Sortowanie:
Znaleziony: 33 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Świętokrzyskie
Samodzielna Księgowa
Samodzielna Księgowa
nowe Kielce 30+ kilka dni temu

OpisModern s.c. firma prowadząca markowe salony odzieżowe na zasadzie franczyzy poszukuje Samodzielnej KsięgowejMiejsce pracy: KielceOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:• Prowadzanie pełnej księgowości oraz KPIR zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa o rachunkowości, prawo podatkowe)• Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych,• Weryfikacja dokumentów, bieżące księgowanie dokumentów kosztowych i sprzedaży• Przygotowywanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, JPKVAT)• Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (banki, US, GUS, itp.),• Prowadzenie rozliczeń okresowych,• Segregacja i archiwizacja dokumentów• Wystawianie faktur Od kandydatów oczekujemy:• Wykształcenia wyższego, preferowane licencjackie lub wyższe kierunkowe(rachunkowość, finanse, ekonomia)• Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku minimum 3 lata• Znajomości obowiązujących przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości• Dobrej znajomości programu Insert (Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant)• Komunikatywności i rozwiniętych umiejętności interpersonalnych• Skrupulatności i staranności w wykonywaniu powierzonych obowiązków• Odpowiedzialności i terminowej realizacji zadań  Oferujemy:• samodzielne stanowisko• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę• Możliwość rozwoju zawodowego, wsparcie doświadczonego zespołu Zainteresowanych prosimy o przysłanie aplikacji (CV) drogą elektroniczną. Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dorealizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodne 

Główna Księgowa / Główny Księgowy
Główna Księgowa / Główny Księgowy
600000 zł
Nowy Korczyn 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem księgowości, z doświadczeniem w branży produkcyjnej i handlowej. Idealny kandydat lub kandydatka to osoba mająca doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości w spółce z o.o. Zakres obowiązków m.in. :kierowanie i nadzór nad Dziełem Księgowości·        prowadzenie ksiąg rachunkowych, dokumentacji i rozliczeń Spółki z o.o. zgodnie z przepisami·        nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa podatkowego w Spółce·        sporządzanie deklaracji podatkowych i  raportów wynikających z obowiązujących przepisów prawa·        kontrola i uzgadnianie kont księgowych·        bieżący nadzór nad ewidencją i prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych·        optymalizacja procesów księgowych·        współpraca z zewnętrznymi podmiotami w szczególności z US, ZUSWymagania :minimum 2 - 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuwykształcenie wyższe, kierunkowebardzo dobra znajomość programu księgowo – finansowego Comarch Optimabardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych oraz przepisów prawa podatkowego, gospodarczego i ustawy o rachunkowościsamodzielność, skuteczność i terminowość wykonywania zadań oraz nastawienia na realizację wyznaczonych celówOferujemy :stabilną pracę na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracyprzyjazną i otwartą atmosferę pracyOsoby zainteresowane ofertą pracy prosimy wysłać swoje CV za pośrednictwem serwisu OLX. Więcej informacji pod numerem telefonu 50*****44.

Doradca Majątkowy / Agent Ubezpieczeniowy
Doradca Majątkowy / Agent Ubezpieczeniowy
600000 zł
Busko-Zdrój 30+ kilka dni temu

Phinance S.A. to jedna z największych niezależnych firm doradztwa finansowego w Polsce.Poszukuje do zespołu nowego doradcy majątkowego.Mile widziane doświadczenie w ubezpieczeniach.Wymagania:wykształcenie co najmniej średnie, zaświadczenie o niekaralnościZakres obowiązków:• przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, kontakt z klientem, wystawianie polis, praca biurowaCo oferujemy?• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie),• programy motywacji - zagraniczne wyjazdy, premie, eventy służbowe• bogaty program profesjonalnych szkoleń• niezbędne egzaminy i licencje Komisji Nadzoru Finansowego• wolne weekendy• pracę w sprawnej organizacji o wyjątkowej atmosferze• wsparcie doświadczonych specjalistów• szybkie i jasno określone możliwości awansu• brak konieczności zakładania własnej działalności gospodarczej.Chcesz poznać więcej szczegółów? – prześlij CV amadeusz.hoang#phinance.plProsimy o zamieszczeniu w dokumencie CV następującego oświadczenia:Wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie przez Phinance S.A. z siedzibą i adresem w Poznaniu (61-814), przy ul Ratajczaka 19, moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie w celu przeprowadzenia rekrutacji przez Phinance S.A. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Phinance S.A. uzyskałem/am na stronie internetowej phinance.pl /dane_osobowe.

Specjalista ds. kadr i płac / księgowa
Specjalista ds. kadr i płac / księgowa
600000 zł
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Odlewnia Ostrowiec Sp. z o.o. jest największym europejskim producentem kadzi żużlowych dla potrzeb hutnictwa. Produkujemy odlewy staliwne o wadze od 3 do 30 ton. Nasze wyroby dostarczamy do ponad 70 klientów na całym świecie.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko księgowej.Oferujemy:- pracę w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęZakres obowiązkówSamodzielne realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami, w tym prowadzenie akt osobowychWprowadzanie i weryfikacja danych kadrowo-płacowych w systemie HumanSoft CoraxSamodzielne naliczanie list z wypłatą wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnychRozliczanie czasu pracy pracownikówProwadzenie pełnych rozliczeń ZUS - w tym także sporządzanie korektSporządzanie deklaracji i rozliczeń należności US, ZUS, PFRONPrzygotowywanie dokumentacji dotyczącej sprawozdawczości GUSPrzygotowywanie oraz rozliczanie umów cywilnoprawnychObsługa PPKSporządzanie raportów i zestawień kadrowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzneUdzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeńMonitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowych i płacowychWsparcie merytoryczne pracowników w zakresie prawa pracy i spraw płacowychWymaganiaWyższe wykształcenie (mile widziane wykształcenie kierunkowe),Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w dziale księgowości,Praktyczna znajomość aktualnych przepisów prawa,Samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy własnej,Dokładność, sumienność i zaangażowanie,,Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej.UWAGA: kontakt wyłącznie do godziny 13:00

Doradca kredytowy
Doradca kredytowy
Skarżysko-Kamienna 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osób na stanowisko doradca klienta ds kredytów poza bankowych Najlepsze warunki na rynku

DAM PRACĘ
DAM PRACĘ
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKonsorcjum – Naukowo Edukacyjne SA w Kielcach zatrudni na stanowisko samodzielna księgowa/ Samodzielny księgowy. Do zakresu obowiązków będzie należało; - Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości / ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości, - Obliczanie podatków w firmie oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. PIT, CIT, VAT, JPK, podatki lokalne, - Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz organizacja prac bilansowych umożliwiających prawidłowe zamknięcie roku obrachunkowego, - Sporządzanie miesięcznych raportów wyników dla zarządu i banków, - Współpraca z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, leasingowymi w zakresie pozyskiwania i obsługi źródeł finansowania, - Reprezentowanie firmy wobec urzędów państwowych i innych instytucji (US, banki itp.), - Nadzór nad dokumentami zgromadzonymi w dziale finansowo – księgowym, - Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych, - Analiza finansowa kondycji firmy, - Kwalifikacja podatkowa dokumentów, - Analiza umów zawieranych przez firmy, odpowiedzialność za realizację obowiązków z nich wynikających, - Dokonywanie przelewów bankowych, - Nadzór nad środkami trwałymi, analiza nakładów inwestycyjnych Wymagania; - Wykształcenie kierunkowe - Minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku: samodzielna/y księgowa/y. - Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych. - Ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych. - Doświadczenie w prowadzeniu księgowości spółek i fundacji - Dobra organizacja pracy, rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: - Umowę o pracę w wymiarze: 1 etat - Stabilność zatrudnienia - Stałą możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności - Ciekawą pracę w stale rozwijającej się firmie - Atrakcyjne wynagrodzenie Mile widziane: -Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji oświatowych. - Mile widziana znajomość programu Enova

Pracownik do biura rachunkowego z orzeczeniem
Pracownik do biura rachunkowego z orzeczeniem
Kielce 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownik do BIURA RACHUNKOWEGO, które od wielu lat zaznacza swoją mocną pozycję w Kielcach. PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MIEJSCE PRACY – KIELCE MY: dajemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oferujemy wynagrodzenie 4300 – 4500 zł brutto miesięcznie zapewniamy pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16 TY: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności posiadasz znajomość prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości biegle liczysz i operujesz cyframi posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, znasz programy księgowo - kasowe TWOJE ZADANIA: rejestrowanie, monitorowanie, raportowaniu transakcji finansowych nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych sporządzanie deklaracji podatkowych BRZMI CIEKAWIE? SKOPIUJ LINK I APLIKUJ JUŻ DZIŚ. http**************************************************************************

Pracownik do działu księgowości z orzeczeniem
Pracownik do działu księgowości z orzeczeniem
Kielce 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownik do DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI dla firmy, która od wielu lat zaznacza swoją mocną pozycję w Kielcach. PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MIEJSCE PRACY – KIELCE MY: dajemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oferujemy wynagrodzenie 4500 - 7000 zł brutto miesięcznie szansę rozwoju zawodowego zdobycie doświadczenia w międzynarodowej grupie kapitałowej TY: posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności wykształcenie wyższe kierunkowe ( finanse i rachunkowość, ekonomia, kurs księgowych w Stowarzyszeniu) dobra znajomość pakietu MS Office - program Excel wiedza merytoryczna – podatki CIT i VAT, ustawy o rachunkowość umiejętność analitycznego myślenia, dokładność umiejętność pracy w dynamicznym otoczeniu, komunikatywność sprawna organizacja swojej pracy, odpowiedzialność za terminową realizację zadań TWOJE ZADANIA: rozliczanie podatków CIT, VAT, itp. sporządzanie sprawozdań finansowych współpraca przy sporządzaniu sprawozdania skonsolidowanego weryfikacja poprawności ewidencji operacji księgowych przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych rejestrowanie, monitorowanie, raportowanie transakcji finansowych księgowanie wyciągów z kart płatniczych oraz monitorowanie transakcji nierozliczonych BRZMI CIEKAWIE? SKOPIUJ LINK APLIKUJ JUŻ DZIŚ. http**************************************************************************

ASYSTENT KSIĘGOWEGO
ASYSTENT KSIĘGOWEGO
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyASYSTENT KSIĘGOWEGO Miejsce Pracy - Kielce Opis Stanowiska: - kompletowanie i archiwizacja dokumentów - wprowadzanie dokumentów do systemu - sporządzanie deklaracji - przygotowywanie zestawień - pomoc w bieżącej pracy w księgowości Wymagania: - wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe: Ekonomia, Finanse itp. (bądź w trakcie studiów) - mile widziane doświadczanie oraz znajomość podstawowych zagadnień z księgowości - znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office - dokładność i zaangażowanie - sumienność - Wysoka kultura osobista - aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności - status osoby biernej zawodowo Oferujemy: - umowę o pracę na pełny etat - jednozmianowy system pracy - możliwość rozwoju - miłą atmosferę pracy - wsparcie trenera pracy Mile widziani studenci ! Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu bądź przesłanie cv na adres : @ - 739 - pokaż numer telefonu - - @ ( w tytule: Asystent księgowego ) *Oferta realizowana jest w ramach projektów współfinansowanych ze środków PFRON, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności * zgodnie z Regulaminem projektu

PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI DO BIURA RACHUNKOWEGO Z ORZECZENIEM
PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI DO BIURA RACHUNKOWEGO Z ORZECZENIEM
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika do BIURA RACHUNKOWEGO, który od wielu lat zaznacza swoją mocną pozycję w Kielcach. STANOWISKO – PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MIEJSCE PRACY – KIELCE MY: dajemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oferujemy wynagrodzenie 4300 – 4500 zł brutto miesięcznie zapewniamy pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16 CZY POSIADASZ: orzeczenie o niepełnosprawności znajomość prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości biegle liczysz i operujesz cyframi umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, znasz programy księgowo - kasowe TWOJE ZADANIA: rejestrowanie, monitorowanie, raportowaniu transakcji finansowych nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów bieżąca weryfikacja i księgowanie faktur przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych sporządzanie deklaracji podatkowych BRZMI CIEKAWIE? SKOPIUJ LINK I APLIKUJ JUŻ DZIŚ. https://zafonmanagement.recruitify.ai/job/8381d463-b038-4b61-89e3-ee304ef5ced0

PRACOWNIK DO DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
PRACOWNIK DO DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySTANOWISKO – PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI MY: dajemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oferujemy wynagrodzenie 4500 - 7000 zł brutto miesięcznie szansę rozwoju zawodowego zdobycie doświadczenia w międzynarodowej grupie kapitałowej CZY POSIADASZ: orzeczenie o niepełnosprawności wykształcenie wyższe kierunkowe ( finanse i rachunkowość, ekonomia, kurs księgowych w Stowarzyszeniu) dobrą znajomość pakietu MS Office - program Excel wiedzę merytoryczna – podatki CIT i VAT, ustawy o rachunkowość umiejętność analitycznego myślenia, dokładność umiejętność pracy w dynamicznym otoczeniu, komunikatywność sprawną organizacja swojej pracy, odpowiedzialność za terminową realizację zadań TWOJE ZADANIA: rozliczanie podatków CIT, VAT, itp. sporządzanie sprawozdań finansowych współpraca przy sporządzaniu sprawozdania skonsolidowanego weryfikacja poprawności ewidencji operacji księgowych przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych rejestrowanie, monitorowanie, raportowanie transakcji finansowych księgowanie wyciągów z kart płatniczych oraz monitorowanie transakcji nierozliczonych BRZMI CIEKAWIE? SKOPIUJ LINK APLIKUJ JUŻ DZIŚ. https://zafonmanagement.recruitify.ai/job/c215efe4-da8d-4d0d-93df-aac39a71ef62

Pracownik ds. księgowości
Pracownik ds. księgowości
790000 zł
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

VEZZI to prężnie rozwijająca się marka detaliczna oferująca biżuterię ze stali chirurgicznej zgodną z najnowszymi trendami. Od lat zaspokajamy potrzeby naszych klientów, oferując im szeroką gamę wysokiej jakości akcesoriów i modnych wzorów. W związku z dynamicznym rozwojem naszej marki poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik ds. księgowościOpis stanowiska:dekretowanie i księgowanie dokumentów w księgach handlowychprzeprowadzanie kontroli dokumentów księgowych pod względem prawnym i formalnymanalizowanie, weryfikowanie i uzgadnianie zapisów, obrotów i salda na kontach księgowychudział w sporządzaniu deklaracji VAT i CIT oraz sprawozdań finansowychprzygotowywanie raportów i zestawień na zlecenie przełożonegoWymagania:wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu finansów i rachunkowości),doświadczenie min. 3 lata w pełnej księgowości podmiotów gospodarczychdobra znajomość Ustawy o Rachunkowości i przepisów podatkowych, w tym VATdobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności EXCEL)umiejętności analityczne i komunikacyjne,odpowiedzialność, zaangażowanie, sumiennośćdobra organizacja pracychęć do ciągłego uczenia się i otwartość na zmieniające się warunki i sytuacjeaktywność w tworzeniu automatyzacji, usprawnianiu procesów i narzędziumiejętność pracy w zespoleOferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,stałe godziny pracy - od poniedziałku do piątkuubezpieczenie grupowe,możliwość podwyższania kwalifikacji i rozwoju,wsparcie doświadczonego zespołu,miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracysuper zniżki na zakup biżuteriiMiejsce zatrudnienia: Sandomierska 15, 27-530 Ożarów

Zatrudnię samodzielną księgową
Zatrudnię samodzielną księgową
790000 zł
Małogoszcz 30+ kilka dni temu

Poszukuję pasjonatów księgowości na stanowisko Samodzielnej/go Księgowej/go.Zakres obowiązków:prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi standardami oraz przepisami podatkowymi,dekretowanie i księgowanie dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, import/eksport, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek, itp.)przygotowywanie sprawozdań finansowych,sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT,sporządzanie raportów i analiz na potrzeby zarządcze,kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi - banki, US, ZUS, GUS,uzgadnianie sald z kontrahentami, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji oraz przestrzeganie procedur,bieżąca weryfikacja dokumentów w zakresie polskich przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości,merytoryczne wsparcie poszczególnych działów firmy w zakresie księgowości,analiza i odpowiedzialność za poprawność zapisów i sald na kontach księgowych.Wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, księgowość, finanse),doświadczenie na stanowisku samodzielnej/go księgowej/go (pełna księgowość, Sp. z o.o.)praktyczna znajomość zagadnień raportowania podatkowego i finansowego,umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych,doskonała organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu,obsługa programów: Comarch ERP Optima, World, Excel,Umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań,bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, dokładność, samodzielność.Oferta:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,elastyczne godziny pracy,samodzielną, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie,niezbędne szkolenia.Zgłoszenia proszę przesyłać poprzez platformę OLX.

Pracownik obsługi klienta
Pracownik obsługi klienta
445000 zł
Jędrzejów 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem swojej sieci, Instytucja Finansowa działająca pod nadzorem KNF poszukuje pracowników do swoich placówek (Jędrzejów, Kielce, Ostrowiec Św.) na stanowisko:Pracownik obsługi klienta, kasjer bankowy.Wymagania:- umiejętność obsługi komputera- odporność na stres;- odpowiedzialność;- samodzielność;- wysoka kultura osobista;Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa kasowa klientów- prowadzenie rejestrów, ewidencji- archiwizacja dokumentów- inne prace biurowePracujemy od poniedziałku do piątkuAktualne CV proszę wysyłać za pomocą portalu olx.pl .Na ofertach prosimy o zamieszczenie klauzuli: “Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji"

Specjalista ds. Podatków
Specjalista ds. Podatków
990000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Aktualnie do naszego Centrum Usług Wspólnych w Kielcach poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku: Specjalista ds. Podatków OPIS STANOWISKA: • Udział w procesie gromadzenia informacji oraz opracowywanie projektów korespondencji z organami skarbowymi • Monitoring zmian w prawie podatkowym oraz koordynacja współpracy w tym zakresie z Zespołem Prawnym oraz Księgowym • Gromadzenie i archiwizacja dokumentów, przetwarzanie danych oraz udział w procesie sporządzania dokumentacji cen transferowych, WHT i innych • Współpraca w zakresie opracowywania i aktualizacji procedur oraz wewnętrznych regulacji podatkowych Spółki • Wsparcie wewnętrznego doradcy podatkowego w zakresie obliczania podatków • Pomoc w przygotowaniu poleceń księgowania oraz rozliczaniu kont dotyczących podatków • Przygotowywanie zestawień oraz analiza zapisów z kont księgowych na potrzeby podatkowe • Archiwizacja dokumentów podatkowych • Wstępna analiza i opiniowanie operacji gospodarczych pod kątem podatkowym - we współpracy z Zespołem Księgowym • Współpraca z Zespołem Księgowości w kalkulacji zobowiązań podatkowych oraz realizacja zadań kontrolnych w tym zakresie CO JEST DLA NAS WAŻNE: • Wykształcenie kierunkowe (preferowane wyższe - finanse i rachunkowość, ekonomia, prawo) • Doświadczenie w pracy w dziale podatkowym/księgowym i znajomość przepisów podatkowych • Znajomość MS Office, w szczególności MS Excel • Chęć poszerzenia wiedzy i praktyki w zakresie podatków • Umiejętność analitycznego myślenia • Zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole • Dobra organizacja pracy, dokładność, systematyczność CO OFERUJEMY: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w największej polskiej firmie z branży ochrony środowiska • Szkolenia wspierające Twój rozwój zawodowy • Nowoczesne narzędzia pracy • Przyjazną atmosferę oraz możliwość wymiany wiedzy i know how • Różnorodny pakiet benefitów, a w nim: bezpłatna prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie grupowe, świadczenia świąteczne, dopłaty do wypoczynku dla pracowników i ich dzieci

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
320000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Jesteśmy wiodącym producentem armatury przemysłowej na rynku polskim, obejmującym swoim zakresem dostaw również rynki Unii Europejskiej i Azji. Specjalizujemy się w indywidualnych rozwiązaniach opracowywanych dla naszych klientów. Łącznie ponad 100 zmotywowanych z wykorzystaniem nowoczesnego parku maszynowego pracowników pracuje na sukces naszej firmy.Firma Chemar Armatura Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowyObowiązki:współpraca w zespole księgowych przy prowadzeniu pełnej księgowości firmy produkcyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisamipomaganie w opracowaniu sprawozdań finansowych okresowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) oraz deklaracji podatkowych i sprawozdań statystycznychwspółpraca z instytucjami zewnętrznymi i organami podatkowymi (m.in. przygotowywanie danych do raportów do GUS, US, UM, UMWŚ i inne)potwierdzanie sald oraz rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmyprowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnychobsługa płatności oraz księgowanie faktur oraz innych dokumentów związanych z działalnością firmy, wyciągi bankowe, raporty kasowe itp.nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań i spływem należności (windykacja)aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowościpomoc przy opracowywaniu analiz finansowych przedsiębiorstwasporządzanie deklaracji podatkowych PIT, VAT, JPKprzygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Zarząduwspółpraca przy wnioskach o dofinansowanie w zakresie finansowo-księgowym.Wymagania:wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone kursy z zakresu księgowościminimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnej pracy jako Księgowa, najlepiej w firmie produkcyjnejpraktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowegoznajomość oprogramowania ABAS ERP – będzie dodatkowym atutemumiejętność pracy zespołowejchęć do nauki i umiejętność szybkiego uczenia siędobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Outlook, Excel, Word)umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, skrupulatność, cierpliwość, energicznośćznajomość procesów finansowo - księgowych i sprawozdawczychumiejętność opracowywania analiz finansowych – będzie dodatkowym atutemznajomość języka angielskiego lub niemieckiego - będzie dodatkowym atutemOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etatmożliwość rozwoju zawodowego i zdobycia szerokiego doświadczeniamiłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku specjalistównarzędzia niezbędne do pracypakiet pozafinansowych świadczeńpracę w firmie o ponad 60-letniej tradycji na polskim rynkuelastyczny czas pracy w trybie 8-o godzinnym (6:30/08:30 – 14:30/16:30)

Asystent/ka księgowego
Asystent/ka księgowego
320000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób energicznych, zmotywowanych i chętnych do rozwoju w zakresie księgowości.Oferujemy:stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji;pracę w zgranym zespole specjalistów;wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia;szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacjimożliwość rozwojuZadania:Do zadań na tym stanowisku należeć będzie:weryfikacja, analiza i wprowadzenie dokumentów księgowych do systemu informatycznego,odpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowe,wspieranie pracy zespołu oraz księgowej prowadzącej nadzór.Wymaganiapodstawowa wiedza z zakresu księgowości;bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań;umiejętność analitycznego myślenia;komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;otwartość na nowe wyzwania i zdobywanie nowych umiejętności.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz komunikatywność w języku angielskim.

Doradca klienta - Bank Millennium Placówka Partnerska
Doradca klienta - Bank Millennium Placówka Partnerska
320000 zł
Sandomierz 30+ kilka dni temu

OPISMILLENNIUM partner – to sieć oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych punktów sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Oddziały partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo, koncepcji biznesowej oraz sprzedaży produktów Banku. Aplikujesz do doświadczonego partnera z sukcesem prowadzącego od ponad 10 lat placówki partnerskie banku.
Miejsce pracy: SandomierzOferujemy:
 -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
-premie za sprzedaż produktów bez górnego limitu! (wynagrodzenie + premia od kilku do kilkunastu tysięcy)-często organizujemy konkursy sprzedażowe, które pozwolą zwiększyć Twoje wynagrodzenie;-profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe)
-przejrzystą ścieżkę kariery umożliwiającą rozwój zawodowy
-pracę w przyjaznym zespole

-pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 17:00)

Wymagania:
- profesjonalizm
-wykształcenie min. średnie maturalne
-mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnych
-wysokie zdolności komunikacyjne
-nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
-wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem
-samodzielność, sumienność, odpowiedzialność

Chęć do pracy i determinacja do bycia najlepszymGłówne zadania:

-sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
-obsługa klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowych
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i udział w akcjach marketingowych
-realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
-wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
-odpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacji

Aplikacje prosimy przesyłać poprzez OLX.

Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.”

Księgowa / Księgowy
Księgowa / Księgowy
320000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Firma „Unlimited Spare Parts” zatrudni księgową / księgowego do pracy w oddziale firmy w Kielcach.Zakres obowiązków:·         wystawianie faktur sprzedażowych·         wprowadzanie przelewów do realizacji·         monitorowanie płatności kontrahentów·         księgowanie wewnętrznych dokumentów·         ścisła współpraca ze współpracownikami z działu księgowości w grupie Unlimited Spare Parts·         udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT, VAT-UE i innych);Wymagania:·          minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku·          wiedza na temat zagadnień finansowo-księgowych i podatków·          bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie wymogiem koniecznym·          umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność; skrupulatność i dokładność,  inicjatywa i zaangażowanie·         mile widziane doświadczenie w pracy z systemem ERPOferujemy:·         bardzo dobre wynagrodzenie·         miłą, przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole·         możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji·         wsparcie w wykonywaniu obowiązków

Księgowa / Księgowy
Księgowa / Księgowy
18000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Spółka z o.o. poszukuje osoby na stanowisko księgowej. Firma znajduje się w Kielcach (Centrum)Zakres obowiązków:bieżące księgowanie KPiR oraz ksiąg handlowychwyliczanie zaliczek na podatek dochodowysporządzanie rozliczeń VATewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedażyweryfikacja rejestrów VAT i przygotowywanie plików JPKuzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentamibieżące uzgadnianie i weryfikacja kont księgowychkontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowymOczekiwania:samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązkówdociekliwość i chęć zgłębiania wiedzy z zakresu podatków i rachunkowościznajomość programu SymfoniaOpis stanowiska:Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowa o pracępraca w małym zespolegodziny pracy do uzgodnienia 

Doradca Klienta - Placówka Partnerska Bank Millennium
Doradca Klienta - Placówka Partnerska Bank Millennium
950000 zł
Staszów 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu w roli Doradcy Klienta w placówce partnerskiej Banku Millennium! Jeśli jesteś zorientowany na profesjonalizm, budowanie trwałych relacji z Klientami to Twoja mocna strona, a dodatkowo chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku finansowym, to ta oferta jest dla Ciebie!DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?Rozwijaj swoją karierę z nami: Placówki partnerskie Banku Millennium to doskonałe miejsce do rozwijania swojej kariery zawodowej. Oferujemy stałe zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę, co daje stabilność i możliwość długoterminowego budowania swojej kariery.Premiowy system wynagradzania: Twoje zaangażowanie i wysiłek zawsze są doceniane. Oprócz stałego wynagrodzenia, oferujemy atrakcyjny system premiowy, który dodatkowo motywuje do osiągania wyznaczonych celów.Wsparcie i rozwój: Jesteśmy przekonani, że rozwój pracowników to klucz do sukcesu. Oferujemy profesjonalne i bezpłatne szkolenia wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe. Z nami zyskasz nie tylko nowe umiejętności, ale także szansę na awans w strukturze placówki.Przyjazny zespół: Tworzymy atmosferę sprzyjającą efektywnej pracy i zdobywaniu nowych doświadczeń. Jesteśmy zespołem, który ceni współpracę i wzajemne wsparcie.TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w bankuobsługa Klientów w zakresie operacji kasowych i sporządzanie dziennych raportów kasowychaktywne pozyskiwanie nowych Klientów i udział w akcjach marketingowychrealizacja indywidualnych planów sprzedażowychwstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowegoodpowiedzialność za kompletność i poprawność prowadzonej dokumentacjiWYMAGANIA:Wykształcenie min. średnie maturalneMile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych lub usług telekomunikacyjnychWysokie zdolności komunikacyjneNastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z KlientamiWiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutemSamodzielność, sumienność, odpowiedzialnośćINFORMACJE DODATKOWE:W związku z przepisami RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych), informujemy, że udział w rekrutacji wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Prosimy o zawarcie stosownej klauzuli RODO w przesłanym CV.W celu przyspieszenia procesu rekrutacyjnego, prosimy o przesłanie aktualnego Curriculum Vitae (CV). Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Jeśli jesteś gotów/a podjąć wyzwanie i rozwijać się w dynamicznym środowisku finansowym, czekamy na Twoje zgłoszenie! Dołącz do nas, a razem z nami osiągnij sukces w świecie bankowości!

Księgowa/ księgowy
Księgowa/ księgowy
Chmielnik 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukam osoby do biura na stanowisko księgowego . Oferujemy elastyczne godziny oraz dni pracy . Wszystko do ustalenia. Pracujemy na programie Subiekt i Rachmistrz.

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKonsorcjum – Naukowo Edukacyjne SA w Kielcach zatrudni na stanowisko: Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy Zakres obowiązków; - Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości / ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o rachunkowości, - Obliczanie podatków w firmie oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze tj. PIT, CIT, VAT, JPK, podatki lokalne, - Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz organizacja prac bilansowych umożliwiających prawidłowe zamknięcie roku obrachunkowego, - Sporządzanie miesięcznych raportów wyników dla zarządu i banków, - Współpraca z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, leasingowymi w zakresie pozyskiwania i obsługi źródeł finansowania, - Reprezentowanie firmy wobec urzędów państwowych i innych instytucji (US, banki itp.), - Nadzór nad dokumentami zgromadzonymi w dziale finansowo – księgowym, - Bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych, - Analiza finansowa kondycji firmy, - Kwalifikacja podatkowa dokumentów, - Analiza umów zawieranych przez firmy, odpowiedzialność za realizację obowiązków z nich wynikających, - Dokonywanie przelewów bankowych, - Nadzór nad środkami trwałymi, analiza nakładów inwestycyjnych. Wymagania: - Wykształcenie kierunkowe - Minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku: samodzielna/y księgowa/y. - Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych. - Ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych. - Doświadczenie w prowadzeniu księgowości spółek i fundacji. - Dobra organizacja pracy, rzetelność, odpowiedzialność, dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: - Umowę o pracę w wymiarze: 1 etat - Stabilność zatrudnienia - Stałą możliwość podnoszenia kwalifikacji i umiejętności - Ciekawą pracę w stale rozwijającej się firmie - Atrakcyjne wynagrodzenie Mile widziane: -Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji oświatowych. - Mile widziana znajomość programu Enova.

Główny księgowy dla spółka zoo Kielce
Główny księgowy dla spółka zoo Kielce
745000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Firma rodzinna potrzebuje pracownika do działu do nowej firmy Sp. z o.o.Miejsce firmy: Kielce / ul. 1 majaForma pracy stacjonarna w kielcach może być na przemian zdalna, hybrydowa - do ustaleniaZadaniem księgowej będzie Dodanie faktur zakupowych, wystawienie sprzedażowych w programie firmao lub subiekt gt, sprawdzenie i wysłanie do urzędów bilansu itp. dla spółki zo.o. oraz kadry dla 3-4 osób w tym 3 z orzeczeniami o niepełnosprawności Pefron.Szukamy uczciwej osoby do stałej wieloletniej współpracy w zakresie optymalizacji kosztów i prowadzenia księgowości spółki z o.o. Nadzór nad polityką rachunkowości spółki zoo i jej bieżąca aktualizacjaSporządzanie raportów, bilansów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz deklaracji podatkowychWspółpraca z organami podatkowymi, audytorami oraz zewnętrznymi kancelariami prawno-podatkowymi i instytucjami finansowymiNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, procesem płatności i koordynowanie działań windykacyjnychWeryfikacja poprawności danych w systemie księgowym firmao.pl (opcja eskportu do dowolnego systemu Rewizor, symfonia itp - do ustalenia na miejscu)Planowanie finansoweRzetelne prowadzenie pełnej księgowości spółki oraz spółek powiązanych zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymiZatwierdzanie prawidłowości rozliczeń kosztowych spółkiKompleksowa weryfikacja wynagrodzeń i rozliczeń z pracownikami 4 osobyPrawidłowe sprawdzanie inwentaryzacji zapasów oraz majątku trwałegoOczekujemy:Wykształcenie kierunkowe / wyższe ekonomiczne: rachunkowość / ekonomia / finanse / zarządzanieMinimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Głównego Księgowego w branży sprzedaży internetowej lub sprzedaży w sklepach.Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych dla spółek z ooBardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości i finansówPraktyczna znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i naliczania wynagrodzeńWiedza na temat funkcjonowania rynku usług transportu i spedycjiMile widziana znajomość programów firmao.pl , Comarch ERP OptimaDokładność, zaangażowanie i dobra organizacja pracyWysoki poziomu samodzielności i odpowiedzialnościMiejsce zamieszkania Kielce lub okoliceaktywne orzeczenie o niepełnosprawności

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
870000 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowaMiejsce pracy – Kielce ZAKRES OBOWIĄZKÓW·        prowadzenie pełnej księgowości wybranych spółek·        sporządzanie sprawozdań finansowych deklaracji podatku CIT, VAT, JPK,PIT·        księgowanie wszelkich zdarzeń gospodarczych·        rozliczanie z US i ZUS·        prowadzenie ewidencji środków trwałych, księgowanie amortyzacji·        kontrola merytoryczna dokumentów·        prawidłowe dzielenie kosztów·        czynny udział w zamknięciu miesiąca WYMAGANIA·        wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość i finanse)·        minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku·        praktyczna znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)·        bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów podatkowych (CIT, VAT) oraz ustawy o rachunkowości·        mile widziana znajomość programu Comarch ERP XL·        terminowość, systematyczność i dokładność·        duża samodzielność w działaniu·        odporność na stres·        wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne OFERUJEMY·        stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·        atrakcyjne wynagrodzenie·        pracę w prężnie rozwijającej się firmie·        możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach i podnoszenia kwalifikacji·        profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie doświadczonego zespołu·        dużą samodzielność·        swobodną kulturę organizacyjną·        przyjazną atmosferę w zgranym zespoleJesteśmy firmą budowlaną zajmującą się kompleksową realizacją inwestycji budowlanych. Wykonujemy duże projekty budowlane, pełniąc funkcję wykonawcy lub generalnego wykonawcy. Istotną część strategii rozwojowej firmy Global Company 24 stanowiło rozszerzenie działalności poza budownictwo na inne obszary biznesowe, m.in. na pośrednictwo pracy. Dzisiaj naszym celem jest bycie liderem w zakresie usług budowlanych i pośrednictwa pracy. W naszych działaniach stawiamy przede wszystkim na innowacyjność i rozwój.

Specjalista ds. Fakturowania/ Księgowości
Specjalista ds. Fakturowania/ Księgowości
760000 zł
Kostomłoty Pierwsze 30+ kilka dni temu

Nasza firma jest liderem w branży transportu logistyki jak również świecie nowoczesnych kamperów. W związku z rozwojem firmy , chcielibyśmy zaprosić do aplikacji na podane stanowisko.Twoim zadaniem będzie:sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych wprowadzanie faktur w programie SYMFONIAbieżące sprawdzanie fakturwspółpraca z pozostałymi działami firmyinne prace biuroweWymagamy doświadczenia minimum 1 rok na podobnym stanowisku, oraz pełnej znajomości programu Symfonia. WARUNEK KONIECZNYMile widziane doświadczenie w fakturowaniu w firmie transportowej/motoryzacyjnej.Praca odbywa się w godzinach 08:00 - 16:00Biuro mieści się w Kielcach na ul. Skrajnej.Oferujemy na okres próbny umowę zlecenie, po okresie próbnym ( 3 miesiące) możliwość zmiany na umowę o pracę.Zapraszam do aplikowania , załączając CV

Praca zdalna bez wychodzenia z domu
Praca zdalna bez wychodzenia z domu
Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca polega na polecaniu produktów finansowych, podobnie jak w placówce banku, tylko przez INTERNET z gotowym systemem jako - **EKSPERT BANKOWY ONLINE** Wynagrodzenie jest wypłacane na Twój rachunek bankowy co miesiąc (10 dnia miesiąca) – Kwota jest zależna od czasu, który poświęcisz czy to będzie 1h dziennie czy 3h dziennie – Tutaj nie będziesz obsługiwać klientów pod kątem rozwiązywania ich problemów, **tylko bezpośrednio na dziale sprzedażowym/czysto prowizyjnym z gotowymi Leadami, które dostaniesz. -Praca jest całkowicie legalna -Nie potrzebujesz żadnego doświadczenia, ani wiedzy informatycznej. Wystarczą znajomości podstaw komputera lub telefonu. Praca jest prosta, wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu. Uczymy wszystkiego od zera -Elastyczne godziny pracy **Oferujemy:** -Wynagrodzenie uzależnione od ilości czasu, który poświęcisz na działanie z gotowymi klientami -Wysokie stawki prowizyjne i regularne wypłaty co miesiąc na rachunek bankowy -Pracę zdalną, którą możesz wykonywać z każdego miejsca na ziemi -Szkolenia ONLINE, QUIZY, które organizujemy co kilka dni aby doszkolić wiedzę -Szkolenia stacjonarne, integracje -Praca w świetnym i energicznym zespole **Wymagamy:** > -Pełnoletność, obywatelstwo Polskie i miejsce zamieszkania – Polska > -Chęć działania z gotowymi instrukcjami i obsługiwanie prostych klientów > -Umiejętność pracy grupowej > -Obsługa komputera/telefonu na poziomie podstawowym oraz dostęp do Internetu > -Energicznych osób, chcących się oderwać w końcu od etatu w celu polepszenia swojej przyszłości zanim będzie za późno > W trakcie pierwszych szkoleń możesz już na wstępie zarobić kilka-set złotych (Natomiast nam zależy na stałej współpracy i dalszym budowaniu firmy, która jest na rynku ponad 5 lat). > Jeśli ogłoszenie jest wciąż widoczne, oznacza ,że **JEST AKTUALNE, napisz do nas! ** > > **PRACA OD ZARAZ**

Główna księgowa / Główny księgowy
Główna księgowa / Główny księgowy
739000 zł
Starachowice 30+ kilka dni temu

Firma handlowa poszukuje osób na stanowisko Główna Księgowa/KsięgowyZakres obowiązków:• prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami• dekretacja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, dokumentów kosztowych, wyciągów bankowych, raportów kasowych oraz innych dokumentów księgowych• kontrola, analiza i uzgadnianie sald z kontrahentami i pracownikami• sporządzenie deklaracji podatkowych VAT, CIT, raportów JPK oraz sprawozdań statystycznych• sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i deklaracji podatkowych• sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych w danym okresie rozliczeniowym• sporządzanie okresowych raportów dla kierownictwa na temat wpływów i wypływów finansowych,• przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne spółki,• współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi• współpraca z audytorami zewnętrznymi i doradcami podatkowymi przy przeprowadzaniu kontroli finansowych• konsultowanie i doradzanie w kwestiach finansowych dla innych działów i pracowników firmyWYMAGANIA:Mile widziana znajomość programu Comarch lub Rewizor.Wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne, preferowane kierunki związane z finansami, rachunkowością lub ekonomią.Doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego lub w dziale finansowym.Znajomość przepisów podatkowych oraz standardów rachunkowości.Umiejętność samodzielnego prowadzenia pełnej księgowości, w tym przygotowywania i analizy raportów finansowych.Doskonała znajomość pakietu MS Office,Umiejętność analitycznego myślenia i dokładności w szczegółach.Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.Umiejętność organizacji pracy, priorytetyzacji oraz pracy pod presją czasu.Odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie w powierzone zadania.OFERUJEMY:Pracę na 1 zmianę od poniedziałku do piątkuAtrakcyjne wynagrodzenieStabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmieUmowę o pracęUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Praca Kazimierza Wielka! Doradca Klienta!
Praca Kazimierza Wielka! Doradca Klienta!
Kazimierza Wielka 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma iCredit z filia w Krakowie poszukuje Kandydatów na stanowisko Doradca Klienta! *Umowa zlecenie *Elastyczny grafik *Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku - oferujemy pełne przeszkolenie *Praca w miłej atmosferze i zgranym zespole ;)

Menedżer Sprzedaży Ubezpieczeń Sieć OVB
Menedżer Sprzedaży Ubezpieczeń Sieć OVB
Kielce 30+ kilka dni temu

OVB od 1970 roku jest strategicznym pośrednikiem finansowo-ubezpieczeniowym w 15 krajach Europy. Celem naszej sieci sprzedaży jest prowadzenie kompleksowego doradztwa w zakresie ubezpieczeń i finansów. Twoje zadania: — pozyskiwanie klientów korporacyjnych, MŚP oraz indywidualnych w obszarze sukcesji — aktywna sprzedaż produktów grupowych i indywidualnych na życie — budowanie własnej sieci sprzedaży Wymagamy: — doświadczenie w pozyskiwaniu klientów w branży ubezpieczeniowo-finansowej — wykształcenie minimum średnie oraz zaświadczenie o niekaralności — prowadzenie lub gotowość do otwarcia działalności gospodarczej Oferujemy: — stabilną współpracę w oparciu o umowę agencyjną z atrakcyjnym systemem prowizyjnym — unikalny know-how z możliwością budowania własnej sieci sprzedaży — uprawnienia licencyjne towarzystw ubezpieczeniowych — elastyczność w planowaniu czasu i efektywności pracy

Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac.
Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac.
Kielce 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe poszukuje osoby chętnej do odbycia stażu na stanowisku Asystent ds. księgowości oraz Asystent ds. Kadr i Płac. Wymagania wobec kandydata: - Osoba zarejestrowana w miejskim lub powiatowych urzędach pracy województwa świętokrzyskiego - mile widziana znajomość programu Rachmistrz, Gratyfikant, Subiekt - dobra znajomość obsługi komputera; - mile widziana znajomości prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych; - sumienność, dokładność, komunikatywność; - umiejętność pracy w zespole; - chęć zdobycia doświadczenia; Oferujemy: - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego; - możliwość rozwoju i zdobywanie nowych umiejętności; - bardzo przyjazny zespół współpracowników; - możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres elektroniczny: @ wraz z klauzulą: „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przeze mnie o zatrudnienie/staż w BIURZE RACHUNKOWYM SABINA ANDREJAS z siedzibą w Kielcach dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.”

Praca biurowa w ubezpieczeniach
Praca biurowa w ubezpieczeniach
Bogoria 30+ kilka dni temu

Praca biurowa dla mlodej ambitnej zaradnej przedsiebiorczej osoby z Bogori lub bliziutkiej okolicy. Wiecej informacji pod nr tel 609 - pokaż numer telefonu -

Praca na stanowisku doradca klienta firma pożyczkowa
Praca na stanowisku doradca klienta firma pożyczkowa
Kielce 30+ kilka dni temu

Witam , firma pożyczkowa poszukuje kandydatów na stanowisko Doradca klienta firma pożyczkowa , praca na dowolnym terenie Kielce ,końskie i okolice Wynagrodzenie prowizyjne , Praca można traktować jako stałą lub dodatkową Więcej informacji pod numerem telefonu 533 - pokaż numer telefonu - CV proszę przesyłać na adres @

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Świętokrzyskie