Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Handel Polska: Wszystkie miasta
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Pracownik Biura Obsługi Klienta
3500 zł
nowe 30+ kilka dni temu

PMM GROUP jako właściciel marek WINGS oraz ZOO24.PL poszukuje do zespołu: Pracownik Biura Obsługi KlientaMiejsce pracy: Żółtki-Kolonia 38A/k. Choroszczy (Centrum logistyczne Panattoni)Zakres obowiązków:- Zapewnienie profesjonalnej i skutecznej obsługi Klienta drogą telefoniczną i mailową- Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta poprzez szybką i skuteczną odpowiedź na ich zgłoszenia (zwroty, reklamacje, zapytania)- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy- Współpraca z innymi działami firmy (magazyn, marketing, księgowość).Oczekujemy:- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do rozwiązywania problemów- Znajomość podstawowych zagadnień e-commerce- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu- Mile widziane doświadczenie w BOK/call center, znajomość przepisów dot. praw konsumentówOferujemy:- Wynagrodzenie po okresie próbnym: podstawa + premia uzależniona od zaangażowania oraz realizacji celów - Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na I zmianę (8-16)- Kartę MultiSport- Przyjazną atmosferę- Pracę w nowoczesnym obiekcie PanattoniOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Pracownik Biura Obsługi Klienta e-commerce
Pracownik Biura Obsługi Klienta e-commerce
69000 zł
Łańcut 30+ kilka dni temu

OPISOgólnopolska firma GT Group Tomaszek Sp. z o.o., działająca w branży sprzętu AGD oraz mebli kuchennych poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko:Pracownik Biura Obsługi Klienta e-commerceOczekiwania:Minimum półroczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta bardzo dobra obsługa komputera w tym pakietu Officedokładność skrupulatność, dbałość o szczegółydobra organizacja czasu pracy umiejętność w pracy w zespoledyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątkuznajomość platformy Allegro oraz BaseLinker będzie dodatkowym atutemznajomość asortymentu produktowego AGD, RTV i IT będzie dodatkowym atutemZakres obowiązków:kompleksowa obsługa klienta telefoniczna, mailowadoradztwo w zakresie oferowanych produktówprzyjmowanie realizowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowychkontrola płynności realizacji zamówień w sklepie internetowymwspółpraca z działem magazynowym oraz działem reklamacjiCo oferujemy:stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupracę w młodym, sympatycznym zespolemożliwość rozwojustałe podnoszenie kompetencjiMiejsce pracy: ŁańcutUprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).