Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Opis obowiązków:Obchody terenuEwidencja ruchu kołowego i osobowegoObsługa komputera Oczekujemy:NiekaralnościDyspozycyjnościUmiejętności obsługi komputeraMile widziane:Mile widziane posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieElastyczny grafikStawkę: 28,10 zł/h bruttoProsimy o kontakt pod numerem: 56 661 15 15
Firma TD System sp. z o. o. współpracująca z największymi sieciami handlowymi w Polsce zatrudni pracownika na stanowisko: Kontroler/ka parkingu w miejscowości Mogilno. Zakres pracy to 4 lub 5 godzin dziennie Od kandydata oczekujemy:– dyspozycyjności (od poniedziałku do soboty),– rzetelności, sumienności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązków,– kultury osobistej,– odpowiedzialności i uczciwości,– samodzielności oraz zorganizowania,– wysokiej odporności na stres oraz umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych.Zakres obowiązków obejmuje:– przeprowadzanie kontroli na parkingach przy obiektach handlowo-usługowych,– wystawianie wezwań do zapłaty w przypadku nieprzestrzegania zasad przez kierowcę użytkującego ww. parking,– wymiana papieru w parkomacie,– ładowanie oraz wymiana akumulatorów.Oferujemy:– umowę zlecenie,– prowizję oraz premie za dobrze wykonane obowiązki,– pracę w rozwijającej się firmie.Aplikacje należy przesłać drogą mailową na adres: rekrutacja/małpa/td-system.pl w temacie wpisując imię i nazwisko oraz miejscowość lub prosimy o kontakt pod numerem telefonu 57*****42.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Kompleksowe wypełnienie dokumentów w terenie, dojazd do klienta w obrębie województwa kujawsko-pomorskiegoWymagania:dokładność w wykonywaniu powierzonych czynności,skrupulatność.umiejętność pracy w zespole,prawo jazdy kat. B,Oferujemy:stabilne zatrudnienie ( kilka możliwości form zatrudnienia ),bardzo wysokie prowizje,przyjazną atmosferę,pracę w najdynamiczniej rozwijającej się branży,kartę MultiSport,pełen system szkoleń, motywacji,możliwość rozwoju na wielu szczeblach, Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Firma, działająca w branży ochroniarskiej, zatrudni osoby posiadające wpis na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej, do ochrony budynku Szpitala w Mogilnie.Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.OFERUJEMY:• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/zlecenie• umundurowanie firmowe.• pakiet szkoleń, terminowe wypłaty .OCZEKIWANIA:• aktualny wpis na listę Kwalifikowanego Pracownika Ochrony Fizycznejznajomość obsługi komputera (warunek konieczny),• dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,• punktualność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonej pracy,• dyspozycyjność, spostrzegawczość.Zainteresowanych podjęciem pracy na w/w stanowisku prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 531 663 234.Prosimy kontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.Klauzula informacyjna do celów rekrutacji Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”, informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Maxus Sp. z o. o., z siedzibą przy ul. 3 Maja 64/66N, 93 – 408 Łódź. 2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: wojtowicz(małpa)kancelariawojtowicz.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na wskazane stanowisko w ramach czynności zmierzających do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończonym procesie rekrutacji. 5. Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji przez okres 1 roku po zakończeniu rekrutacji na wskazane stanowisko. 6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi informatyczne, prawne, doradcze, ubezpieczeniowe na podstawie stosownych umów oraz podmioty upoważnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 7. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak dane te są potrzebne do prawidłowego realizowania wszelkich czynności związanych z procesem rekrutacji oraz ewentualnym zawarciem umowy będącej podstawą zatrudnienia/stażu. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej ani do organizacji międzynarodowych. Oświadczenie zgody: Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia zgody o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Maxus Sp. z o. o., na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. Mam świadomość, że moja zgoda może być wycofana w każdym czasie”
Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem, firma Darchem Cosmetics poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisko pakowacza na linii produkcyjnej. Firma trudni się produkcją chemii gospodarczej i samochodowej. Doświadczenie nie jest wymagane. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie okres próbny umowa zlecenie kolejna umowy o pracę, na pełen etat, premie, imprezy firmowe, odzież roboczą, ubezpieczenie grupowe. Oczekujemy: chęci do pracy, zaangażowania, braku przeciwwskazań do pracy fizycznej, dokładności i sumienności. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy: @ bądź dostarczenia do siedziby firmy: ul. Wybudowanie 1, 88-300 Mogilno. W celu uzyskania dokładnych informacji, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +52 3152560'' w godz 6,30-13,30
Opis oferty pracy'W związku z dynamicznym rozwojem, firma Darchem Cosmetics poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisko biurowe. Projektujemy, wdrażamy i uruchamiamy nowe projekty, zgodnie z potrzebami klienta . Poszukujemy osoby otwartej na wyzwania i chętnej do pracy . Jeśli chcesz być częścią zespołu DARCHEM zapraszamy do aplikowania. Dołącz do NAS Twój zakres obowiązków pierwszy kontakt z gośćmi, partnerami biznesowymi, współpracownikami (osobiście lub telefonicznie). wspieranie w planowaniu i organizacji spotkań, podróży służbowych itp. dbanie o sprawy administracyjne obsługa centrali telefonicznej, skrzynek e-mailowych, urządzeń biurowych, organizacja wysyłki listów i paczek wychodzących z firmy ,przyjmowanie paczek dbanie o prawidłowy obieg dok. prowadzenie rejestru umów i porozumień inne zadania związane z szeroko pojętą administracją w zakładzie produkcyjnym Nasze wymagania doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne znajomość języka angielskiego wysoka kultura osobista Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy, Komunikatywność, samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań To oferujemy stabilne zatrudnienie atrakcyjne wynagrodzenie praca od poniedziałku do piątku, dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne praca w pełnym wymiarze etatu
Obecnie do naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: MogilnoWymagania:wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowany kierunek: rachunkowość),znajomość systemów finansowo – księgowych (COMARCH) oraz pakietu MS-Office,wiedza z zakresu podstaw rachunkowości,znajomość przepisów podatkowych, ze szczególnym uwzględnieniem VATodpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,rzetelność i sumienność,samodzielność w realizacji zadań,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Twoje zadania:analiza danych i przygotowanie pliku JPK VAT,weryfikacja poprawności ewidencjonowanych faktur (własnych) sprzedaży,weryfikacja poprawności ewidencjonowanych faktur (obcych) zakupu,prowadzenie ewidencji środków trwałych,przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby innych działów,pomoc przy sporządzaniu sprawozdań zewnętrznych,uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,udział w zamknięciu miesiąca,sporządzanie i księgowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w bieżącej działalności spółki.Oferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,niezbędne narzędzia pracy,atrakcyjne warunki finansowe,możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.
Firma P.W. Agrorada Autoryzowany Diler HUSQVARNA poszukuje kandydata na stanowisko serwisant mechanik maszyn ogrodniczych (Kosiarki, pilarki, traktorki ogrodowe) Jeżeli lubisz kontakt z ludźmi, interesujesz się mechaniką, zapraszamy do złożenia aplikacji.Znajomość budowy i zasad działania powyższych urządzeń lub doświadczenie na podobnym stanowisku będą dodatkowym atutem. Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie CV na adres mailowy lub bezpośredni Padniewska 27F 88-300 Mogilno tel 50*****20
Firma Invest-Rem specjalizująca się w produkcji szaf, sejfów i zabezpieczeń poszukuje pracownika na stanowisko:Operator węzła betoniarskiegoMiejsce pracy: Mogilno Obowiązki:· obsługa węzła betoniarskiego· przygotowywanie mieszanki betonu zgodnie z normami, a także kontrola jego jakości· wypełnianie kas pancernych mieszanką betonu· dbanie o stan techniczny węzła betoniarskiego – bieżąca konserwacjaWymagania:· dobra organizacja pracy· chęć przyuczenia do zawodu· sumienność, dokładność· doświadczenie w pracach betoniarskich – mile widziane Oferujemy:· pracę na pełen etat w systemie jednozmianowym· przyuczenie do obsługi węzła betoniarskiego· pracę w stabilnej i rozwijającej się firmieCV można składać w siedzibie firmy : ul. Obrońców Mogilna 3 , Mogilno lub aplikować za pośrednictwem OLX.
Opis stanowiska:Kompleksowe wypełnienie dokumentów w terenie, dojazd do klienta w obrębie województwa kujawsko-pomorskiego.Wymagania:Dobra organizacja pracy,Punktualność i pozytywne nastawienie do pracy,Dokładność w wykonywaniu powierzonych czynności,Skrupulatność.Umiejętność pracy w zespole,Prawo jazdy kat. B,Oferujemy:Stabilne zatrudnienie ( kilka możliwości form zatrudnienia ),Bardzo wysokie prowizje,Przyjazną atmosferę,Pracę w najdynamiczniej rozwijającej się branży,Kartę MultiSport,Pełen system szkoleń, motywacji,Możliwość rozwoju na wielu szczeblach,Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Restauracja Patryk w Mogilnie poszukuje osoby chętnej do pracy na stanowisko: Kelner / Kelnerka.Obowiązki:Obsługa indywidualnych gości restauracji,Obsługa imprez,Przyjmowanie zamówień telefonicznych,Kompletowanie zamówień,Obsługa sprzętów gastronomicznych (m.in: ekspres do kawy, shaker do koktajli, frytownica, piec do pizzy, zmywarko-wyparzarka)Dbanie o czystość lokalu,Dbanie o dobry wizerunek firmyWymagania:Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne,Dyspozycyjność (pracujemy również w soboty i niedziele),Komunikatywność,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność pracy pod presją czasu,Oferujemy:Pracę w młodym i energicznym zespole,Szybko płynący czas pracy,Ciepły posiłek każdego dnia pracy,Płacimy uczciwie, adekwatnie do zaangażowania oraz umiejętności.Mile widziane doświadczenie.Zainteresowany?Aplikuj przez olx lub prześlij swoje CV na naszą pocztę
Zatrudnimy na okres 2 miesięcy pracowników do robót żelbetowych i towarzyszących przy renowacji zbiornika wodnego w okolicach MogilnaWymagania:Doświadczenie przy robotach żelbetowych, w zakresie obowiązków:proste szalowanie,montaż siatek zbrojeniowych,układanie betonuwykonywanie dylatacji
Cieszymy się, że zainteresowało Cię nasze ogłoszenie. O firmie najlepiej świadczy opinia jej klientów, dlatego w pierwszej kolejności zapraszamy Cię do sprawdzenia naszych referencji na www.RedSteel.pl/referencje. Przy okazji możesz też bliżej zrozumieć czym się zajmujemy i z kim pracujemy. W dużym uproszczeniu jesteśmy polskim (najbardziej rozpoznawalnym w tym zakresie) producentem wyposażenia magazynu odpowiadającego za przyspieszanie i ułatwianie procesów pakowania paczek. Oferujemy mnóstwo autorskich, zastrzeżonych rozwiązań co doceniają nasi klienci zarówno ci z małych firm jak i ogromnych przedsiębiorstw. W związku z rozwojem sprzedaży na rynku niemieckim poszukujemy obecnie: Konsultant / Doradca klienta biznesowego w języku NIEMIECKIM Zakres obowiązków: Komunikacja z klientami niemieckojęzycznymi (kontakt telefoniczny/email) Podtrzymywanie i budowanie relacji biznesowych Doradztwo w zakresie doboru naszych rozwiązańBieżąca obsługa klientaOczekujemy: Bardzo dobra znajomości języka niemieckiegoObycia w kontaktach z klientem Wysokiej kultury osobistej Komunikatywności Zaangażowania Mile widziane umiejętności sprzedażowe Każdy z klientów musi być obsłużony na najwyższym poziomie z zachowaniem panujących w naszej firmie zasad, dlatego tak ważna dla nas jest wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacji. Oferujemy: Praca w niedużej, szybko rozwijającej się organizacjiPraca na miejscu w okolicach Mogilna (Józefowo) Bezstresowe wprowadzenie i przygotowanie Praca w pełnym wymiarze godzinWysokie wynagrodzenie podstawowe + Premie sprzedażowe + Premie uznanioweNiezbędne narzędzia Umowa o pracę Możliwości rozwoju osobistego i własnych umiejętności Gwarantujemy świetną atmosferę. Uczciwe wynagrodzenie. To, że będziesz miał realny wpływ na firmę. Możliwości awansu, rozwoju, szkoleń, kursów. Zapraszamy do złożenia swojego CV.
Twoje obowiązki:prowadzenie dokumentacji obiektowejobchody ochranianego obiektuobserwacja klientów za pomocą monitoringuprowadzenie mini inwenturyzapobieganie kradzieżom mienia Nasze wymagania:wiek 18-55dyspozycyjnośćodporność na stresobsługa komputera w stopniu podstawowymWysoka kultura osobista To oferujemy:umowa zlecenie z odprowadzeniem pełnych składek ZUSatrakcyjne wynagrodzenieumundurowaniewstępne szkolenieelastyczny grafik pracywsparcie przełożonychmożliwość rozwojustawka 28.11 zł brutto
Przedstawiciel Handlowy – Branża Surowce WtórneOpis stanowiska:Firma AGROOPC specjalizująca się w surowcach wtórnych poszukuje dynamicznego i zaangażowanego Przedstawiciela Handlowego, którego głównym zadaniem będzie rozwój sieci klientów oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży i lubisz pracę w terenie – dołącz do naszego zespołu!Zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie trwałych relacji biznesowychNegocjowanie umów oraz warunków współpracyAnaliza rynku oraz identyfikowanie potencjalnych klientówRaportowanie wyników sprzedaży i realizowanie wyznaczonych celówCodzienne wyjazdy służbowe w obszarze województw kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiegoWymagania:Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży (preferowana branża surowców wtórnych lub pokrewna)Prawo jazdy kategorii B oraz gotowość do pracy w terenieWysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i komunikacyjneSamodzielność w działaniu i nastawienie na realizację celówMiejsce zamieszkania w promieniu do 50 km od MogilnaOferujemy:Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B – wybór należy do Ciebie!Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz prowizjiSamochód służbowy, laptop, telefonSzkolenia wstępne oraz wsparcie merytoryczne w codziennej pracyMożliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmieJak aplikować?Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z dopiskiem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Wyjedź do pracy do Niemiec jako Opiekun/ka Osób Starszych!Mam do wyboru wiele ofert pracy ze znajomością niemieckiego lub bez (po kursie).Oferuję też DARMOWE doszkolenie z niemieckiego przed wyjazdem!Zarobki na start po kursie z języka niemieckiego wynoszą 1600-2500€ na rękę, a do tego duże premie np. ZYSKAJ BONUS DO 400€, za trudniejszy kontrakt, za referencje lub za polecenie innego opiekuna do pracy (+150€).Zapewniam:· Transport, zakwaterowanie i wyżywienie,· Ubezpieczenie na podróż,· Umowa zlecenie i przejrzyste warunki,· Odprowadzane składki do ZUS,· Podaję wszystkie informacje o Podopiecznym przed wyjazdem,· Wsparcie polskiego koordynatora 24/7 w trakcie wyjazdu,· Szkolenia z opieki,· Praca jest w 100% legalna.zadzwoń 5 7 2 - 3 0 7 - 9 9 4 lub wyślij sms o treści "PRACA" na 5 7 2 - 3 0 7 - 9 9 4Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu proponowania mi ofert pracy w charakterze opiekuna przez spółkę Promedica Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 94”. Informujemy o możliwości wycofania w dowolnym momencie udzielonej zgody przez wysłanie maila na adres: daneosobowe(at)promedica24.pl lub drogą telefoniczną dzwoniąc na numer: +48 22 120 21 00, pisemnie na adres: Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, lub osobiście. Cofnięcie zgody nie będzie wpływało na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Administratorem danych osobowych jest spółka Promedica Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 94. Dane osobowe będą przetwarzane w celu proponowania ofert pracy w charakterze opiekuna."
KONSTA Sp. z o.o. - producent konstrukcji stalowych.W związku z dynamicznym rozwojem działu aluminium poszukujemy pracownika z doświadczeniem na stanowisko:spawacz aluminium 141Miejsce pracy: MogilnoWymagania:doświadczenie w spawaniu metodą 141znajomość rysunku technicznegoOferujemy:Praca na najnowocześniejszych spawarkach KEMPPIZatrudnienie w stabilnej i rozwijającej się firmieKonkurencyjne wynagrodzeniePerspektywy rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacjiNiezbędne narzędzia pracyForma, oraz rodzaj zatrudnienia do uzgodnienia.
Opis oferty pracySzkoła językowa poszukuje lektora języka angielskiego do nowego projektu. Projekt zakłada prowadzenie indywidualnych korepetycji z języka angielskiego dla dzieci i młodzieży z terenu powiatu mogileńskiego -110 godzin zegarowych, terminy do ustalenia indywidualnie z uczniami. Termin realizacji; od 7.10.24- 15.12.24r. Miejsce prowadzenia zajęć: miejscowość Mogilno oraz Placówka Opiekuńczo -Wychowawcza w Marcinkowie. Wymagania od lektora: wykształcenie wyższe magisterskie z j. angielskiego, udokumentowane roczne doświadczenie zawodowe w pracy nauczyciela j. angielskiego. W razie zainteresowania, prosimy o wysłanie aplikacji poprzez portal Lento
OPISKONSTA Sp. z o.o. - producent konstrukcji stalowych.W związku z dynamicznym rozwojem działu aluminium poszukujemy pracownika z doświadczeniem na stanowisko:Technolog \ Konstruktor \ CAD,Kontroler JakościMiejsce pracy: MogilnoObowiązki:Opracowywanie dokumentacji technicznej.Nadzór nad realizacją zleceń.Tworzenie rysunków wykonawczych i złożeniowych.Projektowanie elementów maszyn i urządzeń.Współpraca z działem handlowym i klientem.Dobór technologii do elementów produkowanych.Optymalizacja procesów produkcyjnych.Generowanie modeli 3D.Przygotowywanie rozkrojów i rysunków wykonawczych.Wymagania:Znajomość rysunku technicznego.Znajomość programów CAD (np. AutoCAD, SolidWorks, Inventor 3D).Wykształcenie techniczne (preferowane kierunki: Mechanika i Budowa Maszyn, Technologia Maszyn).Doświadczenie w branży konstrukcji stalowych/mechanicznych.Znajomość pakietu Microsoft Office (szczególnie Excel).Umiejętność samodzielnej pracy i dobra organizacja pracy własnej.Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.Prawo jazdy kat. B.Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Zatrudnie do obierania cebuli - do poprawek po maszynie , praca na akord
Firma Optical-Service poszukuje operatorów koparki, brukarzy oraz pomocników przy budowie sieci światłowodowej na terenie Niemiec. Wynagrodzenie zależne od zajmowanego stanowiska. Doświadczenie mile widziane ale nie wymagane, jeśli jesteś młody i ambitny wszystkiego Cię nauczymy. Możliwość rozwoju, podniesienia kwalifikacji lub nabycia nowych (oferujemy szkolenia). Oferujemy • Umowę o pracę • Płatny urlop wypoczynkowy • Pełne ubezpieczenie • Darmowe zakwaterowanie • Bezpłatny transport do/z pracy • Odzież roboczą • Opcje pracy w systemie 3:1 Więcej informacji udzielimy telefonicznie lub na wcześniej umówionej rozmowie kwalifikacyjnej. tel. 66*****07
Opis oferty pracyFirma INTER-SERWIS poszukuje kandydatów na stanowisko - Monter instalacji teletechnicznych i elektrycznych. Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin przy wykonywaniu instalacji elektrycznych, technicznych, instalacji systemów zabezpieczeń (CCTV, SSWiN, SSP, KD) oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie całego kraju. Zapewniamy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Wyzwania i możliwość samorealizacji, Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji, Szkolenia zgodne z profilem stanowiska, Szansę zdobycia poszukiwanego na rynku pracy doświadczenia w branży teletechniki oraz odnawialnych źródeł energii Wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków, Niezbędne narzędzia do pracy Oczekiwania: Brak przeciwskazań do pracy na wysokościach Zaradność, kultura osobista Dbałość o powierzony sprzęt Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Motywacja do nauki nowych umiejętności Dyspozycyjność Mile widziane prawo jazdy kat B W pierwszym procesie rekrutacji kandydatów prosimy o przesłanie CV. Osoby aplikujące na stanowisko proszone są o zawarcie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.
Jeśli jesteś doświadczonym kierownikiem operacyjnym, który szuka nowego wyzwania w dynamicznie rozwijającej się firmie, to ta oferta jest dla Ciebie!Dołącz do naszego zespołu i wykorzystaj swoje umiejętności w zarządzaniu kluczowymi projektami, wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań oraz optymalizacji procesów operacyjnych. Czekają na Ciebie ambitne zadania, takie jak tworzenie i wdrażanie strategii, audytowanie i usprawnianie działania naszych oddziałów, a także zarządzanie zespołem i reprezentowanie firmy przed instytucjami kontrolnymi.Oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie i możliwość pracy w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę, ale także auto służbowe, komputer i telefon, byś mógł w pełni skupić się na realizacji ambitnych celów.Liczymy na kogoś KTO MA DOŚWIADCZENIE W HANDLU BRANŻY ODPADOWEJ. To będzie dla nas ogromny atut, który otworzy przed Tobą dodatkowe możliwości rozwoju i odpowiedzialność za organizację sprzedaży.Poszukujemy kogoś, kto zajmie się w części skupem i sprzedażą surowców wtórnych. Bardzo ważne zatem jest rozumienie tej branży!Nie czekaj – aplikuj już dziś i stań się kluczową częścią naszej firmy, wspólnie budując jej sukces!Główne zadania:Wykonywanie powierzonych obszarów strategii firmy:Realizacja i nadzór nad wdrażaniem kluczowych elementów strategii firmy.Przeprowadzanie audytów w działach i oddziałach firmy:Ocena efektywności i zgodności z obowiązującymi procedurami w różnych działach i lokalizacjach firmy.Tworzenie polityk i procedur:Opracowywanie oraz aktualizacja polityk i procedur wewnętrznych firmy.Zarządzanie projektami:Analiza rynku: Przeprowadzanie analiz rynkowych w celu identyfikacji nowych możliwości.Wprowadzanie nowego produktu/usługi: Koordynacja procesów związanych z wprowadzeniem nowych produktów lub usług na rynek.Przygotowanie i nadzór nad otwarciem oddziału: Organizacja i nadzór nad procesami związanymi z otwieraniem nowych oddziałów, w tym uzyskiwanie pozwoleń, kontrola prac budowlanych, oraz przeprowadzanie odbiorów.Reprezentowanie przed organami kontroli państwowej: Pełnienie roli przedstawiciela firmy w kontaktach z instytucjami kontrolnymi.Przeprowadzanie procesów pozyskiwania finansowania:Udział w procesach aplikowania o pomoc publiczną i dotacje unijne (PREMIA od pozyskanej dotacji)Prowadzenie regularnych spotkań - Board meeting:Organizacja i prowadzenie spotkań, raportowanie wynikówPlanowanie oraz kierowanie sprzedażąOferujemy:Współpracę na podstawie kontraktu B2B lub umowy o pracę (UoP).Auto służbowe, komputer oraz telefon do użytku służbowego,WYNAGRODZENIE: 10 tys. netto/m-c ( część stała+premia )-prowizja od sprzedaży surowców wtórnych - wypłacana co m-c-premia od targetówAtut: Doświadczenie w handlu w branży odpadowejCechy jakie powinien posiadać kandydat to:spostrzegawczość, otwartość, komunikatywność, energiczność, mobilność, dyspozycyjność, kreatywność, znajomość branży odpadowejWAŻNE!Bardzo proszę o uważne przeczytanie propozycji współpracy. To nie jest oferta dla przypadkowych osób, a zdeterminowanych handlowców z branży odpadowej najlepiej lub pokrewnej, którzy mają doświadczenie w zarządzaniu lub mają umiejętności kierowania zespołem oraz wyróżniają się samoorganizacją na wysokim poziomie.Oferujmy bardzo dobre warunki, szukamy kogoś na dłużej, więc nasze oczekiwania są specyficzne i wysokie, ponieważ cenimy sobie profesjonalizm i jakość pracyNa pewno potrzebne będzie prawo jazdy oraz otwartość na kontrakt w dwóch firmach ROL-PLAST I AGROOPC. Proszę przed złożeniem aplikacji zweryfikować odległość od miejsca zamieszkania i doliczyć dojazd do pracy. Dojazdy, które trwają dłużej niż godzinę niekoniecznie nas interesują.Przewidujemy rekrutację na 2 lub 3 etapach. W trakcie rekrutacji przewidziane są zadania związane z zarządzaniem i sprzedażą- bądź na nie gotowy! Chcemy mieć pewność, że to Ty jesteś kimś, kogo szukamy!Po zatrudnieniu zorganizujemy dla Ciebie odpowiednie szkolenie- nie martw się, pomożemy Ci z wdrożeniem!Jeśli jesteś zdeterminowany i spełniasz te kryteria, czekamy na Twoją aplikację!
Młodszy specjalista ds. przygotowania produkcji Zbych-Pol & Mobet jest producentem prefabrykowanych elementów betonowych. Wiemy, że z tego co robimy dzisiaj korzystać będą następne pokolenia, dlatego dokładamy wszelkich starań by nasze produkty były bezpieczne, trwałe i wytrzymałe. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kreatywnych i ambitnych osób, które chciałyby dołączyć do naszego Zespołu. Zakres obowiązków:sporządzanie raportów dziennych i zbiorczych zrealizowanej produkcji,przygotowanie kart wyrobu zgodnie z harmonogramem produkcji i przekazywanie ich do działów powiązanych,prowadzenie ewidencji zleceń produkcji zrealizowanej wraz z ich archiwizacją,czynny udział w planowaniu produkcji tygodniowej, miesięcznej wraz z prowadzeniem dokumentów z tym związanych,tworzenie technologii produktu w wewnętrznym systemie ERP,monitorowanie procesów produkcji poprzez analizę zrealizowanych harmonogramów,ewidencjonowanie otrzymanej od działu handlowego dokumentacji technicznej,bieżąca kontrola dokumentów i zapisów sprawozdawczych z działów powiązanych,obsługa programu CAD,Wymagania:wykształcenie minimum średnie budowlane;dobra znajomość rysunku technicznego;umiejętność współdziałania i dobra organizacja pracy;dobra znajomość pakiety MS Office, w tym Excel Oferujemy:stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;zatrudnienie w ramach umowy o pracę;możliwość rozwoju zawodowego;pracę na terenie firmy ( bez delegacji);przyjazną atmosferę w pracy;prywatną opiekę medyczną w ramach Medicover.
Poczta Polska S.A.Listonosz samochodowy Miejsce pracy: ul. Rynek 15, 88-300 Mogilno Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo), 1 etat, praca od poniedziałku do piątku Twoje zadania:przygotowanie korespondencji do doręczenia,doręczanie listów, paczek i przekazów pieniężnych,bezpośrednia obsługa klientów, w tym sprzedaż produktów i usług,sporządzanie/prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych zadań z wykorzystaniem tabletu. Dołącz do nas, jeśli:masz prawo jazdy kategorii B i własny samochód, który możesz wykorzystać do pracy,jesteś osobą samodzielną, odpowiedzialną i sumienną,jesteś komunikatywny/a i lubisz pracę z ludźmi.Nie wymagamy doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy. U nas zyskasz:wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,zwrot kosztów za używanie własnego samochodu,atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych. Zainteresowała Cię oferta?Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poszukujemy pracownika do prac remontowych-osobę z doświadczeniemZajmujemy się remontami domów,mieszkań oraz pomieszczeń biurowych.Głównymi zadaniami będzie malowanie,szpachlowanie,układanie paneli itpPraca od poniedziałku do piątku 7-15(możliwość nadgodzin oraz pracy w soboty)
Salon meblowy Black Red White przy ul. Padniewskiej 1 w Mogilnie poszukuje kandydatów na stanowisko sprzedawca/magazynier.OPISSalon meblowy Black Red White mieszczący się w Mogilnie przy ul. Padniewskiej 1 poszukuje kandydatów na stanowisko Sprzedawca/Magazynier.Zakres obowiązków:· kompleksowa obsługa klienta,· kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów,· wprowadzenie faktur,· obsługa procesów reklamacyjnych,· projektowanie systemów mebli kuchennych pod indywidualne potrzeby klienta,· obsługa sprzedaży ratalnej,· obsługa magazynu (przyjmowanie i wydawanie towaru, przeprowadzanie inwentaryzacji stanów magazynowych),· dbałość o ekspozycję mebli.· dbałość porządek w sklepie i przed sklepemOczekiwania:Jesteś odpowiednim kandydatem, jeżeli:· jesteś zainteresowany pracą na cały etat,· umiesz nawiązywać i budować dobre relacje z innymi,· masz pozytywne nastawienie do ludzi,· jesteś uczciwy, zaangażowany, sumienny,· posiadasz prawo jazdy kat. B.O zaletach pracy z nami· oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,· dbamy o dobrą atmosferę w pracy,· wspólnie nie tylko pracujemy, ale dzielimy się doświadczeniami,· będziesz pracował w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, wśród osób, które lubią swoją pracę.Kandydaci spełniający w/w wymagania, zainteresowani pracą, proszeni są o przesłanie aplikacji (CV) oraz krótkiej historii o sobie, w szczególności, dlaczego właśnie Ty powinieneś dostać tę pracę.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty, które spełnią w/w oczekiwania.W CV prosimy umieścić klauzulę : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.”
Praca na terenie kraju, budownictwo, wyjazdy na 5 dni, umowa o pracę, do dyspozycji samochód, mile widziane prawo jazdy B
OPISFirma Invest-Rem specjalizująca się w produkcji szaf, sejfów i zabezpieczeń poszukuje pracownika na stanowisko:Majster produkcji/ BrygadzistaMiejsce pracy: Mogilno Region: kujawsko-pomorskieOPIS STANOWISKA:kierowanie pracą pracowników produkcji (organizowanie pracy, wyznaczanie i delegowanie zadań)nadzorowanie procesów produkcyjnych, troska o jakość i terminowość,działanie na rzecz obniżenia kosztów produkcji i podwyższenia wydajności,rozwiązywanie problemów występujących podczas produkcji (chodzi o trudności organizacyjne, techniczne itp.),współpraca z przedstawicielami różnych działów funkcjonujących w ramach przedsiębiorstwa produkcyjnego, np. utrzymania ruchu, jakości czy logistyki,przygotowywanie harmonogramów pracy w oparciu o przepisy odnoszące się do norm czasu pracy. WYMAGANIA: zdolność planowania i egzekwowania zadańkomunikatywność oraz umiejętność pracy w zespoledoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejOFERUJEMY:pracę na pełen etatstabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia
Firma specjalizująca się w usługach rolniczych z 20 letnim doświadczeniem poszukuje Operatora na Doczyszczarkę do buraków cukrowych. Praca co drugi dzień czyli ok 15 zmian na miesiąć. Idealny system pracy dla mniejszego rolnika, osoby z własną działalnością. Praca od 31.08.2022 az do Stycznia. Rożważę odpowiedniego kandydata bez doświadczenia. Maszyna pracuje głównie w rejonie powiatu Mogilińskiego. Zwrot kosztów za dojazdy. Siedziba firmy znajduje się w Szemborowie (62-420). Możliwość dalszej współpracy po kampanii. Wymagana kategoria Prawa Jazdy B+E lub T.
Obecnie do naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGOMiejsce pracy: Mogilno, województwo kujawsko-pomorskieDołącz do nas, jeżeli:posiadasz prawo jazdy kat. B,jesteś zorganizowany i wykazujesz w pracy dbałość o szczegóły,komunikatywność jest twoją mocną stroną,mile widziane doświadczenie w transporcie, kurs na przewóz rzeczy ADR.Do Twoich zadań będzie należało:transport towaru zgodnie z wydanym dokumentem,odpowiedzialność za powierzone mienie,dostawy między magazynami,bieżąca kontrola sprawności i stanu technicznego prowadzonego pojazdu.Oferujemy:pracę w największej, renomowanej firmie dystrybucyjnej w branży rolnej w Polsce,umowę o pracę,pozytywną atmosferę pracy i zgrany zespół,możliwość rozwoju kompetencji.
Salon Optyczny w Mogilnie poszukuje pracownika na pełen etat.Zatrudnimy - Specjalistę ds. sprzedaży -praca w pełnym wymiarze.Obowiązki:-kompleksowa obsługa klienta w salonie optycznym,-profesjonalne doradztwo,-obsługa systemów komputerowych-wysyłanie zamówień, kontrola dostaw-dbanie o wizerunek firmy i salonu,-codzienne raportowanie pracy-utrzymanie porządku w miejscu pracyOczekiwania :- zaangażowanie i motywacja do pracy- predyspozycje handlowe,- duża samodzielność i odpowiedzialność- gotowość do odbywania szkoleń i podnoszenia kwalifikacji- wysoka kultura osobista- dobra organizacja pracy własnej- znajomość obsługi komputera- umiejętność współpracy- komunikatywność i dyspozycyjnośćOferujemy :- stałą, ciekawą pracę w nieustannie rozwijającej się firmie,- możliwość szkoleń i podnoszenia swoich kwalifikacji- wynagrodzenie uzależnione od osiągniętych wyników ( stała pensja +premia )Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres mailowy podany w formularzu ogłoszenia lub przez opcję APLIKUJ poniżej. Do nadsyłanych aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.Zastrzegamy prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Placówki partnerskie Banku Millennium to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku. Doradca Klienta -MogilnoGŁÓWNE ZADANIA:• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku • obsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowych • realizacja indywidualnych planów sprzedażowych • wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego • odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji WYMAGANIA:• wykształcenie min. średnie maturalne • mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych • wysokie zdolności komunikacyjne • nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z Klientami • wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem • samodzielność, sumienność, odpowiedzialność OFERUJEMY:• pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę w placówce partnerskiej Banku Millennium • stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym • profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe) • pracę w przyjaznym zespole
Opis oferty pracyJesteś komunikatywny, dyspozycyjny, masz doświadczenie w handlu i sprzedaży ️ NIE CZEKAJ ️ ️ APLIKUJ️ ️ DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU W związku z dynamicznym rozwojem firmy Salon Optyczny Dom Okularów zatrudni specjalistę ds. obsługi klienta Osoby zainteresowane prosimy o kontakt : @
Restauracja/HotelZatrudni kucharza/kucharkę/Pomoc kuchenną z doświadczeniemmożliwość zakwaterowania w naszym hotelu88-300MogilnoWięcej informacji udzielimy telefonicznie.
Co będzie należało do Twoich zadań?prace murarskieU nas znajdziesz:wynagrodzenie ustalane na podstawie posiadanych umiejętności;wynagrodzenie za niemieckie dni świąteczne przypadające w dniu roboczym;zarobki w euro, wypłacane terminowo do 10 dnia kolejnego miesiąca;podatki od wynagrodzeń odprowadzane od pierwszego dnia pracy w Niemczech;pracę w hali, w polskim zespole;prywatną opiekę medyczną w Polsce, możliwość wykupienia przez pracownika pakietu dla członków rodziny;umowę o pracę na pełny etat, możliwość długoletniej współpracy;stabilne zatrudnienie niezależnie od pory roku;pełną, bezpłatną organizację wyjazdu i pobytu;bezpłatne, w pełni wyposażone kwatery (w tym dostęp do Internetu);odzież roboczą i ochronną, narzędzia pracy;elastyczne zjazdy do Polski (ustalane z przełożonym);urlop wypoczynkowy płatny w euro;pełne ubezpieczenie w ZUS, A1, EKUZ;możliwość otrzymania zaliczki;całodobową opiekę polskojęzyczną (meldunek, lekarz, prawnik);premię za polecenie pracownika;dodatkowe ubezpieczenie NNW w Allianz Niemcy.Ponadto możesz otrzymać:zwrot podatku w NiemczechKlikając w przycisk ,,Aplikuj" i aplikując na ogłoszenie rekrutacyjne firmy MOSTOSTAL KRAKÓW SA. (Administratora) potwierdzasz zapoznanie się z poniższą klauzulą informacyjną.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mostostal Kraków S.A., ul. Wielicka 20, 30-552 Kraków (dalej: MK), będącą spółką należącą do Grupy Budimex, kontakt telefon: 12 680 25 00. MK wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych poprzez adres e-mail: dane.osoboweMK(at)mostostal.com.pl.MK przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu:1. przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane umieszczone w aplikacji, w zakresie niewymaganym przepisami prawa, będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);2. przesłania ankiety dotyczącej zadowolenia z procesu rekrutacyjnego, a w przypadku przyjęcia na praktyki również ankiety zadowolenia z praktyk,3. sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);Odbiorcami danych osobowych mogą być dostawcy rozwiązań IT, podmioty z grupy Budimex/Ferrovial, i inne podmioty jeśli są konieczne do realizacji powyższych celów (w tym spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego – art. 46 ust. 2 lit. c) RODO), opublikowane na stronie: www.budimex.pl/pl/zrownowazony-rozwoj/bezpieczenstwo-informacji/ppdo.html. Może Pani/Pan uzyskać kopię opisu zabezpieczeń technicznych przekazywanych do państwa trzeciego kierując wniosek na adres: dane.osoboweMK(at)mostostal.com.pl. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów w przypadku danych przetwarzanych na podstawie art. 6 lit. c RODO do sześciu (6) miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym bierze Pani/Pan udział. W przypadku danych wykraczających poza zakres wymagany przez art. 22 (1) § 1 Kodeksu pracy lub wynikający z odrębnych przepisów przetwarzanych na podstawie art. 6 lit. a RODO do momentu wycofania zgody. Ma Pani/Pan prawo do żądania od MK dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Obecnie do naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:Księgowa/KsięgowyMiejsce pracy: MogilnoWymagania:wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowany kierunek: rachunkowość),znajomość systemów finansowo – księgowych (COMARCH) oraz pakietu MS-Office,wiedza z zakresu podstaw rachunkowości,znajomość przepisów podatkowych,odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,rzetelność i sumienność,samodzielność w realizacji zadań,doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Twoje zadania:weryfikowanie faktur zakupu pod względem formalnym i rachunkowym,wstępna dekretacja i księgowanie faktur zakupu,weryfikacja poprawności faktur sprzedażowych,obsługa rachunków bankowych (wprowadzanie przelewów, księgowanie wyciągów),prowadzenie rozliczeń kosztów międzyokresowych,rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,rozliczenie zakupu towarów i uzgadnianie stanów magazynowych,przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby innych działów,pomoc przy sporządzaniu sprawozdań zewnętrznych,uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,udział w zamknięciu miesiąca,sporządzanie i księgowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w bieżącej działalności spółki.Oferujemy:pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,niezbędne narzędzia pracy,atrakcyjne warunki finansowe,możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.
Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:Doradca Klienta do spraw sprzedaży części do maszyn rolniczych. Wymagania:- wykształcenie min. średnie,- znajomość rynku maszyn i części rolniczych,- skuteczność w działaniach handlowych,- orientacja na klienta,- umiejętność organizacji pracy własnej,- komunikatywność, zaangażowanie, samodzielność w działaniu,- prawo jazdy kat. B. Zadania:- profesjonalna obsługa klientów,- fachowe doradztwo w zakresie sprzedaży części,- pozyskiwanie nowych klientów. Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie,- praca w młodym, ambitnym zespole,- możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia,- samochód służbowy, telefon komórkowy.
Witam Zatrudnię kierowce kat. C+E kraj plandeka , praca od poniedziałku do piątku. Stałe miejsca załadunku i rozładunku
Specjalista ds. obsługi klienta Zakres obowiązków:· obsługa klienta w zakresie zapytań i realizacji sprzedaży prefabrykowanych elementów betonowych oraz ich montażu· przygotowywanie ofert i wysyłanie do klienta,· przygotowanie zapytań montażowych,· przygotowanie faktur pro-forma budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami,· ewidencjonowanie ofert, zleceń, umów· wprowadzanie do systemu zleceń na usługi montażowe i projektowe,· współpraca z działami księgowości, produkcji, logistyki, montażystami oraz biurami projektowymi w zakresie obsługi zleceń,· analiza kondycji kredytowej i należności klientów / potencjalnych klientów,Wymagania:wykształcenie minimum średnie,wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów;gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji.Oferujemy:· szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,· przyuczenie do pracy na stanowisku,· pracę w przyjaznym środowisku pracy, w zgranym zespole profesjonalistów,· pakiet opieki medycznej,· możliwość rozwoju zawodowego.Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy Administrator danychZbych-Pol & Mobet Sp. z o.o. z siedzibą w Mogilnie, ul. Betonowa 2, 88-300 Mogilno,Cele przetwarzania1. ocena kwalifikacji kandydata do pracy w Spółce na określonym stanowisku2. ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy w Spółce na określonym stanowisku3. wybór odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób do zatrudnienia w SpółcePodstawy prawne przetwarzaniaObowiązek prawnyTwoja zgodaUzasadniony interes SpółkiOdbiorcy danychPodmioty przetwarzające dane w imieniu SpółkiPrawa związane z przetwarzaniem danych· prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych· prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania· inne prawa określone w informacji szczegółowejSzczegółowe informacjehttps:/zbych-pol.pl/polityka-prywatnosci/
Zbych - Pol & Mobet Spółka z o.o. w Mogilnie zatrudni kierowcę kat. C – operatora betonomieszarkiWymagania:· aktualne prawo jazdy C, świadectwo kwalifikacji, karta kierowcy,· utrzymanie pojazdu w czystościOferujemy:· zatrudnienie w ramach umowy o pracę,· prywatną opiekę medyczną w ramach MedicoverZainteresowane osoby prosimy o składanie CV na adres e-mail lub kontakt osobisty w dziale kadr. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Zatrudnię operatora kombajnu zbożowego. Niezbędne doświadczenie.Oferuję pracę na nowoczesnych maszynach: marka Claas Lexion, New Holland, John Deere. Kombajny wyposażone w autopilot/GPS.Praca na pełny etat lub sezonowa.Wszelkie dodatkowe informacje, przedstawię telefoniczne.Lokalizacja Kcynia/Mogilno.tel. 60*******27
Opis oferty pracyJesteśmy dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem rodzinnym, Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Mechanik Utrzymania Ruchu. Jeśli to Ty, przeczytaj naszą ofertę i wyślij swoje CV! Twój zakres obowiązków: utrzymanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń znajdujących się w zakładzie lokalizowanie uszkodzeń, zabezpieczanie skutków awarii oraz określenie i eliminacja przyczyn usuwanie usterek mechanicznych maszyn i narzędzi produkcyjnych realizacja procesów napraw stałe kontrolowanie procesów oraz bieżąca konserwacja urządzeń gospodarowanie częściami zamiennymi Nasze wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne w kierunku mechanicznym doświadczenie na podobnym stanowisku dokładność podczas wykonywania obowiązków Mile widziane: uprawnienia spawacza uprawnienia na wózki widłowe To oferujemy: stabilne zatrudnienie wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków oraz premię uzależnioną od poziomu realizacji celów możliwość rozwoju własnych kompetencji odpowiedzialne stanowisko połączone z możliwością rozwoju zawodowego możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z aktualnymi klientami Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych Raportowanie prowadzonych działań Nasze wymagania Doświadczenie w pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego CO NAJMNIEJ 2 LATA Nastawienie na realizację celów Łatwość nawiązywania długotrwałych relacji z klientem Umiejętność wykorzystywania technik sprzedaży i negocjacji Poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania oraz bardzo dobrą organizację pracy Aktualne prawo jazdy kat. B. Praca zgodna z przyjętymi standardami firmy, Mile widziane: Znajomość branży To oferujemy samochód służbowy, telefon komórkowy umowa o pracę możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie atrakcyjny system premiowy spotkania i wyjazdy integracyjne O nas: Firma Darchem powstała 29 lat temu. Rozpoczęliśmy swoją działalność od produkcji papieru higienicznego i podstawowych płynów stosowanych w kuchni . Z biegiem czasu poszerzaliśmy swoją działalność o kolejne artykuły chemii gospodarczej, kosmetyków oraz wprowadziliśmy chemię samochodową. Dziś wiedziemy prym w branży chemicznej w całej Polsce jak i Europie. Projektujemy, wdrażamy i uruchamiamy nowe projekty, zgodnie z potrzebami klienta . W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy otwartych na wyzwania i chętnych do pracy specjalistów ds. sprzedaży, gotowych do dołączenia do naszego zespołu. Jeśli chcesz być częścią zespołu DARCHEM zapraszamy do aplikowania. Dołącz do NAS i wspólnie twórzmy przyszłość .CV prosimy składać na adres @
Zakłady Mięsne ''SOBKOWIAK'' to producent mięsa i wędlin z 33-letnim doświadczeniem w branży. Jest to stabilna firma z ugruntowaną pozycją na rynku, lubiana i ceniona przez klientów.W związku z rozwojem sieci Firma Handlowa "Sobkowiak" sp. j. aktualnie poszukuje osób na stanowisko:SPRZEDAWCAMiejsce pracy: MOGILNOZadania na stanowisku:zapewnienie sprawnej, profesjonalnej obsługi w sklepieudzielanie informacji na temat oferowanych produktówprezentacja asortymentudbanie o estetykę ekspozycji w ladach oraz o czystość w sklepiePoszukujemy osób, które:posiadają min. wykształcenie zawodowesą komunikatywne, miłe i sympatyczneposiadają umiejętności sprzedażowesą zaangażowane i dyspozycyjnemile widziane jest posiadanie doświadczenia w branży spożywczej (w szczególności mięsno-wędliniarskiej)dodatkowym atutem są zainteresowania kulinarneOferujemy:pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkustabilne zatrudnienie (umowa o pracę na pełen etat)atrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegododatkowe ubezpieczenie grupoweOsoby zainteresowane prosimy o kontakt i przesłanie CV poprzez formularz z zamieszczoną klauzulą:"Na podstawie art. 7 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Firmę Handlową "Sobkowiak" Spółka Jawna z siedzibą ul. Wolsztyńska 54, 64-212 Siedlec moich danych osobowych, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na niniejsze wolne stanowisko pracy. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt. 11 RODO.”Zastrzegamy, że po otrzymaniu zgłoszeń skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Poszukujemy Pośrednika/Agenta Kredytowego, który dołączy do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klientów w zakresie doradztwa kredytowego oraz sprzedaży produktów finansowych. Jeśli jesteś osobą zorientowaną na wyniki, komunikatywną i gotową na nowe wyzwania, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z nimiAnaliza potrzeb finansowych klientów i dobór odpowiednich produktów kredytowychPrzygotowywanie i przedstawianie ofert kredytowychWspółpraca z bankami i instytucjami finansowymiProwadzenie negocjacji oraz finalizacja umów kredytowychMonitorowanie procesu kredytowego i wsparcie klientów na każdym jego etapieProwadzenie dokumentacji i raportowanie wynikówProwadzenie mediów i rozwinięcie mediów społecznościowych (content marketing) Wymagania:Podstawowa znajomość rynku finansowego i produktów kredytowychumiejętności komunikacyjneOrientacja na klienta i wysoka kultura osobistaUmiejętność pracy pod presją czasu i wynikówZnajomość obsługi komputera i programów biurowychMile widziane wykształcenie wyższe w zakresie finansów, ekonomii lub pokrewnychOferujemy:Atrakcyjne systemy prowizyjneMożliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowychPracę w dynamicznym i profesjonalnym zespoleElastyczne godziny pracyUdostępniamy przestrzeń biurową oraz dostęp do internetuRodzaj pracy: Pełny etat / Część etatuW CV prosimy o umieszczenie klauzuli przetwarzania danych osobowych w celach rekrutacyjnych.
Firma z wieloletnim doświadczeniem, o stabilnej pozycji na rynku zatrudni monterów instalacji sanitarnych z doświadczeniem.Wykonujemy kompleksowo sieci zewnętrzne i instalacje wewnętrzne przy użyciu nowego i profesjonalnego sprzętu i maszyn budowlanych. Działamy od wielu lat ze stałymi zleceniodawcami w sektorze prywatnym, jak i na rynku zamówień publicznych.Praca lokalnie i w delegacji. Możliwość bezpłatnego zakwaterowania.Płatna każda przepracowana nadgodzina.Umowa o pracę, regularne premie, wolne soboty, dodatek brygadzistowski.Zachęcamy do kontaktu.
Pilnie podejmę pracę jak pracownik fizyczny pomocnik murarza ,rozbiórki ręczne.Pracy fizycznej się nie boję. Najlepiej w Niemczech ale delegacja w Polsce też może być.Tylko poważne oferty.
Opis oferty pracyEurophone Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą produktów i usług z zakresu telefonii komórkowej sieci T-Mobile. Jesteśmy największym Agentem T-Mobile. Działamy na rynku telekomunikacyjnym od ponad 25 lat. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy cenionym partnerem biznesowym. Nasza sieć zalicza się do największych Agentów współpracujących z operatorem T-Mobile. Konsultant/-ka ds. sprzedaży w punkcie T-Mobile Miejsce pracy - Mogilno Oferujemy: - umowę o pracę na start - szkolenia wprowadzające, realizowane w ramach programu wdrożeniowego - możliwość udziału w licznych konkursach sprzedażowych - pracę, w której każdy dzień to nowe doświadczenie! - naukę od najlepszych – wspierać Cię będą pracownicy terenowi - możliwość rozwoju w strukturze Twoją rolą będzie: - aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile (również przez telefon) - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych - budowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku Szukamy właśnie Ciebie jeśli: - łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiać - sprzedaż jest tym, w czym czujesz się dobrze - masz w sobie determinację i motywację do pracy - działasz elastycznie - potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów Nie czekaj i dołącz do naszego zespołu! Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Witam, potrzebuje do pracy w Niemczech głównie przy wykończenia,wymagane umiejętności przy pracach wewnętrznych i chęci do pracy, dobre zarobki. Szukam ludzi z okolic Nowego Sączą. Proszę o kontakt pod numerem 50*****93