Sortowanie:
Znaleziony: 28 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Klienta
Poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Klienta
nowe Grójec 30+ kilka dni temu

Meble Olimp to polska firma handlowa działającą w branży wyposażenia wnętrz. Jesteśmy obecni na rynku od 15 lat. Posiadamy obecnie 12 salonów sprzedaży stacjonarnej oraz dział sprzedaży internetowej. W związku z rozwojem naszej sieci poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:Doradca Klienta. Główne zadania:·            sprzedaż produktów z asortymentu Meble Olimp·            realizacja zamówień (doradztwo, wystawianie dokumentów sprzedaży, organizacja dostaw)·            obsługa posprzedażowa i obsługa reklamacji ·            udzielanie informacji o ofercie handlowej Meble Olimp·            aktualizacja oferty sklepu (ceny, produkty, promocje)·            dbałość o estetyczny wygląd sklepu internetowego·            wychodzenie z inicjatywą pro-sprzedażowych rozwiązań i pomysłów·            monitorowanie działań konkurencji Wymagania:·            doświadczenie w pracy z obsługą klienta ·            otwarty umysł i gotowość na nowe wyzwania·            bardzo dobre umiejętności komunikacyjne·            dobra organizacja pracy własnej·            samodzielność·            mile widziane doświadczenie w branży meblowej/wyposażenia wnętrz lecz niekonieczne·            prawo jazdy kat. B Oferujemy:·            pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (umowa o pracę)·            możliwości rozwoju zawodowego·            szkolenia·            przyjazną atmosferę pracy Oferty pracy prosimy przesyłać w korespondencji na koncie olx

Doradca klienta w placówce bankowej - Ząbki
Doradca klienta w placówce bankowej - Ząbki
Ząbki 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko doradcy klienta w oddziale bankowym. Praca od zaraz. Do obowiązków doradcy klienta należy: • Sprzedaż produktów bankowych – kredyty, lokaty, konta, itd. • Aktywne pozyskiwanie klienta – przygotowywanie baz do kontaktu, intensywny telemarketing • Bieżąca obsługa klienta operacyjnego • Praca z dokumentami zgodnie z procedurami banku Poszukujemy: • Najchętniej osoby z doświadczeniem w bankowości (lub sprzedaży) • Osoby chcącej poszerzać swoją wiedzę i umiejętności poprzez oferowane szkolenia • Osoby samodzielnej i odpowiedzialnej • Osoby nastawionej na kontakt z klientem i sprzedaż Oferujemy umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe + system premiowy (pracujemy na miesięcznych planach sprzedażowych). Oferujemy liczne szkolenia pozwalające rozwinąć umiejętności potrzebne do pracy. Prosimy o wysyłanie CV.

Doradca Klienta - PLUS Oława
Doradca Klienta - PLUS Oława
Oława 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu Plusa i Cyfrowego Polsatu!Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Doradcy Klienta do Salonu Plusa w Oławie.Oferujemy:Zarobki w wysokości ok. 5000 - 7000 złKompleksowe szkolenie wstępneOd kandydatów oczekujemy:Wykształcenia min. średniegoZaangażowaniaWysokiej kultury osobistejSumiennościDyspozycyjnościChęci do naukiZainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV za pośrednictwem OLX.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Doradca klienta w placówce bankowej - Wołomin
Doradca klienta w placówce bankowej - Wołomin
Wołomin 30+ kilka dni temu

Dzień dobry,poszukujemy osoby na stanowisko doradcy klienta w oddziale bankowym w Wołominie. Szukamy osób chcących kontynuować lub rozpocząć pracę w bankowości. Doświadczenie w bankowości (sprzedaży) mile widziane, ale jeśli jesteś osobą lubiącą kontakt z klientem, nastawioną na sprzedaż, chętną do podejmowania wyzwań - nie będzie ono konieczne.Do obowiązków doradcy klienta należy:- sprzedaż produktów bankowych (plany sprzedażowe są realne i systematycznie realizowane)- pozyskiwanie klienta - głównie telemarketing- bieżąca obsługa klienta zgodnie ze standardem banku(obowiązki sprzedażowe stanowią 80% wszystkich zadań, 20% to obowiązki związane z dokumentacją, obsługą klienta operacyjnego)Oferujemy:- pracę na pełen etat- wynagrodzenie zasadnicze wraz z bardzo atrakcyjnym systemem premiowym- pełne wdrożenie do pracy (szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne)- pracę stacjonarną (na miejscu)Proszę o wysyłanie CV poprzez OLX.

Doradca klienta w placówce bankowej - Sulejówek
Doradca klienta w placówce bankowej - Sulejówek
Sulejówek 30+ kilka dni temu

Dzień dobry,poszukujemy osoby na stanowisko doradcy klienta w oddziale bankowym w Sulejówku. Szukamy osób chcących kontynuować lub rozpocząć pracę w bankowości. Doświadczenie w bankowości (sprzedaży) mile widziane, ale jeśli jesteś osobą lubiącą kontakt z klientem, nastawioną na sprzedaż, chętną do podejmowania wyzwań - nie będzie ono konieczne.Do obowiązków doradcy klienta należy:- sprzedaż produktów bankowych (plany sprzedażowe są realne i systematycznie realizowane)- pozyskiwanie klienta - głównie telemarketing- bieżąca obsługa klienta zgodnie ze standardem banku(obowiązki sprzedażowe stanowią 80% wszystkich zadań, 20% to obowiązki związane z dokumentacją, obsługą klienta operacyjnego)Oferujemy:- pracę na pełen etat- wynagrodzenie zasadnicze wraz z bardzo atrakcyjnym systemem premiowym- pełne wdrożenie do pracy (szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne)- pracę stacjonarną (na miejscu)Proszę o wysyłanie CV poprzez OLX.

Doradca klienta w Oddziale Bankowym - Łomianki
Doradca klienta w Oddziale Bankowym - Łomianki
Łomianki 30+ kilka dni temu

Dzień dobry,poszukujemy osoby na stanowisko doradcy klienta w oddziale bankowym w Łomiankach. Szukamy osób chcących kontynuować lub rozpocząć pracę w bankowości. Doświadczenie w bankowości (sprzedaży) mile widziane, ale jeśli jesteś osobą lubiącą kontakt z klientem, nastawioną na sprzedaż, chętną do podejmowania wyzwań - nie będzie ono konieczne.Do obowiązków doradcy klienta należy:sprzedaż produktów bankowych (plany sprzedażowe są realne i systematycznie realizowane)pozyskiwanie klienta - głównie telemarketingbieżąca obsługa klienta zgodnie ze standardem banku(obowiązki sprzedażowe stanowią 80% wszystkich zadań, 20% to obowiązki związane z dokumentacją, obsługą klienta operacyjnego)Oferujemy:pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku w godz 9-17wynagrodzenie zasadnicze wraz z bardzo atrakcyjnym systemem premiowympełne wdrożenie do pracy (szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne)pracę stacjonarną (na miejscu)Proszę o wysyłanie CV poprzez OLX.

Doradca Klienta
Doradca Klienta
Przeźmierowo 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Klienta w biurze firmy zajmującej się m.in. oklejaniem samochodów, zmianą koloru/zabezpieczenia lakieru auta folią, przyciemnianiem szyb oraz grafiką reklamową. Zakres obowiązków: - pozyskiwanie nowych klientów (źródła głównie internetowe), - utrzymywanie relacji z klientami - kontakt telefoniczny oraz mailowy, -przyjmowanie zleceń oraz przygotowanie wycen. Wymagania: - wysokie umiejętności interpersonalne oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów. - doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w salonie/serwisie samochodowym), - znajomość rynku motoryzacyjnego będzie dodatkowym atutem, - mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego, - dobra znajomość programu Excel, - prawo jazdy kat. B. Oferujemy: - umowę o pracę, - pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, - atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy, - szkolenie stanowiskowe, - bardzo dobrą atmosferę pracy, - pracę w biurze w godzinach 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 pn-pt, - dofinansowanie do karty Multisport, opieki medycznej oraz ubezpieczenie grupowe. Miejsce pracy: Przeźmierowo

Pomocnik doradcy klienta
Pomocnik doradcy klienta
Bełchatów 30+ kilka dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko: Pomocnik doradcy klienta Zakres obowiązków Uzupełnianie braków na półkach towarem z magazynu Dbanie o wygląd ekspozycji Wymiana etykiet z cenami Doradztwo i obsługa klienta Zlecenie wykonywane w godzinach otwarcia sklepu (7:00-21:00) po 8 godzin dziennie Oczekiwania • Dyspozycyjność • Dokładność • Wysoka kultura osobista • Umiejętność pracy w zespole Oferta • Współpraca w formie umowy-zlecenia • Elastyczny grafik • Wynagrodzenie: 20 zł brutto/godzinę • Możliwość korzystania z programu Manpower Premium, m.in.: karty MultiSport, dodatkowego ubezpieczenia w PZU, abonamentu w Medicover, zniżek, rabatów Nr ref.: PDK/013/MGR Oferta dotyczy pracy tymczasowej

Telefoniczny Doradca Klienta - OLX Elektronika
Telefoniczny Doradca Klienta - OLX Elektronika
Poznań 30+ kilka dni temu

Chcesz dołączyć do najfajniejszego zespołu sprzedażowego?Masz dosyć powtarzalnej pracy? Sprzedaż to dla Ciebie coś więcej aniżeli odtwarzanie utartych schematów i regułek? Szukamy osób z pasją, które wspólnie z nami ulepszą serwisy Grupy OLX.Zapoznaj się z naszą ofertą!OLX, Otomoto, Otodom i Fixly to internetowe, dynamicznie rozwijające się serwisy ogłoszeniowe. Aktualnie do naszego zespołu OLX Elektronika poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta!Twoje obowiązki:- telefoniczne budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- edukowanie Klientów odnośnie nowych zasad współpracy i zmian w cenniku- administracja bazą danych- prezentowanie oferty i dbałość o wizerunek spółkiOczekujemy:- doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego- ukierunkowania na realizację celów- umiejętności prowadzenia negocjacji- doskonałych umiejętności komunikacyjnychOferujemy:- pracę w największym i najskuteczniejszym serwisie ogłoszeń w Polsce- przyjazne środowisko pracy- narzędzia: systemy, telefon, laptop, szkolenia - bogaty pakiet benefitów- umowę o pracę Wynagrodzenie 4000 - 4300 + 50% premii uzależnionej od wyniku sprzedażowego Chcesz wiedzieć co się u nas dzieje? Sprawdź:https://www.facebook.com/PracujwGrupieOLX/

Doradca ds. Obsługi Klienta Serwisu Samochodowego - Tychy
Doradca ds. Obsługi Klienta Serwisu Samochodowego - Tychy
Tychy 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą z 30 letnim stażem.Pracujemy w branży motoryzacyjnej w Tychach - pod nazwą WULKDRIVE. Firma znajduje się w Tychach zaraz przy DK1. Łatwy i ekonomiczny dojazd dla każdego (trasa Czeladź lub Bielsko - Tychy to max 30 min) Branża motoryzacyjna to pełnowymiarowy serwis, biuro obsługi klienta i e-sklep.Polecam obejrzeć naszą stronę internetową - WULKDRIVE. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko doradcy klientaOFERUJEMY:pracę w nowoczesnym warsztacie dostęp do profesjonalnych narzędzi i urządzeńatrakcyjne warunki wynagradzaniamożliwość rozwojuWymaganiaMinimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;Fachowa obsługa klientów serwisu w oparciu o obowiązujące procedury i standardyprzyjmowanie i wydawanie pojazdów z serwisubudowanie pozytywnych relacji z klientemPrawo jazdy kategorii B;Punktualność, sumienność, dyspozycyjność oraz samodyscyplina.SamodzielnośćZnajomość nowoczesnej motoryzacjiRzetelnośćKultura osobistaPasja i zaangażowanieChęć pracy na dwie zmiany tj. od 7:00 do 15:00 oraz 14:00 do 22:00

Doradca klienta w sklepie internetowym (automatyka bramowa)
Doradca klienta w sklepie internetowym (automatyka bramowa)
Otwock 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko doradcy klienta w sklepie internetowym.Automatyka bramowa i zabezpieczenia antyterrorystyczne.Do obowiązków tej osoby będzie należało:Obsługa telefoniczna i internetowa klientówPrzygotowanie wysyłek ze sprzedanymi produktami: wystawianie faktur i paragonów, przygotowywanie paczekTworzenie wycen na podstawie zapytań klientówRozbudowa i aktualizacja oferty w serwisie AllegroRozbudowa i aktualizacja oferty w serwisie eBayZarządzanie terminami realizacji na platformach sprzedażowychPraca stacjonarna w biurzeOd kandydatów oczekujemy:Dobra obsługa komputeraKomunikatywna znajomość języka angielskiegoPrawo jazdy kat BUmiejętność przygotowywania ofert handlowychZnajomość obsługi aplikacji BaseLinker (nie jest to warunek konieczny)Bardzo dobra organizacja pracy własnejEntuzjazm, samodzielność i inicjatywa w działaniuOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenieDobrą atmosferę pracy, możliwość rozwoju zawodowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęNarzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracyUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Doradca Klienta w salonie PLUS | CYFROWY POLSAT
Doradca Klienta w salonie PLUS | CYFROWY POLSAT
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Jesteśmy PARTNEREM sieci Plus i Cyfrowy Polsat poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Klienta w punkcie sprzedaży w jeleniej Górze. Szukamy osoby otwartej na kontakt z ludźmi, zmotywowanej do działania z pozytywnym nastawieniem.Na czym polega nasza praca:sprzedaż usług i produktów grupy kapitałowejdobre relacje z klientamipraca w 4 osobowym zespole sprzedażowymCzego oczekujemy:Chęci i zaangażowania do działaniaOtwartości w kontakcie z klientamiPozytywnego nastawienia i dążenia do osiągania celówRealizacja założonych celów sprzedażowychBudowanie długotrwałych relacji z klientem w oparciu o najwyższe standardy obsługiSprzedaż produktów i usług operatora sieci Plus i Cyfrowy PolsatObsługa systemów sprzedażowo-raportowychCodzienną realizację wyznaczonych kontaktów do klientówWprowadzanie i aktualizacja danych w bazach.Obsługa mailowych skrzynek interwencyjnych;Doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych będzie dodatkowym atutemCo oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracęWynagrodzenie zasadnicze uzupełnione efektywnymi systemami prowizyjnymiSzkolenia oraz zdobywanie cennych doświadczeń w dynamicznej branżyDodatkowe benefity pieniężne w licznych konkursach Miłą atmosferę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespoleJeśli wiesz że ta praca jest dla Ciebie! Lubisz wyzwania oraz chcesz być motywowany dodatkowym wynagrodzeniem za swój poświęcony czas w sprzedaży. Aplikuj CV już dziś!! CV ze zdjęciem prosimy składać bezpośrednia przez OLX Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Praca pn - pt w godz. 9-21 + weekendy! Konsultant
Praca pn - pt w godz. 9-21 + weekendy! Konsultant
30+ kilka dni temu

Ważna jest dla Ciebie praca w miłej i przyjaznej atmosferze? Chcesz w szybki i łatwy sposób wesprzeć swój budżet domowy? Bardzo dobrze trafiłeś! Zakończ poszukiwania pracy i aplikuj już teraz! W dobie zagrożenia epidemicznego dbamy o bezpieczeństwo naszych pracowników. Z należytą starannością przygotowujemy się do pracy każdego dnia pod kątem higieny stanowisk pracy i biura. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Doradcy Klienta ds. produktów finansowych Twoim zadaniem będzie: * Pomoc przy wypełnianiu wniosku pożyczkowego, * Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa; * Obsługa połączeń (INFOLINIA sprzedażowa) * Wykonywanie połączeń wychodzących ( osoby, zainteresowane pożyczką) Praca od poniedziałku do piątku od 9:00 do 21:00(praca zmianowa); w sobotę i niedzielę w godzinach 09:00 -18:00 Oferujemy: • Gwarantowane wynagrodzenie bez względu na wyniki, za każdą przepracowaną godzinę 18,30-20 zł brutto, • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze, • 5-DNIOWE szkolenie produktowe za które Ci zapłacimy, • Wsparcie trenera, abyś poczuł/a się bezpiecznie i komfortowo, • Dofinansowanie pakietu medycznego w LUX MED, • Bonus 800 zł za polecenie znajomego do pracy, • Własne stanowisko pracy i swobodny styl ubioru. Zwiększysz swoje szanse jeśli: Jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną do życia, masz dobrą dykcję i poprawnie posługujesz się językiem polskim

Doradca Klienta PZU
Doradca Klienta PZU
Wrocław 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie: Doradca Klienta PZU Oddział Partnerski Wrocław działa w ramach ogólnopolskiej sieci partnerskiej Grupy PZU, obsługuje klientów indywidualnych i firmowych. Aktualnie poszukujemy Kandydata do oddziału we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim na stanowisko Doradcy KlientaOczekujemy od kandydata:- wykształcenia minimum średniego- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- dodatkowym atutem będzie znajomość języka rosyjskiego - znajomości pakietu Office- zaświadczenia o niekaralności na dalszym etapie rekrutacji Do Twoich zadań będzie należeć :- utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem, - realizacja celów sprzedażowych,- budowanie portfela Klientów i obsługa zgodnie ze standardami Grupy PZUKandydatom zaproszonym do współpracy zapewniamy:- udział w wewnętrznych programach szkoleniowych on-line- dostęp do rozwoju kompetencji sprzedażowych - pracę w stałych godzinach tylko od poniedziałku do piątku - bazę naszych klientów- wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym - ścieżkę rozwoju z możliwością awansu na stanowisko Dyrektora Oddziału Mile widziani studenci na kierunkach: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowośćMożliwość odbycia praktyk z uczelni.Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV Uprzejmie informujemy, że z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie Prosimy o dopisanie w zgłoszeniu klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

Doradca telefoniczny operatora sieci komórkowej- atrakcyjne premie
Doradca telefoniczny operatora sieci komórkowej- atrakcyjne premie
Toruń 30+ kilka dni temu

Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych call center, od 16 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 7 oddziałach w Polsce i za granicą. W związku z rozwojem firmy poszukujemy komunikatywnych osób na stanowisko doradcy telefonicznego operatora sieci komórkowej. Miejsce pracy: Toruń, ul. Gdańska 4A Opis stanowiska: - realizowanie celów kampanii sprzedażowej - wprowadzanie danych do systemu - budowanie dobrych relacji - dbanie o pozytywny wizerunek firmy Poszukujemy osób, które: - chcą podnosić swoje kwalifikacje - są samodzielne i kreatywne - nie boją się wyzwań i nowych doświadczeń - są dyspozycyjne 8 lub 6 h dziennie przez 5 dni w tygodniu Oferujemy: - stałe wynagrodzenie 18,30 zł brutto /h + atrakcyjne premie - elastyczne godziny pracy 7-22 (indywidualny grafik) - szkolenie przygotowujące do pracy - kartę MultiSport, - program lojalnościowy z atrakcyjnymi nagrodami, cykliczne konkursy - możliwość awansu w strukturach firmy -możliwość pracy zdalnej po osiągnięciu samodzielności w wykonywaniu zadań Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem OLX. Spotkanie rekrutacyjne odbędzie się za pośrednictwem aplikacji Skype. Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielcach w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu.”

Doradca klienta - profesjonalny sprzedawca w sklepie motocyklowym
Doradca klienta - profesjonalny sprzedawca w sklepie motocyklowym
Łódź 30+ kilka dni temu

Jeżeli kochasz motocykle, może jeździsz na motocyklu, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować w jednym z najlepszych sklepów motocyklowych w rejonie - możliwe, że mamy dla Ciebie idealną propozycję :)Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży - doradcy klienta w naszym salonie w centrum Łodzi.Praca niebanalna, z ciekawymi ludźmi i w bezstresowej atmosferze. Gwarantująca możliwość rozwoju i pewne zatrudnienie. Dołącz do naszego zespołu!Do Twoich obowiązków należeć będzie:kompleksowa obsługa klienta na profesjonalnym poziomieaktywne doradztwo i sprzedaż odzieży i akcesoriów motocyklowychdbanie o odpowiednią ekspozycję i prezentację towaruOczekujemy:doświadczenia w sprzedaży bezpośredniejkomunikatywności i pozytywnego nastawieniaumiejętności sprzedażowychchęci rozwoju i kształceniauczciwości, sumienności i zaangażowaniaumiejętności współpracy z innymimile widziane doświadczenie w branży motocyklowejOferujemy:ciekawą branżę i kontakt z ludźmi z pasjągwarancję stałego zatrudnienia na umowę o pracęszkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowepracę w zgranym zespole i w sympatycznej atmosferzezarobki na poziomie 3000-5000 bruttospecjalne bonusy pracowniczeduuużo rozmów o motocyklach (i nie tylko)Aby wziąć udział w rekrutacji należy przysłać CV wraz z poniższą klauzulą na końcu dokumentu, jednocześnie informujemy, że będziemy w stanie skontaktować się jedynie z osobami, które przejdą wstępny proces rekrutacji. Informacji o rekrutacji nie udzielamy telefonicznie."Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Asystent Doradcy Finansowego /CALL CENTER
Asystent Doradcy Finansowego /CALL CENTER
Szczecin 30+ kilka dni temu

Jesteśmy biurem finansowym, działającym od 10 lat na rynku. Firmę stworzyliśmy dla Klientów, którzy cenią swój czas oraz wygodę. Za cel postawiliśmy sobie dążenie do zaspakajania potrzeb finansowych naszych Klientów, zarówno w sektorze firmowym jak i indywidualnym. Jesteśmy profesjonalistami w swojej dziedzinie i zawsze dążymy do realizacji wyznaczanych nam celów. Nasz zespół stworzony jest z ludzi, którzy zdobywali swoje doświadczenia w różnych instytucjach finansowych przez wiele lat, dlatego rozumiemy i znamy potrzeby naszych Klientów.Chcesz dołączyć do Naszego Zespołu?    Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent doradcy finansowego / specjalista call center Jeżeli jesteś:Osobą, która potrafi samodzielnie budować bazę Klientów Zmotywowany aby osiągnąć wyznaczony celKomunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakt z KlientemZorganizowany i dobrze zarządzasz czasem swojej pracyOdważny i nie boisz się nowych wyzwańi lubisz rozmawiać przez telefonMasz:Wykształcenie minimum średnieMinimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą lub w dziale obsługi Klienta (mile widziane w branży finansowej)Pozytywne nastawienieTo dobrze trafiłeś , bo szukamy kogoś takiego jak TY!My oferujemy: Stabilne zatrudnienie Wysokie premie prowizyjne Komfortowe, przyjazne miejsce pracy Wyjątkową kulturę organizacyjną Pakiet niezbędnych narzędzi pracy (telefon, komputer) Mile widziany status studenta

Poszukiwany Specjalista do spraw sprzedaży
Poszukiwany Specjalista do spraw sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zdobądź z nami doświadczenie w obszarze telefonicznej obsługi Klienta. Wierzymy, że jesteśmy w stanie obudzić Twój potencjał sprzedażowy, dlatego interesuje nas bardziej to kim jesteś, niż Twoje doświadczenie i cv.Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrożeniowy w trakcie którego praca polega jedynie na informowaniu klientów o produktach firmy bez ich sprzedaży.Jeśli jesteś sprzedawcą z doświadczeniem - super, będziesz miał łatwiejsze początki!Jesteśmy firmą świadczącą usługi dla domu i rodziny polegającej na sprzedaży usług o profilu medycznym.Wraz z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta.Co oferujemy:15 - 25 zł/h netto na umowę zlecenie2500 - 8000 zł miesięcznie netto po pierwszym miesiącuPremie za skutecznośćPracę w miłej atmosferze wśród młodych pozytywnych ludziPodstawowe narzędzia pracyBenefit w postaci prywatnego pakietu medycznego.Pracę w komfortowym biurze na WilanowieRealne możliwości awansu w strukturach dynamicznie rozwijającej się firmyJeśli jesteś osobą:PunktualnąZorganizowanąPozytywnie nastawioną do ludziPotrafiącą pracować w zespolePotrafiącą rozwiązywać problemyNastawioną na rozwójZnającą podstawy obsługi komputera, programu Excel oraz WordSpełniasz wymagania których oczekujemy.Jeśli czujesz, że to praca właśnie dla Ciebie czekamy na Twoje CV!Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.Wyświetlenia: 504

Telefoniczny Doradca ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Telefoniczny Doradca ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

DORADCA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTAChcesz pracować dla jednej z najlepszych firm w branży numizmatycznej w Polsce? Posiadasz doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i dodatkowo interesujesz się historią bądź numizmatyką? Mamy pracę idealną dla Ciebie! Aktualnie dla jednego z naszych najlepszych Klientów, wiodącego dystrybutora produktów kolekcjonerskich (branża numizmatyczna), należącego do Skandynawskiej grupy firm z siedzibą w Warszawie, poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta.  OPIS STANOWISKA:Aktywna sprzedaż telefoniczna oferowanych produktów kolekcjonerskich (sprzedaż tylko do bazy wewn.)Kompleksowe doradztwo i wsparcie eksperckie dla klientówKontakt telefoniczny z aktualnymi klientami firmy oraz obsługa połączeń przychodzącychBezpośrednia obsługa klientów w siedzibie firmy (nieaktualne podczas pandemii Covid-19)Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dbanie o dobry wizerunek firmyPrzestrzeganie określonych procesów i procedurRegularna aktualizacja wiedzy o produktach firmyWspółpraca z innymi działami w celu rozwiązywania problemów klientówWYMAGANIA:Min. 1-2 lata doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsługi klienta (mile widziane z Call/Contact Center lub w branży finansowej/bankowej)Wykształcenie wyższeZnajomość jęz angielskiego (mile widziana), jęz. polski - ojczystyZaawansowana znajomość MS Office Bardzo dobre umiejętności komunikacji i nawiązywania kontaktów z klientemZorientowanie na potrzeby klienta Odpowiedzialność za powierzone zadania, terminowość i bardzo dobra organizacja pracySkrupulatność, otwartość na nowe rozwiązania, dociekliwość i zaangażowanieUmiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w wykonywaniu codziennych obowiązkówZdolność szybkiego uczenia się, dokładność i starannośćOFERUJEMY:Pracę w profesjonalnym, stabilnym i przyjaznym zespole pasjonatów i laureatów konkursów Contact CenterAtrakcyjny pakiet wynagrodzenia oraz benefitów (umowa o pracę, bardzo dobry system premiowy, wczasy pod gruszą, konkursy wewnętrzne, opieka med., karta sportowa, wydarzenia integracyjne)Bardzo dobrą atmosferę w biurzeMożliwość rozwoju zawodowego wśród doświadczonych ludziBiuro w centrum Warszawy lub możliwość pracy zdalnej (podczas trwania pandemii Covid-19)  

Poszukiwany Specjalista Ds. Sprzedaży i obsługi klienta
Poszukiwany Specjalista Ds. Sprzedaży i obsługi klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieświadczącej usługi dla domu i rodziny polegającej na sprzedaży usług o profilu medycznym. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Klienta Do głównych obowiązków pracownika należy, m.in.- Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami - Sprzedaż produktów firmy- Współpraca z pozostałą częścią zespołu- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji sprzedażowej Jeśli jesteś osobą: - Punktualną- Zorganizowaną- Pozytywnie nastawioną do ludzi- Potrafiącą pracować w zespole- Potrafiącą rozwiązywać problemy- Nastawioną na rozwój- Znającą podstawy obsługi komputera, programu Excel oraz WordSpełniasz wymagania których oczekujemy. Oferujemy: - 15 - 25 zł/h netto na umowę zlecenie- 2500 - 8000 zł miesięcznie netto po pierwszym miesiącu- Premie za skuteczność- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy- Pracę w miłej atmosferze młodych pozytywnych ludzi- Podstawowe narzędzia pracy- Benefit w postaci prywatnego pakietu medycznego.- Pracę w komfortowym biurze na Wilanowie- Realne możliwości awansu w strukturach dynamicznie rozwijającej się firmy Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrożeniowy w trakcie którego praca polega jedynie na informowaniu klientów o produktach firmy bez ich sprzedaży. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.

Poszukiwany Specjalista Ds.Sprzedaży i Obsługi Klienta Stała Pensja
Poszukiwany Specjalista Ds.Sprzedaży i Obsługi Klienta Stała Pensja
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieświadczącej usługi dla domu i rodziny polegającej na sprzedaży usług o profilu medycznym. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko Doradcy Klienta Do głównych obowiązków pracownika należy, m.in.- Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami - Sprzedaż produktów firmy- Współpraca z pozostałą częścią zespołu- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji sprzedażowej Jeśli jesteś osobą: - Punktualną- Zorganizowaną- Pozytywnie nastawioną do ludzi- Potrafiącą pracować w zespole- Potrafiącą rozwiązywać problemy- Nastawioną na rozwój- Znającą podstawy obsługi komputera, programu Excel oraz WordSpełniasz wymagania których oczekujemy. Oferujemy: - 15 - 25 zł/h netto na umowę zlecenie- 2500 - 8000 zł miesięcznie netto po pierwszym miesiącu- Premie za skuteczność- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do wykonywania pracy- Pracę w miłej atmosferze młodych pozytywnych ludzi- Podstawowe narzędzia pracy- Benefit w postaci prywatnego pakietu medycznego.- Pracę w komfortowym biurze na Wilanowie- Realne możliwości awansu w strukturach dynamicznie rozwijającej się firmy Dla osób bez doświadczenia przygotowaliśmy program wdrożeniowy w trakcie którego praca polega jedynie na informowaniu klientów o produktach firmy bez ich sprzedaży. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”.

Konsultant ds. obsługi klienta
Konsultant ds. obsługi klienta
Katowice 30+ kilka dni temu

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów. Dla naszego klienta, Orange Polska, poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant ds. obsługi klienta (m/k) Konsultant ds. obsługi klienta Zakres obowiązków: • Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora, • Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności, • Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów, • Aktywacja bądź dezaktywacja usług i zleceń na kontach klientów, • Proponowanie klientom nowych usług Wymagania: • Komunikatywność, • Umiejętność obsługi komputera, • Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a sobotą (wolne niedziele niehandlowe), po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00), • Z uwagi na to, że szkolenie do pracy odbywa się w formie zdalnej - kandydat musi mieć dostęp do stałego łącza internetowego - jest to warunek konieczny. Oferujemy: • Pracę w systemie hybrydowym - praca częściowo w biurze i częściowo w domu, • Stawkę godzinową - 17,00 zł/brutto/godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy, • Umowa o pracę (od pierwszego dnia szkolenia), • Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę). Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby, • Jasną ścieżka kariery- uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy, • Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników, • Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów, • Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej, • Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp. Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.

Konsultant ds. obsługi klienta OLSZTYN
Konsultant ds. obsługi klienta OLSZTYN
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów. Dla naszego klienta, Orange Polska, poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant ds. obsługi klienta (m/k) Konsultant ds. obsługi klienta OLSZTYN Zakres obowiązków: • Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora, • Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności, • Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów, • Aktywacja bądź dezaktywacja usług i zleceń na kontach klientów, • Proponowanie klientom nowych usług Wymagania: • Komunikatywność, • Umiejętność obsługi komputera, • Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a sobotą (wolne niedziele niehandlowe), po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00), • Z uwagi na to, że szkolenie do pracy odbywa się w formie zdalnej - kandydat musi mieć dostęp do stałego łącza internetowego - jest to warunek konieczny. Oferujemy: • Pracę w systemie hybrydowym - praca częściowo w biurze i częściowo w domu, • Stawkę godzinową - 17,00 zł/brutto/godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy, • Umowa o pracę (od pierwszego dnia szkolenia), • Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę). Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby, • Jasną ścieżka kariery- uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy, • Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników, • Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów, • Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej, • Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp. Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.

Telefoniczny Doradca Klienta - Fixly
Telefoniczny Doradca Klienta - Fixly
Poznań 30+ kilka dni temu

Grupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)Fixly to młodszy brat trzech brandów z Grupy OLX: olx.pl, OTOMOTO i OtoDom. Tworzymy serwis, który umożliwia użytkownikom szybkie znalezienie sprawdzonego fachowca do realizacji jednej z ponad 400 dostępnych usług.W ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy z nieznanej nikomu strony staliśmy się Serwisem obsługującym 500 tysięcy zapytań o usługi rocznie i ponad półtora miliona ofert od współpracujących z Fixly wykonawców. To duży postęp na drodze do naszego celu – stania się serwisem, po który użytkownicy szukający fachowców w Polsce sięgać będą najchętniej i najczęściej.Szukasz pracy w wyjątkowym miejscu, a sprzedaż jest Ci bliska? Świetnie się składa, bo aktualnie do naszego zespołu Fixly poszukujemy osoby na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta, który:ma doświadczenie w sprzedażylubi kontakt z klientem przez telefonjest nastawiony na realizację wyznaczonych celówswobodnie się komunikuje i potrafi negocjowaćbędzie chętnie współpracować przy rozwoju całego serwisupolubi i zaangażuje się w Fixly i będzie mu/jej zależeć tak, jak zależy nam :)Co będzie należało do Twoich obowiązków:kontakt telefoniczny z Klientami i promowanie usług oraz pakietówpozyskiwanie nowych Klientów oraz partnerów biznesowychbudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacjianalizowanie i monitorowanie rynku oraz aktywności klientówCo możemy Ci zaoferować:fajne środowisko pracy w rozwijającej się firmieMyBenefit System – sam wybierasz, z czego chcesz korzystać (może to być m.in. opieka zdrowotna, sport, czy też dodatek komunikacyjny, bądź bilety na koncerty)zatrudnienie na podstawie umowy o pracęniezbędne narzędzia pracypracę w zespole entuzjastycznych osób, pracujących na wspólny sukces i zadowolenie klientówa dla chętnych dużo zajęć dodatkowych, w tym dużo sportu :)Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak pracuje się w Grupie OLX sprawdź nas na Facebooku -> PracujwGrupieOLX

Doradca Klienta CHANGE - Galeria Młociny
Doradca Klienta CHANGE - Galeria Młociny
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dobrze wiemy, że kobiety różnią się od siebie osobowością, kształtem i rozmiarem, a kobiecość ma wiele twarzy. Każda kobieta jest na swój sposób wyjątkowa, dlatego projektujemy bieliznę, która dzięki różnorodności stylów i rozmiarów podkreśla to piękno. CHANGE to międzynarodowa marka bieliźniarska, posiadająca ponad 200 salonów na świecie. Aktualnie do naszego Salonu w Galerii Młociny poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko: DORADCY KLIENTA Jeśli chciałbyś/chciałabyś do nas dołączyć… Powierzymy Ci: - aktywną sprzedaż oraz profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów firmowych zgodnie z standardem międzynarodowej marki, - dbałość o bardzo dobry wizerunek i wystrój Salonu firmowego, - nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem Salonu w oparciu o zasady przyjęte w organizacji, - budowanie trwałych relacji na naszymi Klientami oraz Kontrahentami. Od Ciebie oczekujemy: - doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta, - życzliwości innym, uczciwości i uśmiechu na co dzień, - otwartości na budowanie trwałych relacji z Klientami, - ambicji i nastawienia na wspólne osiąganie sukcesów, - chęci do pracy w zespole, tworzenia teamu profesjonalistów, - dążenia do nieustannego podnoszenia swoich kompetencji i rozwoju osobistego. Oferta, jaką mamy dla Ciebie: - wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę (lub zlecenie w przypadku osób studiujących) - elastyczny czas pracy - atrakcyjny system prowizyjny oraz bonusy na produkty firmowe, - pracę z ludźmi zaangażowanymi w rozwój marki, obcowanie z najnowszymi trendami, - możliwość rozwoju osobistego, - bogaty pakiet szkoleniowy, - unikatową kulturę i atmosferę pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o załączenie do zgłoszenia następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych dla potrzeb tej jak i przyszłych rekrutacji przez Administratora Danych Osobowych Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 90-753 przy ul. Żeligowskiego 8/10. Oświadczam, że wszelkie dane osobowe zamieszczone w tym CV zostały podane przeze mnie dobrowolnie. Przyjmuję do wiadomości, że Administrator dla potrzeb przyszłych rekrutacji będzie przetwarzać moje dane osobowe przez okres jednego roku od dnia pozyskania niniejszego oświadczenia. Ponadto potwierdzam, że zostałem poinformowany o tym, że mam prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania danych lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych o ile prawo na to zezwala oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Doradca w Salonie Change - Galeria Kazimierz
Doradca w Salonie Change - Galeria Kazimierz
Kraków 30+ kilka dni temu

Dobrze wiemy, że kobiety różnią się od siebie osobowością, kształtem i rozmiarem, a kobiecość ma wiele twarzy. Każda kobieta jest na swój sposób wyjątkowa, dlatego projektujemy bieliznę, która dzięki różnorodności stylów i rozmiarów podkreśla to piękno. CHANGE to międzynarodowa marka bieliźniarska, posiadająca ponad 200 salonów na świecie. Aktualnie do naszego Salonu w Galerii Kazimierz poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko: DORADCY KLIENTA Jeśli chciałbyś/chciałabyś do nas dołączyć… Powierzymy Ci: - aktywną sprzedaż oraz profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów firmowych zgodnie z standardem międzynarodowej marki, - dbałość o bardzo dobry wizerunek i wystrój Salonu firmowego, - nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem Salonu w oparciu o zasady przyjęte w organizacji, - budowanie trwałych relacji na naszymi Klientami oraz Kontrahentami. Od Ciebie oczekujemy: - doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta, - życzliwości innym, uczciwości i uśmiechu na co dzień, - otwartości na budowanie trwałych relacji z Klientami, - ambicji i nastawienia na wspólne osiąganie sukcesów, - chęci do pracy w zespole, tworzenia teamu profesjonalistów, - dążenia do nieustannego podnoszenia swoich kompetencji i rozwoju osobistego. Oferta, jaką mamy dla Ciebie: - wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę (lub zlecenie w przypadku osób studiujących) - elastyczny czas pracy - atrakcyjny system prowizyjny oraz bonusy na produkty firmowe, - pracę z ludźmi zaangażowanymi w rozwój marki, obcowanie z najnowszymi trendami, - możliwość rozwoju osobistego, - bogaty pakiet szkoleniowy, - unikatową kulturę i atmosferę pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o załączenie do zgłoszenia następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych dla potrzeb tej jak i przyszłych rekrutacji przez Administratora Danych Osobowych Change of Scandinavia Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 90-753 przy ul. Żeligowskiego 8/10. Oświadczam, że wszelkie dane osobowe zamieszczone w tym CV zostały podane przeze mnie dobrowolnie. Przyjmuję do wiadomości, że Administrator dla potrzeb przyszłych rekrutacji będzie przetwarzać moje dane osobowe przez okres jednego roku od dnia pozyskania niniejszego oświadczenia. Ponadto potwierdzam, że zostałem poinformowany o tym, że mam prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania danych lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych o ile prawo na to zezwala oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Doradca Klienta
Doradca Klienta
Lublin 30+ kilka dni temu

Zostań Expertem od Snu! Interesujesz się kwestiami zdrowia i wypoczynku? Masz doświadczenie w sprzedaży? Może po prostu szukasz pracy, która da Ci pieniądze i satysfakcję? Wystarczy, że odpowiedziałeś twierdząco tylko na jedno z powyższych pytań. Dołącz do naszego zespołu specjalistów jako Doradca Klienta (sprzedawca) i poznaj tajniki zdrowego snu! Nieustannie poszukujemy pracowników do naszych salonów stacjonarnych w największych miastach w Polsce. Kim jesteśmy? Expert Snu to prężnie działający sklep internetowy z dystrybucją na całą Polskę, a także sprzedaż w salonach stacjonarnych - jesteśmy w Rzeszowie, Krakowie, Katowicach, Kielcach, Dębicy, Krośnie i Toruniu. Realizujemy zarówno zamówienia indywidualne, jak i hurtowe. Oferujemy kompleksowe wyposażenie sypialni,specjalizujemy się zwłaszcza w nowoczesnych materacach do spania - jesteśmy jednym z najbardziej popularnych autoryzowanych dealerów uznanego polskiego producenta, marki GUENO oraz M&K foam Koło. Nieustannie poszerzamy ofertę sklepu internetowego i ciągle otwieramy kolejne salony. Nie ma nas w Twoim mieście? JESZCZE nie. Zadania, jakie stawiamy przed tobą: -profesjonalna, zgodna ze standardami firmy obsługa klienta -aktywna sprzedaż - w tym również produktów marek własnych i wyrobów premium -nadzorowanie przebiegu realizacji zamówień -dbanie o odpowiednie zatowarowanie sklepu, przyjmowanie i realizacja dostaw -dbanie o porządek i atrakcyjny wygląd salonu oraz ekspozycji -inicjowanie i współtworzenie materiałów angażujących klientów w wybranym mieście -analiza trendów w branży, poszukiwanie niestandardowych i inicjowanie własnych pomysłów na zwiększenie sprzedaży Co możemy Ci zaoferować? -umowę o pracę -wynagrodzenie składające się z podstawy, prowizji od sprzedaży indywidualnej i premii -szkolenia i warsztaty podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe -przyjazną atmosferę oraz wsparcie od koleżanek i kolegów po fachu -zniżki pracownicze na cały asortyment -możliwość relaksu w trakcie pracy na niezwykle komfortowych materacach ;) Czego od Ciebie oczekujemy? -minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej -praktycznej znajomości technik sprzedaży -umiejętności zamykania rozmów handlowych transakcją -pozytywnego nastawienia i determinacji w osiąganiu założonych celów -znajomości procesów fiskalnych: fakturowanie, raportowanie, inwentaryzacja -umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy -zaangażowania w wykonywaną pracę -znajomość programu SUBIEKT GT będzie dodatkowym atutem Cały proces rekrutacji na stanowisko Doradcy Klienta w Expert Snu składa się z 3 etapów: Etap 1 - przesłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie o pracy Etap 2 - wypełnienie krótkiej ankiety, którą otrzymają wybrani kandydaci Etap 3 - spotkanie rekrutacyjne w salonie Expert Snu Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Expert Daniel Sołtys z siedzibą pod adresem 38-114 Niebylec, ul. Niebylec 110. Udostępnienie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe, natomiast udostępnienie wszelkich dodatkowych danych jest dobrowolne. Udostępnienie danych dodatkowych oznacza wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez Administratora. Udostępnione w aplikacji dane przetwarzane są przez administratora wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych. Osobie udostępniającej dane przysługuje prawo żądania od Expert Daniel Sołtys dostępu do danych, które jej dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Osoby udostępniające dane są obowiązane dołączyć do dokumentów aplikacyjnych oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Expert Daniel Sołtys z siedzibą pod adresem 38-114 Niebylec, ul. Niebylec 110 danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Expert Daniel Sołtys obecnie, a także w przyszłości, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.”

Doradca Klienta (m/k)
Doradca Klienta (m/k)
Lublin 30+ kilka dni temu

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów. Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko: Doradca Klienta (m/k) Zakres obowiązków: • Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora, • Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności, • Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów, • Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów, • Proponowanie klientom nowych usług. Wymagania: • Komunikatywność, • Umiejętność obsługi komputera, • Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a sobotą (wolne niedziele niehandlowe), po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00), • Z uwagi na to, że szkolenie do pracy odbywa się w formie zdalnej - kandydat musi mieć dostęp do stałego łącza internetowego - jest to warunek konieczny. Oferujemy: • Pracę w systemie hybrydowym - praca częściowo w biurze i częściowo w domu, • Stawkę godzinową - 17,00 zł/brutto/godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym wynikom może wzrosnąć. W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażowe - oferujemy przejrzysty system premiowy, • Umowa o pracę (od pierwszego dnia szkolenia), • Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę). Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby, • Jasną ścieżka kariery- uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy, • Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników, • Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów, • Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej, • Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport, darmowych kursów językowych, pracowniczych rabatów na usługi telekomunikacyjne itp. Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie. www.imar.com.pl IMAR Service Group Agencja Pracy Tymczasowej nr rejestru 114 Informujemy, że Administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest firma Iwona Biernat IMAR SERVICE GROUP z siedzibą w miejscowości Granica, ul. Filmowa nr 1, poczta 05-806 Komorów. Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich braku nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej kandydatury. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest konieczność zapoznania się przez nas z Twoim profilem kandydata na skutek Twojego zgłoszenia (art. 6 ust. 1 lit b RODO). Do podanych danych mogą mieć dostęp dostawcy usług Administratora oraz nasi partnerzy, na rzecz których prowadzimy wybrane rekrutacje. Informujemy, że przysługuje Ci prawo do: żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo skargi do organu nadzorczego. Twoje dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, po jej zakończeniu skontaktujemy się w wybranymi kandydatami, a pozostałe aplikacje zostaną usunięte, chyba że wyrazisz zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach- w takim przypadku Twoje dane będą przetwarzane do momentu jej wycofania. Jeżeli jesteś zainteresowany udziałem w przyszłych projektach rekrutacyjnych załącz w dokumentach aplikacyjnych następującą zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym celu: ’Wyrażam zgodę na rzecz Iwona Biernat IMAR SERVICE GROUP z siedzibą w miejscowości Granica, ul. Filmowa nr 1, poczta 05-806 Komorów na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych.