Sortowanie:
Znaleziony: 10000 + ogłoszenie w kategorii Praca w Dolnośląskie
Barman-Praca-Wroclaw
Barman-Praca-Wroclaw
nowe Wrocław dzisiaj

Nowo otwierająca się premium restauracja w jednej z najbardziej topowych lokalizacji Wrocławia szuka osoby do uzupełnienia teamu na stanowisko: Barman Twój zakres obowiązków : • Przygotowywanie napojów zgodnie z zamówieniem Gości i recepturami
• Tworzenie karty barowej
• Przygotowywanie rachunków i inkasowanie płatności, obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych
• Współpraca z kelnerami w celu zapewnienia płynnej obsługi
• Prace dodatkowe (np. pomoc w przygotowaniu lokalu przed otwarciem i sprzątanie po zamknięciu, udział w szkoleniach i spotkaniach zespołu, itp.).
• Przeprowadzanie comiesięcznych inwentaryzacji
• Dbanie o stany magazynowe. 
 Nasze wymagania: • Umiejętność pracy w zespole i współpracy
•Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok 
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne i obsługi klienta (w tym umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami)
• Wysoka kultura osobista i profesjonalizm
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Zaangażowanie w utrzymanie najwyższych standardów jakości i higieny
• Wykazywanie się inicjatywą i kreatywnością
• Znajomość win i alkoholi
• Brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku
• Orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub chęć jego wyrobienia)
• Dokładność, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu
• Dyspozycyjność i gotowość do pracy w stałych godzinach godzinach a także w weekendy i święta.
 To oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
• Możliwość rozwoju zawodowego i awansu • Przyjazną atmosferę pracy • Pracę w centrum Wrocławia Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV : klaudiabooking[małpa]gmail.com

Doradca Serwisowy Rayo Offroad Centrum
Doradca Serwisowy Rayo Offroad Centrum
nowe Wrocław dzisiaj

Ogłoszenie o Pracę: Doradca SerwisowyMiejsce pracy: WrocławDołącz do zespołu Rayo Off Road Centrum, gdzie pasja do motoryzacji spotyka się z profesjonalizmem. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze serwisowej i interesujesz się pojazdami 4x4, to miejsce jest właśnie dla Ciebie.Tylko z doświadczeniem na tym stanowisku.Co będzie należało do Twoich zadań:Terminowa realizacja zleceń warsztatowych, z dbałością o jakość i szczegóły.Przyjmowanie i wydawanie pojazdów do i z serwisu, z uwzględnieniem pełnej dokumentacji technicznej.Współpraca z pracownikami serwisu w zakresie realizacji zleceń oraz kontakt z klientami w kwestiach technicznych.Rozliczanie zleceń i wystawianie faktur przy użyciu systemów ERP.Sprzedaż części zamiennych, akcesoriów i elementów wyposażenia wyprawowego.Dbanie o należyty wizerunek serwisu, zapewniając wysoki standard obsługi klienta.Aktywna promocja usług serwisowych, w tym informowanie klientów o nowych możliwościach i ofertach.Kogo szukamy? Osoby posiadającej:Doświadczenie na stanowisku Doradca Serwisowy, szczególnie w branży motoryzacyjnej.Znajomość budowy pojazdów samochodowych, w tym z napędem 4x4.Umiejętność doboru części zamiennych przy użyciu odpowiednich programów i katalogów.Prawo jazdy kat. B, umożliwiające obsługę pojazdów serwisowych.Wysoką kulturę osobistą i umiejętność współpracy z zespołem warsztatu oraz z klientami.Wykształcenie techniczne (minimum średnie), które będzie dodatkowym atutem.Komunikatywną znajomość języka angielskiego, przydatną w kontaktach z klientami zagranicznymi.Dodatkowe cechy, które będą atutem:Pasja do motoryzacji i pojazdów terenowych.Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych w sytuacjach kryzysowych.Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu.Znajomość nowoczesnych systemów obsługi klienta oraz narzędzi do zarządzania serwisem.Otwartość na szkolenia i rozwój zawodowy w dziedzinie pojazdów wyprawowych.Co oferujemy:Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie, która łączy pasję z profesjonalizmem.Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do Twoich umiejętności i doświadczenia.Możliwość pracy z unikalnymi pojazdami terenowymi i wyprawowymi.Przyjazną atmosferę w zespole pełnym pasjonatów motoryzacji.Dostęp do szkoleń branżowych i nowoczesnych narzędzi pracy.

Reprezentant Firmy / Przedstawiciel handlowy
Reprezentant Firmy / Przedstawiciel handlowy
nowe Wrocław dzisiaj

Biuro Plus - Jesteśmy liderem w zakresie sprzedaży artykułów biurowych dla firm. Działamy na terenie całego kraju od 1991 roku. Ogólnopolską sieć Biuro Plus utworzyliśmy wraz z partnerami z całej Polski w roku 1999. Od tego czasu firma otrzymała wiele nagród i certyfikatów uznających jakość, którą oferujemy naszym Klientom. - poszukujemy osoby do pracy w dziale sprzedaży na stanowisku Reprezentant Firmy / Przedstawiciel handlowyMiejsce wykonywania pracy: Wrocław + okolicewww.biurozplusem.plOferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o pracę na podstawie umowy o pracę w godz. 8:00 - 16:00 ( pon - pt)stałą pensję oraz motywacyjny system premiowymożliwość zdobycia dodatkowych kompetencjiszkolenie wdrożeniowe i późniejsze podwyższające kwalifikacjeniezbędne narzędzia do pracypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkachKartę Medicover SportŚwiadczenia dodatkowe: premie świąteczne, spotkania i wycieczki integracyjne, bezpłatne szczepieniasamochód służbowy / laptop /telefonZakres obowiązków:opieka nad klientami biznesowymipozyskiwanie nowych klientówsporządzanie i prezentacja ofert dla klientówreprezentowanie i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynkuWymagania:wysoka kultura osobistaumiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych przez telefonzaangażowanie i motywację do pracy,umiejętność obsługi programów MS Officemin. dwu letnie doświadczenie w sprzedażyProsimy o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem portalu olx.pl

Dołącz do świata wina jako Przedstawiciel Handlowy!
Dołącz do świata wina jako Przedstawiciel Handlowy!
nowe Wrocław dzisiaj

Dołącz do świata wina jako Przedstawiciel Handlowy!Swan Wine – importer wyjątkowych napojów alkoholowych i bezalkoholowych – szuka osoby, która z pasją i zaangażowaniem wesprze nasz zespół w rozwijaniu marki premium. Jeśli kochasz wyzwania, relacje z ludźmi i chcesz zgłębiać fascynujący świat winiarstwa, ta oferta jest dla Ciebie! Mile widziane młode osoby/studenci którzy z pełnym zaangażowaniem i chęcią wstąpią w świat winiarski.Co oferujemy?Wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągać sukcesy:Samochód służbowy, telefon i laptop – komfortowe narzędzia pracy.Rozwój zawodowy i realny wpływ na rozwój naszej firmy.Pracę w młodym zespole, który wspiera Twoje pomysły.Otwartość na Twoje inicjatywy – razem tworzymy lepszą przyszłość.Wprowadzenie do świata winiarskiego – nauczysz się, jak wino może opowiadać historie.Czego oczekujemy?Osoby, która:Ma pasję i zaangażowanie w to, co robi.Posiada świetne umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.Jest samodzielna i przedsiębiorcza, potrafi działać z inicjatywą.Posiada prawo jazdy kat. B – poruszamy się tam, gdzie nas potrzebują.Zna języki obce? Super! To duży atut.Jakie będą Twoje zadania?Na tym stanowisku będziesz:Budować i pielęgnować relacje z klientami – to fundament sukcesu.Organizować degustacje i prezentacje produktowe – pokażesz, co nas wyróżnia.Realizować cele sprzedażowe – Twoja skuteczność to nasz wspólny sukces.Poznawać potrzeby klientów i analizować rynek – zawsze o krok przed konkurencją.Brać udział w targach, degustacjach i wydarzeniach branżowych – reprezentując naszą markę.Dlaczego warto?Praca z nami to nie tylko sprzedaż. To szansa, by stać się ambasadorem wyjątkowych win i rozwijać swoją karierę w inspirującym świecie winiarstwa. Każdy głos, sugestia z twojej strony jest dla nas ważna. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu możemy stworzyć świetną markę oraz miejsce pracy do którego będzie się chodzić z przyjemnością.Dołącz do nas i spraw, by wino stało się sztuką Twojej pracy!Jak aplikować? Wyślij swoje CV na adres: rekrutacja(a)swan.wineW tytule wpisz: „Przedstawiciel Handlowy”.lub przez portal OLXCzekamy na Twoje zgłoszenie – zrób pierwszy krok w stronę kariery pełnej smaku i pasji!

Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych La Blanka Wrocław
Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych La Blanka Wrocław
nowe Wrocław dzisiaj

Największy w Polsce komis sukien Ślubnych La Blanka poszukuje pracowników do nowo otwieranego, kolejnego salonu, w lokalizacji : Wrocław. Poszukujemy osób na stanowisko :1.       Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych2.       Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych i Krawiectwa A. Czego oczekujemy od Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych:- Umiejętność prezentacji i sprzedaży produktu Premium ( suknie ślubne ),- Komunikatywności i otwartości w rozmowie z klientem,- Umiejętności doradztwa oraz dobierania dodatków do stylizacji,- Chęć rozwijania umiejętności i poszerzania swoich horyzontów,- Umiejętność pracy w zespole,- Wysoka kultura w komunikacji z klientem i cierpliwość,- Biegła obsługa komputera,- Dobra aparycja, pozytywne nastawienie oraz pracowitość,- Mile widziane osoby z doświadczeniem w sprzedaży produktów Premium ( suknie, garnitury, moda wieczorowa itp. ) oraz z podstawową znajomością technik krawieckich. B. Czego oczekujemy od Specjalista ds. Stylizacji Ślubnych i Krawiectwa:- Doświadczenie w krawiectwie sukien ślubnych- Umiejętność dokonywania wszelkich przeróbek krawieckich oraz dokonywania pomiarów na klientce,- Samodzielność działania,- Własny sprzęt krawiecki,- Wysoka kultura w komunikacji z klientem i cierpliwość,- Umiejętność prezentacji i sprzedaży sukien. Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat, w prężnie rozwijającej się firmie. Możliwość rozwoju.Praca 5 dni w tygodniu ( w tym w soboty ) ! Osoby zainteresowane bardzo prosimy o przesłanie CV.

Specjalista ds. zamówień publicznych
Specjalista ds. zamówień publicznych
nowe Wrocław dzisiaj

OpisKim jesteśmy?Architon Sp z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się projektowaniem i produkcją mebli. Współpracujemy z klientami biznesowymi oraz sektorem publicznym, oferując najwyższej jakości meble i zabudowy meblowe. Wykonaliśmy wiele kompleksowych realizacji dla firm z obszaru energetyki, zarządzania sieciami, klinki stomatologicznych, medycznych. Specjalizujemy się w meblach specjalistycznych, wymagających indywidualnych projektów i wysokiej jakości wykonania. Hala z produkcyjna w Krępicach pod Wrocławiem, warsztat i biuro we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej. Poszukujemy osoby która będzie kompleksowo obsługiwała proces pozyskiwania zleceń z obszaru zamówień publicznych oraz zajmie się przygotowaniem ofert i realizacją pozyskiwania zleceń od inwestorów komercyjnych.Twoje zadaniaMonitorowanie i analiza ogłoszeń o przetargach w sektorze publicznym (platformy przetargowe, BIP).Przygotowywanie i składanie ofert przetargowych zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych (PZP).Analiza dokumentacji przetargowej i przygotowywanie pytań do zamawiających w razie wątpliwości.Kompletowanie niezbędnych dokumentów, w tym zaświadczeń, referencji i certyfikatów.Przygotowanie ofert i terminowe składanie kompleksowej dokumentacji do przetargów, zamówień dla firm komercyjnych, prowadzenie negocjacji.Dbanie o terminowe i zgodne z procedurami realizacje przetargów.Monitorowanie rynku zamówień publicznych w celu identyfikacji nowych szans sprzedażowych.Analiza i monitorowanie cen surowców dla branży meblarskiej.Współpraca z hurtowniami, negocjacja cenWymaganiaZnajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur przetargowychWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia),Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne.Skrupulatność i dokładność w przygotowywaniu dokumentacji.Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów.Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.Prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów służbowych, mile widzianeZnajomość i doświadczenie w branży meblarskiej będzie dodatkowym atutem przy rekrutacjiOferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uzależnione od wyników.Możliwość rozwoju zawodowego i udział w szkoleniach branżowych.Niezbędne narzędzia pracy.Jak aplikować:Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego. W tytule wiadomości prosimy wpisać “Specjalista ds. zamówień”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Kłodzko)
Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Kłodzko)
nowe Kłodzko dzisiaj

Rozpocznij Karierę w Dynamicznie Rozwijającej się Branży OZE!Chcesz pracować w przyszłościowej branży, która realnie wpływa na poprawę środowiska i komfort życia?Zostań Doradcą Energetycznym w Solar System™!Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi! Wszystkiego Cię nauczymy. Najważniejsze są Twoje zaangażowanie, chęć nauki i ambicja!Kim jesteśmy? Solar System™ to innowacyjna firma z sektora Odnawialnych Źródeł Energii, która działa na terenie całej Polski. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu fotowoltaiki, pomp ciepła, magazynów energii, kotłów na pellet, turbin wiatrowych i wielu innych nowoczesnych technologii. Nasze produkty i usługi są dostosowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.Co oferujemy?Atrakcyjne wynagrodzenie – 100% prowizji od sprzedaży!Najlepszą na rynku ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych.Profesjonalne szkolenia, które kompleksowo przygotują Cię do pracy.Wsparcie techniczne inżynierów i dostęp do narzędzi analitycznych.Dofinansowanie do samochodów służbowych oraz karty paliwowe.Motywujące konkursy i atrakcyjne nagrody dla najlepszych.Twoje zadania:Pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych, firm, rolników oraz dużych przedsiębiorstw.Prowadzenie prezentacji ofert i negocjacji handlowych.Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla klientów.Realizacja celów sprzedażowych.Budowanie długofalowych relacji i dbanie o najwyższy standard obsługi klienta.Czego oczekujemy?Zaangażowania i chęci rozwoju.Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Determinacji w dążeniu do osiągania wyników.Prawa jazdy kat. B oraz dyspozycyjności.Doświadczenie w sprzedaży (OZE, energetyka, telekomunikacja, ubezpieczenia, finanse) będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.Jeśli jesteś osobą ambitną, która chce się rozwijać i osiągać więcej – Solar System™ to miejsce właśnie dla Ciebie!Zrób krok w stronę swojej przyszłości i dołącz do nas!Aplikuj już teraz!

Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Świebodzice)
Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Świebodzice)
nowe Świebodzice dzisiaj

Rozpocznij Karierę w Dynamicznie Rozwijającej się Branży OZE!Chcesz pracować w przyszłościowej branży, która realnie wpływa na poprawę środowiska i komfort życia?Zostań Doradcą Energetycznym w Solar System™!Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi! Wszystkiego Cię nauczymy. Najważniejsze są Twoje zaangażowanie, chęć nauki i ambicja!Kim jesteśmy? Solar System™ to innowacyjna firma z sektora Odnawialnych Źródeł Energii, która działa na terenie całej Polski. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu fotowoltaiki, pomp ciepła, magazynów energii, kotłów na pellet, turbin wiatrowych i wielu innych nowoczesnych technologii. Nasze produkty i usługi są dostosowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.Co oferujemy?Atrakcyjne wynagrodzenie – 100% prowizji od sprzedaży!Najlepszą na rynku ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych.Profesjonalne szkolenia, które kompleksowo przygotują Cię do pracy.Wsparcie techniczne inżynierów i dostęp do narzędzi analitycznych.Dofinansowanie do samochodów służbowych oraz karty paliwowe.Motywujące konkursy i atrakcyjne nagrody dla najlepszych.Twoje zadania:Pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych, firm, rolników oraz dużych przedsiębiorstw.Prowadzenie prezentacji ofert i negocjacji handlowych.Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla klientów.Realizacja celów sprzedażowych.Budowanie długofalowych relacji i dbanie o najwyższy standard obsługi klienta.Czego oczekujemy?Zaangażowania i chęci rozwoju.Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Determinacji w dążeniu do osiągania wyników.Prawa jazdy kat. B oraz dyspozycyjności.Doświadczenie w sprzedaży (OZE, energetyka, telekomunikacja, ubezpieczenia, finanse) będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.Jeśli jesteś osobą ambitną, która chce się rozwijać i osiągać więcej – Solar System™ to miejsce właśnie dla Ciebie!Zrób krok w stronę swojej przyszłości i dołącz do nas!Aplikuj już teraz!

Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Jelenia-Góra)
Przedstawiciel Handlowy ds.OZE - 100% prowizij (Jelenia-Góra)
nowe Jelenia Góra dzisiaj

Rozpocznij Karierę w Dynamicznie Rozwijającej się Branży OZE!Chcesz pracować w przyszłościowej branży, która realnie wpływa na poprawę środowiska i komfort życia?Zostań Doradcą Energetycznym w Solar System™!Nie masz doświadczenia? Nie szkodzi! Wszystkiego Cię nauczymy. Najważniejsze są Twoje zaangażowanie, chęć nauki i ambicja!Kim jesteśmy? Solar System™ to innowacyjna firma z sektora Odnawialnych Źródeł Energii, która działa na terenie całej Polski. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu fotowoltaiki, pomp ciepła, magazynów energii, kotłów na pellet, turbin wiatrowych i wielu innych nowoczesnych technologii. Nasze produkty i usługi są dostosowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.Co oferujemy?Atrakcyjne wynagrodzenie – 100% prowizji od sprzedaży!Najlepszą na rynku ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych.Profesjonalne szkolenia, które kompleksowo przygotują Cię do pracy.Wsparcie techniczne inżynierów i dostęp do narzędzi analitycznych.Dofinansowanie do samochodów służbowych oraz karty paliwowe.Motywujące konkursy i atrakcyjne nagrody dla najlepszych.Twoje zadania:Pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych, firm, rolników oraz dużych przedsiębiorstw.Prowadzenie prezentacji ofert i negocjacji handlowych.Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dla klientów.Realizacja celów sprzedażowych.Budowanie długofalowych relacji i dbanie o najwyższy standard obsługi klienta.Czego oczekujemy?Zaangażowania i chęci rozwoju.Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.Determinacji w dążeniu do osiągania wyników.Prawa jazdy kat. B oraz dyspozycyjności.Doświadczenie w sprzedaży (OZE, energetyka, telekomunikacja, ubezpieczenia, finanse) będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane.Jeśli jesteś osobą ambitną, która chce się rozwijać i osiągać więcej – Solar System™ to miejsce właśnie dla Ciebie!Zrób krok w stronę swojej przyszłości i dołącz do nas!Aplikuj już teraz!

St. Lukas zatrudni na stanowisko pokojowa
St. Lukas zatrudni na stanowisko pokojowa
nowe Świeradów-Zdrój dzisiaj

St. Lukas zatrudni na stanowisko pokojowa Okres pierwszych miesięcy umowa zlecenie. Następnie umowa o pracę. Wymagane : utrzymywanie porządku oraz dbałość o estetykę i czystość miejsca pracy, dokładność i sumienność umiejętność pracy w zespolemile widziana znajomość języka niemieckiego.Możliwość zakwaterowania za opłatą.

Pokojowa + śniadaniowa
Pokojowa + śniadaniowa
nowe Karpacz dzisiaj

Karkonoski SPA ul.Karkonoska 20a w Karpaczu zatrudni na stanowisko pokojowa, śniadaniowa. Praca głównie ranne zmiany w miłym zespole na stałe na umowę o pracę lub zlecenie. W zakresie jest sprzątanie i przeglądy pokoi , sprzątanie strefy Spa, pomoc w przygotowaniu śniadań, zmywanie po posiłkach. Szukamy osoby obowiązkowej, lubiącej czystość. Wprowadzimy i przeszkolimy do pracy. Opis stanowiska pracy: - pomoc w przygotowaniu śniadań , obiadokolacji zgodnie z recepturami, -sprzątanie pokoi po wyjeździe gości i przeglądy pokoi podczas pobytu -sprzątanie strefy SPA - utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, posprzątaniu , zmywanie po zjedzonych posiłkach gości Od kandydatów oczekujemy: - Umiejętności pracy w zespole, Dyspozycyjność, sumienność, punktualność, Inicjatywa i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań -atutem jest doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: - -pracę w dynamicznie rozwijającym się Pensjonacie - umowę o pracę na pełny etat, praca z reguły ranna 7:00-15:00 czasami zmiana 11-19:00 z reguły 5 dni w tygodniu ( dwa dni wolne) praca też w weekendy i święta -stabilne warunki zatrudnienia, grafik ustalany na cały miesiąc uwzględniający prośby pracownika wg możliwości - możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji -wyżywienie i napoje podczas pracy -miłą atmosferę pracy - premię świąteczną -zapas kawy do domu raz w mięsiącu

Praca Zdalna Idealna na Zimę 2/3h Dziennie Dodatkowa lub na stałe
Praca Zdalna Idealna na Zimę 2/3h Dziennie Dodatkowa lub na stałe
nowe Dzierżoniów dzisiaj

Praca zdalna – zacznij zarabiać bez wychodzenia z domu! Kogo szukamy? • Osób pełnoletnich (18+), które chcą dorobić do swojego budżetu.
 • Studentów i uczniów, którzy szukają elastycznej pracy dostosowanej do grafiku.
 • Mam, które chcą łączyć opiekę nad dziećmi z zarobkiem.
 • Osób na etacie, które potrzebują dodatkowego dochodu.
 • Każdego, kto szuka pracy zdalnej i chce zmienić coś w swoim życiu.
 • Osób w wieku 18–35 lat z polskim obywatelstwem.
 Jak wygląda współpraca? • Możesz pracować z nami przez krótki lub długi czas – decyzja należy do Ciebie!
 • Współpracę można zacząć praktycznie od razu, bez długich przygotowań czy szkoleń.
 Dlaczego warto wybrać nas? • Regularne wypłaty: Pieniądze co tydzień na Twoim koncie.
 • Elastyczne godziny pracy: Ty decydujesz, ile i kiedy pracujesz.
 • Praca z dowolnego miejsca: Możesz pracować z domu, podróży czy ulubionej kawiarni.
 • Przejrzyste zasady: Wszystkie szczegóły przedstawiamy jasno, bez ukrytych warunków.
 • Pełne wsparcie: Nasz zespół pomocy działa 24/7.
 • Brak inwestycji: Nie wymagamy żadnych opłat ani wkładu własnego.
 Na czym polega praca? Twoim głównym zadaniem będzie obsługa wiadomości na wirtualnym czacie. • Korzystasz z przygotowanych przez nas odpowiedzi i formułek – wystarczy kopiuj-wklej.
 • Komunikacja jest prosta i przejrzysta, idealna nawet dla osób bez doświadczenia.
 Czego wymagamy? • Ukończonych 18 lat.
 • Obywatelstwa polskiego (zgodnie z wymogami prawnymi).
 • Komputera lub smartfona z dostępem do internetu.
 • Podstawowej umiejętności obsługi urządzeń elektronicznych.
 • WhatsAppa jako formy kontaktu i przedstawienia szczegółów oferty.
 Zarobki: • Początkowe wynagrodzenie: 3600–6000 zł miesięcznie, w zależności od zaangażowania.
 • Już podczas szkolenia możesz zarobić minimum 500 zł. Nawet jeśli nie podejmiesz współpracy!
 • Praca jest w pełni legalna – rozliczamy się co miesiąc z Urzędem Skarbowym.
 Gdzie możesz pracować? • Lokalizacja nie ma znaczenia – wystarczy dostęp do internetu.
 • Możesz potraktować tę pracę jako dodatkowy zarobek lub swoje główne źródło dochodu.
 Ograniczona liczba miejsc: Jeśli widzisz to ogłoszenie, oznacza to, że mamy jeszcze wolne miejsca. Zapraszamy do kontaktu! Kliknij przycisk "Aplikuj"

Pracownik ds. Obsługi Klienta Online na Czacie
Pracownik ds. Obsługi Klienta Online na Czacie
nowe Jawor dzisiaj

Chcesz poprawić swoją sytuację finansową, pracować zdalnie i mieć pełną kontrolę nad czasem? Mamy dla Ciebie idealną ofertę!Szukamy osób, które chcą dołączyć do naszego prężnie rozwijającego się zespołu. Jeśli jesteś studentem, mamą na etacie, pracujesz na pełny etat i chcesz dorobić lub szukasz zmiany, to właśnie Ciebie szukamy! Co ważne – nie musisz mieszkać w konkretnej lokalizacji, praca jest w pełni zdalna!Dlaczego warto?Elastyczny czas pracy – pracujesz kiedy chcesz, możesz to łączyć z etatem, studiami czy innymi obowiązkami.Tygodniówki – pewne wypłaty co tydzień, bezpośrednio na konto bankowe, 4 razy w przeciągu miesiąca!Wsparcie 24/7 – nasz zespół pomoże Ci na każdym etapie. Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc!Brak inwestycji – nie musisz wkładać żadnych pieniędzy, aby zacząć zarabiać!Szkolenia online – nauczymy Cię wszystkiego, od podstaw do zaawansowanego poziomu!Brak formalności – żadnych rozmów telefonicznych, spotkań na kamerze czy namawiania znajomych!To praca, która pozwala na naprawdę wysokie zarobki, a Ty decydujesz, ile chcesz zarobić! Na początek możesz liczyć na wynagrodzenie w przedziale od 3200 do 5600 zł, a przy większym zaangażowaniu – na jeszcze wyższe kwoty. Co więcej, nie musisz obawiać się o bezpieczeństwo, bo praca jest w 100% legalna i rozliczamy się z Urzędem Skarbowym!UWAGA Nie działamy w żadnym marketingu wielopoziomowym MLM Nie wymagamy rozmów telefonicznych Nie wymagamy jeżdżenia po ludziach Nie wymagamy spotkań na kamerze Nie piszesz po znajomych czy rodzinie Nikogo na nic nie musisz namawiać Nie musisz wstawiać żadnych postów na swoje portale społecznościoweNa czym polega praca?Głównym zadaniem będzie udzielanie pomocy klientom na czacie za pomocą gotowych wiadomości i szablonów, które przygotowaliśmy na podstawie naszego doświadczenia.Twoja rola to odpowiadanie na wiadomości klientów, korzystając z gotowych formułek i materiałów, które udostępniamy.Do Twoich obowiązków należy również obsługa klienta online oraz udzielanie wsparcia technicznego.W kwestii reklamy produktów, zajmujemy się tym za Ciebie – Twoim zadaniem będzie umawianie spotkań oraz odpowiadanie na wiadomości.Wymagania:Ukończone 18 latObywatelstwo polskie (ze względu na prawny charakter pracy)Komputer lub smartfon z dostępem do internetuPodstawowa obsługa komputera/smartfonaMotywacja do pracy i chęć osiągania wysokich wynikówNie zwlekaj, Twoja przyszłość może zacząć się dzisiaj!Nie czekaj, liczba miejsc jest ograniczona, a oferta jest dostępna tylko teraz! Możesz zacząć zarabiać już podczas szkolenia, a Twoje pierwsze pieniądze mogą trafić na konto nawet po kilku dniach!Kliknij "aplikuj" teraz i dołącz do naszego zespołu!

magazynier/ka w Steripack Medical Poland
magazynier/ka w Steripack Medical Poland
nowe Jelcz-Laskowice dzisiaj

Firma SteriPack Medical Poland sp. z o.o. z siedzibą w Łęgu koło Jelcza-Laskowic zajmująca się produkcją i pakowaniem wyrobów medycznych i farmaceutycznych poszukuje obecnie osoby na stanowisko:MAGAZYNIER/KATwój zakres obowiązków:realizacja bieżących zadań w magazynie tj. rozładunek, załadunek towarów (kompletowanie, pakowanie i przygotowywanie towaru do wysyłki)wewnętrzny transport towarówobsługa i bieżąca konserwacja wózka widłowego monitorowanie i dbanie o właściwe rozmieszczenie towarów na magazyniedbanie o prawidłowy obieg dokumentacji logistyczno-magazynowejdbałość o porządek i czystość w obszarze magazynowymprzestrzeganie zasad BHP oraz obowiązujących w firmie procedurpraca przy komputerze (przyjmowanie towaru, generowanie raportów wysyłkowych z systemu, itp.)Nasze wymagania:doświadczenie w obsłudze oraz uprawnienia UDT na wózki widłowe (mile widziane IWJO)dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniuzaangażowanie i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadańumiejętności pracy w zespoledyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowym (6:00-14:00, 14:00-22:00. 22:00-6:00)To oferujemy:pracę w stabilnej i wciąż rozwijającej się firmie z branży medyczno - farmaceutycznejokazję do zdobycia cennego doświadczenia z dziedziny logistyki w firmie z branży medycznej o bogatym, międzynarodowych know-howpozytywną atmosferę i komfortowe warunki pracypremia frekwencyjna oraz jakościowachęć do nawiązania długotrwałej współpracyBenefity (ubezpieczenie grupowe, Dni kulinarne, MyBenefit – kafeteria zakupowa, Multisport, siłownia firmowa, Konkurs sugestii z nagrodami – BHP i Lean, imprezy integracyjne)

Охорона приватного будинку
Охорона приватного будинку
nowe Wrocław dzisiaj

Доброго дня потрібний помічник для охорони приватного будинку

Przyjmę do pracy na parkingu strzeżonym
Przyjmę do pracy na parkingu strzeżonym
nowe Wrocław dzisiaj

Przyjmę do pracy na parkingu strzeżonym. Praca zmianowa (zmiany 8-godzinne), na umowę zlecenie.

Kasjer-Sprzedawca Sklep "NA SCHODKACH" Jelcz-Laskowice
Kasjer-Sprzedawca Sklep "NA SCHODKACH" Jelcz-Laskowice
nowe Jelcz-Laskowice dzisiaj

Poszukujemy kandydatów na stanowisko Kasjer-Sprzedawca.Praca na pełny etat w systemie 2 zmianowym.Oczekiwania:umiejętność pracy w zespolekomunikatywność oraz pozytywne nastawienie do klientapełnoletność-uczciwośćOferujemy:miłą atmosferę pracystabilność zatrudnieniapremię uznaniowąwsparcie przyjaznego zespołuMiejsce pracy:Sklep NA SCHODKACHal. Wolności 155-220 Jelcz-Laskowice

Mechanik pojazdów ciężarowych
Mechanik pojazdów ciężarowych
nowe Dzierżoniów dzisiaj

  Firma Dedal sp. z o.o. sp. k. w Dzierżoniowie zatrudni:MECHANIK  POJAZDÓW CIĘŻAROWYCHMiejsce pracy: Dzierżoniów ul. Cicha 14Twój zakres obowiązków·         sprawna i rzetelna obsługa oraz serwisowanie pojazdów ciężarowych,·         obsługa bieżąca i konserwacja ciągników siodłowych i naczep firanowych,·         diagnozowanie i wykrywanie usterek,·         identyfikacja i usuwanie awarii.Nasze wymagania·         doświadczenie na stanowisku mechanika pojazdów ciężarowych·         praktyczna znajomość technologii napraw pojazdów ciężarowych,·         prawo jazdy kat.B, mile widziana kategoria CE,·         mile widziane uprawnienia spawalnicze i elektryczne,·         zaangażowanie,·         dyspozycyjność.To oferujemy·         atrakcyjne wynagrodzenie,·         bazę serwisową i narzędziową,·         specjalistyczne szkolenia,·         pracę w dobrej atmosferze. 

Młodsza księgowa/ Młodszy księgowy
Młodsza księgowa/ Młodszy księgowy
nowe Wojnowice dzisiaj

Stanowisko: Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy Miejsce pracy: Wojnowice (koło Czernicy)Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę / zlecenie / inneOpis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy, która dołączy do naszego zespołu. Twoje główne obowiązki to:Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych,Wsparcie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych,Tworzenie zestawień i raportów finansowych,Archiwizacja dokumentów i dbałość o porządek w dokumentacji księgowej,Udział w bieżących zadaniach działu księgowości.Wymagania:Wykształcenie minimum średnie (preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia),Podstawowa znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych,Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,Dokładność, sumienność i odpowiedzialność,Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub ukończone kursy księgowe.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego,Przyjazną atmosferę pracy,Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.Prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).”Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Specjalista ds. ubezpieczeń
Specjalista ds. ubezpieczeń
nowe Głogów wczoraj

Poszukujemy osoby do pracy w biurze na staż lub na umowę o pracę na stanowisko specjalista ds. ubezpieczeń w firmie Multiagencja Łukasz Wołkowski. Miejsce pracy: Głogów, ul. Głowackiego 43.Jeżeli łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz pracę z ludźmi, jesteś sumienna i zorganizowana koniecznie złóż swoją aplikację!Oferujemy:- pracę w biurze na umowę o pracę,- stałe godziny pracy od 8 do 16 od poniedziałku do piątku,- pracę w stabilnej firmie z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, która ciągle się rozwija,- przyjazną atmosferę i zgrany zespół.Nasze wymagania:- minimum średnie wykształcenie,- znajomość programów MS Office (Excel, Word),- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność i wysoka kultura osobista,- dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,- niekaralność (warunek konieczny).Zakres obowiązków:- przygotowywanie porównań i analiz ofert towarzystw ubezpieczeniowych,- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych zgodnych z potrzebami klienta,- bieżący kontakt z Klientami - zarówno poprzez telefon, jak i e-mail,- rozliczanie dokumentacji polisowych i dokumentów posprzedażowych.Jeżeli jesteś zainteresowana naszą ofertą złóż CV wraz ze zdjęciem osobiście w biurze przy ul. Głowackiego 43 w Głogowie. Może to właśnie na Ciebie czekamy?Telefon kontaktowy: 60*******97

Oferta Praktyk – Wsparcie Działu Handlowego i Obsługi Klienta
Oferta Praktyk – Wsparcie Działu Handlowego i Obsługi Klienta
Wrocław wczoraj

Oferta Praktyk – Wsparcie Działu Handlowego i Obsługi Klienta Nasz klient European Service Exchange to dynamicznie rozwijająca się firma, która dostarcza profesjonalne rozwiązania wspierające rynek pracy. Stawiamy na jakość, nowoczesność i indywidualne podejście, pomagając naszym klientom osiągać ich cele. European Service Exchange jest firmą działającą na rynku międzynarodowym, specjalizującą się w obsłudze klientów niemieckojęzycznych.Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie, które pozwoli Ci rozpocząć karierę w zawodzie z wiodącym z językiem niemieckim – dołącz już teraz! Twoje zadania: Wsparcie Działu Handlowego i Obsługi Klienta w codziennych obowiązkach. Kontakt z właścicielami zakwaterowań w języku niemieckim. Tłumaczenie dokumentów i korespondencji. Wsparcie procesów administracyjnych związanych z działalnością firmy. Oferujemy: Wynagrodzenie: stawka godzinowa: 30,5 zł „na rękę”. Czas trwania: 3 miesiące z możliwością przedłużenia na stałą współpracę.Elastyczne godziny pracy: Dostępne opcje dopasowania godzin do Twoich zajęć na uczelni. Forma pracy: Stacjonarna, z możliwością przejścia na tryb hybrydowy. Korzyści dodatkowe: referencje i certyfikat ukończenia praktyk, realna możliwość zatrudnienia po zakończeniu praktyk, zdobycie doświadczenia zawodowego w dynamicznym środowisku. Czego od Ciebie oczekujemy? znajomości języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2, otwartości na naukę i rozwój zawodowy, zaangażowania w powierzone zadania i chęci pracy w zespole, mile widziane zainteresowanie tematyką handlu i obsługi klienta. Dlaczego warto? Elastyczność – dopasowujemy godziny pracy do Twoich potrzeb. Wynagrodzenie. Bezpośredni kontakt z językiem niemieckim na co dzień. Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy z doświadczonym zespołem.

Pracownik biurowy/asystent-ka/staż /praca biurowa/Złotoryja
Pracownik biurowy/asystent-ka/staż /praca biurowa/Złotoryja
Złotoryja wczoraj

Rozwijająca się firma transportowa poszukuje osobę na stanowiskoosoby na staż na stanowisku pomoc biurowa do przyuczenia bez doświadczenia.Zatrudnienie tylko na zasadzie stażu 4-6 miesięcy z gwarancją zatrudnienia.Obowiązki:• Praca w trybie stacjonarnym (biurowym) od pon-pt w godz. 8:00-16:00Wymagania:• Znajomość j. angielskiego/ j. niemieckiego bedzie dodatkowym atutem• Samodzielność i dobra organizacja czasu pracyOferujemy:• Niezbędne narzędzia do pracy• Pracę w przyjaznej i swobodnej atmosferze.Praca biurowa (tylko stacjonarna) w miejscowości Złotoryja.Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV poprzez formularz kontaktowy OLX lub kontakt telefoniczny w godz 8:00-15:00Do przesłanych aplikacji prosimy dodać klauzulę :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystent / Asystentka spedytora międzynarodowego
Asystent / Asystentka spedytora międzynarodowego
Wrocław wczoraj

Tworzymy międzynarodową firmę z sektora TSL z blisko 13-letnim doświadczeniem w branży. Opieramy swój rozwój na trzech filarach – taborze, technologii i ludziach. Chcesz wyjść poza schemat? Dołącz do nas!Twój zakres obowiązkóworganizacja, nadzór i bieżąca obsługa międzynarodowych zleceń transportowychpozyskiwanie nowych kontrahentówrozwijanie długoterminowych relacji z klientamibudowanie długofalowej współpracy z przewoźnikamioptymalizacja kosztów spedycyjnychdbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientomNasze wymaganiabardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiegodoświadczenie na podobnym stanowisku nie jest wymaganekomunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacjiznajomość MS Officedoskonała organizacja pracysamodzielnośćumiejętność pracy w zespoleTo oferujemycodzienny kontakt z językiem w piśmie i mowiedwuskładnikowe wynagrodzenie w formie podstawy oraz comiesięcznej premiimożliwość rozwoju zawodowego i awansudofinansowanie do pakietu benefitów (prywatna opieka medyczna, pakiety sportowe, ubezpieczenie)niekorporacyjna atmosfera pracyspotkania integracyjneBenefitydofinansowanie zajęć sportowychprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życieelastyczny czas pracyspotkania integracyjnebrak dress code’ukawa / herbatapaczki świąteczne

Konserwator budynku
Konserwator budynku
Wrocław wczoraj

Poszukujemy osoby na stanowisko Konserwatora budynku (złota rączka).Miejsce pracy: Biurowiec oraz kilka mniejszych nieruchomości mieszkalnych na terenie Wrocławia.Do jego zadań należeć będą:*bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji*usuwanie usterek i awarii*wykonywanie bieżących napraw i konserwacji urządzeń*prace porządkowe (pielęgnacja terenów zielonych, dbanie o czystości otoczenia biurowca, grabienie liści, koszenie trawy, odśnieżanie)Wymagania:*znajomość podstaw hydrauliki*umiejętność drobnych napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych*instalacji elektrycznych oświetlenie, zasilanie urządzeń – podstawowe czynności wymiana lampy itp. Brak konieczności uprawnień*doświadczenie w podstawowych pracach malarskich i wykończeniowych*zakupy w sklepach budowlanych*doświadczenie na podobnym stanowisku*wysoka kultura osobista*dyspozycyjność*prawo jazdy kat.B*samodyscyplina w powierzonych pracachCo oferujemy:*stałą pracę w przyjaznej atmosferze*stałe wynagrodzenie (3800,00zł netto – 4500,00zł netto) + premie uznaniowe*dostęp do pakietu medycznego Enel Med*pełen ubiór pracowniczy*służbowe auto w godzinach pracy*pełne wyposażenie w narzędzia*swoje pomieszczenie kantorek konserwatora w biurowcuZainteresowane osoby proszę o przesłanie swojego CV lub o kontakt tel. 50*******09 z Rafałem.

Biuro podróży Expert ds. wycieczek objazdowych i lotniczych
Biuro podróży Expert ds. wycieczek objazdowych i lotniczych
Wrocław wczoraj

Travel project będące właścicielami marek mareda.pl oraz rafting-wroclaw.pl w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników na stanowisko Expert ds wycieczkę objazdowych i lotniczych.Oferujemy:praca u licencjonowanego organizatora wycieczek z drożnymi kanałami sprzedaży i systemem sprzedaży oraz dużą grupą klientówBędziesz przygotowywać programy wycieczek objazdowych autokarowych i lotniczych dla klientów indywidualnych i grup oraz sprzedawać wycieczki grupowe i indywidualne.Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz prowizjiWdrażanie własnych pomysłów i programów wycieczekUdział w wyjazdach studyjnych, targach i konferencjachOd kandydatów oczekujemy:Chęci do pracy - praca bywa wymagająca, ale nigdy nie jest nudna. Każda wycieczka to inna grupa klientów, inny kierunek i inne wyzwania.Pasji geograficzno-turystycznejUmiejętności pracy w zespole w partnerskiej atmosferzeZainteresowań turystycznychZnajomość arkuszy kalkulacyjnych, word, środowisko internet, canvaZnajomość systemów Piro Sykon, Iksoris, Photoshop, Wordpress - jako dodatkowy atut.Prawo jazdy kategorii B jako dodatkowy atut.Forma zatrudnienia - B2B, umowa zlecenie, umowa o pracę.Będziesz sprzedawać wycieczki wysokomarżowe i zarabiać od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy miesięcznie w zależności od miesiąca. Będziesz pracować przez większość lata, ale spokojnie, ogarniemy półkolonie dla Twojego dziecka.

Doradca Klienta - obsługa i sprzedaż ubezpieczeń Nationale Nederlanden
Doradca Klienta - obsługa i sprzedaż ubezpieczeń Nationale Nederlanden
Dzierżoniów wczoraj

Stań się częścią wiodącej marki na rynku ubezpieczeń - Nationale-Nederlanden. Dołącz do zespołu pełnego pasji, gdzie profesjonalna obsługa klienta, wsparcie w rozwoju, dobra atmosfera i wysokie zarobki są dla nas kluczowe! Aplikuj, gdy na liście Twoich osobistych priorytetów w pracy znajdują się:•        elastyczne godziny pracy (brak sztywnego grafiku),•        samodzielność w pracy i docenianie Twoich pomysłów oraz inicjatywy,•        kontakt z ludźmi oraz możliwość wykorzystania umiejętności interpersonalnych,•        możliwość generowania dochodu znacznie powyżej średniej rynkowej bez górnych widełek płacowych,   Oferujemy:•        gwarantowana podstawa wynagrodzenia od 4 000 zł + wysokie prowizje od każdej sprzedaży,•        jedna z najszerszych ofert benefitowych dostępnych na rynku (Ubezpieczenie Grupowe, Pakiet medyczny Medicover, Karta Multisport, program emerytalny, egzotyczne wyjazdy zagraniczne dla najlepszych Doradców)•        profesjonalne wsparcie i szkolenia Kierownika Zespołu, który zdobywał doświadczenie jako jeden wiodących Doradców Klienta Nationale-Nederlanden w Polsce,•        pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Świdnicy w prestiżowej lokalizacji,•        rozwój w ramach własnej działalności gospodarczej,•        pracę w energicznym zespole, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie bez względu na doświadczenie w branży ubezpieczeniowej,•        realną i przejrzystą perspektywę w zakresie budowy własnego zespołu, Jakie wyzwania przed Tobą?•        sprzedaż produktów ubezpieczeniowych,•        obsługa klientów wg naszych standardów,•        stałe dokształcanie i doskonalenie umiejętności. Jesteś Kandydatem, którego szukamy jeśli: •        posiadasz średnie wykształcenie - warunek konieczny,•        masz doświadczenie w obsłudze klienta lub nie straszna Ci komunikacja z drugim człowiekiem:)•        jesteś osobą przebojową nastawioną na współpracę,•        wiesz czego chcesz, jesteś osobą zaangażowaną i konsekwentną w działaniu.•        wyrażasz gotowość do rozwoju w ramach własnej działalności gospodarczej - warunek konieczny,

Doradca Klienta: Góra i okolice
Doradca Klienta: Góra i okolice
Góra wczoraj

Mamy silną markę i ponad 27-letnie doświadczenie na Polskim rynku, dlatego możemy oferować Klientom wiele rozwiązań takich jak:·       pożyczki, karty kredytowe, abonamenty medyczne, ubezpieczenia. Szeroki wachlarz produktów zwiększa możliwości zarobkowe naszych Doradców Klienta, dlatego jeśli:·         Chcesz samodzielnie planować swój dzień i tydzień ?·         Poszukujesz miejsca, gdzie zdobędziesz umiejętności i praktykę w sprzedaży różnych produktów?·         Chcesz zarobić dodatkowe pieniądze? to, ta propozycja współpracy jest dla Ciebie. Wystarczy, że:·         Masz wykształcenie minimum średnie,·         Masz otwartość na współpracę z klientami w terenie, ·         Wykazujesz gotowość do nabywania nowych umiejętności.·         Łatwo nawiązujesz kontakty, a współpraca z ludźmi sprawia Ci przyjemność,·         Lubisz samodzielność i działanie  zespołowe. Mamy dla Ciebie :·       Umowę cywilnoprawną o świadczenie usług, od której odprowadzamy składki do ZUS!·       Gwarantowaną grupę klientów na start.·       Wynagrodzenie tygodniowe powiązane z efektami wykonywanych zadań.·       Bonus zespołowy za realizację wspólnych dla zespołu celów.·       Szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe ze sprzedaży, komunikacji i kompetencji miękkich.·       Nielimitowany i bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej.·       Opiekę mentora w okresie wdrożenia i wsparcie zespołu w okresie współpracy.·       Wsparcie infolinii.·       Programy wspierające Twoje zarobki w okresie wdrożenia (Poduszka na start” oraz dopłaty do kosztów dojazdu wynikających z wizyt u klientów).·       Bezpłatną Certyfikację umożliwiającą sprzedaż ubezpieczeń - OFWCA tzn. Osoba Fizyczna Wykonująca Czynności Agencyjne.·       Sponsorowane ubezpieczenie NNW.·       Bezpłatny dostęp do serwisu Mental Benefits , gdzie Doradcy Klienta mogą korzystać z wszystkich dostępnych specjalistów na stronie, których jest prawie 200, z 11 różnych dziedzin. Serwis oferuje miedzy innymi wsparcie psychologów, psychoterapeutów, wsparcie dla rodziców, pomoc prawną.·       Narzędzia pracy takie jak: tablet, telefon z bezpłatnym abonamentem, aplikacje zapewniające dostęp do informacji, wspierające wykonywanie zadań oraz bezpieczeństwo osobiste.·       Decydujesz jak współpracujesz. Oznacz to, że współpracę z nami możesz traktować jako zajęcie dodatkowe lub zaangażować się we współpracę w wymiarze 40 godzin tygodniowo.·       Celebrujemy staże współpracy Naszych Doradców i Doradczyń. Są z nami osoby współpracujące 10, 15, 20 a nawet 25 lat.·       Elastyczne godziny wykonywania zadań. Dajemy również:·         Perspektywy rozwoju w takich rolach jak:ü  Doradca Klienta Ekspert w obszarze sprzedaży i współpracy z Doradcami klienta,ü  Kierownik Rejonu ds. Sprzedaży. Do Twoich zadań będzie należała:·       Sprzedaż produktów.·       Obsługa posprzedażowa i odbiór rat u klientów.·       Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. ·       Pozyskiwanie klientów. Ciekawi Cię jak wygląda rekrutacja?To 3 proste kroki:1.     Krótka telefoniczna rozmowa weryfikacyjna z Call Center.2.     Telefoniczny wywiad kompetencyjny z Rekruterem.3.     Spotkanie z Kierownikiem zespołu Doradców. Zainteresowała Cię ta propozycja? APLIKUJ   

Przedstawiciel handlowy woj. dolnośląskie
Przedstawiciel handlowy woj. dolnośląskie
Wrocław wczoraj

ECO-ABC Sp. z o. o. jest liderem branży świadczącym usługi dostosowane do potrzeb i wymagań polskiej służby zdrowia, w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych. Aktywnie zarządzamy czterema nowoczesnymi spalarniami odpadów. Posiadamy rozbudowaną bazę transportową, dzięki której jesteśmy w stanie szybko i sprawnie odbierać odpady zarówno z dużych aglomeracji jak i z mniejszych miast i miejscowości.Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: PRZEDSTAWICIELA HANDLOWGOMiejsce pracy (województwa): dolnośląskie, opolskie, łódzkieOpis stanowiska:·         Sprzedaży usług na podległym terenie ·         Przygotowywanie ofert handlowych oraz zawieranie umów·         Pozyskiwanie nowych klientów·         Opieka nad istniejącymi klientami·         Doradztwo dla klientów firmy·         Budowanie pozytywnych relacji z klientamiOczekiwania:·         Doskonała organizacja pracy i motywacja do działania·         Umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktów·         Doświadczenie w kontaktach z klientem·         Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych·         Gotowość do podróży służbowych·         Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office·         Prawo jazy kat BOferujemy:·         Pracę w ambitnej i dynamicznie rozwijającej się firmie·         Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·         Atrakcyjne wynagrodzenie·         Narzędzia niezbędne do pracy·         Bogaty pakiet socjalny (premia świąteczna, karta Multisport, dodatkowa opieka medyczna, dofinansowanie kolonii, możliwość ubiegania się o pożyczkę zakładową)

Specjalista/ka ds. Sprzedaży w Firmowym Salonie Orange (Aleja Bielany)
Specjalista/ka ds. Sprzedaży w Firmowym Salonie Orange (Aleja Bielany)
Bielany Wrocławskie wczoraj

OpisOrange Polska poszukuje osoby na stanowisko:Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie firmowym OrangeMiejsce pracy: Wrocław, Aleja Bielany, Czekoladowa 9Zespół:Jesteśmy zespołem sprzedażowym, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów. Możesz liczyć na przyjazną atmosferę oraz wsparcie ze strony pozostałych pracowników. Jeśli lubisz kontakt z klientem oraz interesują Cię nowe technologie - dołącz do nas.Twoja rola:Sprzedaż usług Orange PolskaEdukowanie Klientów o dostępnych dla nich ofertach, usługach oraz technologiachUdzielanie wsparcia technicznego Klientom w zakresie oferowanego sprzętuOczekiwania:Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze KlientówUmiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywaniaZainteresowanie nowinkami technologicznymiUmiejętność współpracy w zespole.Chęć rozwoju i łatwość uczenia się.Pakiet korzyści:Bezpieczeństwo:1200 zł brutto do wynagrodzenia zasadniczego, przez pierwsze 6 miesięcy,Umowa o pracę,Oferta socjalna,Ubezpieczenie grupowe,Pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),Proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.Elastyczność:Praca zgodnie z grafikiem,Wewnętrzny rynek pracyZdrowie:Prywatna opieka medyczna,Karta sportowa,Programy prozdrowotne.Satysfakcja:Kultura feedbacku,Premie finansowe,Konkursy sprzedażowe,Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe,Programy rozwojowe,Inicjatywy dobroczynne,Platforma do nauki języków obcych,Bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.Komfort:Telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,Zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),Nowoczesny salon sprzedaży.

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży - branża HoReCa
Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży - branża HoReCa
Wrocław wczoraj

Twój zakres obowiązków Aktywna sprzedaż systemu Fodimi POS dla gastronomii – samodzielne poszukiwanie potencjalnych klientów oraz nawiązywanie kontaktu telefonicznego w celu przedstawienia naszej oferty (np. system POS, strony internetowe z zamawianiem online, aplikacje mobilne i wiele wiele innych) Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami – kompleksowa opieka nad nowymi i obecnymi klientami, od pierwszego kontaktu po wsparcie po sprzedaży Planowanie i organizacja pracy – samodzielne ustalanie harmonogramu działań sprzedażowych oraz monitorowanie ich realizacji Tworzenie strategii sprzedażowej – opracowywanie i wdrażanie skutecznych działań, mających na celu osiągnięcie założonych wyników Analiza rynku i trendów – śledzenie nowości w branży FoodTech i HoReCa, identyfikowanie nowych szans biznesowych i wzmacnianie pozycji naszej marki na rynku Przygotowywanie ofert handlowych – opracowywanie propozycji dopasowanych do potrzeb klientów oraz dbanie o ich profesjonalną prezentację Rozwój relacji biznesowych – nawiązywanie trwałych kontaktów, budowanie zaufania i promowanie naszych innowacyjnych rozwiązań wśród klientów.Nasze wymagania Doświadczenie w sprzedaży w branży gastronomicznej – minimum rok doświadczenia w aktywnej sprzedaży, szczególnie w sektorze HoReCa. Znajomość rynku gastronomicznego i HoReCa – rozumienie specyfiki branży oraz potrzeb klientów w sektorze FoodTech. Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów – szczególna biegłość w nawiązywaniu relacji biznesowych poprzez kontakt telefoniczny. Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne – poparte udokumentowanymi wynikami sprzedażowymi w poprzednich miejscach pracy. Biegła znajomość języka polskiego – zarówno w mowie, jak i piśmie, umożliwiająca swobodną komunikację biznesową. Doświadczenie w środowisku startupowym lub szybko rozwijających się firmach – znajomość specyfiki pracy w dynamicznym i ambitnym otoczeniu. Wysoka samodzielność i organizacja pracy – umiejętność efektywnego zarządzania czasem, ustalania priorytetów i realizacji celów sprzedażowych. Sumienność i zaangażowanie – staranność w realizacji zadań oraz wysoka motywacja do osiągania sukcesów. Prawo jazdy kat. B i mobilność – gotowość do pracy w terenie i spotkań z klientami. Wysoka kultura osobista – umiejętność budowania długotrwałych relacji opartych na profesjonalizmie i zaufaniu. Mile widziane: doświadczenie na podobnym stanowisku lub znajomość systemów POS i rozwiązań cyfrowych dla gastronomii.To oferujemy Laptop, telefon służbowy Pracę w młodym i zaangażowanym zespole, gdzie Twoje pomysły i inicjatywy będą mile widziane Innowacyjne środowisko pracy - Fodimi to miejsce, w którym możesz pracować z najnowszymi technologiami i wpływać na rozwój nowoczesnych rozwiązań dla branży gastronomicznejO nas Fodimi.pl to innowacyjna firma technologiczna, która przekształca krajobraz gastronomii w Polsce. Jesteśmy świeżym graczem na rynku, ale już teraz oferujemy rozwiązania, które wykraczają poza tradycyjne modele biznesowe. Nasza oferta jest kompleksowa - od systemu POS, przez stworzenie własnej strony z zamówieniami online, aż po nowoczesne aplikacje mobilne i kioski samoobsługowe. Promujemy wirtualną kasę fiskalną oraz przyjmowanie płatności w telefonie, stawiając na kompatybilność z urządzeniami Android. Dzięki temu restauratorzy mogą oszczędzać i korzystać z najnowszych technologii. Rozwiązania, które oferujemy, redukują początkowe koszty inwestycji nawet o 80%! Całkowicie zmieniamy utarte schematy i myślenie o fizycznych kasach i terminalach płatniczych. Jesteśmy dumni z naszej współpracy m.in. z firmą Sunmi, dzięki której możemy dostarczyć naszym klientom najnowocześniejsze urządzenia, które umożliwiają obsługę zamówień, fiskalizację oraz przyjmowanie płatności zbliżeniowych - wszystko to w jednym, przenośnym urządzeniu. Naszym celem jest usprawnienie i uproszczenie procesów, by restauratorzy mogli skupić się na tym, co robią najlepiej - tworzeniu wyjątkowych doświadczeń kulinarnych. Jeżeli jesteś gotowy dołączyć do dynamicznego, nowatorskiego zespołu i pomóc przekształcać polską gastronomię, Fodimi jest idealnym miejscem dla Ciebie. Dołącz do nas i razem stwórzmy przyszłość branży!

Praca - specjalista ds. rozliczeń transportu
Praca - specjalista ds. rozliczeń transportu
Kąty Wrocławskie wczoraj

W związku z rozwojem firmy na terenie Polski poszukujemy kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. rozliczeń transportuMiejsce pracy: Kąty Wrocławskie Dołącz do nas jeśli:- lubisz pracować z ludźmi- jesteś osobą zorganizowaną i skrupulatną- chcesz się rozwijać w branży transportowej Do Twoich obowiązków należeć będzie:- rozliczanie dokumentów transportowych- kompletowanie, kontrola i weryfikacja dokumentów źródłowych stanowiących podstawę do wystawienia faktur sprzedaży- raportowanie zewnętrzne i wewnętrzne, w tym: tworzenie raportów i zestawień dotyczących poniesionych kosztów za transport; tworzenie raportów i zestawień dotyczących zleceń- wprowadzanie zleceń do programu TMS (Transport Management System)- obsługa procesu obiegu i archiwizacji dokumentów transportowych- kontrola poprawności rozliczeń i wyjaśnianie bieżących płatności z podwykonawcami- wsparcie planistów w codziennej pracy i współpraca z Działem księgowościU nas znajdziesz:- zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej- odpowiedzialne stanowisko- przyjazną atmosferę- stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzeniaDoceniamy:- doświadczenie w branży transportowej i administracji usługami transportowymi- znajomość procedur, przepisów i zagadnień związanych z obszarem TSL- łatwość poruszania się w systemach komputerowych- dobrą znajomość języka angielskiego- zdolność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów- mile widziane wykształcenie kierunkowe- chęć do współpracy- pozytywną energię Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie? Aplikuj i dołącz do nas !

Doradca klienta - projektant mebli kuchennych
Doradca klienta - projektant mebli kuchennych
Kudowa-Zdrój wczoraj

OPISKOGO SZUKAMY ?Ambitnej, empatycznej i kreatywnej osoby na stanowisko doradcy klienta w salonie mebli kuchennych w Kudowie Zdrój, której zakresem obowiązków będzie: obsługa klientów i prezentowanie oferty firmy, wykonywanie projektów zabudowy meblowej, sporządzanie umów oraz dokumentacji projektowej do produkcji, prowadzenie klienta w procesie realizacji zamówienia.JAKIE MAMY WYMAGANIA ?Niezbędna: dobra znajomość obsługi komputera. Bardzo mile widziana: znajomość obsługi programów do aranżacji wnętrz. Mile widziane: wykształcenie w kierunku architektury i aranżacji wnętrz, znajomość podstaw języka Czeskiego.CZEGO OCZEKUJEMY ?Zaangażowania w prowadzeniu projektu, skrupulatności w sporządzaniu dokumentacji, utrzymywania pozytywnych relacji z klientem, dbałości o wizerunek firmy, współdziałania z zespołem firmy w budowaniu marki.CO OFERUJEMY?Interesującą pracę w stabilnej firmie, bezstresowe wprowadzenie w środowisko firmy, możliwość samodzielnego zarządzania organizacją własnej pracy, wynagrodzenie stałe oraz prowizję od sprzedaży, możliwość wyszkolenia .KIM JESTEŚMY ?Xxl Kuchnie to firma z długoletnim doświadczeniem w produkcji mebli na wymiar, produkujemy nie tylko meble kuchenne, wykonujemy również kompleksowe zamówienia wyposażając całe domy w meble zaprojektowane indywidualnie pod klienta. W pracy kierujemy się dbałością o detale, najwyższą jakością obsługi klienta i ambicją ukierunkowaną na ciągły rozwój.Jeśli jesteś tym kogo szukamy i chcesz z nami pracować, zapraszamy do przesłania swojego CV, z wybranymi osobami skontaktujemy się telefonicznie.

Doradca klienta, projektant mebli kuchennychbli
Doradca klienta, projektant mebli kuchennychbli
Dzierżoniów wczoraj

Zatrudnie osobę na stanowisko doradca klienta, projektant w Salonie Meblowym Black Red White w Dzierżoniowie. Praca od poniedziałku do piatku od 10 do 18. plus co druga sobota płatna lub dzien wolny. Mile widziane osoby z doswiadczeniem na podobnym stanowisku.

Projektant w dziale wdrożeniowym płytek
Projektant w dziale wdrożeniowym płytek
Wałbrzych wczoraj

Co będzie należało do obowiązków pracownika?• praca w zespole przy tworzeniu nowych wzorów ceramicznych • dostosowanie projektów graficznych do wymagań techniczno-technologicznych• projektowanie nowych elementów graficznych na bazie aktualnych wzorów ceramicznych • nadzorowanie prób produkcyjnych • uczestniczenie w wydarzeniach branżowych jak targi, eventyCzego oczekujemy od kandydatów?• wykształcenie graficzne min. średnie, • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, • znajomość programów graficznych w szczególności Photoshop, • kreatywność i entuzjazm w zakresie tworzenia nowoczesnego wzornictwa, • umiejętności cyfrowej obróbki zdjęć, • umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z ludźmi, • dyspozycyjność • znajomość języka angielskiego lub włoskiego będzie dodatkowym atutem.Co oferujemy swoim pracownikom?• ambitną, pełną wyzwań pracę, • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku, • pracę w systemie jednozmianowym, • bogaty pakiet socjalny dla pracowników i ich rodzin, • możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego • bezpłatne dojazdy z okolic Wałbrzycha (Kamienna Góra, Boguszów-Gorce) .

Opiekun Klienta Biznesowego
Opiekun Klienta Biznesowego
Wrocław wczoraj

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów. Dla naszego klienta, ORANGE POLSKA szukamy osób na stanowisko: Opiekun Klienta Biznesowego Zakres obowiązków: • Praca na własnym portfelu Klientów Biznesowych - nie pozyskujemy klientów, pracujemy wyłącznie z naszymi stałymi kontrahentami • Pomoc w doborze najlepszych rozwiązań z zakresu sprzedaży i obsługi • Budowanie długotrwałych relacji z klientami • Realizowanie wskaźników strategicznych firmy Poszukujemy Ciebie, jeśli: • Dobrze czujesz się w kontakcie z ludźmi, lubisz z nimi rozmawiać • Sprawnie obsługujesz komputer • Chcesz nauczyć się nowoczesnych technik sprzedaży • Jesteś ambitny i komunikatywny • Chcesz dobrze zarabiać Oferujemy:   • Umowę o pracę na pełny etat (od pierwszego dnia szkolenia) • Pracę w modelu zdalnym • Podstawowe wynagrodzenie na początek • Przejrzysty system premiowy składający się z: wysokiej premii sprzedażowej od 2000zł - 10000zł brutto/mc oraz premii jakościowej 500 - 1300 zł brutto/kwartał • Pracę w stałych godzinach 8-16, 9-17, raz na 5 tygodni zmiana 12-20 lub 13-21 poniedziałek-piątek, 1 sobota raz na 10 tyg. • Służbowy laptop • Dodatkowe konkursy • Profesjonalne szkolenie, na którym wszystkiego Cię nauczymy • Przyjazną atmosferę oraz wsparcie trenerów, kierownika oraz współpracowników, • Benefity pracownicze z dofinansowaniem pracodawcy: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport oraz darmowe kursy językowe i zniżki na usługi ORANGE 50%

Telefoniczny Konsultant Infolinii Przychodzącej
Telefoniczny Konsultant Infolinii Przychodzącej
Wrocław wczoraj

Poznaj nas bliżej!Jesteśmy firmą, która z pasją i zaangażowaniem obsługuje klientów. Od lat nasze przedsiębiorstwo świadczy usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego, marketingu telefonicznego i innych dziedzin, w których wymagana jest komunikacja telefoniczna. Współpracujemy liderami na rynku Polskim i nie tylko. Posiadamy kilka oddziałów, z których można nas usłyszeć.Obecnie poszukujemy Konsultanta do jednej z naszych lokalizacji: WrocławKogo szukamy?Brak doświadczenia nikogo nie wyklucza. Jako członek naszego zespołu zostaniesz starannie wdrożony do pracy i docelowo będziesz pomagać klientom w połączeniach przychodzących. Twoja misja to również budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i profesjonalizmie. Jesteśmy zgraną drużyną, która jest dumna, że może oferować usługi najwyższej klasy.Jakie są obowiązki?świadczenie kompleksowej obsługi klienta (infolinia przychodząca)udzielanie informacji na temat oferty, produktów i usługdiagnoza i pomoc w rozwiązywaniu  i udzielaniu fachowej pomocy klientomNasze oczekiwania:wysoka kultura osobista, dobra znajomość języka polskiegodobra znajomość komputera (WYMAGANIE KONIECZNE)swoboda w  prowadzeniu rozmów telefonicznych,motywacja do pracy pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–20:00 (system zmianowy]W zamian oferujemy:Stałe wynagrodzenie + system motywacyjny,Corporate wellness - Medicover Sport,Ubezpieczenie grupowe,Liczne szkolenia wewnętrzne, podnoszące kompetencjeJesteś zainteresowany? Aplikuj do nas, koniecznie dołączając aktualna klauzulę RODO (znajdziesz ją na dole ogłoszenia)Dodatkowo, zapoznaj się z naszym procesem rekrutacji oraz wdrożenia.1 etap rekrutacji - kontakt telefonicznyKiedy otrzymamy aplikację, w przypadku zainteresowania nasza Specjalistka ds. Rekrutacji skontaktuje się z Tobą. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się zdalnie. Podczas rozmowy będziemy chcieli Cię poznać oraz zaznajomić się z Twoimi doświadczeniami. Będzie to doskonały moment, aby zadać nam pytania, które Cię nurtują. Po tych etapach podejmiemy decyzję, o której poinformujemy Cię niezależnie od tego jaka ona będzie. Chcemy żebyś czuł się komfortowo, przez uzyskanie informacji zwrotnej.2 etap - szkolenie wstępne przygotowujące do podjęcia współpracySzkolenie odbędzie się w naszym biurze. Jest to kilkudniowe wdrożenie, na którym przekażemy Ci całą naszą niezbędna wiedzę. O dokładnych ustaleniach odnośnie szkolenia, poinformujemy Cię już podczas rekrutacji, lub po zakończonym procesie.Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV. Zapraszamy do aplikowania!Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. 

Płatny Staż w Zespole Rekrutacji
Płatny Staż w Zespole Rekrutacji
Wrocław wczoraj

Dołączając do nas będziesz:odpowiadać za wsparcie administracyjne oraz obsługę klienta w biurze,wspierać procesy rekrutacyjne,pomagać w realizacji terenowych działań marketingowych,publikować ogłoszenia,kontaktować się telefonicznie z kandydatami z bazy kontaktów. Oczekujemy od Ciebie:pierwszych doświadczeń w obsłudze klienta,dyspozycyjności w wymiarze 100h miesięcznie,zaradności i wielozadaniowości,zdolności organizacyjnych,umiejętności obsługi urządzeń biurowych,prawa jazdy kat. B - warunek konieczny. Co możemy Ci dać:Oferujemy płatny staż w dłuższej perspektywie czasowej, w oparciu o umowę zlecenie, 100 godzin miesięcznie,możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie w procesie wdrożenia oraz podczas realizacji zadań,dostęp do platformy e-learningowej,kartę lunchową,program rekomendacji pracowników.

Praca pomocnik dekarza i wykończeniówka NIEMCY
Praca pomocnik dekarza i wykończeniówka NIEMCY
Zgorzelec wczoraj

Szukam pracowników!Poszukuję pomocników dekarzy oraz pracowników do wykończeń wnętrz do pracy Przy granicy Zgorzelec - Görlitz i na terenie NiemiecOferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od umiejętnościStabilne warunki zatrudnienia,Pracę w zgranym zespole,Możliwość dłuższej współpracy.Wymagania:Doświadczenie w dekarstwie lub pracach wykończeniowych będzie dodatkowym atutem,Gotowość do pracy na terenie Niemiec,Chęć do nauki i sumienność,Podstawowa znajomość języka niemieckiego mile widziana, ale nie wymagana.Zapewniamy:Pomoc w organizacji zakwaterowania,NarzędziaWsparcie w formalnościach związanych z wyjazdem i firmą.Jeśli jesteś zainteresowany, zadzwoń pod numer: +48**********71Dołącz do naszego zespołu już dziś i pracuj w Niemczech na atrakcyjnych warunkach!

Customer care/ bonusy/ tygodniówki/ umowa
Customer care/ bonusy/ tygodniówki/ umowa
Dzierżoniów wczoraj

Szukasz pracy zdalnej, w której godziny są elastyczne? Jesteś ambitną  osobą? Chcesz dorobić do domowego budżetu? Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Zostaw wiadomość lub aplikuj poprzez OLX.Na czym konkretnie polega praca ?Twoim głównym zadaniem będzie odpisywanie ludziom na wiadomości za pomocą gotowych materiałów, które przygotowaliśmy bazując na wieloletnim doświadczeniu.Co możemy Tobie zaoferować ?wypłaty tygodniowe - 4 razy w miesiącu bezpośrednio na konto bankowewysokie zarobki w zależności od poświęconego czasu, może to być nawet od 4000 PLN miesięcznie pracując po 2-3h dziennie.praca w pełni zdalna, zarabiasz w domu czy w dowolnym miejscu gdzie masz na to ochotęelastyczne godziny pracy, pracujesz tyle godzin ile chcesz przeznaczyćpremie dodatkowe w zależności od zaangażowaniapakiet wszystkich szkoleń online prowadzimy Cię od początku do końca.Praca jest całkowicie legalna. Nie potrzebujesz żadnego doświadczenia, ani wiedzy informatycznej. Wystarczą znajomości podstaw komputera lub telefonu. Praca jest prosta, wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu.Wymagamy:pełnoletności,obywatelstwo polskiego,posiadania telefonu laptopa bądź komputera stacjonarnego,obsługa komputera/telefonu na poziomie podstawowym,dostęp do InternetuUWAGA -nie wymagamy:rozmów telefonicznych,spotkań na żywo z innymi osobami,nikogo na nic nie musisz namawiać.JEŚLI TO OGŁOSZENIE JEST DALEJ WIDOCZNE OZNACZA TO, ŻE JEST AKTUALNE NAPISZ DO NAS! (kliknij przycisk "aplikuj" lub napisz wiadomość na OLX).

Specjalista ds. Social Media SMM - Branża Zoo
Specjalista ds. Social Media SMM - Branża Zoo
Wrocław wczoraj

Jesteśmy lokalnym sklepem zoologicznym z wielkimi ambicjami, który poszukuje kreatywnej i zaangażowanej osoby do wsparcia naszej obecności w mediach społecznościowych. Jeśli kochasz zwierzęta, masz doświadczenie w tworzeniu treści oraz prowadzeniu kampanii reklamowych, to ta oferta jest dla Ciebie!Zakres obowiązków:Tworzenie angażujących treści na media społecznościowe i publikowanie ich w sposób regularny i spójny.Prowadzenie komunikacji z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych.Planowanie i realizacja kampanii reklamowych na popularnych platformach (Facebook, Instagram, Google).Przygotowywanie grafik i materiałów promocyjnych przy użyciu popularnych narzędzi graficznych (np. Canva, Adobe Photoshop).Współpraca przy tworzeniu strategii marketingowej i budowaniu pozytywnego wizerunku marki.Wymagania:Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych, poparte portfolio.Znajomość narzędzi reklamowych na Facebooku, Instagramie i Google.Umiejętność tworzenia atrakcyjnych grafik i wideo.Kreatywność, zaangażowanie, samodzielność w działaniu.Mile widzianeZnajomość branży związanej ze zwierzętami będzie dodatkowym atutem.Posiadanie zwierzaka, który mógłby stać się „ambasadorem” naszej firmy, będzie mile widziane. Twój pupil otrzyma specjalne bonusy za pełnienie tej roli!Oferujemy:Pracę na część etatu z możliwością elastycznego dostosowania godzin.Przyjazną atmosferę i możliwość współpracy z ludźmi o podobnych pasjach.Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia w branży zoologicznej.Zatrudniamy na umowę o pracę/umowę zlecenia. Współpraca B2B jest również możliwa.Jak aplikować: Prosimy o przesłanie CV wraz z informacją o dostępności oraz linkami do portfolio (mogą to być również profile w mediach społecznościowych) za pośrednictwem OLX. Czekamy na Twoje zgłoszenie!Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Obsluga Klienta|Elastyczny czas pracy|Tygodniowki
Obsluga Klienta|Elastyczny czas pracy|Tygodniowki
Wrocław wczoraj

Witam Jeśli jesteś osobą która lubi nowe wyzwania i chce coś zmienić w swoim życiu to będzie praca dla ciebie! NA CZYM POLEGA PRACA: Praca polega na odpisywaniu wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj-wklej do stałej bazy klientów, która sama będzie się do ciebie odzywać. WYMAGANIA: - Cierpliwość i zaangażowanie - Pełnoletność (+18) - Obywatelstwo Polskie - Smartfon lub komputer z dostępem do internetu UWAGA: -Nie wymagamy doświadczenia wszystkiego uczymy od podstaw -Nie działamy w żadnym marketingu wielopoziomowym,mlm - Nie wymagamy inwestycji w pracę -Nie wymagamy dzwonienia po ludziach CO OFERUJEMY? - Umowa na bazie z której rozliczamy się z Urzędem skarbowym -Tygodniówki (Pewne wypłaty co tydzień) - Elastyczny czas pracy (pracujesz ile chcesz i kiedy chcesz) Zapraszam do kontaktu!

Mobilna grupa sprzątająca - Wrocław - auto służbowe
Mobilna grupa sprzątająca - Wrocław - auto służbowe
Wrocław wczoraj

Firma VACO PURE poszukuje dwuosobowej mobilnej grupy. Praca przy sprzątaniu terenów zewnętrznych, doczyszczania obiektów. Auto służbowe pod dom.Preferowana praca w dwuosobowych zespołach - możesz pracować ze swoim rodzeństwem, partnerem, rodzicem. Jedna z osób musi posiadać prawo jazdy. kat. B.Praca w systemie zadaniowym, sam decydujesz o której rozpoczniesz pracę.Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub przesłanie aplikacji.

Pracownicy do utrzymania zieleni - miasto OLEŚNICA
Pracownicy do utrzymania zieleni - miasto OLEŚNICA
Oleśnica wczoraj

Ogłoszenie o pracęPielęgnacja zieleniFirma zajmująca się profesjonalną pielęgnacją terenów zielonych poszukuje pracowników na stanowiska:BrygadzistaDo Twoich zadań należeć będzie:- Organizacja i nadzór nad pracami związanymi z pielęgnacją zieleni,- Kierowanie zespołem pracowników,- Kontrola jakości wykonanych prac i realizacji harmonogramu.Wymagania:- Doświadczenie na podobnym stanowisku,- Umiejętność zarządzania zespołem,- Samodzielność i odpowiedzialność,- Mile widziane prawo jazdy kat. B. Pracownik utrzymania zieleni:Do Twoich obowiązków należeć będzie:- Prace związane z pielęgnacją zieleni (koszenie trawy, przycinanie krzewów, sadzenie roślin itp.)- Obsługa podstawowych narzędzi ogrodniczych,- Utrzymanie porządku na terenach zielonych.Wymagania:- Gotowość do pracy fizycznej na świeżym powietrzu,- Mile widziane doświadczenie w pracach ogrodniczych,- Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania,Możliwość rozwoju zawodowego i pracy w zgranym zespole,Wszelkie niezbędne narzędzia do pracy.Dołącz do naszego zespołu i wspólnie dbajmy o piękno otaczającej nas zieleni!

sprzątacz / sprzątaczka - godziny popołudniowe
sprzątacz / sprzątaczka - godziny popołudniowe
Wrocław wczoraj

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwaim. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiuposzukuje Współpracowników na stanowisko:SPRZĄTACZKA/SPRZĄTACZw Dziale Administracyjno-TechnicznymUMOWA O PRACĘ lub UMOWA ZLECENIEw wymiarze 1/2 etatu (ok. 80 godzin)praca w godzinach popołudniowych : 16:00 - 20:00 lub 17:00-21:00 Numer referencyjny ogłoszenia: RCKiK/DAT/8/2025To będzie Twoim zadaniem:Dbanie o czystość w wydzielonych:pomieszczeniach (tj. pomieszczenia sanitarne, biurowe, socjalne, medyczne) lub w obszarach orazurządzeniach chłodniczych, medycznych w zakresie mycia i dezynfekcji na terenie RCKiK we Wrocławiu zgodnie z instrukcjąUsuwanie odpadów komunalnych z pojemników znajdujących się w pomieszczeniach i na korytarzach oraz wynoszenie ich do kontenerów zbiorczychDokumentowanie wykonywanych czynności i zadań we właściwej dla pomieszczeń karcie sprzątania Tego potrzebujesz by dołączyć do nas:wykształcenia minimum podstawowegoRozumienia wagi i znaczenia prawidłowego wykonywania zgodnie z instrukcją w.w. zadań i ich wpływu na jakość składników krwizaangażowania w wykonywaną pracę, dokładnościumiejętności organizacji pracy własnej i umiejętności współpracypozytywnego nastawienia do pracywysokiej kultury osobistej ZAPEWNIAMY:stabilność zatrudnienia i elastyczne formy współpracybezpieczne miejsce pracypracę z misją, czyli coś więcej niż tylko pracęprogram adaptacyjnyprzyjazną atmosferę pracy i wsparcie przełożonego i współpracownikówDodatkowo, przy umowie o pracę:motywacyjny system wynagradzania: dodatek za staż pracy, premię kwartalnądofinansowanie do aktywności kulturalnych, sportowych, wypoczynku dla Ciebie i rodzinymożliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie  Potrzebujemy Ciebie ! APLIKUJ ONLINE:Prześlij nam swoje CVDołącz oświadczenie RODO pobrane z naszej strony internetowej. lub SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:Dział Personalnyul. Czerwonego Krzyża 5/950-345 WrocławII piętro, pokój S3.10tel. 71 371 58 82lub 71 371 58 76www.rckik.wroclaw.pl

Kierownik serwisu sprzątającego / Kierownik zmiany
Kierownik serwisu sprzątającego / Kierownik zmiany
Wrocław wczoraj

HR for Business Sp. z. o.o., jedna ze spółek Grupy Impel – poszukuje Kandydata/-tkę na stanowisko:Kierownik serwisu sprzątającego / Kierownik zmianyMiejsce pracy: ul. LG Electronics 1-2, 55-040 Biskupice Podgórne.Zakres obowiązków:Nadzór pracowników liniowychOrganizacja pracyTworzenie grafikówProwadzenie meleksa między budynkami.Czego oczekujemy od Kandydata:Prawo jazdy kat. BZaangażowaniaZnajomości języka polskiegoDoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuUmiejętności obsługi komputeraSumienności i dokładnościKultury osobistej i opanowaniaRzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków.Oferujemy:Stabilną prace w jednej z największych firm w PolsceZatrudnienie na podstawie umowy o pracęPracę w systemie zmianowymNiezbędne narzędzia pracyMożliwość rozwoju zawodowegoSzkolenie wdrożenioweWięcej informacji pod numerem telefonu: +48 510 013 460.Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub o zgłoszenie za pośrednictwem aplikacji OLX.Na aplikacji prosimy o zawarcie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę dla HR for Business Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat.Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest HR for Business Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu 50-304, ul. Słonimskiego 1.

Referent - magazynier
Referent - magazynier
Głogów wczoraj

Spółdzielnia z długoletnią pozycją na rynku głogowskim, poszukuje pracownika na stanowisko:Referent-magazynierTwój zakres obowiązków:·  przyjmowanie zamówień·  rejestrowanie i wystawianie zleceń produkcyjnych·  prowadzenie dokumentacji dotyczącej sprzedaży pieczywa·  fakturowanie dostaw·  wydawanie pieczywa zgodnie z wystawioną fakturą·  odbiór surowców od dostawców Oczekujemy:·  mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku·  gotowości do pracy w godzinach wczesnoporannych  4:00-12:00 , co druga sobota pracująca od 4:00-10:00·  przyjaznego usposobienia, łatwości w nawiązywaniu stosunków z ludźmi·  wysokiej kultury osobistej·  zaangażowania w wykonywaniu powierzonych obowiązków·  umiejętności pracy w zespole Oferujemy:·  wynagrodzenie od 5150  brutto mc (pełen etat).·  przeszkolenie przez doświadczonych pracowników·  stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat w Spółdzielniz długoletnimi tradycjami (pomyśl o emeryturze)·  pakiet socjalny: bony świąteczne, świadczenia urlopowe, zapomogi oraznieoprocentowane pożyczki·  nagrody jubileuszowe uzależnione od stażu pracy·  możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego·  miłą i przyjazną atmosferę, pracę w zgranym, długoletnim i doświadczonym zespole   Administratorem przetwarzającym Państwa dane osobowe jest: PSS "Społem" ul.Elektryczna 9 67-200 Głogów. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Odbiorcą Państwa danych są uprawnieni pracownicy Administratora. Państwa dane będą przechowywane nie dłużej niż 30 dni od daty otrzymania. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych spowoduje nie objęcie Państwa procesem rekrutacji. Przetwarzanie podanych przez Państwa danych osobowych będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Proszę o umieszczenie w CV poniższej klauzuli zgodnie z przepisami RODO. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich w/w danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Referent – magazynier  przez PSS "Społem" w Głogowie.

Pracownik działu utrzymania czystości
Pracownik działu utrzymania czystości
Bolesławiec wczoraj

Pracownik działu utrzymania czystościZakres obowiązków: ·         utrzymanie porządku na zakładzie·         mycie oraz dezynfekcja zakładu·         dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie·         umiejętność pracy w zespole·         gotowość do pracy w systemie pracy zmianowej·         mile widziane uprawnienia do obsługi wózka widłowego oraz badania sanepidu.  Oferujemy·         zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku·         wypłata zawsze na czas·         odzież robocza·         ciekawą pracę w przyjaznym zespole·         umowę o pracę·         paczki świąteczne·         bezpłatne posiłki dla pracowników·         zniżki na produkty firmowe·         możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Prosimy o dołączenie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.” Administratorem danych jest Wielkopolski Indyk Sp. z o.o. z siedzibą w Bolesławcu 12a, 62-050 Mosina. Dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacyjnym (tj. w związku z obecną i przyszłymi). Każdemu kandydatowi przysługuje prawo wglądu do jego danych osobowych i możliwość ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do tego by można je było przetwarzać w ww. celu.

Sprzątanie klatek schodowych ul. Ślężna oraz inne lokalizacje
Sprzątanie klatek schodowych ul. Ślężna oraz inne lokalizacje
Wrocław wczoraj

Poszukujemy sumiennie pracujących osób do sprzątania klatek schodowych przy ul. Ślężnej oraz w innych lokalizacjach we Wrocławiu. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 72*****92

Nursery Teacher Nauczyciel Żłobka
Nursery Teacher Nauczyciel Żłobka
Wrocław wczoraj

Froebelian English Speaking Kindergarten in Wrocław, Ołtaszyn is looking for Nursery Teachers who know English to lead a group of 8 young children. If you are a dynamic, active, motivated, creative teacher or student who seeks to work with and for children as well as develop themselves YLEEA is the right place for you. We offer competitive salaries, support, training comfortable working conditions and a wonderful team to guide you. If you are interested in working in a Froebelian setting send us your CV with a photo - we will get back to you. At the moment we are seeking for a teacher to join us for assisting position in preparation for lead teacher from September.Knowledge of English is required.Experience or qualification as well.

Kierowca C - Polska - Niemcy
Kierowca C - Polska - Niemcy
Jelenia Góra wczoraj

Zatrudnimy kierowce kat. C do pracy na solówkę Iveco Daily (spanie za fotelami) , (Polska - Niemcy - Czechy). Praca pod Amazonem większość, wyjazdy sobota popołudnie - wieczór , powrót czwartek rano. ( wynagrodzenie B2B - 9000) Ważne badania i kod 95. Tel 53*****90

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Dolnośląskie