Sortowanie:
Znaleziony: 38 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce | obsługa sklepu internetowego
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce | obsługa sklepu internetowego
2000 zł
nowe Łódź 30+ kilka dni temu

Gold-Point jest prężnie rozwijającą się firmą w branży. Zajmujemy się sprzedażą biżuterii srebrnej on-line za pośrednictwem popularnych marketplace'ów oraz naszej strony. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko :Specjalista ds. sprzedaży e-commercePraca stacjonarna w siedzibie firmy Poniedziałek - Piątek 8:00-16:00Zakres obowiązków :Sprzedaż produktów firmyWystawianie ofert na allegro i innych marketplace'achWystawienia ofert na stornie internetowej - woocommerceKomplementacja zamówieńObsługa korespondencji mailowejObsługa zwrotów oraz nieodebranych zamówieńProwadzenie social mediów Prowadzenie magazynu (dodawanie i zdejmowanie stanów magazynowych)Utrzymanie miejsca pracy w czystości Przyjmowanie zamówień telefonicznychMile widziane:Podstawowa znajomość woocommercePodstawowa znajomość PhotoshopPlanowanie indywidualnego czasu pracyProsimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)

sklepu z obuwiem sprzedawca
sklepu z obuwiem sprzedawca
Radom 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię sprzedawcę do sklepu z obuwiem dziecięcym w Radomiu i obsługi sprzedaży w sklepie internetowym. Praca na cały etat. Obowiązki: przemiła i pomocna obsługa klienta, dbanie o wizerunek sklepu, obsługa podstawowych programów komputerowych. Wymagania: obsługa sklepu stacjonarnego oraz internetowego, cierpliwość do małych klientów, zaangażowanie, uśmiech na twarzy i chęć do pracy. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży internetowej. Prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem

Praca
Praca
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySPRZEDAŻ MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, WYKOŃCZENIOWYCH, WYPOSAŻENIA DOMU I OGRODU. - sprzedaż bezpośrednia w sklepie stacjonarnym w Złotokłosie - obsługa zamówień ze sklepu internetowego, - ofertowanie (umiejętność czytania projektów budowlanych) - zamówienia, kontrola dostaw orz ekspozycja towaru w sklepie Wymagania: - doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i internetowej 1 rok - podstawowa znajomość MS Office, - podstawowa znajomość programów graficznych, - podstawy księgowości dotyczące sprzedaży, - wykształcenie wyższe/student

Obsługa sklepu internetowego
Obsługa sklepu internetowego
15 dni plecy

Opis oferty pracyFirma Stolgraf ( z siedziba w Stanowicach) zatrudni osobę do obsługi sklepu internetowego. Praca na miejscu w Stanowicach. Wymagania Idealnym kandydatem jest osoba z doświadczeniem przy obsłudze sklepu internetowego (w tym sprzedaży produktów przez Allegro). Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi sklepu na silniku shoper.pl, znajomość zagadnień i programów do retuszu zdjęć i ich edycji. Umiejętności w zakresie pozycjonowania. Mile widziane doświadczenie przy współpracy z klientem. Obowiązki • wystawianie aukcji produktowych na allegro • umieszczanie nowych produktów w sklepie internetowym (opartym na silniku shoper.pl) • wprowadzanie i obsługa zamówień w systemie (Comarch Optima) • obsługa zleceń kurierskich (DHL i InPost) • prowadzenie korespondencji email z klientami • organizacja promocji i kampanie reklamowych • wykonywanie i obróbka fotografii nowych produktów • nadzór merytoryczny i techniczny nad aktualnymi produktami w sklepie internetowym. Mile widziane • orzeczenie o niepełnosprawności (nie jest to wymogiem) Oferujemy • samodzielną i ciekawą pracę w profesjonalnym zespole, • możliwość rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego w zakresie e-commerce • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę Więcej informacji udzielimy telefonicznie: 513 - pokaż numer telefonu - lub email.

Praca Sklep Motocyklowy ! Obsługa klienta i sklepu internetowego
Praca Sklep Motocyklowy ! Obsługa klienta i sklepu internetowego
13900 zł
30+ kilka dni temu

Witam,Poszukujemy osoby na stanowisko:Sprzedawca / Doradca klienta w sklepie motocyklowym MotoszafaMiejsce pracy: 05-152 CZOSNÓWGŁÓWNE OBOWIĄZKI:· Obsługa sklepu stacjonarnego i internetowego – doradztwo i sprzedaż odzieży i akcesoriów motocyklowych,· Realizacja zamówień internetowych – przygotowywanie wysyłek i odpowiedniej dokumentacji,· Aktualizacja oferty sklepu internetowego oraz systemu magazynowego (opisy produktów, ceny, zdjęcia),· Budowanie i dbanie o trwałe relacje z klientami,· Dbanie o ekspozycję towaru i estetyczny wygląd sklepu.Jeśli jesteś zmotywowany i lubisz wyzwania, praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem nakręca Cię do działania – APLIKUJ!Czego oczekujemy?· Chęci do pracy, nauki nowych rzeczy oraz zaangażowania!· Swobodnej obsługi komputera (Word, Excel) i umiejętności korzystania z Internetu (Facebook, OLX, Allegro),· Punktualności.Mile widziane:· Doświadczenie w sprzedaży i kontakcie z klientem,· Obsługa kasy fiskalnej,· Obsługa programu WF-Mag,· Znajomość rynku motocyklowego,· Znajomość języka angielskiego, niemieckiego.Oferujemy:· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,· Niezbędne narzędzia do pracy,· Interesującą i rozwijającą pracę,· Zaplecze szkoleniowe,· Przyjazną atmosferę w miejscu pracy !!!Wynagrodzenie ustalane indywidualne i uzależnione od zaangażowania w pracę.Tylko dłuższa współpraca.Kontakt pod nr. 51*******30CV proszę przesyłać na adres tomek małpa motoszafa.comlub przez fanpage MotoSzafa - ubierz się na motocykl

Praca biurowa — Specjalista e-commerce, Allegro, Sklep Internetowy
Praca biurowa — Specjalista e-commerce, Allegro, Sklep Internetowy
Bochnia 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu w sklepie internetowym, specjalizującym się w sprzedaży części zamiennych do urządzeń AGD.Poszukujemy osoby zajmującej się rozwojem sklepu internetowego i platformami marketplace.Główne obowiązki:Wystawianie ofert produktów na sklepie internetowym oraz Allegro Tworzenie atrakcyjnych opisów produktów, które przyciągną uwagę klientów przy zachowaniu zasad SEO i wewnętrznych wytycznychUmiejętność analizy obecnych ofert i znajdowania rozwiązań naprawczych mających na celu zwiększenie ich sprzedażyOrientacja w środowisku sklepu internetowego (podstawy HTML)Obsługa programów graficznych w celu obróbki zdjęć produktowychDodatkowe możliwości rozwoju:Tworzenie reklam internetowych Allegro Ads, Google AdsOpieka nad sklepem internetowym, rozwijanie jego atrakcyjności, dodawanie nowych zakładek na stronęWymagania:Analityczne myślenie i dobra organizacja własnej pracyUmiejętności organizacyjne i zwracanie uwagi na szczegółyBiegłość w obsłudze komputera i technologiach cyfrowychDoświadczenie w pracy z Baselinker oraz platformie sklepu internetowego np. ShoperOferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub innej formy współpracy (umowa zlecenie, kontrakt B2B) do ustaleniaStałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 8-16Lokalizacja: Bochnia, ul. Łany (okolice Galerii Rondo)Zarządzamy procesem rekrutacji tylko poprzez platformę OLX, dlatego należy składać aplikacje wyłącznie za pośrednictwem tego kanału.

Pracownik sklepu internetowo stacjonarnego w Malawie
Pracownik sklepu internetowo stacjonarnego w Malawie
30+ kilka dni temu

Zatrudnimy młodą osobę do sklepu stacjonarnego/internetowego w Malawie. Praca polega głównie na pakowaniu paczek ze sklepu internetowego (70% czasu), przyjmowaniu dostaw, dbaniu o magazyn, przyjmowaniu zamówień telefonicznych, obsłudze klienta na miejscu. Nasza branża cechuje się sezonowością więc obowiązki i ich rozkład może się zmieniać w trakcie roku. W skrócie - szukamy osoby uniwersalnej która uzupełni już istniejący zespół. Szukamy osoby która ma chęci do pracy, chce się uczyć i rozwijać razem z firmą. Jeśli szukasz pracy na chwilę lub na "przetrzymanie" - nie aplikuj. Wymagania: Prawo jazdy kat. B Dobra obsługa komputera Doświadczenie w sprzedaży stacjonarnej lub internetowejMile widziana znajomość programu Subiekt oraz platformy allegro i baselinkerZnajomość branży pszczelarskiej będzie również dużym atutemPraca jednozmianowa w Malawie pod Rzeszowem od poniedziałku do piątku plus 1-2 soboty w miesiącu. Praca na podstawie umowy o pracę. Okres próbny 3 miesiące później umowa 1 rok a następnie czas nieokreślony. Kwota podana w ogłoszeniu to kwota brutto. CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na podanego maila.

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie internetowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie internetowym
3000 zł
30+ kilka dni temu

Lubisz wyzwania? W kontakcie z Klientem czujesz się jak ryba w wodzie? I do tego wszystkiego wiesz, jak ważne jest skrojenie produktu na miarę, by uczynić go wyjątkowym? Czytaj dalej, bo ta oferta jest dla Ciebie!Do naszego sklepu internetowego Ferocity.pl szukamy osoby, która zajmować się będzie obsługą Klientów, począwszy od zarządzania zamówieniami, na analizie efektywności sprzedaży kończąc. Twoje obowiązki:·         Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży w tym: zarządzanie zamówieniami, obsługa Klienta, monitoring opinii Klientów,·         Wystawianie dokumentów sprzedażowych wraz z ich miesięcznym raportowaniem,·         Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta,·         Udział w tworzeniu nowych rozwiązań oraz optymalizacji procesów dla sklepu internetowego,·         Analizowanie efektów sprzedaży oraz wyciąganie na ich podstawie wniosków wspierających rozwój sprzedaży,·         Budowanie relacji z Klientem i dbanie o wizerunek firmy.Nasze oczekiwania:·         Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,·         Podstawowa znajomość technik sprzedaży,·         Podstawowa wiedza na temat procesów reklamacji oraz zwrotów,·         Umiejętność organizowania swojej pracy oraz ustalania priorytetów,·         Nastawienie na realizację celu,·         Umiejętność współpracy w zespole,·         Lekkość w nawiązywaniu kontaktów oraz w komunikacji z Klientem,·         Umiejętność analitycznego myślenia,·         Umiejętność identyfikowania wyzwań oraz generowanie dla nich trafnych rozwiązań.Mile widziane:·         Mile widziana znajomość języka obcego, w szczególności angielskiego lub niemieckiego,·         Doświadczenie m.in. roczne w obszarze e-commerce lub w branży produkcyjnej,·         Znajomość systemów: Baselinker, IDEA, Subiekt, Co chcemy Ci zaproponować?:·    Rozwój i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,·    Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,·    Zniżki na produkty z oferty firmy, Wielostronny oraz wyczerpujący proces wdrożenia w nowe obowiązki oraz organizację,·    Decyzyjność oraz wpływ na wprowadzane w firmie zmiany,·    Godziny pracy 7-15·    Pracę w firmie, w której „Najlepsze rzeczy wpadają do głowy znienacka. Najświeższe pomysły pukają do nas bez zapowiedzi.”  Co dalej:·         Przeanalizujemy Twoją aplikację i w ciągu 14 dniu wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną, Bądź wyjątkowy – z nami! 

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Pszczyna 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży Wynagrodzenie: 3490zł brutto Praca: PEŁEN ETAT - poniedziałek-piątek w godz. 10-18. Miejsce : Piasek ( koło Pszczyny ) Obowiązki: SKLEP STACJONARNY - obsługa klienta w salonie meblowym - przyjmowanie zamówień oraz doglądanie ich realizacji - wystawianie paragonów i faktur - dbanie o czystość salonu SKLEP INTERNETOWY - obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, messenger (wysyłanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień, zgłaszanie fabrykom do realizacji oraz doglądanie ich realizacji do chwili dostarczenia do klienta) - pełna obsługa Allegro oraz strony internetowej Wymagania : - doświadczenie w handlu - KONIECZNIE - umiejętność sprawnej obsługi komputera (przede wszystkim: pakiet Office - głównie Excel, znajomość Allegro, sprawne wyszukiwanie różnych informacji w internecie) - mile widziana znajomość WordPress (pod kątem obsługi sklepu internetowego) - kontakt z fabrykami - umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań - swoboda w telefonicznych rozmowach z klientami - Uśmiech i łatwość nawiązywania kontaktów - Zaangażowanie - Otwartość na naukę o sprzedawanym asortymencie CV proszę wysyłać na e-mail @

Specjalistka/a ds. sprzedaży internetowej
Specjalistka/a ds. sprzedaży internetowej
1800 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis pracy:- Sprzedaż biżuterii z bursztynem podczas transmisji na żywo na Facebooku- Pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami podczas transmisji oraz dbałość o pozytywny wizerunek sklepu internetowego- Doradzanie klientom w procesie zakupu przez Internet- Obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi;- Biuro w centrum Gdańska- Praca 1-3 dni w tygodniu- Inne prace związane z pracąWymagania:- Dobre umiejętności komunikacyjne- Reprezentacyjny wygląd- Wiek powyżej 30 lat- Pozytywne nastawienie do pracy- Determinacja do finalizacji sprzedaży i osiągania celów;Co oferujemy:- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z prowizją zależną od sprzedaży- Dogodny grafik pracy- Interesującą pracę

Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie meblowym
199 zł
30+ kilka dni temu

Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży Wynagrodzenie: 3490zł brutto Praca: PEŁEN ETAT - poniedziałek-piątek w godz. 10-18. Miejsce : Piasek (koło Pszczyny) Obowiązki: SKLEP STACJONARNY - obsługa klienta w salonie meblowym - przyjmowanie zamówień oraz doglądanie ich realizacji - wystawianie paragonów i faktur - dbanie o czystość salonu SKLEP INTERNETOWY - obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, messenger (wysyłanie ofert, wycen, przyjmowanie zamówień, zgłaszanie fabrykom do realizacji oraz doglądanie ich realizacji do chwili dostarczenia do klienta) - pełna obsługa Allegro oraz strony internetowej Wymagania : - doświadczenie w handlu - KONIECZNIE - umiejętność sprawnej obsługi komputera (przede wszystkim: pakiet Office - głównie Excel, znajomość Allegro, sprawne wyszukiwanie różnych informacji w internecie) - mile widziana znajomość WordPress (pod kątem obsługi sklepu internetowego) - kontakt z fabrykami - umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania wielu zadań - swoboda w telefonicznych rozmowach z klientami - Uśmiech i łatwość nawiązywania kontaktów - Zaangażowanie - Otwartość na naukę o sprzedawanym asortymencie CV proszę wysyłać na e-mail me******o@w*.pl

Lider projektu nowego sklepu internetowego specjalista e-commerce
Lider projektu nowego sklepu internetowego specjalista e-commerce
450 zł
Rogóźno 30+ kilka dni temu

Firma ArtSteel Home Design (www.artsteel.pl) zatrudni osobę odpowiedzialną za kompleksową obsługę nowego sklepu internetowego oraz jego rozwój. Poszukujemy doświadczonej, samodzielnej osoby która czuje się na siłach poprowadzić ten projekt. Lidera który swoim doświadczeniem oraz pomysłami poprowadzi cały zespół do sukcesu. Osoby ambitnej, z pomysłami popartymi wiedzą oraz sprawdzonymi w podobnych projektach. Przyjemnością dla nas będzie poznanie kandydata, który podzieli się z nami wiedzą w dziedzinie e-commerce i poprowadzi nas przez tajniki marketingu i skutecznej sprzedaży. My jako firma produkcyjna z wieloletnimi tradycjami zatrudniająca ponad 50 osób zapewnimy odpowiednie zaplecze technologiczne i nauczymy tajników branży stalowej. Główna działalność firmy - www.balusteel.eu, www.laser.artsteel.pl Wspólnym celem będzie zwiększenie sprzedaży, tworzenie nowych produktów, rozwój sklepu, magazynu oraz osiągnięcie kolejnych kroków milowych w prowadzeniu tej nowej dla nas firmy - sklepu internetowego. Zapraszamy do składania CV oraz listu motywacyjnego lub kontakt telefoniczny. Z wybranymi kandydatami którzy przedstawią swoje atuty, doświadczenie oraz pomysły chętnie spotkamy się w siedzibie firmy i porozmawiamy na temat współpracy. Szukamy konkretnej osoby o osobowości lidera. Z uwagi na rangę stanowiska i zakres zadań forma współpracy oraz wysokość wynagrodzenia są sprawą indywidualną i nie da się określić sztywnych warunków. Rozważymy zarówno formę zatrudnienia etatowego jak i premiowania za efekty sprzedaży, co w przypadku rozwojowego projektu może okazać się bardzo atrakcyjne dla osoby nastawionej na odniesienie sukcesu. Forma pracy zdalnej nie jest brana pod uwagę. Miejsce pracy - Rogoźno.Praca polega na:prowadzenie kampanii marketingowych - google Ads, współpraca z firmami SEO, pozycjonowanie, reklamy graficzne, reklamy produktowe, reklamy w social mediach. obsłudze strony sklepu internetowego opartego na WooCommers(dodawanie produktów przygotowanych przez projektanta, dodawanie cen, tworzenie opisów SEO)opieka serwisem sprzedażowym OLX, Allegro, Erli, Ceneo itd. (dodawanie produktów przygotowanych przez projektanta, dodawanie cen, tworzenie opisów SEO)obsługa Social Mediów, kreowanie pomysłów, tworzenie postów, rolek itp.szukanie rozwiązań zwiększających sprzedażzarządzanie zespołem sklepu - ustalanie zadań dla pozostałych członków zespołu, weryfikacja poprawności ich wykonania. telefoniczna i mailowa obsługa klienta: pomoc w procesie składania zamówień, udzielanie informacji, przeprowadzanie procesu reklamacjiwspółpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie realizacji zamówieńogólne prace biuroweOczekiwania:Doświadczenie w sprzedaży on-line min 5 latDoświadczenie w marketingu internetowym, SEO, Ads min 5 latDoświadczenie w grafie internetowej, tworzeniu filmów reklamowych, obróbce zdjęć, umiejętność rysowania będzie dodatkowym atutem Doświadczenie przy sprzedaży allegro, olx, ebay, amazon, ceneo itd.Biegła znajomość komputera (Office Word, Excel)Własna inicjatywa, kreatywność, zaangażowanieSamodzielność Wysoka kultura osobista, "lekkie pióro"Sumienność i dobra organizacja pracy własnejPrawo jazdy kat. BKomunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, brak barier przy rozmowach telefonicznychOferujemy:pracę przy nowym ambitnym projekciemożliwość osiągnięcia wspólnego sukcesu z nowym projektem, co będzie wiązało się z odpowiednią gratyfikacją umowę o pracę lub kontrakt miły i zgrany zespół w pracy,możliwość rozwoju zawodowego,pracę w stabilnie działającej firmie z dużym zapleczem rozwoju. Firma 10 lat na rynku, w tej chwili zatrudnia ponad 50 osób,zapewniamy niezbędne narzędzia pracy.Prosimy nadsyłanie Cv w formie pliku PDF.Z uwagi na charakter stanowiska szukamy osoby odpowiedzialnej, twórczej, nastawionej na długoletnią współpracę, która poważnie podchodzi do pracy i chciałaby wspólnie tworzyć ciekawe projekty w naszym zespole.Zachęcamy osoby zainteresowane do przesyłania CV.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Kobieta do obsługi sklepu odzież obuwie
Kobieta do obsługi sklepu odzież obuwie
Gniezno 30+ kilka dni temu

Witam serdecznie, tu Łukasz, W związku z otwieraniem sklepu internetowego na Allegro poszukuje kobiety do obsługi sklepu jako sprzedawca i w roli fotomodelki. Zaznaczam punkt jednoosobowy (magazyn, sklep- punkt stacjonarny) przy ul Orzechowa. Uwzglednie tylko zgłoszenia wraz z załączonym osobno zdjęciem SYLWETKI. Praca od poniedziałku do piątku w godz 8-16 lub 9-17. Elastyczny grafik. Możliwość obsługi sprzedaży w domu za pośrednictwem internetu. Zakres obowiązków: wystawianie aukcji na allegro, w tym prezentacja asortymentu na SOBIE w roli modelki (odzież damska), przygotowywanie zamówień do wysyłki, wysyłka zamówień, przyjmowanie zwrotów, reklamacje, fotografowanie towaru Wymagania ; uczciwość, sumienność ,rzetelność, umiejętność skupienia się na wykonywanej czynności , doświadczenie w branży e-commerce Oferuje: pracę w miłej atmosferze, okres próbny, praca samodzielna tj. pełna obsługa klienta przez internet. Stawka godzinowa (na rękę) okres próbny umowa zlecenie 18zł/h (jeden do trzech miesięcy czas wdrożenia) po okresie próbnym stawka 18-21 zł/h . WAŻNE !!!

PRACA obsługa sprzedaży sklepu Allegro student studentka zaoczny
PRACA obsługa sprzedaży sklepu Allegro student studentka zaoczny
2000 zł
Ruda Śląska 30+ kilka dni temu

Poszukujemy miłej i kompetentnej osoby do pomocy w prowadzeniu sprzedaży w sklepie na Allegro. Mile widziani studenci zaoczni i osoby uczące się.Jeżeli szukasz stabilnego miejsca pracy, a nie krótkoterminowego zatrudnienia na kilka tygodni, to jesteś idealnym kandydatem. TWOJE ZADANIA:- obsługa Allegro (wystawianie i optymalizacja ofert)- obsługa sklepu internetowego- obsługa klientów- realizacja wysyłek NASZE OCZEKIWANIA:-solidność, motywacja do pracy oraz punktualność,-dokładność i precyzja,-umiejętność obsługi komputera,-umiejętność pracy pod presją czasu,-życzliwość i pozytywne nastawienie do ludzi,- znajomość PhotoShop / CorelDraw - podstawowa- znajomość Baselinker - podstawowa OFERUJEMY:- pracę w prężnie rozwijającej się firmie,- szkolenie wdrożeniowe,- ciekawą i pełną wyzwań pracę na pełny etat lub pół etatu w Rudzie Śląskiej- możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia,- dla osób ambitnych i kreatywnych możliwość awansu,- zniżkę na produkty z naszej oferty,- miła atmosfera WARUNKI ZATRUDNIENIA:- umowa o pracę lub umowa zlecenie z pełnym ZUS- wynagrodzenie: do 4000 zł netto (w zależności od zaangażowania)- praca w systemie pn-pt w godzinach do ustalenia, możliwa praca w soboty oraz w godzinach nadliczbowych.  Prosimy o cv na imagikpolska [małpa] gmail. comlub kontakt telefonicznie79*******88 

Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej/stacjonarnej (eCommerce)
Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej/stacjonarnej (eCommerce)
Brzeziny 30+ kilka dni temu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która poszukuje zaangażowanego i kompetentnego Specjalisty ds. Sprzedaży e-commerce/stacjonarnej. Dołącz do naszego zespołu i wykorzystaj swoje umiejętności oraz pasję do pracy w branży eCommerce i sprzedaży stacjonarnej.Zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa sprzedaży eCommerce, w tym: zarządzanie zamówieniami ze sklepu internetowego, przygotowywanie ofert w odpowiedzi na zapytania e-mail, prowadzenie rozmów telefonicznych..Realizacja zamówień oraz obsługa posprzedażowa za pomocą systemów sprzedażowych takich jak IdoSell, Baselinker, Subiekt Nexo ProPozyskiwanie nowych klientów oraz realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy ze stałymi klientami firmy.Wymagania:Minimum 2 letnie doświadczenie w handlu.Komunikatywna znajomość języka angielskiego.Umiejętność wykorzystywania sztucznej inteligencji w pracy, w tym ChatGPT.Znajomość pakietu MS Office.Zdolność do wielozadaniowości i efektywnego rozwiązywania problemów.Samodzielność, zaangażowanie oraz umiejętności handlowe i negocjacyjne.Dyspozycyjność.Mile widziane:Doświadczenie w obsłudze systemów eCommerce (IdoSell, Baselinker, Subiekt).Komunikatywna znajomość języka czeskiego.Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Pracę w młodym i dynamicznym zespole.Stałe godziny pracy.Atrakcyjne wynagrodzenie składające się ze stałej podstawy oraz prowizji po okresie próbnym.Niezbędne narzędzia do pracy.Dofinansowanie do szkoleń rozwojowych.Możliwość pracy z wyjątkowymi markami z segmentu premium oraz sprzedażą produktów specjalistycznych.Jeśli jesteś osobą ambitną, skupioną na celach i poszukujesz miejsca, w którym możesz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe, czekamy na Twoje zgłoszenie!CV prosimy składać poprzez serwis OLX.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej/E-commerce. Sklep motocyklowy.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej/E-commerce. Sklep motocyklowy.
1200 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Lubisz motocykle? Chcesz z nami rozwijać sklep internetowy? Chcesz być liderem w tworzeniu zespołu sprzedaży internetowej? Chcesz pracować w zdrowym środowisku, rozwijając swoje umiejętności? Zapraszamy do współpracy. Jakie będą Twoje obowiązki?Obsługa sklepu internetowego. Szybkie realizowanie zamówień. Bezpośredni kontakt z klientem (telefon, mail, chat). Tworzenie pozytywnych relacji. Rozwiązywanie trudnych sytuacji. Nadzór nad wysyłką produktów do klientów (koordynacja z firmą kurierską).Obsługa zwrotów, wymian, reklamacji.Weryfikacja poprawności dokumentów sprzedażowych (faktury, paragony).Zarządzanie sprzedażą na platformach sprzedażowych (Allegro).Dodawanie produktów na stronę intermetową oraz platformy sprzedażowe.Tworzenie reklam i promocji.Kreatywne rozwijanie sprzedaży. Udział w tworzeniu postów w social mediach. Nasze wymagania. Doświadczenie w e-commerce, z uwzględnieniem zarządzania kanałem obsługi sprzedaży na wybranych platformach (np. Allegro).Umiejętność skutecznego rozwoju sprzedaży.Zdolności analityczne - konkurencji i trendów oraz wyciągania wniosków i podejmowania adekwatnych działań.Prowadzenie działań optymalizacyjnych i promocyjnych dotyczących ofertowanych produktów i marek, zwiększające ich widoczność oraz podnoszące skuteczność sprzedaży.Rozwinięte umiejętności komunikacyjne.Znajomość platform i narzędzi: Allegro, Baselinker.Co oferujemy? Atrakcyjne wynagrodzenie - w zależności od wolumenu sprzedaży sklepu.Umowę o pracę lub umowę B2B. Elastyczny grafik. Możliwość pracy częściowo zdalnej.Praca w dobrej atmosferze.Szkolenia.Dobry dojazd dzięki atrakcyjnej lokalizacji biura (Gdańsk, Grunwaldzka 229).Praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Zadzwoń, przyjdź, daj się poznać. Czekamy na Twoje CV oraz propozycje. Jesteśmy otwarci, uśmiechnięci, chcemy, żebyś się rozwijał z nami.

Pracownik ds. obsługi w sklepie internetowym
Pracownik ds. obsługi w sklepie internetowym
3500 zł
30+ kilka dni temu

Jesteśmy rodzinną firmą i sklepem internetowym www.zoyapremium.com oferującym eleganckie ubranka dla dzieci. Poszukujemy osób do pracy przy obsłudze naszego sklepu internetowego. Za co będziesz odpowiedzialny dołączając do zespołu: - obsługa systemu sprzedaży internetowej, w tym zamówień sklepowych (przyjmowanie przesyłek kurierskich/towaru,sprawdzanie produktów pod względem jakościowym i ilościowym,przygotowanie produktów do sprzedaży, kompletowanie zamówień, pakowanie zamówień,wydawanie przesyłek kurierowi, czynności porządkowe)- obsługa klienta e-commerce - tworzenie i wstawianie produktów w sklepie internetowym  - fakturowanie i wystawianie dokumentów magazynowych i sprzedażowych - wystawianie systemowych dokumentów kurierskich - sprzedaż stacjonarna w siedzibie firmy - wsparcie przy obsłudze social mediaCzego oczekujemy: - umiejętności obsługi komputera, w tym pakietu office, - komunikatywności, - zdolności manualne i dokładność, - punktualności, i dobrej organizacji pracy, - zaangażowania, staranności,samodzielności , i kreatywności, - dobrej znajomości języka angielskiego, - statusu studenta, - chęci nauki i doskonalenia - mile widziana znajomość programów Baselinker, Subiekt GT W zamian zapewniamy Tobie: - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub o pracę na pełny etat po okresie próbnym - pracę stacjonarną w Bąkowie k/Kowal pod Gdańskiem - możliwość rozwoju zawodowego, - pracę w stałych, ustalonych godzinach, 5 dni w tygodniu – weekendy wolne, - pracę w zgranym zespole i rodzinnej atmosferze - możliwość uczestniczenia w budowaniu marki modowej Praca idealna dla studentki studiów zaocznych. Jeśli nie masz doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. 

Obsługa sklepu internetowego - specjalizacja zdjęcia / grafika
Obsługa sklepu internetowego - specjalizacja zdjęcia / grafika
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma KJUST jest producentem oraz dystrybutorem innowacyjnych rozwiązań dla rynku akcesoriów samochodowych, m.in. zestawów toreb samochodowych dedykowanych konkretnym modelom samochodów. W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży na poziomie międzynarodowym, poszukujemy osoby na stanowisko:Pracownik do obsługi sklepu internetowego - specjalizacja zdjęcia / grafikaJesteśmy młodym, ambitnym i pomocnym zespołem, dlatego najważniejsze są chęci i predyspozycje. Szukamy osoby kreatywnej, komunikatywnej o wysokim poczuciu estetyki oraz dobrze zorientowanej w najnowszych trendach SM.ZAKRES OBOWIĄZKÓWObróbka fotografii/video produktów zgodnie z wytycznymiPrzygotowywanie i wdrażanie nowych produktów do oferty sklepu internetowegoPrzygotowywanie materiałów reklamowych tj. ulotki, katalogi, prezentacjiMonitorowanie i aktualizacja treści na stronie internetowejInne prace administracyjne związane z obsługą i funkcjonowaniem sklepu internetowegoWYMAGANIA:Znajomość i obsługa programów do tworzenia i edycji treści graficznych (np. photoshop, lightroom, canva)Umiejętność analitycznego myślenia i dobra organizacja własnej pracyZdolność szybkiego uczenia sięZnajomość języka angielskiego na poziomie min B2Uczciwości i sumienności w wykonywanej pracyMile widziana osoba ze statusem studenta zaoczny lub wieczorowy, dyspozycyjna(y) w dni robocze w godz. 9-17Prawo jazdy kat. BOFERUJEMY:SzkolenieStałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy w KrakowieStałe wynagrodzenieNarzędzia niezbędne do pracyDofinansowanie do kart MultisportPracę w młodym i ambitnym zespoleMiejsce pracy: Kraków-Bronowice, ul. Sosnowiecka 91 / Jasnogórska 11

Sklep motoryzacyjny PROFIT PARTS zatrudni na stanowisko sprzedawcy.
Sklep motoryzacyjny PROFIT PARTS zatrudni na stanowisko sprzedawcy.
69000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Profit Parts tworzy zespół pasjonatów motoryzacji, od lat związanych ze sprzedażą oraz usługami w tym sektorze.Zdobyta wiedza i doświadczenie umożliwiają nam dobór części samochodowych zgodnych z oczekiwaniami naszych Klientów.Misją naszego przedsiębiorstwa jest dostarczanie wszystkim Użytkownikom pojazdów samochodowych najlepszej jakości materiałów eksploatacyjnych w najlepszej cenie.Poszukujemy osoby, która dołączy do Naszego ZespołuPodstawowe obowiązki kandydata:obsługa klientówobsługa zamówień sklepu internetowego,obsługa allegrodobór części samochodowych, materiałów eksploatacyjnychMile widziana znajomość podstaw motoryzacji lub doświadczenie w tej branży. Jeśli interesuje Cię praca w młodym zespole i masz chęci do działania, możliwości są nieograniczone. Praca od poniedziałku do piątku 8-17, sobota 9-14 ( 2 x w miesiącu) w siedzibie firmy przy ul. Bartosza Głowackiego 56 w Krakowie. (Bronowice)Forma zatrudnienia umowa o pracę lub własna działalność gospodarcza. Podstawa + prowizja od sprzedaży. Zainteresowanych proszę o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem na adres mailowy lub kontakt poprzez OLX.Pozdrawiamy, zespół Profit Parts

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta
21775 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

MUMLA to polska marka pościeli i tekstyliów domowych. Istnieje na rynku od ponad 9 lat i dynamicznie się rozwija, zyskując rzesze zadowolonych Klientów.Zachwycające wzory, nieoczywisty dobór kolorów i pasja do tworzenia rzeczy wyjątkowych. Taka jest MUMLA. Pełna swobody, radości z przebywania z bliskimi i pięknych chwil w przyjemnym otoczeniu.To, co nas wyróżnia to indywidualizm. Tworzymy rzeczy niepowtarzalne. Wszystkie wzory i tkaniny to efekt naszych przemyśleń, prób i wyborów. Zamiast masowej produkcji, starannie wybieramy to, w czym sami czulibyśmy się najlepiej. Nasze produkty są uniwersalne. Chcemy, by każdy, bez względu na wiek czy płeć, poczuł, że otrzymał od nas to, co najlepsze. By każdy nasz produkt wprawiał w dobry nastrój.W związku z dynamicznym rozwojem marki poszukujemy do naszego zespołu kontaktowej i zaangażowanej osoby do obsługi klientów sklepu internetowego oraz showroomu.Twój zakres obowiązkówmailowa, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów sklepu internetowego oraz showroomu zgodnie z najwyższymi standardamidoradztwo w zakresie doboru produktów oraz wsparcie klientów w procesie zakupowymdbanie o pozytywny wizerunek firmy i dobre relacje z klientamiprowadzenie działań związanych z rozwojem sprzedaży i pozyskiwaniem klientówprzygotowywanie raportów sprzedaży i dokumentów księgowo-magazynowychwspółpraca z zespołem realizacji zamówień oraz innymi działamiNasze wymaganiałatwość komunikowania się i budowania relacjiumiejętność prowadzenia korespondencji w języku polskim na wysokim poziomiebardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowaniewysoka kultura osobistaznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmieumiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość środowiska BaseLinkerTo oferujemypracę w pełnym wymiarze, w godzinach 10.00-18.00stabilne miejsce zatrudnienia z możliwością dalszego rozwojupracę w młodym, kameralnym zespole i swobodnej atmosferzemożliwość zdobycia doświadczenia w ciekawej branży e-commercemiejsce pracy na klimatycznym i świetnie skomunikowanym MuranowieDodatkowe benefitydofinansowanie zajęć sportowychprywatna opieka medycznazniżki na firmowe produkty i usługispotkania integracyjnebony świąteczne

SPRZEDAŻ W E - COMMERCE / praca od 8.00 do 16.00
SPRZEDAŻ W E - COMMERCE / praca od 8.00 do 16.00
1850 zł
Stalowa Wola 30+ kilka dni temu

Nasza firma od 30 lat prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną. Naszym atutem w sprzedaży jest wieloletnie doświadczenie, zarówno merytoryczne, jak i praktyczne. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy nowych osób do wsparcia zespołu sprzedażowego. Szukamy ludzi kreatywnych, z własnymi pasjami, dla których istnieje również życie poza pracą. Przyjdź z umiejętnościami, które posiadasz i z dobrym nastawieniem a resztę osiągniemy razem.Opis stanowiska:Co będzie należało do twoich obowiązków: pozycjonowanie firmowych stron, bieżąca obsługa i aktualizacje, pomoc w obsłudze sklepu internetowego, - tworzenie i aktualizacja treści, - tworzenie kampanii e-mail.Wymagania:Mile widziane umiejętności:znajomość CMS WordPress, podstaw HTML, CSS, PHPznajomość tematów związanych z pozycjonowaniem stron,internetowych,podstawowa wiedza na temat content marketingu i e-mail marketingu, znajomość obsługi narzędzi: Google Analytics 4, Google Search Console, SE Ranking, Semstorm.Uwaga: Warunkiem koniecznym jest praca stacjonarna w naszej siedzibie w Stalowej Woli.Oferujemy:zniżki na produkty firmowe, przyjazne środowisko pracy, ubezpieczenie grupowe, narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonego stanowiska, pomoc we wdrożeniu (opiekun).

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
420 zł
Bartoszyce 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Tworzenie, wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących produktów (zdjęć, opisów i szczegółów technicznych),Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu maksymalizację sprzedaży,Bieżąca administracja sklepu internetowego i obsługa klientów,Wdrażanie promocji na sklepie internetowym,Prowadzenie bieżącej analizy rynku oraz trendów w szeroko rozumianym obszarze e-commerce, monitorowanie i analizowanie działań konkurencji.Wymagania:Doświadczenie we współtworzeniu i rozwijaniu sklepu e-commerce,Samodzielność w działaniu, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone działania,Znajomość narzędzi pakietu MS Office, skryptów e-commerce,Doświadczenie w kontaktach handlowych,Samodzielność, entuzjazm i silna motywacja do pracy,Wysokie umiejętności komunikacyjne.Oferujemy:Zatrudnienie u pracodawcy gwarantującego stabilizację na rynku pracy,Pracę w innowacyjnej firmie, która odpowiednio lokuje potencjał każdego pracownika,Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem stałym,Młody, energiczny zespół otwarty na kreatywne pomysły i działania,Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego oraz podnoszenie kompetencji i kwalifikacji,Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez opcje APLIKUJ.Do życiorysu należy dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Prowadzenie sp. z o.o. jako CEO
Prowadzenie sp. z o.o. jako CEO
Rybnik 30+ kilka dni temu

W zawiązku z dynamicznym rozwojem, firma poszukuje osoby do prowadzenia nowo wdrożonego sklepu internetowego Opis stanowiska:      Prowadzenie sp. z o.o. jako CEO       przygotowywanie dokumentów magazynowych i wprowadzanie ich do systemu       dbałość o wizerunek firmy       przyjmowanie towaru na magazyn       współpraca z obecnymi klientami oraz poszukiwanie nowych       obsługa magazynu, wysyłka towaru       kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami       przygotowywanie ofert handlowych       obsługa sprzedaży internetowej, wysyłanie paczek oraz palet       wyjaśnianie nieprawidłowości w stanach towarowych Wymagamy i poszukujemy:  założenie oraz kompleksową obsługę sklepów na platformach Allegro, OLX, Facebook Marketplace: zamówienia, zwroty, kontakt e-mailowy i telefoniczny z Klientem  poszerzanie oferty: opracowanie nowych produktów z opisami i grafiką, dodawanie ich do aukcji, ustalanie cen i promocji, a następnie poprawna optymalizacja  analizowanie i raportowanie wyników sprzedaży na w/w platformach   znajomość zasad i standardów obiegu dokumentów magazynowych  dyspozycyjność, samodzielność  komunikatywność, uczciwość i odpowiedzialność  umiejętność rozwiązywania problemów i zdecydowanie w działaniu  dobra znajomość obsługi komputera oraz MS Excel, Word.  prawo jazdy kat. B  chcącej dążyć w rozwoju systemu sprzedaży internetowej  gotowej na ciągłe udoskonalanie funkcjonowania sklepów online • potrafiącej weryfikować potrzeby klienta i analizować aktualną sytuację rynkową • sprawnie wykorzystującej narzędzia i urządzenia potrzebne w codziennej pracy związanej z obsługą klientów i sklepów • preferującej pracę zespołową • otwartej, chętnej do zdobywania wiedzy • wykazującej inicjatywę i samodzielność w działaniu Oferujemy:        stanowisko CEO        stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym)        praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16        miłą atmosferę w rozwijającym się zespole        możliwość nadgodzin oraz pracy w sobotę - dobrowolne

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.niemiecki)
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.niemiecki)
6496.63 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej. Obecnie do działu sprzedaży z obszaru e-commerce poszukujemy Kandydatów, którzy biegle posługują się j. niemieckim i chcieliby na co dzień wykorzystywać go w pracy. Jeżeli więc znasz język niemiecki na poziomie swobodnej komunikacji zachęcamy do aplikowania Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j.niemiecki) Będziesz odpowiedzialny za: • Obsługa Klientów niemieckojęzycznych w zakresie sprzedaży • Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego • Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach • Wsparcie obsługi partnerskich platform sprzedaży takich, jak Ebay, Amazon, Daparto, etc. Oczekujemy: • Biegłej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny) • Chęci do pracy z Klientem zewnętrznym • Dobrej umiejętności obsługi komputera • Znajomości pakietu MS Office • Nastawienia na pracę w zespole • Wysokiej kultury osobistej Oferujemy: • Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracę w nowoczesnej, stabilnej organizacji • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wysokie standardy pracy • Wynagrodzenie składające się z podstawy + premii • Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym • Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych • Podnoszenie kwalifikacji językowych • Możliwość rozwoju zarówno pionowego jak i poziomego • Pakiet szkoleń sprzedażowych i produktowych • Zniżki na części w grupach filii Inter Cars S.A. • Biuro w dogodnej lokalizacji Metro Młociny

Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online KR
Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online KR
1850 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

WitajPoszukujemy osoby z doświadczeniem w E-commerce (handel internetowy)Branża GSM - akcesoria oraz narzędzia do naprawy urządzeń mobilnych (telefony oraz tablety)Pokrótce czym się zajmujemy:Fix-Zone jesteśmy firmą specjalizująca się w sprzedaży online (strony internetowe, sprzedażowe allegro itp) produktów związanych z naprawą urządzeń mobilnych (telefony, tablety).Ze względu na rozwój firmy poszukujemy handlowców którzy sowim doświadczeniem będą wspierać dalszy rozwój .Poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawca/handlowiec - zdalnie - praca z dowolnego miejsca w Polsce.Praca od Poniedziałku do Piątku - 9-17 - wymagana dyspozycja onlineOpis Stanowiska:• obsługa zamówień online baselinker, allegro itp• pozyskiwanie nowych klientów • opieka nad klientem biznesowym pozyskiwanie nowych klientów.• przygotowanie dokumentacji, raportów Szukamy osoby:• Samodzielnej, ambitnej, chcącej rozwijać się wraz z firmą• Znająca środowisko branży GSM sprzedaż hurtowa/detaliczna• Znającej systemy: Baselinker, Pesta Shop, Wystawianie Allegro• Posiadającej doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego i sprzedaży online!• Obeznanej w mediach społecznościowych FB, IstagramOferujemy:• zatrudnienie - umowę o pracę• profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy oraz okres adaptacyjny 1 miesiąc.• wynagrodzenie 3500-6000 PLN (wysokość końcowego wynagrodzenia jest zależna od obrotu) Pensja końcowa jest obliczania z obrotu konta handlowca - więc wysokość wynagrodzenia zależy wyłącznie od ciebie!• wsparcie Managera projektu - który wdroży oraz pomoże w nowych obowiązkach .Zapraszamy do kontaktu i składania CV - rekrutacja online.

Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online LU
Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online LU
1850 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

WitajPoszukujemy osoby z doświadczeniem w E-commerce (handel internetowy)Branża GSM - akcesoria oraz narzędzia do naprawy urządzeń mobilnych (telefony oraz tablety)Pokrótce czym się zajmujemy:Fix-Zone jesteśmy firmą specjalizująca się w sprzedaży online (strony internetowe, sprzedażowe allegro itp) produktów związanych z naprawą urządzeń mobilnych (telefony, tablety).Ze względu na rozwój firmy poszukujemy handlowców którzy sowim doświadczeniem będą wspierać dalszy rozwój .Poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawca/handlowiec - zdalnie - praca z dowolnego miejsca w Polsce.Praca od Poniedziałku do Piątku - 9-17 - wymagana dyspozycja onlineOpis Stanowiska:• obsługa zamówień online baselinker, allegro itp• pozyskiwanie nowych klientów • opieka nad klientem biznesowym pozyskiwanie nowych klientów.• przygotowanie dokumentacji, raportów Szukamy osoby:• Samodzielnej, ambitnej, chcącej rozwijać się wraz z firmą• Znająca środowisko branży GSM sprzedaż hurtowa/detaliczna• Znającej systemy: Baselinker, Pesta Shop, Wystawianie Allegro• Posiadającej doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego i sprzedaży online!• Obeznanej w mediach społecznościowych FB, IstagramOferujemy:• zatrudnienie - umowę o pracę• profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy oraz okres adaptacyjny 1 miesiąc.• wynagrodzenie 3500-6000 PLN (wysokość końcowego wynagrodzenia jest zależna od obrotu) Pensja końcowa jest obliczania z obrotu konta handlowca - więc wysokość wynagrodzenia zależy wyłącznie od ciebie!• wsparcie Managera projektu - który wdroży oraz pomoże w nowych obowiązkach .Zapraszamy do kontaktu i składania CV - rekrutacja online.

Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online RZ
Sprzedawca / Handlowiec Sklep internetowy elektronika GSM - Online RZ
2000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

WitajPoszukujemy osoby z doświadczeniem w E-commerce (handel internetowy)Branża GSM - akcesoria oraz narzędzia do naprawy urządzeń mobilnych (telefony oraz tablety)Pokrótce czym się zajmujemy:Fix-Zone jesteśmy firmą specjalizująca się w sprzedaży online (strony internetowe, sprzedażowe allegro itp) produktów związanych z naprawą urządzeń mobilnych (telefony, tablety). Ze względu na rozwój firmy poszukujemy handlowców którzy sowim doświadczeniem będą wspierać dalszy rozwój .Poszukujemy osoby na stanowisko sprzedawca/handlowiec - zdalnie - praca z dowolnego miejsca w Polsce.Praca od Poniedziałku do Piątku - 9-17 - wymagana dyspozycja onlineOpis Stanowiska:• obsługa zamówień online baselinker, allegro itp• pozyskiwanie nowych klientów • opieka nad klientem biznesowym pozyskiwanie nowych klientów.• przygotowanie dokumentacji, raportów Szukamy osoby:• Samodzielnej, ambitnej, chcącej rozwijać się wraz z firmą• Znająca środowisko branży GSM sprzedaż hurtowa/detaliczna• Znającej systemy: Baselinker, Pesta Shop, Wystawianie Allegro• Posiadającej doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego i sprzedaży online!• Obeznanej w mediach społecznościowych FB, IstagramOferujemy:• zatrudnienie - umowę o pracę• profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy oraz okres adaptacyjny 1 miesiąc.• wynagrodzenie 3500-6000 PLN (wysokość końcowego wynagrodzenia jest zależna od obrotu) Pensja końcowa jest obliczania z obrotu konta handlowca - więc wysokość wynagrodzenia zależy wyłącznie od ciebie! • wsparcie Managera projektu - który wdroży oraz pomoże w nowych obowiązkach .Zapraszamy do kontaktu i składania CV - rekrutacja online.

Specjalista ds. e-commerce
Specjalista ds. e-commerce
2000 zł
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. e-commerce sklepu internetowego z markami premium.Miejsce wykonywania pracy: Nowy SączOpis stanowiska:Tworzenie i zarządzanie ofertą produktową na portalach sprzedażowych i w sklepie internetowymKoordynacja realizacji zamówień i obsługa klientówOptymalizacja i rozwój procesów sprzedaży internetowejProwadzenie kampanii marketingowych i działań promocyjnychRealizacja ustalonych celów sprzedażowychMonitorowaniem działań konkurencji i trendów rynkowychOd kandydatów oczekujemy:Doświadczenia w zarządzaniu i organizacji sprzedaży w sklepie internetowymZnajomości platform sprzedażowychKomunikatywności i samodzielności w pracyCierpliwości, precyzji i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadańUkierunkowania na wykonanie zadania i samodyscyplinyZe swojej strony oferujemy:Stabilne zatrudnienieMożliwość rozwoju zawodowegoZdobycie doświadczenia na wielu płaszczyznach w obszarze e-commerceCiekawą i pełną wyzwań pracęRealny wpływ na rozwój firmyAtrakcyjne wynagrodzenie i uznanie za osiągnięty wynik     Potrafisz przejąć odpowiedzialność i wdrażać posiadaną wiedzę i doświadczenie, równocześnie chcesz się rozwijać zawodowo i prywatnie? Wtedy na pewno jesteś osobą, której poszukujemy.Oferty zawierające CV ze zdjęciem prosimy przesłać przez portal OLXProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)

Copywriter / obsługa sklepu internetowego
Copywriter / obsługa sklepu internetowego
Płock 30+ kilka dni temu

ALEPERFUMERIA to polska firma z 16-letnim doświadczeniem w sprzedaży markowych perfum i kosmetyków. W naszym sklepie można znaleźć wszystkie najpopularniejsze marki, takie jak: Giorgio Armani, Calvin Klein, Carolina Herrera, Chanel, Dior, Hugo Boss, Kenzo, Lancome, Versace czy Mugler, a także produkty niszowe, które nie są dostępne w sieciowych drogeriach. Oferujemy już ponad 4 tysiące produktów, wśród nich zarówno nowości z rynku perfumeryjnego, jak i klasyki, i ciągle rozszerzamy swoją ofertę. Nasz zespół to osoby z wieloletnim doświadczeniem, dla których praca jest pasją. Pracując z nami, będziesz czerpać przyjemność nie tylko z pracy wśród energicznego zespołu, ale też spotykać się z różnorodnym klientem i pogłębiać swoją wiedzę poznając produkty kultowych, światowych marek. Obecnie poszukujemy do naszego zespołu do obsługi sklepu internetowego osób kreatywnych o pozytywnym usposobieniu, które lubią codzienne wyzwania. Twój zakres obowiązków: • Tworzenie opisów kategorii i produktów na stronę internetową aleperfumeria.pl z uwzględnieniem otrzymanych wytycznych SEO; • tworzenie opisów do innych kanałów marketingowych; • pisanie artykułów związanych z naszymi produktami, w tym artykułów blogowych, testów, wywiadów, opinii; • dodawanie nowych produktów na stronę zgodnie z szablonem; • kreowanie zaangażowanych treści i spójnej komunikacji; • współpraca ze specjalistą SEO oraz praca nad pozycjonowaniem witryny; • wsparcie przy tworzeniu akcji sprzedażowych; • obserwacja trendów branżowych w zakresie content marketingu i praca nad stałym podnoszeniem jakości tworzonych treści; • działania związane z prowadzeniem sklepu internetowego; • obsługa panelu allegro.pl, ceneo.pl, empik.com, Baselinker; • kontakt z klientem. Nasze wymagania: • kreatywność i lekkie pióro; • umiejętność pracy zespołowej; • nienaganna znajomość języka polskiego i perfekcyjna znajomość zasad języka polskiego; • umiejętność pisania i redagowania tekstów; • samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy; • umiejętność uczenia się nowych rzeczy; • podstawowa wiedza z zakresu działania e-commerce; • kreatywność, pomysłowość, śledzenie trendów w branży; • dyspozycyjność; • pełne zaangażowanie w realizowane zadania. Mile widziane: • Doświadczenie na stanowisku copywritera w branży beauty; • znajomość branży Beauty (zapachy, pielęgnacja, makijaż); • znajomość narzędzi pozwalających na łatwe planowanie, zarządzanie i optymalizację treści, np. Contadu, Surferseo, Ahrefs; • znajomość Baselinkera; • znajomość podstawowych zasad pisania w zgodzie z dobrymi praktykami SEO; • znajomość obsługi systemów zarządzania treścią będzie dodatkowym atutem, np. znajomość popularnych CMS (WordPress). My oferujemy Tobie: • Pracę pełną wyzwań z młodym, energicznym, pozytywnym zespołem; • stabilność zatrudnienia, mamy 16 lat na rynku, szybko się rozwijamy i szukamy osoby "na stałe" dołączy do naszego zespołu; • dopłatę do pakietu Medicover; • bardzo dobrą atmosferę pracy.

Koordynator serwisu i sprzedaży części do żurawi
Koordynator serwisu i sprzedaży części do żurawi
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma IMS 24 działa w obszarze żurawi wieżowych od 2008 roku. W tym czasie zdołaliśmy zbudować odpowiednią markę swojej działalności. Przez lata pracy zdobyliśmy bogate doświadczenie oraz zaufanie klientów. Zatrudnimy do swojego zespołu osobę na stanowisko Koordynator serwisu i sprzedaży części do żurawi. Twój zakres obowiązków: • • koordynacja pracy serwisantów, mechaników, • • planowanie comiesięcznych przeglądów konserwacyjnych, • • ewidencja i rozliczanie czasu pracy, • • rozpisywanie raportów pracy w systemie CRM, • • organizacja prac załadunkowych / rozładunkowych żurawi wieżowych na placach składowych, • • organizacja prac montażowych, • • kontakt z podwykonawcami, • • kontakt z kontrahentami – opracowywanie wytycznych do montażu żurawi, • • organizowanie atestacji zawiesi łańcuchowych, • • przygotowywanie dokumentacji technicznej do odbioru UDT, • • wprowadzanie faktur zakupowych do systemu, • • Przyjmowanie i wydawanie części, akcesori i żurawi z magazynu, • Obsługa portali i sklepu internetowego z częściami i akcesoriami do żurawi, Nasze wymagania: • • wykształcenie minimum średnie, • • prawo jazdy kat.B • • język angielski lub włoski w stopniu komunikatywnym warunek konieczny, • • wysoka kultura osobista, • • Ponadprzeciętnej chęci do odniesienia sukcesu, • • Dążenia do wytyczonych celów, • • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, • • Biegłej znajomości podstawowych programów komputerowych, • • Gotowości do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, To oferujemy: Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników. Profesjonalne szkolenie. Pracę w dynamicznym zespole. Czas pracy od poniedziałku do piątku 8-16. Wynagrodzenie 6500zł brutto plus prowizja. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania lub na email @ Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji firmie IMS24 SP Z O O.

Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Rybnik 30+ kilka dni temu

OPIS Poszukujemy zdolnych i dynamicznych ludzi, którzy chcą pracować i rozwijać się w branży E-commerce. Tworzymy nowy zespół, ambitnych ludzi. Szukasz ciekawej, pełnej wyzwań pracy w branży e-commerce ? Dołącz do naszego zespołu. Obowiązki: Prowadzenie strony www i serwisów aukcyjnych, sklepu internetowego, Prosta obróbka zdjęć, przygotowywanie treści opisowej produktów, Dbanie o jakość oferty, Analiza ofert konkurencji, Drobne prace graficzne, obsługa social media (grafika, posty), Analizowanie dotychczasowych działań oraz proponowanie nowych rozwiązań, Dodawanie nowych produktów na sklep internetowy, Dbanie o poprawność działania strony www, oraz o sklep internetowy, Wymagania: Poczucie estetyki Znajomość programów: Excel, Word, proste programy graficzne Chęć stałego rozwoju Inicjatywa Znajomość Prestashop, Wordpress, Sky-shop, integracja z portalami internetowymi Dodatkowe atuty: Umiejętność wyszukiwania informacji (!) Znajomość, ewentualnie chęć zagłębienia się w zagadnienia związane z rozwojem strony www Znajomość programów do integracji procesu sprzedaży typu Baselinker Znajomość podstaw fotografii, oraz obróbki graficznej ( fotografia produktowa, aranżacyjna) Znajomość zasad SEO/SEM Doświadczenie w branży e-commerce Zapewniamy: Umowę o pracę lub o współpracy Przeszkolenie branżowe i produktowe Niezbędne narzędzia i warunki pracy Podstawa + premie uznaniowe od sprzedaży po okresie próbnym stabilna praca z profesjonalistami bez korporacyjnej atmosfery i dres codu Pracę w godzinach od 6:00-14:00 lub 7.00-15.00 Szkolenia Szukamy osoby z doświadczeniem i samodzielnej wychodzącej z inicjatywą działania. Prześlij CV wraz ze zdjęciem i koniecznie napisz coś o sobie w CV. Nie stosuj szablonów a ukaż swoje mocne i słabe strony wtedy ocenimy czy podołasz naszym wymaganiom lub czy dojdziemy do jakiegoś konsensusu. Aplikacje prosze przesylać za pośrednictwem Lento Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. Niewykorzystane aplikacje zostaną trwale usunięte po okresie rekrutacji Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnej rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.

Specjalista ds. Sprzedaży internetowej - SPEC FOOD SERVICE SP. Z O. O.
Specjalista ds. Sprzedaży internetowej - SPEC FOOD SERVICE SP. Z O. O.
30+ kilka dni temu

W związku z stałym rozwojem biznesowym Firma SPEC FOOD SERVICE Sp. z o. o. z siedzibą w miejscowości Dąbrówki k. Łańcuta oferującą kompleksową realizację usługi w zakresie dystrybucji produktów gastronomicznych poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży internetowej Miejsce pracy : Wysoka Głogowska Zadania: • telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta B2C, B2B • obsługa reklamacji oraz zwrotów • wprowadzanie zamówień do systemu „Baselinker” przyjętych telefonicznie, mailowo • procesowanie zamówień z pomocą systemu „Baselinker” • zamawianie brakujących produktów przez system B2B naszych partnerów handlowych • stały kontakt z klientami, informowanie o opóźnieniu dostawy, braku produktu • utrzymywanie stałych relacji z klientami • znajomość ofert oferty handlowej sklepu internetowego Oczekujemy: • wykształcenie min. średnie • bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office • mile widziana znajomość SI Asseco WAPRO MAG, integratora Baselinker • mile widziane doświadczenie w obsłudze Allegro BUSINESS, ERLI Shop • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista • dokładności i sumienności w wykonywaniu zadań • umiejętności pracy pod presją czasu • znajomość branży gastronomicznej oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży internetowej będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • praca w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • umowę o pracę na pełen etat • atrakcyjne wynagrodzenie + premia uzależniona od wyników • możliwość rozwoju i zdobycia nowego doświadczenia • przyjazne i kreatywne środowisko, tworzone przez młody i ambitny zespół • zniżki na firmowe produkty • wyplata dodatkowych świadczeń z ZFŚS Osoby zainteresowane nasza ofertą prosimy o przesłanie CV na adres mailowy podany na stronie z dopiskiem w tytule listu: Specjalista ds. Sprzedaży internetowej. Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Spec Food Service Sp. z o. o. znajdującej się pod adresem 37-100 Łańcut, Dąbrówki 422 A moich danych osobowych do celu prowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko, w zakresie i czasie niezbędnym do realizacji powyższego procesu rekrutacji. Przyjmuje do wiadomości, iż posiadam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawienia oraz żądania ich usunięcia a wszelkie informacje na ten temat mogę uzyskać w siedzibie przez Spec Food Service Sp. z o. o. znajdującej się pod adresem 37-100 Łańcut, Dąbrówki 422 A, kontaktując się telefonicznie pod numerem telefonu podany na stronie internetowej firmy lub drogą elektroniczną wysyłając e-mail z pytaniem na adres podany na stronie internetowej firmy. Posiadam także prawo do cofnięcia powyższej zgody w dowolnym momencie jak i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Praca dodatkowa w sklepie internetowym i hurtowni
Praca dodatkowa w sklepie internetowym i hurtowni
Lublin 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy w niepełnym wymiarze godzin osobę do pracy w sklepie internetowym, przy pakowaniu zamówień do wysyłki oraz telefonicznej obsłudze klienta detalicznego i hurtowego. Mile widziany (ale niewymagany) status studenta lub ucznia. Praca dostępna od zaraz.Preferujemy osoby z dobrze opanowaną umiejętnością obsługi komputera. Na tym stanowisku bardzo ważna będzie również komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, a także doświadczenie w posługiwaniu się słowem pisanym. Dodatkowymi atutami będą doświadczenie w pracy w sklepie internetowym lub w sprzedaży hurtowej (zwłaszcza w branży ogrodniczej).Praca stacjonarna, w magazynie sklepu internetowego mieszczącym się w okolicach Lublina. Bardzo dobry dojazd samochodem. Możliwość dojazdu autobusem MPK.Na tym stanowisku oferujemy pracę w środy, czwartki, piątki i niektóre poniedziałki, nie krócej niż 4 godziny dziennie. Istnieje możliwość wykluczenia pracy w środy i poniedziałki lub skrócenia liczby godziny (na życzenie pracownika). Ze względu na specyfikę branży, pracę zaczynamy w godzinach porannych (zazwyczaj o 8 lub 9).Maksymalna liczba możliwych do przepracowania godzin jest zmienna i zależy od ilości pracy dostępnej w danym czasie na tym stanowisku.Ogólny zakres obowiązków:pakowanie przedmiotów do wysyłki,wystawianie dokumentów sprzedażyodbieranie połączeń przychodzących od klientów detalicznych i hurtowych (średnio kilka dziennie)obsługa przychodzących wiadomości e-mailwykonywanie połączeń wychodzących do klientów detalicznych (na przykład w sprawie reklamacji)wykonywanie połączeń wychodzących do klientów hurtowych (rozwój sprzedaży)nawiązywanie relacji z nowymi odbiorcami hurtowymi (w tym aktywne poszukiwanie potencjalnych odbiorców w internecie)sporządzanie unikalnych opisów produktów na podstawie dostępnych informacjiprowadzenie profili w mediach społecznościowychod czasu do czasu sporządzanie innych treści (na przykład do publikacji na stronie internetowej marki)dbanie o porządek na stanowisku pracyprosta obróbka graficzna zdjęć (opcjonalnie)Wymagania:samodzielnośćumiejętność utrzymywania skupienia i dokładność w realizacji obowiązkówumiejętność swobodnej obsługi komputerakomunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalnemile widziane doświadczenie w sprzedaży hurtowej (zwłaszcza w branży ogrodniczej)mile widziana gotowość do pracy również w terenie (na przykład wizyty handlowe w lokalnych sklepach ogrodniczych)mile widziane doświadczenie w posługiwaniu się słowem pisanymbardzo mile widziana znajomość języka niemieckiegoRozliczenie wynagrodzenia:stawka godzinowa - rozliczenie raz w miesiącumożliwa do uzyskania dodatkowa premia za wykonanie limitów sprzedaży do klientów hurtowych lub pozyskanie nowych odbiorcówW firmie panuje spokojna, bezstresowa atmosfera, a rotacja pracowników jest bardzo niska.Prosimy o przesłanie CV przez formularz OLX. Dodanie listu motywacyjnego odnoszącego się do opisanych w ogłoszeniu wymagań ułatwiłoby nam wybór najlepiej pasującego do tego stanowiska kandydata.

Specjalista /stka ds. obsługi sprzedaży na Amazon eMag Dorotowo
Specjalista /stka ds. obsługi sprzedaży na Amazon eMag Dorotowo
1800 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Praca w biurze sklepu internetowego, miejscowość: Dorotowo (teren magazynu Lech Centrum) , od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7 - 15 lub 8-16, w soboty po indywidualnym uzgodnieniu z pracodawcą (okres okołoświąteczny i karnawałowy). Rozpoczęcie pracy - od zaraz lub do uzgodnienia. Główne zadania: Obsługa i rozwój sprzedaży na platformie Amazon Seller, eMag oraz eBay Dodawanie produktów na ww. platformy sprzedażowe na podstawie przygotowanych opisów i gotowych zdjęć z systemu Baselinker,Dbanie o poprawne przygotowanie ofert (kart produktowych) zgodnie z Regulaminami i wymogami ww. platform, Pozycjonowanie produktów naszych sklepów poprzez dbanie o content oraz aktualizacja ofert na platformach, Monitorowanie i analiza rynku, trendów, cen i działań konkurencji,Komunikacja z magazynem, biurem obsługi klienta oraz działem ofertowym.Co oferujemy: pracę w nowoczesnej firmie, w młodym i dynamicznym zespole, stałe godziny pracy (wg wcześniej ustalonego grafiku), pracę na podstawie umowy o pracę początkowo na okres próbny, następnie na stałe, niezbędne narzędzia do pracy (komputer, programy do zdjęć, programy magazynowe, itd.), szkolenie wewnętrzne i wdrożenie do pracy, nagrody pieniężne frekwencyjno-jakościowe, dodatkowe szkolenia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych.Czego oczekujemy: znajomości platformy Amazon Seller oraz eMag (mile widziana znajomość innych zagranicznych marketplace), znajomości obsługi programu Baselinker, co najmniej 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,a ponadto: mobilności (samodzielny dojazd do pracy), zdolności organizacyjnych i dyspozycyjności w podanych wyżej godzinach, samodzielności i odpowiedzialności, umiejętności pracy w zespole, punktualności, terminowości wykonywania zadań, zaangażowania w pracę, znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodna komunikację (B2), znajomości funkcji Excela, a zwłaszcza funkcje tekstowe, funkcje logiczne, wyszukiwania, odwołania oraz matematyczne.Jesteś zainteresowana/y? Przyślij do nas swoje CV ze zdjęciem (mile widziany także list motywacyjny) oraz wynikającą z przepisów prawa zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Na zgłoszenia czekamy do końca lutego 2024 r. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Proszę dzwonić tylko w godzinach pracy 8-16. W pozostałych godzinach kontakt przez OLX.

Obsługa sklepu internetowego (kontakt, dodawanie produktów)
Obsługa sklepu internetowego (kontakt, dodawanie produktów)
Szczucin 30+ kilka dni temu

Sklep internetowy z zabawkami dla dzieci poszukuje nowego pracownika! Zakres obowiązków: - obsługa zamówień - dodawanie produktów w sklepie internetowym (tworzenie unikalnych opisów oraz edycja grafiki) - kontakt z klientem (głównie odpowiadanie na zapytania klientów, kontakt z hurtowniami) Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku - znajomość podstaw sprzedaży oraz dodawania produktów na Allegro - znajomość systemu IdoSell - IAI Shop (mile widziane) - umiejętność pisania tekstów opisowych produktów - znajomość podstaw HTML - znajomość podstaw programów do edycji grafiki (gimp lub photoshop) - znajomość produktów branży dziecięcej: zabawki, akcesoria dla mamy i dziecka (mile widziane) - umiejętność kontaktu z klientem - wysoka kultura osobista - dyspozycyjność pn-pt w godzinach 7-15 - status studenta lub możliwość wystawienia fv - przedział wiekowy: 20-35 lat - prawo jazdy Oferujemy: - stawka godzinowa na początek 20 zł brutto - praca OD ZARAZ - stabilne warunki z możliwością rozwoju - praca zdalna - firmowy laptop - możliwość dodatkowej pracy w weekendy - elastyczne godziny pracy - szkolenia z zakresu podstaw SEO, sprzedaży internetowej oraz obsługi klienta w e-commerce. Z uwagi na plany rozwoju (biuro oraz magazyn), poszukujemy pracownika tylko z okolic Szczucina (30 km), który nie będzie miał problemu z dojazdem w przypadku konieczności przejścia na tryb stacjonarny. Aktualnie praca ma charakter ZDALNY. Konieczne będzie także kilkudniowe szkolenie, na które codziennie trzeba będzie wstawić się w aktualnej siedzibie firmy (Szczucin). Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego z przykładowymi realizacjami (opisy produktów, wystawione aukcje na Allegro). Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi nasze kryteria. ___ Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez TRUST DEAL Konrad Mrowiec, Świdrówka 51, 33-230 Szczucin, z którym możesz skontaktować się poprzez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na adres @ Możesz również skorzystać z poczty tradycyjnej - Świdrówka 51, 33-230 Szczucin. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy lub podejmowania działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed jej zawarciem (przeprowadzenia procesu rekrutacji). Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, żądania od Administratora dostępu do danych, które Cię dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i przeniesieniu danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków: Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców, w zależności od Twojego wyboru sposobu realizacji umowy lub innej czynności przetwarzania: • dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Sklepu Internetowego i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko do czasu realizacji celu, czyli skutecznego zatrudnienia pracownika i zakończenia procesu rekrutacji.

Praca w sklepie internetowym - kilka stanowisk
Praca w sklepie internetowym - kilka stanowisk
1465.5 zł
30+ kilka dni temu

Witaj, Szukamy kilku pracowników do naszego zespołu. Jeśli jesteś zainteresowanyrozwijaniem swoich umiejętności w branży e-commerce lub w kwestiach administracyjno-biurowych zachęcamy do kontaktu.Czym będziesz się zajmować? Opracowywanie opisów ofert na różne platformy sprzedażowe, Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność ofert w kanałach sprzedażowych, Bieżące śledzenie rynku, analiza konkurencji, poznawanie nowych trendów w E-Commerce i SEO, Tworzenie z pomocą ChatGPT różnych rodzajów treści, takich jak artykuły, posty czywpisy na mediach społecznościowych, Opracowywanie propozycji strategii przedsiębiorstwa w obszarze sprzedażyinternetowej, Prowadzenie działań marketingowych promujących witrynę internetową sklepu, Opracowywanie strategii contentowej w odpowiedzi na analizy trendów, Wspieranie zespołu w projektach związanych z rozwojem sprzedaży, Raportowanie sprzedaży z różnych platform handlowych, Inne bieżące zadania wspierające pracę zespołu, również z zakresu prac administracyjno-biurowych,Czego oczekujemy? Dobrze rozwinięte kompetencje miękkie, otwarty umysł, nastawienie na poszukiwanierozwiązań, elastyczność, Umiejętność tworzenia atrakcyjnych i angażujących treści, Poczucie odpowiedzialności za powierzone tematy, Dokładność, dociekliwość oraz samodzielność w działaniu, Bardzo dobra organizacja pracy, Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, Bardzo dobra obsługa komputera, Umiejętność pracy w zespole,Dodatkowo mile widziane będzie: Znajomość trendów e-commerce, Biegłość w social mediach i rozumienie świata cyfrowego, Znajomość działań z zakresu SEO, Wiedza z zakresu marketingu internetowego i pozyskiwania klientów.*Znajomość języków obcych będzie dużym atutemCo oferujemy? Pracę w młodym, energicznym zespole w stabilnej i dynamicznie rozwijającej sięfirmie, Umowę o pracę na pełny etat w godzinach 7:00-15:00, od poniedziałku do piątku,weekendy wolne, Pracę stacjonarną w biurze w Kościelisku, Zatrudnienie od zaraz, Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowania, Brak dress code’u Spotkania integracyjne Miłą atmosferę :)O nasWitaj w naszym świecie pełnym pasji i innowacji!Jesteśmy młodą, pełną energii firmą, działającą od 2019 roku. Oferujemy szeroki wybórwysokiej jakości produktów artystycznych, akcesoriów dla czworonogów oraz zestawów dowyciągania wgnieceń. Nie zatrzymujemy się tylko na sprzedaży w Polsce - nasze produktypodbijają także rynki zagraniczne poprzez różnorodne platformy handlowe.Dołącz do naszej społeczności, gdzie pasja spotyka funkcjonalność!Aplikacje wraz z CV prosimy przesyłać w formularzu na olx.Serdecznie zapraszamy do aplikowania!*Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia.Administratorem danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych jest firma RAGIKatarzyna Łupińska z siedzibą w Zarzeczu przy ul. Adama Mickiewicza 1A. Pani/Pana daneosobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w oferciepracy. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rekrutacji, nie dłużejniż 3 miesiące od dnia zamknięcia rekrutacji na dane stanowisko.Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowychw procesach rekrutacji. Możecie Państwo w tym zakresie skorzystać z poniższej klauzuli:“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonychprzeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez RAGI Katarzyna Łupińska z siedzibą w Zarzeczuprzy ul. Adama Mickiewicza 1A, w celu realizacji procesów rekrutacji”.

Specjalista ds. Sprzedaży (branża audio-video)
Specjalista ds. Sprzedaży (branża audio-video)
30+ kilka dni temu

DPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – firmy oferującej rozwiązania techniczne z branży audio-video, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa – Praga Północ Czas pracy: poniedziałek -piątek 9.00-17.30 (z 30 minutową obowiązkową przerwą) Opis stanowiska pracy: -obsługa klientów sklepu internetowego i zarządzanie nim -kontakt z dostawcami zagranicznymi i realizacja zamówień importowych -realizacja zamówień klientów -kontrola stanów magazynowych i projektowanie zamówień -obsługa programu fakturującego i współpraca z księgowością -kompletacja i nadawanie przesyłek kurierskich -obsługa prostych programów graficznych -wystawianie aukcji w serwisie allegro, shopee -marketing elektroniczny SEM/SEO ,Google Analytics, Adwords, Search Console, Wymagania: - minimum 1 rok ciągłego doświadczenia na podobnym stanowisku - wykształcenie średnie lub wyższe (studenci powyżej 3 roku) - niekaralność - bardzo dobra znajomość języka angielskiego - skrupulatność, bardzo dobra organizacja własnej pracy - dyspozycyjność -samodzielność i zaradność - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, internetu i pakietu ms office - (szczególnie excel), programów graficznych Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie 4200-5000 zł brutto (28..32 zł brutto/h) Umowa zlecenie z możliwością kontynuacji pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze uzyskanie unikalnego doświadczenia i kompetencji: w sprzedaży, w obsłudze klienta, w procedurach importowych i marketingu internetowym pracę w młodej, dynamicznej firmie, mającej dostęp do najnowszych, zaawansowanych technologii w międzynarodowym środowisku możliwości awansu i rozwoju wraz z firmą wymagającą, ale przynoszącą wiele zadowolenia pracę Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania oraz że zgoda może być odwołana w każdym czasie.” lub: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, zarówno na potrzeby prowadzonej obecnie rekrutacji, jak również przyszłych procesów rekrutacyjnych. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania oraz że zgoda może być odwołana w każdym czasie.” Informujemy, że: administratorem Pana/i danych osobowych zawartych w przekazanych przez Pana/Panią dokumentach aplikacyjnych będzie Katarzyna Łasiewicka, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DPKL Katarzyna Łasiewicka z siedzibą w Warszawie przy ul. Rembielińskiej 20/230, 03-352 Warszawa; Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celach rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej przez Pana/ią zgody (art. 6 ust. 1 pkt a) RODO); odbiorcą Pana/i danych osobowych będzie nasz Klient posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; posiada Pan/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody prosimy przesłać drogą elektroniczną naadres:biuro(MAŁPKA)dpkl.pl lub pocztą tradycyjną na adres ul. Rembielińskiej 20/230, 03-352 Warszawa; ma Pan/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy prawa; podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji; Pańskie dane zostaną usunięte po zakończeniu procesu rekrutacji, chyba że wyrazi Pan/i zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez administratora także w celu przyszłych rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu przyszłych rekrutacjiPańskie dane zostaną usunięte po upływie 3 lat od ich otrzymania; W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celu przyszłych rekrutacji odbiorcami Pana/i danych będą podmioty, które zlecą Administratorowi Danych przeprowadzenie rekrutacji w celu poszukiwania dla nich pracownika lub współpracownika o kwalifikacjach, które Pan/i potencjalnie posiada.

Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego
Opoczno 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kolejnego pracownika do naszego zespołu.E-Remedium Sklep Internetowy sp. z o.o.poszukuję osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Sklepu InternetowegoMiejsce pracy: Dęba Opoczyńska Wymagania niezbędne:bardzo dobra znajomość obsługi komputeraznajomość pakietu officeprawo jazdy kat. BPrzykładowe obowiązki:Praca stacjonarna w siedzibie firmyPraca w programie sprzedażowym Sky-Shop oraz allegroMailowa i telefoniczna obsługa klienta internetowego (udzielanie informacji o produktach, odpowiadanie na zapytania klientów, przyjmowanie zamówień telefonicznych, koordynowanie reklamacji i zwrotów)Zarządzanie wystawionymi aukcjami w sklepie internetowym,Dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży detalicznej, analizowanie działań konkurencji,Kontrola realizacji zamówień przez magazynDbanie o zadowolenie klienta i proces zakupowyKontrola obiegu dokumentówProwadzenie rejestru fakturAnaliza sprzedaży w programie EXCELTworzenie prostych grafikWymaganie dodatkowe:Znajomość branży suplementów diety oraz zdrowej żywnościMile widziana znajomość programu do obróbki graficznej,Doświadczenia w tworzeniu i wystawianiu aukcji na Allegro,Zaangażowanie oraz pomysłowośćSamodzielność i inicjatywa w działaniu.Oferujemy:wynagrodzenie 4300-5500 brutto + premie uznaniowewysoki stopień samodzielnościumowę o pracę, po okresie próbnymlaptop służbowytelefon służbowypracę stacjonarną w siedzibie firmyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnegoCV bez listu nie będzie brane pod uwagę na OLX pocztą lub osobiście na adres spółki:E-RemediumDęba 19226-315 PoświętneW CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"*Informujemy, iż wypełniając powyższy formularz rekrutacyjny oraz załączając swoje CV wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zawartych w przedmiotowym formularzu oraz CV, przez E-Remedium Sklep Internetowy Sp. z o. o. z siedzibą w Dębie w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L119, s.1, zwanego dalej: „RODO”, informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest E-Remedium Sklep Internetowy Sp. z o. o. z siedzibą w Dębie, adres: Dęba 192, 26-315 Poświętne, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000835359, REGON: 386023750, NIP: 7681843624, kapitał zakładowy: 5000,00 zł (wpłacony w całości), zwana dalej „E-Remedium”2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu,3.Dostęp do Pani/Pana danych osobowych mogą posiadać podmioty działające w imieniu i na zlecenie E-Remedium, w związku z prowadzonym procesem rekrutacji, przy czym dane te nie będą przekazywane do państwa trzeciego;4.Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w do celów o których mowa w pkt 2;5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia roszczeń związanych z procesem rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.6.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy;7.Przysługuje Pani/Panu prawo do: wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z procesem zatrudnienia;8.W oparciu o podane dane osobowe osób, E-Remedium nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania w rozumieniu RODO;9.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO.