Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B
Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMłodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B Branża: Gym & Fitness Lokalizacja biura: Warszawa Śródmieście (hybryda) Forma zatrudnienia: Kontrakt B2B 6 000 - 8 000 PLN + VAT (plus bonus miesięczny) Poszukujemy zawodnika do obszaru marketingu, który lubi sport i może dołączyć do mistrzowskiej drużyny, kreującej różnorodne strefy treningowe. Będziesz szlifować formę w tworzeniu ciekawych treści, kreatywności i używaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych. A przede wszystkim weźmiesz udział w różnych obozach treningowych, aby awansować do wyższej ligi (kursy i szkolenia branżowe finansowane przez pracodawcę). UWAGA: dołączysz do zespołu, który ma bzika na punkcie aktywności fizycznej, zaaplikuj! Wymagania: · Doświadczenie w marketingu około roku · Podejście do marketingu z pasją oraz chęć do dalszego rozwoju zawodowego w tej branży · Otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji · Zdolność do szybkiego uczenia się · Komunikatywna znajomość języka angielskiego · Pasja do zadań marketingowych · Mile widziane zainteresowania sportem · Podstawowa wiedza z zakresu SEO, znajomość narzędzi Google Ads, FB Ads, Google Analytics · "Lekkie pióro" · Kreatywność i inicjatywa w wyszukiwaniu skutecznych rozwiązań Zadania: · Udział w kursach i szkoleniach w celu dalszej nauki i rozwoju · Udział we wdrażaniach kampanii marketingowych związanych z promocją firmy: kampanie SEM, SEO i inne formy reklamy online i offline · Udział w tworzeniu lejków marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych · Współpraca z dostawcami zewnętrznymi · Aktywna współpraca z całym teamem Oferujemy: · Możliwość udziału w branżowych szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę · Możliwość rozwoju wielu umiejętności przydatnych w dalszej karierze zawodowej · Atrakcyjne wynagrodzenie + bonus miesięczny · Biuro bez korpo klimatu (kapitalna siłownia w biurze!) · Duża elastyczność i swobodę w działaniu · Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl · Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie onboardingu · Świetną lokalizację biura (centrum Warszawy) · Pracę w zgranym zespole, pełnym pasji do sportu

Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu
Młodszy Specjalista ds. Digital Marketingu
Kraków 30+ kilka dni temu

Jeżeli: posiadasz min. kilkumiesięczne doświadczenie w obszarze marketingu i sprzedaży online potrafisz zaplanować, przygotować i ocenić efektywność kampanii digitalowych, w tym kampanii PPC masz dobrą znajomość narzędzi: Google (Google Ads, Google Analytics, Google GTM), Facebook (Facebook Ads), LinkedIn (LinkedIn Ads) umiesz obsługiwać MS Excel w stopniu bardzo dobrym posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i umiesz wyciągać wnioski z podanych danych dobrze organizujesz swoją pracę i umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie Praca na rynkach zagranicznych Możliwa praca na B2B Praca zdalna ,lub biuro w biurze w Krakowie

Specjalista ds. Digital Marketingu i promocji w Social Media
Specjalista ds. Digital Marketingu i promocji w Social Media
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska • Promowaniem wydarzeń i społeczności wśród potencjalnych uczestników z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii cyfrowych • Przygotowywaniem kontentu dotyczącego wydarzeń • Aktualizacją treścią strony internetowej - po polsku i angielsku • Zarządzanie mediami społecznościowymi: przede wszystkim Linkedln oraz Facebook • Tworzeniem kampanii mailingowych i reklamowych • Współpracą przy organizacji imprez i konferencji • Wdrażaniem nowych pomysłów i innowacji w obszarze marketingu Opis wymagań Co powinieneś(powinnaś) umieć i wiedzieć • Posiadać minimum roczne doświadczenie w dziale promocji, marketingu czy doświadczenie w organizacji konferencji i szkoleń • Tzw. „lekkie pióro” • Wyższe wykształcenie • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole • Kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego • Znajomość narzędzi i zagadnień z dziedziny Digital Marketingu Ważnym atutem będzie też • Znajomość programów do edycji grafik, animacji oraz video • Doświadczenie w organizacji wydarzeń online i hybrydowych • Praca w agencji interaktywnej • Znajomość Adobe Indesign Oferowane korzyści • Świetny, sympatyczny team – dbamy o dobra atmosferę w pracy • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/lub umowę B2B • Konkurencyjne warunki wynagrodzenia • Możliwość podnoszenia kompetencji w zakresie marketingu – po okiem doświadczonych ekspertów i dzięki szkoleniom • Udział w znanych, także międzynarodowych projektach

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

logo Specjalista / Specjalistka ds. digital marketingu
logo Specjalista / Specjalistka ds. digital marketingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków: Zarządzanie procesem planowania i realizacji planu marketingowego w zakresie aktywności, narzędzi, kanałów w tym działania z obszaru Google ads / Facebook ads, Przygotowywanie elektronicznych materiałów marketingowych, Realizacja zatwierdzonych planów marketingowych poprzez synergię rozwiązań z obszaru online – digital (kampanie SEM, SEO, display, mailing), Realizacja działań marketingowych w zakresie automatyzacji marketingu, Opracowanie i realizacja kampanii internetowych promujących produkty grupy, realizacja media planu, czuwanie na efektywnością wydatkowania budżetu kampanijnego, analiza efektywności, optymalizacja i raportowanie prowadzonych działań kampanijnych. Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, reklama, komunikacja lub pokrewne), Doświadczenie w obszarze digital marketingu – warunek konieczny, Dobra znajomość systemów content management oraz rozwiązań online, pozwalających na zarządzanie nowoczesną komunikacją online, Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, Proaktywność oraz samodzielność, Dbanie o szczegóły oraz wysoką jakość treści. To oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (lub inna dogodna forma zatrudnienia), w pełnym wymiarze godzin (elastyczne godziny pracy), Brak dress code’u, Zniżki na produkty firmowe, Przyjazne miejsce pracy, do którego chce się przychodzić, Duże pole do realizacji i wdrażania własnych pomysłów, W pełni wyposażone stanowisko pracy, w oparciu o własne preferencje.

Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHybrid AdTech Sp. z o.o. - jesteśmy globalnym dostawcą rozwiązań AdTech specjalizującym się w efektywnych i innowacyjnych kampaniach reklamowych. Posiadamy biura w m.in Nowym Jorku, Berlinie, Warszawie, Singapurze, Kijowie, Dżakarcie i Bombaju. Od 10 lat oferujemy narzędzia z obszaru digital marketingu wykorzystujące algorytmy AI, picture recognition i machine learning. Dzięki zespołowi doświadczonych programistów i autorskiej technologii, zapewniamy reklamodawcom i agencjom narzędzia i usługi programatyczne. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu/ Marketing Specialist Osoba ta będzie pomagała w planowaniu a potem koordynowała działania związane z promowaniem produktów i usług firmy skierowanych do klientów biznesowych. Miejsce pracy: Warszawa Centrum / Możliwość pracy w modelu hybrydowym Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem Prowadzeniem profili firmy w SM Projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B w kanałach on-line i social media Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją Analiza rynku Organizacja eventów Poszukujemy osób z: Doświadczeniem 2+, w promocji rozwiązań z obszaru marketingu, szczególnie marketingu online Doświadczeniem i kreatywnością w tworzeniu kontentu Doświadczeniem i umiejętnością pozyskiwania leadów B2B Umiejętnością analitycznego myślenia Biegłą znajomością j. polskiego i min. B2 j. angielskiego Doświadczeniem w analizie rynku i dostosowaniu działań do oczekiwanych efektów oraz specyfiki biznesowej potencjalnych Klientów Oferujemy: Jeżeli jeszcze nie miałeś z tym kontaktu to nauczysz się co to jest: Ad Tech / Programmatic / Ad Networks / DSP /SSP / Big Data / Data Science / Machine Learning Możliwość pracy z największymi reklamodawcami, markami Współpraca przy projektach AI Możliwość pracy hybrydowej Przyjazny zespół, który jest zawsze gotowy do pomocy Możliwość nauki nowych narzędzi Praca w międzynarodowym środowisku (klienci oraz współpracownicy) Opieka medyczna Wybór formy umowy

Digital Marketing Specialist z j. czeskim
Digital Marketing Specialist z j. czeskim
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna / headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. Mamy dla Ciebie pracę z j. czeskim w Gdańsku! Aktualnie dla naszego partnera prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta z j. czeskim w branży Social Media Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim - branża Social Media (M/K) Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie Jak będzie wyglądać Twój dzień pracy? - codziennie będziesz kontaktować się z nowymi i istniejącymi klientami, którymi są agencje reklamowe lub indywidualni, czy biznesowi reklamodawcy, poprzez czat, telefon i e-mail, - będziesz identyfikować potrzeby reklamowe klienta i proponować lepsze rozwiązania w postaci sprzedaży dodatkowych opcji reklamy, - jednym z obowiązków będzie również zarządzanie portfelem klienta z odpowiedzialnością za rosnące przychody, - będziesz udzielać wsparcia przed- i posprzedażowego wszystkich produktów, - otrzymasz odpowiednie narzędzia, aby sprawnie komunikować się z reklamodawcami. Wymagania: - znajomość j. czeskiego na poziomie min. C1, - znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, - wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne, - mile widziane doświadczenie w sprzedaży, Social Media, marketingu. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowie o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, - premie i bonusy miesięczne, - ubezpieczenie grupowe, - możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta, - możliwość rozwoju w organizacji - rozpoczyna się nowy projekt. Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko - praca z j. czeskim Gdańsk - Digital Marketing Specialist z j. czeskim." Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: "Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c." Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami