Specjalista ds. digital marketingu
Opis oferty pracyMłodszy Specjalista ds. Digital Marketingu B2B Branża: Gym & Fitness Lokalizacja biura: Warszawa Śródmieście (hybryda) Forma zatrudnienia: Kontrakt B2B 6 000 - 8 000 PLN + VAT (plus bonus miesięczny) Poszukujemy zawodnika do obszaru marketingu, który lubi sport i może dołączyć do mistrzowskiej drużyny, kreującej różnorodne strefy treningowe. Będziesz szlifować formę w tworzeniu ciekawych treści, kreatywności i używaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych. A przede wszystkim weźmiesz udział w różnych obozach treningowych, aby awansować do wyższej ligi (kursy i szkolenia branżowe finansowane przez pracodawcę). UWAGA: dołączysz do zespołu, który ma bzika na punkcie aktywności fizycznej, zaaplikuj! Wymagania: · Doświadczenie w marketingu około roku · Podejście do marketingu z pasją oraz chęć do dalszego rozwoju zawodowego w tej branży · Otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji · Zdolność do szybkiego uczenia się · Komunikatywna znajomość języka angielskiego · Pasja do zadań marketingowych · Mile widziane zainteresowania sportem · Podstawowa wiedza z zakresu SEO, znajomość narzędzi Google Ads, FB Ads, Google Analytics · "Lekkie pióro" · Kreatywność i inicjatywa w wyszukiwaniu skutecznych rozwiązań Zadania: · Udział w kursach i szkoleniach w celu dalszej nauki i rozwoju · Udział we wdrażaniach kampanii marketingowych związanych z promocją firmy: kampanie SEM, SEO i inne formy reklamy online i offline · Udział w tworzeniu lejków marketingowych ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych · Współpraca z dostawcami zewnętrznymi · Aktywna współpraca z całym teamem Oferujemy: · Możliwość udziału w branżowych szkoleniach i kursach finansowanych przez pracodawcę · Możliwość rozwoju wielu umiejętności przydatnych w dalszej karierze zawodowej · Atrakcyjne wynagrodzenie + bonus miesięczny · Biuro bez korpo klimatu (kapitalna siłownia w biurze!) · Duża elastyczność i swobodę w działaniu · Swobodną atmosferę i niekorporacyjny styl · Możliwość pracy w trybie hybrydowym, po okresie onboardingu · Świetną lokalizację biura (centrum Warszawy) · Pracę w zgranym zespole, pełnym pasji do sportu
Jeżeli: posiadasz min. kilkumiesięczne doświadczenie w obszarze marketingu i sprzedaży online potrafisz zaplanować, przygotować i ocenić efektywność kampanii digitalowych, w tym kampanii PPC masz dobrą znajomość narzędzi: Google (Google Ads, Google Analytics, Google GTM), Facebook (Facebook Ads), LinkedIn (LinkedIn Ads) umiesz obsługiwać MS Excel w stopniu bardzo dobrym posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i umiesz wyciągać wnioski z podanych danych dobrze organizujesz swoją pracę i umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie Praca na rynkach zagranicznych Możliwa praca na B2B Praca zdalna ,lub biuro w biurze w Krakowie
Opis stanowiska • Promowaniem wydarzeń i społeczności wśród potencjalnych uczestników z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technologii cyfrowych • Przygotowywaniem kontentu dotyczącego wydarzeń • Aktualizacją treścią strony internetowej - po polsku i angielsku • Zarządzanie mediami społecznościowymi: przede wszystkim Linkedln oraz Facebook • Tworzeniem kampanii mailingowych i reklamowych • Współpracą przy organizacji imprez i konferencji • Wdrażaniem nowych pomysłów i innowacji w obszarze marketingu Opis wymagań Co powinieneś(powinnaś) umieć i wiedzieć • Posiadać minimum roczne doświadczenie w dziale promocji, marketingu czy doświadczenie w organizacji konferencji i szkoleń • Tzw. „lekkie pióro” • Wyższe wykształcenie • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole • Kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego • Znajomość narzędzi i zagadnień z dziedziny Digital Marketingu Ważnym atutem będzie też • Znajomość programów do edycji grafik, animacji oraz video • Doświadczenie w organizacji wydarzeń online i hybrydowych • Praca w agencji interaktywnej • Znajomość Adobe Indesign Oferowane korzyści • Świetny, sympatyczny team – dbamy o dobra atmosferę w pracy • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/lub umowę B2B • Konkurencyjne warunki wynagrodzenia • Możliwość podnoszenia kompetencji w zakresie marketingu – po okiem doświadczonych ekspertów i dzięki szkoleniom • Udział w znanych, także międzynarodowych projektach
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie procesem planowania i realizacji planu marketingowego w zakresie aktywności, narzędzi, kanałów w tym działania z obszaru Google ads / Facebook ads, Przygotowywanie elektronicznych materiałów marketingowych, Realizacja zatwierdzonych planów marketingowych poprzez synergię rozwiązań z obszaru online – digital (kampanie SEM, SEO, display, mailing), Realizacja działań marketingowych w zakresie automatyzacji marketingu, Opracowanie i realizacja kampanii internetowych promujących produkty grupy, realizacja media planu, czuwanie na efektywnością wydatkowania budżetu kampanijnego, analiza efektywności, optymalizacja i raportowanie prowadzonych działań kampanijnych. Nasze wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, reklama, komunikacja lub pokrewne), Doświadczenie w obszarze digital marketingu – warunek konieczny, Dobra znajomość systemów content management oraz rozwiązań online, pozwalających na zarządzanie nowoczesną komunikacją online, Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, Proaktywność oraz samodzielność, Dbanie o szczegóły oraz wysoką jakość treści. To oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (lub inna dogodna forma zatrudnienia), w pełnym wymiarze godzin (elastyczne godziny pracy), Brak dress code’u, Zniżki na produkty firmowe, Przyjazne miejsce pracy, do którego chce się przychodzić, Duże pole do realizacji i wdrażania własnych pomysłów, W pełni wyposażone stanowisko pracy, w oparciu o własne preferencje.
Opis oferty pracyHybrid AdTech Sp. z o.o. - jesteśmy globalnym dostawcą rozwiązań AdTech specjalizującym się w efektywnych i innowacyjnych kampaniach reklamowych. Posiadamy biura w m.in Nowym Jorku, Berlinie, Warszawie, Singapurze, Kijowie, Dżakarcie i Bombaju. Od 10 lat oferujemy narzędzia z obszaru digital marketingu wykorzystujące algorytmy AI, picture recognition i machine learning. Dzięki zespołowi doświadczonych programistów i autorskiej technologii, zapewniamy reklamodawcom i agencjom narzędzia i usługi programatyczne. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu/ Marketing Specialist Osoba ta będzie pomagała w planowaniu a potem koordynowała działania związane z promowaniem produktów i usług firmy skierowanych do klientów biznesowych. Miejsce pracy: Warszawa Centrum / Możliwość pracy w modelu hybrydowym Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem Prowadzeniem profili firmy w SM Projektowanie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów B2B w kanałach on-line i social media Opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją Analiza rynku Organizacja eventów Poszukujemy osób z: Doświadczeniem 2+, w promocji rozwiązań z obszaru marketingu, szczególnie marketingu online Doświadczeniem i kreatywnością w tworzeniu kontentu Doświadczeniem i umiejętnością pozyskiwania leadów B2B Umiejętnością analitycznego myślenia Biegłą znajomością j. polskiego i min. B2 j. angielskiego Doświadczeniem w analizie rynku i dostosowaniu działań do oczekiwanych efektów oraz specyfiki biznesowej potencjalnych Klientów Oferujemy: Jeżeli jeszcze nie miałeś z tym kontaktu to nauczysz się co to jest: Ad Tech / Programmatic / Ad Networks / DSP /SSP / Big Data / Data Science / Machine Learning Możliwość pracy z największymi reklamodawcami, markami Współpraca przy projektach AI Możliwość pracy hybrydowej Przyjazny zespół, który jest zawsze gotowy do pomocy Możliwość nauki nowych narzędzi Praca w międzynarodowym środowisku (klienci oraz współpracownicy) Opieka medyczna Wybór formy umowy
Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna / headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. Mamy dla Ciebie pracę z j. czeskim w Gdańsku! Aktualnie dla naszego partnera prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta z j. czeskim w branży Social Media Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim - branża Social Media (M/K) Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie Jak będzie wyglądać Twój dzień pracy? - codziennie będziesz kontaktować się z nowymi i istniejącymi klientami, którymi są agencje reklamowe lub indywidualni, czy biznesowi reklamodawcy, poprzez czat, telefon i e-mail, - będziesz identyfikować potrzeby reklamowe klienta i proponować lepsze rozwiązania w postaci sprzedaży dodatkowych opcji reklamy, - jednym z obowiązków będzie również zarządzanie portfelem klienta z odpowiedzialnością za rosnące przychody, - będziesz udzielać wsparcia przed- i posprzedażowego wszystkich produktów, - otrzymasz odpowiednie narzędzia, aby sprawnie komunikować się z reklamodawcami. Wymagania: - znajomość j. czeskiego na poziomie min. C1, - znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, - wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne, - mile widziane doświadczenie w sprzedaży, Social Media, marketingu. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowie o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, - premie i bonusy miesięczne, - ubezpieczenie grupowe, - możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta, - możliwość rozwoju w organizacji - rozpoczyna się nowy projekt. Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko - praca z j. czeskim Gdańsk - Digital Marketing Specialist z j. czeskim." Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: "Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c." Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo
BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Preferowane wykształcenie wyższe Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Biegła znajomość komputera Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem) Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads) Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp. Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages Znajomość zasad i narzędzi SEO Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing Samodzielność w działaniu, komunikatywność Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami Dobra organizacja pracy własnej Umiejętność podejmowania decyzji Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian Kreatywność i zmysł graficzny Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą: Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital Działania z zakresu SEO i content marketingu Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp. Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby: Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych) Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy: Prace zdalną Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością Niezbędny sprzęt Karta MultiSport Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami