Sortowanie:
Znaleziony: 33 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
300 zł
nowe Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Renomowany czterogwiazdkowy Hotel Słoneczny Młyn w Bydgoszczy poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i marketingu ZADANIA: • Realizacja projektów w segmencie współpracy korporacyjnej. • Współpraca z segmentem Klientów B2B. • Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych. • Przygotowywanie i redagowanie tekstów marketingowych. • Udział w organizacji eventów, konferencji. • Pozyskiwanie Klientów B2B, B2C. NASZE OCZEKIWANIA: • Minimum rok doświadczenia na podobnym. stanowisku dla klienta z segmentu B2B. • Praktyczna znajomość mediów i social media. • Umiejętność strategicznego myślenia i weryfikowania informacji. • Wysokie umiejętności komunikacyjne. • Kreatywność i duża samodzielność w działaniu. • Umiejętność pracy w zespole. • Dobra organizacja pracy i doskonała znajomość pakietu MS Office. • Pozytywne nastawienie. • Wysoka kultura osobista. • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OFERUJEMY: • Stabilne zatrudnienie. • Rozwój kompetencji. • Przyjazną atmosferę w pracy.

specjalista ds sprzedaży i marketingu
specjalista ds sprzedaży i marketingu
Szczawnica 30+ kilka dni temu

Opis Dla naszego Klienta- renomowanej firmy z ugruntowaną pozycją na rynku hotelarskim zatrudnimy: Specjalista ds. sprzedaży i marketingu Twój zakres obowiązków · aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów w sektorze MICE (telefony sprzedażowe, spotkania biznesowe) · realizacja celów sprzedażowych · prowadzenie negocjacji sprzedażowych · przygotowywanie umów sprzedażowych i koordynację ich realizacji · udział w wydarzeniach o charakterze promocyjnym Nasze wymagania · doświadczenie w aktywnej sprzedaży konferencji i eventów w hotelu · znajomość rynku MICE · umiejętność pracy w zespole · dobra znajomość języka angielskiego · umiejętność obsługi komputera/ pakietu Office · wysoka kultura osobista · samodzielność · postawa proaktywna To oferujemy · stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę · system premiowy · nowoczesne narzędzia pracy · benefity · szkolenia Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do HR Instytut Katarzyna Jasińska z siedzibą w: Toszecka 101/217, 44-117 Gliwice (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: biuro hr-instytut.pl. Agencja zatrudnienia KRAZ: 27211 Będziemy przetwarzali informacje o Tobie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby wypełnić ciążące na nas obowiązki prawne – dane wskazane w Kodeksie pracy (m.in. dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kwalifikacje) lub w innych przepisach prawa (według wymogów ogłoszenia); (b) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i Twojej dostępności do rozpoczęcia pracy); (c) w oparciu o Twoją zgodę (np. Twój wizerunek, zainteresowania); w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. Twój adres e-mail, który jest niezbędny do Twojej identyfikacji na formularzu Pracuj.pl). Twoje dane osobowe możemy przetwarzać także celu prowadzenia przyszłych rekrutacji na różne stanowiska (w oparciu o Twoją zgodę). Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa, niezbędnych do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy lub niezbędnych w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jest obowiązkowe, żeby wziąć udział w rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę lub przetwarzamy je na Twoje żądanie przed zawarciem umowy) do innego administratora danych. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres: 1 roku. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: biuro hr-instytut.pl.

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
30+ kilka dni temu

Nowopowstająca spółka z przekształcenia firm Jiwaro Agency poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży i Marketingu Internetowego. Dla nas liczą się ciekawe projekty, owocna współpraca i prawdziwe efekty. Nie uprawiamy „sztuki dla sztuki”, tworzymy strategie, narzędzia, które wspomagają biznes. Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku, w agencji reklamowej, agencji seo lub na stanowisku w dziale sprzedaży, handlowym. Operatywność, dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, zdolności interpersonalne kreatywność i posiadanie zmysłu estetycznego. Biegła znajomość pakietu MS Office. Orientowanie się w narzędziach marketingu online (Google, Facebook, YouTube, Instagram). orientacyjna znajomość zasad SEO i narzędzia Google Analitics. Pozytywne nastawienie. Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Zakres obowiązków: Aktywny kontakt telefoniczny i mailowy oraz spotkania z klientami w celu zaproponowania/ dobrania najlepszych rozwiązań z zakresu kompleksowego marketingu 360. Sprzedaż i prowadzenie negocjacji telefonicznych (nie call center). Realizacja założonych celów sprzedażowych, za które przyznawane są dodatkowe premie pieniężne, badanie potrzeb, zbijanie obiekcji, posługiwanie się językiem korzyści, stawianie jasnych celów spotkań. Budowanie pozytywnej długotrwałej relacji z klientem - w celu kreowania pozytywnego wizerunku marki firmy oraz własnego. Tworzenie prezentacji koncepcyjnych na podstawie przygotowanego szablonu. Tworzenie briefów dla Działu Realizacji. Uczestnictwo w spotkaniach Networkingowych, Raportowanie i analiza przeprowadzanych działań. Tworzenie mailingów oraz newsletterów – opcjonalnie przy wsparciu Dyrektora Działu. Współpraca przy tworzeniu i opiniowanie kreacji do mediów społecznościowych (FB, IG, TikTok, Li) oraz na inne kanały komunikacji marketingowej – opcjonalnie przy wsparciu Dyrektora Działu. Planowaniem i wdrażaniem kampanii w kanale SM – opcjonalnie przy wsparciu Dyrektora Działu. Oferujemy: Umowę o pracę, zlecenie lub b2b. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy rozpoczęcia między 8.00 a 10.00. Wynagrodzenie podstawowe 5000 zł brutto + % od każdego pozyskanego klienta, premie sprzedażowe oraz uznaniowe/okolicznościowe. Sprawdzoną i aktualizowaną bazę kontaktów biznesowych z opcją wyboru ponad 120 paramentów sortowania, w tym dane kontaktowe do osób decyzyjnych, z danymi długości funkcjonowania firmy, ilością osób zatrudnionych oraz zakresem finansowym. Gotowe sprawdzone materiały marketingowe wraz z portfolio i narzędziami do pracy. Bezpłatne szkolenia poszerzające kompetencje. Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy na stanowiskach seniorskich, leaderskich, eksperckich. Możliwość dołączenia do firmowej drużyny piłkarskiej. Możliwość otrzymywania dodatkowych benefitów np. biletów na koncerty, mecze piłkarskie, bezpłatnego użytkowania samochodu premium z pełnym bakiem na weekend. Świetną atmosferę pracy w butikowej agencji kreatywnej 360. Doskonała lokalizacja biura w Centrum Warszawy. Zainteresowanych zachęcamy do wysłania CV ze zdjęciem i aktualną klauzulą RODO.

Pałac Łazienki II Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Pałac Łazienki II Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Ciechocinek 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem obiektu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i marketingu Miejsce pracy: Ciechocinek Woj. Kujawsko-pomorskie Zakres obowiązków: • Sprzedaż produktów hotelowych kierowanych do Gościa biznesowego i Gościa indywidualnego, z głównym wykorzystaniem kanału sprzedaży bezpośredniej • Przygotowywanie indywidualnych ofert i kalkulacji dla Gości biznesowych • Współpraca z pozostałymi działami firmy celem prawidłowej obsługi Gości przypisanych do Specjalisty • Raportowanie efektów działań sprzedażowych, marketingowych, plus systematyzowanie baz danych • Inicjatywa w działaniach sprzedażowych i marketingowych Wymagania: • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: hotelarstwo, turystyka, biznes, ekonomia, marketing) • Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku • Dobra znajomość języka angielskiego • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Microsoft Excel-bardzo dobra znajomość, mile widziana znajomość programów Power Point, Photo Shop) • Doskonałe umiejętności organizacyjne i samodyscyplina • Prawo jazdy kat. B Proponujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Możliwości rozwoju w zespole obiektu typu Rising Star Prosimy o dopisanie: Wyrażam Zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Resort- tj. B 5 Sp. z o.o. , ul. Raczyńskich 6 , 87-720 Ciechocinek, dla celów rekrutacji (udzieloną zgodę możesz w każdym czasie cofnąć). Zostałem ponadto powiadomiony: - o administratorze danych osobowych, - o powołanym inspektorze Ochrony Danych Osobowych, - o celach, podstawie prawnej i okresie przetwarzania danych, - o prawach, które przysługują Mi w związku z przetwarzaniem moich danych.

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu w j. angielskim
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu w j. angielskim
Szczecin 30+ kilka dni temu

Czym będziesz się u nas zajmować? • Marketingiem marki i produktów, w szczególności: • Marketingiem elektronicznym (mailingi, webinaria, media społecznościowe), • Prezentacjami naszych rozwiązań potencjalnym klientom, • Utrzymywaniem i tworzeniem treści na naszej stronie internetowej. . Sprzedażą: • Śledzeniem trendów rynkowych pod kątem możliwości zaoferowania produktów, • Organizacją spotkań i prezentacji dla potencjalnych klientów, • Podtrzymywaniem relacji sprzedażowych z istniejącymi klientami, • Podtrzymywaniem współpracy i aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów. . Nasze wymagania • Bardzo dobra znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie), • doświadczenie w zakresie marketingu, • praktyczna umiejętność prowadzenia: prezentacji, negocjacji, technik sprzedaży, • samodzielność oraz inicjatywa, • dobra znajomość pakietu Office (przede wszystkim Excel, Word, Power Point), • odpowiedzialność za powierzone zadania, • otwartość i umiejętność szybkiego uczenia się, • łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów (zdolności interpersonalne). Mile widziane • doświadczenie w zakresie marketingu internetowego, • doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym, • znajomość i umiejętność korzystania z WordPress, LinkedIn, Meta Business Suite, Google Tools itp. To oferujemy • możliwość pracy hybrydowej (stacjonarnej i zdalnej), • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę w dynamicznie rozwijającej się branży, • przyjazną atmosferę opartą na wzajemnym szacunku i zaufaniu, • najnowocześniejsze metody i narzędzia pracy, • szkolenia. Szukasz ciekawej pracy w jednej z najszybciej rozwijających się branż na rynku? . Aplikuj do nas! Mamy ponad 14-sto letnie doświadczenie we wdrażaniu innowacyjnych produktów marketingowych w krajach takich jak USA, UK, Australia, Europa Zachodnia. Pomagamy naszym Klientom na całym świecie budować ich markę i wyróżnić się na tle konkurencji. . Aktualnie szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w Szczecinie w zakresie marketingu i sprzedaży produktów marketingowych o globalnym zasięgu. . Jeżeli jesteś zainteresowany/a i chcesz być częścią naszego zespołu to wyślij CV w języku angielskim pod przycisk Aplikuj.

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży wydarzeń kulturalnych
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży wydarzeń kulturalnych
Łódź 30+ kilka dni temu

Polska telewizja internetowa pilnie poszukuje osoby na stanowisko: specjalista ds. marketingu i sprzedaży wydarzeń kulturalnych. Miejsce pracy: Łódź Do obowiązków kandydata będzie należało: - wdrożenie strategii sprzedaży widowisk kulturalnych - przedstawianie ofert i negocjacje z kontrahentami Od kandydata oczekujemy: - bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności - wysokich umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych - kreatywności i nieszablonowego myślenia - uczciwości oraz rzetelności - wysokiej kultury osobistej - doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na pół etatu w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - 2500 zł + premie za efektywność - samodzielność w podejmowaniu kluczowych decyzji - możliwość awansu i rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego - narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Praca od zaraz! Bardzo prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento – dziękujemy!

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży wydarzeń kulturalnych
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży wydarzeń kulturalnych
Kraków 30+ kilka dni temu

Polska telewizja internetowa pilnie poszukuje osoby na stanowisko: specjalista ds. marketingu i sprzedaży wydarzeń kulturalnych. Miejsce pracy: Kraków Do obowiązków kandydata będzie należało: - wdrożenie strategii sprzedaży widowisk kulturalnych - przedstawianie ofert i negocjacje z kontrahentami Od kandydata oczekujemy: - bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności - wysokich umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych - kreatywności i nieszablonowego myślenia - uczciwości oraz rzetelności - wysokiej kultury osobistej - doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na pół etatu w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - 2500 zł + premie za efektywność - samodzielność w podejmowaniu kluczowych decyzji - możliwość awansu i rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego - narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Praca od zaraz! Bardzo prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento – dziękujemy!

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży wydarzeń kulturalnych
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży wydarzeń kulturalnych
Warszawa 30+ kilka dni temu

Polska telewizja internetowa pilnie poszukuje osoby na stanowisko: specjalista ds. marketingu i sprzedaży wydarzeń kulturalnych. Miejsce pracy: Warszawa Do obowiązków kandydata będzie należało: - wdrożenie strategii sprzedaży widowisk kulturalnych - przedstawianie ofert i negocjacje z kontrahentami Od kandydata oczekujemy: - bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności - wysokich umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych - kreatywności i nieszablonowego myślenia - uczciwości oraz rzetelności - wysokiej kultury osobistej - doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na pół etatu w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie - 2500 zł + premie za efektywność - samodzielność w podejmowaniu kluczowych decyzji - możliwość awansu i rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego - narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Praca od zaraz! Bardzo prosimy o przesyłanie CV przez formularz Lento – dziękujemy!

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
Zakopane 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu w Hotelu Crocus**** w Zakopanem. Skupiamy się na Tobie, jako na osobie, na Twoim zaangażowaniu i sposobie myślenia. Chcemy tworzyć zgrany zespół, który będzie dążyć do wspólnych celów, opierając się na wzajemnej pomocy i życzliwości. Kochamy kiedy coś się dzieje i interakcje z ludźmi! Jesteśmy kameralnym hotelem, więc mamy czas na kreatywne myślenie, burzę mózgów czy zjedzenie śniadania. Dzięki spokojnej atmosferze pracy mamy możliwość tworzenia i testowania. Możemy dzięki temu zapewnić gościom niezapomniane chwile spędzone w hotelu. Czym się zajmujemy? Przede wszystkim tworzeniem miejsca, które będzie zachęcało do przyjazdu, będzie miło odbierane i ciepło wspominane. Zakres obowiązków: • kreowanie polityki cenowej hotelu dla poszczególnych segmentów • regularne raportowanie wyników przychodowych hotelu • śledzenie działań konkurencji rynkowej • budowanie wycen i promocji dla segmentu zapytań konferencyjnych / MICE • współtworzenie pakietów pobytowych, odpowiedzialność za elektroniczną dystrybucję • regularna diagnoza zachowania popytu • współpraca z portalami OTA • tworzenie i wdrażanie kampanii reklamowych • tworzenie koncepcji materiałów reklamowych, w tym katalogów, publikacji prasowych czy newsletterów • wsparcie w organizacji eventów • obsługa bieżących spraw administracyjnych Oczekujemy: • dbałość o szczegóły w pracy i dokładność jej wykonywania • samodzielność, uporządkowanie i dyscyplina w pracy • znajomości narzędzi marketingowych i doświadczenia w tworzeniu aktywności z zakresu marketingu internetowego • kreatywności, proaktywnego poszukiwania rozwiązań zaistniałych wyzwań • sprawnej obsługi pakietu MS Office • umiejętność pracy zespołowej w celu zapewnienia zadowolenia Gości • umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe • minimum roczne doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu będzie bardzo dobrze widziane, lecz nie konieczne Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • dużą swobodę działania i otwartość na realizację ciekawych pomysłów wspierających określone cele • aktywny udział w działalności hotelu i poczucie wpływu na efekty swojej pracy • współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa • wynagrodzenie zależne od umiejętności i zaangażowania Jeżeli jakichkolwiek umiejętności nie posiadasz – wszystkiego Cię nauczymy! Zapraszamy do składania swoich aplikacji drogą mailową: @ z dopiskiem nazwy stanowiska, bądź kontakt telefoniczny pod nr 601 - pokaż numer telefonu - (w godzinach 8.00 – 16.00)

Specjalista ds marketingu i sprzedaży
Specjalista ds marketingu i sprzedaży
Białystok 30+ kilka dni temu

Firma SUPON USŁUGI Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty ds marketingu i sprzedaży. Zakres obowiązków: - przygotowywanie ofert - nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem krajowym i zagranicznym - realizacja sprzedaży produktów (hurt i detal) - planowanie realizacji zamówień - współpraca z działem produkcji, działem marketingu, magazynem Wymagania: - znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny - komunikatywność - mile widziana znajomość programu SAP Bussines One Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na pełny etat, umowa o pracę (praca jednozmianowa), praca stacjonarna w biurze - miejsce pracy Białystok - dogodna lokalizacja, nowoczesne biuro CV proszę kierować na adres: @ (z dopiskiem "Marketing/sprzedaż"). strona firmy: www.supon.bialystok.pl/ Dane kontaktowe: 790 - pokaż numer telefonu -

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY z językiem czeskim
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY z językiem czeskim
Gdańsk 30+ kilka dni temu

OBOWIĄZKI: • kontakt e-mailowy i telefoniczny z klientami wewnętrznymi, oferujący najlepsze rozwiązanie dla ich biznesu • utrzymywanie dobrych relacji biznesowych, • terminowa realizacja zadań, • wsparcie klienta w rozwiązywaniu bieżących problemów i podnoszeniu skuteczności kampanii w social media z wykorzystaniem płatnej reklamy, • raportowanie mechanizmów kampanii do klienta i przedstawianie konkretnych wyników liczbowych, • osiągnięcie założonych celów sprzedażowych, za co przyznawane są dodatkowe premie pieniężne. WYMAGANIA: • min. doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, • znajomość języka angielskiego na poziomie B2, • bardzo dobra znajomość języka czeskiego na poziomie C1, • umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia, • silne umiejętności interpersonalne, • umiejętności lub wiedza dotycząca funkcjonowania mediów społecznościowych. Pakiet benefitów: • elastyczne planowanie godzin pracy dla dobrej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, • szkolenia wewnętrzne, • możliwości awansu w międzynarodowej firmie, • stałe wynagrodzenie podstawowe z atrakcyjnymi opcjami premii, • świetne biuro z nowoczesnymi miejscami pracy, a także darmowe napoje i regularnie świeże owoce, • prywatna opieka medyczna, • karta sportowa.

Specjalista ds. Trade Marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. Trade Marketingu z orzeczeniem
Lublin 30+ kilka dni temu

Fundacja Heros poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do udziału w Projekcie "Bez barier zawodowych!" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach którego dla swojego klienta poszukuję Kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Trade Marketingu ( Praca Zdalna) Zakres Obowiązków: -analizowanie danych rynku, -przeprowadzanie badań potrzeb klientów gastronomii celem wsparcia sprzedaży w kanale gastronomicznym -realizowanie działań trade marketingu w ramach kontraktu zakupowego. organizacja oraz przeprowadzanie aktywności wspierających sprzedaż (promocja) stałe wspieranie oraz współtworzenie narzędzi motywacyjnych dla sił sprzedaży Wymagania: -orzeczenie o stopniu niepełnosprawności -2 letnie doświadczenie dziale trade marketingu lub w sprzedaży HoReCa -bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office -podstawowa wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu -wykształcenie wyższe Oferujemy: umowa o pracę na okres próbny rozwój zawodowy poprzez udział w ciekawych projektach kompleksowe wsparcie we wdrożeniu do pracy prywatna opieka medyczna możliwość przystąpienia do PPE bardzo proszę o przesłanie CV za pomocą portalu

Specjalista do spraw Trade Marketingu ( Praca Zdalna)
Specjalista do spraw Trade Marketingu ( Praca Zdalna)
30+ kilka dni temu

Firma poszukuję Osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do udziału w Projekcie "Bez barier zawodowych!" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach którego dla swojego klienta poszukuję Kandydatów na stanowisko Specjalista ds. Trade Marketingu ( Praca Zdalna) Zakres Obowiązków: -analizowanie danych rynku, -przeprowadzanie badań potrzeb klientów gastronomii celem wsparcia sprzedaży w kanale gastronomicznym -realizowanie działań trade marketingu w ramach kontraktu zakupowego. organizacja oraz przeprowadzanie aktywności wspierających sprzedaż (promocja) stałe wspieranie oraz współtworzenie narzędzi motywacyjnych dla sił sprzedaży Wymagania: -orzeczenie o stopniu niepełnosprawności -2 letnie doświadczenie dziale trade marketingu lub w sprzedaży HoReCa -bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office -podstawowa wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu -wykształcenie wyższe Oferujemy: umowa o pracę na okres próbny rozwój zawodowy poprzez udział w ciekawych projektach kompleksowe wsparcie we wdrożeniu do pracy prywatna opieka medyczna możliwość przystąpienia do PPE bardzo proszę o przesłanie CV za pomocą portalu bądź kontakt tel: 735 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. marketingu – firma produkcyjna
Specjalista ds. marketingu – firma produkcyjna
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Posiadasz doświadczenie w zakresie marketingu i chcesz się nadal rozwijać w tym kierunku? Jesteś na bieżąco z marketingowymi trendami i lubisz aktywnie działać w social mediach? Dodatkowo zależy Ci na wolnych weekendach oraz stałych godzinach pracy? Jeśli TAK, to sprawdź naszą ofertę! Dołącz do naszego zespołu jako SPECJALISTA DS. MARKETINGU! Miejsce pracy: RZESZÓW OFERUJEMY: • Umowę o pracę • Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia – jesteśmy otwarci na Twoje propozycje • Pracę od poniedziałku do piątku – wolne weekendy! • Stałe godziny pracy: 8-16 • Niezbędne narzędzia pracy - laptop oraz telefon • Pakiet medyczny • Kartę multisport • Imprezy integracyjne Zadania na stanowisku: • Opracowywanie i realizacja planu marketingowego • Tworzenie strategii dla głównych kategorii produktów • Współpraca z Działem Badań i Rozwoju oraz Działem Sprzedaży • Organizowanie eventów i targów produktowych • Opracowywanie i monitorowanie kampanii marketingowych • Projektowanie i zarządzanie materiałami marketingowymi • Wdrażanie nowego programu identyfikacji wizualnej grupy Wymagania: • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie marketingu • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2) Zainteresowała Cię nasza oferta? Wyślij CV i daj się poznać!

Specjalista ds marketingu
Specjalista ds marketingu
Chrzanów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNCM OkoKlinik poszukuje kadnydatów na stanowisko: specjalista ds marketingu. Zakres obowiązków: -planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, -opieka nad stroną internetową firmy (wprowadzanie do strony treści, zdjęć itp.) oraz profilem firmowym na FB -projektowanie kampanii w mediach nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów -prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy -opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją - analiza rynku -przygotowywanie grup docelowych Pacjentów do bezpośrednich kampanii marketingowych, -przygotowywanie analiz i raportów kampanii marketingowych, sprzedaży, zachowań Pacjentów, -monitoring procesu kampanii i raportowanie wyników, -systematyczna ocena efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków i rekomendowanie kolejnych działań, -inicjowanie i realizacja działań mających na celu poszerzanie bazy Pacjentów, -marketing bezpośredni – spotkania z przedstawicielami firm w celu nawiązywania współpracy -umieszczanie ogłoszeń o prowadzonych rekrutacjach pracowników, -umieszczanie ogłoszeń różnych -poszukiwania kadry medycznej -monitoring opinii. Nasze wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku; - umiejętność obsługi WordPress; - znajomość social mediów; - otwartość, komunikatywność, sumienność.

Specjalista ds. Marketingu I Błonie
Specjalista ds. Marketingu I Błonie
Grodzisk Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNaszym klientem firma o zasięgu globalnym, prężnie działająca w branży automatyki przemysłowej, będąca jednym z liderów w swojej specjalizacji. Specjalista ds. Marketingu lokalizacja: Błonie k. Warszawy Zakres obowiązków: - Współpraca z Europejskim Centrum Marketingowym w celu budowania wizerunku marki. - Tłumaczenia na język polski treści zamieszczanej na stronie internetowej. - Aktualizacja treści i usuwanie błędów na stronie internetowej. - Zapewnienie aktualności treści na platformach wewnętrznych. - Planowanie i realizacja wspólnie z działem technicznym i zespołem sprzedaży regionalnych działań promocyjnych produktu. - Nadzorowanie tłumaczeń materiałów (np. katalogów, broszur, ulotek itp.). - Tworzenie kontentu i obrazów graficznych dla publikacji zamieszczanych w prasie i na stronach internetowych. - Opracowywanie i wdrażanie działań marketingowych związanych z - promocją w sieci – webinaria, YouTube, spoty promocyjne. - Współpraca wewnątrz organizacji, z Działem Komunikacji oraz Działem Zarządzania Produktem, zarządzanie treścią. Wymagania: - Wykształcenie wyższe, dodatkowym atutem będzie techniczny profil wykształcenia. - Znajomość języka angielskiego, min. B2. - Mile widziane pierwsze doświadczenia w obszarze marketingu. - Lekkie pióro i pierwsze doświadczenia w pisaniu tekstów marketingowych. - Dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi: Adobe InDesign, Corel / Illustrator - Możliwość podjęcia pracy stacjonarnej w Błoniach. Oferujemy: - Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji. - Możliwość rozwoju w ramach struktur organizacji. - Benefity pozapłacowe: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, dofinansowanie posiłków, dofinansowanie do urlopu. - Krótsze piątki.

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
450 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

HOMEKONCEPT to pracownia architektoniczna w której dbamy o najdrobniejszy detal. Nieważne czy jest to detal architektoniczny, detal na wizualizacji naszych domów czy rodzaj kawy, który zamawiamy do biura. Dzięki takiemu podejściu do architektury i współpracy w zespole – HOMEKONCEPT zyskał mocną pozycję na rynku gotowych projektów domów. Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i wpływaj na rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży! HOMEKONCEPT poszukuje utalentowanego specjalisty marketingu, który pomoże nam dotrzeć do szerszego grona klientów i kontynuować budowę silnej marki.Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za aktualizację i realizację naszej strategii marketingowej, tworzenie i realizację naszych kampanii reklamowych, opiekę nad social media oraz analizowanie danych, które pomagają optymalizować nasze działania.W HOMEKONCEPT oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie, ale również inspirujące środowisko pracy, w którym Twoje pomysły będą mile widziane i doceniane. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który pomaga ludziom realizować swoje marzenia o wymarzonym domu. Wyślij swoje CV już teraz i zobacz, jak możemy razem tworzyć wyjątkowe projekty! Specjalista ds. marketinguNajważniejsze obowiązki:Nadzór, rozwój i monitorowanie działań z zakresu marketingu, w szczególności marketingu internetowego,analiza danych, monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych oraz ich optymalizacja,przygotowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie akcji e-mail marketingowych,współtworzenie spójnej komunikacji za pośrednictwem różnych kanałów,rozwój marketing automation,nadzór i rozbudowa strony internetowej firmy,współpraca w zakresie mediów społecznościowymi firmy,tworzenie i współpraca przy tworzeniu treści marketingowych,współpraca z działem sprzedaży oraz innymi działami w obszarze projektów marketingowych.Czego oczekujemy:minimum 2 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze marketingu,praktycznej wiedzy na temat e-commerce,znajomości zasad SEO, SEM, e-mail marketingu, remarketinguznajomości narzędzi analitycznych (Analytics, Google Tag Menager, Google Search Console, Ads),kreatywności i poczucia estetyki,samodzielności w działaniu,otwartości na nowe rozwiązania, szczególnie w obszarze reklamy internetowej.Oferujemy:interesującą i ciekawą pracę pełną różnorodności i nowych wyzwań,możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Jeśli chcesz do nas dołączyć - napisz dlaczego, pochwal się swoimi dotychczasowymi sukcesami/obowiązkami w pracy i prześlij do nas swoje CV.

Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem spółka Witoplast Kisielińscy poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu i Reklamy Opis stanowiska: • tworzenie i realizacja kampanii marketingowo-reklamowych (wdrożenie, analiza skuteczności, raportowanie wyników), • opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych • dobieranie odpowiednich środków z zakresu reklamy i marketingu, • koordynacja współpracy z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy, • nadzór i aktualizacja stron www, aktualizacja profili społecznościowych, działania SEO, content marketing, • aktywna współpraca z działem sprzedaży, • wsparcie działań handlowych – przygotowywanie prezentacji multimedialnych, organizacja eventów firmowych, • monitorowanie i analiza działań na rynku branżowym. Wymagania: • wykształcenie min. średnie – wykształcenie kierunkowe (reklama/marketing) będzie dodatkowym atutem • doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata) • znajomość zagadnień związanych z marketingiem, reklamą oraz narzędzi wykorzystywanych w tych obszarach, • znajomość pakietu MS Office, • bardzo dobra znajomość języka angielskiego; • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej; • kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia, • komunikatywność. Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • kompleksowe wdrożenie w zakres profilu działalności firmy • pracę w młodym i dynamicznym zespole; • pracę w firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku kosmetycznym • pracę w ciekawej i dynamicznie rozwijającej się branży; • liczne wyzwania i możliwość wykazania się, • niezbędne narzędzia do pracy. Lokalizacja: Rudno (pow. Otwocki) - 30min. od Warszawy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mail: @ Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli ( wymagane ) : Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę WITOPLAST Kisielińscy Spółka Jawna z siedzibą Pałacowa 9, 05-340 Rudno, moich danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach oraz pozyskanych w toku przeprowadzanych testów psychologicznych, testów umiejętności i predyspozycji zawodowych do celów rekrutacji w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Digital Marketing Specialist z j. czeskim
Digital Marketing Specialist z j. czeskim
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Uppeo Professional Recruitment to agencja rekrutacyjna / headhunterska z Katowic. Pozyskujemy kandydatów na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla zarządzania. Procesy rekrutacyjne realizujemy na potrzeby polskich oraz zagranicznych pracodawców w branżach: SSC/BPO, Finance & Accounting, Call Centres & Help Desks, HR & Administration, Engineering & Logistics oraz Marketing & Sales. Mamy dla Ciebie pracę z j. czeskim w Gdańsku! Aktualnie dla naszego partnera prowadzimy rekrutację na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta z j. czeskim w branży Social Media Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim - branża Social Media (M/K) Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie Jak będzie wyglądać Twój dzień pracy? - codziennie będziesz kontaktować się z nowymi i istniejącymi klientami, którymi są agencje reklamowe lub indywidualni, czy biznesowi reklamodawcy, poprzez czat, telefon i e-mail, - będziesz identyfikować potrzeby reklamowe klienta i proponować lepsze rozwiązania w postaci sprzedaży dodatkowych opcji reklamy, - jednym z obowiązków będzie również zarządzanie portfelem klienta z odpowiedzialnością za rosnące przychody, - będziesz udzielać wsparcia przed- i posprzedażowego wszystkich produktów, - otrzymasz odpowiednie narzędzia, aby sprawnie komunikować się z reklamodawcami. Wymagania: - znajomość j. czeskiego na poziomie min. C1, - znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, - wysokorozwinięte umiejętności komunikacyjne, - mile widziane doświadczenie w sprzedaży, Social Media, marketingu. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na umowie o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, - premie i bonusy miesięczne, - ubezpieczenie grupowe, - możliwość zdobycia doświadczenia w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta, - możliwość rozwoju w organizacji - rozpoczyna się nowy projekt. Celem wzięcia udziału w procesie rekrutacji, prosimy o dodanie klauzuli do aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Uppeo s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko - praca z j. czeskim Gdańsk - Digital Marketing Specialist z j. czeskim." Jeżeli jesteś zainteresowany/a kolejnymi rekrutacjami, prosimy o dodanie: "Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Uppeo s.c." Wysyłając aplikację oświadczasz, że zapoznałeś/aś się z naszą polityką prywatności. Uppeo s.c. (nr cert. 22878) Ochrona danych osobowych: https://www.uppeorecruitment.com/odo

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Zamość 30+ kilka dni temu

Firma SIATEX poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży internetowej Główne obowiązki: • realizowanie sprzedaży za pomocą serwisów aukcyjnych (wystawianie aukcji, kontrola cen, wdrażanie nowych produktów do sprzedaży) • prowadzenie sklepu internetowego • aktualizowanie strony internetowej • opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży • przygotowywanie, planowanie i wdrażanie social media content (m.in. Facebook, Instagram, Pinterest) Nasze oczekiwania: • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży e-commerce, znajomość zagadnień marketingu internetowego oraz doświadczenie w zarządzaniu stronami www (wszystkimi wersjami językowymi), moderowaniu ich treści (w tym: aktualizowanie zdjęć, grafik, tekstów, cross-sellingu, promocji i innych), przygotowywaniu niezbędnych materiałów (grafik, tekstów itp.) • od kandydatów do pracy oczekujemy komunikatywności i kreatywności, a także pozytywnego, otwartego nastawienia do ludzi. Liczy się także zmysł handlowy i organizacyjny. Oferujemy: • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie, • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz Lento Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”

Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu
Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu
4400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Obecnie poszukujemy studenta/studentki na stanowisko:Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu[rekrutacja prowadzona osobiście]Miejsce pracy: Warszawa Co proponujemy: Bardzo dobre wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i doświadczenia (4 000 - 8 000 PLN na rękę)termin rozpoczęcia – jak najszybciejkoleżeńską atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i wzajemnej życzliwościwsparcie i opiekę mentorskąpełne szkolenia z zakresu marketingu internetowego i optymalizacjiwszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków (służbowy komputer)biuro blisko Centrum Warszawy (zaraz przy moście Siekierkowskim i Wale Miedzeszyńskim)możliwość budowania doświadczenia zawodowego w świecie marketingu internetowegopracę, w której będziesz mógł/mogła używać i rozwijać swoje umiejętności i dużo się nauczyćSzukamy właśnie Ciebie, jeśli:Doskonale znasz język polski, lubisz wyzwania, wykazujesz się zaangażowaniem, masz ambitne cele,myślisz analitycznie,jesteś osobą kreatywną, komunikatywną i otwartą,znasz lub jesteś otwarty/-a na to aby nauczyć się posługiwać się narzędziami takimi jak: Photoshop,możesz powiedzieć o sobie, że jesteś zaangażowany/-a, samodzielny/-a, terminowy/-a, pomysłowy/-a, masz i zwracasz uwagę na detale a jeśli dodatkowo masz głód wiedzy i chętnie nauczysz się nowych umiejętności, będziesz dla nas oczekiwanym kandydatem/-tkąJako nasz członek zespołu będziesz:Zarządzać powierzonymi projektami z zakresu rozwoju produktów na rynkach: Polska, Czechy, Węgry i Słowacjaodpowiedzialny/na za tworzenie kampanii reklamowych,Analizować i optymalizować reklamy,współpracować z innymi działami Jeśli jesteś zainteresowany/-a, prosimy o przesyłanie cv w JĘZYKU POLSKIMMediaflow Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w generowaniu sprzedaży online dla różnych przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową strategię marketingową, która pomaga naszym klientom osiągnąć sukces w sprzedaży produktów online oraz budowaniu własnych marek. Dzięki naszemu doświadczeniu z różnych branż jesteśmy w stanie dostosować jakość i ilość pozyskiwanych potencjalnych klientów do ich indywidualnych potrzeb. Nasze usługi obejmują tworzenie treści, zakup mediów oraz optymalizację działań marketingowych, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Stawiamy na skuteczność i profesjonalizm, by nasi klienci mogli odnieść sukces online.

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Błaszki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBranża: energia odnawialna specjalista ds. marketingu Stawka godzinowa: płaca podstawa brutto: 5 000 zł – 6 500 zł plus premia Termin zatrudnienia: od zaraz Dodatkowe informacje: Główne zadania: • Kreowanie i realizowanie działań promujących firmę Pellet-Energy • Planowanie i koordynacja działań związanych z wizerunkiem firmy • Realizowanie kampanii marketingowych • Tworzenie materiałów reklamowych : gazetki promocyjne, ulotki, broszury, reklamy do prasy • Zarządzanie stronami internetowymi poprzez CMS (Wordpress, Joomla) • Współpraca z drukarniami i partnerami biznesowymi • Zarządzanie gadżetami marketingowymi – Bieżące monitorowanie wydatków marketingowych • Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży firmy Wymagania: • Doświadczenie w pracy na stanowisku marketingowca • Wykształcenie: co najmniej średnie • Umiejętność kreatywnego myślenia i redagowania tekstów marketingowych • Znajomość współczesnych trendów i narzędzi komunikacyjnych • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne • Bardzo dobra organizacji pracy • Posiadanie Prawa Jazdy kat. B Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Dużą samodzielność i możliwość realizacji własnych pomysłów • Realny wpływ na współtworzenie wizerunku i rozwoju firmy • Wszelkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne

Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego zdalnie
Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego zdalnie
Krynica-Zdrój 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu Instytutu Szkoleniowego z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Wykształcenie wyższe marketing, public relations, ekonomia lub zarządzanie • Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 w mowie i w piśmie • Znajomość środowiska Windows i pakietu Microsoft Office • Biegła obsługa komputera • Znajomość narzędzi z zakresu marketingu i reklamy • Bardzo dobra organizacja pracy • Komunikatywność, duże umiejętności interpersonalne • Wysoki poziom kreatywności i zdolności organizacyjnych • Umiejętność opracowywania treści marketingowo-reklamowych • Mile widziana znajomość programów graficznych • Mile widziana znajomość działalności szkoleniowej • Zdolności organizacyjne • Umiejętności komunikacyjne • Rozumienie potrzeb klienta • Mile widziana znajomość działalności szkoleniowej • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Osoba na tym stanowisku będzie wspierała Kierownika Instytutu Szkoleniowego oraz zespół Trenerów w zakresie: • Tworzenia i redagowania treści marketingowych, takich jak artykuły, posty, materiały promocyjne (katalogi, broszury, ulotki, banery itp.) • Organizacji eventów, szkoleń, targów, konferencji • Współpracy z mediami i formami zewnętrznymi w kontekście promocji firmy • Redagowania treści i prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych • Współpracy z działami marketingu i sprzedaży w celu opracowania skutecznych strategii marketingowych • Kreatywnego myślenia i proponowania nowych koncepcji marketingowych • Monitorowania i aktualizacji strony internetowej i innych kanałów komunikacji marketingowej (w tym również portalu szkoleniowego Training Services Portal) • Analizy rynku szkoleń technicznych, trendów i konkurencji Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy na okres próbny 3 m-ce, następnie na 1 rok i kolejną na czas nieokreślony • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Pracę zdalną w pełnym wymiarze godzin pracy • Atrakcyjne wynagrodzenie • Szanse rozwoju • Możliwość awansu zawodowego • Liczne benefity • Opiekę ze strony BPO NETWORK (dostęp do psychologa, prawnika, kadr itd.) APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. marketingu internetowego
Specjalista ds. marketingu internetowego
30+ kilka dni temu

B.D. Art to światowy producent dekoracji ściennych: ramek, luster, półek, tablic korkowych i magnetycznych. Współpracujemy z globalnymi sieciami jak IKEA, grupa Kingfisher i Leroy Merlin. Nasze produkty są dystrybuowane przez platformę Amazon w 28 krajach Europy, w Japonii i Stanach Zjednoczonych. Do naszego biura w Małkini Górnej (powiat ostrowski) poszukujemy osoby do działu sprzedaży na stanowisko: Specjalista ds. marketingu internetowego Główne zadania: - wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci - tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi - tworzenie newsletterów i mailingów - śledzenie trendów na rynku e-marketingu - tworzenie unikalnych treści z wykorzystaniem Google Keyword Plannera - współpraca z fotografami i grafikami Wymagania: - kilkuletnie doświadczenie w zakresie marketingu internetowego - umiejętność tworzenia i zarządzania reklamami na platformie Amazon, reklam produktowych, brandowych, remarketingu - znajomość zasad SEO i SEM oraz narzędzia Google Analytics - znajomość narzędzi marketingowych online: Facebook, YouTube, Vimeo, Google+ - umiejętność tworzenia skutecznych materiałów reklamowych - zdolności analityczne: zarządzanie budżetem na reklamę - dobra znajomość języka angielskiego - umiejętność robienie zdjęć produktowych oraz znajomość obsługi programów graficznych (Photoshop, Corel) będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - stabilność zatrudnienia ( umowa o pracę, stałe wynagrodzenie plus premie) - wymagającą pracę pełną ciekawych wyzwań - dużą samodzielność - możliwość pracy hybrydowej - wspaniałą atmosferę w pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez B.D. Art Sp. z o.o. Sp. k z siedzibą w Wołominie zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że Administratorem danych jest B.D. Art Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Wołominie przy ul. Partyzantów 50. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Specjalista ds. trade marketingu
Specjalista ds. trade marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. trade marketingu Miejsce pracy: siedziba we Wrocławiu Jakie będą Twoje główne obowiązki? • prowadzenie działań marketingowych mających na celu wsparcie i wzrost sprzedaży określonych brandów w kanale B2B i B2B4C na rynku polskim i zagranicznym, • budowanie wizerunku marek, • planowanie kalendarza promocji oraz dobór najbardziej efektywnych narzędzi promocyjnych dla klientów, • tworzenie materiałów marketingowych (karty produktowe, prezentacje, broszury, oferty dla klientów), • kreowanie oraz analiza efektywności wdrażanych kampanii marketingowych online i offline • benchmark rynku, trendów oraz działań konkurencji, • udział przy procesie wdrażania nowych produktów do oferty, • współpraca z grafikami w zakresie przygotowywania materiałów marketingowych: m.in contentu, banerów,newsletterów, prezentacji produktowych • współpraca z obszarami sprzedaży oraz produktu w zakresie prowadzonych projektów, • współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi, dostawcami usług i produktów reklamowych. Co jest wymagane na tym stanowisku? • doświadczenie w pracy w obszarze marketingu produktowego min. 2 lata • kreatywność i nietuzinkowe podejście do rozwiązywania zagadnień biznesowych, • pasja i inicjatywa, umiejętność przekonania do swoich pomysłów, • wysokie umiejętności komunikacji werbalnej oraz pisemnej, • bardzo dobra znajomość pakiet MS Office, • znajomość płatnych narzędzi marketingowych, • bardzo dobra znajomość języka angielskiego do komunikacji w zakresie rynków zagranicznych, • doświadczenie w branży retail będzie dodatkowym atutem. Co w zamian? • stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia (współpraca w ramach UOP lub B2B), • uczestnictwo w ciekawych projektach • atmosferę otwartości na wymianę dobrych praktyk i know-how, • możliwość kształtowania strategii marketingowej dla naszych produktów w dedykowanym kanale sprzedaży, • pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży, • dużą samodzielność w działaniu i sposobność szybkiego rozwoju zawodowego • prywatna opieka medyczna, • ubezpieczenie na życie, • zniżki na firmowe produkty i usługi, • spotkania integracyjne, • parking dla pracowników, • dofinansowanie biletów do kina, teatru, • program rekomendacji pracowników. Etapy rekrutacji: I. Przesłanie CV na adres email II. Pierwsza rozmowa telefoniczna ok. 10 minut III. Rozmowa kwalifikacyjna z Klientem i decyzja. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. marketingu - Przemyśl Zakres obowiązków: • Kompleksową realizacją zadań z zakresu marketingu i PR • Ścisłą współpracą z działem handlowym w zakresie wsparcia sprzedaży, opracowaniem materiałów marketingowych, promocyjnych, multimedialnych, itp. • Projektowaniem kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów • Zarządzaniem i aktualizacją treści na stronach www i w mediach społecznościowych, w tym redagowanie i monitorowanie treści w sieci pod kątem SEO, dbałością o spójność wizerunku • Analizowaniem trendów rynkowych i działań konkurencji oraz rekomendowaniem właściwych działań mających na celu optymalizację działań marketingowych Wymagania: • Minimum 3-latniego doświadczenia oraz praktycznej znajomości zagadnień z zakresu marketingu, PR, social media • Znajomości narzędzi Google Analytics • Umiejętności redagowania treści, notatek prasowych, komunikatów PR, itp. • Kreatywności, pomysłowości, nieszablonowego sposobu myślenia • Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych i terminowości w wykonywaniu zadań • Wysokich umiejętności analitycznych i dbałości o szczegóły Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (możliwa umowa B2B) • dużą samodzielność w działaniu oraz rozwojowe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy i indywidualne podejście do planowania kariery Mile widziane: • orzeczenie o niepełnosprawności Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(at)obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(at)obpopn.pl

Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
Specjalista ds. marketingu - Przemyśl
10 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. marketingu - Przemyśl Zakres obowiązków: • Kompleksową realizacją zadań z zakresu marketingu i PR • Ścisłą współpracą z działem handlowym w zakresie wsparcia sprzedaży, opracowaniem materiałów marketingowych, promocyjnych, multimedialnych, itp. • Projektowaniem kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów • Zarządzaniem i aktualizacją treści na stronach www i w mediach społecznościowych, w tym redagowanie i monitorowanie treści w sieci pod kątem SEO, dbałością o spójność wizerunku • Analizowaniem trendów rynkowych i działań konkurencji oraz rekomendowaniem właściwych działań mających na celu optymalizację działań marketingowych Wymagania: • Minimum 3-latniego doświadczenia oraz praktycznej znajomości zagadnień z zakresu marketingu, PR, social media • Znajomości narzędzi Google Analytics • Umiejętności redagowania treści, notatek prasowych, komunikatów PR, itp. • Kreatywności, pomysłowości, nieszablonowego sposobu myślenia • Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych i terminowości w wykonywaniu zadań • Wysokich umiejętności analitycznych i dbałości o szczegóły Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (możliwa umowa B2B) • dużą samodzielność w działaniu oraz rozwojowe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy i indywidualne podejście do planowania kariery Mile widziane: • orzeczenie o niepełnosprawności Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(at)obpon. pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(at)obpon. pl

Młodszy/a Specjalista/ka ds. PR i Komunikacji
Młodszy/a Specjalista/ka ds. PR i Komunikacji
30+ kilka dni temu

ManpowerGroup to firma doradztwa personalnego, dostarczająca Innowacyjne rozwiązania dla rynku pracy na całym świecie z ponad 70-letnią historią. Jedną z naszych wartości są Ludzie. Sukces naszej firmy zawdzięczamy Pracownikom, których profesjonalizm i zaangażowanie codziennie umacniają naszą pozycję lidera. To dzięki nim ManpowerGroup w Polsce rozwija się tak prężnie. Jeżeli jesteś osobą zmotywowaną, zaangażowaną, lubisz wyzwania i cenisz zgrany zespół – Twoje miejsce jest wśród nas. Obecnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko Młodszy/a Specjalista/ka ds. PR i Komunikacji Twój zakres obowiązków: - Wsparcie w realizacji bieżących działań PR i komunikacji, a także administracyjnych działu - Wsparcie w przygotowywaniu i promocji raportów branżowych - Zaangażowanie w prowadzenie social mediów, w tym również aktywności reklamowych - Tworzenie zestawień jak monitoring mediów, monitoring konkurencji, research branżowy - Organizacja eventów firmy - Pomoc w tworzeniu prezentacji, raportów, materiałów graficznych Nasze wymagania: - Język angielski na poziomie m.in. B2 - Komunikatywność, dobra organizacja pracy, poczucie estetyki, dokładność - Chęć rozwoju, otwartość na nowe zadania - Zainteresowania zagadnieniami z obszaru marketingu, PR, komunikacji To oferujemy: - Pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze z możliwością szerokiego spojrzenia na rozwój zawodowy w strukturach - Możliwość rozwoju w ramach struktur naszej organizacji, zarówno poziomego jak i pionowego - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - Wdrożenie umożliwiające pełną samodzielność i znajomość oferty ManpowerGroup - Bogatą ofertę rozwojową obejmującą tematykę rekrutacji, sprzedaży, prawa pracy oraz umiejętności miękkich - regularna oferta szkoleń i treningów przygotowywanych przez naszych trenerów, którą na bieżąco rozwijamy w oparciu o potrzeby zgłaszane przez naszych pracowników - Dużą samodzielność w działaniu i otwartość na Twoją inicjatywę - Pakiet benefitów - opieka medyczna, karta Multisport na preferencyjnych warunkach, program zniżkowy ManpowerGroup Premium, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach, platforma MyBenefit, dodatkowe dni wolne za staż pracy w naszej organizacji.

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - salon samochodowy TopAuto w Sulechowie
SPECJALISTA DS. MARKETINGU - salon samochodowy TopAuto w Sulechowie
450 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. marketingu w salonie samochodów używanych TopAuto w SulechowieJeśli:jesteś entuzjastą motoryzacjimocno stawiasz na skuteczność swoich działańjesteś osobą dokładną i precyzyjnąswoje zadania prowadzisz od początku do końca starając się uzyskać jak najlepsze rezultatypotrafisz umiejętnie budować efektywne relacje z klientamichcesz być wysoko wynagradzanym oferując w zamian pełne zaangażowanie w pracęszukasz miejsca pracy gdzie chciałbyś poczuć się integralną częścią firmy i zespołuTo być może jesteś osobą, której szukamy.Szukamy bowiem doświadczonej osoby, która będzie wspierać nasz salon w zakresie tworzenia ogłoszeń sprzedaży, reklamy i promocji marki.W zakres głównych obowiązków wchodzi:Fotografowanie pojazdów, wykonywanie wideo prezentacjiObróbka zdjęć i montaż filmówRedagowanie ogłoszeń i zamieszczanie na platformach sprzedażowychObsługa kont w mediach społecznościowychAktualizacja i administracja stron wwwKształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i zaufania do niejWykonywaniu wielokanałowych kampanii reklamowych takich jak reklama w internecie, mediach społecznościowych, radiu, reklama zewnętrzna i bezpośredniaWymagamy:znajomość rynku motoryzacyjnegodoświadczenia na podobnym stanowiskunienagannej dykcji, swobody wymowy i "lekkiego pióra"doświadczenia w obsłudze Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads itp.znajomości zasad wykonywania fotografii motoryzacyjnej, obróbki zdjęć i tworzenia filmówKim jesteśmy ?Salon Samochodów Używanych TopAuto w Sulechowie to firma z 15 letnią historią.Od początku działalności oferujemy wyłącznie pojazdy najwyższej jakości, dbając o nienaganną obsługę klienta oraz zapewniając dodatkowo pełny pakiet udogodnień z których może skorzystać nabywca.Dzięki temu nasz salon na przestrzeni ostatnich lat stał się niekwestionowanym liderem w sprzedaży samochodów używanych w województwie lubuskim.Pracując w naszym zespole zyskujesz:pełne wsparcie na etapie wdrożenia do firmyterminowo wypłacane wynagrodzeniawzajemny szacunek na każdym etapie współpracyjasny system premiowy za osiągnięte wyniki sprzedażowe salonudostęp do szkoleń poszerzających umiejętnościpakiet dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnegooferta pracownicza - zakup samochodu na preferencyjnych warunkach cenowychdodatki okolicznościowe na świętaNie zwlekaj i aplikuj :)W CV prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Partner biznesowy / Przedstawiciel handlowy
Partner biznesowy / Przedstawiciel handlowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Partner biznesowy / Przedstawiciel handlowy / Specjalista ds. sprzedaży (marketingu) Pracuj ile chcesz, gdzie chcesz i zarabiaj Grupa Polskie Billboardy Sp. z o.o. ogłasza nabór dla osób, które chcą rozpocząć i rozwinąć swoją karierę w branży reklamowej. Jeśli w kontaktach z klientem czujesz się jak ryba w wodzie, a Twoja siła napędowa to osiąganie celów, to współpraca z GPB jest dla Ciebie. Poszukujemy osób do współpracy w całej Polsce. Planujemy współpracę długofalową z możliwością dalszego rozwoju. Firma wprowadza nowe produkty na rynek i rozszerza swoje usługi z branży reklamowej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, organizujemy kampanie reklamowe w całej Polsce oraz zagranicą. Grupa GPB specjalizuje się w reklamie outdoorowej. Od lat rozwijamy i budujemy relacje z klientami, aby budować silną Polską markę w dziedzinie OOH. Zakres obowiązków · aktywne pozyskiwanie Klientów; · aktywna oraz skuteczna sprzedaż produktów i usług firmy; · promowanie marki GPB przy użyciu materiałów reklamowych; · tworzenie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy; · praca w terenie ( jeśli konieczna - pozyskiwanie Klienta ); · budowanie relacji z Klientami; Wymagania · BRAK DOŚWIADCZENIA - Otrzymasz na start gruntowne przeszkolenie dotyczące technik handlowych, negocjacyjnych oraz obsługi klienta; · wysoka motywacja wewnętrzna do osiągania celów i do samorozwoju; · wysoka kultura osobista oraz otwartość w relacjach - umiejętności interpersonalne; · mile widziana znajomość branży reklamowej; · umiejętność zarządzania czasem oraz planowania; · mile widziane prawo jazdy kat. B ( z uwagi na ewentualny dojazd do Klienta ); · umiejętność szybkiego uczenia się; · samodzielność oraz odpowiedzialność; Oferujemy · informatyczny system podglądu i zarządzania poleconymi Klientami wraz z automatycznym systemem naliczania prowizji; · możliwość pozyskiwania Klientów przez link polecony ( potencjalny Klient wchodzi w interakcje ze stroną przechwytującą z ID partnera ); · indywidualne konto pocztowe tj. j.*******i@g******.pl; · przejrzyste warunki współpracy; · wypłaty prowizji do każdego 20-go dnia kolejnego miesiąca od zrealizowania polecenia; · wynagrodzenie w oparciu o system sprzedażowy ( dla najlepszych dodatkowe premie ); · gruntowne szkolenie, jeśli nie masz doświadczenia oferujemy szkolenia i coaching w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta; · materiały reklamowe; · elastyczne godziny pracy - pracujesz ile chcesz i gdzie chcesz; · formy pracy - możliwość spotkania z Klientami online ( zoom, messenger, email, telefon ) lub wizyta osobista; Wszystkie osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt na poniższy adres email. W wiadomości prosimy zamieścić swoje CV oraz 2/3 zdania o sobie: @: pa******y@g******.pl Informacja: +48 *** *** *** Dział techniczny: +48 720 804 164 Pozdrawiamy Zespół GPB

Specjalista ds. CRM i Marketing Automation
Specjalista ds. CRM i Marketing Automation
30+ kilka dni temu

Sprawnie obsługujesz narzędzia analityki marketingowej? Znasz SalesForce, SalesManago, wiesz jak efektywnie zarządzać CRM? Aplikuj już dziś - dołącz do lidera motoryzacji i elektromobilności i wskocz na wyższy poziom marketingu! Dla naszego klienta - firmy z branży motoryzacyjnej, poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. CRM i Technologii Marketingowej Miejsce pracy: Warszawa Zadania: - prowadzenie projektów realizujących cele biznesowe poprzez wykorzystanie narzędzi z zakresu MarTech, marketing automation, CRM i Business Intelligence (analizy danych marketingowych) - aktywny udział we wdrożeniu SalesForce, marketing automation i systemu sprzedaży on-line - pomoc przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej - współpraca z różnymi zespołami wewnątrz firmy w celu zapewnienia odpowiedniego modelu danych - koordynowanie poprawnego funkcjonowania systemu CRM - dbałość o pełne wykorzystanie narzędzi cyfrowych (strony www, aplikacje, komunikatory, systemy marketing automation) - dbałość o prawidłową dystrybucję komunikatów w poszczególnych kanałach cyfrowych - segmentacja obecnych i identyfikowanie nowych klientów zgodnie z koncepcją "Customer First" oraz "Single Customer View" - opracowywanie reguł automatycznych akcji marketingowych - pomiar i analiza wskaźników marketing automation i CRM (np. Customer Lifetime Value, Customer Acquisition Cost) - pomiar, analiza i raportowanie efektów kampanii internetowych - szukanie nowych rozwiązań biznesowych i rekomendacji wspierających rozwój w obszarze CRM i marketing automation - współpraca z kancelarią prawną w celu realizowania działań zgodnie z obowiązującym prawem dotyczącym przetwarzania danych osobowych Oczekiwania: - min. 3-letnie doświadczenie w przetwarzaniu i analizie danych marketingowych - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w motoryzacji - dobra znajomość narzędzi MarTech, CRM i marketing automation - umiejętność pracy z systemem SalesForce, dodatkowym atutem znajomość SALESmanago - wykształcenie wyższe - doświadczenie w integracji i automatyzacji marketingu z użyciem narzędzi wykorzystujących API - umiejętność łączenia ze sobą różnych narzędzi i aplikacji - znajomość zasad budowania i segmentacji bazy klientów - umiejętność pisania przejrzystych instrukcji - analityczne myślenie, logiczne podejście do rozwiązywania problemów - bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania - otwartość na zmiany, pozytywne usposobienie, gracz zespołowy - komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2) - prawo jazdy kat. B + gotowość do wyjazdów służbowych (rzadko, ale możliwe) Oferujemy: - stałą, stabilną pracę (umowa o pracę, pełny etat) - model hybrydowy: 2 dni biuro, 3 dni home office - elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 8:00 a 10:00) - narzędzia: telefon, laptop - benefity (m.in. prywatna opieka zdrowotna), szkolenia i kursy, programy rozwojowe - pracę w międzynarodowej firmie, w przyjaznym środowisku, zgranym zespole i miłej atmosferze Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH01/23LT w tytule e-maila. Dane kontaktowe: Recruitment Solutions Krystyna Hołoga ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29 50-078 Wrocław tel. +48 531 - pokaż numer telefonu - Agencja doradztwa personalnego nr 2505. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.