Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
W RedSteel specjalizujemy się w rozwiązaniach przyspieszających procesy pakowania i transportu. Naszym Klientom oferujemy autorskie produkty takie jak stoły do pakowania, stoły obrotowe, owijarki, stoły robocze czy specjalistyczne wózki magazynowe. Fascynuje nas możliwość tworzenia produktów lepszych niż inne. Takich, które pozytywnie wpływają na otoczenie, pomagają w pracy, rozwijają firmy i rozwiązują problemy. Produkujemy w Polsce. Nasze biuro znajduje się w Józefowie k. Mogilna (woj. kujawsko-pomorskie), mniej więcej w połowie trasy między Poznaniem a Bydgoszczą. Jeśli kontakt z Klientem, budowanie długotrwałych relacji opartych na zrozumieniu potrzeb i dostarczaniu dopasowanych rozwiązań, jest tym co robisz zawodowo na co dzień - ta rola jest dla Ciebie.Dołącz do nas!Twój zakres obowiązków:prowadzenie spotkań i rozmów z klientami - nastawione na zrozumienie potrzeb i wspólne poszukiwanie dopasowanych rozwiązań przyspieszających procesy pakowania i transportu w magazynach,rozwój relacji z klientami - kontakt, weryfikacja zadowolenia klienta, poszukiwanie możliwości dopasowania dodatkowych produktów lub usług,aktywne pozyskiwanie nowych klientów - poprzez prospecting, kwalifikację, prezentacje oferty, negocjacje i domknięcie sprzedaży,analiza potrzeb, rynku i efektywności działań - monitorowanie wyników, wyciąganie wniosków oraz wdrażanie usprawnień,Nasze wymagania:praktyczne doświadczenie w sprzedaży i rozmowie z klientem B2B, mile widziane w branży związanej z logistyką, produkcją, handlem,doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz wysoki poziom profesjonalizmu w relacjach z klientami,bardzo dobra organizacja pracy własnej i produktywność - szukamy osoby, która lubi działać i myśli biznesowo,gotowość do pracy mobilnej 1 dzień w biurze - nasze biuro znajduje się Józefowie k/Mogilna (woj. kujawsko-pomorskie), pozostałe dni pracy w terenie z klientem,prawo jazdy kat. B.Na tym stanowisku oferujemy:współpracę z dynamicznym zaangażowanym zespołem stawiającym jakość pracy i obsługę klienta na najwyższym poziomie,bieżące wsparcie merytoryczne z obszaru produktowego,narzędzia i wsparcie niezbędne do skutecznego działania (samochód służbowy, komputer, telefon),elastyczny model pracy - 1 dzień w tygodniu w biurze (Józefowo k/Mogilna woj. kujawsko-pomorskie), 4 dni pracy w terenie z klientem. Standardowo pracujemy w g. 7-15.
Opis stanowiska:Poszukujemy empatycznych i odpowiedzialnych osób do pracy w charakterze opiekuna/opiekunki osób starszych w Niemczech. Praca odbywa się w domach prywatnych seniorów.Zakres obowiązków:Pomoc w codziennych czynnościach (ubieranie, mycie, toaleta)Wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego (gotowanie, sprzątanie, zakupy)Towarzyszenie podopiecznemu (spacery, rozmowy, wizyty u lekarza)Monitorowanie stanu zdrowia i samopoczucia senioraWymagania:Doświadczenie w opiece nad osobami starszymi (mile widziane referencje)Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (różne poziomy w zależności od zlecenia)Cierpliwość, empatia i zaangażowanieGotowość do wyjazdu na minimum 6 tygodniMile widziane prawo jazdy kat. BOferujemy:Legalne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub działalności gospodarczejAtrakcyjne wynagrodzenie, wypłacane terminowoBezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie w domu podopiecznegoStałe wsparcie polskiego koordynatora na miejscuRóżne lokalizacje i oferty dopasowane do doświadczenia oraz znajomości języka
Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej konstrukcji metalowych rekrutujemy na stanowisko:LAKIERNIKLokalizacja: Mogilno Zadania: malowanie elementów metalowychstosowanie odpowiednich metod suszenia lub utrwalania, w zależności od rodzaju lakieru i materiału. utrzymanie w czystości i sprawności narzędzi i urządzeń lakierniczych. kontrola jakości wykonanej pracy Wymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność obsługi narzędzi w tym elektronarzędziumiejętność pracy w zespoleprecyzja oraz atencja na detale Oferujemy: umowę o pracę tymczasowąprzeszkolenie stanowiskowewsparcie wyspecjalizowanej kadry na każdym kroku wdrożenianapoje ciepłe i zimneAdministratorem Danych Osobowych jest Gi Group Poland S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę).Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.gigroup.com/polityka-prywatnosci/.Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.gigroup.com/dla-pracownikow/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Szukasz dodatkowego zarobku?Świetnie trafiłeś/aś!Poszukujemy pracowników na dwa zlecenia w miejscowości Mogilno!ROZŁADUNEK 22.10.2025Wyładunek kartonów z samochodu.Segregacja i układanie na paletach.Transport kartonów do sklepu (na wózkach).Rozładunek towarów i sprzętu w sklepie. WIESZAKOWANIE23-29.10.2025 (bez niedzieli)09:00-17:00Rozpakowywanie towaru.Segregacja, wieszakowanie i składanie na stołach.Magazynowanie nadwyżek, metkowanie.OczekujemySprawności fizycznej.Komunikacji w języku polskim.Dyspozycyjności w dniach 22-29.10.2025.Braku przeciwwskazań do wykonania zleconych czynności.OferujemyWynagrodzenie godzinowe w kwocie 30,50 zł brutto/h.Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia.KRAZ nr 24376
Pracownik załadunku Opis stanowiska:· wywożenie elementów betonowych z hal produkcyjnych do magazynu· załadunek samochodów· prace porządkowe na magazynachWymagania:· gotowość do pracy w zmiennych warunkach atmosferycznych (na zewnątrz)· praca w systemie dwuzmianowym· prawo jazdy kat. T· mile widziane uprawnienia na wózek widłowy lub suwnicęOferujemy:· stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę· możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i kursy· prywatną opiekę medyczną
Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!Aktualnie do naszego nowego zespołu poszukujemy Pracownika na stanowisko:Sprzedawca / Sinsay / A Centrum MogilnoTWOIM ZADANIEM BĘDZIE: Miła i profesjonalna obsługa klienta, która przekłada się na satysfakcję i wyniki sprzedażyPraca z towarem zgodnie ze standardami firmyTroska o wizerunek salonu i ekspozycję produktu (VM) z uwzględnieniem zasad i estetyki markiCO BĘDZIESZ ROBIĆ?Zapewniać miłą i profesjonalną obsługę klienta, która przekłada się na satysfakcję i wyniki sprzedażyPracować z towarem zgodnie ze standardami firmyTroszczyć się o wizerunek salonu i ekspozycję produktu (VM) z uwzględnieniem zasad i estetyki markiSZUKAMY OSOBY, KTÓRA: Jest pełna pozytywnej energii i entuzjazmuLubi kontakt z ludźmi i pracę w zespoleJest gotowa do pracy zmianowej i w weekendyCO JEST DLA NAS WAŻNE?Pozytywna energia, entuzjazm i zaangażowanie w codzienne zadaniaDobry kontakt z ludźmi i współpraca zespołowaGotowość do pracy w systemie zmianowym i w weekendyOFERUJEMY:Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięgu25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) - dla Ciebie i Twoich bliskichProgram wsparcia pracowników heLPP - bezpłatne i anonimowe porady w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnymOpiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachDostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę w wyrażaniu siebieAdministratorem danych osobowych jest LPP Retail sp. z o.o., a dane przetwarzane są w celu prowadzenie procesu rekrutacyjnego. Pełna treść obowiązku informacyjnego dostępna jest na stronie LPP w zakładce Polityka Prywatności w dokumencie Polityka Prywatności Rekrutacje Retail sp. z o.o
PRACUJ Z NAMI! Chcesz pracować w miejscu uwielbianym przez ludzi? Dołącz do zgranej ekipy McDonald's! Jesteś nocnym markiem? Ciekawi Cię, jak wygląda nasza restauracja, kiedy większość ludzi śpi? Aplikuj do McDonald's i pracuj w jednej z najczęściej odwiedzanych restauracji na świecie! Pracownik zmiany nocnej McDonald’s Goryszewo Dlaczego warto?• Umowa o pracę • Stawka [27,80 zł/h brutto] • Dodatki do wynagrodzenia: - [20%] stawki godzinowej wynikającej z minimalnego wynagrodzenia za pracę w godzinach nocnych 23:00-7:00 • Elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin • Zniżki na nasze produkty do wszystkich restauracji w Polsce • Atrakcyjna oferta rabatowa na posiłki w czasie pracy Czego szukamy? • chęci do pracy • otwartości i komunikatywności • umiejętności pracy w zespole • książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych • punktualności • elastyczności • pełna dyspozycyjność Pssst: Nie musisz mieć doświadczenia w gastronomii - wszystkiego Cię nauczymy! Co będziesz robić? • pracować zmianowo w określonych godzinach • dbać o porządek • czyścić i konserwować urządzenia, narzędzia i naczynia • rozkładać dostawy • przygotowywać restaurację do otwarcia Masz smaka na tę ofertę? Aplikuj na www.praca.mcdonalds.pl Pracuj z nami! Czekamy właśnie na Ciebie!
PRACUJ Z NAMI! Chcesz pracować w miejscu uwielbianym przez ludzi? Dołącz do zgranej ekipy McDonald's! Dlaczego warto? McDonald's to jedna z najczęściej odwiedzanych restauracji na świecie, szerokie możliwości rozwoju, pewność zatrudnienia i niezwykła atmosfera. Aplikuj do McDonald's i przyrządzaj ludziom to, co lubią najbardziej! Pracownik restauracji McDonald’s Goryszewo Co otrzymasz od nas?• Umowa o pracę • Stawka [27,80 zł/h brutto] • Dodatki do wynagrodzenia: - [20%] minimalnego wynagrodzenia za pracę w godzinach nocnych 23:00-7:00 • Elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin • Zniżki na nasze produkty do wszystkich restauracji w Polsce • Atrakcyjna oferta rabatowa na posiłki w czasie pracy Czego szukamy?• chęci do pracy • otwartości i komunikatywności • umiejętności pracy w zespole Pssst: Nie musisz mieć doświadczenia w gastronomii - wszystkiego Cię nauczymy! Co będziesz robić?• przygotowywać burgery, desery i inne pyszności • sprzedawać je • kompletować i wydawać zamówienia • dbać o porządek Masz smaka na tę ofertę? Aplikuj na www.praca.mcdonalds.pl Pracuj z nami! Czekamy właśnie na Ciebie!
Witam,Jesteśmy lokalną firmą, poszukującą osoby do pracy biurowej w wymiarze 1/2 etatu w branży transportowej.Zakres obowiązków:Wsparcie administracyjne biura Wprowadzanie danych do systemuObsługa dokumentów transportowychKontakt mailowy i telefoniczny z klientami i kontrahentamiWspółpraca z innymi działami firmyWymagania:Dobra znajomość obsługi komputera (excel, e-mail, przeglądarki)Umiejętność pracy w zespoleOdporność na stresSumienność i dobra organizacja pracyPodstawy angielskiego będą dodatkowym atutem (nie jest to konieczne)Oferujemy:Wdrożenie i szkolenie na stanowiskuPrzyjazną atmosferę w zgranym, młodym zespoleStabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmieZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez formularz OLX
Kierownik Produkcji – Konstrukcje Stalowe / AluminiumKONSTA Sp. z o.o.Lokalizacja: MogilnoO nasKONSTA Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się spawaniem i obróbką stali czarnej oraz aluminium. Mamy stabilny portfel zleceń od klientów z Europy Zachodniej i kulturę współpracy, w której liczy się zaangażowanie, jakość i terminowość.Teraz poszukujemy Kierownika Produkcji, który przejmie odpowiedzialność za całość procesów produkcyjnych i organizację zespołu.Będziesz odpowiadał za:Kierowanie pracą zespołu produkcyjnego (spawacze, monterzy, technolodzy).Planowanie i nadzór nad realizacją zleceń produkcyjnych.Wdrażanie i kontrola systemów zarządzania produkcją (Lean, 5S, Kaizen).Optymalizacja procesów pod kątem jakości, kosztów i terminowości.Egzekwowanie przestrzegania norm jakościowych i BHP.Przygotowywanie raportów produkcyjnych i rekomendowanie usprawnień zarządowi.Czego od Ciebie oczekujemy:Doświadczenia na stanowisku kierowniczym w produkcji przemysłowej.Bardzo dobrej znajomości rysunku technicznego.Wiedzy z zakresu procesów spawania stali i aluminium.Znajomości systemów zarządzania produkcją (Lean, 5S, Kaizen lub podobne).Umiejętności zarządzania zespołem i podejmowania decyzji pod presją czasu.Mile widziane również:Uprawnienia do badań nieniszczących (np. VT, PT, MT, UT).Znajomość norm jakościowych (np. ISO 3834, EN 1090).Doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie z międzynarodowymi kontraktami.Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności + premie za wyniki.Realny wpływ na organizację procesów i rozwój zakładu.Nowoczesne zaplecze techniczne i wsparcie zarządu.
Obowiązki:Obsługa maszyn CNC, w tym ustawianie programów i parametrów skrawania.Bieżąca konserwacja maszyn i narzędzi.Przygotowywanie i montaż narzędzi niezbędnych do obróbki.Nadzór nad procesem produkcyjnym i zapewnienie ciągłości produkcji.Współpraca z zespołem produkcyjnym.Przygotowywanie programów obróbkowych i planowanie pracy maszyn.Wymagania:Mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn CNC.Umiejętność obsługi narzędzi pomiarowych.Umiejętność pracy w zespole.Zdolności organizatorskie i samodzielność w działaniu.Mile widziana umiejętność programowania obrabiarek CNC.Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Gotowość do pracy w systemie zmianowymZaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadańUtrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracyZdolność do pracy w zespole i współdziałania
Majster zbrojarniZbych-Pol & Mobet jest producentem prefabrykowanych elementów betonowych. Wiemy, że z tego co robimy dzisiaj korzystać będą następne pokolenia, dlatego dokładamy wszelkich starań by nasze produkty były bezpieczne, trwałe i wytrzymałe. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kreatywnych i ambitnych osób, które chciałyby dołączyć do naszego Zespołu. Aktualnie poszukujemy Majstra zbrojarni. Zakres obowiązków:· nadzór nad pracownikami zbrojarni, zlecenia wykonywania prac poszczególnym brygadom· dbanie o jakość i terminowość produkcji wykonywanych koszy zbrojarskich z zachowaniem zasad BHP· przygotowanie stali zgodnie z dokumentacją techniczną· kontrola jakości wykonywanych koszy zbrojarskich oraz ich zgodności z dokumentacją techniczną· przekazywanie gotowych elementów do produkcji· konsultacja rozbieżności projektowych, koordynacja prac z innymi wydziałami produkcji· sporządzanie raportów i zestawieńWymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku;wykształcenie minimum średnie budowlanebardzo dobra znajomość rysunku technicznegoznajomość technologii i organizacji robót budowlanychchęć rozwoju i zdobywania nowych umiejętnościOferujemy:· możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych· on-boarding oraz pomoc doświadczonych specjalistów· pracę w dynamicznym zespole· pakiet opieki medycznej· pełen onboarding i przyuczenie· stabilne zatrudnienie
Obowiązki:Kontrola jakościowa wyrobów na każdym etapie produkcji.Prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą jakości oraz sporządzanie raportów.Nadzór nad procesami produkcyjnymi i zgodnością produktów z wymaganiami.Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości produktów.Przeprowadzanie badań i testów jakościowych.Kontrola wizualna oraz przy użyciu narzędzi pomiarowych.Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych.Nadzór nad wyrobem niezgodnym i inicjowanie działań korygujących.Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dotyczących jakości.Zarządzanie reklamacjami i procesem reklamacji.Wymagania: Skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły.Samodzielność w wykonywaniu zadań i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.Doświadczenie na podobnym stanowisku w kontroli jakości.Znajomość rysunku technicznego i umiejętność posługiwania się narzędziami kontrolno-pomiarowymi.Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
O nas: Jesteśmy dynamiczną firmą IT, która stawia na jakość, kreatywność i świetny kontakt z klientami. Wierzymy, że różnorodność w zespole to klucz do sukcesu, dlatego szukamy osoby, która dopełni nasze skille nową energią i kobiecą wrażliwością!Twoje obowiązki: Obsługa klientów (telefon, e-mail, chat). Koordynacja kalendarza i umawianie spotkań. Pisanie skutecznych i przyjaznych wiadomości (np. oferty, przypomnienia). Wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów (np. research, pierwszy kontakt). Dbałość o wizerunek firmy – od detali w komunikacji po organizację procesów.Oczekujemy: Skrupulatności i umiejętności multitaskingu. Otwartości i komunikatywności – lubisz rozmawiać z ludźmi! Mile widziane: oko do detali.Co oferujemy: Pracę w młodym, wspierającym zespole. Możliwość rozwoju (np. kursy, mentoring). Przestrzeń na Twoje pomysły – chcemy, żebyś zostawiła tu swój ślad! Szukamy kogoś na dłuższą współpracę!
Zakres obowiązków: obchody terenuewidencja ruchu kołowego i osobowegoobsługa CCTVpraca po 9h lub 12h Wymagania: obsługa komputeramile widziane orzeczenie o niepełnosprawności Oferowane: Stawka 30,50 zł/h brutto
Obecnie do naszej firmy poszukujemy kandydatki/kandydatów do pracy na stanowisko: Kontroler finansowyMiejsce pracy: Mogilno Nr ref.: CON/01/2025/MDołącz do naszego zespołu jeżeli:posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne,dobrze znasz zasady rachunkowości zarządczej,znasz programy pakietu Microsoft Office, w tym bardzo dobrze posługujesz się programem MS Excel, mile widziana znajomość PowerBi,mile widziana będzie znajomość systemu Comarch ERP XL,posiadasz umiejętność przejrzystej wizualizacji danych,posiadasz wysokie zdolności analityczne,cechuje cię sumienność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań,komunikatywność, zdolności samoorganizacji, samodzielność to twoje mocne strony,potrafisz pracować w zespole i pod presją czasu,posiadasz prawo jazdy kat. B.Do Twoich zadań będzie należało:przygotowywanie raportów oraz analiz cyklicznych i ad hoc na potrzeby wewnętrzne wraz z prezentacją danych,analizowanie sprzedaży, kontrola i analiza poziomu kosztów,udział w procesie budżetowania,kontrola wykonania budżetu oraz analiza odchyleń,przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych,prezentacja wniosków. Oferujemy:realizację ciekawych projektów,zatrudnienie w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,umowę o pracę lub B2B,możliwość rozwoju zawodowego.
Zatrudnię pracowników fizycznych do sortowania surowców wtórnych. Praca na cały etat. Izdby koło Mogilna. Mile widziane uprawnienia na ładowarkę lub prawo jazdy kat.B.
PRACOWNIK SKLEPU LEWIATAN Miejsce pracy: Lewiatan MogilnoPoszukujemy osób do sklepu Lewiatan Mogilno na umowęTWOJE KOMPETENCJE• Uczciwość• Dokładność, odpowiedzialność, dynamizm i zaangażowanie,• Wysoka motywacja do pracy,• Doświadczenie w branży spożywczej/mięsnej będzie dodatkowym atutem. Zainteresowane osoby, prosimy o składanie aplikacji w sklepie (ul. W. Jagiełły 22) lub w odpowiedzi w OLX. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Sklep Lewiatan (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.Proszę o dopisanie następującej klauzuli informacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przesłanych przeze mnie do celów prowadzenia procesu rekrutacji w sklepie Lewiatan ”
Szukasz nowego wyzwania jako Manager ? Dołącz do dynamicznie rozwijającej się firmy i wykorzystaj swoje umiejętności w zarządzaniu ludźmi 20 osobowym zespołem doradców!Oferujemy ambitne zadania, takie jak wdrażanie strategii, zarządzanie zespołem, zarządzanie sprzedażą.Stawiamy na doświadczenie w zarządzaniu zespołem – to ogromny atut, który otworzy dodatkowe możliwości rozwoju i odpowiedzialności za organizację sprzedaży. Zapraszamy handlowców do rekrutacji!Praca na miejscu w biurze w Mogilnie 88-300.Zakres obowiązków: Realizacja założonych planów sprzedażowych i wspieranie działań sprzedażowych zespołuOrganizacja i planowanie pracy biura, w tym zarządzanie urlopami, zastępstwami oraz obiegiem informacjiWdrożenie i szkolenie nowych pracowników w zakresie obowiązków i procedur firmowychKontrola pracy zespołu – codzienne raportowanie, analiza KPI oraz nadzór nad produktywnościąTworzenie i aktualizacja procedur operacyjnych, regulaminów wewnętrznych, instrukcji i zarządzeńNadzór nad prawidłowym przepływem korespondencji i archiwizacją dokumentów firmowychZapewnienie zgodności z przepisami RODO, BHP, ewidencji czasu pracy oraz BDOBudowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz organizacjiCenimy cechy takie jak: spostrzegawczość, komunikatywność, energiczność, dyspozycyjność.Rekrutacja odbędzie się w 2-3 etapach, z zadaniami z zakresu zarządzania i sprzedaży. Po zatrudnieniu zapewniamy pełne wdrożenie.Jeśli spełniasz nasze kryteria i szukasz długoterminowej współpracy, aplikuj już dziś!O nasNasza firma to doświadczony lider w branży gospodarki odpadami, posiadający wszelkie niezbędne pozwolenia i decyzje na zbiórkę, transport oraz przetwarzanie surowców wtórnych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz profesjonalnemu podejściu, z sukcesem obsługujemy zarówno sektor publiczny, jak i klientów indywidualnych.Przetwarzamy kilkanaście tysięcy ton odpadów rocznie, co czyni nas zaufanym partnerem w zrównoważonym zagospodarowaniu surowców. Nasza współpraca z różnorodnymi klientami to gwarancja rzetelności i skuteczności w działaniu, a także pełne dostosowanie do wymogów prawnych i ekologicznych.Prosimy o zamieszczenie klauzuli RODO w CV, która dostępna jest poniżej.
Zatrudnię operatora ładowarki teleskopowej. Izdby koło Mogilna. Kontakt tel. 60*******67
Kierowca kat. C – codziennie w domu | max. 100 km wokół firmy | pełny etat | auta z windą Lokalizacja: [Mogilno – Kujawsko-Pomorskie] System pracy: jednozmianowy, poniedziałek–piątek Zatrudnienie: umowa o pracę, pełny etat Opis stanowiska:Poszukujemy kierowcy kat. C do pracy przy codziennych trasach do klientów – maksymalnie 100 km od firmy. Dostarczamy własne towary do stałych odbiorców. Każdego dnia wracasz do domu – bez delegacji, bez noclegów poza miejscem zamieszkania. Zakres obowiązków:dostawa towarów do klientów firmypraca na samochodach ciężarowych z windą i wózkiem paletowym elektrycznymzaładunek i rozładunek u klientadbałość o stan techniczny pojazdu Wymagania:prawo jazdy kat. Caktualne badania lekarskie i psychotechnicznekurs na przewóz rzeczy (kod 95)dobra organizacja pracy, odpowiedzialność Oferujemy:stabilne zatrudnienie na pełny etat – umowa o pracęcodzienny powrót do domu – żadnych delegacjinowoczesna flota – auta z windą i pełnym wyposażeniemterminowe wynagrodzenie i jasne zasady współpracymiła atmosfera w zgranym zespole Dołącz do nas – bez stresu, bez trasy po całej Polsce, bez nocowania poza domem! Zainteresowany?CV proszę o przesłanie za pośrednictwem portalu lub maila. Odpowiadamy na wybrane oferty
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji obiektowej obchody ochranianego obiektu obserwacja klientów za pomocą monitoringu prowadzenie mini inwentury zapobieganie kradzieżom mienia Wymagania: wiek 18-55 dyspozycyjność odporność na stres obsługa komputera w stopniu podstawowym wysoka kultura osobista Oferujemy: umowę zlecenie z odprowadzeniem pełnych składek ZUS atrakcyjne wynagrodzenie umundurowanie wstępne szkolenie elastyczny grafik pracy wsparcie przełożonych możliwość rozwoju stawka 30,50 zł brutto
Obecnie do naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: MAGAZYNIERMiejsce pracy: MogilnoNr ref.: MOG/4/2025 Dołącz do nas, jeżeli:posiadasz doświadczenie w pracy magazyniera,znasz zasady funkcjonowania magazynu i dokumentacji magazynowej,posiadasz uprawnienia do obsługi wózków widłowych,jesteś rzetelny, uczciwy, dokładny i lubisz pracować w zespole. Do Twoich zadań będzie należało:przyjmowanie dostaw na magazyn oraz weryfikacja produktów pod względem jakościowym i ilościowym,magazynowanie produktów w sposób zgodny z zasadami gospodarki magazynowej,kompletowanie, wydawanie, załadunek i rozliczanie towaru,kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym,odpowiedzialność za powierzone mienie,dbałość o porządek na magazynie.Oferujemy:pracę w największej, renomowanej firmie dystrybucyjnej w branży rolniczej w Polsce,umowę o pracę,pozytywną atmosferę pracy i zgrany zespół,możliwość systematycznego rozwoju kompetencji.
Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej konstrukcji metalowych rekrutujemy na stanowisko:SPAWACZLokalizacja: Mogilno Zadania: spawanie elementów konstrukcji metalowychdbanie o stan techniczny urządzeń spawalniczych i ich konserwacja. kontrola jakości wykonanej pracy Wymagania: uprawnienia spawalnicze oraz doświadczenieumiejętność pracy w zespoleprecyzja oraz atencja na detale Oferujemy: umowę o pracę tymczasowąprzeszkolenie stanowiskowewsparcie wyspecjalizowanej kadry na każdym kroku wdrożenianapoje ciepłe i zimne Administratorem Danych Osobowych jest Gi Group Poland S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę).Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.gigroup.com/polityka-prywatnosci/.Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.gigroup.com/dla-pracownikow/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej konstrukcji metalowych rekrutujemy na stanowisko:OCZYSZCZACZ KONSTRUKCJI STALOWYCHLokalizacja: Mogilno Zadania: oczyszczanie elementów po spawaniuszlifowanie elementów metalowychprzygotowanie powierzchni metalowych do dalszej obróbkikontrola jakości wykonanej pracy Wymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność obsługi narzędzi w tym elektronarzędziumiejętność pracy w zespoleprecyzja oraz atencja na detale Oferujemy: umowę o pracę tymczasowąprzeszkolenie stanowiskowewsparcie wyspecjalizowanej kadry na każdym kroku wdrożenianapoje ciepłe i zimneAdministratorem Danych Osobowych jest Gi Group Poland S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę).Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.gigroup.com/polityka-prywatnosci/.Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.gigroup.com/dla-pracownikow/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej konstrukcji metalowych rekrutujemy na stanowisko:LAKIERNIKLokalizacja: Mogilno Zadania: malowanie elementów metalowychstosowanie odpowiednich metod suszenia lub utrwalania, w zależności od rodzaju lakieru i materiału. utrzymanie w czystości i sprawności narzędzi i urządzeń lakierniczych. kontrola jakości wykonanej pracyWymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętność obsługi narzędzi w tym elektronarzędziumiejętność pracy w zespoleprecyzja oraz atencja na detale Oferujemy: umowę o pracę tymczasowąprzeszkolenie stanowiskowewsparcie wyspecjalizowanej kadry na każdym kroku wdrożenianapoje ciepłe i zimneAdministratorem Danych Osobowych jest Gi Group Poland S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę).Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.gigroup.com/polityka-prywatnosci/.Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.gigroup.com/dla-pracownikow/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Placówki partnerskie Bankuto sieć oddziałów franczyzowych Banku czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku. Doradca Klienta -MogilnoGŁÓWNE ZADANIA:• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku • obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych • realizacja indywidualnych planów sprzedażowych • wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego • odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji WYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne • mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych • wysokie zdolności komunikacyjne • nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami • wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność OFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej Banku • stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym • profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe) • pracę w przyjaznym zespole
Zbych-Pol & Mobet jest producentem prefabrykowanych elementów betonowych. Wiemy, że z tego co robimy dzisiaj korzystać będą następne pokolenia, dlatego dokładamy wszelkich starań by nasze produkty były bezpieczne, trwałe i wytrzymałe. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kreatywnych i ambitnych osób, które chciałyby dołączyć do naszego Zespołu profesjonalistów. Zakres obowiązków:· weryfikacja, kompletowanie i dekretowanie dokumentów · przygotowywanie przelewów i księgowanie wyciągów · sporządzanie deklaracji PFRON · uzgadnianie stanów magazynowych wartościowych z zapisami w księgach rachunkowych · rozliczanie i wprowadzanie inwentaryzacji do sytemu FK · uzgadnianie rejestrów VAT z dokumentami źródłowymi · przygotowywanie danych na potrzeby analiz wewnętrzach, sprawozdań GUS, deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych · weryfikacja zapisów na kontach księgowych z księgą główną i księgami pomocniczymi · uzgadnianie rozrachunków, sporządzanie i weryfikacja potwierdzeń sald · ewidencja wyposażenia · współpraca z audytorami i instytucjami zewnętrznymi Wymagania:· wykształcenie wyższe· minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe· samodzielność, sumienność, dokładność· pełne zaangażowanie w pracę· gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji w obszarze wiedzy podatkowej, rachunkowości i prawa gospodarczego· dobra organizacja pracy, terminowość· umiejętność pracy w zespole· otwartość na nowe zadania Oferujemy:· pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie nowoczesnych technologii· wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych i rozwoju· przyjazną i otwartą atmosferę w pracy· pakiet prywatnej opieki medycznej
Europhone Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą produktów i usług z zakresu telefonii komórkowej sieci T-Mobile. Jesteśmy największym Agentem T-Mobile. Działamy na rynku telekomunikacyjnym od ponad 25 lat. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy cenionym partnerem biznesowym. Nasza sieć zalicza się do największych Agentów współpracujących z operatorem T-Mobile. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:Konsultant/-ka ds. sprzedaży w punkcie T-MobileMiejsce pracy - Mogilno Oferujemy:umowę o pracę na startszkolenia wprowadzające, realizowane w ramach programu wdrożeniowegomożliwość udziału w licznych konkursach sprzedażowychpracę, w której każdy dzień to nowe doświadczenie!naukę od najlepszych – wspierać Cię będą pracownicy terenowimożliwość rozwoju w strukturze Twoją rolą będzie:aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon)realizacja wyznaczonych celów sprzedażowychbudowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku Szukamy właśnie Ciebie jeśli:łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiaćsprzedaż jest tym, w czym czujesz się dobrzemasz w sobie determinację i motywację do pracydziałasz elastyczniepotrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientówNie czekaj i dołącz do naszego zespołu!Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Obecnie do naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Pracownik IT - Help DeskMiejsce pracy: MogilnoNr ref.: IT/03/2025 Dołącz do nas, jeżeli:· posiadasz bardzo dobrą umiejętność obsługi komputera,· bardzo dobrze obsługujesz pakiet MS Office oraz urządzenia biurowe,· znasz programy typu ERP (np. Comarch XL),· posiadasz wykształcenie min. średnie – IT, ekonomiczne bądź pokrewne,· komunikatywność, elastyczność i zaangażowanie to Twoje cechy,· jesteś samodzielny w wykonywaniu obowiązków oraz potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę,· lubisz pracę w zespole,· dużym atutem będzie znajomość procesów zakupu i sprzedaży oraz znajomość zagadnień z obszarów: handel, magazyn, produkcja. Do Twoich zadań będzie należało:· obsługa pierwszej linii wsparcia - obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych dotyczących działania systemów IT,· obsługa oprogramowania dedykowanego dla funkcjonowania firmy i działu,· klasyfikowanie i przekazywanie zgłoszeń do zespołów pozostałych linii wsparcia,· wprowadzanie dokumentów do elektronicznego obiegu dokumentów,· tworzenie zestawień i raportów w Excel, analiza raportów oraz realizacja cyklicznych zgłoszeń dotyczących oprogramowania,· udział w projektach rozwojowych IT,· inne obowiązki administracyjno-biurowe. Oferujemy:· stabilną pracę wśród profesjonalistów,· urozmaicony zakres prowadzonych projektów,· rozwój kwalifikacji zawodowych,· dobrą atmosferę w ambitnym i doświadczonym zespole.
Mechanik maszyn budowlanych i recyklingowych Miejsce pracy: Białotul /obok MogilnaPraca od zaraz! Zadania: wykonywanie napraw i serwisów maszyn budowlanych (m. in. koparko-ładowarki, koparki, walce, rozdrabniacze, przesiewacze, kompaktory, wozidła, ładowarki, maszyny mobilne jak i stacjonarne itp. )tulejowanie (wymiana sworzni i tulei)wykonywanie napraw mechanicznych i podstawowych elektrycznych takich jak: demontaż podzespołów, wymiana i naprawa instalacji elektrycznej, naprawy podzespołów, spawanie, serwisy olejowe, wymiany łożysk itp.prace modernizacyjne i konserwacyjnedokonywanie weryfikacji części i ocena stanu technicznegoWymagania: wiedza z zakresu budowy i działania podstawowych urządzeń technicznych (silniki spalinowe, mosty napędowe, przekładnie, podstawowa elektryka)doświadczenie w obsłudze i naprawie ciągników, samochodów, maszyn m.in.umiejętność czytania dokumentacji technicznej (instrukcje, schematy)prawo jazdy kat. Bchęć do pracyOferujemy: umowę o pracę szkolenie branżowe dodatkowe ubezpieczenie zdrowotnebezpieczeństwo oraz nowoczesne narzędzia pracy możliwość rozwoju zawodowego i brak monotonii szacunek i poczucie, że twoja praca jest ważna pomoc i dokumentacje techniczną przy naprawachkomputery diagnostycznemiła atmosferaPraca od poniedziałku do piątkuNa wszelkie pytania odpowiemy telefonicznie lub podczas spotkania.SA-MOTO P.U.H. SKRZYPIEC ADAMBIAŁOTUL 13 , 88-300 MOGILNOTEL. 69*****04, 73*****20
Invest-Rem Sp. z o.o.Firma Invest-Rem specjalizująca się w produkcji szaf, sejfów i zabezpieczeń poszukuje pracownika na stanowisko:Pracownik Działu Jakości- spawalniaMiejsce pracy: Mogilno Region: kujawsko-pomorskieOPIS STANOWISKA:- Odbiór jakościowy pospawanych wyrobów z odpowiednimi zapisami- Nadzór i opieka na brygadami na spawalni- Ścisła współpraca z bezpośrednimi przełożonymi i kierownictwemWYMAGANIA: - Wykształcenie minimum średnie techniczne- Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane- Wysokie zaangażowanie i samodzielność- Znajomość podstaw rysunku technicznegoOFERUJEMY:- Pracę na pełen etat- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia- Perspektywy rozwoju i realizacji ambicji zawodowych- Kontakt z nowoczesnymi technologiami- Szkolenia
Agencja Ochrony z Wielkopolski o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko PRACOWNIKA OCHRONY – DOZORU Miejsce pracy: SZCZEGLINSłużby 12 godzinne: 06:00-18:00 oraz 18:00-06:00 ZAKRES OBOWIĄZKÓW:dozór i ochrona powierzonego mienia,ewidencja pojazdów i osób,obchody terenu chronionego. OCZEKIWANIA:doświadczenie na podobnych stanowiskach (mile widziane)niekaralność (warunek konieczny)dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,dyspozycyjność, zaangażowanie. OFERUJEMY:stabilne zatrudnienie,pracę dla osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności,*terminowe wypłaty wynagrodzenia,przeszkolenie i umundurowanie. Zapraszamy do kontaktu osoby zainteresowane: 51*******35, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00. Prosimy o zamieszczenie klauzuli:„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.” Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma IMPULS SECURITY POLSKA Sp. z o.o., Sp. K. z siedzibą w Poznaniu pod adresem ul. Warowna 12, 61-357 Poznań.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji i przyszłych rekrutacji.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty przetwarzające je na nasze zlecenie oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. * Pracodawca realizuje obowiązek wynikający z art. 21 i 33 ust. 7b ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997.
OpisHydroart Gaca Sp. z o. o. z siedzibą w Trzemesznie to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem. Jesteśmy marketem budowlano-technicznym z dużymi działami branżowymi. Naszą misją jest dostarczanie naszym Klientom najwyższej jakości produktów oraz fachowego doradztwa. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w firmie z wieloletnim doświadczeniem oraz ugruntowaną pozycją na rynku.Obowiązki na stanowisku:aktywne wsparcie w procesie ofertowym, udzielanie informacji o naszych produktach i usługach oraz przygotowywanie ofert na życzenie Klientówbudowanie oraz utrzymywanie bardzo dobrych i długotrwałych relacji z klientamidbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną obsługę Klientów oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów zgodnie z naszymi standardamiutrzymywanie porządku w miejscu pracydbanie o estetyczną ekspozycję towarówWymagania:Lekkość w kontakcie z Klientem i bardzo dobre umiejętności komunikacyjneSamodzielność i inicjatywa w działaniuSystematyczność i skrupulatność, dobra organizacja pracyUmiejętności pracy w zespoleUmiejętności obsługi komputeraWysokiej kultury osobistejMile widziana znajomość programu SubiektGTOferujemy:stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja),pracę na pełen etatjednozmianowy system pracyświetną atmosferęprofesjonalne wdrożenie i szkolenie na stanowiskomożliwość rozwoju w branżyJeżeli lubisz pracę z klientem, szybko się uczysz, sumiennie i rzetelnie wykonujesz obowiązki, a dodatkowo masz wiedzę z branży TO STANOWISKO DLA CIEBIE! Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Informacje PrawneProsimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hydroart Gaca Sp. z o.o. z siedzibą w Trzemesznie, ul. Kościuszki 12 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
Wyjedź do pracy do Niemiec jako Opiekun/ka Osób Starszych!Mam do wyboru wiele ofert pracy ze znajomością niemieckiego lub bez - zorganizujemy kurs!DARMOWE doszkolenie z niemieckiego przed wyjazdem!SZCZEGÓŁY ZLECENIA:Termin: 14.01.2025Pani Astrid, 96 lat, 160 cm, 55 kg,cierpi na nadciśnienie, wymaga pomocy przy wstawaniu, ma kłopoty ze wzrokiem, jest osobą bardzo spokojną uwielbiającą słodkości,mieszka sama w domu jednorodzinnym z małym ogrodem, bardzo spokojna okolica, w pobliżu sklepy (Edeka, Netto),codziennie przychodzi pielęgniarka,dla opiekuna/ki przygotowano osobny pokój ze standardowym wyposażeniem, dostępem do Internetu oraz łazienką, dostępny jest rower.Wyższe stawki w przypadku GEWERBE - nawet 3000€ miesięcznie!Zarobki na start po kursie z języka niemieckiego wynoszą 1600-2500€ na rękę, a do tego duże premie np. ZYSKAJ BONUS DO 400€, za trudniejszy kontrakt, za referencje lub za polecenie innego opiekuna do pracy (+200€).zadzwoń 5 7 2 - 3 0 7 - 9 9 4 lub wyślij sms o treści "PRACA" na 5 7 2 - 3 0 7 - 9 9 4Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Promedica Care sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 94 w celu proponowania mi ofert współpracy z Podmiotami z Grupy Promedica24 w charakterze opiekuna oraz świadczenia usług opiekuńczych." Zgodę będzie można wycofać przez wysłanie maila na adres daneosobowe[at]promedica24.pl lub droga telefoniczna dzwoniąc na nr +48 22 120 21 00, pisemnie na powyższy adres lub osobiście. Informacje o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie promedica24.com.pl/ochrona-twoich-danych-osobowych/
Kompleksowe wypełnienie dokumentów w terenie, dojazd do klienta w obrębie województwa kujawsko-pomorskiegoWymagania:dokładność w wykonywaniu powierzonych czynności,skrupulatność.umiejętność pracy w zespole,prawo jazdy kat. B,Oferujemy:stabilne zatrudnienie ( kilka możliwości form zatrudnienia ),bardzo wysokie prowizje,przyjazną atmosferę,pracę w najdynamiczniej rozwijającej się branży,kartę MultiSport,pełen system szkoleń, motywacji,możliwość rozwoju na wielu szczeblach, Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem, firma Darchem Cosmetics poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisko pakowacza na linii produkcyjnej. Firma trudni się produkcją chemii gospodarczej i samochodowej. Doświadczenie nie jest wymagane. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie okres próbny umowa zlecenie kolejna umowy o pracę, na pełen etat, premie, imprezy firmowe, odzież roboczą, ubezpieczenie grupowe. Oczekujemy: chęci do pracy, zaangażowania, braku przeciwwskazań do pracy fizycznej, dokładności i sumienności. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: @ bądź dostarczenia do siedziby firmy: ul. Wybudowanie 1, 88-300 Mogilno. W celu uzyskania dokładnych informacji, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +52 3152560'' w godz 6,30-13,30
Opis oferty pracy'W związku z dynamicznym rozwojem, firma Darchem Cosmetics poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisko biurowe. Projektujemy, wdrażamy i uruchamiamy nowe projekty, zgodnie z potrzebami klienta . Poszukujemy osoby otwartej na wyzwania i chętnej do pracy . Jeśli chcesz być częścią zespołu DARCHEM zapraszamy do aplikowania. Dołącz do NAS Twój zakres obowiązków pierwszy kontakt z gośćmi, partnerami biznesowymi, współpracownikami (osobiście lub telefonicznie). wspieranie w planowaniu i organizacji spotkań, podróży służbowych itp. dbanie o sprawy administracyjne obsługa centrali telefonicznej, skrzynek e-mailowych, urządzeń biurowych, organizacja wysyłki listów i paczek wychodzących z firmy ,przyjmowanie paczek dbanie o prawidłowy obieg dok. prowadzenie rejestru umów i porozumień inne zadania związane z szeroko pojętą administracją w zakładzie produkcyjnym Nasze wymagania doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne znajomość języka angielskiego wysoka kultura osobista Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, Komunikatywność, samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań To oferujemy stabilne zatrudnienie atrakcyjne wynagrodzenie praca od poniedziałku do piątku, dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne praca w pełnym wymiarze etatu
Opis oferty pracySzkoła językowa poszukuje lektora języka angielskiego do nowego projektu. Projekt zakłada prowadzenie indywidualnych korepetycji z języka angielskiego dla dzieci i młodzieży z terenu powiatu mogileńskiego -110 godzin zegarowych, terminy do ustalenia indywidualnie z uczniami. Termin realizacji; od 7.10.24- 15.12.24r. Miejsce prowadzenia zajęć: miejscowość Mogilno oraz Placówka Opiekuńczo -Wychowawcza w Marcinkowie. Wymagania od lektora: wykształcenie wyższe magisterskie z j. angielskiego, udokumentowane roczne doświadczenie zawodowe w pracy nauczyciela j. angielskiego. W razie zainteresowania, prosimy o wysłanie aplikacji poprzez portal Lento
Opis oferty pracyFirma INTER-SERWIS poszukuje kandydatów na stanowisko - Monter instalacji teletechnicznych i elektrycznych. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin przy wykonywaniu instalacji elektrycznych, technicznych, instalacji systemów zabezpieczeń (CCTV, SSWiN, SSP, KD) oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie całego kraju. Zapewniamy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Wyzwania i możliwość samorealizacji, Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji, Szkolenia zgodne z profilem stanowiska, Szansę zdobycia poszukiwanego na rynku pracy doświadczenia w branży teletechniki oraz odnawialnych źródeł energii Wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, Niezbędne narzędzia do pracy Oczekiwania: Brak przeciwskazań do pracy na wysokościach Zaradność, kultura osobista Dbałość o powierzony sprzęt Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Motywacja do nauki nowych umiejętności Dyspozycyjność Mile widziane prawo jazdy kat B W pierwszym procesie rekrutacji kandydatów prosimy o przesłanie CV. Osoby aplikujące na stanowisko proszone są o zawarcie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.
Opis oferty pracyJesteś komunikatywny, dyspozycyjny, masz doświadczenie w handlu i sprzedaży ️ NIE CZEKAJ ️ ️ APLIKUJ️ ️ DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU W związku z dynamicznym rozwojem firmy Salon Optyczny Dom Okularów zatrudni specjalistę ds. obsługi klienta Osoby zainteresowane prosimy o kontakt : @
Opis oferty pracyJesteśmy dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem rodzinnym, Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Mechanik Utrzymania Ruchu. Jeśli to Ty, przeczytaj naszą ofertę i wyślij swoje CV! Twój zakres obowiązków: utrzymanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń znajdujących się w zakładzie lokalizowanie uszkodzeń, zabezpieczanie skutków awarii oraz określenie i eliminacja przyczyn usuwanie usterek mechanicznych maszyn i narzędzi produkcyjnych realizacja procesów napraw stałe kontrolowanie procesów oraz bieżąca konserwacja urządzeń gospodarowanie częściami zamiennymi Nasze wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne w kierunku mechanicznym doświadczenie na podobnym stanowisku dokładność podczas wykonywania obowiązków Mile widziane: uprawnienia spawacza uprawnienia na wózki widłowe To oferujemy: stabilne zatrudnienie wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków oraz premię uzależnioną od poziomu realizacji celów możliwość rozwoju własnych kompetencji odpowiedzialne stanowisko połączone z możliwością rozwoju zawodowego możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z aktualnymi klientami Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych Raportowanie prowadzonych działań Nasze wymagania Doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego CO NAJMNIEJ 2 LATA Nastawienie na realizację celów Łatwość nawiązywania długotrwałych relacji z klientem Umiejętność wykorzystywania technik sprzedaży i negocjacji Poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania oraz bardzo dobrą organizację pracy Aktualne prawo jazdy kat. B. Praca zgodna z przyjętymi standardami firmy, Mile widziane: Znajomość branży To oferujemy samochód służbowy, telefon komórkowy umowa o pracę możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie atrakcyjny system premiowy spotkania i wyjazdy integracyjne O nas: Firma Darchem powstała 29 lat temu. Rozpoczęliśmy swoją działalność od produkcji papieru higienicznego i podstawowych płynów stosowanych w kuchni . Z biegiem czasu poszerzaliśmy swoją działalność o kolejne artykuły chemii gospodarczej, kosmetyków oraz wprowadziliśmy chemię samochodową. Dziś wiedziemy prym w branży chemicznej w całej Polsce jak i Europie. Projektujemy, wdrażamy i uruchamiamy nowe projekty, zgodnie z potrzebami klienta . W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy otwartych na wyzwania i chętnych do pracy specjalistów ds. sprzedaży, gotowych do dołączenia do naszego zespołu. Jeśli chcesz być częścią zespołu DARCHEM zapraszamy do aplikowania. Dołącz do NAS i wspólnie twórzmy przyszłość .CV prosimy składać na adres @
Pilnie podejmę pracę jak pracownik fizyczny pomocnik murarza ,rozbiórki ręczne.Pracy fizycznej się nie boję. Najlepiej w Niemczech ale delegacja w Polsce też może być.Tylko poważne oferty.
Opis oferty pracyEurophone Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą produktów i usług z zakresu telefonii komórkowej sieci T-Mobile. Jesteśmy największym Agentem T-Mobile. Działamy na rynku telekomunikacyjnym od ponad 25 lat. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy cenionym partnerem biznesowym. Nasza sieć zalicza się do największych Agentów współpracujących z operatorem T-Mobile. Konsultant/-ka ds. sprzedaży w punkcie T-Mobile Miejsce pracy - Mogilno Oferujemy: - umowę o pracę na start - szkolenia wprowadzające, realizowane w ramach programu wdrożeniowego - możliwość udziału w licznych konkursach sprzedażowych - pracę, w której każdy dzień to nowe doświadczenie! - naukę od najlepszych – wspierać Cię będą pracownicy terenowi - możliwość rozwoju w strukturze Twoją rolą będzie: - aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon) - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych - budowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku Szukamy właśnie Ciebie jeśli: - łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiać - sprzedaż jest tym, w czym czujesz się dobrze - masz w sobie determinację i motywację do pracy - działasz elastycznie - potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów Nie czekaj i dołącz do naszego zespołu! Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Opis oferty pracyW Pallmed, będącej częścią grupy Vivisol, koncentrujemy się na poprawie jakości życia pacjentów i ich rodzin. Każdego dnia ponad 1500 naszych pracowników medycznych leczy i poprawia komfort życia prawie 3000 pacjentów w całej Polsce zapewniając nie tylko wsparcie medyczne i nadzór, ale także kulturę troski o pacjenta. Wyznaczając najwyższej standardy opieki i zapewniając możliwość rozwoju chcemy być Twoim pierwszym wyborem. W Pallmed otaczamy opieką! Zakres zadań: ● udzielanie pomocy psychologicznej w miejscu zamieszkania pacjenta, ● prowadzenie terapii psychologicznej indywidualnej, ● ocena stanu poznawczego i psychicznego pacjentów, ● prowadzenie edukacji pacjentów i ich opiekunów, ● prowadzenie dokumentacji medycznej (w wersji elektronicznej) zgodnie z obowiązującymi standardami i wymogami NFZ. Wymagania: ● wykształcenie wyższe kierunkowe, ● umiejętność organizacji pracy własnej i współpracy w zespole, ● prawo jazdy kat. B – warunek konieczny, ● wskazane szkolenie z psychoterapii (ukończone lub w trakcie szkolenia), ● mile widziane będzie posiadanie doświadczenia w pracy z osobami starszymi. Oferujemy: ● możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie lub kontrakt, ● atrakcyjne warunki wynagradzania, ● możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez uczestnictwo w kursach, szkoleniach, konferencjach branżowych, CV prosimy przesyłać na adres e-mail: @ INFORMACJA DLA KANDYDATÓW DO PRACY W nadsyłanych do nas dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie tylko następujących danych osobowych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, za pomocą których mamy kontaktować się w procesie rekrutacji, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie tych danych jest obowiązkowe i wynika z przepisu prawa, tj. art. art. 221 §1 Kodeksu Pracy. Przekazanie danych innych niż wskazane powyżej, nie jest wymogiem ustawowym, wówczas przetwarzanie przez nas tych informacji jest możliwe wyłącznie w oparciu o Pana/Pani zgodę. W tym celu prosimy o zawarcie w nadsyłanych do nas dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pallmed sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy moich danych osobowych zawartych w przekazywanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (CV/List motywacyjny) dla potrzeb związanych z prowadzonym procesem rekrutacyjnym. Niniejsza zgoda dotyczy danych osobowych, które przekraczają zakres wskazany w art. 221 §1 Kodeksu Pracy.” Przekazanie nam w nadsyłanych dokumentach aplikacyjnych danych osobowych w zakresie wykraczającym poza zakres określony w art. 221 §1 Kodeksu Pracy bez umieszczenia powyższej klauzuli zgody, oznaczać będzie zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji. Zgodę możesz wycofać w każdym czasie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, jakiego dokonaliśmy na jej podstawie zanim ją wycofałeś. W tym celu skontaktuj się z nami lub naszym IOD ● listownie na adres siedziby: ul. Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz, ● przez e-mail: @ ● telefonicznie: +48 (52) 329 00 95 Zanim wyślesz CV dowiedz się, w jaki sposób będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe i jakie prawa przysługują Ci w związku z tym przetwarzaniem: https://pallmed.pl/o-nas/bezpieczenstwo-danych/
Pilnie podejmę pracę jak pracownik fizyczny pomocnik murarza ,rozbiórki ręczne.Pracy fizycznej się nie boję. Najlepiej w Niemczech ale delegacja w Polsce też może być.Tylko poważne oferty.Jesli nie odbiorę to proszę zostawić wiadomość a na pewno zadzwonię.
Pilnie podejmę pracę jak pracownik fizyczny pomocnik murarza ,rozbiórki ręczne.Pracy fizycznej się nie boję. Najlepiej w Niemczech ale delegacja w Polsce też może być.Tylko poważne oferty.
Opis oferty pracyNowa Oferta Pracy dla Doradcy Klienta Dla naszego klienta, lidera branży AGD/IT/RTV w Polsce, poszukujemy pracownika na stanowisko: DORADCA KLIENTA Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller) Zapewnimy Ci: • średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że: o ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zł o ponad 20% zarabia 7 – 8 tys. zł sam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz! • promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki) • umowę o pracę bez okresu próbnego • kartę MultiSport z dofinansowaniem • prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny) • ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskich • zniżki na zakupu w naszych elektromarketach • Program Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę) • bony i premie świąteczne • nagrody jubileuszowe • szansę na awans • wsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się” • kontakt z najnowszą technologią • szkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania: • dobór produktów do potrzeb klientów • zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych • prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami • przyjmowanie dostaw • ekspozycja towarów • dbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy: • komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientów • orientacji na osiąganie celów sprzedażowych • dążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencji • doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutem To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Czekamy teraz na Twoje CV. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres @ Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych. APLIKUJ NA: kariera.mediaexpert.pl