Sortowanie:
Znaleziony: 35 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Praca- specjalista ds. social media/marketingu
Praca- specjalista ds. social media/marketingu
nowe Poznań 30+ kilka dni temu

Kancelaria Czyżewski Nowojski Ostaszewski Sp. k. z siedzibą w Poznaniu zatrudni osobę do obsługi mediów społecznościowych oraz stron internetowych w wymiarze ½ etatu. Jesteśmy młodą, prężnie rozwijającą się kancelarią adwokacką z głową pełną pomysłów na dalszy rozwój. Nasze główne marki: Kancelaria Czyżewski Nowojski Ostaszewski Sp.k. Ostaszewski Kredyty Frankowe Nowojski Czyżewski Restrukturyzacja Firm Do zakresu obowiązków należy: - Prowadzenie mediów społecznych kancelarii oraz WWW kancelarii, - Znajomość administracji Wordpress, - Znajomość adwords, - Facebook ads, - Google Analytics, - Podstawowa znajomość programów graficznych adobe photoshop, canva. Wymagamy: Samodzielności, kreatywności oraz zaangażowania w powierzone zadania,Doświadczenia w prowadzeniu moderacji na kanałach social media (przede wszystkim Facebook),Bardzo dobrej organizacji pracy, Oferujemy: Stabilną zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia/pracę/b2b,Elastyczność czasu pracy,Przejrzysty system wynagradzania i premiowania,Pracę w młodym, energicznym zespole.CV Prosimy przesyłać na adres k.kowalczyk@cno-legal.pl

Specjalista ds. marketingu i social media
Specjalista ds. marketingu i social media
Zabrze 30+ kilka dni temu

icube.pl sp. z o.o.ul. Gabriela Narutowicza 2/441-800 ZabrzeSzuka Specjalista ds. marketingu i social mediaTwój zakres obowiązkówSamodzielne tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych Facebook AdsPlanowanie i realizacja kompleksowych strategii marketingowych w social media z wykorzystaniem Facebooka oraz InstagramuBieżąca komunikacja z klientami i użytkownikami w kanałach social media (odpowiadanie na zapytania, moderowanie komentarzy – rola administratora strony i grupy)Opieka nad kanałem brandu na YouTubeWsparcie działu content marketingu – przygotowanie specjalistycznych artykułów o różnorodnej tematycePrzygotowanie opisów produktowych na potrzeby e-commerceAnaliza trendów, rynku i konkurencji oraz liczbowe podejście do realizowanych działań content marketingu i social mediaWymaganiaMin. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kampanii Facebook AdsBardzo dobra znajomość aplikacji Instagram, Facebook, YouTubeUmiejętność wykorzystania grup Facebookowych do celów marketingowychDoświadczenie w tworzeniu i publikowaniu angażujących treściDobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (mile widziana)Wysokie umiejętności edytorskie i copywriterskieZaangażowanie, samodzielność i rzetelnośćUmiejętność analizy danych i obsługi narzędzi pomagających uzyskać wyższy współczynnik konwersjiKreatywność i inicjatywaTerminowośćSamodzielność w pracy i bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Koniecznie załącz portfolio lub prześlij nam przykłady swoich działań w social media! Oferujemyumowa o pracę / umowę zlecenie,praca na miejscu w biurze - centrum Zabrza (praca zdalna możliwa w wymiarze max 40% czasu pracy),możliwość rozwoju w marketingu internetowym,stabilne warunki zatrudnienia,przyjazna atmosfera w młodym zespole,możliwość realizacji autorskich pomysłów.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000)").

Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. marketingu internetowego
Kostrzyn nad Odrą 30 dni plecy

OtherTees oferuje swoim klientom limitowane edycje odzieży z niepowtarzalnymi wzorami, które projektują artyści z całego świata. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. marketingu internetowego. Jeśli chcesz rozwijać się w kierunku reklamy internetowej i działać w branży e-commerce, zapraszamy do aplikowania! Do Twoich obowiązków będzie należeć: - zwiększanie sprzedaży marki poprzez działania marketingowe - prowadzenie kampanii Facebook Ads i Google Ads - prowadzenie firmowych profili social media (fanpage FB i profil Instagram) - prowadzenie kampanii email marketingowych - zarządzanie treściami stron produktowych - przygotowywanie materiałów reklamowych na social media - współtworzenie strategii marketingowej i komunikacji marki w kanałach social media - współpraca przy tworzeniu grafik i zdjęć dla działu marketingu Kompetencje, których szukamy: - znajomość narzędzi Facebook Ads i Google Ads - znajomość Google Analytics - doświadczenie w prowadzeniu fanpage Facebook, profil Instagram, mile widziane - dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Oczekujemy: - zorganizowania, sumienności, kreatywności - zaangażowania i ambitnego podejścia - znajomość zagadnień reklamy i marketingu Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - praca 7-15 - pracę w młodym i zgranym zespole - udział w szkoleniach - możliwość rozwoju w kierunku digital marketingu Odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia. Prosimy o dopisanie w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie, archiwizowanie moich danych osobowych przez OtherTees Krystian Żmijewski w celu realizacji obecnego i przyszłego procesu rekrutacji i selekcji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)".

specjalista mark internetowego w biurze nieruchomosci
specjalista mark internetowego w biurze nieruchomosci
30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Marketingu [rekrutacja online] NIERUCHOMOŚCI Miejsce pracy: Wrocław Opis stanowiska: specjalista do spraw marketingu internetowego w biurze nieruchomości Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kreowanie wizerunku ofert i wspieranie sprzedaży, co wiąże się z bezpośrednim wynikiem całej firmy. Do Twoich obowiązków należeć będzie: - tworzenie kampanii i strategii marketingowych dla nowych ofert , - analiza efektywności prowadzonych działań, - komunikacja i raportowanie wyników kampanii, - współpraca i dzielenie się pomysłami i wiedzą z zespołem, - wypracowanie silnej i rozpoznawalnej marki, Brzmi ciekawie? Zobacz, czego od Ciebie oczekujemy: - doświadczenia, min. rok (pochwal się swoimi sukcesami, projektami i otwartą głową) - mile widziana branża Nieruchomości, - umiejętności w obszarze social media, - umiejętności analitycznych, - wiedzy z zakresu marketingu i wsparcia sprzedaży, - lekkiego pióra oraz poczucia estetyki. A dla Ciebie oferujemy: - ciekawą pracę - możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzania posiadanych kompetencji. Czas Pracy - 1 raz w tygodniu do ustalenia godziny i dniu i sposób pracy (dodatkowa) - praca Plac Solny 14 Wrocław Stare Miasto

Specjalista ds. mediów społecznościowych z językiem angielskim
Specjalista ds. mediów społecznościowych z językiem angielskim
Zabrze 30+ kilka dni temu

icube.pl sp. z o.o.ul. Gabriela Narutowicza 2/441-800 ZabrzeSzuka Specjalista ds. mediów społecznościowych z językiem angielskimTwój zakres obowiązkówSamodzielne tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych Facebook AdsPlanowanie i realizacja kompleksowych strategii marketingowych w social media z wykorzystaniem Facebooka oraz InstagramuBieżąca komunikacja z klientami i użytkownikami w kanałach social media (odpowiadanie na zapytania, moderowanie komentarzy – rola administratora strony i grupy)Opieka nad kanałem brandu na YouTubePrzygotowanie tłumaczeń na język angielski (artykuły blogowe, opisy produktowe)Wsparcie działu content marketingu – przygotowanie specjalistycznych artykułów o różnorodnej tematycePrzygotowanie opisów produktowych na potrzeby e-commerceAnaliza trendów, rynku i konkurencji oraz liczbowe podejście do realizowanych działań content marketingu i social mediaWymaganiaMin. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kampanii Facebook AdsBardzo dobra znajomość aplikacji Instagram, Facebook, YouTubeUmiejętność wykorzystania grup Facebookowych do celów marketingowychDoświadczenie w tworzeniu i publikowaniu angażujących treściBardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)Wysokie umiejętności edytorskie i copywriterskieZaangażowanie, samodzielność i rzetelnośćUmiejętność analizy danych i obsługi narzędzi pomagających uzyskać wyższy współczynnik konwersjiKreatywność i inicjatywaTerminowośćSamodzielność w pracy i bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Koniecznie załącz portfolio lub prześlij nam przykłady swoich działań w social media! Oferujemyumowa o pracę / umowę zlecenie,praca na miejscu w biurze - centrum Zabrza (praca zdalna możliwa w wymiarze max 40% czasu pracy),możliwość rozwoju w marketingu internetowym,stabilne warunki zatrudnienia,przyjazna atmosfera w młodym zespole,możliwość realizacji autorskich pomysłów.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000)").

Specjalista ds. marketingu social media
Specjalista ds. marketingu social media
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis Stanowisko: Specjalista ds. marketingu social media Miejsce pracy: Warszawa Poszukujemy osoby samodzielnej i kreatywnej, której praca głównie będzie polegać na tworzeniu kampanii reklamowych generujących leady na produkty inwestycyjne. Idealny kandydat to osoba: Z doświadczeniem w planowaniu i wdrażaniu kampanii w social mediach (Facebook, Instagram, inne). Z doświadczeniem w branży inwestycyjnej Cechująca się wysoką kulturą osobistą Potrafiąca efektywnie organizować pracę Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat Przejrzysty system premiowania oparty o ścieżkę kariery Pracę w prestiżowym punkcie w Warszawie w doświadczonym międzynarodowym zespole Możliwość awansu w międzynarodowej strukturze Wewnętrzny program rozwoju Prosimy o dopisanie klauzuli w CV: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000 ze zm.)

Specjalista ds. digital marketingu
Specjalista ds. digital marketingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2020 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 60000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie dla Naszego Klienta, firmy tworzącej oprogramowanie, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. digital marketingu Zakres obowiązków: • Wsparcie działu marketingu w codziennych obowiązkach (związanych głownie z online marketingiem) • Prowadzenie kampanii marketingowych w szczególności Facebook Ads, Google Ads, Linkedln Ads. • Zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami komunikacji, a także budowanie i utrzymywanie taktyk komunikacyjnych i kontaktów (media społecznościowe, poczta elektroniczna, Internet) • Dostarczanie treści do mediów społecznościowych (przygotowywanie postów na FB I LinkedIn oraz publikacja treści na YT). • Budowanie strategii i planów mediów społecznościowych oraz ich realizacja • Tworzenie materiałów reklamowych, aktualizowanie wewnętrznych stron internetowych, szablonów i blogów • Przygotowanie materiałów graficznych i wideo na potrzeby social mediów I innych kanałów • Planowanie i koordynowanie wydarzeń, konferencji branżowych wraz z partnerami biznesowymi • Przygotowywanie i analiza raportów dotyczących efektywności działań marketingowych • Współpraca z agencjami zewnętrznymi. Wymagania: • Doświadczenie w pracy w obszarze marketingu online • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego • Zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Power Point, Excel) • Zainteresowanie narzędziami marketingu internetowego: CMS, narzędzia analityczne. • Umiejętność tworzenia prostych materiałów graficznych i audiowizualnych • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne • Samodzielność i inicjatywa w działaniach • Kreatywność • Pasja do marketingu • Student lub absolwent studiów w zakresie marketingu, finansów/rachunkowości, handlu, administracji biznesowej lub informatyki - mile widziane Oferujemy: • Umowa o pracę • Stabilne zatrudnienie na pełen etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17) • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia • Benefity pozapłacowe • Praca w międzynarodowym środowisku w globalnej i rozpoznawalnej firmie • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki • Lokalizacja: Mokotów

Specjalista ds. marketingu / grafik
Specjalista ds. marketingu / grafik
Kalwaria Zebrzydowska 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na jednoosobowe stanowisko: specjalista ds. marketingu / grafik komputerowy. Praca tylko stacjonarnie w siedzibie firmy!Jesteśmy firmą produkującą fronty meblowe, panele 3D, parapety wewnętrzne itp. Zajmujemy się także dystrybucją akcesoriów meblowych. Poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko marketingowe. Szukamy osoby, która rozumie marketing, zna się na social mediach, ma koncepcję na to, w jaki sposób budować oraz zwiększać świadomość marki. Co będzie należało do Twoich obowiązków?przygotowywanie materiałów do druku (ulotki, foldery, katalogi, materiały promocyjne, wizytówki itp.),przygotowanie grafik na potrzeby social media, kampanii banerowych, promocji itp.,prowadzenie social mediów i nadzorowanie kampanii marketingowych,edycja i bieżąca aktualizacja strony internetowej oraz sklepu online,tworzenie i realizacja kampanii e-mail marketingowych z wykorzystaniem platformy MailerLite,tworzenie i obróbka zdjęć produktowych,aktualizacja wizytówek firmy i treści w sieci,dbanie o wizerunek firmy,nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z mediami w zakresie promowania usług,nadzorowanie pracy firm współpracujących w zakresie SEO/SEM,monitorowanie podejmowanych działań, analiza pod kątem efektywności oraz przyjętej strategii marketingowej firmy,współpraca z Kierownictwem.Czego oczekujemy?bardzo dobrej znajomości programów graficznych: Photoshop, Illustrator, Indesignpodstawowej znajomości Google Adwords i Google Analyticsdoświadczenie w kampaniach promocyjnych, emailingu, social media, e commercegłowy pełnej pomysłów, kreatywności i innowacyjności w myśleniu i działaniu,samodzielności w działaniu, dobra organizacja oraz nastawienie na realizację celów,doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,znajomości panelu administracyjnego wordpress, shoper, allegro,umiejętności kompleksowej budowy strategii wizerunkowej marki,wiedzy i zainteresowania w zakresie marketingu oraz marketingu internetowegodoświadczenia na podobnym stanowisku.Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniesamodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązańprzyjazną atmosferę w pozytywnym i zgranym zespole,stałą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,niezbędne narzędzia pracy oraz dobrze wyposażone studio do zdjęćJesteś zainteresowany? Wyślij CV na maila podanego w ogłoszeniu lub bezpośrednio przez OLX. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: "Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Zakład Handlowo-Produkcyjny "KOBAX" - Pająk Krzysztof ,Zebrzydowice 289a, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO."

Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. marketingu internetowego
Kraków 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. marketingu internetowegoMiejsce Pracy: KrakówJeżeli szukasz pracy, a świat social mediow to twój drugi dom, lubisz wyzwania i prace w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu, Twoja głowa jest pełna kreatywnych pomysłów - koniecznie wyślij nam swój życiorys.Obowiązki w zależności od Twojego doświadczenia i Twoich umiejętnośći:- Zarządzanie wszystkimi kanałami mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, blog), nadzór i tworzenie contentu, zarządzanie stroną internetową;- Media Relations - nawiązywanie trwałych relacji i prowadzenie współpracy z parnerami biznesowymi, influencerami, blogerami, liderami opinii;- Email marketing – tworzenie i obsługa newsletterów do wewnętrznych i zewnętrznych baz kontaktowych;- Prowadzenie komunikacji poprzez wiadomości prywatne, ew. komentarze oraz moderowanie grup, wydarzeń;- Kierowanie kilkoma projektami marketingowymi jednocześnie;- Poszukiwanie nowych form promocji marki;- Przygotowywanie materiałów reklamowych, grafik do mediów społecznościowych;- Poszukiwanie pomysłów oraz niestandardowych rozwiązań;- Raportowanie wykonanej pracy.Wymagania- Doświadczenie w redagowaniu kanałów społecznościowych, prowadzeniu komunikacji w social media, tworzeniu treści, podstawowych grafik (np. Canva);- Wiedza w zakresie zagadnień marketingowych online;- Umiejętność i łatwość nawiązywania i podtrzymania dobrych relacji z klientem;- Zdolność samodzielnego planowania, organizacji czasu własnego i realizowania zadań;- Inicjatywa, kreatywność, nieszablonowe podejście do wykonywanych działań;Dodatkowym atutem będzie:- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodna komunikację- Wykształcenie kierunkowe w zakresie marketingu, public relations lub dziennikarstwa- Praktyczna znajomość platform marketingowych i narzędzi wspomagających- Umiejętność redagowania tekstów i tworzenia komunikatów prasowychOferujemy:- Pracę na pełny etat – umowa o pracę (bądź inna preferowana forma współpracy);- Możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych;- Samodzielność w działaniu;- Praca od poniedziałku do piątku, elastyczne godziny pracy;Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia. Do CV prosimy dołączyć klauzulę o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)”.

Starszy Specjalista ds. digital marketingu
Starszy Specjalista ds. digital marketingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2020 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 60000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie dla Naszego Klienta, firmy tworzącej oprogramowanie, poszukujemy osób na stanowisko: Starszy Specjalista ds. digital marketingu Zakres obowiązków: • Wsparcie działu marketingu w codziennych obowiązkach (związanych głownie z online marketingiem) • Prowadzenie kampanii marketingowych w szczególności Facebook Ads, Google Ads, Linkedln Ads. • Zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami komunikacji, a także budowanie i utrzymywanie taktyk komunikacyjnych i kontaktów (media społecznościowe, poczta elektroniczna, Internet) • Dostarczanie treści do mediów społecznościowych (przygotowywanie postów na FB I LinkedIn oraz publikacja treści na YT). • Budowanie strategii i planów mediów społecznościowych oraz ich realizacja • Tworzenie materiałów reklamowych, aktualizowanie wewnętrznych stron internetowych, szablonów i blogów • Przygotowanie materiałów graficznych i wideo na potrzeby social mediów I innych kanałów • Planowanie i koordynowanie wydarzeń, konferencji branżowych wraz z partnerami biznesowymi • Przygotowywanie i analiza raportów dotyczących efektywności działań marketingowych • Współpraca z agencjami zewnętrznymi. Wymagania: • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w obszarze digital marketingu  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii marketingowych • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego • Znajomość Facebook Ads, Google Ads, Linkedln Ads. • Zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Power Point, Excel) • Znajomość narzędzi marketingowych: CMS, narzędzia analityczne. • Umiejętność tworzenia materiałów graficznych i audiowizualnych • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne • Samodzielność i inicjatywa w działaniach • Kreatywność • Pasja do marketingu • Student lub absolwent studiów w zakresie marketingu, finansów/rachunkowości, handlu, administracji biznesowej lub informatyki - mile widziane Oferujemy: • Umowa o pracę • Stabilne zatrudnienie na pełen etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17) • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia ok. 10 000 brutto • Benefity pozapłacowe • Praca w międzynarodowym środowisku w globalnej i rozpoznawalnej firmie • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki • Lokalizacja: Mokotów

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne

Chałupnictwo, praca na home office, przyjmę bez doświadczenia
Chałupnictwo, praca na home office, przyjmę bez doświadczenia
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Afiliacji/Marketingu/Reklamy/Social Media Co oferujemy? -wypłaty 3/4 razy w miesiącu na konto bankowe -wysokie wynagrodzenie (1 500 PLN-12 000 PLN) miesięcznie -dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania, -pełne wsparcie Zespołu oraz pomoc na każdym kroku, -praca zdalna w domu -elastyczne godziny pracy, -regularne szkolenia online, -niezbędne narzędzia do pracy, -możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub po jakimś czasie zrezygnowanie z etatu i praca u nas na stałe -nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od A do Z, -nie wymagamy żadnej inwestycji finansowej Wymagania: -skończone 18 lat, -obywatelstwo polskie, -aktualne zamieszkanie na terenie Polski, -komputer lub smartfon z dostępem do internetu, -obsługa komputera na poziomie podstawowym, -motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Praca odbywa się w 100% w internecie. Rozmowy telefoniczne nie są wymagane. Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 17 lat. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków: na początek około 1 900 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie bez inwestycji. wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach rzędem 5 cyfrowych kwot PLN miesięcznie. - Proszę o przesyłanie CV poprzez formularz kontaktowy olx. Potrzebni są pracownicy od zaraz, skontaktujemy się z wybranymi osobami w ciągu 48h.

Darmowe Praktyki i angaż na stanowisku Specjalisty ds. marketingu
Darmowe Praktyki i angaż na stanowisku Specjalisty ds. marketingu
Poznań 30+ kilka dni temu

Szukasz ciekawych praktyk przy organizacji ogólnopolskich wydarzeń online i warsztatów plenerowych? Jesteś kreatywny i nie straszny Ci kontakt z ludźmi? Zapraszamy do nas! Szukamy praktykantki/praktykanta do projektu „Świadoma Mama” na bezpłatną 2~4 tyg. edukację. Szukamy stażysty/ stażystki, której zaproponujemy stanowisko specjalista ds. marketingu przy ogólnopolskim projekcie „Świadoma Mama".Wymagania: - bardzo dobra organizacja pracy - samodzielność, dokładność - kreatywność - podstawowa znajomość pakietu MS Office - podstawowa wiedza z zakresu social media - umiejętność pracy pod presją czasu - mile widziany status ucznia/studenta - dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w wymiarze 3/4 lub całego etatu.Podstawowe zadania: - pozyskiwanie i rozbudowa bazy partnerów - monitorowanie trendów rynkowych - analiza potrzeb klientów - pomoc w obsłudze kanałów social media i platformy do e-konferencji - działania promocyjne dot. organizowanych wydarzeńOferujemy: - praca w młodym rozwijającym się zespole - możliwość aktywnego udziału w budowaniu i rozwoju firmy - elastyczny czas praktyk i możliwość angażu na stanowisku Specjalisty ds. marketingu- zdobycie wiedzy z zakresu marketingu internetowego, public relations oraz organizacji eventówCo zyskasz: - poznasz tajniki funkcjonowania social mediów w praktyce - nauczysz się jak skutecznie promować wydarzenia - dowiesz się jak najlepiej opracować wydarzenia zgodnie z grupą docelową - zapoznasz się ze skutecznymi metodami pozyskiwania partnerów do współpracy - otrzymasz pisemne rekomendacje po zakończonych praktykachO projekcie: Świadoma Mama organizuje w całej Polsce bezpłatne warsztaty dla rodziców z dziećmi i dla kobiet w ciąży. Grupą obecną na warsztatach są rodzice dzieci do 2 lat oraz przyszli rodzice. Odwiedza nas ok. 80 mam i 100 kobiet w ciąży offline, a po 150 online. Warsztaty są bezpłatne dla uczestników. Działamy już od 10 lat w największych miastach Polski, współpracując z najlepszymi lekarzami i szpitalami – m.in. Szpitalem Św. Rodziny w Warszawie, czy Ginekologiczno-Położniczym Szpitalem w Poznaniu na Polnej, Instytutem Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, Szpitalami Morskimi, czy Katedrą Profilaktyki Zdrowotnej UM w Poznaniu. Projekt się rozwija, w maju 2018 odbyła się premiera naszej pierwszej książki dla kobiet w ciąży z najlepszymi specjalistami z całej Polski, a w 2019 wystartowała nasza kampania społeczna ‘Świadoma Mama Stop Depresji’.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz OLX. Prosimy o dopisanie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

prosta praca przez internet
prosta praca przez internet
59 zł
Rybnik 26 dni plecy

W związku z dynamicznie rozwijającym się Zespołem, prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu/Reklamy/Usług/Social Media/ UWAGA: Nie działamy w żadnym marketingu wielopoziomowym MLM Nie wymagamy rozmów telefonicznych Nie wymagamy jeżdżenia po ludziach Nie wymagamy spotkań na kamerze Nie wymagamy zakupów pakietów startowych (np. kosmetyków za 1500 zł) Co oferujemy? praca odbywa się na podstawie UMOWY, wypłaty 2 razy w miesiącu na konto bankowe, wysokie wynagrodzenie ( 3 000 PLN-12 000 PLN) miesięcznie, dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania, pełne wsparcie Zespołu oraz pomoc na każdym kroku, praca zdalna, w domu, elastyczne godziny pracy, regularne szkolenia online, niezbędne narzędzia do pracy, możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od A do Z, nie wymagamy żadnej inwestycji finansowej, nie wymagamy od osób żadnych danych poufnych, nie jesteśmy instytucją zbierającą dane i przetwarzającą je, Twój sukces jest moim sukcesem, Wymagania: skończone 18 lat, obywatelstwo polskie ze względu na prawny charakter działania aktualne zamieszkanie na terenie Polski, komputer lub smartfon z dostępem do internetu, obsługa komputera na poziomie podstawowym, motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Opis stanowiska pracy: reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych, nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, obsługa Klienta, tworzenie narzędzi reklamowych, praca odbywa się w 100% w internecie. Rozmowy telefoniczne nie są wymagane. Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 17 lat. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków: na początek około 2 400 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie bez inwestycji. wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach 5 000 PLN – 12 000 PLN miesięcznie. Oczywiście nikt nie zapłaci za leżenie, jest to praca jak każda inna gdzie trzeba się zaangażować i działać.

Marketing -praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Marketing -praca dla Osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych PION – to zrzeszenie przedsiębiorstw społecznych, których celem jest zatrudnienie Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności na otwartym rynku pracy. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. marketingu Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: · opracowywanie i organizacja materiałów marketingowych i promocyjnych · planowanie i koordynowanie działań marketingowych i akcji promocyjnych · obsługa social media · planowanie i realizacji akcji reklamowych i kampanii medialnych · akcje promocyjne i wizualne sklepu internetowego · kreowanie materiałów POS · prowadzanie platformy Google My Business Jeżeli posiadasz: · orzeczenie o niepełnosprawności · doświadczenie w zakresie marketingu (mile widziane w branży FMCG) · dobrą znajomość pakietu MS Office to ta praca jest dla Ciebie! A jeżeli dodatkowo możesz pochwalić się: · wiedzą i znajomością lokalnego rynku branży FMCG · umiejętnością planowania i organizacji własnej pracy · umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i analitycznego myślenia to właśnie Ciebie szukamy :) Co proponujemy? · umowę o pracę na pełen etat · pakiet prywatnej opieki medycznej · dofinansowanie np. do zakupu leków, leczenia, OC auta itp. · wyjazdy integracyjne Spełniasz wymagania? Satysfakcjonują Cię warunki pracy? Nie zwlekaj. Wyślij nam swoje CV! Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przez portal lento z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Specjalista ds. Digital Marketingu
Specjalista ds. Digital Marketingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2020 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 60000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie dla Naszego Klienta, firmy SAP, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Digital Marketingu Zakres obowiązków: • Wsparcie działu marketingu w codziennych obowiązkach (związanych głównie z online marketingiem) • Samodzielne prowadzenie kampanii marketingowych w szczególności Facebook Ads, Google Ads, Linkedln Ads. • Zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami komunikacji, a także budowanie i utrzymywanie taktyk komunikacyjnych i kontaktów (media społecznościowe, poczta elektroniczna, Internet) • Dostarczanie treści do mediów społecznościowych (przygotowywanie postów na FB I LinkedIn oraz publikacja treści na YT). • Budowanie strategii i planów mediów społecznościowych oraz ich realizacja • Tworzenie materiałów reklamowych, aktualizowanie wewnętrznych stron internetowych, szablonów i blogów • Przygotowanie materiałów graficznych i wideo na potrzeby social mediów I innych kanałów • Planowanie i koordynowanie wydarzeń, konferencji branżowych wraz z partnerami biznesowymi • Przygotowywanie i analiza raportów dotyczących efektywności działań marketingowych • Współpraca z agencjami zewnętrznymi. Wymagania: • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w obszarze Digital Marketingu • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii marketingowych • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację • Doskonała znajomość Facebook Ads, Google Ads, Linkedln Ads. • Zaawansowana znajomość pakietu Microsoft Office (Power Point, Excel) • Znajomość narzędzi marketingowych: CMS, narzędzia analityczne. • Umiejętność tworzenia materiałów graficznych i audiowizualnych • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne • Samodzielność i inicjatywa w działaniach • Kreatywność • Pasja do marketingu • Student lub absolwent studiów w zakresie marketingu, finansów/rachunkowości, handlu, administracji biznesowej lub informatyki - mile widziane Oferujemy: • Umowę o pracę • Stabilne zatrudnienie na pełen etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17) • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia • Benefity pozapłacowe • Pracę w międzynarodowym środowisku w globalnej i rozpoznawalnej firmie • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki Lokalizacja: Mokotów

Zarabiaj z domu, pracuj zdalnie ( dla studentów, młodych mam)
Zarabiaj z domu, pracuj zdalnie ( dla studentów, młodych mam)
Lubartów 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Afiliacji/Marketingu/Reklamy/Social Media Co oferujemy? -wypłaty 2/3 razy w miesiącu na konto bankowe -wysokie wynagrodzenie (2 000 PLN-12 000 PLN) miesięcznie i wyższe. -dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania, -pełne wsparcie Zespołu oraz pomoc na każdym kroku, -praca zdalna w domu -elastyczne godziny pracy, -regularne szkolenia online, - narzędzia do pracy, -możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej -nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od A do Z, -nie wymagamy żadnej inwestycji finansowej Wymagania: -skończone 18 lat, -obywatelstwo polskie, -aktualne zamieszkanie na terenie Polski, -komputer lub smartfon z dostępem do internetu, -obsługa komputera na poziomie podstawowym, -motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Opis stanowiska pracy: reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych, nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, obsługa Klienta, tworzenie narzędzi reklamowych, praca odbywa się w 100% w internecie. Rozmowy telefoniczne nie są wymagane. Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 17 lat. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków: na początek około 2 000 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie bez inwestycji. Wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach rzędem 5 cyfrowych kwot PLN miesięcznie.

Zarabiaj z domu (odpisywanie gotowymi skryptami)
Zarabiaj z domu (odpisywanie gotowymi skryptami)
Gdańsk 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Afiliacji/Marketingu/Reklamy/Social Media .Co oferujemy? Wypłaty 2/3 razy w miesiącu na konto bankowe. Wysokie wynagrodzenie (2 000 PLN-12 000 PLN) miesięcznie i wyższe. Dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania. Pełne wsparcie zespołu oraz pomoc na każdym kroku. Praca zdalna w domu. Elastyczne godziny pracy. Regularne szkolenia online. Niezbędne narzędzia do pracy. Możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej. Nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od A do Z Wymagania: -skończone 18 lat, -obywatelstwo polskie, -aktualne zamieszkanie na terenie Polski, -komputer lub smartfon z dostępem do internetu, -obsługa komputera na poziomie podstawowym, -motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Opis stanowiska pracy: -reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych, -nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, -obsługa Klienta(bez konieczności dzwonienia), -tworzenie narzędzi reklamowych, -praca odbywa się w 100% w internecie. Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 5 lat. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków. Na początek około 2 000 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie. Wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach rzędem 5 cyfrowych kwot PLN miesięcznie.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zarabiaj z domu (łatwa praca na gotowych skryptach)
Zarabiaj z domu (łatwa praca na gotowych skryptach)
Gliwice 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Afiliacji/Marketingu/Reklamy/Social Media .Co oferujemy? Wypłaty 2/3 razy w miesiącu na konto bankowe. Wysokie wynagrodzenie (2 000 PLN-12 000 PLN) miesięcznie i wyższe. Dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania. Pełne wsparcie zespołu oraz pomoc na każdym kroku. Praca zdalna w domu. Elastyczne godziny pracy. Regularne szkolenia online. Niezbędne narzędzia do pracy. Możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej. Nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od A do Z Wymagania: -skończone 18 lat, -obywatelstwo polskie, -aktualne zamieszkanie na terenie Polski, -komputer lub smartfon z dostępem do internetu, -obsługa komputera na poziomie podstawowym, -motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Opis stanowiska pracy: -reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych, -nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, -obsługa Klienta(bez konieczności dzwonienia), -tworzenie narzędzi reklamowych, -praca odbywa się w 100% w internecie. Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 5 lat. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków. Na początek około 2 000 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie. Wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach rzędem 5 cyfrowych kwot PLN miesięcznie.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zarabiaj z domu ( praca na gotowych skryptach)
Zarabiaj z domu ( praca na gotowych skryptach)
Gdańsk 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Afiliacji/Marketingu/Reklamy/Social Media .Co oferujemy? Wypłaty 2/3 razy w miesiącu na konto bankowe. Wysokie wynagrodzenie (2 000 PLN-12 000 PLN) miesięcznie i wyższe. Dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania. Pełne wsparcie zespołu oraz pomoc na każdym kroku. Praca zdalna w domu. Elastyczne godziny pracy. Regularne szkolenia online. Niezbędne narzędzia do pracy. Możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej. Nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od A do Z Wymagania: -skończone 18 lat, -obywatelstwo polskie, -aktualne zamieszkanie na terenie Polski, -komputer lub smartfon z dostępem do internetu, -obsługa komputera na poziomie podstawowym, -motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Opis stanowiska pracy: -reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych, -nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, -obsługa Klienta(bez konieczności dzwonienia), -tworzenie narzędzi reklamowych, -praca odbywa się w 100% w internecie. Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 5 lat. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków. Na początek około 2 000 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie. Wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach rzędem 5 cyfrowych kwot PLN miesięcznie.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. marketingu internetowego
Kraków 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. marketingu internetowegoMiejsce Pracy: Kraków/Azory - ul. OpolskaJeżeli szukasz pracy, a świat social mediow to twój drugi dom, lubisz wyzwania i prace w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu, Twoja głowa jest pełna kreatywnych pomysłów - koniecznie wyślij nam swój życiorys.Obowiązki w zależności od Twojego doświadczenia i Twoich umiejętnośći:- Zarządzanie wszystkimi kanałami mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, blog), nadzór i tworzenie contentu, zarządzanie stroną internetową;- Media Relations - nawiązywanie trwałych relacji i prowadzenie współpracy z parnerami biznesowymi, influencerami, blogerami, liderami opinii;- Email marketing – tworzenie i obsługa newsletterów do wewnętrznych i zewnętrznych baz kontaktowych;- Prowadzenie komunikacji poprzez wiadomości prywatne, ew. komentarze oraz moderowanie grup, wydarzeń;- Kierowanie kilkoma projektami marketingowymi jednocześnie;- Poszukiwanie nowych form promocji marki;- Przygotowywanie materiałów reklamowych, grafik do mediów społecznościowych;- Poszukiwanie pomysłów oraz niestandardowych rozwiązań;- Raportowanie wykonanej pracy.Wymagania- Doświadczenie w redagowaniu kanałów społecznościowych, prowadzeniu komunikacji w social media, tworzeniu treści, podstawowych grafik (np. Canva);- Wiedza w zakresie zagadnień marketingowych online;- Umiejętność i łatwość nawiązywania i podtrzymania dobrych relacji z klientem;- Zdolność samodzielnego planowania, organizacji czasu własnego i realizowania zadań;- Inicjatywa, kreatywność, nieszablonowe podejście do wykonywanych działań;Dodatkowym atutem będzie:- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodna komunikację- Wykształcenie kierunkowe w zakresie marketingu, public relations lub dziennikarstwa- Praktyczna znajomość platform marketingowych i narzędzi wspomagających- Umiejętność redagowania tekstów i tworzenia komunikatów prasowychOferujemy:- Pracę na pełny etat – umowa o pracę (bądź inna preferowana forma współpracy);- Możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych;- Samodzielność w działaniu;- Praca od poniedziałku do piątku, elastyczne godziny pracy;- Wynagrodzenie netto: 3 000 zł podczas okresu próbnego, 4000 po okresie próbnym- Dla studentów przed 26 rokiem życia dodatkowe bonusy finansoweZainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia. Do CV prosimy dołączyć klauzulę o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)”.

Specjalista ds. e-marketingu i social media z  orzeczeniem
Specjalista ds. e-marketingu i social media z orzeczeniem
50 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firma POLSKIE CENTRUM WZORCOWANIA sp. z o.o. poszukuje specjalista ds. e-marketingu i social media. Miejsce pracy: WROCŁAW - praca zdalna Opis stanowiska: Wykonywanie prac przy komputerze, tj, wysyłanie e-maili, tworzenie bazy w Excelu, pomoc przy organizacji różnych wydarzeń, zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych i w innych mediach społecznościowych, przygotowywanie treści na strony www oraz bloga etc. Wymagania: - Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - dopuszczamy pracę zdalną - Bardzo dobra obsługa komputera, zwłaszcza pakietu MS Office - Biegła znajomość mediów społecznościowych - Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego - Dokładność, skrupulatność, oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy, - Mile widziane osoby dynamiczne, kreatywne i samodzielne Oferujemy: Możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w profesjonalnej firmie - Szkolenia podwyższające kwalifikacje - Premie powiązane z wynikami pracy - Stabilność zatrudnienia - Elastyczne godziny pracy - Prywatną opiekę medyczną Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pomocą formularza. Uprzejmie prosimy o umieszczenie informacji na temat orzeczenia o stopniu niepełnosprawności. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polskie Centrum Wzorcowania na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku).

Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. marketingu internetowego
Łódź 30+ kilka dni temu

Marka NAOKO powiększa swój zespół! Jesteśmy marką odzieżową, nasza oferta jest skierowana do odważnych kobiet, marzycielek, które lubią podróżować i podejmować w życiu nowe wyzwania. Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku Specjalista ds. marketingu.  Wymagania:§ minimum roczne doświadczenie w zakresie szeroko rozumianego marketingu 360§ praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia działań marketingowych offline oraz online: content marketing, e-mail marketing, social media, zagadnień SEO, SEM etc.§ dobra umiejętność posługiwania się narzędziami pakietu Google, MS Office§ umiejętność tworzenia wysokiej jakości treści marketingowych§ zainteresowania w zakresie nowych mediów, wykorzystywania nowych technologii w komunikacji marketingowej§ umiejętności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań§ umiejętność organizacji realizacji zadań w określonym czasie§ samodzielność stanowiskowa oraz zdolność do projektowej pracy zespołowej§ zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania§ znajomość specyfiki działań marketingowych dla deweloperów będzie dodatkowym atutemOferujemy:§ stabilną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (nr. 1 w Polsce w zakresie§ konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy (stałe wynagrodzenie + system prowizyjny)§ rozliczenie na podstawie umowy o pracę lub B2B wg wyboru kandydata§ praca w biurze w Aleksandrowie Łódzkim (szybki dojazd z Łodzi ul. Aleksandrowską)§ możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji (dostęp do branżowych szkoleń online, prasy, firmowej bazy wiedzy)To Cię może przekonać:luźna i przyjazna atmosfera w pracy - nikomu nie musisz “szefować”, a garsonkę/krawat możesz zostawić w szafie ;)stałe godziny pracy 9-17praca w biurze w Aleksandrowie Łódzkim tuż k. Łodzi / szybki dojazd ul. Aleksandrowskąwynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia - daj nam znać ile chcesz zarabiać i zobaczymy co da się zrobić ;) możliwość realizacji własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój biznesu,karta multisportW związku z zamiarem przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych w okresie przeprowadzania rekrutacji na ww. stanowisko, prosimy o dołączenie do CV następującej klauzuli: "Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Nohate Poland w Łodzi moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego ".Aplikacjenieopatrzone ww. klauzulą nie będą przez nas rozpatrywane. Informujemy, żeskontaktujemy się tylko z wybranymi przez nas kandydatami.

odpisywanie na wiadomości/ praca w domu / stop lockdown
odpisywanie na wiadomości/ praca w domu / stop lockdown
Dąbrowa Górnicza 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Afiliacji/Marketingu/Reklamy/Social Media Oferujemy: -wypłaty 4 razy w miesiącu na konto bankowe -wysokie wynagrodzenie (2 000 PLN-12 000 PLN) miesięcznie -dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania, -pełne wsparcie Zespołu oraz pomoc na każdym kroku, -praca zdalna w domu -elastyczne godziny pracy, -regularne szkolenia online, -niezbędne narzędzia do pracy, -możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej -nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od A do Z, -nie wymagamy żadnej inwestycji finansowej Wymagania: -skończone 18 lat, -obywatelstwo polskie, -aktualne zamieszkanie na terenie Polski, -komputer lub smartfon z dostępem do internetu, -obsługa komputera na poziomie podstawowym, -motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Opis stanowiska pracy: -reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych, -nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, -obsługa Klienta, -tworzenie narzędzi reklamowych, Praca odbywa się w 100% w internecie. Rozmowy telefoniczne nie są wymagane. Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 17 lat. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków: na początek około 2 400 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie bez inwestycji. wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach rzędem 5 cyfrowych kwot PLN miesięcznie. ** Jeżeli ogłoszenie jest wciąż dostępne, to znaczy, że jest aktualne. Proszę o kontaktowanie się poprzez wiadomość olx wraz z CV. Czas oczekiwania na odpowiedź do 48h.

Praca na home office przed komputerem (bez doświadczenia)
Praca na home office przed komputerem (bez doświadczenia)
Białystok 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Afiliacji/Marketingu/Reklamy/Social Media Oferujemy: -wypłaty 4 razy w miesiącu na konto bankowe -wysokie wynagrodzenie (2 000 PLN-12 000 PLN) miesięcznie -dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania, -pełne wsparcie Zespołu oraz pomoc na każdym kroku, -praca zdalna w domu -elastyczne godziny pracy, -regularne szkolenia online, -niezbędne narzędzia do pracy, -możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej -nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od A do Z, -nie wymagamy żadnej inwestycji finansowej Wymagania: -skończone 18 lat, -obywatelstwo polskie, -aktualne zamieszkanie na terenie Polski, -komputer lub smartfon z dostępem do internetu, -obsługa komputera na poziomie podstawowym, -motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Opis stanowiska pracy: -reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych, -nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, -obsługa Klienta, -tworzenie narzędzi reklamowych, Praca odbywa się w 100% w internecie. Rozmowy telefoniczne nie są wymagane. Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 5 lat. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków: na początek około 2 400 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie bez inwestycji. wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach rzędem 5 cyfrowych kwot PLN miesięcznie. ** Jeżeli ogłoszenie jest wciąż dostępne, to znaczy, że jest aktualne. Proszę o kontaktowanie się poprzez wiadomość na OLX. Czas oczekiwania na odpowiedź do 48h.

Specjalista ds. marketingu-oferta dla os. niepełnosprawnych
Specjalista ds. marketingu-oferta dla os. niepełnosprawnych
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista ds. marketingu Miejsce pracy: Bydgoszcz ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Opracowywanie ofert oraz projektów, • Prowadzenie komunikacji wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji oraz współorganizowanie wydarzeń firmowych, • Tworzenie newsletterów i mailingów, • Obsługiwanie kanałów i budowanie zaangażowania odbiorców na wszystkich kanałach social media marki, w tym tworzenie contentu, • Zarządzanie i aktualizowanie stron internetowych opartych na Wordpress. WYMAGANIA: • Orzeczenie o niepełnosprawności, • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie), • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Znajomość zagadnień digital marketingu, • Zdolności organizacyjne i analityczne, • “Lekkie pióro”, • Umiejętność organizacji pracy, planowania i działania zgodnie z przyjętą strategią marketingową • Prawo jazdy kat. B. OFERUJEMY: • Umowę o pracę, • Stałe godziny pracy (obecnie zarówno w trybie home office, jak i systemie hybrydowym), • Wspieranie rozwoju, możliwość awansów, • Atrakcyjne bonusy za polecenia i rekomendacje, • Praca w zgranym zespole i bardzo przyjaznej atmosferze. Projekt „Aktywny start” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Do CV prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO).  Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Praca zdalna/online/Dla Każdego/2 500 -13 000
Praca zdalna/online/Dla Każdego/2 500 -13 000
12 dnia plecy

W związku z dynamicznie rozwijającym się Zespołem, prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu/Reklamy/Usług/Social Media/ UWAGA: Nie działamy w żadnym marketingu wielopoziomowym MLM Nie wymagamy rozmów telefonicznych Nie wymagamy jeżdżenia po ludziach Nie wymagamy spotkań na kamerze Nie wymagamy zakupów pakietów startowych (np. kosmetyków za 1500 zł) Co oferujemy? praca odbywa się na podstawie UMOWY, wypłaty 2 razy w miesiącu na konto bankowe, wysokie wynagrodzenie ( 3 000 PLN-12 500 PLN) miesięcznie, dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania, pełne wsparcie Zespołu oraz pomoc na każdym kroku, praca zdalna, w domu, elastyczne godziny pracy, regularne szkolenia online, niezbędne narzędzia do pracy, możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od A do Z, nie wymagamy żadnej inwestycji finansowej, nie wymagamy od osób żadnych danych poufnych, nie jesteśmy instytucją zbierającą dane i przetwarzającą je, Twój sukces jest moim sukcesem, Wymagania: ukończone 18 lat, obywatelstwo polskie ze względu na prawny charakter działania aktualne zamieszkanie na terenie Polski, komputer lub smartfon z dostępem do internetu, obsługa komputera na poziomie podstawowym, motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników. Opis stanowiska pracy: reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych, nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, obsługa Klienta, tworzenie narzędzi reklamowych, praca odbywa się w 100% w internecie, rozmowy telefoniczne nie są wymagane Współpracujemy z polską firmą, która istnieje na rynku od ponad 17 lat. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków: na początek około 3 000 PLN miesięcznie, pracując po 2-3 godziny dziennie bez inwestycji, wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach 5 000 PLN – 12 500 PLN miesięcznie, Oczywiście nikt nie zapłaci za leżenie, jest to praca jak każda inna gdzie trzeba się zaangażować i działać, Kliknij w przycisk „APLIKUJ” Zostaniesz przeniesiona/y na mój profil na FB, gdzie ze spokojem będę mógł się z Tobą kontaktować. Zapoznaj się z moją tablicą, zaproś mnie do znajomych, NAPISZ WIADOMOŚĆ, a ja Tobie przedstawię szczegóły oferty i umówimy się na etap wstępny/weryfikacyjny. Liczba Miejsc Ograniczona!!

Praca dodatkowa lub stała
Praca dodatkowa lub stała
100 zł
Lublin 26 dni plecy

Specjalista ds. Marketingu/Social Media/Promocji UWAGA:         • Nie wymagamy rozmów telefonicznych • Nie wymagamy spotkań z Klientami • Nie wymagamy od kandydatów żadnych danych poufnych • Nie wymagamy zakupu pakietów startowych (np. kosmetyków za 150 zł) • Nie działamy w MLM Co oferujemy?                      wypłaty kiedy chcesz na konto bankowe wysokie wynagrodzenie (2000 PLN-10 000 PLN) miesięcznie dodatkowe premie proporcjonalne do zaangażowania pełne wsparcie Zespołu oraz pomoc na każdym kroku praca zdalna, w domu praca odbywa się na podstawie UMOWY elastyczne godziny pracy regularne szkolenia online niezbędne narzędzia do pracy możliwość podjęcia pracy w formie dodatkowej lub stałej nie wymagamy doświadczenia nie wymagamy żadnej inwestycji finansowej Wymagania: ukończone 18 lat obywatelstwo polskie ze względu na prawny charakter współpracy aktualne zamieszkanie na terenie Polski komputer lub smartfon z dostępem do internetu obsługa komputera na poziomie podstawowym motywacja do pracy i osiągania wysokich wyników Opis stanowiska pracy: reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami obsługa Klienta praca odbywa się w 100% w internecie. Rozmowy telefoniczne nie są wymagane Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Możliwość atrakcyjnych zarobków: na początek około 2000/ PLN miesięcznie, pracując systematycznie po 2-3 godziny dziennie bez inwestycji wynagrodzenie jakie możesz uzyskać zależy od Twojego zaangażowania, po kilku miesiącach 7 000 PLN – 10 000 PLN miesięcznie Nie czekaj, weź pieniądze w swoje ręce :) Kliknij w przycisk „APLIKUJ”, zostaniesz przeniesiona/y na mój profil na FB. Zapoznaj się z moją tablicą, zaproś mnie do znajomych, napisz wiadomość, a ja przedstawię Tobie szczegóły oferty i umówimy się na etap wstępny. Jeśli nie przeniosło cię na mojego fb napisz mi wiadomość na Sprzedajemy :)

Specjalista d.s. marketingu - oferta dla osób niepełnosprawnych
Specjalista d.s. marketingu - oferta dla osób niepełnosprawnych
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia. Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista ds. marketingu.Miejsce pracy: Bydgoszcz.ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Opracowywanie ofert oraz projektów, • Prowadzenie komunikacji wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji oraz współorganizowanie wydarzeń firmowych, • Tworzenie newsletterów i mailingów, • Obsługiwanie kanałów i budowanie zaangażowania odbiorców na wszystkich kanałach social media marki, w tym tworzenie contentu, • Zarządzanie i aktualizowanie stron internetowych opartych na Wordpress. WYMAGANIA: • Orzeczenie o niepełnosprawności, • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie), • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Znajomość zagadnień digital marketingu, • Zdolności organizacyjne i analityczne, • “Lekkie pióro”, • Umiejętność organizacji pracy, planowania i działania zgodnie z przyjętą strategią marketingową • Prawo jazdy kat. B. OFERUJEMY: • Umowę o pracę, • Stałe godziny pracy (obecnie zarówno w trybie home office, jak i systemie hybrydowym), • Wspieranie rozwoju, możliwość awansów, • Atrakcyjne bonusy za polecenia i rekomendacje, • Praca w zgranym zespole i bardzo przyjaznej atmosferze. Projekt „Aktywny start” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Do CV prosimy o załączenie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Specjalista/-tka ds. Mediów Społecznościowych Agencja Emblemat.Com
Specjalista/-tka ds. Mediów Społecznościowych Agencja Emblemat.Com
Opole 30+ kilka dni temu

Specjalista/-tka ds. Mediów Społecznościowych O NAS Emblemat to agencja 360 o ogólnopolskim zasięgu oferująca usługi marketingowe w myśl zasady 3K: kompleksowość, kreacja i komunikacja. Firma działa globalnie: od prowadzenia mediów społecznościowych marek, przez realizację skutecznych kampanii digital i outdoor, organizacji eventów aż po działania brandingowe. Do najważniejszych cech Emblemat.com należą: najwyższa jakość, odpowiedzialność i stały rozwój. Znasz najświeższe trendy w social mediach? Patrzysz krytycznie na treści w internecie? Kiedy ktoś "włancza" światło, dostajesz gęsiej skórki? Chętnie inspirujesz się popkulturą i masz mnóstwo pomysłów? Dołącz do ludzi takich jak Ty i pomóż nam tworzyć wartościowy content! Jeśli: - masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - możesz pochwalić się wiedzą z zakresu komunikacji i marketingu; - potrafisz budować relacje z klientami i rozpoznawać ich potrzeby; - masz świetne zdolności organizacyjne, prezentacyjne i negocjacyjne; - jesteś samodzielny; - jesteś gotowy pracować przy kilku projektach jednocześnie; - swobodnie komunikujesz się w języku angielskim... ... przebieramy nóżkami, czekając na Twoje CV! Do Twoich obowiązków będzie należało: - zarządzanie mediami społecznościowymi w zakresie: strategii, contentu i kampanii reklamowych; - samodzielne tworzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych; - współpraca z pozostałymi działami firmy; - wykonywane zdjęć na potrzeby social media, samodzielnie tworzenie contentu; - prowadzenie komunikacji z użytkownikami serwisów społecznościowych; - kreatywny udział w wizjach/ pomysłach odnośnie projektów bieżących oraz przyszłych; - wsparcie działań marketingowych; - dbanie o jak najlepszą realizację działań i ich efekty. W Emblemat.com: - jesteś zatrudniony na umowę o pracę (pełny wymiar godzin); - dostajesz wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i umiejętności; - realizujesz się w ambitnych projektach; - Twoja kreatywność sięga zenitu i jest doceniana; - rozwijasz się zawodowo i podnosisz swoje kwalifikacje; - zadbamy o Twoją kondycję i dołożymy się do karty Multisport; - w pracy towarzyszą Ci najlepsi specjaliści w dziedzinie marketingu i grafiki, twórcy memów i po prostu wspaniali ludzie. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania bądź na adres praca(małpa)emblemat.com Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Emblemat.Com z siedzibą w Opolu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Emblemat.Com z siedzibą w Opolu przy ul. Ozimskiej 153. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Zarabianie w Internecie online zdalne
Zarabianie w Internecie online zdalne
Nowy Tomyśl 30+ kilka dni temu

Jesli widzisz to ogłoszenie to znaczy ,że jest AKTUALNE. Zarabiaj przez internet co miesiąc 2-8 tyś. PLN W związku z dynamicznym rozwojem projektu prowadzę nabór na stanowisko: Specjalista ds. Afiliacji/Marketingu/Reklamy/Social Media W dzisiejszych czasach warto szukać różnych sposobów na pozyskanie funduszy. Dlatego chce zaoferować Ci ciekawą alternatywę, dobry sposób na zarobek pieniędzy, bez wychodzenia z domu oraz zabezpieczenie finansowe gdybyś stracił/straciła możliwość wykonywania pracy na etat przez aktualną sytuację. Zarobek opiera się na prostej promocji produktów finansowych przez internet. Nie wymagamy od Ciebie żadnego doświadczenia, kursów, wykształcenia. Wszystkiego, krok po kroku, Cię nauczymy, mamy dla Ciebie przygotowane materiały szkoleniowe i serwer szkoleniowy. Ta oferta jest skierowana zarówno do młodych osób- uczniów/studentów, mam zostających w domu z dziećmi, jak również osób, które chcą sobie dorobić dodatkowe pieniądze do pensji. Opis stanowiska: -reklama oraz promocja produktów, na zlecenie firm zewnętrznych, - nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi Klientami, - obsługa Klienta gotowymi skryptami, - tworzenie narzędzi reklamowych, -praca odbywa się w 100% w internecie. Rozmowy telefoniczne nie są wymagane. Możesz potraktować Moją propozycję jako dodatek do standardowej pracy na etacie lub po jakimś czasie zrezygnować z etatu i zarabiać w 100% online. Zalety tej pracy: To Ty decydujesz ile czasu poświęcasz, już 2-3h pracy w zupełności wystarczy aby odnieść atrakcyjny przychód. Współpracujemy z firmą, która istnieje na rynku od ponad 5 lat. Twój zarobek jest uzależniony od Twojego zaangażowania, dlatego możesz pracować, lub zrobić sobie wakacje, kiedy chcesz. Działasz gotowym systemem, otrzymujesz całodobową pomoc. Działasz w świetnym, energicznym, zmotywowanym, młodym zespole. Wynagrodzenie możesz wypłacać nawet 3 razy w miesiącu. Dla zmotywowanych osób są przewidziane premie uznaniowe. Wymagania: Ukończone 18 lat. Umiejętność pracy w zespole. Motywacja oraz zaangażowanie. Dostęp do internetu z komputera lub urządzenia mobilnego. Znajomość i umiejętność obsługi mediów społecznościowych i komunikatorów internetowych ** Jeżeli ogłoszenie jest wciąż aktualne to znaczy, że jest dostępne. Proszę o kontaktowanie się poprzez wiadomość na OLX. Czas oczekiwania na odpowiedź to do 24h.

Specjalista ds. Social Media
Specjalista ds. Social Media
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Domator24 to najszybciej rozwijająca się firma w kraju ( 1 miejsce w Polsce Gazele Biznesu 2019)Oraz jedna z najszybciej rozwijających się firm w Europie (1 miejsce w kategorii Personal & Household Goods)Nasze Produkty docierają do milionów klientów w całej Europie.Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nas zapraszamy na jedną z naszych stron domator24.com DiabloChairs.com JanNowak.com. W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Social Media Miejsce pracy: Zielona GóraNasza obietnica:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,-atrakcyjne wynagrodzeniezawsze na czas, adekwatne do wiedzy, doświadczenia i umiejętności,niezbędne narzędzia pracy,-ciekawa praca w jednej z najszybciej rozwijających się Firm w Europie,duża przestrzeń do realizacji własnych pomysłów,-intensywny rozwój zawodowy i realna możliwość awansu,szkolenia poprawiające warsztat pracy,praca z najlepszymi specjalistami w miłej atmosferze, sprzyjającej wspólnemu rozwojowi,benefity sportowe,pyszna kawa, owoce i soki oraz mnóstwo pozytywnej energii :)Twoje zadania:prowadzenie profili w mediach społecznościowych (FB, Instagram), prowadzenie i optymalizacja kampanii typu social ads (FB, Instagram),planowanie i kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników efektywności,analiza wykonanych kampanii, prezentowanie wyników i wniosków,wprowadzanie nowych rozwiązań i funkcjonalności mających na celu wzrost sprzedaży,przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych oraz zróżnicowanych treści na potrzeby kampanii/akcji marketingowych w social mediach,generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku,monitorowanie rynku (aktualne trendy, konkurencja),-inicjowanie nowych działań i aktywności online mających na celu budowanie społeczności wokół konkretnej marki,-aktywna współpraca z Działem Marketingu i Działem Graficznym firmy,-dbałość o wizerunek marki w mediach społecznościowych.Nasze wymagania: bardzo dobra znajomość managera reklam na Facebooku,- minimum 2 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,- sprawne poruszanie się po mediach społecznościowych,znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy i sprawnego wyznaczania priorytetów,pro-aktywność, kreatywność, innowacyjność, zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania,perfekcyjne umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej. Jeśli podoba Ci się nasza oferta to nie zastanawiaj się dłużej –  aplikuj już dziś i dołącz do zespołu Domator24! Pracuj z najlepszymi! Prosimy o dołączenie do zgłoszenia klauzuli: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”Zapoznamy się uważnie z nadesłanymi aplikacjami, po czym skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Domator 24.com Paweł Nowak, ul. Dekoracyjna 8, 66-155 Zielona Góra. NIP: 9730551869, Dane kontaktowe: +48 68 422 84 24, sklep [at] domator24.com.Administrator powołał Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować od adresem e-mail: iodo [at] domator24.com.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji - na podstawie państwa zgody Art. 6 ust. 1 lit. a RODO.Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od czasu zakończenia danego procesu.Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgodyMa Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczegoPodanie danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie i w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Grafik komputerowy - Specjalista ds. marketingu
Grafik komputerowy - Specjalista ds. marketingu
Częstochowa 30+ kilka dni temu

DOSPEL Sp. z o. o. z siedzibą w Częstochowie to jeden z największych producentów urządzeń i systemów z zakresu wentylacji. Posiadamy ponad 46-letnie doświadczenie oraz wysoko wykwalifikowaną kadrę co gwarantuje najwyższą jakość oferowanych produktów i czyni z DOSPEL Sp. z o. o. solidnego i wiarygodnego partnera. Aktualnie poszukujemy osoby chętnej do pracy na stanowisku: Grafik komputerowy - Specjalista ds. marketingu Opis stanowiska: • Kreowanie i prowadzenie działań marketingowych w zakresie prowadzonych projektów • Przygotowywanie materiałów reklamowych – broszury, ulotki, prezentacje multimedialne, mailingi, treści na stronę internetową itp. • Koordynacja działań we współpracy z działem IT w zakresie budowy stron internetowych • Bieżąca obsługa mediów społecznościowych – tworzenie treści i kreacji oraz skuteczne budowanie grona odbiorców • Współpraca z Działem Sprzedaży oraz wzmacnianie działań mających na celu rozwój sprzedaży • Analizowanie efektów w celu optymalizacji działań marketingowych • Udział w kreowaniu wizerunku firmy i jej marek • Tworzenie i przygotowywanie grafik do druku • Tworzenie grafik reklamowych, landing page’y, newsletterów, grafik produktowych, grafik dla social media • Projektowanie elementów graficznych w reklamie digitalowowej oraz wydawnictwach drukowanych • Tworzenie materiałów marketingowych • Dbałość o spójność wizerunkową tworzonych materiałów • Przygotowywanie materiałów informacyjnych/produktowych • Obróbka graficzna zdjęć cyfrowych • Tworzenie treści na potrzeby copywriteringu Wymagania: • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • Bardzo dobra obsługa pakietu Adobe (Photoshop, Illustrator, In design) oraz Corel DRAW • Wiedza z zakresu HTML, CSS mile widziana • Obsługa systemu CMS Wordpress mile widziana • Zainteresowanie reklamą oraz trendami w zakresie projektowania • Wysokie poczucie estetyki, kreatywności, terminowości oraz umiejętności pracy w zespole • Umiejętność działania pod presją czasu • Zainteresowanie tematem marketingu, reklamy oraz grafiki. • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów • Wysokie zaangażowanie i inicjatywa w zakresie powierzonych obowiązków • Bardzo dobra samoorganizacja • Nieszablonowe myślenia w realizacji projektów Korzyści: • Ciekawa praca w młodym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy • Niezbędne narzędzia pracy • Możliwość rozwoju zawodowego • Pakiet medyczny • Szkolenia wdrożeniowe Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Dospel Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” Informujemy, że Administratorem danych jest Dospel Sp. z o.o. w Częstochowie przy ul. Głównej 188. Dane przetwarzane są dla potrzeb procesu rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich, żądania usunięcia, przeniesienia ich oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dospel Sp. z o.o. nie będzie przekazywać danych innym podmiotom. Dane będą przechowywane nie dłużej, niż jest to niezbędne dla przeprowadzenia procesu rekrutacji, nie dłużej niż 6 miesięcy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Specjalista ds. Marketingu i CRM
Specjalista ds. Marketingu i CRM
30+ kilka dni temu

Firma Metal Team Sp. z o.o. Sp.K.– poszukuje do pracy w Centrum Technologicznym w Wanatach osoby na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu i CRMCel stanowiska:Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za budowanie wizerunku i komunikacji firmy oraz wszystkich jej brandów w obszarze marketingu tradycyjnego i internetowego. Zastępstwo - praca na okres 6 miesięcy (VI - XII.2021r.) Zadania na stanowisku to m.in.:·        współtworzenie strategii komunikacyjnej oraz tworzenie planu operacyjnego dla poszczególnych kanałów komunikacyjnych dla całej firmy (wszystkich jej sub-brandów i spółki powiązanej)·        zarządzenie stronami www i ich aktualizacja·        przygotowywanie uczestnictwa firmy w eventach branżowych·        współpraca z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, grafikami itd.)·        przygotowywanie i nadzór nad produkcją materiałów marketingowych (broszur, katalogów, itp.) oraz gadżetów we współpracy z podwykonawcami·        organizację i nadzór nad sesjami zdjęciowymi,  itp.·        nadzorowanie, egzekwowanie i aktualizowanie identyfikacji wizualnej firmy (prezentacje w ppt, logotypy, opakowania itp.)·        realizacja działań z zakresu PR·        współtworzenie strategii i polityki e-marketingu·        zarządzanie oraz organizowanie kampanii online z wykorzystaniem SEO, SEA, Adwords, Remarketing we współpracy z agencjami zewnętrznymi·        prowadzenie social media: Youtube, Facebook, Instagram, itp.·        nadzór nad bazą klientów firmy i jej aktualizacja, prowadzenie analizy i przedstawienie raportów miesięcznych i kwartalnych wg wskazanych wskaźników ·        wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów poprzez tworzenie kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz bezpośredni nadzór nad realizacją kampanii·        realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do obecnych klientów, a także udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań marketingowych umacniających pozycję firmy na rynku·        dostarczanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie marki na rynku oraz zwiększenie sprzedaży w odniesieniu do określonych założeń biznesowych poprzez proponowanie nowych sposób dotarcia do klienta, a także nowych narzędzi obsługi klienta·        obserwacja otoczenia konkurencyjnego w zakresie działań marketingowych i oferty, rekomendacja działań ukierunkowanych na osiągnięcie celów·        sporządzanie analiz i badań rynkowych·        analizowanie, wyciąganie wniosków i optymalizacja działań marketingowych pod kątem skuteczności i efektywności, raportowanie miesięczne, kwartalne i roczne·        inne zadania w obszarze marketingu. Wymagania:·        wykształcenie wyższe w zakresie marketingu·        co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku·        mile widziane doświadczenie w dziale marketingu międzynarodowej korporacji, agencji kreatywnej lub w domu mediowym·        mile widziana znajomość dowolnego narzędzia CRM: SAP, Streamsoft Prestiż, ITCUBE, Livespace czy Pipredrive itp. ·        mile widziana znajomość narzędzi marketingu internetowego w stopniu podstawowym (w tym m.in. narzędzia google, Adword, SEO, content marketing, pozycjonowanie, mailing (Freshmail, Chimpmail itp.).·        komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji·        samodzielność, elastyczność, otwartość oraz chęć nauki i rozwoju·        umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, z wieloma zadaniami jednocześnie·        umiejętności analitycznego myślenia oraz przełożenia wyników analizy na strategię i dalszą komunikację·        „lekkie pióro” oraz pasja w tworzeniu contentu·        bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie·        znajomość pakietu pakietu Office, w szczególności Excel oraz Power Point·        prawo jazdy kat.B Oferujemy:·        dużą samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów·        ciekawą pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie·        niezbędne narzędzia do wykonywania pracy i atrakcyjne wynagrodzenie·        możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia)·        stabilną formę zatrudnienia - Umowę o pracę lub B2B·        możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego·        niekorporacyjne podejście - jesteśmy elastyczni i dbamy o work-life balance·        … a przede wszystkim świetną i serdeczną atmosferę w pracy!

Młodszy specjalista ds. marketingu
Młodszy specjalista ds. marketingu
Wolsztyn 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą opon osobowych, ciężarowych, rolniczych, przemysłowych, leśnych. Działamy w kanale sprzedaży B2B oraz od niedawna rozwijamy kanał e-commerce (B2C). Wiedzę na temat klienta detalicznego zdobywamy w naszych serwisach ogumienia oraz w serwisach należącej do nas sieci franczyzowej OPONY EXPRESS. Obecnie poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko: Młodszy specjalista ds. marketingu Jeżeli: o  korzystasz na co dzień z mediów społecznościowych (FB, YT, INST) jako twórca treści o  potrafisz napisać krótki tekst, tak żeby zainteresować odbiorców o  wykorzystujesz komputer nie tylko do przeglądania Internetu o  znasz więcej niż regułę sumy w Exceluo  jesteś osobą cierpliwą, sumienną i zaangażowanąo  chcesz się rozwijać w obszarach marketingu B2B i B2C To znaczy, że możesz dołączyć do naszego zespołu!! Czym będziesz się zajmować w pierwszej kolejności?o  opieką nad kontami w social media o  tworzeniem wartościowych treści o  pracą z bazami danych klientów oraz produktówCo proponujemy w zamian? o   umowę o pracę na czas nieokreślonyo   stabilne zatrudnienie w firmie działającej od kilku dekado   prawdziwe możliwości rozwoju o   realne możliwości realizowania własnych pomysłów o   uczestnictwo w rozwoju kanału sprzedaży B2C i B2B o   współpracę z zespołem otwartym na nowe, ciekawe pomysłyOsoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV za pośrednictwem "Aplikuj" na OLX lub na adres praca[at]j-m-k.pl Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do JMK Sp. z o.o., Powodowo 51, 64-200 Wolsztyn zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez JMK Sp. z o.o., Powodowo 51, 64-200 Wolsztyn danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem ado[at]j-m-k.pl. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 2 lat, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 2 lat. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem JMK Sp. z o.o., Powodowo 51, 64-200 Wolsztyn, adres mail: ado[at]j-m-k.pl

Filtr