Sortowanie:
Znaleziony: 176 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Śląskie
Specjalista/-ka ds. Kadr i Płac
Specjalista/-ka ds. Kadr i Płac
nowe Gliwice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyTalent Partners to firma zajmująca się rekrutacją pracowników. Jeżeli szukasz lepszej pracy lub nowych wyzwań zawodowych wyślij do nas swoje CV pomożemy Ci postawić kolejne kroki w rozwoju zawodowym. Staramy się, aby nasze oferty dawały solidne możliwości płacowe, możliwość realizacji swoich pasji zawodowych oraz balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym. Dla naszego klienta - stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku z siedzibą w Gliwicach - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac Miejsce pracy: Gliwice Nr ref. SKPG/1702 Najważniejsze obowiązki: - naliczanie list płac, zasiłków i innych świadczeń, - naliczanie świadczeń ZUS i wysyłanie deklaracji ZUS, - obsługa kadrowa, - zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS, - naliczanie PFRON, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - wypełnianie sprawozdań do GUS z zakresu kadr i płac. Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - min. 1-2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, - praktyczna wiedza z zakresu kadr i płac, - znajomość przepisów prawa pracy, obsługi kadrowo-płacowej, ZUS, PFRON, - znajomość Comarch ERP Optima, - samodzielność, - dokładność, skrupulatność i rzetelność, - umiejętność współpracy. Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej, renomowanej firmie, - unormowany czas pracy, - pracę w przyjaznej atmosferze w dobrze zorganizowanym zespole, - atrakcyjne wynagrodzenie, - pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe), - możliwości podnoszenia kwalifikacji poprzez kursy i szkolenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Talent Partners (44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 10) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Talent Partners i związane z tym udostępnianie ich potencjalnym pracodawcom, a także w celu umieszczenia ich w bazie danych kandydatów Talent Partners. Posiadamy certyfikat w zakresie prowadzenia działalności doradztwa personalnego - wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 18254. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Samodzielna Księgowa/Księgowy
Samodzielna Księgowa/Księgowy
Mikołów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy Samodzielną Księgową/Księgowego do pracy w biurze rachunkowym w Mikołowie na śląsku. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej. Aplikacje prosimy wysyłać na adres: @

Doradca Ubezpieczeniowo-Finansowy
Doradca Ubezpieczeniowo-Finansowy
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Naszym celem, jako wiodącej firmy w zakresie usług finansowych jest zapewnienie Klientom wsparcia w dziedzinie finansów, emerytur i ochrony. Obowiązki: - budowanie własnego portfela klientów - doradztwo w zakresie ochrony finansowej i oszczędności - przedstawianie zalet prawno-podatkowych ubezpieczeń na życie - wykonywanie czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów i relacji z klientami - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług agencyjnych - preferencyjne warunki rozpoczęcia współpracy dla osób z doświadczeniem - dostęp do wiodących towarzystw ubezpieczeniowych - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do zdalnej obsługi klientów

Doradca finansowy
Doradca finansowy
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOVB od 1970 roku jest wiodącą spółką doradztwa finansowego w Europie. Naszym celem, jako wiodącej firmy w zakresie usług finansowych jest zapewnienie Klientom wsparcia w dziedzinie finansów, emerytur i ochrony. Obowiązki: - budowanie własnego portfela klientów - doradztwo w zakresie ochrony finansowej i oszczędności - przedstawianie zalet prawno-podatkowych ubezpieczeń na życie - wykonywanie czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego Wymagania: - wykształcenie minimum średnie - pełna zdolność do czynności prawnych i niekaralność - umiejętność budowania kontaktów i relacji z klientami - prowadzenie działalności gospodarczej Oferujemy: - umowę o świadczenie usług agencyjnych - preferencyjne warunki rozpoczęcia współpracy dla osób z doświadczeniem - dostęp do wiodących towarzystw ubezpieczeniowych - atrakcyjny system wynagrodzenia prowizyjnego - innowacyjne narzędzia do zdalnej obsługi klientów

Opiekun klienta w placówce Kasy Centrum
Opiekun klienta w placówce Kasy Centrum
Bytom 30+ kilka dni temu

Stawiamy na profesjonalistów, nawet jeżeli dziś nie jesteś osobą biegle wyspecjalizowaną w produktach kredytowych, ale posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne, lubisz kontakt z klientem, potrafisz go zaciekawić – wówczas ta praca jest dla Ciebie. Możesz liczyć na opiekę mentora, a także szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Otrzymasz nowoczesne narzędzia pracy, m.in. system do generowania indywidualnej oferty kredytowej dla każdego klienta Kasy. Udostępnione narzędzia pozwolą Ci w efektywny sposób realizować stawiane przed Tobą zadania.Twoje obowiązki:realizacja planów sprzedażowych (pożyczki, ubezpieczenia)obsługa Klientów w placówce Kasy w zakresie depozytowym, pożyczkowym i ubezpieczeniowymobsługa operacji gotówkowych i bezgotówkowychaktywne pozyskiwanie Klientówdbałość o najwyższe standardy obsługiOd kandydatów oczekujemy:dobrej organizacji pracywysokich zdolności komunikacyjnychnastawienia na realizację celówdbania o dobry wizerunek firmydoświadczenie w  sprzedaży będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyPracownicze Plany Kapitałowepakiet ubezpieczeń medycznych i na życie dofinansowany przez Pracodawcęmożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychkompleksowy pakiet szkoleń przygotowujących do pracy

Pomoc księgowa / asystent księgowej / student - BIURO RACHUNKOWE
Pomoc księgowa / asystent księgowej / student - BIURO RACHUNKOWE
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Asystent ds. księgowości w biurze rachunkowymWymagania- wykształcenie min. średnie,- dokładność, samodzielność oraz odpowiedzialność za realizowane zadania,- biegła obsługa komputera- mile widziana podstawowa znajomość prowadzenia uproszczonych ewidencji podatkowych (KPiR, PPE), praca na programie Rachmistrz GTOferujemy:stabilne warunki zatrudnienia,możliwość przyuczenia do wykonywanych zadań,ciekawą i pełną wyzwań pracę w miłej atmosferze,samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadańelastyczny czas pracyatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętnościDo przesyłanych dokumentów prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji( zgodnie z ustawa z dn. 29/08/1997r o ochronie danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 830”

Doradca ds. Produktów Firmowych w Placówce Banku Millennium
Doradca ds. Produktów Firmowych w Placówce Banku Millennium
Katowice 30+ kilka dni temu

Praca w placówce partnerskiej Banku MillenniumPlacówki partnerskie Banku Millennium to siec oddziałów franczyzowych, czyli autonomicznych placówek sprzedaży produktów finansowych działających na licencji Banku Millennium. Placówki partnerskie funkcjonują na terenie całego kraju i posiadają prawo do używania logo i koncepcji biznesowej oraz do sprzedaży produktów Banku.Doradca ds. Produktów FirmowychMiejscowości: Świętochłowice, Siemianowice ŚląskieGŁÓWNE ZADANIA:• Aktywna sprzedaż produktów bankowych Klientom z sektora małych i średnichprzedsiębiorstw (firmy o obrocie rocznym do 5 mln zł)• Pozyskiwanie nowych Klientów• Budowanie długotrwałych relacji z Klientami• Zapewnianie Klientom profesjonalnej obsługiWYMAGANIA:• Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych– w szczególności kredytów dla mikrobiznesu i produktów leasingowych• Gotowość do pracy nastawionej na realizacje celów sprzedażowych• Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych Klientów mikrobiznes na lokalnym rynku• Umiejętność budowania długofalowych relacji z KlientemOFERUJEMY:• Prace na pełny etat na podstawie umowy o prace w placówce partnerskiej Banku Millennium• Stałe wynagrodzenie uzupełniane systemem premiowym• Profesjonalne oraz bezpłatne szkolenia (wdrożeniowe oraz podnoszące kwalifikacjezawodowe)• Prace w zespole nastawionym na osiąganie wspólnych celówProsimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego”.

Główna księgowa/ Główny księgowy
Główna księgowa/ Główny księgowy
Radzionków 30+ kilka dni temu

Zakłady Mięsne "HAM" spółka jawna, firma rodzinna z 30-letnią tradycją, która na przestrzeni lat stała się jednym z liderów lokalnego rynku sprzedaży mięsa i wędlin zatrudni GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ / GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO.Miejsce pracy: RADZIONKÓW, UL. Ciepłownicza 7Opis stanowiska:Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowegoSporządzanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowościSporządzanie analiz finansowych, zestawień i sprawozdań na potrzeb Zarządu SpółkiTerminowe i rzetelne naliczanie podatków (VAT, PIT) oraz sporządzanie deklaracji podatkowych; sprawozdań dla instytucji zewnętrznychWeryfikacja dokumentów pod względem rachunkowo-podatkowymNadzór nad poprawnością obiegu dokumentów finansowych i księgowych, kontrola formalno-prawna, rachunkowa i merytoryczna dokumentów,Pełna współpraca z organami oraz instytucjami zewnętrznymi - US, banki, instytucje finansujące, ubezpieczyciele, audytorzy, GUSZarządzanie działem księgowości, kierowanie kilkuosobowym zespołem.WymaganiaWykształcenie wyższe kierunkowe,Minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego,Gruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych,Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych,Znajomość pakietu Office, w szczególności MS Excel,Znajomość systemu ERP Comarch XL,Umiejętność sprawnej organizacji pracy,Duża samodzielność w działaniu i otwartość na nowe rozwiązania,Odporność na stres,Dokładność, zaangażowanie,Wysokie zdolności analityczne,Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,Dokładność, wysoki poziom odpowiedzialności, etyki zawodowej oraz kultury osobistej,Niekaralność,Mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy,Praca stacjonarna.Oferujemy:stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie na podstawie umowy o pracęprogram wsparcia rodzinyprogram pożyczek i zapomógmożliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenie na życie,miłą i przyjazną atmosferę w pracymożliwość rozwoju zawodowegoniezbędne narzędzia do pracyOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CVInformujemy, że nie zwracamy nadesłanych ofert, skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby wysyłające swoje CV, prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 roku o Ochronie Danych Osobowych)

Opiekun Klienta w Oddziale Banku - Częstochowa
Opiekun Klienta w Oddziale Banku - Częstochowa
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Bank Millennium to rozpoznawalna marka i jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce. To lider jakości w obszarze obsługi z kompleksową ofertą dla klienta indywidualnego zarówno w oddziałach jak i kanałach zdalnych.Twój zakres obowiązków:Prowadzenie obsługi sprzedażowej we wszystkich kanałach (oddział, telefon, Internet) Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowejPrzeprowadzanie transakcji bezgotówkowych i gotówkowych Wspieranie Klientów w aktywnym korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnejDbanie o najwyższą jakość obsługi KlientaNasze wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe Doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta Doświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowychZainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami obsługi Klienta w bankowości internetowej i mobilnejUmiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby KlientówUśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innymTo oferujemy:Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowościStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na początek na 12 miesięcy)Premię uzależnioną od wyników Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędziSzkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnychKonkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życieZniżki na firmowe produkty i usługiInicjatywy dobroczynne Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z numerem referencyjnym poprzez formularz na stronie. W CV prosimy zawrzeć poniższą treść zgody: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Millennium SA z siedzibą w Warszawie podanych przeze mnie danych osobowych, wykraczających poza katalog danych osobowych określony w przepisach prawa pracy regulujących zakres danych osobowych, których pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zawartych w formularzu kontaktowym i w załączonym przeze mnie CV w celu i na czas przeprowadzenia procesu rekrutacji. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie poprzez wysłanie informacji zawierającej imię, nazwisko i adres email drogą mailową na adres wycofaniezgody(małpa)bankmillennium.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed wycofaniem zgody. Podanie ww. danych osobowych jest dobrowolne."

Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Samodzielna księgowa / Samodzielny księgowy
Knurów 30+ kilka dni temu

Samodzielna księgowa/yWynagrodzenie 6100 – 8300 bruttoumowa o pracępełny etatpraca stacjonarna w biurze w KnurowieTwój zakres obowiązkówNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,Bieżąca weryfikacja kont i tworzenie dokumentów PK dotyczących uzgadniania kont ( program Optima)Współpraca z osobą zajmującą się rozliczaniem płatności, wystawianiem faktur sprzedażowych oraz ewentualne zastępstwo tej osoby podczas nieobecności,Nadzór i wyjaśnianie różnic między fakturami zakupu, a przyjęciami magazynowymi,Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,Przygotowywanie raportów dla zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,Przygotowanie sprawozdań GUS,Przygotowanie sprawozdań finansowych,Samodzielne prowadzenie księgi handlowej w Comarch Optima lub ERP XLMinimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Księgowej/Księgowego,Dobra znajomość przepisów rachunkowych i podatkowych,Umiejętność pracy w zespole,Wykazywanie inicjatywy w działaniu,Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność,Umiejętności analityczne.Mile widzianePreferowana znajomość oprogramowania  Comarch Optima lub ERP XLTo oferujemyZatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i kwalifikacji,Przyjazny system wdrożenia na stanowisku pracy,Pracę w pozytywnej atmosferze,Indywidualną ścieżkę rozwoju.BenefityDofinansowanie zajęć sportowychPrywatna opieka medycznaUbezpieczenie na życieZniżki na firmowe produkty i usługiSpotkania integracyjneBrak dress code’uKawa / herbataParking dla pracownikówAplikuj, podając swoje dane kontaktowe oraz informacje o miejscowości, w której chciałbyś/-abyś pracować. Czekamy na Ciebie!Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i spełniasz nasze wymagania, prosimy o przesłanie CV.Zastrzegamy jednak, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.Multiplay spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Knurowie, adres siedziby: ul. Szpitalna 8, 44-190 Knurów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000418089, NIP: 9691605577,dalej jako „Administrator”, informuje, że:2. w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się pod adresem pocztowym Multiplay spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Knurowie (tj. ul. Szpitalna 8, 44-190 Knurów).3. dane osobowe, które zostały nam przez Pana/ią przekazane będą wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko, w związku z którym przesłane nam zostały dokumenty aplikacyjne, w przypadku zamiaru wykorzystania dokumentów aplikacyjnych na inne stanowisko, zostanie Pan/i poproszona o wyrażenie zgody na takie działanie z naszej strony;4. dostęp do danych będą miały wyłącznie upoważnieni przez Administratora pracownicy. W pewnych sytuacjach Twoje dane osobowe mogą być ujawniane przez Administratora innym odbiorcom takim jak podmioty świadczące usługi rekrutacji oraz dostawcy usług i rozwiązań IT;5. Pana/i dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji i do 3 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych w przyszłych rekrutacjach – przez okres 12 miesięcy od zakończenia rekrutacji, w związku z którą przesłane zostały dokumenty aplikacyjne i wyrażona została zgoda na wykorzystanie tych danych w przyszłych rekrutacjach;6. nie zamierza przekazywać Pana/i danych ani do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej, a Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane;7. poprzez wysłanie nam dokumentów aplikacyjnych wyraża Pan/i zgodę na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych zawartych w Pana/i zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Zgoda dotyczy przetwarzania danych, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, jako danych które pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Dane wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa Administrator przetwarza na podstawie przepisów prawa. Udzieloną nam zgodę może Pan/Pani w każdym momencie cofnąć;8. posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora w każdym czasie dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że Administrator danych wykaże, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy do dalszego przetwarzania danych; ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że naruszono Państwa prawa.

Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta
Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta
Katowice 30+ kilka dni temu

LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR. Aktualnie dla jednego z naszych klientów, który świadczy zintegrowane usługi bankowe dla klientów indywidualnych oraz firm i instytucji, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta Zakres obowiązków Obowiązki: • Obsługa infolinii przychodzącej; • Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji z zakresu bankowości codziennej; • Rozwiązywanie bieżących problemów oraz identyfikowanie potrzeb klientów; • Realizowanie wyznaczonych celów i zachowanie wysokiej jakości obsługi. Oczekiwania Oczekiwania: • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, • Wykształcenie średnie wraz z maturą, • Gotowość do pracy zmianowej, • Łatwość w nawiązywaniu kontaktu oraz budowaniu długotrwałych relacji, • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, • Życzliwość i empatia w rozmowach z klientami, • Cierpliwość oraz otwartość. Oferta Oferta: • Zatrudnienie na okres 6 miesięcy na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia; • Praca w dwóch wariantach1) w systemie zmianowym (8 godzin dziennie tak jak pracuje infolinia 24h/7 - zmiany również nocne oraz w weekendy) 2) od poniedziałku do piątku w ramie czasowej 9-19, grafik ustalony jest z góry przez menagera zespołu; • Po okresie próbnym możliwość pracy hybrydowej; • Pracę w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku. Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570

Specjalista ds. obsługi klienta i analizy CRM z j. angielskim
Specjalista ds. obsługi klienta i analizy CRM z j. angielskim
Katowice 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta do rozwijającego się zespołu poszukujemy ambitnej i komunikatywnej osoby ze zdolnościami analitycznymi.Misją naszego klienta jest pomnażanie pieniędzy wśród Polaków, oraz ich rozwój osobisty i edukacja finansowa. Stworzyli unikatową platformę i rozwiązania technologiczne na największym rynku finansowym. Mają masę nowych pomysłów gotowych na realizację i w związku z tym poszukują osoby do Biura Obsługi Klienta.Czym będziesz się zajmować?·       Obsługa systemu CRM w zakresie kontroli realizacji zamówień Klientów·       Monitorowanie i weryfikacja danych w systemie CRM·       Obsługą e-maila służbowego·       Wystawianiem dokumentów finansowych na rzecz Klientów·       Nadzorem nad prawidłowością rozliczeń·       Aktywizacją naszej społeczności na social mediach i grupach dyskusyjnych·       Obsługa zapytań Klientów i Partnerów Zleceniodawcy·       Monitorowanie i analiza jakości obsługi Klientów oraz zastosowanych systemów mających ją usprawniać·       Sporządzaniem raportów z pracyCzego oczekujemy?·       Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie· Min. wykształcenia średniego·       Zdolności analitycznych·       Bardzo dobrej obsługi środowiska Office – w tym w szczególności MS Excel·      Chęci do nauki nowych rzeczy·      Dokładności i skrupulatności·      Elastyczności i zdolności do adaptacji w pracy w dynamicznym środowisku·      Dobrze rozwiniętych umiejętności technicznych i informatycznych·       Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz zainteresowanie rynkami finansowymi, Forex, tradingiem.Co możemy Ci zaoferować?·       Wynagrodzenie 5000-6000 zł brutto na początek·     Umowę o pracę po okresie próbnym lub zlecenie w zależności od preferencji·       Pewne miejsce pracy w pełnym wymiarze godzin (pn-pt; 9-17 oraz 11-19] w nowoczesnym biurze w Katowicach·       Pełne wsparcie merytoryczne i wdrożenie w zakresie specyfiki działania firmy·       Benefty tj. pakiet medyczny LUXMED, karta Multisport·      Pracę w małym, młodym zespole specjalistów w swoich dziedzinach.·      Możliwość awansu i budowy nowych struktur w firmie

Asystent księgowego w dziale ksiąg handlowych - biuro rachunkowe
Asystent księgowego w dziale ksiąg handlowych - biuro rachunkowe
Tychy 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków to m. in :księgowanie faktur zakupu i sprzedaży oraz kontrola obiegu dokumentówuzgadnianie i analiza sald kont księgi głównej wprowadzanie zapisów w księgach handlowychbieżący kontakt z klientami.Nasze wymagania:znajomość zagadnień księgowych i finansowych,wykształcenie kierunkowe w zakresie rachunkowości co najmniej średnie,praktyczna znajomość programu księgowego Symfonia Finanse i księgowośćco najmniej 4 letnie doświadczenie w pracy na księgach handlowych

Asystent/ka z zadaniami w obszarze pośrednictwa ubezpieczeniowego
Asystent/ka z zadaniami w obszarze pośrednictwa ubezpieczeniowego
Katowice 30+ kilka dni temu

Firma Investment Partners poszukuje dynamicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki, która będzie odpowiedzialna za wsparcie w codziennych zadaniach biurowych oraz świadczenie usług w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego. Oferujemy możliwość rozwijania umiejętności zarówno w obszarze administracji, jak i branży ubezpieczeniowej.Obowiązki:Obsługa biura, w tym zarządzanie dokumentacją, archiwizacja, obsługa korespondencji.Udzielanie informacji klientom w zakresie ofert ubezpieczeniowych.Współpraca z agentami ubezpieczeniowymi w zakresie przygotowywania ofert i dokumentacji.Aktywna pomoc w realizacji procesu zawierania umów ubezpieczeniowych.Rejestracja zgłoszeń szkód i monitorowanie ich postępu.Wymagania:Minimum średnie wykształcenie.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta.Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań.Zainteresowanie branżą ubezpieczeniową będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.Szkolenie w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego.Elastyczny czas pracy.Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze ubezpieczeń.Wynagrodzenie 4200 PLN brutto + premie.Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, komunikatywną, i gotową na naukę w obszarze ubezpieczeń, czekamy na Twoją aplikację. Prosimy o przesłanie CV.

Doradca Kredytowy
Doradca Kredytowy
Katowice 30+ kilka dni temu

Firma Investment Partners poszukuje ambitnej osoby na stanowisko Doradcy Kredytowego, która dołączy do naszego zespołu w dynamicznym środowisku finansowym. Oferujemy profesjonalne szkolenie oraz wsparcie w rozwoju, zapewniając jednocześnie możliwość wejścia w świat biznesu finansowego.Obowiązki:Udzielanie klientom kompleksowych porad finansowych w zakresie kredytów.Analiza sytuacji finansowej klienta i dostosowywanie oferty do jego potrzeb.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.Monitorowanie zmian w przepisach dotyczących branży finansowej.Wymagania:Minimum średnie wykształcenie.Umiejętność obsługi klienta oraz zdolności komunikacyjne.Zainteresowanie i chęć nauki w dziedzinie finansów.Dobra organizacja pracy własnej.Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Oferujemy:Profesjonalne szkolenie z zakresu doradztwa kredytowego.Wprowadzenie do biznesu finansowego i wsparcie w rozwoju kariery.Elastyczny grafik pracy.Atrakcyjny system wynagrodzenia, obejmujący prowizje.Możliwość awansu w strukturach firmy.4200 brutto + premie.Jeśli jesteś gotowy/a na wyzwania, masz ambicję i pasję do pracy z ludźmi oraz chcesz rozwijać się w branży finansowej, zapraszamy do przesłania CV.

Kancelaria Podatkowa zatrudni księgową
Kancelaria Podatkowa zatrudni księgową
Gliwice 30+ kilka dni temu

Kancelaria Podatkowa w Gliwicach zatrudni księgową.Oferujemy; Dobre warunki pracy i płacy w miłej atmosferze.Umowa o pracę.Wymagania;znajomość bieżących przepisów podatkowych,samodzielność,doświadczenie minimum 2 lata w prowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz księgi handlowej.mile widziana umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

PENT. to unikalna marka, która produkuje wyjątkowe produkty do luksusowej siłowni. Precyzyjne najnowocześniejsze maszyny CNC od obróbki stali szlachetnej i drewna oraz własna manufaktura elementów skórzanych sprawia, że samodzielnie możemy kreować trendy na światowych rynkach. Nasze produkty docierają do każdego zakątka świata będąc wyposażeniem najbardziej prestiżowych domowych oraz hotelowych siłowni. Aktualnie mocno rozbudowujemy zespół fachowców i ludzi z pasją.Obecnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko Księgowa/Księgowy.Zakres obowiązkówksięgowanie dokumentów spółki w systemie księgowym,rozliczanie delegacji polskich i zagranicznych,prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wnip,uzgadnianie sald rozrachunków i innych kont księgowych,pomoc w procesie sporządzenia i zbadania sprawozdania finansowego,sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, VIU-DO, naliczanie zaliczek na CIT.Mile widziane:umiejętność sporządzania sprawozdań GUS, Intrastat, NBP,doświadczenie w rozliczaniu dotacji z funduszy europejskich,doświadczenie w prowadzeniu ewidencji odpadów opakowaniowych w BDO.Wymaganiawykształcenie wyższe na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewne,doświadczenie na podobnym stanowisku,dobra znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawa podatkowego, w tym dotyczących zasad dokumentowania eksportu, importu, transakcji wewnątrzwspólnotowych, OSS,znajomość obsługi programu COMARCH OPTIMA, COMARCH XL,znajomość pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel),umiejętność poszukiwania informacji oraz radzenia sobie pod presją czasu,umiejętności analityczne, sumienność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.Oferujemypracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwości rozwoju,ciekawą i rozwojową pracę w kreatywnym i energicznym zespole,atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do realizacji założonych celów,ubezpieczenie grupowe, na życie i zdrowie,prywatna opieka medyczna.Klauzula informacyjna:Administratorem danych osobowych jest PENT. Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wędrowców 112, NIP: 5472215727. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PENT. Sp. z o.o. 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wędrowców 112, NIP: 5472215727 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Doradca Finansowo-Prawny
Doradca Finansowo-Prawny
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJeśli jesteś zainteresowany pracą, w której możesz pomagać innym zarabiając - to ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Dodatkowo: - potrafisz słuchać i rozmawiać z ludźmi, - łatwo budujesz relacje, - jesteś energiczną osobą, lubiącą wyzwania, - chcesz mieć elastyczny czas pracy dostosowany do swoich możliwości. OFERUJEMY: - umowę współpracy na czas nieokreślony, - konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy (bez górnej granicy), - pracę w firmie o dużym potencjale rozwojowym, - system pracy umożliwiający samodzielność działania, - kompleksowy program wdrożeniowy pod okiem ekspertów, - jasne i przejrzyste zasady. Zapraszamy do współpracy. Sprawdź nas na: https://pcfo.pl/

Planner Finansowy
Planner Finansowy
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInteresujesz się tematyką finansów, a jednocześnie szukasz pracy, która pozwoli Ci się rozwijać we własnym tempie? Uważasz, że w obecnej pracy nie masz dalszych możliwości rozwoju i chciałbyś przebić ten szklany sufit? Chcesz się przebranżowić, ale nie masz pomysłu na siebie? Marzysz o prowadzeniu własnego biznesu, ale potrzebujesz wsparcia, żeby postawić pierwszy krok? Jesteś osobą komunikatywną i potrafisz wsłuchać się w potrzeby drugiego człowieka? Jeżeli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś „TAK”, ten post jest skierowany do Ciebie. Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Planera Finansowego do naszego zespołu. Mile widziane osoby z aspiracjami na stanowiska menadżerskie. Jeżeli jesteś spoza Katowic, ale spełniasz powyższe kryteria, również zapraszam do kontaktu. Sprawdźmy czy jest między nami wspólny mianownik. Czym będziesz się zajmować, tworząc zawód Planera Finansowego w Polsce? 1. Spotkania z klientami oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji. 2. Analiza umów i aktualnej sytuacji klientów. 3. Przygotowywanie rozwiązań finansowych na podstawie szczegółowo przeprowadzonej analizy potrzeb. 4. Zawieranie umów z rynków finansowych z klientami. *5. Tworzenie i zarządzanie zespołami oraz dalszy rozwój. Co oferujemy? - profesjonalny pakiet szkoleń przygotowujących do pracy Planera Finansowego (nie tylko wiedza finansowa, ale również umiejętności handlowe, marketingowe, elementy psychologii) - cykl wdrożeniowy (Szkoła Planerów, która startuje już w marcu. Więcej szczegółów w wiadomości prywatnej); - bardzo atrakcyjne wynagrodzenie równoważne z Twoim zaangażowaniem i zainwestowanym czasem; - wsparcie mentorskie; - pracę w zespole ludzi z pasją; - pracę na własnych warunkach- decydujesz o tym, kiedy pracujesz, a także jak szybko chcesz uzyskiwać kolejne awanse; - umowę B2B lub umowę zlecenie. Czego wymagamy? - zaangażowania i proaktywności; - chęci zdobycia nowych kwalifikacji; - gotowości do prowadzenia własnego biznesu; - ETYCZNEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA; - komunikatywności; - wysokiej kultury osobistej; - zaświadczenia o niekaralności; - co najmniej wykształcenia średniego. Do kogo NIE jest skierowana ta oferta? - do osób szukających standardowej pracy na etacie; - do osób oczekujących stałej pensji bez względu na zaangażowanie i zainwestowany czas; - do osób, którym ciężko przychodzi wprowadzanie zmian w swoim życiu; - do osób, które nie są samodzielne i przyzwyczaiły się do systemu pracy szef-podwładny. Czym wyróżniamy się na rynku? - etycznym podejściem do klienta (zrozum, że dobro interesów klienta jest naszym interesem); - możliwością szybkiego rozwoju (w ciągu kilku miesięcy możesz awansować na stanowisko menadżerskie i zarządzać własnym zespołem- to zależy od Ciebie); - sprawiedliwością w docenianiu Twoich zasług- o awansach decydują Twoje wyniki, a nie opinia szefa. Nie wymagamy od Ciebie wykształcenia z zakresu ekonomii i finansów, a jedynie chęci zdobycia tej wiedzy. Jeżeli czujesz, że to miejsce dla Ciebie, wyślij swoje CV, a rozpatrzymy go.

Praca w ksiegowosci
Praca w ksiegowosci
Rogoźnik 30+ kilka dni temu

Zakłady Mięsne Biela Stare Bystre przyjmia do pracy osobę do działu księgowości. Mile widziane doświadczenie. Ale jest też możliwość przyuczenia. Proszę o kontakt telefoniczny 78*****32 jeżeli nie odbieram proszę wysłać wiadomość z prośbą o kontakt

Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa
Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa
Poraj 30+ kilka dni temu

4Workers Sp o.o. poszukuje pracownika z doświadczeniem w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych małych podmiotów gospodarczych na stanowisko: Samodzielny Księgowy / Samodzielna KsięgowaTwój zakres obowiązkówPraca pod nadzorem głównego księgowego,Weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich księgowanie,Analiza i uzgadnianie księgi głównej oraz ksiąg pomocniczych,Zamykanie okresów księgowych,Przygotowanie deklaracji podatkowych VAT oraz PIT i CIT.Nasze wymaganiaKilkuletnie doświadczenie w obszarze księgowości na samodzielnym stanowisku,Znajomość przepisów księgowych i podatkowych,Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,Duża samodzielność i rzetelne podejście do obowiązków,Zaangażowanie i wysoką motywację do pracy.Mile widzianeZnajomość programu księgowego COMARCH OPTIMA,Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych,Doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym.To oferujemyStabilną pracę na pełny etat w systemie hybrydowym,Program szkoleń,Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop,Wsparcie doświadczonej kadry,Dofinansowanie zajęć sportowych,Prywatna opieka medyczna,Ubezpieczenie na życie.Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.Wysyłając CV prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV do realizacji procesu rekrutacji przez Cognor Holding S. A./ 4 Workers Sp. z o.o. oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych przez okres 1 roku po złożeniu CV zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000)”Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z biurem. Informacje dotyczące zatrudnienia będą udzielane w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku. W pozostałych godzinach prosimy o wiadomość SMS.

Chcesz mieć własny biznes? Pracuj jako Doradca ubezpieczeniowy
Chcesz mieć własny biznes? Pracuj jako Doradca ubezpieczeniowy
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

  Słyszałeś, że Doradcy ubezpieczeniowi zarabiają dużo pieniędzy? Sprawdź, czy to prawda.Zapraszamy Cię do tych, którzy zarabiają - od lat jesteśmy w TOP 3 Najlepszych Oddziałów w Polsce.Zadania Doradcy ubezpieczeniowego:·         Aktywne pozyskiwanie Klientów·         Obsługa portfela własnego i powierzonego przez spółkę·         Współpraca z zespołem·         Tworzenie najlepszego biura w PolsceKogo szukamy?Masz doświadczenie? Jeszcze lepiej - sprawdzimy, czy dzięki naszemu systemowi możesz więcej zarabiać!Lubisz mieć wpływ na stan Twojego konta?Lubisz wyzwania, bo wiesz, że wyniki Twojej pracy zależne są od Ciebie, a nie wygranej w totka?Wyznajesz kulturę pracy – czyli najpierw robisz to co ma być zrobione, a potem odpoczywasz?To już jesteśmy na dobrej drodze do współpracy.Dlaczego z nami?W ciągu kilku pierwszych miesięcy nauczysz się u nas więcej niż w 3 lata gdzieś indziejPomożemy Ci rozwinąć Twoją markę osobistąOtrzymasz narzędzia zwiększające Twoją skuteczność w pracy Doradcy ubezpieczeniowegoDostaniesz jasną ścieżkę kariery - u nas nie ma dzieł przypadkuCo oferujemy?·         atrakcyjne i wieloskładnikowe wynagrodzenie składające się z części stałej, prowizyjnej i części premiowej w wysokości UWAGA 80% Twojej sprzedaży.·         Pełny dostęp do umawianych przez spółkę spotkań handlowych z klientami.·         Możliwość sprzedaży i obsługi klientów w formie zdalnej.·         Możliwość pracy z klientem indywidualnym, bądź biznesowym w zależności od Twoich preferencji.·         Pełny dostęp do biura wraz z obsługą sekretariatu.·         możliwość tworzenia własnej placówki Menadżerskiej już po 6 miesiącach współpracy, z pełnym dofinansowaniem jej utrzymania od spółki.·         Jeżeli wolisz pracować w oddziale – możliwość poprowadzenia własnego zespołu jako kierownik tej struktury.·         Szkolenie wstępne, oraz szkolenia rozwojowe w trakcie pracy.·         Budżet na zakup laptopa, tabletu, telefonu·         Medicover – pełna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny·         Multisport·         Ubezpieczenie grupowe – ochrona Ciebie i Twoich najbliższych do 1 200 000 zł na wypadek śmierci, uszczerbek na zdrowiu 130 000 zł, niezdolność do pracy do 100 000 zł, Poważne zachorowania (zawał, udar, nowotwór, przeszczepy) d0 95 000 zł, za każdy dzień pobytu w szpitalu do 200 zł·         Karta paliwowa·         Konto oszczędnościowe, na którym spółka co miesiąc odkłada Ci do 800 zł miesięcznie·         Coroczne wyjazdy zagraniczne do wyboru cały świat, Europa, Polska·         Dla chętnych cotygodniowe zajęcia sportowe·         Imprezy integracyjneSpotkajmy i porozmawiajmy przy kawie ;) zawsze warto wiedzieć, a może my okażemy się o wiele lepszym miejscem, niż to w którym dzisiaj jesteś.

Samodzielna księgowa (y) / kadrowa (y)
Samodzielna księgowa (y) / kadrowa (y)
Piekary Śląskie 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe z Piekar Śląskich zatrudnisamodzielną księgową / kadrowąWymagania:doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość prowadzenia ksiąg rachunkowychznajomość zagadnień związanych z tematyką płacowo-kadrowąznajomość programu PłatnikZakres obowiązków:dekretacja dokumentów oraz wyciągów bankowychnaliczanie wynagrodzeńsporządzanie deklaracji pracowniczych w programie Płatniksporządzanie dokumentacji pracowniczej ( umowy o pracę, świadectwa pracy itp. )Dodatkowe informacje: zatrudnienie na pełny etatpraca wyłącznie stacjonarna

Konsultant ds. planowania finansowego
Konsultant ds. planowania finansowego
Katowice 30+ kilka dni temu

Witam,Do mojego zespołu poszukuje osób:KomunikatywnychZnających szeroko rozumiane techniki sprzedażyNastawionych na wysokie wynagrodzenieCeniących sobie stabilność zatrudnieniaOferuje:Elastyczny czas pracyWysokie wynagrodzenie prowizyjneWspółprace pod szyldem marki znanej na całym świeciePełen mentoring przez cały okres współpracy oraz regularne szkolenia branżoweMożliwość szybkiego awansu który jest gwarantowany po spełnieniu wyznaczonych celi w umowie agencyjnej - jasna ścieżka rozwoju i kariery. Praca może być wykonywana 100% zdalnie, jednak 6 dniowe szkolenie odbywa sie w biurze w Katowicach. Najlepsze wsparcie mentorskie na starcie swojej drogi zawodowej z pewnością otrzymasz będąc z województwa Śląskiego.DLA OSÓB Z BRANŻY FINANSOWEJ/UBEZPEZPIECZENIOWEJ MOŻLIWOŚĆ DODATKOWEGO PAKIETU 'STARTOWEGO' O WARTOŚĆI 108TYS ZŁ W PRZECIĄGU DWÓCH LAT! :)Zachęcam do wysyłania CV.

Ubezpieczeniowy Doradca Klienta - Sosnowiec, Siemianowice Śląskie
Ubezpieczeniowy Doradca Klienta - Sosnowiec, Siemianowice Śląskie
Siemianowice Śląskie 30+ kilka dni temu

Twoje zadania:realizacja planów sprzedażowych,obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU,przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń,utrzymywanie długofalowych relacji z klientem,budowanie portfela klientów.Czekamy na Ciebie, jeśli:masz minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych,posiadasz praktyczną znajomość technik sprzedaży,ukończyłeś szkołę średnią lub studia wyższe, mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowośćposiadasz znajomość pakietu Ms Office,przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń.Korzyści dla Ciebie:umowa o pracę,atrakcyjny system wynagradzania,profesjonalne szkolenia zewnętrzne oraz udział w wewnętrznych programach szkoleniowych,zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe,Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Młodszy Specjalista ds. płac i ubezpieczeń społecznych
Młodszy Specjalista ds. płac i ubezpieczeń społecznych
Katowice 30+ kilka dni temu

O nasNaszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu. Spotkajmy się i poznajmy bliżej! Poznaj nas bliżej: https://www.youtube.com/watch?v=m7FoN5Igp74 Twój zakres obowiązkówNaliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac;Prowadzenie dokumentacji płacowej;Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla pracowników;Wystawianie dokumentów dotyczących pracowników, a wymaganych przepisami prawa (do ZUS);Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich oraz naliczanie zasiłków finansowanych przez ZUS np. chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych;Przygotowywanie deklaracji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych – PIT 11;Wsparcie przy przygotowaniu miesięcznych deklaracji na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz deklaracji rozliczeniowych do ZUS. Nasze wymaganiaUczciwość, sumienność, skrupulatność, rzetelność;Znajomość podstaw przepisów prawnych związanych z naliczaniem i wypłatą należności wynikających ze stosunku pracy, w tym zasiłków będzie dodatkowym atutem.Mile widzianePółroczne doświadczenie w zakresie sporządzania list płac w firmie zatrudniającej powyżej 20 pracowników. To oferujemyStabilne warunki zatrudnienia;Możliwość rozwoju;System wdrożenia pracownika;Prywatna opieka medyczna Medicover;Pakiet sportowy Medicover Sport;Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;Wczasy pod gruszą;Bonus Bożonarodzeniowy;Zniżki pracownicze;Prezent urodzinowy. Administratorem Twoich danych jest AGATA Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93. Dane zawarte w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane są przez Administratora w celu: (i) przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko na które aplikujesz – na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 22 1 kodeksu pracy i aktów wykonawczych, a w zakresie wykraczającym poza dane wskazane w art. 221 kodeksu pracy na podstawie udzielonych zgód, oraz (ii) przeprowadzania przyszłych rekrutacji – na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody. Podanie przez Ciebie danych w zakresie wskazanym w art. 221 kodeksu pracy oraz aktach wykonawczych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie powoduje żadnych konsekwencji. Dane dotyczące bieżącej rekrutacji, przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy od momentu jej rozstrzygnięcia. Dane przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przetwarzane będą do czasu jej cofnięcia bądź usunięcia danych, ale nie dłużej niż przez okres 36 miesięcy od mementu ich uzyskania. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem. Masz również prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. W przypadku, gdy uznasz, iż przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy prawa, możesz wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Twoje dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. W celu bieżącego administrowania i serwisowania systemu rekrutacyjnego dane  będą przekazywane operatorowi technicznemu, tj. firmie informatycznej udostępniającej narzędzie do celów prowadzenia procesu rekrutacji.

Asystent/ka w dziale księgowości / Młodszy księgowy/a
Asystent/ka w dziale księgowości / Młodszy księgowy/a
Gliwice 30+ kilka dni temu

Jiffy Packaging Sp. z o.o. jest wiodącym producentem pianki polietylenowej i folii pęcherzykowej w Europie. Dostarczamy materiały do produkcji opakowań ochronnych.W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:ASYSTENT/KA W DZIALE KSIĘGOWŚCI / MŁODSZY KSIĘGOWY/AUmowa o pracę na zastępstwo Miejsce pracy: GliwiceOpis stanowiska pracy: wsparcie procesów księgowychksięgowanie dokumentówpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamiścisła współpraca z innymi działami w firmie,zapewnienie wsparcia administracyjnego: ogólne obowiązki administracyjne, fakturowanie.Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo na ok. 2 lata praca w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku;możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia;wysoki standard pracy – zdobyliśmy dwukrotnie 3 miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy – Organizator Pracy Bezpiecznej;świadczenia pozapłacowe z funduszu świadczeń socjalnych;prywatną opiekę medyczną – od pierwszego dnia zatrudnienia z dostępem do wszystkich specjalizacji medycznych;dopłata pracodawcy w wysokości 80% do pakietu sportowego;możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie pracownika oraz członków jego rodziny;przyjazną atmosferę w miejscu pracy.Wymagania:wykształcenie średnie lub/i w trakcie studiówmile widziane doświadczenie w pracy w dziale ksiegowości, choć sama chęć poznania nowej dziedziny oraz chęć nauki i ponoszenia kwalifikacji też Nam wystarczą :)dobra znajomość obsługi komputera, programów MS Office.odpowiedzialność, dokładność, zdolność do szybkiego uczenia się, umiejętności analityczne. Osoby zainteresowane i spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Prosimy o dołączenie do CV i podpisanie następującej klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodniez ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Księgowa/Księgowy -biuro rachunkowe-praca zdalna/pełna księgowość/B2B
Księgowa/Księgowy -biuro rachunkowe-praca zdalna/pełna księgowość/B2B
Bytom 30+ kilka dni temu

Dzień dobry,W związku z rozwojem naszej firmy szukamy osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu– obecnie prowadzimy biuro w Katowicach oraz w Bytomiu, jednakże zdecydowaliśmy się otworzyć stanowisko w 100% zdalne tj. każdy może pracować z dowolnego miejsca, wszystko będziemy załatwiać online, jednakże chcemy aby to stanowisko pracy było normalną pracą z dostępnością w godzinach 8:00-16:00 (już kilka osób z naszego zespołu pracuje w takiej formie). Zapewniamy narzędzia do pracy to znaczy tj. skonfigurowany komputer wraz z dodatkowym monitorem, w tym aplikacja VOIP do kontaktu telefonicznego wewnątrz biura oraz do kontaktu z klientami.Wymagania:·         znajomość przepisów z zakresu podatków oraz rachunkowości;·         minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;·         rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;·         dodatkowym atutem będzie znajomość programu Symfonia;·         dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;Zakres obowiązków:·         samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych (KH) tzw. pełna księgowość;·         samodzielne przygotowanie sprawozdań finansowych;·         przygotowanie niezbędnych deklaracji podatkowych CIT, VAT;·         prowadzenie ewidencji środków trwałych;·         sporządzanie zeznań rocznych dla kontrahentów biura rachunkowego;·         należyte prowadzenie dokumentacji księgowej kontrahenta;·         kontakt z kontrahentami;·         kontakt z US i innymi instytucjami;·         sporządzanie pism i dokumentów rejestracyjnych.Co jest dla nas ważne:·         chęć doskonalenia wiedzy z zakresu rachunkowości i podatków;·         zaangażowanie w wykonywaną pracę;·         samodzielność w powierzonych zadaniach;·         własna inicjatywa.Oferujemy:·         umowę B2B;·         stałą możliwość pogłębiania wiedzy i zdobywania nowego doświadczenia;·         ciekawą pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie, z ambitnym zespołem;·         przyjazną atmosferę w pracy zespołowej;·         Pracujemy na programach Symfonia oraz Saldeo;Sposób wykonania pracy:Praca będzie 100% zdalna, jednakże w formie standardowego stanowiska pracy w określonych godzinach pracy, wraz z pełnym kontaktem z klientem (e-mail, telefon, spotkania online). Nie jesteśmy wirtualnym biurem rachunkowym. Wraz z zatrudnieniem przekazujemy (kurierem) sprzęt tj. skonfigurowany laptop wraz z monitorem.Wynagrodzenie:Co do zasady rozliczamy się w następujący sposób:Wynagrodzenie stanowi % z faktury od klienta. Tym samym wynagrodzenie jest zależne ile dana osoba rozlicza firm (ilościowo/kwotowo).W ogłoszeniu jest tylko przykładowy przedział wynagrodzenia tj. od 3000,00 zł do 12000,00 zł, wynika to z ilości obsługiwanych przedsiębiorstw (ilościowo oraz kwotowo). Miejsce pracy:100% zdalnie.WAŻNE:1)    Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz.U.Nr. 133 poz.883)" Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.2)    Adres naszej strony: www.skutslania-kdp.plDo zobaczenia!

Księgowość uproszczona KPIR oraz płace
Księgowość uproszczona KPIR oraz płace
Mysłowice 30+ kilka dni temu

Kancelaria Rachunkowa FENIKS w Mysłowicach poszukuję kandydata na stanowisko księgowej (księgowość uproszczona) ze znajomością płac.Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:weryfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowegonaliczanie wynagrodzeńnaliczanie deklaracji podatkowych PIT, VATinne zadania biurowe, księgowe i kadroweprzygotowanie list płac oraz dokumentów kadrowychsporządzanie deklaracji ZUSNasze wymagania:doświadczenie w księgowości i naliczaniu płacpraktyczna znajomość zasad księgowości,znajomość przepisów podatkowych,samodzielność i odpowiedzialność,dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,znajomości zagadnień księgowych, kadrowych i przepisów podatkowych,Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-4/O w Bielsku-Białej
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Klienta-4/O w Bielsku-Białej
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowychzapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowychobsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych Nasze oczekiwania:doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klientaprzedsiębiorczość i aktywność oraz umiejętność budowania relacji z klientamiotwartość na zmiany i determinacja w działaniuchęć rozwoju i zdobywania nowej wiedzynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Księgowa/Księgowy
Księgowa/Księgowy
Rybnik 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy księgową/księgowego do biura rachunkowego w pełnym wymiarze godzin.Wymagania :doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ( pełna lub/i uproszczona księgowość - warunek konieczny około 1 rok),wykształcenie średnie ekonomiczne, preferowane wyższe ekonomiczne,znajomość przepisów prawa podatkowego pełna i uproszczona księgowość,znajomość zagadnień WNT, WDT, import usług,doświadczenie w zakresie obsługi programów finansowo-księgowych (Insert, Płatnik),skrupulatność , sumienność w wykonywaniu swoich obowiązków - warunek konieczny,chęć nauki i rozwoju zawodowego,zaangażowanie i samodzielność w wykonywanych obowiązkach,odpowiedzialność,kultura osobista.Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę,możliwość rozwoju w dziedzinie pełnej i uproszczonej księgowości, jak również kadr i płac,przyjazną atmosferę w pracy.W przypadku zainteresowania ofertą pracy bardzo proszę o przesłanie CV na adres mailowy z dopiskiem:„Wyrażam zgodę naprzetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danychosobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z RozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)).”

Samodzielna księgowa (praca zdalna)
Samodzielna księgowa (praca zdalna)
Będzin 30+ kilka dni temu

OPISBiuro Rachunkowe z Będzina zatrudni osobę na stanowisku: samodzielnej księgowej.Docelowy zakres pracy:księgowanie i dekretacja dokumentów (księgi handlowe)obliczanie podatku CIT, VATWymagania konieczne:doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata (dobrze widziane doświadczenie w biurze rachunkowym)znajomość przepisów podatkowych (CIT, VAT) oraz zasad rachunkowościDodatkowe cechy:sumienność, rzetelność,dobra organizacja pracyumiejętność pracy z KlientemOferujemy:umowę o pracę (pełny etat)praca hybrydowa lub zdalna (to jest twój wybór) w pełnym wymiarze czasu pracystabilne zatrudnienieliczne szkoleniawsparcie merytorycznePracujemy na programie Rewizor Nexodwa piątki w miesiącu dodatkowo wolne - płacone przez firmę:)NIE PRACUJEMY W NADGODZINACH :)Zapraszamy do przesyłania CVUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Samodzielny Księgowy/Samodzielna Księgowa
Samodzielny Księgowy/Samodzielna Księgowa
600000 zł
Wodzisław Śląski 30+ kilka dni temu

Jesteśmy polskim producentem reklamy pneumatycznej, który od 2005 podbija świat reklamy na terenie całej Europy. Mierzymy wysoko i działamy z przytupem. Wśród marek, które powierzyły nam produkcje swojego brandingu, znajdziesz takich gigantów jak: Coca-Cola, Goodyear, Mitsubishi, Audi czy Mercedes, a to dopiero początek listy. Na co dzień aktywnie wspieramy Polski Związek Narciarski, skacząc wraz z nimi po reklamowe złoto. Wraz z 4RT przekraczamy granice wyobraźni. Ramię w ramię z organizatorem biegów OCR Runmageddon przeskakujemy nad kolejnymi przeszkodami, za nic mając grawitację.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nas w charakterze Samodzielnego Księgowego/Samodzielnej Księgowej. Jeśli jesteś osobą, która:posiada praktyczną znajomość zasad rachunkowości oraz prawa podatkowegoma minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku księgowej/gopotrafi biegle obsługiwać pakiet MS Office, w szczególności Excelposiada umiejętność analizy danych finansowychukończyła studia wyższe w zakresie rachunkowości, finansów lub ekonomiiposiada ducha pracy zespołowejcechuje się dokładnością, systematycznością oraz samodzielnością w wykonywaniu swoich obowiązków to zapraszamy Cię do naszego zespołu. Co będzie należało do Twoich obowiązków?prowadzenie pełnej księgowości spółki z ograniczoną odpowiedzialnością zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz krajowymi standardami sprawozdawczościdekretowanie i księgowanie wybranych dokumentówprzeprowadzanie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiącasporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowychkontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, US)przygotowywanie sprawozdań i raportów miesięcznych na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznychprowadzenie rozliczeń ZFRON i ZFŚSobsługa programu Optimastała współpraca z zarządem firmymonitorowanie zmian w prawie podatkowym, ustawie o rachunkowości oraz prawie handlowymodpowiedzialność za poprawność prowadzenia dokumentacji księgowejbieżąca komunikacja, współpraca i koordynacja działań z innymi działami firmyW naszym zespole:spotkasz się z miłym i serdecznym przyjęciempoznasz wspaniałych ludzi i poznasz nieszablonowe produktymożesz doskonalić swoje umiejętności w niszowej branży reklamy pneumatycznejzapewniamy Ci pewność i spokojny sen poprzez stabilne zatrudnianie w oparciu o umowę o pracęnie musisz przejmować się dress codemmożesz skorzystać z takich benefitów jak: karta sportowa, ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie grupowe na życie.Prześlij nam swoje CV zawierające niezbędną klauzulę: „Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych - przez Poltent Sp. z o.o. (Os. 1 Maja 16J, 44-304 Wodzisław Śląski), w celu realizacji procesu rekrutacji jak również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”

Zatrudnię księgową
Zatrudnię księgową
600000 zł
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Zatrudnię osobę do samodzielnego prowadzenia ksiąg handlowych . Wymagana bardzo dobra znajomość prowadzenia ksiąg oraz przepisów prawa podatkowego .Praca na programie Optima .

specjalista ds. księgowości
specjalista ds. księgowości
600000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

 Biuro Rachunkowe zatrudni pracownika do prowadzenie ksiąg handlowych i ewidencji podatkowych. Obowiązki: obsługa klientów w zakresie prowadzenia KH przygotowanie deklaracji podatkowych ( CIT, VAT), prowadzenie ewidencji środków trwałych sporządzanie sprawozdań finansowych, zestawień i raportówwspółpraca z działem kadr i płacWymagania:Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym. Dobra znajomość przepisów podatkowych PIT, VAT Odpowiedzialność i rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista oraz kultura pracy. Znajomość SYMFONIA , KSP i Saldeo dodatkowym atutem.Oferujemy stabilne zatrudnienie, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, karty Multisport, szkolenia.Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata , chęć rozwoju, umiejętność pracy w zespole.

Asystent/-ka działu Kadry / księgowość
Asystent/-ka działu Kadry / księgowość
600000 zł
Bytom 30+ kilka dni temu

Producent płynów eksploatacyjnych poszukuje pracownika na stanowisko Asystent/-ka działu Kadry / Księgowość Miejsce pracy: Tarnowskie Góry ul. Wodna 10 Wymagania: - min. rocznego doświadczenia w pracy w dziale księgowym, finansowym lub administracji, - podstawowa znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, - dobra organizacja i planowanie pracy, - znajomość programów księgowo-finansowych (mile widziana znajomość Insert GT), dobra znajomość pakietu MS Office, - dokładność systematyczność i samodzielność w działaniu, - umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Zakres obowiązków: - bieżące uzgadnianie kont rozrachunkowych, - kontakty z odbiorcami i dostawcami, - wystawianie faktur - ewidencja wyciągów i przygotowywanie przelewów bankowych, - monitorowanie płatności i windykacja, - weryfikacja, opis i ewidencja księgowa dokumentów kosztowych, - uczestniczenie w procesie zamknięcia miesiąca (remanent) - współpraca z firmą świadczącą usługi kadrowe. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, - możliwość rozwoju zawodowego, - dużą samodzielność w działaniu, - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, - zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Praca - samodzielna księgowa
Praca - samodzielna księgowa
600000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe poszukuje pracownika na 3/4 etatu z perspektywą pracy w pełnym wymiarze - prowadzenie książki przychodów i rozchodów, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. Zakres obowiązków: • weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i merytorycznym
 • ewidencjonowanie dokumentów księgowych w programie 
 • rozliczanie podatku PIT i VAT
 • wyliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego PIT-4, składek ZUS
 • kontakt z klientem
 Co oferujemy: • pracę w przedziale godzinowym 7-16
 • umowę o pracę 
 • wynagrodzenie 4200 brutto - 5000 brutto
 • stabilne zatrudnienie w stale rozwijające się firmie 
 Oczekiwania: • chęć do pracy
 • doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie zdobyte w biurze rachunkowym,
 • dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,
 • chęć pogłębiania wiedzy,
 • sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań,
 • terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania,
 • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu kadr i płac
 CV prosimy składać drogą mailową. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Kłobuck Księgowa
Kłobuck Księgowa
600000 zł
Kłobuck 30+ kilka dni temu

KSIĘGOWA Biuro Rachunkowe w Kłobucku poszukuje pracownika na stanowisko księgowej, mile widziane doświadczenie w pracy w zawodzie. Proszę o wysłane CV na adres: KSIĘGOWA Biuro Rachunkowe w Kłobucku poszukuje pracownika na stanowisko księgowej, mile widziane doświadczenie w pracy w zawodzie. Proszę o wysłane CV na adres: kancelaria(małpa) annakotowicz.pl Nr telefonu: 60*******68

Agencja ubezpieczeń doradcy klienta- sprzedawcy
Agencja ubezpieczeń doradcy klienta- sprzedawcy
Katowice 30+ kilka dni temu

Nowo powstałą Agencja Ubezpieczeń na rynku Ślaskim poszukuje 2 pracowników na stanowisko agenta ubezpieczeniowego. Praca na terenie Śląska Katowice w nowym Biurze. Wymagania: • prawo jazdy kat.B )mile widziane) • doświadczenie w zakresie obsługi klienta i spprzedarzy • doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych • zdane egzaminy KNF • umiejętność samodzielnej realizacji zadań • praca w zespole • punktualność • wysoka kultura osobista: Oferujemy: • umowę o pracę, po okresie próbnym • długotrwałą współpracę w stale rozwijającej się firmie, • narzędzia pracy • atrakcyjne wynagrodzenia, adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia. Prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem

Specjalista ds. projektów unijnych
Specjalista ds. projektów unijnych
1320 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy zatrudnimy osobę na stanowisku Specjalista ds. projektów unijnych.Obowiązki na obejmowanym stanowisku pracy:·        przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności;·        rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków publicznych (krajowych i UE), w tym weryfikacja zakresu projektu, kontrola i nadzór nad dokumentacją;·        współpraca z beneficjentami realizującymi projekty unijne·        potwierdzanie kwalifikowalności wydatków, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo- finansowym;·        udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty; Nasze oczekiwania i wymagania:·        wykształcenie wyższe·        doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów, współfinansowanych ze środków unijnych·        praktyczna znajomość aktualnych zasad i wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych z programów UE·        wiedza dotycząca systemów do obsługi wniosków o płatność / raportowania realizacji projektów, takich jak SL2014, LSI, i innych;·        umiejętność księgowania projektów unijnych mile widziana·        doświadczenie w formułowaniu budżetu projektu, monitorowaniu realizacji budżetu i harmonogramu projektu oraz ponoszeniu i potwierdzaniu kwalifikowalności kosztów;·        praktyczna znajomość narzędzi pakietu Office·        wysoka orientacja na zadania i cele·        umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, systematyczność, dokładność oraz umiejętność pracy zespołowej Oferujemy:·        Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,·        Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,·        Cele rozwojowe, wsparcie kolegów i przełożonych·        Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,·        Interesującą i dającą możliwość rozwoju pracę,·        Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Przesyłając CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez „Solid Partner Księgowość” Sp. z o.o. z siedzibą, ul. Walerego Sławka 30/23, 40-833 Katowice danych osobowych udostępnionych przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych w celu realizacji procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez „Solid Partner Księgowość” Sp. z o.o. zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania udostępnionych danych osobowych oraz moje uprawnienia.”

Samodzielna księgowa (praca hybrydowa)
Samodzielna księgowa (praca hybrydowa)
989000 zł
Dąbrowa Górnicza 30+ kilka dni temu

OPISBiuro Rachunkowe z Sosnowca zatrudni osobę na stanowisku: samodzielnej księgowej (praca hybrydowa).Docelowy zakres pracy:księgowanie i dekretacja dokumentów (księgi handlowe)obliczanie podatku CIT, VATWymagania konieczne:doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata (dobrze widziane doświadczenie w biurze rachunkowym)znajomość przepisów podatkowych (CIT, VAT) oraz zasad rachunkowościDodatkowe cechy:sumienność, rzetelność,dobra organizacja pracyumiejętność pracy z KlientemOferujemy:umowę o pracę (pełny etat)praca hybrydowa (2 dni w biurze, 3 dni praca zdalna) w pełnym wymiarze czasu pracystabilne zatrudnienieliczne szkoleniawsparcie merytorycznedwa piątki w miesiącu dodatkowo wolne - płacone przez firmę:)NIE PRACUJEMY W NADGODZINACH :)Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zostań Managerem Sprzedaży -> Zarabiaj, rozwijaj się, buduj zespół
Zostań Managerem Sprzedaży -> Zarabiaj, rozwijaj się, buduj zespół
989000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Menedżer/Junior Menedżer Obszaru Sprzedaży - Śląsk Twój zakres obowiązków·         Zaczniesz od szkolenia i wdrożenia, które będą obejmować: pozyskiwanie klientów, udział w spotkaniach i realizację indywidualnych celów sprzedażowych·         Kolejnym etapem będzie budowanie zespołu, poprzez rekrutowanie i wdrażanie do pracy·         Twoja codzienność to wspieranie członków zespołu w osiąganiu planów biznesowych poprzez: motywowanie, organizację szkoleń i monitorowanie pracy·         Ciągłe doskonalenie wiedzy produktowej i sprzedażowej – w naszej firmie stale uczysz się czegoś nowego·         Dbanie o relacje biznesowe z klientamiNasze wymagania·         Doświadczenie w sprzedaży i/lub prowadzeniu zespołu·         Sprawne zarządzanie czasem pracy·         Chęć rozwoju i systematycznego pogłębiania wiedzy·         Gotowość na współpracę w oparciu o umowę B2B·         Wykształcenie min. średnie·         Prawo jazdy kat. B·         Znajomość social mediów i zainteresowanie aktualnymi trendami rekrutacyjnymi będą dodatkowym atutemTo oferujemy·         Atrakcyjne, wieloskładnikowe wynagrodzenie (wsparcie finansowe, prowizje, premie i inne) – masz realny wpływ na wysokość dochodów·         Jasna ścieżka kariery – rozwiniesz się w kierunku samodzielnego menedżera·         Uczestnictwo w centralnych warsztatach wdrożeniowych·         Profesjonalny system szkoleń menedżerskich·         Kompleksowe wdrożenie do pracy - od początku otrzymujesz wsparcie doświadczonego menedżera oraz zespołu rekrutacyjno - wdrożeniowego·         Współpraca z ekspertami w dziedzinie ubezpieczeń·         Zagraniczne podróże w ramach konkursów i nagród za Twoją pracęBenefity·         spotkania integracyjne·         program emerytalny·         kawa / herbata·         możliwość uzyskania uprawnień·         Szeroki pakiet szkoleń menedżerskich·         Elastyczny czas pracy·         Nowoczesne narzędzia pracy·         Program poleceń·         Ubezpieczenie grupowe·         Pomoc finansowa w przypadku chorób i zdarzeń losowych·         Warsztaty wdrożeniowe

Samodzielny Księgowy/a
Samodzielny Księgowy/a
989000 zł
Wodzisław Śląski 30+ kilka dni temu

Firma KUHN Biuro Rachunkowe sp. z o.o. zaprasza do współpracy księgowego/ą.Działamy na rynku od 28 lat i prężnie się rozwijamy więc do zespołu poszukujemy osoby chętne do wspólnej przygody i rozwoju. Więcej na www.biuro-kuhn.plJako jedni z nielicznych posiadamy systemy ISO w zarządaniu i bezpieczeństwie. Dla Współpracowników dajemy liczne benefity i gwarantujemy ciągły rozwój!Zainteresowanych nawiazaniem współpracy zachęcamy do składania aplikacji na krzysztof(małpa)biuro-kuhn.plDo głównych zadań samodzielnego księgowego/ej należeć będą:Zarządzanie wszystkimi operacjami księgowymi.Wykonywanie zadań niezbędnych, aby dane w systemach finansowych były prawidłowe.Zarządzanie księgami przychodów i rozchodów.Składanie zeznań podatkowychKontrola transakcji i dokumentów finansowych.Przestrzeganie zasad i przepisów finansowych.Zarządzanie oprogramowaniem finansowo-księgowym wykorzystywanym przez firmę oraz wprowadzanie nowych inicjatyw w tym zakresie.Współpraca z innymi działami i kierownictwem, aby terminowo reagować na wnioski KlientówKontakt z powierzonym Klientem do obsługiWymagania:Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku samodzielnego księgowego/ejDoświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych.Samodzielność.Umiejętności analityczne.umiejętność i swoboda w kontaktach z KlientamiOferty pracy proszę kierować na maila: krzysztof(małpa)biuro-kuhn.pl

Zatrudnimy - Księgowy/Księgowa
Zatrudnimy - Księgowy/Księgowa
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpółdzielnia Mieszkaniowa "Sadyba" w Katowicach zatrudni osobę do działu księgowości. Twój zakres obowiązków: prowadzenie naliczeń opłat eksploatacyjnych dla lokali rozliczanie i księgowanie mediów księgowanie wyciągów bankowych i faktur kosztowych uzgadnianie rozrachunków z mieszkańcami oraz kontrahentami windykacja należności, kontrola należności, sporządzanie wezwań do zapłaty wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych, not korygujących, PK przyjmowanie poczty, redagowanie pism, wystawianie dokumentów księgowych i rozrachunkowych sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych, deklaracji podatkowych JPK,PIT,CIT sporządzanie sprawozdań GUS i NBP prowadzenie rejestru środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych kontakt z mieszkańcami w zakresie spraw księgowych, windykacyjnych, rozliczeniowych bieżące wsparcie Głównego Księgowego oraz zastępstwo podczas nieobecności. Nasze wymagania: wykształcenie minimum średnie kierunkowe znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz zagadnień rozliczania mediów doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Spółdzielni Mieszkaniowej lub podmiocie zajmującym się zarządzaniem nieruchomościami mile widziana znajomość programów firmy Mieszczanin, znajomość kadr i płac doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych, statystycznych, deklaracji podatkowych dobra obsługa MS Office (w szczególności Excel) dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie na samodzielne rozwiązywanie problemów dokładność, sumienność i zaangażowanie, wysokie poczucie odpowiedzialności Oferujemy Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy Umowa o pracę Miłą atmosferę Atrakcyjne wynagrodzenie Pracę pełną wyzwań oraz możliwość wykazania się inicjatywą Szkolenia

Praca księgowość
Praca księgowość
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySamodzielny księgowy / Samodzielna księgowa w dziale KPiR Lokalizacja: SOSNOWIEC Duza Kancelaria Rachunkowa ze stabilną pozycją na rynku prowadzona z sukcesami od 20 lat poszukuje  osoby do naszego zespołu księgowych w dziale uproszczonej księgowości. Posiadamy stały zespół specjalistów z doświadczeniem w księgowości pełnej, uproszczonej i obsłudze kadrowo-płacowej. Oferujemy: - stabilną pracę w oparciu o umowę w dowolnej formie zatrudnienia, - możliwość współpracy w oparciu o kontrakt B2B, - elastyczne godziny pracy, - możliwość pracy hybrydowej, - kurencyjne wynagrodzenie, - możliwość rozwoju poprzez szkolenia, - wsparcie współpracowników, Twój zakres obowiązków: - prowadzenie uproszczonej księgowości, - koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca/ roku, - sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK, raportów GUS, - bezpośrednia współpraca z Klientami Kancelarii, - współpraca z Urzędami Skarbowymi, - rozliczenia roczne PIT, Nasze wymagania: - doświadczenie w obszarze finansów i księgowości na podobnym stanowisku (minimum 1 rok), - znajomość prawa podatkowego (PIT, VAT,) - znajomość pakietu MS Office, - mile widziana znajomość oprogramowania Symfonia, - systematyczność, dokładność, sumienność, - samodzielność w pracy oraz umiejętność współpracy w zespole, - umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami, - dobra organizacja czasu pracy, W celu aplikowania na stanowisko prosimy o przesłanie CV pod adres: @

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy - język hiszpański
Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy - język hiszpański
890000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy - język hiszpańskiPracujemy w modelu hybrydowym! Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające prowadzone są online.Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa w zakresie transformacji i zarządzania biznesem poprzez wykorzystanie mocy technologii. Celem Grupy jest dążenie do odpowiedzialnej społecznie, zintegrowanej i zrównoważonej przyszłości, w której potencjał ludzki jest wspierany nowymi technologiami.Jesteśmy odpowiedzialną, wielokulturową organizacją z silnym 55-letniemu dziedzictwem i szeroką wiedzą branżową. Cieszymy się zaufaniem swoich klientów i jesteśmy zdolni kompleksowo zaspokoić ich potrzeby biznesowe: od strategii i projektowania rozwiązań po działania operacyjne. Nasze działania są napędzane przez dynamicznie rozwijający się i innowacyjny świat technologii chmury, danych, sztucznej inteligencji, łączności, oprogramowania, inżynierii cyfrowej i platform.Nasze wymagania:Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie min. C1,Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,Chęć rozwoju w kierunku finansowym,Dobra organizacja pracy,Status studenta lub ukończone studia wyższe,Pozytywne nastawienie!Na to stanowisko nie oczekujemy wcześniejszego doświadczenia zawodowego. Wystarczy Twoja chęć do nauki! Pracę rozpoczniesz od bogatego pakietu szkoleń, które pomogą Ci nabyć nowe kompetencje i wsparcia specjalistów, którzy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą. Twoje przyszłe zadania:Procesowanie faktur przychodzących,Przygotowywanie podstawowych raportów i analiz,Utrzymywanie kontaktu z dostawcami i klientami,Praca w międzynarodowym środowisku i możliwość używania języków obcych na co dzień.Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?Swoją karierę rozpoczniesz od planu wdrożeniowego, aby nauczyć się podstaw. Kiedy zdobędziesz wystarczające doświadczenie, możesz awansować lub zmienić swoją rolę wewnętrznie, wybierając spośród różnych stanowisk pracy w obszarach takich jak łańcuch dostaw, HR, finanse, zarządzanie projektami, obsługa klienta, IT i wiele innych.Co dla Ciebie przygotowaliśmy?Wiele benefitów: Dostęp do infolinii Capgemini z możliwością rozmowy z terapeutąPrywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życieBonusy za polecenie swoich znajomych do pracy w CapgeminiDostęp do aplikacji Inspiro z bogatą bazą audiobookówDostęp do platformy benefitowej NAIS (ponad 40 dostępnych opcji: Netflix, Spotify, Multisport, bilety do kina itp.)Rozwój osobisty i zawodowy:Ponad 70 ścieżek szkoleniowych z możliwością uzyskania certyfikatu (np. MS Azure, AWS, Google) na naszej platformie szkoleniowej NEXTPlatforma z bezpłatnym dostępem do Pluralsight, TED Talks, materiałów i szkoleń CourseraBezpłatny dostęp do konta Udemy Business z możliwością korzystania w godzinach pracy i poza nimiPrzejrzysta polityka zarządzania efektami pracyNaszą legendarną atmosferę:Cenimy pracę zespołową i dobre relacje. Pracujemy razem, pijemy razem kawę i tworzymy przyjaźnie zarówno w pracy, jak i poza nią.Brak oficjalnego dress code'uRozmaite społeczności: OUTfront, WomenAtCapgemini, Foreigners Community i wiele innychDzień wolny na rzecz wolontariatuMożliwość realizacji inicjatyw zmieniających świat dzięki naszemu Programowi GrantowemuKim jesteśmy?Bycie jednym z nas oznacza ciągły rozwój pośród wspaniałych ludzi. To zespół, z którym chce się spędzać czas w pracy i po niej. Szkolenia i inicjatywy sprawiają, że codzienne zadania są ciekawsze, przyjemniejsze i wyjątkowe.Jedną z jednostek biznesowych Capgemini Polska, do której możesz dołączyć, jest Business Services. Tworzą ją zespoły złożone z niezwykłych osób, które dostarczają rozwiązania naszym międzynarodowym klientom w takich obszarach jak HR, Finanse i Księgowość, Łańcuch Dostaw czy Transformacja Biznesowa. W Business Services mówimy w ponad 30 językach! Pracując z nami, możesz wykorzystać swoje umiejętności językowe, sprawdzić się w wielu dziedzinach i nauczyć się unikalnych, przydatnych umiejętności.It's time to #Get the Future You Want!Twoje życie jest w Twoich rękach, a Ty masz możliwość je ulepszyć, rozwinąć się i po prostu — dołączyć do nas :)Chcesz nas lepiej poznać? Zobacz krótkie wideo:  What happens when the most important artwork does not arrive on time?Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz Instagram lub odwiedź nasz profil na Facebooku — Capgemini Polska. Znajdziesz nas też znaleźć na TikToku! 

Specjalista ds. Controllingu Operacyjnego
Specjalista ds. Controllingu Operacyjnego
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy#Zatrudniam. Znasz kogoś, kto może być zainteresowany? H2B Group szuka Specjalisty ds. Controllingu Operacyjnego do projektu swojego Klienta! Dla jednego z kluczowych partnerów w branży spożywczej poszukuję doświadczonego Specjalisty ds. Controllingu Operacyjnego, gotowego do objęcia samodzielnego stanowiska u wiodącego europejskiego producenta. Zakres obowiązków: - Rozliczanie wskaźników w obszarze produkcji - Rozliczanie i kontrola wydatków inwestycyjnych - Wsparcie w zakresie wyliczania rentowności - Wsparcie w zakresie wycen i innych kalkulacji produktowych - Uczestnictwo w przygotowaniu zbiorczego planu finansowego, - Analiza odchyleń w obszarze produkcji - Sporządzanie raportów do zarządu - Przygotowywanie analiz kosztowych Wymagane umiejętności: - Wykształcenie wyższe kierunkowe - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - Znajomość programów SAP i MS Excel - Doświadczenie w branży FMCG będzie dodatkowym atutem Oferujemy: - Umowę o Pracę na czas nieokreślony, po okresie próbnym - Fundusz socjalny - Benefity pozapłacowe (Ubezpieczenie zdrowotne i karta multisport) - Smartlunch - dofinansowanie do posiłków - Pracę w międzynarodowym środowisku - Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych Z niecierpliwością oczekuję na zgłoszenia od pasjonatów gotowych na nowe wyzwania w dynamicznym środowisku pracy Zapytaj mnie o więcej szczegółów +48 577 - pokaż numer telefonu - @

Główna/y księgowa/y
Główna/y księgowa/y
Zabrze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska Prowadzenie rachunkowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami, czyli Ustawa o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. Dz. U. Nr 121 poz 591 z późniejszymi zmianami oraz Ustawa o pomocy społecznej z dnia 13.03.2004r. Dz. U. Nr 64 poz. 593 Dekretowanie i systematyczne wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, Bieżąca analiza przychodów i kosztów utrzymania Nadzorowanie ruchu środków pieniężnych Terminowe przygotowanie zestawień i sprawozdań Wymagania Wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe – (Rachunkowość, Finanse), Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Umiejętność pracy pod presją czasu, Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań, Znajomość zagadnień dotyczących środków trwałych będzie dodatkowym atutem. Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w wymiarze etatu do ustalenia, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności oraz możliwość dodatkowego ubezpieczenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Praca w ksiegowosci
Praca w ksiegowosci
790000 zł
Gliwice 30+ kilka dni temu

Prężnie działająca kancelaria doradcy podatkowego z siedzibą w Gliwicach przyjmie do pracy w pełnym bądź niepełnym wymiarze osobę do prowadzenia ksiąg handlowych z doświadczeniem i bieżącą znajomością przepisów podatkowych. Gwarantujemy pracę w zgranym zespole, wsparcie i szkolenia. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Ponadto przyjmiemy również osobę do działu księgowości uproszczonej (podatkowa księga przychodów i rozchodów)

Księgowa/księgowy oraz kadrowa/kadrowy
Księgowa/księgowy oraz kadrowa/kadrowy
790000 zł
Cieszyn 30+ kilka dni temu

Kancelaria Księgowa, której siedziba znajduje się w Cieszynie, poszukuje specjalistów na stanowisko księgowe oraz kadrowe.1. Kandydat/kandydatka na stanowisko księgowego/księgowej:Zakres obowiązków:- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,- sporządzanie deklaracji VAT, JPK, CIT,- przygotowanie sprawozdań finansowych,- rozliczanie transakcji związanych z WDT, WNT oraz Eksportu, Importu,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- rozliczanie i księgowanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych.Nasze wymagania:- obsługa oprogramowania: Optima/InsERT,- doświadczenie na podobnym stanowisku,- znajomość przepisów podatkowych,- rzetelność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole,- profesjonalna obsługa klienta.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- pracę stacjonarną w godz. od 7:00 – 15:00 (możliwość indywidualnego ustalenia czasu pracy),- atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych umiejętności,- przyjazną atmosferę pracy- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.2. Kandydat/kandydatka na stanowisko kadrowego/kadrowej:Zakres obowiązków:- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,- sporządzanie dokumentów kadrowych- sporządzanie deklaracji, zestawień oraz zgłoszeń do ZUS, US, GUS, PFRON,- przygotowanie rocznych rozliczań podatkowych pracowników,- rozliczanie urlopów oraz zasiłków chorobowych,- kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,- prowadzenie akt osobowych pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym.Nasze wymagania:- obsługa oprogramowania: Optima/InsERT,- doświadczenie na podobnym stanowisku,- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu kadrowo-płacowego, podatkowego, ubezpieczeń społecznych, naliczania płac, deklaracji PIT, ZUS, PFRON,- praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy,- umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, dokładność oraz terminowość wykonywania powierzonych obowiązków.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- pracę stacjonarną w godz. od 7:00 – 15:00 (możliwość indywidualnego ustalenia czasu pracy),- atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych umiejętności,- przyjazną atmosferę pracy- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Śląskie