Sortowanie:
Znaleziony: 128 ogłoszenie w kategorii Finanse / Księgowość w Dolnośląskie
Doradca ds. Sprzedaży
Doradca ds. Sprzedaży
nowe Bolesławiec 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy dwóch osób do współpracy w branży finansowej. Zapewniamy naszym współpracownikom szkolenia i warsztaty od pierwszego dnia pracy. Każdy ma możliwośc wdrażania się, zgodnie z jednolitym 12- tygodniowym planem, który dostępny jest na naszej innowacyjnej platformie cyfrowej- Personal Development. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, bezpłatne szkolenia, pomoc przy wdrożeniu, bezpłatne licencje KNF (Krajowy Nadzór Finansowy) do towarzystw ubezpieczeniowych oraz banków. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - niekaralność, - umiejętność obsługi komputera, - miła aparycja. Jeśli jesteś ambitna/ambitny, nie lubisz monotonii w pracy i chcesz działać w kompetentnym i przyjaznym zespole, zapraszamy do nas. Zostań naszym Menadżerem. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV na adres e-mailowy. O szczegółach możemy porozmawiać online lub w oddziale w Bolesławcu.

Księgowego zatrudnię
Księgowego zatrudnię
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma BUDOTOM Sp. z o.o., krajowy lider w montażu pomp ciepła i pierwszy w Polsce Pro Partner Panasonic zatrudni osobę na stanowisko: Samodzielny księgowyTwój zakres obowiązków·       Kontrola i księgowanie dokumentów finansowych·       Księgowanie wyciągów bankowych i weryfikacja sald·       Weryfikacja zobowiązań i należności Spółki·       Rozliczanie sald księgowych·       Raportowanie do GUS·       Wystawianie faktur sprzedaży,·       Rozliczanie i księgowanie zaliczek pracowniczych,·       Rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych,·       Przygotowywanie raportów  i zestawień  księgowych na potrzeby Zarządu,·       Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych oraz sald                         z kontrahentami,·       Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym,·       Czynny udział w procesach zamykania miesiąca oraz roku·       Udział w projektach wewnątrzfirmowych.Nasze wymaganiaDoświadczenie w księgowości,Wykształcenie co najmniej średnie,Inicjatywa i samodzielność w działaniu, nastawienie na generowanie rozwiązańDobra znajomość Excel, obsługi komputera i programów księgowychKonieczne: umiejętność pracy zespołowej, efektywnego komunikowania się z zespołemZnajomość obowiązujących przepisów prawa bilansowego i podatkowego VAT i CIT oraz ustawy o rachunkowości,Samodzielność i umiejętność wychodzenia z własną inicjatywą,Terminowość, rzetelność i dokładność,Umiejętność pracy w zespole.Mile widzianeZnajomość programów ksiegowych: Symfonia, Comarch, SoftLabDobra znajomość pakietu MS OfficeControling i budżetowanie·       Znajomość zagadnień w zakresie gospodarki magazynowej i obrotu towarowego.OferujemyUmowę o pracę na pełny etatAtrakcyjne wynagrodzenieElastyczny czas pracy od poniedziałku do piątkuUbezpieczenie grupowe z pakietem medycznymPracę w firmie bez korporacyjnego podejściaNiezbędne narzędzia pracyRozwój zawodowy, podnoszenie kwalifikacji i ciągłość szkoleń   

Młodszy księgowy z językiem obcym
Młodszy księgowy z językiem obcym
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jeśli poszukujesz nowych możliwości zawodowych, masz już pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości, a także posługujesz się językiem angielskim i dodatkowym językiem obcym, ta oferta jest dla Ciebie!Dla jednego z naszych międzynarodowym klientów poszukujemy kandydatów chętnych na dołączenie do zespołu jako Młodszy księgowy! Główne obowiązki:Wsparcie procesów działu księgowości (AP, AR);Wprowadzanie oraz kontrola danych w systemie;Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;Tworzenie raportów;Zadania ad-hoc;Wymagania:Bardzo dobra znajomość języka obcego, np. niderlandzkiego lub niemieckiego (min. B2);Biegła znajomość języka angielskiego;Minimum półroczne doświadczenie w obszarze księgowości;Umiejętności organizacyjne oraz komunikacyjne;Oferta:Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa);Możliwość pracy zdalnej;Stabilne zatrudnienie na podstawie UoP;Szkolenia i kursy wewnętrzne;Możliwość rozwoju w dynamicznym i przyjaznym środowisku;

Kierownik przedstawicielstwa
Kierownik przedstawicielstwa
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Alwis&Secura Sp. z o.o. lider na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego w związku z intensywnym rozwojem firmy, poszukuje kandydatów na stanowisko:Kierownik przedstawicielstwaTwój zakres obowiązkówbudowa struktury sprzedaży na terenie województwa dolnośląskiegodbałość o wyniki sprzedażyszkolenie agentów w zakresie oferowanych produktówpomoc w rozwiązywaniu pojawiających się problemówprowadzenie dokumentacji w potrzebnym zakresiestały rozwój przedstawicielstwa, aby docelowo powstał oddziałPoszukujemy osoby, która posiada:doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych lub kierowaniu procesem ich sprzedażyłatwość w nawiązywaniu pierwszych kontaktów, przekonywaniu ludzi do siebie i do współpracy z firmązdolność budowania długoterminowych relacji oraz utrzymywania współpracy na odpowiednim poziomie w dłuższej perspektywie czasowejwytrwałość i zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celówminimum 3-letnie doświadczenie pracy zawodowej w branży ubezpieczeniowejgotowość do pracy w terenie i czynne prawo jazdywykształcenie min. średnieOferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniewspółpracę w oparciu o własną działalność gospodarcząwsparcie marketingowe w budowaniu sieci partnerskiejpomoc doświadczonych fachowców w zakresie zależnym od realnych potrzebszkolenia produktowedoskonałą atmosferę pracy w zgranym zespoleniezbędne narzędzia pracy - laptop, telefon służbowy, ryczałt na paliwoO FIRMIE:Jesteśmy multiagencją działającą na rynku od 20 lat, mamy 7 Oddziałów skupiający ok. 1000 agentów, stale powiększamy swoją sieć tak, żeby zawsze być blisko klienta, ale przede wszystkim stawiamy na ludzi, na poszerzanie ich kompetencji oraz wspieranie w rozwoju biznesu.

Asystent/ka ds. księgowości
Asystent/ka ds. księgowości
Bolesławiec 30+ kilka dni temu

PPUH ELEKTROS Sp. z o.o. z siedzibą w Bolesławcu ul. Przemysłowa 3, poszukuje osoby do pracy na  stanowisko :Asystent/Asystentka księgowejWymagania :doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,mile widziana znajomości podstawowych zagadnień księgowych i podstaw z zakresu podatków,wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiów,dobre umiejętności organizacyjne, analityczne i komunikacyjne,rozwoju w obszarze księgowości,samodzielność, zaangażowanie i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów, Twój zakres obowiązków :weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych,księgowanie dokumentów pod nadzorem głównej księgowej,prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, bankami,pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych, GUS,pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych,inne zlecone zadania z zakresu księgowości Oferujemy :umowę zlecenie, B2B, ½ etatu, 3/4 etatu,elastyczne godziny pracy, niepełny wymiar godzin,możliwość rozwoju,przyjazną atmosferę,wynagrodzenie 20,00 złotych brutto za godzinę pracy + premia uznaniowaZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą strony OLX

Zastępca Kierownika Biura Rachunkowego ifirma.pl
Zastępca Kierownika Biura Rachunkowego ifirma.pl
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy jednym z największych biur rachunkowych w Polsce. Stworzyliśmy od podstaw pierwszy internetowy program do samodzielnego prowadzenia księgowości dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Nasz zespół składa się z zaufanych i doświadczonych specjalistów, którzy każdego dnia pomagają rozwiązywać problemy księgowe tysiącom przedsiębiorców.Obowiązki:• zapewnienie pomocy i wsparcia merytorycznego dla zespołu księgowego liczącego około100 osób,• nadzorowanie pracy księgowych,• weryfikacja zmian podatkowych i ich wpływu na pracę biura (współpraca z kierownikiembiura oraz działem analitycznym),• koordynowanie pracy biura oraz wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających jego pracę,• współpraca z działem kadr w sprawach dotyczących zatrudnionych pracowników (urlopy,rozliczenia, przedłużanie umów itp.),• tworzenie, planowanie polityki szkoleń,• rekrutacja nowych pracowników do biura rachunkowego i koordynowanie procesu ichwdrożenia.Nasze oczekiwania:• minimum kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowej/księgowego/lideraw biurze rachunkowym,• praktyczna wiedza z zakresu uproszczonej księgowości i prawa podatkowego – warunekkonieczny,• umiejętność analizowania przepisów prawnych (podatkowe i ubezpieczeń ZUS),• umiejętność rozwiązywania problemów z zakresu księgowości,• dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów,• komunikatywność, systematyczność i dokładność.Oferujemy:• stabilną pracę w firmie notowanej na GPW,• elastyczne godziny pracy (zaczynasz, o której chcesz między 7 a 9),• możliwość rozwijania swoich umiejętności w pracy z doświadczonym zespołem,• benefity pozapłacowe: karta Multisport i prywatna opieka medyczna,• bezpłatny parking oraz możliwość korzystania z rowerowni,• wspólne wyjścia integracyjne.

Koordynator ds. podatkowych
Koordynator ds. podatkowych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy jednym z największych biur rachunkowych w Polsce. Stworzyliśmy od podstaw pierwszy internetowy program do samodzielnego prowadzenia księgowości dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Nasz zespół składa się z zaufanych i doświadczonych specjalistów, którzy każdego dnia pomagają rozwiązywać problemy księgowe tysiącom przedsiębiorców.Obowiązki:• zapewnianie pomocy i wsparcia merytorycznego dla zespołu księgowego (bezpośrednio 30osób, pośrednio 100),• koordynowanie pracy biura oraz wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających jego pracę,• weryfikacja zmian podatkowych i ich wpływu na pracę biura (współpraca z KierownikiemBiura oraz Działem Analitycznym),• współtworzenie polityki szkoleń,• rekrutacja nowych pracowników do Biura Rachunkowego i koordynowanie procesu ichwdrożenia.Nasze oczekiwania:• minimum kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Księgowej / Księgowego(najlepiej w biurze rachunkowym),• doświadczenie w zarządzaniu zespołem i chcesz nadal rozwijać się w tym kierunku,• praktyczna wiedza z zakresu uproszczonej księgowości i prawa podatkowego – warunekkonieczny,• umiejętność analizy przepisów prawnych (podatkowe i ubezpieczeń ZUS),• proaktywność i chęć rozwiązywania problemów z zakresu księgowości,• dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów,• wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.Mile widziane:• wpis na listę biegłych rewidentów,• wpis na listę doradców podatkowych,• znajomość CDN Optima.Oferujemy:• stabilną pracę w firmie notowanej na GPW,• elastyczne godziny pracy (zaczynasz, o której chcesz między 7 a 9),• po wdrożeniu w wykonywane obowiązki możliwość pracy hybrydowej,• szkolenia oraz możliwość rozwijania swoich umiejętności w pracy z doświadczonymzespołem,• benefity pozapłacowe: karta Multisport i prywatna opieka medyczna,• bezpłatny parking oraz rowerownia do Twojej dyspozycji,• wspólne wyjścia integracyjne.

Starszy Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, miejscowość Bolesławiec
Starszy Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, miejscowość Bolesławiec
Bolesławiec 30+ kilka dni temu

CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Twój Zakres Obowiązków:dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,                                        aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń, budowanie długotrwałych relacji z Klientami,obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.   Nasze Wymagania:doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta,otwartość i komunikatywność,konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,nastawienie na współpracę i dobrą atmosferę w zespole,swoboda w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office,wykształcenie minimum średnie.Co Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,nielimitowany system premiowy uzależniony od wyników,wsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera Wdrożeniowego,gwarantowaną premię na start w okresie pierwszych 3 m-cy zatrudnienia,udział w konkursach sprzedażowych,system szkoleń i programów rozwojowych,prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin,kafeteryjną platformę benefitów.

Doradca biznesowy / Wrocław i okolice
Doradca biznesowy / Wrocław i okolice
Wrocław 30+ kilka dni temu

Do zespołu sprzedażowego poszukuje doradców biznesowych, którym się chce i których „kręci” sprzedaż.Zajmujemy się dystrybucją prywatnej opieki medycznej i grupowych ubezpieczeń do firm oraz indywidualnych ubezpieczeń na życie i zdrowie. Do twoich obowiązków będzie należało:Prowadzenie spotkań handlowych w oparciu o model dwóch spotkań (Najpierw analiza potrzeb, doradztwo a następnie ofertowanie i sprzedaż)Przygotowywanie ofert za pomocą naszych narzędzi ITBudowanie bazy klientów biznesowychUtrzymywanie relacji z klientamiUczestnictwo w odprawach i spotkaniach zespołuCzynne uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach Oferujemy:Wynagrodzenie w formie podstawy, wysokich prowizji oraz premii kwartalnych za sprzedażMożliwość budowania pasywnego zarobku w postaci wynagrodzenia za obsługę pozyskanych klientówPrzekazanie dobrych praktyk na pozyskiwanie klientów i sprzedażyLiczne konkursy (zarówno zespołowe jak i indywidualne)Za wyniki – wyjazdy na cykliczne zagraniczne wycieczkiSzkolenia wdrożeniowe, rozwojowe oraz warsztaty utrwalające umiejętnościDużo dobrej wiedzy sprzedażowejWsparcie na każdym etapie rozwoju – asystowanie na spotkaniach, pomoc w przygotowaniu ofert, burze mózgów przy rozwiązywaniu problemówJasne ścieżki rozwoju zawodowegoKomfortowe klimatyzowane biuro w sercu WrocławiaOrganizujemy cykliczne wyjazdy integracyjneDarmową kawę Wdrożenie:Zapewnimy trzy miesiące pełnego wdrożenia podczas których będziesz szlifował/a swoje umiejętności. Jesteśmy odpowiedzialni za to by od pierwszych chwil wspierać wiedzą i swoją obecnością. Będziemy z Tobą podczas pierwszego kontaktu z klientem, na spotkaniach handlowych, podczas przygotowania pierwszych ofert i finalnie przy samej sprzedaży. Zapewniamy kompleksowe szkolenia oraz liczne warsztaty.Po tym czasie nadal pozostajemy do twojej dyspozycji by wspierać w biznesie. Wymagamy:Wykształcenia minimum średniegoCzynnego prawa jazdyDobrze widziane doświadczenie w aktywnej sprzedażyZaangażowania i chęci do pracy! Jeżeli sprzedaż i dobra komunikacja nie są dla Ciebie obce lub szukasz pomysłu na własny biznes oraz rozwój nie czekaj – napisz wiadomość. To tylko od Ciebie zależy ile zarobisz w danym miesiącu, bez jakichkolwiek ograniczeń!

Młodszy Specjalista Sprzedaży - Rozmowy wychodzące i przychodzące
Młodszy Specjalista Sprzedaży - Rozmowy wychodzące i przychodzące
Wrocław 30+ kilka dni temu

Cześć!Obecnie poszukujemy koleżanek i kolegów do naszego zespołu Sprzedaży Contact Center.Wypłata na tym stanowisku:4500 zł brutto - to miesięczne wynagrodzenie zasadnicze.0-3000 zł brutto - to zakres comiesięcznej premii, którą możesz zdobyć na tym stanowisku - jest ona uzależniona od Twojej sprzedaży.+dodatkowo możesz liczyć na bonusy stażowe oraz nagrody za wyróżniające wyniki.Wymagania:Poszukujemy osób, które mają już doświadczenie w aktywnej sprzedaży, pozyskiwaniu klientów oraz telefonicznych rozmowach (Contact Center),Musisz posiadać minimum średnie wykształcenie (nie wymagamy zdanej matury),Niekaralność na tym stanowisku jest również warunkiem koniecznym,Wymagamy również bardzo dobrej znajomości języka polskiego (pisanego oraz mówionego).Jak wygląda przykładowy dzień pracy:Praca ma charakter telefoniczny, dzwonimy do naszych klientów z propozycjami kredytowymi,Sprzedajemy produkty i usługi bankowe takiej jak np. kredyty, ubezpieczenia i inne,Realizujemy cele sprzedażowe,W trakcie dnia pracy wykonujemy zarówno połączenia wychodzące jak i  przychodzące (infolinia).Jak pracujemy:W nowoczesnym i wygodnym biurze we Wrocławiu – ul. Legnicka 48b,Pracujemy na dwie zmiany: 8-16 i 13-21.Wymagamy 1-2 sobót pracujących w miesiącu.Przed pierwszymi rozmowami z klientami możesz liczyć na świetne szkolenie - profesjonalne szkolenia w miłej atmosferze przy kawie to nasza specjalność :)Od 1 dnia pracy proponujemy umowę o pracę - dzięki niej możesz liczyć na stabilność zatrudnienia.Benefity:Praca zdalna lub hybrydowa po 3-4 miesiącach,Prywatna opieka medyczna i karta sportowa,Dofinansowanie do wczasów, okularów oraz kultury,Imprezy firmowe, integracje pracownicze i wiele innych, Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym (3 msc.)Wyślij do nas swoje CV, za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i skontaktujemy się z wybranymi osobami.Zapraszamy do aplikowania.Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Gi BPO Finance Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD[małpa]gigroup.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Doradca Klienta w Placówce Partnerskiej Alior Banku
Doradca Klienta w Placówce Partnerskiej Alior Banku
Wrocław 30+ kilka dni temu

OPISPRACUJ JAKO DORADCA KLIENTA W PLACÓWCE PARTNERSKIEJ (Wrocław Horbaczewskiego; Wrocław Strzegomska)Pokaż innym świat innowacyjnej bankowościTwoja praca będzie polegała na:• sprzedaży produktów kredytowych dla Klienta Indywidualnego• bieżącej obsłudze Klientów w zakresie wpłat i wypłat• kompleksowej obsłudze w zakresie produktów depozytowych i kredytowych• sporządzania dokumentów kasowych• aktywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami Placówki• realizacji wyznaczonych celów zgodnie z przyjętymi standardamiTa praca jest dla Ciebie, jeśli:• posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze lub aktywnym pozyskiwaniu Klienta• potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu• potrafisz pracować pod presją czasu• posiadasz wykształcenie minimum średnieOferujemy:• szkolenia wstępne i rozwojowe• wynagrodzenie podstawowe i system premiowy oparty o wyniki sprzedażowe• umowę o pracę• przyjazną atmosferę i ducha współpracy• konkursy sprzedażowe z nagrodamiJeśli jesteś zainteresowany, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez (SNSC Andrzej Pater) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również na ich przechowywanie przez okres 1 roku od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w przypadku braku nawiązania ze mną stosunku pracy. Jednocześnie oświadczam, że wiadome mi jest, iż usunięcie moich danych z bazy (SNSC Andrzej Pater) może nastąpić bez mojej zgody. Oświadczam również, że jestem świadomy, iż mam prawo wycofać zwoją zgodę w każdym czasie.”

Praca w Banku – Telefoniczna Obsługa Wniosków Kredytowych
Praca w Banku – Telefoniczna Obsługa Wniosków Kredytowych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Obecnie do centrali banku we Wrocławiu poszukujemy osób do obsługi wniosków kredytowych zawieranych przez telefon lub Internet. Rozmawiamy z klientami, którzy chcą skorzystać z kredytów w banku. Celem rozmowy jest również utrzymanie zainteresowania lub zachęcenie klientów do skorzystania z innych produktów banku.Jak wygląda praca:Pracujemy w Departamencie Contact Center – praca ma charakter telefoniczny,Zachęcamy klientów do sporządzania wniosków kredytowych,Wpisujemy dane do systemu i sprawdzamy czy jest zgoda na udzielenie kredytu.Naszym celem utrzymanie zainteresowania klientów,Sprzedajemy produkty i usługi bankowe.Szukamy osób, które:Mogą pracować na cały etat (8 godzin dziennie) w systemie 2 zmianowym (8-16 i 13-21),Posiadają doświadczenie na podobnym stanowisku i są gotowe do tego, aby uczyć się nowych rzeczy,Mogą pracować w niektóre dni weekendowe (2-3 dni weekendowe na miesiąc),Mają możliwość pracy stacjonarnej w biurze.Posiadają ukończone średnie wykształcenie i są niekarane– wymóg konieczny.Przed rozpoczęciem pracy:zaprosimy Cię na profesjonalne szkolenie, na którym przygotujemy Cię do wykonywania obowiązków.szkolenie początkowe jest częścią pracy, za które otrzymasz wynagrodzenie.Benefity pracownicze:Prywatna opieka medyczna,Dofinansowanie do karty Multisport,Dofinansowanie na zakup okularów,Zniżki u naszych partnerów biznesowych (w sklepach online oraz sklepach stacjonarnych we Wrocławiu),Możliwość pracy zdalnej (Home Office) po okresie szkoleniowym (3-4 msc),Dofinansowanie do wczasów i wiele innych,Wyślij do nas swoje CV, za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i skontaktujemy się z wybranymi osobami.Czekamy na Twoje zgłoszenie!Administratorem Twoich danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacyjnym jest Gi BPO Finance Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 66, 53-413. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować używając adresu: IOD[małpa]gigroup.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: art. 22¹ § 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. Rozporządzenia RODO w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych). Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Czas przechowywania danych: powierzone dane osobowe będą przechowywane do czasu prowadzonej rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: osoby zajmujące się rekrutacją i kadra decydująca o zatrudnieniu. Przysługujące prawa: prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Księgowa-y / Kadrowa-y
Księgowa-y / Kadrowa-y
Oława 30+ kilka dni temu

OpisZakład Aktywności Zawodowej w Oławie, który jest miejscem pracy i rehabilitacji osóbz niepełnosprawnościami poszukuje osoby na stanowisko księgowo - kadrowa. Nasze oczekiwania i wymagania:- Wykształcenie kierunkowe.- Doświadczenie na stanowisku samodzielnej księgowej.- Znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość, Płatnik, R2Płatnik, MS Office (w szczególności Excel) – mile widziane.- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów i zagadnień z zakresu Prawa Pracy.- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie.- Odpowiedzialność za powierzone zadania, dokładność i rzetelność.- Umiejętność pracy pod presją czasu.- Otwartość na ludzi, chęć współpracy z osobami z niepełnosprawnościami.- Cierpliwość, empatia, miłe usposobienie. Do podstawowych obowiązków nowego pracownika będzie należało:- Dekretowanie i księgowanie dokumentów.- Analizowanie kont księgowych i weryfikacja poprawności rozliczeń.- Przygotowywanie zestawień i analiza danych.- Kompleksowa obsługa w zakresie dokumentacji kadrowej.- Nadzór nad poprawnością danych w systemie kadrowo-płacowym.- Prowadzenie akt osobowych pracowników.- Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, aneksy, rozwiązania umów o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia).- Naliczanie wynagrodzeń.- Śledzenie zmieniających się przepisów prawa pracy i wynagrodzeń.- Wsparcie całego zespołu ZAZ w codziennych obowiązkach. OFERUJEMY:- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.- Stałe godziny pracy – od poniedziałku do piątku w godzinach od  7.00 do 15.00.- Stabilną pracę pełną wyzwań.- Możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych.- Miłą atmosferę w przyjaznym zespole.Oferty proszę składać poprzez OLX lub poprzez adres e-mail: ksiegowosc[at]zazolawa.org.pl  Administratorem danych osobowych przetwarzanych w procesie rekrutacji jest Zakład Aktywności Zawodowej z siedzibą w Oławie przy ul. 3 Maja 18 j/u-18 l/u, 55-200 Oława, dalej zwane ZAZ. Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzamy w oparciu o Twoją zgodę dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Taką zgodę wyrażasz klikając w przycisk „Aplikuj teraz” (zamieszczony pod ogłoszeniem o pracę). W przypadku chęci umieszczenia Twojego CV w naszej bazie prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Aktywności Zawodowej danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.Dzięki tej zgodzie, będziemy mogli skontaktować się z Tobą w czasie przyszłych rekrutacji, co zwiększy szanse na zatrudnienie. W każdym czasie może Pani/Pan wycofać zgodę, wysyłając informację na adres mailowy: iod[at]tecza-olawa.pl   Przysługuje Tobie prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, prawo do wycofania zgody. W przypadkach określonych przepisami prawa przysługuje Tobie prawo do żądania usunięcia danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przeniesienia danych osobowych, prawo wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Ponadto przysługuje Tobie również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uznasz, że ZAZ naruszył przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

Doradca Klienta w Placówce Partnerskiej - Wrocław, ul. Horbaczewskiego
Doradca Klienta w Placówce Partnerskiej - Wrocław, ul. Horbaczewskiego
Wrocław 30+ kilka dni temu

Pokaż innym świat innowacyjnej bankowościTwoja praca będzie polegała na:• aktywnym budowaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami Placówki• sprzedaży produktów kredytowych dla Klienta Indywidualnego • kompleksowej obsłudze w zakresie produktów depozytowych i kredytowychTa praca jest dla Ciebie, jeśli:• potrafisz aktywnie słuchać Klientów i efektywnie dobierać rozwiązania do ich potrzeb• potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu• potrafisz pracować pod presją czasu• posiadasz wykształcenie minimum średnieOferujemy:• szkolenia wstępne i rozwojowe• wynagrodzenie zasadnicze 5000 zł brutto• umowę o pracę - pełny etat• przyjazną atmosferę i ducha współpracyJeśli jesteś zainteresowany, prześlij CV wraz z dopisaną klauzulą o danych osobowych:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Comprehensive Financial Services Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również na ich przechowywanie przez okres 1 roku od dnia zakończenia procesu rekrutacji, w przypadku braku nawiązania ze mną stosunku pracy. Jednocześnie oświadczam, że wiadome mi jest, że usunięcie moich danych z bazy Comprehensive Financial Services Sp. z o.o może nastąpić bez mojej zgody. Oświadczam również, że jestem świadomy, iż mam prawo wycofać swoją zgodę w każdym czasie.”

Asystent/ka ds. księgowych
Asystent/ka ds. księgowych
Wrocław 30+ kilka dni temu

Grupa Veritas stanowi połączenie kilku spółek należących do jednego holdingu, m.in: Opieka Grupa Veritas, Veritas Polska, czy też Fundacja Veritas. Na co dzień zapewniamy profesjonalną usługę na wielu płaszczyznach: księgowości, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacjach stałych oraz działaniach charytatywnych.Codziennie mamy przyjemność współpracować z 330 kreatywnymi i zaangażowanymi w projekty ludźmi z całej Polski. Rośniemy w siłę, tworzymy nowe działy i poszukujemy kolejnych osób, chętnych dołączyć do naszego zespołu.Stwarzamy możliwości rozwoju każdemu pracownikowi, słuchamy i wcielamy pomysły naszych pracowników w nasze codzienne życie!  Dołącz do naszego zespołu! Prześlij nam swoje CV, bardzo chętnie Cię poznamy! Asystent/ka ds. księgowych Czym będziesz się zajmować?- Wprowadzaniem do systemu księgowego wyciągów bankowych oraz raportów kasowych.- Wprowadzaniem do systemu księgowego dokumentów kosztowych oraz przychodowych.- Kontrolą poprawności przekazywanych dokumentów księgowych.- Sporządzaniem podstawowych raportów i zestawień.- Ustalaniem rozrachunków z kontrahentami.- Archiwizacją dokumentów. Chętnie Cię poznamy, jeśli:- Posiadasz wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe lub w trakcie.- Posiadasz podstawową znajomość przepisów podatkowych oraz zasad rachunkowości.- Lubisz i umiesz pracę w zespole.- Jesteś dokładny, rzetelny i wyróżniasz się bardzo dobrą organizacją czasu pracy.- Praca pod presją czasu nie jest Ci straszna.  Dodatkowo mile widziane atuty:- Super, gdybyś znał/a program Comarch Optima. Co możemy Ci zaoferować?- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją.- Zatrudnienie w oparciu o umową o pracę.- Wynagrodzenie na początek współpracy w wysokości 3260 zł netto.- Pracę w trybie stacjonarnym w nowoczesnym biurze.- Wzajemne wsparcie zespołu oraz Kierowniczki Działu.- Szkolenie wdrożeniowe na początku Twojej kariery w naszej firmie.- Możliwości rozwoju w kierunku, którym się interesujesz z możliwością przyuczenia do zawodu Księgowej/ Księgowego.- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy.- Możliwość świadczenia wolontariatu pracowniczego w licznych działaniach społecznych  w ramach Fundacji Veritas w godzinach pracy. Jakie jeszcze dodatkowe benefity?- prywatna opieka medyczna,- ubezpieczenie na życie,- dofinansowanie nauki języków,- dofinansowanie szkoleń i kursów,- dofinansowanie zajęć sportowych,- spotkania i wyjazdy integracyjne,- brak dress code’u,- kawa / herbata,- owocowe środy,- inicjatywy dobroczynne,- bezpłatne warsztaty i koncerty,- gry wideo w pracy,- rekrutacje wewnętrzne,- strefa relaksu,- kreatywna atmosfera.  Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kandydatkami. 

Specjalista ds księgowości i płac
Specjalista ds księgowości i płac
Żarów 30+ kilka dni temu

Dekoria.pl to znana i ceniona marka w branży dekoracji wnętrz, producent wyrobów tekstylnych oraz największy polski sklep internetowy z branży wnętrzarskiej. Stawiamy na ciągły rozwój naszej marki . Nie tylko sprzedajemy ale przede wszystkim jesteśmy kreatorem stylu i wnętrz - tworzymy setki aranżacji, edukujemy z zakresu dekoracji wnętrz i inspirujemy nie tylko w Polsce ale w Europie do upiększania swoich mieszkań. Inwestujemy w sesje zdjęciowe, konteksty, artykuły, współpracę z programami tv. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds.księgowości i płac Zadania:Przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i księgowanie dokumentów księgowych,Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkówPomoc w zakresie przygotowania jpk vat, zamknięcia miesiąca, Sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych (w tym: podatkowych, GUS, PFRON, itp)Praca w systemie ERP,Tworzenie raportów oraz przeprowadzanie analiz zebranych danych,Współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia procesów finansowo –księgowychObsługa kadrowa, pomoc w sporządzaniu list płac, deklaracji PIT4, PIT11, ZUS, Oczekiwania:Praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowegoWykształcenie z zakresu finansów i rachunkowościDoświadczenie zawodowe w Dziale Księgowym/biurze rachunkowym-min.3 lataUmiejętność analitycznego i kreatywnego myśleniaDobra znajomość zagadnień księgowych,płacowych i przepisów podatkowychUmiejętność pracy pod presją czasuKomunikatywność i nastawienie na osiąganie synergii we współpracyBardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w zakresie realizacji zadańDobra znajomość MS ExcelUczciwość, rzetelność i samodzielność. Oferujemy:Stabilnego pracodawcę,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z pracodawcą w pełnym wymiarze czasu pracy,dużą samodzielność.praca od pon.do piątku w systemie 8-godzinnymmożliwości rozwoju osobistego i zawodowegoprywatną opiekę LUX-MED., oraz ubezpieczenie „NA ŻYCIE”pracę w przyjaznej atmosferzeatrakcyjne wynagrodzenie

Skarbnik w Oddziale Banku BPS
Skarbnik w Oddziale Banku BPS
Wrocław 30+ kilka dni temu

Główne Zadaniaprzeliczanie i sortowanie polskich i zagranicznych znaków pieniężnych,kontrolowanie jakości znaków pieniężnych,zasilanie skarbca w gotówkę i odprowadzanie nadmiarów gotówkowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie procedurami,przygotowywanie i wydawanie zasileń dla klientów firmowych i Banków Spółdzielczych.Oczekiwania:wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub finansowe)znajomość rynku usług finansowych i produktów bankowychnastawienie na osiąganie zamierzonych rezultatówchęć rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacjiOferujemyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie grupowezakładowy fundusz świadczeń socjalnychdofinansowanie do wypoczynkudofinansowanie działań szkoleniowychmożliwość korzystania z pakietów sportowychdostęp do platformy e-learningowej języków obcych: angielski, hiszpański, niemiecki, włoskiPracowniczy Program Emerytalny

Pracownik ds. Kadr w Biurze Rachunkowym
Pracownik ds. Kadr w Biurze Rachunkowym
Wrocław 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe AFK Raport sp. z o.o. poszukuje pracownika do działu kadr.Opis:Stanowisko: Pracownik ds. KadrLokalizacja: Ul. KlecińskaRodzaj umowy: Umowa o pracęPełny etatObowiązki:Nadzór i sporządzanie sprawozdań (GUS, PDOF, ZUS, PFRON)Rozliczanie czasu pracy pracownikówWspółpraca z działem księgowymObsługa PKK i ZFŚSKontakt z ZUS i USSzeroko rozumiana obsługa kadrowa i płacowaPrzygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnieniaSporządzanie list płacUtrzymywanie dobrych relacji z klientamiWymagania:Doświadczenie na stanowiskuZnajomość aktualnych przepisów prawa pracyKomunikatywność i skrupulatnośćZnajomość programów kadrowo-płacowychUmiejętność organizacji pracyDodatkowo mile widziane:Umiejętność obsługi R2PŁATNIK i PŁATNIK ZUSOferujemy:Stabilne zatrudnienie w biurze rachunkowymWynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczeniaMożliwość rozwoju i udziału w szkoleniachMultisportPracę w profesjonalnym i przyjaznym otoczeniuOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez portal OLX.

Praca w księgowości
Praca w księgowości
Oborniki Śląskie 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe Doradcy Podatkowego Marka Ćwikłowskiego, z siedzibą w Obornikach Śląskich, działające od 33 lat w sferze usług księgowo-finansowych, poszukuje osoby na stanowisko :Księgowa/księgowy Opis stanowiska pracy:Przyjmowanie, rejestrowanie i sprawdzanie poprawności formalnej dokumentów  finansowo-księgowychWprowadzanie dokumentów do systemu księgowegoProwadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodówPrzygotowywanie zestawień i raportów księgowychWymagania:Wykształcenie branżowe lub doświadczenie na podobnym stanowiskuUmiejętność obsługi pakietu MS Office lub analogicznegoBardzo dobra organizacja pracyDuża samodzielność, dokładność i odpowiedzialnośćUmiejętności komunikacyjneWysoka kultura osobistaOferujemy:Zatrudnienie i rozwój zawodowySympatyczną atmosferę pracy w profesjonalnym zespolePoznanie programów księgowych i płacowychInformacje dodatkowe:Czas pracy : w okolicach między 10-20 dniem każdego miesiąca około 40-50 godzinRodzaj umowy: umowa zleceniaMiejsce pracy : Oborniki Śląskie ul. Trzebnicka 36/4Kontakt telefoniczny pod numerem 726 500 006.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV pod adres e-mail  z klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997. tekst jednolity Dz.U. z 2014 roku, poz.1182 z późniejszymi zmianami.

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Wałbrzych 30+ kilka dni temu

Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. to nie tylko kompleks zamkowy położny na majestatycznym cyplu skalnym, ale również dynamicznie rozwijające cię centrum biznesowo-kongresowe. Do głównych usług oferowanych przez Spółkę należą: zwiedzanie Zamku, organizacja eventów, konferencji oraz imprez kulturalnych. Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. księgowościMiejsce pracy: Wałbrzych Region: dolnośląskieJakie są zadania Specjalisty ds. księgowości?-prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży-rozliczanie punktów sprzedaży towarów-prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia-bieżąca kontrola dokumentów, przygotowanie dokumentacji do analiz i sprawozdań Czego oczekujemy od kandydatów/kandydatek:-wykształcenie minimum średnie,-obsługa komputera,-min. 3-letni staż prazy w dziale finansowo-księgowym-znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków-uczciwość, rzetelność i samodzielność.Co oferujemy:-stabilnego pracodawcę,-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-pracę w wyjątkowym miejscu o ugruntowanej pozycji,-dużą samodzielność. Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o nadsyłanie CV do 5 lutego 2024 roku Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:mię i nazwisko kandydataZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCHNiniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci numeru telefonu oraz adresu e-mail na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Referent ds. obsługi klienta u Pracodawcy (Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o.). Oświadczam, że zostałem (-am) poinformowany (-na), iż: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o. z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Piastów Śląskich 1 (kod pocztowy 58-306); zarejestrowana pod numerem KRS: 0000107734; NIP: 88********-16; REGON: 890011550; tel. 74/66-43-850; moje dane zostaną usunięte miesiąc po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, jeśli moja kandydatura nie zostanie wybrana; posiadam prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również do ograniczenia ich przetwarzania, do cofnięcia zgody, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie), jeśli moim zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO; moje dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych; moje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Ponadto oświadczam, że jestem świadomy tego, że przetwarzanie powyższych danych osobowych jest uzasadnione prawidłowym i efektywnym przeprowadzeniem procesu rekrutacji, oraz akceptuję te cele.

Starszy Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, miejscowość Zgorzelec
Starszy Opiekun Finansowy Stefczyk Finanse, miejscowość Zgorzelec
Zgorzelec 30+ kilka dni temu

CO NAS WYRÓŻNIABudujemy i podtrzymujemy relacje z Klientami.Działamy zespołowo i dbamy o dobrą atmosferę w pracy.Jesteśmy dużą instytucją finansową, ale nie nazywamy siebie korporacją. Jesteśmy społecznością. Stefczyk Finanse w ramach swojej działalności współpracuje z firmą Saltus. Dzięki temu Nasi Pracownicy mogą otrzymywać dodatkowe, atrakcyjne gratyfikacje finansowe i rzeczowe oraz biorą udział w licznych konkursach z obszaru sprzedaży ubezpieczeń.Twój Zakres Obowiązków:dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta,                                        aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń, budowanie długotrwałych relacji z Klientami,obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.   Nasze Wymagania:doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze Klienta,otwartość i komunikatywność,konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,nastawienie na współpracę i dobrą atmosferę w zespole,swoboda w posługiwaniu się aplikacjami pakietu MS Office,wykształcenie minimum średnie.Co Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,nielimitowany system premiowy uzależniony od wyników,wsparcie Opiekuna Adaptacyjnego i Trenera Wdrożeniowego,gwarantowaną premię na start w okresie pierwszych 3 m-cy zatrudnienia,udział w konkursach sprzedażowych,system szkoleń i programów rozwojowych,prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin,kafeteryjną platformę benefitów.

Księgowa
Księgowa
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRozwijaj się z liderem branży! Nasz klient, to pionier w dziedzinie systemów hot runner (HRS) z ponad 40-letnim doświadczeniem, poszukuje kreatywnych umysłów do wsparcia misji tworzenia bardziej zielonej przyszłości. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego Czego możesz się spodziewać? - Stabilność: Gwarantujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co robisz najlepiej. - Elastyczność: Ceniąc Twój czas i dobrostan, oferujemy elastyczne godziny pracy. - Rozwój: Inwestujemy w Twój rozwój poprzez dofinansowanie do szkoleń. - Komfort: Dostęp do bezpłatnego miejsca parkingowego i brak dress code’u dla Twojej wygody. - Integracja: Ciesz się wspólnymi obiadami pracowniczymi, budując silne relacje w zespole. Twoja rola: - Prowadzenie pełnej księgowości, od sprawozdań finansowych po deklaracje podatkowe. - Wkład w optymalizację procesów księgowych, używając swojej wiedzy i doświadczenia. Dołącz do nas, jeśli: - Posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe i minimum 2 lata doświadczenia w księgowości. - Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B2) i masz dobrą znajomość Excela. - Jesteś gotowa/y do pracy w trybie stacjonarnym, włączając się w życie naszego zespołu. Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację na @ i dołącz do nas, wspierając produkcję, która szanuje naszą planetę.

Księgowa/Księgowy - rozliczenia niemieckiego PIT-u
Księgowa/Księgowy - rozliczenia niemieckiego PIT-u
Wrocław 30+ kilka dni temu

Szukasz pracy w biurze rachunkowym? Mamy dla Ciebie taką ofertę pracy!Stanowisko pracy: Księgowa/Księgowy.System pracy: praca zdalna, w dowolnych godzinach.Wymagania:Znajomość niemieckich przepisów, koniecznych do rozliczenia PIT-u;Udokumentowana wiedza i doświadczenie w pełnieniu zadań o charakterze finansowym;Doświadczenie w obsłudze oprogramowania księgowego i wprowadzaniu danych;Samodzielność;Biegła znajomość języka niemieckiego;Doświadczenie na podobnym stanowisku.Doświadczenie w pracy z "Elster".Zatrudnienie: Umowa o pracę/Umowa zlecenie/ B2BWynagrodzenie:na początek 5000zł nettow przypadku B2B - stawka ustalana indywidualnie.Zapraszamy wszystkie osoby chętne do kontaktu.

Młodsza Księgowa
Młodsza Księgowa
600000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Jesteśmy nowoczesną, dynamicznie rozwijającą się firmą, prowadzącą obecnie sieć ponad 180 salonów prasowych na terenie całego kraju! W związku z bardzo dynamicznym rozwojem poszukujemy do pracy w centrali we Wrocławiu : MŁODSZA KSIĘGOWA, szukamy osoby, która mogłaby pracę rozpocząć w lutymZakres obowiązków praca w systemie INSIGNUM Finanse i Księgowość księgowanie faktur zakupu towarów i faktur korygujących zakup towarów; księgowanie przychodów ze sprzedaży z kas fiskalnych; przeprowadzanie analizy transakcji towarowych niezbędnej do prawidłowego zaksięgowania przychodów ze sprzedaży, faktur zakupu towarów i faktur korygujących zakup towarów; rozliczanie i księgowanie inwentaryzacji towarów; księgowanie raportów kasowych, księgowanie faktur zakupu towarów płatnych gotówką oraz faktur kosztowych płatnych gotówką, a także protokołów anulowania sprzedaży z kasy fiskalnej; wsparcie dla pracowników sklepów we wprowadzaniu danych do systemu oraz we wszelkich sprawach związanych z dokumentacją i prowadzeniem księgowości;Poszukiwane kompetencje wykształcenie minimum średnie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, księgowość); doświadczenie lub praktyki w księgowości; znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel; zaangażowanie, skrupulatność i dobra organizacja pracy; umiejętność analitycznego myślenia, efektywnego rozwiązywania problemów oraz poszukiwania alternatywnych rozwiązań; komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.Oferujemy zatrudnienie na warunkach umowy o pracę; ·opieka medyczna; ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych zasadach; możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego; pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; pracę w młodym, dynamicznym zespole.

Doradca Klienta ds. Abonamentów Medycznych
Doradca Klienta ds. Abonamentów Medycznych
600000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

PZU Życie, najbardziej zaufana, największa i najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko Przedstawiciela ds. Abonamentów Medycznych.Na czym polega praca?obsługa klientów biznesowych oraz indywidualnych;sprzedaż produktów PZU Życie;rozbudowa portfela klientów; Jakich osób poszukujemy?komunikatywnych i otwartych, dla których praca z klientem to czysta przyjemność;samodzielnych i dobrze zorganizowanych, które docenią elastyczny charakter swojej pracy;ambitnych, które wykorzystają możliwości rozwoju w naszej organizacji; Co gwarantujemy?system wynagrodzenia Premium (podstawa 5000 zł + prowizja + premie kwartalne 8000 zł - 20 000 zł);możliwość pracy częściowo zdalnej;dochód pasywny wynikający z budowy portfela klientów;wiele możliwości awansu;profesjonalne szkolenia, które od podstaw nauczą nowego zawodu;benefity pracownicze (prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie grupowe i wiele innych);wsparcie menedżera na każdym etapie pracy. Czego wymagamy?wykształcenie minimum średnie;zaświadczenie o niekaralności;doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta minimum 1 rok; Osoby zainteresowane zapraszam do aplikacji oraz pozostawienia swojego CV w odpowiedzi na ogłoszenie.

Księgowa / Księgowy
Księgowa / Księgowy
600000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z powstaniem nowego biura rachunkowego we Wrocławiu, poszukujemy osób na stanowisko: Księgowa / KsięgowyZADANIA:Księgowanie dokumentów w systemie księgowo-finansowym,Prowadzenie spraw kadrowych i księgowych,Dekretowanie dokumentów,Sporządzanie deklaracji do ZUS i USWykonywanie innych zleconych czynności.WYMAGANIA:Chęć do pracy,Wykształcenie min. średnieZaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,Wielozadaniowość oraz doskonała organizacja pracy własnej,Wysoka kultura osobista,Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeCO OFERUJEMY:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPracę na pełny etatSzkolenia zawodowe i możliwość rozwojuUbezpieczenie grupowePracę w godzinach 8-16 w nowoczesnym biurzePracę na oprogramowaniu firmy InsERTOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV

Kucharka/rz do tradycyjnej kuchni. Zarobisz!!!
Kucharka/rz do tradycyjnej kuchni. Zarobisz!!!
Karpacz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracujesz ile chcesz! Lubimy osoby o silnym charakterze, pracowitych Praca w Karpaczu tylko dla osób z: -pasją -solidnych, - o wysokiej kulturze osobistej Gwarantujemy: -stałość zatrudnienia -solidne zarobki, pracę w bardzo zgranym, miłym zespole! to bardzo ważne! Zapraszamy, aplikuj.

Praca w biurze rachunkowym KPiR
Praca w biurze rachunkowym KPiR
989000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko księgowa/księgowy do prowadzenia uproszczonych ksiąg KPiR, ryczałtZadania na tym stanowisku to:księgowanie dokumentów źródłowychsporządzanie list płacsporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentówsporządzanie deklaracji podatkowychkontakt z urzędami skarbowymi i ZUSOd kandydata oczekujemy:CV z załączonym zdjęciem i opisem dotychczasowego doświadczeniadobrego kontaktu z klientemOferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniestałe zatrudnienieszkolenia podnoszące kwalifikacje i umiejętności zawodowepracę w nowoczesnym doskonale wyposażonym biurzePracujemy na systemie OptimaPraca stacjonarna - Port PopowiceJeżeli szukasz stabilnej pracy w nowoczesnym biurze w którym jest fajna atmosfera czekamy na Twoje CV

Specjalista do spraw podatków zagranicznych
Specjalista do spraw podatków zagranicznych
989000 zł
Zgorzelec 30+ kilka dni temu

Firma „Taxrefund” Sp. z o.o. z siedzibą w Zgorzelcu poszukuje pracownika na stanowisko specjalista ds podatków zagranicznych i działalności gospodarczej za granicą.Wymagania: Wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MsOffice; znajomość języka niemieckiego na poziomie min. A1; znajomość zasad rachunkowości i zagadnień podatkowych; dokładność; dyspozycyjność, samodzielność; komunikatywność.Oferujemy: Umowę o pracę, stabilność zatrudnienia, możliwość rozwoju.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres e-mail.Przed wysłaniem aplikacji prosimy zapoznać się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych. Dostępnymi na stronie www.taxrefund.pl Administratorem danych osobowych jest „Taxrefund” Sp. z o .o. z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 51A.

Manager Oddziału Bankowego
Manager Oddziału Bankowego
989000 zł
Lwówek Śląski 30+ kilka dni temu

Obecnie dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek bankowych w Polsce poszukujemy kandydatów chcących kontynuować karierę zawodową w sprzedaży usług finansowych na stanowisku Managera Oddziału BankowegoGodziny pracy: 9-17Miejsce pracy: Oddział bankowy w LubaniuTwój zakres obowiązków:Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy placówki bankowej,Dbałość o zachowanie standardów pracy całego zespołu,odpowiedzialność za bezpieczeństwo sprzedaży i zarządzanie oddziałem zgodnie z procedurami,zarządzanie zespołem Doradców Klienta, m.in. rekrutowanie, wdrażanie, szkolenie i motywowanie nowych oraz obecnych pracowników,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,planowanie i udział w akcjach marketingowych,Nasze wymagania:minimum średnie wykształcenie (mile widziane wyższe),min. roczne doświadczenie na stanowisku managerskim w strukturach sprzedaży (usługi finansowe, telekomunikacyjne, ubezpieczenia lub pokrewne) lub min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w powyższych branżach,umiejętność planowania, organizacji pracy własnej oraz zespołu,komunikatywność, kreatywność i świadomość biznesowa,duże zaangażowanie oraz motywacja do pracy i osiągania celów,łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długotrwałych relacji,Oferujemy:umowę o pracę,wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, który nas wyróżnia od innych,możliwość rozwoju zawodowego - jasno określona ścieżka kariery,profesjonalny pakiet szkoleń początkowych oraz podnoszących kwalifikacje,przyjazną atmosferę i ducha współpracy,Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy,Przejrzystą ścieżkę rozwoju,Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV poprzez opcję odpowiedz. Informuję, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
989000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. księgowości  Miejsce pracy: WROCŁAW Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:·        Weryfikacja faktur pod kątem merytorycznym i formalnym·        Ewidencja dokumentów księgowych·        Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym·        Rozliczanie delegacji·        Analiza przeterminowanych należności (wezwania do zapłaty)·        Uzgadnianie i wyjaśnianie sald z kontrahentami·        Wystawianie faktur sprzedażowych·        Współpraca z pozostałymi pracownikami w departamencie·        Przygotowywanie raportów na zlecenie przełożonegoNasze wymagania wobec Kandydatów:·        min. 2-lata doświadczenia na stanowisku w obszarze księgowości (warunek konieczny)·        praktycznej znajomości przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych, przepisów o podatku VAT·        Umiejętność obsługi programów: Symfonia (FK, Handel, ŚT)·        Znajomości obsługi pakietu MS Office·        Rzetelność, terminowość, systematyczność, odpowiedzialność·        Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich.Oferujemy:·        Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;·        Pakiet motywacyjny (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, Multisport);·        Niezbędne narzędzia do pracy (laptop);·        Szkolenie stanowiskowe w okresie wdrożenia;·        Atrakcyjne warunki pracy;Dziękujemy za przesłane zgłoszenia!Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Praca w Biurze Rachunkowym
Praca w Biurze Rachunkowym
989000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Do naszego zespołu poszukujemy księgowej.Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za rozliczanie ksiąg handlowych. Praca stała, w pełnym wymiarze godzin, w dni robocze, w godzinach8-16.Miejsce pracy Wrocław, ul. Pochyła.

Pracownik księgowości / Firma produkcyjna / Strzegom
Pracownik księgowości / Firma produkcyjna / Strzegom
790000 zł
Strzegom 30+ kilka dni temu

Przedsiębiorstwo przetwórstwa drobiu "Firma Drobiarska Sp. z o.o." w Strzegomiu zatrudni na stanowisko: Pracownik Księgowości.zakres obowiązkówobsługa systemów wewnętrznych firmy ( Comarch ERP XL)księgowanie i kontrola już zaksięgowanych dokumentówsporządzanie sprawozdań do GUSanaliza faktur oraz archiwizacja wszystkich potrzebnych dokumentówpośredniczenie pomiędzy firmą a jednostkami zewnętrznymi jak: biurem rachunkowym, bankami i urzędamioczekujemywykształcenie minimum średnie (ekonomiczne )znajomość języka angielskiego w stopniu komunikacyjnymmile widziane doświadczenie na stanowisku pracownika księgowości lub podobnymumiejętność pracy w zespole, terminowość, zorganizowanie, cierpliwość oraz zdolności analityczneoferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęsystem premii rocznychdofinansowanie do urlopów oraz świątubezpieczenie grupoweOferty i zapytania proszę składać telefonicznie pod numer +48 748516828 lub mailowo.

Specjalista ds. Kadr i Płac / LFS Sp. z o.o. Wrocław -Ołtaszyn
Specjalista ds. Kadr i Płac / LFS Sp. z o.o. Wrocław -Ołtaszyn
790000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Nasz klient - Biuro rachunkowe LFS Sp. z o.o., poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku:Specjalista ds. Kadr i PłacMiejsce pracy: Wrocław, ul. Brylantowa /Ołtaszyn/Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracęMożliwość rozwoju oraz stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, prężnie rozwijającej sięDużą samodzielność w działaniuAtrakcyjne wynagrodzenieElastyczny czas pracyBenefity pozapłacowe: Karta Multisport, Ubezpieczenie Grupowe Aviva - także dla dzieci i PartneraPracę w nowoczesnym biurzeTwój zakres obowiązków:Obsługa kadrowo - płacowa pracowników i zleceniobiorców małych przedsiębiorstwNaliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płacProwadzenie spraw związanych z zatrudnieniemEwidencja i rozliczanie czasu pracy pracownikówSporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS, PITSporządzanie zaświadczeń i pism do różnych instytucjiNasze wymagania:Umiejętność przygotowania i naliczania listy płacZnajomość przepisów z zakresu PDOF, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracyUmiejętność obsługi programu Płatnik, portalu ZUS PUEZnajomość programu Streamsoft PCBiznes będzie dodatkowym atutem,Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office, zwłaszcza MS ExcelDobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, sumienność i terminowośćUmiejętność pracy w zespoleOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez OLX Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Na CV proszę umieścić klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PRO.COMMA Przemysław Korczyński z siedzibą we Wrocławiu zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest PRO.COMMA Przemysław Korczyński z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Krępickiej 44E/1 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.W razie pytań, możesz się skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail dostępnym na stronie: www.procomma.pl Praca stała. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 2090.PRO.COMMA Przemysław Korczyńskiwww.procomma.pl

Księgowa - Biuro Rachunkowe
Księgowa - Biuro Rachunkowe
790000 zł
Strzelin 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe "Profit" zatrudni osobę na stanowisko Księgowa.Miejsce pracy: Strzelin, ul. Dzierżoniowska 16CKSIĘGOWAZakres obowiązków:·         Prowadzenie pełnej księgowości spółki handlowej, zapewnienie zgodności ksiąg rachunkowych z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości (UoR) oraz przepisami prawa,·         Weryfikacja i księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupów zgodnie z aktualnymi przepisami CIT·         Uzgadnianie sald rozrachunków należności i zobowiązań·         Uzgadnianie i rozliczanie kont księgowych·         Zapewnienie poprawności i terminowości sprawozdawczości (obowiązek raportowania do US, GUS, inne)·         Wstępnie sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów·         Kalkulacja podatku CIT, VAT, JPK_VAT, PIT, przygotowywanie i składanie deklaracji;·         Kompleksowa koordynacja procesów zamknięcia miesiąca i roku, w tym przygotowywanie raportów finansowych – rachunek wyników, bilans, wiekowanie rozrachunków, stanów magazynowych, itp.Nasze wymagania:·         Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku·         Wykształcenie kierunkowe ( finanse, ekonomia, rachunkowość) minimum średnie ekonomiczne·         Praktyczna znajomość i umiejętność stosowania prawa podatkowego (PIT, CIT , VAT) oraz zasad rachunkowości·         Rzetelność, odpowiedzialność, dokładność oraz zdolność analitycznego myślenia·         Operatywności oraz umiejętności pracy w zespole i dobrej komunikacji,·         Bardzo dobrej organizacji pracyProsimy o przesłanie CV poprzez portal OLX lub telefonicznie 50*****37Wysyłając swoje zgłoszenie rekrutacyjne (CV+list motywacyjny) do Biura Rachunkowego „Profit” Magdalena Grzybczak ul. Dzierżoniowska 16c, 57—100 Strzelin (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu zakończenia rekrutacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu aplikacji. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail.

Księgowy/Księgowa
Księgowy/Księgowa
790000 zł
Środa Śląska 30+ kilka dni temu

LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy. Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Księgowy/Księgowa Zakres obowiązków • Księgowanie faktur i dokumentów zakupowych oraz sprzedażowych; • Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; • Analiza i weryfikacja należności oraz płatności od klientów; • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; • Współpraca z Główną Księgową w pracach działowych;; • Udział w projektach. Oczekiwania • Wykształcenie wyższe: rachunkowość / finanse / ekonomia; • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; • Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku księgowego; • Dokładność, zdolności analityczne, świetna organizacja pracy; •   Umiejętność posługiwania się programami z pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint). Oferta • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;  • Udział w ciekawych projektach.    Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami. Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.

PRACA w biurze rachunkowym dla księgowej i kadrowej
PRACA w biurze rachunkowym dla księgowej i kadrowej
790000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Poszukujemy do pracy w biurze rachunkowym :samodzielnej księgowej (obsługa PKPiR, Ewidencja Przychodów, rejestry VAT, naliczanie podatków i kontakt z klientem).samodzielnej kadrowej ( tworzenie dokumentacji do akt osobowych, rozliczanie wynagrodzeń, podatków za pracowników, deklaracje roczne za pracowników, naliczanie zasiłków, kontakt z klientem).W zależności od posiadanego wykształcenia, doświadczenia i kompetencji przewidujemy zatrudnienie na umowę o prace lub umowę zlecenia z wynagrodzeniem pomiędzy 4.500 - 7.000 brutto.Zapytania i CV proszę kierować na mail.

Specjalista/ka ds. windykacji należności z językiem niemieckim
Specjalista/ka ds. windykacji należności z językiem niemieckim
790000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

O nasJesteśmy nagradzaną szwajcarską firmą BPO i chcemy podzielić się z Tobą naszą przestrzenią!Wyobraź sobie mieć wszystko co najlepsze z dwóch światów – nieskończone możliwości rozwoju kariery w stabilnej, międzynarodowej strukturze i start-up’owy klimat (czyli brak dress code’u, kultura wspólnej nauki i prawdziwie przyjazna atmosfera). FRISTA oferuje to wszystko zgodnie z naszym motto #Aim4thetop, a to tylko pakiet startowy do wędrówki na sam szczyt zrealizowania Twojego potencjału.Rośniemy w zawrotnym tempie, cały czas budując zespoły dla naszych międzynarodowych klientów w wielu obszarach – HR, Księgowość, Customer Service, IT i wiele innych. Dlatego też stale poszukujemy zaangażowanych talentów, które dołączą do naszego zespołu!Twoja rola:Monitorowanie kont w celu identyfikacji zaległych płatności;Kontaktowanie się z dłużnikami w celu wyegzekwowania płatności za zaległe faktury, potrącenia uznane za nieważne lub inne długi;Prowadzenie dokładnych rejestrów i raportowanie działań windykacyjnych oraz stanu należności;Podejmowanie działań zachęcających do terminowych płatności.Jesteś kandydatem idealnym/kandydatką idealną, jeśli:Potrafisz z łatwością porozumiewać się w języku niemieckim i angielskim (na poziomie co najmniej B2);Jesteś osobą otwartą na ludzi i nie masz problemów z komunikacją;Lubisz uczyć się nowych rzeczy i szukasz nowych doświadczeń;Masz pozytywne nastawienie i gotowość do działania;Możesz pracować zmianowo (8-godzinne zmiany pomiędzy 8:00 a 20:00). Nie wymagamy doświadczenia - nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.Oferujemy: Możliwość rozwoju i perspektywy na przyszłość: posiadamy wewnętrzny program szkoleniowy, składający się z trzech modułów: kursów językowych, umiejętności miękkich i twardych, a także jasną ścieżkę rozwoju w zespole;Kartę Multisport i Prywatną Opiekę Medyczna (Luxmed): Dla pracowników na umowę o pracę zapewniamy dostęp do kart Multisport oraz prywatnej opieki medycznej, dbając o Twoje zdrowie i dobre samopoczucie;Program Poleceń Pracowniczych: Cenimy Twoje zaangażowanie i wsparcie w budowaniu zespołu. Dlatego nagradzamy rekomendacje pracowników, którzy przyciągną do nas nowe talenty;Brak Dress Code'u: U nas nie ma restrykcyjnego dress code'u. Doceniamy Twoją indywidualność i pozostawiamy Ci swobodę w wyborze ubioru. Start-upowa atmosfera, z regularnymi inicjatywami integracyjnymi, które pozwalają nam tworzyć przyjazne środowisko pracy;Możliwość Wdrażania Własnych Pomysłów: Jesteśmy otwarci na Twoje inicjatywy i pomysły. Najlepsze z nich są nagradzane w cyklicznym konkursie, co daje Ci szansę wpływać na rozwój firmy;​

Zatrudnimy kelnerkę,  kasjerkę,  sprzedawce, gastronomia
Zatrudnimy kelnerkę, kasjerkę, sprzedawce, gastronomia
790000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Restauracja Abradable działająca od 14 lat we Wrocławiu poszukuję do pracy osób na stanowisko kasjer , kelner, sprzedawca. Mile widziane osoby z doświadczeniem w handlu lub gastronomi. Zakres obowiązków: przygotowanie sali i ogródka całorocznego przed otwarciem lokalu, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, obsluga klienta, przyjmowanie zamówień na miejscu i na wynos, obsluga pyszne .pl i strony internetowej. Grafik ustalamy na miesiąc do przodu. U nas sie nie będziecie nudzić. Pewna praca , pewna płaca. Posiłki pracownicze, bonusy , premie. Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny. Pozdrawiamy. Zespół Abradable.

Asystent w dziale Księgowość i Podatki
Asystent w dziale Księgowość i Podatki
790000 zł
Jelenia Góra 30+ kilka dni temu

OmniFin to nowoczesna firma, która świadczy usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe, jak również wspiera średnie i małe przedsiębiorstwa w zarządzaniu finansami. Działamy lokalnie, jednak nasz zasięg wykracza poza siedziby biur we Wrocławiu i w Jeleniej Górze obejmując praktycznie cały obszar Dolnego Śląska.Asystent w dziale Księgowość i Podatki (możliwa część etatu, praca również dla studentów)Miejsce pracy: Jelenia GóraZatrudnimy osobę do działu Księgowość i Podatki, gdzie zadaniem jej będzie pomoc w obsłudze księgowej klientów naszego biura. Stanowisko zostało utworzone w Jeleniej Górze W zakres obowiązków na tym stanowisku, wchodzi:analiza, organizacja i porządkowanie wpływających dokumentówwprowadzanie dokumentów księgowych do systemu ERPwyjaśnianie z klientami ewentualnych wątpliwości oraz błędów w dostarczonych dokumentachOd kandydatów oczekujemy:wykształcenia kierunkowego (również w trakcie studiów)umiejętności efektywnej organizacji pracy własnejznajomości pakietu MS Officedeterminacji do rozwoju oraz dążenia do samodzielnościsamodzielności, systematyczności i zaangażowaniaOferujemy: interesującą i pełną wyzwań pracę w zmotywowanym zespole i bardzo przyjaznej atmosferze. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, a w przyszłości - umowy o pracę. Praca w naszej firmie daje również możliwości zdobycia rozległego doświadczenia obszarze księgowości i finansów przedsiębiorstw. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (życiorys zawodowy).Niniejszym informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane daje RODO) firma TLA OmniFin sp. z o.o. Plac Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego 54/8, 58-500 Jelenia Góra jest administratorem Pana/-i danych osobowych. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i c) RODO, tj. w celu rozpatrzenia kandydatury i nawiązania stosunku pracy, przebiegu i wykonywania zobowiązań stron stosunku pracy oraz wypełnienia obowiązków płatnika.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji, a w przypadku nawiązania stosunku pracy przez okres jego trwania i wymagany przepisami prawa regulującymi obowiązek przechowywania akt osobowych. W przypadku gdy stosunek pracy nie zostanie nawiązany dane będą przechowywane pod kątem kolejnych rekrutacji – nie dłużej niż przez okres 3 lat. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych – w sytuacjach określonych w RODO.

Zatrudnię osobę do fakturowania
Zatrudnię osobę do fakturowania
790000 zł
Mirków 30+ kilka dni temu

Biegła znajomość Excela. Znajomość zasad fakturowania i doświadczenie w prowadzeniu biura

Specjalista ds. podatków w Polsce i Niemczech
Specjalista ds. podatków w Polsce i Niemczech
990000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma budowlana działająca na rynku polsko-niemieckim zatrudni specjalistę ds. podatków w Polsce i Niemczech.Wymagane doświadczenie oraz dobra znajomość języka niemieckiego.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniaProsimy o przesyłanie CVSiedziba firmy znajduje się w Krośnie (woj. podkarpackie)

Pomoc księgowej w Biurze Rachunkowym
Pomoc księgowej w Biurze Rachunkowym
990000 zł
Legnica 30+ kilka dni temu

Biuro rachunkowe zatrudni osobę na stanowisko Pomoc Księgowej.Obowiązki:– wprowadzanie dokumentów do programu księgowego;– segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;– sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym– ewentualne inne zlecenia związane z obsługą bieżącą firmWymagania:– mile widziana znajomość programu SYMFONIA,– wymagana terminowość i dokładność,– efektywna komunikacja niezbędna w codziennej współpracy z innymi pracownikami;– dobra znajomość obsługi komputera– praca od poniedziałku do piątku w wymiarze 8 godzin – mile widziane wykształcenie księgoweOferujemy:– praca na stałe w biurze rachunkowym– możliwość kształcenia w zawodzie księgowego– możliwość zdobycia doświadczenia

Biuro rachunkowe/ Księgowość/ Legnica
Biuro rachunkowe/ Księgowość/ Legnica
990000 zł
Legnica 30+ kilka dni temu

Biuro Rachunkowe w Legnicy poszukuje kandydatów na stanowisko księgowa.Zakres obowiązków:księgowanie dokumentów,rzetelna ewidencja zdarzeń gospodarczych,nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,sporządzanie deklaracji podatkowych,sporządzenie sprawozdań i raportów finansowych,Wymagania:znajomość programu Symfonia,wiedza z zakresu podatków (VAT, CIT, PIT),znajomość zasad rachunkowości i bieżących przepisów podatkowych,umiejętność pracy w zespole,samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy, zaangażowanie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, Oferujemy:wynagrodzenie zależne od umiejętności i efektywności pracy,stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji m.in. poprzez korzystanie z darmowych szkoleń,praca w miłej atmosferze.

Specjalista ds. finansowych
Specjalista ds. finansowych
990000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

- kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo-   księgowych i kasowych,- prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo – wartościowej konta 013 – środki trwałe o charakterze wyposażenia w podziale na obiekty, nadawanie numerów inwentarzowych, miesięczne zamykanie i uzgadnianie sald, uzgadnianie stanów ilościowych z osobami   materialne odpowiedzialnymi,- fakturowanie sprzedaży usług i prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymogami ustawy o podatku VAT,- księgowanie faktur sprzedaży,- rozliczanie raportów sprzedaży detalicznej z obiektów, dekretowanie i wprowadzanie do ewidencji komputerowej, uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych rozliczanych kasjerów,- dekretacja i księgowanie dowodów zakupu,- na bieżąco zapoznawanie się z przepisami,- zastępstwo stałe w kasie głównej Spółki,- zastępowanie innych pracowników działu finansowo-księgowego podczas ich nieobecności. Nasze wymagania: - wykształcenie min.średnie/preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, - doświadczenie w obszarze księgowości minimum 2 lata, - znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych, - biegła obsługa komputera (w tym pakietu MS Office), - mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima, - dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy w zespole, - komunikatywność, zaangażowanie i otwartość na nowe zadania. Oferujemy: - stabilne warunki - zatrudnienie na umowę o pracę- możliwość podnoszenia kwalifikacji,- przyjazną atmosferę pracy Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy by w aplikacji zawrzeć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach w celach związanych z organizacją procesu rekrutacyjnego przez Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Lubińskiej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji.Jednocześnie wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych zawartych w przedstawionych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w bazie rekrutacyjnej administrowanej przez Głównego Księgowego przy ul. Lubińskiej 53 we Wrocławiu.Rozumiem, iż moje dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.Po upływie tego okresu dane zostaną zniszczone. Rozumiem, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Premium-1 Odz. w Wałbrzychu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Premium-1 Odz. w Wałbrzychu
990000 zł
Wałbrzych 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premiumrozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientówpozyskiwanie nowych klientów segmentu Premiumrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażyobsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznychzarządzanie dochodowością portfela klientówNasze oczekiwania:doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowościwiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnychumiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klientasamodzielność w pracy na portfelu klientówumiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielnościMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)
Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą kasową)
990000 zł
Lubań 30+ kilka dni temu

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.  Zakres obowiązków:Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku;Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;Aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do Klientów indywidualnych;Wykonywanie operacji kasowych i bezkasowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez Klientów;Efektywne realizowanie celów sprzedażowych. Oczekujemy:Doświadczenie w placówce bankowej, finansach lub usługach telekomunikacyjnych;Przedsiębiorczość, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi i pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań;Dobra organizacja czasu pracy i umiejętności pracy pod presją;Chęć rozwoju w branży bankowej;Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych Klientów, inicjatywa w działaniu;Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;Znajomość pakietu MS Office;Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe o kierunkach ekonomicznych). Oferujemy: Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją,Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności,Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat,Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników,Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń,Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą.

Specjalista ds. podatkowo - księgowych
Specjalista ds. podatkowo - księgowych
Lubin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPHU "Lubinpex" sp. z o.o. zatrudni do Działu Księgowości pracownika na stanowisko: SPECJALISTA DS. PODATKOWO - KSIĘGOWYCH Zakres obowiązków: - ustalanie przychodów i kosztów podatkowych oraz odliczeń od podatku dochodowego od osób prawnych - rozliczanie raportów magazynowo - kasowych obrotu surowców i towarów z placówek gastronomiczno - handlowych - kontrola raportów pod względem formalnym i rachunkowym - prowadzenie ewidencji rozliczeń ww. raportów - analiza kont księgowych - dekretowanie faktur zakupu - w zakresie inwentaryzacji – weryfikacja arkuszy spisowych, ostateczne rozliczanie Wymagania: - wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne - doświadczenie na stanowisku obejmującym podobny zakres obowiązków min. 5 lat - znajomość ustawy o rachunkowości - znajomość zagadnień dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych - znajomość zagadnień dotyczących podatku od towarów i usług - dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) - skrupulatności i dokładność - dobra organizacja pracy - umiejętność pracy pod presją czasu - gotowość do ciągłej nauki i podnoszenia wiedzy Mile widziane: - znajomość prowadzenia ewidencji w zakresie podatków lokalnych, sporządzanie deklaracji w zakresie podatku od nieruchomości oraz prawa wieczystego użytkowania gruntów - znajomość sprawozdawczości wg. MSR - umiejętność obsługi systemu informatycznego Microsoft Dynamics Axapta Oferujemy: - zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat - pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7-15 - atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia - pakiet dodatków płacowych - opiekę medyczną - pakiety sportowe - PPE

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Premium-1/O Ząbkowice Śląskie
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Premium-1/O Ząbkowice Śląskie
380000 zł
Ząbkowice Śląskie 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:budowanie długotrwałych, profesjonalnych relacji z klientami segmentu Premiumrozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowywanie i prezentowanie ofert produktowych, oferowanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientówpozyskiwanie nowych klientów segmentu Premiumrealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażyobsługa klientów w zakresie: kredytów konsumpcyjnych i hipotecznych, produktów inwestycyjnych, ubezpieczeń, depozytów, kart i usług elektronicznychzarządzanie dochodowością portfela klientówNasze oczekiwania:doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów indywidualnych w bankowościwiedza ekonomiczna oraz doskonała znajomość produktów bankowych dla klientów indywidualnychumiejętność stosowania technik i metod sprzedaży dostosowanych do profilu klientasamodzielność w pracy na portfelu klientówumiejętność dobrej organizacji i zarządzania czasem pracynastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielnościMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-1 Odz. we Wrocławiu
Santander Bank Polska-Doradczyni/Doradca Biznesowy-1 Odz. we Wrocławiu
380000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Czujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy:wspieranie klientów z segmentu małych i średnich firm w wyborze produktów i usług bankowychbudowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych klientówzapewnienie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologiirealizacja zadań sprzedażowych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i etyki sprzedażywstępna analiza sytuacji finansowej klientazarządzanie dochodowością portfela klientów Nasze oczekiwania: doświadczenie w pracy z klientami z segmentu małych i średnich firmznajomość branży finansowej i oferowanych przez nią produktówumiejętność pozyskiwania klientów, zapewniania im wysokiej jakość obsługi i profesjonalnych relacji biznesowychumiejętność analitycznego myślenia i podstawowa wiedza ekonomicznaprzedsiębiorczość i aktywnośćgotowość do podejmowania wyzwańnastawienie na aktywną współpracę i wsparcie zespołu, przy zachowaniu dużej samodzielności MOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościami Jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Dolnośląskie