Sortowanie:
Znaleziony: 266 ogłoszenie w kategorii Handel w Dolnośląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie z oświetleniem | neoneo.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie z oświetleniem | neoneo.pl
nowe Wrocław dzisiaj

Neoneo.pl - sklep internetowy z oświetleniem, poszukuje osoby do długotrwałej współpracy na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta.Praca od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00.Miejsce pracy: Wrocław, osiedle Karłowice - Różanka, ul. K.K. Baczyńskiego.Nie martw się, jeśli nie masz dużego doświadczenia – ważniejsza jest Twoja determinacja i chęć do nauki. Jeżeli jesteś osobą, która naturalnie lubi kontakt z ludźmi, czerpiesz radość z rozmów i pomagania innym, a do tego nie zmieniasz pracy co kilka miesięcy, to jesteś idealnym kandydatem dla nas.Twój zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa klienta sklepu internetowego.Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem czatu, e-maila oraz telefonicznie, wyjaśnianie szczegółów oferty, doradztwo w zakresie doboru produktów.Zarządzanie ofertą produktową i pakowanie zamówień.Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o ich zadowolenie i lojalność.Nasze wymagania:Wysoka kultura osobista, cierpliwość i wyrozumiałość.Umiejętność budowania dobrych relacji z klientami, empatia i pozytywne nastawienie.Punktualność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania.Chęć do nauki i rozwoju, zdolność do szybkiego przyswajania nowych umiejętności.Dobra umiejętność liczenia i dokładność w pracy.Oferujemy:Umowę o pracę na pełny etat.Wynagrodzenie od 4300 zł brutto miesięcznie, z możliwością negocjacji w zależności od umiejętności i doświadczenia.Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie ze strony zespołu.Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij CV w formacie PDF. W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych."

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Siechnice
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Siechnice
nowe Siechnice wczoraj

Opis oferty pracyZatrudnimy: Praca w markecie SIECHNICE woj. dolnośląskie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: - możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb - stabilność zatrudnienia, - umowę o pracę, - możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia, - atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki) Umowa: Umowa o pracę W razie pytań proszę o kontakt tel: 785 - pokaż numer telefonu -

praca przy sprzedaży książki
praca przy sprzedaży książki
Wrocław wczoraj

Opis oferty pracyJestem autorem bajki dla dzieci. Poszukuję osoby do sprzedaży tej książki. Praca prowizyjna. 601 - pokaż numer telefonu -

Specjalista ds. sprzedaży internetowej (e-commerce)
Specjalista ds. sprzedaży internetowej (e-commerce)
Wrocław wczoraj

Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią ogłoszenia - zakresem obowiązków oraz wymaganiami wobec kandydatów.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży internetowej (e-commerce), która będzie obsługiwać polskie marketplace'y.Miejsce pracy: Posiadamy biuro we Wrocławiu przy ul. Aleksandra Ostrowskiego 9 (okolice FAT).Na początku kilka słów o PoYerbani.plJesteśmy jednym z największych importerów i dystrybutorów yerba mate na terenie Europy. Cieszymy się pozycją lidera rodzimego rynku i mamy ogromny udział w tym, że grono sympatyków yerba mate wciąż się powiększa. Mimo to nie jesteśmy żadną korporacją z open spacem na 500 osób, a grupą ambitnych, pomysłowych i pracowitych ludzi zakochanych w Ameryce Południowej i przekuwających to w biznes. Wierzymy, że dzięki wspólnej pracy i zaangażowaniu w przyszłości zostaniemy największym producentem yerba mate i liderem sprzedaży internetowej.Dołącz do nas i razem z nami realizuj misję dostarczania najwyższej jakości naturalnych produktów z różnych zakątków świata, tak, by stały się powszechne i dostępne dla każdego bez najmniejszych ograniczeń! Podejmiesz się tej misji razem z nami?Twoim głównym zadaniem będzie rozwój/obsługa marketplace’ów jak np. Allegro, Shopee czy inne polskie marketplace'y oraz sklepy internetowe. Chcemy stale poszerzać nasze zasięgi i grono miłośników yerba mate.W praktyce zakres Twoich obowiązków będzie obejmować obsługę marketplace’ów polegającą na:Planowaniu i realizacji strategii sprzedażowych np. ustalanie cen, promocji itp. (nauczysz się tworzyć kosztorysy produktów na danej platformie)Analizowaniu rynku (obserwowanie na jakie produkty jest wzrost popytu i adekwatne do tego działania) Rozwoju kanałów sprzedaży internetowej – np. Allegro, Shopee, Amazon lub inne polskie marketplace'yRozwoju sprzedaży i rozpoznawalności wskazanych marek własnychTworzeniu i nadzorowaniu kampanii reklamowychDbaniu o pozytywny wizerunek firmy (dobre opinie od Klientów)Proponowaniu poszerzenia oferty produktowejWspółpracy z działem produktowym, graficznym, księgowym, magazynem oraz copywriterami  Nie musisz posiadać doświadczenia w obsłudze wyżej wymienionych marketplace’ów.Pomocną radą będą służyli Ci nasi doświadczeni eksperci specjalizujący się w e-commerce na Allegro czy Amazonie.Aplikuj do nas jeśli:Potrafisz obsługiwać Excela w stopniu bardzo dobrym (wiesz jak na podstawie danych przeliczyć marże, by móc stwierdzić kiedy opłaca się sprzedać dany produkt)Lubisz analizować dane i potrafisz na podstawie posiadanych informacji (np. raportu) wyciągnąć właściwe wnioskiSzybko wdrażasz się do pracy i chętnie poszerzasz swoją wiedzę i umiejętności (będziesz uczyć się obsługi danych marketplaców) Nie czekasz aż ktoś powie Ci, co masz zrobić, a wręcz przeciwnie - wychodzisz sam z inicjatywą działaniaZnasz język angielski na poziomie B1Miło nas zaskoczysz jeżeli:Posiadasz pierwsze doświadczenie związane z branżą e-commerceJesteś studentem lub absolwentem kierunków “ścisłych”/ technicznych jak np. FiR, matematyka, ekonomia czy inne pokrewneCo od nas otrzymasz?Oferujemy umowę zlecenie dla studentów lub umowę o pracę dla absolwentów (do wyboru). W przypadku gdy posiadasz status ucznia/studenta kwota brutto = nettoAtrakcyjne wynagrodzenie - podstawa + premiaPomoc przy wdrożeniu w nowe obowiązki pracy (mentor już na Ciebie czeka :))Możesz rozpoczynać pracę w godzinach 08:00 – 09:00. Sam decydujesz o której. Pracujemy 8 godzin. Nie ma mowy o żadnych nadgodzinach czy pracy w weekendy. Szanujemy work-life balance. Pracujemy na pełen etat od poniedziałku do piątku.Dofinansowanie do karty Multisport Pomocny, zgrany zespół, w którym stawia się na współpracę, a nie rywalizację,  Jasne zasady i oczekiwania Sprzęt niezbędny do wykonywania zadańCoroczną imprezę integracyjną oraz świętowanie Twoich urodzinNielimitowany dostęp do najpyszniejszej yerba mate w naszym układzie planetarnym oraz pysznej, świeżej kawy :)To jak, aplikujesz do nas? :)Prosimy o wysłanie swojego CV. Dodatkowo prosimy napisać w wiadomości w kilkazdaniach dlaczego akurat Ciebie powinnyśmy zatrudnić. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 24725 Informujemy, że w przypadku złożenia aplikacji, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Grupę RBR Sp. z o.o., ul. Skośna 11b, 21-040 Świdnik jako Administratora danych, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podstawą przetwarzania Państwa danych będą przede wszystkim: (i) w przypadku ubiegania się o umowę o pracę - obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy Kodeksu pracy oraz zgoda wyrażona w zakresie dobrowolnie podanych przez Państwa danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. c),a) RODO), (II) w przypadku gdy preferowaną formą zatrudnienia jest umowa cywilnoprawna - podjęcie działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą oraz zgoda wyrażona w zakresie dobrowolnie podanych przez Państwa danych w związku z uczestnictwem w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. b),a) RODO). Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją wobec przetwarzania Państwa danych, w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych zawarte są w Klauzuli informacyjnej dostępnej na naszej stronie www.gruparbr.pl/rodo-uopiuc-p/

SPRZEDAWCA DORADCA KLIENTA - sprzedaż internetowa
SPRZEDAWCA DORADCA KLIENTA - sprzedaż internetowa
Wrocław wczoraj

TOYA S.A.Tworzymy narzędzia, które polepszają komfort pracy i codziennych zajęć. Spełniamy potrzeby użytkowników o różnym poziomie zaawansowania – w wielu branżach i dziedzinach życia. Produkujemy elektronarzędzia, narzędzia ręczne, sprzęty codziennego użytku i akcesoria. W sprzedaży mamy 12 000 produktów dostępnych pod 7 własnymi brandami. Nasze produkty dostarczamy do ponad 100 krajów na całym świecie. Współpracujemy z największymi sieciami handlowymi i lokalnymi dystrybutorami.Fundamentem dynamicznego rozwoju TOYA S.A. jest zaangażowanie, kreatywność i doświadczenie pracowników. Zapewniamy atrakcyjne warunki zatrudnienia i dbamy o przyjazną atmosferę. Jeżeli jesteś osobą pracowitą, ambitną i otwartą na nowe wyzwania, dołącz do naszego zespołu. Obecnie do naszego działu sprzedaży internetowej poszukujemy osoby na stanowisko:SPRZEDAWCA DORADCA KLIENTA - sprzedaż internetowaMiejsce pracy: WrocławOpis stanowiska:obsługa infolinii sklepu internetowegoobsługa systemu ticketowego - odpowiedzi na zapytania ofertowe, produktowe i inneprzyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mailowychobsługa posprzedażowa – odstąpienia od umowy, pomoc klientom w wyjaśnianiu rozbieżności, problemach z dostawąprzetwarzanie zamówieńzapewnienie wysokiej jakości obsługi klientabieżąca obsługa platformy sprzedaży internetowej i powiązanych z nią programówwspółpraca z działami wewnętrznymi w zakresie działań e-commercepraca zmianowa 8.00-16.00, 12.00-20.00.Wymagania:doświadczenie w obsłudze klienta – telefonicznej i e-maildoświadczenie w pracy w sklepie internetowymznajomość zasad sprzedaży na platformie Allegroznajomość MS Officewykształcenie minimum średnieDodatkowe atuty:doświadczenie w branży narzędziowej lub budowlanejdoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuznajomość systemów SAP, IAI-Shop,znajomość języka angielskiego i lub ukraińskiegoumiejętność tworzenia grafik na potrzeby ofert (znajomość Adobe Photoshop, Illustrator)dokładność i staranność przy wykonywaniu zadańdobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myśleniasamodzielność w działaniuOferujemy: Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i energicznie rozwijającej się Spółce akcyjnej z wieloletnią tradycją,Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w dynamicznym zespole,Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę,Pakiet świadczeń dodatkowych, m.in. Multisport, prywatna  opieka medyczna, zniżki na firmowe produkty, spotkania integracyjne Prosimy o dołączenie klauzuli zgody:  Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w rekrutacjiWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez „TOYA” S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Sołtysowickiej 13-15, 51-168 Wrocław, jako administratora w celu przeprowadzenia rekrutacji na ww. stanowisko pracy.   Klauzula informacyjna „TOYA” S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Sołtysowickiej 13-15, 51-168 Wrocław, jako administrator Pana/Pani danych, informuje Pana/Panią, iż:a) W „TOYA” S.A. powołany został Inspektor Ochrony Danych; dane kontaktowe: 71 3246200;b) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane: 1) w celu podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), 2) w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w szczególności Kodeksu Pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, 3) w razie udostępnienia przez Kandydata innych danych niż wymagane przepisami prawa, w tym w zakresie informacji dotyczących zainteresowań oraz uprawianych sportów – na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w razie udostepnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO)c) Pana/ Pani dane osobowe mogą zostać przekazane: 1) organom państwowym upoważnionym do dostępu do danych w zakresie i celu określonym w przepisach szczególnych, 2) innym podmiotom zewnętrznym świadczącym usług na rzecz administratora tj.: dostawcom usług IT, podmiotom świadczących usługi prawne, podmiotom odpowiedzialnym za ochronę mienia, podmiotom audytorskim – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy powierzenia i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratorad) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu :1) zakończenia procesu rekrutacji oraz przez okres 3 miesięcy po jej zakończeniu rozumianego jako podpisanie umowy z jednym z kandydatów 2) wycofania zgody, w zakresie w jakim w dokumentach aplikacyjnych znajdują się dane osobowe wykraczające poza art. 221 Kodeksu pracy,e) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie będzie skutkowałopominięciem w procesie rekrutacji. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ichsprostowania, prawo usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych;f) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;g) Pana/Pani dane osobowe nie zostaną przekazane do państwa trzeciego;h) Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawemprzetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, przez złożenie oświadczenia na adres administratora Pana/Pani danych, spółki „TOYA” S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Sołtysowickiej 13-15, 51-168 Wrocław;i ) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do  Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) lub ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych.

Młodszy Specjalista ds. E- Commerce
Młodszy Specjalista ds. E- Commerce
Wrocław wczoraj

Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Stale współpracujemy ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Dodatkowo dla naszych kluczowych klientów zapewniamy produkty należące do różnych kategorii m.in. AGD, Uroda i higiena, Elektronarzędzia, Oświetlenie, Elektronika użytkowa. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 15 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób. Obecnie do naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. E- CommerceMiejsce pracy: Wrocław Twój zakres obowiązków:zarządzanie platformami e-commercekompleksowa obsługa sprzedaży: sklep internetowy + marketplaceobsługa posprzedażowa klienta internetowegozarządzanie i rozwijanie portfolio produktowego (content)tworzenie i optymalizowanie opisów produktowychkoordynowanie prawidłowego przebiegu procesu zamówieńudział w procesie optymalizacji i ulepszania systemu CRMudział w planowaniu strategii promocyjnych i marketingowych onlineNasze wymagania:pierwsze doświadczenia w obsłudze platform e-commerce – mile widzianebardzo dobra znajomość pakietu MS Officezainteresowanie i chęć do rozwoju w obszarze E-commercebardzo dobra organizacja pracy, terminowośćkomunikatywność i otwartość w relacjachgotowość do naukizaangażowanie w pracę oraz dokładnośćznajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację – mile widzianazainteresowanie kategorią produktową AGD i KIDS - mile widzianeTo oferujemy:interesującą pracę w polskiej firmie dla prestiżowych klientów w środowisku  międzynarodowymuczestnictwo w projekcie pozwalającym na rozwój kompetencjijasno określona ścieżka rozwoju – możliwość awansusystem premiowyprzyjazne środowisko i atmosferę pracypracę w zespole pasjonatówzatrudnienie na umowę o pracę lub na umowę zlecenie (wybór należy do Ciebie, każda opcja jest możliwa)możliwość podjęcia pracy od zarazdogodną lokalizację firmy – blisko centrum Wrocławia (można do nas dojechać tramwajami linii 3 i 5, autobusami linii 134 i 114)Benefity:Opieka medycznaKarta sportowaSzkoleniaUbezpieczenie na życieZniżki na firmowe produkty i usługiSpotkania integracyjneBrak dress code’uParking dla pracownikówProgram rekomendacji pracowników

Młodszy specjalista ds. e-commerce
Młodszy specjalista ds. e-commerce
Wrocław wczoraj

Młodszy specjalista ds. e-commerceW związku z postępującym rozwojem firmy z branży militarnej poszukujemy osoby dynamicznej, posiadającej doświadczenie i gotowej na wyzwania na stanowisko: Młodszy specjalista ds. e-commerceMOŻLIWOŚĆ WSPÓŁPRACY ZE STUDENTAMI ORAZ NA ZASADZIE B2B lub Umowy zlecenie/ akordGłówne zadania :Przygotowywanie oraz wystawianie aukcji na Allegro,Dbanie o poprawność danych w wystawianych aukcjach,Przeprowadzanie prac porządkowych na aktywnych aukcjach (opisy, zdjęcia, parametry itp.),Pilnowanie terminowego wystawiania nowości na serwis Allegro,Tworzenie i optymalizowanie opisów produktów w celu osiągnięcia najlepszych wyników sprzedażowych,Wymagania :Doświadczenie w pracy z e-commerce, wystawianiu ofert na AllegroZnajomość obsługi komputera na poziomie umożliwiającym płynną pracęZnajomość arkuszy kalkulacyjnych oraz umiejętność pracy na dużych ilościach danychZnajomość programu Adobe Photoshop i obróbka zdjęć (szparowanie, retusz, korekcja barwna) będą dodatkowym atutemSkrupulatność i zaangażowanieUmiejętność pracy pod presją czasuPozytywne nastawienieWysoka kultura osobistaOferujemy:MOŻLIWOŚĆ WSPÓŁPRACY ZE STUDENTAMI ORAZ NA ZASADZIE B2B lub Umowy zlecenie/ akordSzkolenia wewnętrzne,Atrakcyjne wynagrodzenie,Praca w pozytywnym i mobilizującym zespole,Praca stała z możliwością dalszego rozwoju zawodowego,Zniżki pracownicze,Do przesyłanych zgłoszeń prosimy o załączenie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

Praca na stanowisku Magazynier, sklep internetowy Wrocław
Praca na stanowisku Magazynier, sklep internetowy Wrocław
Wrocław wczoraj

W związku z postępującym rozwojem firmy poszukujemy osoby dynamicznej i gotowej na wyzwania.Praca stacjonarna w Sklepie Internetowym we Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 141-155 Centrum Biznesowe RakietaOd naszego kandydata/kandydatki wymagamyOpis stanowiska:- kompletowanie zamówień- przyjmowanie dostaw- prace porządkowe na magazynie- przyjmowanie zwrotówWymagania:- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- Umiejętność organizowania własnej pracy- Sumienność i dokładność- Optymizm, rzetelność i zaangażowanie w wykonywane obowiązkiOferujemy:- Umowa o pracę już w trakcie trwania okresu próbnego,- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- Szkolenia wewnętrzne,- Atrakcyjne wynagrodzenie,- Praca w pozytywnym i mobilizującym zespole,- Praca stała z możliwością dalszego rozwoju zawodowego,- Zniżki pracownicze, Karta multi-sport,Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Do przesyłanych zgłoszeń prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

Obsługa platform WordPress i Woocommerce Shopper Web Developer
Obsługa platform WordPress i Woocommerce Shopper Web Developer
Wrocław wczoraj

W związku z postępującym rozwojem firmy z branży militarnej poszukujemy osoby dynamicznej, posiadającej doświadczenie i gotowej na wyzwania na stanowisko: Web Developer. Twoim głównym obowiązkiem będzie utrzymanie i rozwój naszego sklepu internetowego oraz platformy B2B zapewnianie ich kompatybilności z różnymi przeglądarkami a także prawidłowe działanie i responsywność. Główną platformą na jakiej będziesz pracował to WordPress/WooComerce oraz Shopper. Szukamy kandydata, który nie tylko dobrze zna te platformy, potrafi pisać szablony ale również pod kątem pisania własnych modyfikacji i wtyczek. MOŻLIWOŚĆ WSPÓŁPRACY NA ZASADZIE B2B lub Umowy o pracę (umowa o pracę już w trakcie trwania okresu próbnego), Wymagania Podstawowe : - Dobra znajomość WordPress/WooComerce - Dobra znajomość HTML/CSS/JQUERY/BOOTSRAP - Dobra znajomość PHP/MYSQL Dodatkowe atuty : - Znajomość frameworków PHP - Doświadczenie w integracjach API - znajomość platformy Shopper - Umiejętność tworzenia grafiki na potrzeby stron www Oferujemy:MOŻLIWOŚĆ WSPÓŁPRACY NA ZASADZIE B2B lub Umowy o pracę (umowa o pracę już w trakcie trwania okresu próbnego), Szkolenia wewnętrzne,Atrakcyjne wynagrodzenie,Praca w pozytywnym i mobilizującym zespole,Praca stała z możliwością dalszego rozwoju zawodowego,Zniżki pracownicze,Do przesyłanych zgłoszeń prosimy o załączenie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"

Koordynator / Specjalista ds. finansów i rozliczeń - ul. Szczecińska
Koordynator / Specjalista ds. finansów i rozliczeń - ul. Szczecińska
Wrocław wczoraj

Prężnie rozwijająca się firma działająca w branży e-commerce na rynkach międzynarodowych poszukuje: Koordynatora / Specjalisty ds. finansów i rozliczeń.Zakres obowiązków:Przypisywanie faktur zakupowych do zamówień w wewnętrznym systemiewindykacja faktur kosztowych i należnościkontrola płatnościweryfikacja rozliczeń z kontrahentami na bazie dostępnych raportów excelprzygotowywanie raportów excelowych na bazie danych systemowychwystawiane faktur i faktur korygującychwspółpraca z różnymi działami w firmieCzego oczekujemy:praktycznej znajomości Excela ( np. funkcji wyszukaj pionowo )znajomości dokumentów finansowychdobrej organizacji własnej pracykomunikatywności i umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuodpowiedzialności za powierzone zadaniadoświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem(koordynator)Co oferujemy:Pracę na cały etat - stabilne zatrudnienieMożliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerceUmowę o pracę, umowę zlecenie (w zależności od Twoich preferencji)Wyzwania i możliwość wpływu na rozwój firmyPrzyjazną atmosferę pracy, ambitny i zaangażowany zespółpraca w międzynarodowym środowiskuwww.eastgates.euAdministratorem Twoich danych osobowych jest East Gates sp. z o.o z siedzibą we Wrocławiu przy ul. przy ul. Szczecińskiej 17E 54-517 Wrocław. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych.Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposóbwysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do East Gates sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu przy ul. Szczecińskiej 17E Wrocław, zgadzasz się na przetwarzanieTwoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzeniarekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klientów sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi klientów sklepu internetowego
Wrocław wczoraj

Poszukujemy otwartej i energicznej osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę sklepu internetowego Meb24.plMeb24.pl to zespół specjalistów tworzących platformę zakupową dla klientów zainteresowanych meblami i wyposażeniem wnętrz. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży e-commerce oraz prowadzimy dynamicznie rozwijającą się platformę zakupową online. Dzięki naszej profesjonalnej obsłudze i przyjaznemu podejściu, pokazujemy naszym klientom, że satysfakcjonujące zakupy mebli przez Internet są łatwe i dostępne, zwłaszcza w obecnym trudnym okresie.Czym będziesz się zajmować:- obsługą infolinii przychodzącej dla klientów naszego sklepu internetowego- obsługą korespondencji e-mailowej- bieżącą obsługą zamówień internetowych- kontaktem z naszymi kontrahentami i podwykonawcami- rozbudową contentu na stronie według posiadanych umiejętności- bieżącą współpracą z pozostałą częścią zespołu zajmującą się m.in. marketplace, reklamacjami, logistykąCzego oczekujemy od Ciebie:- pozytywnego nastawienia oraz motywacji i dystansu w pracy z Klientem- komunikatywności, kreatywności i umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów- swobody prowadzenia rozmów telefonicznych oraz poprawnej dykcji i nienagannej polszczyzny- doświadczenia w kontakcie telefonicznym z klientem (mile widziane doświadczenie w branży meblowej)- swobody w pracy z komputerem- zaangażowania w powierzone zadania oraz umiejętności organizacji swojego czasu pracy- mile widziana znajomość języka francuskiego i angielskiego- mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów z zagranicznych marketplace (amazon, ebay itp.)Korzyści, które oferujemy:- pracę w pełnym wymiarze czasu (klimatyzowany biurowiec przy ul. Grabiszyńskiej)- w zależności od Twoich potrzeb umowa o pracę/zlecenie/b2b- niezbędne narzędzia i warunki pracy- atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość awansu wraz z rosnącymi kompetencjami i zakresem odpowiedzialności- okazję do pogłębiania doświadczenia w perspektywicznej branży ecommerce- możliwość współtworzenia dynamicznie rozwijającej się firmy w stabilnej branży- dofinansowania do kart multisport- praca z profesjonalistami z dala od gęstej, korporacyjnej atmosfery (np. brak dress code’u, swoboda wypowiadania się itp) Zainteresowanych do współpracy zachęcamy do składania CV lub listów motywacyjnych. Pamiętaj nie zapomnij o dołączeniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych np: „Niniejszym udzielam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Art. 6 ustawy o RODO.”

Obsługa sprzedaży internetowej
Obsługa sprzedaży internetowej
Dzierżoniów 3 kilka dni temu

Firma w branży sprzedaży internetowej zajmująca się: automatyką do bram, systemy monitoringu, alarmy, domofony itp., poszukuje pracownika do wsparcia w szybko rozwijającym się kanale sprzedaży (obsługi Allegro, Ebay, Amazon, sklep internetowy itp.).Poszukujemy młodego pracownika/pracownice do których zadań będzie należało:sprzedaż produktów w kanale e-commercekontakt mailowy i telefoniczny z klientemwystawianie dokumentów sprzedażyuczestniczenie w rozwijaniu sprzedaży krajowej i zagranicznejOferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracępracę w młodym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmiepracę z renomowanymi markami produktówCzego oczekujemy:wysokiej kultury osobistejzdolności samodzielnego rozwiązywania problemówdokładności i starannościznajomość oprogramowania Word, Excelmile widziana znajomość języka angielskiegomile widziane doświadczenie w e-commerce na podobnym stanowiskumile widziana znajomość platform Allegro, Ebay, AmazonPraca w godz. 8-16Wyślij do nas aplikację klikając przycisk Napisz wiadomość.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista sprzedaży internetowej - praca w biurze handlowym
Specjalista sprzedaży internetowej - praca w biurze handlowym
Legnica 4 kilka dni temu

Praca w Biurze Handlowym – E-commerce Legnicka firma ProRacing zajmująca się produkcją i sprzedażą elektroniki samochodowej, poszukuje osoby do pracy w Dziale sprzedaży i obsługi Klienta. Nasze wymagania:·       doświadczenie w obsłudze klienta,·       komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,·       dobra organizacja pracy,·       odpowiedzialność i rzetelność, dokładność,·       zaangażowanie w powierzone obowiązki,·       umiejętność pracy pod presją czasu,·       znajomość języka angielskiego,·       zainteresowanie branżą motoryzacyjną. Twój zakres obowiązków:·       nadzorowanie i realizacja zamówień internetowych,·       dbanie o prawidłowy dobór oferty, wspieranie działań promocyjnych,·       przygotowywanie towaru do wysyłki,·       raportowanie sprzedaży,·       obsługa internetowych serwisów sprzedażowych,·       prowadzenie korespondencji e-mail,·       utrzymywanie dobrych relacji z klientami. To oferujemy:·       pracę w pełnym wymiarze czasu,·       stabilne zatrudnienie, stałe godzin pracy od poniedziałku do piątku,·       w zależności od Twoich potrzeb umowę o pracę / umowę zlecenie,·       przyjazną atmosferę w pracy,·       pracę w stabilnym i rozwojowym przedsiębiorstwie,·       pełne wdrożenie i niezbędne narzędzia pracy. Szukamy osoby wykonującej swoją pracę z zaangażowaniem i starannością.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich aplikacji wraz z klauzulą – zgodą na przetwarzanie danych osobowych. „Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest ProRacingX Piotr Miziołek (ul. Wrocławska 257, 59-220 Legnica). Dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne”.

Specjalista/Specjalistka ds. Opisów Produktowych Media Expert - Złotów
Specjalista/Specjalistka ds. Opisów Produktowych Media Expert - Złotów
Złotów 5 dni plecy

 Jesteśmy Expertem. Media Expertem.Rządzimy na rynku elektro w Polsce, ale wciąż mamy ambitne plany, więc i  przyszłość należy do nas! Dlatego już dziś szukamy osobyna stanowiskoSpecjalista/Specjalistka ds. Opisów Produktowychmiejsce pracy: centrala firmy w ZłotowieBiznes, bardziej niż jakiekolwiek inne zajęcie, wymaga ciągłego zajmowania się przyszłością, jest ciągłą kalkulacją, instynktownym ćwiczeniem się w prognozowaniu (Henry R. Luce).Myślisz w ten sposób o przyszłości, o pracy?A może dołączysz do nas? Nie masz doświadczenia w tym obszarze? Nie martw się! Wszystkiego Cię nauczymy!Zapewnimy Ci:umowę o pracęsystem premiowyrozwój zawodowywsparcie w trakcie wdrożenia oraz szkoleniazniżki na zakup sprzętu w naszych elektromarketachdofinansowanie do karty Multisportdofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicoverubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkachBaby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowo narodzonego dzieckapomoc i opiekę fundacji Mediaexpert ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich Twoje zadania:bieżąca współpraca z dostawcami i Produkt Managerami w celu pozyskiwania aktualnych danych technicznych oferowanych produktówwprowadzanie do systemów opisów i danych technicznych produktówweryfikacja poprawności i publikacja opisów multimedialnych na podstawie danych technicznych producentapermanentna kontrola zgodności zamieszczanych opisów multimedialnych z danymi technicznymi producenta danego produktuanaliza tożsamych ofert rynkowych w celu zapewnienia najwyższej jakości prezentowanych przez Media Expert ofert produktowychbieżące monitorowanie jakości publikowanych na stronie internetowej ofert sprzedaży, w celu zapewnienia najwyższej atrakcyjności dla Klientacykliczne raportowanie postępu wykonalności powierzonych zadańkoordynowanie zadań i pracy wewnątrz zespołu Od Ciebie oczekujemy:zdolności analitycznych i skrupulatnościkomunikatywności i umiejętności pracy w zespolewytrwałości i systematyczności w realizacji celówotwartości i gotowości do naukidodatkowym atutem będzie znajomość pakietu MS Office, HTML/CSSmile widziane doświadczenie w nadzorowaniu pracy Zespołu To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość? 

Praca biurowa, pomoc w Obsłudze Sklepu Internetowego
Praca biurowa, pomoc w Obsłudze Sklepu Internetowego
Wrocław 5 dni plecy

Od ponad 10 lat zajmujemy się sprzedażą akcesoriów na telefon. W związku z szybkim rozwojem firmy poszukujemy pracownika biurowego, która wesprze nas w obsłudze sprzedaży internetowej.   Twój zakres obowiązków:Opracowywanie tabel w ExceluDodawanie produktów do sklepu internetowego oraz aktualizacja istniejących ofert. Wdrażanie do sklepu internetowego opisów, meta opisów - na podstawie otrzymanych wytycznych.Tworzenie prostych materiałów graficznychOdpisywanie na wiadomości od klientówOpieka nad opiniamiObsługa CeneoWysyłka newslettera na podstawie ustalonej strategiiPomoc przy bieżących dodatkowych zadaniach wynikających z rozwoju sklepu internetowego Nasze wymagania:Znajomość Excela - poziom średniObsługa Photoshopa - poziom podstawowyBardzo dobra znajomość ortografiiZnajomość języka angielskiego – poziom b2Mile widziane:Obsługa platform e-commerce typu presta, magentoZnajomość BaselinkeraZnajomość obsługi marketpleace typu Allegro, Empik, CeneoZnajomość SEOZnajomość programów do wysyłki newslettera np. MailerliteOferujemy:pracę od poniedziałku do piątkupół etatuzatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcęprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracymożliwość rozwoju po przez udział w szkoleniachCzujesz, że to właśnie Ciebie szukamy?Prześlij CV ze zdjęciemOferta powinna zawierać CV oraz klauzulę o ochronie danych osobowych: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)."

Handlowiec, Branża techniczna , E-commerce,
Handlowiec, Branża techniczna , E-commerce,
Zgorzelec 5 dni plecy

Poszukujemy ambitnej, energicznej osoby na stanowisko handlowca ze znajomościa j. niemieckiego. Ofertę kierujemy do osób, które odnajdą się w handlu detalicznym, biznesowym jak i w obszarze e-commerce. Poszukiwana osoba powinna rozumieć zagadnienia z branzy technicznej. Zajmujemy się sprzedażą produktów o charakterystyce technicznej.Obowiązki:Planowanie i realizacja strategii sprzedażowychMonitorowanie trendów rynkowych oraz analiza konkurencji ebay.deZarządzanie platforma sprzedażową ebay.deObsługa klientaPozyskanie nowych klientówAnaliza wyników sprzedażowychWymagania :Doświadczenie w handluZnajomość rynku e-commerceDobra obsługa komputera i podstawowych programówZnajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnymUmiejętność analitycznego myśleniaDobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania i zarządzania czasemKreatywnośćOferujemy:Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30Przyjazną atmosferę w pracyMożliwość rozwoju zawodowegoWynagrodzenie związane z uzyskiwanymi wynikamiPo okresie próbnym wynagrodzenie do ustalenia + premia od zyskuOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Praca
Praca
Zgorzelec 9 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię osobe na stanowisko sprzedawcy w saloniku prasowym w markecie w Zgorzelcu. Praca na cały etat lub pół etatu. Umowa o pracę, bądź zlecenie, do wyboru. Elastyczny grafik

Operator maszyn od 4500 zł netto + premie, bez nocek
Operator maszyn od 4500 zł netto + premie, bez nocek
Legnica 11 dni plecy

Opis oferty pracyAgencja Pracy Tymczasowej HERSTER (nr cert.10712) poszukuje dla swojego Klienta osoby na stanowisko: Pracownik Produkcji Miejsce pracy: Jędrzychowice - praca na 2 zmiany, po 8 godzin, bez nocek - doświadczenie mile widziane - start od zaraz KONTAKT: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego cv na adres e-mail: @ w tytule maila wpisując: operatorki maszyn, lub osobiście Biuro Legnica, Pl.Wolności 4 (wejście od Anielewicza) bud.AB, pok. 105, od pn do pt, 9.00-16.00, Tel: 789 - pokaż numer telefonu - Prosimy o załączenie w CV zapisu: ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W BIEŻĄCEJ REKRUTACJI: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji niniejszej rekrutacji i wynikającego z niej zatrudnienia, a także na przekazanie moich danych firmie/firmom dla których rekrutacja jest prowadzona. Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. Więcej o polityce prywatności na www.herster.pl ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W PRZYSZŁYCH REKRUTACJACH : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HERSTER Dominika Radomska, w celu realizacji przyszłych rekrutacji i wynikającego z nich zatrudnienia (w tym bycia informowanym o ofertach pracy), a także na przekazanie moich danych firmie/firmom dla których rekrutacja będzie prowadzona. Oświadczam, że zgoda jest dobrowolna i wiem, że przysługuje mi prawo do jej odwołania w każdym czasie i dowolnej formie, a także do wglądu, zmiany i usunięcia danych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”. Więcej o polityce prywatności na www.herster.pl

Praca sklep Wrocław Psie Pole
Praca sklep Wrocław Psie Pole
Wrocław 13 dnia plecy

Opis oferty pracyPraca sklep Wrocław Psie Pole 604 - pokaż numer telefonu - 664 - pokaż numer telefonu - proszę dzwonić. W sprawie pracy

Praca w markecie, Dino Polska S.A. Oborniki Śląskie
Praca w markecie, Dino Polska S.A. Oborniki Śląskie
Oborniki Śląskie 13 dnia plecy

Opis oferty pracyCHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Poszukiwanie ludzi do współpracy
Poszukiwanie ludzi do współpracy
Wrocław 17 dni plecy

Opis oferty pracySprzedaż internetowa - online, tworzenie sprzedaży internetowej

Zostań Franczyzobiorcą nowego sklepu Żabka
Zostań Franczyzobiorcą nowego sklepu Żabka
Wrocław 20 dni plecy

Opis oferty pracyCześć :)! Prowadzę kilka lat sklep Żabka w centrum Wrocławia. Jeśli poszukujesz gotowego biznesu, który chcesz prowadzić bez większego wkładu własnego to zapraszam na rozmowę ;)! Pokaże w swoim sklepie jak całość wygląd "od środa", kwestie finansowe oraz opłacalność biznesu. Jako nowy franczyzobiorca od sieci otrzymujesz szereg szkoleń, które przygotują Cię do efektywnego zarządzania sklepem i obsługi klientów. Żabka przygotowuje w pełni gotowy i wyposażony sklep z asortymentem, który pozwoli Ci rozpocząć działalność od razu. Otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz, aby skoncentrować się na prowadzeniu biznesu i zadowoleniu klientów. W razie zainteresowania proszę o wiadomość.

Obsługa klienta na dziale świeżym
Obsługa klienta na dziale świeżym
Wrocław 24 dnia plecy

Opis oferty pracyPraca od zaraz Carrefour Dział Świeże Zatrudnię osoby do pracy przy obsłudze klienta na dziale produktów świeżych do sklepu Carrefour w CH Borek przy ul.Hallera 52.Umowa zlecenie , wymaganie ukończone 18 lat oraz książeczka sanepidu Wymagane ukończone 18 lat oraz książeczka senapidu lat .Więcej informacji pod nr tel .797 - pokaż numer telefonu -

LADA MIĘSNA WROCŁAW UL. MAŚLICKA
LADA MIĘSNA WROCŁAW UL. MAŚLICKA
Wrocław 28 dni plecy

Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby NA DZIAŁ LADA MIĘSNA MIEJSCE PRACY: WROCŁAW UL. MAŚLICKA Obowiązki: OBSŁUGA KLIENTA I LADY MIĘSNEJ Wymagania -pełnoletność -dobra organizacja pracy -umiejętność pracy w zespole -komunikatywność - ORZECZENIE DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH - Oferujemy -stawka godzinowa: -29,70 zł brutto/netto/h dla studentów, -28,70złŁ brutto/h dla ZUS -umowa zlecenie -PRACA NA ZMIANY -PRACA W GODZ 6-22 WIĘCEJ INFORMACJI POD NUMEREM 607 26 240

LADA MIĘSNA WROCŁWA UL. KRZEMIENIECKA
LADA MIĘSNA WROCŁWA UL. KRZEMIENIECKA
Wrocław 28 dni plecy

Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby na dział LADA MIĘSNA Lokalizacja: WROCŁAW UL. KRZEMIENIECKA Obowiązki -obsługa działu mięsnego Wymagania -pełnoletność -orzeczenie sanepidu do celów sanitarno-epidemiologicznych -dobra organizacja pracy -umiejętność pracy w zespole -komunikatywność Oferujemy -stawka godzinowa: - 29,70 zł brutto/h dla studentów, - 28,70 ZŁ brutto/h dla Zus -umowa zlecenie -stały grafik -praca zmianowa WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL. 607 - pokaż numer telefonu -

LADA MIĘSNA WROCŁAW UL. SIELSKA
LADA MIĘSNA WROCŁAW UL. SIELSKA
Wrocław 28 dni plecy

Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby na dział: LADA MIĘSNA Lokalizacja: WROCŁAW UL. SIELSKA Obowiązki -OBSŁUGA KLIENTA I LADY MIĘSNEJ - WYKŁADANIE TOWARU Wymagania -pełnoletność -orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych -dobra organizacja pracy -umiejętność pracy w zespole -komunikatywność Oferujemy stawka godzinowa: -29,70 zł brutto/h dla studentów, - 28,70 BRUTTO/H DLA ZUS -umowa zlecenie -PRACA ZMIANOWA W GODZ 6-22 WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL. 607 - pokaż numer telefonu -

Hostessy
Hostessy
Wrocław 30 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnię hostessy do promowania aplikacji Carrefour. Praca od 1.03 do 30.04 w piątki i soboty. Miejsce i godziny pracy: CH Borek ul Hallera 52 12-19 Zapewniamy umowę zlecenie i szkolenie. Stawka netto Student 30 zł/h,ZUS 28,50 zł/h Więcej informacji pod nr telefonu 797 - pokaż numer telefonu -

Magazynier/Konserwator wózków widłowych
Magazynier/Konserwator wózków widłowych
Nowa Ruda 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMerkury Market to sieć sklepów zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych. Obecnie prowadzimy 61 obiektów handlowych zlokalizowanych na terenie Polski, Słowacji i Czech, oraz 6 sklepów internetowych. Wyróżnia nas szeroki asortyment, niskie ceny i profesjonalna obsługa. Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, w której doceniamy zaangażowanie pracowników i dajemy im możliwość rozwoju. Aktualnie do MM Logistyka w Nowej Rudzie ul. Szybowa 2 poszukujemy pracownika na stanowisko: MAGAZYNIER/KONSERWATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH Zakres działania: naprawa i konserwacja wózków widłowych, przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu logistycznego. Oczekiwania: wykształcenie zawodowe/średnie, znajomości budowy i zasad działania silników spalinowych, podstaw elektroniki, uprawnienia na wózki widłowe UDT mile widziane doświadczenie w pracy na magazynie. Oferujemy: szkolenie wdrożeniowe umowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie w formie podstawy + premii Jeżeli chcesz z nami rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe kompetencje, aplikuj. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie CV na adres: @ Prosimy o zamieszczanie na dokumentach aplikacyjnych CV klauzuli o następującej treści:Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji pracowników i zleceniobiorców prowadzonych przez Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie.Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. informuje, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. z siedzibą w Krośnie (ul. Czajkowskiego 51, 38-400 Krosno),2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) w/w Rozporządzenia,3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji, tj. nie dłużej niż przez okres 1 roku od daty przesłania Administratorowi niniejszego formularza,4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,6) ma Pani/Pan prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail.7) podanie danych osobowych jest warunkiem przeprowadzenia rekrutacji w celu zawarcia umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych z wybranymi osobami.

Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Żarów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska Polska Ceramika Ogniotrwała "Żarów" Sp. z o.o. jest jednym z najbardziej nowoczesnych zakładów w Europie produkujących glinokrzemianowe materiały ogniotrwałe przeznaczone głównie dla hutnictwa stali i metali kolorowych (w tym aluminium), odlewni, koksowni, cementowni, energetyki oraz hut szkła. Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu sprzedaży. Do jej obowiązków będzie należało: - Wsparcie procesu przygotowania ofert. - Aktualizacja informacji w bazie CRM. - Komunikacja mailowa z klientem i przedstawicielami handlowymi. - Udział w procesie przygotowania kosztorysów do ofert. - Wsparcie obsługi zapytań i zamówień sprzedażowych. - Obsługa procesu zakupu towarów handlowych. - Przygotowywanie i aktualizowanie raportów sprzedażowych. Wymagania stanowiska - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point). - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1). - Umiejętność czytania ze zrozumieniem dokumentacji technicznej. - Mile widziane wykształcenie wyższe. - Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Oferujemy - Stabilne warunki zatrudnienia. - Atrakcyjne wynagrodzenie. - Możliwość rozwoju zawodowego. - Interesującą pracę zapewniającą wyzwania i samorealizację. - Możliwość wdrażania własnych pomysłów i podejmowania inicjatyw. - Pracę w przyjaznej atmosferze. - Dofinansowanie posiłków. - Opieka medyczna. - Program sportowy Multisport. - Szkolenia i kursy na koszt pracodawcy. - Program poleceń pracowniczych. - Ubezpieczenie grupowe. - Benefity pozapłacowe. - Dofinansowanie biletów na wydarzenia kulturalne. - Bony świąteczne 2x w roku. - Wycieczki krajowe i zagraniczne.

Kierownik Działu Sprzedaży Zagranicznej
Kierownik Działu Sprzedaży Zagranicznej
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOpis stanowiska - zarządzanie pracą zespołu handlowego, wyznaczanie celów, kontrola, rozliczanie - dbanie o efektywne relacje z najważniejszymi klientami - budowanie działu sprzedaży zagranicznej - analizowanie najnowszych prognoz rynku - kreowanie i realizacja średnio i długoterminowych strategii sprzedaży - monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących klientów i konkurencji - współpraca z innymi działami w strukturze firmy Wymagania stanowiska -  min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży zagranicznej. - doświadczenie w dziale sprzedaży zagranicznej - biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - znajomość języka dodatkowego mile widziana - zdolności negocjacyjne, samodzielność w organizowaniu pracy - leadowanie zespołem sprzedażowym Oferujemy • stabilne zatrudnienie na UoP • atrakcyjne wynagrodzenie + premie • ubezpiecznie Compensa • praca stacjonarna

PRACA W SKLEPIE WIELOBRANŻOWYM
PRACA W SKLEPIE WIELOBRANŻOWYM
Wałbrzych 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZATRUDNIE PANIĄ (DO 25 LAT, MILE WIDZIANY STATUS STUDENTA/UCZNIA) DO SKLEPU WIELOBRANŻOWEGO NA 1/2 ETATU. LEKKA PRACA ,W WIĘKSZOŚCI BIUROWA .

Przedstawiciel Techniczny Chemii Budowlanej
Przedstawiciel Techniczny Chemii Budowlanej
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy Przedstawiciela ds. Inwestycji Budowlanych. Zakres obowiązków: ✓ praca mobilna na obszarze obejmującym powiaty: bolesławiecki, jaworski, Jelenia Góra, karkonoski, Legnica, legnicki, lubański, lwówecki, zgorzelecki, złotoryjski ✓ realizowanie polityki handlowej i promocyjnej firmy – sprzedaż produktów na inwestycje ✓ budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami ✓ wprowadzanie i prezentowanie nowych produktów ✓ prowadzenie szkoleń technicznych ✓ obsługa reklamacji Nasze wymagania: ✓ wykształcenie min. średnie budowlane, preferowane wyższe ✓ min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży ✓ silna orientacja na wynik i realizację celów ✓ doświadczenie w branży budowlanej – znajomość materiałów chemii budowlanej ✓ znajomość lokalnego rynku inwestycji budowlanych ✓ prawo jazdy kat. B Mile widziane: ✓ uprawnienia budowlane ✓ praktyczna umiejętność stosowania chemii budowlanej ✓ znajomość języka niemieckiego Oferujemy: ✓ praca u lidera ✓ jasny system premiowy ✓ praktyczne wdrożenie ✓ program szkoleń oraz warsztatów (produktowe, sprzedażowe, inne) ✓ niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, tablet, telefon ✓ bezpośrednie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ✓ pakiet socjalny ✓ możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej ✓ dofinasowanie do karty MultiSport

Praca w markecie, Dino Polska S.A. Karpacz (nowy market)
Praca w markecie, Dino Polska S.A. Karpacz (nowy market)
Karpacz 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Kasjer/Sprzedawca w sklepie Żabka
Kasjer/Sprzedawca w sklepie Żabka
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukuje pracownika do sklepu Żabka. Szukam energicznej, miłej osoby do naszego zespołu, warunkiem jest ukończenie 18 lat. Do obowiązków należy m.in. obsługa klienta, dokładanie towaru, rozładowywanie dostaw, dbanie o czystość sklepu. Stawka to 21 zł/h netto (na rękę + premia uznaniowa), umowa zlecenie. Dokładny adres sklepu to 58-500 Jelenia Góra, ul. Noskowskiego 4a.

Kierownik Sklepu odzieżowego w sieci kaes. Oława
Kierownik Sklepu odzieżowego w sieci kaes. Oława
Oława 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZapraszamy do współpracy osoby z pasją do mody, angażujące się w pracę zespołową, lubiące kontakt z klientem i chcące nawiązać długoterminową współpracę.  Jeżeli dobrze odnajdujesz się w zarządzaniu zespołem, jesteś ambitny, potrafisz przewodzić i jesteś nastawiony na realizację celów biznesowych to kaes. jest miejscem właśnie dla Ciebie.  Twórz ze swoim Zespołem miejsce, które pozostanie dla lokalnej społeczności ulubionym sklepem w Twoim mieście. Twój zakres obowiązków: realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI), obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes., kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM, liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta.  Współpracując z nami otrzymasz wsparcie od Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Działu VM, Działu HR i centrali firmy. Możesz liczyć na warsztaty, szkolenia i zaplanowaną ścieżkę rozwoju dla Ciebie i Twojego Zespołu.  Nasze wymagania: doświadczenie na stanowisku kierowniczym w handlu detalicznym (mile widziane w sieci sklepów odzieżowych lub sportowych), doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem w oparciu o indywidualne cele, feedback i partnerskie realcje,  chęć do rozwoju w obszarze zarządzania, aktywnej obsługi klienta i sprzedaży, znajomość wiodących marek modowych na polskim rynku.  Oferujemy: otrzymasz umowę o pracę możliwość realnego wpływu na pracę zespołu i jego wyniki, zapewnimy Ci szkolenia dedykowane dla kadry kierowniczej, będziesz pracować z rozpoznawalnymi markami fashion w tym naszą marką własną kaes., skorzystasz z rabatów pracowniczych do 45% na zakupy w sklepach kaes., zadbasz o swoje zdrowie korzystając z prywatnej opieki medycznej Medicover i karty MultiSport w atrakcyjnej cenie, ubezpieczysz Siebie oraz Swoich bliskich w ramach ubezpieczenia grupowego PZU, zyskasz realną szansę rozwoju i awansu - znaczna część naszych pracowników awansuje wewnętrznie.  Zaaplikuj do nas! Czekamy właśnie na Ciebie.

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Chocianów
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Chocianów
Chocianów 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Kasjer Sprzedawca Poszukiwany
Kasjer Sprzedawca Poszukiwany
Karpacz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCześć! Otwieramy nowy market w Karpaczu i poszukujemy wspaniałych ludzi, którzy razem stworzą zespół dzięki któremu wszystko będzie hulać Kogo szukamy: • Osób z doświadczeniem lub bez, jeśli chcesz nauczyć się pracy w handlu, aplikuj śmiało! wszystkiego nauczymy • osób chcących pracować, • gotowych na pracę dwuzmianową (bez nocek), • na cały lub część etatu Co oferujemy: • pracę blisko domu • zdobycie doświadczenia • umowę o pracę od pierwszego dnia • benefity dla Naszych pracowników: ubezpieczenie grupowe, Medicover Sport, prywatna opieka medyczna • pracę w dużej polskiej firmie • stabilizację • pomoc wyrobieniu badań do celów sanitarno-epidemiologicznych Zachęcamy do kontaktu: 785 - pokaż numer telefonu -

Praca w markecie (nowy sklep), Dino Polska S.A., Karpacz
Praca w markecie (nowy sklep), Dino Polska S.A., Karpacz
Karpacz 30+ kilka dni temu

Otwieramy nowy market spożywczy w Karpaczu (ul. Karkonoska) Poszukujemy osób na stanowisko sprzedawca-kasjer, którzy razem stworzą zgrany zespół Kogo szukamy: - Osób z doświadczeniem lub bez, jeśli chcesz nauczyć się pracy w handlu, aplikuj śmiało! wszystkiego nauczymy - osób chcących pracować, - gotowych na pracę dwuzmianową (bez nocek), - na cały lub część etatu Co oferujemy: - pracę blisko domu - zdobycie doświadczenia - umowę o pracę od pierwszego dnia - benefity dla Naszych pracowników: ubezpieczenie grupowe, Medicover Sport, prywatna opieka medyczna - pracę w dużej polskiej firmie - stabilizację - pomoc wyrobieniu badań do celów sanitarno-epidemiologicznych

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Kowary
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Kowary
Kowary 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy: Praca w markecie Kowary CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: • możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb • stabilność zatrudnienia, umowę o pracę • możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne • niezbędne szkolenia • atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Polkowice
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Polkowice
Polkowice 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Polkowice 1/2 etatu
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Polkowice 1/2 etatu
Polkowice 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Specjalista ds sprzedaży, Manager, Handlowiec
Specjalista ds sprzedaży, Manager, Handlowiec
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJeżeli lubisz kontakt z ludźmi, łatwo nawiązujesz kontakty, potrafisz prowadzić kilka - kilkanaście tematów równolegle, masz podzielność uwagi, odpowiada Ci zmienność sytuacji i potrafisz się w tym odnaleźć - to jest to praca dla Ciebie. Zakres obowiązków: prowadzenie rozmów handlowych przygotowywanie ofert i umów wprowadzanie danych do aplikacji prace administracyjno-biurowe Oczekiwania: samodzielność, kreatywność, obowiązkowość, swoboda w nawiązywaniu kontaktu i komunikacji, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie w pracy z klientem, dobra znajomość komputera i pakietu Office (Word, Excel) chęć i zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy, wysoka kultura osobista, prawo jazdy doświadczenie lub status studenta Oferujemy: pracę na pełnym etacie lub części etatu, pracę w zespole, w dziale handlowym elastyczne godziny pracy, miłą atmosferę, możliwość rozwoju, szkolenia.

Pracownik kwiaciarni, florysta
Pracownik kwiaciarni, florysta
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w kwiaciarni, centrum miasta, zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub sms a także przesłanie za pośrednictwem portalu CV bądź charakterystyki dotychczasowej pracy, nr tel.: 696 - pokaż numer telefonu - Wymagana zaawansowana znajomość języka polskiego Czy ukończyłaś / ukończyłeś szkołę florystyczną, kurs florystyczny lub masz praktykę w kwiaciarni?

Praca w kwiaciarni
Praca w kwiaciarni
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnimy osobę do pracy w kwiaciarni, centrum miasta, zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny lub sms a także przesłanie za pośrednictwem portalu CV bądź charakterystyki dotychczasowej pracy, nr tel.: 696 - pokaż numer telefonu - Wymagana zaawansowana znajomość języka polskiego Czy ukończyłaś / ukończyłeś szkołę florystyczną, kurs florystyczny lub masz praktykę w kwiaciarni?

Stażysta w salonie optycznym
Stażysta w salonie optycznym
Kłodzko 30+ kilka dni temu

Salon Optyczny w Kłodzku poszukuje Kandydata \ Kandydatki na staż.Oferujemy:- w trakcie przyuczenia – staż finansowany ze środków Powiatowego Urzędu Pracy (podana w ogłoszeniu kwota, jest kwotą netto)- zatrudnienie po ukończonym stażu z nastawieniem na długofalową współpracę- przyuczenie do pracy na stanowisku – doświadczenie mile widziane - możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych- wsparcie kierownika na każdym etapie zatrudnieniaZakres obowiązków:- głównie: e-commerce, sprzedaż okularów przez Internet, obsługa platform sprzedażowych Allegro i Ceneo- kontakt z Klientami- bieżąca pomoc w salonieOczekujemy:- zdecydowanych osób, pozytywnie i chętnie nastawionych na zdobycie nowej wiedzy- gotowości do zarejestrowania jako osoba bezrobotna w Powiatowym Urzędzie Pracy- dobrej znajomości obsługi komputera, sprawnego poruszania się w Internecie- kreatywności, własnych pomysłówProsimy o zamieszczenie w treści odpowiedzi na ogłoszenie lub CV następującej informacji: „Potwierdzam zapoznanie się z treścią obowiązku informacyjnego RODO, udostępnionego mi przez administratora danych.”Prosimy o aplikację CV za pośrednictwem portalu OLX.Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), administratorem Państwa danych osobowych jest SALUS – USŁUGI sp. z o.o. (ul. Łąkowa 5, 57-300 Kłodzko). Administrator danych jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa. W JAKIM CELU I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ WYKORZYSTUJEMY DANE? Państwa dane osobowe będziemy wykorzystywać w następujących celach: prowadzenia rekrutacji i ewentualnego zawarcia umowy będącej podstawą współpracy (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit b RODO) – „wykonanie umowy”, prowadzenia rekrutacji z uwzględnieniem danych osobowych, na wykorzystanie których Administrator otrzymał zgodę od uczestnika rekrutacji (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – „zgoda” wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych związanych z rekrutacją, wynikających w szczególności z Kodeksu pracy lub Kodeksu cywilnego (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit c RODO) - "obowiązek prawny", dochodzenia roszczeń związanych z prowadzoną rekrutacją (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Terminy dochodzenia roszczeń szczegółowo określa Kodeks cywilny. JAK DŁUGO BĘDZIEMY WYKORZYSTYWAĆ DANE? Dane będziemy wykorzystywać przez okres niezbędny do realizacji opisanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio: czas prowadzenia rekrutacji na określone stanowisko (chyba że uczestnik wyrazi dodatkową zgodę na wykorzystanie danych osobowych także w przyszłych rekrutacjach), czas, po którym przedawnią się roszczenia związane z prowadzoną rekrutacją, czas, przez który zgodnie z przepisami prawa konieczne jest przechowywanie danych, czas do momentu ewentualnego wycofania zgody. JAKIE MAJĄ PAŃSTWO PRAWA? Mogą Państwo złożyć do nas wniosek o: dostęp do danych osobowych (informację o przetwarzanych danych osobowych oraz kopię danych), sprostowanie danych (gdy są one nieprawidłowe), przeniesienie danych (w przypadkach określonych w RODO), usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych. Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes. Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. Mają Państwo także prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa. KOMU PRZEKAZUJEMY PAŃSTWA DANE? Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Państwa dane możemy przekazać – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym: podmiotom przetwarzającym je w naszym imieniu, np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym nam usługi doradcze oraz innym administratorom, np. kancelariom notarialnym lub prawniczym. Państwa dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein). JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH? Kontakt w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych: kontaktmałpadpo24.pl.

Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Pracownik do obsługi sklepu internetowego
Wrocław 30+ kilka dni temu

Sklep Polindustry jest częścią grupy A&D Serwis, lidera w naprawie elektroniki przemysłowej. Nasze produkty znajdują zastosowanie w wielu branżach, w tym w sektorach medycznym i wojskowym.W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata/ kandydatki na stanowisko:Pracownika do obsługi sklepu internetowegoZakres obowiązków:obsługa (on-line i telefoniczna) zamówień tworzenie i zarządzanie ofertami sprzedażyobsługa reklamacjikontakt telefoniczny z klientami i utrzymywanie z nimi świetnych relacjiwystawianie dokumentów sprzedażyWymagania:łatwość nawiązywania relacji z klientamidokładnośćdoskonała pisemna znajomość j. polskiego znajomość j. angielskiegoumiejętność pracy w zespolebardzo dobra znajomość obsługi komputeraCo oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym Narzędzia niezbędne do pracyDofinansowanie do kart MultisportPracę w młodym i ambitnym zespole

Asystent handlowy
Asystent handlowy
Bielany Wrocławskie 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 15 lat. Specjalizujemy się także w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska. Jest jedną z najstarszych stażem firm działających w branży pośrednictwa pracy do Niemiec na rynku polskim. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu bezpieczne i legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców. Posiadamy Certyfikat wydany przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego potwierdzający wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 1926. DLA NASZEGO KLIENTA BRANŻY HANDLOWEJ POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO PRACY NA STANOWISKU: Pracownik działu handlowego, pracownik obsługi klienta, asystent handlowy Stanowisko administracyjno-handlowe Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, woj. dolnośląskie OFERUJEMY: • Bezpośrednie zatrudnienie w rodzinnej firmie handlowej specjalizującej się w sprzedaży i serwisie części do sprężarek • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie (do emerytury!) w firmie o ugruntowanej pozycji • Pracę w pełnym wymiarze godzin, w oparciu o umowę o pracę • Stałe godziny pracy 8.00-16.00 • Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii od obrotu • Pracę w zgranym kilkunastoosobowym zespole • Przyjazną atmosferę w pracy • Przeszkolenie i wdrożenie do pracy OBOWIĄZKI: • Utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, doradztwo w zakresie asortymentu oferowanego przez firmę • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów • Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych. • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy • Obsługa systemu CRP (po przeszkoleniu) • Przygotowywanie ofert dla klientów • Wypisywanie zamówień pozyskanych w trakcie rozmów z klientami • Realizowanych celów sprzedażowych WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie, mile widziany profil techniczny • Bardzo dobra znajomość pakietu MS office • Umiejętność nawiązywania relacji, zdolności komunikacyjne • Pozytywne usposobienie • Umiejętność pracy w zespole • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami • Mile widziany zmysł techniczny • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku • Dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu • Nie jest wymagana znajomość języków obcych • Doświadczenie nie jest konieczne, aczkolwiek mile widziane • Odpowiedzialność, konsekwencja, rzetelność, dokładność, cierpliwość • Gotowość do wykonywania pracy w trybie stacjonarnym SPOSÓB APLIKOWANIA: CV, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i doświadczenie zawodowe prosimy przesyłać na adres email: @ W CV prosimy o podanie klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych Na potrzeby tylko powyższej rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu ul. Podwale 62/2, 50-010 Wrocław na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Na potrzeby długofalowego procesu rekrutacyjnego: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Koncepcja z siedzibą we Wrocławiu na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji oraz przesyłanie aktualnych ofert pracy odpowiadających mojemu profilowi zawodowemu. Informujemy, ze przesłanie cv oznacza jednoczesną zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Zgodę można odwołać w każdej chwili wysyłając nam maila na adres: @ Dziękujemy za przesłane dokumenty, po wstępnej selekcji, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Agencja Pracy Koncepcja, Wrocław ul. Podwale 62/2 Posiadamy wiele innych ofert pracy także w innych lokalizacjach – podaj nam swoje życzenia i preferencje a dopasujemy odpowiednią ofertę. E.Mail: @ Więcej ofert pracy na naszej stronie internetowej: www.koncepcja.eu

Praca Dorywcza / Sprzedawca
Praca Dorywcza / Sprzedawca
Gryfów Śląski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySklep Piwniczka w Gryfowie Śląskim zatrudni współpracowników. Praca dodatkowa dla osób uczących się, 12-24 godziny w tygodniu. Wymagana aktualna książeczka zdrowia. Zakres pracy: Przyjmowanie dostaw, wykładanie towaru, obsługa klienta, dbanie o czystość. Wymagana miła aparycja i nienaganny wygląd. Kontakt 884 - pokaż numer telefonu -

Sprzedawca społecznościowy udostępnianie obsługa klientów za prowizje
Sprzedawca społecznościowy udostępnianie obsługa klientów za prowizje
Wrocław 30+ kilka dni temu

Witam,Szukam ludzi dobrych w social media do pracy zupełnie zdalnej i niezobowiązującej. Chodzi o wystawianie, udostępnianie, jakąś kreatywną sprzedaż, kto w czym czuje się dobrze.Możesz też używać Allegro czy jakiegokolwiek innego serwisu - nie jest to dla mnie istotne.Mam sporo towaru, który chcę sprzedać - zamknąłem firmę i trochę tego zostało - rzeczy typu smartwatche, słuchawki bezprzewodowe, zabawki, małe agd. Czasami są to ilości po 100 sztuk, czasami po 5 a czasami po 1. Ogółem koło 6-7 tys sztuk - ceny od 50 do 300 zł. Wszystko jest nowe. Zgadzam się też na upusty jeśli ułatwi to sprzedaż. Wszystko jest do dogadania.Wysyłka ode mnie codziennie, dla Ciebie brak jakichkolwiek kosztów. Wypłatę dostajesz od klienta, odliczasz to co zostaje dla mnie i to co zostaje jest Twoje. Wiek, kwalifikacje itd są dla mnie nieistotne, liczy się wynik. Jedyne czego nie akceptuję ludzi którzy chcą oszukiwać klientów, wysyłka jest jednak ode mnie - a ja nie lubię oszukiwać ludzi. Jeśli zdarzy się że ktoś dostanie coś błędnego/uszkodzonego itp. wysyłam to wtedy ponownie.Kasa jest z tego raczej dobra (patrz drugi punkt):1. Prowizja dla Ciebie od 10-15% - przy towarach, których mamy małe ilości wyższy zakres, przy tych z większymi ilościami niższy.2. Ale uwaga - zarobek może być znacznie większy jeśli sprzedasz towar drożej niż cena podana przeze mnie!Podaję Ci cene bazową np 100 zł za sztukę - Ty dostajesz bazowo np 15 zł prowizji od sprzedaży. Ale jeśli sprzedasz towar za 200 zł - co jest bardzo możliwe (zobacz w moich ogłoszeniach np. smartwatch RNBE66 - moja bazowa cena to 99zł, allegro najtańszy 153 zł) - to przy 200 zł dostajesz dodatkowo 50% z dodatkowej kwoty - czyli łącznie 65 zł za jeden towar. Ty nigdy nic nie wysyłasz, dajesz mi tylko info i screena zamówienia (żebym wiedział jaka była cena końcowa), etykietę jeśli jest to sprzedane np na OLX, my wysyłamy, puszczamy list przewozowy do śledzenia, który możesz wysłać do klienta.Towaru do sprzedaży jest sporo. Jeśli jesteś dobry/dobra w te klocki to na pewno zarobisz min. średnią krajową netto. ale nie ma też problemu z mniejszymi ilościami żeby dorobić sobie kilka stówek miesięcznie, wystarczy info do mnie jak planujesz to robić.Proszę dzwonić, pisać w razie jakichkolwiek pytań. Pewnie najlepiej dzwonić. Jestem dostępny od 10 rano do 23.Pozdrawiam i zachęcam do współpracy

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Allegro - poszukiwany/a!
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Allegro - poszukiwany/a!
Wrocław 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Rozwój i obsługa sprzedaży w kanałach marketplace (Allegro, Empik, inne)Tworzenie aukcji w serwisach Allegro oraz Empik (docelowo także innych),Tworzenie unikalnych opisów aukcji zgodnie ze standardami,Obsługa asortymentu na zewnętrznych platformach marketplace,Obsługa akcji promocyjnych na zewnętrznych platformach marketplaceKomunikacja z Klientem (bieżące tematy, zwroty, reklamacje) na zewnętrznych platformach marketplaceMonitorowanie i analiza rynku, trendów, cen i działań konkurencji.Wymagania:Doświadczenie na pokrewnym stanowisku, związane z zarządzaniem platformami sprzedażowymi (niezbędne doświadczenie w pracy z kontem firmowym na Allegro oraz Empik);Umiejętność redagowania tekstów/opisów,Samodzielność w działaniu oraz orientacja na wynikSkrupulatność oraz bardzo dobra organizacja pracy,Znajomość branży farmaceutycznej oraz kosmetycznejOferujemy:Współpracę w ramach umowy zlecenie,Hybrydowy tryb pracy,Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu,Koleżeńska atmosfera na co dzień (mówimy sobie na "Ty", brak dress codu) oraz wsparcie dedykowanego opiekuna podczas wdrożenia.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Dolnośląskie