Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Aquapark Wrocław to nowoczesny kompleks rekreacyjno-sportowy, który przyciąga miłośników wodnej rozrywki i aktywnego wypoczynku. Tworzymy wyjątkowe miejsce, w którym każdy gość może poczuć się komfortowo i dobrze się bawić. Dołączając do naszego zespołu, zyskujesz niepowtarzalną okazję, by zobaczyć, jak wielu specjalistów o różnych umiejętnościach współpracuje, aby nasz obiekt działał sprawnie. To także szansa, by połączyć pasję z codziennymi obowiązkami i rozwijać się w inspirującym środowisku.Obecnie prowadzimy rekrutację w Aquaparkach na ul. Borowskiej 99, ul. Polnej 10 (Brochów) i ul. Wilanowskiej (Zakrzów). Zadania:Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów i doradztwo w zakresie korzystania z obiektu.Udzielanie szczegółowych informacji o oferowanych usługach, atrakcjach i regulaminie.Aktywna sprzedaż usług zgodnie z obowiązującymi standardami i ofertą aquaparku.Budowanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami, dbanie o ich satysfakcję i komfort.Utrzymywanie estetyki stanowiska pracy oraz dbałość o własną prezencję.Oczekiwania:Posiadanie ważnego orzeczenia lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych (warunek konieczny).Dyspozycyjność 160 godzin w miesiącu. Gotowość do pracy w systemie zmianowym, w tym w weekendy i święta (warunek konieczny).Pozytywne nastawienie, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista.Zaangażowanie, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.Dołączając do naszego zespołu zyskujesz:Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym.Kompleksowe szkolenie wstępne oraz codzienne wsparcie, abyś poczuł się pewnie w swojej roli.40% zniżki na posiłki w strefie gastronomicznej.Preferencyjne warunki korzystania z Aquaparku (pakiet VIP lub 5 wejść w miesiącu z osobą towarzyszącą).Nowe znajomości i przyjazną atmosferę pracy – lubimy spędzać czas razem, nie tylko w pracy :)
DOŁĄCZ DO EKIPY:Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą równych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami.PASUJEMY DO SIEBIE JEŻELI:wykazujesz się otwartością i życzliwościąposiadasz doświadczenie w obszarze obsługi klienta i zarządzania sprzedażą (mile widziane w sklepach wielkopowierzchniowych, hurtowniach etc.)interesujesz się tematyką budowlaną, ogrodniczą lub dekoracyjnąpotrafisz pracować zespołowo, masz doświadczenie w koordynowaniu prac innych osóbjesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze analizy wskaźników sprzedażowych i ekonomicznych, optymalizacji zatowarowaniajesteś gotowy/a do pracy o charakterze fizycznym (rozkładanie towaru, kompletowanie zamówień, zmiany ekspozycji etc.)jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 21:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handloweJAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ:koordynowanie pracy zespołu Doradców Klientamonitorowanie wyników sprzedażowych/ekonomicznych w podległym dziale/sektorzeaktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientówprzygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacjibudowanie relacji z klientami i ich wzmacnianie poprzez programy partnerskie i lojalnościowemonitorowanie i zapewnienie dostępności i odpowiedniej ekspozycji towaru zgodnie ze standardamiwspółpraca z innymi działami oraz serwisami zewnętrznymi (w tym magazyn centralny, dostawcy)koordynowanie i przygotowywanie działu do akcji handlowych, inwentaryzacji, audytówprzestrzeganie zasad BHP, w tym odpowiedniego składowania i zabezpieczania towarów; dbanie o bezpieczeństwo klientów i współpracownikówudział w szkoleniach, podnoszenie wiedzy produktowej i stosowanie jej w praktyceDOŁĄCZ DO EKIPY I ZYSKAJ:atrakcyjne wynagrodzenie oraz jego regularne rewizje (uzależnione od kompetencji, poziomu realizacji zadań oraz stażu pracy na danym stanowisku)premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników sklepu i działu, w którym będziesz pracowaćudział w wynikach – raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlinumowę o pracę na 7 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, bo dla nas stabilne warunki zatrudnienia od zawsze są priorytetemubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejszeprogramy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwójdostęp do kursów i szkoleń, bo dzielimy się wiedzą i doświadczeniamiplatformę do nauki języków dla Ciebie i Twoich bliskich (goFluent), bo z nami możesz szlifować języki i podbijać światplatformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingową Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważneplatformę benefitów myBenefit (w tym karta MultiSport), bo dajemy Ci możliwość wyborusmartfona również do użytku prywatnego, bo lubimy być mobilni w naszej pracy;zniżkę na zakupy w naszych sklepach, bo wspieramy Cię w realizacji Twoich marzeńpożyczkę na pierwsze mieszkanie, na bardzo korzystnych warunkach, bo ułatwiamy Ci start w samodzielnośćdofinansowanie do termomodernizacji, bo dbamy o Twoje oszczędności i myślimy o środowiskupłatny program poleceń pracowniczych, bo wiemy, że nasi Pracownicy są najlepszymi ambasadorami
Poszukujemy panie do pracy przy sprzedaży owoców sezonowych Lokalizacja:Oława,Jelcz Laskowice Wynagrodzenie: 5,000 - 8,000 PLN miesięcznie + premie sprzedażowe Dlaczego warto z nami pracować? • Atrakcyjne wynagrodzenie: Oferujemy stawki oraz premie sprzedażowe, które wynagradzają Twoje zaangażowanie i wyniki. • Elastyczny czas pracy: Dopasujemy grafik do Twoich potrzeb, abyś mógł/mogła cieszyć się równowagą między pracą a życiem prywatnym. • Przyjazna atmosfera: Tworzymy zespół, który wspiera się nawzajem. Pracujemy w miłej, rodzinnej atmosferze, gdzie każdy jest ważny. • Możliwość rozwoju: Zdobędziesz cenne doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, co może być świetnym krokiem w Twojej karierze zawodowej. Opis stanowiska: • Sprzedaż świeżych kwiatów i owoców sezonowych na naszym stoisku. • Profesjonalna obsługa klientów i doradztwo przy wyborze produktów. • Utrzymywanie porządku i estetyki stoiska. • Dbanie o jakość oraz świeżość oferowanych produktów. Wymagania: • Komunikatywność i przyjazne nastawienie. • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. • Zaangażowanie, odpowiedzialność i sumienność. • Gotowość do pracy w sezonie Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 50*****82
Sprzedawca/Sprzedawczyni (1/2 etatu), IKEA Retail, WrocławLubisz sprawiać, by nikt nie czuł się gościem w swoim domu? Daj się zaprosić do IKEA i zadbaj o to razem z nami! Do naszego zespołu Sprzedaży szukamy ludzi, którzy lubią pracować z klientami, chętnie uczą się nowych rzeczy i chcą zdobywać wartościowe doświadczenie, które pozwoli im się rozwijać. Tutaj, w sklepie we Wrocławiu masz szansę to robić! TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:· doradzanie klientom w wyborze odpowiednich mebli i wyposażenia,· pomoc w projektowaniu przestrzeni i zabudowy systemowej w planerach IKEA,· informowanie o dodatkowych usługach IKEA oraz wystawianie dokumentów zakupowych,· uzupełnienie i układanie towaru na półkach,· dbanie o zadowolenie klientów podczas zakupów,· dbanie o estetykę działu,· praca w trybie zmianowym - w dni robocze, soboty oraz niedziele handlowe. O TOBIE: · interesujesz się branżą meblarską i aranżacją wnętrz,· lubisz pracę z klientami i potrafisz skupić się na ich potrzebach,· znasz język polski na poziomie komunikatywnym,· dobrze czujesz się w pracy w zespole,· masz gotowość do pracy na 1/2 etatu. W IKEA MAMY DLA CIEBIE:umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,restaurację pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 7 złotych,15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA, rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover, kartę Multisport, dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki, darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych, przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika.26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony,dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka, premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA, prywatny plan emerytalny (PPE), ubezpieczenie na życie (NNW), kredyt 0% na zakupy w IKEA, Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),grafiki przekazywane z wyprzedzeniem. W IKEA dobrze wiemy, że nasza praca… znaczy więcej. Nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas samych. Tutaj doceniamy różnorodność i tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym wszyscy mają zapewnione równe szanse. Dołącz do naszego zespołu, by się o tym przekonać i razem z nami tworzyć fajne miejsce pracy. Aplikuj już dziś!
Polska Sieć Motoryzacyjna SPECPART Sp. z o.o. szuka osoby na stanowisko Doradca klienta – Sprzedawca. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się sprzedażą, dowozem oraz wymianą akumulatorów w ponad 112 punktach na terenie całej Polski.Miejsce pracy: WrocławCzym będziesz się zajmować?Sprzedażą akumulatorówWystawianiem dokumentów sprzedaży (pracujemy w Subiekt GT)Wymianą akumulatorówProfesjonalną obsługą kont społecznościowych i ogłoszeniowychAktywną współpracą z pozostałymi pracownikamiRealizacją planów sprzedażowychDbaniem o najwyższe standardy obsługiRozwojem nowych kanałów sprzedażyJesteś odpowiednim kandydatem na to stanowisko, jeśli:Masz doświadczenie w branży motoryzacyjnej lub chęć zdobycia wiedzy na temat technologii akumulatorówPosiadasz umiejętność nawiązywania kontaktu z klientemCechuje Cię dobra organizacja pracy, pozytywne nastawienie i energicznośćCo oferujemy?Pracę od zaraz na umowę zlecenie (opłacane pełne składki) lub b2b (samozatrudnienie)Pracę w godzinach między 08.00 a 18.00Wysokie wynagrodzenie i motywacyjny system premiowyPakiet szkoleń wprowadzających i rozwijającychDuży poziom samodzielnościPrzyjazną atmosferę opartą na szacunku i współpracyWsparcie na każdym etapie pracyOsoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania CV wraz ze zdjęciem poprzez formularz OLX.
VERO Nieruchomości – nowy start może zacząć się dziś. We Wrocławiu. Z Tobą.Grupa VERO to ogólnopolska marka działająca na rynku nieruchomości. Tworzymy zespół profesjonalistów, których łączą wiedza, skuteczność i szacunek do relacji. We Wrocławiu budujemy oddział oparty na standardach, które naprawdę robią różnicę. I właśnie teraz – możesz do nas dołączyć.Nie interesuje nas Twój PESEL. Interesuje nas, czy potrafisz słuchać drugiego człowieka, wyciągać wnioski i działać z sercem. Jeśli masz ochotę jeszcze coś zbudować, nauczyć się nowej branży lub wrócić do pracy z poczuciem sensu – daj sobie szansę. My damy Ci narzędzia.W VERO wierzymy, że agentem nieruchomości może zostać każdy, kto:chce pracować,potrafi rozmawiać z ludźmi i szczerze im towarzyszyć w ważnych decyzjach,umie słuchać ze zrozumieniem i przekuwać tę umiejętność w konkretne działania.Nie musisz mieć doświadczenia w branży. Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw. Jeśli jesteś osobą po długiej przerwie w zatrudnieniu, po zmianach życiowych, na emeryturze lub po prostu szukasz nowego początku – to ogłoszenie jest również dla Ciebie. Zakres obowiązków:Wsparcie klientów w sprzedaży, zakupie i wynajmie nieruchomościTworzenie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacjiSamodzielne prowadzenie spraw i opieka nad klientemUdział w działaniach marketingowych i obecność marki VERO w lokalnej społeczności Kogo szukamy?Osób gotowych do nauki i pracy w terenieSamodzielnych, odpowiedzialnych, punktualnychKulturalnych, schludnych i otwartych na kontakt z ludźmiMile widziane (ale nie wymagane):Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klientaZnajomość rynku nieruchomości lub prawaUmiejętność korzystania z komputera i internetu Co oferujemy?Możliwość wejścia do zawodu z pełnym wsparciemPartnerską atmosferę – bez oceniania i bez barierSzkolenia, marketing, baza klientów, sesje zdjęciowe – wszystko gotoweZarobki zależne od zaangażowania – bez górnego limituRealny wpływ na rozwój marki i własną ścieżkę zawodowąZgłoszenia (CV i kilka słów o sobie) przyjmuje Krzysztof – Manager Regionu Wrocław.Dodaj w aplikacji klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym przeze mnie CV i innych dokumentach aplikacyjnych przez VERO Nieruchomości z siedzibą w Łodzi, w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.”
Obowiązki:Telefoniczna obsługa zgłoszeń, przyjmowanie zgłoszeń, weryfikacja i precyzyjne rejestrowanie wszystkich istotnych danych związanych ze zgłoszeniem.Profesjonalne badanie potrzeb klienta w kontekście zgłoszonego zdarzenia oraz udzielanie wsparcia.Organizowanie i koordynowanie usług m.in.: holowań, pojazdów zastępczych, serwisów naprawczych.Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście.Realizacja obowiązków zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy oraz normami jakości obsługi.Terminowe raportowanie zgłoszeń oraz dokładna aktualizacja danych w systemach informatycznych.Dbanie o wizerunek firmy.Wymagania:Empatia, cierpliwość oraz pewność siebie.Komunikatywność, kultura osobista i umiejętność pracy indywidualnej jak i w zespole.Skrupulatność, zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.Samodzielność oraz umiejętność zarządzania czasem.Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane).Znajomość pakietu MS Office oraz gotowość do nauki nowych systemów.Oferujemy:Prace w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju.Przyjazną atmosferę pracy.Perspektywę rozwoju za zaangażowanie i efektywność.Stabilne zatrudnienie.Niezbędne narzędzia do pracy (laptop i telefon służbowy).O nas:Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się grupą spółek, która specjalizuje się w kompleksowych usługach dla osób poszkodowanych w kolizjach oraz wypadkach komunikacyjnych. Nasza działalność obejmuje szeroki zakres usług, takich jak organizacja napraw pojazdów, wynajem samochodów zastępczych, holowanie, dopłaty do zaniżonych odszkodowań oraz dochodzenie roszczeń. Jako lider w branży odszkodowań rozwijamy innowacyjne aplikacje i narzędzia, które wspierają nasze działania oraz podnoszą jakość świadczonych usług. Realizujemy zaawansowane projekty technologiczne, koncentrując się na nowoczesnych rozwiązaniach, które usprawniają procesy i zapewniają naszym klientom jeszcze lepszą obsługę. Jedną z kluczowych spółek w naszej grupie jest Obsługa Szkód, która specjalizuje się w rejestrowaniu zgłoszeń, a następnie procesowaniu i wsparciu spraw związanych z odszkodowaniami. Dzięki ścisłej współpracy z innymi obszarami naszej działalności, dostarczamy naszym klientom kompleksowe i profesjonalne rozwiązania, które pomagają im odzyskać należne świadczenia i poprawić sytuację po zdarzeniach drogowych.
Do pracy w Belgii poszukujemyElektryka przemysłowegoZachodnia FlandriaStart możliwy od zaraz!Poszukiwany elektryk przemysłowy (budowanie kabin elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną) który ogarnia schematy. Praca polega głównie na budowaniu kabin do przemysłówki (Duże piły CNC, Prasy, Autoklawy) generalnie maszyny do obróbki drewna, a po jej wybudowaniu uzbrajanie maszyny - montaż tras kablowych, okablowania, sensorów, silników, przełączników, kurtyn świetlnych, laserów, czujników odległości etc.Oczekujemy:• doświadczenia w wykonywaniu wyżej wymienionych prac,• uprawnienia elektryczne, mile widziane inne certyfikaty,• czynne prawo jazdy kat. B z możliwością zabrania samochodu do Belgii• wymagana znajomość języka angielskiego (lub francuskiego, lub niderlandzkiego) na poziomie A2/B1 (komunikatywny poziom).Oferujemy:• stabilne zatrudnienie w oparciu o polską umowę o pracę (nie musisz zakładać działalności) lub umowa zlecenie• stawka godzinowa od 17 do 21 Euro netto, już po opłacie przez nas składek i podatków,• wynagrodzenie miesięczne w wysokości od 4000 Euro netto (na rękę, składki i podatki już opłacone przez nas),• możliwość pracy w godzinach nadliczbowych (miesięcznie około 200-250h), tygodniowo ok. 56 godzin;• praca całoroczna,• darmowe zakwaterowanie w mieszkanie służbowym,• narzędzia i sprzęt niezbędny do pracy,• dogodne zjazdy do Polski (np. 6 tyg. pracy na 1 tyg. wolnego, do ustalenia).Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV lub opisem doświadczenia w tego typu pracach przez formularz OLX.Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Shoplet.pl – dołącz do naszego zespołu!Kim jesteśmy? Shoplet.pl to sklep komputerowy z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku. Specjalizujemy się w sprzedaży sprzętu poleasingowego: laptopów, komputerów, monitorów i drukarek. Naszą misją jest dostarczanie klientom niezawodnego sprzętu w świetnych cenach, jednocześnie promując ideę zrównoważonego rozwoju i ograniczania e-odpadów. Nasz salon sprzedaży mieści się we Wrocławiu przy ulicy Bystrzyckiej 26.Kogo szukamy? Poszukujemy dokładnej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko:Pracownik działu zwrotów i reklamacjiZakres obowiązków:Obsługa procesu reklamacji i zwrotów – przyjmowanie i identyfikacja zgłoszeń od klientów (przesyłki) weryfikacja zgłoszeń, prowadzenie dokumentacji prowadzenie zgłoszenia reklamacyjnego przez cały proces od przyjęcia do zakończenia.Wystawianie dokumentówWspółpraca z serwisem oraz dostawcami w zakresie rozpatrywania reklamacji.Kontakt z klientem w sprawie statusu zgłoszenia oraz informowanie o rozwiązaniu sprawy.Dbanie o terminowość i jakość obsługi posprzedażowej.Pomoc w organizacji magazynu reklamacyjnego i w codziennych obowiązkach zespołu.Wymagania:Status studenta (tryb zaoczny).Zainteresowanie technologią i podstawowa znajomość sprzętu komputerowego (laptopy, monitory, komputery, drukarki).Umiejętność jasnego komunikowania się i prowadzenia rozmów z klientem.Dokładność, skrupulatność i dobra organizacja pracy.Chęć do nauki i zaangażowanie.Mile widziane:Doświadczenie w obsłudze klienta lub w dziale reklamacji.Znajomość programu Subiekt GT.Oferujemy:Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta i procesach posprzedażowych.Zniżki pracownicze na sprzęt komputerowy.Pracę w przyjaznej atmosferze, w młodym i zgranym zespole.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UNIVERSAL Mariusz Caliński w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
OpisPoszukujemy ciepłych, sympatycznych, odpowiedzialnych i kreatywnych osób na stanowisko opiekuna dziecięcego w kameralnym żłobku Nibylandia na MaślicachJeżeli masz głowę pełną pomysłów, lubisz nowe wyzwania, a praca z dziećmi sprawia Ci przyjemność, zapraszamy do naszej załogiObowiązki:Opieka nad dziećmi w wieku do lat 3Organizowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych i zabawowych.Dbanie o bezpieczeństwo i higienę dzieci.Pomoc w codziennych czynnościach związanych z karmieniem i pielęgnacją.Utrzymanie czystości w salach i po posiłkach.Współpraca z rodzicami i informowanie ich o postępach dzieci.Praca w zespole z innymi opiekunami i specjalistami.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozwoju i zdrowia dzieci.Organizowanie czasu wolnego i spacery z dziećmi.Wspieranie rozwoju emocjonalnego i społecznego dzieci.Wymagania:Wykształcenie pedagogiczne lub ukończone odpowiednie kursy (np. kurs opiekuna w żłobku).Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 będzie dodatkowym atutemUmiejętność pracy w zespole.Odpowiedzialność, cierpliwość i empatia.Kreatywność i otwartość na nowe metody pracy.Książeczka zdrowia z ważnymi badaniami sanitarno-epidemiologicznymi.Zaświadczenie o niekaralności.Umiejętność organizacji czasu i pracy własnej.Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z dziećmi i ich rodzicami.Oferujemy:· Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na cały etat· Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 17:00 (zmiany 8-godzinne)· Pracę w kameralnej placówce z małą grupą dzieci· Przyjazną atmosferę w zgranym, niedużym zespole· Wynagrodzenie zależne od stażu pracy, wykształcenia, doświadczenia, zaangażowania w pracy· Możliwość awansu, rozwoju, kursy doszkalające· Dofinansowanie do karty Multisport
GWW TEAM powered by ARET ,Obowiązki:Kierowanie pojazdem kategorii C+E,Transport towarów na terenie Europy - Niemcy, Belgia, Holandia, Francja, Polska,Troska o powierzony sprzęt,Przestrzeganie przepisów dotyczących czasu pracy,Wykonywanie zadań transportowych powierzonych przez dyspozytora,Nadzór nad ilością i jakością towaru,Prowadzenie dokumentacji transportowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagania:Prawo jazdy kat. C+E,Doświadczenie w zawodzie,Karta kierowcy,Gotowość do długotrwałej współpracy,Doświadczenie w prowadzeniu określonego typu pojazdu (plandeka 13,6),Aktualne świadectwo kwalifikacji zawodowej.Co oferujemy:Terminowe wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,Nowy Ford F MAX - naczepa Standard lub Mega 13,6, plandeka // samochód na wyłączność kierowcyNowoczesny i regularnie serwisowany tabor w własnym autoryzowanym serwisie marki FORD,Dodatkową dniówkę za pomoc w rozładunku towaru,Premie uznaniowe za dobre wyniki w pracy.Informacje PrawneWyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Firma poszukuje kierowcy C do dystrybucji lokalnej . Start 7 rano w dlugołęce 55-095 .około 12 godzin pracy. Musimy sie sami załadować. Jedziemy zawsze na kotlinę kłodzką. Około 12 punkty w dostawie i odbiór . Jeżeli kierowca nie posiada adr , będzie musiał je zrobić w ciągu miesiąca od podjecia pracy . Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku . Nie przyjmujemy obcokrajowców. Praca 5 dni w tygodniu . Łikendy nie pracujemy wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku
NiEbO to nowa restauracja w sercu Oławy tworzona z pasją i ambicją.RACA OD ZARAZ – KUCHARZ / POMOC KUCHENNASzukasz ciekawej pracy w niezwykłym miejscu, z realną możliwością rozwoju i awansu? U nas możesz pracować na zupełnie innym poziomie – pod okiem wybitnego Szefa Kuchni, co daje niebywałą szansę na rozwój zawodowy.Sebastian Kryś – Szef Kuchni NiEbO20+ lat doświadczeniaGotował dla polskich i światowych sławAutor przepisów do książek kulinarnychZwycięzca zawodów i konkursów Twórca naszego autorskiego menuPRACUJ Z NAJLEPSZYMI! dołącz do ekipy NiEbO!OFERUJEMY:świetne warunki pracywynagrodzenie adekwatne do umiejętności (ustalane indywidualnie)możliwość szkoleń, rozwoju i awansówzdobycie cennego doświadczenia zawodowegostabilne zatrudnienie – umowa o pracę lub zleceniepracę na wysokiej jakości produktachpremie, zniżki pracownicze, imprezy firmoweelastyczny grafikmożliwość współtworzenia menu i dań sezonowychnowoczesną, dobrze wyposażoną kuchniędobrą atmosferę i fachowy zespółjasne zasady i partnerskie podejścieOCZEKUJEMY:zaangażowania i dobrej organizacji pracydbałości o jakość potrawmile widziane doświadczenie w zawodzie lub chęci naukidbanie o czystość i porządek w kuchniwysokiej kultury osobistejdyspozycyjności min. 3 dni w tygodniu również w weekendy (min. 2 w miesiącu).NiEbO to miejsce, które naprawdę chce się współtworzyć. APLIKUJ:Wyślij CV na adres mailowy: olawaniebo (małpa) gmail.com Zadzwoń:+48**********90SZUKAMY TAKŻE NA STANOWISKA:- Kelner / Kelnerka- Szef Baru / Barmankontakt telefoniczny: +48**********53
Dzień dobry, Przyjmę do pracy na staż Panią na stanowisku kelnerki w Restauracji Kaskada w Myśliborzu (6km od Jawora).
Co kryje się za sukcesem jednej z najlepszych na świecie marek restauracyjnych? To ludzie, którzy chcą, aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego. To co motywuje ludzi do pozostania z nami, to praca z pełnymi pasji i utalentowanymi współpracownikami, którzy chcą, aby Domino’s było najlepszą siecią pizzerii wszędzie tam, gdzie pojawia się restauracja. Twoje zadania:- Współrealizacja celów sprzedażowych poprzez wsparcie zespołu pracującego na zmianie - Aktywna pracą w restauracji - Zarządzaniem zmianą, w celu zapewnienia przestrzegania standardów firmy przez zespół - Wsparcie młodej kadry, która dopiero rozpoczyna przygodę w branży Nasze oczekiwania:- Umiejętność zarządzania zespołem i interpersonalne - komunikowanie bieżących celów, wymogów i zasad należy do codzienności na tym stanowisku - Bycie osobą dyspozycyjną, zaangażowaną, sumienną oraz decyzyjną - Aktualna książeczka Sanepid lub chęć jej wyrobienia - Mile widziane posiadanie doświadczenia we współzarządzaniu lokalem gastronomicznym lub prowadzeniu zmiany w lokalu gastronomicznym/stacji benzynowej, sklepie Oferujemy:- Wynagrodzenie 6000 - 6500 zł brutto/h - Pracę na podstawie: umowy zlecenia, umowy B2B, umowy o pracę - Comiesięczny system premiowy - Zniżki na nasze produkty - Zniżka na kartę sportową - Posiłek pracowniczy (pizza za 5zł) - Ubezpieczenie NNW od pierwszego dnia pracy bez dodatkowych opłat - Pracę dostępną od zaraz - Udział w kursie z obszaru bezpieczeństwa żywności i otrzymanie certyfikatu ServSafe - Możliwości rozwoju w kierunku stanowisk kierowniczych (Regionów, Makroregionów) oraz zdobywania dodatkowej wiedzy stanowiskowej dzięki dostępowi do wewnętrznej platformy szkoleniowej - Udział w rozwoju w jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku w branży gastronomicznej
Co kryje się za sukcesem jednej z najlepszych na świecie marek restauracyjnych? To ludzie, którzy chcą, aby każdy dzień był lepszy od poprzedniego. To co motywuje ludzi do pozostania z nami, to praca z pełnymi pasji i utalentowanymi współpracownikami, którzy chcą, aby Domino’s było najlepszą siecią pizzerii wszędzie tam, gdzie pojawia się restauracja. Twoje zadania:- Współrealizacja celów sprzedażowych poprzez wsparcie zespołu pracującego na zmianie - Aktywna pracą w restauracji - Zarządzaniem zmianą, w celu zapewnienia przestrzegania standardów firmy przez zespół - Wsparcie młodej kadry, która dopiero rozpoczyna przygodę w branży Nasze oczekiwania:- Umiejętność zarządzania zespołem i interpersonalne - komunikowanie bieżących celów, wymogów i zasad należy do codzienności na tym stanowisku - Bycie osobą dyspozycyjną, zaangażowaną, sumienną oraz decyzyjną - Aktualna książeczka Sanepid lub chęć jej wyrobienia - Mile widziane posiadanie doświadczenia we współzarządzaniu lokalem gastronomicznym lub prowadzeniu zmiany w lokalu gastronomicznym/stacji benzynowej, sklepie Oferujemy:- Wynagrodzenie 7500 - 8000 zł brutto/h - Pracę na podstawie: umowy zlecenia, umowy B2B, umowy o pracę - Comiesięczny system premiowy - Zniżki na nasze produkty - Zniżka na kartę sportową - Posiłek pracowniczy (pizza za 5zł) - Ubezpieczenie NNW od pierwszego dnia pracy bez dodatkowych opłat - Pracę dostępną od zaraz - Udział w kursie z obszaru bezpieczeństwa żywności i otrzymanie certyfikatu ServSafe - Możliwości rozwoju w kierunku stanowisk kierowniczych (Regionów, Makroregionów) oraz zdobywania dodatkowej wiedzy stanowiskowej dzięki dostępowi do wewnętrznej platformy szkoleniowej - Udział w rozwoju w jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku w branży gastronomicznej
Cześć!Do Bistro „Chleboteka” na Sikorskiego poszukujemy ambitnych i pracowitych osób na stanowisko: kelner/sprzedawca.Nasze wymagania:· Obsługa w sklepie i w części restauracyjnej, udzielanie informacji o produktach i usługach przez nas oferowanych,· Przyjmowanie i rozliczanie płatności za zakupy,· Wykonywanie czynności związanych z ekspozycją towarów, uzupełnianie asortymentu na półkach,· Dbanie o porządek i estetykę w sklepie oraz w części restauracyjnej,· Aktualna książeczka sanepidowska z badaniami,· Pozytywne nastawienie do pracy z ludźmi,· Doświadczenie kelnerskie/barmańskie/baristyczne będzie dodatkowym atutem,· Dyspozycyjność (przynajmniej 2 weekendy w miesiącu musisz mieć zarezerowane na pracę w naszej firmie) .Co oferujemy?- pracę w sympatycznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie,- uczciwe wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności i stażu pracy (stawki zaczynające się od kwoty 30,50 brutto zł/h),- szkolenia,- premie,- elastyczny czas pracy,- zniżki na firmowe produkty i usługi,- posiłki i napoje pracownicze.Osoby poważnie zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu.
Lokal Doctors’ Bar przy wrocławskim rynku na ulicy Świętego Mikołaja 8-11 poszukuje pracowników na stanowisko:Kelnerki oraz barmanaLubisz piwa kraftowe? To miejsce jest idealne dla Ciebie!Szukamy osób z doświadczeniem w gastronomii. Przy zgłoszeniu zaznacz na jakie stanowisko aplikujeszStawka:Studenci: 30,50 złBez statusu ucznia stawka do ustaleniaGodziny pracy11-18, 18-1, 18-3, 18-4Oferujemy:-zniżki pracownicze-system premiowy-wypłaty tygodniowe-młody i zgrany zespół-elastyczny grafik-miłą atmosferę-szkoleniaOczekujemy:-dyspozycyjności-zaangażowania-znajomość j. Angielskiego w stopniu komunikatywnym-znajomość j. Polskiego w stopniu zaawansowanym-ukończonych 18 lat-chęć naukiCV prosimy składać w wiadomości.
Zatrudnię absolwenta liceum/technikum lub studentkę o kierunku ekonomicznym do pomocy w biurze rachunkowym. Praca polegać będzię na wprowadzaniu danych księgowych do systemu informatycznego.Czas pracy uwzględniony jest od aktualnych potrzeb firmy.Od kandydatów oczekuję zaangażowania, dokładności oraz określonego tempa pracy.
Mar-Trans Group Sp. z o.o. działająca na rynku transportowym od 20 lat, poszukuje pracownika do wystawiania faktur za usługi transportowe.Pracownik biurowy - Wystawianie FakturTWOJE ZADANIA:Wystawianie faktur w programie Optima Kompletowanie faktur z dokumentami dostawySkanowanie i wysyłka faktur z dokumentami dostawy do kontrahentów w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznejWprowadzanie zleceń transportowych do bazy danychObsługa poczty elektronicznejArchiwizacja dokumentówKontakt telefoniczny mailowy z kontrahentami w razie potrzeby Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmieWYMAGANIA:Komunikatywność.Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Umiejętność pracy w zespole.Mile widziane doświadczenie z Optima lub innymi programami księgowymiZnajomość j. angielskiego lub j.niemieckiego w stopniu komunikatywnymOFERUJEMY:Praca w doświadczonym zespole.Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełny etat.Praca od 7:00 do 15:00 lub godziny do ustalenia
Do naszego zespołu finansowego we Wrocławiu (biuro Sky Tower)poszukujemy kolejnej skrupulatnej j i samodzielnej osoby na stanowisko: Księgowa/KsięgowyZakres obowiązków:1. Weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.2. Wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych w tym: faktur zakupu (krajowych i zagranicznych), wyciągów bankowych, delegacji i innych rozliczeń pracowniczych.3. Bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont księgowych, rozrachunków, rejestrów.4. Współudział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, raportów na potrzeby podatkowe i zarządcze.Wymagania:1. Min. 2 lata doświadczenia w księgowości.2. Dobra znajomość przepisów podatkowych, w szczególności CIT, VAT.3. Umiejętność rozliczania transakcji z kontrahentami zagranicznymi.4. Znajomość przepisów rachunkowych.5. Znajomość programów Ms Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego MS Excel).6. Samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, zdolność rozwiązywania problemów.7. Terminowość, dokładność, otwartość na nowe wyzwania.8. Chęć pracy w zespole.9. Mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym. Oferta:1. Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę.2. Przyjazną i swobodną atmosferę pracy (mówimy do siebie na TY!).3. Hybrydowy model pracy (biuro Sky Tower, Wrocław, 1 dzień zdalnie).4. Stabilne zatrudnienie w prestiżowej polskiej firmie z licznymi filiami zagranicznymi.5. Wynagrodzenie bazowe i premie.6. Kartę lunchową.7. Bogaty pakiet socjalny dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenia grupowego PZU, wczasów pod gruszą, prywatnej opieki medycznej, bonusy świąteczne. Profil firmy: Exact x Forestall Group to wiodący globalny dostawca rozwiązań w zakresie kontroli jakości. Jako jedna z największych firm tego typu w Europie, ExFG zapewnia zasoby technologiczne, intelektualne i ludzkie dla kilku gałęzi przemysłu, tj. motoryzacyjnego, elektronicznego, dóbr konsumpcyjnych, przemysłu ciężkiego i innych.Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), w związku z rozpoczętym procesem rekrutacji, informujemy, że w Exact Forestall sp. z o. o. obowiązuje Wewnętrzna Procedura Zgłaszania Naruszeń Prawa i Podejmowania Działań Następczych, więcej informacji: exactforestall.com/pl/compliance/
Obowiązki:Wykonywanie zadań księgowych i obsługa dokumentów finansowych.Przygotowywanie deklaracji podatkowych i innych niezbędnych ewidencji.Współpraca z zespołem księgowym.Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i prawnym.Komunikacja z klientami i instytucjami zewnętrznymi.Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów.Tworzenie sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów.Wymagania:Wykształcenie w dziedzinie finansów lub rachunkowości.Doświadczenie w księgowości.Znajomość prawa podatkowego i bilansowego.Umiejętność obsługi programów księgowych.Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel.Precyzja i skrupulatność w pracy.Umiejętność pracy w zespole i dobre umiejętności komunikacyjne.Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Studiujesz rachunkowość i chcesz wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce? Praca stacjonarna we Wrocławiu około 80 godzin miesięcznie. Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu; wypełnianie dokumentacji i archiwizacja dokumentacji; pomoc w bieżącej pracy biura rachunkowego. Wymagania:dobra organizacja własnej pracy; dokładność, rzetelność i odpowiedzialność; chęć nauki i rozwoju;znajomość programu INSERT będzie dodatkowym atutem; Oferujemy: umowę o pracę/zlecenie; elastyczny czas pracy; rozwój zawodowy - szkolenia wewnętrzne; miła atmosfera w pracy.Osoby zainteresowane prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Dołącz do zespołu Kancelarii ILT - firmy doradczej łączącej kompetencje prawne, podatkowe, księgowe i restrukturyzacyjne. Obsługujemy klientów z całej Polski, zapewniając im wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Poszukujemy osoby, która będzie wspierać nasz zespół w codziennym funkcjonowaniu biura oraz w prowadzeniu postępowań upadłościowych. Szukamy osoby zorganizowanej, rzetelnej i komunikatywnej, gotowej do nauki i rozwoju w środowisku prawniczym.Twój zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu Kancelarii – przyjmowanie połączeń telefonicznych, organizacja spotkań, obsługa gości.Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i obieg dokumentów w Kancelarii.Bieżące wsparcie organizacyjne i administracyjne zespołu – zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura.Współpraca ze Wspólnikami Kancelarii, w tym prowadzenie kalendarza i wsparcie w zadaniach operacyjnych.Wprowadzanie dokumentów księgowych, monitorowanie faktur i windykacja we współpracy z biurem rachunkowym.Przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedaży, kontrola wpłat.Kontakt z kontrahentami Kancelarii i klientami.Wsparcie zespołu syndyka w obsłudze postępowań upadłościowych (głównie konsumenckich).Prowadzenie, kompletowanie i archiwizacja akt spraw.Przygotowywanie pism, analiz i raportów w ramach prowadzonych postępowań.Kontakt z sądami, urzędami, wierzycielami i upadłymi, zgodnie z zakresem spraw.Nasze wymagania:Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki: prawo, administracja, finanse, ekonomia).Znajomość obsługi komputera i pakietu Office 365 (w szczególności MS Word, Excel, Outlook).Umiejętność sprawnej organizacji pracy, punktualność, samodzielność i rzetelność.Wysoka kultura osobista i aparycja dostosowana do reprezentowania Kancelarii.Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność.Zdolność szybkiego uczenia się i przyswajania nowych kompetencji.Wysoka poprawność językowa w formułowaniu pism i komunikacji pisemnej.Mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej, komorniczej, notarialnej, sądzie lub firmie windykacyjnej.Podstawowa znajomość prawa upadłościowego będzie atutem (ale nie jest warunkiem koniecznym – wszystkiego nauczymy).To oferujemy:Możliwość długofalowej współpracy w rozwijającej się Kancelarii.Elastyczną formę zatrudnienia: B2B, umowa zlecenie lub umowa o pracę – do ustalenia.Pracę w zgranym zespole z realnym wpływem na przebieg spraw i rozwój procedur kancelaryjnych.Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie postępowań upadłościowych i pracy w środowisku prawniczym.O nas: Kancelaria ILT to zespół ekspertów z obszarów prawa, podatków, restrukturyzacji i księgowości. Świadczymy usługi dla przedsiębiorców i konsumentów z całej Polski, łącząc wiedzę prawniczą, ekonomiczną i menedżerską. Wspieramy klientów na każdym etapie rozwoju – od zakładania spółek, przez optymalizację działalności, po postępowania upadłościowe. Działamy zespołowo, skutecznie i z pełnym zaangażowaniem. Więcej informacji: www.kancelariailt.pl
Grupa kapitałowa Euro obecna na rynku branży rekrutacyjnej i outsourcingu przemysłowego już 20 rok, ogłasza rekrutację na wakat: Koordynator ds. projektów rekrutacyjnych z j. rosyjskim / ukraińskimWymagania:Znajomość języka polskiego i ukraińskiego / rosyjskiego w mowie i piśmie (niezbędne)Czynne prawo jazdy kat. B (niezbędne)Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excell, Word (niezbędne)Bardzo dobra organizacja pracy (niezbędne)Komunikatywność (niezbędne)Odpowiedzialność, sumienność, rzetelność i terminowość (niezbędne)Znajomość przepisów związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców oraz znajomość procedury zatrudniania cudzoziemców w Polsce (mile widziane)Znajomość zagadnień związanych z polityką ochrony danych osobowychUmiejętne poruszanie się po mediach społecznościowychDoświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych obcokrajowców (praca tymczasowa, outsourcing)Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 6 miesięcyOpis zadań:Koordynacja pracowników na projektachAktywne rekrutowanie pracowników poprzez regularne zamieszczanie ogłoszeń oraz poszukiwanie nowych źródeł dotarcia do kandydatówPrzeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych ze zleceniobiorcami do aktualnych projektów rekrutacyjnychPrace administracyjne: prowadzenie baz danych, list rezerwowych, wprowadzanie danych do systemu itp.Terminowe i zgodne z przyjętymi zasadami prowadzenie obiegu dokumentówAnaliza poprawności i kompletności dokumentów niezbędnych przy zatrudnieniu zleceniobiorcyŚcisła współpraca z zespołemKomunikacja i współpraca z innymi członkami zespołuOferuje:Rozwojową pracę w środowisku HRBardzo atrakcyjne warunki zatrudnieniaZadaniowy i mobilny czas pracyStabilną współpracę z profesjonalnym ZespołemMożliwość rozwoju zawodowego, szkoleniaNowoczesne narzędzia pracy i komfortowe biuroJeśli zainteresowała Cię nasza propozycja, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Praca stacjonarna - pełny etat - Wrocław - od zarazNa czym będzie polegać Twoja praca?Będziesz nawiązywać kontakt z klientami naszej firmy w sprawie realizowanych projektówWspólnie będziemy budować dobry wizerunek naszej firmyZajmiesz się prostymi formalnościami, które towarzyszą codziennej pracy zespołu (dokumentacja związana z finalizacją współpracy)Co możemy Ci zaoferować?Pracę w zgranej ekipie, która lubi to, co robiWsparcie od pierwszego dnia – nikogo nie zostawiamy samemu sobieSzkolenia, które wprowadzą Cię w temat i pomogą rozwinąć skrzydłaMożliwość podróży i udziału w wyjazdowych szkoleniach, również za granicąBiuro w świetnej lokalizacji, tuż przy rynku Pełny etat i grafik, który da się pogodzić z innymi obowiązkamiWynagrodzenie od 5000 - 6000 zł brutto Kogo szukamy?Osoby, która lubi rozmawiać z ludźmi i łatwo nawiązuje kontaktKogoś z pozytywnym podejściem do życia i pracyKogoś, kto ma czas min. 4 dni w tygodniu (pon.–pt.)Wyślij swoje CV – chętnie Cię poznamy!
Jesteśmy Expertem. Media Expertem.Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale że wciąż mamy ambitne plany, to także przyszłość należy do nas!Dlatego już dziś szukamyDoradcy KlientaUmiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem (John D. Rockefeller)Zapewnimy Ci:średnie wynagrodzenie w okolicach 6100 zł brutto (podstawa + premia sprzedażowa), ale zauważ, że:ok. 10% naszych Doradców zarabia powyżej 9 tys. zponad 20% zarabia 7 – 8 tys. złsam/a zdecydujesz, w której grupie będziesz!promesę, czyli gwarancję premii przez pierwsze 3 mc (masz spokojną głowę do wdrożenia w obowiązki)umowę o pracę bez okresu próbnegokartę MultiSport z dofinansowaniemprywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem (także dla Twojej rodziny)ubezpieczenie na życie dla Ciebie i bliskichzniżki na zakupu w naszych elektromarketachProgram Poleceń Pracowników (do 2000 zł za osobę)bony i premie świątecznenagrody jubileuszoweszansę na awanswsparcie fundacji Mediaexpert „Włącz się”Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dzieckakontakt z najnowszą technologiąszkolenia produktowe i sprzedażowe Twoje zadania:dobór produktów do potrzeb klientówzapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowychprowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardamiprzyjmowanie dostawekspozycja towarówdbanie o ład i porządek w elektromarkecie Od Ciebie oczekujemy:komunikatywności i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby klientóworientacji na osiąganie celów sprzedażowychdążenia do podnoszenia wiedzy i kompetencjidoświadczenie w sprzedaży oraz znajomość nowoczesnych technologii będzie dodatkowym atutemTo co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Empik to firma, która inspiruje Klientów do rozwijania swoich pasji, a jej Pracowników niesie pozytywna energia i wzajemna życzliwość. Dołączając do naszego zespołu będziesz pracować w otoczeniu ciekawych i inspirujących produktów. Czym zajmuje się Doradca? Zadania na tym stanowisku są różnorodne, przy obsłudze Klienta niepowtarzalne, bo każdy Klient jest inny. Są też takie, które są cykliczne, ponieważ wynikają z rytmu pracy salonu, np. przygotowanie towaru do ekspozycji i jego wykładanie na sali sprzedaży. Twoim zadaniem jest miła i profesjonalna obsługa Klienta - możesz doradzać wybór produktów na sali sprzedaży, bądź obsługiwać Klienta przy kasie. Pracując u nas zyskujesz: Pracę w małym dynamicznym Zespole Świetną atmosferę pracy Dostęp do platformy szkoleniowej (24h) z każdego urządzenia Profesjonalne wdrożenie wsparte szkoleniamiMożliwość poznania biznesu o ugruntowanej marce na rynku Na pewno do nas pasujesz, jeżeli: Szukasz wyjątkowego miejsca pracy w otoczeniu książek, muzyki i filmu Masz optymistyczne nastawienie do świata i lubisz kontakt z ludźmi Niesie Cię pozytywna energia, a uśmiech to Twoje drugie imię:) Angażujesz się w to, co robisz i można na Tobie polegać Wyślesz nam swoje CV i co dalej? Podziękujemy za zgłoszenie się do nas:) Jeśli Twoja aplikacja będzie odpowiadać naszym potrzebom, zaprosimy Cię na rozmowę rekrutacyjną. Po spotkaniu otrzymasz szybko decyzję odnośnie wyniku rekrutacji.
CCC to wiodąca firma w branży mody, obuwia i akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze podejście do biznesu to połączenie najnowszych trendów z innowacyjnym podejściem omnichannel, łączącym świat online z offline. Jesteśmy dumni z naszej pozycji na rynku i stale dążymy do osiągania większych celów. W CCC kładziemy duży nacisk na kulturę organizacyjną. Nasze zespoły są zgrane, a pasja do nowości jest naszym głównym motorem napędowym. Wierzymy, że innowacje powinny mieć swoje miejsce we wszystkich obszarach działalności. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję rozwijać się szybciej niż modowe trendy. Jeśli jesteś gotowy dołączyć do naszej ekscytującej podróży modowej w branży Retail zapraszamy Cię serdecznie! Sprzedawca CCC Bielawa (1/2 etatu) Co będziesz robić?: • Wpierać i realizować wszelkie procesy sklepowe, począwszy od przyjęcia dostawy, spakowania zamówienia online, czy Obsługi Klienta • Dowiesz się w jaki sposób produkt trafia na sale sprzedaży, jak go poprawnie wyeksponować i zadbać o pozytywne doświadczenia Klienta • Zadbasz o porządek na Sali sprzedaży, tak aby nasi Klienci czuli się u nas jak w domu Szukamy ludzi, którzy: • Cenią sobie różnorodność i pracę w zespole • Są zaangażowani i chcą się rozwijać • Mają otwarty umysł - nie musisz znać się na wszystkim, ważne, żebyś chciał się uczyć! • Są otwarci na pracę w ramach umowy na niepełny wymiar etatu Oferujemy: • Szansę na długoterminową współpracę • Elastyczny grafik dostosowany do Twojego stylu życia • Buty służbowe na nasz koszt i rabaty dla każdego z nas • Fajne konkursy dla zdrowej rywalizacji • Bonusy za polecenie nowych Koleżanek i Kolegów przez program referencyjny • Jasny system premiowy dla każdego pracownika … i wiele, wiele innych Gotowy na rozpoczęcie swojej przygody w CCC? Wyślij nam swoje CV już dziś!
TK Maxx jest częścią grupy TJX Europe, w której znajdziesz różne produkty, ale łączy nas ta sama cecha - poszukiwanie skarbów, które dają nam radość. Od stylowych perełek, znanych marek do unikatowej biżuterii, gwarantujemy naszym klientom szalone możliwości każdego dnia. Równie dynamiczna jest nasza praca. W sklepach nieustannie coś się dzieje, co sprzyja rozwojowi i zaangażowaniu. Każdy dzień daje możliwość odkrycia czegoś nowego.Dołącz do naszego zespołu na stanowisku SprzedawcyZatrudnienie w niepełnym wymiarze godzinStawka: 27,80 zł brutto / godzinęSzukasz pracy, dzięki której zajdziesz daleko?Sprzedawcy pełnią rolę ambasadorów naszej marki. Muszą być zatem pewni siebie i komunikatywni. Wyobraź sobie pracę, w której nie ma dwóch takich samych dni. W sklepach nieustannie coś się dzieje – w jednej chwili obsługujesz klienta, a za moment rozpakowujesz dostawę pełną nowych niesamowitych produktów.Korzyści z bycia sprzedawcą w TK Maxx nie kończą się na pracy z zespołem świetnych ludzi. Oferujemy pełną gamę benefitów dla wszystkich naszych pracowników.Są to:• ubezpieczenie na życie• prywatna opieka medyczna• karta sportowa• zniżka na wszystkie produkty dostępne w sklepach TK MaxxOdkryj to, co nas wyróżnia w TK Maxx - przekonasz się, że to coś więcej niż praca. Jesteśmy dynamiczną organizacją, razem współpracujemy, uczymy się i rozwijamy. Dołączając do naszego zespołu w sklepach, możesz liczyć na pełne wsparcie różnorodnej i zgranej grupy.
JD Powstało w 1981 roku w północno-zachodniej Anglii, dziś jest wiodącym globalnym wielokanałowym sprzedawcą detalicznym marek sportowych, modowych i outdoorowych. Grupa posiada obecnie około 3400 sklepów na 32 terytoriach, z silną obecnością w Wielkiej Brytanii, Europie, Ameryce Północnej i regionie Azji i Pacyfiku.Propagujemy najnowsze trendy, zarażamy pasją i uśmiechem i każdego dnia w naszych Sklepach doradzamy Klientom, czerpiąc z tego przyjemność. Dlaczego? Bo kochamy sneakery i streetwear! Jesteś pasjonatem mody ulicznej? Śledzisz panujące trendy i lubisz o nich rozmawiać godzinami? Cenisz sobie pracę w zgranym zespole, który niesie radość innym, a przy tym lubisz wyzwania? To znaczy, że szukamy właśnie Ciebie! Obecnie poszukujemy osób do współpracy na stanowisko:Doradca Klienta JD Sports(praca na pełen etat lub 3/4 etatu)Do Twoich zadań należeć będzie między innymi:· zapewnienie klientom najlepszej możliwej obsługi,· sprzedaż produktów z nastawieniem na osiągnięcie celów sprzedażowych,· utrzymanie odpowiednich standardów VM na sklepie,· utrzymywanie sklepu i magazynu w czystości,· reprezentowanie JD Sports w profesjonalny sposób.Mamy dla Ciebie:· możliwość pracy z największymi markami,· pakiet szkoleń wdrożeniowych,· szkolenia produktowe i z zakresu obsługi Klienta,· zniżki na nasze produkty,· super atmosferę i zgrany zespół,· elastyczny grafik,· możliwość skorzystania z pakietu sportowego,· możliwość rozwoju w całej Grupie MIG.Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:· nie wyobrażasz sobie pracy bez kontaktu z ludźmi· jesteś pewny siebie i otwarty,· posiadasz wysokie umiejętności sprzedażowe.· masz pozytywne nastawienie i cenisz sobie możliwość rozwojuMile widziane doświadczenie na podobnych stanowisku.Prześlij nam swoje CV i bądź częścią naszego Teamu!JD on Youtube: youtube.com/JDsportsOfficial/featuredJD online shop: jdsports.pl
Eobuwie.pl to jeden z szyldów należących do Grupy CCC oraz lider fashion e-commerce. To innowacyjne sklepy, gdzie luksusowe marki spotykają się z najnowszymi technologiami, dając klientom niezapomniane doświadczenie zakupowe. W naszym portfolio znajdziesz produkty topowych marek z kategorii sport, outdoor, casual i premium, dostępne online i offline.Zapraszamy Cię do naszego zespołu w wyjątkowym, zupełnie nowym koncepcie.Wciąż będzie to sklep pełen unikatowych rozwiązań technologicznych, jednak wzbogacony o nowatorską przestrzeń dla klientów, gdzie bezpośrednio będą mogli poznać naszą ofertę butów, torebek i akcesoriów. O całość zakupowych wrażeń zadba nasz zespół profesjonalistów, oferując doradztwo na najwyższym poziomie.Jeśli chcesz pracować w miejscu, które definiuje przyszłość zakupów, gdzie pasja do mody, technologii i doskonałej obsługi klienta łączy się w jeden koncept – dołącz do nas już dziś!Czym będziesz się zajmować? · Profesjonalną obsługą klienta – indywidualnym doradztwem i pomocą w wyborze najlepszych modeli, dopasowanych do stylu i potrzeb naszych klientów.· Dbałością o najwyższe standardy – w naszym sklepie liczy się przede wszystkim jakość obsługi i budowanie długotrwałych relacji.· Ekspozycją towaru – dbaniem o estetykę i prezentację kolekcji zgodnie z najnowszymi trendami wizualnymi.· Pracą z nowoczesnymi technologiami – interaktywne ekrany i aplikacje zakupowe, które podkreślają innowacyjność naszego sklepu.· Realizacją zadań magazynowych- kontrolą towaru pod względem jakościowym i ilościowym, sprawną realizacją zamówień i dostaw.Czego od Ciebie oczekujemy? · Komunikatywności i umiejętności budowania relacji – klienci oczekują nie tylko obsługi, ale prawdziwego doradztwa.· Wysokiej kultury osobistej – reprezentujesz markę, dla której prestiż i jakość są priorytetem.· Dyspozycyjności i gotowości do pracy także popołudniami lub w weekendy– grafik jest elastyczny, więc pogodzisz pracę także z innymi zajęciami.· Orientacji na realizację celów – w Eobuwie sukces osiągamy razem, dlatego cenimy ludzi, którzy potrafią działać zespołowo.· Zainteresowania modą i technologią – jeśli śledzisz trendy i cenisz nowoczesne rozwiązania, nasz sklep będzie dla Ciebie idealnym miejscem pracy!Co możemy zaoferować?· Elastyczny grafik – wspólnie dopasujemy godziny pracy do Twoich potrzeb.· Atrakcyjne rabaty – zniżki na zakupy w MODIVO, eobuwie.pl, CCC i HalfPrice.· Miesięczny system premiowy – wynagradzamy za osiągnięte cele sprzedażowe.· Pakiet benefitów – karta Multisport, prywatna opieka medyczna LuxMed, dodatkowe ubezpieczenie.· Program poleceń pracowniczych- może znasz kogoś kto chciałby dołączyć do grona naszych profesjonalistów i pasjonatów sprzedaży.· Rozwój i szkolenia – dostęp do bezpłatnej platformy e-learningowej, wsparcie wewnętrznych trenerów, udział w szkoleniach zewnętrznych topowych marek modowych.· Nowoczesne i prestiżowe miejsce pracy – unikalne doświadczenie zawodowe w modelu omnichannel, który łączy modę, technologię i świat online.Jeśli chcesz pracować w innowacyjnym i przyjaznym otoczeniu, gdzie elegancja spotyka się z nowoczesnością – aplikuj już dziś!
Już dziś szukamy kolejnych pasjonatów sportu, którzy chętnie będą dzielić się swoją pasją i wiedzą z innymi.Oferujemy:umowę o pracę na 1/2 etatu (wynagrodzenie zawarte w treści ogłoszenia dotyczy zatrudnienia na pełen etat)elastyczny grafik dostosowany do zajęć na uczelni, treningów i innych aktywności sportowych,premię miesięczną oraz sharing (czyli coroczne dzielenie zyskiem wypracowanym przez firmę),prywatną opiekę medyczną,możliwość rozwoju zawodowego i awansu,szereg szkoleń ułatwiających wdrożenie się do pracy,wspólne uprawianie sportu i treningi,wyjątkową, sportową atmosferę pracy.Twój zakres obowiązków:dzielenie się swoją sportową pasją i pomaganie Klientom w doborze odpowiednich produktów,podejmowanie decyzji handlowych w ramach swojej odpowiedzialności,priorytetyzowanie zadań zgodnie z potrzebami biznesowymi,dbanie o dostępność i ekspozycję towaru,rozwijanie się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom.Jeżeli zatem:sport jest Twoją pasją, którą lubisz się dzielić z innymi,cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz pracować blisko Klientów,jesteś osobą energiczną i odpowiedzialną,chcesz zdobyć lub wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie,interesuje Ciebie rozwój w kierunku Managera Zespołu lub Lidera Sklepu – mile widziane,… to czekamy właśnie na Ciebie!Na pierwszym etapie procesu otrzymasz zaproszenie do gry rekrutacyjnej. Stworzyliśmy ją, aby pokazać Ci, jak wygląda codzienna praca w Decathlon. Dzięki temu zobaczysz różne sytuacje i wyzwania, z jakimi mierzą się nasi Doradcy. To świetna okazja, aby poczuć atmosferę naszego zespołu!Po zakończeniu gry otrzymasz od nas krótkie podsumowanie wraz z wynikami.Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu?Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej. Dziękuję.
BRAWO! Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to jesteś o krok od tego, aby pierwszy i ostatni raz raz w życiu spełnić się zawodowo!UWAŻAJ! - Ta branża wciąga… raz wejdziesz, później nie da się wrócić psychicznie do etatowych zawodów, dlatego zastanów się dwa razy CO TO ZA OGŁOSZENIE? - Oferta pracy Pośrednika w obrocie nieruchomościami, czyli zawodu opartego na relacjach z drugim człowiekiem.CO TO OZNACZA NA JĘZYK POLSKI?-Będziesz obsługiwać transakcje (zakupu/sprzedaży/wynajmu) nieruchomości twoich klientów. -Będziesz odpowiedzialny za budowanie relacji z klientami, obsługę ich nieruchomości i doprowadzenia wszystkich transakcji do końca w taki sposób, aby Twój klient z uśmiechem na twarzy wręczył Ci wynagrodzenie za twoją pracę !-Będziesz pracować z domu, biura, auta - skąd tylko zechcesz, ponieważ ta praca wymaga wysokiej dostępności.CO MUSISZ WIEDZIEĆ/UMIEĆ O NIERUCHOMOŚCIACH I POŚREDNICTWIE, ABY ZACZĄĆ?- ABSOLUTNIE NIC! Wszystkiego cię nauczymy ILE ZAROBIĘ W TEJ PRACY? -Tyle, ile zechcesz. W tej branży zarabiasz w systemie prowizyjnym, bez stałej podstawy wynagrodzenia, a co najlepsze… bez górnego limitu zarobkowego - Praca na etacie wynagradza Cię za ilość godzin, które oddasz pracodawcy, tutaj to klienci wynagrodzą Cię za EFEKTYWNOŚĆ, więc to Ty najlepiej wiesz, na ile Cię staćX - PRZECIWWSKAZANIA - NIE SKŁADAJ CV, GDY: 1. Jesteś wampirem energetycznym i przyciągasz nieszczęście, a ludzie dookoła Ciebie bardzo szybko tracą energię i się Tobą męczą. 2. Nie masz zaplecza finansowego na 2-3 miesiące życia bez zarobku - W tej branży każdy ma indywidualne tempo rozwoju, niektórzy zarobią po 2 tygodniach, niektórzy po 2 miesiącach.3. Jesteś wstydliwy do przesady - Tutaj kontakt przez telefon/ face to face to codzienność, więc jeżeli ma Cię to męczyć - uciekaj 4. Masz słomiany zapał - mój drogi kandydacie! Ta profesja to jeden z największych testów charakteru jaki przejdziesz w życiu zawodowym! Każdego dnia będziesz zmagał się z odmową i odrzuceniem, musisz pokonać wiele przeszkód na początku, aby wejść na falę!To praca tylko dla Cierpliwych i tych, którzy wierzą w siebie.5. Jesteś flegmatyczny,nie umiesz się wysłowić, a mówisz tak nudno i monotonnie, że można przy Tobie zasnąć. 6. Chcesz mieć pracę dorywczą - w tej branży wygrają tylko Ci, którzy wejdą w nią na 100%, nie ma półśrodków, chyba, że chcesz być pół-dobry, ale to nie u nas 7. Studiujesz aktywnie - klient, który będzie gotowy zapłacić duże pieniądze w trakcie twoich zajęć to klient stracony, a Tobie właśnie uciekło kilkadziesiąt tys. prowizji. Auć!!!8. Nie masz charakteru i jesteś bezpłciowy - klienci to twarde bestie, musisz mieć jaja, aby nie dać sobie wejść na głowę!CO W TAKIM RAZIE MUSZĘ MIEĆ/UMIEĆ? 1. Miej energię! - Bez niej w świecie sprzedaży NIE DA SIĘ PRZEŻYĆ! 2. Miej wizję! - Jeżeli nie umiesz zobaczyć siebie w miejscu, które obrałeś za życiowy Cel - nie przetrwasz gorszych chwil. 3. Miej wiarę i wytrwałość! - Jeżeli po upadku umiesz wstać - jesteś skazany na zwycięstwo! 4. Angielski! - na 100% się przyda i pomoże Ci zwiększyć zarobki, natomiast jego brak jest akceptowalny.5. Auto! - Pomoże Ci w pracy, ale nie jest wymagane.6. Gotowość do siedzenia w biurze do późnych godzin (na początku Twojej historii pośrednika)—O tej pracy można mówić wiele, to niekończąca się książka pełna przepięknych i też strasznych historii. Jeżeli powyższe treści Cię nie przeraziły i dotarłeś aż tutaj, zostaw swoje CV, a być może się do Ciebie odezwiemy i zbudujemy wspólnie coś pięknego, czego jeszcze Wrocław nie widział!
Firma "SkyNoss" poszukuje pracowników do pracy w Czeskiej Republice - blisko polskiej granicy:Od Wrocławia: 245km, Poznania 350km, Katowic 420 km, Łodzi 460km, Krakowa 510kmOferujemy pracę w renomowanej firmie, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę!Możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego.Warunkiem przyjęcia jest pozytywna ocena wstępna na próbach spawalniczych.Stanowisko: Spawacz MAG 135Miejsce pracy: Czeska LipaCo będzie należeć do Twoich obowiązków ?· Spawanie stali metodą MAG· Spawanie konstrukcji stalowych· Obsługa elektronarzędzi· Samodzielna praca na stanowisku spawalniczym.Wymagania:· Doświadczenie w pracy jako spawacz MAG 135;· Posiadanie uprawnień spawalniczych MAG 135/136;· Gotowość do pracy w systemie zmianowym;· Mile widziane wykształcenie kierunkowe;Oferujemy:· Stawka godzinowa 16.00 EUR/h netto· Pomoc w zakwaterowaniu· Możliwy co tygodniowy powrót do domu· Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę· Możliwość nadgodzin· Opiekę polskiego koordynatora i tłumacza na miejscu· Odzież roboczą· Bezpłatny dojazd na próby spawalnicze· Pracę na hali produkcyjnejZatrudniamy Polaków i cudzoziemców z obywatelstwem Polskim.Telefon 69*******20 lub 50*******09
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Zadania:Przygotowanie surowcówObsługa procesów produkcyjnychPakowanie produktów gotowych Wymagania:Dyspozycyjność do pracy zmianowejAktualne badanie sanepidowskie lub chęć do ich wyrobienia w najbliższym terminie Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etatPremie do 800,00zł miesięcznie + dodatek do godzin nocnychDofinansowanie do dojazdówWolne weekendySzybki proces rekrutacjiBogaty pakiet benefitów - m.in. opieka medyczna, MultiSport, pakiet ubezpieczeniowy Jak aplikować: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie zgłoszenia poprzez kliknięcie w opcję APLIKUJ na stronie i wypełnienie formularza. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.Dziękujemy wszystkim kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Miejsce pracy: Oleśnica Oferta dotyczy pracy tymczasowej Nr. Ref.: 16720
Szukamy operatorów wózka widłowego. Oferujemy zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy, system premiowy, benefity oraz dofinansowania. Praca w firmie z nowoczesnym zapleczem i jasno określonymi warunkami.Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.Miejsce pracy: Złotówoferujemyumowę o pracę (zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy)praca w systemie 2 zmianowym (6-14;14-22)wolne weekendywynagrodzenie podstawowe + premia kwartalnadofinansowanie zajęć sportowych, szkoleń i kursówprywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życiezadaniadostarczenie surowców produkcyjnych oraz opakowań na linie produkcyjneodbiór wyrobów produkcyjnychobsługa terminalaoczekujemyposiadania uprawnień UDT na wózek widłowy lub doświadczenie w obsłudze wózków widłowychstaranności i dokładności w działaniuumiejętności pracy w zespolesumienności i zaangażowania w powierzone obowiązkigotowości do pracy w systemie zmianowym Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Zakład Stolarski Iskra w Drołtowicach , województwo Dolnośląskie zatrudni pracownika na stanowisko : Operator Traka Szerokotaśmowego ,automatycznego Artiglio (Primultini)Proponujemy:umowa o pracępraca na nowoczesnej , zmechanizowanej maszynie posiadającej osobną kabinę operatora z ogrzewaniem i klimatyzacją. Wszystkie funkcje traka sterowane są komputerowo z kabiny za pomocą Joysticka.praca w systemie 1-zmianowymatrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze terminowopakiet socjalny, imprezy okolicznościowe, premie świąteczneWymagania i obowiązki:obsługa trakakontrolowanie jakości procesów przetarcia , ilości i jakości materiału tartacznegozaangażowanie i duża chęć do pracymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ewentualnie możliwość przeszkolenia.Zainteresowane osoby prosimy o składanie CVDziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia.Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:"Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora – Zakład stolarski Iskra - moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przedstawionych przeze mnie dokumentach, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zarówno obecnej, jak i organizowanej w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2018.1000 z późn. zmianami).UWAGA!Możliwość obejrzenia pracy maszyny -operatora na Tik Tok "tartakiskra" oraz YouTube :Artiglio ,Primultini-praca operatora.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!Zdobądź doświadczenie w centrum treningowym, a następnie rozpocznij stopniowy etap wdrożenia do pracy produkcyjnej! Oferujemy:Nowe stawki już od stycznia!Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat (umowa w pełni oskładkowana + płatne urlopy)! Stawkę godzinową 30,00 zł. brutto + atrakcyjny system premiowy:premia wynikowa - do 480 zł brutto/miesiącpremia frekwencyjna - 320 zł brutto/miesiącDodatkowe 2000zł za polecenie znajomego!Możliwość rozwoju oraz nabycia nowych umiejętnościStołówkę pracowniczą na terenie firmyPakiet benefitów: karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz bonusy świąteczneProgram darmowego wsparcia psychologicznego, prawnego i finansowego – zarówno dla Ciebie, jak i Twoich najbliższychWsparcie konsultanta Manpower na każdym etapie rekrutacji i zatrudnieniaBezpłatny parking samochodowy i rowerowy oraz dogodny dojazd komunikacją miejską: (Tramwaj 1, 7, 15,70, 74 Autobus:104, 106, 111, 121- 122, 128-130, 144, 148-149, 247-249, 908)Wymagania:Zdolności manualneDyspozycyjność do pracy w systemie 3-zmianowymMile widziane doświadczenie na produkcji Zadania:Prace manualne przy montażu produktówKontrola jakości produktówMiejsce pracy: Wrocław, Psie Pole Oferta dotyczy pracy tymczasowej
MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. ( 5606/1) poszukuje dla swoich klientów z Niemiec kandydatów na stanowisko:PRACOWNIK FIZYCZNY - Od Zaraz - 2 OsobyKontrahent to Tartak - zajmująca się przetwarzaniem drewna dla przemysłu.Poszukujemy dwóch zmotywowanych pracowników fizycznych do pracy pomocniczej, głównie przy układaniu drewna. - MILE WIDZIANA PARA KOLEGÓW Wymagania:dobra kondycja fizyczna i odporność na obciążenia – praca przez 8 godzin dziennie na zewnątrz (na świeżym powietrzu),własny samochód – dojazd do tartaku jest praktycznie niemożliwy bez auta (zakład znajduje się na obrzeżach miasta, w lesie),podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego – w firmie nie pracują Polacy, więc komunikacja w jednym z tych języków jest niezbędna,Aktualnie zatrudniamy blisko 850 osób na terenie Niemiec.Posiadamy ponad 220 aktywnych umów z Klientami co oznacza stabilność zatrudnienia, pełną legalność i terminowość wynagrodzeń.Wybranemu Kandydatowi oferujemy:- STAWKĘ 14 ,53 Euro/ h Brutto-zorganizowane zakwaterowanie,-polską umowę o pracę tymczasową,-dopłaty za przejazd z Polski do Niemiec i z powrotem, -możliwość otrzymania zaliczki,-dodatkowo płatne nadgodziny 25-100%,-klarowne i legalne warunki zatrudnienia ,-możliwość długoterminowej współpracy, -opiekę ze strony biura polskiego, -świadczenia Kindergeld,
AS Interim to profesjonalna agencja pośrednictwa pracy, certyfikat nr 27848, która świadczy usługi w zakresie rekrutacji pracowników dla naszych zagranicznych klientów, obecnie prowadzimy rekrutację dla naszego klienta na stanowisko: Ślusarz-Spawacz Miejsce pracy: Francja/ 44460 - SAINT NICOLAS DE REDON Zakres obowiązków:- spawanie kontenerów stalowych metodą Mig-Mag - wiercenie , cięcie i szlifowanie materiałów - obsługa spawarki i suwnicy - prace według planów i rysunków technicznych pod nadzorem brygadzisty WYMAGANIA :- doświadczenie 3 letnie w spawaniu metodą 135-136 - umiejętność pracy na podstawie rysunku - aktualne certyfikat spawalniczy mile widziane - dbanie o bezpieczeństwo pracy - mile widziane prawo jazdy Oferujemy :- pracę tymczasową na terenie Francji - stabilne i legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pracownik zostanie objęty ubezpieczeniem - wymiar czasu pracy: 39 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy - możliwość pracy w nadgodzinach i soboty - stawkę godzinową: 17,70 brutto - koszt zakwaterowania opłaca firma - możliwość długotrwałej współpracy - możliwość pobierania zaliczek w trybie tygodniowymZainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny : 78*****36, 88*****00
Szukamy POMOCNIKA ELEKTRYKA Szukasz stabilnej pracy w Niemczech jako pomocnik elektryka? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe doświadczenia? Interesuje Cię atrakcyjne wynagrodzenie i uczciwe warunki zatrudnienia? Oczekujemy:Komunikatywna/ podstawowa znajomość j. niemieckiegoDoświadczenia w montażu i konserwacji instalacji elektrycznych - mile widzianeZnajomości podstaw instalacji elektrycznych – jeśli aplikujesz na stanowisko pomocnikaSamodzielności oraz umiejętności pracy w zespoleChęci do pracy i zaangażowania – zależy nam na osobach, które potrafią sumiennie wykonywać swoje obowiązkiGotowości do wyjazdu i pracy na terenie NiemiecDojazd własnym samochodem mile widzianyCO OFERUJEMY?Atrakcyjne wynagrodzenie: 17 EUR brutto.ZakwaterowanieDLACZEGO WARTO PRACOWAĆ Z NAMI?Pewność legalnego zatrudnienia – pracujesz na umowie o pracę, masz ubezpieczenie i wszystkie świadczeniaPrzejrzyste warunki – bez ukrytych kosztów i niejasnych zasadStałe wsparcie koordynatora – w razie jakichkolwiek pytań lub problemów zawsze możesz liczyć na pomocPraca w sprawdzonym zespole – nie jesteś pozostawiony sam sobieDobre warunki zakwaterowania – nie musisz martwić się o miejsce do spania
Komisjoner/magazynier - magazyn spożywczy w KoloniiStart pracy -maj 2025Zadania: Kompletowanie zamówień (magazyn spożywczy)Układanie towaru na paletyStreczowanie paletPraca z zestawem słuchawkowymObsługa pojazdu elektrycznego do przewożenia palet bądź koszyków w obrębie magazynu;Wymagania:znajomość komend I liczebników w języku niemieckimdoświadczenie w pracy na magazynie w Niemczechwłasny samochódOferujemy:praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku/sobotywynagrodzenie godzinowe od min. 14,50 Euro do max. 16,50 Eurozatrudnienie na podstawie polskiej lub niemieckiej umowy o pracę: gwarantowana ilość godzin pełnego etatu + możliwość nadgodzinorganizacja zakwaterowania: mieszkania, pensjonaty (pokoje dwuosobowe)Miesięczne dodatki do paliwaWięcej informacji: 72*******20
MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. (5606/1) Lider w zatrudnianiu na Dolnym Śląsku, współpracujący z renomowanymi firmami w Niemczech, poszukuje kandydatów na stanowisko:PRACOWNIK PRODUKCJI / PAKOWACZ - PRACA DLA PAR - 4 OsobyPRODUKCJA PAPIEROWYCH TALERZYKÓW PODSTAWY NIEMIECKIEGO lub ANGIELSKI WYMAGANE Kontrahent zajmuje się produkcją papierowych talerzy.NA MIEJSCU PRACUJĄ PRACOWNICY Z POLSKI .Zakres obowiązków:Praca na hali produkcyjnej – pakowanie talerzyHala 1: pakowanie ręczne talerzy prostokątnych do torebek, etykietowanie, kartonowanie (4–8 torebek), zaklejanie kartonu i układanie na palecie (karton 7–9 kg).Hala 2: pakowanie automatycznie liczonych talerzy okrągłych w kartony (karton 2–3 kg), zamykanie i układanie na palecie.Obsługa 2–3 maszyn na zmianie.Wymagania:Doświadczenie produkcyjne,Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu podstawowym,Co oferujemy?Atrakcyjne wynagrodzenie: 14,53 Euro/h BruttoZakwaterowanie zorganizowane przez nas – Ty nie martwisz się formalnościami!Umowa o pracę tymczasową: zawierana bezpośrednio z MR JOB na zasadach polskiego Kodeksu Pracy.Stabilność zatrudnienia: wieloletnie kontrakty na rynku niemieckim.Dodatki i benefity:Dopłaty za przejazdy Polska–Niemcy i z powrotem.Możliwość zaliczek.Dodatki za nadgodziny i pracę nocną (od 25% do 100%).Legalne zatrudnienie: jasne zasady, regularne wynagrodzenie (do 10. dnia każdego miesiąca).Pomoc i opieka: dedykowany dział wsparcia pracowników, który pomoże rozwiązać wszelkie kwestie formalne i organizacyjne.Kindergeld: możliwość ubiegania się o niemieckie świadczenia rodzinne (ubezpieczenie w Polsce, podatki w Niemczech).Aplikuj teraz lub skontaktuj się z naszym biurem, aby uzyskać więcej informacji! Razem zaplanujemy Twój nowy zawodowy start w Niemczech.
Grupa Geis to międzynarodowa firma logistyczna. W Polsce posiada 21 oddziałów, zatrudniając tym samym blisko 500 pracowników. Geis PL oferuje transport palet i przesyłek częściowych lub indywidualnych, transport całopojazdowy (FTL), logistykę kontraktową i opakowania. Firma zapewnia swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w dziedzinie logistyki i transportu na najwyższym poziomie. Zostań Magazynierem w Geis PL! Szukasz stabilnej pracy z możliwością rozwoju zawodowego? Dołącz do naszego zespołu i buduj swoją przyszłość z liderem branży logistycznej! Na stanowisku Magazyniera będziesz odpowiedzialny/a za:przyjęcie i wydanie towaru (dostawy, dystrybucja),przeładunki samochodów liniowych,prowadzenie dokumentacji magazynowej,transportowanie towarów z obszaru przyjęcia do strefy składowania,realizację powierzonych zadań w ramach gospodarki magazynowej. Zapraszamy do aplikowania osoby, które:posiadają uprawnienia do obsługi wózków widłowych,są zorganizowane, odpowiedzialne, sumienne i dokładne,są gotowe do pracy w systemie zmianowym. Zapewniamy:umowę o pracę i korzystne warunki zatrudnienia,pracę w systemie 3-zmianowym od poniedziałku do soboty,atrakcyjny pakiet socjalny: dofinansowanie wyprawki szkolnej, świadczenia świąteczne, program sportowy, prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,możliwość rozwoju i zdobycia nowych kwalifikacji.Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania i chcesz rozwijać swoją karierę w logistyce, dołącz do Nas i aplikuj już dziś! Niniejszym (przesyłając swoją aplikację), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, a w przypadku danych osobowych stanowiących szczególne kategorie danych, na podstawie art. 9 ust.2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam dobrowolną, konkretną, świadomą i jednoznaczną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego dokumentach rekrutacyjnych, których zakres wykracza poza uprawnienie określone w art. 221 § 1 i 2 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Rozumiem, że powyższa zgoda może zostać odwołana w dowolnym czasie.INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCHAdministratorem Państwa danych osobowych jest Geis PL sp. z o.o., z siedzibą w Sosnowcu-Pieńkach 7 (95-010 Stryków) NIP 5261025183, dalej jako „Administrator".Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Pawła Markiewicza, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail iod geis.pl lub pisemnie na adres siedziby Geis PL.Państwa dane osobowe, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (w szczególności przepisy Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy), będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych procesach rekrutacyjnych jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z obsługą procesu rekrutacyjnego.Państwa dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w celów, tj. przez okres nie dłuższy niż dwanaście miesięcy od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych w celu przeprowadzenia obecnej rekrutacji i nie dłuższy niż dwanaście miesięcy od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych w przypadku wyrażenia zgody w celu wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach lub do momentu cofnięcia zgody.Mają Państwo prawo do:1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; 4) usunięcia danych osobowych; 5) cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 6) wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z Prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób skutkujący zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym również nie będą profilowane.
Pokojówka / Pokojowy – Hostel we Wrocławiu Lokalizacja: Wrocław – centrum Elastyczny grafik – ok. 3/4 etatu Umowa zlecenie Stawka: 30,50 zł brutto / godzinaPoszukujemy osoby do pracy w charakterze pokojówki/pokojowego w naszym hostelu zlokalizowanym w centrum Wrocławia.Zakres obowiązków:sprzątanie pokoi gościnnych i części wspólnych,dbanie o czystość i porządek zgodnie z wewnętrznymi standardami,uzupełnianie środków czystości i artykułów higienicznych.Oferujemy:elastyczne godziny pracy (grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności – ok. 3/4 etatu),pracę głównie od poniedziałku do piątku, sporadycznie w weekendy,umowę zlecenie,stawkę godzinową zgodną z aktualną stawką minimalną krajową,pracę w zgranym i przyjaznym zespole w centrum miasta.Wymagania:sumienność i dokładność,dobra organizacja pracy własnej,mile widziane doświadczenie w sprzątaniu (nie jest wymagane – przeszkolimy na miejscu).Zainteresowane osoby prosimy o kontakt przez OLX lub przesłanie krótkiej informacji o sobie.Dołącz do naszego zespołu i zadbaj z nami o komfort gości z całego świata!
Poszukujemy osoby do sprzątania pomieszczeń w biurowcu zlokalizowanym w centrum Wrocławia.Wymagana biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.Praca poniedziałek-piątek w godzinach 17-22 lub 18-23.Wynagrodzenie na umowę zlecenie 3495 zł brutto.Kontakt wyłącznie telefoniczny 73*******32
Firma Ever Grupa do swojego zespołu zatrudni osoby na stanowisko: Pracownik serwisu sprzątającego/ Pracownik t. zewnętrznego Lokalizacja: Wrocław, ul. Bierutowska, Strzegomska, Traugutta, Powstańców Śląskich, Piłsudskiego, LegnickaPraca odbywa się w systemie jedno lub dwuzmianowym, w pełnym wymiarze godzin lub na 1/2 etatu, głównie w godzinach porannych. Zakres obowiązków: Pracownik serwisu sprzątającego - sprzątanie biur, toalet, pomieszczeń gospodarczych, ciągów komunikacyjnych, hal produkcyjnych/magazynowychPracownik t. zewnętrznego - zamiatanie, obsługa maszyn sprzątających, wymiana koszy, koszenie trawy (latem), odśnieżanie (zimą)Mile widziane osoby z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub wysłania CV.
GRUPA JAREXS to trzydziestoletnie doświadczenie i rozpoznawalna marka. Od początku naszej działalności współtworzymy rynek outsourcingu, specjalizując się w usługach z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia oraz utrzymania czystości. Aktualnie z uwagi na rozwój naszej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko:Pracownik utrzymania czystościMiejsce pracy: GodzikowiceOferujemy:umowa o pracęwarunki oparte o przepisy prawaprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracystabilne i przejrzyste warunki zatrudnieniaterminowe wypłaty wynagrodzeńdofinansowanie do dojazdów do pracy i ryczałty rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnychdofinansowanie do leków, leczenia, okularów, sprzętu rehabilitacyjnego, wczasów dla osób niepełnosprawnychWymagania:sumiennośćchęci i motywacja do pracyodpowiedzialnośćW związku z posiadanym statusem zakładu pracy chronionej oferujemy możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
ERA Sp. z o.o. zajmuje dominującą pozycję wśród firm na ogólnopolskim rynku usług ochrony i utrzymania czystości. Naszym priorytetem jest zapewnienie kontrahentom poczucia bezpieczeństwa i komfortu pracy tak, aby cały potencjał mogli skoncentrować na realizacji własnych strategicznych celów.W związku z nowymi wyzwaniami, poszukujemy kandydatów na stanowisko:PRACOWNIKA SPRZĄTAJĄCEGOMiejsce pracy: Ostrów Wielkopolski ul. MajorkaGodziny pracy: poniedziałek - sobota (praca wg grafiku), w godzinach 6:00-14:00, 13:00-21:00Wymagania:sumienność,chęci do pracymile widziane orzeczenie o niepełnosprawnościdoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemZakres obowiązków:utrzymanie czystości na terenie marketu budowlanego za pomocą maszyny myjącejobsługa zgniatarki do makulaturyinne drobne prace porządkoweOferujemy :umowę zlecenie lub umowę o pracęniezbędne narzędzia pracywsparcie i wdrożenie w obowiązki przez doświadczonych przełożonychmożliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życieupominki świąteczne dla dzieci pracownikówdofinansowanie do wczasów oraz wypoczynku dzieci i młodzieży, w tym możliwość skorzystania z weekendowego pobytu wypoczynkowego dofinansowanego przez Pracodawcę :)możliwość skorzystania z zapomogi losowejPosiadasz orzeczenie o stopniu niepełnosprawności?Wykorzystaj je, by zdobyć stabilną pracę, w której oprócz pewnej pensji, otrzymasz pakiet benefitów: m.in.:dofinansowanie do kursów i szkoleńdofinansowanie do zakupu i naprawy sprzętu rehabilitacyjnego, leków czy okularówdofinansowanie do pobytu wypoczynkowo-usprawniającegodofinansowanie przewozu na zabiegi leczniczo-rehabilitacyjnedofinansowanie do użytkowania samochodu do celów pozasłużbowychindywidualne programy rehabilitacjimożliwość bezpłatnego leczenia w prywatnym ośrodku zdrowia należącym do firmyOsoby zainteresowane zapraszamy do:przesyłania zgłoszeń poprzez 'Aplikuj teraz'kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14 pod nr 53*******28Po 14:00 napisz sms: PRACA MARKETUprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.Informacje PrawneNa aplikacji prosimy o zawarcie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę dla ERA Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat. Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ERA Sp. z o.o., z siedzibą w Chorzowie, ul. Katowicka 16B.