Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Rozwoju biznesu
Specjalista ds. Rozwoju biznesu
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Fabryka Magika Sp. z o.o. Sp. k. to ekspert w budowaniu dobrych relacji, zarówno we własnym zespole, jak i z partnerami w biznesie. Miano eksperta zawdzięczamy wiedzy i doświadczeniu jakie zdobyliśmy przez ponad 12 lat obsługi Klientów oraz pasji, z jaką wykonujemy naszą działalność. To wszystko przekłada się na najwyższą jakość świadczonych usług. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. rozwoju biznesuPodstawowe zadania na stanowisku pracy:- Przygotowywanie ofert zgodnie ze standardami firmy- Budowanie swojej bazy Klientów poprzez spotkania handlowe- Obsługa zapytań ofertowych- Budowanie długotrwałych relacji biznesowychMiejsce pracy:- Biuro firmy jest zlokalizowane w południowej części Krakowa (Podgórze), z dobrym połączeniem komunikacyjnym (autobus, tramwaj)- Praca wykonywana w pomieszczeniu biurowym oraz w terenie, z wykorzystaniem telefonu, samochodu firmowego, komputera, i Internetu,- Codzienny kontakt z Klientami, współpracownikami (niewielki zgrany zespół), grafikami, Działem Realizacji oraz bezpośrednim przełożonym.Od Kandydata oczekujemy umiejętności:- minimum 2 lata doświadczenia w branży reklamowej na stanowisku handlowym,- obsługi systemu MS Windows oraz programów MS Word/Excel,- szybkiego uczenia się,- prawo jazdy kat. B,- precyzyjnego komunikowania się za pomocą mowy i pisma.Co oferujemy:Szkolenia wprowadzające i podnoszące kwalifikacje,- Wsparcie przełożonego i współpracowników,- Umowę o pracę,- Atrakcyjne wynagrodzenie,- Różnorodność zadań,- Praca z TOPowymi markami i firmami.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z zaznaczeniem numeru referencyjnego SRB/2021/02.Aplikacja musi zawierać klauzulę:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
30+ kilka dni temu

Jesteś energiczny(a)?Lubisz nawiązywać kontakty z ludźmi?Zgłoś się do nas i rozwijaj z nami biznes w Polsce!Rozwijając z nami nowe oddziały firmy nauczysz się najwięcej! My oferujemy Ci szkolenia, wsparcie mentora i stabilne warunki pracy w hiszpańskiej firmie. Nasz Klient to międzynarodowy start-up typu quick-commerce założony w 2015 roku. Jest to usługa na żądanie, która kupuje, odbiera i dostarcza produkty zamówione za pośrednictwem aplikacji mobilnej.Specjalista ds. Rozwoju BiznesuOpis stanowiska: Bieżąca analiza rynku dedykowanego miasta i pozyskanie nowych Klientów (kontakt telefoniczny i e-mailowy z potencjalnymi klientami firmy: restauracje, kwiaciarnie, apteki, sklepy budowlane.) ;Komunikatywny język angielski ( B1+/B2) - codzienna komunikacja wewnątrz firmy;Obsługa on-boardingu nowego Klienta;Planowanie i realizacja rozmów sprzedażowych;Raportowanie wyników pracy;Dbanie o bardzo dobry wizerunek firmy. Wymagania: Min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (praca w handlu/w dziale obsługi Klienta/w call center/w dziale sprzedaży/ w pośrednictwie nieruchomości, umawianiu spotkań etc. );Bardzo dobry jęzk angielski ( min. B1+/B2)Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami;Zaangażowanie w powierzone zadania;Wysoka kultura osobista ;Umiejętność prowadzenia negocjacji na każdym poziomie biznesowym;Samodzielność i odpowiedzialność;Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć związania się z pracodawcą na długi czas.Gotowość do podróży służbowych; Oferujemy: Możliwość udziału w rozwijaniu nowych przedstawicielstw firmy w Polsce = szereg nowych projektów;Akcje firmy;Prywatna opieka medyczna;Ubezpieczenie na życie;Bony do restauracji;Szkolenia produktowe – intensywny program wdrożenia w planowane obowiązki;Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ;Interesującą pracę w międzynarodowym zespole ( firma ma swoje oddziały w kilku europejskich krajach);Praca zdalna

Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta - język chorwacki
Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta - język chorwacki
30+ kilka dni temu

Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/10593/a/3/specjalista-ds-posprzedazowej-obslugi-klienta-jezyk-chorwacki HomeGlobal to serwis wspierający karierę w branży sprzedaży telefonicznej. To miejsce, gdzie stawiamy na nowoczesne podejście do biznesu. Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń, aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i budujemy pozytywną atmosfer, która daje dużo motywacji do realizacji stawianych celów.Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta - język chorwacki Lokalizacja: Warszawa/współpraca zdalna Do Twoich obowiązków należeć będzie: posprzedażowa telefoniczna obsługa klienta,realizacja zagadnień reklamacyjnych,zarządzanie bazą danych,odpowiadanie na zapytania Klientów,utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta,promowanie produktów z branży Zdrowie i Uroda. Oczekujemy od Ciebie: znajomości języka chorwackiego umożliwiającej swobodną komunikację,efektywnej organizacji pracy,cierpliwości i rzetelności,sprawności działania w zmiennym środowisku oraz szybkiego reagowania na stresowe sytuacje,dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie obsługi Klienta lub dziale reklamacji. Oferujemy: elastyczne godziny realizacji zadań,atrakcyjne, stabilne warunki współpracy,premiowanie wyników jakościowych,możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o globalnym zasięgu,przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowej organizacji,możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy, Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/10593/a/3/specjalista-ds-posprzedazowej-obslugi-klienta-jezyk-chorwacki

Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta - język litewski
Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta - język litewski
30+ kilka dni temu

Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/10596/a/3/specjalista-ds-posprzedazowej-obslugi-klienta-jezyk-litewski HomeGlobal to serwis wspierający karierę w branży sprzedaży telefonicznej. To miejsce, gdzie stawiamy na nowoczesne podejście do biznesu. Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń, aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i budujemy pozytywną atmosfer, która daje dużo motywacji do realizacji stawianych celów. Do Twoich obowiązków należeć będzie: posprzedażowa telefoniczna obsługa klienta,realizacja zagadnień reklamacyjnych,zarządzanie bazą danych,odpowiadanie na zapytania Klientów,utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta,promowanie produktów z branży Zdrowie i Uroda. Oczekujemy od Ciebie: znajomości języka litewskiego umożliwiającej swobodną komunikację,efektywnej organizacji pracy,cierpliwości i rzetelności,sprawności działania w zmiennym środowisku oraz szybkiego reagowania na stresowe sytuacje,dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie obsługi Klienta lub dziale reklamacji. Oferujemy: elastyczne godziny realizacji zadań,atrakcyjna lokalizacja w centrum Warszawy,możliwość pracy zdalnej,atrakcyjne, stabilne warunki współpracy,premiowanie wyników jakościowych,możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o globalnym zasięgu,przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowej organizacji,możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy. Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/10596/a/3/specjalista-ds-posprzedazowej-obslugi-klienta-jezyk-litewski

Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta - język niemiecki
Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta - język niemiecki
30+ kilka dni temu

Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/11946/a/3/specjalista-ds-posprzedazowej-obslugi-klienta-jezyk-niemiecki HomeGlobal to serwis wspierający karierę w branży sprzedaży telefonicznej. To miejsce, gdzie stawiamy na nowoczesne podejście do biznesu. Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń, aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i budujemy pozytywną atmosferę, która daje dużo motywacji do realizacji stawianych celów. Do Twoich obowiązków należeć będzie: posprzedażowa telefoniczna obsługa klienta,realizacja zagadnień reklamacyjnych,zarządzanie bazą danych,odpowiadanie na zapytania Klientów,utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta,promowanie produktów z branży Zdrowie i Uroda. Oczekujemy od Ciebie: znajomości języka niemieckiego umożliwiającej swobodną komunikację,efektywnej organizacji pracy,cierpliwości i rzetelności,sprawności działania w zmiennym środowisku oraz szybkiego reagowania na stresowe sytuacje,dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie obsługi Klienta lub dziale reklamacji. Oferujemy: elastyczne godziny realizacji zadań,atrakcyjna lokalizacja w centrum Warszawy lub możliwość pracy zdalnej,atrakcyjne, stabilne warunki współpracy,premiowanie wyników jakościowych,możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o globalnym zasięgu,przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowej organizacji,możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy. Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: career.homeglobal.com/cp/j/11946/a/3/specjalista-ds-posprzedazowej-obslugi-klienta-jezyk-niemiecki

Specjalista ds. Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży (Praca zdalna)
Specjalista ds. Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży (Praca zdalna)
30+ kilka dni temu

Grupa LoVoDziała na rynku nowoczesnych technologi od ponat 15 lat.Tworzymy innowacyjne narzędzia i systemy informatyczne wspierające organizacje w rozwoju biznesu. Jesteśmy wiodącym dostawcą w zakresie technologii takich jak Internet of Things (IoT), Bussines Intelligence (BI), Bussines Proces Management (BPM). Obecnie w związku z dynamicznym rozwoje poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Telemarketingu i Wsparcia SprzedażyMiejsce pracy: praca zdalnaGłówne zadania aktywne poszukiwanie klientów dla innowacyjnych produktów software’owychstałe poszerzanie portfela klientów i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRMorganizacja spotkań dla działu sprzedaży aktywna współpraca z zespołem sprzedaży i marketingu systematyczność w planowaniu i realizacji zadańwysoka kultura osobista, dla której szacunek w relacjach z ludźmi jest wartością nadrzędną Nasze wymagania doświadczenia w pracy w telemarketingu lub telesprzedaży znajomość rynku oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem (BPM, ERP, CRM) będzie dużym dodatkowym atutemdobra znajomość narzędzi on-line i pakietu MS Officeinicjatywę oraz skuteczność w działaniupostawa ukierunkowana na osiąganie postawionych celów sprzedażowych i rozwój; samodzielność, samodyscyplinę i cierpliwośćekspansywność i odwaga Oferujemy praca w niepełnym wymiarze czasu z możliwością przekształcenia na pełen etatduże możliwości rozwoju osobistegoperspektywę awansu na stanowiska Menadżera Segmentu Sprzedażydowolną formę współpracy,praca zdalna stałe, comiesięczne wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych rezultatówZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Stosownie do postanowień art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w celu rekrutacyjnym przez LoVo Software z siedzibą w Warszawie.

Specjalista ds. Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży
Specjalista ds. Telemarketingu i Wsparcia Sprzedaży
Warszawa 30+ kilka dni temu

Grupa LoVo działa na rynku nowoczesnych technologii od ponad 15 lat. Tworzymy innowacyjne narzędzia i systemy informatyczne wspierające organizacje w rozwoju biznesu. Jesteśmy wiodącym dostawcą w zakresie technologii takich jak Internet of Things (IoT), Bussines Intelligence (BI), Bussines Proces Management (BPM).  Obecnie w związku z dynamicznym rozwoje poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Telemarketingu i Wsparcia SprzedażyMiejsce pracy: Praca zdalna  Główne zadaniaaktywne poszukiwanie klientów dla innowacyjnych produktów software’owychstałe poszerzanie portfela klientów i aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRMorganizacja spotkań dla działu sprzedażyaktywna współpraca z zespołem sprzedaży i marketingusystematyczność w planowaniu i realizacji zadańwysoka kultura osobista, dla której szacunek w relacjach z ludźmi jest wartością nadrzędną Nasze wymaganiadoświadczenia w pracy w telemarketingu lub telesprzedażyznajomość rynku oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem (BPM, ERP, CRM) będzie dużym dodatkowym atutemdobra znajomość narzędzi on-line i pakietu MS Officeinicjatywę oraz skuteczność w działaniupostawa ukierunkowana na osiąganie postawionych celów sprzedażowych i rozwój; samodzielność, samodyscyplinę i cierpliwośćekspansywność i odwagę Oferujemypraca w niepełnym wymiarze czasu z możliwością przekształcenia na pełen etatduże możliwości rozwoju osobistegoperspektywę awansu na stanowiska Menadżera Segmentu Sprzedażydowolną formę współpracy,praca zdalnastałe, comiesięczne wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych rezultatów Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Stosownie do postanowień art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w celu rekrutacyjnym przez LoVo Software z siedzibą w Warszawie. 

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu [PRACA ZDALNA]
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu [PRACA ZDALNA]
Kraków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy organizatorem wydarzeń branżowych, wyjazdów studyjnych oraz platform edukacyjnych poszukuje ambitnych osób do naszego zespołu. Pracujemy zdalnie i realizujemy projekty, które przetrwają każdą pandemię. Jeżeli lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz im pomoc w rozwoju biznesu dzięki naszym usługom – świetnie się odnajdziesz w naszym zespole.Profil Kandydata:⦿ Gotowość do podjęcia współpracy w oparciu o własną działalność gospodarczą (B2B)⦿ Silna motywacja do pracy, zorientowanie na sukces, kreatywność⦿ Samodzielne i aktywne podejście do powierzonych zadań⦿ Dobra organizacja pracy, samodyscyplina oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów⦿ Umiejętność planowania działań handlowych, bezpośredniego docierania do klientów i zarządzania relacjami z kluczowymi klientami⦿ Doświadczenie w sprzedaży (w tym sprzedaż produktów lub usług online )- będzie dodatkowym atutem⦿ Doświadczenie pracy w branży będzie dodatkowym atutem.⦿ Skuteczność w realizacji założonych planów⦿ Zorganizowane miejsce pracy (komputer / laptop, internet o szybkości co najmniej 2 Mb / s)⦿ Konieczność zarabiania co najmniej 4 000 zł miesięcznie, ambitne plany na najbliższe 6 miesięcy.OBOWIĄZKI:⦿ Pozyskiwanie Klientów na terenie Polski i nawiązywanie relacji handlowych w zakresie usług reklamowo-promocyjnych w ramach projektów realizowanych przez InConventus Group⦿ Kontakt z przedstawicielami wyższego szczebla - wyłącznie osoby decyzyjne (CEO, dyrektorzy)⦿ Sporządzanie i prezentowanie ofert handlowych⦿ Utrzymywanie kontaktów handlowych oraz trwałych relacji biznesowych⦿ Utrzymywanie klientów w systemie CRM⦿ Prowadzenie korespondencji biznesowej⦿ Połączenia za pomocą telefonii VoIP, online spotkania z klientami w MS Teams/Zoom/Skype/Google meet⦿ Tworzenie i realizowanie planów sprzedażowych oraz sporządzanie raportów z działań handlowych.⦿ Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów⦿ Aktywna interakcja z innymi działami firmy⦿ Codzienne raportowanie⦿ Ciągły rozwój i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji.OFERUJEMY:⦿ Możliwość realizacji zadań nie wychodząc z domu, z dowolnego miejsca na świecie, oraz w warunkach globalnego lockdown⦿ Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy⦿ Możliwość realizowania równolegle własnych pomysłów biznesowych⦿ Kompleksowy pakiet szkoleń przygotowujących do współpracy i realizacji celów⦿ Pracę w dynamicznym zespole, zorientowanym na realizację celów⦿ Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych zadań, w tym też telefonie VoIP i niezbędne programy⦿ Dobry grafik pracy;⦿ Szkolenie firmowe na etapie wdrażania, wsparcie od managera działu;⦿ Aktywnie się rozwijamy, więc jest realna szansa, szybkiego awansu (na starszego specjalistę oraz kierownika działu).Z kim nam nie po drodze:⦿ Jeśli NIE wiesz, jak samodzielnie zaplanować swój czas pracy, rozpraszają Cię media społecznościowe, sieci, programy telewizyjne i prace domowe - ta praca NIE jest dla Ciebie.⦿ Jeśli spodziewasz się, że otrzymasz pensję tylko za piękne oczy czy głos (nawet jeśli są piękne)Jeśli nasze warunki Ci odpowiadają ー przejdź do uzupełnienia formularzahttps://inconventus.com/pl/praca-zdalna-specjalista-ds-sprzedazy-i-marketingu/