Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Pracownik Działu Sprzedaży
Pracownik Działu Sprzedaży
nowe Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma jest jednym z czołowych producentów zawiesi oraz dostawca specjalistycznych lin do maszyn budowlanych. W związku z dalszym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby, do zatrudnienia na stanowisku: Pracownik działu sprzedaży Oddział Gdańsk -ZASPA PRACA 1/2 etatu Wymagania : • Preferowane wykształcenie techniczne • Duża motywacja i zorientowanie na działanie • Łatwość nawiązywanie kontaktów budowania relacji z klientem • Samodzielność, umiejętność planowania i analitycznego myślenia • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta w branży budowlanej lub w hurtowni • Mile widziane umiejętność obsługi programy do fakturowania Comarch Optima Oferujemy: • Stałe zatrudnienie • Szkolenie i opiekę senior sprzedawcy • Pracę w miłej atmosferze , możliwości rozwoju i podwyższanie kwalifikacji, stabilne zatrudnienie . Zakres obowiązków: • Odpowiadanie na zapytanie telefoniczne i mailowe , • Obsługa zamówień • Bieżąca obsługa klientów • Wystawianie faktur i atestów • Doradztwo techniczne

Pracownik działu sprzedaży
Pracownik działu sprzedaży
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Firma Polkurier działająca w branży kurierskiej od ponad 10 lat rekrutuje do pracy w dziale sprzedaży. Polkurier.pl to portal, który powstał z myślą o małych i średnich firmach zajmujących się sprzedażą wysyłkową, zapewniamy transport tysiącom firm na przesyłki krajowe i zagraniczne. Misją firmy jest zapewnienie wysokiej jakości usług oraz obsługi klienta. Oferujemy pracę na stanowisku PRACOWNIKA DS. SPRZEDAŻY Miejsce pracy: OSTRÓW WLKP. Nie wymagamy doświadczenia - prowadzimy szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracy na tym stanowisku. Wynagrodzenie: Umowa zlecenie (okres wdrożeniowy do 2 miesięcy) - 23 zł netto/h, umowa o pracę - 3000 zł netto/miesięcznie podstawy + premie wynikowe Podstawowe obowiązki: - sporządzanie ofert handlowych dla klientów biznesowych, - pozyskiwanie nowych klientów na przesyłki, - prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami biznesowymi, - obsługa klientów w okresie wdrożeniowym, - budowanie dobrych relacji z klientami. Warunki zatrudnienia: - pełny etat - okres wdrożeniowy - umowa zlecenie na 2 miesiące, następnie umowa o pracę, - praca od poniedziałku do piątku: poniedziałek 9-16, wtorek-środa 8-16:30, czwartek-piątek: 8-16 - wynagrodzenie: podstawa + premia wynikowa, - oferujemy szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe. Benefity: - karta Multisport (dostęp do basenów, siłowni, saun, yogi na terenie całego kraju), - prywatna opieka medyczna (darmowy dostęp do 20 specjalistów i darmowych badań specjalistycznych), - rabaty dla pracowników na wysyłkę przesyłek kurierskich, - wyjazdy i spotkania integracyjne, - kinowe wtorki i owocowe środy. Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę poufności: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)) Informujemy, że z wybranymi kandydatami będziemy się kontaktować telefonicznie.

Pracownik działu sprzedaży Auto Partner S.A. filia Sosnowiec
Pracownik działu sprzedaży Auto Partner S.A. filia Sosnowiec
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Auto Partner S.A. jest istniejącym na rynku od 1993 r., dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. To ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, magazynem typu HUB zlokalizowanym w Pruszkowie oraz ponad 110 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, Holandii, Węgrzech, Belgii na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie. To co nas wyróżnia, to przede wszystkim ZAANGAŻOWANI LUDZIE, KTÓRZY TWORZĄ Auto Partner S.A. Dołącz do naszego zespołu, pracuj z nami! Kogo poszukujemy: osób potrafiących słuchać ludzi, lubiących uczyć się nowych rzeczy, potrafiących rozwiązywać problemy, z dużym entuzjazmem i zaangażowaniem, osób które lubią mieć wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia. Wymagania: znajomość budowy pojazdów oraz części samochodowych, umiejętność obsługi programów pakietu Office oraz programy do obsługi sprzedaży, bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność współpracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy pod presją czasu. Oferujemy: pracę w notowanej na giełdzie spółce o ugruntowanej pozycji na rynku, stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę, profesjonalne narzędzia pracy, możliwość zdobycia cennego doświadczenia, pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole, pakiet socjalny, zniżki pracownicze, wsparcie na każdym etapie wdrożenia do pracy. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. AUTO PARTNER S.A. z siedzibą w Bieruniu przy ul. Ekonomicznej 20 oświadcza, że jest Administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z trwającym procesem rekrutacyjnym. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego oraz wszelkich działań z nim związanych, w tym kontaktowania się z osobą, której dane dotyczą w związku realizacją procesu rekrutacyjnego, realizacji procesu oceny i wyboru kandydata do pracy, weryfikowania kwalifikacji kandydata (w postaci rozmów kwalifikacyjnych, testów, zadań itp.). Przysługujące uprawnienia: prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia (na warunkach określonych w art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (na warunkach określonych w art. 18 RODO), prawo do przenoszenia danych (na warunkach określonych w art. 20 RODO), prawo do sprzeciwu (na warunkach określonych w art. 21 RODO), prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem) oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie (https)://autopartner.com/klauzula-informacyjna-rekrutacja/.

Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży ,umawianie spotkań
Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży ,umawianie spotkań
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jobllegro dla swojego klienta szukamy pracowników : Opis wymagań Min. roczne doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telefonicznej obsługi klienta (sprzedaż, pozyskiwanie klienta, call-center, contact center) Znajomość podstawowych reguł ofertowania i negocjowania Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Otwartość na nowe wyzwania, pozytywne nastawienie i dobre zorganizowanie Opis stanowiska Telefoniczny kontakt z klientem: informowanie o produktach firmy, pozyskanie zainteresowania, umawianie spotkań dla handlowców na podległym rejonie Zarządzenia kalendarzem Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji Kontakt telefoniczny oparty na istniejącej bazie kontaktów Wsparcie handlowców w realizacji celów sprzedażowych Prowadzenie, uzupełnianie i uaktualnianie istniejącej bazy klientów Podane wynagrodzenie to podstawa ,dodatkowe premie .

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KONTRAHENTA
PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KONTRAHENTA
Sieradz 30+ kilka dni temu

Poznaj Nas! Jesteśmy producentem, importerem, dystrybutorem art. BHP dla branży spożywczej. Szczegółowe informacje o firmie znajdziesz na naszej stronie. W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy rekrutacje na stanowisko: PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Miejsce pracy: Kuśnie 41D Sieradz 98-200 ZAKRES OBOWIĄZKÓW - Bieżąca współpraca z Klientami firmy w zakresie poprawności przebiegu procesu realizacji zamówień (ERP) - Przygotowywanie dokumentacji handlowej w tym faktur sprzedażowych - Przygotowywanie regularnych raportów, analiz i zestawień - Ścisła współpraca z działem logistyki i produkcji - Wsparcie Działu Handlowego w kontaktach z klientem - Współpraca z Opiekunem Klienta WYMAGANIA -Wykształcenie wyższe: preferowane ekonomiczne - Mile widziana znajomość języka angielskiego - Doświadczenie w sprzedaży B2B - Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne - Nastawienie na cel - Umiejętność analitycznego myślenia - Bardzo dobra organizacja pracy własnej - Znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) - Mile widziana znajomość programu COMARCH OFERUJEMY Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Stabilne, długoterminowe zatrudnienie Ciekawą i pełną wyzwań pracę Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji Pakiet MultiSport dla Ciebie i twoich najbliższych Atrakcyjne warunki finansowe Niezbędne narzędzia pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w tytule wpisując imię, nazwisko oraz stanowisko. Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KONTRAHENTA przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)” Jeśli chcesz, aby twoje CV wzięło udział w kolejnych rekrutacjach, nie zapomnij również o klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)”