iż posiadam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia a wszelkie informacje na ten temat mogę uzyskać w siedzibie przez Spec Food Service Sp. z o. o. znajdującej się pod adresem 37-100 Łańcut, Dąbrówki 422 A, kontaktując się telefonicznie pod numerem telefonu podany na stronie internetowej firmy lub drogą elektroniczną wysyłając e-mail z pytaniem na adres podany na stronie internetowej firmy. Posiadam także prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie jak i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Specjalista ds. Sprzedaży (branża audio-video)
Specjalista ds. Sprzedaży (branża audio-video)
30+ kilka dni temu

DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – firmy oferującej rozwiązania techniczne z branży audio-video, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa – Praga Północ Czas pracy: poniedziałek -piątek 9.00-17.30 (z 30 minutową obowiązkową przerwą) Opis stanowiska pracy: -obsługa klientów sklepu internetowego i zarządzanie nim -kontakt z dostawcami zagranicznymi i realizacja zamówień importowych -realizacja zamówień klientów -kontrola stanów magazynowych i projektowanie zamówień -obsługa programu fakturującego i współpraca z księgowością -kompletacja i nadawanie przesyłek kurierskich -obsługa prostych programów graficznych -wystawianie aukcji w serwisie allegro, shopee -marketing elektroniczny SEM/SEO ,Google Analytics, Adwords, Search Console, Wymagania: - minimum 1 rok ciągłego doświadczenia na podobnym stanowisku - wykształcenie średnie lub wyższe (studenci powyżej 3 roku) - niekaralność - bardzo dobra znajomość języka angielskiego - skrupulatność, bardzo dobra organizacja własnej pracy - dyspozycyjność -samodzielność i zaradność - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, internetu i pakietu ms office - (szczególnie excel), programów graficznych Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie 4200-5000 zł brutto (28..32 zł brutto/h) Umowa zlecenie z możliwością kontynuacji pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze uzyskanie unikalnego doświadczenia i kompetencji: w sprzedaży, w obsłudze klienta, w procedurach importowych i marketingu internetowym pracę w młodej, dynamicznej firmie, mającej dostęp do najnowszych, zaawansowanych technologii w międzynarodowym środowisku możliwości awansu i rozwoju wraz z firmą wymagającą, ale przynoszącą wiele zadowolenia pracę Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania oraz że zgoda może być odwołana w każdym czasie.” lub: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, zarówno na potrzeby prowadzonej obecnie rekrutacji, jak również przyszłych procesów rekrutacyjnych. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania oraz że zgoda może być odwołana w każdym czasie.” Informujemy, że: administratorem Pana/i danych osobowych zawartych w przekazanych przez Pana/Panią dokumentach aplikacyjnych będzie Katarzyna Łasiewicka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DPKL Katarzyna Łasiewicka z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20/230, 03-352 Warszawa; Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej przez Pana/ią zgody (art. 6 ust. 1 pkt a) RODO); odbiorcą Pana/i danych osobowych będzie nasz Klient posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; posiada Pan/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody prosimy przesłać drogą elektroniczną naadres:biuro(MAŁPKA)dpkl.pl lub pocztą tradycyjną na adres ul. Rembielińskiej 20/230, 03-352 Warszawa; ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy prawa; podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji; Pańskie dane zostaną usunięte po zakończeniu procesu rekrutacji, chyba że wyrazi Pan/i zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez administratora także w celu przyszłych rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu przyszłych rekrutacjiPańskie dane zostaną usunięte po upływie 3 lat od ich otrzymania; W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu przyszłych rekrutacji odbiorcami Pana/i danych będą podmioty, które zlecą Administratorowi Danych przeprowadzenie rekrutacji w celu poszukiwania dla nich pracownika lub współpracownika o kwalifikacjach, które Pan/i potencjalnie posiada.

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Opoczno 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kolejnego pracownika do naszego zespołu.E-Remedium Sklep Internetowy sp. z o.o.poszukuję osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Sklepu InternetowegoMiejsce pracy: Dęba Opoczyńska Wymagania niezbędne:bardzo dobra znajomość obsługi komputeraznajomość pakietu officeprawo jazdy kat. BPrzykładowe obowiązki:Praca stacjonarna w siedzibie firmyPraca w programie sprzedażowym Sky-Shop oraz allegroMailowa i telefoniczna obsługa klienta internetowego (udzielanie informacji o produktach, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zamówień telefonicznych, koordynowanie reklamacji i zwrotów)Zarządzanie wystawionymi aukcjami w sklepie internetowym,Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej, analizowanie działań konkurencji,Kontrola realizacji zamówień przez magazynDbanie o zadowolenie klienta i proces zakupowyKontrola obiegu dokumentówProwadzenie rejestru fakturAnaliza sprzedaży w programie EXCELTworzenie prostych grafikWymaganie dodatkowe:Znajomość branży suplementów diety oraz zdrowej żywnościMile widziana znajomość programu do obróbki graficznej,Doświadczenia w tworzeniu i wystawianiu aukcji na Allegro,Zaangażowanie oraz pomysłowośćSamodzielność i inicjatywa w działaniu.Oferujemy:wynagrodzenie 4300-5500 brutto + premie uznaniowewysoki stopień samodzielnościumowę o pracę, po okresie próbnymlaptop służbowytelefon służbowypracę stacjonarną w siedzibie firmyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnegoCV bez listu nie będzie brane pod uwagę na OLX pocztą lub osobiście na adres spółki:E-RemediumDęba 19226-315 PoświętneW CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"*Informujemy, iż wypełniając powyższy formularz rekrutacyjny oraz załączając swoje CV wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zawartych w przedmiotowym formularzu oraz CV, przez E-Remedium Sklep Internetowy Sp. z o. o. z siedzibą w Dębie w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L119, s.1, zwanego dalej: „RODO”, informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest E-Remedium Sklep Internetowy Sp. z o. o. z siedzibą w Dębie, adres: Dęba 192, 26-315 Poświętne, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000835359, REGON: 386023750, NIP: 7681843624, kapitał zakładowy: 5000,00 zł (wpłacony w całości), zwana dalej „E-Remedium”2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu,3.Dostęp do Pani/Pana danych osobowych mogą posiadać podmioty działające w imieniu i na zlecenie E-Remedium, w związku z prowadzonym procesem rekrutacji, przy czym dane te nie będą przekazywane do państwa trzeciego;4.Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w do celów o których mowa w pkt 2;5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia roszczeń związanych z procesem rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.6.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy;7.Przysługuje Pani/Panu prawo do: wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z procesem zatrudnienia;8.W oparciu o podane dane osobowe osób, E-Remedium nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO;9.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO.