Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Asystent ds. Marketingu
Asystent ds. Marketingu
307.5 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

DUNEKO to dynamiczna spółka z branży OZE, poszukująca ambitnej i kreatywnej osoby do pełnienia roli Asystenta Dyrektora w Dziale Marketingu.Gwarantujemy wyjątkowe doświadczenie w firmie opartej na najefektywniejszym marketingu w branży.Uprzedzamy!Praca w zawrotnym tempie, multitasking, permanentne wychodzenie ze strefy komfortu.Jeżeli zależy Ci na praktycznej wiedzy, oraz rozwoju, z pewnością jest to miejsce dla Ciebie.Polskie pompy ciepła - Producent - Polska pompa ciepła - Duneko.pl

Asystent ds. marketingu - zdalna dla niepełnosprawnych
Asystent ds. marketingu - zdalna dla niepełnosprawnych
Warszawa 30+ kilka dni temu

My Wspieramy to agencja pośrednictwa pracy, wpisana do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 23087. Naszą specjalizacją jest rekrutacja i zatrudnianie osób z orzeczoną niepełnosprawnością. Łączymy pracodawców z właściwymi pracownikami z orzeczeniem o niepełnosprawności. Dlatego też tę ofertę kierujemy do osób niepełnosprawnych. Naszą rolą jest rekomendacja osób, najbardziej dopasowanych do określonego profilu idealnego kandydata. Jednak to nasz Zleceniodawca decyduje o wyborze określonego kandydata. To Klient podejmuje decyzję o zatrudnieniu wytypowanej osoby. Obecnie dla trzech firm poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent ds marketingu internetowego Zakres obowiązków: * Tworzeniu ciekawych treści, postów, artykułów, grafik. * Publikowanie treści na platformach społecznościowych oraz na stronie internetowej. * Budowanie zaangażowania na portalach społecznościowych. * Pozyskiwanie wartościowych linków zwrotnych. * Udział w opracowywaniu nowych kampanii i działań w social mediach. * Typowanie efektywnych fraz kluczowych pod prowadzone kampanie. Wymagania: * Umiejętność tworzenia i publikacji wpisów w CMS Wordpress - warunek konieczny. * Umiejętność tworzenia oraz publikacji wpisów na portalach społecznościowych - warunek konieczny. *Umiejętność tworzenia grafik w programie Canva - jest warunek konieczny. * Umiejętność pisania treści na różne, swobodne tematy - jest warunek konieczny. * Mile widziana jest umiejętność tworzenia landing page przy wykorzystaniu edytora blokowego Gutenberg. Pracodawcy oferują: * Wynagrodzenie adekwatne do poziomu stanowiska - 3. 010 zł brutto. * Możliwość pracy na część etatu. * Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. * Elastyczne godziny pracy. * Możliwość wykonywania pracy zdalnie, z domu. * Odpowiedzialne i zróżnicowane zadania, umożliwiające rozwój zawodowy. * Szkolenia i wsparcie w pracy.

Asystent ds. Marketingu w Social Media
Asystent ds. Marketingu w Social Media
Gdynia 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 1250 do 2000 zł netto miesięcznie Jesteś pozytywną, pomysłową, poukładaną osobą?Interesujesz się marketingiem w sieci, potrafisz negocjować, chcesz i potrafisz kreować treści w Social Mediach?Czeka na Ciebie niebanalna praca w 1/2 wymiaru godzin.Oferujemy:Ciekawą pracę w wąskim gronie znajomych bez wyścigu szczurów.Rozwój zawodowy w obszarze Social MediaZainteresowanych prosimy o kontakt na email.Napisz kilka słów o sobie, zadaj @ o firmieFirma z Gdyni, działająca w branży influence marketingu, zajmuje się tworzeniem treści foto-videoTwoje zadania:·        Pomoc i koordynacja działań w zakresie realizowania kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.·        Prowadzenie kalendarza, harmonogramu i koordynowanie pracy,·        Realizowanie opisów produktów i usług, publikacja materiałów w Social Media,·        Prowadzenie korespondencji, obsługa poczty,·        Wsparcie w zakresie tworzenia materiałów graficznych i audio-wizualnych·        Reagowanie na pojawiające się potrzeby w ramach prowadzonych projektów sprzedażowych·        Tworzenie prostych raportów i prezentacjiTwoje umiejętności:·        Zdolności komunikacyjne,·        Umiejętność wyznaczania priorytetów·        Lojalność, szczerość·        Umiejętność poruszania się w ramach popularnych portali społecznościowych·        Umiejętność rozdzielania spraw osobistych od zawodowych·        Znajomość pakietu Office, spokojnie nie chodzi o biegłą znajomość excel’a·        Poczucie estetyki wizualnej·        Mile widziane umiejętności graficzne/ montażu video·        Zdolności w copywriting’u i kreatywność będą dodatkowym atutemCo oferujemy?umowę zleceniemożliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinmożliwość zdobycia doświadczeniawolne weekendyCzego oczekujemy?dyspozycyjność mile widziana od zarazznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymBenefity:elastyczny czas pracyszkolenia dodatkowe / możliwość zdobycia nowych umiejętnościDodatkowe informacje:możliwość zawarcia trwałej współpracy w pełnym wymiarze godzinLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

STAŻYSTA/ASYSTENT DS. MARKETINGU I PR
STAŻYSTA/ASYSTENT DS. MARKETINGU I PR
Katowice 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków Współtworzenie działań marketingowych, związanych z budowaniem wizerunku spółki. Współtworzenie treści do materiałów marketingowych (ulotki, foldery reklamowe, prezentacje). Planowanie i prowadzenie komunikacji w SM (Facebook, LinkedIn). Współorganizacja eventów firmowych (konferencje, targi, spotkania biznesowe). Współpraca z firmami zewnętrznymi (agencjami marketingowymi, drukarniami, dostawcami usług i produktów reklamowych). Pisanie i redagowanie tekstów związanych z działaniami marketingowymi. Współtworzenie strategii marketingowej i PR spółki. Współorganizacja eventów i akcji niestandardowych. Współrealizacja bieżących działań z zakresu PR Nasze wymagania Zaangażowanie, Chęć nauki i rozwoju Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej Oferujemy zatrudnienie po okresie stażu/ umowa o pracę kartę multisport, prywatną opiekę zdrowotną ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, wyjazdy integracyjne (3 razy w roku), możliwość podnoszenia kwalifikacji: szkolenia, kursy , studia podyplomowe, paczki świąteczne

Asystent ds. sprzedaży/marketingu w restauracji
Asystent ds. sprzedaży/marketingu w restauracji
Poznań 30+ kilka dni temu

Duża, renomowana restauracja zatrudni asystenta/asystentkę do spraw sprzedaży, eventów, marketingu; organizacji warsztatów kulinarnych Miejsce pracy: Restauracja Dąbrowskiego 42 w Poznaniu słynąca z jakości usług i swojej historii. Obiekt położony jest w sercu poznańskich Jeżyc. Oczekujemy: - doświadczenia na ww. stanowisku - znajomości rynku gastronomicznego (niezbędna podstawowa znajomość - standardów obsługi Gości, obsługi imprez okolicznościowych, - - - najnowszych trendów na tym rynku) - dobrej znajomości rynku medialnego i reklamowego - pracowitości, zaangażowania, bardzo dobrej organizacji pracy własnej - otwartości, komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów - prawa jazdy kat. B - umiejętności pracy pod presją czasu/ odporności na stres - umiejętności podejmowania samodzielnych, szybkich decyzji - umiejętności planowania, delegowania, rozliczania zadań Do głównych zadań będzie należało: Sprzedaż - kształtowanie pozytywnych relacji z obecnymi oraz potencjalnymi - klientami firmy - zawieranie umów z gośćmi na przyjęcia okolicznościowe, ustalanie - szczegółów oraz nadzór nad ich przebiegiem - pozyskiwanie klientów biznesowych na spotkania firmowe Marketing i reklama - utrzymywanie aktualności na stronie www - tworzenie postów i podnoszenie aktywności na Facebooku, Instagramie itp. - pozyskiwanie partnerów w celach promocji restauracji - planowanie i realizacja akcji reklamowo-promocyjnych - tworzenie wydarzeń podnoszących atrakcyjność restauracji - sporządzanie analiz i raportów z realizacji akcji promocyjnych, ocena ich efektywności - współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie w zakresie zakupu - usług i materiałów promocyjnych Wsparcie pracy managera restauracji - kontrola i nadzór nad odbywającymi się imprezami okolicznościowymi i biznesowymi. - rozwiązywanie sytuacji konfliktowych - kontrola pracy kelnerów mająca wpływ na pozytywne postrzeganie restauracji - kompleksowa organizacja i realizacja wydarzeń dla klientów - obsługa klienta (przygotowanie kalkulacji, ofert, umów itp.) - kreacja wydarzeń wraz z tworzeniem ich scenariuszy - wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów Oferujemy: - stałe zatrudnienie, forma prawna dostosowana do potrzeb - wynagrodzenie zależne od umiejętności, zaangażowania oraz posiadanego doświadczenia - pracę w rozwojowym środowisku - posiłki pracownicze - pracę w renomowanej restauracji - wsparcie w problemowych sytuacjach - pracę w miłym, zgranym zespole zapewniającym wieloaspektowy rozwój Osoby zainteresowane ofertą proszę o składanie CV poprzez portal Lento. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Asystent kreatywny ds. marketingu i innowacji Kobo Energy
Asystent kreatywny ds. marketingu i innowacji Kobo Energy
Oława 30+ kilka dni temu

Asystent kreatywny ds. marketingi i innowacji KOBO EnergyJeśli:uwielbiasz “ogarniać” różne sprawy i jesteś postrzegany jako osoba kreatywnaczerpiesz przyjemność z tworzenia i wdrażania nowych pomysłówmyślisz nieszablonowo i podchodzisz do wszystkiego z otwartym umysłemsytuacje problemowe postrzegasz jako wyzwania i szansepotrafisz spojrzeć na dane zagadnienie z różnych perspektywy i generujesz alternatywne rozwiązania“domyślasz” się, że trzeba coś zrobić, zanim ktoś Cię o to poprosi,naturalnie zauważasz szczegóły i detale, których nie widzą inni,szybko myślisz i działasz oraz łatwo przerzucasz swoją uwagę między zadaniami,błyskawicznie uczysz się obsługi nowych programów i aplikacji komputerowych,komfortowo się czujesz, wspierając innych w ich pracy oraz codziennych wyzwaniach,..to być może jesteś osobą, której szukamy! Szukamy bowiem życzliwej oraz świetnie zorganizowanej osoby do roli Kreatywnego Asystenta w KOBO Energy.Kilka słów o nas:Firma KOBO Energy powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by dostarczać sprawdzone rozwiązania. W ciągu ostatnich 10 lat pomogliśmy ponad tysiącu klientów w wyborze odpowiednich rozwiązań dla ich domów lub firm. Zawsze dbamy o to aby klienci oceniali naszą pracę wysoko. Pokazujemy ,że biznes to również odpowiedzialność za świat wokół nas.Twoje zadania na stanowisku Kreatywnego Asystenta:wspieranie pracowników w ich codziennej pracynadzorowanie wdrażanych projektów i innowacjiprowadzenie kont firmowych na portalach społecznościowychaktualizowanie treści na naszej stronie internetowejbudowanie pozytywnego wizerunku firmyprowadzenie działań promocyjnych i marketingowychwspółpraca z firmami zewnętrznymi Wymagania:Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunkiodpowiedziałaś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,posiadasz min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,mile widziane wykształcenie wyższe,umiejętnie i sprawnie korzystasz z programów pakietu Microsoft Officeznasz i korzystasz z narzędzi graficznychznasz i stosujesz narzędzia Google’a: Gmail, Kalendarz, Dokumenty oraz wykorzystujesz inne systemy usprawniające planowanie i wykonywanie zadań.posiadasz umiejętność pracy zespołowejdziałasz samodzielnie i sumiennie Oferujemy:umowa o pracę na 1/2 etatu ,w okresie próbnym na czas określony, potem na stałe czyli na czas nieokreślonywynagrodzenie na początek w zależności od doświadczenia: 1700-2500 zł na rękępraca zdalna - do biura czasami wpadniesz na kawę i krótkie spotkanieprzyjazna atmosfera pracy w małym, zgranym, wspierającym się nawzajem i dobrze współpracującym zespole, wolnym od konfliktów i rywalizacji,ogromne możliwości rozwoju, szkolenia, poszerzanie obszaru kompetencji w oparciu o konkretne i osiągalne kryteria awansu

Asystent/tka ds. marketingu z angielskim (praca zdalna dodatkowa)
Asystent/tka ds. marketingu z angielskim (praca zdalna dodatkowa)
400 zł
30+ kilka dni temu

Firma MGMC-IT.com zatrudni Asystentkę do działu marketingu.Obowiązki:• spotkania video i rozmowy telefoniczne z klientami anglojęzycznymi - są to rozmowy telefoniczne i online z klientami, którzy zgłaszają się z kampanii reklamowych,• pomoc w prowadzeniu kampanii i kontaktu z klientami poprzez LinkedIn i Facebook,• pomoc w tworzeniu materiałów marketingowych do strony internetowej i obsługi landing pages,• uzupełnianie danych w systemie CRM i praca z aplikacjami marketingowymi,• realizacja bieżących zadań administracyjnych i logistycznych.Wymagania:• zainteresowanie lub doświadczenie w marketingu internetowym i/lub kontakcie z klientem, • biegła znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,• Doskonała komunikacja werbalna i pisemna. Umiejętność budowania relacji z klientami. Zdolność obsługi pytań i problemów klientów w sposób profesjonalny.• Zdolność do efektywnego zarządzania czasem i priorytetami. Staranność w realizacji powierzonych zadań.• Chęć nauki i rozwijania się w obszarze marketingu. Gotowość do podejmowania inicjatywy i proponowania nowych rozwiązań.Zapewniamy szkolenia. Praca w przyjaznym środowisku i młodym zespole. Stawiamy na wysoką jakość pracy - bez zacięcia korporacyjnego i jeśli to możliwe - bez stresu :).Praca wykonywana zdalnie. Zadaniowy czas pracy na umowę zlecenie w niepełnym wymiarze godzinowym z możliwością przejścia na pełny etat. Na początek od 1-4 godzin dziennie. Zaakceptujemy również aplikację osoby trakcie studiów (najlepiej związanych z marketingiem).Proszę o kontakt wraz z załączonym CV

ASYSTENT/KA DS. PUBLIC RELATION Z JĘZ. FRANCUSKIM
ASYSTENT/KA DS. PUBLIC RELATION Z JĘZ. FRANCUSKIM
Łódź 30+ kilka dni temu

ASYSTENT/KA DS. PUBLIC RELATION Z JĘZ. FRANCUSKIM Główny zakres odpowiedzialności: • Redagowanie artykułów i informacji na stronę droitpolonais.fr • Prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych • Bieżący kontakt z klientami/partnerami francuskojęzycznymi • Pomoc w organizacji eventów, prezentacji, spotkań w środowisku frankofońskim • Współpraca z Izbami Przemysłowymi i NGO'S • Rozwijanie działalności spółki. Profil zawodowy kandydata/kandydatki: • Absolwent/ka filologii romańskiej, lingwistyki dla biznesu, dziennikarstwa międzynarodowego, marketingu i zarządzania, stosunków międzynarodowych lub kierunków pokrewnych • Znajomość języka francuskiego na poziomie C1 • Doświadczenie w tłumaczeniu tekstów z/na język francuski • Praktyczna znajomość programów do edycji grafiki i zdjęć • Aktywna obecność w mediach społecznościowych oraz zrozumienie ich specyfiki. • Umiejętność pracy w zespole • Chęć nauki i rozwoju • Umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie. Pracodawca oferuje: • Pracę na pełny etat w środowisku międzynarodowym • Codzienny kontakt z językiem francuskim • Szansę na rozwój osobisty i zawodowy w młodym, przyjaznym zespole. Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV : w tytule proszę wpisać: ASYSTENT/KA DS. PUBLIC RELATION Z JĘZ. FRANCUSKIM oraz Imię i Nazwisko

Asystent ds. produktu / Product Assistant
Asystent ds. produktu / Product Assistant
30+ kilka dni temu

PHU Jubiler jest właścicielem sieci ponad 120 butików SWISS zlokalizowanych w najlepszych centrach handlowych w Polsce i znanych na naszym rynku już od 20 lat. W swoim portfolio posiadamy zegarki sygnowane nazwiskami najsłynniejszych światowych projektantów - Tommy’ego Hilfigera, Hugo Bossa, Michaela Korsa, Karla Lagerfelda czy Giorgio Armaniego, cenione marki modowe - Hugo, Lacoste, Lee Cooper, Rosefield, Bering czy Ice-Watch, jak również marki szwajcarskie jak Roamer, Swiss Military Hanowa, Claude Bernard. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: Asystent ds. produktu / Product Assistant Lokalizacja: Warszawa, ul. Poleczki Ta praca jest dla Ciebie, jeśli: - posiadasz głowę pełną pomysłów, jesteś przedsiębiorczy, samodzielny, a do powierzanych zadań podchodzisz z entuzjazmem, - bardzo dobrze komunikujesz się w języku angielskim, - masz min. 2-letnie doświadczenie w Dziale Produktu lub Zakupów - znasz pakiet MS Office - posiadasz dobrą organizację pracy, jesteś samodzielny i konsekwentnie dążysz do celu - masz poczucie odpowiedzialności i gotowości do podejmowania decyzji, - posiadasz umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków na podstawie liczb i raportów Zadania: - czynny udział w procesie tworzenia i wprowadzania produktów na rynek - ustalanie polityki cenowej dla powierzonych grup produktów - tworzenie i zarządzania kodami produktów - przygotowanie i dbałość o dokumentację techniczną - aktywna współpraca z działami: handlowym, logistyki, marketingu - analiza kosztowa wprowadzanych produktów - analiza trendów rynkowych, działań konkurencji oraz potrzeb klientów Co dajemy w zamian: - umowę o pracę, niezbędne narzędzia do pracy: komputer, telefon, itp. - możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie zarządzania marką - pracę w firmie, która stawia na ciągły rozwój - pracę w młodym, ambitnym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze, - atrakcyjne zniżki na zakup produktów firmowych. Chcesz dołączyć do naszego zespołu pasjonatów i wspólnie z nami budować silną markę? Nie czekaj, aplikuj już teraz! Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem poniższego formularza. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PHU JUBILER Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-822, ul. Poleczki 13, moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.