Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Biuro Podróży Wakacje.pl Kraków-Atut poszukuje Specjalistki lub Specjalisty ds. turystyki w niepełnym wymiarze godzin. Wynagrodzenie: Podstawowe plus prowizja za sprzedaż. Dodatkowo: - wyjazdy Study Tour na koszt pracodawcy Główne zadania na stanowisku:- sprzedaż wycieczek różnych Touroperatorów - sprzedaż ubezpieczeń turystycznych - obsługa klientów i wsparcie w doborze najlepszej oferty Wymagania:- doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży ofert turystycznych w agencyjnym biurze podróży- umiejętność budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientami- umiejętność pracy pod presją czasu - znajomość systemów rezerwacyjnych- dobra znajomość geografii - gotowość do udziału w wyjazdach Study Tour oraz szkoleniach- wysoka kultura osobista- pozytywne nastawienie, entuzjazm i zaangażowanieZainteresowane osoby proszę o przesłanie CV wraz z aktualnym zdjęciem.
W związku z dynamicznym rozwojem WRT karting - poszukujemy kandydatów na stanowisko obsługa klienta na torze gokartowym w nowej lokalizacji przy ul. Kapelanka Obecnie poszukujemy osób z dyspozycją: - weekendy - piątki Obowiązki: - zarządzanie przejazdami, - obsługa klienta na torze, - sygnalizacja flagami, - utrzymanie porządku na torze, Od kandydata wymaga się: - ukończone 18 lat, - status osoby uczącej się, - zaangażowania w wykonywane obowiązki, - punktualność, Mile widziane: - znajomość j. angielskiego na poziomie podstawowym, Doświadczenie nie jest wymagane. Oferujemy: - pracę w sympatycznym, młodym zespole, - elastyczny grafik, - pakiet przejazdów na gokartach, Zainteresowanych prosimy o zamieszczenie cv ze zdjęciem oraz informacją: oraz zakres dni w których kandydat może pracować. Do zobaczenia!
Opis stanowiska:Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie miłej i fachowej obsługi Klientów sklepu w zakresie sprzedaży produktów sektora. Uczestniczy w zaopatrzeniu i utrzymaniu działu oraz wykonuje inne zadania powierzone przez przełożonego.Wymagania:zorientowanej na obsługę Klienta i zaangażowanej z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymipotrafiącej pracować indywidualnie i w zespoleznającej programu z pakietu MS Officemile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowiskuOferujemy:pracę u lidera w branżyatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowegoprzejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzaniamożliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleńmożliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowychprywatną opiekę medyczną
Czym będziesz się zajmować? Wsparciem Kierownika Zespołu Sprzedaży w koordynowaniu procesów sprzedażowych, Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy, Dbaniem o wysoki poziom satysfakcji klientów, Utrzymaniem ciągłości procesów biznesowych w celu osiągnięcia określonych celów (KPI). Jakie mamy wymagania? Umiejętności organizowania pracy własnej i innych, Kreatywne i zadaniowe podejście do powierzonych obowiązków, Sposób działania zgodny z wartościami #MediaMarkt, Łatwość i chęć uczenia się nowych rzeczy. Jesteśmy pracodawcą równych szans - zachęcamy do współpracy również osoby z niepełnosprawnościami.Proponujemy elastyczne formy zatrudnienia, takie jak umowa o pracę na część etatu lub umowa zlecenie. O nasJesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 25 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.
Grupa Netia Polsat Plus poszukuje osoby na stanowisko Przedstawiciela Handlowego, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż naszych usług telekomunikacyjnych, w tym Internetu światłowodowego, telewizji, abonamentów komórkowych i innych produktów na terenie Krakowa i okolic.Co oferujemy?• Atrakcyjne prowizje oraz wysokie możliwości zarobków,• Elastyczne godziny pracy – samodzielnie decydujesz o swoim czasie pracy,• Praca głównie w terenie i w domu obsługując zamówienia, od poniedziałku do piątku,• Płatne szkolenie, które przygotuje Cię do pracy oraz nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do rozbudowanej platformy szkoleniowej i materiałów,• Praktycznie nieograniczony budżet marketingowy – zapewniamy Ci środki do działań reklamowych, abyś mógł dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów,• Samochód służbowy na dojazd do klientów,• Karta Multisport oraz zniżki pracownicze na różnorodne produkty i usługi, np. pobyty w hotelach itd,• Praca bezpośrednio u operatora, co gwarantuje stabilność zatrudnienia oraz maksymalne możliwe wynagrodzenie,• Możliwość pracy w budynkach deweloperskich na wyłączność, gdzie handlowiec ma dostęp do dziesiątek/setek świeżo wprowadzających się klientów.Wymagania:• Doświadczenie w sprzedaży,• Mile widziane doświadczenie w pracy z Google Ads, Facebook Ads, stronami internetowymi oraz znajomość języka angielskiego,• Mile widziany status studenta/ucznia,• Umiejętność samodzielnej pracy oraz sprawna organizacja czasu,• Dobra komunikacja, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju.Serdecznie zapraszamy do aplikowania!
Opis zadań: Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy oraz aktywny udział w procesie sprzedaży.Oczekujemy:doświadczenia w pracy z Klientemznajomości zasad VM w branży modowejumiejętności tworzenia atrakcyjnej ekspozycji w oparciu o analizę sprzedażyznajomości trendów oraz wysoko rozwiniętego poczucia estetykizaangażowania i pozytywnej energii!znajomości języka angielskiegoDo podstawowych obowiązków kandydata należeć będzie:realizacja strategicznych celów sprzedażowych firmyprofesjonalna obsługa Klientaudział w doborze asortymentu skleputworzenie ekspozycji oraz dbałość o wystój sklepuobsługa procesów logistycznych: dostawy, przesunięcia produktuOferujemy:umowę o pracępracę w zgranym zespolewysokie rabaty na produkty markielastyczność grafikumotywacyjny system wynagrodzeńszkolenie do stanowiska
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Dołącz do lidera w automotive i buduj przyszłość motoryzacji!Pracownicy MAN Trucks w Niepołomicach cenią sobie stabilność zatrudnienia, nowoczesne warunki pracy oraz możliwość rozwoju w globalnej firmie i zorganizowany transport. Dodatkowo podkreślają zaangażowanie firmy w tworzenie przyjaznego środowiska pracy. Zadania:Obsługa i stosowanie narzędzi warsztatowych.Ręczne prace transportoweWzrokowa kontrola jakości wewnątrz i na zewnątrz pojazdu.Korzystanie z systemów komputerowych, wprowadzanie danychSprawdzanie układu hamulcowego pojazdu.Ustawianie układu kierowniczego pojazdu.Przejazd pojazdem w obrębie zakładu.Wymagania:Zdolności manualne, umiejętność obsługi narzędzi i elektronarzędzi warsztatowychPosiadanie prawa jazdy Kat. C.Doświadczenie jako Kierowca Kat C.Umiejętność czytania schematów i instrukcji montażowychGotowość do pracy w systemie zmianowym Najczęściej na tym stanowisku zatrudniamy:Osoby z doświadczeniem w pracy na liniach produkcyjnych, szczególnie w branży motoryzacyjnej,Osoby z doświadczeniem jako Kierowca Kat. C.Mechaników lub osoby z wykształceniem technicznym, które wcześniej pracowały przy montażu pojazdów lub urządzeń,Osoby zmotywowane, które są gotowe do nauki na specjalistycznych stanowiskach, nawet bez dużego doświadczenia w branżyPasjonatów majsterkowania i mechaniki, którzy mają doświadczenie w pracy z kluczami, elektronarzędziami lub innymi narzędziami technicznymi.Oferujemy:Umowa o pracęSprawny, dwuetapowy proces rekrutacji.Atrakcyjne wynagrodzenie - nawet 7200 zł brutto miesięcznie wraz z premiami i dodatkami!Stołówka na zakładzie – dofinansowanie do posiłkówDodatkowe premie za efektywność w tym Nagroda Kaizen za szczególne zaangażowanieDostęp do bogatego pakietu benefitów: Karta MultiSport i Medicover prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe, paczki świąteczne, wczasy pod gruszą, możliwość uzyskania dodatkowych uprawnień i wiele innychZapewniamy współfinansowany transport pracownikom z okolicznych miejscowości: Tarnów, Brzesko, Bochnia, Kłaj, Wieliczka, Kokotów, Kraków (Bieńczyce, Czyżyny, Nowa Huta, Kurdwanów), Niepołomice, Kazimierza Wielka, Proszowice, Nowe Brzesko, Chobot, Wola Zabierzowska, Zabierzów Bocheński, Wola BatorskaPracę w miłej atmosferze u laureata nagrody "Przyjazne miejsce pracy" Miejsce pracy: Niepołomice Oferta dotyczy pracy tymczasowej
Oferta pracy dla studenta – Praca hybrydowa / KrakówPoszukujemy komunikatywnej i zaangażowanej osoby do pracy na stanowisku:Telefoniczny konsultant ds. kontaktu z klientemOferujemy:- Pracę na 1/2 etatu – elastyczny grafik, dopasowany do Twoich zajęć-Umowę zlecenie- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z klientem- Wynagrodzenie podstawowe + premie - Pracę w młodym, dynamicznym zespoleTwoje zadania:- Telefoniczny kontakt z klientami (umawianie spotkań)- Proste raportowanie wyników rozmów- Dbanie o pozytywny wizerunek firmyCzego oczekujemy?- Statusu studenta- Komunikatywności i dobrej dykcji- Podstawowej obsługi komputera- Pozytywnego nastawienia i chęci do naukiJeśli jesteś zainteresowany/a, wyślij swoje CV na [adres e-mail] lub skontaktuj się z nami pod numerem [numer telefonu].Czekamy na Ciebie!
W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli doświadczać atmosfery gościnności w naszym hotelu, czuli się zaopiekowani i cieszyli się z pobytu u nas! Będziesz współpracować z działem kuchni, aby móc doradzić gościom w wyborze potraw oraz zapewniać serwis na najwyższym poziomie w czasie imprez organizowanych w naszym hotelu. Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbaćObsługa kelnerska eventów w hotelu brzmi dla Ciebie ciekawieStawiasz na pracę zespołowąZnasz język polski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i język angielski na poziomie min. dobrymJesteś otwarty/a na pracę zmianowąLubisz uczyć się nowych rzeczyJesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia Zaproponujemy współpracę na podstawie umowy zlecenia w największej sieci hotelowejElastyczne godziny pracyBędziesz pracować w profesjonalnym zespole
OPISTwoja misjaW swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu· Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać· Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność· Uśmiech na twarzy drugiej osoby jest Twoją osobistą satysfakcją· Potrafisz wczuć się w sytuację gościa/klienta i znaleźć odpowiednie rozwiązanie· Znasz język polski oraz angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację· Chcesz się rozwijać i potrafisz obsługiwać program Fols· Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia Jak o ciebie zadbamy· Będziemy Cię wspierać w rozwoju poprzez szkolenia i projekty· Otrzymasz pakiet benefitów jak zniżki dla pracowników w hotelach sieci Accor na całym świecie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport Dlaczego warto pracować z nami?Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo! #BELIMITLESS
Poszukujemy osoby do Hotelu - w Dzielnica IV Prądnik Biały na stanowisko Pokojowa.OferujemyStabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy zlecenie na pełen etatKomfortowe warunki pracy, darmowe śniadaniaStawka 28 zł netto/hPraca 5-6 dni w tygodniu w godzinach 8:00 - 16:00 (Zmiana może być przedłużona)Minimalna miesięczna liczba godzin - 170h (okres sezonowy - 210-230h)OczekujemyDoświadczenie na podobnym stanowiskuElastyczność z uwagi na możliwość przedłużenia zmianyPodstawowy język polskiZakres obowiązków:Utrzymywanie czystości i porządku w apartamentach, pokojach technicznych, powierzaniach ogólnodostępnych.Współpraca z innymi działami w zakresie sprzątania pokoi, dostarczania bielizny pościelowej, ręczników, chemii przemysłowej, kosmetyków oraz wynoszenia śmieciKontakt: 453291058-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --Ищем женщин на вакансию горничной.Мы предлагаемСтабильные условия трудоустройства на основе umowy zlecenie на полный рабочий день .Комфортные условия работы, бесплатные завтракиСтавка 28 злотых нетто/час.Работа 5-6 дней в неделю в часах 8:00-16:00 (Смена может продлиться)Минимум часов в месяц - 170 (210-230 в сезон)Мы ожидаем:Опыт на подобной вакансииГибкость в связи с возможным продлением сменыБазовое знание польского языкаОбязанности:Поддержание чистоты и порядка в номерах, технических помещениях и помещениях общего пользования.Взаимодействие с другими подразделениями по уборке помещений, обеспечению постельным бельем, полотенцами, промышленной химией, косметикой и вывозу мусора.Контакт: 453291058
Dzień dobry!Z pasją zajmujemy się krótkoterminowym wynajmem apartamentów w sercu Krakowa, dbając o naszych Gości i zapewniając im obsługę na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem poszukujemy nowej, energicznej osoby dołączającej do naszego zespołu na stanowisko Recepcjonistki/Recepcjonisty.*Czym będziesz się zajmować:** Obsługa rezerwacji i komunikacja z Gośćmi* Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy* Współpraca z zespołem w celu zapewnienia doskonałego doświadczenia dla naszych Klientów*Czego oczekujemy:** Sprawne poruszanie się w systemach rezerwacyjnych, w tym Hotelgramie oraz portalach partnerskich (np. Booking.com)* Umiejętność efektywnej współpracy i komunikacji z zespołem* Doskonałe umiejętności komunikacyjne* Elastyczność i gotowość do pracy w różnych godzinach* Mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej* Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, inne języki będą dodatkowym atutem*Co oferujemy:** Praca głównie w formie zdalnej (około 90%)* Elastyczny grafik pracy, wspólnie ustalimy harmonogram* Umowę zlecenie* Średnio 6 godzin pracy dziennie* Pracę w przyjaznym i świetnie zorganizowanym zespoleJeśli masz pasję do pracy z ludźmi, a codzienne wyzwania traktujesz jako szansę do rozwoju, czekamy właśnie na Ciebie! Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV oraz krótkie podanie motywacyjne.Zapraszamy do współpracy!Dominika i KamilYourPlace
Czołem! :-)Szukamy chętnych dołączyć do naszego zespołu w TYZENHAUZ. Zarządzamy ponad setką apartamentów w Krakowie i cały czas się rozrastamy, w związku z czym poszukujemy kogoś, kto zasili nasz zespół na stanowisku recepcjonistki/recepcjonisty. Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, brak nudy i chcesz zdobywać doświadczenie w branży – mamy dla Ciebie świetną ofertę! Za co będziesz odpowiadać?Kontakt z gośćmi – telefonicznie, mailowo i osobiście – profesjonalnie i przyjaźnie.Obsługa systemów rezerwacyjnych – KW hotel, Airbnb, Booking, Profitroom itp.Wystawianie rachunków, prawidłowy obieg dokumentów i rozliczeń – zgodnie z wewnętrznymi standardami.Wysyłanie instrukcji zameldowania, wystawianie opinii – to głównie praca na gotowych szablonach, ale każdorazowo warto sprawdzać czy wszystko prawidłowo hula na portalach i weryfikować zawarte tam informacje.Pomoc gościom – odpowiadanie na pytania o zakwaterowanie, Kraków i wszystko, co tylko potrzebne, by zapewnić im jak najprzyjemniejszy pobyt.Sprawny przepływ informacji i utrzymywanie porządku na stanowisku pracy – sporo się u nas dzieje i każda osoba musi na bieżąco wiedzieć o wszystkim. Świetna organizacja pracy i porządek na stanowisku są w tym przypadku niezbędne!Co oferujemy?Stabilną pracę na cały etat w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku – zarządzamy ponad 100 apartamentami w samym centrum Krakowa.Przyjazną atmosferę w niewielkim, ale zgranym zespole.Umowę o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym (w tym czasie umowa zlecenie).Biuro w centrum Krakowa – praca w samym sercu miasta!Doświadczoną i przyjazną kadrę zarządzającą - wszyscy wiemy po co chodzimy do pracy, ale ważna jest też dla nas atmosfera i poczucie humoru :-)Brak zmian nocnych – nasza recepcja jest czynna od godziny 9 do 17. Mamy również telefony dyżurne, którymi wymieniamy się z resztą zespołu.Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia - stawka netto, czyli "na rękę" to u nas 4000-4500 zł.Czego od Ciebie oczekujemy?Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego – zarówno w mowie, jak i piśmie (znajomość innych języków będzie oczywiście plusem). Jest to warunek konieczny ze względu na sporą ilość gości z całego świata.Zdolności interpersonalne – umiejętność komunikacji z ludźmi, profesjonalna obsługa gości.Znajomość obsługi komputera i telefonu – nie musisz być informatykiem, ale umiejętność poruszania się w systemach rezerwacyjnych to jak „amen” w pacierzu ;-)Samodzielność i rozwiązywanie problemów – wiesz, jak reagować i zachować się w trudnych sytuacjach, potrafisz działać pod presją.Dobre zarządzanie czasem i zdolność logicznego myślenia – sytuacje i ludzie bywają różni, więc ważne jest dla nas ustalenie priorytetów zadań i samodzielne działanie.Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale przede wszystkim liczymy na Twoją chęć do pracy, nauki i zdobywania doświadczenia w branży!Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij nam swoje CV - czekamy na Ciebie!
Hotel na Kazimierzu poszukuje recepcjonista z dyspozycyjnością na 11 - 14 zmian w miesiącu. Zmiany w weekendy i na tygodniu (niema możliwości tylko weekendy).Zmiany 12-godzinowe:- nocna z 19:00 do 07:00 i dzienna 07:00 - 19:00Twój zakres obowiązkówBezpośrednia obsługa gości w recepcji (check-in, check-out, przyjmowanie rezerwacji, obsługa płatności);Udzielanie informacji o ofertach i usługach świadczonych przez hotel;Ścisła współpraca z działem rezerwacji oraz działem sprzedaży;Obsługa korespondencji mailowej oraz telefonicznej;Rozliczanie gości oraz wystawianie faktur;Dbanie o pozytywny wizerunek hotelu;Prowadzenie dokumentacji oraz raportów.Nasze wymaganiaDoświadczenie na stanowisku recepcjonista (mile widziane);Dyspozycyjność - poszukujemy osób na cały etat (ok. 11-14 zmian na mieś);Znajomość języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację;Umiejętność szybkiego reagowania na bieżące potrzeby gości;Umiejętność skutecznej komunikacji.To oferujemyStałą stawkę oraz prowizję;Możliwość ciągłego rozwoju w strukturach firmy;Duża autonomia działania, cenimy świeże i kreatywne pomysły;Miejsce pracy z duszą, gdzie pozytywna atmosfera to nie tylko punkt w ogłoszeniu;Dofinansowanie do zajęć sportowych;Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej.Proszę o cv w formacie PDF.
Portal biznesowo-rozwojowy podejmie współpracę z chętnymi osobami przy tworzeniu opracowań publikacji różnego rodzaju (książki naukowe, popularnonaukowe, poradniki, beletrystyka). Musisz lubić czytać! W tej pracy będziesz czytał książki i materiały tekstowe i tworzył streszczenia na ich podstawie. Praca dodatkowa, na zasadzie zleceń. Możliwość także przyjęcia w ramach stażu lub praktyk studenckich! Wymagania: “lekkie pióro” - tworzenie zrozumiałych tekstów, umiejętność przedstawiania trudnych treści prostym i przystępnym językiem czytanie ze zrozumieniem - zdolność wyłapywania sensów, znaczeń, najważniejszych treści i przedstawiania ich w skrótowej formie umiejętność szybkiego czytania Mile widziani studenci polonistyki, dziennikarstwa itp., ale nie jest to warunek konieczny. Ważne, żebyś spełniał powyższe warunki. Wybranym osobom prześlemy zadanie rekrutacyjne do wykonania. Korzyści i wynagrodzenie do ustalenia, zależne od konkretnego zlecenia i modelu współpracy . Szukamy osób do stałej współpracy wraz z rozwojem naszego projektu i zapotrzebowań. Proszę o kontakt poprzez formularz Olx i wysłanie CV lub napisanie krótkiego opisu o sobie .
GRAFIK KOMPUTEROWY - praca stacjonarna, pełny etatMiejsce pracy: Kraków, ul. Pilotów 23 Opis stanowiskaopracowywanie, wykonywanie projektów graficznych,przygotowywanie materiałów do druku,obsługa mediów społecznościowych,fotografowanie i obróbka zdjęć,przygotowywanie grafik na potrzeby stron internetowych,pomoc przy administrowaniu serwisów internetowych,Wymaganiabardzo dobra znajomość środowiska graficznego Corel oraz Adobe,doświadczenie przy przygotowaniu prac do druku (DTP),podstawy HTML,umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, kreatywność, szybkość.Oferujemyumowę o pracę na pełny etat,pracę w zgranym zespole,przyjazną atmosferę,satysfakcję z wykonywanej pracy,Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV wraz z portfolio (obowiązkowo) za pomocą formularza lub na adres: praca(at)nana.com.pl z dopiskiem: GK2502o. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgodnie z art. 7 RODO (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez NANA Sp. z o.o., ul. Pilotów 23, 31-462 Kraków, do celów związanych z rekrutacją i zatrudnieniem mnie w Firmie." Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.
#OTCFteam to ludzie pełni pasji i zaangażowania. Przed nami wiele wyzwań i ciekawych projektów. Jakie wyzwania dla Ciebie przygotowaliśmy?Wykonywanie zdjęć packshotowych ubrań i akcesoriów (w naszym Studiu Foto),Układanie i aranżacja produktów - zgodnie z przyjętymi przez nas standardami,Dbanie o prawidłowe ustawienie oświetlenia, kadrowanie oraz szczegóły techniczne,Kontrola obiegu sampli - w wewnętrznym systemie i Studiu Foto.Brzmi interesująco? Czytaj dalej!Junior Photographer w naszej drużynie to zawodnik, który:interesuje się i ma pierwsze doświadczenie z fotografią produktową i branżą fashion - połączenie idealne,ma za sobą pierwsze doświadczenie wykonywania packshotów na potrzeby e-commerce (w branży odzieżowej? rewelacja!),nie ukrywa, że "czujne oko, dbałość o szczegóły i zmysł estetyczny" to jego drugie, trzecie i czwarte imię,jest graczem zespołowym, który w świetnej atmosferze chce uczyć się nowych rzeczy,swobodnie się porusza przy pracy na systemie windows,Ogromnie docenimy również znajomość oprogramowania OrbitVu i programu Capture One, ale potraktuj to jako "nice to have" - chętnie wszystkiego Cię nauczymy i dodatkowo zarazimy naszą pasją do sportu!Dodatkowe punkty za dostępność od zarazJeżeli te stwierdzenia do Ciebie pasują - aplikuj śmiało i daj nam szansę bliżej Cię poznać!#JOINOTCFTeam
Firma Czysty Efekt jest polską firmą świadczącą usługi porządkowe, która działa już ponad 30 lat na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. Zatrudniamy kilkuset pracowników.Najważniejsi dla nas są pracownicy, którzy stanowią o naszej sile.Aktywizujemy i zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku Pracownik serwisu sprzątającego na zastępstwa.Szczegóły oferty:Lokalizacja: KrakówDni pracy: od poniedziałku do piątkuGrafik układany wspólnie z miesięcznym wyprzedzeniem.Zakres obowiązków:Utrzymywanie czystości oraz dbanie o higienę powierzonych powierzchni,Utrzymanie czystości na obszarze biur.Wymagania:Sumienność,Staranność,Mile widziany własny samochód. Oferujemy:Pokrycie kosztów dojazdów do pracy poprzez np. zakup biletu miesięcznego lub zwrot kosztów paliwa,Dla osób niepełnosprawnych dodatkowe benefity np. zwroty za zakup leków, dofinansowanie do wizyt lekarskich prywatnych, zwrot za karnety na basen, rehabilitację itp.Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie,Profesjonalną odzież roboczą z logo firmy: koszulka, fartuch, polar, obuwieWsparcie kierownika przy każdym zadaniu.Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Firma Point-S Nowakowski & Szymański, poszukuje do swojego serwisu w Krakowie przy ul. Kamieńskiego 11 (C.H.Bonarka), pracowników na stanowisko magazynier.Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało:-praca przy układaniu opon-transport opon-przyjmowanie dostaw-bieżące prace zleconeWymagania:-prawo jazdy kat.BOferujemy:-pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie-uczestnictwo w szkoleniach-pracę w młodym zespole i przyjemnej atmosferze-szansę rozwoju i możliwość awansu-umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę po okresie próbnymZapraszamy do rekrutacji również osoby które chciałyby zdobyć doświadczenie w naszej branży. Jeżeli radzisz sobie z czynnościami technicznymi i manualnymi to jesteś odpowiednim kandydatem.Zaaplikuj a my zapewnimy Ci odpowiednie szkolenie i wsparcie.Miejsce pracy: Nowakowski & Szymański sp.z o.o.Kraków ul. Kamieńskiego 11www.oponyserwis.plOferty (CV+ oświadczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych ) prosimy przesyłać drogą elektroniczną z dopiskiem "magazynier". Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.Kontakt telefoniczny w godzinach 10:00-16:00
Sumienna i rzetelna osoba na stanowisko magazynowe związane z pakowaniem odzieży. Poszukujemy do długofalowej współpracy oraz osób chcących dorobić.System II zmianowy (6:00-14:00 / 14:00-22:00)Umowa o pracę lub umowa-zlecenieTwoje obowiązki:Przygotowanie zamówień do wysyłki [waga do 5kg max]Sprawdzenie stanu towaru przed zapakowaniemKontrola zgodności dokumentacji zamówienia z towaremPrzestrzeganie procedur firmyUmieszczenie paczek w odpowiedniej strefieDrukowanie etykiet spedycyjnychRaportowanie błędów i nieprawidłowościW zamian oferujemy:Elastyczną formę współpracy dostosowaną do indywidualnych potrzeb. Nawiążemy współpracę z osobami poszukującymi stałego zajęcia na pełen etat oraz ze studentami/uczniami bądź osobami poszukującymi dodatkowego zatrudnienia Możliwość wykonywania nadgodzin - chcesz zarabiać więcej = pracuj więcej.Terminowe wynagrodzenie z możliwością zaliczkowania tygodniowegoPrzyjazne środowisko pracy. Nasz zespół to młode i energiczne osoby. Jesteśmy TOLERANCYJNI oraz UŚMIECHNIĘCI :) Możliwość dostosowania czasu pracy do życia codziennego. Twoja pociecha przebywa w żłobku/przedszkolu od 8:00 do 14:00? Z nami nie ma rzeczy niemożliwych! Zaproponujemy Ci umowę-zlecenie w tych ramach czasowych! Wynagrodzenie: 5440 brutto miesięcznie w przypadku umowy o pracę na pełen etat. (Pamiętaj, jeśli jesteś w wieku 18-26 brutto = netto!)36.25zł/h brutto w przypadku zlecenia. A więc? Może to właśnie Ty jesteś brakującym ogniwem naszego zespołu? Chcesz spróbować? :)
Niepubliczny Żłobek "MiniSmoki" szuka Opiekunki/OpiekunaLokalizacja: Kraków, os. KombatantówDołącz do naszej zgranej drużyny i wspólnie twórzmy magiczne chwile dla naszych podopiecznych!Oferujemy:Rozwój zawodowy: Regularne szkolenia, warsztaty i możliwość podnoszenia kwalifikacji.Atmosferę pracy: Przyjazna i wspierająca atmosfera, gdzie każdy ma znaczenie.Elastyczne godziny pracy: Możliwość dopasowania grafiku do Twoich potrzeb.Stabilność: Umowa o pracę, wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.Twoje zadania:Opieka nad dziećmi w wieku żłobkowym.Organizacja różnorodnych zajęć.Współpraca z rodzicami.Oczekujemy:Pasji: Do pracy z dziećmi i chęci tworzenia pozytywnego środowiska.Empatii: Umiejętności budowania relacji z dziećmi i rodzicami.Odpowiedzialności: Za powierzone zadania i bezpieczeństwo dzieci.Kwalifikacji: Wykształcenie wyższe pedagogiczne, (ped. opiekuńczo wychowawcza),lub:kwalifikacje położnej, pielęgniarki, opiekunki dziecięcej,lub:wykształcenie średnie, oraz minimum rok doświadczenia na stanowisku opiekuna dzieci do lat 3, (poświadczone umową)lub:ukończony kurs opiekuna dzieci w wieku do lat 3.Jeśli lubisz dzieci i chcesz pracować w miejscu, gdzie każdy dzień jest inny, to zgłoś się do nas!Informacje Prawne"Zgadzam się na przetwarzanie przez Eduity Group Sp. z o.o moich danych osobowych dla potrzeb niniejszej rekrutacji na wskazane w ogłoszeniu stanowisko pracy. Zgoda obejmuje dane zawarte w moim CV, a także w innych załączonych dokumentach aplikacyjnych. Pokaż mniejZobacz kandydatów
Sieć Dealerska marki Mercedes-Benz - Sobiesław Zasada Automotive - posiada wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, wysoko wykwalifikowaną kadrę oraz rozbudowaną sieć oddziałów. Firma zajmuje się sprzedażą i serwisem samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Stale rozwija się, dbając o najwyższą jakość obsługi Klienta. Salony i serwisy spełniają najwyższe standardy marki Mercedes-Benz.Więcej ofert pracy znajdziesz na www.zasadaauto.pl/kariera/.Jeśli jesteś osobą pełną pasji, zaangażowania oraz wytrwale dążysz do wyznaczonych celów złóż aplikację.Chętnie poznamy Cię osobiście!Miejsce pracy: Kraków, ul. Tyniecka 118a(Tyniecka 118a)Opis stanowiska:Przygotowanie pojazdów samochodowych do lakierowaniaLakierowanie elementów pojazduWykonywanie napraw lakierniczychUtrzymanie właściwego stanu technicznego stanowiska (urządzenia i narzędzia)Współpraca z pozostałymi działami blacharniWymagania:Wykształcenia średniego lub zawodowego (mile widziane techniczne)Minimum rocznego doświadczenia w lakierowaniu samochodówDokładności i sumienności w wykonywaniu obowiązkówUmiejętności pracy w zespoleCzynnego prawa jazdy kat. BOferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracęSystem szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)Program Rekomendacji PracownikówSpotkania okolicznościowe oraz integracyjnePrywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życieKarta MultiSportNiezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracyAtrakcyjny system wynagrodzeńZainteresowanych zapraszamy do przesyłania CV poprzez APLIKUJ.Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Administratorem danych jest Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o. Sp.j. z siedzibą w Krakowie przy ul. Armii Krajowej 19. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego.
Zatrudnimy Fotografa/Grafika do Sklepu Internetowego!Poszukujemy osoby z umiejętnością wykonywania zdjęć produktowych na białym tle lub z oprawą graficzną.Praca zdalna w własnym studio/domu , na część lub cały etat. Możliwa umowa o pracę lub zlecenieOferty B2b będą brane pod uwagę, natomiast nie w przypadku występowaniu cenników za packshoty.Wymagania: Umiejętność robienia zdjęć produktowych i ich obróbki.Znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop) Atutem będzie własny sprzęt fotograficzny lecz nie jest to wymagane.Szukamy osób z Krakowa i okolic (okolice Słomniki/Widoma/Miechów/Myślenice czyli miejsca w które możemy dowozić produkty). Praca zdalna bez konieczności dojazdu.Jeśli potrafisz robić profesjonalne zdjęcia, zgłoś się!Nie wymagamy doświadczenia w firmach, ale liczy się umiejętność samodzielnego tworzenia treści, znajomości fotografii/grafiki oraz sprzętu na którym trzeba pracować. Nie mamy możliwości przekazania wiedzy technicznej, poza wskazówkami/wytycznymi.CV lub zgłoszenie prosimy przesyłać wyłącznie przez OLX. Kontakt telefoniczny w celu rekrutacji może być utrudniony ze względu na dużą ilość pracy.
Dzień dobry, cieszymy się, że zajrzałeś/aś. :) Jesteśmy przedsiębiorstwem wielobranżowym, które ciągle rozszerza swoją ofertę produktową i potrzebujemy osoby, która by nam w tym pomogła. W zamian, dajemy sporą dawkę wiedzy, doświadczenie i inne bonusy (sprawdź poniżej!).Twój zakres obowiązkówwystawianie aukcji na platformie Allegro,tworzenie opisów produktowych,edycja opisów i grafik,raportowanie przeprowadzanych działań.Nasze wymaganiaznajomość platformy Allegro,doświadczenie w formach pisanych,lekkie pióro,skrupulatność i dokładność,bardzo dobra znajomość języka polskiego,Mile widzianestatus studenta (preferowany kierunek dietetyka lub pokrewne)znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie B2doświadczenie w tworzeniu treści na social media oraz zarządzanie profilamiznajomość IdoSell oraz doświadczenie w tworzeniu grafikkreatywność połączona z poczuciem estetyki,znajomość branży suplementów diety, siłowni, zdrowego odżywianiachęć nauki nowych rzeczy. :)To oferujemymożliwość awansowania oraz rozwijania umiejętności językowych,wsparcie na każdym etapie rozwoju (nie bój się, pytaj i próbuj!),dofinansowany pakiet sportowy i pakiet prywatnej opieki medycznej,zniżka na wszystkie oferowane przez nas artykuły: sportowe, dziecięce, domowe, spożywcze (mamy ich naprawdę wiele!),niezbędne do pracy narzędzia.Nie możemy się doczekać Twojego CV! Aplikuj śmiało! :)Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Zatrudnię pracownika do obsługi antykwariatu internetowego / książki, filmy, muzyka/. Zakres pracy : skup książek, płyt DVD, CD , wprowadzanie ich na stronę internetową i realizacja zamówień. Preferowane osoby z doświadczeniem.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi zamówień eCommerce - wysyłka, zwroty, reklamacjeW obsłudze zamówień i magazynie KOKOworld cały czas coś się dzieje. Kompletowanie zamówień, składanie ubrań, pakowanie paczek, metkowanie produktów czy inwentaryzowanie stanów, to tylko niektóre z rzeczy, które zajmują nas dzień za dniem. Mamy ogrom pracy - dajemy sobie radę, ale jednak czegoś nam brakuje… Ciebie! Zechcesz nam pomóc?Nasz zespół z przyjemnością przyjmie w swoje szeregi entuzjastyczną i cierpliwą osobę, dla której liczą się wartości! Śmiało aplikuj i stań się jednym z ogniw naszego łańcucha łączącego dział produkcji z Klientkami i Klientami czekającymi na swoje zamówienia.Podejmując się pracy w naszym zespole przyjmiesz odpowiedzialność za reprezentowanie KOKOworld w kluczowym momencie z perspektywy Klienta - momencie otworzenia pudełka z zamówieniem. Jako że KOKO to nie jedynie ubrania, ale też sposób bycia, moment ten musi każdorazowo wywoływać efekt WOW. Sądzisz, że podołasz?Do Twoich obowiązków będzie należeć głównie:Kompletowanie (pickowanie z magazynu podręcznego) opłaconych zamówień wg listy Estetyczne pakowanie zamówień, etykietowanie i przekazywanie ich kurieromInwentaryzowanie stanów magazynowychPrzetwarzanie zwrotów i reklamacjiKontakt z Klientem ws. realizacji zamówień, statusu zwrotów i reklamacji Utrzymanie porządku na stanowisku pracy i półkach magazynu podręcznego Zgłaszanie braków w opakowaniach i akcesoriach do pakowaniaCzego oczekujemy:Dyspozycyjności ok. 8h dziennie, poniedziałek-piątek (start pracy w przedziale 6.00-8.30 rano, im wcześniej, tym lepiej)Języka polskiego na poziomie umożliwiającym swobodną rozmowę i komunikację pisemnąUmiejętności pracy z komputerem (podstawowe “biurowe” Google tools, ChatGPT)Sprawności fizycznejUwagi i dbałości o szczegółyGotowości do samodzielnej organizacji pracyOtwartości i chęci wychodzenia z inicjatywą - chcemy usłyszeć twoje pomysłyMILE WIDZIANE: znajomość obsługi Baselinkera, Subiekta, znajomość języka angielskiego (a jak już sobie marzymy, to i niemieckiego)Jak pracujemy?Stawiamy na pracę zespołową, bo wierzymy, że siła tkwi w tym, że się uzupełniamySłuchamy się nawzajem, bo wiemy, że dobry pomysł może przyjść od każdegoMówimy wprost, bo otwartość i zaufanie są podstawą dobrej komunikacjiLubimy wyzwania, myślimy nieszablonowo, jesteśmy odważni chcąc dopasowywać ten świat do NasCo musisz wiedzieć o swojej przyszłej pracy:Praca ok. 8h dziennie, poniedziałek-piątek (start pracy w przedziale 6.00-8.30 rano, im wcześniej, tym lepiej) Nasz magazyn znajduje się w Krakowie na ul. Cystersów 21c, dzielnica GrzegórzkiOtrzymasz stałą zniżkę na cały asortyment KOKOworldProces rekrutacji:Wyślij swoje CV i odpowiedz w kilku zdaniach na pytanie “Dlaczego powinniśmy wybrać właśnie Ciebie?” oraz opowiedz nam swój ulubiony dowcipKontakt z naszej strony w max. 7 dni roboczych i informacja o zaproszeniu na rozmowę telefoniczną lub spotkanie albo wyślemy podziękowanie za udział w rekrutacji Spotkanie w naszym biurze z Aleksem - managerem i z Agatą z HRów, rozmowa i zrobienie krótkiego zadania sprawdzającego czy nadajemy na tych samych falach i czy Tobie podoba się taka pracaKontakt od nas w ciągu 7 dniZaproszenie na spotkanie z Prezeską Składamy Ci ofertę i czekamy na Twoją odpowiedźWitamy w KOKOworld - najchętniej już w marcu 2025 r. KOKOWORLD Sp. z o.o., ul. Cystersów 21c/14, 31-553 Kraków, KRS: 0001077118, NIP: 5214050156, REGON: 527257892
Piekarnia na ulicy Balickiej zatrudni:cukiernika do drożdżówki - praca w godzinach 17:00 - 1:00.piekarza - praca na nocki, w godzinach 17:00 - 1:00Dobre warunki finansowe, możliwość elastycznego czasu pracy. Możliwość przyuczenia do zawodu.
Firma Meta Sp. z o.o. z siedzibą w TAURON ARENA KRAKÓW poszukuje osoby na stanowisko: Manager ds. gastronomii Zakres obowiązków: kreatywne poszukiwanie nowych pomysłów i rozwiązań, nadzór jakościowy nad przebiegiem realizacji podpisanych kontraktów, zarządzanie strefą Arena Garden oraz koordynacja działalności food trucków, zarządzanie podległym personelem. Oczekiwania: minimum 2-letnie doświadczenie w branży gastronomicznej, duża kreatywność, umiejętność koordynowania projektów, umiejętność zarządzania podległym personelem, w tym ustalanie grafików, rozliczanie oraz kontrola pracy zespołu, zmysł analityczny, umiejętność przygotowania kalkulacji w Excelu, komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji, odpowiedzialność i dokładność, umiejętność rozwiązywania problemów i odporność na stres, doświadczenie w zarządzaniu gastronomią plenerową, w tym organizacją i logistyką food trucków – mile widziane. Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, B2B lub umowy zlecenie, atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy, możliwość współtworzenia i rozwoju unikalnej przestrzeni gastronomiczno-eventowej Arena Garden. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez formularz. Prosimy o dopisanie klauzuli: Oświadczam, iż jest mi wiadome, że Administratorem przekazanych przeze mnie danych osobowych jest firma Meta Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Przysługuje mi prawo do wglądu, usunięcia, sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania moich danych osobowych, a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Dane będą przetwarzane w zakresie i czasie uzasadnionym prowadzonym procesem rekrutacyjnym i ewentualną dalszą współpracą. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w podanym wyżej zakresie dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jest mi wiadome, że w każdej chwili mogę cofnąć wyrażoną zgodę.
Poszukujesz zdalnej pracy biurowej w domu?Z nami zaczniesz bez doświadczenia z elastycznym grafikiem, wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Do Twoich obowiązków przede wszystkim należeć będzie opieka nad dokumentowaniem danych, analityka internetowa, administracja serwerami, obsługa sklepów internetowych, obsługa baz danych oraz inne prace biurowe.Nasze wymagania:podstawowa umiejętność obsługi komputeraznajomość języka polskiegoukończone 20 latNasza propozycja:wynagrodzenie od 4000złmateriały szkoleniowe oraz wsparciezarobki nawet do 7500zł od trzeciego miesiącaZapraszamy kandydatów!
Poszukujemy pogodnej, twórczej, dynamicznej i przyjaznej osoby na stanowisko opiekuna w językowym żłobku.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Codzienna opieka nad dziećmi w wieku od roku do 3 latOrganizacja zajęć edukacyjnych i zabaw wspierających rozwój emocjonalny, społeczny i poznawczy Dzieci (poszukujemy osób kreatywnych)Codzienny kontakt z Rodzicami i współpraca z nimi i z zespołem współpracowników,aby nasza opieka stała na jak najwyższym poziomieMonitorowanie postępów Dzieci oraz ich samopoczuciaDbanie o bezpieczeństwo oraz higienę Dzieci, a także przestrzeni żłobkaWYMAGAMY:Ukończonego kursu opiekuna do Dzieci w wieku do lat 3Bardzo dobra znajomość języka angielskiegoUdokumentowanego doświadczenia zawodowegoPosiadania aktualnych badań sanitarno-epidemiologicznychZaświadczenia o niekaralnościPozytywnego podejścia do Dzieci, ciepła, empatycznościOFERUJEMY:Umowa: o pracęElastyczne godziny pracyStabilne zatrudnieniePraca w przyjemnej i rodzinnej atmosferzeMożliwość rozwoju zawodowego (kursy/szkolenia)Nowoczesne miejsce pracyJeśli jesteś osobą, która kocha Dzieci i opiekę nad nimi, chce się rozwijać i współtworzyć fajne miejsce - zapraszamy do złożenia CV :)www.zlobekbabyyoda.pl
Dołącz do nas! Praca w Kancelarii Prawno-Finansowej Jesteśmy Kancelarią, która pomaga firmom rozwiązywać problemy finansowe i prawne. Szukamy osób, które chcą się rozwijać w tych obszarach. Kogo szukamy? · Kogoś, kto chce nauczyć się finansów, bankowości i prawa· Osoby, która lubi rozmawiać z ludźmi (telefonicznie!)· Kogoś zmotywowanego do rozwoju i osiągania celów· Studenta (albo osoby, która planuje rozpocząć studia) Twoje zadania: · Kontakt z klientami i pomoc w ich problemach· Praca z managerem nad analizą potrzeb klientów· Doradztwo finansowe· Aktywna sprzedaż usług Co oferujemy? · Atrakcyjne wynagrodzenie – stała pensja + premie· Elastyczne godziny pracy (pon.-pt., 8:00-15:00)· Szansa na awans i rozwój kariery Akademia Rozwoju Kompetencji – nauczymy Cię finansów, bankowości i sprzedażyJeśli chcesz zdobywać doświadczenie w fajnym i szybkim biznesie, to aplikuj teraz!
Jesteśmy nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym działającym na rynku od 2007 roku z lokalizacjami we Wrocławiu, Katowicach, Warszawie i Gdańsku. Kierowca/Kurier laboratorium weterynaryjnego Opis stanowiska: • odbieranie próbek z gabinetów weterynaryjnych na terenie Krakowa i okolic, • praca zmianowa, również w soboty, elastyczny czas pracy. Wymagania: • prawo jazdy kat. B, • doświadczenie oraz znajomość topografii Krakowa i okolic, • wysoka kultura osobista. Mile widziane osoby z północnego rejonu Krakowa: Krowodrza, Bronowice, Prądnik Biały, Azory. Oferujemy: • pracę w ramach umowy zlecenie, • pełne wsparcie i wdrożenie w obowiązki Mile widziane osoby o statusie emeryta.
Firma PEPCO Poland Sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od 1999 roku i zarządza siecią sklepów odzieżowo-przemysłowych. Obecnie - w związku z dynamicznym rozwojem - poszukuje do pracy w sklepie PEPCO w miejscowości,Kraków, Lindego 1 0,5 etatuPolubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci: umowę o pracękorzystne wynagrodzenie na czaspremia za sprzedażrabat pracowniczy do 25%godziny pracy zgodnie z ustalonym grafikiemmożliwość rozwoju i awansuwsparcie przyjaznego zespołuDo Twoich obowiązków należeć będzie: profesjonalna obsługa klientaobsługa kasy fiskalnejrozładunek dostawekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmyJeżeli:masz wykształcenie min. zawodowe (handlowe - mile widziane)lubisz pracować z ludźmiDołącz do zespołu Pepco!
Firma PEPCO Poland Sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od 1999 roku i zarządza siecią sklepów odzieżowo-przemysłowych. Obecnie - w związku z dynamicznym rozwojem - poszukuje do pracy w sklepie PEPCO w miejscowości,Kraków, Medweckiego 2 0,5 etatuPolubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci: umowę o pracękorzystne wynagrodzenie na czaspremia za sprzedażrabat pracowniczy do 25%godziny pracy zgodnie z ustalonym grafikiemmożliwość rozwoju i awansuwsparcie przyjaznego zespołuDo Twoich obowiązków należeć będzie: profesjonalna obsługa klientaobsługa kasy fiskalnejrozładunek dostawekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmyJeżeli:masz wykształcenie min. zawodowe (handlowe - mile widziane)lubisz pracować z ludźmiDołącz do zespołu Pepco!
Sieć Dealerska marki Mercedes-Benz - Sobiesław Zasada Automotive - posiada wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, wysoko wykwalifikowaną kadrę oraz rozbudowaną sieć oddziałów. Firma zajmuje się sprzedażą i serwisem samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Stale rozwija się, dbając o najwyższą jakość obsługi Klienta. Salony i serwisy spełniają najwyższe standardy marki Mercedes-Benz.Więcej ofert pracy znajdziesz na www.zasadaauto.pl/kariera/Jeśli jesteś osobą pełną pasji, zaangażowania oraz wytrwale dążysz do wyznaczonych celów złóż aplikację.Chętnie poznamy Cię osobiście!Miejsce pracy: Kraków, Zawiła 3Opis stanowiska:Obsługa, naprawa bieżąca i diagnozowanie samochodów osobowych marki Mercedes-BenzSporządzenie dokumentacji technicznej zlecenia naprawy zgodnie z procesem serwisowymSamodzielna naprawa w oparciu o technologię producentaKontrola ponaprawcza pojazduWymagania:Wykształcenia minimum średniego, preferowane techniczneDoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Wiedzy z zakresu technicznej budowy pojazdówUmiejętności nawiązywania kontaktów oraz pracy w zespoleZnajomości programów pakietu MS OfficeZnajomości procesów związanych z gospodarką magazynowąCzynnego prawa jazdy kat. BOferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracęSystem szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)Program Rekomendacji PracownikówSpotkania okolicznościowe oraz integracyjnePrywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życieKarta MultiSportNiezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracyAtrakcyjny system wynagrodzeńZainteresowanych zapraszamy do przesyłania CV poprzez APLIKUJ.Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Administratorem danych jest Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o. Sp.j. z siedzibą w Krakowie przy ul. Armii Krajowej 19. Dane będą przetwarzane wyłączenie zgodnie z celami wykazanymi w momencie ich zbierania oraz przetwarzane do czasu odwołania zgody lub ustania wymogu prawnego.
Ważne, z kim pracujesz! Dlatego dołącz do teamu Mobilis i sprawdź naszą ofertę.Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko: Mechanik AutobusowyNasza zajezdnia: Kraków, ul. Na Załęczu 1D (Czyżyny – Łęg)Opis stanowiska:naprawa oraz konserwacja autobusów poprzez montaż i demontaż części zamiennych/zespołów;wykonanie prac naprawczych poza terenem zajezdni (usuwanie awarii autobusów na trasie w ramach pogotowia technicznego);kontrola stanu części mechanicznych;naprawa części zamiennych i zespołów.Oferujemy:Umowę o pracę plus system premiowania w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Pracę na jedną zmianę od poniedziałku do piątku;Dostęp do prywatnej opieki medycznej;Możliwość skorzystania z benefitów takich jak: extra pieniądze na wypoczynek i święta, karta Multisport, ubezpieczenie na życie;Możliwość rozwoju zawodowego;Możliwość wypoczynku wraz z rodziną w naszym ośrodku wypoczynkowym na Mazurach.Wymagania:mile widziane wykształcenie techniczne;doświadczenie w zakresie napraw pojazdów mechanicznych (ciężarówki lub autobusy);znajomość zagadnień mechanicznych z budowy pojazdów;zaangażowanie i dyspozycyjność;umiejętność pracy w zespole;prawo jazdy kategorii B.Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, nie czekaj dłużej! Skontaktuj się z nami już dziś! Wyślij swoje aktualne CV.
Poszukujesz sposobu na dodatkowy zarobek, lub stałą pracę? Trafiłeś we właściwe miejsce.Testuj aplikację, a wypłatę dostaniesz OD razu po każdym teście!NIE wymagamy doświadczenia!Wykonywanie zadań odbywa się w pełni zdalnie, korzystając jedynie z telefonu lub komputera.Opis stanowiska:Praca polega na sprawdzaniu / testowaniu darmowych aplikacji oraz kampanii w interneciePodążasz krok po kroku za instrukcjami i otrzymujesz za to wynagrodzenieZ góry wiesz, ile dostaniesz za przetestowanie danej aplikacji oraz ile czasu to zajmie.Co zyskuję?Atrakcyjne wynagrodzenie 4500 zł ( na początek ) + premieWypłaty realizowane od ręki, po każdym teściePracę zdalną/online z dowolnego miejsca na ziemiElastyczny czas pracy ( pracujesz kiedy i ile chcesz )Wdrożenie i indywidualne wsparcieMożliwość podjęcia współpracy w formie dodatkowej lub stałejCzego oczekujemy od ciebie:ukończone 18 latkomputer lub telefon z dostępem do internetuzaangażowanie i motywacjaJeśli ogłoszenie jest widoczne - jest nadal aktualneNie zwlekaj, tylko zgłoś się do nas klikając "Aplikuj"
Team kuchenny popularnej restauracji na Starym Mieście Molam Thai Canteen & Bar, odznaczonej przez przewodnik Michelin wyróżnieniem BIB Gourmand w 2023 i w 2024 roku poszukuje aktualnie współpracownika na stanowisko:Kucharz produkcyjnyKucharzJesteśmy zainteresowani współpracą tylko z osobami:z doświadczeniem na podobnym stanowisku, które z pasją podchodzą do pracy w kuchni, potrafią pracować w zespole, są sumienne i otwarte na nowe wyzwania, odpowiedzialne, kreatywne i zaangażowane w pracę, potrafią bardzo dobrze organizować swoją pracę i nadzorować pracę teamu kuchennego, utrzymując jednocześnie najwyższe standardy higieny, czystości i bezpieczeństwa.Interesuje nas współpraca długoterminowa - odpadają tzw skoki oraz zatrudnienie na kilka miesięcy.Szukamy osób, które naprawdę lubią pracować na kuchni i nie boją się tabaki.Znajomość kuchni tajskiej/ azjatyckiej nie jest wymagana.Stawki godzinowe będą ustalane indywidualnie i są uzależnione od zdobytego doświadczenia oraz podejścia do wykonywanej pracy. Po okresie próbnym do podstawowej stawki będzie doliczany procent od utargu oraz premie za dobrze wykonaną pracę.Zapewniamy stabilne warunki pracy, prace w kuchni na wysokim poziomie, elastyczny grafik, umowę o prace lub kontrakt B2B po okresie próbnym, oferujemy darmowe obiady pracownicze i zniżki do 50% w obrębie grupy.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich CV przez formularz OLX.Chcielibyśmy jednocześnie poinformować iż skontaktujemy się [ telefonicznie lub emailowo ] tylko z wybranymi osobami aby szerzej omówić szczegóły naszej oferty.Prosimy dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.)".
Manager Restauracji!Jesteś osobą z doświadczeniem w branży gastronomicznej? Masz głowę pełną pomysłów, kreatywne podejście do marketingu i umiesz skutecznie zarządzać zespołem? Jeśli tak, szukamy właśnie Ciebie!Czego oczekujemy?• Doświadczenia na stanowisku managerskim w gastronomii, hotelu.• Umiejętności zarządzania zespołem – potrafisz motywować i budować dobrą atmosferę w pracy.• Kreatywności i świeżych pomysłów – marketing restauracji to Twój żywioł.• Komunikatywności – umiesz rozmawiać z ludźmi i budować relacje, zarówno z klientami, jak i z pracownikami.• Czystego umysłu – odnajdujesz się w sytuacjach wymagających szybkiego i logicznego myślenia.Co oferujemy?• Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000-9000 zł netto(w zależności od doświadczenia i formy współpracy).• Pracę w restauracji, która ceni profesjonalizm i kreatywność.• Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwijania marki.• Przyjazną atmosferę i wsparcie w codziennej pracy.Jeśli czujesz, że to oferta dla Ciebie i chcesz pracować w miejscu, gdzie Twoje pomysły będą miały realny wpływ, wyślij swoje CV Dołącz do nas i pomóż nam rozwijać wyjątkową restaurację!
Praca dodatkowa, na 1/2 etatu. Wydawnictwo muzyczne. Dobra znajomość wszystkich SM, Kumatość, kreatywność, chęć nauki.
Obowiązki:Obsługa klienta Tworzenie, raportów i prezentacji.Tworzenie reklam internetowych obsługa kontWspółpraca z różnymi działami firmy.Nadzór nad dokumentacją i terminowością zadań.Przygotowywanie dokumentów dla klientów w zakresie szkoleńKomunikacja mailowa/pisemna sms z klientemWymagania:Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.Znajomość obsługi komputeraSkrupulatność i odpowiedzialność.Dobre umiejętności interpersonalne.Doświadczenie w pracy biurowej nie jest wymaganeUmiejętność pisemnej rozmowy z klientemZnajomość reklam internetowychUmiejętność logicznego myślenia.podstawowa znajomość social medii
Dla naszego klienta, jednej z największych krakowskich korporacji, szukamy asystenta osoby z niepełnosprawnością.oferujemyumowę o pracę tymczasową,stawkę 40 zł brutto/hpracę 2 dni w tygodniu po 7h w krakowskim biurze w dzielnicy Ruczajdofinansowanie do prywatnej opieki medycznej w Medicoverdofinansowanie pakietów sportowychdarmowy pakiet porad specjalistów z dziedziny prawa/finansów/psychologiizadaniawsparcie osoby z niepełnosprawnością w trakcie wykonywania pracy biurowejpomoc w poruszaniu się w przestrzeniach biurowychpomoc na stołówcepomoc w toalecieoczekujemydyspozycyjności do pracy 2x w tygodniu po 7hdoświadczenia w opiece nad osobami z niepełnosprawnością lub starszymidobrej kondycji fizycznejkomunikatywnościempatii i dyskrecjimile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
ZATRUDNIENIE Cały etatROZPOCZĘCIE Od zarazOSOBA KONTAKTOWA Kamila CharutaLOKALIZACJA Galeria Krakowska, KrakówPonad 160 sklepów, 16 000 pracowników, 120 lat doświadczenia: w międzynarodowej firmie odzieżowej Peek & Cloppenburg, której główne siedziby znajdują się w Wiedniu i Düsseldorfie, tradycyjne wartości spotykają się z dynamicznym środowiskiem pracy. Dla nas moda to nie tylko produkt - to język, który nas łączy. U nas nie jesteś tylko pracownikiem, ale stajesz się częścią naszej społeczności. Społeczności modowej, w której możesz robić to, co naprawdę kochasz. Let's create the future of retail. Together.CO NA CIEBIE CZEKAWspólne kierowanie zespołemPomoc kierownikowi działu w motywowaniu i szkoleniu zespołuWsparcie i współuczestniczenie w realizacji kroków mających na celu zwiększenie sprzedażyZapewnienie przyjaznej i profesjonalnej obsługi klientaProwadzenie regularnej analizy towaru i optymalizacja sali sprzedażowej poprzez wdrożenie wizualnych wytycznych VMKontakt i współpraca z działem zakupu w celu lepszego doboru towarówJAKICH CECH POTRZEBUJEMYPraktyczne doświadczenie, najlepiej w branży tekstylnej, FMCG lub usługowejEntuzjazm dla mody, trendów i lifestyluSilna orientacja na klienta i obsługęWysoki poziom zaangażowania, inicjatywa i praktyczne podejścieUmiejętności organizacyjne i analityczneZnajomość języka niemieckiego i/lub angielskiegoCO OFERUJEMYIndywidualna premia od sprzedażyPremia za polecenie nowego pracownikaSodexo przedpłacona karta na lunchPremia świątecznaZniżka pracownicza w sklepach P&C na terenie PolskiPakiet prywatnej opieki medycznejRozwój osobisty i zawodowyIndywidualny plan karieryDynamiczne środowisko pracy ukierunkowane na zespołowość i odpowiedzialność indywidualnąBezpieczeństwo koncernu rodzinnego o bogatej tradycjiWIĘCEJ INFORMACJI: kariera.peek-cloppenburg.pl
Rozpocznij Karierę w Świecie Finansów! Czy chcesz wkroczyć w świat finansów i zależy Ci na pracy ze specjalistami? Dołącz do nas, zdobądź niezbędne umiejętności z dziedziny finansów i miej realny wpływ na poprawę życia finansowego klientów.O Nas:Jesteśmy Phinance S.A. i inwestujemy w młodych profesjonalistów. Oferujemy elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojego rozkładu zajęć lub innych zobowiązań oraz wsparcie w rozwoju w świecie finansów. Rozpoczniesz karierę jako Doradca Finansowy w naszym zespole, uzyskując wsparcie doświadczonych specjalistów.Twoje Zadania:Doradzanie klientom w sprawach finansowychPozyskiwanie wiedzy o produktach finansowychTworzenie spersonalizowanych planów finansowychWspółpraca z klientami w osiąganiu ich celów Wspieramy Twój Rozwój:Oferujemy regularne szkolenia i wsparcie w zdobywaniu certyfikatów branżowych.Wymagania:Ambicja i chęć naukiZainteresowanie finansami i ekonomiąDobre umiejętności komunikacyjneDostępność min. 30h w tygodniu Co Mamy Dla Ciebie:Elastyczny grafik dostosowany do Twoich innych zobowiązańWynagrodzenie i premie zależne od wynikówSzkolenia i certyfikacje w dziedzinie doradztwa finansowegoWsparcie doświadczonych managerówMożliwość uczestnictwa w konferencjach branżowych i wyjazdach integracyjnychRozpocznij Swoją Przygodę Finansową:Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w dziedzinie finansów i pomagać klientom, wyślij swoje CV. Dołącz do nas i razem kształtujmy przyszłość finansów! Klauzula informacyjna Phinance S.A.Administratorem Twoich danych osobowych jest Phinance Spółka Akcyjna, z siedzibą i adresem w Poznaniu, przy ul Ratajczaka 19 (61-814). Kontakt z administratorem w sprawie procesów rekrutacyjnych jest możliwy poprzez e-mail: agnieszka.balinska.phinance.pl.We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych oraz wykonywaniem praw przysługujących Tobie na mocy RODO możesz kontaktować się z wyznaczonym w Phinance S.A. Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail: iod.phinance.pl.Cel, podstawa, charakter i zakres przetwarzaniaTwoje dane osobowe są przez nas przetwarzane:w celu weryfikacji przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;na podstawie ciążącego na nas obowiązku prawnego, w związku z regulacjami szczegółowymi - art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 221 § 1 kodeksu pracy (dot. zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę i dostarczenia danych objętych ww. przepisem kodeksu pracy, tj. imię/imiona i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Pana/Panią oraz wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jeżeli są one niezbędne Administratorowi do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku) lub na podstawie Twojej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO (dot. zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, kiedy podano więcej danych niż wynika to z ww. przepisu kodeksu pracy lub jeśli oferowana jest inna umowa niż umowa o pracę);przetwarzania obejmuje następujące operacje: zbieranie, pobieranie, utrwalanie, organizowanie, przeglądanie, przechowywanie i usuwanie;Twoje dane przetwarzamy wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji przyjętych celów przetwarzania;przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do zrealizowania celu przetwarzania;możemy przetwarzać Twoje dane identyfikacyjne, adresowe, kontaktowe oraz wszystkie inne podane dokumentach rekrutacyjnych.Okres przetwarzania danychTwoje dane będą przetwarzane przez czas trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji, do czasu cofnięcia zgody, nie dłużej jednak niż przez okres 2 lat. W przypadku zakończenia procesu rekrutacyjnego, gdy nie była wyrażana dodatkowa zgoda na przyszłe procesy rekrutacyjne lub cofnięcia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji, Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w formie archiwizacji, w celach dowodowych, przez okres właściwy dla upływu przedawnienia roszczeń, który wynosić będzie maksymalnie 5 lat.Przysługują Ci następujące prawa:dostępu do danych – prawo do otrzymania informacji czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, o procesie ich przetwarzania oraz prawo do otrzymania kopii przetwarzanych przez nas danych osobowych, które Ciebie dotyczą;sprostowania (poprawiania) danych - prawo żądania niezwłocznego sprostowania dotyczących Ciebie danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;do usunięcia danych w tym prawo do bycia zapomnianym – prawo żądania usunięcia dotyczących Ciebie danych osobowych z naszych zbiorów danych osobowych oraz zbiorów innych administratorów Twoich danych;ograniczenia przetwarzania danych – prawo żądania oznaczenia przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania;wycofania zgody na przetwarzanie danych – jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, możesz ją w dowolnym momencie wycofać;przenoszenia danych - prawo otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dotyczących Ciebie danych osobowych, które nam dostarczyłeś oraz przesłania tych danych innemu administratorowi.Wniosek o realizację przysługujących Tobie praw możesz zgłosić:na adres email Spółki: klient.phinance.pl;na numer telefonu Spółki: 0 616 639 939.We wniosku powinieneś podać dane, które pozwolą nam jednoznacznie Ciebie zidentyfikować.Odbiorcy danychOdbiorcami twoich danych są pracownicy i współpracownicy Phinance S.A., w zakresie niezbędnym do realizacji określonych wyżej celów, a także eRekruter S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa, jako podmiot dostarczający i utrzymujący system eRekruter, służący do wsparcia rekrutacji prowadzonych na rzecz Administratora.Automatyczne podejmowanie decyzji i profilowanieTwoje dane nie podlegają profilowaniu i automatycznemu podejmowaniu decyzji.Przetwarzanie i przekazywanie danych poza EOGNie przekazujemy Twoich danych do innych krajów, w szczególności poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) ani do organizacji międzynarodowych.SkargaW związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Doradca ds. Sprzedaży w Kancelarii Prawnej – Sprzedawaj w stabilnej branży i zarabiaj konkretnie!Lokalizacja: Kraków, biuro stacjonarne Umowa: Umowa o pracę lub zlecenie Wynagrodzenie: Podstawa + wysokie prowizje – realne zarobki na poziomie topowych handlowców! Godziny pracy: Poniedziałek – piątek, weekendy wolneCzym będziesz się zajmować?Pracujesz na ciepłych leadach – klienci znają naszą kancelarię i szukają rozwiązania swoich spraw. Negocjujesz i zamykasz sprzedaż – przedstawiasz gotowe rozwiązania i prowadzisz klientów przez proces. Tworzysz wartość dla klientów – pomagasz ludziom odzyskać należne im pieniądze i rozwiązujesz ich problemy.Działasz w zespole ekspertów – masz wsparcie prawnicze i techniczne, więc możesz skupić się na sprzedaży.Kogo szukamy?Doświadczonych sprzedawców, którzy wiedzą, jak negocjować i przekonywać.Osób zorientowanych na wyniki – tu sprzedaż to konkretne pieniądze! Ludzi, którzy lubią kontakt z klientem i potrafią budować długoterminowe relacje. Ambitnych osób, które chcą rozwijać się w rosnącej branży – im wcześniej dołączysz, tym lepiej.Co oferujemy?Gotowe leady – klienci sami zgłaszają się po nasze usługi, nie musisz szukać na własną rękę. Podstawa + wysokie prowizje – zarabiasz na realnych wynikach, a sufit wynagrodzenia nie istnieje. Rozwój w dynamicznej branży – kancelarie prawne specjalizujące się w odzyskiwaniu pieniędzy rosną w siłę, to idealny moment na dołączenie do zespołu. Silna marka i świetna reputacja – łatwiej sprzedawać, gdy firma jest wiarygodna i skuteczna. Zgrany zespół – dbamy o świetną atmosferę w pracy i wiemy, że wspólny sukces to praca całego teamu. Wygodne biuro w Krakowie – profesjonalne środowisko pracy, ale bez zbędnego korporacyjnego sztywniactwa. Profesjonalne szkolenia – od najlepszych ekspertów, dzięki czemu szybko nabierzesz pewności w sprzedaży.Brzmi dobrze? Aplikuj i zobacz, jak wygląda sprzedaż na najwyższym poziomie!Szukamy dobrych handlowców, którzy chcą rozwijać się w firmie, gdzie sprzedaż naprawdę działa. Mamy zgrany zespół, co nie jest tylko pustym sloganem – potwierdzają to nasze spotkania integracyjne i atmosfera w biurze. Legal Group to miejsce, gdzie możesz zbudować genialną ścieżkę kariery, rozwijając swoje umiejętności sprzedażowe i zarabiając naprawdę dobre pieniądze. Jeśli szukasz stabilności, rozwoju i możliwości pracy w dynamicznym środowisku, dołącz do nas i przekonaj się, że można pracować w miejscu, gdzie ludzie naprawdę się wspierają. Aplikuj już teraz i zrób pierwszy krok w stronę sukcesu!Legal Group – Sprzedajesz, zarabiasz, rozwijasz się!
Jako Doradca/Specjalista Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za sprzedażową i posprzedażną obsługę klientów, a także kontrolę realizacji zamówień. To także mnogość sytuacji, w których będziesz mógł wykazać się zdolnościami interpersonalnymi, przyjaznym podejściem do klientów oraz doświadczeniem w sprzedaży. Przed Tobą ciekawe wyzwania, a wśród nich:profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami,przedstawienie funkcjonalności i atutów mebli oraz możliwości aranżacyjnych,dopasowanie oferty do oczekiwań klienta,sprawna rejestracja oraz obsługa zamówień i płatności,kompleksowa obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgłoszeń reklamacyjnych.praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi.kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klienta.OczekiwaniaJesteś odpowiednim kandydatem, jeżeli:umiesz nawiązywać i budować dobre relacje z innymi,masz pozytywne nastawienie do ludzi, jesteś osobą efektywną w działaniu i dbasz o wysoki standard swojej pracy,chcesz się rozwijać i osiągać sukcesy w sprzedaży.umiejętność pracy z klientemposiadasz wykształcenie minimum średnie.potrafisz obsługiwać komputer i szybko uczysz się nowego oprogramowania.potrafisz być samodzielny, sumienny i terminowy.cenisz wartości takie jak: uczciwość, skromność i szacunek.orientujesz się w branży meblarskiej.O zaletach pracy z namiPraca w Black Red White to nie tylko wyzwania, ale i korzyści:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracędbamy o dobrą atmosferę w pracyświadczenie pieniężne na świętazniżki na firmowe produkty i usługiubezpieczenie grupowe PZU na atrakcyjnych warunkachpreferencyjne ceny pakietów sportowych Medicover Sportwspólnie nie tylko pracujemy, ale dzielimy się doświadczeniamibędziesz pracował w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, niekwestionowanym liderze branżyBranża meblowa dynamicznie się rozwija, tak aby spełniać oczekiwania coraz bardziej wymagających i świadomych klientów. Jeżeli jesteś gotowy na nowe wyzwania i poznanie ludzi, którzy lubią swoją pracę, to nie pozwól byśmy Ciebie przeoczyli! Cieszymy się, że to właśnie Ty czytasz ogłoszenie – aplikuj w łatwy i szybki sposób:
1. Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku?2. Interesuje Cię moda?Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałaś/eś twierdząco - nie trać czasu i wyślij CV!Obawiasz się, że brakuje Ci doświadczenia, ale możesz o sobie powiedzieć, że:- rozmowa z ludźmi sprawia Ci przyjemność- jesteś komunikatywna/y i łatwo nawiązujesz nowe kontakty- jesteś sumienna/y- jesteś pracowita/y- jesteś szczera/yNapisz do nas !Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą z siecią ponad 20 salonów i wieloletnią tradycją w branży mody męskiej.Aktualnie poszukujemy komunikatywnych i ambitnych osób na stanowisko:DORADCA KLIENTA / SPRZEDAWCAw salonie BORGIO w Designer Outlet KrakówZAKRES OBOWIĄZKÓW:profesjonalna obsługa klienta.dbałość o ekspozycję produktów, wygląd i wizerunek salonu.praca z towarem zgodnie ze standardami marki. realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala płatniczego.OFERUJEMY:umowę o pracę w stabilnej firmie.stabilne zatrudnienie.atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy oraz system premiowy.szerokie możliwości rozwoju zawodowego.przyjazną atmosferę i pracę w dynamicznym zespole.
Sales ManagerJesteś liderem z doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu zespołem? Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w dynamicznym środowisku sprzedażowym!Twoje zadania:• Zarządzanie zespołem agentów ubezpieczeniowych.• Realizacja planów sprzedażowych i osiąganie założonych celów.• Aktywna sprzedaż i wsparcie zespołu w działaniach sprzedażowych.• Rekrutacja, wdrażanie i szkolenie nowych członków zespołu.• Raportowanie wyników i ścisła współpraca z Dyrektorem Obszaru Sprzedaży.Oferujemy:• Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.• Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja + premie za wyniki + premie rekrutacyjne).• Wsparcie w procesie wdrożenia i szkolenia rozwijające kompetencje menedżerskie. Indywidualny plan wdrożenia.Konkretny kontrakt managerski• Narzędzia pracy umożliwiające efektywne zarządzanie zespołem.• Przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwoju kariery w strukturach firmy.Czego oczekujemy od Ciebie?• Doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu zespołem – minimum 2 lata.• Umiejętności motywowania i rozwijania współpracowników.• Nastawienia na realizację celów i skuteczności w działaniu.• Doskonałych umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych.• Prawa jazdy kat. B i gotowości do pracy w terenie.
Tchibo to miejsce, w którym oferujemy Klientom produkty różnych kategorii, np. akcesoria do domu, odzież damską i męską, kawę paloną i rozpuszczalną oraz ekspresy do kawy.Na miejscu można również skosztować aromatycznej kawy i zjeść pyszne ciasto.Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Doradcy Klienta w naszym sklepie w Krakowie w wymiarze 3/4 etatuTwój zakres obowiązków:obsługa Klienta,sprzedaż produktów oferowanych przez Tchibo,przygotowywanie napojów i przekąsek zgodnie z recepturami,otwieranie i zamykanie sklepu,odbiór towarów i uzupełnianie produktów na regałach sklepowych,efektywna współpraca z pozostałymi Pracownikami.Nasze wymagania:gotowość do stałej pracy z Klientem,dbałość o przestrzeganie wyznaczonych standardów,pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań,chęć ciągłej nauki i poszerzania swoich kompetencji,zorientowanie na realizację celów sprzedażowych.To oferujemy:umowę o pracę lub umowę zlecenie,atrakcyjne zarobki i premię sprzedażową,dodatkowe benefity pozapłacowe (np. dostęp do kafeterii, zniżka pracownicza na zakupy w Tchibo, comiesięczny zapas kawy, upominek z okazji urodzin),bezpłatną opiekę medyczną, kartę Multisport,stały rozwój poprzez szkolenia,perspektywę awansu w strukturze sklepów lub w centrali,dobrą atmosferę pracy.Jeżeli jesteś zainteresowany/a pracą naszym sklepie w Krakowie, wyślij swoje CV za pomocą przycisku "APLIKUJ TERAZ".
Dla naszego klienta - firmy produkcyjnej o wieloletnim doświadczeniu na rynku - poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. magazynowania. Twoje zadania:Przyjmowanie i wydawanie towaruPrzygotowywanie dokumentacji eksportowejOznaczanie i identyfikacja produktów zgodnie z procedurami firmyKompletowanie zamówieńObsługa wózka widłowegoZarządzanie zapasamiPraca z dedykowanym systemem magazynowymCzego oczekujemy:Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze magazynu, dystrybucji bądź pokrewneUprawnienia na wózek widłowy (UDT)Umiejętność pracy zespołowej Benefity:Praca na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatuAplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danychGrafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329