Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Poszukuję osoby o statusie ucznia/studenta do pomocy przy obsłudze urządzeń rozrywkowych dla dzieci w centrum poznania . Godziny pracy do ustalenia, przyzwoity zarobek. Praca miła, sympatyczna. Szczegóły do omówienia po uprzednim wysłaniu cv lub kontakcie telefonicznym pod numerem 69*****44.
Toyota, zdobywanie miejsc w rankingu popularności zawdzięcza eleganckiemu i niezawodnemu produktowi oraz przestrzeganiu kilku zasad, z których najważniejszą jest zaufanie, jakim firmę obdarzają klienci. Właśnie ta zasada jest filarem misji Toyota Bońkowscy – NIEZAWODNE ZAUFANIE.Jeśli niezawodność, zaufanie i pasja do motoryzacji są Ci bliskie, dołącz do Naszego zespołu jako:Doradca ds. Kluczowych KlientówMiejsce pracy: Komorniki k. Poznania, ul. Platynowa 2 Twój zakres obowiązków:Aktywne pozyskiwanie klientów flotowych (samochody osobowe i dostawcze).Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami korporacyjnymi (w tym badanie potrzeb, opracowywanie ofert, negocjacje handlowe).Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami.Realizację planów sprzedażowych.Dobór odpowiednich rozwiązań finansowych dostosowanych do potrzeb klienta (leasing, kredyt, ubezpieczenie, wynajem długoterminowy).Budowanie pozytywnego wizerunku marki poprzez udział w wydarzeniach branżowych, targach sprzedażowych oraz pełnienie roli eksperta w branży. Nasze wymagania:konieczne jest doświadczenie w pracy z klientem B2B - warunek koniecznypotrafisz słuchać, zadawać pytania i na tej podstawie dobrać ofertę do potrzeb klientajesteś wytrwała/y i niełatwa/y do zniechęcenia – bo chcemy aby dążyła/ł do realizacji postawionych przed Tobą zadań,szybko nawiązujesz z klientem nić porozumienia i z łatwością się z nim komunikujesz,jesteś samodzielna/y i wykazujesz się inicjatywą – bo nie mamy monopolu na wiedzę i chętnie czerpiemy od siebie nawzajemrozumiesz, że w pracy liczy się dotrzymywanie słowa, aby nie zawieść zaufaniaposiadasz prawo jazdy kat. B – warunek konieczny To oferujemy:przyjmiemy Cię do Naszego zespołu z ciekawością i otwartością na Twoje pomysły,pomożemy, kiedy będziesz tego potrzebował/ała,zatrudnimy Cię na umowę o pracę ,zapewnimy atrakcyjny system premiowania,zaprosimy Cię na certyfikowane, specjalistyczne szkolenia,zadbamy o Twoje zdrowie, dzięki opiece medycznej i karcie sportowej Nie zwlekaj!Aplikuj!
KUENZ POLSKA z siedzibą w SłupcyZATRUDNIosobę do pracy na stanowisku:ELEKTROMONTER/elektryk działu utrzymania ruchu (kobieta/mężczyzna)Wymagania:· Znajomości zagadnień wykonywania, montowania, demontowania, instalowania, eksploatacji, zabezpieczeń instalacji elektrycznych, urządzeń elektrycznych i innych pokrewnych,· min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;· Bardzo dobrych umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności analitycznego myślenia w celu rozwiązywania problemów;· Umiejętności organizacji zadań i ustalania priorytetów, tworzenia planów pracy podległej brygady;· Mile widziane aktualne uprawnienia SEP powyżej 1kV.„ E do 1kV. Zadania:· Usuwanie awarii elektrycznych sieci, urządzeń i maszyn oraz oświetlenia zakładu,· Wykonywanie czynności łączeniowych rozdzielni SN 15KV i OPT-NN oraz prowadzenie zapisów tych czynności zgodnie z Instrukcją Eksploatacji,· Oględziny i przeglądy rozdzielni SN 15 KV, podstacji transformatorowych OPT, sieci SN i NN, szynoprzewodów i rozdzielni RS oraz oświetlenia hali głównej, pomieszczeń administracyjno- socjalnych i oświetlenia zewnętrznego zakładu,· Naprawa i badanie elektronarzędzi, przedłużaczy elektrycznych ~ 230V i ~ 400V i rozdzielni budowlanych,· Oględziny, przeglądy i remonty urządzeń spawalniczych, elektrotermicznych, układów sterowania i napędowych eksploatowanych maszyn i urządzeń elektrycznych,· Prowadzenie gospodarki elektroenergetycznej zakładu tj. ograniczanie wielkości poboru mocy, niedoboru i odczyty wskazań zużycia mocy itp.,· Przeglądy i remonty instalacji piorunochronnej,· Wykonywanie elektrycznych pomiarów eksploatacyjnych i ochronnych instalacji odgromowej sieci, maszyn i urządzeń elektrycznych,· Naprawa, przeglądy i remonty urządzeń dźwigowych zgodnie z wymogami Urzędu Dozoru Technicznego,· Naprawa, przeglądy i remonty wózków transportowych, akumulatorowych, widłowych (podnośnikowych) i platformowych oraz prowadzenie ewidencji,· Naprawa, przeglądy i remonty urządzeń prostowniczych do ładowania baterii akumulatorowych.· Eksploatacja i naprawy baterii trakcyjnych wózków akumulatorowych itp.,· Wykonawstwo instalacji elektrycznych ~ 230 V i siłowych ~ 400V,· Instalowanie nowych maszyn i urządzeń (podłączenie do sieci elektrycznej) w zakładzie jak również zmiana ich lokalizacji,· Wykonywanie prac związanych z eksploatacją centrali telefonicznej, linii telefonicznych i aparatów, zegarów czasowych. Oferujemy:· pełen etat umowa o pracę,· możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania specjalistycznego doświadczenia,· pracę w dużej i dynamicznie zarządzanej firmie, o wieloletniej historii,· możliwość współpracy z czołowymi firmami działającymi na rynku polskim i europejskim,· bieżące wsparcie kadry zarządzającej Spółki.Informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty.Aplikując prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez KUENZ POLSKA Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane stanowisko.
Konsultant Telefoniczny – pracuj z domu w godzinach 13-21!Lubisz rozmawiać i masz smykałkę do sprzedaży? Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoją karierę w telekomunikacji!Szukamy energicznych i komunikatywnych osób, które z pasją będą budować relacje z naszymi Klientami. Jeśli pozytywne nastawienie to Twoje drugie imię i chcesz mieć realny wpływ na swoje zarobki, ta oferta jest właśnie dla Ciebie!Co zyskasz, pracując z nami?Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa godzinowa 28,10-31 zł brutto + realne premie (prowizje od 500 zł brutto miesięcznie).Komfort pracy zdalnej: pracuj z dowolnego miejsca!Profesjonalne wsparcie: kompleksowe szkolenie wprowadzające.Bogaty pakiet benefitów: Medicover Sport, opieka medyczna, karta lunchowa.Możliwość rozwoju: praca w wiodącej firmie telekomunikacyjnej to inwestycja w Twoją przyszłość!Twoje wyzwania:Kontakt telefoniczny z Klientami (usługi domowe i mobilne).Prezentowanie aktualnych, dopasowanych do potrzeb Klientów ofert.Aktywna sprzedaż nowoczesnych rozwiązań: internetu mobilnego, usług komórkowych, pakietów TV, smartfonów i akcesoriów.Budowanie trwałych relacji i osiąganie ambitnych celów sprzedażowych.Kogo szukamy?Osoby z łatwością nawiązujące kontakty i budujące pozytywne relacje.Entuzjastów sprzedaży zorientowanych na osiąganie wyników.Osób z dostępem do stabilnego łącza internetowego (praca zdalna).Kandydatów dyspozycyjnych w godzinach 13:00–21:00 (poniedziałek–piątek, okazjonalnie soboty).Dlaczego warto? Jesteśmy stabilnym pracodawcą, oferujemy elastyczne warunki pracy i realna szansa na rozwój zawodowy. Zdobądź cenne doświadczenie i buduj swoją karierę w dynamicznej branży!Nie czekaj! Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
OpisObowiązki:Praca na budowie (Polska, Belgia, Holandia i Luxembourg).Prace zbrojarskie.Praca od poniedziałku do piątku (z możliwością pracy w soboty).Dbanie o powierzony sprzęt i narzędzia.Utrzymanie czystości na terenie pracy.Wymagania:Doświadczenie z dużymi obiektami budowlanymi.Umiejętność pracy w zespole.Zaangażowanie i chęć do pracy.Obsługa elektronarzędzi i narzędzi budowlanych.Prawo jazdy kat. B (mile widziane)Sumienność i uczciwość.Dobra kondycja fizyczna.Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.Korzyści:Zakwaterowanie/Mieszkanie (My zapewniamy).Auto/Dojazd do pracy (My zapewniamy).Ubrania i narzędzia (My zapewniamy).Dokumenty (My zapewniamy).Wypłaty 2 razy w miesiącu ( 25 dzień i 10 dzień miesiąca).Możliwość uzyskania szybkiej podwyżki.Zjazdy na święta i wakacje naszym samochodem.Zjazdy co 6 tygodni na 10 dni.Nie wymagany język obcy.Wymagane doświadczenie!Stawki jest ustalana indywidualnie w zależności od nabytego doświadczenia w branży i oscyluje między 15€ - 18€ na godzinę na początek.Proszę o kontakt pod numer z ogłoszenia lub mailowo, CV mile widziane!REALIZACJE/OFERTY PRACY: www.rmg-construction.pl
Nr kontaktowy 72*******19Poszukujemy osób do pracy przy wykończeniach wnętrz, glazurników, murarzy, elektryków.Praca w systemie 4/1 , tygodniowo 62,5 godzinyZapewniamy darmowe zakwaterowanie jak i przejazdy.Praca na samozatrudnieniuWięcej informacji pod nr 72*******19
Obowiązki:Praca na budowie (Polska, Belgia).Murowanie fasad i ścian.Praca od poniedziałku do piątku (z możliwością pracy w soboty).Dbanie o powierzony sprzęt i narzędzia.Utrzymanie czystości na terenie pracy.Wymagania:Doświadczenie z obiektami budowlanymi.Umiejętność pracy w zespole.Zaangażowanie i chęć do pracy.Obsługa elektronarzędzi i narzędzi budowlanych.Sumienność i uczciwość.Dobra kondycja fizyczna.Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania.Doświadczenie przy pracach Murarskich.Korzyści:Zakwaterowanie/Mieszkanie (My zapewniamy).Auto/Dojazd do pracy (My zapewniamy).Ubrania i narzędzia (My zapewniamy).Dokumenty (My zapewniamy).Wypłaty 2 razy w miesiącu ( 25 dzień i 10 dzień miesiąca).Możliwość uzyskania szybkiej podwyżki.Zjazdy na święta i wakacje naszym samochodem.Zjazdy co 6 tygodni na 10 dni.Nie wymagany język obcy!Wymagane doświadczenie przy pracach murarskich!Stawki jest ustalana indywidualnie w zależności od nabytego doświadczenia w branży i oscyluje między 14€ - 18€ na godzinę na początek.Pomocnik murarza 13€ Proszę o kontakt pod numer z ogłoszenia lub mailowo, CV mile widziane!REALIZACJE/OFERTY PRACY: www.rmg-construction.pl
Praca Na terenie Niemiec przy montażu Kuchni, od poniedziałku do piątku zjazdy na weekendy. wymagania: doświadczenie przy montażu kuchni, prawo jazdy kat B, minimalna znajmosć jęyka niemieckiego, własna działalność gospodarcza, wysoka kultura osobista. Wiecej Informacji udzielę telefonicznie.
Magazynier/ka Co będzie należeć do Twoich obowiązków?Rozładunek/załadunek towaruObsługa wózka widłowegoKompletacja towaru przy użyciu skanera Co jest dla nas ważne:Twoje rzetelne podejście do powierzonych obowiązkówGotowość do pracy w systemie zmianowym 6-14, 14-22 pon-ptUprawnienia UDT ll WJOZnajomości obsługi skanera magazynowegoDoświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy pełen pakiet benefitówStabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od pierwszego dnia!Jasny system wynagrodzeńWynagrodzenie płatne zawsze na czas, do 10 dnia miesiącaPrywatna opieka medyczna- Grupa LuxmedKarta sportowa -Multisport, Medicover SportMożliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia PZUZakładowy fundusz świadczeń socjalnych - dodatkowe pieniądze na święta Wielkanocne do 900 zł oraz Bożego Narodzenia - kwota do 1500 złWyprawka dla 1-klasisty (składająca się z plecaka, piórnika i worka na obuwie)Dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci, osób do 18 r.ż. (kolonie, półkolonie, obozy)Prezenty: świąteczny, urodzinowy oraz nagrody jubileuszoweKompleksowe wdrożenie do pracy zagwarantowane przez naszych trenerówŚcieżki rozwoju oraz możliwość realnego rozwojuDostępny, bezpłatny parking dla pracownikówPaczka Zdrowia - dbamy o jakość życiaBezpłatna pomoc psychologiczna oraz prawna dla wszystkich PracownikówLiczne konkursy wewnętrzne oraz akcje specjalneMożliwość udziału w projektach dotyczących inicjowania nowych rozwiązań
Firma Targowa z ponad 30 letnim doświadczeniem w branży poszukuje pracownika magazynu z prawem jazdy kat.B. Poszukujemy osoby odpowiedzialnej i sumiennej, która wesprze nas w sprawach magazynowych, załadunkowych oraz transportowych.Miejsce pracy: POZNAŃ - SZCZEPANKOWORodzaj umowy: Umowa o pracęWymiar etatu: Pełny etatZakres obowiązków:Transport i dostawa towarów,Załadunek i rozładunek towarów,Prace magazynowe - przyjmowanie i wydawanie towarów, utrzymanie porządku na obiektach,Weryfikacja stanu towaru (mebli, elektryki) wracających z wyjazdów,Dbałość o powierzony samochód,Wymagania:Prawo jazdy kat. B,Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemSumienność, odpowiedzialność i rzetelność,Uprawnienia na wózek widłowy będą dodatkowym atutem,Gotowość do 2-3 dniowych wyjazdów zagranicznych.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie,Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowanie.Informacje Prawne"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."
Zatrudnimy Kierowcę C lub CE – bramowiecOpis stanowiska:Szukamy kierowcy z prawem jazdy kat. C lub C+E do pracy na bramowcu. Praca polega na podstawianiu i odbiorze kontenerów na odpady budowlane . Praca odbywa się wyłącznie na terenie Poznania i okolic – bez delegacji i długich tras! Kierowcy zaczynają i kończą pracę na bazie w Poznaniu lub Janikowie (na granicy z Poznaniem).Oferujemy:Umowę o pracę – stabilne warunki zatrudnieniaGodziny pracy: 6:00–18:00, dla chętnych sobota 7-14Codzienne powroty do domuMożliwość tygodniówekPracę w zgranym i doświadczonym zespoleTerminowe wypłatyWymagania:Doświadczenie w pracy jako kierowcakat. C lub C+EKarta kierowcy, aktualne badania i uprawnieniaOdpowiedzialność i rzetelnośćWymagamy biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmieZainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny.
Obowiązki:Realizacja zamówień i dostarczanie towarów.Załadunek i rozładunek towarów.Utrzymanie pojazdu firmowego w dobrym stanie.Planowanie tras przejazdów.Praca w elastycznych godzinach i różnych warunkach pogodowych.Obsługa systemów magazynowych.Utrzymanie porządku na magazynie.WymaganiaPrawo jazdy kat B.Zaangażowanie i sumienność.Dyspozycyjność.Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeUmiejętność pracy w zespole.Zaświadczenie o niekaralności.Dobra organizacja pracy.
Restauracja Włoska Olivvetta na Piątkowie poszukuje osoby do swojego zespołu na stanowisko Pizzerman/KucharzOferujemy:-grafik ustalany w systemie miesięcznym-pracę jednozmianową pon. -sob. 12.00-21.00, niedzielę 12.00-20.00-dodatek uznaniowy-obiad pracowniczy-pracę w fajnym zespole.Oczekujemy:-doświadczenia jako pizzerman i chęci do nauki w przygotowywaniu dań włoskich-uczciwości,-odporności na stres,-dyspozycyjności oraz samodzielności w działaniu,-umiejętności pracy w zespole, dobrej energii :)Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV lub kontakt olx z informacją na jakie stanowisko aplikuje.
Restauracja śniadaniowa Parle Patisserie, zlokalizowana w centrum Poznania, poszukuje kreatywnego i zaangażowanego sous-chefa do swojego zespołu.Oczekujemy:- doświadczenie na podobnym stanowisku- kreatywność i zaangażowanie w pracę, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków- dyspozycyjność w godzinach od 7/8-15/16, co najmniej 4 dni w tygodniuOferujemy:- pracę w stabilnej firmie, obecnej na rynku od lat, w stałych godzinach porannych- szkolenia, możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego- zgrany i dynamiczny zespół, dobrą atmosferę pracy- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia i zaangażowaniaProsimy o wysyłanie CV za pośrednictwem formularza OLX.
RestBurgerSpot serwująca śniadania, burgery i steki poszukuje osób do pracy na stanowisko:Kelnerka/Barmanka Praca w weekendy oraz w tygodniu Doświadczenie i dyspozycyjność mile widziana! .Poszukujemy również uczniów i studentówZadania:-bieżąca obsługa gości,-pomoc w serwisie potraw na miejscu w lokalu i na wynos-przyjmowanie i realizowanie zamówień-utrzymanie czystości na stanowisku pracy i w jego obrębie Nasze oczekiwania:Jeżeli posiadasz doświadczenie w bezpośredniej obsłudze , jesteś dobrze zorganizowana, dokładna i entuzjastycznie nastawiona do pracy i ludzi - zapraszamy Cię do współpracy.Poszukujemy osób lubiących pracę w gastro :)Oferujemy;elastyczny grafikdogodne godziny pracyumowa zlecenie po okresie próbnym umowa o pracęwynagrodzenie podstawowe plus 25% premiiPraca od zaraz. CV Prosimy przesłać w załączeniu wraz ze zdjęciem
Restauracja Obłędna poszukuje Pomocy Kuchennej!Dołącz do naszego zespołu w miejscu, gdzie smak, pasja i dobra atmosfera idą w parze!Kogo szukamy?Osoby energicznej, zorganizowanej i chętnej do pracy w kuchni. Nie wymagamy doświadczenia – liczy się zaangażowanie i chęć do nauki!Twoje zadania:Wsparcie kucharzy w codziennej pracyPrzygotowanie dań typu fast food[hamburger, hot dog, zapiekanka itp.]Dbanie o czystość i porządek w kuchniPomoc w utrzymaniu higienyOferujemy:Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się restauracjiPracę w zgranym i pozytywnym zespoleElastyczny grafikPosiłki pracowniczeMożliwość rozwoju i awansuLokalizacja: Restauracja Obłędna, Zbąszyń ul. WypoczynkowaZainteresowana/-y?Zadzwoń: 6-9-6-7-3-3-7-5-7 po godzinie 15:00lub wyślij CVDo zobaczenia w Obłędnej – kuchni pełnej pasji!
PRACUJ Z NAMI! Masz uśmiech na twarzy, lubisz kontakt z ludźmi? Dołącz do nowego Zespołu i twórz go razem z nami :)Orientalne smakiUmowa o pracęLokalizacja: Ostrów WielkopolskiKontakt ludźmiMile widziane:prawo jazdy kat.Bdoświadczenie w gastronomii
Charlotte "chleb i wino" to bistro we francuskim stylu. Podstawą naszego menu jest pieczywo, przygotowywane na podstawie tradycyjnych francuskich receptur. Oprócz tartines serwujemy naszym gościom śniadania z naszymi konfiturami, sałatki i desery.Poszukujemy osoby na stanowisko: Junior Menedżer w PoznaniuZakres obowiązków:zarządzanie pracą osób zatrudnionych w lokalu;tworzenie oraz kontrola grafików pracy osób zatrudnionych w lokalu;przygotowywanie dokumentów kadrowych nowozatrudnionym osobom oraz wprowadzanie ich do organizacji;dbałość o kompletność i ważność dokumentów pracowniczych- m.in. badania Sanepid, szkolenia BHP;rekrutacja Pracowników i Zleceniobiorców;motywowanie Pracowników lokalu i nadzorowanie wywiązywania się z obowiązków każdego z zatrudnionych; szkolenie Pracownikówdbałość o wysoką jakość obsługi klientów lokalu;Wymagania:doświadczenie na podobnym stanowiskuaktualne badania sanitarno-epidemiologicznychzapał i zaangażowanie w pracęumiejętność pracy w zespoleumiejętność pracy pod presją czasuOferujemy:wynagrodzenie: 6000 - 6700 zł brutto comiesięczna premia za wyniki lokalukartę MultiSportelastyczny grafik pracyumowę o pracę/umowę zlecenieprzyjazne warunki pracyzniżki pracowniczeszkolenia
Firma Geo-Poland sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, wiodący polski producent mleka dla niemowląt w proszku, poszukuje osoby na stanowisko:Księgowa/KsięgowyNa jednoosobowe stanowisko księgowej/księgowego w siedzibie firmy, do stałej współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowym Twój zakres obowiązków:· ewidencja wszystkich dokumentów księgowych firmy,· bieżące nadzorowanie i uzgadnianie rozrachunków,· rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,· współpraca przy rozliczaniu dotacji,· współpraca przy rozliczaniu ulg podatkowych, w tym B+R,· stała współpraca z zewnętrznym biurem księgowo-podatkowym w zakresie: zamknięcia miesiąca, sporządzania deklaracji podatkowych VAT i CIT, sporządzania rocznych sprawozdań finansowych oraz sprawozdań do GUS,· współpraca z biegłym rewidentem przy corocznym badaniu sprawozdania finansowego, · terminowa realizacja wszystkich płatności, nadzorowanie kasy gotówkowej,· naliczanie funduszu socjalnego,· przygotowanie deklaracji Intrastat oraz deklaracji do KUKE,· aktywne monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości,· stała współpraca z pozostałymi działami firmy. Nasze wymagania:· wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii lub pokrewne,· minimum roczne doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków,· umiejętność pracy z systemami ERP, · znajomość pakietu MS Office,· znajomość przepisów podatkowych, prawa bilansowego oraz zasad rachunkowości,· znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,· samodzielność, zaangażowanie, terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania. Mile widziane:· preferowana znajomość programu Enova· umiejętności w zakresie naliczania wynagrodzeń· mile widziana umiejętność obsługi programu Płatnik· sporządzanie deklaracji ZUS DRATo oferujemy:· długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,· wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i umiejętności,· świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, · dofinansowanie do zajęć sportowych Medicover Sport,· ubezpieczenie grupowe na życzenie,· pracę w nowoczesnym biurze w centrum Poznania,· parking dla pracowników,· ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się i otwartej na świat firmie, która posiada ugruntowaną pozycję na rynku,· możliwości rozwoju zawodowego. Prosimy również o umieszczenie w CV oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
JAWRO sp. z o.o. poszukuje zaangażowanej i rzetelnej osoby na stanowisko Asystent Księgowego, która wesprze nasz zespół w codziennych zadaniach związanych z obiegiem dokumentów i bieżącą pracą działu księgowości. Jeżeli szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe i rozwijać się w przyjaznym i dynamicznym środowisku, zapraszamy do przesłania swojej aplikacji.Zakres obowiązków:Kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym, formalnym i prawnymWprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowegoKsięgowanie dokumentów finansowychSkanowanie i archiwizacja dokumentów finansowychSegregowanie i dekretowanie dokumentówNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejWymagania:Podstawowa znajomość zagadnień księgowych i obiegu dokumentówDobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu ExcelRzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadańDokładność, sumienność oraz dobra organizacja pracyMile widziana:Znajomość programu Comarch OptimaWykształcenie co najmniej średnie, ekonomiczneDoświadczenie na podobnym stanowiskuOferujemy:Umowę o pracęStabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuPracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowymPakiety socjalne: ubezpieczenie zdrowotne, prywatna opieka medyczna, karta sportowaMożliwość udziału w szkoleniach i rozwoju w ramach struktur firmyAplikacja:Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego, zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (t.j. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016). Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:Administratorem danych osobowych jest JAWRO Sp. z o.o..Dane osobowe przetwarzane są dla potrzeb procesu rekrutacji JAWRO Sp.z o.o. na podstawie wyrażonej powyżej zgody, stosownie do treści art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) w celu zapewnienia administratorowi możliwości ustalenia, realizacji lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami prawnymi. Podanie danych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe, natomiast dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów rekrutacyjnych. Pominięcie informacji obowiązkowych może skutkować odrzuceniem oferty pracy na etapie wstępnej weryfikacji. Dane osobowe przechowywane będą przez administratora przez okres 3 miesięcy, licząc od daty zakończenia rekrutacji. Każdej osobie, która wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jej ofercie pracy przysługują następujące prawa: - prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, - prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, - prawo do przenoszenia danych, - prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Biuro Rachunkowe Marzena Giera poszukuje osoby na stanowisko: Księgowa / KsięgowyMiejsce pracy: MosinaRodzaj pracy: Pełny etat / Część etatuForma zatrudnienia: Umowa o pracę / Umowa zlecenieZakres obowiązków:Weryfikacja poprawności dokumentów źródłowych,Ewidencjonowanie dokumentów w systemie księgowym Insert NEXO - KPiR, Ryczałt,Prowadzenie ewidencji księgowych oraz niezbędnych rejestrów,Sporządzanie miesięcznych raportów i obliczanie podatków,Przygotowywanie deklaracji i rozliczeń podatkowych,Prowadzenie ewidencji pracowniczej, w tym sporządzanie umów, zmian umów i rozliczanie czasu pracy,Obliczanie wynagrodzeń i składek ubezpieczeniowych,Przygotowywanie deklaracji ZUSWymagania:Wykształcenie o kierunku związane z rachunkowością lub finansami,Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, preferowane co najmniej 2 lata,Znajomość przepisów podatkowych i prawa pracy,Umiejętność samodzielnego prowadzenia księgowości oraz sporządzania deklaracji podatkowych,Znajomość programów księgowych,Umiejętność posługiwania się komputeremDokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązkówOferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającym się biurze rachunkowym,Przyjazną atmosferę w zgranym zespole,
VOLTA Sp. z o.o. to rodzinna firma, która od blisko 30 lat zajmuje się sprzedażą materiałów elektrotechnicznych oraz lamp. Jesteśmy odpowiedzialnym partnerem biznesowym dla wiodących marek w swojej kategorii — zarówno dla klientów detalicznych, jak i hurtowych.Działamy w trzech oddziałach na terenie Wielkopolski oraz w Magazynie Centralnym. Tworzymy wyjątkowe miejsce pracy dla najlepszych specjalistów i fachowców — ludzi, którzy z satysfakcją zaczynają każdy dzień pracy.Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:Asystenta / Asystentki ds. KsięgowościSzukamy osoby dokładnej i skrupulatnej, która wesprze nasz dział księgowości w codziennej pracy operacyjnej. Stanowisko to będzie idealne dla osób posiadających już podstawowe doświadczenie w pracy księgowej i chcących dalej się rozwijać.Zakres obowiązków:Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu finansowo-księgowego(Opcjonalnie) Wprowadzanie faktur zakupowych w przypadku zastępstwWprowadzanie korekt faktur zakupowychRozliczanie wpłat od klientówKontrolowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, w tym przygotowywanie kompensatWspółpraca z bankami oraz firmami leasingowymiWspółpraca z Główną Księgową — przygotowywanie dokumentów księgowychWystawianie korekt do faktur sprzedażowych.Nasze oczekiwania:Podstawowa znajomość zagadnień księgowychDokładność, skrupulatność i dobra organizacja pracyUmiejętność pracy z dokumentami finansowymi i systemami księgowymiSamodzielność, umiejętność organizowania pracy własnej i szybkiego przyswajania wiedzy.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Oferujemy:Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dziale księgowościWsparcie merytoryczne i wdrożenie na stanowiskoStabilne zatrudnienie z nastawieniem na długofalową współpracęPracę pełną wyzwań, pozwalającą na ciągły rozwój i samodoskonalenieAtrakcyjny pakiet socjalny: paczki i bony świąteczne, dofinansowane ubezpieczenie grupowe, zniżki na zakupy w naszych hurtowniach oraz karta MultiLife, karta MultiSportPogodną atmosferę pracy w zgranym, pomocnym i wspierającym się zespole.
Studio tatuażu w centrum Poznania szuka do swojego zespołu menagera!Poszukujemy osoby która oczekuje czegoś więcej, która chce pracować z najlepszymi tatuażystami z 15 letnim doświadczaniem w sztuce tatuażu, która uwielbia pracować z ludźmi i poszerzać swoje kompetencję i nie boi się wyzwań.Czego oczekujemy od Ciebie:doświadczenie w pracy administracyjno- biurowejdoświadczenie w pracy w usługach bądź sprzedażyumiejętności związane z praca na naszych social mediach- wstawianie postów, relacji, oraz kontakt z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, oraz mile widziany język rosyjski.komunikatywnośćdyspozycyjnośćsumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązkiznajomość obsługi komputerapunktualnośćchęć udziału w kampaniach reklamowych studia. Pierwsze 1-2 miesiące okresu próbnego i szkolenia. Warunki pracy:na pełen etat- z możliwością na czas nieokreślony (szukamy kogoś na dłuższy czas)atrakcyjne wynagrodzenie od całomiesięcznego przychoduProsimy o podesłanie CV na naszego e-maila albo kontakt telefonicznyAdres: Dolna Wilda 88/8 Poznań
Jesteśmy rozwijającą się firmą oferującą grupowe kursy tańca dla dorosłych, eventy integracyjne dla naszych klientów jak i indywidualną naukę tańca.Poszukujemy zmotywowanej, optymistycznej i zdolnej do pracy typu „multi-task” osoby na stanowisko Recepcjonistki do naszej „unique fun-loving” szkoły tańca!Charakterystyka osoby, której szukamy, czyli co robi Recepcjonistka w szkole tańca:Jest rzetelna i punktualnaZapewnia wysokiej jakości obsługę klienta zarówno poprzez kontakt osobisty, telefoniczny, e-mail, social media czy SMS.Myśli szybko, szybko podejmuje decyzje i jest zdolna do odpowiedzi werbalnych jak i na piśmie bez używania AI/SIUmawia i odwołuje klientówRejestruje wejścia klientów na kursy, sprawdza regularność uczęszczania i wysyła przypomnienia o zajęciachDba o bieżący porządek w studio w razie nagłego zabrudzeniaŚledzi płatności klientów i pobiera opłaty za uczęszczanie na zajęciaObsługuje terminal płatniczy i terminale partnerów (Benefit Systems, FitProfit, Medicover)Obsługuje kasę fiskalną, sprawdza dobowe płatności i podsumowuje dzienną aktywność finansową w studioTworzy wydarzenia na FB, posty, reelsy i historie na IG z materiałów dostarczonych przez pracowników studiaTworzy i wysyła cotygodniowe newslettery do naszych Klientów poprzez nasz wewnętrzny systemOkazjonalnie pomaga przy organizacji practisów tanecznych czy innych eventów organizowanych przez naszą firmęWymagania zawodowe, czyli czego oczekujemy na starcie (całej reszty będziemy uczyć):Doskonałe zdolności komunikacyjne: osobiste jak i telefoniczneDoskonałe umiejętności pisaniaPodstawowe Umiejętności obsługi komputera: obsługa Gmail, Excell, Word, wprowadzanie danych do systemu (znajomość wod.guru będzie dodatkowym atutem)Musi znać biegle obsługę IG oraz FBZdolność do pisania i komunikowania się przez Internet bez używania AI/SI, utrzymując wiadomości w spersonalizowanym tonie.Musi być zdolna do profesjonalnego podejścia do klienta i w taki sposób się do niego zwracaćZdolność do rozwiązywania problemów oraz do proszenia o pomoc w razie trudnych sytuacjiPosiadanie zdolności do pracy typu „multi-task” i efektywnego zarządzania czasem w dynamicznym środowisku, jakim jest szkoła tańca.Musi umieć porozumiewać się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym (znajomość na wyższym poziomie będzie dodatkowym atutem)Musi być osobą optymistyczną i kochającą przebywanie z ludźmi.Typ pracy: dodatkowaMożliwość awansu: Tak (Obsługa Recepcji - Kierownik Obsługi Klienta - Manager Studia)Umowa: umowa zlecenie po miesięcznym okresie próbnym, po Awansie możliwość umowy na 1/2 etatuWynagrodzenie: 30,50 PLN/hGrafik:16:30-22:00Elastyczny, do uzgodnienia z drugą osobą pracująca na RecepcjiPrzewidywana średnia ilość godzin w okresie maj - sierpień:10-12h/tydzieńPrzewidywana ilość godzin od września: 20/tydzieńDni pracy: Poniedziałek - Czwartek (od 1 do 4 dni w tygodniu, w zależności od grafika / od września również w piątki i niedziele wieczorami - elastycznie w zależności od potrzeb studia)Lokalizacja pracy:Ul. Jeleniogórska 16, PoznańBenefity:Możliwość uczęszczania na zajęcia taneczne w dni wolne od pracy bez dodatkowej opłatyBezpłatne szkolenia z zarządzania obiektem sportowymBezpłatne szkolenia z obsługi klientaMożliwość awansuWdrożenie do pracy:2 dni szkolenia (4-6h dziennie)1 dzień na stanowisku pod opieką pracownika szkołyWymagane dokumenty do rekrutacji:Kompletne CV ze zdjęciem wysłane na e-mail, z dopiskiem "Praca - Recepcja"
Poznaj nas!Grupa Inditex to jedna z największych grup odzieżowych na świecie. Posiadamy siedem marek: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Zara Home. Jesteśmy tym, w co się ubierasz, aby móc wyrazić siebie! Kochamy to, co robimy – współpracujemy, dzielimy się pasją, cenimy ciekawość, różnorodność, zrównoważony rozwój i kreatywność, które są codzienną motywacją dla ponad 174 000 osób tworzących Grupę Inditex na świecie. Brzmi jak Ty? Szukamy Ciebie, a nie Twojego doświadczenia!Dołączysz do zespołu, w którym wsparcie, rozwój, różnorodność i inkluzywność to główne wartości. Od pierwszego dnia będziesz częścią zespołu, zyskasz odpowiedzialność i będziesz budować pozytywne doświadczenia klientów. Jak będzie wyglądał Twój dzień?• Z nami nie będziesz się nudzić! Obsługa klienta, dostawa, a może zapakowanie zamówienia online?• W jaki sposób produkt trafia na salę sprzedaży? Dlaczego nasze sklepy wyglądają w taki, a nie inny sposób? Poznasz wszystkie procesy, które budują doświadczenie naszych klientów.• Dążymy do celu zespołowo! Zawsze możesz liczyć na wsparcie innych.• Nowości dwa razy w tygodniu – zapewnią Ci wiele inspiracji, którymi podzielisz się z klientami.• Moda to też technologia. Dzięki niej zadbasz o komfort klientów, porządek oraz najlepszą prezentację produktów w sklepie. Dowiedz się na jaki wymiar etatu możesz do nas dołączyć i jak będzie wyglądać Twoje wynagrodzenie: · Pełny etat – 5500 zł brutto wynagrodzenia podstawowego + możliwość osiągnięcia premii Challenge (ok. 168 godzin miesięcznie*)· 0,8 etatu – 4 400 zł brutto wynagrodzenia podstawowego + możliwość osiągnięcia premii Challenge (ok. 134 godzin miesięcznie*)· 0,6 etatu – 3 300 brutto wynagrodzenia podstawowego + możliwość osiągnięcia premii Challenge (ok. 100 godzin miesięcznie*) Wszystkie szczegóły dotyczące premii oraz benefitów poznasz podczas spotkania rekrutacyjnego, w jednym z naszych sklepów.*przy założeniu, że w miesiącu jest 21 dni roboczych Co jeszcze zyskasz dołączając do nas?• Umowa o pracę na czas nieokreślony, a grafik dostosowany do Twoich potrzeb.• Rabat pracowniczy 25% we wszystkich markach Grupy Inditex.• Prywatna opieka medyczna LuxMed, za którą nic nie musisz płacić oraz możliwość ubezpieczenia na życie w Compensa.• Wsparcie psychologiczne, prawne, finansowe oraz prozdrowotne dla Ciebie oraz Twoich bliskich. Wszyscy nasi współpracownicy mogą anonimowo i bezpłatnie skorzystać z konsultacji ze specjalistami w każdym wymienionych obszarów.• Karty sportowe MultiSport w atrakcyjnych cenach.• Bony Inditex z okazji urodzin i nowego roku.• Dofinansowanie do nauki języka angielskiego lub hiszpańskiego dla uczestników programu rozwojowego.• Dostęp do wielu możliwości rozwojowych w sklepach, zespołach regionalnych i działach naszego biura. Ty będziesz właścicielem Twojego rozwoju
Jesteśmy Expertem. Media Expertem. W kilkanaście lat z małego, rodzinnego biznesu zmieniliśmy się w największą sieć elektromarketów w Polsce. Przyszłość należy do nas!„To prosta, ale potężna zasada: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają” – stwierdził Nelson Boswell. Bo dobro wraca. Jak karteczka z namalowanym uśmiechem, czy kwiaty wręczone bez okazji. Tak działamy i takich ludzi szukamy – pozytywnie nastawionych do świata. Jesteś kimś takim?Doradcy ds. Sprzedaży i Usług zapewniamy:umowę o pracę bez okresu próbnegopensję zawsze na czas i atrakcyjny system premiowyszansę na awansszkolenie wstępne oraz produktowe, bo liczą się chęciprywatną opiekę medycznądofinansowanie do karty MultiSportubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkachzniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketachBaby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dzieckaZadania Doradcy ds. Sprzedaży i Usług:pomagaj Klientom wybierać najlepsze dla nich produktydbaj, by Klienci otrzymali odpowiednie usługi finansowe i ubezpieczeniowebądź profesjonalnyOd Ciebie oczekujemy: wykształcenia średniegoTo co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonachsprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!Aktualnie do naszego nowego zespołu poszukujemy Pracownika na stanowisko:Sprzedawca / Sinsay / NDH PawelecTWOIM ZADANIEM BĘDZIE: Miła i profesjonalna obsługa klientaPraca z towarem, zgodnie z przyjętymi standardami firmyDbanie o wizerunek salonu i ekspozycję produktu (VM)SZUKAMY OSOBY, KTÓRA: Jest pełna pozytywnej energiiLubi kontakt z ludźmi i pracę w zespoleJest gotowa do pracy zmianowej i w weekendyOFERUJEMY:Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięgu25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) - dla Ciebie i Twoich bliskichProgram wsparcia pracowników heLPP - bezpłatne i anonimowe porady w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnymOpiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkachDostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę w wyrażaniu siebieAdministratorem danych osobowych jest LPP Retail sp. z o.o., a dane przetwarzane są w celu prowadzenie procesu rekrutacyjnego. Pełna treść obowiązku informacyjnego dostępna jest na stronie LPP w zakładce Polityka Prywatności w dokumencie Polityka Prywatności Rekrutacje Retail sp. z o.o
Jako Doradca Klienta w Rituals na pierwszym miejscu stawiasz obsługę klienta, wiesz, że każdy klient jest wyjątkowy. Dzięki swoim umiejętnościom sprzedażowym i wiedzy razem z zespołem zapewniasz klientom niezapomniane doświadczenia.Pozostałe obowiązki w tej roli to:Ścisła współpraca z Kierownikiem i Zastępcą Kierownika w celu osiągnięcia celów sprzedażowych sklepu.Codzienna interakcja z klientami i zapewnianie "najlepszej w swojej klasie" obsługi klienta.Utrzymywanie sklepu w czystości i porządku przez cały czas zgodnie ze standardami firmy, tak aby nasze produkty były zawsze prezentowane zgodnie z wytycznymi Rituals dotyczącymi visual merchandisingu.Przestrzeganie procedur bezpieczeństwa w sklepie. W zamian otrzymasz możliwość współpracy w ambitnym zespole, gdzie wspólnie będziecie tworzyć unikalną kulturę marki Rituals. Nasz rozbudowany program szkoleniowy umożliwi Ci poszerzanie wiedzy i umiejętności, dzięki czemu będziesz mógł zostać ekspertem w zakresie pielęgnacji naszymi produktami.KwalifikacjeW sklepie Rituals współpracujesz z pełnymi pasji i entuzjazmu kolegami. Podobnie jak Ty, podchodzą oni do obsługi klienta w sposób zorientowany na jakość. Twoje umiejętności nawiązywania kontaktu z klientami sprawiają, że czują się oni w naszych sklepach jak w domu. Ponadto jako Doradca Rituals jesteś profesjonalny i prawdziwie wierzysz w naszą markę. Wiesz, jak dzielić się wiedzą, pokazując naszym klientom, w jaki sposób nasze produkty mogą sprawić, że poczują się jeszcze lepiej.Ponadto posiadasz:Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży retail.Dobrze rozwinięte umiejętności pracy w zespole oraz z klientem.Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.Dbałość o szczegóły, zorganizowanie i uporządkowanie.
LUBISZ SPRZEDAŻ? ROZWIJAJ JĄ Z NAMI! Zatroszcz się o naszych klientów i jako DORADCA KLIENTA przejmij odpowiedzialność za:· profesjonalny kontakt z naszymi klientami oraz pomoc w wyborze sprzętów AGD/ RTV,· udzielanie kompleksowej informacji na temat oferowanych produktów,· estetyczną ekspozycję towaru w salonie i komfortowe warunki zakupów,· realizację wyników sprzedażowych.Zyskaj:· stabilną i pewną pracę na etat, w miejscu, w którym dobra atmosfera to codzienność, · dwuskładnikowe wynagrodzenie: pensja + premia (bez limitu!) za osiągane wyniki,· profesjonalny system szkoleń, który pozwoli Ci nabyć niezbędną wiedzę i kompetencje do pracy,· atrakcyjny pakiet benefitów, który pozwoli Ci zadbać o zdrowie, ubezpieczyć się na życie, uprawiać sport (karta MultiSport, firmowy Klub Biegacza, Klub Rowerzysty), zyskać bonus finansowy za polecenia do pracy,· zespół, na który możesz liczyć – lubimy się i wspieramy, bo łączą nas ludzie,· ciekawe doświadczenie i pracę, w której każdy dzień jest inny. W pracy przyda Ci się:· autentyczna pasja do pracy z innymi ludźmi – budowanie relacji to podstawa w tej pracy,· chęć i gotowość do ciągłej nauki oraz realizacji wyników,· zaangażowanie i dobra energia do działania,Brzmi dobrze? Aplikuj!*Jeśli nie masz doświadczenia w naszej branży, na początek Twojej drogi zawodowej zaproponujemy Ci stanowisko Sprzedawcy. Po 6 miesiącach i zakończonym procesie wdrożenia zostaniesz profesjonalnym Doradcą Klienta.
DOŁĄCZ DO ŚWIATA MODY I TECHNOLOGII W KAMALION! Moda spotyka się z nowoczesnymi technologiami! W Hiszpanii znana jako La Casa De Las Carcasas, Kamalion to marka, która tworzy unikalne akcesoria do telefonów i elektroniki – pełne stylu, charakteru i funkcjonalności! Szukasz pracy, w której liczy się energia, kontakt z ludźmi i świetna atmosfera? Stanowisko: Sprzedawca / Doradca Klienta Lokalizacja: Avenida Poznań Typ umowy: Umowa Zlecenie (ok. 30h/tyg, dostępność w weekendy)Oferujemy:Umowę o pracę lub umowę zlecenie – wybór formy zatrudnienia oraz elastyczny wymiar godzin dostosowany do Twoich potrzeb.Atrakcyjne premie – nagrody za Twoje osiągnięcia w sprzedaży.Możliwość rozwoju zawodowego – szansa na zdobywanie nowych umiejętności i awans.Zniżki na nasze produkty – aż 50% rabatu we wszystkich sklepach Kamalion w Polsce.Dodatkowy dzień wolny w urodziny – ciesz się swoim dniem bez obowiązków! Prezent urodzinowy od Kamalion – miła niespodzianka na Twoje urodziny! Dostęp do Kafeterii MyBenefit (z opcją karty Multisport) – szeroki wybór benefitów dopasowanych do Twoich potrzeb!Twoje zadania: Obsługa klienta: Budowanie relacji z klientem, odpowiadając na jego potrzeby.Aktywna sprzedaż: Prezentowanie i promowanie naszych stylowych akcesoriów. Dbanie o wygląd sklepu: Zapewnienie atrakcyjnej prezentacji produktów i przyjaznej atmosfery.Kogo szukamy: Entuzjazmu i otwartości: Osób chętnie nawiązujących kontakt z klientem. Umiejętności pracy w zespole: Współpraca i pozytywne relacje z kolegami z pracy. Doświadczenie w sprzedaży? Super, ale nie jest konieczne!Dostępność również w weekendy – bo wtedy nasi klienci zaglądają do nas najczęściej!Jeśli tak – TA PRACA JEST DLA CIEBIE! Nie czekaj – aplikuj już teraz i rozwijaj swoją karierę w Kamalion!
FIRMA EFLI poszukuje osoby do pracy na oddziale w Szamotułach, na stanowisko doradcy techniczno-handlowegoOsoba podejmująca się współpracy z naszą Firmą, będzie odpowiedzialna za:profesjonalną obsługę dotychczasowych klientów zgodną ze standardami firmyprzygotowywanie ofert dla Klientówkontakt z firmami wykonawczymi z branży instalacyjno-grzewczej, sanitarnejrealizacja planów sprzedażydbanie o wygląd i estetykę salonu sprzedażyWymagania:wykształcenie min. średniedoświadczenie na stanowisku sprzedawcy (dużym atutem będzie doświadczenie w branży sanitarno-grzewczej)prawo jazdy kat. Bkomunikatywności, kreatywności i umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientamidobra organizacja czasu pracydobra znajomość obsługi komputera Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracęciekawą pracę w stabilnej i dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkusamodzielną i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespoleatrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze połączone z motywacyjnym systemem premiowymubezpieczenie na życieprywatna opieka medycznaAdministratorem Państwa danych osobowych jest EFLI GROUP Sp. z o.o. Spółka komandytowa z siedzibą w Kościanie, 64-000 Kościan, ul. Z. Sierakowskiego 60.Pamiętaj, aby w treści przesyłanych dokumentów umieścić niniejszą klauzulę:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Opis Chcesz wiedzieć jak będą wyglądać Twoje codzienne obowiązki?Odpowiedź znajdziesz poniżej:Aktywne pozyskiwanie klientów zainteresowanych instalacjami w ramach programów „Mój Prąd” i „Czyste Powietrze”Biurowe obowiązki i praca w terenie - nie ma nudy. Dzień zaczniesz od wspólnej odprawy w biurze, naładujesz baterie do granic możliwości po to żeby ruszyć w teren i pozyskiwać Klientów.Spotkania z Klientami - to tu będziesz mógł/mogła pokazać czego nauczyliśmy Cię na szkoleniu. Dobierzesz ofertę i rozwiązania dopasowane do potrzeb Twoich Klientów.CRM - dzięki temu narzędziu będziesz raportować swoje wyniki, analizować sprzedaż we współpracy z Działem Administracji i uzupełniać dokumentację.Szkolenia - może nie codziennie, ale przynajmniej raz w miesiącu spotkamy się, aby odświeżyć zebraną już wiedzę i nauczyć nowych rzeczy.Rekrutacja - jeśli chcesz budować własny Team w naszych strukturach to znajdziesz tu na to miejsce.Teraz krótko, ale to dość ważne, więc przeczytaj koniecznie czego od Ciebie oczekujemy:Musisz chcieć - brzmi dziwnie, co? Z doświadczenia wiemy, że najlepszy sprzedawca to ten, który jest na maxa zaangażowany w to co robi i takiego zaangażowania oczekujemy od naszego Teamu. Dla nas Twoje doświadczenie nie stoi na pierwszym miejscu, ale oczekujemy, że swoją osobowością, dobrą organizacją pracy i zdrowym pociągiem do rozwijania swoich umiejętności porwiesz nas już podczas rekrutacji.Prawo jazdy - trudno będzie Ci pracować w terenie bez środka komunikacji, więc ważne, abyś był zmotoryzowany/na.Przyszedł czas żebyśmy pokazali co możemy Ci zaoferować:Zacznijmy od kasy, to przecież ważne - nasz system wynagradzania i system premiowy jest jasny od początku, dzięki czemu jesteś w stanie od razu po spotkaniu z Klientem policzyć kasę, którą właśnie zrobiłeś/łaś.Szkolenia - bez tego ani rusz. Począwszy od szkolenia wdrożeniowego poprzez te uzupełniające i kończąc na smaczkach w postaci wiedzy spijanej od najlepszych Sprzedawców i Mówców z całej Polski, ale też i spoza jej granic.Systemy motywacyjne skrojone pod to co w danym momencie jest dla Ciebie najatrakcyjniejsze.Jasno określona ścieżka rozwoju. Już od początku wiesz co musisz zrobić, aby awansować i tylko od Ciebie zależy jak szybko się to wydarzy.Na koniec kilka słów o tym jak będzie wyglądał proces rekrutacji:1. Wyślij nam swoje CV.2. Z wybranymi Kandydatami skontaktuje się Manager, który aktualnie poszerza swój Team.3. Spotkanie online - to czas na to, aby się poznać, wymienić doświadczeniami i odpowiedzieć na nurtujące pytania.4. Decyzja - nie lubimy procesów ciągnących się tygodniami, więc możesz spodziewać się telefonu z naszej strony maksymalnie kilka dni po spotkaniu.To jak, działamy?
Europol Meble Polska należy do Grupy POLIPOL, która jest wiodącym producentem mebli tapicerowanych w Europie.W związku z dynamicznym rozwojemDo naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:Monter okuć / Stolarz / Klejarz piankiPracując u Nas będziesz odpowiedzialny za:Prace montażowe na hali produkcyjnej przy produkcji (przybijanie pasów, tektury, naciąganie sprężyn)Przygotowanie elementów do montażu,Zbijanie elementów,Klejenie i okleinowanie elementów.Jeżeli:Posiadasz umiejętność skutecznego organizowania własnej pracy,Masz chęć podnoszenia swoich umiejętności,Jesteś komunikatywny i masz umiejętności pracy w zespole,Posiadasz zdolności manualne,Jesteś odpowiedzialny.Dołącz do Nas, a zyskasz:Ciekawą pracę w renomowanej firmie z branży meblarskiej o zasięgu międzynarodowym,Dofinansowanie kosztów dojazdu do pracy,Szeroki system szkoleń,Możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych,Motywacyjny system wynagradzania,Karta MultiSport,Pracowniczy Program Emerytalny,Ubezpieczenie grupowe,Bezpieczne warunki pracy.WYŚLIJ DO NAS SWOJĄ APLIKACJĘ !! !!na adres: Europol Meble Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Polipol Aleja 1 Podanin, 64-800 Chodzież lubWięcej informacji:tel. 53*******74www.europol-meble.plZastrzegamy sobie prawo spotkania się tylko z wybranymi kandydatami. Do dokumentów aplikacyjnych prosimy zamieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Europol Meble Polska Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą Polipol Aleja 1, Podanin, 64-800 Chodzież wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000374337, NIP: 7640001058, REGON: 57*****53 („Administrator”).2. Administrator może przetwarzać Pani/Pana dane w celu wykonania umowy o pracę (art. 6 ust. 1 lit. b Rodo) oraz obowiązków prawnych Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c Rodo).3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Brak ich podania uniemożliwi wykonanie umowy oraz obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do dnia, w którym ustanie obowiązek prawny ich przechowywania. 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora lub innym administratorom działającym we własnym imieniu tj. firmom pocztowym, kurierskim, dostawcom usług IT, księgowo-rozliczeniowym, podatkowym, prawnym, świadczącym usługi z zakresu medycyny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są jednak uznawane za odbiorców. 6. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.Przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, o ile jest to technicznie możliwe. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi.W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratorów, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, ma Pani/Pan prawo jej wycofania. Zgodę można odwołać w każdym czasie wysyłając żądanie na adres Administratora podany w pkt 1. Wycofanie zgody nie wpływa jednak na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem.W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Agencja Pracy Tymczasowej poszukuje studentów lub uczniów zaocznych do pracy na stanowisku Pomocnika Produkcji w Poznaniu (Podolany).Wynagrodzenie:31 zł/h bruttoZakres obowiązków:KompletacjaObsługa urządzenia do liczenia etykietRaportowaniePakowanie zamówieńKontrola jakościowaInne proste praceDbałość o porządek na hali oraz dobre imię firmyWymagania:Dyspozycyjność od poniedziałku do piątkuStatus studenta zaocznego (wymagany)Chęć do pracyOferujemy:Umowę zleceniePraca w systemie zmianowym: 6-14, 14-22, 22-6Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątkuSzkolenie BHP (obowiązkowe)Spotkania rekrutacyjne będą odbywały się codziennie w godzinach 10:00-16:00 w naszym biurze na ul. Grochowskiej 61 w Poznaniu.
IBP INSTALFITTINGS - lider w produkcji łączników do instalacji grzewczych, sanitarnych i gazowych poszukuje pracowników na stanowisko Operator - kontroler jakościObowiązki:wsparcie procesu produkcyjnego poprzez kontrolę jakości zgodnie z obowiązującymi normami i standardamirejestrowanie wyrobów niezgodnychwizualna kontrola jakościowa produktówpakowanie i przygotowanie towaru do wysyłkiWymagania:Dokładność przy wykonywaniu powierzonych zadańDobry wzrokDoświadczenie w pracy w firmie produkcyjnejOferujemy :umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracykompleksowe szkolenia na stanowisku pracyprywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, dopłaty pracodawcy do pakietu sportowego, program lojalnościowy, socjal
HAMMER Sp.z o.o., jesteśmy międzynarodowym producentem opakowań z tektury litej i falistej. Na rynku polskim działamy z niemałymi sukcesami już od ponad 20 lat. Zatrudniamy blisko 140 pracowników. Na rynku cenieni jesteśmy za jakość naszych produktów, szybkość w działaniu, skuteczność i elastyczność. Do grona naszych klientów należą największe firmy w Europie z sektora FMCG.Pomocnik Operatora Maszyn miejsce pracy Sady. Podstawowe obowiązki i zadania: · codzienne zapoznanie się z planem produkcji· zachowanie kolejności przygotowania narzędzi do sztancowania· wyszukiwanie narzędzi na regałach, dostarczenie do warsztatu AV· wyszukanie i dostarczenie elementów uszlachetnień (okienka, tłoczenia) pod dane zlecenie produkcyjne zgodnie z kartą zlecenia produkcyjnego· montaż kontrwypychaczy · demontaż narzędzi po zakończeniu sztancowania· odłożenie narzędzi w miejscu magazynowania· współpraca z pracownikami działu we wszystkich zakresach działań właściwych stanowisku· wykonywanie innych poleceń służbowych pozostających w zgodzie z rodzajem umówionej pracy· codzienne zapoznanie się z planem produkcji· zachowanie kolejności przygotowania narzędzi do sztancowania· wyszukiwanie narzędzi na regałach, dostarczenie do warsztatu AV· wyszukanie i dostarczenie elementów uszlachetnień (okienka, tłoczenia) pod dane zlecenie produkcyjne zgodnie z kartą zlecenia produkcyjnego· montaż kontrwypychaczy · demontaż narzędzi po zakończeniu sztancowania· odłożenie narzędzi w miejscu magazynowania· współpraca z pracownikami działu we wszystkich zakresach działań właściwych · wykonywanie innych poleceń służbowych pozostających w zgodzie z rodzajem umówionej pracy Doświadczenie:Przyuczamy do zawoduWymagane kompetencje:Sumienność, chęć nauki i rozwoju, pracowitość, pozytywne usposobienie.zdolności manualneGotowość do pracy w systemie zmianowym.Umiejętność pracy w zespole.Zaangażowanie i chęć do podejmowania wyzwań.Oferujemy:Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracęPracę w systemie III -zmianowym 6:00-14:00, 14:00-22:00,22:00-06:00Możliwość rozwoju oraz awansu wewnątrz firmy.Miłą atmosferę.Osoby zainteresowane podjęciem pracy, prosimy o przesyłanie CV.
Firma z Poznania zatrudni krawcową, umowa o pracę, jedna zmiana, szycie odzieży sportowej, reklamowej oraz smyczy reklamowych. Firma znajduję się na ulicy Kopanina na Górczynie, zainteresowane osoby proszę o kontakt
Opis Сварщик Место работы: Nowy Sącz/ Wrocław Сменная работа : Работа в две / три смены Ожидания: Работа для сварщиков с опытом работы, необходимы сварочные сертификаты (MAG или TIG), умение выполнять основные слесарные работы, умение читать технические чертежи с обозначениями для сварки.Биометрический паспорт (возможный статус UKR) , Wiza , Karta pobytu для граждан Беларуси/ Грузии /Молдовы / Украины .Полное сопровождение и правильная подача документов Обязанности: Работа при модернизации, модификации и ремонте железнодорожных транспортных средств (вагоны, локомотивы).Мы предлагаем: стабильную работу,трудовой договор : Pełny etat Umowa zlecenia: 38zł nettoB2B: 60zł nettoвводный инструктаж на рабочем месте,спецодеждаBсесторонняя юридическая поддержка в вопросах проживания в Польше , помощь в получении польских документов, юридические консультации.
MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej Sp. z o.o. (5606/1) obecnie dla jednego z Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: MAGAZYNIER- wolne niedziele Miejsce pracy: Komorniki (gm. Środa Śląska) Wybranemu Kandydatowi oferujemy: -umowę o prace tymczasową, -pracę w systemie 12h – 3 dni pracy 3 dni wolnego (wolne niedziele), -atrakcyjne wynagrodzenie od 4700 zł brutto/mies.+ 800 zł brutto dodatku dla osób z uprawnieniami UDT+20% premii frekwencyjnej -dofinansowanie do posiłków, -możliwość długotrwałej współpracy, - DARMOWY DOJAZD DO PRACY ! bezpłatny transport na trasach: (Krzydlina Mała-Komorniki; Lubin- Komorniki; Wilczków- Komorniki; Wołów- Komorniki). Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za: - dostarczanie komomentów na linię produkcyjną - rozładunek i załadunek, - nadzór nad prawidłowym procesem magazynowym; - dbałość o porządek w miejscu pracy, - przestrzeganie i promowanie zasad bezpieczeństwa na stanowisku pracy. Od Kandydatów oczekujemy: - uprawnień UDT - doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej- będzie Twoim atutem, - zaangażowania w realizacji powierzonych zadań,
Firma Vitro Poland to jedna z najbardziej innowacyjnych firm produkujących szyby klasy premium dla przemysłu motoryzacyjnego. Produkty firmy znajdują zastosowanie w pojazdach najbardziej wymagających koncernów motoryzacyjnych, m.in. Mercedes, Porsche, Volkswagen czy Volvo.Obecnie do naszej inwestycji w Komornikach k. Środy Śląskiej poszukujemy osób na stanowisko:Magazynier (operator wózka widłowego)NR. REF. 05/2025Opis stanowiska pracy:Obsługa i kontrola stanu technicznego wózka widłowego,Obsługa przychodzących i wychodzących dostaw i transportu,Prowadzenie ewidencji magazynowej,Weryfikacja ilościowa i jakościowa materiałów na magazynie,Transport wewnętrzny.Wymagania: Aktualne uprawnienia na wózki widłowe (elektryczne - UDT),Doświadczenie na stanowisku magazyniera operatora wózka,Znajomość obsługi komputera,Znajomość dokumentacji magazynowej i wysyłkowej.Oferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego,Pracę w międzynarodowym środowisku,Możliwość kontaktu z innowacyjną technologią produkcji szyb,Praca w systemie 3 na 3 (12h) - wolne niedziele i świętaBezpłatny transport dla pracowników (w systemie 3 na 3),Atrakcyjne wynagrodzenie,Dofinansowanie do posiłków. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą formularza kontaktowego.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pittsburgh Glass Works (Poland) sp. z o.o. (ul. Szklana 1, 55-300 Komorniki) moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych, w tym w moim życiorysie i liście motywacyjnym, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.Zapewniamy, że żaden pracownik bądź osoba zainteresowana pracą nie będzie traktowana gorzej niż inni ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, wyznanie, narodowość, przekonania polityczne czy orientację seksualną.Jednocześnie informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych jest Pittsburgh Glass Works (Poland) sp. z o.o. (ul. Szklana 1, 55-300 Komorniki), dalej również. „Administrator” lub „Spółka”. Z Administratorem można się również skontaktować pod adresem: Komorniki, ul. Szklana1, 55-300 Środa Śląska.2. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym.3. Dane w zakresie imion i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania (adresu do korespondencji), informacji o wykształceniu i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia są przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych, dalej „RODO”) i podania tych danych Spółka może żądać na podstawie ww. przepisów. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), a ich podanie jest w pełni dobrowolne.4. Dane mogą być przetwarzane także w celu dochodzenia/obrony roszczeń jako uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).5. Brak zgody na udział w obecnej rekrutacji uniemożliwi rozpatrzenie przesłanej kandydatury. W takim przypadku wykorzystanie informacji zawartych w przekazanych dokumentach rekrutacyjnych będzie niemożliwe i dokumenty te zostaną odpowiednio zniszczone.6. Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym ze Spółką w tym firmom rekrutacyjnym, podmiotom świadczącym usługi prawne lub IT, a także podmiotom powiązanym ze Spółką.7. Dane osobowe mogą być przekazywane również do państw trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy. W takim przypadku przekazanie danych następuje w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia zgodne z przepisami o ochronie danych osobowych. Więcej informacji o sposobach zabezpieczenia danych można uzyskać kontaktując się ze Spółką na dane podane w pkt 1. 8. W zakresie przewidzianym przepisami prawa przysługuje Panu/Pani prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Panu/Pani również prawo do cofnięcia każdej udzielonej zgody, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.9. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż przez czas trwania procesu rekrutacji. Dane osobowe będą mogły być przetwarzane także przez okres przedawnienia roszczeń.Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
GRAND COMPANY - nowoczesna i porządna firma o stabilnej pozycji na rynku, zatrudni kierowcę kat C+E.System pracy do uzgodnienia .Запрошуємо водіїв з УкраїниWymagane doświadczenie w międzynarodówce, pracowitość , uczciwość , kultura osobista.Jazda zgodnie z tacho. Auta Volvo + naczepy Mega Krone.Uczciwe i przejrzyste warunki wynagrodzenia - DNIÓWKIBaza firmy 62-045 Pniewy.Zapraszam Rafał - 60*****08www. grandcompany. plGRAND COMPANY - сучасна та поважна компанія зі стабільним становищем на ринку, шукає водія категорії C + E. Система роботи, яку потрібВимоги: досвід роботи в міжнародному бізнесі, старанність, чесність, особиста культура, комунікативне знання польської мови.Їзда згідно з тахометром. Автомобілі Volvo + причепи Mega Krone. Справедливі та прозорі умови оплати праці - ПОДЕНІ ЗАРПЛАТИ База даних компанії 62-045 Пневи.
Obowiązki:Kierowanie pojazdem kategorii CRealizacja tras krajowych w promieniu do 200 kmTroska o powierzony sprzęt.Przestrzeganie przepisów dotyczących czasu pracy.Praca od poniedziałku do piątkuWykonywanie zadań transportowych.Nadzór nad ilością i jakością towaru.Praca na pełny etatWymagania:Prawo jazdy kat. CPreferowani kandydaci z Środy Wielkopolskiej Kórnika Poznania oraz najbliższej okolicy.Gotowość do długotrwałej współpracy ( warunek konieczny )Gotowość podjęcia pracy od zarazMile widziane doświadczenie w prowadzeniu pojazdu kategorii C
Zakres obowiązków: monitorowanie bezpieczeństwa na terenie obiektu obchody obiektu-obsługa monitoringu Wymagania:chęć do pracy dyspozycyjnośćniekaralnośćsumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki mile widziani studencipodstawowa znajomość obsługi komputera Oferowane: terminowe wynagrodzenie 30,50 zł/h brutto gwarancję wypłaty na czas pełne umundurowanie-praca w systemie jednozmianowym
Agencja Ochrony poszukuje osoby do pracy na stanowisku:PRACOWNIK OCHRONY – DOZORUMiejsce pracy: KomornikiSłużba 12 godzinna 7:00-19:00/19:00-7:00 (dzień/noc)lubSłużba w tygodniu 20:00-7:00, weekendy i święta 7:00-7:00 Obowiązki:• ochrona mienia przed kradzieżą, dewastacją i włamaniem,• regularne dokonywanie obchodów - także w godzinach nocnych,• obsługa monitoringu,• prowadzenie książki służb,• rejestr zdarzeń na obiekcie,• raportowanie nieprawidłowości do przełożonego. Wymagania:• niekaralność (warunek konieczny),• wysoka kultura osobista, spostrzegawczość, zaangażowanie,• mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Oferujemy:• stabilne zatrudnienie,• terminowo wypłacane wynagrodzenie,• umowa o pracę,• niezbędne szkolenie,• wsparcie koordynatora obiektu. Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod numerem: 51*****35 w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku lub za pośrednictwem portalu.Prosimy o zamieszczenie klauzuli:„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma IMPULS SECURITY POLSKA Sp. z o.o., Sp. K. z siedzibą w Poznaniu pod adresem ul. Warowna 12, 61-357 Poznań.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji i przyszłych rekrutacji.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty przetwarzające je na nasze zlecenie oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.7. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.* Pracodawca realizuje obowiązek wynikający z art. 21 i 33 ust. 7b ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997.
Zakres obowiązków: Ochrona obiektu produkcyjnego:kontrola osób wchodzących i wychodzących, ważenie i kontrola pojazdów, obchody, sprawdzanie zabezpieczeń obiektu, sumienna realizacja obowiązków służbowych, Wymagania: obsługa komputera, dyspozycyjność, umiejętność szybkiego uczenia się, niekaralność, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Oferowane: wynagrodzenie 4666 zł brutto. gwarancję wypłaty wynagrodzenia na czas. kompletne, bezpłatne umundurowanie.
Twój zakres obowiązków:Prowadzenie rejestru ruchu pieszegoProwadzenie rejestru pojazdówDokonywanie obchodówObserwowanie obiektu na monitoringuNasze wymagania:Umiejętność obsługi komputeraKultura osobistaNiekaralnośćDyspozycyjność do pracy w systemie 2-zmianowym po 12hOrzeczenie o stopniu niepełnosprawnościOferujemy:Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuSzkolenie wstępneKompletne, bezpłatne umundurowanie
OpisJeżeli jesteś otwarty i komunikatywny, lubisz i potrafisz nawiązywać kontakty z ludźmi, jesteś konkretny, dyspozycyjny i obowiązkowy, lubisz się uczyć, możesz pracować w systemie zmianowym - zmiany dzień/noc po 12 godzin. Cenisz sobie wynagradzanie za Twój wkład w pracę .Rozpocznij pracę na stacji Shell jako:· Kasjer-Sprzedawca· Pracownik Stacji PaliwDo Twoich obowiązków będzie należeć m. in.: Obsługa klienta i sprzedaż produktów gastronomicznych, produktów z oferty sklepowej i innych. Dbanie o czystość stacji.Oferujemy:• Stabilność zatrudnienia.• Elastyczny system pracy.• Szkolenia stanowiskowe• Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin.• Zdobycie doświadczenia w renomowanej firmie.• Dodatkowe formy wynagradzania za wyniki.Będziesz pracował z ciekawymi i pełnymi entuzjazmu ludźmi, gdzie są czytelne zasady pracy i wynagradzania. U nas liczy się to jak pracujesz z powierzonymi obowiązkami, a nie wcześniejsze doświadczenie - bez obaw, wszystkiego Cię nauczymy, tak abyś czuł się bezpiecznie i pewnie. Cenimy pracowników w różnym wieku, bo wierzymy, że różnorodność wzmacnia nasz zgrany zespół. Zachęcamy do składania ofert kandydatów i kandydatki w różnym wieku i doświadczeniu zawodowym. (CV wraz ze zdjęciem i załączoną klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych, prosimy wysyłać w wiadomości do ogłoszenia lub przynieść osobiście na Stację Paliw Shell na MOP SIEKIERKI).Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Czekamy na Twoje zgłoszenie!Stacja Paliw Shell
Poszukujemy miłej i sympatycznej osoby do sprzedaży w cukierni .Od kandydatów oczekujemy :Umiejętności pracy w zespoleDyspozycyjnościAktualnej książeczki do celów sanitarno epidemiologicznychDoświadczenie w sprzedaży/handlu - mile widzianeSumienność, punktualność.Zaangażowanie i chęć rozwoju.Mile widziane doświadczenie w pracy w cukierni/kawiarni.Osoby zatrudnione odpowiedzialne będą za :Profesjonalną obsługę klientaOdpowiednią ekspozycje artykułów cukierniPorządek w miejscu pracyOferujemy:Stabilną pracę z możliwością rozwinięcia swoich umiejętnościMiłą atmosferę w pracy , w gronie doświadczonych osóbMożliwość pracy na pół etau lub dodatkowo w weekendy .Prosimy o przesłanie CV lub kontakt telefoniczny 88*******60
Poszukuję pracowników na stanowisko kasjer - sprzedawca do nowego sklepu. Start pracy 13.05.br. zaczynamy od zatowarowania sklepu.Szukam osoby otwartej, sumiennej, uczciwej, łatwo nawiązującej kontakty z klientem oraz pełnoletniej.Wymagana jest książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych, bądź gotowość do jej wyrobienia.Poszukuję osób z doświadczeniem w handlu - niekoniecznie w sklepie Żabka - sami nauczymy.Gdzie: sklep Żabka przy ul. Barańczaka 1cStawka: od 23 do 35 zł/h nettoPraca od poniedziałku do soboty i w niedziele handloweNiedziele niehandlowe ekstra płatnePraca jest dwuzmianowa: 6:00 - 14:30 oraz 14:30 - 23:00 - elastyczny grafikZakres obowiązków: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.Zachęcam do przesyłania CV bądź kontaktu telefonicznego.
Auto Serwis Loga - jesteśmy na rynku od 17 lat , zapewniając niezawodne i przyjazne usługi naprawy samochodów osobowych w Poznaniu.Jako wykwalifikowany, niezależny serwis samochodów marki Volvo zapewniamy najwyższy poziom Obsługi Klienta zarówno w zakresie serwisowania, naprawy jak i przeglądów okresowych pojazdu czy przeglądów przed zakupem.Do naszego zespołu poszukujemy samodzielnego mechanika, elektromechanika samochodowego z doświadczeniem(różne marki).Zakres obowiązków.diagnostyka i naprawa pojazdów osobowych, busów.Wymagania.doświadczenie w pracy na stanowisku mechanika, elektromechanika.umiejętność pracy w zespole.odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków.gotowość do pracy.Oferujemy.stabilne zatrudnienie.umowę o pracę na pełny etat.pracę jednozmianową w godzinach od 7:00 do 15:00 lub w godzinach od 9:00 do 17:00pracę od poniedziałku do piątku oraz pierwszą sobotę w miesiącu w godzinach od 8.00 do 13.00.atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od posiadanych umiejętności.wsparcie w postaci szkoleń i możliwość podnoszenia kwalifikacji.