Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Opis oferty pracyDyrektor Liceum Ogólnokształcącego nr XI ul. Spółdzielcza 2a podejmie współpracę z pielęgniarką szkolną od zaraz , telefon kontaktowy 71-798-68-94 wew.100.
Opis oferty pracyWalter-Fach-Kraft Personal GmbH lider rynku pracy. Jesteśmy podmiotem należącym do międzynarodowej grupy, wyspecjalizowanej w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych. Wybierz stabilne zatrudnienie, wybierz Walter-Fach-Kraft. Dołącz do naszego zespołu. Obecnie poszukujemy na stanowisko: OPERATOR PROGRAMISTA CNC (m/k) Miejsce pracy: Wrocław Oferta: • atrakcyjne wynagrodzenie • możliwość startu od zaraz • nowoczesne stanowisko wyposażone w niezbędne narzędzia pracy • zapewnione ubranie robocze zgodne z wymogami BHP • zatrudnienie w ramach umowy o pracę • praca na pełen etat • pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku Obowiązki: • obsługa oraz programowanie frezarek CNC 3 i 5 osiowych (m. in. KIMLA) • praca z materiałami: pianka, tworzywa sztuczne • weryfikacja zamówień, kontrola jakości, konserwacja maszyn i urządzeń Wymagania: • doświadczenie w obsłudze maszyn CNC • umiejętność programowania • znajomość rysunku technicznego Brzmi ciekawie? Nie czekaj, aplikuj już teraz i dołącz do grona zadowolonych fachowców! @ Tel. + 48 71 366 60 81 Twoje umiejętności są dla nas najważniejsze, dlatego nasza oferta jest dla wszystkich, bez względu na płeć. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Opis oferty pracyPoszukuję pracowników do pracy przy produkcji prefabrykatów(schody,balkony,sufity,ściany)Zakwaterowanie i dojazd do pracy gratis.Praca pod dachem.Więcej informacji pod numerem telefonu 603 - pokaż numer telefonu - OSTATNIE 2 MIEJSCA!!!
Opis oferty pracyTo oferujemy: stawka podstawowa: 30,50 zł brutto/h premia frekwencyjna: 200zł brutto premia jakościowa: do 825 zł brutto dodatek za pracę w sobotę w wysokości 150 zł/brutto + dzień wolny do odbioru/ wynagrodzenie za nadgodziny umowę o pracę tymczasową (płatny urlop, odprowadzane składki ZUS, ubezpieczenie chorobowe) możliwość przejścia bezpośrednio pod firmę pracę w dogodnej lokalizacji: dojazd komunikacją miejską (tramwaj linii: 1, 7, 15,) komfortowe warunki pracy: nowoczesny park maszynowy, kantyna, darmowa kawa/herbata/woda, swobodny dostęp do darmowego miejsca parkingowego opiekę konsultanta na miejscu, odzież ochronną, szkolenie wdrożeniowe ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna bezpłatne wsparcie psychologiczne oraz prawne dla pracownika oraz jego rodziny Twój zakres obowiązków: obsługa wózka typu milk run dostarczanie komponentów z magazynu na produkcję transport surowców i opakowań wewnątrz zakładu aktywny udział w rozwoju firmy, głównie w standardach: bezpieczeństwa, jakości, ochrony środowiska Nasze wymagania: gotowość do pracy w dynamicznym środowisku pracy - ok. 20 procesów gotowość do pracy w systemie III zmianowym oraz w nadgodzinach prawo jazdy kat. B lub uprawnienia UDT Mile widziane: doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej w obszarze logistyki i/lub transportu wewnętrznego doświadczenie w pracy ze skanerem
Twój zakres obowiązkówkoszenie trawyprzycinanie roślinplewienienasadzenia roślinzimą odśnieżanieNasze wymaganiachęć do pracy i naukimile widziane wykształcenie kierunkowe (lub w trakcie)mile widziane prawo jazdy kat. BTo oferujemypraca we Wrocławiu i okolicachpraca w tygodniu przeważnie w godzinach 08:00-16:00pomoc w pielęgnacji i zakładaniu ogrodówmożliwość nauki i rozwojupraca w niewielkiej firmie u stałych klientów
Opis oferty pracyFundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus II dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Asystent obsługi kas samoobsługowych (k/m) – praca dla OzN. Miejsce pracy: Wrocław, wiele lokalizacji Ze względu na misję fundacji oferta jest kierowana do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności. Zadania: • pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych; • obsługa klienta; • utrzymanie czystości w miejscu pracy; • ekspozycja towarów; Wymagania: • gotowość do pracy; • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; • odpowiedzialność, uczciwość oraz samodzielność; • wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym; • aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia; Nasz klient oferuje: • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę; • pracę w zgranym zespole; • wsparcie doświadczonej kadry kierowniczej; • niezbędne szkolenia; W ramach działań zaplanowanych w projekcie wszystkie osoby otrzymają wsparcie: w postaci zaplanowania kariery. Zapraszamy do aplikowania.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Miejsce pracy: Industrieweg, Zoeterwoude, Holandia. Do Twoich obowiązków będzie należało:Obsługa maszyn drukarskich (instalacji drukarskiej), w szczególności maszyn do sitodrukuDobór komponentów i ustawianie parametrów technologicznych na maszynie drukującejZapewnienie efektywnej pracy obsługiwanych maszyn, reagowanie na błędy i wprowadzanie korekt Nadzór i kontrola jakości produktów zgodnie z oczekiwanym standardemUtrzymywanie dyscypliny oraz porządku na stanowisku pracyOd Kandydatów oczekujemy:Gotowości do podjęcia stałej pracy na terenie HolandiiDyspozycyjności do pracy w systemie 2-zmianowym, od poniedziałku do piątkuZdobytego doświadczenia na podobnym stanowisku, w pracy przy maszynach drukarskichDbałości oraz zaangażowania w wykonywane obowiązkiKomunikatywnej znajomości języka angielskiego (nie wymagamy znajomości języka polskiego)Oferujemy:Stabilną i długoterminową współpracę, zawieraną bezpośrednio z naszym Klientem, który jest wiodącą firmą w Holandii zajmującą się tekstyliami i sitodrukiemPracę od poniedziałku do piątku, wolne weekendy Możliwość relokacji wraz z rodziną do Holandii – zapewnione wsparcie ze strony pracodawcyZapewnione zakwaterowanie na pierwsze 3 miesiąceWynagrodzenie w euro, zależne od doświadczenia (3000 - 3600 euro) Oferta dotyczy pracy stałej.
Praca ma charakter wielozadaniowy. Odbywa się na hali magazynowej, asortyment to głównie artykuły z branży oświetleniowej (kinkiety, lampy wiszące, stojące, oświetlenie ogrodowe) oraz zabawki.Praca odbywa się na hali w temperaturze pokojowej. Do dyspozycji pracowników jest kantyna.Szczegóły:pakowanie produktów przygotowanych zgodnie z zamówieniemetykietowaniepakowaniem towarów do wózkaproste prace porządkowe na magazynieAtuty pracy:stawka 13,50€ brutto/hdodatek dla kierowców – więcej informacji udzieli rekrutergrafik układany jest przez Klientakantynamożliwa praca w sobotysystem zmianowy (6:00-14:30 i 14:00-22:30)zakwaterowaniewsparcie polskojęzycznego koordynatora na terenie NiemiecDzięki polskiej umowie:odkładasz środki na emeryturę w Polscezachowujesz ciągłość ubezpieczenianie tracisz prawa do dodatków socjalnych i zasiłku dla bezrobotnychAgencja zatrudnienia – numer wpisu 5612 Informujemy, że w Contrain funkcjonuje procedura zgłaszania nieprawidłowości.Zapoznasz się z nią tutaj: stronie Contrain Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dz.U.UE.L.2016.119.1), informujemy, że:1. Współadministratorami Pana/Pani danych osobowych są Agencje Zatrudnienia; Contrain Group Spółka akcyjna ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź; Contrain Poland Sp. z o. o ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź oraz Contrain sp. z o.o., ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź; Contrain Global Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź. Możecie się Państwo z nami skontaktować pod adresem e-mail: kontakt(a)contrain.pl.2. Współadministratorzy powołali Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możecie się skontaktować pod adresem e-mail: iod(a)contrain.pl.3. Pana/Pani dane przetwarzane będą na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, oraz na podstawie: art. 221 k.p., przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie wydawania zezwolenia na pracę cudzoziemca oraz wpisu oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi do ewidencji oświadczeń oraz innymi aktami prawnymi wykonawczymi wydanymi na ich podstawie, a także art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a więc zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV lub w innych dokumentach, które Kandydat dostarczył pracodawcy, a które nie są wyraźnie wymagane przepisami prawa pracy. W odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody na przetwarzanie danych, Kandydat ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. i na podstawie aktów prawnych dotyczących zatrudniania cudzoziemców, w celu rekrutacji prowadzonych przez Współadministratorów. Informacje pozyskane na podstawie ustaw dotyczących zatrudniania cudzoziemców pozwolą na sprawdzenie możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.4. Pani/Pana dane mogą być ujawniane:a) kontrahentom współadministratora na rzecz którego prowadzona jest rekrutacja;b) upoważnionym instytucjom państwowym, gdy taki obowiązek wynika z obowiązujących przepisów prawa;c) operatorom pocztowym, firmom kurierskim – w związku z korespondencją z kandydatem;d) dostawcom zewnętrznych usług w szczególności usług informatycznych, takich jak hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych, poczty elektronicznej i komunikatorów cyfrowych;e) upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora lub współadministratora danych w zakresie niezbędnym do wykonania zleconych czynności,f) firmom świadczącym obsługę procesów biznesowych dla współadministratorów.5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji jak również 3 miesiące po jej zakończeniu. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez okres 24 miesięcy.6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych do innego administratora. Pani/Pana żądania mogą być kierowane na wyżej wymieniony adres e-mailowy, bądź mogą być składane osobiście w siedzibie Contrain Sp. z o.o. ul. 3-go Maja 14a w Łodzi.7. W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na dalsze przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. Dyspozycję cofnięcia zgody należy przesłać drogą elektroniczną na wskazany wyżej adres e-mail, albo złożyć ją bezpośrednio w siedzibie Contrain Sp. z o.o. ul. 3-go Maja 14a w Łodzi . W przypadku cofnięcia zgody, przetwarzanie danych dokonywane przed złożeniem oświadczenia, będzie w pełni legalne.8. Podanie danych osobowych w zakresie opisanym w art. 221 k.p. jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie jest dobrowolne, i stanowi warunek konieczny do wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Współadministratorów. Brak podania danych osobowych uniemożliwia wzięcie udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Współadministratorów.9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych.10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do krajów spoza obszaru UE oraz do organizacji międzynarodowych.11. Wobec Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), nie będą też one podlegały profilowaniu.
Dla naszego klienta w Bad Hersfeld (Niemcy) poszukujemy osoby na magazyn NestleZakres obowiązkówPakowanie, przepakowywanie produktow Nestle tj. Kawa, batony, kakaoSkladanie Display do kawyRozne prace magazynoweNasze wymaganiaPrawo jazdy oraz własny samochódoferujemyUmowa o pracę na warunkach niemieckichStawka 13,50€25 dni płatnego urlopu w rokuUbezpieczenie i gwarancje odprowadzania składekPomoc w załatwieniu wszelkich formalnościZakwaterowanie w pokojach 2-osobowych (koszt 250€/osoba)Zapraszam do kontaktu:KamilHR-ManagerBe4Work+49 (341) 989 918 82
Witam,poszukujemy osob na stanowisko Orderpicker (Komisjoner) do miejscowosci Halle, blisko granicy polski (około 270km granicy ze zgorzelcem)Start pracy mozliwy od zaraz. Kwatera znajduje sie w bliskiej odległosci od miejsca pracyPraca jako orderpicker na magazynie spozywczym (zbieranie zamówień na tablecie przy obsłudze wózka EPT typu Amaise)Język niemiecki nie jest wymagany.Mile widziane doswiadczenie w operowaniu wozków widlowychStawka podstawowa 13,80€Dodati do zmiany oraz premie wydajnościowe (100-500+ €)Praca rowniez dla parPraca 2 lub 1 zmianowa.WYMAGANE DOŚWIADCZENIE JAKO KOMISJONER NA MAGAZYNIE SPOZYWCZYMUmowa niemiecka z mozliwoscia pracy na staleWYMAGANE AUTO NA DOJAZD DO PRACY!Prosze o kontakt tylko od osob zdecydowanych na rozpoczecie pracyOsoby chetne do podjecia wspolpracy prosze o wyslanie CV z dopiskiem tytule PRACA KOMISJONOWANIE oraz o kontakt pod numerem:Praca polega na zbieraniu zamówień które dostaje się na tablecie przy użyciu wózka typu EPT(Amaise). Możliwa praca na jednym z trzech działów TROCKEN(Dział Suchy)/FRISCHE(Dział Zimny)/OBST(Dział Warzywa i owoce)+49 174 1544333 - JakubRozmowa odbywa sie jezyku polskim.Pozdrawiam serdecznieFirma TIM GMBH
OPISDla naszego Klienta poszukujemy osób do pracy na stanowisku:Ankieter telefoniczny placówek oświatowychPraca w 100% zdalna (z domu) po 7 godzin dziennie na własnym sprzęcie komputerowymDo Twoich zadań należeć będzie:wykonywanie połączeń telefonicznych do sekretariatów placówek oświatowych w celu przeprowadzenia krótkiego wywiadu telefonicznego z dyrektorem szkoły,budowanie pozytywnego wizerunku Klienta i zachowanie jak najwyższych standardów rozmów,raportowanie wyniku rozmowy w systemie (krótka ankieta związana z materiałami reklamowymi nt. ubezpieczeń jakie szkoła otrzymała tradycyjną pocztą).To praca dla Ciebie, jeśli:pracowałeś już wcześniej w call center lub jako ankieter i nie boisz się wyzwań,jesteś elokwentną i komunikatywną osobą, a dodatkowo uwielbiasz rozmowy telefoniczne – kampania jest krótka, ale intensywna (planujemy wykonywać ponad 120 połączeń dziennie na osobę w ciągu dwóch tygodni września)masz wakacje we wrześniu, które chcesz wykorzystać na zdobycie doświadczenia i zarobienie dodatkowych środków (min. 2000 zł brutto za 2 tygodnie pracy, możliwe premie)będziesz gotowy poświęcić 1 dzień na szkolenie on-line początkiem września,masz sprawny komputer i słuchawki (przewodowe lub bezprzewodowe), które możesz z nim połączyć,jesteś użytkownikiem sprawnego Internetu, który pozwoli Ci na pracę z domu,dysponujesz czasem wolnym przez 2 tygodnie po 7 godzin od pn.- pt. w przedziale godzin 8:00 – 16:00 (w weekend odpoczywamy)Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia ze stawką 29 zł brutto za godzinę (pamiętaj, jeśli masz mniej niż 26 lat i status ucznia/studenta kwota brutto = kwota „na rękę”)intensywną, dwutygodniową telefoniczną akcję wychodzącą do szkół,atrakcyjne premie dla najbardziej efektywnych ankieterów,możliwość udziału w kolejnych zleceniach.
*OFERTA PRACY DLA KIEROWCÓW Z AMAZON – DOŁĄCZ DO NAS I ZAINWESTUJ W SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ*Szukasz pracy, która łączy atrakcyjne wynagrodzenie z wygodą i wsparciem? Dołącz do zespołu Amazon i skorzystaj z wyjątkowych warunków oraz stałej opieki dyspozytora!CO OFERUJEMY:- Atrakcyjne wynagrodzenie: 14,50 €/h + dieta 14 € netto dziennie- Zarobki miesięczne: od 1900 do 2400 €- Komfortowe zakwaterowanie: Umeblowane pokoje za 450 € miesięcznie oraz pomoc w znalezieniu własnego mieszkania- Elastyczne godziny pracy: Od 32 do 40 godzin tygodniowo – idealnie dopasowane do Twojego stylu życia- Umowa: 6-miesięczna z możliwością przedłużenia oraz 3-miesięczny okres próbny – bez zbędnych zobowiązań- Zaliczki: Możliwość brania zaliczek – elastyczność w potrzebnych momentach- Rodzaj paczek: Lekkie paczki – 80% waży mniej niż 1 kg!- Współpraca: Bezpośrednio z niemiecką firmą – żadnych ukrytych kosztów- Komfort: Pojazdy dopasowane do Twojego komfortu, z możliwością wyboru auta, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom- Wsparcie: Stała opieka dyspozytora, który jest zawsze dostępny, aby pomóc i zapewnić Ci wsparcie na każdym etapie pracy- Dzień próbny: Możliwość odbycia dnia próbnego, aby zobaczyć, jak wygląda praca i sprawdzić, czy jest odpowiednia dla Ciebie :)-Szybki start: Możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy – proces wdrożenia jest dobrze przemyślany. Rozpoczynasz od dwóch dni szkoleniowych, które są płatne, następnie dwa dni praktyczne, również płatne. Po tym czasie startujesz z poziomu 1, a ilość paczek będzie stopniowo zwiększana do poziomu 4. Proces szkolenia jest dostosowany, aby umożliwić Ci płynne wdrożenie się w pracę, a same obowiązki nie są skomplikowane.BONUSY I ATUTY:- Praca oferuje liczne bonusy i dodatki! jak co tygodniowe 50€ Netto dla 5 najlepszych kierowców i wiele innych!- Możliwość rozwoju i awansu- Praca w zgranym zespole, z przyjazną atmosferąCO CIĘ CZEKA:- Dostarczanie paczek: Pojazdami Mercedes z logo Amazon- Dbanie o pojazd: Komfort jazdy i utrzymanie pojazdu w dobrym stanieCZEGO SZUKAMY:- Prawo jazdy kategorii B- Doświadczenie w prowadzeniu pojazdów- Punktualność i niezawodnośćLOKALIZACJA: Werder (Havel)DLACZEGO WARTO? Oferujemy dynamiczne środowisko pracy, zgrany zespół oraz możliwości rozwoju. Wiele par i grup znajomych już zdecydowało się na pracę u nas, ciesząc się wspólną atmosferą i codziennymi wyzwaniami.GOTOWY NA NOWE WYZWANIA? Skontaktuj się z nami już teraz pod adresem:Peoplepersonalservice et gmail.com lub Work et pps-job.comNie przegap okazji – dołącz do zespołu, który wie, jak połączyć pracę z przyjemnością!
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko Lider / supervisor logistyki. Praca na terenie magazynu logistycznego.Lokalizacja: Roeselare, OpglabbeekOFERTA:współpraca na podstawie polskiej umowy zlecenie z pełnymi składkami ZUS lub kontraktu b2b,stawka godzinowa uzależniona od wybranej formy współpracy: umowa zlecenie 19,00€ brutto/h, współpraca b2b 22,80€ netto/h,bezpłatne, w pełni wyposażone zakwaterowanie,zwrot kosztów dojazdu 0,21€/km,praca w systemie II-zmianowym,bezpłatny dostęp do platformy umożliwiającej zdalną naukę języków obcych,dostęp do aplikacji Exact People GO, umożliwiającej wgląd do przepracowanych godzin oraz wynagrodzenia,Exact Pay – wypłata na żądnie – możliwość wypłaty części wynagrodzenia przed ustalonym terminem wypłaty,możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego,ubezpieczenie NNW,rekrutacja przeprowadzana jest w 100% zdalnieZAKRES OBOWIĄZKÓW:zarządzanie i rozwój zespołu magazynowego, w tym nadzór, coaching oraz wsparcie liderów zespołów,zapewnienie efektywnej komunikacji w organizacji oraz utrzymanie standardów pracy zgodnie z wymogami bezpieczeństwa, jakości i kosztów,monitorowanie procesów operacyjnych, analiza wyników oraz podejmowanie działań korygujących,planowanie zasobów ludzkich i wydajności zespołu, w tym zarządzanie obciążeniem pracą i planowanie urlopów,doskonalenie procesów magazynowych poprzez identyfikowanie i eliminowanie nieefektywności oraz wdrażanie rozwiązań strukturalnych.NASZE OCZEKIWANIA:znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym,wykształcenie techniczne,umiejętności zarządzania zespołem,znajomość procesu zatwierdzania części do produkcji seryjnej PPAP,znajomość narzędzi jakościowych (8D),uprawnienia do obsługi wózków widłowych,motywacja do działania oraz samodzielność w realizacji powierzonych zadań,dobra organizacja pracy własnej oraz podległego personelu,wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,prawo jazdy kat. B oraz własny samochód – mile widziane.
Dear All,We are recruiting experienced courriers for DPD in Germany (cat. b). The DPD Depot is located in Salzgitter, and our company offices are located in Hildesheim. The tours are in and around the areas of Springe, Bad Munder and Hameln. We provide accommodation in a single occupancy room for 350 euros per month. We also provide official registration in Germany. For any inquiries or support, managers will be at your disposal. You will work either from Monday to Friday or from Tuesday to Saturday. 6 day work week available for an increased salary.We have a fleet of MAN TGE delivery vehicles. The employment will be under an employment contract for an indefinite period directly with German Company. The salary at start is 2000 Euro Net. The salary can increase up to 2500 Euro netto. Parcel weight ranges from a few grams up to 30 kg. Interested candidates please send CV via the OLX platform.Start date is flexible.We will contact all qualified candidates.Thank you for your interest.Szanowni Państwo,Zapraszamy serdecznie osoby zainteresowane pracą jako Kurier DPD. Nasza Baza/Depot DPD zlokalizowana jest w miejscowości Salzgitter. Teren pracy obejmuje następujące miasta: Springe, Bad Munder i Hameln. Praca w systemie od poniedziałku do piątku, oraz od wtorku do soboty. Istnieje również możliwość pracy 6 dni w tygodniu za dodatkowe wynagrodzenie. Posiadamy nową flotę samochodów dostawczych marki MAN TGE. Zapewniamy zakwaterowanie(jak i meldunek), oraz wszelką pomoc kierowników przy wszelkich problemach.Umowa zawarta zostaje na czas nieokreślony.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony bezpośrednio z firmą Firmą Niemiecką.Płaca: na początek 2000 Euro Netto. Dla osób, które są doświadczone w takiej pracy płaca może wzrosnąć do 2500 Euro Netto, Zatrudniamy doświadczonych kierowców, którzy są w stanie doręczać 95% adresów. Waga paczek waha się między kilka gramów do maksymalnie 30 kg,Proszę zainteresowane osoby o przesłanie swojego CV poprzez platformę OLX.5Skontaktujemy się z wybranymi osobami.Dziękuję za Państwa zainteresowanie.
Firma APE SERVICE obecnie poszukuje pracowników:GLAZURNIK DO ŁAZIENEK Miejsce pracy: HOLANDIAPRACOWNIKOM OFERUJEMY:Pracę w zgranym zespolewysokie zarobki zależne od umiejętności od 26 do 34 euro/h,praca od 8 do 10h dziennie,legalną pracę,wynagrodzenie płatne co tydzień pomoc polskojęzycznego koordynatorazakwaterowanie w bardzo dobrych warunkach,pracę od zaraz!Pomoc w wyrobieniu numeru Soficiągłość kontraktów.WYMAGANIA:doświadczenie w kafelkowaniuznajomość zasad bhp w pracy,umiejętność organizacji pracy oraz punktualność,prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce lub Holandii,prawo jazdy kat. B,własny samochódPodstawy jezyka angielskiego lub holenderskiego
Dzień dobrySzukamy samodzielnych dekarzy na dachy płaskie. Musisz mieć pojęcie o obróbkach, folii, grzaniu papy. Przez pierwsze dni kierownik obserwuje czy dobrze robicie robotę, potem jako brygada pracujecie samodzielnie.Niemcy, okolice INGOLSTADT, NORYMBERGAObecnie koniecznie z AUTEM, zwracamy miesięcznie 100E na paliwoPraca przez cały rok, nawet jak tu będzie koniec przenosimy w inne miejsceMieszkanie zapewnioneStawka 19e NETTO.Duża ilość godzin, w ostatnim tygodniu zrobili 66h, ale zwykle 50-56 godzin.Również bez języka!Kontakt 7.2.5...4.5.3...2.3.3
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Dla naszego klienta zlokalizowanego w Mirkowie, szukamy pracowników do kompletacji zamówień na magazynie z suplementami diety. Miejsce pracy: Mirków k. Wrocławia Zadania:Skanowanie, kompletowanie, pakowanie towaruPraca ze skaneremUdział w inwentaryzacjachUtrzymywanie porządku na magazynieWymagania:Dyspozycyjność do pracy w niepełnym wymiarze godzin – praca dorywcza Gotowość do pracy od zaraz (nie oczekujemy dostępności we wszystkie dni)Oferta:Zatrudnienie na podstawie umowy-zleceniaMiejsce pracy: Mirków k. WrocławiaStawka podstawowa: 29,37 zł brutto/hPraca w zmianach do wyboru: w tygodniu I, II lub III zmiana (6-14,14-22, 22-6), w soboty i niedziele 2 zmianyDojazd pracowniczy gwarantowany (Wzgórze Partyzantów, Pl. Bema, Hallera, Dworzec Główny, CH Korona)Praca w przyjaznej atmosferze i zgranym zespolePłatne szkolenie wstępne (2 dni)Zatrudnienie na podstawie umowy-zlecenia w okresie BLACK FRIDAY 25.09-06.10 z możliwością podjęcia pracy od zaraz Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Poszukujemy osoby do sprzątania w Pubie na Placu Solnym w określonych dniach i godzinach:Poniedziałek od 16 do 19Piątek od 14 do 18Sobota od 16 do 19,również poszukujemy osoby do pracy w godzinach nocnych piątek od godziny 23 do 5, sobota od 23 do 5 rano.Godziny mogą się zmienić.Obowiązki:Utrzymanie czystościSprzątanie pomieszczeń i toaletMycie okien i inne prace porządkowe.Utrzymanie czystości na klatce schodowejWymagania:Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.Umiejętność organizacji czasu pracy.Niekaralność.Motywacja do pracy, uczciwość i wysoka kultura osobista.
Praca w poniedziałek od 16 do 19piątek od 14 do 17sobota od 15 do 18Również szukamy osoby na pracę w nocy w piątek i sobotę w godzinach 22-4Obowiązki:Utrzymanie czystości na terenie pubuSprzątanie toaletMycie okienWymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane).Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.Umiejętność organizacji czasu pracy.Motywacja do pracy, uczciwość i wysoka kultura osobista.
Firma VACO PURE poszukuje pracownika do sprzątania szkoły przy ul. Głubczyckiej, okolice ulicy Krakowskiej.Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 20:00 lub 17:00 do 21:00.Do zadań należy;sprzątanie sal lekcyjnychsprzątanie toaletmaszynowe mycie posadzek na korytarzachOferujemy stawkę 28,50 zł brutto na godzinę plus premię za frekwencję w kwocie 200 zł brutto miesięcznie. Mile widziane osoby z orzeczeniem lub studenci.
Zakres zadań:Obserwacja sali sprzedażyZapobieganie stratom towarowymObsługa systemu CCTV Wymagania:DyspozycyjnośćSpostrzegawczośćObsługa komputera w stopniu podstawowym Oferujemy:Wynagrodzenie 32,45 zł/h bruttoZatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieWymiar czasu pracy: pełen etat
Opis oferty pracyWalter-Fach-Kraft Personal GmbH lider rynku pracy. Jesteśmy podmiotem należącym do międzynarodowej grupy, wyspecjalizowanej w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych. Wybierz stabilne zatrudnienie, wybierz Walter-Fach-Kraft. Dołącz do naszego zespołu. Obecnie poszukujemy na stanowisko: Telefoniczny doradca klienta e-commerce z jęz. niemieckim (m / k) Miejsce pracy: Wrocław Oferujemy: • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin • atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie • swobodną i przyjazną atmosferę w młodym zespole • niezbędne do pracy innowacyjne narzędzia • pracę w nowoczesnym salonie meblowym • płatne nadgodziny, urlopy i premie Obowiązki: • przyjmowanie i obsługa zamówień internetowych • utrzymywanie dobrych relacji z klientami Wymagania: • biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny) • wysokie umiejętności interpersonalne Jeśli interesujesz się nowoczesnym designem, a wnętrza to twoja pasja - nie czekaj, aplikuj już teraz i dołącz do naszego zespołu! @ Tel. + 48 71 366 60 81 Twoje umiejętności są dla nas najważniejsze, dlatego nasza oferta jest dla wszystkich, bez względu na płeć. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Zatrudnimy do DELIKATESÓW na stanowisko:magazyniersprzedawca na stoisku mięsno - piekarniczymkasjer - sprzedawca Osoby tylko z doświadczeniem w SKLEPACH SPOŻYWCZYCH ...MIEJSCE PRACY: DELIKATESY INTER-MIX S.C. DARIUSZ GOLEC I ANNA JOKSULICA POPOWICKA 28 54-237 WROCŁAWPraca w systemie dwuzmianowym 6.00-14.00/14.00-22.00Mile widziani są również uczniowie/studenciOD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY: - CHĘCI DO PRACY - POZYTYWNEJ ENERGII - UCZCIWOŚCI - DYSPOZYCYJNOŚCI - AKTUALNEJ KSIĄŻECZKI SANEPIDOWSKIEJZE SWOJEJ STRONY OFERUJEMY: - STABILNE ZATRUDNIENIE (UMOWA O PRACĘ) - MIŁĄ, RODZINNĄ ATMOSFERĘ - ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELĘ TELEFONICZNIE LUB OSOBIŚCIE NA MIEJSCU. TELEFON: 71 792 39 60 LUB 60*****33
Firma " Społem" Spółdzielnia Hurtowo - Detaliczna " Tęcza" z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Tęczowej 65, poszukuje pracownika na stanowisko: INFORMATYK - PROGRAMISTA do pracy w siedzibie Spółdzielni. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • obsługa informatyczna Spółdzielni, w tym zarządzanie dostępami i uprawnieniami, • administracja aplikacjami IT, m.in.: bieżące wsparcie, analiza potrzeb, konfiguracja i przeprowadzanie aktualizacji systemów na potrzeby wewnętrzne,• utrzymywanie istniejącej infrastruktury i wdrożeń, zapewnienie ciągłości działania, • wsparcie pracowników w zakresie obsługi programów ENOVA365, PSI, KUCHARSCY, EOD i inne. WYMAGANIA: • wykształcenie wyższe, • 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, • bardzo dobra znajomość systemu Microsoft Windows, • mile widziana znajomość języka programowania RUBY, • mile widziana znajomość programów KUCHARSCY, PSI, ENOVA365, • znajomość zagadnień z zakresu sieci komputerowych na poziomie umożliwiającym analizę, wykrywanie i naprawę usterek, modernizację oraz wykonywanie prostych projektów sieci IT, • znajomość zagadnień dot. podpisu elektronicznego (instalacja, obsługa, aktualizacja certyfikatów), • umiejętność diagnozowania podstawowych usterek sprzętu elektronicznego (komputery, drukarki itp.) • energiczna i przyjazna osobowość, • sumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, • prawo jazdy kategorii B,• umiejętność pracy w grupie. OFERUJEMY: • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • stabilne warunki zatrudnienia, • przyjazną atmosferę w pracy, • pakiet prywatnej opieki medycznej, • pakiet socjalny, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i karty Multisport. Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby (mile widziany student lub osoba ucząca się) do prac magazynowych w sklepie internetowym.*Ważne:* Nie jest to praca dorywcza – interesują nas osoby chętne do długotrwałej współpracy (nie tylko na okres wakacji). Praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do pełnego etatu w przyszłości.*Zakres obowiązków:*- Realizacja zamówień, przygotowywanie towaru do wysyłki- Przygotowanie i pakowanie paczek- Przyjmowanie towaru do magazynu- Inne prace magazynowe związane z działalnością sklepu*Wymagania:*- Komunikatywność- Dobra organizacja pracy- Podstawowa znajomość aplikacji biurowych- Dokładność i sumienność- Punktualność*Oferujemy:*- Pracę w przyjaznej atmosferze w młodym zespole- Zatrudnienie na umowę zlecenie- Wynagrodzenie początkowe: 3300 zł netto/etat- Praca według grafiku: 1 dzień pracy – 1 dzień wolny. Czas pracy wynosi od 4 do 8 godzin dziennie, w zależności od obciążenia sklepu. Po wykonaniu wszystkich zadań pracownik może zakończyć pracę wcześniej.- Możliwość ustalenia elastycznego grafiku, np. praca codziennie po 4 godziny.- Jesteśmy otwarci na negocjacje warunków i tworzenie komfortowego środowiska pracy.
O NASJesteśmy polską marką odzieżową, która od 6 lat rozwija się i działa w sercu Wrocławia. Naszą filozofią jest świadome tworzenie mody. Stawiamy na zrównoważoną produkcję, szyjąc ubrania we własnej szwalni z dbałością o minimalizowanie odpadów. Każdy projekt powstaje w naszej wrocławskiej pracowni z najwyższej jakości jedwabiu.Twój zakres obowiązkówobsługa i pakowanie zamówień internetowych obsługa zwrotów i reklamacjiodbieranie połączeń przychodzących i odpowiadanie mailowe na pytania klientów (np. dotyczące wysyłek czy asortymentu),dbanie o pozytywny wizerunek firmy - poprzez fachową i kompleksową obsługę klienta.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Rejtana.Co oferujemy?Pracę w rozpoznawalnej polskiej marce odzieżowejPracę stacjonarną w jednym z najładniejszych biurze w sercu WrocławiaZatrudnienie w oparciu o umowę: zlecenie/umowę B2BSprzęt służbowy marki ApplePracę w elastycznych godzinach z gwarancją otrzymania terminowo wynagrodzenia,Bardzo dobre warunki pracy,Wygodne i dobrze wyposażone stanowisko pracy,Zniżki na produkty markiWsparcie - otrzymasz przeszkolenie niezbędne do wykonywania pracy na tym stanowisku,Nasze wymaganiadoświadczenie w obsłudze klienta w branży odzieżowejdobra organizacja pracy,Poczucie estetyki, dbałość o detalepozytywne nastawienie do pracy z ludźmi,Komunikatywność,Dyspozycyjność od pn. do pt. Przestrzeganie procedur i zaangażowanie w pracę,odporność na stres i wysoka kultura osobista w kontaktach z klientami.Umiejętność działania pod presją czasu. (w okresie sezonowym listopad-styczeń bardzo duża ilość zamówień)Mile widzianeznajomość dowolnego oprogramowania sklepu internetowego.zainteresowanie modą i branżą fashionZnajomość branży e-commerce będzie dodatkowym atutem.status studentaOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV, klikając w przycisk aplikowania. Z wybranymi osobami skontaktuję się e-mailowo w celu rekrutacji. Prosimy o zawarcie w CV Klauzuli:1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SO FLUFFY Sylwia Cygan z siedzibą ul. Krupnicza, nr 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8992624623) w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym.2. OPCJONALNIE: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SO FLUFFY Sylwia Cygan z siedzibą ul. Krupnicza, nr 2-4, 50-075 Wrocław (NIP: 8992624623) również na potrzeby przyszłych rekrutacji.RODO: Informujemy, że Administratorem danych jest SO FLUFFY Sylwia Cygan z siedzibą ul. Krupnicza 2-4, 50-075, we Wrocławiu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Opis oferty pracyWitam. Szukam pomocnika ogólnobudowlanego. Stawka 30zł/h Miejsce pracy : Wrocław-Fabryczna Tel 513 - pokaż numer telefonu -
Opis oferty pracyWitam. Poszukujemy Tynkarzy /Ekip tynkarskich na pełny etat. Wykonujemy tynki zarówno na małych jak i wielorodzinnych inwestycjach (Bloki, szeregówki) . Używamy maszyn PFT G4 / G5 oraz silomatów PFT . oczywiscie dodajemy komplet narzędzi . Wykonujemy wyłącznie tynki gipsowe . Praca na cały rok z zimowymi grzanymi budowami włącznie... interesuje nas tylko dłuższa współpraca. Możliwość również współpracy na bazie podwykonawstwa Zapraszamy do współpracy ! Pozdrawiam RED-BUD Invest Sp. z o.o. www.red-bud.pl +48 697~174~999 +48 530~855~396
invenio QD jest częścią międzynarodowej firmy inżynierskiej mającej swoje oddziały w Europie, Ameryce i Australii.Nasza firma zajmuje się usługami z zakresu kontroli jakości i napraw części samochodowych, inżynierią mechaniki i procesów wytwórczych oraz szkoleniami. Numer agencji zatrudnienia: 17728Obecnie, na potrzeby naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:Referent ds. księgowościMiejsce pracy: Wrocław Do Twoich zadań należeć będzie:Pomoc w codziennych zadaniach działu: tworzenie, modyfikowanie, likwidacja środków trwałychPrzygotowywanie raportów dotyczących rozliczenia ksiąg środków trwałychPomoc w przygotowaniu danych dla audytorówWsparcie przy zamykaniu miesiącaPomoc w przygotowaniu danych niezbędnych do raportu kwartalnegoKontakt z inżynierami, analiza i potwierdzanie danych Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowym środowiskuProgram wdrożeniowy, szkolenia oraz wsparcie doświadczonych pracownikówMożliwość pracy zdalnejDofinansowanie do posiłków (karta lunchowa do wykorzystania we wszystkich punktach gastronomicznych)Możliwość dofinansowania do karnetu sportowegoDostęp do platformy e-learningowej eTutor (możliwość nauki i podniesienia poziomu języka obcego)Elastyczne godziny pracyPremie świąteczneWydarzenia integracyjne/sportowe/charytatywneWymagania:Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki – preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomiaKomunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)Doświadczenie w dziale księgowości, również staże/praktyki (szczególnie zakres środków trwałych) – mile widzianeObsługa pakietu MS Office ( w szczególności MS EXCEL)Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku (pełen etat)Wysoka umiejętność komunikacji i pracy zespołowejBardzo dobra organizacja czasu pracyKonieczność pracy stacjonarnej 2 dni w miesiącu w biurze we WrocławiuZapraszamy do aplikowania!Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej firmie, wejdź na: invenio.pl/grupa-invenio/Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Spełniając obowiązek prawny w zakresie danych osobowych informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest invenio QD sp. z o.o. z siedzibą w Tychach przy ul. Fabrycznej 2, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000 353 362 (dalej zwaną także jako „Administrator”).Pełna treść obowiązku informacyjnego została zamieszczona pod adresem:invenio.pl/wp-content/uploads/2022/10/INFORMACJA-W-PRZEDMIOCIE-OCHRONY-DANYCH-OSOBOWYCH-invenio-QD.pdf
Poszukuję pracownika na stanowisko: pomocnik stolarzaOferuję pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 - 16/17/18- w zależności od ilości zleceń i zapotrzebowania.Poszukuję osoby ze zdolnościami manualnymi, punktualne, sumienne, chętne do pracy fizycznej oraz mające zmysł majsterkowicza.Zależy mi na osobach bez nałogów oraz posiadających prawo jazdy kat. BPraca przy składaniu i montażu mebli na wymiar na warsztacie i u Klienta - meble kuchenne, szafy z drzwiami przesuwnymi, garderoby i inne.Stawka godzinowa uzależniona jest od umiejętności: 22 - 30 zł na rękę (netto). Forma zatrudnienia- UMOWA ZLECENIE.Mogę nauczyć zawodu od podstaw.Rozliczenia tylko miesięczne, brak tygodniówek. Wysokość miesięcznej pensji zależna od stopnia samodzielności i zaangażowania.Miejsce pracy: Wrocław - dzielnica Zakrzów, wylot z Wrocławia- dobry dojazd autobusami.Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV lub kontakt telefoniczny.
Witam, zatrudnię pracownika ogólnobudowlanego, mile widziany z doświadczeniem tynkarskim. Praca w delegacji, Szklarska Poręba. Dojazd z Wrocławia, jedzenie i spanie za darmo. Podstawa 6000zł (miesięcznie), wynagrodzenie co piątek.
Szanowni Państwo,Poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko Kierownika / Inżyniera działu serwisu elektrycznego i teletechnicznego. Obowiązki:Przygotowanie i organizacja pracy.Opracowanie harmonogramów prac.Zarządzanie kontrola nadzór pracy podległych pracowników.Przygotowywanie obmiarów, ofert handlowych, kalkulacji, kosztorysów. (wraz z wsparciem ze strony działu kosztorysowego naszej firmy)Współpraca z inwestorami i zlecającymi bezpośredni kontakt.Nadzorowanie procesów realizacji raportowanie.Współpraca z biurem firmy działem zakupów i działem kosztorysowym.Wymagania:Doświadczenie w branży elektrycznej i zarządzaniu zespołem pracowników/technikówWykształcenie średnie /wyższeDoświadczenie w koordynacji zleceń/zgłoszeń serwisowychDoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuUmiejętność czytania i analizy dokumentacji technicznejZnajomość procesu budowlanegoUmiejętność kosztorysowania i ofertowania prac technicznychUmiejętność prowadzenia dokumentacji związanej z przeprowadzanymi pracamiUmiejętność pracy w zespole i elastyczność.Znajomość programów MS OFFICE, EXEL, WORD .Wysoka umiejętność organizacji pracy własnej i kultury osobistejŁatwość z nawiązywaniem kontaktów oraz swoboda w prowadzeniu rozmów, umiejętności negocjacyjnePunktualność i sumiennośćOpanowanie, podzielna uwagaOdporność na działanie pod presją czasu.Prawo jazdy kat. B.Oferujemy:Praca na terenie WrocławiaPracę od poniedziałku do piątkuAuto służboweTelefon, komputerMożliwość rozwoju – poszerzenie wiedzy, kursy i szkoleniaPracę w stabilnej firmiePrzyjazną atmosferę bazującą na szacunku i współpracyMożliwość dołączenia do programu MultisportWynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę w wysokości zależnej od posiadanego doświadczeniaPremie za realizacje planów obrotowychProszę o dodanie w CV odpowiedniej klauzuli dotyczącej rekrutacji:" 1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Hubag Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Długopolskiej 26 w celu realizacji procesu rekrutacji.2. Wyrażona przeze mnie zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie.3. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.4. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących mi prawach w związku z udostępnieniem przeze mnie mich danych osobowych.Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Hubag Sp. z o.o. z siedziba we Wrocławiu przy ul. Długopolskiej 26 w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych."Administratorem danych jest Hubag Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Długopolska 26. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan możliwość wglądu do swoich danych oraz prawo do ich aktualizowania lub usunięcia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenie procesu rekrutacji lub w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach przyszłych rekrutacji do momentu zakończenia przez Hubag Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Długopolska 26 procesu rekrutacji na inne stanowiska.
Zatrudnię montera stolarki aluminowo szklanej(okolice Wrocławia) : montaż okien, fasady, ogrody zimowe, galerie, baseny. Mile widziane doświadczenie, ale też chętnie zatrudnię osobę do przeszkolenia. Atrakcyjne wynagrodzenie i praca w fajnym kilku osobowym zespole. Możliwość współpracy na stałe. Zapraszam do kontaktu 50*****00
OPISFirma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych:samodzielnych murarzyzbrojarzycieśli szalunkowychPraca w Warszawie i okolicy. Atrakcyjne wynagrodzenie!Zaliczki wypłacane co tydzień, a pełne rozliczenie raz w miesiącu.Oferujemy:prywatną opiekę medycznąubezpieczeniePraca od zaraz.Więcej informacji udzielę telefonicznie - 69*******51Будівельна компанія найме для будівництва одноквартирних будинків:муляри - кладка стінвиготовлення арматуритесляр опалубкиРобота у Wroclaw та околицях. Приваблива зарплата!Аванси виплачуються щотижня та повна оплата один раз на місяць.Ми пропонуємо:приватна медична допомогастрахуванняПрацюйте негайно.Більш детальну інформацію надам по телефону - 69*******51
Przyjmę do pracy,POMOCNIKA DEKARZA,z doświadczeniem;-dachy ceramiczne,papowe,podbitki itd.-niska zabudowa-praca na terenie Wrocławia i okolic.-Muchobór Wielki ul Gagarina-rozliczenie tygodniowe.kontakt tylko telefoniczny 60*****27
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010 Koordynator z językiem ukraińskim . . Oferujemy: • pracę u światowego lidera branży rozwiązań rekrutacyjnych, • zatrudnienie na umowę zlecenie, • wynagrodzenie zasadnicze + premia, • niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, auto służbowe. Zadania: • obsługa pracowników tymczasowych poprzez kontakt telefoniczny i osobisty (dyżury pracownicze), • prowadzenie i segregowanie dokumentacji pracowniczej, • rozliczanie ewidencji czasu pracy, • pomoc w uzyskaniu zakwaterowania. Wymagania: • dobra znajomość języka polskiego i ukraińskiego, • dobra znajomość obsługi komputera - MS Office, • prawo jazdy kat. B, • gotowość do wyjazdów służbowych w godzinach pracy, • wysoka kultura osobista i sumienność w wykonywaniu obowiązków. Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
APOLO Staffing Agency to dynamicznie rozwijająca się firma, specjalizująca się w usługach HR, z naciskiem na ekspresowe dostarczanie pracowników ze Wschodu. Oferujemy kompleksowe rozwiązania pracy tymczasowej i leasingu pracowniczego. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej: APOLO Staffing Agency (wystarczy wpisać w wyszukiwarkę).Co oferujemy:Stabilne wynagrodzenie z premiami zależnymi od wyników.Prywatną opiekę medyczną.Narzędzia pracy: samochód, laptop i telefon komórkowy.Tematyczne imprezy firmowe, które budują dobrą atmosferę w zespole.Szkolenia wstępne oraz wsparcie pracowników.Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.Twój zakres obowiązków:Wspieranie pracowników przed rozpoczęciem pracy (zakwaterowanie, wydawanie odzieży roboczej).Obsługa pracowników tymczasowych w trakcie zatrudnienia.Rozwiązywanie problemów i budowanie trwałych relacji między Klientem a Pracownikiem.Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i utrzymywanie relacji z klientami.Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących powierzonych procesów.Czego oczekujemy:Biegłej znajomości języka ukraińskiego lub rosyjskiego oraz dobrej znajomości języka polskiego.Prawa jazdy kat. B (warunek konieczny).Doskonałych umiejętności organizacyjnych oraz zdolności do pracy w zespole.Gotowości do rozwiązywania niestandardowych sytuacji.Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Proces rekrutacji:Przegląd Twojego CV.Krótka rozmowa telefoniczna.Online interview z działem HR i spotkanie z przyszłym przełożonym.Informacja zwrotna niezależnie od wyniku.Gotowi na zmiany? Dołączcie do nas i rozwijajcie się w dynamicznym zespole!Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie swojego CV wraz z aktualną klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) w załączniku.
Czym się zajmujemy?Wspomaganiem firm z sektora MŚP oraz realizacją projektów unijnych, szkoleniowych, marketingowych i prospołecznych. Fundacja Homo Perfectus zatrudni nowego członka załogi! Szukamy właśnie Ciebie, jeśli jesteś samodzielna/y, odpowiedzialna/y, potrafisz sam/a organizować sobie czas pracy i "ogarniać rzeczywistość biurową". Czujesz się jak ryba w wodzie w wielozadaniowości, byciu w kilku miejscach na raz, porządkowaniu i utrzymywaniu porządku, domykaniu otwartych spraw. Dodatkowo jeśli, wyszukiwanie informacji w Internecie jest dla Ciebie jak oddychanie, … a marudzenie jest Ci kompletnie obce... to serdecznie zapraszamy!Nasze wymagania - czego oczekujemy:Umiejętności bardzo dobrej organizacji pracyRozwiązywania różnorodnych problemów dnia codziennegoEnergii, dokładności i skrupulatnościSamodzielnego myślenia, jednak bez oderwania od zespołu i potrzeb organizacjiZnajomości obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowychWysokiej kultury osobistejOtwartości i umiejętności klarownego wypowiadania sięUmiejętnego formułowania wypowiedzi pisemnych zarówno w pismach oficjalnych jak i korespondencji mailowejElastyczności w wypełnianiu zadań, w tym wielotematycznościWłasnej inicjatywy oraz pomysłowościWykształcenia wyższegoZnajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w mowie i piśmieZakres obowiązków:Jako asystent/ka będziesz wsparciem dla naszego zespołu w jego codziennych obowiązkach. W skrócie, Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:Bieżąca obsługa poczty firmowej (tradycyjnej i elektronicznej)Przygotowywanie dokumentacji, dbanie o porządek w dokumentachZapewnianie efektywnego przepływu informacji i dokumentów w biurzeMonitorowanie prowadzonych projektówWypełnianie i uzupełnianie platformy CRM/PMUdział w spotkaniach (z Klientami także), sporządzanie notatek, konstruowanie briefówAktualizacja danych prowadzonych projektówWsparcie administracyjne związane z codziennym funkcjonowaniem biuraDbanie o zaopatrzenie i dostępność materiałów biurowych oraz spożywczychZe swojej strony obiecujemy Ci:możliwość pracy ze zróżnicowanymi projektami i zdobycia doświadczenia zawodowegoduży zakres samodzielności przy realizacji zadańdostęp do nowoczesnych narzędzi IT w pracyniezbędne narzędzia oraz wyposażenie do pracy możliwość rozwoju oraz dodatkowych szkoleń elastyczne godziny pracy oraz możliwość częściowej pracy zdalnejpracę w przyjaznej atmosferze oraz pyszną kawę :)Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu, tylko z wybranymi Kandydatkami\tami
Firma transportowo-spedycyjna z wieloletnim doświadczeniem w branży transportowej szuka pracownika na stanowisko:Pracownik administracyjno - biurowy,Zakres obowiązków:utrzymywanie kontaktów z Klientami• kontakt z przewoźnikami w sprawie realizacji zleceńwystawianie faktur dla realizowanych wysyłek/wprowadzanie faktur do systemu• prace administracyjne, przyjmowanie i wysylanie pocztyWymagania:• doświadczenie na stanowisku związanym z fakturowaniem lub administracją w transporcie (mile widziane)• samodzielność, dokładność i odpowiedzialność• dobra organizacji pracy i asertywność• bezproblemowa obsługa komputera, urządzeń biurowych , kserokopiarki etc Znajomości j. angielskiego lub innego języka obcegoZdolności analitycznego myślenia i planowaniaDobrej znajomości MS OfficeOdpowiedzialnaTerminowość,Komunikatywność,Wysokie zdolności interpersonalneSkrupulatności,Sumienności,Odporność na stressamodzielność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista i biznesowa,łatwość nawiązywania kontaktów,Oferta:• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u pracodawcy• bogaty pakiet benefit (opieka medyczna, karty multisport, ubezpieczenie grupowe, okazjonalne karty sodexo, płatny program poleceń pracowniczych, preferencyjne pożyczki, )• wynagrodzenie podstawowe+ premie• pracę w firmie o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku,miła atmosfera, nowoczesne biuro etcUprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV..
Hurtownia Art-Pol sp. z o. o poszukuje do swojego zespołu Panią na stanowisko:Pracownik Działu HandlowegoMiejsce pracy: Pawia 22, WrocławDo Twoich obowiązków należeć będzie:obsługa klientów i oddziałów firmy,realizacja zamówień,obsługa poczty e-mail,przygotowywanie ofert,praca w programie Subiekt GT,podstawowe zadania księgowe,wyjazdy do oddziałów i klientów firmy,Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę i na pełen etat,terminową wypłatę wynagrodzeń,pracę stacjonarną w godzinach 8:00-16:00 (pon -pt,),pakiet prywatnej opieki medycznej,zniżki dla pracowników na asortyment firmowy.Wymagania:wykształcenie wyższe,komunikacyjna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,minimum rok doświadczenia w pracy biurowej,czynne prawo jazdy,komunikatywność,mobilność,bardzo dobra znajomość obsługa komputera (pakiet Office),chęć i gotowość do pracy od zaraz,umiejętność pracy w zespole,mile widziana znajomość programu Subiekt GT, Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV ze zdjęciem. Proszę o wysyłanie Cv wyłącznie przez portal OLX. Po rozpatrzeniu dokumentów, skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Opis oferty pracy*Ogłoszenie o Pracę: Doradca Handlowy – Fotowoltaika* *Miejsce pracy:* Wrocław *Opis stanowiska:* Poszukujemy zmotywowanego doradcy handlowego do naszego zespołu zajmującego się sprzedażą systemów fotowoltaicznych. Praca polega na pozyskiwaniu klientów w modelu door-to-door. *Oferujemy:* - Wynagrodzenie w formie podstawy 2250 zł netto - Atrakcyjną prowizję uzależnioną od wyników sprzedaży - Elastyczny grafik pracy, który pozwoli dostosować obowiązki do Twojego stylu życia - Przyjazne i wspierające środowisko w biurze w centrum Wrocławia - Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającym się zespole *Wymagania:* - Umiejętność nawiązywania relacji z klientami - Wysoka motywacja do osiągania wyznaczonych celów - Doświadczenie w sprzedaży (mile widziane, ale nie jest konieczne) - Chęć nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji *Jak aplikować:* Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie elastyczność oraz chce pracować w branży przyszłości, prześlij swoje CV na adres [adres e-mail] z tytułem „Doradca Handlowy – Fotowoltaika”. Czekamy na Ciebie! Dołącz do naszego zespołu i wspólnie rozwijajmy energię odnawialną!
Opis stanowiska:Organizowanie pracy zespołu Ogrodników (rozdzielanie zadań, motywowanie oraz rozwijanie zespołu)Wykonywanie bieżących prac ogrodniczychDbałość o utrzymanie czystości terenów zielonych;Zgłaszanie odpowiednim działom zaistniałych usterek;Prowadzenie ewidencji dostępnych narzędzi i urządzeń, zakup części zamiennych, kontakt z firmami zewnętrznymi (serwisowanie);Planowanie zakupów (materiały eksploatacyjne – paliwo, oleje, itp.) zgodnie z założeniami budżetowymi;Tworzenie pozytywnej atmosfery sprzyjającej współpracy oraz zaangażowaniu w realizację zadań;Wymagania:Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku w branży ogrodniczej lub technicznejZnajomość asortymentu ogrodniczego, w tym roślin, narzędzi oraz nawozów.Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu;Samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji;Zaangażowanie oraz dyspozycyjnośćOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;Stałe miesięczne wynagrodzenie + premie;Płatny system poleceń pracowniczych;Profesjonalny system szkoleń wdrożeniowych;Dofinansowanie do karty MultiSport;Opiekę medyczną Luxmed;Ubezpieczenie grupowe Open Life;Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach;Imprezy integracyjne i wyjazdy;Możliwość uczestniczenia w kursach językowych (angielski oraz niemiecki);Możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwie;
Wynagrodzenie na rękę 4900-5000 zł. Obowiązki:Mycie podłógSprzątanie toaletMycie okienSprzątanie mieszkań/domówOpróżnianie koszy na śmieciSprzątanie części wspólnychWymagania:DyspozycyjnośćSumiennośćDokładnośćPraca od poniedziałku do piątku + możliwe sobotyElastyczność czasu pracyMile widziane doświadczenie w sprzątaniuUmiejętność pracy w zespoleBrak nałogówOferujemy:Stabilne zatrudnienie,Gwarancję terminowej wypłaty pełnego wynagrodzenia,Długoterminową współpracę.Preferujemy studentów zaocznych z możliwością pracy na pełen etat.
Zatrudnię opiekę do starszej leżącej Pani. Do zadań będzie należało: -opieka i pielęgnacja -przebranie -umycie -nakarmienie Praca od poniedziałku do niedzieli lub co drugi dzień po 2 h dziennie. Lokalizacja:okolice Sky Tower Proszę dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy zaangażowanych osób na stanowisko Magazynier/Sorter. Jeśli szukasz stabilnej pracy z możliwością rozwoju zawodowego, to oferta właśnie dla Ciebie!Miejsce pracy: Długołęka, ul. Polna 29 (koło Wrocławia) siedziba UPSOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie – docenimy Twoją pracę i zaangażowanie.Premie – za frekwencję oraz uznaniowe.Terminowe wypłaty – zawsze na czas 15go dnia każdego miesiąca.Profesjonalne szkolenie – przygotowujące do pracy na stanowisku.Odzież roboczą – zapewniamy komfort pracy.Zmiany popołudniowe do wyboru na stałe:PM I: pon-pt, 16:00 - 20:00 (4h, możliwość dopełnienia)PM II: pon-pt, 15:00 - 21:00 (6h, możliwość dopełnienia)PM III: pon-pt, 14:00 - 22:00 (8h, możliwość dopełnienia)Wymagania:Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.Dyspozycyjność, punktualność oraz zaangażowanie.Mile widziane doświadczenie, ale nie jest to wymóg – nauczymy Cię wszystkiego!Jak aplikować? Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48**********69 lub przesłanie CV (ze zdjęciem i klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych) przez formularz serwisu.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Opis stanowiska:Przyjmowanie dostaw surowców i opakowań oraz sprawdzanie ich pod kątem zgodności z dokumentacjąPrzyjmowanie wyrobów z produkcji i wydawanie z magazynu Kompletacja towarów do wysyłkiRozładunek, załadunek samochodów ciężarowych przy pomocy wózka widłowegoPrzygotowywanie oraz sprawdzanie dokumentów niezbędnych przy dostawie lub wysyłce towarówObsługa programów magazynowych w systemie informatycznym Wymagania:Wykształcenie minimum średnie, mile widziane w kierunku logistycznymOkoło 2 - 3 lata doświadczenia w pracy w/w stanowisku wraz z obsługą wózka widłowegoUprawnienia do obsługi wózków widłowych (elektryczne i spalinowe)Praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie programów magazynowychOdpowiedzialność i zaangażowanie w pracySumienność w wypełnianiu obowiązkówOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPremię miesięczną Dodatek za pracę w systemie 4- brygadowymPrywatną opiekę medyczną LuxMedDofinansowanie do karty MultisportUbezpieczenie grupowe Open Life
Our client, a leading people and performance management platform dedicated to creating highly-engaged, high-performing, and passionately fulfilled workforces, is looking for talented and pationate software engineers. If you're an expert in your field, love what you do and want to work for a leading US company, please read on and apply!ROLE MISSIONOur software engineers work in a highly collaborative environment that prioritizes communication, trust, and delivering the highest value to our customers. Software engineers help identify problems and opportunities that can be solved with code and work to deliver those solutions in a timely manner while also reducing risk. Role Level: P5DESIRED EXPERIENCE10+ years of experience in software development, with a proven track record of delivering high-quality software solutions.Demonstrated expertise in all stages of software development, from planning and design to implementation, testing, and maintenance.Experience in leading and managing technical projects, including mentoring junior developers and collaborating with cross-functional teams.Strong proficiency in Python, and web ecosystem (including Django).Deep understanding of Python programming language and extensive experience with the Django framework for building scalable web applications.Familiarity with other Python frameworks such as Flask or FastAPI is a plus.Experience in writing clean, maintainable, and efficient code following best practices.Familiarity with JavaScript frameworks, especially React.Solid experience with modern JavaScript and TypeScript, particularly with the React.Experience with front-end build tools and package managers.Experience with cloud platforms (AWS) and services architecture.In-depth knowledge of AWS services, including but not limited to EC2, S3, RDS, Lambda, and CloudFormation.Ability to design, deploy, and manage scalable and reliable cloud infrastructure.Proficiency with databases such as PostgreSQL, and MySQL.Strong experience in database design, optimization, and management with relational databases like PostgreSQL and MySQL.Experience with ORM frameworks (e.g., Django ORM, SQLAlchemy) and database migration tools (e.g., Alembic, Flyway).Strong understanding of software engineering principles, design patterns, and best practices. OUTCOMES Active collaborationMy team is healthier and more effective because of my active contributionsI participate in department discussions by asking good questions, sharing my experience, and spending time researching new approaches and technologies and coaching engineersTechnical growthI am continually growing in my technical skills and improve our codebaseI work with my manager to know which areas of growth are most needed by my team and focus my effort on improving those areasCommunicationI communicate in a respectful manner, assume positive intent, and own my impact on othersI write and speak clearly, respond in a timely manner, ask for help when needed, proactively share information so the right people are informed and alignedI listen to understand others and ask clarifying questions with curiosity, not judgmentI follow through on my commitments and regularly share progress made during sprint demonstrationsCode/CraftI'm open to new challenges and see each challenge as an opportunity to growI’m able to navigate through the codebase and able to effectively debug others’ codeI dedicate time to writing high quality code reviews. I use them as an opportunity to coach others and maintain the quality and readability of our codeI document and test my code where applicableArchitectureI can independently design solutions to well scoped scenarios with simplicity and maintenance in mindI know when to make significant refactors and when it’s better to leave things as-isI am able to give quality feedback on designs written by other members of my team, asking questions that solidify choices and surface potential issuesTeam developmentI help support the work of my peers by pair programming, reviewing, and providing mentoringI follow through on my commitments and take responsibility for my workI work to build strong relationships with my teammates and managerI understand my team's objectives and goals and work to accomplish themI effectively participate in the core processes of my team, including recommending and implementing process improvementsI reach out to the team when I see something happening that isn’t quite right SCHEDULE / WORK LOCATION This is a full-time, salaried exempt position. The typical work week will be Monday through Friday, between the hours of 8:00 am and 6:00 pm (flexible), working an expected 40+ hours/week. Ability to accommodate after-hours meetings at least 3 days a week is a must due to collaboration across various time zones. About Devmatrix / 15FiveWe specialize in hiring top talent for very promising and exciting US startups. Currently hiring for 15Five.com
Poszukujemy pomocnika cukiernika, mile widziane doświadczeniem w zawodzie. Praca w godz. 5:00-13:00 od poniedziałku do soboty. Nugat Cukiernia-Piekarnia, Aleja Pracy 27e, Wrocław.
Hotel Jasek zatrudni Kelnera .Praca zmianowa ,umowa o pracę.Najważniejsze obowiązki kelneradbanie o czystość i odpowiednie nakrycie stołu (np. ...witanie gości i wskazywanie im właściwego stolika,podawanie menu oraz udzielanie informacji na temat oferty lokalu gastronomicznego,przyjmowanie zamówień od klientów,przynoszenie gościom zamówionych przez nich dań i napojów,
Praca w barze obsługa klienta i sali , pomoc przy organizowaniu i obsługa imprez okolicznościowych.