Sortowanie:
Znaleziony: 27 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego
Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego
3100 zł
nowe Częstochowa 30+ kilka dni temu

Młodszy specjalista ds. marketingu internetowego Zakres obowiązków: - tworzenie i adaptowanie treści do formatów mediów organicznych; - wsparcie i wdrożenia kampanii reklamowych; - zbieranie, przetwarzanie informacji; - projektowanie, wdrażanie i aktualizowanie stron internetowych; - raportowanie prowadzonych działań. Kompetencje wymagane - zdolność adoptowania do nowych zadań; - doświadczenie pracy z językiem; - sprawność w artykułowaniu myśli, komunikatywność; - sprawność posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym; - kreatywność i odpowiedzialność; - chęć pracy w marketingu. Mile widziane: wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów na kierunku marketingowym, humanistycznym lub informatycznym; doświadczenie i wiedza teoretyczna z zakresu marketingu internetowego, w szczególności SEO i SEM; doświadczenie w projektowaniu stron internetowych; kompetencje graficzne i projektowe; znajomość technologii webowych HTML, CSS itp. Oferujemy: pracę w częstochowskim biurze w ramach umowy o pracę na pełny lub część etatu (alternatywnie inne formy współpracy); progresywne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i stażu; budżet szkoleniowy; opcje własności pracowniczej; Szczegóły: http*****************************

Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. marketingu internetowego
30+ kilka dni temu

B.D. Art to światowy producent dekoracji ściennych: ramek, luster, półek, tablic korkowych i magnetycznych. Współpracujemy z globalnymi sieciami jak IKEA, grupa Kingfisher i Leroy Merlin. Nasze produkty są dystrybuowane przez platformę Amazon w 28 krajach Europy, w Japonii i Stanach Zjednoczonych. Do naszego biura w Małkini Górnej (powiat ostrowski) poszukujemy osoby do działu sprzedaży na stanowisko: Specjalista ds. marketingu internetowego Główne zadania: - wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci - tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi - tworzenie newsletterów i mailingów - śledzenie trendów na rynku e-marketingu - tworzenie unikalnych treści z wykorzystaniem Google Keyword Plannera - współpraca z fotografami i grafikami Wymagania: - kilkuletnie doświadczenie w zakresie marketingu internetowego - umiejętność tworzenia i zarządzania reklamami na platformie Amazon, reklam produktowych, brandowych, remarketingu - znajomość zasad SEO i SEM oraz narzędzia Google Analytics - znajomość narzędzi marketingowych online: Facebook, YouTube, Vimeo, Google+ - umiejętność tworzenia skutecznych materiałów reklamowych - zdolności analityczne: zarządzanie budżetem na reklamę - dobra znajomość języka angielskiego - umiejętność robienie zdjęć produktowych oraz znajomość obsługi programów graficznych (Photoshop, Corel) będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - stabilność zatrudnienia ( umowa o pracę, stałe wynagrodzenie plus premie) - wymagającą pracę pełną ciekawych wyzwań - dużą samodzielność - możliwość pracy hybrydowej - wspaniałą atmosferę w pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez B.D. Art Sp. z o.o. Sp. k z siedzibą w Wołominie zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że Administratorem danych jest B.D. Art Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Wołominie przy ul. Partyzantów 50. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Specjalista ds. Marketingu Internetowego/ Pozycjonowania
Specjalista ds. Marketingu Internetowego/ Pozycjonowania
Rzeszów 30+ kilka dni temu

️PRACUJ JAKO: SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO i/lub POZYCJONOWANIA ️Lokalizacja: Rzeszów Rodzaj umowy: umowa o pracę na pełny etat czas pracy: godziny elastyczne, możliwe w systemie hybrydowym Na co dzień będziesz: • Tworzył/a strategie promocji w Internecie • Realizował/a działania marketingowe • Obsługiwał/a kampanię Google Ads • Monitorował/a efekty prowadzonych działań na podstawie danych z Google Analytics ️️️️Uwaga! Jeśli nie posiadasz poniższych umiejętności zgłoś się do nas na 3 - 4 tyg. naukę! tel.: 739 - pokaż numer telefonu - , 534 - pokaż numer telefonu - .️️️️ ️Zgłoś się jeśli: • Posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności i pozostajesz bez zatrudnienia • Posiadasz wiedzę z zakresu SEO, SEM • Znasz Google Analytics • Lubisz prowadzić kampanie Google ADS, Facebook Ads • Jesteś kreatywna/y Co zyskasz: • Stabilność zatrudnienia - umowa o pracę • Elastyczne godziny pracy, pracę w systemie hybrydowym • Możliwość zdobycia doświadczenia • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności • Udział w atrakcyjnych projektach CV prześlij na adres: @ lub zadzwoń: 739 - pokaż numer telefonu - , 534 - pokaż numer telefonu - Oferta realizowana jest w ramach: projektu "Klucz do sukcesu" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności oraz pozostawanie bez zatrudnienia!

Specjalista ds. marketingu internetowego z orzeczeniem staż
Specjalista ds. marketingu internetowego z orzeczeniem staż
Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem stażu na stanowisku: Specjalista/stka ds. marketingu internetowego - staż (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Kraków W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę stażową, • Pracę w systemie stacjonarnym, • Kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Tworzeniu kampanii content marketingu • Tworzeniu różnych treści, m.in: graficznych, marketingu wideo i obróbce filmów. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) • Potrafisz obsługiwać komputer , • Dobrze organizujesz swoją pracę. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Specjalista ds. marketingu internetowego Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Specjalista ds marketingu internetowego
Specjalista ds marketingu internetowego
Wrocław 30+ kilka dni temu

Pasjonat w zakresie komunikacji B2B branży instalayjno budowlanej z zacieciem informatycznym oraz wyczuciem plastycznym-to osoba jakiej poszukujemy do samodzielnej pracy w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej.

Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Konin 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Konin / zdalnie Jesteś kreatywna osoba z wrodzona ciekawością i chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w dynamicznym zespole? Masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy w marketingu, wysoko oceniasz swoje zdolności analityczne, rozumiesz media społecznościowe, chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej a poza tym jesteś osoba gotowa na wyzwania i cenisz sobie kontakt z ludźmi – nie czekaj i dołącz do nas. Do Twoich głównych zadań będzie należało: • Monitorowanie podejmowanych działań • Analiza pod kątem efektywności oraz rekomendacja usprawnień • Monitorowanie aktywności konkurencji • Śledzenie trendów w komunikacji i działaniach online • Aktywne uczestnictwo w działaniach marketingowych i nowych projektach • Znajomość zagadnień z obszarów reklamy internetowej / content marketing / social media / e-mail marketingu • Analiza skuteczności kampanii marketingowych • Prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych • Współpraca z działem analitycznym Oczekujemy od Ciebie: • Co najmniej 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (warunek konieczny) • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny) • znajomość języka SQL - wymóg konieczny • Wykształcenie wyższe • Doświadczenia w prowadzeniu komunikacji i budowaniu zaangażowania w mediach społecznościowych • Zdolność analitycznego myślenia • Umiejętności pracowania w zespołach cross - funkcjonalnych • Umiejętności analitycznych • Interpretacji danych, • Znajomości nowych technologii • Znajomości działania digital marketingu, • Proaktywne podejście Oferujemy Ci: • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku • Możliwość pracy zdalnej • Profesjonalne szkolenia i systemowe wdrożenie do pracy • Jasno określoną ścieżkę rozwoju • Korzystanie z nowoczesnych narzędzi pracy • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę • Nagrodę roczną uzależnioną od wyników KRAMP • Fundusz Socjalny • Prywatną opiekę medyczną • Dofinansowanie do Kart Multisport • Dofinansowanie do posiłków w kantynie firmowej.

Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Konin 30+ kilka dni temu

KMK-KLINKIER.PL Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w dziedzinie dystrybucji klinkieru. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy zmotywowanego i zaangażowanego pracownika na stanowisko:Specjalista ds. Marketingu Internetowego(Miejsce pracy: Konin)Zadania:− współuczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowych spółki,− współpraca i koordynowanie prac z agencjami zewnętrznymi SEO/SEM,− nadzorowanie nad funkcjonowaniem sklepu internetowego,− kreowanie działań na portalach aukcyjnych typu Allegro, OLX,− tworzenie i publikowanie materiałów marketingowych,− prowadzenie portali społecznościowych spółki: Facebook, Instagram, Pinterest,− bliska współpraca z innymi działami firmy: handlowym, logistycznym, produkcyjnym, − wspieranie działu obsługi klienta, aktywna sprzedaż stacjonarna i internetowa.Nasze oczekiwania:− pozytywne nastawienie, motywacja oraz chęć zaangażowania się w pracy,− komunikatywności i dobra organizacja pracy,− doświadczenie na podobnym stanowisku,− kreatywność w działaniu połączona z poczuciem estetyki,− zdolność szybkiego wyciągania wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań,− precyzja w działaniu.Dodatkowymi atutami będą:− doświadczenie na podobnym stanowisku,− znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub holenderskiego,− znajomość tematyki SEO/SEM,− znajomość programów graficznych,− zainteresowanie fotografią produktową oraz obiektową,− wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub marketingowe).Nasza oferta:− stabilność zatrudnienia (umowa o pracę / stałe godziny pracy),− wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,− możliwość awansu na stanowisko wyższego szczebla, − wyzwania i realny wpływ, poprzez swoje działanie.Dodatkowo prosimy w treści wiadomości napisać: „Dlaczego powinniśmy zaprosić na rozmowę właśnie Ciebie?” (10-15 zdań) .Jeśli nawet nie spełniasz wszystkich w/w kryteriów ale jesteś osobą o otwartym umyśle, z pasją i zaangażowaniem realizującą wytyczone zadania oraz nastawioną na ciągły rozwój to nie wahaj się ani chwili dłużej i aplikuj, z przyjemnością rozważymy również Twoją kandydaturę.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie szczegółowego CV w formacie pdf. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”. KMK-KLINKIER.PL Sp. z o.o.Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS:  0000536241  NIP:  66******** 67 REGON:  360402580  Kapitał zakładowy:  1 200 000 PLN 

SEO copywriter/specjalista ds. marketingu internetowego
SEO copywriter/specjalista ds. marketingu internetowego
199 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Jesteś kreatywny? Z łatwością posługujesz się słowem pisanym? Lekkie i chwytliwe teksty potrafisz tworzyć z zamkniętymi oczami? Dobrze zarządzasz swoim czasem pracy? A na dodatek masz głowę pełną pomysłów? Jeśli tak to złóż swoje CV do BIZZIT S.A. w Katowicach-Piotrowicach i zostań naszym copywriterem! Do Twoich obowiązków będzie należało: - tworzenie artykułów, poradników o najróżniejszej tematyce, - publikacja wpisów na WordPress, - pisanie i optymalizowanie treści pod kątem SEO (opisy na landing page, artykuły blogowe, meta-tagi), - korekta tekstów, - wykonanie dokładnego researchu na dany temat. Czego oczekujemy? - dyspozycyjności — poszukujemy osoby chętnej do pracy na cały etat, - „lekkiego pióra”, swobody w pisaniu, - bardzo dobrej znajomości języka polskiego, - umiejętności pisania poprawnych językowo tekstów, - bardzo dobrej znajomości programów do edycji tekstu, łatwości w posługiwaniu się komputerem, - doświadczenia w tworzeniu i redagowaniu treści, - samodzielności oraz terminowości, - dobrej organizacji czasu pracy, - zaangażowania i pozytywnego nastawienia :) Mile widziane: - doświadczenie w pracy SEO copywritera, - znajomość obsługi Senuto/Ahrefs, - znajomości obsługi WordPress'a. Co oferujemy? - umowę o pracę (na początek na okres próbny), - pracę od poniedziałku do piątku, - pracę w doświadczonej agencji SEO (Mistrz Polski w pozycjonowaniu stron internetowych już w 2008 roku!), - możliwość zdobycia doświadczenia i nowych umiejętności, - pracę stacjonarną w przytulnym biurze (komfortowy sprzęt do pracy, pyszną kawę i owoce:) a dla najlepszych 1-2 dni w tygodniu pracy zdalnej, - wynagrodzenie uzależnione od umiejętności, wyników.

Specjalista ds. marketingu internetowego i e-commerce
Specjalista ds. marketingu internetowego i e-commerce
Wyszków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą zajmującą się importem i sprzedażą artykułów wyposażenia domu. Od Kilku lat intensywnie działamy handlowo w internecie, szukamy osoby do pracy, z zakresem zadań: Do Twoich obowiązków będzie należało: • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy • planowanie, koordynowanie i realizacja działań marketingowych • obsługa i zarządzanie social media • zarządzanie reklamą internetową • tworzenie strategii pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO, SEM) • udział w projektowaniu materiałów reklamowych Od kandydatów oczekujemy: • doświadczenia na podobnym stanowisku • doskonałej znajomości branży e-commerce, social mediów oraz trendów w marketingu online • zmysłu estetycznego i kreatywności • umiejętności współpracy z innymi działami firmy • znajomości zagadnień SEO oraz SEM W przypadku zainteresowania proszę o kontakt. @ tel 698 - pokaż numer telefonu - , Adam Gierek.

Młodszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego & Social Media
Młodszy Specjalista ds. Marketingu Internetowego & Social Media
Szczecin 30+ kilka dni temu

Jesteśmy wiodącym deweloperem z 25-letnim doświadczeniem, realizującym projekty na terenie Szczecina, Międzyzdrojów, Świnoujścia oraz mniejszych miejscowości nadmorskich w zachodniopomorskim. W związku z rozwojem firmy, poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Marketingu Internetowego do naszego działu marketingu.Zakres obowiązków:Prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych online,Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych,Realizacja strategii SEO, w tym optymalizacja treści i linkbuilding,Współpraca przy aktualizacji i optymalizacji strony internetowej,Publikowanie ogłoszeń na portalach.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na pełen etat,Konkurencyjne wynagrodzenie: od 5000 zł brutto/miesiąc + system premiowy,Możliwość pracy w komfortowym biurze z dostępem do nowoczesnych narzędzi pracy,Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej,Cenimy kreatywność, inicjatywę i zaangażowanie. Jeśli posiadasz wymagane umiejętności i chcesz rozwijać się w dynamicznie zmieniającym się sektorze nieruchomości, zapraszamy do aplikowania.Nasze biuro mieści się w Szczecinie przy ul. Cienistej (Żelechowa)

Specjalista ds. sprzedaży marketingu internetowego
Specjalista ds. sprzedaży marketingu internetowego
300 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Od ponad dekady działa z sukcesem na rynku marketingu internetowego, to dobrze trafiłeś! W firmie Internet Media Polska ceni się uczciwość, odpowiedzialność oraz pozytywne relacje z klientami i pracownikami. W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży marketingu internetowego. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i rozwijać się w środowisku pełnym ambitnych ludzi, to nie zwlekaj i wyślij CV!Czym będziesz się zajmować ?Badaniem potrzeb Klienta poprzez rozmowy telefoniczneBudowanie długoterminowych relacji z KlientemAktywna sprzedaż usług z obszaru marketingu internetowegoEfektywnym prowadzenie procesu sprzedażyWymagania:Wykształcenie min. średnieEnergia i entuzjastyczne podejście do pracy z ludźmiUmiejętność kreatywnego myślenia,Bardzo dobra znajomość języka polskiegoUmiejętność oceny potrzeb klientówCo oferujemy?Pewna podstawa + jasno określony system prowizyjnySzeroki wachlarz szkoleń z zakresu marketingu, psychologii sprzedaży i rozwoju osobistego Praca w biurze od Pon- Pt 8-16Owocowe wtorkiCzęste wypady integracyjne – jesteśmy zgraną ekipą!Kawę w przyjaznym klimatyzowanym biurze :)

Specjalista ds. marketingu i sklepu internetowego
Specjalista ds. marketingu i sklepu internetowego
30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy: Specjalisty ds. marketingu i sklepu internetowego Twoje zadania: - Realizacja kompleksowego zakresu e-commerce - Administracja platformy e-sklepu: update informacji na stronie, podmiana banerów, rozbudowa kategorii, umieszczanie wpisów na blogu - Zarządzanie projektami e-commerce i realizacją e-treści -Zarządzanie projektami, zarządzanie zewnętrznymi podwykonawcami i firmami, dokumentacją i klientami - Współpraca z zewnętrznym software house: opracowywanie, zlecanie oraz testowanie nowych funkcjonalności i poprawek poprzez dedykowaną platformę - Współpraca z działem marketingu w kwestii ustalania i realizacji działań promocyjnych oraz pozycjonowania e-sklepu ZNAKI SZCZEGÓLNE POSZUKIWANEGO! • Zależy nam na Twojej kreatywności-Twoja praca to codzienne tworzenie nowych treści oraz rozwiązań • Ważna jest dla nas Twoja motywacja do nauki i rozwoju. Jesteśmy ekspertami w tym, co robimy i liczymy również na Twoją inicjatywę w poszerzaniu swojej wiedzy o oferowanych produktach • Oczekujemy samodzielności i dobrej organizacji. W końcu doskonale wiesz, że to od Ciebie zależy efektywność Twojej prac • Na plus zaważy doświadczenie na podobnym stanowisku NAGRODA DLA ZATRUDNIONEGO! Warto zostać z nami na dłużej, a mamy ku temu naprawdę dobre argumenty! • Dla wyróżniających się pracowników udział w cyklicznych imprezach branżowych. • Ciągłe podnoszenie umiejętności i kompetencji marketingowych poprzez szkolenia wewnętrzne i dostęp do platformy edukacyjnej – wiedza zawsze pod ręką ! • Możliwość awansu w strukturach firmy Wszystkich zainteresowanych prosimy o wysyłkę swojego cv.

Praca Specjalista ds. Marketingu online bez doświadczenia
Praca Specjalista ds. Marketingu online bez doświadczenia
200 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Amerykańska firma Wellness z europejską siedzibą w Niemczech poszukuje osób na stanowisko Specjalista ds. Marketingu online. Nie wymagamy doświadczenia, szkolimy od podstaw! Wymagania: -Wiek 22+ -Komunikatywność -Dostęp do telefonu/komputera z internetem -Dostępność 2-5h/ dziennie -Biegłe posługiwanie się językiem polskim w piśmie i mowie Obowiązki: -Obsługa telefoniczną klienta -Pozyskiwanie nowych klientów dla sklepu internetowego -Opieka nad klientem -Tworzenie ogłoszeń -Testowanie produktów firmy Oferujemy: -Wynagrodzenie do 15 dnia każdego miesiąca -Bonusy i premie -Wsparcie zespołu -Pełne szkolenie na start i wprowadzenie -Umowę niezależnego przedstawiciela handlowego Wypłata uzależniona jest od poświęconego czasu i zaangażowania.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Zamość 30+ kilka dni temu

Firma SIATEX poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży internetowej Główne obowiązki: • realizowanie sprzedaży za pomocą serwisów aukcyjnych (wystawianie aukcji, kontrola cen, wdrażanie nowych produktów do sprzedaży) • prowadzenie sklepu internetowego • aktualizowanie strony internetowej • opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży • przygotowywanie, planowanie i wdrażanie social media content (m.in. Facebook, Instagram, Pinterest) Nasze oczekiwania: • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży e-commerce, znajomość zagadnień marketingu internetowego oraz doświadczenie w zarządzaniu stronami www (wszystkimi wersjami językowymi), moderowaniu ich treści (w tym: aktualizowanie zdjęć, grafik, tekstów, cross-sellingu, promocji i innych), przygotowywaniu niezbędnych materiałów (grafik, tekstów itp.) • od kandydatów do pracy oczekujemy komunikatywności i kreatywności, a także pozytywnego, otwartego nastawienia do ludzi. Liczy się także zmysł handlowy i organizacyjny. Oferujemy: • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie, • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz Lento Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
450 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

HOMEKONCEPT to pracownia architektoniczna w której dbamy o najdrobniejszy detal. Nieważne czy jest to detal architektoniczny, detal na wizualizacji naszych domów czy rodzaj kawy, który zamawiamy do biura. Dzięki takiemu podejściu do architektury i współpracy w zespole – HOMEKONCEPT zyskał mocną pozycję na rynku gotowych projektów domów. Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i wpływaj na rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży! HOMEKONCEPT poszukuje utalentowanego specjalisty marketingu, który pomoże nam dotrzeć do szerszego grona klientów i kontynuować budowę silnej marki.Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za aktualizację i realizację naszej strategii marketingowej, tworzenie i realizację naszych kampanii reklamowych, opiekę nad social media oraz analizowanie danych, które pomagają optymalizować nasze działania.W HOMEKONCEPT oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie, ale również inspirujące środowisko pracy, w którym Twoje pomysły będą mile widziane i doceniane. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który pomaga ludziom realizować swoje marzenia o wymarzonym domu. Wyślij swoje CV już teraz i zobacz, jak możemy razem tworzyć wyjątkowe projekty! Specjalista ds. marketinguNajważniejsze obowiązki:Nadzór, rozwój i monitorowanie działań z zakresu marketingu, w szczególności marketingu internetowego,analiza danych, monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych oraz ich optymalizacja,przygotowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie akcji e-mail marketingowych,współtworzenie spójnej komunikacji za pośrednictwem różnych kanałów,rozwój marketing automation,nadzór i rozbudowa strony internetowej firmy,współpraca w zakresie mediów społecznościowymi firmy,tworzenie i współpraca przy tworzeniu treści marketingowych,współpraca z działem sprzedaży oraz innymi działami w obszarze projektów marketingowych.Czego oczekujemy:minimum 2 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze marketingu,praktycznej wiedzy na temat e-commerce,znajomości zasad SEO, SEM, e-mail marketingu, remarketinguznajomości narzędzi analitycznych (Analytics, Google Tag Menager, Google Search Console, Ads),kreatywności i poczucia estetyki,samodzielności w działaniu,otwartości na nowe rozwiązania, szczególnie w obszarze reklamy internetowej.Oferujemy:interesującą i ciekawą pracę pełną różnorodności i nowych wyzwań,możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Jeśli chcesz do nas dołączyć - napisz dlaczego, pochwal się swoimi dotychczasowymi sukcesami/obowiązkami w pracy i prześlij do nas swoje CV.

Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu
Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu
4400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy studenta/studentki na stanowisko:Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu[rekrutacja prowadzona osobiście]Miejsce pracy: Warszawa Co proponujemy: Bardzo dobre wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia (4 000 - 8 000 PLN na rękę)termin rozpoczęcia – jak najszybciejkoleżeńską atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i wzajemnej życzliwościwsparcie i opiekę mentorskąpełne szkolenia z zakresu marketingu internetowego i optymalizacjiwszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków (służbowy komputer)biuro blisko Centrum Warszawy (zaraz przy moście Siekierkowskim i Wale Miedzeszyńskim)możliwość budowania doświadczenia zawodowego w świecie marketingu internetowegopracę, w której będziesz mógł/mogła używać i rozwijać swoje umiejętności i dużo się nauczyćSzukamy właśnie Ciebie, jeśli:Doskonale znasz język polski, lubisz wyzwania, wykazujesz się zaangażowaniem, masz ambitne cele,myślisz analitycznie,jesteś osobą kreatywną, komunikatywną i otwartą,znasz lub jesteś otwarty/-a na to aby nauczyć się posługiwać się narzędziami takimi jak: Photoshop,możesz powiedzieć o sobie, że jesteś zaangażowany/-a, samodzielny/-a, terminowy/-a, pomysłowy/-a, masz i zwracasz uwagę na detale a jeśli dodatkowo masz głód wiedzy i chętnie nauczysz się nowych umiejętności, będziesz dla nas oczekiwanym kandydatem/-tkąJako nasz członek zespołu będziesz:Zarządzać powierzonymi projektami z zakresu rozwoju produktów na rynkach: Polska, Czechy, Węgry i Słowacjaodpowiedzialny/na za tworzenie kampanii reklamowych,Analizować i optymalizować reklamy,współpracować z innymi działami Jeśli jesteś zainteresowany/-a, prosimy o przesyłanie cv w JĘZYKU POLSKIMMediaflow Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w generowaniu sprzedaży online dla różnych przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową strategię marketingową, która pomaga naszym klientom osiągnąć sukces w sprzedaży produktów online oraz budowaniu własnych marek. Dzięki naszemu doświadczeniu z różnych branż jesteśmy w stanie dostosować jakość i ilość pozyskiwanych potencjalnych klientów do ich indywidualnych potrzeb. Nasze usługi obejmują tworzenie treści, zakup mediów oraz optymalizację działań marketingowych, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Stawiamy na skuteczność i profesjonalizm, by nasi klienci mogli odnieść sukces online.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne

Junior Sociel Media/ Marketing - Praktyki/ Staż
Junior Sociel Media/ Marketing - Praktyki/ Staż
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy żywiołowej osoby na stanowisko Specjalisty ds. marketingu/ Social Mediów, która wykreuje wizerunek firmy ZiołoMed oraz Aberit. ZiołoMed: https://ziolomed.pl/ Aberit: https://aberit.eu/ Miejsce: ul. Langiewicza 50, Rzeszów Jesteś idealnym kandydatem jeżeli: - Social Media to Twój żywioł i z łatwością tworzysz content na ich potrzeby wykazując przy tym własną inicjatywę - posiadasz status studenta oraz znajomość narzędzi do kręcenia rolek np.Canva, CapCut, InShot, VN itp. - masz wiedzę teoretyczną z zakresu marketingu internetowego - jesteś osobą komunikatywną i kręci Cię kreowanie materiałów i treści wspierających komunikację marki - śledzisz trendy i potrafisz reprezentować Klienta w Social Media, - znasz nowoczesne narzędzia marketingowe - bez problemu tworzysz slogany i treści reklamowe wspierające sprzedaż Mile widziana: - znajomość j. ang. na poziomie B2 i wyżej - zainteresowanie zdrowym stylem życia i nowymi technologiami. Będziesz odpowiedzialny/a za: - Współprowadzenie social mediów konta @ziolomed_pl oraz @ - Działanie na platformach: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, LinkedIn - Opracowanie identyfikacji wizualnej firmy, tworzenie harmonogramu nowych treści, tworzenie rolek, zdjęć i plików graficznych na posty i relacje, tworzenie zaangażowania wśród obserwatorów, odpowiadanie na wiadomości) - Tworzenie grafik i tekstów do materiałów reklamowych - Przygotowanie grafik i materiałów do mediów społecznościowych (Canva, CapCut, InShot, VN) - Redystrybucję treści - montowanie rolek z filmów, dodawanie napisów, wybieranie treści - Pisanie tekstów na bloga - Redagowanie tekstów do filmów na YouTubie, montaż filmów - Organizacja webinarów Co oferujemy: - Projekty w pełnym wymiarze godzin (w proporcji: 3/4 ZiołoMed, 1/4 Aberit) - Możliwość kreowania ścieżki rozwoju - Realizację zadań w biurze (ul. Langiewicza 50, Rzeszów) - Zdobycie pierwsze doświadczenia zawodowego. Wyślij swoje CV na adres: @ i podaj w tytule wiadomości „Aplikacja – Specjalista ds. marketingu ZiołoMed/ Aberit PRAKTYKA, STAŻ”. Prosimy dołączyć do aplikacji klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę ZiołoMed - Zielarnia i Sklep zielarsko-medyczny z siedzibą przy ul. M. Langiewicza 50 w Rzeszowie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych

Specjalista ds. Marketingu Crystal Mountain 5* Wisła
Specjalista ds. Marketingu Crystal Mountain 5* Wisła
Wisła 30+ kilka dni temu

Crystal Mountain 5* to nowy luksusowy hotel w Wiśle, należący do grupy obiektów Górskie Resorty. Hotel oddaje do dyspozycji Gości m.in. 491 pokoi, aquapark, bogato wyposażoną strefę SPA & Wellness, Salon Dr Irena Eris Beauty Partner, a także centrum biznesowe o pow. 1300 mkw. Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze. Aktualnie poszukujemy kandydatów / kandydatki na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu Jeśli chcesz odpowiadać za: - współpracę przy opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji, kampanii marketingowych i strategii PR - inicjowanie i wdrażanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych (duża koncentracja na marketingu internetowym, influencer marketing, działania w mediach społecznościowych, marketing bezpośredni e mail) - projektowanie/przygotowywanie i nadzór nad produkcją materiałów marketingowych i reklamowych - współtworzenie ofert/ pakietów dla gości indywidualnych - tworzenie i organizacja eventów/ wydarzeń marketingowych - współpracę z dostawcami usług marketingowych - zarządzanie informacją hotelową dla Gości - analizę i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących - bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji A przy tym spełniasz poniższe wymagania: - posiadasz doświadczenie w marketingu na podobnym stanowisku - znasz narzędzia marketingowe i masz doświadczenia w tworzeniu aktywności z zakresu marketingu internetowego - jesteś osobą kreatywną, proaktywnie poszukującą rozwiązań zaistniałych wyzwań - masz lekkie pióro – potrafisz tworzyć zgrabne teksty na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej My zaoferujemy Tobie: - elastyczne warunku zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt) - aktywny udział w rozwijaniu strategii marketingowo – sprzedażowej obiektu - możliwość zakwaterowania i wyżywienia na preferencyjnych warunkach - dużą swobodę działania i otwartość na realizację ciekawych pomysłów wspierających określone cele - zniżki pracownicze na noclegi i usługi w hotelach należących do Grupy Górskie Resorty - przyjazną atmosferę pracy, a także wspaniałą lokalizację w otoczeniu gór i lasów - współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa CV prosimy wysyłać poprzez formularz kontaktowy w tytule wpisując nazwę stanowiska. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami / kandydatkami. Pozostałym osobom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Grupa AF sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się spółka. Główny zakres działań to kreowanie internetowego wizerunku firm poprzez projektowanie dostępnych stron internetowych (WCAG 2.1), platform e-learningowych oraz stron dla deweloperów nieruchomości. Jako agencja składająca się w dużej mierze z osób z niepełnosprawnością, włączając w to samego założyciela, promuje ich wizerunek , jako ludzi zdolnych do konkurencji na otwartym rynku. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu Opis stanowiska: • Współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych i sprzedażowych, • Prowadzenie działań komunikacyjnych w różnych kanałach oraz opieka nad mediami społecznościowymi (Linkedin, Facebook, Twitter) z głównym naciskiem na komunikację biznesową na LinkedIn, • Pisanie artykułów kontentowych pod usługi firmy, • Aktywny wkład w budowanie dobrego wizerunku marki (personal branding i employer branding), • Monitorowanie działań konkurencji i rynku, • Współpraca z pozostałymi działami firmym Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku, • Doświadczenie we wdrażaniu i optymalizacji kampanii w SM, • Dobra znajomość portalu LinkedIn, • Doświadczenie w SEO copywriting'u, • Nastawienie na naukę oraz udział w szkoleniach, • Z uwagi na misję firmy mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: • umowę o pracę na pełny etat, • W 100% pracę zdalną – możesz pracować przy komputerze w dresie , • przyjazną atmosferę w dziale. • możliwość doskonalenia swoich umiejętności dzięki szkoleniom oraz pracy w doświadczonym zespole, • telefon służbowy, • benefity: prywatna opieka medyczna i karta Multisport. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na @ Z uwagi na specyfikę działalności naszej firmy oraz misję Grupy AF – mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.sprawnosprawności.

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. komunikacji marketingowej - praca zdalna
Specjalista ds. komunikacji marketingowej - praca zdalna
Wrocław 30+ kilka dni temu

Grupa AF sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się spółka. Główny zakres działań to kreowanie internetowego wizerunku firm poprzez projektowanie dostępnych stron internetowych (WCAG 2.1), przeprowadzanie audytów cyfrowych, projektowanie platform e-learningowych oraz stron dla deweloperów nieruchomości. Jako agencja składająca się w dużej mierze z osób z niepełnosprawnością, włączając w to samego założyciela, promuje ich wizerunek, jako ludzi zdolnych do konkurencji na otwartym rynku. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. komunikacji marketingowej Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie analiz i statystyk stron internetowych 2. Przeprowadzanie działań zmierzających do coraz wyższego pozycjonowania i rozwoju marki w Internecie 3. Realizowanie strategii marketingowej dla celów firmy i dla klientów 4. Optymalizacja bieżących kampanii Google Ads 5. Merytoryczne wsparcie działu sprzedażowego Wymagania: 1. Znajomość Internetu jak własnej kieszeni, głównie w obszarze trendów Google, Google Tag Manager, Google Analytics i kampanii display 2. Zainteresowanie nowymi technologiami i narzędziami komunikacji cyfrowej 3. Innowacyjność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań 4. Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań 5. Lekkie pióro 6. Łatwość pisania tekstów na zadany temat, copywriting 7. Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint 8. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: 1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 2. Pracę w 100% zdalną 3. Perspektywę dalszego rozwoju zawodowego w obszarze marketingu 4. Szkolenia gwarantujące rozwój własnych kompetencji 5. Benefity: prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: @ Z uwagi na specyfikę działalności naszej firmy oraz misję Grupy AF w pierwszej kolejności rozpatrzymy aplikacje kandydatów z niepełnosprawnościami. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupa AF sp z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Specjalista ds. mediów społecznościowych i reklamy
Specjalista ds. mediów społecznościowych i reklamy
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926. Świadczymy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kandydatów dla wyselekcjonowanych pracodawców polskich i niemieckich. Świadczymy również usługi tłumaczeniowe. Jeżeli: Posiadasz motywację do rozwijania swoich kompetencji zawodowych, jesteś osobą lubiącą kontakty z ludźmi, samodzielną, przebojową, to zapraszamy do aplikowania na to stanowisko. Mile widziane są osoby z doświadczeniem w branży rekrutacyjnej. Specjalista/tka ds. reklamy i marketingu internetowego Wymagania: • Doświadczenie minimum dwa lata na podobnym stanowisku, preferowane doświadczenie w agencji rekrutacyjnej • Znajomość technik i narzędzi reklamowych mediów reklamowych • Wyśmienita znajomość sposobów reklamy na mediach społecznościowych jak facebook, linkedin etc. • Umiejętność reklamowania ofert na gogle ads • Znajomość programów do przygotowywania grafik • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub ewentualnie języka angielskiego • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne • Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem pracy • Entuzjazm i zaangażowanie w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów • Samodzielność w działaniu oraz odpowiedzialność • Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: • Umowę o pracę, umowę b2b lub umowę zlecenie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji w branży rekrutacyjnej • Zatrudnienie w miłym, profesjonalnym zespole, który zawsze służy wsparciem i pomocą • Atrakcyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od wyników • Możliwość awansu i doskonalenia zawodowego • Możliwość ułożenia grafiku z uwzględnieniem potrzeb pracownika • Możliwość pracy w systemie hybrydowym • Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe • Kawa z włoskiego ekspresu, herbata, mleko, woda mineralna dostępna za darmo w biurze • Bony świąteczne Obowiązki: • Samodzielne kreowanie i prowadzenie kampanii reklamowych • Wybór odpowiednich mediów reklamowych • Zarządzanie socialmediami jak facebook, linkedin etc. • Zarządzanie stronami internetowymi • Prowadzenie kampanii adwords lub nadzorowanie kampanii zleconych agencji reklamowej • Współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi • Zarządzanie zespołem osób zajmujących się dodawaniem ogłoszeń • Osobiste spotkania z nowymi klientami • Ocena efektywności działań reklamowych • Redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę / zarządzanie zespołem pomocniczym • Aktywne poszukiwanie nowych źródeł i sposobów pozyskiwania klientów Sposób aplikowania: CV oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ Osoba odpowiedzialna za rekrutację Marzena Jaglińska. Tel. 791 - pokaż numer telefonu - W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, 50-010 Wrocław ul. Podwale 62/2, www. koncepcja.eu

Specjalista ds. reklamy i marketingu
Specjalista ds. reklamy i marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926. Świadczymy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kandydatów dla wyselekcjonowanych pracodawców polskich i niemieckich. Świadczymy również usługi tłumaczeniowe. Jeżeli: Posiadasz motywację do rozwijania swoich kompetencji zawodowych, jesteś osobą lubiącą kontakty z ludźmi, samodzielną, przebojową, to zapraszamy do aplikowania na to stanowisko. Mile widziane są osoby z doświadczeniem w branży rekrutacyjnej. Specjalista/tka ds. reklamy i marketingu internetowego Wymagania: • Doświadczenie minimum dwa lata na podobnym stanowisku, preferowane doświadczenie w agencji rekrutacyjnej • Znajomość technik i narzędzi reklamowych mediów reklamowych • Wyśmienita znajomość sposobów reklamy na mediach społecznościowych jak facebook, linkedin etc. • Umiejętność reklamowania ofert na gogle ads • Znajomość programów do przygotowywania grafik • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub ewentualnie języka angielskiego • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne • Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem pracy • Entuzjazm i zaangażowanie w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów • Samodzielność w działaniu oraz odpowiedzialność • Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: • Umowę o pracę, umowę b2b lub umowę zlecenie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji w branży rekrutacyjnej • Zatrudnienie w miłym, profesjonalnym zespole, który zawsze służy wsparciem i pomocą • Atrakcyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od wyników • Możliwość awansu i doskonalenia zawodowego • Możliwość ułożenia grafiku z uwzględnieniem potrzeb pracownika • Możliwość pracy w systemie hybrydowym • Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe • Kawa z włoskiego ekspresu, herbata, mleko, woda mineralna dostępna za darmo w biurze • Bony świąteczne Obowiązki: • Samodzielne kreowanie i prowadzenie kampanii reklamowych • Wybór odpowiednich mediów reklamowych • Zarządzanie sozialmediami jak facebook, linkedin etc. • Zarządzanie stronami internetowymi • Prowadzenie kampanii adwords lub nadzorowanie kampanii zleconych agencji reklamowej • Współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi • Zarządzanie zespołem osób zajmujących się dodawaniem ogłoszeń • Osobiste spotkania z nowymi klientami • Ocena efektywności działań reklamowych • Redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę / zarządzanie zespołem pomocniczym • Aktywne poszukiwanie nowych źródeł i sposobów pozyskiwania klientów Sposób aplikowania: CV oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ Osoba odpowiedzialna za rekrutację Marzena Jaglińska. Tel. 791 - pokaż numer telefonu - W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, 50-010 Wrocław ul. Podwale 62/2, www. koncepcja.eu

Specjalista ds. mediów społecznościowych i reklamy
Specjalista ds. mediów społecznościowych i reklamy
Wrocław 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926. Świadczymy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kandydatów dla wyselekcjonowanych pracodawców polskich i niemieckich. Świadczymy również usługi tłumaczeniowe. Jeżeli: Posiadasz motywację do rozwijania swoich kompetencji zawodowych, jesteś osobą lubiącą kontakty z ludźmi, samodzielną, przebojową, to zapraszamy do aplikowania na to stanowisko. Mile widziane są osoby z doświadczeniem w branży rekrutacyjnej. Specjalista/tka ds. reklamy i marketingu internetowego Wymagania: • Doświadczenie minimum dwa lata na podobnym stanowisku, preferowane doświadczenie w agencji rekrutacyjnej • Znajomość technik i narzędzi reklamowych mediów reklamowych • Wyśmienita znajomość sposobów reklamy na mediach społecznościowych jak facebook, linkedin etc. • Umiejętność reklamowania ofert na gogle ads • Znajomość programów do przygotowywania grafik • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub ewentualnie języka angielskiego • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne • Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem pracy • Entuzjazm i zaangażowanie w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów • Samodzielność w działaniu oraz odpowiedzialność • Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: • Umowę o pracę, umowę b2b lub umowę zlecenie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji w branży rekrutacyjnej • Zatrudnienie w miłym, profesjonalnym zespole, który zawsze służy wsparciem i pomocą • Atrakcyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od wyników • Możliwość awansu i doskonalenia zawodowego • Możliwość ułożenia grafiku z uwzględnieniem potrzeb pracownika • Możliwość pracy w systemie hybrydowym • Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe • Kawa z włoskiego ekspresu, herbata, mleko, woda mineralna dostępna za darmo w biurze • Bony świąteczne Obowiązki: • Samodzielne kreowanie i prowadzenie kampanii reklamowych • Wybór odpowiednich mediów reklamowych • Zarządzanie socialmediami jak facebook, linkedin etc. • Zarządzanie stronami internetowymi • Prowadzenie kampanii adwords lub nadzorowanie kampanii zleconych agencji reklamowej • Współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi • Zarządzanie zespołem osób zajmujących się dodawaniem ogłoszeń • Osobiste spotkania z nowymi klientami • Ocena efektywności działań reklamowych • Redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę / zarządzanie zespołem pomocniczym • Aktywne poszukiwanie nowych źródeł i sposobów pozyskiwania klientów Sposób aplikowania: CV oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: ka**y@k********.eu Osoba odpowiedzialna za rekrutację Marzena Jaglińska. Tel. 791 080 654 W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: re*******a@k********.eu Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, 50-010 Wrocław ul. Podwale 62/2, www. koncepcja.eu

Specjalista ds. reklamy i marketingu
Specjalista ds. reklamy i marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926. Świadczymy profesjonalne usługi rekrutacji i selekcji kandydatów dla wyselekcjonowanych pracodawców polskich i niemieckich. Świadczymy również usługi tłumaczeniowe. Jeżeli: Posiadasz motywację do rozwijania swoich kompetencji zawodowych, jesteś osobą lubiącą kontakty z ludźmi, samodzielną, przebojową, to zapraszamy do aplikowania na to stanowisko. Mile widziane są osoby z doświadczeniem w branży rekrutacyjnej. Specjalista/tka ds. reklamy i marketingu internetowego Wymagania: • Doświadczenie minimum dwa lata na podobnym stanowisku, preferowane doświadczenie w agencji rekrutacyjnej • Znajomość technik i narzędzi reklamowych mediów reklamowych • Wyśmienita znajomość sposobów reklamy na mediach społecznościowych jak facebook, linkedin etc. • Umiejętność reklamowania ofert na gogle ads • Znajomość programów do przygotowywania grafik • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub ewentualnie języka angielskiego • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne • Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem pracy • Entuzjazm i zaangażowanie w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów • Samodzielność w działaniu oraz odpowiedzialność • Umiejętność pracy w zespole Oferujemy: • Umowę o pracę, umowę b2b lub umowę zlecenie w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji w branży rekrutacyjnej • Zatrudnienie w miłym, profesjonalnym zespole, który zawsze służy wsparciem i pomocą • Atrakcyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od wyników • Możliwość awansu i doskonalenia zawodowego • Możliwość ułożenia grafiku z uwzględnieniem potrzeb pracownika • Możliwość pracy w systemie hybrydowym • Szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe • Kawa z włoskiego ekspresu, herbata, mleko, woda mineralna dostępna za darmo w biurze • Bony świąteczne Obowiązki: • Samodzielne kreowanie i prowadzenie kampanii reklamowych • Wybór odpowiednich mediów reklamowych • Zarządzanie sozialmediami jak facebook, linkedin etc. • Zarządzanie stronami internetowymi • Prowadzenie kampanii adwords lub nadzorowanie kampanii zleconych agencji reklamowej • Współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi • Zarządzanie zespołem osób zajmujących się dodawaniem ogłoszeń • Osobiste spotkania z nowymi klientami • Ocena efektywności działań reklamowych • Redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę / zarządzanie zespołem pomocniczym • Aktywne poszukiwanie nowych źródeł i sposobów pozyskiwania klientów Sposób aplikowania: CV oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: ka**y@k********.eu Osoba odpowiedzialna za rekrutację Marzena Jaglińska. Tel. 791 080 654 W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: re*******a@k********.eu Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, 50-010 Wrocław ul. Podwale 62/2, www. koncepcja.eu