Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Firma Gwarant Poznań, zatrudni pracowników do mobilnej grupy operacyjnej. Praca dodatkowa. 30 zł /h na rękę. Wymóg konieczny Wpis na listę KPOF. Proszę o przesłanie CV przez OLX. Obowiązki:realizacja zadań ochrony przy danej specyfice rejonu w tym ochrony mienia przed kradzieżąobserwacja osób wchodzących do sklepu w tym prowadzenie działań operacyjnychmonitorowanie bezpieczeństwa na terenie obiektówraportowanie tygodniowe, miesięczne oraz przygotowanie sprawozdańsumienne realizacja obowiązków służbowychWymagania:WPIS NA LISTĘ KWALIFIKOWANYCH PRACOWNIKÓW OCHRONYdoświadczenie związane z pracą w branży ochrony osób i mieniaprawo jazdy kategorii Bmile widziane doświadczenie związane z pracą w policjimile widziana znajomość specyfikacji ochrony obiektów handlowychstanowczość, silna motywacja i nastawienie na realizację celówdyspozycyjność, odporność na stres, innowacyjnośćobsługa komputera w tym znajomość programów Microsoft Word i Microsoft Excel.zaświadczenia o niekaralnościUWAGAWysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli:" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) " .Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, którzy prześlą swoje CV przez OLX.
Zatrudnię fryzjerkę / fryzjera– Salon Fryzjerski Karolina, Tychy (pół etatu z możliwością pełnego etatu, umowa o pracę)Szukasz stabilnej pracy w kameralnej, przyjaznej atmosferze? Dołącz do Salonu Fryzjerskiego Karolina – miejsca z tradycją i duszą, które działa nieprzerwanie od 1991 roku w Tychach!Kogo szukamy?Poszukujemy fryzjerki lub fryzjera (damsko-męska/i) z pasją do zawodu, którzy cenią sobie jakość usług, kontakt z klientem i dobrą atmosferę w pracy.Oferujemy: • Umowę o pracę na pół etatu – pierwsza na 3 miesiące, kolejna na czas nieokreślony • Nie wykluczamy zatrudnienia na pełen etat • Elastyczne godziny pracy – dopasujemy grafik do Twoich możliwości • Stabilne zatrudnienie w salonie z wieloletnią renomą i dużą bazą stałych klientów • Zgrany i życzliwy zespół • Zakres usług: strzyżenie, koloryzacje, modelowanie i inne zabiegi fryzjerskieWymagania: • Doświadczenie na stanowisku fryzjera lub fryzjerki • Uśmiech, dokładność, zaangażowanie • Dbanie o porządek i dobre relacje z klientamiZainteresowany / zainteresowana?Zadzwoń – umówimy się na spotkanie, podczas którego odpowiem na pytania i przedstawię propozycjęZapraszam do kontaktu.60*****67
Poszukuję opiekunki do osoby starszej – kobiety, 86 lat, po udarze mózguSzukam osoby do pomocy w opiece nad kobietą w wieku 86 lat, która nie porusza się samodzielnie i wymaga stałego wsparcia przy podstawowych czynnościach. Seniorka będzie już ubrana po porannej toalecie. Praca w godzinach 11:00–17:00.*Mieszkanie jest monitorowane, seniorka nie jest agresywna jest posłuszna. Zakres obowiązków:przygotowanie, podanie i pomoc w zjedzeniu posiłków,podanie leków zgodnie z zaleceniami,mierzenie ciśnienia tętniczego, pomiar cukru i zapisywanie pomiarów,przypominanie i pilnowanie picia płynów,pomoc w toalecie,rozmowa i towarzyszenie seniorkce – troska o komfort psychiczny Wymagania:empatia, cierpliwość i zaangażowanie,mile widziane doświadczenie w opiece nad osobami starszymi,umiejętność spokojnej rozmowy i nawiązania kontaktu z seniorem,punktualność i odpowiedzialnośćOferujemy:wynagrodzenie za opiekę,wspólne posiłki z osobą starszą,miłą atmosferę pracyLokalizacja: Żory , os.700-lecia Uwaga: W razie nieodebrania telefonu proszę o przesłanie SMS-a z prośbą o kontakt w sprawie opieki nad osobą starszą.
Dołącz do naszego zespołu jako Przedstawiciel Handlowy firmy 4-ECO!Aktualnie prowadzimy rekrutację w ZABRZU, KATOWICACH i CZĘSTOCHOWIE.Gigant w branży OZE poszukuję właśnie Ciebie. Szukasz stabilnej pracy, która daje realne możliwości rozwoju i satysfakcję z osiąganych wyników? Masz talent do budowania relacji i potrafisz skutecznie negocjować? Chcesz pracować w dynamicznym zespole i reprezentować produkty, które klienci uwielbiają?Jeśli tak – czekamy właśnie na Ciebie!Co oferujemy?Atrakcyjne wynagrodzenie – podstawa + prowizje uzależnione od wyników sprzedaży. Elastyczne godziny pracy – dopasowane do Twoich potrzeb. Narzędzia pracy – 150 nowych samochodów, telefon i laptop czekają na Ciebie. Szkolenia i wsparcie – abyś mógł być najlepszy w tym, co robisz. Realną ścieżkę awansu i benefity – Twój sukces to nasz wspólny cel! Twoje zadania:Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów.Budowanie trwałych relacji z klientami i dbanie o ich potrzeby.Prezentacja produktów oraz przygotowywanie ofert handlowych.Negocjacje i finalizowanie umów.Czego oczekujemy?Komunikatywności i umiejętności nawiązywania relacji. Doświadczenia w sprzedaży lub chęci nauki zawodu. Determinacji w dążeniu do celu i samodyscypliny. Prawa jazdy kat. B – będziesz w ruchu!Nie musisz być ekspertem – nauczymy Cię wszystkiego, co potrzebujesz, aby odnieść sukces.Dołącz do nas już dziś!Nie zwlekaj – aplikuj teraz i zacznij nowy rozdział w swojej karierze. Wyślij CV lub skontaktuj się telefonicznieTwój sukces zaczyna się tutaj!
Lider na Polskim rynku - Najlepszy Oddział w Polsce - Doświadczeni Menedżerowie – Szukamy osób chcących sięgać po więcej. Jeśli zastanawiasz się nad zmianą pracy i chcesz być w miejscu, w którym nie ma miejsca na nudę – zapraszamy na rozmowę!Co możemy Ci zapewnić:- profesjonalne szkolenia- wsparcie Menedżera w okresie wdrożenia- niskie cele sprzedaży poparte Twoim stażem pracy- wynagrodzenie za odbyte szkolenie wstępne- wysokie zarobki (postawa 5000-8000 zł, prowizja od sprzedaży, premia 8000-20000 zł)- udział w konkursach wyjazdowych (Japonia, Barcelona etc.)- wsparcie w procesie sprzedaży oraz asysty podczas spotkań i rozmów z klientami- pracę w ambitnym zespole, ale także gdzie masz wsparcie doświadczonych doradców- pomoc ekspertów w zakresie merytorycznym- wspólne wyjścia zespołowe, oddziałowe- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia- wsparcie leadowe na początku Twojej pracy Na czym polega praca u nas :- aktywnie pozyskujesz klienta (na przykład telefonicznie, z poleceń, z social mediów etc.)- pracujesz w biurze i w terenie- rozmawiasz z klientami o ich preferencjach oraz przygotowujesz dla nich rozwiązania- przedstawiasz propozycje oraz prowadzisz negocjacje- dbasz o swój portfel klientów- pracujesz 6-8 godzin dziennie Czego oczekujemy od naszych kandydatów:- gotowości do bycia aktywnym, klienci rzadko przychodzą do nas sami :)- wysokich umiejętności komunikacyjnych oraz otwartości- zaangażowania i dobrego nastawienia- czynności sprzedażowych przez 6-8 godzin dziennie- wykształcenia min. Średniego- prawa jazdy- mile widziane - min 1 rok doświadczenia w aktywnej sprzedaży
W Medusmo tworzymy społeczność opartą na relacjach, gdzie cenimy ciężką pracę, współpracę i wzajemne wsparcie. Wierzymy w pozytywne zmiany i długotrwały rozwój, a z odpowiednim nastawieniem razem możemy osiągnąć wszystko.PRACA ZDALNAGłówne zadania:Telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami Prezentacja oferty ubezpieczeń oraz odpowiadanie na pytania klientów Budowanie pozytywnych relacji i zaufania z klientami Utrzymywanie bazy danych klientów i raportowanie wyników pracy Wymagania:Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedażyDoskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne Wysoka motywacja do pracy oraz umiejętność pracy w zespole Umiejętność zarządzania czasem i dobra organizacja pracy Znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pełne przeszkolenieUmowę zlecenie na okres 18 miesięcyWynagrodzenie 30,50 zł brutto/hWspółpracę w przyjaznej atmosferzePracę na 6 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00 lub 10:00 - 16:00
OpisAgencja Pracy Job (nr certyfikatu 11239) poszukuje osób do pracy w Niemczech(miejscowość Worms) na magazynach na stanowiska:pracownik fizycznyTeam leaderoperator wózka widłowegoDodatkowe informacje:system turnusowy,stawki od 12,82 -14,50 € Brutto (zależnie od stanowiska)zorganizowany transport oraz zakwaterowaniemożliwość całoroczych, regularnych wyjazdów i zjazdówwymagane doswiadczenieWyjazdy z: Jastrzębia Zdroju (Adamex), Nowego Sącza (Dworzec PKS), Brzeska (Stacja Cirkle K), Krakowa (Stacja Orlen przy A4 na wysokości lotniska Balice), Rudy Śląskiej (MOP Wirek), Raciborza (Dworzec PKS), Krapkowic (Stacja Orlen), Wrocławia (Stacja Orlen przy A4 na wysokości Bielan Wrocławskich), Oleśnicy Małej (MOP), Legnicy (Stacja Orlen-Nowa Wieś Legnicka, Krzywej (Stacja BP)Dokumenty przyjmowane są osobiście w Raciborzu (woj. śląskie) lub on-line.Zadzwoń lub aplikuj!Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-16.007-9-7-5-9-3-7-2-75-0-5-4-7-9-3-0-8Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Jeśli praca z ludźmi sprawia Ci radość, a Twoje podejście do życia jest pełne optymizmu, do tego szukasz pracy sezonowej i jesteś gotów do pracy zmianowej – mamy ofertę, która Cię zainteresuje!Aktualnie poszukujemy osób do pracy w magazynie z asortymentem sportowym (obuwie, odzież, sprzęt). Nie wymagamy doświadczenia, ale liczymy na Twoją odpowiedzialność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.Miejsce pracy: ul. Alberta Einsteina 45, 44-109 Gliwice (dobry dojazd autobusami 280, 259, 693)Twoje główne obowiązki to:Sortowanie towaruKompletowanie zamówień (praca ze skanerem, tabletem, obsługa wózka unoszącego)Pakowanie i przygotowywanie zamówień do wysyłkiOferujemy:Stawkę 32,50 zł/h brutto + premiaUmowę zleceniePracę od poniedziałku do piątku oraz 2 weekendy w miesiącuSzkolenia stanowiskoweJeśli jesteś zainteresowany, nie czekaj – aplikuj już teraz!Agencja pracy tymczasowej (nr. KRAZ 17648) działającą w ramach międzynarodowej Grupy DSV z branży logistycznej.Przedstawiona oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Obowiązki: Praca na myjni automatycznej - tunelowej w godzinach 8:00n - 21:00Mycie wstępne samochodów przed wjazdem na myjnię tunelową,Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych,Obsługa komputera na poziomie podstawowym (wpisywanie raportów do arkusza).Mycie okien i inne prace porządkowe.Utrzymanie czystości na terenie firmy wewnątrz i na zewnątrz (tereny zielone, podjazdy, odkurzacze, itp.).Wykonywanie prac związanych z konserwacją i pielęgnacją pojazdów (mycie samochodów, pranie tapicerki, itp.).Dbanie o porządek w miejscach ogólnodostępnych (np biuro obsługi klienta, szatnie, łazienki, biuro itp)..Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane).Wiek 25 -m 45 lat.Dyspozycyjność (w tym praca w systemie zmianowym, weekendowym, w godzinach określonych przez pracodawcę).Dobry stan zdrowia.Sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.Umiejętność organizacji czasu pracy.Niekaralność.Prawo jazdy kat. B (dla stanowisk związanych z obsługą pojazdów).Brak lęku wysokości przy myciu okien i maszyny.Motywacja do pracy, uczciwość i wysoka kultura osobista.
Добрый деньFAM Partner - рекомендованный партнер Uber Bolt Free NOW в Польше.Работаем более 5 лет на рынке Польши в таких городах как Варшава, Катовице, Гданськ, ЛодзьПреимуществом работы с нами:0% VAT с фиксированной недельной ставкой без каких либо дополнительных, скрытых доплат, комиссий, процентовсобственный гибридный автопарк автомобилей с арендой от 450zl/нед(Toyota: Prius 2, Prius 3, Prius Plus, Prius 5, Auris, Corolla Lexus: СT200, IS)возможность работы на личном автомобиле со скидками на СТОсобственный автосервис с возможностью подменного авто на время ремонтавозможность получение дополнительных бонусов от Uber ,Bolt , Free Nowофициальное трудоустройство (Umowa Zlecenia/Umowa o Prace) с гибким графиком работыеженедельные выплаты четко и в срокподдержка наших водителей 24/7Бонус за приведенного сотрудника от 400 до 600 zlПо Всем интересующим Вас вопросам обращайтесь к нам в офис:40-599 Katowice, ul. Żeliwna 26BРаботаем с Пн-Пт с 9:00 - 18:00тел. +48***********74Telegram: FAM_KatowiceДо встречи на долгое и взаимовыгодное сотрудничествоC Уважением команда FAM PartnerDzień dobry,FAM Partner – rekomendowany partner Uber, Bolt i Free NOW w Polsce.Działamy na rynku polskim od ponad 5 lat w takich miastach jak Warszawa, Katowice, Gdańsk i Łódź.Dlaczego warto pracować z nami:0% VAT przy stałej tygodniowej opłacie – bez żadnych ukrytych kosztów, prowizji czy dodatkowych opłatWłasna flota samochodów hybrydowych – wynajem już od 450 zł/tydzień(Toyota: Prius 2, Prius 3, Prius Plus, Prius 5, Auris, Corolla – Lexus: CT200, IS)Możliwość pracy na własnym samochodzie – z rabatami na usługi naszego serwisuWłasny serwis samochodowy z możliwością auta zastępczego na czas naprawyMożliwość uzyskania dodatkowych bonusów od Uber, Bolt i Free NOWOficjalne zatrudnienie (Umowa Zlecenie / Umowa o Pracę) z elastycznym grafikiemCotygodniowe, terminowe wypłatyWsparcie naszych kierowców 24/7Premia za polecenie nowego pracownika: od 400 do 600 złW razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do naszego biura:40-599 Katowice, ul. Żeliwna 26BPracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 18:00Telefon: +48***********74Telegram: FAM_KatowiceDo zobaczenia – liczymy na długą współpracę!Z poważaniem,Zespół FAM Partner
Firma transportowa poszukuje kierowcy z kat. C+E do pracy na trasach wyłącznie po Polsce. Praca od poniedziałku do piątku, bez weekendów.Oferujemy:Stałe trasy krajowePrzypisane auto – Scania od 2018 rokuStabilne warunki zatrudnieniaTerminowe wynagrodzenieWymagamy:Prawa jazdy kat. C+EDoświadczenia w transporcie krajowym (mile widziane)Rzetelności i odpowiedzialności Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny: 57*******45 Nie odpisuję na SMS-y.
Zatrudnimy osobę do pracy jako sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym. Dobra opcja dla młodych ludzi, ale tez bardziej doświadczonych również. Tychy którzy się uczą weekendowo itp. Elastyczni jesteśmy. Praca od 9-17, 2 soboty. Bez nadgodzin
Dołącz do zespołu M4K Garage Katowice jakoKIEROWNIK DRUGIEJ ZMIANYSZUKAMY MECHANIKA ! NA STANOWISKO KIEROWNIKA DRUGIEJ ZMIANY Twój zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu mechaników podczas drugiej zmianyNadzór nad jakością i terminowością wykonywanych naprawNaprawa/Diagnoza i wsparcie w rozwiązywaniu skomplikowanych usterek samochodowychŚcisła współpraca z Doradcami Serwisowymi oraz innymi działamiDbanie o ład, porządek i przestrzeganie standardów M4K GarageRaportowanie wyników pracy zespołu do Kierownika SerwisuNasze wymagania:Umiejętność zarządzania zespołem i rozwiązywania problemów pod presją czasuBardzo dobra znajomość zagadnień technicznych i dokumentacji serwisowejSamodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracyGotowość do pracy w systemie zmianowymPrawo jazdy kat. BTo oferujemy:ZATRUDNIENIE OD ZARAZSTAŁĄ UMOWĘ O PRACĘATRAKCYJNY SYSTEM PREMIOWYPRACĘ W NOWOCZESNYM I ROZWIJAJĄCYM SIĘ SERWISIEMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU I AWANSU W STRUKTURACH M4K GARAGEO nas:M4K Garage to dynamicznie rozwijająca się marka warsztatowa oparta na modelu franczyzowym. Naszym celem jest eliminacja "patologii warsztatowej" i wprowadzenie wysokich standardów obsługi w branży motoryzacyjnej.Dołącz do naszej drużyny i twórz z nami nową jakość w serwisowaniu aut!
O PRACODAWCY Dołącz do zespołu McDonald "s i pracuj z nami! Szukasz pracy, która daje możliwości rozwoju, stabilność i świetną atmosferę? McDonald "s czeka właśnie na Ciebie! McDonald’s Gliwice Zwycięstwa – Pracownik zmiany nocnej CO OFERUJEMY Stabilne zatrudnienie: • Umowa o pracę od pierwszego dnia. • Stawka od pierwszego dnia zatrudnienia: 27,80 zł brutto/h Dodatki do wynagrodzenia: • Ekwiwalent za pranie odzieży roboczej: 0,30 zł/h. • 20% więcej za pracę w godzinach nocnych (23:00-7:00). • Premia frekwencyjna po okresie próbnym: 2 zł/h w weekendy. • Bonus za polecenie znajomego: nawet 450 zł brutto. • Konkursy z nagrodami. Rozwój i szkolenia: • Jasną ścieżkę rozwoju - Ty się angażujesz, a my to doceniamy. 98% managerów zaczynało od podstawowego stanowiska w restauracji! • Kompleksowe przygotowanie do pracy: zapewniamy sprzęt, odzież roboczą oraz szkolenia i wsparcie doświadczonych osób Dodatkowe benefity: • Elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin. • Zniżki na produkty McDonald "s w całej Polsce. • Bezpłatne napoje i zniżki na posiłki podczas pracy. • Dostęp do kart sportowych np. Medicover Sport - także dla bliskich. • Przyjazna atmosfera, w której możesz być sobą - cenimy różnorodność. Czego oczekujemy: • Pozytywnej energii i uśmiechu. • Chęci do współpracy i otwartości na kontakt z ludźmi. • Gotowości do nauki - doświadczenie nie jest wymagane, wszystkiego Cię nauczymy! Jakie będą Twoje zadania: • Przygotowywanie jedzenia, które kochają nasi goście. • Dbanie o pozytywne doświadczenia gości. • Kompletowanie i wydawanie zamówień z uśmiechem. • Dbanie o porządek w restauracji. • Wspieranie zespołu i budowanie świetnej atmosfery pracy. Dlaczego McDonald "s? McDonald "s to nie tylko praca, to miejsce, gdzie możesz rozwijać się w swoim tempie, zdobywać doświadczenie i poznawać fantastycznych ludzi. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, która oferuje stabilność i ogromne możliwości! Złap swoją szansę! Jeśli szukasz pracy pełnej wyzwań, radości i satysfakcji, to miejsce jest dla Ciebie. Nie zwlekaj - aplikuj już dziś i zostań częścią naszej drużyny!
KEBAB w Myslowicach zatrudni kucharza.Praca stała, na kuchni - przygotowanie kebabów i burgerów.Stawka - 19- 30 zł /h netto (na rękę). Przy dłuższej i rzetelnej współpracy możliwość awansu i lepszego wynagrodzenia, A DOCELOWO OTWARCIA SWOJEGO PUNKTU!!.Praca zmianowa z elastycznym grafikiem -wspólnie ze wszystkimi uzgadniamy grafik.Do głównych zadań należą:Obsługa KlientaPrzygotowywanie kebabów i burgerówPrzyjmowanie dostawPilnowanie zamówieńObsługa systemu i portalu GLOVO i pyszne.plUtrzymywanie porządku na stanowisku i w strefie dla klientaOd pracownika oczekujemy:SumiennośćKultura osobistaKomunikatywnośćPunktualnośćDyspozycyjnośćKsiążeczka sanepidowska lub chęci wyrobieniaDoświadczenie w branży kebab mile widziane (takie osoby będą brane pod uwagę jako pierwsze), osoby ambitne bez doświadczenia również mile widziane :)Chęci do pracyPraca u nas to:Dobre zarobkiPraca w młodym, zgranym zespoleMożliwość awansu i rozwoju w firmie, która dynamicznie się rozwijaPosiłek pracowniczy podczas pracy i zniżka dla pracownikówZależy nam, aby znaleźć osoby do dłuższej współpracy, które będą odpowiedzialne, sumienne i uczciwe.Jeśli się starasz to na pewno się dogadamy :)CV wraz ze zdjęciem proszę wysyłać za pośrednictwem OLX. Mile widziane kilka słów o sobie i swoim doświadczeniu w gastronomii.
MOŻLIWOŚĆ DOJAZDU BUSEM PRACOWNICZYM Z CHRZANOWA ORAZ TRZEBINI PRACUJ Z NAMI! Chcesz pracować w miejscu uwielbianym przez ludzi? Dołącz do zgranej ekipy McDonald's! Dlaczego warto? McDonald's to jedna z najczęściej odwiedzanych restauracji na świecie, szerokie możliwości rozwoju, pewność zatrudnienia i niezwykła atmosfera. Aplikuj do McDonald's i przyrządzaj ludziom to, co lubią najbardziej! McDonald’s MOP Kępnica – praca do schrupania! Co otrzymasz od nas? • Umowa o pracę • Stawka 27,80 zł/h brutto • Dodatki do wynagrodzenia: - 20% stawki za pracę w godzinach nocnych 23:00-7:00 • Bonus finansowy za polecenie znajomego do pracy 800 zł • PREMIA FREKWENCYJNA: 3zł do każdej przepracowanej godziny w piątek, sobotę, niedzielę • Elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin • Zniżki na nasze produkty do wszystkich restauracji w Polsce • Atrakcyjna oferta rabatowa na posiłki w czasie pracy • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach • Możliwość nabycia karty Medicover sport na korzystnych warunkach Czego szukamy? • chęci do pracy • otwartości i komunikatywności • umiejętności pracy w zespole Pssst: Nie musisz mieć doświadczenia w gastronomii - wszystkiego Cię nauczymy! Co będziesz robić? • przygotowywać burgery, desery i inne pyszności • sprzedawać je • kompletować i wydawać zamówienia • dbać o porządek Masz smaka na tę ofertę? Aplikuj na www.praca.mcdonalds.pl lub wypełnij ulotkę rekrutacyjną w restauracji McDonald's MOP Kępnica. Pracuj z nami! Czekamy właśnie na Ciebie!
Poszukujemy studentów na stanowisko kelnera/kelnerki . Aleja Najświętszej Maryi Panny Częstochowa , 2 dni w tygodniu wolne, 3 dni po 4 godziny dziennie , 2 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie, zmiany 13:00-17:00 i 17:00-21:00 oraz 13:00-21:00 Proszę pisać wiadomości SMS, nie odbieram telefonu
Poszukujemy doświadczonych kucharzy! Oferujemy odpowiednie wynagrodzenie wypłacane w terminie oraz przyjazną atmosferę w gronie młodych, energicznych ludzi. Szczegóły podamy wybranym osobom telefonicznie.CV proszę przesyłać na adres email - karczmagalicyjska[ małpa] onet.pl lub przez aplikację olx
Pizzeria Kallzone szuka osób na stanowisko KELNER na weekdy oraz wieczory. Wymagania: -mila aparycja, uprzejmość, komunikatywność, -utrzymywanie czystości na swoim stanowisku pracy -punktualność -dokładność -książeczka sanepidowska Oferujemy : -praca w systemie zmianowym -terminowe wynagrodzenie -posiłek regeneracyjny -szkolenie stanowiskowe-umowa o prace -zniżki pracownicze
Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach poszukuje pracownika na stanowisko: Księgowa/y - KasjerMiejsce pracy: Katowice Wymiar etatu: 3/4 Rodzaj pracy: stacjonarnaTwój zakres obowiązków:Obsługa kasy, dokonywanie operacji gotówkowych oraz ich dokumentowanie w systemie księgowym,Prowadzenie obsługi kasowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,Obsługa rozliczeń PayU,Księgowanie dokumentów PK oraz wyciągów bankowych,Współpraca przy uzgadnianiu rejestru VAT,Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i statystycznych,Rozliczanie zaliczek,Obsługa kasy fiskalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,Uzgadnianie obrotów i sald kont księgowych oraz rozrachunków z kontrahentami,Wykonywanie innych zadań zleconych przez Główną Księgową.Nasze wymagania:Wykształcenie minimum średnie (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość),Znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie obsługi kasowej i bankowej,Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatku VAT,Biegła obsługa komputera (znajomość programów księgowych oraz pakietu Microsoft Office),Minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z księgowością,Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów,Dobra organizacja pracy, zaangażowanie oraz terminowość,Sumienność, dokładność, odpowiedzialność i uczciwość,Umiejętność pracy zarówno zespołowej, jak i samodzielnej,Umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych na zasadach dobrej współpracy.Oferujemy:Zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na ¾ etatu, od 01.08.2025 r.Możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego,Dofinansowanie do karty sportowej, wypoczynku letniego oraz inne świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.Wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.Wymagane dokumenty: • CV• Klauzula RODO - prosimy o zamieszczenie w CV'Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)''.Droga składania aplikacji: na adres maila kadr podając w tytule maila praca " Księgowa/y - Kasjer”Termin składania dokumentów: do 06.06.2025 r.; oferty niekompletne lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami!
Lubisz porządek w dokumentach i dobrą atmosferę w pracy? Do naszego biura rachunkowego szukamy osoby, która łączy dokładność i świetną organizację z pozytywnym nastawieniem.Jesteśmy zgranym zespołem księgowych, który wspiera się na co dzień i pracuje z uśmiechem. Szukamy kogoś, kto tak jak my, ceni sobie dobrą energię i serdeczność — a jednocześnie ma oko do szczegółów i dba o każdy przecinek.Brzmi jak Ty? Odezwij się — chętnie Cię poznamy!Twój zakres obowiązkówprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,prowadzenie uproszczonej księgowości w oparciu o Księgę Przychów i Rozchodów oraz Ewidencję Przychodów.prowadzenie rejestrów VAT i sporządzanie deklaracji VAT oraz innych ewidencji podatkowych,naliczanie zaliczek na podatek PIT i CIT,Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,przygotowywanie raportów GUS i obsługa innych obowiązków statystycznych,bieżący kontakt z klientami i instytucjami zewnętrznymi,sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.Nasze wymaganiawykształcenie w kierunku księgowość/rachunkowość lub certyfikaty z zakresu księgowości/rachunkowości,minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze księgowym lub pokrewnym,komunikatywność, zaradność, terminowość, samodzielność,bardzo dobra znajomość przepisów prawa podatkowego (VAT, PIT i CIT) ,bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z klientami biura i instytucjami zewnętrznymi,zaangażowanie, odpowiedzialność i bardzo dobra organizacja pracyMile widziane:znajomość programów Insert, Streamsoft, Płatnik komunikatywna znajomość języka angielskiego,doświadczenie w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych,To oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,pracę w jednym z naszych oddziałów do wyboru: w Katowicach lub w Siemianowicach Śląskich.przyjazną atmosferę pracy i partnerskie relacje w całym zespole,możliwość podnoszenia umiejętności i kwalifikacji zawodowych,wsparcie i wymianę wiedzy w ramach zespołu księgowychJeśli jesteś osobą dokładną, samodzielną, świetnie zorganizowaną, a do tego uśmiechniętą i masz pozytywne nastawienie – zapraszamy! U nas zrobisz to, co umiesz najlepiej, w gronie życzliwych ludzi.Aplikuj i poznaj nas osobiście!
Biuro rachunkowe w Sosnowcu poszukuje kandydata/-tki na stanowisko księgowego/księgowej.Twój zakres obowiązkówwsparcie w przygotowaniu miesięcznych deklaracji VAT oraz plików JPKksięgowanie zagranicznych i krajowych faktur zakupuksięgowanie wyciągów bankowychprzygotowywanie raportów na potrzeby GUS, ZUS i PFRONpotwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentamibezpośrednia współpraca z klientami w w/w zakresieNasze wymaganiadoświadczenie na podobnym stanowiskudokładność, sumienność i dbałość o szczegółybardzo dobra umiejętność organizacji i optymalizacji pracy własnejumiejętność obsługi programów biurowychchęć i umiejętność szybkiego uczenia sięmile widziana znajomość programu PłatnikOferujemykonkurencyjne wynagrodzenienieformalną i dobrą atmosferę pracystabilne zatrudnienieszkolenia formalne i nieformalnewsparcie i wymianę wiedzy w ramach zespołu
Organizacja pożytku publicznego poszukuje osoby na stanowisko referenta ds. księgowości, która dołączy do naszego zespołu. Miejsce pracy: Zabrze ul. Wolności. Do głównych obowiązków należeć będzie:wstępna weryfikacja dokumentów księgowychwprowadzanie dokumentów księgowych do systemu finansowo-księgowego (faktury, wyciągi bankowe, dowody kasowe)kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowychpomoc w rozliczaniu dotacjiarchiwizacja dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisamiwykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonegoMożliwość dostosowania czasu pracy do własnych potrzeb.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.Poszukujemy osób zainteresowanych docelowo dłuższą współpracą.Wymagania:• zaświadczenie o niekaralności,• obsługa programu księgowego SYMFONIA HANDEL,• umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),• dobra organizacja pracy, skrupulatność i sumienność,• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,• mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy. Oferujemy:• stabilne zatrudnienie (umowa o pracę 1/2 etatu),• przyjazną atmosferę w pracy.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na platformie OLX. Kontaktujemy się z wybranymi osobami.Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Dziennego Pobytu „Rodzina” Caritas Diecezji Gliwickiej, ul. Wolności 586, 41-806 Zabrze2) ADO wyznaczył osobę do kontaktu, która jest dostępna pod adresem mailowym: iodatkwiecienipartnerzy.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji aktualneji rekrutacji przyszłych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez rekrutacji aktualneji rekrutacji przyszłych, maksymalnie przez okres 2 lat.5) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.6) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.7) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawaa w pozostałym zakresie jest dobrowolne8) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Bezpłatne szkolenia i staże z dofinansowaniem UE!Masz 18+ i jesteś zagrożony wykluczeniem społecznym? Weź udział w naszym projekcie dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus!Oferujemy bezpłatne formy wsparcia:spotkanie z doradcą zawodowymspotkanie z psychologiemszkolenie komputeroweszkolenie zawodowe (np. magazynier, pracownik biurowy i inne)3-miesięczny staż zawodowyindywidualne pośrednictwo pracyUczestnicy otrzymują: 700 zł za udział w szkoleniu 2100 zł za odbycie stażuUdział w projekcie jest całkowicie BEZPŁATNY!
Sklep rowerowy AxisPracownik Sklepu RowerowegoMiejsce pracy: Piekary Śląskie/ Tarnowskie Góry [do wyboru]Rodzaj pracy: Pełny etat / Część etatu (do ustalenia)godziny pracy 10-18Termin rozpoczęcia: od zarazOpis stanowiska:Do naszego zespołu w sklepie rowerowym poszukujemy osoby, która pomoże nam w codziennej obsłudze klientów, sprzedaży rowerów i akcesoriów oraz drobnych pracach serwisowych. Szukamy kogoś z pasją do rowerów, kto potrafi doradzić klientowi i nie boi się pracy z ludźmi.Zakres obowiązków:Obsługa klienta i doradztwo w doborze sprzętuSprzedaż rowerów, części i akcesoriówDbanie o ekspozycję towaru i porządek na stanowisku pracy.Przygotowanie rowerów do jazdy, podstawowe przeglądy rowerowe.Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedażowegoWymagania:Zainteresowanie tematyką rowerowąKomunikatywność i pozytywne nastawienie do ludziChęć nauki i zaangażowanieMile widziane doświadczenie w handlu lub serwisie rowerowymJeżeli nie masz doświadczenia w serwisie rowerów ale masz zdolności manualne przyuczymy Cie i przeszkolimy.Oferujemy:Pracę w przyjaznym, rowerowym zespoleStabilne zatrudnienie i elastyczny grafikAtrakcyjne Zlzniżki pracownicze na sprzęt i serwisMożliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętnościWynagrodzenie proporcjonalne do twoich umiejętności.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: roweryaxis gmail.com lub kontakt telefoniczny: 69*****64Dołącz do nas i zamień pasję w pracę!
Lubisz odwiedzać nowe miejsca? Pracować, a przy tym świetnie się bawić? Dołącz do #ŻarciowozyTeam Jesteśmy w stanie nauczyć Cię wszystkiego, najważniejsze są chęci i nastawienie! Twój zakres obowiązków Przygotowywanie potraw Profesjonalna obsługa klienta Obsługa kasy fiskalnej Obsługa terminala płatniczego Rozkładanie, obsługa i składanie zlotu foodtrucków Dbałość o czystość i higienę pracyNasze wymagania Umiejętność obsługi kasy fiskalnej oraz obsługi klienta Dyspozycyjność do pracy w elastycznych godzinach, w tym wieczorami i weekendami Posiadanie książeczki sanepidu lub gotowość jej wyrobienia Sumienność w wykonywaniu powiężonych obowiązków Odpowiedzialność za stan techniczny i czystość food-trucka Umiejętność pracy w zespole i szybkiego reagowania na zmieniające się sytuacje Komunikatywność i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych PunktualnośćTo oferujemy Pracę w młodym ambitnym zespole Szkolenie z pracy w Foodtrucku Nocleg i wyżywienie podczas wyjazdów Częste wyjazdy po Polsce Możliwość pracy na różnych stanowiskach Po okresie próbnym % od sprzedaży Możliwość rozwoju zawodowego Dla najlepszy szybką ścieżkę awansuZainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny lub CV prosimy przesyłać na adres e-mail hr(at)zarciowozy.pl
Twój zakres obowiązkówZapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów poprzez wykorzystanie fachowej wiedzy produktowej i sprzedażowej,Codzienny rozwój warsztatu makijażu, pielęgnacji i dobierania zapachu,Realizacja celów sprzedażowych,Aktywne uczestnictwo w promocjach, konkursach i akcjach organizowanych lokalnie. Nasze wymaganiaPierwsze zdobyte doświadczenie w sprzedaży,Otwartość na ludzi,Nieustanna chęć poprawiania swoich umiejętności,Znajomość kosmetycznych nowinek i najnowszych trendów. To oferujemyAtrakcyjny system wynagradzania,Elastyczny czas pracy,Rozbudowany system szkoleniowy,Możliwość testowania i zdobywania wiedzy dot. wielu wspaniałych i luksusowych kosmetyków.
CCC to wiodąca firma w branży mody, obuwia i akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze podejście do biznesu to połączenie najnowszych trendów z innowacyjnym podejściem omnichannel, łączącym świat online z offline. Jesteśmy dumni z naszej pozycji na rynku i stale dążymy do osiągania większych celów. W CCC kładziemy duży nacisk na kulturę organizacyjną. Nasze zespoły są zgrane, a pasja do nowości jest naszym głównym motorem napędowym. Wierzymy, że innowacje powinny mieć swoje miejsce we wszystkich obszarach działalności. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję rozwijać się szybciej niż modowe trendy. Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszej ekscytującej podróży modowej w branży Retail zapraszamy Cię serdecznie! Sprzedawca CCC Pyskowice Co będziesz robić?: • Wpierać i realizować wszelkie procesy sklepowe, począwszy od przyjęcia dostawy, spakowania zamówienia online, czy Obsługi Klienta • Dowiesz się w jaki sposób produkt trafia na sale sprzedaży, jak go poprawnie wyeksponować i zadbać o pozytywne doświadczenia Klienta • Zadbasz o porządek na Sali sprzedaży, tak aby nasi Klienci czuli się u nas jak w domu Szukamy ludzi, którzy: • Cenią sobie różnorodność i pracę w zespole • Są zaangażowani i chcą się rozwijać • Mają otwarty umysł - nie musisz znać się na wszystkim, ważne, żebyś chciał się uczyć! • Są otwarci na pracę w ramach umowy na niepełny wymiar etatu Oferujemy: • Szansę na długoterminową współpracę • Elastyczny grafik dostosowany do Twojego stylu życia • Buty służbowe na nasz koszt i rabaty dla każdego z nas • Fajne konkursy dla zdrowej rywalizacji • Bonusy za polecenie nowych Koleżanek i Kolegów przez program referencyjny • Jasny system premiowy dla każdego pracownika … i wiele, wiele innych Gotowy na rozpoczęcie swojej przygody w CCC? Wyślij nam swoje CV już dziś!
Kappahl to szwedzka firma modowa obecna na polskim rynku już od 25 lat!Naszą misją jest oferowanie szerokiej gamy produktów na każdą okazję – ,Fashion fit for life’. W blisko 40 sklepach w Polsce oferujemy produkty od bielizny po okrycia wierzchnie na działach damskim, męskim i dziecięcym.W naszej pracy, tak jak w naszej ofercie cenimy różnorodność. Jesteśmy elastyczni i umiemy się dostosować do stylu życia naszych klientów i naszych pracownikówW Kappahl stanowimy jedną zgraną ekipę i chętnie zobaczymy Cię w naszym gronie! KAPPAHL POSZUKUJE PRACOWNIKA NA STANOWISKOSPRZEDAWCYw pełnym wymiarze godzin do sklepu Kappahl w CH Forum/GliwiceMiejsce pracy: Gliwice Dlaczego Kappahl?W Kappahl możesz być sobą! Poznasz wielu ciekawych i pozytywnych ludzi, którzy pokażą Ci jak zaopiekować się klientem, wyeksponować towar, czy dokonać transakcji na kasie. Zadbamy także o Twój rozwój oferując Ci udział w szkoleniach i różnych projektach! Oczekujemy od Ciebie:Zaangażowania, pozytywnej energii i uśmiechu na co dzieńCo Kappahl daje w zamian?· Pracę w etycznej, ekologicznej i odpowiedzialnej społecznie marce modowej· Konkursy i premie uzależnione od wyników sprzedaży· Szkolenia i możliwość rozwoju· Możliwość zakupu produktów firmowych na preferencyjnych warunkach· Benefity dopasowane do potrzeb pracowników (sportowe, kulturalne, naukowe, kosmetyczne, fryzjerskie)· Dofinansowanie urlopu wypoczynkowego· Prywatną opiekę medyczną· Przyjazne środowisko pracy w atmosferze szacunku dla pracownikówChcesz poznać inspirujący świat mody i ciekawych ludzi?Nie czekaj! Zgłoś się już dziś!
Twój zakres obowiązkówZapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów poprzez wykorzystanie fachowej wiedzy produktowej i sprzedażowej,Codzienny rozwój warsztatu makijażu, pielęgnacji i dobierania zapachu,Realizacja celów sprzedażowych,Aktywne uczestnictwo w promocjach, konkursach i akcjach organizowanych lokalnie. Nasze wymaganiaPierwsze zdobyte doświadczenie w sprzedaży,Otwartość na ludzi,Nieustanna chęć poprawiania swoich umiejętności,Znajomość kosmetycznych nowinek i najnowszych trendów. To oferujemyAtrakcyjny system wynagradzania,Elastyczny czas pracy,Rozbudowany system szkoleniowy,Możliwość testowania i zdobywania wiedzy dot. wielu wspaniałych i luksusowych kosmetyków.
Opis stanowiskaLubisz sprzedaż? Chcesz wraz ze swoim zespołem zapewniać najlepszą obsługę klienta? Odnajdujesz się w dynamicznym środowisku?Jeśli Twoje odpowiedzi brzmią tak, to może JESTEŚ osobą, której właśnie szukamy!CO OFERUJEMYDołączysz do firmy znajdującej się w gronie najlepszych pracodawców w Polsce. Jesteśmy dynamiczną organizacją ze skandynawskimi korzeniami, wieloma możliwościami rozwoju i świetną atmosferą pracy, w której Twój głos ma znaczenie.Dodatkowo otrzymujesz:Możliwość rozwoju w oparciu o jasną ścieżkę kariery – 80% stanowisk kierowniczych obejmują pracownicy z awansów wewnętrznych. Dowiedz się więcej tutaj.Jasny system wynagradzaniaKonkurencyjny system premiowania oparty na wynikach sprzedażowychWewnętrzne konkursy z atrakcyjnymi nagrodamiElastyczny harmonogram pracy20% rabatu pracowniczego na zakup produktów we wszystkich sklepach JYSK i spółkach Lars Larsen GroupAtrakcyjne benefity, m.in. finansowe świadczenia świąteczne, wolna Wigilia, prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego NNW, atrakcyjna oferta wynajmu domków letniskowych w DaniiMożliwość angażowania się w działania społeczne i employer brandingowe (Klub Biegaczy JYSK, akcje charytatywne, akcje wizerunkowe)Finansowe nagrody jubileuszowe CZYM BEDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆBędziesz obsługiwać klientów zgodnie z obowiązującymi w naszych sklepach standardami ioraz z wykorzystaniem wiedzy o produktachWspólnie z zespołem będziesz realizować cele sprzedażoweBędziesz dbać, aby sklep był atrakcyjny dla klientów – w 100% czysty i dobrze wypełniony odpowiednimi produktamiBędziesz uczestniczyć w dostawach: rozpakowywaniu i rozkładaniu towaru, zarówno w magazynie jak i w sklepieBędziesz mieć możliwość zwiększania swoich kompetencji oraz wzięcia odpowiedzialności za własny obszar/dział w sklepiePoznaj jednego z naszych Sprzedawców i dowiedz się, jakim pracodawcą jesteśmy tutaj..CZEGO OCZEKUJEMYOtwartości na innych, podejmowania inicjatywy oraz umiejętności zapewnienia naszym klientom najlepszego doświadczenia i obsługi podczas zakupówUmiejętności komunikacyjnych w relacjach z innymi oraz entuzjazmu w kontaktach z klientamiOtwartości na współpracę i wzajemną pomoc w zespole dla osiągania jak najlepszych wynikówNastawienia na osiąganie celówOtwartego podejścia do różnorodności oraz elastyczności: zarówno pod względem zadań, jak i harmonogramu pracyChęci ciągłego uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacjiGotowości do pracy w godzinach otwarcia naszych sklepów w tym w soboty i w niedziele handloweUWAŻASZ, ŻE TO PRACA WŁAŚNIE DLA CIEBIE? Aplikuj już dziś!O NASWierzymy, że pracownicy są kluczem do naszego sukcesu. Dlatego w JYSK dajemy możliwość stałego rozwoju oraz możliwości awansu Odkąd nasz założyciel, Lars Larsen, otworzył pierwszy sklep w 1979 roku rozwinęliśmy się do globalnej sieci sklepów zarówno stacjonarnych jaki online.Nasze trzy podstawowe wartości JYSK - kupiec, kolega i duch firmy - określają zachowania i postawę, jakich oczekujemy od siebie nawzajem. Ufamy sobie i wierzymy w delegowanie nie tylko zadań, ale także odpowiedzialności. Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie oraz wysiłek naszych pracowników. Przy właściwym podejściu JYSK może zaoferować Ci mnóstwo możliwości.JYSK ceni wszystkich, bez względu na wiek, tożsamość płciową, rasę, orientację seksualną, sprawność fizyczną lub umysłową, pochodzenie etniczne i doświadczenie. Wspólnie dbamy o naszą kulturę różnorodności, która zachęca, wspiera i celebruje różnorodne głosy naszych pracowników. Ponieważ wspaniała mieszanka umysłów, talentów i wyjątkowych osobowości czyni nas silniejszym zespołem.Chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę kariera JYSK.
Zastanawiasz się #czywarto? Wprowadzimy Cię w Empikowy świat – otrzymasz wdrożenie, poznasz nasze produkty (bez obaw, są tak super, że łatwo je zapamiętasz). Będziesz mieć też cały czas dostęp do naszej platformy rozwojowejWspólnie ustalimy Twój grafik pracy - jesteśmy elastyczni i słuchamy Twoich potrzeb Tak, jeśli tak jak my stawiasz na pracę zespołową i dobrą atmosferę w pracy Hmmm… ale co ja w ogóle będę robić? Pomagać naszym Klientom „finalizować” ich marzenia, innymi słowy: obsługiwać kasę fiskalną ;)Wspierać naszych Klientów w dokonywaniu trafnych wyborów Dbać o to, aby produkty były odpowiednio ułożone na półkach: niespodzianki są fajne, ale raczej nikt nie chce szukać „Gry o tron” na półce z gazetamiUtrzymywać porządek na pokładzie, czyli w… salonie Empiku ;) Jakich osób szukamy? Otwartych na kontakt z Klientami: uśmiechniętych i uprzejmychCiekawskich, którzy kochają zanurkować w magazynie lub między półkami, by znaleźć wymarzony przez naszych Klientów produkt :) Wyślesz nam swoje CV i co dalej?Podziękujemy za zgłoszenie się do nas:) Jeśli Twoja aplikacja będzie odpowiadać naszym potrzebom, zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Po spotkaniu otrzymasz szybko decyzję odnośnie wyniku rekrutacji.
Potrzebujesz dodatkowego zastrzyku gotówki? A może szukasz pracy sezonowej, w której masz możliwość zostać na dłużej? Mamy coś dla Ciebie! Spróbuj swoich sił w obsłudze klienta w naszych sklepach. Wprowadzimy Cię do naszego świata i wszystkiego Cię nauczymy. Od Ciebie będziemy potrzebować pozytywnej energii i komunikatywności. Wsparcie sprzedaży CCC Tychy Gemini Park W CCC #NakręcająNasKlienci, dlatego dołączając do nas: • Zadbasz o miłą i profesjonalną obsługę klientów i będziesz ich wspierać w dokonywaniu trafnych wyborów zakupowych. • Będziesz dbał/a o ekspozycję i estetykę produktów. • Zadbasz o estetyczny wygląd salonu. Szukamy osób które: • Chcą poznać od wewnątrz tajniki pracy w branży modowej i nauczyć się standardów pracy z klientem. • Lubią rozmawiać z ludźmi i chcą pracować blisko Klientów. • Są pozytywnie nastawione - dla nas dobra atmosfera w miejscu pracy to podstawa. • Są graczami zespołowymi i chętnie pomagają innym. • Mają otwartą głowę - u nas nie musisz umieć wszystkiego, ważne, że po prostu chcesz się uczyć! Ze swojej strony oferujemy: • Pracę sezonową na umowę zlecenie z możliwością pracy na stałe na umowie o pracę. • Elastyczny grafik dostosowany do zajęć na uczelni, czy możliwości realizacji Twoich prywatnych pasji. • Środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń - #DziałamyZespołowo, dlatego po dołączeniu do zespołu wprowadzimy Cię w tajniki pracy w naszych sklepach • Współpracę z ludźmi pełnymi pasji, którzy lubią się dzielić swoją wiedzą. Już dziś wyślij nam swoje CV.
CCC to wiodąca firma w branży mody, obuwia i akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze podejście do biznesu to połączenie najnowszych trendów z innowacyjnym podejściem omnichannel, łączącym świat online z offline. Jesteśmy dumni z naszej pozycji na rynku i stale dążymy do osiągania większych celów. W CCC kładziemy duży nacisk na kulturę organizacyjną. Nasze zespoły są zgrane, a pasja do nowości jest naszym głównym motorem napędowym. Wierzymy, że innowacje powinny mieć swoje miejsce we wszystkich obszarach działalności. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję rozwijać się szybciej niż modowe trendy. Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszej ekscytującej podróży modowej w branży Retail zapraszamy Cię serdecznie! Sprzedawca CCC Rybnik Plaza Co będziesz robić?: • Wpierać i realizować wszelkie procesy sklepowe, począwszy od przyjęcia dostawy, spakowania zamówienia online, czy Obsługi Klienta • Dowiesz się w jaki sposób produkt trafia na sale sprzedaży, jak go poprawnie wyeksponować i zadbać o pozytywne doświadczenia Klienta • Zadbasz o porządek na Sali sprzedaży, tak aby nasi Klienci czuli się u nas jak w domu Szukamy ludzi, którzy: • Cenią sobie różnorodność i pracę w zespole • Są zaangażowani i chcą się rozwijać • Mają otwarty umysł - nie musisz znać się na wszystkim, ważne, żebyś chciał się uczyć! • Są otwarci na pracę w ramach umowy na niepełny wymiar etatu Oferujemy: • Szansę na długoterminową współpracę • Elastyczny grafik dostosowany do Twojego stylu życia • Buty służbowe na nasz koszt i rabaty dla każdego z nas • Fajne konkursy dla zdrowej rywalizacji • Bonusy za polecenie nowych Koleżanek i Kolegów przez program referencyjny • Jasny system premiowy dla każdego pracownika … i wiele, wiele innych Gotowy na rozpoczęcie swojej przygody w CCC? Wyślij nam swoje CV już dziś!
OpisFirma Cross Poland Sp. z.o.o poszukuje pracownika na stanowisko SPRZEDAWCA na pełny etat do Designer Outlet SosnowiecJeżeliLubisz pracę z ludźmi,Jesteś otwarty i łatwo nawiązujesz kontakty,Jesteś energiczny i pełen zapału,Nie boisz się zmian i szybkiego tempa pracy,Charakteryzujesz się sumiennością i rzetelnością,Chcesz się uczyć i rozwijaćOczekujemyRealizacji celów sprzedażowych,Aktywnej i profesjonalnej obsługi klienta,Pozytywnego nastawienia, energii i entuzjazmu w działaniuDbania o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieciOferujemyprzyjazną atmosferę pracypo okresie próbnym możliwość przejścia na umowę o pracęszkoleniauczestniczenie w dynamicznym rozwoju firmyzniżki pracowniczeJeżeli zainteresowała Cię moja oferta, prześlij swoje cv, klikając w przycisk aplikowania
CCC to wiodąca firma w branży mody, obuwia i akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze podejście do biznesu to połączenie najnowszych trendów z innowacyjnym podejściem omnichannel, łączącym świat online z offline. Jesteśmy dumni z naszej pozycji na rynku i stale dążymy do osiągania większych celów. W CCC kładziemy duży nacisk na kulturę organizacyjną. Nasze zespoły są zgrane, a pasja do nowości jest naszym głównym motorem napędowym. Wierzymy, że innowacje powinny mieć swoje miejsce we wszystkich obszarach działalności. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję rozwijać się szybciej niż modowe trendy. Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszej ekscytującej podróży modowej w branży Retail zapraszamy Cię serdecznie! Sprzedawca CCC Katowice Galeria Katowicka Co będziesz robić?: • Wpierać i realizować wszelkie procesy sklepowe, począwszy od przyjęcia dostawy, spakowania zamówienia online, czy Obsługi Klienta • Dowiesz się w jaki sposób produkt trafia na sale sprzedaży, jak go poprawnie wyeksponować i zadbać o pozytywne doświadczenia Klienta • Zadbasz o porządek na Sali sprzedaży, tak aby nasi Klienci czuli się u nas jak w domu Szukamy ludzi, którzy: • Cenią sobie różnorodność i pracę w zespole • Są zaangażowani i chcą się rozwijać • Mają otwarty umysł - nie musisz znać się na wszystkim, ważne, żebyś chciał się uczyć! • Są otwarci na pracę w ramach umowy na niepełny wymiar etatu Oferujemy: • Szansę na długoterminową współpracę • Elastyczny grafik dostosowany do Twojego stylu życia • Buty służbowe na nasz koszt i rabaty dla każdego z nas • Fajne konkursy dla zdrowej rywalizacji • Bonusy za polecenie nowych Koleżanek i Kolegów przez program referencyjny • Jasny system premiowy dla każdego pracownika … i wiele, wiele innych Gotowy na rozpoczęcie swojej przygody w CCC? Wyślij nam swoje CV już dziś!
Na pytanie o wymarzony cel podróży, mamy tak różne pomysły, jak różni są nasi Klienci.Dzięki temu tworzymy zespół, który spakuje do walizki wyjazd uszyty na miarę.Fascynują Cię wyjazdy i podróże?Chcesz rozwijać się w sprzedaży lub czujesz, że masz w sobie żyłkę sprzedawcy?Lubisz ludzi i masz optymistyczne nastawienie do świata?Jeżeli przyjemnością będzie dla Ciebie spełnianie wakacyjnych marzeń Klientów.Jesteś osobą k o m u n i k a t y w n ą, odpowiedzialną i pełną pasji.Wyróżniasz się inicjatywą, masz w sobie pozytywna energię.I chcesz pracować w oparciu o umowę o pracę. Jesteś na dobrej drodze. Przed Tobą cały świat przeżyć! Aktualnie do naszego biura poszukujemy niebanalnych osób na stanowisko:Doradca KlientaMiejsce pracy: Tychy Gemini Twój zakres obowiązków to m.in.:Profesjonalna (w tym telefoniczna i mailowa) obsługa Klientów.Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych w biurze.Dbałość o dokumentację pod względem księgowym i kasowym.Znajdziesz u nas: Umowę o pracę na pełen etat.Indywidualne wsparcie trenerów sprzedażowych.Szkolenia z zakresu produktu, technik sprzedaży i Obsługi Klienta.Ciekawą, pełną wyzwań pracę u renomowanego touroperatora.Dla najlepszych, możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy.INFORMACJA RODO(dla kandydatów do pracy w Rainbow Tours S.A.)Administratorem Państwa danych osobowych jest RAINBOW TOURSS.A. z siedzibą w Łodzi (90-361), przy ul. Piotrkowskiej 270, adrese-mail: sekretariat(at)r.pl, numer telefonu, wpisana dorejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego podnumerem 17865 0,REGON: o kapitale zakładowym wwysokości 1 455 200 zł (opłaconym w całości), której aktarejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia. Kontaktdo Inspektora Ochrony Danych: rodo(at)r.plDane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji nastanowisko pracy u Administratora. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresiewynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć wpostępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jestdobrowolne. Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwadanych, które są niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji: daneidentyfikacyjne (imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia), kontaktowe(numer telefonu, adres email, adres zamieszkania) oraz o wykształceniu,umiejętnościach i doświadczeniu zawodowym (ukończonych szkołach oraz studiach,przebytych szkoleniach i kursach, poprzednich pracodawcach, zajmowanychstanowiskach oraz obowiązkach zawodowych). Pozostałe dane przetwarzamy napodstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swojezgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału wrekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych niezbędnych doprzeprowadzenia procesu rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. brozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO). Podstawą przetwarzania pozostałych Państwadanych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podstawą przetwarzania Państwa danychdla celów przyszłych rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
„Wasze szczęście to nasza radość” Jesteśmy największą siecią sklepów zoologicznych w Polsce i Europie. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby życie zwierząt i ich Opiekunów było łatwiejsze, lepsze i szczęśliwsze. W naszych sklepach nie sprzedajemy zwierząt, ponieważ jesteśmy siecią sklepów dla zwierząt. Oferujemy szeroki wybór produktów wysokiej jakości dla każdego Pupila. W codziennej pracy kierujemy się wartościami takimi jak: odwaga, otwartość, szczerość, życzliwość, uczciwość, wzajemne wsparcie oraz pasja i miłość do zwierząt! Zostaliśmy wyróżnieni nagrodą Friendly Workplace 2024 za odpowiedzialne podejście do zdrowia pracowników, przyjazne środowisko pracy oraz nowoczesne standardy zarządzania. Poznaj nasze wartości, którymi kierujemy się na co dzień: www.maxizoo.pl/o-nas/ Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy: Doradcy/Doradczyni Klienta Miejsce pracy: Maxi Zoo Katowice Załęże (cały etat)Jesteśmy firmą, która kładzie ogromny nacisk na transparentność, stąd w naszych ogłoszeniach rekrutacyjnych przejrzyście prezentujemy ofertę zatrudnienia. Co możemy Ci zaproponować ? Wynagrodzenie podstawowe na pełen etat: 4700 - 5000 zł brutto miesięcznie (biorąc pod uwagę Twoje doświadczenie i umiejętności). dodatkowo możesz otrzymać w zależności od Twojego zaangażowania: premia za realizację targetów sprzedażowych dodatek funkcyjny - do 300 zł brutto miesięcznie w przypadku pełnienia dodatkowych funkcji możliwość dołączenia do programu rozwijającego wiedzę z zakresu m.in. zoologii i sprzedaży - do 350 zł brutto miesięcznie stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza umowa o pracę na 6 miesięcy, po tym okresie po spełnieniu oczekiwań - umowa na czas nieokreślony ciekawe szkolenia i możliwości rozwoju zniżki na produkty dla Twojego pupila - do 350 zł brutto miesięcznie bonus finansowy za polecenie osoby do pracy - do 1000 zł brutto W naszym pakiecie znajdziesz także: prywatną opiekę medyczną dofinansowanie do pakietu sportowego ubezpieczenie na życie zdrowe przekąski dostępne w sklepach dla naszych Pracowników dodatkowe dni urlopu za staż pracy pakiety weterynaryjne dla zwierząt możliwość przychodzenia do pracy z Pupilem dodatkowy dzień wolny za wolontariat na rzecz zwierząt pracę w zgranym i pomocnym Zespole Dołącz do nas, jeśli wyróżniasz się: gotowością do pracy na różne zmiany oraz w weekendy otwartością na szkolenia z zakresu obsługi Klienta i wiedzy produktowej doświadczeniem w branży handlowej, mile widziane także: gastronomia, hotelarstwo, rozrywka pełnym zaangażowaniem w wykonywanie powierzonych zadań oraz komunikatywnością i otwartością na pracę z Klientem gotowością do pracy fizycznej Pamiętaj, aby pochwalić się swoim doświadczeniem w rozmowie z nami! Czym będziesz się u nas zajmować? doradzaniem Klientom/ Klientkom w zakresie oferowanych produktów i dbaniem o prawidłową komunikację cenową obsługą kasy fiskalnej i profesjonalną obsługą Klienta/ Klientki przy kasie przyjmowaniem dostaw i ekspozycją towaru na salę sprzedaży utrzymaniem porządku w sklepie oraz magazynie, opcjonalnie dodatkowe obowiązki związane z dodatkiem funkcyjnym Chcesz nas lepiej poznać, zapraszamy do obejrzenia naszego filmu: Rozwijaj się razem z nami! Nie czekaj - już teraz prześlij swoje CV lub pozostaw je w jednym z naszych sklepów! * Nagroda Top For Dog 2021 w kategorii Najlepszy Sklep Stacjonarny
Akzo Nobel Decorative Paints - jesteśmy jednym z największych światowych producentów farb i specjalistycznych produktów chemicznych uznawani za lidera we wprowadzaniu innowacyjnych technologii na rynku farb dekoracyjnych. AkzoNobel jest liderem w swojej branży chemicznej, posiadającym w portfolio marki takiej jak: Dulux, Sadolin, Sikkens i Hammerite, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach oferując farby dekoracyjne oraz specjalistyczne powłoki dedykowane dla przemysłu stoczniowego, transportu, budownictwa, elektroniki. W związku z rozwojem działu sprzedaży, poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca Techniczno-Handlowy Region działalności: woj. Śląskie/Opolskie Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Obsługę i pozyskiwanie inwestycji budowlanychWspółpracę z firmami budowlanymi, architektami i projektantami oraz dystrybutoramiRealizację zadań sprzedażowychPozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój dotychczasowych relacjiObsługę i serwis techniczny kluczowych klientówProwadzenie aktywności szkoleniowych, udział w konferencjach i targachBieżącą analizę rynku oraz monitorowanie działań firm konkurencyjnychRaportowanie działań i efektów pracy Oczekiwania wobec kandydatów:Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w obsłudze inwestycji budowlanychDoświadczenie we współpracy z dystrybutorami materiałów budowlanych, firmami budowlanymi oraz projektantami i architektamiWysoko rozwinięte zdolności komunikacyjnePrawo jazdy kat. BKonsekwencja w dążeniu do osiągnięcia wynikuInicjatywa i zaangażowanieWykształcenie min. średnie (mile widziane techniczne, budowlane, chemiczne)Dobra organizacja pracy, odpowiedzialnośćGotowość w odniesieniu sukcesuOferujemy:Stabilną współpracę i partnerskie podejścieAtrakcyjny system wynagrodzeniaUmowa w oparciu o działalność gospodarcząMożliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjiInteresujące programy szkolenioweNarzędzia do wykonywania pracy
Szukasz pracy, która daje prawdziwą kasę i nie marnuje Twojego czasu?Wejdź do gry z nami – pracuj w dynamicznym zespole, rozwijaj się i zarabiaj więcej, niż Twoi znajomi!Co będziesz robić? • Rozmawiać z klientami i budować z nimi długoterminowe relacje • Rozkręcać rynek lokalny – działasz, nie czekasz • Uzupełniać proste dokumenty • Wysyłać raporty (proste i szybkie)Kogo szukamy? • Ludzi, którzy lubią gadać i nie boją się kontaktu z drugim człowiekiem. • Nie boją się kontaktu z drugim człowiekiem. • Takich, co ogarniają czas i nie szukają wymówek. • Osób z pozytywnym nastawieniem. • Z chęcią do nauki. • Samodzielnych i ambitnych – chcesz więcej, działaj więcej. • Ambitnych – chcesz więcej, działaj więcej.Co dajemy? • Elastyczny grafik – dopasujesz pracę do życia. • Wysokie premie. • Szkolenie od podstaw – nie potrzebujesz doświadczenia. • Awans na horyzoncie – wszystko zależy od Ciebie. • Team, w którym poczujesz się jak u siebie.Jeżeli jesteś gotowy wyznaczać z nami nowe standardy, poszerzać swoje kompetencje oraz osiągać satysfakcjonujące zarobki - nie zwlekaj, aplikuj!Dział Rekrutacji :)
Manuli Hydraulics Polska S.AJesteśmy częścią międzynarodowego koncernu Manuli Rubber Industries, działającego m.in. w sektorze produkcji części hydraulicznych. Dbamy o to, by zapewnić wszystkim naszym pracownikom najlepsze możliwe warunki pracy, stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju.Stawiamy na ciągły rozwój, dlatego uruchamiamy rekrutację na stanowisko:Młodszy inżynier przemysłowyMiejsce pracy: MysłowiceNasze oczekiwania:Wykształcenie wyższe- ukończone studia I lub II stopnia,Znajomość pakietu Office (Excel, Word),Znajomość programów Inventor i Autocad.Dobra znajomość języka angielskiego,Bardzo dobra organizacja pracy własnej,Wysoka kultura osobista,Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.Twoje obowiązki:Opracowywanie nowych procesów produkcyjnych,Analiza istniejących procesów produkcyjnych pod kątem identyfikacji działań nieefektywnych oraz ich doskonalenie,Projektowanie przyrządów i narzędzi niezbędnych do realizacji procesu produkcyjnego,Przygotowywanie dokumentacji technicznej,Realizacja zapotrzebowania na części zamienne i oprzyrządowanie do maszyn produkcyjnych oraz kontakt z dostawcami,Nadzorowanie produkcji prototypów i partii próbnych zgodnie z polityką jakościową firmy,Przygotowywanie ofert dla nowych wyrobów,Wprowadzanie danych dotyczących procesu i produktu do systemy SAP.Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku,Premię produkcyjną miesięczną,Pakiet socjalny (m.in. bony i paczki świąteczne, dopłaty do wypoczynku),Możliwość przystąpienia do Kasy zapomogowo-pożyczkowej,Ubezpieczenie grupowe PZU,Kartę Multisport, Program kafeteryny MyBenefit,Parking pracowniczy,Możliwość rozwoju zawodowego.
Niemiecka firma z branży budownictwa szuka doświadczonego operatora koparki.znającym się na pracach ziemnych,mającą uprawnienia na koparkę,czytanie plańow rysunków budowlanych nie musi znać j. niemieckiego Płacimy za noclegi.Zakres wykonywanych obowiązków:· samodzielna obsługa Koparki, Koparko-Ładowarki, Ładowarki kołowej;· wykonywanie wykopów do przeprowadzania rur;· fizyczna pomoc przy pracach ziemnych.Na początek 17 Eur netto za godz (około 73 zł netto ) Miesięcznie od 15.000 do 18.000 zł na rękę.Osoby zainteresowane prosimy o tel. i wysłanie CV , nie odpowiadamy na wiadomośći sms.Praca od zaraz ( 14.05.2025)
Lokalizacja: Holandia, Breda Start od zarazZakres obowiązków:Kompletowanie zamówień (produkty mrożone)Obsługa wózków EPT.Oferta:Umowa zlecenie albo kontrakt B2B (samozatrudnienie, praca na A1)Stawka godzinowa: umowa zlecenie: 15,80€ brutto/h, b2b 19,00€ netto/h.System I-zmianowy Specjalna odzież robocza Zapewnione w pełni wyposażone zakwaterowanie - tylko 200€/ miesiącZwrot kosztów transportu (od 0,21€/km) – obejmujący zarówno podróż z Polski do Belgii, jak i codzienne dojazdy między zakładem a zakwaterowaniem.Dedykowana opieka koordynatora przez cały czas trwania projektu.Szybki proces rekrutacji realizowany w pełni zdalnie.Wymagania:Doświadczenie w obsłudze wózków EPTUmiejętność komunikacji w języku angielskim na poziomie podstawowym.Wyjazd własnym samochodem.
Lokalizacja : Oberkirch start pracy 11/12.05ZAKRES OBOWIĄZKÓW:wsparcie produkcji sprzęgieł samochodowych,OFERTA:współpraca na B2B 16,80€ netto/h,współpraca na umowie zlecenie 14,00€ brutto/h,1,51 euro dodatku za język niemiecki komunikatywny( po weryfikacji )dodatek za godziny nocne +25%,zagwarantowane zakwaterowanie (200 euro brutto miesięcznie od października),zwrot kosztów dojazdu: zakwaterowanie-praca-zakwaterowanie zależna od ilości osób w samochodzie : od 0,21EUR - 0,55 EUR / 1km,bezpłatny dostęp do platformy umożliwiającej zdalną naukę języków obcych,pełne przeszkolenie oraz wsparcie dedykowanego Koordynatora,rekrutacja odbywa się w 100% zdalnie!NASZE OCZEKIWANIA:dokładność, zaangażowanie w powierzone obowiązki,znajomość języka niemieckiego ( mile widziany ),prawo jazdy kat. B + własny samochód.
Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu.Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010Do ośrodka wypoczynkowego, który znajduje się w okolicy centrum miasta poszukujemy chętnych do pracy dodatkowej przy sprzątaniu pokoi.Lokalizacja: Wisła, ul. 11 ListopadaNumer kontaktowy: 50*******93Zadania:sprzątanie pokoi po gościach: przebranie pościeli, wytarcie kurzy, odkurzanie oraz łazienkasprzątanie części wspólnychzgłaszanie usterekWymagania:dyspozycyjnośćdoświadczenie na podobnym stanowisku - mile widzianeOferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy zleceniastawkę godzinowa 30,50 zł bruttoelastyczne godziny pracypracę w spokojnym, kameralnym miejscuAdministratorem Danych Osobowych jest Gi Group Poland S.A., z siedzibą w Warszawie, ul. Sienna 75, 00-833 Warszawa oraz podmioty wskazane w Polityce Prywatności. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: iod(at)gigroup.com lub pisemnie na adres siedziby. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c lub lit. a (w zakresie przetwarzania danych w oparciu o zgodę).Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. 'Rozporządzenie RODO' w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Podanie danych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonych rekrutacji - nie dłużej niż 48 miesięcy od ostatniej aktywności użytkownika albo do momentu odwołania wyrażonej zgody. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją oraz decydujące o zatrudnieniu, dział kadr i płac oraz osoby odpowiadające za nadzór IT, nadzór nad poprawnością działań rekrutacyjnych w tym prawnicy. Przysługujące prawa: masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia wyrażonej zgody, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: pl.gigroup.com/polityka-prywatnosci/. Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem pl.gigroup.com/dla-pracownikow/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: gigroupholding.vco.ey.com/Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Hotel Mercure Katowice Centrum poszukuje osoby na stanowisko: Pokojowa / Pokojowy Miejsce pracy: Katowice Forma zatrudnienia: umowa o pracę / zlecenie (do uzgodnienia) Godziny pracy: zmiany poranne, również w niedziele i święta Poszukujemy osoby sumiennej, zorganizowanej i z wysoką kulturą osobistą, która zadba o komfort i dobre samopoczucie naszych Gości, zapewniając najwyższy standard czystości w pokojach hotelowych oraz częściach wspólnych obiektu. Zakres obowiązków: Codzienne sprzątanie pokoi hotelowych zgodnie ze standardami marki Mercure Utrzymywanie porządku w częściach wspólnych hotelu Dbałość o estetykę, porządek i zgłaszanie ewentualnych usterek Współpraca z zespołem recepcji i działem technicznym.Oczekujemy: Doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane) Gotowości do pracy również w weekendy i dni świąteczne Sumienności, dyskrecji i wysokiej kultury osobistej Zaangażowania i chęci do pracy w zespole Oferujemy: Pracę w nowoczesnym, renomowanym obiekcie hotelowym w centrum Katowic Stabilne warunki zatrudnienia i terminowe wynagrodzenie Umowę o pracę, elastyczny grafik,Prywatną opiekę medyczną (Medicover), Multisport, masaże dla pracowników,Posiłki pracownicze, zniżki w hotelach sieci Accor na całym świecie,Premie uznaniowe, bony i paczki świąteczne, „wczasy pod gruszą” i inne benefity z ZFŚS,Przyjazną atmosferę i realne możliwości rozwoju zawodowego.Jeśli cenisz sobie jakość, estetykę i lubisz pracować z ludźmi – zapraszamy do kontaktu! Aplikacje (CV lub krótką informację o sobie) prosimy przesyłać poprzez formularz kontaktowy.
PRACA w GÓRACH / Praca w Schronisku Górskim PTTK Przysłop pod Baranią Górą / Praca w Beskidach - Beskid Śląski STANOWISKO- obsługa recepcji, pobytów grupowych i baru. OKRES I TRYB PRACY- praca stała min. do końca października (istnieje możliwość dłuższej współpracy) – nie ma możliwości podjęcia pracy na tym stanowisku na krótszy okres czasu,- pełen etat, praca 4-5dni tygodniowo, z zakwaterowaniem w schronisku. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Podstawowe:- obsługa recepcji tj. przyjmowanie rezerwacji, komunikacja mailowa i telefoniczna z Klientami, meldowanie i rozliczanie nocujących turystów,- podstawowe obowiązki księgowe np. wystawianie paragonów, faktur itp.- obsługa grup zorganizowanych i wydarzeń schroniskowych,- obsługa baru.Dodatkowe:- wsparcie innych pracowników na innych stanowiskach w sytuacjach kryzysowych tj. sprzątanie, zmywak itp.,- przy dłuższej współpracy możliwość zaangażowania się w działania marketingowe m.in. promocja ofert specjalnych, wsparcie w zakresie obsługi social media, KOGO NAM POTRZEBA?Osób, które:- są świadome, że praca w schronisku to… jednak praca! A nie tylko obcowanie z naturą, odcięcie od cywilizacji, cisza i spokój. To wszystko jest! Ale powiemy szczerze - nie zawsze i nie tylko to,- mają tzw. „łeb na karku” czyli wykazują się własną inicjatywą, umieją sobie poradzić w nietypowych sytuacjach,- choć brzmi trywialnie to lubią ludzi - jest to praca z ludźmi (zespołowa) i dla ludzi (jak to w branży turystycznej, a w schronisku to już w szczególności),- są pozytywne, energiczne, otwarte na współpracę, zaangażowane - chcące współtworzyć miejsce i budować zgrany team,- wielozadaniowość postrzegają jako atut i nie boją się pracy na różnych stanowiskach. CO OFERUJEMY W ZAMIAN- wynagrodzenie + umowę,- zatrudnienie z zakwaterowaniem i wyżywieniem,- solidną dawkę umiejętności oraz doświadczeń przydatnych w życiu i CV (m.in. umiejętności baristyczne, barmańskie, obsługi kasy fiskalnej, programu rezerwacyjnego, doświadczenie w organizacji pobytów, wydarzeń, szkoleń sportowych, turystycznych),- możliwość realizacji górskich pasji w wolnym czasie,- prace z oryginalnymi i pozytywnymi ludźmi,- dystans do realiów miejskiego świata oraz pędu dzisiejszego życia,- kontakt z naturą, plenerem, ale i drugim człowiekiem,- satysfakcję z „dobrze wykonanej roboty” oraz „wieczną część i chwałę”. CO JEST DLA NAS WAŻNE- współpraca i praca zespołowa, poszanowanie innych osób oraz optymizm i uśmiech (również w trudnych czy intensywnych chwilach),- gotowość do pracy na różnych stanowiskach (przede wszystkim recepcja + bar jednak pracujemy zespołowo i trzeba brać pod uwagę również „wycieczkę” na sprzątanie, zmywak),- rozumienie specyfiki pracy w branży gastronomiczno-hotelarskiej (w tym w szczególności w realiach górskich) oraz wykazywanie się inicjatywą w zakresie obowiązków pracy,- rzetelność, sumienność i wywiązywanie się z powierzonych obowiązków z zaangażowaniem,- gotowość do pracy w weekendy i święta,- w przypadku mężczyzn niezbędne prawo jazdy poparte realnymi umiejętnościami i doświadczeniem w prowadzeniu samochodu. WAŻNE INFORMACJE- zakwaterowanie w pokojach kilkuosobowych (nie ma możliwości zakwaterowania ze zwierzęciem, nie ma możliwości zakwaterowania w pokoju 1-osobowym),- aktualnie rekrutujemy WYŁĄCZNIE do takich trybów pracy jak wymienione na początku ogłoszenia. Aktualnie nie szukamy osób do pracy w trybie np. tydzień na tydzień (jeśli interesuje Cię wyłącznie taki tryb pracy to niestety na tym stanowisku aktualnie nie jest on możliwy),- nie nawiązujemy kontaktu z osobami, które nie przysłały poniższych informacji na swój temat drogą mailową. ZGŁOSZENIAPrzyjmujemy pod adresem rekrutacja(at)przyslop.pl , przyślij:- CV wraz ze zdjęciem,- krótki list motywacyjny: dlaczego chcesz pracować w górach,- informacji na jakie stanowisko aplikujesz, pracą na jaki okres czasu jesteś zainteresowana/y,- w przypadku mężczyzn informacje na temat doświadczenie w zakresie prowadzenia samochodu. TROCHĘ O NAS I O PRACY W SCHRONISKUJeżeli Twoją pasją jest sport, rowery, bieganie albo po prostu kochasz góry I lubisz poznawać nowych ludzi zapraszamy do pracy w Schronisku PTTK na Przysłopie pod Baranią Górą. Nie jest to mała klimatyczna chata, ale obecnie gospodaruje nią ciekawi świata ludzie, którzy aktywnie spędzają każdą wolną chwilę. Schronisko przeszło generalny remont i nawet zajęło pierwsze miejsce w ubiegłorocznym rankingu schronisk! Położone jest w przepięknym miejscu, idealnym do biegów górskich, jazdy na rowerze, a zimą do biegówek czy skiturów. Mocno stawiamy na zgrany zespół, dobrą kuchnię, rozwój, wysoką jakość świadczonych usług oraz ciekawe wydarzenia turystyczne, sportowe i edukacyjne! Po więcej szczegółów zapraszamy do sprawdzenia naszych profili FB i Insta. Z góry dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!Agnieszka Sapeta
Ośrodek wczasowy PANORAMA w Szczyrku poszukuje osoby na stanowisko RECEPCJONISTKA. Praca stała.Zakres obowiązków:Obsługa gości hotelowychDopełnianie formalności związanych z pobytem (zameldowanie, rozliczenie pobytu, wystawianie faktur, wymeldowanie);Współpraca z innymi działami w obiekcieObsługa korespondencji emailOferujemy:Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęTerminowość wypłatPrzyjazną atmosferę w pracyPracę w systemie 2-zmianowym (7:00-15:00 oraz 15:00-23:00)Wymagamy:Zdolności organizacyjnych i umiejętności podejmowania decyzjiPozytywnego nastawienia i miłej aparycjiZnajomości pakietu MS OfficeWysokiej kultury osobistejMile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferta dotyczy pracy na stanowisku obsługa techniczna, gospodarcza i logistyczna w Schronisku Górskim Przysłop pod Baranią Górą położonym w okolicy Wisły w Beskidzie Śląskim. ZAKRES OBOWIĄZKÓW osób multifunkcyjnych na stanowisku obsługa techniczna, gospodarcza i logistyczna schroniska:a) podstawowe: obsługa kotła węglowego / pieca, realizacja dostaw i dowozów, prace naprawcze, porządkowe, gospodarcze, rąbanie i cięcie drewna itp.b) dodatkowe: w okresach wysokiego ruchu turystycznego sprzątanie, zmywak,c) opcjonalne: w okresach wysokiego ruchu turystycznego praca na barze. MOŻLIWE TRYBY I OKRES WSPÓŁPRACYOpcja 1:- stała praca pełnoetatowa 4-5 dni tygodniowo,- minimalny okres współpracy: do końca października (możliwość stałej dłuższej współpracy),- praca wyłącznie z zakwaterowaniem w schronisku (pokoje kilkuosobowe jak to w schroniskach górskich). NIEZBĘDNE:- prawo jazdy poparte realnymi umiejętnościami i doświadczeniem w prowadzeniu samochodu,- bardzo dobra kondycja fizyczna (dostawy bywają ciężkie, a drewna i węgla też jest niemało),- umiejętności techniczne (nie musisz być MacGayverem i z miejsca umieć ogarniać wszystkiego od pieca, przez remonty po elektrykę, ale jednak jakieś doświadczenie na pewnych płaszczyznach technicznych, gospodarczych lub remontowych trzeba mieć),- jeśli nie posiadasz takich umiejętności to gotowość do nauki w zakresie obsługi kotłów węglowych, piły mechanicznej itp. (będzie to nieodzowny element Twojej pracy),- gotowość do pracy w weekendy i święta (nie wszystkie, ale na pewno większość),- gotowość do zamieszkania w schronisku w pokojach kilkuosobowych (aktualnie nie szukamy osób do pracy z zakwaterowaniem poza schroniskiem). KOGO NAM POTRZEBAOsób, które:- są świadome, że praca w schronisku to jednak praca! A nie tylko obcowanie z naturą, odcięcie od cywilizacji, cisza i spokój. To wszystko jest! Ale powiemy szczerze - nie zawsze i nie tylko to,- mają tzw. „łeb na karku” czyli wykazują się własną inicjatywą, umieją sobie poradzić w nietypowych sytuacjach,- choć brzmi to trywialnie to lubią ludzi - choć na zmywaku czy w kotłowni niekoniecznie ma się z nimi wielki kontakt to jednak trzeba mieć świadomość, iż jest to praca z ludźmi (zespołowa) i dla ludzi (jak to w branży turystycznej, a w schronisku to już w szczególności),- są pozytywne, energiczne, otwarte na współpracę, zaangażowane - chcące współtworzyć miejsce i budować zgrany team,- wielozadaniowość postrzegają jako atut i nie boją się pracy na różnych stanowiskach (w tym pracy fizycznej),- są rzetelne, sumienne, odpowiedzialne i wywiązują się z powierzonych obowiązków z zaangażowaniem. CO OFERUJEMY W ZAMIAN- wynagrodzenie + umowę,- zatrudnienie z zakwaterowaniem i wyżywieniem,- solidną dawkę umiejętności oraz doświadczeń przydatnych w życiu i CV,- możliwość realizacji górskich pasji w wolnym czasie,- prace z oryginalnymi i pozytywnymi ludźmi,- dystans do realiów miejskiego świata oraz pędu dzisiejszego życia,- kontakt z naturą, plenerem, ale i drugim człowiekiem,- satysfakcję z „dobrze wykonanej roboty” oraz „wieczną część i chwałę”. WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE- nie ma możliwości zakwaterowania ze zwierzęciem i w pokoju 1osobowym,- aktualnie rekrutujemy WYŁĄCZNIE do takich trybów pracy jak wymienione na początku ogłoszenia (inne kombinacje jak np. praca w trybie 7dni pracy na 7 dni wolnego nie są możliwe),- nie nawiązujemy kontaktu z osobami, które nie przysłały do nas zgłoszenia z informacjami na swój temat na adres mailowy. ZGŁOSZENIAPrzyjmujemy pod adresem rekrutacja(at)przyslop.pl , przyślij:- CV wraz ze zdjęciem,- krótki list motywacyjny: dlaczego chcesz pracować w górach,- informacji na jakie stanowisko aplikujesz, pracą na jaki okres czasu,- informacje na temat doświadczenie w zakresie prowadzenia samochodu, umiejętności technicznych i gospodarczych. KILKA SŁÓW O NAS TYTUŁEM WSTĘPUJeżeli Twoją pasją jest sport, rowery, bieganie albo po prostu kochasz góry I lubisz poznawać nowych ludzi zapraszamy do pracy w Schroniska PTTK na Przysłopie pod Baranią Górą. Nie jest to mała klimatyczna chata, ale obecnie gospodaruje nią ciekawi świata ludzie, którzy aktywnie spędzają każdą wolną chwilę. Schronisko przeszło generalny remont i nawet zajęło pierwsze miejsce w ubiegłorocznym rankingu schronisk! Położone jest w przepięknym miejscu, idealnym do biegów górskich, jazdy na rowerze, a zimą do biegówek czy skiturów. Mocno stawiamy na zgrany zespół, dobrą kuchnię, rozwój, wysoką jakość świadczonych usług oraz ciekawe wydarzenia turystyczne, sportowe i edukacyjne! Po więcej szczegółów zapraszamy do sprawdzenia naszych profili FB i Insta. Z góry dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!Agnieszka Sapeta
opis stanowiskaprzyjmowanie oraz rozpoznanie towaruobsługa strefy odbioru towaruwłaściwe rozmieszczenie produktów na terenie sklepu i magazynuwysyłanie reklamacjinadzór nad gospodarowaniem opakowaniami zwrotnymi w sklepiewymaganiazaangażowanieumiejętność pracy indywidualnej i w zespoledobra organizacja pracymile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuznajomość pakietu MS Officeoferujemypracę u lidera w branżyatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowegoszkolenia i rozwój - nauczymy Cię wszystkiegowspaniałą atmosferę pracynajlepsze benefity pozapłacowe