Sortowanie:
Znaleziony: 32 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Zachodniopomorskie
Praca Biurowa POMOC KSIĘGOWA (Szczecin-Dąbie) lub [Stargard-Kobylanka]
Praca Biurowa POMOC KSIĘGOWA (Szczecin-Dąbie) lub [Stargard-Kobylanka]
nowe Kobylanka 30+ kilka dni temu

Specjalizujemy się w sprzedaży wyposażenia do jachtów żaglowych i łodzi motorowych. Współpracujemy z wieloma renomowanymi stoczniami jachtowymi w Polsce i za granicą. A także zaopatrujemy w nasze towary większość sklepów żeglarskich w Polsce.Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. księgowości w lokalizacji (Szczecin-Dąbie) lub [Stargard-Kobylanka]Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:Wprowadzanie do systemu dokumentów kosztowych i zakupowych (wyciągi bankowe, faktury sprzedażowe, kosztowe)Kontrola i ewidencja fakturProwadzenie rozliczeń płatności dla PAYU, AUTOPAY (BLUEMEDIA)Rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowychDbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentówSegregacja i archiwizacja dokumentówPrzekazywanie dokumentów do biura rachunkowegoOd kandydatów oczekujemy:Podstawowa wiedza z zakresu księgowościMile widziane znajomość programu Comarch ERP OptimaOferujemy:Ciekawą i dynamiczną pracę w zgranym zespoleStabilne warunki zatrudnieniaMożliwość rozwoju i nabycia doświadczeniaZatrudnienie na podstawie umowy o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie plus premie

Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Szczecin i okolice
Przedstawiciel Finansowy do obsługi klientów _ Szczecin i okolice
Szczecin 30+ kilka dni temu

Przedstawiciel  finansowy do obsługi klientówMiejsce działania: Szczecin i okoliceU Nas będziesz zajmował się:obsługą przekazywanych kontaktów pozyskiwaniem nowych klientówfinalizacją umów pożyczkowychJeżeli:                                                                                                                           lubisz kontakt z ludźmilubisz zarabiać i działać z rozmachem   Ta oferta jest dla Ciebie!Oczekujemy:realizowania wyznaczonych celówaktywnego pozyskiwania klientów i pozytywnego nastawieniasumiennego i odpowiedzialnego podejścia do powierzonych zadań i obowiązkówniekaralnościgotowości go pracy również w godzinach popołudniowychZaoferujemy Ci:bazę klientów do kontaktumiesięczną stawkę prowizyjnąpracę na przejrzystym systemie obsługi call centerwspółpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą – wybór należy do Ciebie

Poszukiwana Głowna Księgowa
Poszukiwana Głowna Księgowa
Szczecin 30+ kilka dni temu

Jesteśmy nowoczesnym i dynamicznym biurem rachunkowym. Oferujemy kompleksowe usługi dla podmiotów gospodarczych w zakresie księgowości. Do każdego klienta podchodzimy indywidualne odpowiadając na jego potrzeby i oczekiwania. Od roku 2020 jesteśmy członkiem ogólnopolskiej sieci certyfikowanych biur rachunkowych OSCBR.Poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko GŁÓWNY KSIĘGOWA/KSIĘGOWY do prowadzenia pełnej księgowości.Co oferujemy?- umowa o pracę;- wynagrodzenie brutto 6.800 zł;- przyjazną atmosferę w zgranym zespole;- praca na pełny etat – od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16, w piątki w godzinach 8-14;- możliwość dalszego rozwoju i poszerzanie swojej wiedzy.Nasze wymagania:- doświadczenie na stanowisku samodzielnej księgowej– minimum 5 lat;- umiejętność dobrej organizacji pracy;- znajomość programów z grupy Insert;- dokładność oraz terminowość. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu – chętnie odpowiemy! :)Prosimy o dołączenie do CV poniższej klauzuli„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Praca w biurze rachunkowym dla studenta
Praca w biurze rachunkowym dla studenta
Szczecin 30+ kilka dni temu

Zatrudnię studenta ostatniego roku Finansów i Rachunkowości na umowę zlecenie. Po ukończeniu studiów możliwość zawarcia umowy o pracę. Możliwość zdobycia dużego doświadczenie w prowadzeniu pełnej oraz uproszczonej księgowości, kadr i płac, rozliczeń VAT, PIT, CIT. Miła i przyjazna atmosfera. Grafik pracy dostosowany dla planu zajęć.

student/studentka   FiR - Oferta pracy w biurze rachunkowym
student/studentka FiR - Oferta pracy w biurze rachunkowym
Szczecin 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe poszukuję osoby studiującej do pracy jako pomoc księgowaDo obowiązków osoby na stanowisku będzie należało m.in.:weryfikacja dokumentacji księgowejAsystowanie przy pracach związanych z prowadzeniem księgowości Profil pracownika:Status studenta 2 roku studiów licencjackich lub wyższychBiegła obsługa komputeraUmiejętności do przyswajania nowych technologiidyspozycyjność przynajmniej 20 godzin tygodniowo Pasji do zawodu księgowego Nasze biuro oferuję:Stabilne zatrudnienieMożliwości szybkiego rozwoju w oparciu o nowe technologie wykorzystywane w księgowościWsparcie przy poznawaniu programów księgowych typu Insert GT, Płatnik,itd.Zdobycie dużej wiedzy i doświadczenia, niezbędnego do samodzielnego księgowania SzkoleniaDostęp do materiałów specjalistycznych

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych - Szczecin
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Bankowych - Szczecin
Szczecin 30+ kilka dni temu

Bank Millennium to rozpoznawalna marka i jedna z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Polsce. To lider jakości w obszarze obsługi z kompleksową ofertą dla klienta indywidualnego zarówno w oddziałach jak i kanałach zdalnych.Twój zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie Klientów w nowoczesnym punkcie w galerii handlowejAnaliza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej Wspieranie Klientów w korzystaniu z bankowości elektronicznej i mobilnejDbanie o najwyższą jakość obsługi Nasze wymagania:Wykształcenie średnie Łatwość w komunikacji oraz nawiązywaniu relacjiUmiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby KlientówDoświadczenie w pracy nastawionej na realizację celów sprzedażowychUśmiech, otwartość na ludzi i chęć pomagania innymGotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy)To oferujemy:Możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowościStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Premię uzależnioną od wyników Pracę w przyjaznych warunkach, z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa Dostęp do nowoczesnych systemów bankowych, technologii i narzędziWszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z Klientem i produktami bankowymi Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnychKonkursy z nagrodami, w tym program nagród pracowniczych „Impakt”Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życieZniżki na firmowe produkty i usługiInicjatywy dobroczynne Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z numerem referencyjnym olx/DS/Szczecin poprzez formularz na stronie. W CV prosimy zawrzeć poniższą treść zgody: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Millennium SA z siedzibą w Warszawie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym i w załączonym przeze mnie CV w celu i na czas przeprowadzenia procesu rekrutacji. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie poprzez wysłanie informacji zawierającej imię, nazwisko i adres email drogą mailową na adres wycofaniezgody(małpa)bankmillennium.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed wycofaniem zgody. Podanie ww. danych osobowych jest dobrowolne."

Pracownik księgowości w Biurze Rachunkowym
Pracownik księgowości w Biurze Rachunkowym
Goleniów 30+ kilka dni temu

O nasJesteśmy Biurem Rachunkowym z ponad 20-letnim doświadczeniem z ugruntowaną pozycją na rynku. Posiadamy obszerną bazę klientów, z różnych branż. Dzięki rzetelności, sumienności oraz wiedzy naszego zespołu wielu klientów współpracuje z nami od kilkunastu lat. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych. Staramy się być najlepsi w tym co robimy, dlatego też oferujemy pracę skupioną na samorealizacji, rozwoju oraz satysfakcji, zarówno naszego zespołu, jak i naszych klientów.Zakres obowiązkówwprowadzanie dokumentów z zakresu KPiR oraz Ryczałtu;sporządzanie list płac;kontakt z klientami;sporządzanie sprawozdań do GUS;wystawianie fakturOczekiwaniaznajomość przepisów podatkowych i zagadnień kadrowo-płacowych;wykształcenie w kierunku ekonomicznym;rzetelność i odpowiedzialność;chęci do pracy oraz rozwojuznajomość programów z pakietu Insertdoświadczenie pracy w księgowości będzie dodatkowym atutemOferujemypełne wsparcie merytoryczne, wdrożenie na stanowisko pracy;elastyczne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie;pracę w pełnym wymiarze godzin;pracę w bardzo pozytywnej atmosferze, w zgranym zespole ludzi z doświadczeniem;elastyczne godziny pracy;dostęp do bieżących aktualizacji przepisów i interpretacji podatkowych oraz księgowych;wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia;ubezpieczenie grupowemożliwość rozwoju w kierunku prowadzenia Ksiąg HandlowychSwoją kandydaturę (CV) prosimy przysyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail lub jako załącznik do wiadomości za pośrednictwem OLX.Osoby przesyłające CV prosimy o umieszczenie adnotacji:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.)

Specjalista ds. ubezpieczeń majątkowych firmy- Praca dodatkowa
Specjalista ds. ubezpieczeń majątkowych firmy- Praca dodatkowa
600000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta- prężnie rozwijającego się, nowoczesnego przedsiębiorstwa rolniczego poszukuję osoby na stanowisko Specjalisty ds. ubezpieczeń- osoby, która będzie koordynowała sprawy ubezpieczeniowe firmy, zadba o kontakt z brokerami i dobierze najkorzystniejsze warunki ubezpieczeń majątku firmy.Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu spraw ubezpieczeniowych w imieniu firmy, komunikujesz się w języku niemieckim i chciałabyś podjąć pracę na pół etatu- ta oferta jest dla Ciebie!Zakres obowiązków:Powadzenie spraw ubezpieczeniowych i nadzór nad likwidacją szkód.Ścisła współpraca z Brokerem ubezpieczeniowym reprezentującym Spółkę w zakresie:Definiowania potrzeb ubezpieczeniowych SpółkiZapewnienia właściwego obiegu informacji na potrzeby ubezpieczeńWeryfikacja ofert ubezpieczeniowych i ich rekomendacja do Zarządu SpółkiProwadzenie ewidencji zawartych umówi i analiza ich efektywnościWspółpraca z komórkami organizacyjnymi SpółkiWymagania:Doświadczenie w prowadzeniu ubezpieczeń w imieniu SpółkiKomunikatywna znajomość języka niemieckiego.Ważne prawo jazdy kategorii B.Umiejętność obsługi Pakietu MicrosoftZdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole.Samodzielność i dokładność w realizacji zadań.OferujemyPracę dodatkową na pół etatuWynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia i kompetencjiUmowę cywilnoprawą lub umowę o pracęElastyczne godziny pracy- praca zależna od terminówDodatkową premię uznaniowąPracę w dynamicznie rozwijające się firmie Przyjazne miejsce pracy w centrum SzczecinaInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 13331

GL Junior Accountant
GL Junior Accountant
600000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Salling Group to największa duńska firma z branży handlu detalicznego. Do grupy należą znane w Europie sieci handlowe: Bilka, Fotex, Salling, a także sieć Netto. Centrum Usług Wspólnych Salling Group to jednostka zarządzająca finansami i innymi procesami biznesowymi zachodzącymi w Salling Group w całej Europie. GL Junior Accountant Dołącz do zespołu GL DK jako: GL Junior Accountant Do Twoich zadań należeć będzie: • Twoim zadaniem będzie weryfikacja dokumentów księgowych, raportowanie oraz rozliczanie środków trwałych. • Będziesz aktywnie uczestniczyć w procesach zamknięcia miesiąca oraz roku. • Do Twoich obowiązków należeć będzie również analiza transakcji oraz uzgadnianie sald kont bilansowych. • Wesprzesz zespół przy standaryzacji i optymalizacji procesów księgowych.     Czego wymagamy? • Znajomości zagadnień z dziedziny rachunkowości. • Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną rozmowę z kolegami z Danii i Niemiec. • Sprawnego poruszania się w programie MS Excel. • Zaangażowania w wykonywaną pracę i chęci rozwoju w kierunku pełnej księgowości. • Samodzielności i dobrej organizacji własnej pracy. Co oferujemy? • Umowa o pracę • Elastyczne godziny pracy • Jasne ścieżki rozwoju • Prywatna opieka medyczna • Dofinansowanie do posiłków • Karta sportowa • Okazjonalne bony i vouchery • Kursy języka angielskiego • Międzynarodowe środowisko pracy • Ubezpieczenie grupowe

Agent Ubezpieczeniowy
Agent Ubezpieczeniowy
890000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Szukamy ambitnej osoby na stanowisko Agenta Ubezpieczeniowego, która dołączy do naszego dynamicznego zespołu specjalizującego się w obszarze ubezpieczeń na życie. Jeśli jesteś gotów/a na nowe wyzwania, lubisz pracę z ludźmi i chcesz rozwijać swoją karierę w branży ubezpieczeniowej, to ta oferta jest dla Ciebie!Oferujemy:Dochodowy Model Wynagrodzeń: Oferujemy atrakcyjny system prowizyjny, który pozwala Ci zarządzać swoim dochodem w zależności od własnej efektywności.Wsparcie i Rozwój Zawodowy: Zapewnimy Ci profesjonalne szkolenia oraz mentoring, abyś mógł/a rozwijać swoje umiejętności w dziedzinie ubezpieczeń życiowych.Elastyczne Godziny Pracy: Dajemy Ci możliwość dostosowania harmonogramu pracy do swoich indywidualnych potrzeb, co pozwoli Ci efektywnie zarządzać czasem.Innowacyjne Narzędzia Pracy: Korzystaj z nowoczesnych narzędzi i technologii, aby ułatwić procesy sprzedażowe.Wymagania:Doświadczenie w Sprzedaży: Mile widziane doświadczenie w obszarze ubezpieczeń lub finansów, ale nie jest to konieczność.Umiejętności Komunikacyjne: Doskonałe umiejętności interpersonalne oraz zdolność budowania trwałych relacji z klientami.Motywacja i Samodzielność: Osoba z determinacją do osiągania celów oraz gotowa do pracy indywidualnej.Jeśli jesteś gotów/a na nowe wyzwania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV oraz krótkie podanie drogą elektroniczną na adres przypisany do konta. Kontakt telefoniczny również mile widziany!Zapraszamy do współpracy!

Junior Project Controller- Wind industry
Junior Project Controller- Wind industry
790000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

WE ARE LOOKING FOR JUNIOR PROJECT CONTROLLERPosition: Junior Project Controller in Onshore DepartmentContract: full time, contract of employmentType of work: during onboarding full time office, then 3 days at the officeLocation: SzczecinJob DescriptionWe are now looking for Junior Project Controller to support our Onshore department. You will be referring to the Team Leader, Katarzyna Żuchowska, with whom you will have regular contact in your daily work.You will be employed on full-time basis at our office in Baltic Business Park in Szczecin.As our new Junior Project Controller you will be supporting in monitoring and controlling project financials, process review and regulate the progress and performance of a project and initiate the corresponding changes, to identify variances from the project management.What do you can expect?· Proper onboarding· support from management· a real impact on the project· cooperation with all business units and subcontractorsPrimary responsibilities of the role as Junior Project Controller:Processing of invoices and cost related to Project (checking their correctness)Prepare data to analyze and report cost and work in progress against each project and budgetTaking part in reporting project performance and participate in relevant project meetings to ensure financial control of the project as well as prepare financial monthly project reportsInvoicing to client according to PO, and claims approved by clientSupport monitoring of the project progress and performanceMonitoring of the hours spent on the projectAssist the project management team to evaluate project performanceClose cooperation with other departments to ensure and secure projectUse company tools to processing documentationQualifications and competences:The Junior Project Controller ideally must possess experience within the wind industry and financial background, however it’s not necessary. We will go through all the processes along with expanding the understanding of the business unit itself.Our requirements· Communicative level of English (B2)- Must!· Open and dedicated team player· Financial background (is an advantage)· Good knowledge in excel· Excellent time management and attention to detailsWhat we offer:· A job in a dynamic company· Professional, friendly and helpful colleagues· International and multicultural environment· No dress code· Stable employment – employment contract· Lunch and fruits in the office· Multisport card· Language classes· Private medical care - Luxmed· Life insurance· Integrations events (summer party, team building)· Christmas gifts· Holidays refund

Specjalista ds. organizacyjno-kancelaryjnych SZCZECIN
Specjalista ds. organizacyjno-kancelaryjnych SZCZECIN
790000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Zachodniopomorska SKOK poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista ds. organizacyjno-kancelaryjnychMiejsce pracy: Szczecinktóra będzie odpowiedzialna za obsługę kancelaryjną centrali i oddziałów Zachodniopomorskiej SKOK oraz wsparcie obsługi posprzedażowejWymagania:wykształcenie : min. średnie,niekaralność,wysokie umiejętności interpersonalne,nastawienie na osiąganie założonych celów,dobra znajomość systemu MS Windows, pakietu MS Office,znajomość obsługi urządzeń biurowych,dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży usług finansowych.Oferujemy: ·        interesującą pracę od poniedziałku do piątku (wolne weekendy),·        zatrudnienie na pełny etat w firmie o 28 letniej tradycji i stabilnej pozycji rynkowej,·        wynagrodzenie składające się z części stałej oraz premii kwartalnych·        szkolenia i atrakcyjne wyjazdy integracyjneOferty pracy prosimy zaopatrzyć w zapis wyrażający wyraźną dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zachodniopomorską Spółdzielczą Kasę Oszczędnościowo-Kredytową w procesie rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zachodniopomorską Spółdzielczą Kasę Oszczędnościowo Kredytową moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Oświadczam, że Administrator danych udostępnił mi wszelkie informacje na temat przetwarzania moich danych osobowych określone w art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku”Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i płac
790000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Usługi Transportowo-Budowlane Bernard Baranowski. Zatrudni: Specjalistę do spraw kadr i płac.Miejsce pracy: GlinnaOpis stanowiska:prowadzenie dokumentacji pracowniczej (akta osobowe)sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy zlecenie) dla zleceniobiorców wraz z rozliczeniemsporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznychsporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.Wymagania:Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kadr i naliczania płac, Punktualność, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność i samodzielnośćBiegła obsługa komputera, urządzeń biurowych oraz znajomość pakietu MS OfficeUmiejętność organizacji czasu pracyUmiejętność obsługi programu PłatnikZnajomość przepisów kadrowo - płacowychMile widziana znajomość programów kadrowych: Symfonia, PC Biznes, AGAOferujemy:umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkumożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoniezbędne narzędzia pracyatrakcyjne wynagrodzenie

Księgowy/a - Kasjer
Księgowy/a - Kasjer
320000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

ASPROD Spółka Akcyjna z siedzibą w Szczecinie, producent i dystrybutor wyrobów piekarniczych i cukierniczych, poszukuje do zespołu finansowo księgowego osobę na stanowisko KASJER/KSIĘGOWY. Obowiązki:- prowadzenie kasy firmy, dokonywanie operacji gotówkowych i bieżące sporządzanie dokumentacji kasowej;- należyte zabezpieczenie przechowywanej gotówki;- przygotowanie pakietów pieniężnych celem przekazania do banków;- sporządzanie raportów kasowych oraz księgowanie wyciągów bankowych;- bieżące uzgadnianie sald kont księgowych służących ewidencji operacji gotówkowych i bankowych;- bieżące rozliczania należności i zobowiązań handlowych;- wprowadzanie i dekretacja dokumentów księgowych oraz udział w przygotowaniu sprawozdań oraz raportów zgodnie z poleceniami przełożonych. Wymagania:- wykształcenie kierunkowe;- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;- umiejętność obsługi systemów finansowo-księgowych;- znajomość podstawowych zasad rachunkowości;- dobra organizacja pracy, dokładność oraz odpowiedzialność. Oferujemy:- pracę na podstawie umowy o pracę w stabilnej i rozwijającej się organizacji;- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności, wykształcenia, doświadczenia oraz zaangażowania;.- pracę od pon-pt w godzinach 7.00-15.00- pakiet medyczny;- możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności. Lokalizacja:Szczecin, ul. Uranowa 2 Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Aby wziąć udział w rekrutacji prosimy o przesłanie CV z klauzulą RODO.

Referent ds. księgowości
Referent ds. księgowości
320000 zł
Biały Bór 30+ kilka dni temu

MD Budinvest ma swoją siedzibę w miejscowości Biały Bór. Jesteśmy producentem materiałów i prefabrykatów betonowych z wieloletnim doświadczeniem na rynku budowlanym, cieszącym się zaufaniem naszych Klientów. Zajmujemy się produkcją elementów prefabrykowanych z betonu.Obecnie do naszej fabryki poszukujemy pracownika na stanowisko:Referent ds. księgowościWYMAGANIA:wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczneminimum 1-roczne doświadczenie w księgowości lub na podobnych stanowiskach podstawowa znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowychpraktyczna umiejętność obsługi programów księgowo-finansowychdobra znajomość pakietu MS Office ( w szczególności Excel)samodzielność, terminowość, skrupulatność, dobra organizacja pracyOFERUJEMY:·        wynagrodzenie uzależnione od indywidualnych predyspozycji, doświadczenia oraz zaangażowania·        umowa o pracę·        praca w stabilnej firmie nastawionej na rozwój·        pakiet świadczeń socjalnychOsoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CVLub kontakt telefoniczny (94) 37 577 31 lub 795 518 761

Menadżer Zespołu NN w Świnoujściu
Menadżer Zespołu NN w Świnoujściu
320000 zł
Świnoujście 30+ kilka dni temu

W Nationale-Nederlanden wiemy, że realizowanie zadań od-do nie zawsze przynosi zamierzone efekty, dlatego w codziennej pracy cenimy przedsiębiorczość i zaangażowanie ludzi. Nie boimy się wyzwań i ciągle chcemy się rozwijać - dlatego zamiast szukać Pracowników, szukamy Partnerów.Dołącz do naszego zespołu jako:MENEDŻER ZESPOŁU SPRZEDAŻYWyzwania, które przed Tobą stawiamy:·      Budowanie zespołu sprzedaży – rekrutacja oraz wdrażanie jest ważną częścią tej pracy na każdym etapie życia zespołu·      Zarządzanie pracą zespołu poprzez motywowanie, rozwijanie, wyznaczanie celów oraz rozliczanie – to dzięki Twoim kompetencjom zespół jest mocny i skuteczny·      Realizacja planów sprzedażowych w oparciu o produkty Nationale Nederlanden – dajemy Tobie i Twojemu zespołowi dobre produkty, które odpowiadają na większość potrzeb z obszaru ubezpieczeń·      Dbanie o jakość sprzedaży – Klienci są dla nas ważni, słuchamy ich potrzeb i dbamy o ich zadowolenie.Chcemy nawiązać z Tobą współpracę jeśli:·      Posiadasz co najmniej rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem , bądź jesteś świetnym przedstawicielem i twoim celem jest rozwój na funkcji menadżerskiej·      Posiadasz co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprzedaży na samodzielnym stanowisku - dzięki temu będziesz dobrze rozumiał wyzwania swojego zespołu oraz specyfikę pracy z Klientem·      Z sukcesem prowadzisz procesy rekrutacji i wdrażasz nowe osoby do zespołu·      Jesteś skuteczny w realizacji postawionych celów·      W pracy z ludźmi czujesz się jak ryba w wodzie – lubiąc zarządzać zespołem, lubisz to, co robisz, a to dla nas Ważne.Co mamy dla Ciebie:·      Wynagrodzenie - dochód oparty o wysoką część stałą oraz atrakcyjny system prowizyjnyatrakcyjne biuro w centrum miastamożliwość wejścia na ścieżkę menadżerską po zrekrutowaniu 3 osób do zespołudużą samodzielność w działaniu·      Wsparcie Dyrektora Obszaru, Partnera ds. HR oraz Trenera biznesu·      Szkolenia rozwojowe oraz udział w prestiżowych konferencjach dedykowanych sieci sprzedaży·      Konkursy z wyjątkowymi nagrodami·      Pakiet benefitów, tj.: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, program emerytalny

Asystentka/Asystent Księgowego
Asystentka/Asystent Księgowego
18000 zł
Dębno 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą rodzinną z wieloletnim doświadczeniem na rynku.Aktualnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Asystentka/Asystent Księgowej w pełnym wymiarze czasu pracy.Zakres zlecenia obejmuje następujące czynności:wstępna weryfikacja faktur i wyciągów bankowych, wprowadzanie ich do systemu, archiwizacjaporządkowanie dokumentów księgowychweryfikowanie poprawności danych w systemie księgowymuzgadnianie sald kont księgowych i wyjaśnianie różnic związanych z fakturowaniemmonitoring terminowego regulowania zobowiązań oraz przygotowywanie płatnościrozliczanie podróży służbowychwsparcie procesu zamknięcia miesiącapomoc i aktywny udział w bieżących pracach działu księgowościinne prace asystenckie zlecone przez główną księgowąWymagania:doświadczenie na podobnym stanowisku minimum rokdobra znajomość pakietu MS Officesumienność, dokładność, wytrwałość, rzetelność, skrupulatność i terminowośćkomunikatywność i umiejętność pracy w zespolebardzo dobra organizacja pracysamodzielność w wykonywaniu powierzonych zadańchęć zdobywania wiedzy i samodzielność w jej poszukiwaniumile widziani absolwenci technikum ekonomicznego o profilu rachunkowość lub pokrewnymOferujemy:przyjazną atmosferę pracywsparcie zgranego, kompetentnego zespołuzatrudnienie na umowę o pracęwynagrodzenie uzależnione od wiedzy i umiejętnościmożliwość rozwoju zawodowegoZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.Złożone aplikacje powinny zawierać klauzulę: : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. ,poz. 1000 z poźn.zm.).”

Doradca Klienta Alior Bank Goleniów
Doradca Klienta Alior Bank Goleniów
18000 zł
Goleniów 30+ kilka dni temu

OPISPoszukujemy kandydatów z minimum rocznym doświadczeniem w sprzedaży na stanowisko Doradca KlientaMiejsce pracy: GOLENIÓW / CHOSZCZNOGodziny pracy: 9-17 od poniedziałku do piątkuTwoja praca będzie polegała na:obsłudze transakcji gotówkowych i bezgotówkowych,sprzedaży produktów i usług bankowych zgodnie ze standardami obowiązującymi w banku,realizacji założonych celów sprzedażowych,aktywnym pozyskiwaniu klientów,analizowaniu potrzeb klientów i doborze oczekiwanego produktu,aktualizowaniu i pogłębianiu wiedzy wymaganej na stanowisku.Ta praca jest dla Ciebie jeśli:posiadasz min. średnie wykształcenie (mile widziane osoby w trakcie studiów),jesteś skrupulatny, dokładny i cierpliwy,potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu,chcesz się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje,posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,lubisz wyzwaniaOferujemy:umowę o pracę,wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,szkolenie wstępne oraz profesjonalne szkolenia rozwojowe w trakcie Twojej pracy,możliwość rozwoju zawodowego - jasno określona ścieżka kariery,przyjazną atmosferę i ducha współpracy,konkursy sprzedażowe z nagrodamiZainteresowane osoby proszę o przesłanie CV poprzez opcję odpowiedz. Informuję, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

Księgowy/Księgowa
Księgowy/Księgowa
18000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Słyszałeś o Demant? To posłuchaj! Jesteśmy największym producentem aparatów słuchowych, a nasze Centrum Usług Wspólnych funkcjonuje w ramach Grupy Demant i potrzebuje Twojego profesjonalnego wsparcia w dalszym rozwoju.  Pracując z nami otrzymasz:umowę o pracę na pełen etat w globalnej firmie medycznej o ugruntowanej pozycji na rynku (mamy już prawie 120 lat, a ciągle rośniemy i rozwijamy się);samodzielne i ambitne projekty. W Demant wierzymy, że każdy z nas realizuje swoją pracę i zadania na 100%- jesteśmy partnerami w pracy i cenimy swoje kompetencje, doświadczenie i wiedzę; elastyczne godziny pracy;hybrydowy model pracy, łączący możliwość pracy zdalnej z pracą w biurze w Centrum Szczecina;możliwość praktycznego wykorzystania i nauki języka angielskiego (kursy językowe);rozwój poprzez szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz możliwość realizowania ciekawych i ambitnych projektów, które realnie podnoszą kompetencje, np. Accounting Academy;swobodną atmosferę pracy: u nas nie ma dress code’u, a do dyrektora generalnego mówimy po prostu „cześć”;szereg benefitów, a w tym: prywatna opieka medyczna (Medicover) ubezpieczenie grupowe, kartę sportową, świadczenia świąteczne, imprezy firmowe, dofinansowanie do komunikacji miejskiej, dofinansowanie do nauki, zniżki na produkty rodziny Demant, prezenty okolicznościowe, zniżki na usługi i produkty naszych biznesowych partnerów, system kafeteryjny;skandynawską kulturę pracy, a co najważniejsze: work-life-balance; współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów; szybki i sprawny proces rekrutacji: 1 etap i błyskawiczna informacja zwrotna. Jakie zadania czekają na Ciebie?Zajmiesz się weryfikacją dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym.Będziesz mieć wpływ na funkcjonowanie procesów finansowych poprzez wspieranie wdrażania ulepszeń w procesachZajmiesz się prowadzeniem rozrachunków i uzgadnianiem sald z kontrahentami.Będziesz w bieżącym kontakcie z zagranicznymi partnerami biznesowymi.Będziesz brać czynny udział w zamknięciu miesiąca/roku oraz dostarczać dane na potrzeby audytu.Sprawdzanie rozliczeń delegacji, kontrola poprawności pod względem wewnętrznych wytycznych oraz regulacji podatkowychBędziesz brać udział w projektach. Idealnie jeśli:masz wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość);posiadasz co najmniej rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;posiadasz wiedzę z zakresu księgowości;praca z Excelem sprawia Ci przyjemność;znasz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodna komunikacje (minimum B2);lubisz szukać nowych rozwiązań;umiesz pracować samodzielnie i w zespole;jesteś skrupulatny i dokładny;chętnie uczysz się nowych rzeczy. Aplikuj i rozpocznij swoją karierę z Demant.

Księgowy/a w dziale Księgi Głównej
Księgowy/a w dziale Księgi Głównej
18000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Pracując z nami otrzymasz:umowę o pracę na pełen etat w globalnej firmie medycznej o ugruntowanej pozycji na rynku (mamy już prawie 120 lat, a ciągle rośniemy i rozwijamy się);samodzielne i ambitne projekty. W Demant wierzymy, że każdy z nas realizuje swoją pracę i zadania na 100%- jesteśmy partnerami w pracy i cenimy swoje kompetencje, doświadczenie i wiedzę; elastyczne godziny pracy;hybrydowy model pracy, łączący możliwość pracy zdalnej z pracą w biurze w Centrum Szczecina;możliwość praktycznego wykorzystania i nauki języka angielskiego (kursy językowe);rozwój poprzez szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz możliwość realizowania ciekawych i ambitnych projektów, które realnie podnoszą kompetencje, np. Accounting Academy;swobodną atmosferę pracy: u nas nie ma dress code’u, a do dyrektora generalnego mówimy po prostu „cześć”;szereg benefitów, a w tym: prywatna opieka medyczna (Medicover) ubezpieczenie grupowe, kartę sportową, świadczenia świąteczne, imprezy firmowe, dofinansowanie do komunikacji miejskiej, dofinansowanie do nauki, zniżki na produkty rodziny Demant, prezenty okolicznościowe, zniżki na usługi i produkty naszych biznesowych partnerów, system kafeteryjny;skandynawską kulturę pracy, a co najważniejsze: work-life-balance; współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów; szybki i sprawny proces rekrutacji: 1 etap i błyskawiczna informacja zwrotna.  Jakie zadania czekają na Ciebie?Wykonywanie codziennych transakcji księgowych w obszarze księgi głównej.Uzgadnianie kont bilansowych oraz analiza rachunku zysków i strat.Przygotowanie danych na potrzeby audytu i bieżąca współpraca z Audytorami.Współpraca z Kontrolerami Finansowymi.Księgowanie i uzgadnianie środków trwałych.Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku.Udział w projektach międzynarodowych.Tworzenie i aktualizacja instrukcji biznesowych.Raportowanie na potrzeby konsolidacji, do urzędów statystycznych, skarbowych itp.  Idealnie jeśli:masz wykształcenie ekonomiczne (finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne);masz minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;posiadasz wiedzę z zakresu księgowości;swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i piśmie);posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office (m.in.: Excel, Outlook, Power Point);chętnie uczysz się nowych rzeczy, wykazujesz gotowość do podejmowania wyzwań;uczciwość, zaufanie i szacunek są tym, co cenisz w relacjach z innymi ludźmi. 

Młodszy/a Księgowy/a
Młodszy/a Księgowy/a
18000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Pracując z nami otrzymasz:   umowę o pracę na pełen etat w globalnej firmie medycznej o ugruntowanej pozycji na rynku (mamy już prawie 120 lat, a ciągle rośniemy i rozwijamy się);elastyczne godziny pracy;możliwość praktycznego wykorzystania i nauki języka angielskiego (kursy językowe);rozwój poprzez szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz możliwość realizowania ciekawych i ambitnych projektów, które realnie podnoszą kompetencje, np. Accounting Academy;swobodną atmosferę pracy: u nas nie ma dress code’u, a do dyrektora generalnego mówimy po prostu „cześć”;szereg benefitów, a w tym: prywatna opieka medyczna (Medicover) ubezpieczenie grupowe, kartę sportową, świadczenia świąteczne, imprezy firmowe, dofinansowanie do komunikacji miejskiej, dofinansowanie do nauki, zniżki na produkty rodziny Demant, prezenty okolicznościowe, zniżki na usługi i produkty naszych biznesowych partnerów, system kafeteryjny;skandynawską kulturę pracy, a co najważniejsze: work-life-balance współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów; samodzielne i ambitne projekty. W Demant wierzymy, że każdy z nas realizuje swoją pracę i zadania na 100%- jesteśmy partnerami w pracy i cenimy swoje kompetencje, doświadczenie i wiedzę; szybki i sprawny proces rekrutacji: 1 etap i błyskawiczną informację zwrotna    Jakie zadania czekają na Ciebie?Będziesz weryfikować dokumenty pod względem księgowym.Zajmiesz się przygotowywaniem płatności i dostarczaniem danych na potrzeby audytu.Będziesz prowadzić rozrachunki i uzgadniać salda z kontrahentami.Weźmiesz czynny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku.Sprawdzanie rozliczeń delegacji, kontrola poprawności pod względem wewnętrznych wytycznych oraz regulacji podatkowych.Będziesz mieć możliwość uczestniczenia w projektach, w tym także międzynarodowych.    Idealnie jeśli:posiadasz minimum średnie wykształcenie kierunkowe;posiadasz wiedzę z zakresu księgowości;swobodnie komunikujesz się w języku angielskim w mowie i piśmie;posiadasz dobrą znajomość pakietu MS Office (m.in.: Excel, Outlook, Teams);chętnie uczysz się nowych rzeczy i lubisz podejmować wyzwania;jesteś skrupulatny i dokładny;lubisz pracować z dokumentacją księgową;masz za sobą praktykę lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Zatrudnimy Samodzielną Księgową
Zatrudnimy Samodzielną Księgową
745000 zł
Kamień Pomorski 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe Anna Kochanowicz w Kamieniu Pomorskim to firma zajmująca się obsługą księgową firm. Nasi klienci to firmy krajowe jak i podmioty zagraniczne prowadzące działalność gospodarczą na terenie Polski. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób zmotywowanych i energicznych. Preferujemy kandydatów z wykształceniem średnim ekonomicznym lub studentów studiów ekonomicznych. Praca w biurze w Kamieniu Pomorskim. Pracownik będzie brał udział w pracach księgowych w zakresie obsługi księgowej klientów biura. Zakres obowiązków : - Prowadzenie uproszczonej i pełnej księgowości podmiotów obsługiwanych przez biuro - Księgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych, wyciągów bankowych, raportów kasowych - Bieżący kontakt i uzgodnienia z klientami biura - Sporządzanie deklaracji VAT - Obsługa księgowa systemu InsERT Wymagania :- Wykształcenie min. średnie w zakresie ekonomii lub rachunkowość, - Samodzielność w działaniu, - Wysoka kultura osobista, - Duża motywacja do działania i nauki. Oferujemy: - Stabilność zatrudnienia - Dynamiczny rozwój w branży księgowej - Pracę w młodym zespole - Miłą atmosferę w firmie Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Uprzejmie informujemy, że po analizie dokumentów, skontaktujemy się z wybranymi osobami. Rozpatrywane będą tylko podania zawierające następujące oświadczenie z podpisem: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.” 

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży SZCZECIN
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży SZCZECIN
870000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

OpisZachodniopomorska SKOK poszukuje osoby do pracy na stanowisku Młodszy Specjalista ds. sprzedaży w SZCZECINIEWymagania: Wykształcenie min. średnie. Znajomość obsługi komputera. Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dokładność, otwartość na nowe wyzwania i gotowość do zdobywania wiedzy. Osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów finansowych, kompleksową obsługę klientów, dokonywanie wypłat oraz przyjmowanie wpłat.Oferujemy:• interesującą pracę od poniedziałku do piątku (wolne weekendy),• zatrudnienie na pełny etat w firmie o 30 letniej tradycji i stabilnej pozycji rynkowej,• wynagrodzenie składające się z części stałej oraz części zmiennej wynikającej z systemu motywacyjnego – premie do 100 % wartości wynagrodzenia podstawowego,• nagrody roczne,• szkolenia i atrakcyjne wyjazdy integracyjne.Oferty pracy prosimy zaopatrzyć w zapis wyrażający wyraźną dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Zachodniopomorską Spółdzielczą Kasę Oszczędnościowo-Kredytową w procesie rekrutacji:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zachodniopomorską Spółdzielczą Kasę Oszczędnościowo Kredytową moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Oświadczam, że Administrator danych udostępnił mi wszelkie informacje na temat przetwarzania moich danych osobowych określone w art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku”Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Sprzedawca produktów finansowych
Sprzedawca produktów finansowych
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis oferty Jeśli lubisz kontakt z Klientem, jesteś komunikatywny, profesjonalny w podejściu do zadań, a praca na etacie od 9 do 17 nie jest Twoim marzeniem, koniecznie sprawdź co oferujemy. Szukamy osób: •Posiadających doświadczenie w sprzedaży bez względu na rodzaj branży •Myślących o budowaniu własnego biznesu bez konieczności inwestowania swoich środków •Takich, które chcą mieć wpływ na to ile zarabiają •Lubiących brać udział w tworzeniu zgranego zespołu •Mających wykształcenie co najmniej średnie Oferujemy: •Wynagrodzenie 10 tys i więcej (zależne od wyników) •Przejrzyste ścieżki rozwoju w firmie, a jeśli będziesz chciał, także awansu •Możliwość pracy zdalnej – Ty zdecydujesz jak i gdzie chcesz pracować •Umowa B2B ze wsparciem finansowym, bo na początku nie wystarczy tylko prowizja •Z kompleksowym szkoleniem i wsparciem zespołu doświadczonych sprzedawców Dodatki do umowy: •Multisport •Ubezpieczenie na życie •Opieka medyczna •Konkursy, wyjazdy, konferencje i szkolenia Jeśli to temat dla Ciebie, porozmawiajmy. Pierwszy etap rekrutacji może odbyć się on-line. Zapraszam.

praca w księgowości: kadry i płace oraz pomoc księgowa
praca w księgowości: kadry i płace oraz pomoc księgowa
550000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe Edyta Skuza zlokalizowane przy ul. Gen. Maczka 6/10 w Szczecinie ( Gumieńce - za Sterem ) poszukuje pracownika ( na razie w wymiarze 1/2 etatu ) do prowadzenia spraw kadrowych naszych klientów, tj. prowadzenia akt osobowych pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych w programie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS i US...Do obowiązków pracownika poza obsługą kadrową należałyby w szczególności:weryfikacja dokumentów księgowych,wprowadzanie dokumentów do systemu Optima,ewidencja wyciągów bankowych i uzgadnianie rozrachunkówwstępne przygotowanie rozliczeń podatkowychForma współpracy, czas pracy i wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.Wymagane minimalne doświadczenie w obsłudze kadr i płac, dokładność, rzetelność i odpowiedzialne wykonywanie pracy.Mile widziane wykształcenie w kierunku księgowym lub ekonomicznym oraz znajomość programu Comarch Optima.Oferty cv można przesyłać na adres mailowy biura.Prosimy o zamieszczenie na cv następującego oświadczenia:Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu aplikacyjnym i/lub w innych dostarczonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego.

Partnera biznesowego i osób do współpracy w zespole :)
Partnera biznesowego i osób do współpracy w zespole :)
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuję partnera biznesowego i osoby do współpracy w zespole. Doradca Klienta ( z doświadczeniem lub bez - wszystkiego Ciebie nauczymy ... ) Obowiązki: ️ przeprowadzanie analiz z klientami indywidualnymi i biznesowymi; ️ opracowywanie spersonalizowanych ofert dla swoich klientów; ️ doradztwo w zakresie finansowo-ubezpieczeniowym ( ubezpieczenia, leasingi i kredyty hipoteczne ); ️ analiza posiadanych przez klienta produktów; ️ przedstawianie ofert, podpisywanie umów; ️ serwis klienta; Oferuję: ️ pracę, którą w dużej części można wykonywać online; ️ pracę w renomowanej firmie z 50-letnim doświadczeniem; ️ pracę bez wymagań sprzedażowych, godzinowych itp. ️ pracę, która w miarę zaangażowania oddaje wymierne korzyści; ️ pomoc w uzyskaniu niezbędnych licencji KNF uprawniających do pracy w finansach ️ stałą pomoc na każdym etapie pracy, spotkania online, spotkania na żywo... Forma zatrudnienia - tylko współpracy dla osób które: ️ prowadzą działalność gospodarcza; ️ lub dostarczą zaświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę; ️ lub posiadają status studenta ( wiek do 26 lat ) Szukam osób: z wykształceniem min. średnim wiek min. 24 lata NIEKARANYCH - wymagane! które CHCĄ spróbować czegoś nowego, poznać nową branżę (osoby z branży finansowej mile widziane) które z chęcią nauczą się nowego zawodu które CHCĄ się zaangażować które poszukują "drugiej nogi dochodu" / pomysłu na nowe usługi otwartych, komunikatywnych z dostępem do własnego komputera i Internetu Podejmę również współpracę z osobami z branży - prowadzących własne punkty usług finansowo-ubezpieczeniowych chcących zwiększyć możliwości oraz przede wszystkim bezpieczeństwo przyszłych dochodów... ️ Proszę o wysłanie CV z zawartą klauzulą RODO ️ Kontakt telefoniczny 602 - pokaż numer telefonu - ️ Opis: http://zyciebezobaw.pl/praca/

Księgowa/kadrowa
Księgowa/kadrowa
299 zł
Goleniów 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:prowadzenie KPiR i KHfakturowanie naliczanie wynagrodzeń sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON realizacja spraw kadrowych (umowy o pracę, urlopy, zaświadczenia, świadectwa pracy) prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, inne)Nasze wymaganiamin. 5-letnie doświadczenie znajomość prawa podatkowego znajomość przepisów o systemie ubezpieczeń społecznych znajomość prawa pracy obsługa pakietów Microsoft OfficeOferujemy:Stabilne zatrudnienie w małym zespole Możliwość rozwojuOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na wskazany adres e-mai Pamiętaj, to Ty decydujesz jakie dane nam udostępniasz ponad zestaw wymaganych danych przez prawo pracy. Dlatego, jeżeli dobrowolnie umieścisz i prześlesz nam dodatkowe informacje osobowe w swoim CV i materiałach towarzyszących (np. swoje zdjęcie, zainteresowania itp.) będzie to oznaczało wyrażenie przez Ciebie zgody dla Tax Biuro Rachunkowe. z siedzibą w Goleniowie na ich przetwarzanie zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO, wyrażoną poprzez Twoje wyraźne działanie.

Główna Księgowa/ Główny Księgowy
Główna Księgowa/ Główny Księgowy
59.66 zł
Karlino 30+ kilka dni temu

O NASYinlun Setrab Poland to wywodząca się ze Szwecji firma, która projektuje i produkuje wymienniki ciepła dla wielu światowych marek samochodów premium, m. in. Audi, Bentley, Ferrari, Lamborghini, BMW czy Mercedes. Rozpoczynamy nowy rozdział w historii firmy uruchamiając produkcję układów klimatyzacji (HVAC) dla samochodów elektrycznych. Pierwszy krok już zrobiliśmy - wybudowaliśmy w Karlinie nową halę o powierzchni 10 000 m². Teraz szukamy najważniejszego ogniwa – nowych osób, które dołączą do naszego zespołu. Jesteśmy w okresie szybkiego rozwoju z planami dalszego powiększenia powierzchni produkcyjnej w ciągu najbliższych kilku lat. Na co dzień pracujemy z ciekawymi, nowoczesnymi technologiami z branży automotive i rozwijamy nowe w obszarze elektromobilności i wspierania energii odnawialnej. Istotne są dla nas także szwedzkie korzenie firmy, które widać w naszej kulturze pracy.Obecnie poszukujemy na stanowisko Głównej Księgowej/ Głównego Księgowego.WYMAGANIA·         Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość)·         Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)·         Dobra  znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie·         Kilkuletnie doświadczenie w księgowości na kierowniczym stanowisku·         Znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej oraz prawa podatkowego·         Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej·         Pozytywne nastawienie z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi i komunikacyjnymi w zarządzaniu zespołem  OBOWIĄZKI1.       Dokonuje bieżących operacji księgowania: ewidencja rozrachunków z dostawcami i odbiorcami wraz z rejestracją należności i dokonanych wpłat.2.       Co miesiąc prowadzi księgi rachunkowe oraz dokonuje zamknięcia rocznego (we współpracy z działem finansowym HQ, Chiny)3.       Na bieżąco komunikuje się z działem finansowo-księgowym HQ Chiny w zakresie opracowywania budżetu, prognozowania oraz monitorowania realizacji.4.       Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz organizacja prac bilansowych umożliwiających prawidłowe zamkniecie roku obrachunkowego.5.       Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, JPK6.       Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości, IFRS, US GAAP),7.       Współpracuje z kierownictwem oraz działem finansowo-księgowym HQ Chiny, w zakresie prowadzenia postępowań i samodzielnych lub wspólnych analiz ekonomicznych.8.       Prowadzi dokumentację, gromadzi i przechowuje informacje oraz dokumentację, w zgodności z obowiązującymi przepisami i aktami prawnymi (w najkorzystniejszej formie dla zakładu)9.       Dba o dobrą i efektywną współpracę z innymi działami/współpracownikami/podmiotami współpracującymi.10.    Pracuje nad ciągłym doskonaleniem oraz eliminacją marnotrawstwa zgodnie z systemem produkcyjnym Yinlun Setrab oraz wyznaczonymi celami.11.    Podejmuje inne czynności niezbędne dla spółki Yinlun i leżące w jej interesie12.    Dba o dobro zakładu pracy, chroni jego mienie oraz zachowuje w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.13.    Odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,14.    Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP), CO OFERUJEMY·         stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, rozwijającej się firmie·         możliwość rozwoju kompetencji poprzez dofinansowanie do kursów i szkoleń,·         karty Multisport·         owocowe wtorki·         pakiet świadczeń z funduszu socjalnego·         Międzynarodowe środowisko·         Wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności·         Przyjazną atmosferę w pracy i wysokie standardy·         Spotkania i imprezy integracyjne·         Praca z wykwalifikowanym zespołem, gotowym do podejmowania nowych zadań·          

Biuro księgowe-księgowość oraz kadry i płace
Biuro księgowe-księgowość oraz kadry i płace
259 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Biuro księgowe przyjmie zlecenia . Podejmę zdalną współpracę w zakresie prowadzenia księgowości (Ryczałt ,KPiR, Vat) oraz obsługi kadrowo płacowej. Swoim klientom w ramach współpracy udostępniam dostęp do platformy gdzie przedsiębiorca może wystawiać faktury. Cała współpraca odbywa się drogą elektroniczną za wykonane usługi wystawiam faktury vat. Ryczałt do 10 dokumentów plus deklaracje ZUS bez pracowników to koszt 80 zł netto, KPiR do 10 dokumentów plus ZUS to koszt 125 zł netto. Przy szerszym zakresie wycena jest indywidualna. Moje 20-o letnie doświadczenie w prowadzeniu księgowości oraz własnej działalności gospodarczej gwarantują solidność moich usług. Posiadam ukończony kurs "Specjalisty do spraw kadr i płac " a także Specjalisty do pozyskiwania funduszy unijnych na lata 2014-2020. Zapraszam do kontaktu.

Talent Scout / Łowca Talentów
Talent Scout / Łowca Talentów
Szczecin 30+ kilka dni temu

Talent Scout / Łowca Talentów Firma outsourcingowa Talent500 poszukuje kandydatów na stanowisko Junior IT Rekruter - Łowca Talentów. Podejmiemy współpracę najchętniej z kimś, kto ma już jakieś doświadczenie w obsłudze procesów rekrutacyjnych, a najlepiej w procesach end-to-end. Doświadczenie w pracy w agencjach rekrutacyjnych, albo obsłudze rekrutacji wewnętrznych będzie bardzo przydatne, ponieważ dołączysz do naszego zespołu rekruterów technologii informatycznych (IT), którzy działają na rynku Europy Wschodniej. Szukamy kogoś, kto chce się uczyć i być na bieżąco z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, które wpływają na potrzeby rekrutacyjne naszych klientów. Jeśli chcesz przenieść swoją karierę na wyższy poziom, zarabiać dobre pieniądze i rozwijać swój potencjał w obszarze rekrutacji, to jest bardzo dobra okazja. Rola - pozyskiwanie wysoce wyspecjalizowanych kandydatów średniego lub wyższego szczebla dla wiodących globalnych firm, obejmujących rynki europejskie i międzynarodowe - generowanie leadów i klientów, korzystając ze swojej sieci kontaktów - nawiązywanie kontaktów online i offline z potencjalnymi kandydatami - promowanie marki Talent500, które zapewni i przyciągnie najlepszych kandydatów Zadania dzienne i miesięczne - redagowanie i publikacja ogłoszeń o pracę, postów i ofert - selekcja, kwalifikacja i rekrutacja kandydatów - wywiady z kandydatami łączące różne metody - techniczne, behawioralne, kulturowe - praca w CRM w celu zapewnienia ciągłości obsługi procesu rekrutacji na każdym etapie - udział w konferencjach technicznych i spotkaniach, w celu nawiązania kontaktów ze specjalistami IT Umiejętności i kwalifikacje - doświadczenie zawodowe w rekrutacji - najlepiej jako Technical Recruiter - doświadczenie z różnymi formatami rozmów kwalifikacyjnych prowadzonych zdalnie - Teams, Zoom, Google Hangouts - doświadczenie w korzystaniu z rozwiązań LinkedIn Talent Solutions do pozyskiwania wysokiej jakości kandydatów - doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, w tym znajomość jęz. angielskim przynajmniej na poziomie B2 Preferowane kwalifikacje - wyższe wykształcenie w zakresie HR, komunikacji, marketingu, biznesu lub podobnych - 2 lata doświadczenia w rekrutacji IT lub Tech w roli agencji 360 lub rekrutacjach wewnętrznych - doświadczenie w rolach sprzedaży, rozwoju biznesu lub rozwoju klienta

Pracownik działu księgowości z językiem angielskim
Pracownik działu księgowości z językiem angielskim
Goleniów 30+ kilka dni temu

Witam, poszukuje kandydata na stanowisko pracownika działu księgowości z językiem angielskim do firmy mieszczącej się w Goleniowie (Łozienica). -> wymagane chociaż małe doświadczenie w księgowości ->możliwość rozwoju i awansu! ->Super atmosfera pracy i atrakcyjne wynagrodzenie! Chętne osoby zapraszam do kontakt przez formularz lub pod nr telefonu 506 - pokaż numer telefonu - .

Praca dodatkowa Szczecin
Praca dodatkowa Szczecin
Szczecin 30+ kilka dni temu

PRACA DODATKOWA Branża Nieruchomości , umowa zlecenie Około 5h tygodniowo elastyczny grafik, praca zdalna przy komputerze i telefonie Zakres obowiązków księgowo-reklamowy: - obsługa maila i telefonów, - przygotowywanie ofert dla kluczowych klientów, -dodawanie ogłoszeń na portale branżowe i społecznościowe - pomoc w przygotowywaniu dokumentów (zbieranie, sortowanie faktur i realizacja przelewów), - przygotowywanie prostych raportów i statystyk w arkuszach Excel, Czego oczekujemy: - kultury osobistej, - umiejętności pracy w zespole, - własnej inicjatywy, - zaangażowania w powierzone obowiązki, - znajomości obsługi komputera (Word, Excel, Aplikacje Google - kalendarz, gmail itp) Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich CV ze zgodą na wykorzystywanie danych osobowych oraz informacją O OCZEKIWANYCH ZAROBKACH NETTO na adres: @ w temacie : PRACA . Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Zachodniopomorskie