Młodszy specjalista ds. e-commerce
Opis oferty pracyJesteśmy jednym z wiodących producentów Tekstyliów domowych, ogrodowych i dekoracji w Polsce. Tworzymy zgrany zespół współpracowników, dążących do wspólnego celu. Prowadzimy kanał hurtowy i współpracujemy z wieloma sieciami handlowymi w Polsce i za granicą, oraz działamy w szeroko pojętym E-commerce, gdzie potrzebujemy Twojego wsparcia! Poszukujemy pasjonatów i/lub osób z doświadczeniem. Zakres obowiązków: · dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel) · zaangażowanie i pomysłowość · rozwinięte umiejętności analityczne i organizatorskie, a przede wszystkim poczucie estetyki · administracja i rozwój sklepu internetowego · działania marketingowe, dbanie o pozytywny wizerunek firmy Nasze wymagania: · podstawowa wiedza z zakresu marketingu internetowego, Kreatywność · doświadczenie na podobnym stanowisku · szybkość działania i fajne efekty pracy · umiejętność pracy zespołowej · umiejętność ustalania priorytetów i realizowanie kilku zadań równolegle (czasem tak bywa, ważne, by się nie poddawać ) · gotowość do pracy stacjonarnej · znajomość oprogramowania: Baselinker, Subiekt GT · praktyczna znajomość platform sprzedażowych – Amazon, Erli, Emag Mile widziane: doświadczenie w e-commerce w sektorze B2B lub/i B2C umiejętność wyszukiwania informacji pożądane doświadczenie ze sklepami internetowymi SHOPER lub podobnych jako Admin doświadczenie. z wystawianiem aukcji na platformach Marketplace To oferujemy: · dowolną formę współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie, współpracy B2B, inne) · możliwość wdrażania swoich pomysłów w dziale, · rabat pracowniczy na wszystkie produkty firmy! · dużą otwartość oraz wsparcie doświadczonego zespołu · umowę o pracę na pełen etat (po okresie próbnym) · pracę w regularnych godzinach 8:00 – 16:00 (poniedziałek – piątek) · pracę w trybie stacjonarnym (odpowiednio wyposażone stanowisko pracy) · wynagrodzenie adekwatne do Twojej wiedzy, doświadczenia a przede wszystkim tego co wniesiesz do naszego zespołu · pracę w zgranym zespole, w tylko pozytywnej atmosferze Zapraszamy już teraz wszystkich zainteresowanych kandydatów spełniających powyższe kryteria do przesyłania CV ze zdjęciem w tym serwisie. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Marka Kelton to znany w całej Europie producent sprzętu i wyposażenia dla siłowni i klubów fitness. Dostarczamy sprzęt zarówno dla siłowni domowych (linia Home & Heavy) oraz w pełni profesjonalny (linia Pro) sprzęt dla największych i najpopularniejszych klubów fitness oraz siłowni na terenie całego świata. Świadczymy także usługi projektowania siłowni oraz ich kompletnego doposażania. Nasz sprzęt produkowany jest w Polsce w naszym zakładzie w Dąbrówce. W związku z dynamicznym rozwojem naszej marki poszukujemy : Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copywriting) Poszukujemy specjalisty do wsparcia naszego działu marketingu Zakres obowiązków: Obsługa popularnych portali aukcyjnych – allegro, amazon, eBay Obsługa i aktualizacja oferty w ramach naszego e-commerce Obsługa portali społecznościowych – m.in.. Facebook, Instagram, Redagowanie tekstów – postów do w-w kanałów, a także do opisów nowych produktów Poszukiwanie i wdrażanie nowych kanałów komunikacji oraz rozwiązań usprawniających procesy sprzedażowe Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Aktywny udział w przygotowywaniu materiałów marketingowych Bieżąca analiza działań konkurencji Wymagania: Znajomość podstaw funkcjonowania systemów e-commerce Dobra znajomość obsługi i mechanizmów funkcjonowania ww. portali i kanałów social media Umiejętności obróbki graficznej, kreatywność i zmysł plastyczny Umiejętność tzw. „lekkiego pióra” – przydatna podczas redagowania Otwartość komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej Dobra znajomość obsługi komputera – praca w środowisku Windows, dobra znajomość pakietu Office (lub wersji alternatywnych) Inicjatywa w działaniu i samodzielność Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie Mile widziana – Znajomość języka angielskiego Mile widziana – znajomość zagadnień fitness Mile widziane – umiejętności analityczne Mile widziane – znajomość podstaw HTML i CSS Oferujemy Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Aktywny udział w kreowaniu kampanii i wizerunku marki – możliwość realizowania własnych pomysłów Szkolenie w zakresie stosowanych przez nas rozwiązań Indywidualne stanowisko pracy wyposażone w niezbędny sprzęt Możliwość przyuczenia zawodu i rozwoju kompetencji - Wsparcie techniczne i merytoryczne specjalistów Praca w miłej i ciekawej atmosferze Mile widziane portfolio - prosimy o przesłanie razem z formularzem, bądź umieszczenie URL w CV. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Polska firma odzieżowa A&B Produkcja sp. z o.o. wchodząca w skład GRUPY STEP zatrudni Młodszego Specjalistę ds. Marketingu do nowo powstałej marki odzieżowej. Nazwa stanowiska: Młodszy Specjalista ds. Marketingu marki odzieżowej Miejsce pracy: Opole Twoje zadania: • Budowanie wizerunku i świadomości marki na zewnątrz • Przygotowywanie i realizowanie planów promocyjnych i strategii • Realizacja działań marketingowych i komunikacji • Poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych • Opracowywanie i wdrażanie nowych promocji • Monitorowanie wyników działań i przygotowywanie odpowiednich zestawień • Kontrola budżetu marketingowego • Współpraca z grafikami, • Prowadzenie social mediów marki odzieżowej • Współpraca z project managerem • Współpraca z działem e-commerce • Wsparcie działu handlowego • Raportowanie postępów w projektach Oczekujemy: • Praktycznej wiedzy z zakresu social media • Umiejętności w opracowywaniu angażujących treści • Wyszukiwania i nawiązywania kontaktu z influencerami • Negocjowania warunków współpracy • Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym • Znajomości pakietu MS Office • Komunikatywności, kreatywności i zaangażowania Oferujemy: • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i kompetencji i efektów pracy • Możliwość rozwoju zawodowego w branży odzieżowej • Udział w innowacyjnym i unikatowym projekcie odzieżowym • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Pracę w zgranym, otwartym i młodym zespole • Luźny dress code • Dofinansowanie do Karty Multisport • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego WARTA. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub na adres: @ Wymagane dokumenty: CV List motywacyjny Informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że współadministratorem danych jest J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Polska firma odzieżowa A&B Produkcja sp. z o.o. wchodząca w skład GRUPY STEP zatrudni Młodszego Specjalistę ds. Marketingu do nowo powstałej marki odzieżowej. Nazwa stanowiska: Młodszy Specjalista ds. Marketingu marki odzieżowej Miejsce pracy: Opole Twoje zadania: • Budowanie wizerunku i świadomości marki na zewnątrz • Przygotowywanie i realizowanie planów promocyjnych i strategii • Realizacja działań marketingowych i komunikacji • Poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych • Opracowywanie i wdrażanie nowych promocji • Monitorowanie wyników działań i przygotowywanie odpowiednich zestawień • Kontrola budżetu marketingowego • Współpraca z grafikami, • Prowadzenie social mediów marki odzieżowej • Współpraca z project managerem • Współpraca z działem e-commerce • Wsparcie działu handlowego • Raportowanie postępów w projektach Oczekujemy: • Praktycznej wiedzy z zakresu social media • Umiejętności w opracowywaniu angażujących treści • Wyszukiwania i nawiązywania kontaktu z influencerami • Negocjowania warunków współpracy • Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym • Znajomości pakietu MS Office • Komunikatywności, kreatywności i zaangażowania Oferujemy: • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i kompetencji i efektów pracy • Możliwość rozwoju zawodowego w branży odzieżowej • Udział w innowacyjnym i unikatowym projekcie odzieżowym • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Pracę w zgranym, otwartym i młodym zespole • Luźny dress code • Dofinansowanie do Karty Multisport • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego WARTA. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub na adres: @ Wymagane dokumenty: CV List motywacyjny Informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że współadministratorem danych jest J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Opis oferty pracyLIBRUS #inspirujeMY Młodszy specjalista ds. e-marketingu Co będziesz u nas robić? - przygotowywać oferty współpracy dla naszych klientów i partnerów - nawiązywać kontakty i budować relacje z klientami korporacyjnymi i agencjami reklamowymi - sprzedawać powierzchnie reklamowe oraz kampanie on-line na portalach Librus - wspierać dział w realizacji kampanii reklamowych on-line Czego szukamy u kandydatów? - komunikatywności i dużej ilości pozytywnej energii - bardzo dobrej organizacji pracy własnej - umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych - zainteresowania tematyką e-commerce - doświadczenia w obsłudze klienta Coś więcej o stanowisku... - współpracujemy z topowymi markami - proponujemy umowę o pracę – zatrudnienie od zaraz - wynagrodzenie - 4300 zł brutto + premia - pracujemy na jedną ranną zmianę w godzinach 7:30 – 15:30 - w standardzie karta Multisport Plus oraz siatkówka w każdy czwartek w pobliskim liceum, zajęcia z języka angielskiego online raz w tygodniu, duży bezpłatny parking, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy, w piątek - krótszy dzień pracy! Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Wyślij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego. 2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną. 3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego. 4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym. 5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna! Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego inspirującego zespołu! Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń – @ lub 609 - pokaż numer telefonu - (Magda). Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – przez okres 3 lat od dnia odpowiedzi na ofertę pracy, a po upływie tego okresu, jeżeli ponownie wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych, przez wskazany przez Ciebie okres, chyba, że wcześniej wyrażoną zgodę wycofasz. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
LIBRUS #inspirujeMY Młodszy specjalista ds. e-marketingu Co będziesz u nas robić? - przygotowywać oferty współpracy dla naszych klientów i partnerów - nawiązywać kontakty i budować relacje z klientami korporacyjnymi i agencjami reklamowymi - sprzedawać powierzchnie reklamowe oraz kampanie on-line na portalach Librus - wspierać dział w realizacji kampanii reklamowych on-line Czego szukamy u kandydatów? - komunikatywności i dużej ilości pozytywnej energii - bardzo dobrej organizacji pracy własnej - umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych - zainteresowania tematyką e-commerce Coś więcej o stanowisku... - współpracujemy z topowymi markami - proponujemy umowę o pracę – zatrudnienie od zaraz - pracujemy na jedną ranną zmianę w godzinach 7:30 – 15:30 - w standardzie karta Multisport Plus oraz siatkówka w każdy czwartek w pobliskim liceum, zajęcia z języka angielskiego online raz w tygodniu, duży bezpłatny parking, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy, w piątek - krótszy dzień pracy! Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Wyślij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego. 2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną. 3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego. 4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym. 5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna! Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego inspirującego zespołu! Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń – @ lub 609 - pokaż numer telefonu - (Magda). Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – przez okres 3 lat od dnia odpowiedzi na ofertę pracy, a po upływie tego okresu, jeżeli ponownie wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych, przez wskazany przez Ciebie okres, chyba, że wcześniej wyrażoną zgodę wycofasz. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
Jesteśmy sklepem internetowym zajmującym się dystrybucją akcesoriów wnętrzarskich. Działamy na rynku od 2017 roku i jest to nasz owoc zamiłowania do skandynawskiego designu oraz naturalnych, pięknych i funkcjonalnych produktów. Nieustannie się rozwijamy i rozszerzamy działalność na międzynarodowych rynkach.Praca z nami ma być efektywna, prosta i przynosić radość. Stawiamy na najnowocześniejsze technologię, AI & Digitalizacja to podstawa naszej firmy. Wiemy jak ważne jest tworzenie tekstów, które przyciągają uwagę i wpływają na sukces naszych projektów, dlatego pragniemy zaprosić kreatywnego i entuzjastycznego pasjonata do naszego zespołu jako Młodszy Specjalista ds. SEO i Copywriting.Miejsce pracy Praca stacjonarna: Biuro / Showroom Skandynawskie Uchwyty by Mood Nook Sp. z o.o., Równa 19D, 80-067 Gdańsk Opis stanowiskaTworzenie atrakcyjnych treści samodzielnie i z wykorzystaniem najbardziej efektywnych i nowoczesnych narzędzi (np. chatGPT).Przeprowadzanie analizy słów kluczowych i konkurencji w celu identyfikacji możliwości optymalizacji treści.Optymalizacja treści na stronie internetowej pod kątem wybranych słów kluczowych i fraz.Tworzenie atrakcyjnych tytułów i opisów meta.Wdrażanie strategii link building.Monitorowanie i analiza wyników SEO oraz dostosowywanie strategii w oparciu o analizę danych.Praca nad strategią copywritingową, tworzenie tekstów reklamowych i promocyjnych.Współpraca z innymi członkami zespołu marketingowego w celu osiągnięcia celów marketingowych.WymaganiaZaangażowanie w powierzone projekty i odpowiedzialnośćSamodzielnośćDobra organizacja pracy i terminowośćPoczucie estetyki i zamiłowanie do designuZnajomość branży wystroju wnętrz (mile widziane)KreatywnośćBardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmieUmiejętność copywritinguZnajomość narzędzi SEOPasja i umiejętność pisania tekstów – tzw. „lekkie pióro”Entuzjazm i chęć Wysoka kultura osobistaOtwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów w pracy zespołowejZnajomość narzędzi analitycznych, w tym Google AnalyticsDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)Zainteresowanie i chęć uczenia się w dziedzinie SEO i copywriting,Ciekawość do szukania nowych rozwiązań, testowania, analizowania OferujemyStabilną prace na pełen etat w godzinach biurowych (8-16) od pn.-pt.100% wolnych weekendówUmowę o pracęPracę w zgranym, wspierającym się zespole, nieformalną atmosferęPrzyjazne środowisko pracy w skandynawskiej kulturze organizacyjnejPłaska struktura organizacyjna, możliwość wpłynięcia na rozwój firmyWdrożenie do pracy i możliwość rozwoju własnych kompetencji Wysokie standardy i najnowocześniejsze narzędzia pracyWynagrodzenie w zależności od zaangażowania i umiejętnościPremia uznaniowaBonus rocznyCykliczne imprezy integracyjneEventy okolicznościowePakiet Multi SportPakiet Multi Life Jeśli potrafisz sprawnie tworzyć atrakcyjne teksty z wykorzystaniem narzędzi SEO, AI i digitalizacji, jesteś entuzjastyczną osobą, żądną wiedzy oraz rozwoju, to mamy dla Ciebie pracę!Dołącz do naszego zespołu w dziale Marketingu i rozwijaj swoją karierę w ekscytującym świecie e-commerce. Razem będziemy budować sukces naszej firmy. Czekamy na Twoją aplikację!Wyślij CV wraz z krótką autoprezentacją.Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli RODO. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA/TKA DS. SEO (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę lub B2B, • możliwość pracy zdalnej, • pracę z dużymi i znanymi markami • dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne • kurs języka angielskiego • pakiet benefitów (opieka medyczna Luxmed i Multisport) • niezapomniane wyjścia i imprezy integracyjne • przyjazną atmosferę :) TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Optymalizacji stron internetowych • Opracowywaniu strategii SEO dla klientów • Analizie efektów prowadzonych działań • Tworzenia tygodniowych, miesięcznych raportów oraz analiz dla klientów • Współtworzeniu ofert • Monitoringu prowadzonych kampanii SEO • Opracowywaniu wytycznych SEO dla deweloperów klientów SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie SEO oraz link buildingu • interesujesz się nowymi trendami w branży SEO oraz e-commerce • znasz narzędzia takie, jak: Google Search Console, Google Analytics, Screaming Frog, Clusteric Search Auditor , Majestic, Ahrefs, Senuto • masz podstawową znajomość HTML oraz CSS • cechuje Cię logiczne myślenie, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność • dobrze znasz pakiet Microsoft Office, zwlaszcza Microsoft Excel MILE WIDZIANE: • Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych • Znajomość programów do automatyzacji pracy • Znajomość języka angielski na poziomie co najmniej dobrym • Możesz pochwalić się praktyczną znajomością Google Tag Manager Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV ! Aplikuj --> https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=5e063fe86e8c4417886c4a32ad23a227 Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.