Sortowanie:
Znaleziony: 181 ogłoszenie w kategorii Praca w Kołobrzeg
Praca sezonowa
Praca sezonowa
nowe Kołobrzeg dzisiaj

Opis oferty pracyZatrudnię osoby do pracy w kawiarni. Zakres obowiązków: wypiekanie gofrów, robienie deserów, koktajli itp. Elastyczny grafik - np. praca tylko w weekendy lub tylko w dogodnych godzinach. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 796 - pokaż numer telefonu -

Sprzedawca-kasjer, pracownik sezonowy lub całoroczny
Sprzedawca-kasjer, pracownik sezonowy lub całoroczny
nowe Kołobrzeg 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca w sklepie spożywczo-przemysłowym na terenie ośrodka turystycznego Camping 78 w Kołobrzegu przy ulicy Fredry/IV Dywizji Wojska Polskiego 1. Zatrudnienie na stanowisku kasjera sprzedawcy w zakresie obsługi klienta, kasy fiskalnej, wykładania i ekspozycji towarów, odbioru towarów, sprzątania punktu sprzedaży. Praca sezonowa od maja do końca września z opcją przedłużenia i stałego zatrudnienia na etat na terenie ośrodka również poza sezonem. Praca zmianowa lub dwuzmianowa 6 dni w tygodniu (8-16;15-23) z uwzględnieniem pracy w niedzielę i dniem wolnym w tygodniu. Elastyczność warunków umowy tak dla uczniów i studentów do 26 lat jak i osób powyżej w/w wieku (indywidualne negocjacje warunków). Możliwość zamieszkania na terenie ośrodka (przyczepy, kempingi i obiekty socjalne) z rozliczeniem zakwaterowania w ramach umowy. Podstawa dla wynagrodzenia to stawka wynagrodzenia minimalnego brutto za godzinę. Wymagania: aktualna książeczka Sanepid, przestrzeganie regulaminu pracy z wyznaczonym zakresem obowiązków, punktualność. Prosimy o przesłanie cv ze zdjęciem z informacją o aktualnym miejscu zamieszkania i numerze telefonu. Powyższe ogłoszenie nie stanowi oferty pracy do czasu dokonania stosownych uzgodnień i zapisów w myśl kodeksu cywilnego.

Osoba do sprzątania w pensjonacie
Osoba do sprzątania w pensjonacie
Kołobrzeg 11 dni plecy

Opis oferty pracyOsoba do sprzątania w pensjonacie w Kołobrzegu, atrakcyjne warunki pracy/ mile widziani emerytka, emeryt / praca na 1/2 etatu i nie tylko, od godz:10:00 Zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego T: 502 - pokaż numer telefonu -

Merchandiser Mobilny Kołobrzeg
Merchandiser Mobilny Kołobrzeg
Kołobrzeg 15 dni plecy

Opis oferty pracyFocus POS to zespół energiczny i kreatywny, pracujący profesjonalnie i niezwykle skutecznie. System działania, jaki wypracowaliśmy, startując z naszą działalnością w 1997, pozwala nam realizować najbardziej skomplikowane i wymagające projekty. Merchandiser mobilny Kołobrzeg i okolice: TERMIN PROJEKTU: 13.05.2024 – 31.08.2024 Twoje ZADANIA w przyszłej pracy: • montaż materiałów POS w szczególności materiałów promocyjnych, • wizytowanie punktów handlowych (małe sklepy), • dbanie o ekspozycje i standardy obsługiwanych produktów, • kontakt z PH, • raportowanie, Co OCZEKUJEMY: • dyspozycyjności od poniedziałku do piątku, • prawo jazdy kat. B (czynne), • komunikatywności, łatwości w nawiązywaniu relacji • motywacji do pracy • doświadczenie w branży jest mile widziane, ale nie jest konieczne • mile widziani studenci lub osoby, które uczą się zaocznie i chcą pogodzić pracę z nauką - nie jest to wymóg konieczny Co OFERUJEMY: • zatrudnienie w formie umowy zlecenie lub B2B, • wynagrodzenie 4800 brutto, +premia • elastyczny czas pracy, dostosowany do Twoich obowiązków, • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, która jest wiodącym producentem alkoholu, • auto służbowe lub możliwość korzystania z prywatnego samochodu i zwrot kosztów eksploatacji 0,96zł/km, Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV za pomocą formularza.

Kierowca pojazdu elektrycznego
Kierowca pojazdu elektrycznego
Kołobrzeg 16 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię od zaraz kierowcę pojazdu elektrycznego typu meleks. Oferuję: - pracę stałą - wysokie wynagrodzenie -dodatkową prowizję od ilości przewiezionych osób - miłą atmosferę pracy. Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny.

Pracownik Ochrony - Kołobrzeg
Pracownik Ochrony - Kołobrzeg
Kołobrzeg 20 dni plecy

Opis oferty pracyAgencja Ochrony Umbrella Polska poszukuje kobiet i mężczyzn na stanowisko: Pracownik Ochrony Fizycznej - obiekty handlowe Oferujemy: - umowę o pracę lub umowę zlecenie w pełni oskładkowaną - możliwość dopasowania grafiku służb - atrakcyjne stawki - możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy - możliwość podnoszenia kwalifikacji - pełne umundurowanie i narzędzia niezbędne do pracy - możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów: ubezpieczeń grupowych, kart Multisport Oczekiwania: - niekaralność - odpowiedzialność - wysoka kultura osobista Aplikacje prosimy składać przez portal

Dobra pączkarnia szuka pracownika na produkcje 27,70 zł/h
Dobra pączkarnia szuka pracownika na produkcje 27,70 zł/h
Kołobrzeg 20 dni plecy

Opis oferty pracySzukamy pracownika na stałe do robienia pączków oraz sprzedaży pączków. Doświadczenie niewymagane oferujemy szkolenie. Praca według elastycznego grafiku. Również w weekendy (Nie wszystkie) Około 170 godzin pracy w miesiącu. od 7 do 15 lub max 18:00 - gdy jest większy ruch. Wymagana książeczka zdrowia, punktualność oraz zaangażowanie w prace, ponieważ jakość naszych pączków jest dla nas bardzo ważna. Proszę o wysłanie CV wraz ze zdjęciem. ul. Towarowa/ Giełdowa 27,70 zł na ręke/h Mile widziany status ucznia/studenta

Do prac brukarskich itp
Do prac brukarskich itp
Kołobrzeg 21 dni plecy

Opis oferty pracyWitam potrzebne osoby do układania kostki brukowej itp stawka 25 zł płatne co piątek

Poszukuję opiekunki do półtorarocznego dziecka w Kołobrzegu
Poszukuję opiekunki do półtorarocznego dziecka w Kołobrzegu
Kołobrzeg 21 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukuję opiekunki do półtorarocznego dziecka w Kołobrzegu. W odpowiedzi proszę przesłać swoje cv.

Pączkarnia szuka kasjerów na okres WAKACYJNY 27,70 na rękę
Pączkarnia szuka kasjerów na okres WAKACYJNY 27,70 na rękę
Kołobrzeg 21 dni plecy

Opis oferty pracyDobra pączkarnia szuka pracowników na kasę w okresie od majówki lub od lipca do końca sierpnia/września. Praca polegać będzie na sprzedaży pączków oraz pomocy w robieniu pączków. Godziny pracy od 10:00 do 22 lub od 8 do 20. Praca według elastycznego grafiku 2 dni pracy 2 dni wolnego. Doświadczenie niewymagane 27,70 na rękę / godz. ul. Giełdowa/ Towarowa Proszę o wysłanie CV Wymagany status ucznia/ studenta.

PRACA KOŁOBRZEG
PRACA KOŁOBRZEG
Kołobrzeg 22 dnia plecy

Opis oferty pracyPraca sprzedawca Kołobrzeg Lokalizacja: -Ul. Słowińców - lada mięsna -ul. Starynowska 36 - kasa wraz z wykładaniem towaru Stawka brutto 29.00h student- stawka na rękę 28.20 zł/h pozostali (pełny ZUS) pełen etat, praca zmianowa wypłaty miesięczne wymagane 18 lat aktualna książeczka sanepid umowa zlecenie bezpłatne szkolenie zainteresowanych zapraszam do kontaktu

Monter rusztowań / pomocnik
Monter rusztowań / pomocnik
Kołobrzeg 25 dni plecy

Opis oferty pracyOFERTA PRACY w Szczecinie lub w Płocku, dostępne bezpłatne zakwaterowanie! Stanowisko: monter rusztowań / pomocnik montera Zapewniamy: • konkurencyjne stawki, • bezpłatne zakwaterowanie, • dojazd do pracy firmowymi samochodami, • ubiór oraz narzędzia niezbędne do pracy. Oczekujemy: • doświadczenia na stanowisku monter rusztowań (mile widziane polskie uprawnienia montera rusztowań), • zaangażowania oraz chęci do pracy, • dyspozycyjności. Chętne osoby zapraszamy do kontaktu: nr tel: 573 - pokaż numer telefonu -

Sprzedawca strefa eobuwie.pl (Galeria Karuzela, salon CCC)
Sprzedawca strefa eobuwie.pl (Galeria Karuzela, salon CCC)
Kołobrzeg 30 dni plecy

Opis oferty pracyZostań Sprzedawcą na strefie eobuwie.pl (Galeria Karuzela, salon CCC) #PracujWSwoimStylu #PracujWSklepieInnymNiżWszystkie APLIKUJ [https://eobuwie.elementapp.ai/application/v2/8f4ebc7d-d590-4abf-b257-52f276629b48/7e206384-9d16-4acf-97ca-e3b1b4b000d1?source=9fbc6925-181b-48ae-9ce9-0403837212b5] Co zyskujesz: Możliwość łączenia pracy z innymi obowiązkami - wspólnie ustalamy grafik – podchodzimy do niego elastycznie i dostosowujemy go do wzajemnych potrzeb  Atrakcyjne rabaty pracownicze  Rozwój - nasi wewnętrzni trenerzy wyposażą Cię w niezbędną wiedzę i umiejętności z zakresu obsługi klienta, sprzedaży i technologii, a także będziesz uczestniczyć w szkoleniach zewnętrznych organizowanych przez duże brandy modowe  Innowacyjne miejsce pracy z prestiżowymi produktami topowych marek oraz komfortowe zaplecze socjalne dla pracowników  Unikatowe doświadczenie zawodowe w sklepie innym niż wszystkie, w modelu omnichannel, który łączy świat offline I online ze światem technologii i mody  Jesteśmy sklepem innym niż wszystkie. W trosce o najwyższy komfort klienta stworzyliśmy rewolucyjne rozwiązania, tradycyjne wieszaki zastąpiliśmy tabletami, a zwykłe przymierzalnie – interaktywnymi garderobami. Unikatowy koncept łączy ze sobą w nowatorski sposób salę sprzedaży oraz przestrzeń magazynową.  Więcej informacji znajdziesz tutaj [https://praca.modivo.pl/sprzedawca-strefa-eobuwie-pl-galeria-karuzela-salon-ccc]

Sprzedawca- możliwość zakwaterowania
Sprzedawca- możliwość zakwaterowania
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam serdecznie, Zatrudnimy od 5 kwietnia do pracy przy sprzedaży owoców i warzyw w Kołobrzegu. Zapewniamy zakwaterowanie w bardzo dobrych warunkach. Praca od poniedziałku do soboty. Osoby zainteresowane proszę o wysłanie CV wraz z aktualnym zdjęciem. Kontakt telefoniczny po godzinie 16.

Praca w markecie
Praca w markecie
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMarket E. Leclerc w Kołobrzegu poszukuje pracowników na działy warzywa, kasy. Praca zmianowa.

Kelner/ ka Barman/ka w Ikar Plaza
Kelner/ ka Barman/ka w Ikar Plaza
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyIKAR PLAZA przy ul. Wschodniej 35 w Kołobrzegu szuka pracownika na stanowisko kelner/ka i barman/ka. Główne obowiązki: obsługa gości a la carte, Od kandydata oczekujemy książeczki sanepidowskiej. Mile widziana będzie znajomość języka niemieckiego. Nie oferujemy zakwaterowania, wyżywienia. Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz usuwania."

Praca dla stajennego
Praca dla stajennego
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPrzyjmę do pracy w stajni stajennego z doświadczeniem. Więcej informacji udzielę telefonicznie.

recepcjonista
recepcjonista
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHotel Ikar przy ul. Wschodniej 35 w Kołobrzegu szuka do swojego zespołu pracownika na stanowisko recepcjonista. Do czynności będzie należało: obsługa gości hotelowych, meldowanie, wystawiania faktur itp. Wymagania wobec recepcjonisty: posługujesz się językiem niemieckim i polskim; jesteś osobą uśmiechniętą, pogodną, posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętności interpersonalne; wykonujesz powierzone zadania w sposób dokładny i sumienny; wykazujesz się samodzielnością, inicjatywą oraz doskonałą organizacją czasu pracy; Oferta dla recepcjonisty: stabilne zatrudnienie - początkowo na podstawie umowy o pracę na okres próbny; praca w godzinach od 07.00 do 19.00 i od 19.00 do 07.00, także w weekendy; Administratorem danych jest: Centrum Zdrowia i Wypoczynku „IKAR” Sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. Marii Rodziewiczówny 24. Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz usuwania." Państwa dane będą przetwarzane w celu prowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz art. 6 ust. 1lit. a (Państwa zgody - przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem). Państwa dane nie będą przekazywanie do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. Państwa dane będą przechowywane na okres rekrutacji, jednak nie dłużej niż przez 3 miesiące. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, jak również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie przez Państwa danych nie jest obowiązkowe, ale jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Na podstawie Państwa danych nie nastąpi zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie.

Sprzedawca 1/2 etatu BIG STAR Budzistowo (Kołobrzeg)
Sprzedawca 1/2 etatu BIG STAR Budzistowo (Kołobrzeg)
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy"BIG STAR LIMITED” to polska Firma odzieżowa. Obecnie posiada ponad 260 sklepów w kraju i zagranicą, konsekwentnie rozwijając sieć sprzedaży. Przede wszystkim jednak „BIG STAR LIMITED” to ludzie; ambitni, zaangażowani i pełni pasji. To osoby nie bojące się podejmować nowych wyzwań. Zostań jednym z Nas. Dołącz do Naszego zespołu! Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Sprzedawca 0,5 etatu Miejsce pracy: Budzistowo (Kołobrzeg), Karuzela Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: • bezpośrednią obsługę klienta zgodnie ze standardami Firmy Big Star Limited, • obsługę stanowiska kasowego, • dbanie o wygląd i wystrój salonu, • bieżące uzupełnianie asortymentu sprzedawanego towaru. Oczekujemy: • łatwości nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem, • umiejętności pracy w zespole, • znajomości obsługi kasy fiskalnej oraz kart płatniczych, • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Oferujemy Tobie: • umowę o pracę/ umowę zlecenie • atrakcyjne wynagrodzenie, • elastyczne godziny pracy, • indywidualną ścieżkę rozwoju, • pracę dla znanej marki, • zniżki na nasze produkty, dofinansowany pakiet Multisport, • szkolenia sprzedażowe. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV). Prosimy w temacie e-maila wpisać: Sprzedawca Kołobrzeg

Kucharz restauracyjny
Kucharz restauracyjny
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyIKAR przy ul. Wschodniej 35 w Kołobrzegu szuka pracownika na stanowisko kucharz restauracyjny. Od kandydata oczekujemy książeczki sanepidowskiej. Nie oferujemy zakwaterowania, wyżywienia. Prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz usuwania."

Doradca Klienta kaes. Kołobrzeg (Centrum Handlowe Karuzela)
Doradca Klienta kaes. Kołobrzeg (Centrum Handlowe Karuzela)
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW kaes. tworzymy warunki do rozwoju, dla każdego zarówno osób z wieloletnim doświadczeniem w branży modowej jak i tych kandydatów, dla których współpraca z nami jest pierwszym doświadczeniem zawodowym. Budując nasze zespoły zapraszamy do współpracy osoby z pasją do mody, angażujące się w pracę zespołową, lubiące kontakt z klientem i ceniące sobie stabilne zatrudnienie.   Obecnie do naszego zespołu kaes. poszukujemy osoby na stanowisko Doradca Klienta - Sprzedawca Wymiar etatu: 3/4 Miejsce pracy: Centrum Handlowe Karuzela, ul. Dobrawy 3, Budzistowo   Twój zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta i aktywna sprzedaż (tego nauczymy Cię zgodnie z najwyższymi standardami), dbanie o ekspozycję towaru na podstawie instrukcji Visual Merchandising, (nasz dział VM i Twój przełożony przygotuje Cię do samodzielnej pracy), praca zespołowa i wzajemne wsparcie w wykonywaniu codziennych obowiązków, takich jak: przyjęcia dostaw, przygotowanie asortymentu do ekspozycji, obsługa przy kasie, utrzymanie porządku w sklepie.   Nasze wymagania: zaangażowanie, chęć do pracy i rozwoju (to coś z czym trzeba do nas przyjść a my będziemy Cię w tym wzmacniać każdego dnia pracy), pozytywne nastawienie do budowania relacji z klientem, komunikatywności i otwartości, zainteresowanie modą, markowymi produktami z asortymentu kaes. dyspozycyjność do pracy w godzinach otwarcia sklepu, w tym min. 2 soboty w miesiącu, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w sieci sklepów odzieżowych.   Oferujemy: otrzymasz umowę o pracę zapewnimy Ci szkolenia wdrożeniowe oraz stanowiskowe, będziesz pracować z rozpoznawalnymi markami fashion, w tym naszą marką własną kaes., skorzystasz z rabatów pracowniczych na zakupy w sklepach kaes., zadbasz o swoje zdrowie korzystając z prywatnej opieki medycznej Medicover i karty MultiSport w atrakcyjnej cenie, ubezpieczysz Siebie oraz Swoich bliskich w ramach ubezpieczenia grupowego PZU, zyskasz realną szansę rozwoju i awansu - znaczna część naszych pracowników awansuje wewnętrznie.   Wyślij swoje CV już teraz i dołącz do naszego zespołu kaes.

Pracownik ochrony - administracyjny - apartamentowiec - Kołobrzeg
Pracownik ochrony - administracyjny - apartamentowiec - Kołobrzeg
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:Obchody na obiekcie MonitoringWydawanie kluczyPoszukujemy osób:DyspozycyjnychOdpornych na stresOferujemy:Umowę zlecenie z odprowadzeniem pełnych składek ZUSAtrakcyjne wynagrodzenie - stawka 27,70 zł brutto/hSystem pracy 12/12, 24/24

Pracownik ochrony fizycznej - Kołobrzeg
Pracownik ochrony fizycznej - Kołobrzeg
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Kontrola bezpieczeństwa na obiekcieWeryfikacja realizowanych procedur i wyznaczanych standardówRealizacja wyznaczonych zadań w celu zapobiegania stratomAnaliza materiału CCTVZabezpieczanie zebranych materiałów Wymagania:Chęć zdobywania nowych doświadczeń i kompetencjiMile widziane doświadczenie pracy w ochronieOsoby komunikatywne, otwarte, zorganizowane, sumienne i odpowiedzialne Oferujemy:Wynagrodzenie w wysokości 20,00 zł netto/h.Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieStabilne zatrudnienie w jednej z największych firm w PolsceNarzędzia pracy, szkolenia wdrożeniowe, podnoszenie kwalifikacjiMiła atmosfera w pracy, elastyczny grafik pracy, samodzielność w wykonywanych zadaniach MILE WIDZIANI STUDENCI 

Manager Hotelu (obiekt hotelowo-restauracyjny ze strefą wellness, spa)
Manager Hotelu (obiekt hotelowo-restauracyjny ze strefą wellness, spa)
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i – co ważniejsze – znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.Obecnie dla naszego Klienta – obiektu hotelowo-restauracyjnego – szukamy osoby do pracy na stanowisku:  Manager HoteluMiejsce pracy: Kołobrzeg Na tym stanowisku zajmiesz się:zarządzaniem operacyjnym i strategicznym obiektu hotelowego ze strefą wellness, spa i restauracją,współtworzeniem budżetu i realizacją polityki cenowej hotelu,opracowaniem oraz wdrażaniem strategii marketingowej, sprzedażowej mającej na celu rozwój obiektu,rekrutacją oraz nadzorowaniem pracy personelu,monitorowaniem oraz realizacją wysokich standardów obsługi klienta,prowadzeniem negocjacji z kluczowymi dostawcami oraz klientami,współpracą z właścicielem obiektu oraz raportowaniem rezultatów podjętych działań.To praca dla Ciebie, jeśli:            możesz wykazać się kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku związanym z zarządzaniem obiektem hotelowo-restauracyjnym z bazą zabiegową,sprawnie zarządzasz zespołem,posiadasz wykształcenie wyższe,możesz wykazać się praktyczną wiedzą z zakresu marketingu oraz analizy kosztów,posługujesz się językiem angielskim i niemieckim na poziomie komunikatywnym,cechują Cię: sprawna organizacja pracy i umiejętność planowania, empatia, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, elastyczność oraz dyspozycyjność,posiadasz prawo jazdy kat. B,jesteś otwarty/a na pracę stacjonarną. Co zyskasz pracując na tym stanowisku:wynagrodzenie w widełkach: 15 000 - 20 000 PLN brutto na umowę o pracę (możliwe również B2B),możliwość mieszkania służbowego i pomoc w relokacji,niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon oraz laptop,możliwość korzystania z wyżywienia na terenie obiektu,szkolenia branżowe,elastyczne godziny pracy,możliwości rozwoju oraz autonomię w działaniu.Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas CV. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższych klauzul, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszych klauzul, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta:"Klauzula zgody""Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław.we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych."Link do polityki prywatności: www.bbgroup.com.pl/polityka-prywatnosci

Opiekun Klienta
Opiekun Klienta
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osób na stanowisko Opiekun Klienta w Holiday Park & Resort. Lokalizacja: Rowy, Ustronie Morskie, Grzybowo, Pobierowo, Niechorze. Zakres obowiązków: - Weryfikacja poziomu zadowolenia i oczekiwań Gości resortu turystycznego - Budowanie pozytywnego wizerunku marki i dobrych relacji z Gośćmi - Sprzedaż produktów i usług Gościom resortu - Wprowadzanie do oferty nowych produktów i usług - Raportowanie prowadzonych działań i ich wyników Oczekiwania: - Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta indywidualnego lub sprzedaży produktów/usług - Gotowość do stacjonarnej pracy na terenie wybranego resortu - Samodzielność, inicjatywa w działaniu - Dobra organizacja pracy własnej - Komunikatywność, otwartość, elastyczność - Umiejętność szybkiego budowania relacji Oferujemy: - Współpracę w oparciu o umowę zlecenie lub działalność gospodarczą z perspektywami rozwoju w strukturach sprzedażowych sieci Holiday Park & Resort - Dwuskładnikowe wynagrodzenie w formie podstawy oraz comiesięcznej prowizji od sprzedaży - Szkolenie produktowo-sprzedażowe oraz wdrożenie do pracy jako Opiekun Klienta - Narzędzia niezbędne do realizacji celów - Cykliczne akcje oraz okolicznościowe konkursy i wydarzenia dla pracowników - Firmowe spotkania integracyjne i okolicznościowe - Dofinansowanie pakietu benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, zniżki na posiłki)

Duty menager w hotelu Arka Medical SPA
Duty menager w hotelu Arka Medical SPA
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Do pracy w hotelu Arka Medical SPA w Kołobrzegu poszukujemy osoby na stanowisko: DUTY Manager Zakres obowiązków:- dbałość o wysoki poziom świadczonych usług- współpraca z poszczególnymi działami hotelu- pomoc w sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji- monitorowanie pracy poszczególnych działów hotelu  - obchody części hotelowych, pokoi oraz zgłaszanie problemów technicznych- dbałość o bezpieczny pobyt Gości hotelowych- kontakt z Gośćmi oraz rozwiązywanie bieżących problemów Wymagania:- wykształcenie minimum średnie- wysoka kultura osobista- dbałość o szczegóły- kreatywność- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem- elastyczne godziny pracy  (praca w weekendy) Ofertujemy:- umowę o pracę lub kontrakt- stabilne zatrudnienie- możliwość rozwoju zawodowego- darmowy parking pracowniczy- dodatkowe benefity w postaci możliwości ubezpieczenia grupowego oraz pakiet sportowy CV prosimy kierować na e-mail: kbrochocka(małpa)arka-mega.plBędziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r., Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz.923 ze zm." 

Praca na pelny etat
Praca na pelny etat
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy do pracy Pana lub Panią do sprzątania na wspólnocie mieszkaniowej pełny etat.Nr kontaktowy 79*****66

Pracownicy budowlani
Pracownicy budowlani
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Poszukiwani pracownicy budowlani !!!Praca na terenie miasta w godzinach od 7-16.Dowóz z umówionego miejsca do pracy oraz w z powrotem również.Zakres prac to :gładzietynki gipsowetynki mineralnetynki żywiczneizolacje z papypokrycia z papyremonty elewacjikompletne elewacjeWymagane doświadczenie, oraz prawo jazdy kategorii B.Kontakt pod numerem w godzinach o 7-16, od poniedziałku do piątku.

Pracownik budowlany- pomocnik
Pracownik budowlany- pomocnik
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy pomocników na budowie z doświadczeniem w pracach budowlanych.

Manager operacyjny parku rozrywki
Manager operacyjny parku rozrywki
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Szukamy doświadczonej, kreatywnej osoby do zarządzania nowo powstającego parku rozrywki w Kołobrzegu.Zakres obowiązów:Codziennie zarządzasz parkiem rozrywki, odpowiadasz za dział operacyjny.Odpowiadasz za optymalne funkcjonowanie parku zgodnie z obowiązującymi procedurami i w ramach ustalonego budżetu.Zarządzasz zespołem stałych pracowników w różnych działach, uzupełnianych przez pracowników tymczasowych. Motywujesz i inspirujesz swój zespół w pozytywny sposób.Przygotowujesz plany tygodniowe.Prowadzisz szkolenia dla wszystkich pracowników.Dbasz o to, aby park był zawsze bardzo czysty i dobrze utrzymany.RaportujeszPrzeprowadzasz niezbędne kontrole i w razie potrzeby wprowadzasz korekty.Jesteś widoczny w miejscu pracy, wśród współpracowników, w parku. Nie tylko przy biurku, ponieważ jesteś częścią zespołu operacyjnego.Podczas swojej obecności w parku pełnisz funkcję kierownika dyżurnego, w sposób przyjazny dla klienta i profesjonalny.Jesteś osobą kontaktową dla naszych stałych partnerów.Dbasz o obsługę klienta.W okresach wzmożonego ruchu aktywnie pomagasz w parku.Nasze wymagania:Posiadasz co najmniej wykształcenie średnie i doświadczenie na stanowisku kierowniczym jest niezbędne. (miel widziane branża rozrywkowa)Potrafisz płynnie wypowiadać się w języku angielskim.Na tym stanowisku kluczowe znaczenie ma raportowanie. Terminy i cele nie są dla Ciebie straszne.Zachowujesz spokój w sytuacjach problemowych lub podczas dyskusji. Jesteś asertywny i potrafisz bronić swojego stanowiska.Ponadto posiadasz zdrową dawkę empatii. Potrafisz łatwo wczuć się w sytuacje (konfliktowe) z gośćmi i/lub personelem.Potrafisz planować, organizować i płynnie się komunikować.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenieElastyczne godziny pracyUmowę o pracęPrzyjazną atmosferę, bardzo dbamy o kulturę pracy i atmosferę w zespoleSwobodę i elastyczność w działaniu i podejmowaniu decyzjiSpotkania integracjneOtwieramy nowoczesny park rozrywki w Kołobrzegu. Razem z Tobą zamierzamy stworzyć zgrany zespół, którym Ty pokierujesz. Chętnie opowiemy o naszej wizji i koncepcji na spotkaniach F2F.

RECEPCJONISTA - Ośrodek Magnolia Kołobrzeg
RECEPCJONISTA - Ośrodek Magnolia Kołobrzeg
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy MAGNOLIA w Kołobrzegu zatrudni recepcjonistę/kę.Zakres obowiązków: obsługa gości, rozliczanie gości, obsługa systemu hotelowego, sprzedaż usług hotelowych, dokonywanie, sprawdzanie i potwierdzanie rezerwacji, obsługa połączeń telefonicznych.Wymagania: umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dyspozycyjność i rzetelność, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie w pracy, zdolności w zakresie komunikacji bezpośredniej, gotowość pracy w systemie zmianowym.Oferujemy: pracę całoroczną w systemie zmianowym, stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.Kandydatów zainteresowanych pracą na ww. stanowisku prosimy o przesłanie CV. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego – Kierownik Recepcji tel. 53*****79.Prosimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Specjalista ds. rezerwacji indywidualnej/ Seaside Park Hotel
Specjalista ds. rezerwacji indywidualnej/ Seaside Park Hotel
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. Rezerwacji indywidualnej ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z gośćmi, dbałość o wysoki standard obsługi gości oraz o wizerunek hotelu.- Profesjonalna obsługa gości poprzez indywidualne podejście do ich potrzeb.- Reagowanie na bieżące potrzeby gości.- Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach hotelowych.- Ścisła współpraca z innymi działami hotelowymi zapewniająca efektywny przepływ informacji.-Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych, dbanie o ich poprawność.-Informowanie o ofercie i usługach dodatkowych-Obsługa PMS, Extranet, Chanel Manager-Koordynowanie rezerwacji od ich wprowadzenia do momentu wyjazdu Gościa,OD KANDYDATA OCZEKUJEMY:Minimum rocznego doświadczenia w pracy w dziale Rezerwacji na podobnym stanowisku. Wykształcenia średniego kierunkowego lub wyższego. Dobrej znajomości języka niemieckiego lub/i języka angielskiego w mowie i piśmie.Znajomości pakietu MS Office.Znajomości programu hotelowego (mile widziana).Umiejętności pracy w zespole oraz doskonałej organizacji pracy własnej.Odpowiedzialności i rzetelności.Umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji z gośćmi.Wysokiej kultury osobistej.Komunikatywności.Pasji hotelarskiej, zaangażowania, uśmiechu i pozytywnego nastawienia.Życzliwości i naturalnej gościnności.OFERUJEMY:·      Kulturę organizacyjną zorientowaną na ludzi.·      Pracę w gronie najlepszych specjalistów branży hotelarskiej.·      Szkolenia wprowadzające i zawodowe wspierające kwalifikacje i rozwój.·      Aktywny udział w kreowaniu nowego hotelu w Kołobrzegu..·      Rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.·      Komfortowe warunki pracy: posiłki w restauracji pracowniczej.Prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z dopiskiem:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) prowadzonego przez Hotel Management Services Sp. z o.o. z siedzibą ul. Konstruktorska 11, 02-673 Warszawa” KLAUZULA INFORMACYJNA:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hotel Management Services Sp. z o.o. z siedzibą, ul. Konstruktorska 11, 02-673 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Administratora Danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora Danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie uniemożliwi Pani/Panu udział w procesie rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

Kierownik Gastronomii
Kierownik Gastronomii
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do 4-gwiazdkowego Hotelu Seaside Park w Kołobrzegu. Na naszych gości czeka 210 komfortowych pokoi i apartamentów,2 restauracje, liczne Food Trucks kawiarnia, strefa Spa z gabinetami zabiegowymi, saunami oraz basenami, profesjonalne centrum fitness oraz sale konferencyjne. Poszukujemy osób pełnych pozytywnej energii i życiowej pasji, które razem z nami chciałyby tworzyć to wyjątkowe miejsce na mapie Kołobrzegu. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik Gastronomii.Główne obowiązki:zarządzanie działem gastronomiinadzór nad wszystkimi działaniamiplanowanie pracyrealizowanie założeń budżetowychzarządzanie pracownikami, dbanie o ich rozwój i przeszkoleniewspółpraca z działem marketingu w celu promowaniapodejmowanych działań i zdobycia jak najwięcej klientówOczekujemy:Dobrej organizacji pracy, komunikatywności, umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi. Samodzielności w działaniu, umiejętności interpersonalnych a także odporności na stres. Preferowane jest wykształcenie z zakresu gastronomii i sztuki kulinarnej oraz np. hotelarstwa. Wynagrodzenie podstawowe + premia + prowizja. Pracę w gronie specjalistów branży hotelarskiej.  Aktywny udział w kreowaniu wizerunku gastronomii.  Rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych, możliwość korzystania z usług świadczonych w hotelu( fitness club, sauny, basen, ścianka wspinaczkowa ),  Komfortowe warunki pracy. Zadaniowy czas pracy.Numer kontaktowy: 51*****79Dowolna forma zatrudnienia. Prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) prowadzonego przez Hotel Management Services Sp. z o.o. z siedzibą ul. Konstruktorska 11, 02-673 Warszawa” KLAZULA INFORMACYJNA: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hotel Management Services Sp. z o.o. z siedzibą, ul. Konstruktorska 11, 02-673 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Administratora Danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora Danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie uniemożliwi Pani/Panu udział w procesie rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji.  Zobacz kandydatów

Szefowa Kuchni - Praca Nad Morzem
Szefowa Kuchni - Praca Nad Morzem
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Prowadzimy lokal o ponad czterdziestoletniej tradycji, wyspecjalizowany w przygotowywaniu dań z ryb i owoców morza, posiadający zaplecze produkcyjne i jeszcze większy potencjał. Poszukujemy szefowej kuchni na okres letni której zadaniem będzie: - gotowanie zup - przyrządzanie surówek - pierogów - gołąbków - sosów Itp W sezonie do zarobienia 50 60 tysięcy zł Lokal czynny jest sezonowo przez okres wakacyjny. Obowiązki: • Praca według ustalonych standardów przy sporządzaniu zamówień
 • Zaplanowanie stanowiska pracy
 • Zarządzanie pracą i zespołem pracującym na sekcji kuchennej
 • Sporządzanie zamówień zgodnie z recepturami 
 • Przygotowywanie dań à la carte i obróbka surowców zgodnie z zasadami żywienia,
 • Dbanie o pozytywny wizerunek restauracji w zakresie poprawności serwowanych dań i zachowaniu odpowiedniej higieny,
 • Dbanie o świeżość i jakość produktów oraz prezentację i smak przygotowywanych potraw
 • Dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności oraz sprzętu,
 • Przestrzeganie przepisów BHP, HACCP,
 Wymagania: • 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
 • Dbałość o przestrzeganie procedur i standardów,
 • Dobre umiejętności organizacyjne,
 • Doświadczenie w obsłudze pieca konwekcyjno-parowego Rational, oraz urządzeń kuchni ciepłej w tym rusztu i grilla
 • Posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych,
 • Zdolność adaptacji do dynamicznego środowiska pracy kuchni restauracyjnej,
 • Wysoka kultura osobista,
 • Mile widziane wykształcenie gastronomiczne.
   Oferujemy: • Szkolenia pracownicze, oraz szkolenia specjalne z renomowanymi szefami kuchni
 • Atrakcyjną warunki współpracy,
 • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez aranżację własnych dań w oparciu o fundamenty firmy
 • Możliwość zakwaterowania lub dodatek na paliwo za dojazdy,
 • Umowa zlecenie/ Umowa B2B
 • Pracę w przyjaznej atmosferze – pamiętamy o szacunku do pracowników, oraz dniach wolnych.
   W CV proszę wpisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez: Edamus Sp. Z o.o.  ul Mazowiecka 5a, 72-350 Niechorze, NIP: 857*****85 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Praca na stanowisku Asystentka Stomatologiczna
Praca na stanowisku Asystentka Stomatologiczna
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Czynne asystowanie przy zabiegu.Przygotowanie gabinetu do pracy.Oczyszczenie i uporządkowanie narzędzi i sprzętu.Czynności porządkowe w trakcie trwania dyżuru.Pomoc w rejestracji.Sprzątanie pomieszczeń na koniec dnia.Wymagania:-dyspozycyjność-chęci do pracy-chęci do nauki-komunikatywność i otwartość

Pracownik do  sprzątania biura 1/2 etatu
Pracownik do sprzątania biura 1/2 etatu
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Amberline Sp. z o.o. w Kołobrzegu - producent ślusarki aluminiowej i stolarki pvc poszukuje pracownika do sprzątania biura na 1/2 etatuMiejsce pracy: KołobrzegOpis stanowiska :sprzątanie korytarzy, biur i toalet w budynku biurowymmycie drzwi i okien wewnątrz budynkuwynoszenie śmiecipraca na 1/2 etatupraca w godzinach do uzgodnieniaWymagania :dokładność, zaangażowanieodpowiedzialnośćmile widziane doświadczenie w sprzątaniuOferujemy :umowę o pracę lub umowę zlecenieatrakcyjne wynagrodzenie ( uzgodnione na rozmowie kwalifikacyjnej)Informujemy, ze skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Amberline sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.Administratorem danych jest AMBERLINE sp. z o.o. z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. K. Kolumba 20. Dane gromadzimy dla potrzeb rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne , lecz niezbędne w uczestniczeniu w procesie rekrutacyjnym. Informujemy o przysługującym prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania.

Praca w ochronie Kołobrzeg
Praca w ochronie Kołobrzeg
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

OpisFirma z wieloletnim doświadczeniem w branży security poszukuje osób chętnych i zaangażowanych do pracy w ochronie na terenie obiektu handlowego w Kołobrzegu.Oferujemy: - elastyczny czas pracy dostosowany do dyspozycyjności pracownika- wysokie stawki godzinoweOczekujemy: - oświadczenia o niekaralności- dyspozycyjności- chęci do pracyOsoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu podanym w ogłoszeniu.

Praca dla uczniów i studentów - Bubble Tea Galeria Karuzela
Praca dla uczniów i studentów - Bubble Tea Galeria Karuzela
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracowników sprzedaży do punktu Bubble Tea w Galerii Karuzela - w tygodniu oraz na weekendy.Zakres obowiązków:-obsługa klienta według wyznaczonych standardów-realizacja zamówień-dbanie o zatowarowanie oraz czystość obiektu-prowadzenie dokumentacjiOd kandydatów oczekujemy:-chęci nauki-ukończonych 18 lat-ważnej legitymacji szkolnej lub studenckiej-dobrej organizacji oraz umiejętności komunikacyjnych-aktualnej książeczki do celów sanitarno- epidemiologicznychZachęcamy do przesyłania CV poprzez portal OLX. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Kucharz a'la carte Kołobrzeg
Kucharz a'la carte Kołobrzeg
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Praca dla kucharza w restauracji, w Kołobrzegu. Samodzielne stanowisko, wpływ na menu, kuchnia wysokiej jakości. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu.

Z-ca dyr. działu gastronomii
Z-ca dyr. działu gastronomii
450 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Hotel Arka Medical SPA w Kołobrzegu prowadzi rekrutację na stanowisko:Zastępca dyrektora gastronomii  Czego od Ciebie oczekujemy?· Wsparcia gastronomii w bieżącej działalności działu· Dbałość o najwyższą jakość oferty gastronomicznej i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem· Nadzorowanie pracy personelu kuchni, restauracji i barów· Zarządzanie i kontrola stanów magazynowych oraz koordynacja zewnętrznych dostawców· Nadzór nad przestrzeganiem polityki kosztowej zgodnie z założonym budżetem· Nadzór nad przestrzeganiem standardów obsługi gości zgodnych z wymaganiami· Dobrej znajomości obsługi komputera i środowiska ms office· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku· Znajomości języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym· Komunikatywności, pewności siebie, punktualności, pogodnego usposobienia, wysokiej kultury osobistej oraz dobrej organizacji pracy.To oferujemy·         Będąc częścią naszego zespołu otrzymasz:·          Stabilny i jasny system wynagrodzeń, kontrakt b2b·         Grafik w systemie zmianowym·          Możliwość zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych.·         Przyjazną atmosferę oraz interesującą pracę w placówce o wysokim standardzie usług.CV prosimy przesyłać na e-mail: natalia.grela(małpa)arka-mega.plZastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r., Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz.923 ze zm."

Praca dla pracowników budowlanych, monterów fotowoltaicznych
Praca dla pracowników budowlanych, monterów fotowoltaicznych
1100000 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Zatrudnię wykwalifikowanych pracowników budowlanych I hydraulików. Wszelkie informacje w tej kwestii pod numerem telefonu 73*****03. Monterów fotowoltaicznych oraz monterów pomp ciepła, proszę dzwonić pod numer 73*****49. Praca z opcją zakwaterowania. Kołobrzeg i okolice. Zatrudnię od zaraz. Zapraszam

Agent Nieruchomości Kołobrzeg - młody zespół, duża swoboda
Agent Nieruchomości Kołobrzeg - młody zespół, duża swoboda
485000 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Serdecznie zapraszamy do współpracy osoby z pasją, łatwością nawiązywania kontaktów i chęcią rozwoju zawodowego na stanowisko Agenta Nieruchomości. Poszukujemy zarówno doświadczonych profesjonalistów, jak i osób bez wcześniejszego doświadczenia w branży nieruchomości. Jeżeli jesteś gotów podjąć wyzwanie, określić sobie cel i konsekwentnie dążyć do jego osiągnięcia, to ta oferta jest dla Ciebie!Wymagania:Gotowość do nauki i podjęcia nowych wyzwań,Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji,Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji celów,Chęć osiągnięcia sukcesu,Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta,Doświadczenie w branży nieruchomości będzie dodatkowym atutem, ale nie jest konieczne.Obowiązki:Poszukiwanie, pozyskiwanie i analiza ofert nieruchomości,Aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży i wynajmu nieruchomości,Obsługa klienta od etapu pierwszego kontaktu do finalizacji transakcji,Przygotowywanie dokumentacji związanej z transakcjami nieruchomościowymi,Monitorowanie zmian na lokalnym rynku nieruchomości.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne, uzależnione od osiąganych wyników,Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej,Profesjonalne szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym,Dostęp do efektywnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych,Pracę w nowoczesnym biurze nieruchomości,Zdobycie praktycznej wiedzy w przyjaznej atmosferze.Nie martw się, jeśli nie znasz branży nieruchomości - wszystkiego Cię nauczymy! Mamy jedno wolne miejsce, które może właśnie czekać na Ciebie. Aby aplikować, wyślij swoje CV wraz z klauzulą RODO. Nie odpowiadamy na maile, ale jeśli Twoje CV nas zainteresuje, zaprosimy Cię na rozmowę.Dołącz do naszej ekipy i z nami odkryj fascynujący świat nieruchomości! Do zobaczenia na spotkaniu! :)

Kucharzy i Pizzaiolo do wyjątkowej, sezonowej restauracji nad morzem!
Kucharzy i Pizzaiolo do wyjątkowej, sezonowej restauracji nad morzem!
1500 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Ciaoooooo!CV wyślij bezpośrednio w ogłoszeniu lub na dawid małpka collins-resorts.pl (usuń spacje)Poszukuje ambitnych kucharzy oraz pizzaiolo (specyfikacja pizza neapoletana!) do mojego zespołu na sezon letni.Pizzaiolo pracujący na nowym piecu IZZO FORNI musi posiadać wiedzę na temat pizzy neapolitańskiej oraz doświadczenie. Cała sekcja wraz z piecem jest w środku restauracji, dlatego bardzo ważna jest również estetyka, etyka pracy oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktu z gośćmi.Nasza restauracja w okolicach Kołobrzegu położona przy pierwszej linii brzegu szuka:-Kucharzy sekcyjnych (od 28 zł netto)-Pizzaiolo (od 28zł netto)Prowadzę restaurację, gdzie wszyscy oddajemy serce i poświęcenie w naszą pracę, ale jednocześnie jesteśmy w tym swobodni.Kreujemy to miejsce z pasją, dlatego takich samych ludzi poszukuję. Możesz przeżyć z nami wspaniałą podróż, gdzie nabierzesz doświadczenia, ale jednocześnie poznasz wielu wspaniałych ludzi.Zakres obowiązków dla kucharza oraz pizzaiolo!·       Przygotowywanie dań a la carte·       Dbanie o pozytywny wizerunek restauracji w zakresie poprawności serwowanych dań i zachowaniu odpowiedniej higieny,·       Dbanie o świeżość i jakość produktów oraz prezentację i smak przygotowywanych potraw,·       Przestrzeganie przepisów BHP, HACCP,,·       Kontrolowanie swojej sekcjiWymagania·       Doświadczenie na podobnym stanowisku, lub bardzo duża chęć jego zdobycia,·       Posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych,·       Zdolność adaptacji do dynamicznego środowiska pracy kuchni restauracyjnej,·       Łatwość oraz chęć nawiązywania kontaktów z gośćmi restauracji,·       Chęci do pracy na wysokich obrotach oraz umiejętność radzenia sobie w super tabaceOferujemy·       Pracę z ambitnymi kucharzami w restauracji trzymającej wysokie standardy·       Udział w szkoleniach·       Możliwości kreatywnego gotowania, oraz wdrażania nowych pomysłów w kartę menu·       Wysokość zarobków uzależniona od umiejętności i doświadczenia,·       System premiowy·       Szkolenie wdrożeniowe oraz doszkalające wraz ze stałym wsparciem w trakcie pracy,·       Możliwość rozwoju zawodowego poprzez aranżację własnych dań w oparciu o filozofię firmy,·       Darmowe zakwaterowanie·       Darmowe obiady pracownicze·       Pracę w przyjaznej atmosferze, którą sami tworzymy. Nie współpracujemy z ludźmi, którzy zaburzają nasze schematy.Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz mógł rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie, to jesteśmy dla Ciebie idealnym wyboremDo zobaczenia wkrótce w naszej restauracji!CV wyślij bezpośrednio w ogłoszeniu lub na dawid MAŁPKA collins-resorts.pl (usuń spacje)

Przedstawiciel Handlowy - Kołobrzeg
Przedstawiciel Handlowy - Kołobrzeg
1600 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (D2D)? Lubisz kontakt z ludźmi? Siedzenie za biurkiem nie jest dla Ciebie? Masz sto pomysłów na minutę? Rozpiera Cię energia i nie wiesz co z nią zrobić? Jeśli na powyższe odpowiedziałeś TAK, to idealnie pasujesz do naszego zespołu! Twoje zadania: sprzedaż nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych na sieci światłowodowej oraz telefonii komórkowej  realizacja indywidualnie wyznaczonych planów sprzedażowych, negocjowanie warunków umowy z klientem. Aplikuj, jeśli: posiadasz doświadczenie zawodowe jako Przedstawiciel Handlowy (mile widziane w branży telekomunikacyjnej, energetycznej, ubezpieczeniowej)  masz działalność gospodarczą, lub jesteś gotowy / gotowa do jej założenia charakteryzuje Cię pozytywne nastawienie i zaangażowanie w wykonywaną pracę, masz wysokie umiejętności komunikacyjne i lubisz nawiązywać nowe kontakty, potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z nami: podpiszemy z Tobą umowę B2B, a jeśli dopiero zaczynasz przygodę z branżą telekomunikacyjną, to na start możesz otrzymać umowę zlecenie pomożemy Ci wejść w świat sprzedaży usług telekomunikacyjnych  masz możliwość otrzymania wynagrodzenie podczas okresu wdrożenia będziesz samodzielnie decydować o wymiarze czasu pracy, ustalimy plan wdrożenia na każdy miesiąc – otrzymasz potrzebne wsparcie, zagwarantujemy Ci szkolenia produktowe oraz sprzedażowe, będziesz pracował w terenie z najlepszymi PH - poczujesz się pewniej, zapewnimy Ci przyjemną atmosferę pracy i szansę na korzystanie z narzędzi firmowych (tablet, system umożliwiający wprowadzenie zamówienia u Klienta, materiały reklamowe) 

Brygadzista | Lider zespołu | praca od zaraz
Brygadzista | Lider zespołu | praca od zaraz
69000 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Dla jednego z naszych Klientów prowadzimy rekrutację na stanowisko: Brygadzista | Lider zespołu | praca od zaraz Zadania: • zarządzanie podległym zespołem ( ok.15 osób) • delegowanie zadań • rozliczanie czasu pracy zespołu • kontrola nad jakością i terminowością pracy zespołu • rekrutacja nowych pracowników • ocena pracy podległych pracowników Wymagania: • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata (branża produkcyjna, techniczna) - warunek konieczny • komunikatywna znajomość j. anielskiego lub niemieckiego - wymóg konieczny • wyksztalcenie min. średnie techniczne • umiejętność pracy z rysunkami technicznymi • umiejętność delegowania i organizacji pracy zespołu Oferujemy: • umowę o pracę bezpośrednio z Klientem • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia • bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe • pakiet relokacyjny • pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku • miejsce pracy: Koszalin   Gi Group jest jedną z największych agencji pracy i doradztwa personalnego na świecie. Firma zapewnia kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji pracowników wszystkich szczebli, stałego i czasowego zatrudnienia oraz outsourcingu. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010

Poszukuję kierowcy OŚRODEK GRYF-DWORZEC PKP
Poszukuję kierowcy OŚRODEK GRYF-DWORZEC PKP
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDzień dobry, poszukuję fajnego, serdecznego kierowcy 14.02 w Kołobrzegu, który dotransportuje moją mamę z ośrodka rehabilitacyjnego Gryf na dworzec PKP. Będzie trzeba: - znieść jej walizkę z drugiego piętra po schodach; - dotransportować ją na dworzec PKP (Pociąg po 12 w południe); - pomóc wsiąść do odpowiedniego pociągu z walizką. Mama jest osobą niespełnosprawną. Chodzi, ale wolno. I nie może dźwigać. Walizka jest na kółkach. Bardzo proszę o podanie kwoty za usługę. Ponieważ do 14 jeszcze dużo czasu, będę wdzięczna tylko za takie propozycje, które w razie czego uwzględniają kogoś równie życzliwego na zastępstwo, gdy ktoś tu z chętnych nie będzie mógł. Pozdrawiam serdecznie!

Koszalińska 36a- 25,25 brutto/godz. + premia za pracę w niedzielę
Koszalińska 36a- 25,25 brutto/godz. + premia za pracę w niedzielę
1154.52 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

PRACUJ Z NAMI! Chcesz pracować w miejscu uwielbianym przez ludzi? Dołącz do zgranej ekipy McDonald's! Dlaczego warto? McDonald's to jedna z najczęściej odwiedzanych restauracji na świecie, szerokie możliwości rozwoju, pewność zatrudnienia i niezwykła atmosfera. Aplikuj do McDonald's i przyrządzaj ludziom to, co lubią najbardziej! Koszalińska 36a- 25,25 brutto/godz. + premia za pracę w niedzielę Co otrzymasz od nas? • Umowa o pracę • Stawka 25,25 zł/h brutto (od stycznia 2024) • Dodatek w wysokości +10 zł za każdą przepracowaną godzinę w niedzielę • Dodatek do wynagrodzenia +20% stawki za pracę w godzinach nocnych 23:00-7:00 • Bonus finansowy za polecenie znajomego do pracy • Elastyczny grafik i możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin • Zniżki na nasze produkty do wszystkich restauracji w Polsce • Atrakcyjna oferta rabatowa na posiłki w czasie pracy • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenia na życie • Możliwość nabycia kart sportowych np. Multisport dla Ciebie i Twoich bliskich Czego szukamy? • chęci do pracy • otwartości i komunikatywności • umiejętności pracy w zespole   Pssst: Nie musisz mieć doświadczenia w gastronomii - wszystkiego Cię nauczymy! Co będziesz robić? • przygotowywać burgery, desery i inne pyszności • sprzedawać je • kompletować i wydawać zamówienia • dbać o porządek Masz smaka na tę ofertę? Aplikuj na www.praca.mcdonalds.pl lub wypełnij ulotkę rekrutacyjną w restauracji McDonald's Kołobrzeg, Koszalińska 36a.   Pracuj z nami! Czekamy właśnie na Ciebie!

kelnerka   kelner
kelnerka kelner
62 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Aktualnie poszukujemy kandydatów, którzy stworzą zgrany zespół i z którymi nawiążemy współpracę. Zachęcamy do przesyłania aplikacji na stanowisko:Kelner/Kelnerka/barman Restauracja Bałtycka praca od końca Marca do końca Września lub PaździernikaMiejsce pracy: Ustronie morskie Jeśli chcesz odpowiadać za:Profesjonalną obsługę Gości w RestauracjiBudowanie pozytywnych i długofalowych relacji z GośćmiUtrzymanie porządku w miejscu pracy i przestrzeganie przepisów BHP, HACCP.A przy tym spełniasz poniższe wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku, możliwe przyuczenieWykształcenie kierunkowe gastronomiczne (mile widziane)Wysoka kultura osobista i komunikatywnośćCechuje Cię dobra organizacja pracy i samodzielnośćLubisz pracę w zespoleJesteś otwarty na pracę zmianową w okresach wysokiego obłożeniaPosiadasz aktualną książeczkę do celów sanitarno - epidemiologicznychMy zaoferujemy Tobie:Elastyczne warunku zatrudnieniaMożliwość zdobywania cennych doświadczeńDla kandydatów z bardziej odległych lokalizacji, przy relokacji oferujemy zakwaterowanie i wyżywienie na nasz kosztMożliwość wdrażania własnych pomysłów/ konceptów na poziomie działuPrzyjazną atmosferę pracy i duże wsparcie ze strony PrzełożonegoNiezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowiskuJesteś zainteresowany?  Wyślij swoją aplikację lub zadzwoń na numer podany w ogłoszeniu Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Poszukujemy kelnerki na stałe
Poszukujemy kelnerki na stałe
1500 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Restauracja Bazylia poszukuje sympatycznej i energicznej osoby do pracy w naszym zespole w charakterze kelnerki. Oczekujemy: - miłej obsługi wobec naszych gości - dobrej organizacji pracy - wysokiej kultury osobistej Mile widziane doświadczenie w gastronomii w pracy na podobnym stanowisku. Dyspozycyjność również w weekendy.Wymagana książeczka do celów sanitarno - epidemiologicznych. Prosimy o przesyłanie cv na maila bądź kontakt osobisty w lokalu przy ul Narutowicza 15

Recepcjonista K/M Marine Hotel Kołobrzeg
Recepcjonista K/M Marine Hotel Kołobrzeg
300 zł
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Pracodawca i niezależny operator: Zdrojowa Hotels Sp. z o.o.Marine Hotel & Ultra Marine by Zdrojowa Hotels to obiekt położony 20 metrów od piaszczystej plaży.Jeśli jesteś osobą z natury uśmiechniętą i otwartą, lubisz prace z ludźmi i łatwo nawiązujesz kontakty to zapraszamy do dołączenia do naszego zespołu. Aktualnie poszukujemy wyjątkowych kandydatów na stanowisko:Recepcjonistka/a K/Mzakres ODPOWIEDZIALNOŚCIzapewnienie płynnego meldowania i wymeldowywania Gościwystawienie rachunków i dokumentówodpowiadania na potrzeby i pytania Gościmonitorowanie i dbanie o możliwie najwyższe zadowolenie Gościdbałość o wysoką jakość świadczonych usług i utrzymanie standardów na wysokim poziomieod CIEBIEzaangażowanie, optymizm, pozytywne podejście do pracy i wielozadaniowośćgotowość do pracy w godzinach nocnych ( praca zmianowa )wysoka kultura osobistawysoko rozwinięte umiejętności interpersonalnemile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiegoznajomość pakietu MS Officemile widziana znajomość programów PMS (Opera) – nie jest obowiązkowe, wszystkiego Cię nauczymy       od NASpracę w gronie doświadczonych i wspierających managerówatrakcyjny system prowizyjnyprzyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym zespoleciekawą pracę w międzynarodowym środowiskumożliwość rozwoju i szkoleń sieciowychstabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracęOsoby zainteresowane prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb w aktualnym i przyszłych procesach rekrutacji prowadzonego zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późn. zm.”. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Klauzula informacyjna ADMINISTRATOR OCHRONY DANYCH Administratorem Danych Osobowych jest przez Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. ,ul. Sułkowskiego 9 , 78-100 Kołobrzeg, (dalej „Spółka”).INSPEKTOR OCHRONY DANYCH Spółka powołała Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod(małpa)zdrojowainvest.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych

Filtr