Sortowanie:
Znaleziony: 96 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja w Świętokrzyskie
Specjalista ds. personalnych i rekrutacji
Specjalista ds. personalnych i rekrutacji
nowe Kielce dzisiaj

Obowiązki:Koordynowanie prac zespołów elektromontażowych na terenie EuropyOrganizowanie noclegów pracownikomRekrutacja pracowników wg wyznaczonych wzorców(w zależności od potrzeb) - zawieranie umów z pracownikamiWysyłanie raportów przełożonymNadzór nad prowadzoną dokumentacją administracyjną,Wymagane umiejętności:Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej.Dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęć.Bardzo wysokie umiejętności interpersonalne zapewniające dobry kontakt ze wszystkimi pracownikami.

Pracownik biurowy / wsparcie spedytora
Pracownik biurowy / wsparcie spedytora
nowe Kielce dzisiaj

Poszukujemy pracownika na stanowisko biurowe:Zakres obowiązków:-Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych;-Współpraca z magazynem oraz firmami spedycyjnymi;-Kontrola zamówień oraz wysyłek do klientów;-Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi;-Prowadzenie zleconych spraw administracyjnych jak udział w przygotowaniu umów, pism, dbanie o obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów;-Wsparcie administracyjne Spedytora – wprowadzanie danych, zakładanie zleceń w systemie, wystawianie faktur;-Pomoc w realizacji usług transportu spedycji krajowej i międzynarodowej;Nasze oczekiwania:Zainteresowanie rozwojem zawodowym w równych obszarach spedycji, transportu i logistyki;Zaangażowanie, motywacja i otwartość na naukę;Zorientowanie na cel i poszukiwanie rozwiązań;Umiejętność analitycznego myślenia;Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.Oferujemy:Pracę u stabilnego pracodawcy, który gwarantuje zatrudnienie oraz umowę o pracę;Profesjonalne wsparcie na etapie wdrożenia do pracy;Przyjazną atmosferę pracy;Aplikacje prosimy wysyłać wyłącznie przez olx, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. optymalizacji procesów i komunikacji w sklepach VP
Specjalista ds. optymalizacji procesów i komunikacji w sklepach VP
nowe Kielce dzisiaj

W VIVE Textile Recycling od ponad 30 lat w praktyce zmieniamy postrzeganie recyclingu oraz jego ogromnych możliwości. Blisko 2000 osób codziennie z zaangażowaniem i pasją współpracuje, aby wykorzystać przetwarzane tekstylia w 100% i nadać im drugie życie. Często w bardzo kreatywny i inspirujący sposób.Jednym z naszych kanałów dystrybucji jest Sieć Sklepów VIVE Profit. W całym kraju funkcjonuje blisko 100 wielkopowierzchniowych sklepów, w których znajdziecie Państwo markową odzież cyrkularną.Stanowisko: Specjalista ds. optymalizacji procesów i komunikacji w sklepach VIVE Profit.Miejsce pracy: Kielce (praca stacjonarna)Będziesz odpowiedzialny za:Tworzenie procedur oraz weryfikację obecnie działających procedur w sieci sklepów,Optymalizację procesu zakupowego w sklepach VIVE Profit,Opracowanie i wdrażanie projektów usprawniających procesy,Nawiązywanie kontaktów i współpracę z dostawcami zewnętrznymi,Prowadzenie negocjacji oraz rozliczeń z dostawcami zewnętrznymi,Zarzadzanie stanami magazynowymi,Przygotowywanie schematów promocyjnych dla sklepów VIVE Profit,Tworzenie i analizę raportów sprzedażowych,Zarządzanie komunikacją w sklepach VIVE Profit,Tworzenie grafik i komunikatów dla sklepów VIVE Profit,Zarządzanie komunikacją w Social Media,Obsługę infolinii sklepów VIVE Profit,Współpracę z innymi Działami w organizacji.Nasze wymagania:Znajomość MS Office: Excel – poziom średniozaawansowany, Word – poziom średniozaawansowanyZnajomość Adobe Photoshop,Umiejętność pracy pod presją czasu,Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej,Otwartość,Gotowość do zarządzania zmianą,Wielozadaniowość,Dyspozycyjność.W zamian oferujemy:Stabilne i długotrwałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat od pierwszego dnia zatrudnienia,Rynkowe wynagrodzenie z przejrzystym modelem premiowania,Pracę w systemie równoważnym, według ustalonego grafiku,Benefity pracownicze i socjalne: bony świąteczne dwa razy w roku, paczki dla dzieci, wczasy pod gruszą, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe, karty rabatowe na paliwo,Wdrożenie i pełne wsparcie całego zespołu dla Twojej pracy.Zastrzegamy prawo do kontaktu z wybranymi aplikacjami.Pamiętaj, aby do CV dołączyć poniższy zapis:Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przez mnie o zatrudnienie w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przez wskazaną Spółkę dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Klauzula Informacyjna RODO:W wykonaniu obowiązku przewidzianego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) , VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. niniejszym informuje, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się przez Panią/ Pana o zatrudnienie jest VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Łopuszańska 22, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Warszawie.2. Z Inspektorem Ochrony Danych w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. można kontaktować się za pośrednictwem adresu email ochrona.danych(małpa)vive.com.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z przeprowadzeniem aktualnej jak i przyszłych rekrutacji  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz przepisów kodeksu pracy, tj. w zakresie w jakim jest to niezbędne dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom Grupy VIVE, na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych bądź z uwagi na uzasadniony interes w przekazaniu danych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych. 5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania rekrutacji aktualnej oraz rekrutacji przyszłych nie dłużej niż 2 lata.  6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych dotyczących Pani/Pana, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem. 7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych .   8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych lub zażądania usunięcia danych osobowych przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego stanie się niemożliwe. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Specjalista ds Serwisu i Reklamacji
Specjalista ds Serwisu i Reklamacji
nowe Starachowice wczoraj

Firma Marbo-Sport to czołowy producent sprzętu do siłowni w Polsce.Kilkunastoletnie doświadczenie w branży fitness, wysoka jakość produktów oraz nowoczesne technologie produkcji pozwoliły nam zbudować firmę o ogólnoświatowym zasięgu.W związku z rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:Specjalista ds Serwisu i ReklamacjiPoszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za:obsługą telefoniczną, mailową zgłoszeń reklamacyjnych od klientówkoordynację zleceń serwisowychwspółpracę z pozostałymi działami w celach poprawy jakości produktówCzego oczekujemy:• bardzo dobrej znajomości obsługi komputera• doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuznajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemCo oferujemy:• umowę o pracę• kartę do klubu fitness• przyjazną atmosferę w młodym zespole• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia pracowniczego-Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym:Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:· Administratorem danych osobowych jest Marbo Ulikowski Spółka Komandytowa, z siedzibą 27-200 Starachowice ul. Boczna 41;· We wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych można się kontaktować z Administratorem Danych Osobowych – ado(at)marbo-sport.pl,· Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy;· Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa;· Dane osobowe będą przechowywane przez okres 30 dni w przypadku nieprzyjęcia kandydata do pracy albo w przypadku zatrudnienia przez okres 10 lat po ustaniu zatrudnienia;· Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;· Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych osobowych;· Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych;· Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty;· Zakład nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Skarżysko-Kamienna wczoraj

Zakład Remontowo-Budowlany zatrudni osobę do pracy biurowej. Mile widziana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych oraz sporządzania dokumentacji przetargowej.Forma zatrudnienia i warunki finansowe do uzgodnienia.Więcej informacji pod numerami telefonów:50*******92, 60*******89

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Włoszczowa
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Włoszczowa
Włoszczowa 2 dnia plecy

Co będzie należało do Twoich zadań? ·       kompleksowa obsługa sprzedaży oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami,·       koordynowanie procesu realizacji zamówień,·       współpraca z innymi działami firmy w zakresie terminowej i kompleksowej obsługi Klienta,·       aktywne pozyskiwanie zamówień,·       informowanie Klientów o trwających promocjach i nowościach,·       udzielanie informacji Klientom na temat specyfikacji i danych technicznych produktów,·       prowadzenie procesów reklamacyjnych,·       pozyskiwanie nowych Klientów. W zamian za Twoje zaangażowanie w wykonywane zadania oferujemy:·       umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie;·       możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;·       możliwość zdobycia cennej wiedzy oraz doświadczeń;·       współpracę z doświadczonymi specjalistami;·       korzystne grupowe ubezpieczenie na życie;·       pakiet świadczeń socjalnych. Aplikuj do nas jeśli: ·       posiadasz wykształcenie wyższe,·       bardzo dobrze obsługujesz komputer – MS OFFICE,·       znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,·       umiesz myśleć analitycznie,·       potrafisz się zaangażować i umiesz pracować pod presją czasu,·       łatwo nawiązujesz kontakty i budujesz relacje z klientami,·       jesteś dobrze zorganizowany i dokładny.

Pracownik administracyjno biurowy
Pracownik administracyjno biurowy
Jarosławice 2 dnia plecy

Firma Hmpstrojny Recycling z Jarosławic pow. Busko - Zdrój zatrudni pracownika do spraw administracyjno - biurowych.obowiązki:ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącejtelefoniczna i mailowa obsługa klientów oraz kontrahentówsporządzanie różnego rodzaju pism urzędowychdbałość o porządek na stanowisku pracyOferujemystałe i systematyczne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowę o prace na pełen etatatrakcyjne wynagrodzenieWymaganiawysoki poziom umiejętności komunikacyjnych - swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznychznajomość sztuki pisania maili służbowychznajomość obsługi podstawowych programów biurowychbiegła umiejętność formatowania tekstu w Microsoft Wordminimalne doświadczenie na stanowisku administracyjnym lub podobnymZainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV tylko i wyłącznie w wiadomości do ogłoszenia.

Sekretariat/ pracownik biurowy
Sekretariat/ pracownik biurowy
Skarżysko-Kamienna 2 dnia plecy

Sekretariat/pracownik biurowy-firma poszukuje osoby do pracy w sekretariacie.Tylko CV z dopiskiem o zgodzie przetwarzania danych osobowych

Specjalista ds. biurowych - Recepcjonistka (a)
Specjalista ds. biurowych - Recepcjonistka (a)
Kielce 2 dnia plecy

Zakres obowiązków:obsługa recepcji (przyjmowanie gości, organizacja spotkań),obsługa centrali telefonicznej,koordynowanie obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej,koordynowanie przepływu dokumentów,bieżące prace administracyjneWymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),znajomość pakietu MS Office,  znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (mile widziane),wyśmienita organizacja czasu pracy. Oferujemy :umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie;możliwość zdobycia cennej wiedzy oraz doświadczeń;korzystne grupowe ubezpieczenie na życie;dofinansowane pakiety sportowe;paczki świąteczne dla dzieci i pracowników;  zniżki na produkty firmowe;pikniki firmowe.

Pracownik administracyjny/obsługa sklepu internetowego
Pracownik administracyjny/obsługa sklepu internetowego
Chmielnik 2 dnia plecy

SEART to prężnie rozwijająca się firma oferująca bogatą gamę produktów i artykułów dla domu. Zajmujemy się głównie produkcją i sprzedażą mebli z drewna, drzwi przesuwnych, akcesoriów dla meblarstwa i stolarstwa - wszystko w stylu retro i loft.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko Pracownik administracyjny / obsługa sklepu internetowego Zakres obowiązków:- weryfikacja zamówień w systemie pod kątem poprawności- rozliczanie płatności w systemie sprzedażowym oraz księgowym- obsługa i sprzedaż produktów zgodnie ze standardami firmy (kontakt z klientami; mailowy, telefoniczny, czat) Wymagania:- znajomość MS Office, programów sprzedażowych- doświadczenie w obsłudze Klienta- dobra organizacja czasu pracy- zaangażowanie w pracę oraz sumienność- wysoki poziom kultury osobistej- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- mile widziana znajomość języka niemieckiego i angielskiego Oferujemy:- umowa o pracę na pełen etat- aktywny udział w rozwoju marki- praca w luźnej i przyjaznej atmosferze- motywujący system premiowy- ubezpieczenie grupowe

Specjalista Koordynator ds. Obsługi i Kontroli Telemarketingu
Specjalista Koordynator ds. Obsługi i Kontroli Telemarketingu
Kielce 2 dnia plecy

Opis stanowiska: Firma Dialogue Contact poszukuje ambitnego i odpowiedzialnego kandydata na stanowisko Koordynatora ds. Obsługi i Kontroli Telemarketingu.WYMAGANIA:Dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin system pracy dwuzmianowy 8-16/12-20 (również w weekendy 1 max 2 soboty w miesiącu w godzinach 9-15)Dobra organizacja pracy.Pozytywne nastawienie - dla nas dobra atmosfera w miejscu pracy to podstawa.Dokładność.Sumienność.OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Pracę w miłej atmosferze i zgranym zespole.Wynagrodzenie płatne zawsze na czas.Możliwość zyskania dodatkowych premii.Współpracę z ludźmi pełnymi pasji, którzy lubią się dzielić swoją wiedzą.WSZYSTKIEGO UCZYMY OD PODSTAW!DODATKOWYM ATUTEM BEDZIE:Znajomość Excela

Asystent projektanta
Asystent projektanta
Kielce 5 dni plecy

Poszukujemy do pracy biurowej przy uzupełnianiu dokumentacji projektowej w programie CAD lub podobnym bez doświadczenia zawodowego.Wynagrodzenie: 4300-5500 zł bruttoumowa zleceniastanowisko: asystentpraca stacjonarnadni robocze (poniedziałek - piątek)tryb wypłaty: miesięcznaZapraszamy do składania CV (studentów studiów zaocznych)Od kandydatów oczekujemy:komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole,umiejętności kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych, samodzielności, inicjatywy, terminowość, znajomości obsługi oprogramowania CAD lub podobnych

Comforteo - Asystent/Asystentka Prezesa - Opatów
Comforteo - Asystent/Asystentka Prezesa - Opatów
Opatów 6 dni plecy

Firma Comforteo – renomowany producent mebli tapicerowanych, aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko: ASYSTENT/ASYSTENTKA PREZESAMiejsce pracy: OpatówObowiązki:Obsługa korespondencji elektronicznejProwadzenie i koordynowanie kalendarza spotkańMonitorowanie i śledzenie zadań oraz terminówPrzygotowywanie dokumentów, prezentacji i raportówBezpośrednia współpraca z pracownikami firmyZachowanie poufności i dyskretne obchodzenie się z wszystkimi dokumentami i informacjamiWymagania:Bardzo dobre umiejętności organizacyjneSilne zdolności komunikacyjne i interpersonalneDoskonała znajomość MS OfficeDyspozycyjność do wyjazdów służbowychDoświadczenie na podobnym stanowiskuBiegła znajomość języka angielskiegoZnajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutemDyskrecja i lojalnośćOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczeniaStabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmieMożliwość rozwoju osobistegoPrzyjazną atmosferę pracyUbezpieczenie grupoweZainteresowanych prosimy o składanie aplikacji za pośrednictwem OLX.Prosimy o załączeni następującej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000)”.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.Podawane przez Pana/Panią dane osobowe w załączanym CV są zbierane dla potrzeb procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Ma Pan/Pani prawo w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych, uzyskać dostęp do swoich danych, poprosić o: sprostowanie i uzupełnienie danych, usunięcie danych, ograniczenie przetwarzania danych, wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych, wystąpić o przeniesienie danych i ze skargą do organu nadzorczego.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Comforteo Węgłowski i Stryjakiewicz Spółka komandytowa, z siedzibą Opatów, ul. Bolesławiecka 14A, 63-645 Łęka Opatowska

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Kielce 10 dni plecy

Opis oferty pracy- Tworzenie prostych rysunków wektorowych dxf, dwg w programach CAD ( AutoCAD, ZWCAD) - Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby realizowanych projektów - Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, - Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, - Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych, OFERUJEMY: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia do pracy Udział w ciekawych i rozwojowych projektach Pracę z doświadczonym i zaangażowanym zespołem, Wymagania - Obsługa AutoCAD ( Tworzenie prostych rysunków wektorowych dxf/dwg ) - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub osoba w trakcie studiów do przyuczenia, Sumienność i samodzielność - Dobra organizacja pracy, - Umiejętność nawiązywania kontaktów, - Umiejętności pracy na komputerze (MS Office), CV proszę przesłać na adres @

Rejestratorka medyczna
Rejestratorka medyczna
Kielce 13 dnia plecy

Opis oferty pracyREJESTRATORKA MEDYCZNA Miejsce Stażu : Kielce Opis: - Rejestracja pacjentów : bezpośrednia, telefoniczna, mailowa - Nadzór nad papierową i elektroniczną dokumentacją medyczną oraz jej archiwizacja - Wydawanie, kserowanie dokumentacji medycznej - Udzielanie informacji na temat świadczonych usług - Obsługa programu medycznego Wymagania: - mile widziane doświadczanie w pracy biurowej, rejestracji, obsłudze klienta - znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office - komunikatywność i wysoka kultura osobista - dokładność - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - Status osoby bezrobotnej Oferujemy: - umowę stażowa - stypendium stażowe comiesięczne, - po stażu możliwość stałego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - możliwość zdobycia cennego doświadczania - wsparcie opiekuna stażysty, - wsparcie trenera pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania cv na adres mailowy : @ bądź za pośrednictwem portalu. Kontakt : 739 976 57 @ w tytule wiadomości proszę wpisać: Rejestratorka medyczna *Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności.

Pracownik Biurowo-Rachunkowy
Pracownik Biurowo-Rachunkowy
Kielce 14 dnia plecy

Opis oferty pracyShivago Spa, z siedzibą przy ul. Dymińska 47A, 25-390 Kielce, to dynamicznie rozwijająca się firma oferująca usługi spa i wellness. W związku z rozwojem naszego działu finansowego, poszukujemy osoby na stanowisko Pracownika Biurowo-Rachunkowego. Jeśli jesteś osobą, która lubi wyzwania i chce rozwijać swoje umiejętności w zakresie rachunkowości oraz zarządzania dokumentacją kadrową, zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: - Prowadzenie dokumentacji księgowej oraz kadrowej. - Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych. - Obsługa kadrowo-płacowa, w tym przygotowywanie list płac, umów o pracę, umów zlecenia. - Rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich. - Monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych i prawa pracy. - Współpraca z instytucjami zewnętrznymi takimi jak ZUS, US, GUS. - Udział w zamknięciach miesięcznych i rocznych. Wymagania: - Wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości lub ekonomii. - Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. - Znajomość przepisów prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy. - Biegła znajomość systemów księgowych i kadrowo-płacowych. - Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy. - Komunikatywność i zdolność do pracy w zespole. Oferujemy: - Pracę w formie hybrydowej z możliwością elastycznego dostosowania godzin pracy. - Współpracę na zasadach B2B. - Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. - Dostęp do szkoleń i możliwość ciągłego rozwoju zawodowego. - Przyjazną atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie. Aplikacje: Prosimy o przesyłanie CV na adres email: aplikacje(małpa)shivago.pl Dołącz do nas i rozwijaj się w przyjaznym, profesjonalnym środowisku, które wspiera zdrowie i dobre samopoczucie.

Osoba sprzątająca
Osoba sprzątająca
Kielce 16 dni plecy

Opis oferty pracyMerkury Market w Kielcach poszukuje osób na stanowisko: Osoba Sprzątająca Zadaniem osoby zatrudnionej będzie sprzątanie obiektu handlowego i pomieszczeń przynależnych. Oczekiwania: Gotowość do podjęcia pracy w godzinach popołudniowych (12:00 - 20:00) Umiejętność pracy w zespole Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu obiektów wielkopowierzchniowych Orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy: Umowę o pracę Wynagrodzenie w formie podstawy + premii Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres @

Szkolenia zawodowe - Pracownik biurowy, Rejestracja, Grafika
Szkolenia zawodowe - Pracownik biurowy, Rejestracja, Grafika
Kielce 19 dni plecy

Opis oferty pracyFundacja Heros, aktywizująca zawodowo osoby z niepełnosprawnością, w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, oferuje udział w szkoleniach zawodowych oraz kursach. Najbliższe planowane szkolenia: -Rejestracja medyczna, -Pracownik biurowy z księgowością, -Pracownik biurowy z obsługą komputera, -Pracownik biurowy z obsługą arkuszy kalkulacyjnych (Excel), -Grafika komputerowa, -Obsługa social mediów. Szczegóły dotyczące organizowanych szkoleń: -czas trwania: 112 h, -rozpoczęcie: maj/czerwiec, -forma: stacjonarne w Kielcach. Oraz kurs: -Doradca klienta Szczegóły dotyczące organizowanego kursu: -czas trwania: 70 h, -rozpoczęcie: czerwiec, -forma: stacjonarne w Kielcach. W ramach szkoleń i kursów oferujemy: -stypendium szkoleniowe 15,31 zł brutto za godzinę szkolenia -ubezpieczenie, składki ZUS -catering -certyfikat ukończenia szkolenia -zwrot kosztów dojazdu na szkolenie -po szkoleniu możliwość wzięcia udziału w stażach zawodowych na różnych stanowiskach: Pracownik biurowy, Rejestratorka, Grafik komputerowy, Asystent biura rachunkowego i wielu innych. Zgłoś się już dziś i zwiększ swoje szanse na rynku pracy! W ramach projektu zapewniamy również: pośrednictwo pracy, wsparcie psychologów i prawników. Prześlij swoje cv poprzez formularz Lento. W zgłoszeniu prosimy zaznaczyć, które szkolenie wybierasz.

Rekruter-trener pracy
Rekruter-trener pracy
Kielce 20 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy do pracy przy realizacji projektów zatrudnieniowych skierowanych do osób z niepełnosprawnością na stanowisku: TRENER PRACY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Aktywna rekrutacja uczestników projektu. • Odpowiedzialność za prawidłową realizację projektów, głównie w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnością w procedurze zatrudnienia w tym m.in. tworzenie dokumentów aplikacyjnych, towarzyszenie w procesie rekrutacji • Monitoring lokalnego rynku pracy oraz nawiązywanie kontaktów z pracodawcami, • Pozyskiwanie nowych miejsc pracy i staży zawodowych. • Efektywna współpraca z zespołem projektowym. • Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi wymogami formalnymi i merytorycznymi projektu. WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe w kierunku psychologia, pedagogika, doradztwo zawodowe, etc. • Umiejętność tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych; • Mile widziane doświadczenie w realizacji projektów EFS i PFRON; • Mile widziane: znajomość przepisów prawa pracy, znajomość zagadnień związanych z zatrudnieniem osób z niepełnosprawnością. • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególność MS Word, MS Excel, MS Power Point); • Zdolności organizacyjne, • Samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki, • Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych, • Dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. OFERUJEMY: • Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, • Możliwość rozwoju osobistego i zdobycia doświadczenia w realizacji projektów finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. • Współpracę z doświadczonym zespołem. Etapem pierwszym będzie ocena formalna i merytoryczna przesłanych dokumentów. Do etapu drugiego (rozmowy kwalifikacyjnej) zaproszeni zostaną kandydaci wybrani w etapie pierwszym.

Pracownik z orzeczeniem o niepełnosprawności
Pracownik z orzeczeniem o niepełnosprawności
Kielce 22 dnia plecy

Opis oferty pracyFundacja Fuga Mundi oddział świętokrzyski zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w bezpłatnym projekcie pn. ️"KLUCZ DO SUKCESU"️ Ofertę kierujemy do osób: -posiadających aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności -nieaktywnych zawodowo mieszkańców województwa świętokrzyskiego, -będących w wieku aktywności zawodowej -nie uczestniczących w zbieżnych formach wsparcia finansowanych ze źródeł PFRON CO OFERUJEMY? -Certyfikowane szkolenia zawodowe wraz ze stypendium -Płatne staże zawodowe -Pośrednictwo pracy -Poradnictwo zawodowe -Dajemy możliwość wyboru atrakcyjnych ofert pracy i staży -Poradnictwo prawne -Poradnictwo psychologiczne -Indywidualny plan działania -Warsztaty aktywizacji zawodowej UCZESTNICTWO W PROJEKCIE JEST CAŁKOWICIE BEZPŁATNE! Zapytaj o szczegóły: 739 - pokaż numer telefonu - 534 - pokaż numer telefonu - @ ul. Planty 16c/5, Kielce PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

Doradca zawodowy-trener pracy
Doradca zawodowy-trener pracy
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy do pracy przy realizacji projektów zatrudnieniowych skierowanych do osób z niepełnosprawnością na stanowisku: TRENER PRACY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Aktywna rekrutacja uczestników projektu. • Odpowiedzialność za prawidłową realizację projektów, głównie w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnością w procedurze zatrudnienia w tym m.in. tworzenie dokumentów aplikacyjnych, towarzyszenie w procesie rekrutacji • Monitoring lokalnego rynku pracy oraz nawiązywanie kontaktów z pracodawcami, • Pozyskiwanie nowych miejsc pracy i staży zawodowych. • Efektywna współpraca z zespołem projektowym. • Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi wymogami formalnymi i merytorycznymi projektu. WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe w kierunku psychologia, pedagogika, doradztwo zawodowe, etc. • Umiejętność tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych; • Mile widziane doświadczenie w realizacji projektów EFS i PFRON; • Mile widziane: znajomość przepisów prawa pracy, znajomość zagadnień związanych z zatrudnieniem osób z niepełnosprawnością. • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególność MS Word, MS Excel, MS Power Point); • Zdolności organizacyjne, • Samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki, • Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych, • Dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. OFERUJEMY: • Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, • Możliwość rozwoju osobistego i zdobycia doświadczenia w realizacji projektów finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. • Współpracę z doświadczonym zespołem. Etapem pierwszym będzie ocena formalna i merytoryczna przesłanych dokumentów. Do etapu drugiego (rozmowy kwalifikacyjnej) zaproszeni zostaną kandydaci wybrani w etapie pierwszym.

Bezpłatne szkolenie ASYSTENT DS.KADR I PŁAC Z FAKTUROWANIEM
Bezpłatne szkolenie ASYSTENT DS.KADR I PŁAC Z FAKTUROWANIEM
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBezpłatne szkolenie- ASYSTENT DS.KADR I PŁAC Z FAKTUROWANIEM Zapraszamy do zapisów na bezpłatne szkolenie w ramach projektu aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Termin rozpoczęcia KWIECIEŃ/MAJ 2024 W PROGRAMIE M.IN: - Przepisy prawa pracy, RODO - Zatrudnienie pracownika- stosunek pracy - Wymiar czasu pracy i urlopów pracowników - Naliczanie wynagrodzeń i składek ZUS - Świadczenia chorobowe i inne - Zagadnienia BHP - Podróże służbowe - Faktury- rodzaje oraz zasady wystawiania faktur. - Praktyczna obsługa wybranych programów. UCZESTNICY OTRZYMAJĄ: - STYPENDIUM SZKOLENIOWE za każdą godzinę uczestnictwa w szkoleniu, - Bezpłatne materiały szkoleniowe, - Na czas szkolenia opłacamy składki na ubezpieczenie oraz gwarantujemy ubezpieczenie NNW, - Zaświadczenie i CERTYFIKAT potwierdzający kwalifikacje, - W przypadku szkolenia stacjonarnego zwrot kosztów dojazdu. - Po szkoleniu możesz podjąć staż z zatrudnieniem lub zatrudnienie w obszarach związanych z tematyką szkolenia OFERTĘ KIERUJEMY DO: - Biernych zawodowo mieszkańców woj. świętokrzyskiego, - posiadających aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, którzy nie osiągnęli wieku emerytalnego. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania cv na adres: @ z dopiskiem w tytule "Asystent ds. Kadr i Płac- szkolenie” * Oferta realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro rachunkowe w Kielcach poszukuje pracownika na stanowisko administracyjno-biurowe. Zakres obowiązków: • samodzielne prowadzenie sekretariatu oraz obsługa klientów, • przygotowanie umów, wystawianie faktur, prowadzenie rozrachunków należności, • przygotowywanie dokumentacji bieżącej, • odbieranie, przygotowywanie do wysyłki i wysyłanie korespondencji, materiałów, dokumentów itp. pocztą, kurierem, drogą elektroniczną, • obsługa spotkań biznesowych, • inne prace administracyjno-biurowe. Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku, • znajomość programów: Subiekt, Rachmistrz, Gratyfikant, Exel, • wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, • umiejętność organizacji pracy własnej i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków. Oferujemy: • pracę w prężnie rozwijającej się firmie, • możliwość rozwoju zawodowego, • niezbędne narzędzia pracy, • pracę w przyjaznej atmosferze. CV proszę przesyłać na adres mailowy: @

Pracownik biurowy- specjalista ds. realizacji projektów.
Pracownik biurowy- specjalista ds. realizacji projektów.
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy do pracy przy realizacji projektów zatrudnieniowych skierowanych do osób z niepełnosprawnością. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • Aktywna rekrutacja uczestników projektu. • Odpowiedzialność za prawidłową realizację projektów, głównie w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnością w procedurze zatrudnienia w tym m.in. tworzenie dokumentów aplikacyjnych, towarzyszenie w procesie rekrutacji • Monitoring lokalnego rynku pracy oraz nawiązywanie kontaktów z pracodawcami, • Pozyskiwanie nowych miejsc pracy i staży zawodowych. • Efektywna współpraca z zespołem projektowym. • Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi wymogami formalnymi i merytorycznymi projektu. WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe w kierunku psychologia, pedagogika, doradztwo zawodowe, etc. • Umiejętność tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych; • Mile widziane doświadczenie w realizacji projektów EFS i PFRON; • Mile widziane: znajomość przepisów prawa pracy, znajomość zagadnień związanych z zatrudnieniem osób z niepełnosprawnością. • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególność MS Word, MS Excel, MS Power Point); • Zdolności organizacyjne, • Samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki, • Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych, • Dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziane AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. OFERUJEMY: • Stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, • Możliwość rozwoju osobistego i zdobycia doświadczenia w realizacji projektów finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. • Współpracę z doświadczonym zespołem. Etapem pierwszym będzie ocena formalna i merytoryczna przesłanych dokumentów. Do etapu drugiego (rozmowy kwalifikacyjnej) zaproszeni zostaną kandydaci wybrani w etapie pierwszym.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik biurowy Miejsce Stażu - Kielce Opis stanowiska: - odbieranie telefonów - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - sporządzenie i kontrolowanie dokumentacji - obsługa sprzętów biurowych oraz wewnętrznych programów firmy - przygotowywanie zestawień - współpraca z innymi działami firmy Wymagamy: - wykształcenie min. średnie - znajomość obsługi komputera i programu MS Office - komunikatywność i wysoka kultura osobista - zaangażowanie w powierzone obowiązki i chęć uczenia się nowych rzeczy - mile widziana znajomość języka angielskiego - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (WARUNEK KONIECZNY) - status osoby biernej zawodowo Oferujmy: - Umowę stażową - Stypendium stażowe comiesięczne, - Po stażu możliwość stałego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w systemie jednozmianowym pon-pt 8-16 - Wsparcie opiekuna stażysty, - Wsparcie trenera pracy Mile widziani studenci ! Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu bądź przesłanie cv na adres : @ - 739 - pokaż numer telefonu - - @ ( w tytule: Pracownik biurowy ) *Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności * zgodnie z Regulaminem projektu

Asystentka biura - praca administracyjno-biurowa
Asystentka biura - praca administracyjno-biurowa
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro projektowe poszukuje asystentki do bieżących spraw administracyjno-biurowych. Obowiązki: zarządzanie funkcjonowaniem biura, bieżące prace administracyjne, organizowanie, nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze, sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji oraz korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, zaopatrzenie biura, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, Wymagania: znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, samodzielność w podejmowaniu decyzji, dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie, wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów, odpowiedzialność, sumienność. mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań, przyjazna atmosfera w pracy, ubezpieczenie grupowe, Proszę o przesyłanie CV przez Lento lub na adres @

Praca na stanowisku sekretarki
Praca na stanowisku sekretarki
Końskie 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukiwana osoba na stanowisko sekretarki/asystentki . Wymagania: wysoka kultura osobista, prezencja. Zgłoszenia CV wraz ze zdjęciem prosimy kierować na adres email.

Staż- pracownik biurowy
Staż- pracownik biurowy
Sandomierz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzyjmę na staż na stanowisko pracownik biurowy osobę zarejestrowaną w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnobrzegu bądź w Sandomierzu. Proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 508 - pokaż numer telefonu - w godzinach od 8 do 16.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Skarżysko-Kamienna 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy kandydata na stanowisko pomoc biurowa / administracyjna. Praca w pełnym wymiarze godzin. Obowiązki: Wprowadzanie danych do systemów księgowo-rozliczeniowych-(SUBIEKT), Proste prace biurowe, ewidencja dokumentów kosztowych, przychodowych Kontrola poprawności przekazywanych przez klientów dokumentów księgowych w szczególności faktur zakupu i sprzedaży ,Pomoc w bieżących zadaniach pracy biura ,Prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów Oczekujemy: -Sumienności, -Dokładności, -Chęci do nauki, -Zaangażowania. -Samodzielności -odpowiedzialności, -zorganizowania -komunikatywności -wiek powyżej 30 lat Kontakt telefoniczny : 668 - pokaż numer telefonu - lub w siedzibie firmy : ul. Asfaltowa 1 26-110 Skarżysko-Kamienna

Rejestratorka medyczna/Pracownik biurowy
Rejestratorka medyczna/Pracownik biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFundacja Heros, aktywizująca zawodowo osoby z niepełnosprawnością, zaprasza do wzięcia udziału w projekcie Absolwent w drodze do kariery II ! Oferujemy staż z zatrudnieniem na stanowisku Rejestratorka medyczna/Pracownik biurowy! W ramach stażu: - stypendium stażowe 2294,99 zł brutto miesięcznie - dodatek motywacyjny w wysokości 450 zł miesięcznie z możliwością zwiększenia do 700 zł miesięcznie! - 3-miesięczny staż w Kielcach - zatrudnienie po zrealizowanym stażu Zakres obowiązków: - obsługa pacjenta - rejestracja pacjenta do systemu Somed - wprowadzanie, planowanie i sprawozdanie świadczeń medycznych do NFZ - prace biurowe. Projekt skierowany do osób spełniających wszystkie poniższe wymagania: - posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, - posiadające status studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub statusu absolwenta, który ukończył studia w ciągu ostatnich 5 lat, - pozostające bez zatrudnienia oraz w wieku aktywności zawodowej, - zamieszkujące teren województwa świętokrzyskiego. Ponadto wymagana: - dobra obsługa komputera - chęć do nauki, wielozadaniowość. Masz pytania? Dzwoń: 539 - pokaż numer telefonu - . Wyślij cv poprzez portal Lento.

Sekretarka - stanowisko administracyjne
Sekretarka - stanowisko administracyjne
Kielce 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikacji,gromadzenie i przechowywanie dokumentacjiarchiwizacja dokumentówzlecanie i odbieranie przesyłekobsługa poczty wychodzącej i przychodzącejobsługa urządzeń biurowychprzyjmowanie gości Nasze wymagania:min. wykształcenie średniepodstawowa umiejętność obsługi pakietu Office, w tym programu Excelzaangażowanie i samodzielność w podejmowaniu decyzjidobra organizacja pracymile widziane doświadczenie w pracy związanej z obiegiem dokumentówmile widziane prawo jazdy kat BTo oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnieniakomfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum miastamożliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania cennego doświadczenia w branży OZEmiłą atmosferę pracy w dynamicznej rozwijającej się firmie

Specjalista ds. Ofertowania - Kampery
Specjalista ds. Ofertowania - Kampery
Kielce 30+ kilka dni temu

Stanowisko dotyczy sprzedaży gotowych kamperów, jak również kamperów tworzonych na zamówienie. Zatem stanowisko wymaga wiedzy z zakresu technik sprzedaży jak również przyswojenia wiedzy technicznej z zakresu tworzenia i wyposażania zabudowy w kamperach. Twój zakres obowiązków :Aktywne działania w kierunku pozyskania nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowychDoradztwo techniczne w zakresie wyposażenie kamperówBieżąca analiza nowych materiałów i technik dostępnych na rynkuProwadzenie dokumentacji sprzedażowej w zgodzie ze standardami firmyObsługa klientów/kontrahentów polskich i zagranicznychDbałość o najwyższy standard obsługi klientaNasze wymagania :Doświadczenie w sprzedaży, w branży motoryzacyjnejRozwinięte umiejętności handlowe i negocjacyjneWysoka kultura osobista i umiejętność profesjonalnej obsługi KlientaSamodzielność i dobra organizacji pracy własnejDeterminacja w dążeniu do realizacji założonych celówPrawo jazdy kat. Bznajomość j. Angielskiego lub j.niemieckiego na poziomie min. C1 /C2, średnio zaawansowany lub zaawansowanyOferujemy:stabilne warunki współpracywspółpraca na podstawie umowy zlecenie/ umowy o pracępracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,zapewniamy wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy oraz narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków.Osoby zainteresowane , zapraszam do aplikowania , załączając swoje CV.

Pracownik Działu Handlowego / Przedstawiciel Handlowy
Pracownik Działu Handlowego / Przedstawiciel Handlowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Firma ARON Sp. z o.o. ZatrudniPrzedstawiciela Handlowego w branży paliwowej.Oczekujemy:wykształcenie preferowane wyższe (ekonomiczne lub techniczne; transport, logistyka),doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata),mile widziana znajomości branży paliwowej,wysokich umiejętności sprzedażowych oraz interpersonalnych w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych,planowanie realizacji zamówień,znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),dobrej organizacja pracy, odpowiedzialności i systematyczności,dyspozycyjności.Zakres obowiązków:pozyskiwanie Klientów oraz utrzymywanie kontaktów z kluczowymi Klientami Spółki,negocjowanie warunków współpracy z Klientami,przyjmowanie i ewidencja zamówień,nadzór nad transportem,windykacja należności,obsługa reklamacji,raportowanie zrealizowanych działań,realizacja innych zadań stosowanych na w/w stanowisku.

Specjalista ds. administracji i księgowości
Specjalista ds. administracji i księgowości
Kielce 30+ kilka dni temu

Obowiązki: wprowadzanie i wystawianie faktur (program Subiekt GT, Subiekt Nexo)przygotowanie dokumentów do księgowości nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych oraz ich odpowiednia archiwizacja obsługiwanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznejprowadzenie dokumentacji kadrowejnadzór nad fakturami, rozliczeniami z kontrahentami oraz umowami z pracownikami,bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy w celu zapewnienia prawidłowej organizacji pracywspółpraca z biurem rachunkowympraca na arkuszach Excel Wymagania: bardzo dobra znajomość Excel – wymóg koniecznybardzo dobra znajomość Wordwysoka kultura osobistaumiejętność ustalania priorytetówsamodzielność w działaniu i decyzyjnościumiejętności organizacyjne i analitycznekomunikatywność i elokwencjaznajomość programu Subiekt GT, Subiekt NEXO Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etatatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju zawodowegosamodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracystacjonarną pracę w miłej atmosferze w biurze w centrum Kielc 

Praca dla mężczyzny w Sprzedaży z językiem angielskim branża meblowa
Praca dla mężczyzny w Sprzedaży z językiem angielskim branża meblowa
Opatów 30+ kilka dni temu

Firma STYLUX z siedzibą w Opatowie poszukuje pracownika (mężczyznę) na stanowisko: Obsługi, Sprzedaży i marketingu z językiem angielskim. Zakres obowiązków: -kompleksowa obsługa klienta telefoniczna,mailowa -nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji zamówień od zamówienia po dostawę -przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych jak i krajowychWymagania: -znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie -zaangażowanie w wykonywaną pracę -doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku -znajomość branży meblarskiej -kreowanie koncepcji i przeprowadzanie akcji marketingowych -tworzenie planów marketingowych w mediach społecznościowych -aktywna współpraca przy tworzeniu stron internetowych i sklepów -działania SEM i SEO -przygotowywanie materiałów promocyjnych (ulotki, banery, reklamy graficzne) -analiza statystyk, cykliczne raportowanie o efektywności podejmowanych działań i proponowanie stałych usprawnień -pozyskiwanie leadów sprzedażowych oraz obsługa klienta w kanałach social media -współtworzenie wydarzeń promujących firmę i jej produkty Oferujemy: - bardzo atrakcyjne wynagrodzenie - umowę o pracę na pełen etat - jednozmianowy system pracy - pracę w intensywnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku - możliwość podnoszenia kwalifikacji i zdobycia interesującego doświadczenia zawodowego - możliwość uczestnictwa w dodatkowym ubezpieczeniu zdrowotnym Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr tel. 53*******28 - , celem uzgodnienia dogodnego terminu rozmowy kwalifikacyjnej. Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji bieżącego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

pracownik biura handlowego
pracownik biura handlowego
Busko-Zdrój 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy do do sprzedaży stolarki okiennej pcv i alu ,fotowoltaiki oraz pomp ciepła . Obowiązki: • pozyskiwanie nowych klientów • obsługa kontrahentów • raportowanie • planowanie i prognozowanie sprzedaży Wymagania: ukierunkowanie na cel • kreatywność • prawo jazdy kat. B Oferujemy: • motywujący system wynagradzania • samochód służbowy • szkolenia • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie Dziękując za przesłanie aplikacji informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.

Praca - specjalista ds. marketingu i handlu
Praca - specjalista ds. marketingu i handlu
812000 zł
Daleszyce 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy do pracy biurowej na stanowisku specjalisty ds. marketingu i handlu. Praca na pełny etat na podstawie umowy o pracę. Praca stacjonarna w Daleszycach oraz możliwe wyjazdy w ramach spotkań handlowych.Zakres obowiązków:- pozyskiwanie i obsługa klientów,- składanie zamówień handlowych,- wprowadzanie dokumentów handlowych i magazynowych,- analiza zasobów magazynowych. Mile widziana znajomość programu symfonia oraz doświadczenie w branży mięsnej.Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz prawo jazdy kat. B. Gwarantujemy stabilną pracę oraz atrakcyjny system premiowania. Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV oraz kontakt telefoniczny pod nr tel. 41 307 28 28 lub 609 738 823

Praca na recepcji
Praca na recepcji
320000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Praca na recepcji w klubie sportowym.Godziny pracy :Poniedziałek - Czwartek 15:30-20:15Piątek 15:30-16:15Wymagana komunikatywność i profesjonalne podejście do obsługi klienta. Preferowana studentka z Kielc lub bliskich okolic.

Recepcjonistka Salonu BMW ZK Motors w Kielcach
Recepcjonistka Salonu BMW ZK Motors w Kielcach
440000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem Dealerstwa BMW ZK Motors w Kielcach, poszukujemy pracownika na stanowisko:RECEPCJONISTKA SALONUOPIS STANOWISKA:• Bezpośredni i telefoniczny kontakt z Klientem• Sumienna obsługa telefonów przychodzących• Wprowadzanie danych do programu informatycznego• Realizacja zalecanych procesów zgodnie ze standardami marki BMW• Określenie celu wizyty Klienta oraz kierowanie go do odpowiedniego Działu lub Doradcy• Dbanie o współpracę pomiędzy oddziałami BMW ZK Motors• Reprezentowanie Dealera podczas eventów firmowychWYMAGANIA:• Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej• Wykształcenie min. średnie• Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office• Wysoka kultura osobista• Rozwinięte zdolności komunikacyjne• Skuteczna organizacja pracy, umiejętność planowania zadań oraz ustalania priorytetów• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym mile widzianaOFERUJEMY:• umowę zlecenie na ½ etatu• możliwość rozwoju zawodowego• atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od osiągniętych wynikówZachęcamy do składania aplikacji wszystkie osoby, które poszukują ciekawego zatrudnienia w branży związanej z motoryzacją. Zależy nam na znalezieniu prawdziwych pasjonatów samochodów marki Premium, którzy będą pracować z zafascynowaniem i będą naprawdę lubić swoją pracę. Czekamy na CV oraz listy motywacyjne. Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

pracownik z orzeczeniem o niepełnosprawności
pracownik z orzeczeniem o niepełnosprawności
759000 zł
Małogoszcz 30+ kilka dni temu

Firma KOSD GROUP SP. Z O.O. zatrudni pracownika z orzeczeniem o niepełnosprawnościMiejsce pracy Małogoszcz, ul. Jędrzejowska 1Twój zakres obowiązkówObsługa klientaObsługa systemu sprzedażowegoNasze wymaganiaumiejętności pracy w zespole,chęć do pracyznajomość obsługi komputeraTo oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzeniepracę w zgranym zespoleProszę o zamieszczenia klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu jest KOSD GROUP SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, przy ul. ŚWIĘTOKRZYSKA 18/115, 00-052 Warszawa. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikujesz, w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji (o ile wyrazisz na to zgodę) i w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, masz prawo żądać do nich dostępu, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i żądania ich przeniesienia. W zakresie w jakim przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, masz prawo do jej cofnięcia."

Specjalista ds. BHP
Specjalista ds. BHP
429000 zł
Nowiny 30+ kilka dni temu

Wymagania:          wykształcenie wyższe lub podyplomowe w zakresie BHP           minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży produkcyjnej)          Obowiązki:Nadzór nad stanem bezpieczeństwa w firmie oraz regularne kontrole warunków pracy i przestrzegania obowiązujących przepisów i procedurSporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz komunikacja z zespołem w celu omówienia niezgodności i opracowania planów naprawczychSporządzanie dokumentacji powypadkowej, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków dla pracowników wewnętrznychPrzeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego oraz zapewnienie aktualizacji, zgodnie z wymaganiami przepisów prawa oraz wymagań korporacyjnychDoradztwo w zakresie stosowania przepisów, zasad i instrukcji BHP, Ppoż. w zakładzie pracyProwadzenie szkoleń wewnętrznych BHP (wstępnych, wdrożeniowych korporacyjnych), zgodnie ze standardami firmy oraz szkoleń tematycznych BHPAktywny udział w działaniach i inicjatywach mających na celu budowanie świadomości w obszarze BHPUdział w odbiorach maszyn i urządzeń a także organizacja stanowisk pracSporządzanie i wdrażanie dokumentacji korporacyjnej w zakładzie (procedury wewnątrzzakładowe, instrukcje)       Oferujemy:       Stałe zatrudnienie na umowę o prace.

Specjalista Centrum Obsługi Klienta - Obsługa posprzedażowa
Specjalista Centrum Obsługi Klienta - Obsługa posprzedażowa
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWirtuale S.A. jest polską firmą technologiczną z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży usług internetowych (ICT) i właścicielem marki UTI.PL. Przedsiębiorstwo założone i mające swoją siedzibę w Kielcach obsługuje ponad 28 tysięcy klientów z całej Polski. Pod marką UTI.PL dostarcza małym i średnim klientom biznesowym z każdej branży, rozwiązań internetowych z zakresu: domen internetowych, hostingów, sklepów i stron internetowych, pozyskiwania i konwersji lead, bezpieczeństwa w sieci oraz zarządzania danymi. W związku z dynamicznym rozwojem, spółka Wirtuale S.A. planuje w niedalekiej przyszłości debiut na giełdzie. Chcesz dowiedzieć się więcej na nasz temat ? Wejdź na https://uti.pl/ Jak wygląda typowy dzień na tym stanowisku? - przyjmowanie i realizacja zgłoszeń mailowych oraz telefonicznych, - rozdzielanie zleceń do specjalistów, - działania informacyjne dot. realizacji usług - dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta, - aktualizacja i uzupełnianie danych do systemu, - współpraca z działem handlowym. Dołącz do naszego zespołu jeśli: - Jesteś zarejestrowany w PUP w Kielcach - warunek konieczny - Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta - warunek konieczny - Posiadasz optymistyczne nastawienie do pracy oraz wysoką kulturę osobistą - Łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne, charakteryzuje Cię swoboda wypowiedzi - Umiesz działać w sytuacjach stresujących - Jesteś osobą zorganizowaną i samodzielną - Stawiasz na swój rozwój oraz cenisz sobie zdobywanie wiedzy, nabywanie nowych umiejętności Co oferujemy? Stabilna forma zatrudnienia, w oparciu o umowę zlecenie/o pracę Pracę w trybie 8- godzinnym od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00, weekendy, święta i popołudnia zawsze wolne Oprócz wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe Pakiet Benefitów, a w nich m.in: Karta Multisport, Vouchery Zakupowe, Pakiety Internetu W związku ze stale rozwijającą się strukturą firmy, realna możliwość awansu Pakiet profesjonalnych szkoleń oraz pełne wsparcie w pierwszych miesiącach pracy Siedziba firmy mieści się w Kieleckim Parku Technologicznym, co daje Ci duży komfort pracy i bardzo dobre połączenie komunikacyjne Spotkania integracyjne Nieograniczony dostęp do kawy z naszego firmowego ekspresu Sala relaksu, a w niej między innymi tenis stołowy, piłkarzyki I najważniejsze! Świetną atmosferę, której mogą pozazdrościć nam inne firmy! Otrzymujesz dodatkową premię co roku w postaci akcji firmy dzięki temu budujesz swój kapitał na przyszłość, pracujesz w swojej firmie Wyślij aplikację już dziś i odwiedź nas w biurze! Porozmawiamy o Twoich możliwościach pracy w UTI.PL Czekamy na Ciebie! W CV prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik biurowy Miejsce Pracy – Kielce Opis stanowiska: - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (papierowej oraz mailowej) - obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów - obsługa oraz archiwizacja dokumentacji - przygotowywanie ofert handlowych - fakturowanie - dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie - współpraca z innymi działami firmy Wymagania: - wykształcenie min. średnie , mile widziane wyższe bądź w trakcie studiów - doświadczanie w pracy biurowej - znajomość obsługi komputera i programu MS Office - komunikatywność i wysoka kultura osobista - zaangażowanie w powierzone obowiązki i chęć uczenia się nowych rzeczy - czynne prawo jazdy kat. B- wymóg konieczny - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności- wymóg konieczny - status osoby biernej zawodowo Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat - jednozmianowy system pracy pon-pt 8-16 - możliwość rozwoju - wsparcie trenera pracy Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania cv na adres mailowy : @ bądź za pośrednictwem portalu. Kontakt : 739 - pokaż numer telefonu - @ w tytule wiadomości proszę wpisać: Pracownik biurowy *Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności.

Pracownik Kancelarii
Pracownik Kancelarii
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma prawnicza z wieloletnim doświadczeniem poszukuje pracownika do działu biurowego na stanowisko Pracownik Kancelarii. Wymagania: - Wykształcenie prawnicze - Doskonała znajomość prawa i terminologii prawnej - Umiejętność obsługi pakietu biurowego - Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Zadania: - Obsługa korespondencji i dokumentacji prawniczej - Wsparcie działu prawnego w codziennych zadaniach - Organizacja spotkań i konferencji - Koordynacja obiegu dokumentów Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w renomowanej kancelarii - Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze prawa - Przyjazne środowisko pracy - Konkurencyjne wynagrodzenie CV prosimy przesyłać na adres @ . W temacie wiadomości prosimy wpisać "Pracownik Kancelarii - Imię Nazwisko". Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy.

Pracownik biurowy - praca ze sztuczną inteligencją
Pracownik biurowy - praca ze sztuczną inteligencją
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Dialogue Contact poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego. Twój zakres obowiązków: - obsługa administracyjna, - praca ze sztuczną inteligencją, - wprowadzanie plików do systemu, - sporządzanie raportów z wykonanej pracy, - inne prace administracyjno-biurowe, - współpraca z innymi działami firmy, - raportowanie pracy. Nasze wymagania: - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - skrupulatność i wnikliwość podczas wykonywania powierzonych zadań, - bardzo dobra organizacja pracy, - zaangażowanie w wykonywane zadania i chęć nauki nowych umiejętności, - doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej będzie bardzo dużym atutem. To oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie, - biuro zlokalizowane w centrum Kielc, - udział w szkoleniach i projektach wewnętrznych, - ciekawa praca i możliwość zdobycia doświadczenia.

Kontroler Jakości Usług Kielce
Kontroler Jakości Usług Kielce
575000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Firma Skarem Sp. z o.o. specjalizująca się w świadczeniu usług ochrony oraz usług porządkowo- czystościowych zatrudni na terenie Kielc osobę na stanowisku: Kontroler Jakości Usług ds. ochrony i sprzątania.Zadania:·        Rozwój sieci sprzedaży na terenie regionu.·        Planowanie i skuteczna realizacja nowych umów o współpracę.·        Kontrola obiektów w których świadczona jest usługa·        Realizacja zaplanowanych celów·        Odpowiedzialność za efekty pracy w podległym regionie.·        Efektywne zarządzanie podległym odziałem zgodnym ze standardami firmy Oczekiwania:·        Wykształcenie min. średnie.·        Doświadczenie w branży ochrony·        Wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony- mile widziane·        Orzeczenie o niepełnosprawności – mile widziane·        Zdolności analityczne, planowania, komunikatywność..        Niekaralność·        Inicjatywa w pracy, konsekwencja w działaniu, zaangażowanie w powierzone          obowiązki.·        Prawo jazdy B – czynne. Wspieramy zatrudnienie osób niepełnosprawnych! Zapewniamy:·        Dobrą atmosferę pracy.·        Stałe wynagrodzenie oraz premię, uzależnioną od wyników.·        Samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów.·        Możliwość rozwoju zawodowego.·        Niezbędne narzędzia pracy.  Osoby zgłaszające chęć uczestnictwa w rekrutacji zobowiązane są do załączenia poniższych informacji.  Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej / i przyszłych rekrutacji*niepotrzebne skreślić

Pracownik biurowy z językiem hiszpańskim
Pracownik biurowy z językiem hiszpańskim
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Dialogue Contact poszukuje Pracownika biurowego z językiem hiszpańskim. Zakres obowiązków: - obsługa administracyjna, - weryfikowanie tekstów i nagrań, - sporządzanie raportów z wykonywanej pracy, - współpraca z innymi działami firmy. Wymagania: - znajomość w mowie i piśmie języka polskiego oraz hiszpańskiego (min. poziom B2), - umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, - zaangażowanie, kreatywność i odpowiedzialność, - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, - umiejętność obsługi komputera. Oferujemy: - wynagrodzenie podstawowe + premie uznaniowe, - biuro zlokalizowane w centrum Kielc, - ciekawa praca i możliwość zdobycia doświadczenia, - wdrożenie do pracy i stałe wsparcie zespołu, - pracę od poniedziałku do piątku (8-16) + dwie wybrane soboty w miesiącu.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Dialogue Contact poszukuje osoby na stanowisko pracownika biurowego. Twój zakres obowiązków: - obsługa administracyjna, - wprowadzanie plików do systemu, - sporządzanie raportów z wykonanej pracy, - inne prace administracyjno-biurowe, - współpraca z innymi działami firmy, - raportowanie pracy. Nasze wymagania: - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - skrupulatność i wnikliwość podczas wykonywania powierzonych zadań, - bardzo dobra organizacja pracy, - zaangażowanie w wykonywane zadania i chęć nauki nowych umiejętności, - doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej będzie bardzo dużym atutem. To oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie, - biuro zlokalizowane w centrum Kielc, - udział w szkoleniach i projektach wewnętrznych, - ciekawa praca i możliwość zdobycia doświadczenia.

Wsparcie Prac Biurowych
Wsparcie Prac Biurowych
749000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

DPD Polska, lider rynku usług kurierskich, do Oddziału Miejskiego w Kielcach przy ul. Podklasztornej 10 poszukuje Kandydatek/Kandydatów do Wsparcia Prac Biurowych. Do zadań będzie należeć:przyjmowanie, weryfikowanie i archiwizowanie dokumentów,przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientom,wprowadzanie danych do systemu,wsparcie w pracach administracyjnych, Od kandydatów oczekujemy:komunikatywności, otwartości i nastawienia na współpracę,sprawnego posługiwania się komputerem - w szczególności pakiet MS Office,dobrej organizacji,umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Oferujemy:współpracę w oparciu o umowę zlecenia,współpracę ze stabilną firmą,szkolenia wewnętrzne,pozytywną atmosferę, Odpowiemy na wybrane oferty. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik biurowy Miejsce Stażu - Kielce Opis stanowiska: - odbieranie telefonów - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - sporządzenie i kontrolowanie dokumentacji - obsługa sprzętów biurowych oraz wewnętrznych programów firmy - przygotowywanie zestawień - współpraca z innymi działami firmy Wymagamy: - wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe bądź w trakcie studiów - znajomość obsługi komputera i programu MS Office - komunikatywność i wysoka kultura osobista - zaangażowanie w powierzone obowiązki i chęć uczenia się nowych rzeczy -mile widziana znajomość języka angielskiego - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (WARUNEK KONIECZNY) - status osoby biernej zawodowo Oferujmy: - Umowę stażową - Stypendium stażowe comiesięczne, - Po stażu możliwość stałego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w systemie jednozmianowym pon-pt 8-16 - Wsparcie opiekuna stażysty, - Wsparcie trenera pracy Mile widziani studenci ! Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu bądź przesłanie cv na adres : @ - 739 - pokaż numer telefonu - - @ ( w tytule: Pracownik biurowy ) *Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności * zgodnie z Regulaminem projektu

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Świętokrzyskie