Sortowanie:
Znaleziony: 22 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista marketingu i prezentacji.
Specjalista marketingu i prezentacji.
nowe Lublin 30+ kilka dni temu

Firma handlowa B2B. Sprzedaż tkanin dekoracyinych oraz szwalnia. Pracując w naszym zespole zajmiesz się: - utrzymaniem stałych relacji marketingowych z aktualnymi klientami firmy - wsparciem działań handlowych, przygotowaniem e-prezentacji oraz prowadzeniem prezentacji bezpośrednich - aktywnym poszerzaniem bazy klientów, budowaniem strategii marketingowej - gromadzeniem informacji na temat produktu/usługi. Analizą działań konkurencji - kordynacją spotkań biznesowych Oczekujemy od Ciebie: -doświadczenia w zakresie marketingu B2B - gotowości do częstych podróży służbowych (cały kraj) - pomysłowości, samodzielności i inicjatywy w działaniu - umiejętności posługiwania się j.angielskim Oferujemy: - dostęp do funkcjonującej bazy klientów - możliwość samodzielnej pracy i kreowania własnych działań marketingowych - długotrwałe zatrudnienie w firmie z ponad 20 letnim doświadczeniem - wszystkie potrzebne narzędzia pracy Czekamy na Twoją aplikację za pośrednictwem portalu.

Specjalista marketingu i prezentacji
Specjalista marketingu i prezentacji
Lublin 30+ kilka dni temu

Firma handlowa B2B. Sprzedaż tkanin dekoracyinych oraz szwalnia.Pracując w naszym zespole zajmiesz się:utrzymaniem stałych relacji marketingowych z aktualnymi klientami firmywsparciem działań handlowych - przygotowaniem e-prezentacji oraz prowadzeniem prezentacji bezpośrednichaktywnym poszerzaniem bazy klientów, budowaniem strategii marketingowejgromadzeniem informacji na temat produktu/usługi. Analizą działań konkurencjikordynacją spotkań biznesowychOczekujemy od Ciebie:doświadczenia w zakresie marketingu B2Bgotowości do częstych podróży służbowych (cały kraj)pomysłowości, samodzielności i inicjatywy w działaniuumiejętności posługiwania się j.angielskimOferujemy:dostęp do funkcjonującej bazy klientówmożliwość samodzielnej pracy i kreowania własnych działań marketingowychdługotrwałe zatrudnienie w firmie z ponad 20 letnim doświadczeniemwszystkie potrzebne narzędzia pracyCzekamy na Twoją aplikację za pośrednictwem OLX.

Specjalista ds. Marketingu i obsługi social media
Specjalista ds. Marketingu i obsługi social media
Szczecin 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Marketingu i obsługi social mediów Miejsce pracy: Szczecin, Centrum, Powstańców Śląskich 5/12 Obowiązki:-Prezentacja produktów w sklepie internetowym, portalach zakupowych i aukcyjnych - przygotowywanie i opracowanie kampanii social media dla klientów - redagowanie tekstów do kampanii - copywriting - podstawowa obróbka i tworzenie grafik na potrzeby social mediów - opracowywanie strategii kampanii marketingowych poza social media - edycja i obsługa treści wordpress - przekazywanie informacji i ustaleń w zespole - prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych Wymagania: - minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klienta w marketingu / reklamie / social mediach - znajomość zagadnień związanych z branżą reklamową - umiejętność samodzielnego prowadzenia dużych projektów - zaangażowanie, pozytywne nastawienie - bardzo dobra znajomość programów biurowych - podstawowa znajomość programów graficznych - mile widziana znajomość języka niemieckiego Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - pracę w zgranym zespole - sympatyczną atmosferę - realizowanie ciekawych projektów, również międzynarodowych - przejrzyste warunki zatrudnienia

Specjalista ds. marketingu i promocji
Specjalista ds. marketingu i promocji
Tomaszów Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Sicher Bautechnik zatrudni na stanowisko Specjalista ds. marketingu i promocjiTwój zakres obowiązkówprzygotowywanie i wdrażanie projektów marketingowych zgodnie ze strategią firmy,koordynowanie procesu wdrożenia nowych produktów/ zmian w istniejącym asortymencie produktowymtworzenie budżetu marketingowego i kontrola wydatkówanaliza działań konkurencji, monitorowanie aktualnych trendów rynkowychtworzenie prezentacji i materiałów marketingowych,przygotowanie oraz udział w targach, konferencjach i eventach firmowych,wsparcie działań promocyjnych w mediach społecznościach.zarządzanie/aktualizacja treści stron wwwNasze wymaganiamile widziane doświadczenie w pracy w marketingu,dobra znajomość pakietu MS Office,mile widziana znajomość programów graficznych,zaangażowanie w powierzone zadania, kreatywność, otwartość, inicjatywność i pomysłowość,zdolność ustalania priorytetów,komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,odporność na stres,doskonała organizacja pracy,prawo jazdy kat. „B”To oferujemyumowę o pracę,pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,niezbędne narzędzia pracy,możliwość systematycznego podnoszenia kwalifikacji.Prosimy o przesyłanie ofert CV w aplikacji olx lub na adres rekrutacja #sicher-bautechnik.com

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Warszawa 30+ kilka dni temu

Instytut Inwestycji Innowacyjnych poszukuje osoby na stanowisko: specjalista ds. marketingu. Miejsce pracy: Warszawa Od kandydata oczekujemy: - umiejętności przygotowania prezentacji firmy - umiejętności tworzenia strategii marketingowej - wysokich umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych - kreatywności i nieszablonowego myślenia - dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie kierunkowe Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (kandydat ma do wyboru pełen etat, pół lub 1/4 etatu) - samodzielność w podejmowaniu kluczowych decyzji - możliwość awansu i rozwoju zarówno osobistego, jak i zawodowego - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska - narzędzia niezbędne do wykonywania pracy Praca od zaraz! Bardzo dziękujemy za nadesłane CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Praca na stałe lub tymczasowa/ CENTRUM KATOWIC
Praca na stałe lub tymczasowa/ CENTRUM KATOWIC
Katowice 30+ kilka dni temu

Jeśli jesteś osobą otwarta i lubisz pracować z ludźmi, a przy okazji chciałbyś zdobyć doświadczenie w obszarze sprzedaży oraz marketingu to APLIKUJ TERAZ!!Poszukujemy osób na stanowiska:Doradca handlowyAsystent sprzedażyMłodszy specjalista ds. sprzedażyChcemy Ci zaoferować:- bardzo miłą atmosferę pracy,- atrakcyjne wynagrodzenie,- możliwość awansu,- najlepszą kawę w mieścieOpis Stanowiska:- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,- tworzenie i przedstawianie prezentacji- prowadzenie szkoleń (m.in. z zakresu HR), dzięki którym możesz otrzymać dodatkowe bonusy,- dbanie o wizerunek FirmyOd Kandydatów oczekujemy:- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku,- uśmiechu i pozytywnego nastawienia,- zaangażowania w wykonywane zadania,- dobre umiejętności komunikatywne- wykształceni min. średnia- ukończone min.18 latNie oczekujemy doświadczenia, bo prowadzimy szkolenia od podstaw!APLIKUJ DO NAS :)

Specjalista ds. marketingu/kancelaria prawna/Warszawa
Specjalista ds. marketingu/kancelaria prawna/Warszawa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla niezależnej kancelarii prawnej oferującej dostęp do sieci renomowanych partnerów na całym świecie poszukuję kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. marketingu/kancelaria prawna/Warszawa Zakres obowiązków • wspieranie prawników kancelarii w bieżących działaniach marketingowych i business development, w tym opracowywaniu i realizacji planów i projektów marketingowych; • kreowanie wizerunku (zarządzanie marką) kancelarii zgodnie z etyką zawodów prawniczych, • opracowywanie materiałów PR, • content marketing, • działalność w social media: Facebook i LinkedIn, • koordynowania działań związanych z udziałem w różnych konferencjach, • monitorowanie rynku (kancelarie prawne), • aktywne prowadzenie strony kancelarii oraz komunikacji w mediach społecznościowych zgodnie z zasadami brandu kancelarii; • przygotowywanie ofert, prezentacji i materiałów marketingowych; • nawiązywanie, utrzymywanie i pośredniczenie w kontaktach z mediami. Wymagania • doświadczenie w marketingu usług niematerialnych, kancelarii prawnej lub innej firmie zajmującej się doradztwem biznesowym itp. • wiedza na temat specyfiki marketingu usług prawnych, • studia (wyższe lub podyplomowe) w obszarze związanym z marketingiem / komunikacją / dziennikarstwem / PR, • biegła znajomość języka angielskiego; • umiejętność korzystania w sposób zaawansowany z narzędzi Office: Powerpoint, Word, Excel, oraz posiadanie podstawowej znajomości programów graficznych; • umiejętność współpracy z zespołem; • ugruntowana wiedza w obszarze marketingu i chęć dzielenia się nią, orientacja w najnowszych trendach i narzędziach marketingowych, • łatwość w tworzeniu tekstów, polot i swoboda w operowaniu słowem; • umiejętność korzystania z social mediów; • kreatywność i zdolność do przekonywania innych do swoich pomysłów, Oferta firmy: Umowa B2B, niepełny wymiar godzin (pół etatu). • różnorodność zadań i ciekawe wyzwania, • możliwość poszerzania umiejętności praktycznych w zakresie wszystkich działań związanych z szeroko rozumianą komunikacją, marketingiem i PR • samodzielne stanowisko, • dobra atmosfera pracy; • wsparcie doświadczonych prawników, • atrakcyjne biuro w centrum Warszawy, Proszę o CV z wyczerpującym opisem dotychczasowych projektów i ich efektywności: @

Marketingowiec/kancelaria prawna/Warszawa
Marketingowiec/kancelaria prawna/Warszawa
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla niezależnej kancelarii prawnej oferującej dostęp do sieci renomowanych partnerów na całym świecie poszukuję kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. marketingu/kancelaria prawna/Warszawa Zakres obowiązków • wspieranie prawników kancelarii w bieżących działaniach marketingowych i business development, w tym opracowywaniu i realizacji planów i projektów marketingowych; • kreowanie wizerunku (zarządzanie marką) kancelarii zgodnie z etyką zawodów prawniczych, • opracowywanie materiałów PR, • content marketing, • działalność w social media: Facebook i LinkedIn, • koordynowania działań związanych z udziałem w różnych konferencjach, • monitorowanie rynku (kancelarie prawne), • aktywne prowadzenie strony kancelarii oraz komunikacji w mediach społecznościowych zgodnie z zasadami brandu kancelarii; • przygotowywanie ofert, prezentacji i materiałów marketingowych; • nawiązywanie, utrzymywanie i pośredniczenie w kontaktach z mediami. Wymagania • doświadczenie w marketingu usług niematerialnych, kancelarii prawnej lub innej firmie zajmującej się doradztwem biznesowym itp. • wiedza na temat specyfiki marketingu usług prawnych, • studia (wyższe lub podyplomowe) w obszarze związanym z marketingiem / komunikacją / dziennikarstwem / PR, • biegła znajomość języka angielskiego; • umiejętność korzystania w sposób zaawansowany z narzędzi Office: Powerpoint, Word, Excel, oraz posiadanie podstawowej znajomości programów graficznych; • umiejętność współpracy z zespołem; • ugruntowana wiedza w obszarze marketingu i chęć dzielenia się nią, orientacja w najnowszych trendach i narzędziach marketingowych, • łatwość w tworzeniu tekstów, polot i swoboda w operowaniu słowem; • umiejętność korzystania z social mediów; • kreatywność i zdolność do przekonywania innych do swoich pomysłów, Oferta firmy: Umowa B2B, niepełny wymiar godzin (pół etatu). • różnorodność zadań i ciekawe wyzwania, • możliwość poszerzania umiejętności praktycznych w zakresie wszystkich działań związanych z szeroko rozumianą komunikacją, marketingiem i PR • samodzielne stanowisko, • dobra atmosfera pracy; • wsparcie doświadczonych prawników, • atrakcyjne biuro w centrum Warszawy, Proszę o CV z wyczerpującym opisem dotychczasowych projektów i ich efektywności: @

Specjalista ds. marketingu i PR
Specjalista ds. marketingu i PR
Radzionków 30+ kilka dni temu

Jeżeli szukasz nowych wyzwań, jesteś kreatywny, masz umiejętności graficzne - to dołącz do nas i twórz dla Zakładów Mięsnych "HAM" w Radzionkowie.Aplikuj na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i PRZakres obowiązków·        Współudział w tworzeniu i realizowaniu strategii marketingowej firmy·        Udział w kreowaniu oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz rozwoju istniejących. ·        Przygotowanie i publikacja angażujących treści w social mediach oraz na stronach internetowych ·        Nadzorowanie, budowanie i optymalizacja kampanii marketingowych oraz komunikacji (SEO, email marketing, Google AdWords, Facebook Ads, Social Marketing)·        Współtworzenie materiałów promocyjnych (m.in. stron internetowych, ulotek, prezentacji, folderów reklamowych, POS) - we współpracy z działem graficznym i agencjami zewnętrznymi·        Budowanie i zwiększanie rozpoznawalności marek firmy HAM·        Współpraca z dostawcami w zakresie druku i produkcji opakowań produktów,  POS i innych materiałów wspierających sprzedażWymagania·        Znajomość zagadnień związanych z marketingiem, reklamą i e-commerce oraz narzędzi wykorzystywanych w tych obszarach. ·        Doświadczenie w pracy w dziale marketingu sklepu internetowego,·        Znajomość narzędzi marketingu internetowego,·        Doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w social media,·        Lekkie pióro, umiejętność tworzenia krótkich, angażujących treści·        Doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi przez CMS ·        Znajomość Google Analytics , Manager Reklam Facebook i Google Ads·        Samodzielność i kreatywność·        Doświadczenie graficzne, fotograficzne, w realizacji materiałów wideo będzie dodatkowym atutem·        Wyższe wykształcenie (preferowany marketing, dziennikarstwo i komunikacja społeczna)oferujemy·        Pracę w firmie z wiodącą pozycją rynkową·        Możliwość pracy przy ciekawych projektach·        Dużą samodzielność w działaniu·        Duże możliwości rozwoju zawodowegoZainteresowanych prosimy o przesłanie CV

Specjalista ds. marketingu uczelni.
Specjalista ds. marketingu uczelni.
Radom 30+ kilka dni temu

Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu zatrudni pracownika na stanowisko: specjalista ds. marketingu uczelni.WSH w Radomiu jest największą i najszybciej rozwijającą się uczelnią niepubliczną w regionie radomskim.Misją Wyższej Szkoły Handlowej jest kreowanie wykwalifikowanej kadry zarządzającej dla potrzeb biznesu, administracji i organizacji społecznych, zdolnej do przygotowywania i wdrażania efektywnych przedsięwzięć gospodarczych. Uczelnia realizując swoją działalność edukacyjną dąży do wychowania studentów w duchu poszanowania praw człowieka, patriotyzmu, demokracji oraz odpowiedzialności za dobro społeczeństwa i państwa.  Cel stanowiska:Kreowanie strategii marketingowej uczelni. Planowanie, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi oraz zapewnienie sprawnej i efektywnej organizacji pracy działu marketingu. Obowiązki:planowanie i realizacja uzgodnionej strategii marketingowej uczelni;realizacja, prowadzenie, analiza i optymalizacja kampanii reklamowych, promujących produkty uczelni;opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych;obsługa medialna uczelni oraz odpowiedzialność za wizerunek uczelni;monitorowanie działań konkurencji, trendów na rynku oraz ich analiza;ustalanie i nadzór nad budżetem przeznaczonym na działania marketingowe oraz opracowywanie analiz i raportów z jego efektywnego wykorzystania;planowanie i realizacja wydarzeń w uczelni;współudział w działaniach promocyjnych (realizacja akcji promocyjnych, przygotowywanie prezentacji, konkursów);współpraca i utrzymywanie kontaktów z firmami i instytucjami oraz promowanie uczelni na terenie miasta i regionu.Wymaganiawykształcenie wyższe, preferowane: marketing, zarządzanie, PR;doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;umiejętność tworzenia podstawowych analiz oraz ich prezentacji;wysoka kultura osobista i etyka zawodowa;zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia;znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;bardzo dobrej organizacji pracy, zaangażowania, samodzielności i kreatywności.Oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;możliwość rozwoju zawodowego;ciekawą i pełną wyzwań pracę, w dynamicznym zespole i środowisku biznesowym,niezbędne narzędzia pracy.

Copywiter / Specjalista Social Media
Copywiter / Specjalista Social Media
30+ kilka dni temu

Jesteśmy startupem technologicznym. Od 2011 tworzymy narzędzia usprawniające pracę małych i średnich firm.Z naszych produktów online (Fakturownia.pl / InvoiceOcean.com / VosFactures.fr, Sugester.pl) korzysta ponad 500 tysięcy firm na świecie. Fakturownia to oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS. Poszukujemy osoby na stanowisko Copywriter / Specjalista Social Media.Zakres pracy będzie obejmował:prowadzenie kanałów firmowych w social media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YT, Twitter)administracja CMS na stronach internetowych i wprowadzanie nowych tekstów (blog, landing page’e),pisanie artykułów na potrzeby bazy wiedzy o systemie,ilustrowanie funkcji naszego oprogramowania (tekst + wybór zdjęć, widoków ekranów),dbanie o wysoką jakość treści w serwisie,współtworzenie treści marketingowych,edycja stylistyczna, korekta gramatyczna i ortograficzna treści,kontakt z mediami i blogerami w celu publikacji komunikatów/artykułów,tworzenie/redakcja tekstów, opisów i haseł reklamowych na potrzeby wprowadzonych nowych usług serwisu,przygotowywanie harmonogramów postów w Social Media oraz na blogu,budowanie spójnej komunikacji profili social media i strategii marki,monitoring branży,tworzenie kreacji (Canva pro),współpraca z grafikiem,monitoring aktywności na zarządzanych profilach Social MediaCzego oczekujemy:doskonałej znajomość języka polskiego,lekkiego pióra i umiejętności pisania przejrzystych, zrozumiałych tekstów,wyobraźni, kreatywności i analitycznego myślenia,kreatywności, komunikatywnościłatwości i swobody w pisaniu, umiejętność analizy i interpretacji tekstów, wyszukiwania informacji,punktualności i umiejętność organizacji czasu pracy,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi,zdolności do pracy pod presją czasu,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,praktyczna znajomość zagadnień marketingu internetowego, szczególnie content marketingu, SEODodatkowe atuty:doświadczenie w podcastingu np tworzenie scenariusza rozmowy, obróbka materiału audiodoświadczenie w tworzeniu filmów, np. tutoriale na YouTube,doświadczenie w prowadzeniu wystąpień / prezentacji na konferencjach i targach,doświadczenie w marketingu internetowym (idealnie w obszarze B2B)znajomość narzędzi typu: Mailchimp, Brand24, Google Analytics, CRMOferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę,pracę w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie z przyjazną atmosferą pracy,duże możliwości rozwojumożliwość 100% pracy zdalnej,dla osób, które preferują pracę w biurze: biuro na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy (100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik)Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail praca@fakturownia.pl z tytułem "Copywriter / Specjalista Social Media”.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.

Copywiter / Specjalista Social Media
Copywiter / Specjalista Social Media
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jesteśmy startupem technologicznym. Od 2011 tworzymy narzędzia usprawniające pracę małych i średnich firm.Z naszych produktów online (Fakturownia.pl / InvoiceOcean.com / VosFactures.fr, Sugester.pl) korzysta ponad 500 tysięcy firm na świecie. Fakturownia to oprogramowanie do fakturowania w modelu SaaS. Poszukujemy osoby na stanowisko Copywriter / Specjalista Social Media.Zakres pracy będzie obejmował:prowadzenie kanałów firmowych w social media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YT, Twitter)administracja CMS na stronach internetowych i wprowadzanie nowych tekstów (blog, landing page’e),pisanie artykułów na potrzeby bazy wiedzy o systemie, ilustrowanie funkcji naszego oprogramowania (tekst + wybór zdjęć, widoków ekranów),dbanie o wysoką jakość treści w serwisie, współtworzenie treści marketingowych, edycja stylistyczna, korekta gramatyczna i ortograficzna treści, kontakt z mediami i blogerami w celu publikacji komunikatów/artykułów, tworzenie/redakcja tekstów, opisów i haseł reklamowych na potrzeby wprowadzonych nowych usług serwisu, przygotowywanie harmonogramów postów w Social Media oraz na blogu, budowanie spójnej komunikacji profili social media i strategii marki, monitoring branży, tworzenie kreacji (Canva pro),współpraca z grafikiem, monitoring aktywności na zarządzanych profilach Social MediaCzego oczekujemy:doskonałej znajomość języka polskiego, lekkiego pióra i umiejętności pisania przejrzystych, zrozumiałych tekstów, wyobraźni, kreatywności i analitycznego myślenia, kreatywności, komunikatywności, łatwości i swobody w pisaniu, umiejętność analizy i interpretacji tekstów, wyszukiwania informacji, punktualności i umiejętność organizacji czasu pracy, komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi, zdolności do pracy pod presją czasu, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość zagadnień marketingu internetowego, szczególnie content marketingu, SEODodatkowe atuty:doświadczenie w podcastingu np. tworzenie scenariusza rozmowy, obróbka materiału audio, doświadczenie w tworzeniu filmów, np. tutoriale na YouTube, doświadczenie w prowadzeniu wystąpień / prezentacji na konferencjach i targach, doświadczenie w marketingu internetowym (idealnie w obszarze B2B)znajomość narzędzi typu: Mailchimp, Brand24, Google Analytics, CRMOferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę, pracę w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie z przyjazną atmosferą pracy, duże możliwości rozwoju, możliwość 100% pracy zdalnej, dla osób, które preferują pracę w biurze: biuro na warszawskim Powiślu z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy (100 m od stacji metra Centrum Nauki Kopernik)Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail  z tytułem "Copywriter / Specjalista Social Media”.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fakturownia sp. z o.o. („Spółka”) moich danych osobowych zawartych w CV oraz w innych przekazanych przeze mnie materiałach i informacjach na potrzeby rekrutacji prowadzonych przez Spółkę przez okres 1 roku.

Specjalista ds. Trade Marketingu
Specjalista ds. Trade Marketingu
45007000 zł
Skawina 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Trade Marketingu Chcesz się wyróżniać? Chcesz mieć samodzielne stanowisko? Chcesz być odpowiedzialny/a za firmowy dział marketingu? Chcesz uczestniczyć w kreowaniu strategii marketingowej firmy? Lubisz czuć presję i jesteś wielkim/ą indywidualistą/stką? Jeśli odpowiedziałeś/aś twierdząco na kilka z powyższych pytań i chcesz nam również pokazać swój analityczny umysł, oraz sprawisz, że wszystkie firmowe słupki poszybują wysoko w górę.. To czekamy właśnie NA CIEBIE ! Zadania które czekają Cię na tym stanowisku: - analiza i diagnoza rynku - budowanie dostępności i widoczności naszych produktów w punktach sprzedaży - przygotowanie i zarządzanie niezbędnymi materiałami promocyjnymi - tworzenie i rozliczanie budżetu promocyjnego - tworzenie strategii rozwoju naszej marki w obszarze dystrybucji merchandisingu i sprzedaży - przygotowywanie prezentacji i warsztatów z klientami w zakresie proponowanych akcji i działań w kanałach sprzedaży. Nasze wymagania wobec Ciebie: - 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - ukończone studia wyższe na kierunkach związanych z szeroko rozumianą ekonomią/marketingiem - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook, PowerPoint - skrupulatne i dokładne wyciąganie wniosków ze swoich sukcesów i (drobnych ) porażek - precyzyjne ustalanie i trzymanie się założonych terminów - umiejętna komunikacja z działem sprzedaży - prawo jazdy kat.B - j.angielski na poziomie co najmniej B2, mile widziany język Rosyjski My w zamian oferujemy: - świetną atmosferę - umowę o pracę/B2B - jasne warunki współpracy - niezbędne narzędzia do pracy - pracę w dobrze wyszkolonym zespole - ogromną dawkę rozwoju osobistego jak i zawodowego - wynagrodzenie adekwatne do stawianych przez nas wymogów - możliwość realizacji własnych koncepcji i pomysłów w praktyce

Młodszy Specjalista w Zespole Analiz
Młodszy Specjalista w Zespole Analiz
Warszawa 30+ kilka dni temu

Arteria G Partner Sp. z o.o. zajmuje się reklamą internetową, oferując kompleksowe rozwiązania online marketingu dla klientów biznesowych w Polsce i na 11 rynkach zagranicznych. Jesteśmy wytrawnymi specjalistami w planowaniu strategicznym, skutecznym prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych.Lubisz pomagasz innym, wyzwania Cię motywują, a pojęcie nudy jest Ci obce? Jesteś osobą dynamiczną, która lubi działać? Powerpoint / Google Slides nie ma przed Tobą tajemnic? Zapraszamy do nas! Jesteśmy międzynarodową firmą, pełną ludzi z pasjami – zarówno do pracy jak i po godzinach.Młodszy Specjalista w Zespole AnalizMiejsce pracy: Warszawa, obecnie zdalnieBędziesz odpowiedzialny/a za:Analizowanie danych oraz przygotowywanie prezentacji Przedstawianie wyników z raportów w atrakcyjnej formie graficznejSelekcję kluczowych informacji i wniosków na podstawie dostępnych danychPrzygotowywanie prezentacji w oparciu o współpracę z Managerami DziałówWsparcie w działaniach administracyjnych, np.: przekazywanie fakturWspółpraca z działem Administracji, Szkoleń, HR i Księgowością Zgłoś się do nas jeśli:Biegle mówisz po angielsku (codzienna praca, komunikacja, przygotowywanie materiałów)Masz duże doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji (MS Powerpoint / Google Slides)Pracowałeś/aś w programach do analizy danych, poprzez np.: sortowanie danych, przygotowywanie wykresów, podsumowanie liczbowe (MS Office Excel / Google Sheets)Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 1 rok)Jesteś osobą analityczną i lubisz tworzyć prezentacje w oparciu o daneBardzo dobrze organizujesz czas pracy i dbasz o szczegółyDoświadczenie w projektach międzynarodowych będzie mile widziane Arteria G Partner sp. z o.o. jest firmą, która daje wszystkim takie same możliwości i dba o różnorodność wśród pracowników. Wszyscy kandydaci, którzy spełniają wymagania są brani pod uwagę bez względu na rasę, religię, płeć, niepełnosprawność, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną oraz status weterana wojskowego.Informacja do wszystkich agencji rekrutacyjnych: za pośrednictwem formularza, nie przyjmujemy ofert reklamowych lub proponowanych kandydatów na żadne stanowiska. Kontakt z agencjami rekrutacyjnymi odbywa się bezpośrednio przez Dział HR G Partner, który zajmuje się rekrutacją.Świetni ludzie mają świetnych znajomych - zachęcamy do podzielenia się naszą ofertą pracy ze znajomymi, których może zainteresować oferta.Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi kandydatami, którzy aplikują do nas za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego.

Specjalista ds. marketingu i scoial media
Specjalista ds. marketingu i scoial media
Tychy 30+ kilka dni temu

SPM Poland Sp. z o.o. (Grupa Sistema Poland) Obecnie poszukuje osób do pracy na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i scoial media Obowiązki: •Przygotowywanie prezentacji handlowych w programie power point •Tworzenie i realizacja strategii obecności marki w social mediach •Przygotowanie i publikacja angażujących treści w social mediach oraz na stronach internetowych •Zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami •Tworzenie, optymalizacja i raportowanie kampanii reklamowych w social mediach •Monitorowanie rynku (aktualne trendy, konkurencja) •Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie •Analiza statystyk i raportowanie Wymagania: •Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku •Doświadczenie w opracowywanie prezentacji Power point •Znajomość narzędzi i kanałów social media (Linkedin ,Instagram, Facebook, Tik Tok) •Znajomość bieżących trendów w social mediach oraz doskonałe wyczucie rynku •Doświadczenie w przygotowaniu contentu oraz moderacji •Lekkie pióro, umiejętność tworzenia krótkich, angażujących treści •Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację pisemną •Znajomość pracy w środowisku Apple •Doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi przez CMS (Wordpress,) •Znajomość narzędzi takich jak Manager Reklam Facebook i Google Ads •Samodzielność i kreatywność •Dobra organizacja pracy i dbałości o detale •Doświadczenie graficzne, fotograficzne, w realizacji materiałów wideo będzie dodatkowym atutem Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy: •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę •możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach •Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych •możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki •możliwość dołączenia do pracowniczego programu kapitałowego (PPK). •miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole! Prosimy o uwzględnienie w dokumentach rekrutacyjnych poniższych zgód. Nie są one wymagane, bez nich jednak nie będziemy mogli wziąć pod uwagę Twoich uprawnień/umiejętności, a także zatrzymać Twojego CV dla potrzeby przyszłych rekrutacji. •Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w SPM Poland Sp. z o. o. •Wyrażam zgodę na potrzeby na potrzeby przyszłych rekrutacji w SPM Poland Sp. z o. o.

Specjalista ds. Trade Marketingu
Specjalista ds. Trade Marketingu
Kraków 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Trade MarketinguChcesz się wyróżniać? Chcesz mieć samodzielne stanowisko?Chcesz być odpowiedzialny/a za firmowy dział marketingu?Chcesz uczestniczyć w kreowaniu strategii marketingowej firmy?Lubisz czuć presję i jesteś wielkim/ą indywidualistą/stką?Jeśli odpowiedziałeś/aś twierdząco na kilka z powyższych pytań i chcesz nam również pokazać swój analityczny umysł, oraz sprawisz, że wszystkie firmowe słupki poszybują wysoko w górę..To czekamy właśnie NA CIEBIE !Zadania które czekają Cię na tym stanowisku:- analiza i diagnoza rynku- budowanie dostępności i widoczności naszych produktów w punktach sprzedaży- przygotowanie i zarządzanie niezbędnymi materiałami promocyjnymi- tworzenie i rozliczanie budżetu promocyjnego- tworzenie strategii rozwoju naszej marki w obszarze dystrybucji merchandisingu i sprzedaży- przygotowywanie prezentacji i warsztatów z klientami w zakresie proponowanych akcji i działań w kanałach sprzedaży.Nasze wymagania wobec Ciebie:- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku- ukończone studia wyższe na kierunkach związanych z szeroko rozumianą ekonomią/marketingiem - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook, PowerPoint- skrupulatne i dokładne wyciąganie wniosków ze swoich sukcesów i (drobnych ) porażek- precyzyjne ustalanie i trzymanie się założonych terminów - umiejętna komunikacja z działem sprzedaży - prawo jazdy kat.B- j.angielski na poziomie co najmniej B2, mile widziany język Rosyjski My w zamian oferujemy:- świetną atmosferę- umowę o pracę/B2B - jasne warunki współpracy- niezbędne narzędzia do pracy- pracę w dobrze wyszkolonym zespole- ogromną dawkę rozwoju osobistego jak i zawodowego- wynagrodzenie adekwatne do stawianych przez nas wymogów- możliwość realizacji własnych koncepcji i pomysłów w praktyceJeśli jesteś zainteresowany/na wyślij swoje CV za pomocą formularza :)

Specjalista ds. sponsoringu / event manager
Specjalista ds. sponsoringu / event manager
30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sponsoringu / event managerdla specjalisty od spraw pozyskiwania funduszy ze źródeł komercyjnych i publicznych. Sprzedaży eventów, menedżment komikówTwój zakres obowiązków:Współpraca z koordynatorami projektów przy tworzeniu koncepcji finansowania projektu celem określenia możliwości sponsorskich i programu dla pozyskania sponsorów,Planowanie i realizacja tras występów komików,Tworzenie ofert sponsorskich, modeli biznesowych projektów, opisów biznesowych projektówPozyskiwanie funduszy zewnętrznego finansowania na projekty Agencji,Zarządzanie karierą komików, reprezentowanie artystów,Dbanie o spójność komunikacji i wizerunku marki,Wyszukiwaniem potencjalnych sponsorów i klientów,Kontaktem telefonicznym i osobistym z klientami,Ustalanie warunków umów oraz nadzór nad ich realizacją.Współpraca przy planowaniu budżetu sponsoringu i darowizn,Monitorowanie oraz analiza rynku,Poszukiwanie nowych i oryginalnych rozwiązań,Prowadzeniem spotkań i prezentacji dla potencjalnych sponsorów.Nasze wymaganiaDoświadczenie (preferowany zakres: marketing, marketing internetowy, studia ekonomiczne, kontakty biznesowe, event marketing, pozyskiwanie funduszy),Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań, kreatywność,Doświadczenie na podobnym stanowisku (lub doświadczenie w tworzeniu ofert sponsorskich i pozyskiwaniu funduszy),Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami,Nastawienie na realizację celów i zaangażowanie,Wysoka kultura osobista,Rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły.Prawo jazdy kat. BDoświadczenie w negocjacjach,Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.Gotowość do podróży służbowych,Gotowość do pracy w systemie równoważnego czasu pracy, To oferujemyMożliwość rozwoju kompetencji poprzez wdrażanie innowacyjnych projektów,Stabilne warunki zatrudnienia oraz możliwy procent od ponadprzeciętnych rezultatówPracę w profesjonalnym zespole, w przyjaznej atmosferze, Dlaczego warto do nas dołączyć?Damy Ci możliwość rozwoju kompetencji w ramach realizacji ciekawych projektów z branży komediowej i show biznesu.Będziesz brać udział w ciekawych projektach przy współpracy z międzynarodowymi korporacjami.Będziesz współpracować w małym zespole, który jest w fazie rozwijania dużych projektów i poszerzającym swoją strukturę kadrową.Wymagane dokumenty:CV oraz listę z najciekawszymi projektami oraz opis swoich zadań i wizji realizacyjnej.Prosimy o zawarcie w CV lub złożenie odrębnego oświadczenia z podpisaną klauzulą:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Agencję Stand-up Comedy moich danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym na stanowisko specjalista ds. marketingu i sponsoringu zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO)”.Dokumenty należy przesyłać na adres e-mail: kadry@standupnolimits.pl w temacie wiadomości proszę dopisać: Specjalista ds. sponsoringu / event manager - Etap IAgencja Stand-up Comedy zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów.

Opiekun Klienta - Specjalista marketingu internetowego
Opiekun Klienta - Specjalista marketingu internetowego
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis firmyJesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Obsługujemy setki klientów z najróżniejszych branż od lokalnych firm po sklepy internetowe.22 lata na rynku, ponad 60 osób na pokładzie pracujących w dwóch biurowcach tworzących jedność: Kampus Widoczni.Łączy nas pasja do marketingu internetowego i wysokie kompetencje w tym zakresie. Jednocześnie każdy z nas wnosi do agencji coś wyjątkowego – studiowaliśmy różne kierunki studiów od humanistycznych po ścisłe, pochodzimy z różnych zakątków Polski i mamy różne zainteresowania.Nie chcemy być najwięksi, ale z pewnością chcemy być najlepsi!Uczymy się od siebie i dzielimy dotychczasowymi doświadczeniami. Dzięki temu tak dobrze nam się razem współpracuje i możemy skupić się na codziennych zawodowych wyzwaniach.Dołącz do zespołu Widocznych i...zapnij pasy, bo czeka Cię dynamiczny rozwój zawodowy, współpraca z najlepszymi specjalistami marketingu internetowego i praca, która pozwoli Ci realizować nie tylko cele zawodowe, ale też prywatne. Zostań jednym z widocznych!Opis stanowiskaSkończyłeś studia lub chcesz coś zmienić w swojej karierze i:Twój rozwój zawodowy utknął w miejscu i szukasz nowych wyzwań?Chcesz więcej zarabiać, ale nikt nie proponuje Ci podwyżki?Nie masz wpływu na procesy w swojej firmie, a masz mnóstwo pomysłów na ulepszenia?Jesteś otwarty na dialog i budowanie długofalowych relacji z klientami? Potrafisz skutecznie prowadzić projekty i dbać o interesy firmy, ale też klienta? Masz zmysł analityczny i potrafisz przygotowywać krótkie raporty? Posiadasz podstawową wiedzę z zakresu marketingu internetowego?Jeżeli na któreś z pytań odpowiedziałeś tak, zapoznaj się z naszą ofertą pracy na stanowisku Specjalista marketingu internetowego - Opiekun Klienta. Nasza agencja to przyjazne miejsce dla początkujących - oferująca dynamiczny rozwój zawodowy i zbudowanie swojej silnej pozycji na w branży marketingu internetowego. Od pierwszego dnia będziesz intensywnie poznawał tajniki Pozycjonowania i Obsługi klienta, a dzięki wsparciu doświadczonych kolegów szybko wdrożysz się w pracę na stanowisku specjalisty.Nasze oczekiwania, czyli jakie będą Twoje zadania?Doradztwo marketingowe - z zakresu pozycjonowania i kampanii Google Ads dla stron i sklepów internetowychOpracowywanie optymalnego zakresu działań dla budowy sprzedaży w sklepach internetowychProwadzenie konsultacji z klientami (rozmowy tel. oraz wideorozmowy)Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientamiAktywny kontakt z przydzielonymi klientami – opieka nad projektamiObsługa leadów sprzedażowychKwalifikacjeCzyli czego od Ciebie oczekujemy?Chęć do nauki i otwartość na pojęcia techniczneOtwartość na rozmowę i negocjacje z klientami z różnych branżUmiejętność ciekawej prezentacji oferty bez wychodzenia z biura :)Pozytywne nastawienie i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańSamodzielność w wykonywaniu zadań i samodyscyplinaŚwietna organizacja pracySzczególnie docenimy:znajomość branży SEO,doświadczenie w obsłudze klienta,znajomość Google Analytics.Dodatkowe informacjeJakie zapewnimy Ci warunki pracy?PEŁNE PRZESZKOLENIE - pakiet kilkunastu szkoleń wewnętrznych - (m.in techniczne z zakresu realizacji usług SEO oraz ADS, szkolenia ze sztuki sprzedaży i negocjacji, szkolenia z organizacji czasu pracy)atrakcyjne zarobki + comiesięczne premiestały rozwój - szkolenia wewnętrzne i dostęp do materiałów edukacyjnych (Baza Wiedzy)szkolenie z optymalizacji i podstaw promocji firm e-commerce w Googlepakiet szkoleń z marketingu internetowego i analityki - poznasz proces pozycjonowania, systemy reklamowe Google Ads i Facebook Adsszkolenie z realizacji audytów SEO i analizy serwisów internetowychdostęp i wdrożenie do nowoczesnych narzędzi: Ahrefs, Surfer, Senuto, SEMSTORM, Google Analytics, Google Search Consolemożliwość uczestnictwa w szkoleniach zewnętrznych zgodnie z potrzebami zawodowymipraca w zespole osób z kilku a nawet kilkunastoletnim doświadczeniem w branży luźna atmosfera i brak dress code'u (no chyba, że masz spotkanie z klientem :))możliwość wdrażania własnych pomysłówA żeby było przyjemniej, mamy także:elastyczny czas pracy - przychodzimy między 7:45 a 9:00dofinansowanie do dowolnej karty Multisportwolny dzień w Twoje urodzinyudział w targach branżowychcykliczne spotkania integracyjne - lubimy się razem dobrze bawićświętowanie sukcesów firmy na wspólnych wyjściachstół do ping-ponga i piłkarzyki - cyklicznie urządzamy ligę ping-pongaklimatyzowane nowoczesne biuro, przyjazne rowerzystom (do dyspozycji stojak rowerowy oraz prysznic)do dyspozycji firmowy ogródek i grill, możesz zapomnieć o grillu na balkonie w bloku :)Zobacz naszą kulturę organizacji i sprawdź, czy będzie Ci się tu dobrze pracować :)Jesteś ciekaw jak pracujemy, jakie wartości są dla nas szczególnie istotne oraz czym się kierujemy przy doborze nowych osób do zespołu? Opracowaliśmy solidny zestaw zasad, które najlepiej charakteryzują nas jako zespół i miejsce pracy w formie kultury organizacji. Sprawdź na naszej stronie w zakładce: O nas->Kariera widoczni, czy filozofia i styl agencji widoczni jest bliski także Tobie :)UWAGA:Prosimy o DODANIE CV W POSTACI PLIKU na etapie wypełniania formularza rekrutacyjnego.Informujemy, że aplikacje nie spełniające tego warunku nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Katowice 6 dni plecy

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach jest uczelnią akademicką działającą na terenie Śląska. Prowadząc działalność akademicką w wymiarze europejskim, łączymy 30-letnią tradycję z podejmowaniem zadań teraźniejszości oraz wyzwań przyszłości. Kształcimy w ramach studiów I i II stopnia, studiów jednolitych magisterskich, podyplomowych oraz kursów i szkoleń. Działalność edukacyjną prowadzimy na terenie Katowic, Żor, Warszawy i Wiednia. Z uwagi na ciągłu rozwój Uczelni, poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z kompetencjami graficznymi i social media Nasze oczekiwania: · Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, · Wykształcenie kierunkowe lub pokrewne, · Znajomość zagadnień związanych z marketingiem online, reklamą, PR, · Umiejętność obsługi programów graficznych z pakietu Adobe (Photoshop, Ilustrator) · Umiejętność prowadzenia kampanii Google Ads, Facebook Ads, · Lekkie pióro, · Doświadczenie w prowadzeniu kanałów social media, · Kreatywność, otwartość, inicjatywa w działaniu i zaangażowanie w powierzone zadania, · Dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie, · Komunikatywność, umiejętność współpracy, · Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem, Zadania na stanowisku: · Bieżące wsparcie codziennej pracy działu marketingu, · Przygotowywanie treści reklamowych, artykułów prasowych, · Tworzenie materiałów promocyjnych oraz pomoc w realizacji kampanii marketingowych online i offline, · Umiejętne prowadzenie skutecznych kampanii Google Ads oraz Facebook Ads · Udział w organizacji wydarzeń edukacyjnych: szkoleń, konferencji, webinariów, · Prowadzenie i rozwijanie kanałów social media (Facebook, Instagram, LinkedIn), · Aktualizacja strony www, tworzenie contentu zgodnie z założeniami SEO, · Posługiwanie się programami graficznymi z pakietu Adobe (Photoshop, Ilustrator), kreowanie bannerów, prezentacji i innych materiałów wewnętrznych, · Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz realizacja strategii marketingowej, · Współpraca z innymi działami GWSH oraz zewnętrznymi instytucjami, · Zaangażowanie w bieżące projekty prowadzone przez Uczelnię Oferujemy: · Pracę w środowisku akademickim, w firmie o ugruntowanej pozycji, · Miłą, partnerską atmosferę pracy, · Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia, · Dużą samodzielność i realny wpływ na wizerunek Uczelni, · Uczestniczenie w tworzeniu strategii rozwoju firmy, · Możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z oferty edukacyjnej Uczelni, · Grupowe ubezpieczenie na życie Zapraszamy do przesyłania aplikacji poprzez formularz. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Aby Państwa aplikacja mogła zostać rozważona, prosimy o zamieszczenie poniższego oświadczenia: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, przez Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową im. W. Korfantego z siedzibą przy ul. Harcerzy Września 1939r. nr 3 w Katowicach w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu”. i/lub „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych przez Górnośląską Wyższą Szkołę Handlową im. W. Korfantego z siedzibą przy ul. Harcerzy Września 1939r. nr 3 w Katowicach”

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
Gdynia 30+ kilka dni temu

Grupa ZDUNEK to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym. Świadczymy usługi w zakresie sprzedaży i obsługi serwisowej samochodów nowych i używanych, likwidacji szkód komunikacyjnych, a także doradztwa finansowego i ubezpieczeń komunikacyjnych.Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista ds. marketinguMiejsce pracy: GdyniaCzym będziesz się zajmować jako Specjalista ds. marketingu ?Planowaniem komunikacji marketingowej dla powierzonej marki,Kontaktem z mediami,Pracą z bazą Klientów,Tworzeniem tekstów oraz grafik na potrzeby zaplanowanych działań,Rozliczaniem wykonanych działań z Centralą,Działaniem w obszarze przydzielonego budżetu,Organizacją eventów oraz uczestniczeniem w nich (premiery, targi, spotkania dla Klientów),Pracą na MS Office przy tworzeniu raportów oraz prezentacji,Administracją stronami internetowymi oraz mediami społecznościowymi.Idealny kandydat:Ma ukończone studia wyższe i min. 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,Potrafi strategicznie planować oraz pracować na budżetach,Czuje się jak ryba w wodzie w social mediach (pod względem promocji, dotarcia do określonych grup docelowych oraz znajomości aplikacji potrzebnych do kreowania przekazu),Ma tzw. „lekkie pióro” i odnajduje się w przygotowywaniu grafik,Interesuje się marketingiem i chce się rozwijać w tym kierunku,Jest osobą komunikatywną, samodzielną i dobrze zorganizowaną, a także odpowiedzialnie podchodzącą do wykonywanych zadań,Jest osobą spostrzegawczą – chcemy uniknąć literówek albo podwójnych spacji :)Chętnie pracuje zespołowo, ma głowę pełną kreatywnych pomysłów i potrafi je realizować,Posiada prawo jazdy kat B.Blisko Ci do ideału?Wyślij do nas swoje CV!Co dajemy od siebie?Umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,Pracę w stałych godzinach 9-17 przy marce BMW, MINI oraz Motorrad,Pracę w młodym i wspierającym się zespole,Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),Niezbędne narzędzia do pracy,Możliwość uczestniczenia w wydarzeniach związanych z promocją marek wchodzących w skład Grupy Zdunek.Osoby zainteresowane ofertą zapraszamy do wysłania CV za pośrednictwem przycisku APLIKUJ.Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Specjalista marketingu internetowego - Opiekun Klienta
Specjalista marketingu internetowego - Opiekun Klienta
Poznań 30+ kilka dni temu

Dołącz do nas jako Specjalista ds. SprzedażyPotrafisz prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne? Nawiązywanie owocnych relacji z klientami to dla Ciebie pestka? U nas znajdziesz przestrzeń do rozwoju. Szukamy osoby, która wesprze nasz dział sprzedaży swoją wiedzą, energią do działania i skutecznością. Jeśli chcesz uczestniczyć w budowaniu marki jednej z najlepszych agencji marketingu internetowego w Polsce, ta praca jest dla Ciebie!Zapewniamy pakiet kilkunastu szkoleń!Masz doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i czujesz, że: 1. Twój rozwój zawodowy utknął w miejscu i szukasz nowych wyzwań? 2. Chcesz więcej zarabiać, ale nikt nie proponuje Ci podwyżki? 3. Nie masz wpływu na procesy w swojej firmie, a masz mnóstwo pomysłów na ulepszenia?Jakie będą Twoje zadania? obsługa zapytań ofertowych - doradztwo i sprzedaż usług,Doradztwo marketingowe - z zakresu pozycjonowania i kampanii Google Ads/ Facebook Ads dla stron i sklepów internetowychOpracowywanie optymalnego zakresu działań dla budowy sprzedaży w sklepach internetowychProwadzenie konsultacji online z klientamibudowanie długotrwałych relacji z klientam,współpraca z wszystkimi działami firmy,realizacja audytów SEO oraz Google Ads,Co jest Ci potrzebne do ich realizacji? Chęć do nauki i otwartość na pojęcia techniczneOtwartość na rozmowę i negocjacje z klientami z różnych branżUmiejętność ciekawej prezentacji oferty bez wychodzenia z biura :)Pozytywne nastawienie i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańpewność siebie i komunikatywność,gotowość do nauki w zakresie marketingu internetowego,dobra organizacja pracy.Szczególnie docenimy: znajomość branży SEO,doświadczenie w sprzedaży B2B,znajomość Google Analytics.Jakie zapewnimy Ci warunki pracy? PEŁNE PRZESZKOLENIE - pakiet kilkunastu szkoleń wewnętrznych - (m.in techniczne z zakresu realizacji oferty, szkolenia ze sztuki sprzedaży i negocjacji, szkolenia z organizacji czasu pracy),atrakcyjne zarobki + comiesięczne premie,stały rozwój - szkolenia wewnętrzne i dostęp do materiałów edukacyjnych (Baza Wiedzy),możliwość uczestnictwa w szkoleniach zewnętrznych zgodnie z potrzebami zawodowymi,szkolenia z zarządzania czasem i z organizacji pracy, które poprawią Twój komfort pracy,różnorodne zadania i przestrzeń do kreatywnej pracy,praca w zespole osób z kilku a nawet kilkunastoletnim doświadczeniem w branży SEO,dostęp do profesjonalnych narzędzi marketingowych,luźna atmosfera i brak dress code'u (no chyba, że masz spotkanie z klientem :))realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji,możliwość wdrażania własnych pomysłów.A żeby było przyjemniej, mamy także: elastyczny czas pracy - przychodzimy między 7:45 a 9:00,dofinansowanie do dowolnej karty Multisport,wolny dzień w Twoje urodziny,cykliczne spotkania integracyjne - lubimy się razem dobrze bawić,świętowanie sukcesów firmy na wspólnych wyjściach,stół do ping-ponga i piłkarzyki - cyklicznie urządzamy ligę ping-ponga,klimatyzowane nowoczesne biuro, przyjazne rowerzystom (do dyspozycji stojak rowerowy oraz prysznic),do dyspozycji firmowy ogródek i grill, możesz zapomnieć o grillu na balkonie w bloku :)

Specjalista ds. marketingu - Energylandia
Specjalista ds. marketingu - Energylandia
Zator 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Marketingu- Energylandia  Twój zakres obowiązków:·        aktywne kreowanie komunikacji marketingowej·        współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie bieżących działań marketingowych ·        kreowanie treści oraz nadzór nad tworzeniem formy graficznej materiałów (newslettery, key visual)·        tworzenie raportów Nasze wymagania:·        pomysłowość, inicjatywa·        kreatywność w przygotowywaniu estetycznych prezentacji·        doskonałe umiejętności interpersonalne (otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole)·        MS Office·        znajomość aktualnych trendów  marketingowych ·        doświadczenie w zakresie zagadnień SEM, SEO ·        prawo jazdy kat. BOferujemy:·        pracę w najnowocześniejszym Parku Rozrywki w Polsce·        benefity takie jak: premie uznaniowe, bilety do Energylandii, bilety do innych atrakcji turystycznych, szkolenia ·        czas na naukę - okres wdrożeniowy składający się ze szkoleń oraz wsparcia ·        stabilne zatrudnienie ·        pracę w zespole ludzi pełnych pasji i zaangażowania na których pomoc i wsparcie zawsze można liczyć !·        możliwość realizacji ciekawych projektów, Firma zastrzega sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami. Do aplikacji należy dołączyć poniższą klauzulę :Na podstawie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.; dalej „RODO”) oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora – Energy 2000 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Energylandia sp. k. z siedzibą w Przytkowicach (dalej: „Energylandia”) moich danych osobowych – co do których wymagana jest zgoda, w tym wyraźna, zgodnie z przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. lub art. 9 ust. 2 lit. a. RODO, które dobrowolnie podałem/podałam – zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym (w tym CV) w celu przeprowadzenia przez Energylandię procedury rekrutacyjnej.

Filtr