Sortowanie:
Znaleziony: 347 ogłoszenie w kategorii Handel w Śląskie
Specjalista ds. sprzedaży Allegro
Specjalista ds. sprzedaży Allegro
nowe Rybnik dzisiaj

Cześć!Wybór odpowiedniego miejsca pracy jest ważną decyzją każdego z nas, dlatego aby ułatwić Ci decyzję chcemy przekazać Ci trochę informacji o nas samych oraz o tym jak się u nas pracuje. Kim jesteśmy?Mówiąc w dużym skrócie, jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem elektroniki użytkowej i nowych technologii. Kategorie w naszej ofercie to m.in: Drony, Audio, Foto&Wideo, GSM, Smart Home, Health&Beauty, AGD.Naszym głównym celem jest tworzenie silnych marek produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Uczestniczymy we wszystkich procesach począwszy od poszukiwań i analizy rynku, aktywnego wprowadzania i rozwijania po budowanie relacji partnerskich, dystrybucję, wsparcie i sprzedaż bezpośrednią. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie innpro.pl W naszym portfolio znajduje się obecnie ponad 170 marek, w tym m.in: DJI, Ecoflow, Dreame, Edifier, Baseus, Insta360 i wiele innych.Nasz rozwój = Twój rozwójJesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w regionie (na podstawie rankingu Gazele Biznesu 2023), dlatego wraz z dynamicznym wzrostem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów. Ponadto jako rozwijająca się firma nieustannie rozbudowujemy nasze struktury dzięki czemu pojawia się wiele możliwości rozwoju i awansu.Obecnie zatrudniamy ponad 400 osób w Polsce oraz oddziałach zagranicznych, a liczba ta stale rośnie.Specjaliści i początkującyPoszukujemy osób zarówno doświadczonych i wyspecjalizowanych, ale również tych, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową. Jeśli posiadasz doświadczenie - na pewno je wykorzystasz i będziesz mógł dalej się rozwijać, a my uwzględnimy je w naszej propozycji współpracy. Jeśli nie posiadasz doświadczenia lub po prostu chcesz spróbować czegoś nowego - z chęcią nauczymy cię wszystkiego od podstaw.Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy sukcesu, a umiejętności i doświadczenie zawsze przyjdą z czasem.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej! Twój zakres obowiązków:Nadzór nad procesami sprzedaży online oraz zarządzanie ofertą produktową na Allegro (strefy marek)Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży, w tym działań promocyjnych allegro ADS, reklam graficznychMonitorowanie aktywności konkurencji i dostosowywanie strategii sprzedażowej.Przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży, monitorowanie realizacji założonych celówDbanie o wysokie wskaźniki jakości kontaObsługa systemów IdoSell, Allegro, HorizonBieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy Nasze wymagania: Znajomość portalu allegro po stronie sprzedażowej poparte minimum rocznym doświadczeniemZnajomość i umiejętność sprawnego wykorzystania wszystkich dostępnych form promocji allegroDoskonała obsługa komputera, programów Excel, Word, Arkusze googleWysokie umiejętności analityczne oraz kalkulacyjneZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B1Umiejętność wyznaczania priorytetówSamodzielność w rozwiązywaniu problemówWysokie umiejętności komunikacyjneUmiejętność pracy w zespoleOtwartość na zmiany Co oferujemy:Umowa o pracę,Przyjazna atmosfera w młodym zespole,Szeroką gamę benefitów pracowniczych,Możliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia w obszarze e-commerce,Praca wyłącznie stacjonarna w biurze w Rybniku od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 Benefity:program kart Medicover Sportimprezy integracyjnezniżka pracownicza na produkty z oferty INNPROowocowe wtorkipaczki świąteczneProgram Poleceń Pracowniczychmożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowegomożliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania)najlepsza kawa w mieście Więcej o nas i naszych markach znajdziesz na innpro.pl.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia.Aplikując na to ogłoszenie jesteś brany/a pod uwagę jedynie pod kątem niniejszego stanowiska. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse zaaplikuj także na inne. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rudzkiej 65c, 44-200 Rybnik. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej: https://innpro.pl/kariera-rodo/. Przesyłając swoją aplikację potwierdzam zapoznanie się z zasadami przetwarzania danych i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji, w tym mojego wizerunku i innych dobrowolnie podanych informacji przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego.

Młodszy specjalista ds. marketplace
Młodszy specjalista ds. marketplace
nowe Żory dzisiaj

Twój zakres obowiązków odpowiedzialność za wdrażanie i ekspozycję produktów na platformach (zarządzanie treściami marketingowymi i informacjami o produktach, aktualizacja ofert)prowadzenie działań optymalizacyjnych i promocyjnych, które wpłyną na zwiększenie widoczności ofert i poprawią skuteczność sprzedażyśledzenie trendów w obszarze sprzedaży online oraz wdrażanie nowych rozwiązańanaliza oraz raportowanie sprzedaży i związanych z nią wskaźnikówosiąganie założonej efektywności dla budżetu mediowegonadzór i realizacja zamówieńCo pomoże Ci osiągnąć sukces?poszukujemy osoby skoncentrowanej na swoim rozwoju, która chłonie wiedzę jak gąbka, posiada umiejętność analitycznego myślenia, jest zaangażowana i proaktywna!jeżeli posiadasz doświadczenie zawodowe w obszarze e-commerce to świetnie, a jeśli nie, to nic straconego – wszystkiego Cię nauczymy :)znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodna komunikację  znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel z podstawowymi funkcjami)Benefity możliwość wdrażania swoich pomysłów w dziale, który prężnie się rozwijawdrożenie w obowiązkiwynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczeniastabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - na początek umowa na 3-miesięczny okres próbny, kolejna umowa na 1 rokelastyczne godziny pracyubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskichprogram opieki medycznej wraz z możliwość objęcia opieką medyczną swoich bliskich – partnera/współmałżonka i dzieci do 26-go roku życiadofinansowanie do karty sportowejfirmowy parking oraz przystanek autobusowy niedaleko firmy (w Żorach funkcjonuje bezpłatna komunikacja miejska)

Product Manager.
Product Manager.
nowe Rybnik dzisiaj

Cześć!Wybór odpowiedniego miejsca pracy jest ważną decyzją każdego z nas, dlatego aby ułatwić Ci decyzję chcemy przekazać Ci trochę informacji o nas samych oraz o tym jak się u nas pracuje. Kim jesteśmy?Mówiąc w dużym skrócie, jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem elektroniki użytkowej i nowych technologii. Kategorie w naszej ofercie to m.in: Drony, Audio, Foto&Wideo, GSM, Smart Home, Health&Beauty, AGD.Naszym głównym celem jest tworzenie silnych marek produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Uczestniczymy we wszystkich procesach począwszy od poszukiwań i analizy rynku, aktywnego wprowadzania i rozwijania po budowanie relacji partnerskich, dystrybucję, wsparcie i sprzedaż bezpośrednią. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie innpro.pl W naszym portfolio znajduje się obecnie ponad 170 marek, w tym m.in: DJI, Ecoflow, Dreame, Edifier, Baseus, Insta360 i wiele innych.Nasz rozwój = Twój rozwójJesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w regionie (na podstawie rankingu Gazele Biznesu 2023), dlatego wraz z dynamicznym wzrostem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów. Ponadto jako rozwijająca się firma nieustannie rozbudowujemy nasze struktury dzięki czemu pojawia się wiele możliwości rozwoju i awansu.Obecnie zatrudniamy ponad 400 osób w Polsce oraz oddziałach zagranicznych, a liczba ta stale rośnie.Specjaliści i początkującyPoszukujemy osób zarówno doświadczonych i wyspecjalizowanych, ale również tych, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową. Jeśli posiadasz doświadczenie - na pewno je wykorzystasz i będziesz mógł dalej się rozwijać, a my uwzględnimy je w naszej propozycji współpracy. Jeśli nie posiadasz doświadczenia lub po prostu chcesz spróbować czegoś nowego - z chęcią nauczymy cię wszystkiego od podstaw.Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy sukcesu, a umiejętności i doświadczenie zawsze przyjdą z czasem.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej! Twój zakres obowiązków:samodzielne, kompleksowe prowadzenie marek w ramach kategorii produktowych danego teamu handlowegoprzeprowadzanie analiz rynkowych i analiz sprzedażynadzór nad ofertą markami w celu optymalizacji marżowości i zapasu magazynowego,kontakt z dostawcami z zagranicykontakt z klientami (w tym największymi sieciami handlowymi w Polsce)wprowadzanie nowych marek do oferty INNPROwspółpraca z innymi działami firmy (marketing, logistyka, księgowość) Nasze wymagania: 2-letnie doświadczenie na zbliżonym stanowisku handlowym (np. zakupowca / handlowca w firmie dystrybucyjnej, specjalisty ds. zakupów w sieci handlowej)znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i piśmie min. B2 (weryfikujemy to podczas rozmowy rekrutacyjnej)znajomość programów MS Excel i Word (zastrzegamy sobie możliwość weryfikacji umiejętności podczas rozmowy kwalifikacyjnej)bardzo dobra obsługa komputera oraz sprawne poruszanie się po interneciełatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywnośćbardzo dobra organizacja pracy własnejanalityczne myślenie Co oferujemy:umowa o pracęprofesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracyprzyjazna atmosfera w młodym zespolemożliwość szybkiego rozwoju i zdobycie doświadczenia w obszarze handluw pełni wyposażone stanowisko pracysmartfon i laptop służbowyDodatkowe informacje:Premia kwartalna w wysokości do 10.000 pln brutto, która zaczyna obowiązywać po okresie próbnym wraz z otrzymaniem marek pod opiekę.  Benefity:program kart Medicover Sportimprezy integracyjnezniżka pracownicza na produkty z oferty INNPROowocowe wtorkipaczki świąteczneProgram Poleceń Pracowniczychmożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowegomożliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania)najlepsza kawa w mieście  Więcej o nas i naszych markach znajdziesz na innpro.pl.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia.Aplikując na to ogłoszenie jesteś brany/a pod uwagę jedynie pod kątem niniejszego stanowiska. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse zaaplikuj także na inne. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rudzkiej 65c, 44-200 Rybnik. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej: https://innpro.pl/kariera-rodo/. Przesyłając swoją aplikację potwierdzam zapoznanie się z zasadami przetwarzania danych i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji, w tym mojego wizerunku i innych dobrowolnie podanych informacji przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego.

Pracownik magazynowo-biurowy w Bielsku-Białej
Pracownik magazynowo-biurowy w Bielsku-Białej
nowe Bielsko-Biała dzisiaj

Poszukujemy pracownika do pakowania zamówień/paczek w Bielsku-Białej w jednozmianowym trybie pracy (od poniedziałku do piątku od 7:00 -15:00)Wymagania:- komunikatywność- dobra organizacja pracy-umiejętność pracy w zespole- znajomość komputera, internetu i obsługi sprzętów biurowych- nie wykluczamy osób ze stopniem niepełnosprawności- mile widziana znajomość języka niemieckiegoOferujemy:- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie- możliwość rozwoju- miłą atmosferęObowiązki:- przyjmowanie towaru, pakowanie paczekCV wraz ze zdjęciem prosimy przesyłać na adres e-mail Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).”

Młodszy Specjalista ds. realizacji zamówień
Młodszy Specjalista ds. realizacji zamówień
nowe Pszczyna dzisiaj

Zakres obowiązków:Kompletowanie, pakowanie i wysyłanie zamówień internetowych.Kontakt z klientem drogą elektroniczną.Udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz doradztwo.Rozwiązywanie ewentualnych problemów z zamówieniami.Monitorowanie procesu realizacji zamówienia.Praca z systemem sprzedażowym.Dbałość o terminową realizację zamówień.Oczekiwania:Znajomość MS Excel.Znajomości procesów związanych z realizacją zamówień.Umiejętności organizacyjne i  koordynacyjne.Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.Znajomość języka angielskiego.Oferujemy:Umowę o pracę lub umowę zlecenie. Rabaty na produkty i usługi serwisowe.Ubezpieczenie na życie.Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Polskiej firmie.System poleceń pracowniczych.Pracownicze plany kapitałowe.O nasDołącz do Naszego Zespołu!Jesteśmy jednym z liderów rynku recommerce w Polsce, specjalizującym się w profesjonalnym serwisie i sprzedaży odnowionych sprzętów elektronicznych, ze szczególnym uwzględnieniem produktów marki Apple.Nasza dynamicznie rozwijająca się sieć obejmuje obecnie 12 salonów stacjonarnych, strategicznie rozmieszczonych w kluczowych miastach Polski.Stoimy na froncie innowacji i ekologicznych rozwiązań, ciągle poszukujemy nowych talentów, które mogą dołączyć do naszych rosnących zespołów sprzedaży, IT, marketingu, serwisu i administracji.Oferujemy unikatową okazję dołączenia do dynamicznie rozwijającej się organizacji, która nie tylko wyznacza trendy w branży, ale również dba o środowisko poprzez przedłużanie życia elektroniki.Jesteśmy otwarci na kreatywność, innowacje oraz świeże pomysły. Jeśli pasjonujesz się najnowszymi technologiami i chcesz być częścią zespołu, który wnosi realną zmianę, zapraszamy do aplikowania.Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do LUXTRADE II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (dawniej: Luxtrade sp. z o. o. sp. k.) z siedzibą w: Rybnicka 13, 43-200 Pszczyna (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu

Agent Nieruchomości
Agent Nieruchomości
nowe Sosnowiec wczoraj

Opis oferty pracyBiuro Solarz Nieruchomości poszukuje agenta nieruchomości. Jeżeli z pasją podchodzisz do wykonywanych obowiązków, jesteś uczciwy i sumienny, cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy, lubisz wyzwania oraz interesuje cię rynek nieruchomości - Umów się na spotkanie lub wyślij swoje CV Obowiązki: - pozyskiwanie ofert kupna -sprzedaży nieruchomości - bezpośrednia, kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji transakcji - przygotowywanie i promocja ofert - dbanie o dobre imię i wizerunek firmy na rynku - praca w terenie, nienormowany czas pracy Oferujemy: wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od wyników sprzedaży oraz niezbędne wsparcie i zaplecze techniczne Prosimy o dopisanie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997, Dz. U. nr 133, poz. 883”

Szukam do pracy
Szukam do pracy
Gliwice wczoraj

Opis oferty pracyZatrudnię do Żabki

Młodszy specjalista ds. obsługi Allegro
Młodszy specjalista ds. obsługi Allegro
Rybnik wczoraj

Cześć!Wybór odpowiedniego miejsca pracy jest ważną decyzją każdego z nas, dlatego aby ułatwić Ci decyzję chcemy przekazać Ci trochę informacji o nas samych oraz o tym jak się u nas pracuje. Kim jesteśmy?Mówiąc w dużym skrócie, jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem elektroniki użytkowej i nowych technologii. Kategorie w naszej ofercie to m.in: Drony, Audio, Foto&Wideo, GSM, Smart Home, Health&Beauty, AGD.Naszym głównym celem jest tworzenie silnych marek produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Uczestniczymy we wszystkich procesach począwszy od poszukiwań i analizy rynku, aktywnego wprowadzania i rozwijania po budowanie relacji partnerskich, dystrybucję, wsparcie i sprzedaż bezpośrednią. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie innpro.pl W naszym portfolio znajduje się obecnie ponad 170 marek, w tym m.in: DJI, Ecoflow, Dreame, Edifier, Baseus, Insta360 i wiele innych.Nasz rozwój = Twój rozwójJesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w regionie (na podstawie rankingu Gazele Biznesu 2023), dlatego wraz z dynamicznym wzrostem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów. Ponadto jako rozwijająca się firma nieustannie rozbudowujemy nasze struktury dzięki czemu pojawia się wiele możliwości rozwoju i awansu.Obecnie zatrudniamy ponad 400 osób w Polsce oraz oddziałach zagranicznych, a liczba ta stale rośnie.Specjaliści i początkującyPoszukujemy osób zarówno doświadczonych i wyspecjalizowanych, ale również tych, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową. Jeśli posiadasz doświadczenie - na pewno je wykorzystasz i będziesz mógł dalej się rozwijać, a my uwzględnimy je w naszej propozycji współpracy. Jeśli nie posiadasz doświadczenia lub po prostu chcesz spróbować czegoś nowego - z chęcią nauczymy cię wszystkiego od podstaw.Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy sukcesu, a umiejętności i doświadczenie zawsze przyjdą z czasem.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej!  Twój zakres obowiązków:Tworzenie i korekta opisów ofertWystawianie aukcji za pomocą platformy IdoSell, AllegroRealizowanie i zlecanie zadań poprzez ClickUpKontrola konkurencji ustalanie cenBieżąca współpraca z pozostałymi działami firmyKontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami Nasze wymagania: Znajomość portalu allegro po stronie sprzedażowejSzybkie przyswajanie wiedzy w zakresie obsługi nowych narzędziUmiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecieDoskonała obsługa komputera, programów Excel, Word, Arkusze googleZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B1Wykształcenie minimum średnie + maturaWysokie umiejętności komunikacyjneDokładność i sumienność, realizacja celówUmiejętność pracy w zespole Co oferujemy:Umowa o pracę,Przyjazna atmosfera w młodym zespoleSzeroką gamę benefitów pracowniczychMożliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia w obszarze e-commerce,Praca wyłącznie stacjonarna w biurze w Rybniku od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 Benefity:program kart Medicover Sportimprezy integracyjnezniżka pracownicza na produkty z oferty INNPROowocowe wtorkipaczki świąteczneProgram Poleceń Pracowniczychmożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowegomożliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania)najlepsza kawa w mieście Więcej o nas i naszych markach znajdziesz na innpro.pl.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia.Aplikując na to ogłoszenie jesteś brany/a pod uwagę jedynie pod kątem niniejszego stanowiska. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse zaaplikuj także na inne. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rudzkiej 65c, 44-200 Rybnik. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej: https://innpro.pl/kariera-rodo/. Przesyłając swoją aplikację potwierdzam zapoznanie się z zasadami przetwarzania danych i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji, w tym mojego wizerunku i innych dobrowolnie podanych informacji przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego.

Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym / Pn-Pt
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym / Pn-Pt
Katowice wczoraj

Oferujemy pracę w zakresie Obsługi Klienta w sklepie internetowym i stacjonarnym. Nasz asortyment to minn. wyposażenie motoryzacyjne, elektronika, produkty użytkowe.Twój zakres obowiązków:Telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań klientówInformowanie klientów o procesie realizacji zamówień, wyjaśnianie niezgodności i wątpliwości drogą mailową i telefonicznąPrzyjmowanie zamówień telefonicznychSprzedaż produktów w sklepie stacjonarnymDbanie o jakość opinii widocznych w internecieObsługa procesu reklamacjiObsługa zapytań w serwisie AllegroObsługa zapytań w panelu sklepu internetowego.Nasze wymagania:Minimum roczne doświadczenie na stanowisku konsultanta, doradcy klienta lub przedstawicielaZnajomość zasad obsługi klientaBardzo dobra organizacja pracyWysoka kultura osobistaChęć nauki i rozwojuOferujemy:Umowę o pracęPremię sprzedażowąPracę w młodym i dynamicznym zespoleAtrakcyjne godziny pracy pn-pt 8.00-16.00Prosimy o wysyłanie aplikacji przez osoby spełniające kryteria ogłoszenia.

Specjalista w Dziale Rowery/Skutery Media Expert - Żywiec
Specjalista w Dziale Rowery/Skutery Media Expert - Żywiec
Żywiec wczoraj

Jesteśmy Expertem. Media Expertem.Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale wciąż mamy ambitne plany.Także przyszłość należy do nas! Dlatego szukamySpecjalisty w Dziale RS(rowery, skutery, kosiarki)Pasja. To musi być Twoja pasja. Bo z pasji rodzi się profesjonalizm, którego potrzebujemy!Kochasz rowery? Żadne dwa kółka, w tym te elektryczne, nie mają dla Ciebie tajemnic?Zostań więc naszym specjalistą w Dziale RS!Zapewnimy Ci:umowę o pracę i system premiowypremie świąteczne i konkursy sprzedażoweszansę na awansprywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniemkartę MultiSport z dofinansowaniemubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkachzniżki na zakup sprzętu w naszych elektromarketachpomoc i opiekę fundacji Mediaexpert „Włącz się”Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka  Twoje zadania:sprzedaż rowerów, skuterów, kosiarekkompleksowa obsługa Klientastosowanie się do standardów firmyOd Ciebie oczekujemy:wiedzy na temat rowerów, skuterów, kosiarekumiejętności serwisowania rowerów, w tym elektrycznychumiejętności pasjonującego opowiadania o turystyce rowerowejTo co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? Współadministratorami danych są spółki z Grupy Media Expert (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: inspektor(at)me.pl Dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji, do której się zgłaszasz. Dane osobowe wykraczające poza te, które są wymagane przez przepisy Kodeksu pracy przetwarzamy na podstawie Twojej zgody. Jeśli wyrazisz dodatkową zgodę, będziemy przetwarzać Twoje dane również dla celów przyszłych rekrutacji i proponowania Ci udziału w nich. Masz prawo w każdym czasie wycofać każdą ze zgód wyrażonych w procesie rekrutacyjnym, pisząc na adres praca(at)me.pl. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych znajdziesz na kariera.mediaexpert.pl/informacje/zasady1.

Młodszy specjalista ds. sprzedaży w sklepach internetowych
Młodszy specjalista ds. sprzedaży w sklepach internetowych
Rybnik wczoraj

Cześć!Wybór odpowiedniego miejsca pracy jest ważną decyzją każdego z nas, dlatego aby ułatwić Ci decyzję chcemy przekazać Ci trochę informacji o nas samych oraz o tym jak się u nas pracuje. Kim jesteśmy?Mówiąc w dużym skrócie, jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem elektroniki użytkowej i nowych technologii. Kategorie w naszej ofercie to m.in: Drony, Audio, Foto&Wideo, GSM, Smart Home, Health&Beauty, AGD.Naszym głównym celem jest tworzenie silnych marek produktów technologicznych na rynku polskim i zagranicznym. Uczestniczymy we wszystkich procesach począwszy od poszukiwań i analizy rynku, aktywnego wprowadzania i rozwijania po budowanie relacji partnerskich, dystrybucję, wsparcie i sprzedaż bezpośrednią. Więcej o nas dowiesz się na naszej stronie innpro.pl W naszym portfolio znajduje się obecnie ponad 170 marek, w tym m.in: DJI, Ecoflow, Dreame, Edifier, Baseus, Insta360 i wiele innych.Nasz rozwój = Twój rozwójJesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm w regionie (na podstawie rankingu Gazele Biznesu 2023), dlatego wraz z dynamicznym wzrostem prowadzimy stałe rekrutacje do niemal wszystkich naszych działów i zespołów. Ponadto jako rozwijająca się firma nieustannie rozbudowujemy nasze struktury dzięki czemu pojawia się wiele możliwości rozwoju i awansu.Obecnie zatrudniamy ponad 400 osób w Polsce oraz oddziałach zagranicznych, a liczba ta stale rośnie.Specjaliści i początkującyPoszukujemy osób zarówno doświadczonych i wyspecjalizowanych, ale również tych, które dopiero zaczynają swoją karierę zawodową. Jeśli posiadasz doświadczenie - na pewno je wykorzystasz i będziesz mógł dalej się rozwijać, a my uwzględnimy je w naszej propozycji współpracy. Jeśli nie posiadasz doświadczenia lub po prostu chcesz spróbować czegoś nowego - z chęcią nauczymy cię wszystkiego od podstaw.Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy sukcesu, a umiejętności i doświadczenie zawsze przyjdą z czasem.Ponad 91% osób rozpoczynających z nami współpracę zostaje z nami na dłużej!Więcej o nas i naszych markach znajdziesz na innpro.pl.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko na wybrane zgłoszenia.Aplikując na to ogłoszenie jesteś brany/a pod uwagę jedynie pod kątem niniejszego stanowiska. Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse zaaplikuj także na inne. Twój zakres obowiązków:dbanie o wysoką jakość obsługi klientaobsługa systemu IAIbieżąca współpraca z pozostałymi działami firmykontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami Nasze wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1mile widziana znajomość portalu Ceneoumiejętność wyznaczania priorytetówdokładność i sumienność, realizacja celówsamodzielność w rozwiązywaniu problemówznajomość programów MS Excel i Wordswobodne poruszanie się w interneciewysokie umiejętności komunikacyjneumiejętność pracy w zespoleotwartość na zmiany Co oferujemy:umowa o pracęprofesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracyprzyjazna atmosfera w młodym zespolemożliwość rozwoju i zdobycie doświadczenia w obszarze e-commercepraca stacjonarna w wygodnym biurze Benefity:program kart Medicover Sportimprezy integracyjnezniżka pracownicza na produkty z oferty INNPROowocowe wtorkipaczki świąteczneProgram Poleceń Pracowniczychmożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowegomożliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego (rządowy program długoterminowego oszczędzania)najlepsza kawa w mieście Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rudzkiej 65c, 44-200 Rybnik. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie internetowej: https://innpro.pl/kariera-rodo/. Przesyłając swoją aplikację potwierdzam zapoznanie się z zasadami przetwarzania danych i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji, w tym mojego wizerunku i innych dobrowolnie podanych informacji przez INNPRO Robert Błędowski Sp. z o.o.  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego.

Pracownik sklepu internetowego - Status ucznia lub studenta
Pracownik sklepu internetowego - Status ucznia lub studenta
Dąbrowa Górnicza wczoraj

Sklep internetowy z odzieżą damską www.charlottefashion.pl z Dąbrowy Górniczej poszukuje Kobiet na stanowisko Pracownik Obsługi Klienta.Opis stanowiska:bieżący kontakt mailowy, telefoniczny oraz przez Messengera z klientem,doradztwo w zakresie oferowanych produktów,bieżąca i pełna obsługa systemowego procesu realizacji zamówienia,odkładanie towaru do zamówień,przyjmowanie dostaw,pakowanie przesyłek,rozpakowywanie zwrotów,prace magazynowe,prace porządkowe.Wymagania:komunikatywność,chęć i szybkość uczenia się,bezkonfliktowość i kultura osobista,umiejętność rozwiązywania problemów,motywacja do pracy, dobry humor, energia i uśmiech,mile widziani osoby ze statusem ucznia lub studenta,mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,Oferujemy:stabilne i długoterminowe zatrudnienie,pracę od poniedziałku do piątku-wolne weekendy,możliwość rozwoju zawodowego,wynagrodzenie uzależnione od doświadczeniapracę w małym kreatywnym zespole,zatrudnienie od zaraz.CV wraz z klauzulą RODO prosimy wysyłać przez portal OLX.

Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce /Allegro/Baselinker
Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce /Allegro/Baselinker
Częstochowa wczoraj

Zapraszamy do dołączenia do naszego kilku osobowego zespołu. Poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży internetowej - Baselinker, Allegro, Presta. Tak jak pozostali członkowie zespołu jesteśmy entuzjastami swojej pracy i takiego współpracownika poszkujemy. Oferujemy pewne stanowisko w przyjaznej atmosferze. Jesteśmy producentami towaru, którym handlujemy (dewocjonalia oraz dekoracje domowe). Wynagrodzenie podane w widełkach, uzależnione od posiadanego doświadczenia przez kandydata. Pracujemy 8-16 lub 6-14 od poniedziałku do piątku. Dla chętnych możliwe nadgodziny. Miejsce pracy znajduje się w dzielnicy Gnaszyn-Kawodrza, 400m od ulicy Głównej.Zakres obowiązków:prowadzenie sklepu internetowego oraz konta sprzedażowego na Allegro,podnoszenie sprzedaży wysokomarżowego produktu za pomocą technik sprzedażowych, Allegro Ads itp,czuwanie nad jakością obsługi oraz kontrola pracy magazynu,poszerzanie kanałów sprzedaży o kolejne marketplace,obsługa Baselinker,odbieranie telefonów, prowadzenie korespondencji oraz inne czynności biurowe,Wymagania:doświadczenie w sprzedaży ecommerce oraz prowadzenia promowania produktów,entuzjazm do wykonywanej pracy,staranność i dbałość o porządek,punktualność,

Handlowiec ds. E-commerce - AWD Interior
Handlowiec ds. E-commerce - AWD Interior
Bielsko-Biała wczoraj

AWD InteriorSpecjalizujemy się w tworzeniu wiodących kolekcji akcesoriów łazienkowych oraz produktów wyposażenia domu.Działalność rozpoczęliśmy w 2002 roku w Polsce.Nasze produkty dostępne są już w ponad 20 krajach Europy.Zatrudniamy ponad 40 pracowników, w tym kilkunastu przedstawicieli handlowych na terenie Polski oraz innych krajów europejskich.Poza standardową linią produktów AWD Interior posiadamy w ofercie kolekcję premium marki Q‑BATH.Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:Handlowiec ds. e-commerce (preferowane okolice: Bielsko-Biała)Na czym polega praca?zarządzaniu platformą 4homexpert.com (PrestaShop),rozwoju i obsłudze sprzedaży w kanałach marketplace (m.in. Allegro, Amazon, Empik),zarządzaniu treściami i content marketingiem,monitorowaniu narzędzi analitycznych (m.in. Google Analytics, Google Search Console),prowadzeniu kampanii marketingowych Google AdWords i działań promocyjnych online,monitorowaniu i analizie rynku, trendów, cen i działań konkurencji.Czego oczekujemy od Kandydatów?doświadczenia związanego z zarządzaniem platformami sprzedażowymi,praktycznej wiedzy z zakresu e-commerce,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie),minimum średniego wykształcenia,samodzielności i umiejętności organizacji pracy,komunikatywności i zaangażowania w pracę.  Co oferujemy?pracę w stabilnej, polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system prowizyjny,pracę od poniedziałku do piątku (w godzinach od 7:30 do 15:30)jeden skrócony dzień pracy,możliwość awansu,możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego,możliwość skorzystania z pakietu medycznego TU ZDROWIE,możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem.

Sprzedaż używanych części samochodowych
Sprzedaż używanych części samochodowych
Bielsko-Biała 4 kilka dni temu

Poszukiwany pracownik na stałe do firmy zajmującej się sprzedażą używanych części samochodowychPraca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17Miejsce pracy - Wapienica, Bielsko-BiałaGłówny zakres obowiązków - pakowanie towaru, wysyłka paczek, czyszczenie, opisywanie, fotografowanie części samochodowych, obsługa komputera (portale aukcyjne, program magazynowy itp.)Wymagana podstawowa znajomość motoryzacyjna

Specjalista / Specjalistka ds. marketingu eCommerce
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu eCommerce
Sosnowiec 4 kilka dni temu

TG GROUP sp. z o.o. - jesteśmy właścicielem marek AGREKOM, TORPEDA i PLASTGUM. Zajmujemy się produkcją i sprzedażą agregatów tynkarskich, malarskich, bielarek, pianownic i kompresorów. Nasze agregaty znalazły odbiorców na całym świecie.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kreatywnej osoby z nieszablonowymi pomysłami na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. marketingu eCommerce.Twój zakres obowiązkówwprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowejadministracja i nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowymopracowywanie opisów produktów do sklepu internetowegowdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży onlineutrzymywanie dobrych relacji z klientamidbałość o pozytywny wizerunek naszych marekpozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowezarządzanie markami produktówzarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube)wykonywanie różnych zadań z zakresu działu marketinguumieszczanie ogłoszeń w serwisach aukcyjnychNasze wymaganiabardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)doświadczenie w tworzeniu aukcji internetowychumiejętność tworzenia tekstów zawierających słowa kluczowe, tzw. lekkie piórosamodzielność i kreatywność w wykonywaniu zadańentuzjazm i zaangażowanieumiejętność szybkiego uczenia siękomunikatywnośćmile widziane doświadczenie z zakresu obsługi sklepu internetowego oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjnemile widziana znajomość programów graficznych, np. Photoshop, Gimpmile widziana znajomość obsługi Google Ads, Allegro AdsTo oferujemystabilne i atrakcyjne warunki pracypraca w godzinach 8:00-16:00klimatyzowane biuropraca w młodym energicznym zespole

Product manager -
Product manager -
Katowice 4 kilka dni temu

Product ManagerPoszukujemy osoby na stanowisko pracy - Product Manager. Rozwijaj z nami świeżą markę - Kapitan Kredka, zajmującą się doradztwem i sprzedażą w zakresie wyposażenie jednostek edukacyjnych i żłobków. Pomimo bycia młodą firmą, jesteśmy częścią grupy Polcall, istniejącej od 2008 roku i zatrudniającej przeszło 70 osób. Odnosimy już sukcesy i szybko zwiększamy sprzedaż. Bądź częścią tego rozwoju.Zakres obowiązków:kontakt z producentamiselekcja i dobór produktówwspółpraca z handlowcamiwspółpraca z księgowościąaktualizowanie baz danych sklepu internetowegosystematyzowanie wiedzy dotyczącej produktówsystematyzowanie wiedzy dotyczącej producentówweryfikacja i korekta cen produktów współpraca z innymi działami firmy (sprzedaż, księgowość),składanie zamówieńtworzenie nowych indeksów produktowych w bazie produktówweryfikacja i korekta cen produktów weryfikacja pozycji w kataloguprzygotowanie zestawień i wypełnianie arkuszy kalkulacyjnych excelwstępna analiza oferty nowych producentówskładanie zamówieńWymagamy: znajomość programów MS Excel i Word bardzo dobra obsługa komputera oraz sprawne poruszanie się po internecie,łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywnośćbardzo dobra organizacja pracy własnejanalityczne myśleniemile widziane doświadczenie w kontakcie biznesowym i/lub z klientem z branży edukacyjnejmile widziane doświadczenie w branży ecommerceCo oferujemy:umowa o pracęwpływ na rozwój firmypracę w zgranym i otwartym zespolewpływ na kształt pracy i stanowiskosamodzielność w działaniusmartfon i laptop służbowywsparcie na każdym etapie pracykartę sportową

Praca na weekendy
Praca na weekendy
Będzin 4 kilka dni temu

Poszukuje osoby do pracy w soboty i niedziele Praca w godz 7-15 Praca przy wprowadzaniu produktów w system Wymagana umiejetność szybkiego pisania na komputerze Kontakt tylko telefoniczny

Specjalista ds. e-Commerce - obsługa platform sprzedażowych
Specjalista ds. e-Commerce - obsługa platform sprzedażowych
Bielsko-Biała 5 dni plecy

Ugruntowana Firma z 12 letnim stażem, działająca w branży e-commerce , w segmencie dekoracji wnętrz, poszukuje osoby na stanowisko specjalista d/s sprzedaży i marketingu na rynki zagraniczne oraz obsługi platform Ebay, Amazon, KauflandOsoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:- prowadzenie kont na ww. portalach , korespondencja z klientami- techniczna i analityczna obsługę portali Ebay, Amazon , Allegro, Kaudland- prowadzenie statystyk sprzedażowych, obsługa klientów eksportowych- tworzenie aukcji na ww. portalach- sporządzanie raportów sprzedażowychOferujemy:- Pracę w systemie jednozmianowym 5 dni w tygodniu- Wysokie wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i efektów- Praca w młodym zespole ambitnych osóbMiejsce pracy : okolice Kęt

E-commerce Niemiecki / Angielski  TOP OFERTA
E-commerce Niemiecki / Angielski TOP OFERTA
Tarnowskie Góry 5 dni plecy

Firma EUROELECTRONICS.EU sp. z o.o. SP.K rozpoczęła działalność w 2004 roku. Początkowo zajmowała się sprzedażą detaliczną stacjonarną oraz internetową na platformie Allegro i we własnym sklepie internetowym. Od 2011 roku prowadzi sprzedaż internetową także na najpopularniejszych międzynarodowych platformach sprzedaży – m.in. Amazon i eBay. Obecnie zasięg firmy obejmuje większą część Europy i kilka rynków wschodzących. Posiada główne centrum logistyczne z magazynem o powierzchni 5300 m2 w Polsce oraz magazyny wspomagające m.in.w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii. W stałej ofercie znajduje się ponad 12 tysięcy produktów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym każdego dnia wysyła tysiące przesyłek.Poszukujemy osobę zainteresowaną podjęciem pracy jako:Handlowiec e-commerce Język : Angielski / NiemieckiJeżeli posiadasz:doświadczenie w sprzedaży nie tylko na podobnym stanowisku,bardzo dobrą znajomość jednego z języków : Angielski / Niemieckibardzo dobra znajomość języka polskiego,dobrą znajomość pakiet MS Office,wykształcenie średnie lub wyższe lub status studenta,mile widziane jeżeli posiadasz doświadczenie na platformach marketplace typu : Amazon, eBay, kaufland, otto, hood.Jeżeli charakteryzujesz się:umiejętnością zarządzania czasem i pracą własną,nastawieniem na rozwój,nastawieniem na osiąganie założonych celów,umiejętnością współpracy,umiejętnością komunikowania się z klientem i współpracownikami,Ta oferta jest dla Ciebie!Twój przyszły zakres odpowiedzialności:sprzedaż na platformach marketplacowych w zakresie:ustalania planu akcji sprzedażowych oraz marketingowych,tłumaczenie, wystawianie ofert,obsługa zamówień i klientów na platformie (obsługa mailowa, telefoniczna),publikacji treści na platformie.poszukiwanie nowych rozwiązań.Co otrzymasz w zamian?wynagrodzenie brutto OD kwoty 65000 roczniePremie miesięczne , kwartalne , roczneOd 18000 do 35000 brutto rocznierozwój i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,pracę w międzynarodowym środowisku, w dynamicznie rozwijającej się firmie,zniżki na produkty z oferty firmy,Dofinansowanie do :Pakietu MedycznegoPakietu SportowegoPosiłkówzatrudnienie na podstawie umowy lub kontraktu B2B.

Pracownik sklepu internetowego - obsługa zamówień
Pracownik sklepu internetowego - obsługa zamówień
Żory 5 dni plecy

Pracownik sklepu internetowego - obsługa zamówień Miejsce pracy: ŻORYZakres obowiązków:obsługa klientów sklepu internetowego: przyjmowanie zamówień, wysyłka paczek, kontakt mailowy, telefonicznykontrola asortymentu: uzupełnianie stanów magazynowych, dbałość o dostępność produktów, przygotowanie towarów do sprzedażyutrzymanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmyrozpatrywanie zwrotów, reklamacji współpraca z firmami dostarczającymi przesyłki, prowadzenie rozliczeń ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy Wymagania:dobra organizacja pracyumiejętność pracy w zespolesamodzielność, odpowiedzialność, uczciwość, inicjatywaznajomość programów komputerowych (Word, Excel)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy:pracę w miłej atmosferze, w systemie dwuzmianowymszkolenie onboardingowemożliwość rozwoju zawodowegopremie związane z wynikami pracyumowę o pracęWysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Moraj Sp. z o.o. Sp. Komandytowa (Pracodawca), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Handlowiec , specjalista ds. Allegro
Handlowiec , specjalista ds. Allegro
Częstochowa 5 dni plecy

Karcher Center w Częstochowie poszukuje Handlowca - Sprzedawcy do sklepu stacjonarnego , który dodatkowo będzie prowadził konto na Allegrozakres obowiązków:Sprzedaż produktów i usługPrzyjmowanie oraz obsługa zleceń i zamówień klientówPrzygotowanie i prezentacja ofert handlowychProwadzenie konta na AllegroUtrzymywanie aktualnej wiedzy na temat oferowanych produktów i usługDbanie o pozytywny wizerunek firmy w kontaktach z klientaminasze wymagania:Doświadczenie w sprzedaży na AllegroKomunikatywność i umiejętność wyrażania się w sposób jasny i zrozumiałyPrawo jazdy kat. Bwykształcenie minimum średnieJęzyk angielski B1oferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniePraca w młodym zespolePraca w dynamicznie rozwijającej się firmieAktywny udział w szkoleniach i doskonalenie swoich umiejętności sprzedażowychgodziny pracy 9-17 , co 2 sobota 9-14 wymiennie za inny dzień

Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce
Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerce
Częstochowa 5 dni plecy

Firma HG hava Sp. z o.o. powstała w oparciu o ponad jedenastoletnie doświadczenie w produkcji i sprzedaży urządzeń wentylacyjnych. Firma HG hava jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce rekuperatorów, central wentylacyjnych, okapów kuchennych i osprzętu wentylacyjnego jednego z największych producentów z branży HVAC w Turcji firmy DOGU.Dodatkowo świadczymy kompleksowe usługi w zakresie projektowania instalacji wentylacyjnych dla obiektów użyteczności publicznej, przemysłu, budownictwa mieszkaniowego i klientów indywidualnych.Aby wzmocnić nasz zespół poszukujemy obecnie osoby na następujące stanowisko:Specjalista ds. sprzedaży internetowej E-commerceMiejsce pracy: Częstochowa Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała za zadanie rozwijanie sprzedaży w sklepie internetowym, platformie allegro oraz amazonie a dokładniej:        Twój zakres obowiązków planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych (Google Ads, Facebook, firmowa WWW, Newsletter);promocja oraz ciągłe doskonalenia i wdrożenia sprzedaży internetowejtworzenie reklam graficznych na firmową stronę www, facebook, oraz Newsletter;bieżąca obsługa sklepu internetowego, rejestracja i weryfikacja nowych klientów;czynny udział w rozwoju internetowych narzędzi sprzedażowych firmy;ciągła interakcja poprzez aktualności strony oraz profile social media z aktualnymi i potencjalnymi klientami firmy;analiza, nadzór i raportowanie skuteczności podejmowanych działań;bieżąca współpraca z działem sprzedaży i działem technicznym;copywritering, przygotowywanie i korekta tekstowych materiałów marketingowychNasze wymaganiakreatywność, pozytywne nastawienie oraz orientacja na rozwiązywanie zadańugruntowana wiedza z zakresu e-commerce , e-marketinguumiejętności graficzne (grafika reklamowa); posługiwanie się programami graficznymidobra znajomość narzędzi marketingu internetowego (m.in. Google Analytics, Search Console, Facebook Business, Google Ads, etc.)umiejętność szybkiego uczenia siękomunikatywności i samodzielności w działaniuumiejętności posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmiedoświadczenie w obsłudze klienta internetowegoznajomość specyfiki sprzedaży e-commercewysoka kultura osobista.Mile widzianeumiejętności tworzenia i pozycjonowania stron internetowych SEO będą dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;posiadanie wiedzy technicznej w dziedzinie wentylacji.Ze swojej strony oferujemy:Zatrudnienie na pełen etat i umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie oparte o podstawę i prowizję od sprzedażyPracę w dobrej atmosferze w młodym i ambitnym zespoleRealny wpływ na organizację i pracę działuwww.hghava.com

Pracownik magazynowy - operator wózka widłowego
Pracownik magazynowy - operator wózka widłowego
Rybnik 5 dni plecy

Dołącz do naszego zespołu w Amazon na stanowisku Pracownik magazynowy.Poniższa oferta dotyczy Amazon Centrum Logistyczne w Gorzyczkach.  Informacje podstawowe:Amazon zatrudni zmotywowanego pracownika na pełny etat, zarówno z uprawnieniami UDT w najwyższej kategorii, jak i tych, którzy nie mają uprawnień, ale są zainteresowani ich uzyskaniem. Wynagrodzeniedo 29,90 zł/godz. brutto** Maksymalna stawka godzinowa wyliczona jako suma stawki bazowej oraz premii za obecność w pracy zgodnie z grafikiem.Obowiązki na stanowisku pracy:Odbieranie, sprawdzanie, sortowanie i układanie produktów na półkach.Pobieranie produktów z półek, pakowanie i nadawanie zamówień.Dbanie o bezpieczeństwo. To nasz absolutny priorytet!Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia. Możesz liczyć na wsparcie wyspecjalizowanych instruktorów, którzy nauczą Cię, jak pracuje się w Amazon.Nasza ofertaPraca 4 dni w tygodniu, bez weekendów.Umowa o pracę bezpośrednio przez Amazon.Bezpłatne szkolenie i certyfikacja UDT na obsługę wózków jezdniowych najwyższej kategorii.Bezpieczne, nowoczesne i zorganizowane miejsce pracy wyposażone w klimatyzację.Prywatna opieka medyczna.Ubezpieczenie na życie.Ciepłe posiłki za 1 zł, również w wersji wegetariańskiej i bezpłatne gorące napoje, wyznaczone strefy odpoczynku.Karta Multisport.Możliwość rozwoju w naszych strukturach.Konkurencyjne wynagrodzenie.Program "Postaw na swój rozwój" z możliwością dofinansowania wybranego kursu zawodowego.Bezpłatny transport na wybranych trasach. Darmowy parking dla pracowników.Dodatkowe informacjeTwoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. Przestrzeganie standardów bezpieczeństwa, jakości to najważniejsza umiejętność, która będzie Ci potrzebna.Oferta pracy fizycznej: podczas pracy może być konieczne chodzenie lub stanie przez dłuższy czas oraz podnoszenie i przenoszenie produktów (ręczne prace transportowe zgodnie z przepisami polskiego prawa).  

Obsługa social mediów
Obsługa social mediów
Dąbrowa Górnicza 5 dni plecy

Charlottefashion.pl zatrudni osobę do obsługi Social Mediów.Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie prowadzenie wszelkich działań, które wpływają na obecność i rozwój marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tiktok itp.).Miejsce pracy: biuro w Dąbrowie GórniczejZadaniaZajmuje się redagowaniem postów, przygotowaniem grafik, przygotowaniem stories, przygotowaniem video oraz transmisji online, budowaniem interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejszym moderowaniem komentarzy i odpowiadaniem na pytania, organizacją konkursów, wprowadzaniem nowych rozwiązań.Do ich obowiązków należy także monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań oraz stały monitoring konkurencji.WymaganiaPozytywne nastawienie. Doświadczenie w tworzeniu contentu, grafik, copywritingu. Wiedzy z zakresu social media. Kreatywność, głowa pełna pomysłów, komunikatywność, multizadaniowość, dobra znajomość canvy lub innego programu graficznego, umiejętność pracy pod presją czasu, chęć nieustannego poszerzania wiedzy z zakresu social mediów. Dodatkowymi atutami będzie: znajomość branży odzieżowej, umiejętność analizy danych i wyszukiwania ciekawych informacji oraz elastyczność.OferujemyAtrakcyjne wynagrodzenie. Pracę w młodym zespole. Możliwość rozwoju i przyjazną atmosferę w pracy. Stabilność zatrudnienia - firma nastawiona jest na długotrwałą współpracę. Szybki i sprawny proces rekrutacyjny. Realny wpływ na rozwój firmy.Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."

Product Manager -
Product Manager -
Częstochowa 5 dni plecy

Product ManagerPoszukujemy osoby na stanowisko pracy - Product Manager. Rozwijaj z nami świeżą markę - Kapitan Kredka, zajmującą się doradztwem i sprzedażą w zakresie wyposażenie jednostek edukacyjnych i żłobków. Pomimo bycia młodą firmą, jesteśmy częścią grupy Polcall, istniejącej od 2008 roku i zatrudniającej przeszło 70 osób. Odnosimy już sukcesy i szybko zwiększamy sprzedaż. Bądź częścią tego rozwoju.Zakres obowiązków:kontakt z producentamiselekcja i dobór produktówwspółpraca z handlowcamiwspółpraca z księgowościąaktualizowanie baz danych sklepu internetowegosystematyzowanie wiedzy dotyczącej produktówsystematyzowanie wiedzy dotyczącej producentówweryfikacja i korekta cen produktów współpraca z innymi działami firmy (sprzedaż, księgowość),składanie zamówieńtworzenie nowych indeksów produktowych w bazie produktówweryfikacja i korekta cen produktów weryfikacja pozycji w kataloguprzygotowanie zestawień i wypełnianie arkuszy kalkulacyjnych excelwstępna analiza oferty nowych producentówskładanie zamówieńWymagamy: znajomość programów MS Excel i Word bardzo dobra obsługa komputera oraz sprawne poruszanie się po internecie,łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywnośćbardzo dobra organizacja pracy własnejanalityczne myśleniemile widziane doświadczenie w kontakcie biznesowym i/lub z klientem z branży edukacyjnejmile widziane doświadczenie w branży ecommerceCo oferujemy:umowa o pracę wpływ na rozwój firmypracę w zgranym i otwartym zespole wpływ na kształt pracy i stanowisko samodzielność w działaniusmartfon i laptop służbowywsparcie na każdym etapie pracykartę sportową

Praca dodatkowa ,wykładanie towaru Auchan Gliwiice
Praca dodatkowa ,wykładanie towaru Auchan Gliwiice
Gliwice 7 dni plecy

Opis oferty pracyPraca od maja !!!!!! Firma Golden Serwis nr. rej. 6644 zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży od 2007r. w zakresie leasingu pracowniczego, merchandisingu i promocji poszukuje osób na stanowisku : MERCHANDISER Miejsce pracy: Auchan Gliwice Praca w wymiarze godzin-46godz/mc Wizyty w poniedziałek, środę, piątek Obowiązki: -wykładanie towaru -dbanie o porządek i estetykę półek sklepowych -tworzeniu dodatkowych ekspozycji wg ustalonych procedur -kontrola terminów przydatności produktów -raportowanie wykonanej pracy Wymagania: książęczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,obsługa wózka paletowego, dyspozycyjność w poniedziałki, środy i piątki Stawka 27,70 zł brutto/h Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 691 - pokaż numer telefonu -

Zatrudnię ekspedientkę
Zatrudnię ekspedientkę
Mikołów 11 dni plecy

Opis oferty pracyFirma WIDERA Bujaków zatrudni osoby do sprzedaży na odpustach. Praca dodatkowa w niedzielę. Mile widziane doświadczenie w handlu.

Pracownik działu handlowego
Pracownik działu handlowego
Zabrze 13 dnia plecy

Opis oferty pracyWindex Holding Sp. z o. o. zatrudni pracowników działu handlowego. Oferujemy: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę – poszukujemy osoby na stałe. Wciągającą, pełną wyzwań pracę w branży maszyn. Pracę w budującej atmosferze. Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość przystąpienia do firmowego programu opieki medycznej (Medicover). Terminowość w wypłacaniu zarobków. Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Miejsce pracy: biuro oraz praca w terenie. Główne zadania na tym stanowisku: Organizacja pracy własnej. Wsparcie organizacji pracy biura. Budowanie trwałych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie rozmów handlowych, wyceny oraz generowanie ofert dla klientów, następnie obsługa zamówień. Współrealizacja planów sprzedażowych. Wymagania: W zakresie osobowości kandydata: - otwartość na: nowych ludzi, nową wiedzę i nowe zadania - łatwość nawiązywania kontaktów - odwaga do inicjowania działań i wyrażania konstruktywnej opinii - wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę - duża samodzielność, samodyscyplina W zakresie umiejętności praktycznych: - bardzo dobra obsługa komputera i podstawowego oprogramowania - prawo jazdy kat. B - wykształcenie minimum średnie - znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Dodatkowym atutem będzie: Znajomość technik sprzedaży/negocjacji, znajomość branży, wykształcenie techniczne, ale uwaga: Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził – jeśli szanujesz siebie i swoje otoczenie – całą resztę pomożemy Ci wypracować. proszę o dopisek Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez WINDEX HOLDING Sp. z o.o. w Zabrzu moich danych osobowych zamieszczonych w przekazanych przez mnie dokumentach rekrutacyjnych, w celu uwzględniania mojej kandydatury w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez powyższą spółkę, w tym na przechowywanie moich danych osobowych przez tą spółkę przez okres 1 roku od chwili przekazania przez mnie dokumentów rekrutacyjnych.

Przedstawiciel handlowy w hurtowni bielizny
Przedstawiciel handlowy w hurtowni bielizny
Chorzów 13 dnia plecy

Opis oferty pracyHurtownia bielizny i rajstop Nattalex zatrudni pracownika na stanowisko: -> Przedstawiciel handlowy w hurtowni bielizny i rajstop PODSTAWOWE ZADANIA * Obsługa klienta - sprzedaż produktów z oferty, * Udzielanie porad w doborze produktów, * Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, * Systematyczne budowanie i zarządzanie bazą klientów, * Budowanie długoterminowych relacji z klientem, * Raportowanie postępów prac, przygotowywanie raportów sprzedaży, * Monitorowanie działań konkurencji, WYMAGANIA Mile widziane doświadczenie w branży oraz w handlu Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów Znajomość obsługi komputera Prawo jazdy kat. B Umiejętność pracy zespołowej oraz dobrej organizacji pracy Kreatywność, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań Znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY Umowę o pracę na cały etat Stabilne warunki zatrudnienia Przyjazną atmosferę pracy Pracę z renomowanymi polskimi markami

Zatrudnię pracownika do Punktu Canal+/Play/Sklepu RTV AGD
Zatrudnię pracownika do Punktu Canal+/Play/Sklepu RTV AGD
Rydułtowy 19 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię pracownika do Salonu Canal Plus/Play/sklepu RTV-AGD. Wymagana wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność szybkiego uczenia się, odporność na stres. Do zakresu obowiązków, oprócz pracy na salonie, będzie należeć też udział w szkoleniach organizowanych przez Play/Canal Plus.

Przedstawiciel ds. FOTOWOLTAIKI LEADY
Przedstawiciel ds. FOTOWOLTAIKI LEADY
Tarnowskie Góry 19 dni plecy

Opis oferty pracyZnasz się na fotowoltaice ? a może masz doświadczenie w sprzedaży systemów fotowoltaicznych ? Brakuje ci pomysłu jak pozyskać klienta ? Twoja firma nie inwestuje w marketing i dobrą reklamę ? Mamy na to rozwiązanie Nasza firma kompleksowo wykonuje instalacje fotowoltaiczne od A do Z Zatrudniamy własne ekipy montażowe ! Ale najważniejsze dopiero teraz Prowadzimy własne Call Center - generujemy najwyższej jakości Leady sprzedażowe dla Naszych handlowców Każdy Lead jest weryfikowany i selekcjonowany aby maksymalnie zwiększyć twoją sprzedaż! Zostały 3 ostatnie etaty - koniecznie wyślij CV - @ Do zobaczenia na rozmowie EKO INVEST TARNOWSKIE GÓRY KRAKOWSKA 11

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Ustroń 23 dnia plecy

Opis oferty pracyPrzedsiębiorstwo zarządzające siecią sklepów internetowych poszukuje osób na stanowisko „Specjalista ds. sprzedaży internetowej”. Dynamicznie rozwijamy się w kluczowych branżach związanych z produktami premium dla dzieci oraz wyposażeniem do biur. Jesteśmy jedną z czołowych firm na rynku oferujących ergonomiczne rozwiązania dla biur i domów. Osoba na tym stanowisku będzie realizowała zadania w Dziale Obsługi Klienta m.in.: - mailową obsługę Klienta, - pracę w systemach obsługi sklepu, - współpracę z firmami kurierskimi oraz dostawcami, - rozpatrywanie reklamacji, - możliwość udziału w projektach rozwojowych sieci sklepów (projekty marketingowe; rozwój sieci sprzedaży; ekspansja zagraniczna), - pomoc w pracy magazynu, - inne zadania zlecone. Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: - wysokiej kultury osobistej i optymizmu, - chęci do nauki i rozwoju, - rzetelności oraz zaangażowania i motywacji, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta sklepu internetowego, - mile widziana znajomość języka angielskiego, - mile widziany status studenta. Kandydatom oferujemy: - zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (w godzinach 8-16); możliwość realizowania części zadań w trybie home office, - atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, - stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie zarządzającej sklepami internetowymi; - pozytywną atmosferę pracy w grupie zmotywowanych współpracowników. W aplikacjach prosimy o umieszczenie klauzuli (aplikacje bez klauzuli nie będą rozpatrywane): Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Grupa Silesia A. Bałon moich danych osobowych w zakresie zawartym w CV w celach przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko, na jakie aplikuję oraz na wykorzystanie ich na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmę na stanowisko wymagające tożsamych kompetencji. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż zgoda może być w każdym momencie cofnięta (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

Pracownik działu BUDOWANIE
Pracownik działu BUDOWANIE
Wodzisław Śląski 26 dni plecy

Opis oferty pracySklep Bricomarche w Wodzisławiu Śląskim zatrudni pracownika na stanowisku: Pracownik działu BUDOWANIE: Obowiązki pracownika: - obsługa klienta - bieżąca obsługa działu - dbanie o wizerunek firmy Wymagania: - chęć do pracy - sumienność i odpowiedzialność - komunikatywność - umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy - pracę w zgranym zespole - możliwość zdobycia doświadczenia w handlu - pakiet medyczny Chętne osoby prosimy o składanie CV: - w Informacji sklepu lub -przesłanie na adres email: @ (w tytule CV+stanowisko) z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)"

PRACOWNIK DZIAŁU MAJSTERKOWANIE
PRACOWNIK DZIAŁU MAJSTERKOWANIE
Wodzisław Śląski 26 dni plecy

Opis oferty pracyPracownik działu MAJSTERKOWANIE: Obowiązki pracownika: - obsługa klienta - bieżąca obsługa działu - dbanie o wizerunek firmy Wymagania: - chęć do pracy - sumienność i odpowiedzialność - komunikatywność - umiejętność pracy w zespole Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy - pracę w zgranym zespole - możliwość zdobycia doświadczenia w handlu - pakiet medyczny Chętne osoby prosimy o składanie CV: - w Informacji sklepu lub -przesłanie na adres email @ (w tytule CV+stanowisko) z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)"

Ajent sklepu Biga z odzieżą używaną SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
Ajent sklepu Biga z odzieżą używaną SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE
Siemianowice Śląskie 27 dni plecy

Opis oferty pracyJesteś dynamiczny, zaangażowany i kreatywny? Śledzisz bieżące trendy modowe - jednocześnie posiadasz „żyłkę handlowca”? Lubisz codziennie poznawać nowych ludzi i wywoływać uśmiech na ich twarzy? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Zapraszamy do współpracy ambitne i pracowite osoby w charakterze: Ajenta sklepu Biga z odzieżą używaną i nową w SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie – stała podstawa + prowizja od sprzedaży, • umowę ajencyjną na czas nieokreślony, • wyremontowany i w pełni wyposażony sklep – my płacimy za lokal, • sprawdzony koncept handlowy na stabilny biznes, • silną i rozpoznawalną markę, • przygotowanie do zarządzania sklepem: odbędziesz profesjonalne, bezpłatne szkolenie przed rozpoczęciem współpracy, • opiekę Managera Regionu, • samodzielność w doborze pracowników - możesz współpracować ze swoją rodziną i znajomymi. Oczekujemy: • prowadzenia sklepu Biga zgodnie ze standardami firmy, • zaangażowania w realizację celów sprzedażowych, • dbałości o wizerunek firmy oraz jakość obsługi Klienta, • umiejętnego zarządzania towarem, • uczciwości, • prowadzenia mediów społecznościowych, Wymagamy: • zaangażowania i samodzielności w działaniu, • zorientowania na potrzeby Klienta, • umiejętności obsługi komputera, • gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz osobistego zarządzania sklepem, • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w handlu, NIE WYMAGAMY WKŁADU WŁASNEGO ANI WEKSLI!!! Osoby zainteresowane podjęciem współpracy prosimy o przesyłanie aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenie. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, aby po zakończeniu rekrutacji Twoje CV pozostało w naszej bazie danych zamieść w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Zdobądź zawód Agenta nieruchomości
Zdobądź zawód Agenta nieruchomości
Bielsko-Biała 27 dni plecy

Opis oferty pracyJesteś zainteresowany branżą nieruchomości? Zostań agentem nieruchomości w sieci REMAX, czyli światowego lidera w branży nieruchomości. Mamy sprawdzoną ścieżkę kariery, która działa od prawie 50 lat, REMAX Invest należy do międzynarodowej sieci biur, natomiast działa lokalnie na terenie śląska od 10 lat i obecnie zajmuje 2 miejsce wśród biur REMAX Polska 2022 Zakres obowiązków Agenci nieruchomości RE/MAX Invest zajmują się: -Pozyskiwaniem Klientów -Organizacją cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy nieruchomości z pełnym wsparciem biura -Współpracą z zespołem, która generuje szybszą możliwość zarabiania pieniędzy -Utrzymywaniem profesjonalnych relacji z klientami -Uczestniczeniem w projektach, które stale rozwijają firmę -Tworzeniem najlepszego biura nieruchomości na rynku Wymagania -Jesteś determinowana/y w osiąganiu celu? -Lubisz niebanalne podejście do pracy? -Jesteś zaangażowana/y w to co robisz? -Komunikatywność nie jest dla Ciebie pustym frazesem? -Nie jesteś marudą? -Chcesz podnosić sobie coraz wyżej poprzeczkę (w tym finansową)? -Chcesz się rozwijać, aby Twoja działalność była coraz bardziej znana i rekomendowana? -Jesteś mobilny? Oferujemy: -Pokażemy przejrzystą i sprawdzoną ścieżkę kariery, która zwiększa szansę na Twój sukces -Będziemy zapraszać Cię na szkolenia rozwojowe, doskonalące umiejętności interpersonalne oraz sprzedażowe, -Otrzymasz gwarancje wspierania Twojego marketingu, który pozwoli Ci wypromować siebie jako agenta nieruchomości -Będziemy wspólnie i regularnie pracować nad Twoim sukcesem -Otrzymasz nagrody motywacyjne za wysokie wyniki -Nauczymy Cię jak pozyskiwać umowy na wyłączność -Zaoferujemy najwyższy system wynagrodzeń -Udostępnimy bazę potencjalnych klientów -W przerwach między pracą, a odpoczynkiem możesz zagrać w piłkarzyki lub poćwiczyć jogę

Ajencja sklepu z odzieżą używaną i nową BIGA PAWŁOWICE
Ajencja sklepu z odzieżą używaną i nową BIGA PAWŁOWICE
Pawłowice 27 dni plecy

Opis oferty pracySieć sklepów BIGA w branży handlowej jest uznawana za odpowiedzialnego, odważnego i kreatywnego kontrahenta biznesowego. Odpowiedzialnego - ponieważ prowadzenie działalności gospodarczej, to poważne przedsięwzięcie. Odważnego - ponieważ zawsze szukamy innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych. Kreatywnego - ponieważ wiele razy zaskakujemy pomysłami na ciekawą komunikację o marce BIGA. Wspólnie możemy więcej - zapraszamy do współpracy! Poszukujemy: AJENTA - osoby do prowadzenia sklepu z odzieżą używaną i nową w Pawłowicach. Oczekujemy: • prowadzenia sklepu Biga zgodnie z standardami firmy, • zaangażowania w realizację celów sprzedażowych, • dbałości o wizerunek firmy oraz jakość obsługi Klienta, • umiejętnego zarządzania towarem, • uczciwości, • prowadzenia mediów społecznościowych, Wymagamy: • zaangażowania i samodzielności w działaniu, • zorientowania na potrzeby Klienta, • umiejętności obsługi komputera, • gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej oraz osobistego zarządzania sklepem, • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w handlu, NIE WYMAGAMY WKŁADU WŁASNEGO ANI WEKSLI!!!  Oferujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie – stała podstawa + prowizja od sprzedaży, • umowę ajencyjną na czas nieokreślony, • wyremontowany i w pełni wyposażony sklep – my płacimy za lokal, • sprawdzony koncept handlowy na stabilny biznes, • silną i rozpoznawalną markę, • przygotowanie do zarządzania sklepem: odbędziesz profesjonalne, bezpłatne szkolenie przed rozpoczęciem współpracy, • opiekę Managera Regionu, • samodzielność w doborze pracowników - możesz współpracować ze swoją rodziną i znajomymi.

Przedstawiciel Handlowy/Manager OZE
Przedstawiciel Handlowy/Manager OZE
Sosnowiec 27 dni plecy

Opis oferty pracyNawiązywanie kontaktów przychodzi Ci z lekkością? Lubisz rozmawiać z ludźmi. Ta praca może być dla Ciebie. Poszukiwany Przedstawiciel Handlowy do sprzedaży instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła oraz magazynów energii. Nie wymagamy doświadczenia branżowego gwarantujemy szkolenia i przygotowanie pracy w terenie oraz nauczymy Cię jak sprzedawać. Partner biznesowy ML -system Obszar działania - Cała Polska Wymagania: Prawo jazdy kat. B ( własny samochód ) Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi Wysoka samodzielność w planowaniu i organizacji pracy Wysoka motywacja , zaangażowanie i determinacja w działaniu Oferujemy: Podstawa + prowizja (9500-15000PLN) Minimalna prowizja za 1 umowę 5000 zł netto Program samochodowy Szkolenie od podstaw - praca w dynamicznie rozwijającej się firmie Możliwość awansu Nie wymagamy doświadczenia branżowego. Proszę o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres e-mail.

Doradca ds. Przeżyć/Sprzedawca | Gliwice
Doradca ds. Przeżyć/Sprzedawca | Gliwice
Gliwice 28 dni plecy

Opis oferty pracyWyjątkowy Prezent szuka Wyjątkowego Ogarniacza do swojego punktu sprzedaży w Gliwicach w CH Forum! Czym będziesz się zajmować jako Doradca ds. Przeżyć? - aktywną sprzedażą wyjątkowych przeżyć, bo tutaj ludzie przychodzą po swoje marzenia :), - obsługą klienta i dbaniem o odpowiednią ekspozycję naszych produktów, realizacją planów sprzedażowych i raportowaniem wyników. Co oferujemy w zamian? - elastyczny system pracy zmianowej na niepełny wymiar godzinowy (ok. 80-100h/mc), - stałe wynagrodzenie (podstawa: od 27,70zł brutto/h zależności od umiejętności i doświadczenia) oraz kilkuelementowy system premiowy (część premii masz pewną co miesiąc, a część premii uzależniamy od realizacji celów), - zniżki pracownicze na zakupy naszych prezentów, - integracje zespołowe połączone z realizacją naszych przeżyć - tak, naprawdę je realizujemy :), - dofinansowanie karty MultiLife po okresie próbnym (m.in. dostęp do e-booków, ćwiczeń, kursów rozwojowych, nauki języków obcych, czy konsultacji online z dietetykami), - pakiet szkoleń wewnętrznych, - ciekawe konkursy wewnętrzne z nagrodami, - przyjazną atmosferę pracy - u nas możesz być sobą! Szukamy osób otwartych, zorganizowanych i poszukujących pracy na dłużej! W pracy cenimy profesjonalizm, zaangażowanie i współpracę, a wspólnie tworzymy atmosferę, która co roku jest najwyżej oceniana w badaniach satysfakcji z pracy. Jeśli chcesz dołączyć do naszego Wyjątkowego Teamu, wyślij nam swoją aplikację poprzez formularz aplikacyjny: https://tiny.pl/drmvl

Inżynier sprzedaży- chemia przemysłowa
Inżynier sprzedaży- chemia przemysłowa
Katowice 30 dni plecy

Opis oferty pracyDla naszego Klienta, firmy zajmującej się dystrybucją z Europy surowców chemicznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Inżynier sprzedaży Zakres obowiązków: •Uczestnictwo w procesie planowania popytu na produkty firmy •Zwiększanie udziału firmy w rynku na powierzonym terytorium, poprzez osiąganie indywidualnych celów sprzedażowych. •Zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez współpracę z innymi działami firmy (w tym z działem obsługi klienta, działem marketingu). •Gromadzenie informacji dotyczących aktywności klientów i aktualnej sytuacji na rynku oraz raportowanie. •Analiza trendów w obszarze przemysłu i technologii. •Promowanie marki(m.in. poprzez uczestnictwo w na targach i wystawach). Wymagania konieczne •Doświadczenie handlowe min.1 rok •Wykształcenie wyższe chemiczne, lub materiałoznawstwo •Umiejętność obsługi Ms Office •Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym sprawną komunikację z partnerami za granicą •Gotowość do wyjazdów służbowych. •Prawo jazdy kategorii B. •Samodzielność, dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność. Oferujemy: •Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnych systemów i narzędzi. •Stabilne warunki pracy . •Narzędzia pracy właściwe dla stanowiska (samochód służbowy, notebook, smartfon). •Możliwość samodzielnej organizacji czasu pracy. Przesyłając CV prosimy o dołączenie klauzuli Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz 926 ze zm. wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Zatorski Consulting Kopernika 14 Pszczyna dla potrzeb obecnej i przyszłych rekrutacji.

Przyjmę pracownika do sklepu ŻABKA
Przyjmę pracownika do sklepu ŻABKA
Gliwice 30 dni plecy

Opis oferty pracyPrzyjmę pracownika od początku maja do sklepu żabka. Mile widziane doświadczenie ale niekonieczne. Obowiązkowe posiadanie książeczki sanepidowskiej bądź chęć jej wyrobienia. Zależy nam,żeby osoba zatrudniona miała chęci do pracy i wykonywała rzetelnie swoje obowiązki :) CV można podesłać na mail podany w ogłoszeniu. W razie chęci uzyskania więcej informacji proszę o kontakt pod nr 578 - pokaż numer telefonu - w godzinach 14-22

Zostań sprzedawcą produktów cyfrowych!
Zostań sprzedawcą produktów cyfrowych!
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osób do współpracy w charakterze przedstawicieli handlowych naszych produktów cyfrowych. Jako Przedstawiciel Handlowy odegrasz kluczową rolę w naszej misji dostarczania wyjątkowych produktów, jednocześnie ciesząc się elastycznością pracy zdalnej. Do Twoich głównych obowiązków będzie należeć sprzedaż naszych produktów cyfrowych potencjalnym klientom. Aby współpracować z nami, nie potrzebujesz żadnego wcześniejszego doświadczenia handlowego. Oto co oferujemy: Konkurencyjna struktura prowizji: Zarabiaj 60% prowizji od każdej sprzedaży. Im więcej sprzedasz, tym więcej zarobisz! Kompleksowe wsparcie: uzyskaj dostęp do wszystkich niezbędnych materiałów marketingowych, informacji o produktach i narzędzi sprzedaży, aby zwiększyć swój sukces. Elastyczny harmonogram pracy. Niezależnie od tego, czy wolisz tradycyjne godziny pracy, czy wieczory, dostosowujemy się do Twojej elastyczności. Korzyści ze współpracy z nami: Sprzedaż produktów cyfrowych stanowi szczyt Twojej strategii sprzedaży i oferuje niezrównane korzyści. Gdy produkt zostanie wystawiony do sprzedaży, staje się on samowystarczalnym podmiotem, generującym przychody bez naszego bezpośredniego zaangażowania, zapewniając stały strumień pasywnego dochodu. Możesz pracować tak jak Ci wygodnie i traktować to jako dodatkowe źródło dochodu. Ta praca nie wymaga tradycyjnego szefa; zamiast tego jest opiekun, który zapewnia wsparcie. Taka konfiguracja pozwala ustawić własne tempo i pracować w preferowany sposób, a dodatkową korzyścią jest otrzymywanie wskazówek od osoby doświadczonej w branży. Postępując zgodnie z ich radami, możesz potencjalnie szybciej zwiększyć swoje zarobki. Co więcej, ta praca oferuje możliwości nawiązania ciekawych kontaktów i poznania osób, które mogą pomóc w Twoim rozwoju osobistym i zawodowym. Specjalizujemy się w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, które odpowiadają różnym potrzebom rynku. Nasza oferta handlowa obejmuje różnorodną gamę produktów, w tym e-booki, audiobooki, poradniki, szkolenia, fiszki, zdjęcia stockowe, plakaty, grafikę cyfrową, planery, oraz pakiety szablonów do projektów graficznych. Nie przegap tej niezwykłej okazji, aby zarobić pieniądze i wywrzeć znaczący wpływ. Dołącz do nas i pomóż kształtować przyszłość sprzedaży produktów cyfrowych! Jeśli chcesz dołączyć do nas i jesteś gotowy stawić czoła wyzwaniu sprzedaży innowacyjnych produktów cyfrowych, czekamy na Twoją wiadomość!

Kierowniczka i z-ca sklepu TekStylowo Tarnowskie Góry
Kierowniczka i z-ca sklepu TekStylowo Tarnowskie Góry
Tarnowskie Góry 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyIstniejąca od 30 lat na Polskim rynku firma prowadząca sklepy z odzieżą używaną pod marką TekStylowo poszukuję kandydatki na stanowisko kierowniczki z-ca w sklepie w Tarnowskich Górach Do obowiązków z-ca kierownika należeć będzie : *Zarządzanie personelem sklepu *Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy *Obsługa stanowiska kasowego wraz z terminalem płatniczym *Pomoc klientom na sali sprzedaży *Rozładunek dostaw towarów *Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy *Dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy Wymagana własną działalność gospodarczą lub chęć jej założenia Gwarantujemy stałe wynagrodzenie w wysokości ok 5500 zł Więcej informacji pod numerem telefonu 880 - pokaż numer telefonu -

Sprzedawca - Kasjer - Opiekun zwierząt - Bielsko-Biała
Sprzedawca - Kasjer - Opiekun zwierząt - Bielsko-Biała
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osobę, która będzie odpowiedzialna za obsługę klienta zewnętrznego, ekspozycję towarów handlowych, opiekę nad zwierzętami. Praca co 2-gi dzień po 12h, również w weekendy. Od kandydatów oczekujemy: - zaangażowania - sumiennego wykonywania obowiązków - dyspozycyjności - chęci do nauki - chęci do ciągłego pogłębiania wiedzy z zakresu zoologii Bardzo mile widziane doświadczenie w pracy w sklepie zoologicznym oraz zamiłowanie do zwierząt. Wymagane min 18 lat. CV wraz ze zdjęciem prosimy wysyłać w formularzu kontaktowym lub przynieść osobiście do sklepu. Praca w salonie zoologicznym Bohaterów Monte Cassino 421, 43-300 Bielsko-Biała

Hostessa Carrefour Pszczyna
Hostessa Carrefour Pszczyna
Pszczyna 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDzień dobry, Poszukuję Hostessy do pracy w sklepach Carrefour Pszczyna Umowa zlecenie Praca przy promowaniu aplikacji Carrefour oraz pomoc przy jej założeniu 509 - pokaż numer telefonu -

Praca dodatkowa ,wykładanie towaru CARREFOUR ZABRZE ul.Janik
Praca dodatkowa ,wykładanie towaru CARREFOUR ZABRZE ul.Janik
Zabrze 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dodatkowa dla studentów i nie tylko w CCarrefour Zabrze Janika Praca polega na wykładaniu towaru,dbaniu o pządek i estetykę półek sklepowych,tworzeniu dodatkowych ekspozycji wg ustalonych procedur i raportowaniu wykonanej pracy. Wymagania: książęczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,obsługa wózka paletowego, dyspozycyjność 1x w tyg .. Miesięcznie 10godz Najlepiej osoby z doświadczeniem. Praca od zaraz Osoby zainteresowane proszę o kontakt tel 691 - pokaż numer telefonu -

Sprzedawca owoców sezonowych
Sprzedawca owoców sezonowych
Świerklaniec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOgłoszenie grzecznościowe!! Zatrudnię osobę do sprzedaży warzyw i owoców sezonowych na straganie w okolicach Świerklańca Kontakt wyłącznie pod numerem telefonu 693 - pokaż numer telefonu -

Specjalistka / specjalista ds. sprzedaży
Specjalistka / specjalista ds. sprzedaży
Gliwice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby na stanowisko specjalistka / specjalista ds. sprzedaży w sklepie z odzieżą w Gliwicach. Oferujemy stabilną pracę na stanowisku: Specjalista ds. sprzedaży Miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska Wymiar pracy: pełny etat. Wynagrodzenie: min. 4000 zł brutto / miesiąc Praca także dla studentów zaocznych! Przeprowadzamy szkolenie! Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - obsługę klienta i profesjonalne doradztwo w zakresie oferty sklepu (przeprowadzamy szkolenie), - utrzymanie porządku na sklepie, - obsługę sprzedaży stacjonarnej - dbałość i kontrolę stanów magazynowych produktów, - ekspozycję produktów oraz kontrolę porządku oraz dbałości o asortyment sklepu, - obsługę telefoniczną klientów i przyjmowanie oraz realizację zamówień wysyłkowych, - przygotowywanie postów do portali internetowych. Co oferujemy na tym stanowisku: - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, - możliwość rozwoju i przyuczenia w segmencie środowiska e-commerce, - stabilne wynagrodzenie z systemem premiowania, - pracę w dynamicznym zespole i stale rozwijającej się firmie, - samodzielne stanowisko pracy, - normowane godziny pracy (pn-pt, 9:00 - 17:00). Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)". Dane osobowe nadesłane w CV będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Administratorem danych jest Saxo Group sp. z o.o. sp.k. Pszczyńska 202a 44-100 GLIWICE. Kandydaci mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość ich poprawiania. Podstawa prawna: art. 221 Kodeksu pracy.

Praca dodatkowa ,wykładanie towaru KAUFLAND RACIBÓRZ
Praca dodatkowa ,wykładanie towaru KAUFLAND RACIBÓRZ
Racibórz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca dodatkowa dla studentów i nie tylko w Kaufland Racibórz Praca polega na wykładaniu towaru,dbaniu o pządek i estetykę półek sklepowych,tworzeniu dodatkowych ekspozycji wg ustalonych procedur i raportowaniu wykonanej pracy. Wymagania: książęczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,obsługa wózka paletowego, dyspozycyjność 1x w tyg .. Miesięcznie 15godz Najlepiej osoby z doświadczeniem. Praca od zaraz Osoby zainteresowane proszę o kontakt tel 691 - pokaż numer telefonu -

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Śląskie