Sortowanie:
Znaleziony: 133 ogłoszenie w kategorii Informatyka / Telekomunikacja w Wielkopolskie
Poszukiwany .Net/C# Developer zdalnie
Poszukiwany .Net/C# Developer zdalnie
nowe Poznań dzisiaj

Prężnie rozwijająca się i odnosząca sukcesy amerykańska firma NICMAN GROUP SP. Z O. O. z obszaru technologicznego/programowania poszukuje .Net developer'a  który dołączy do naszego zespołu w Poznaniu.Twój zakres obowiązków:Tworzenie nowego oprogramowania na platformie .NET na wzorcu MVCBudowanie aplikacji opartej na kubernetes i mikro-serwisach;Tworzenie oprogramowania współpracującego z API zewnętrznymi;Współudział w tworzeniu aplikacji na wysoka skale użytku;Współpraca z zespołem i klientem w celu określenia zakresu projektuNasze wymagania:Doświadczenie min. 4 letnie w pracy jako programista C#;Znajomość języka C#/.Net;Praca z Rabbitmq i Docker;Praktyczna znajomość wzorca MVC;Komercyjne doświadczenie z budowanie aplikacji na Kubernetes;Wykształcenie informatyczne lub pokrewne;Doświadczenie w git i Azure Devops;Mile widziane doświadczenie w projektowaniu baz danych;Dostępność wymagana od zaraz!Oferujemy:Praca w dynamicznym zespole z możliwością rozwoju;Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności i posiadanego doświadczenia;Pracę w zgranym, dynamicznym i nowocześnie zarządzanym zespole;Udział w ciekawych i perspektywicznych projektach na rynek zagraniczny;Możliwości rozwoju oraz wyjazdów do klientów w USA;

Programista Java i JavaScript
Programista Java i JavaScript
nowe Skórzewo dzisiaj

xCode Software Sp. z o.o. realizuje projekty głównie dla sektora ubezpieczeniowego. Naszymi rozwiązaniami wspomagamy Towarzystwa Ubezpieczeniowe oraz Firmy Rzeczoznawcze w procesie wyceny oraz likwidacji szkód majątkowych, komunikacyjnych, osobowych i rolnych. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy do zespołu Programistów Java i JavaScript.Oferujemy:elastyczny wymiar czasu pracy, w tym możliwość pracy zdalnej,ciekawą, odpowiedzialną pracę,możliwość udziału w projektach informatycznych dla dużych firm,otwartość na stosowanie nowych technologii,elastyczne godziny pracy i model współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie, faktura VAT),praca zdalnaNasze wymagania:dobra znajomość i doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w technologii Java (String Boot),dobra znajomość i doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w technologii JavaScript (Angular)umiejętność programowania obiektowego i stosowania wzorców projektowych,znajomość SQL,znajomość technologii Web Services oraz REST (WSDL, SOAP, XML, JSON),znajomość serwerów Apache, Tomcat.Mile widziane:znajomość rozwiązań technologicznych Amazon Web Services,doświadczenie w korzystaniu z rozwiązań do monitoringu Kibana, Grafana, Graphite, Sentry,znajomość systemu Linux, narzędzi bashowych, systemu kontroli wersji GIT,znajomość języka angielskiego umożliwiającego posługiwanie się dokumentacją techniczną,odpowiedzialność, komunikatywność i zaangażowanie.Zakres obowiązków:rozwój i tworzenie oprogramowania do zarządzania procesami, testy tworzonego oprogramowania,integrowanie rozwiązań z istniejącymi systemami,dbanie o jakość kodu i zgodność ze standardami istniejącymi w firmie.

Junior Help Desk
Junior Help Desk
nowe Gniezno dzisiaj

Doświadczenie:Bardzo dobra znajomość budowy komputerów i klienckich systemów operacyjnych.Praktyczna wiedza z zakresu pracy w Active Directory.Doświadczenie i praktyczne umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów z komputerami (hardware i software).Otwartość, nastawienie na rozwój i na zdobywanie nowych umiejętności informatycznych.Znajomość / doświadczenie w pracy z oprogramowaniem MS Office i aplikacji biurowych.Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem do klonowania i automatyzowania konfiguracji / systemów operacyjnych.Doświadczenie w pracy z narzędziami do monitoringu infrastruktury IT.Ogólna wiedza z zakresu serwerowych systemów operacyjnych Microsoft, Linux.Wiedza z zakresu sieci komputerowych- mile widziany certyfikat CISCOWykształcenie:Uniwersytet 2-4 rok studiów lub pełne wykształcenie informatyczneUmiejętności:Język Angielski - min. B2 w mowie i piśmieZakres Obowiązków:Czynny udział w zarządzaniu systemami informatycznymi w organizacji.Udział w realizowanych w dziale IT projektach wewnętrznych.Klasyczny helpdesk - bieżąca obsługa użytkowników oraz zdalne zarządzanie iAdministrowanie poziomami dostępu.Monitorowanie klienckich elementów infrastruktury informatycznej.Bieżąca praca w systemie ticketowym - nastawienie na wysoką jakość pracy oraz dbanie o dotrzymanie zdefiniowanych progów SLA dla poszczególnych zadań.

Monter światłowodów - pracownik fizyczny
Monter światłowodów - pracownik fizyczny
nowe Ostrów Wielkopolski wczoraj

Opis oferty pracyOpis stanowiska: – wykonywanie prac ziemnych – montaż instalacji teletechnicznych – spawanie światłowodów – montaż korytek / listew wewnątrz budynków – podwieszanie światłowodów pod słupy telekomunikacyjne – układanie rozbieranie kostki brukowej – wykonywanie przecisków Wymagania: – prawo jazdy kat. B – chęć do pracy (możliwość przyuczenia) Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie : podstawa + premia pakiet szkoleń ubezpieczenia na życie

Programista PHP – Prestashop Developer
Programista PHP – Prestashop Developer
Kalisz wczoraj

O nasPoszukujemy dewelopera Prestashop – Fullstack(mid/senior), najlepiej od zaraz - 100% zdalnie.Kim jesteśmy?Jesteśmy topowym polskim software house specjalizującym się we wdrożeniach opartych na Prestashop oraz oficjalnym partnerem platformy.Członkowie naszego zespołu współpracowali z firmami z USA, Europy zachodniej oraz Polski. Naszym celem jest zapewnienie oprogramowania idealnie dopasowanego do potrzeb naszego klienta, które pozwoli mu sprzedawać więcej i więcej. Naszymi klientami z rynku polskiego są takie firmy jak Eltrox, Faktoria, Globkurier, PragmaGo, Grupa Azoty, Huzaro, Santander LeasingDołącz do nas i rozwijaj z Tebimową bracią najlepsze projekty E-commerce oparte o Prestashop w atmosferze wzajemnego wsparcia, wspólnych wartości i poszanowaniu zasady work life balance.Jeśli jesteś pasjonatem technologii, umiesz programować lub po prostu znasz się na e-commerce napisz do nas!! Atutem będzie sympatia do pingwinów lub maskonurów. Tak już mamy.  ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Budowanie od podstaw według już stworzonych makiet i sporządzonej specyfikacji technicznej, a następnie optymalizacja i rozwój sklepów internetowychBudowa dedykowanych modułów dla PrestashopModyfikacje już istniejących sklepówIntegrowanie sklepów z zewnętrznymi systemamiDoradztwo w doborze rozwiązań technologicznych NASZE OCZEKIWANIA:Znajomość platformy Prestashop oraz minimum 2 lata doświadczenia komercyjnego w tym zakresieZnajomość PHP 7+, HTML, JavaScript oraz baz danych SQLZnajomość GITZnajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji technicznejSamodzielność i komunikatywnośćMile widziana znajomość Symfony, Vue.js, Bootstrap, Webkit ZAPEWNIAMY:Wynagrodzenie stałe 11 000 - 17 000 zł netto / B2BPrywatna opiekę medycznąPracę w młodym, przyjaznym i kreatywnym zespoleUdział w ciekawych i trudnych projektach umożliwiających rozwój posiadanych kompetencjiWsparcie doświadczonych Project Mnagerów – brak kontaktu z klientemWsparcie innych członków zespołuDużą samodzielność i wpływ na ostateczna realizację projektuPracę w 100% zdalnąCiekawe wyzwania i różnorodne projektySpokój psychiczny i dobre warunki pracy dla osób z kompetencjami chcących rozwijać się z naszą firmąOtwartość na nowe rozwiązania i pomysłyFinansowanie szkoleń i rozwojuSpotkania integracyjne – minimum dwa razy w rokuNowoczesne narzędzia pracy JAKA JEST NASZA KULTURA PRACY:Dbamy o to, aby każdemu pracowało się dobrze i wzajemne wsparcie członków zespołuMamy zespół, który wyznaje wspólne wartości i potrafi razem pracowaćStawiamy na ciągły rozwój i nowe rozwiązania pozwalające lepiej i sprawniej budować poważne aplikacjeLubimy szybkie i sprawne działanie – nie tworzymy problemów tam, gdzie ich nie maDbamy o Twój czas wolny i komfort pracyJeśli już z kimś pracujemy stawiamy na długotrwałe relacje – zarówno z członkami zespołu jak i klientami CZEGO NIE ZAPEWNIAMY:Ciepłej posady dla osób marzących, żeby gdzieś się ukryć w korporacjiMiejsca dla kogoś kto udaje, że pracuje nadwyrężając resztę zespołuWynagrodzenia nieadekwatnego do wnoszonych kompetencji REKRUTACJA:Wysyłasz do nas CVNa podstawie tego weryfikujemy wstępnie Twoje doświadczenie i kompetencjeProsimy Cię o wykonanie zadania próbnegoJeśli zadanie jest poprawne - proponujemy wywiad techniczny wraz z rozmową wstępnąUstalamy warunki współpracyWkopałeś/aś się - będzie co robić  Dołącz do Naszego zespołu!

Specjalista Service Desk z j. niemieckim
Specjalista Service Desk z j. niemieckim
Poznań 2 dnia plecy

BTC należy do wiodących firm konsultingowych w branży IT z oddziałami w Niemczech, Szwajcarii, Turcji, Japonii, Rumunii oraz Chinach. Oferujemy produkty i kompleksowe usługi z zakresu konsultingu, integracji i zarządzania systemami. Osiągamy sukcesy w realizowanych projektach dzięki głębokiej znajomości branż, szczegółowej wiedzy z zakresu IT oraz wysokiej jakości realizowanych prac. Więcej informacji o BTC na stronie www.btc-ag.pl Twoje zadania: Pomoc użytkownikom w bieżącym rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem na pierwszej linii wsparcia technicznego (przyjmowanie zgłoszeń, analiza, kategoryzacja, praca z systemem ticketowym).Dołącz do nas jeśli: Znasz bardzo dobrze język niemiecki i swobodnie się nim posługujesz. Znasz dobrze środowisko Microsoft Office oraz Microsoft Windows. Jesteś komunikatywna(y), jesteś chętna(y) do niesienia pomocy i masz pozytywne nastawienie do użytkownika. Jesteś otwarta(y) na nowe technologie i wyrażasz gotowość do ciągłego dokształcania się.Jeśli dołączysz do nas, oferujemy Tobie: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz w innej formie. Możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Udział w projektach w międzynarodowym środowisku. Dostęp do najnowszych technologii. Atrakcyjne wynagrodzenie. Kursy językowe. Pakiet sportowo-rekreacyjny. Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia na członków rodziny. Miłą atmosferę pracy w przyjaznym i nowoczesnym otoczeniu.

Specjalista ds. IT
Specjalista ds. IT
Grodzisk Wielkopolski 2 dnia plecy

Jesteśmy firmą o ogólnopolskim zasięgu, działamy na rynku od 1990 r. Naszą główną specjalizacją jest świadczenie profesjonalnych usług ochroniarskich, w tym ochrona osób i mienia, zabezpieczenie techniczne mienia, w tym m.in. monitoring systemów alarmowych, GPS, monitoring mobilny, wideo prewencja. Dodatkowo świadczymy usługi komplementarne takie jak m.in. sprzątanie, cyfryzacja dokumentów, archiwizacja i oprogramowanie. Obsługujemy kluczowych Klientów w wielu branżach na terenie całego kraju. Zatrudniamy ponad 5 tys. Pracowników, pracujących na terenie całego kraju oraz w 20 naszych biurach handlowych i regionalnych. Naszym Pracownikom oferujemy stały dostęp do szkoleń i możliwość rozwoju. Dbamy o społeczną odpowiedzialność biznesu, aktywnie wspierając akcje charytatywne, lokalne społeczności, osoby niepełnosprawne, bezrobotne, a także młodych przedsiębiorców. Udzielamy się aktywnie w akcjach sportowych, lokalnych oraz ogólnokrajowych. Zapraszamy - zostań częścią naszej firmy. Specjalista ds. IT Twój zakres zadań: • Tworzenie dokumentacji technicznej i procedur w zakresie IT; • Administracja strukturą sieci LAN, WAN, WiFi występującymi w ramach organizacji; • Sprawowanie pieczy nad optymalnym działaniem sprzętu i oprogramowaniem. W przypadku problemów, błędów czy usterek, odpowiedzialność za ich usunięcie; • Bieżące wsparcie informatyczne dla pracowników; • Administracja aplikacjami Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL, w zakresie nadawania uprawnień użytkownikom, przygotowywanie wydruków; • Współpraca z podwykonawcami; • Administracja serwerami; Nasze wymagania: • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; • Znajomość sieci komputerowych, systemów serwerowych, desktopowych oraz architektury PC; • Wiedza i doświadczenie w obszarze sieci informatycznych: zarządzanie, monitoring, konfiguracja urządzeń sieciowych; • Znajomość i umiejętność wykorzystania w praktyce wiodących technologii informatycznych; • Znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows Server; • Znajomość wzorców integracji systemów informatycznych klasy ERP; • Umiejętność pracy projektowej, także pod presją czasu; • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym czytać dokumentacje techniczne; • Praca stacjonarna w Grodzisku Wlkp. Oferujemy: • Stabilną i ciekawą pracę w rozwojowym środowisku w firmie będącej liderem w swojej branży na rynku ogólnopolskim; • Realną możliwość rozwoju w swoim obszarze; • Dostęp do szkoleń branżowych i rozwojowych (w tym językowych); • Benefity pracownicze, udział w grupach hobbystycznych, aktywnościach sportowych.

Serwisant komputerów, laptopów, tabletów
Serwisant komputerów, laptopów, tabletów
Poznań 2 dnia plecy

Pełny etatTyp umowy: Umowa o pracęFirma ZNAK.PL poszukuje serwisanta komputerów, laptopów, tabletów, telefonówOd kandydata oczekujemy:1. Umiejętności instalowania systemów operacyjnych Windows z sterownikami2. Diagnozowania komputerów, laptopów, tabletów3. Rozwiązywania problemów z sprzętem komputerowym4. Wykształcenie minimum średnie5. Podstawowy zakres wiedzy o sieciach wan i lanOferujemy1. Pracę w stabilnej cenionej poznańskiej firmie komputerowej ZNAK.PL2. Możliwość podnoszenia kwalifikacji3. Praca w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole4. Umowa o pracę5. Wynagrodzenie w zależności od umiejętności i wiedzy 3800 - 4500 nettoMile widziane osoby z zainteresowaniami elektronicznymi, również studenci zaoczni.CV wraz z listem motywacyjnym i zdjęciem proszę przesłać przez OLXtel. 618750619

Asystent ds. rozliczeń (Budowa sieci światłowodowych)
Asystent ds. rozliczeń (Budowa sieci światłowodowych)
Kostrzyn 2 dnia plecy

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko asystenta ds. rozliczeń.Zakres obowiązków:sporządzanie rozliczeń z bieżących budów z inwestorem oraz podwykonawcamisporządzanie raportów o statusie rozliczeń z inwestorem oraz podwykonawcamikoordynacja prac podwykonawcówopracowywanie dokumentacji powykonawczej sieci telekomunikacyjnejWymagania:dobra znajomość MS Officedobra organizacja pracy, samodzielność i terminowośćkomunikatywność, umiejętność pracy w zespoleprawo jazdy kat. Bmile widziane - znajomość oprogramowania CAD - AutoCADOferujemy:pełne wsparcie techniczne, merytorycznemożliwość zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę - wszystko do ustalenia.możliwość częściowej pracy zdalnej - po przyuczeniuZainteresowane osoby proszę o przesyłanie CV za pośrednictwem portalu OLX.

Task-Specific Consultant
Task-Specific Consultant
Poznań 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyOferta pracy skierowana dla osób szukających dodatkowego źródła dochodu. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV ze zdjęciem. Dodatkowe informacje mailowo lub telefonicznie.

Developer baz danych
Developer baz danych
Poznań 5 dni plecy

Jesteśmy niezależnym, renomowanym producentem oprogramowania do projektowania ślusarki otworowej i fasad, działającym na wielu rynkach na świecie. Korzystamy z ponad 30-letniego doświadczenia w opracowywaniu oprogramowania i dzięki programowi LogiKal® jesteśmy głównym oferentem aplikacji do projektowania aluminiowych konstrukcji okiennych, drzwiowych i fasadowych. Jeśli lubisz pracę przy komputerze w zaciszu biura, znasz podstawy rysunku technicznego i chcesz wiedzieć więcej o oknach, drzwiach i fasadach to jest to idealne miejsce dla Ciebie. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:-bieżącą współpracę z partnerami firmy/ producentami systemów aluminiowych polegającą na rozwoju i aktualizacji bieżących rozwiązań systemowych w programie Logikal, -weryfikację poprawności wprowadzonych rozwiązań, współpracy i koordynacji z partnerami firmy- dostawcami systemów i okuć Wymagania: umiejętności czytania rysunku technicznego, znajomości środowiska CAD, otwartości w komunikacji, zaangażowania i chęci podejmowania nowych wyzwań, wykształcenie techniczne, język angielski.Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, satysfakcjonujące wynagrodzenie zależne od wiedzy i zaangażowania, możliwość elastycznych godzin pracy, możliwość realizacji odpowiedzialnych i samodzielnych zadań, możliwość uczestnictwa w bezpłatnych kursach językowych, komfortowe warunki pracy, imprezy integracyjne, kompleksowy pakiet szkoleń, brak dresscode’u.

Programista aplikacji biznesowych
Programista aplikacji biznesowych
Poznań 6 dni plecy

Mergesoft sp. z o.o. to ponad 20 lat doświadczenia w dostarczaniu systemów informatycznych dużym firmom i bankom w Polsce.Programista aplikacji biznesowychMiejsce pracy: PoznańZakres obowiązków:projektowanie i wytwarzanie oprogramowania w zakresie logiki biznesowej, systemów baz danych i interfejsu użytkownika,praca analityczna w dziedzinie używanych technologii.Oczekujemy:znajomości technologii: PL/SQL, SQL, C# lub C++,chęci rozwoju i poznawania nowych technologii,umiejętności projektowania logiki aplikacji biznesowych.Dodatkowe atuty:znajomość GIT,znajomość technologii internetowych: ASP.NET, TypeScript, CSS, Angular,doświadczenie w tworzeniu aplikacji biznesowych,doświadczenie w tworzeniu aplikacji internetowych,wiedza dziedzinowa z zakresu bankowości.Oferujemy:udział w dużych prestiżowych projektach,pracę z użyciem nowoczesnych narzędzi i technologii (Visual Studio Code, Microsoft Visual Studio 2022, Oracle SQL Developer, Microsoft DevOps),pracę na pełen etat w stabilnej firmie,elastyczne godziny pracy (Ty decydujesz o której godzinie rozpoczynasz pracę - 7.00, 8.00, 9.00),pracę w systemie hybrydowym,pracę w niewielkim zespole, w przyjaznej atmosferze,komfortowe stanowisko pracy z dwoma monitorami,biuro w ścisłym centrum miasta.Bardzo ważnym elementem w naszej pracy jest pasja i ciągła chęć zwiększania swoich umiejętności. Samorealizacja przekłada się na nasze produkty, które ulepszamy każdego dnia.

Programista aplikacji mobilnych .NET MAUI
Programista aplikacji mobilnych .NET MAUI
Poznań 6 dni plecy

Mergesoft sp. z o.o. to ponad 20 lat doświadczenia w dostarczaniu systemów informatycznych dużym firmom i bankom w Polsce.Programista aplikacji mobilnych .NET MAUIMiejsce pracy: PoznańZakres obowiązków:opracowywanie i implementacja logiki aplikacji mobilnych w zakresie odbierania i prezentowania danych oraz obsługi formularzy wprowadzania i edycji danych,implementacja widoków biznesowych aplikacji mobilnych zgodnie z dostarczonymi projektami graficznymi,implementacja komunikacji z serwerem dostępu do danych z wykorzystaniem istniejącego API,implementacja podstawowego przetwarzania danych na potrzeby ich prezentacji i edycji,tworzenie interaktywnych elementów interfejsu użytkownika.Oczekujemy:umiejętność tworzenia aplikacji mobilnych na systemy Android, iOS,znajomości technologii .NET MAUI,znajomość języka programowania C#.Dodatkowe atuty:umiejętność pracy z użyciem systemu kontroli wersji GIT,znajomość technologii SQL i PL/SQL,umiejętności pisania czytelnego i wydajnego kodu,dopasowania do przyjętych zasad formatowania i komentowania kodu,umiejętności projektowania logiki interfejsu,chęci rozwoju i poznawania nowych technologii.Oferujemy:udział w dużych, prestiżowych projektach,pracę z użyciem nowoczesnych narzędzi i technologii (Microsoft Visual Studio 2022, Oracle SQL Developer, Microsoft DevOps),pracę na pełen etat w stabilnej firmie,elastyczne godziny pracy (Ty decydujesz o której godzinie rozpoczynasz pracę - 7.00, 8.00, 9.00),pracę w systemie hybrydowym,pracę w niewielkim zespole, w przyjaznej atmosferze,komfortowe stanowisko pracy z dwoma monitorami,biuro w ścisłym centrum miasta.Bardzo ważnym elementem w naszej pracy jest pasja i ciągła chęć rozwijania swoich umiejętności. Samorealizacja przekłada się na nasze produkty, które ulepszamy każdego dnia.

Programista aplikacji internetowych Angular
Programista aplikacji internetowych Angular
Poznań 6 dni plecy

Mergesoft sp. z o.o. to ponad 20 lat doświadczenia w dostarczaniu systemów informatycznych dużym firmom i bankom w Polsce.Programista aplikacji internetowych AngularMiejsce pracy: PoznańZakres obowiązków:opracowywanie i implementacja logiki biznesowych aplikacji internetowych w zakresie odbierania i prezentowania danych oraz obsługi formularzy wprowadzania i edycji danych,implementacja wizualnych elementów aplikacji internetowych,tworzenie interaktywnych elementów interfejsu użytkownika.Oczekujemy:znajomości technologii: JavaScript, HTML, CSS,znajomość technologii: TypeScript, Angular, SCSS,Dodatkowe atuty:umiejętność pracy z użyciem systemu kontroli wersji GIT,znajomość technologii SQL i PL/SQL,umiejętności pisania czytelnego i wydajnego kodu,dopasowania do przyjętych zasad formatowania i komentowania kodu,umiejętności projektowania logiki interfejsu,chęci rozwoju i poznawania nowych technologii,doświadczenia w tworzeniu aplikacji internetowych.Oferujemy:udział w dużych prestiżowych projektach,pracę z użyciem nowoczesnych narzędzi i technologii (Visual Studio Code, Oracle SQL Developer, Microsoft DevOps),pracę na pełen etat w stabilnej firmie,elastyczne godziny pracy (Ty decydujesz o której godzinie rozpoczynasz pracę - 7.00, 8.00, 9.00),pracę w systemie hybrydowym,pracę w niewielkim zespole, w przyjaznej atmosferze,komfortowe stanowisko pracy z dwoma monitorami,biuro w ścisłym centrum miasta.Bardzo ważnym elementem w naszej pracy jest pasja i ciągła chęć rozwijania swoich umiejętności. Samorealizacja przekłada się na nasze produkty, które ulepszamy każdego dnia.

Informatyk w środowisku produkcyjnym
Informatyk w środowisku produkcyjnym
Poznań 6 dni plecy

Nazywam się Karolina Majewska i jestem rekruterem Job Impulse. Zachęcam Cię do zapoznania się z ofertą na którą rekrutuję. Poznaj szczegóły poniżej i jeszcze dziś zaaplikuj. Mogę też zapewnić, że trafiając do nas będziesz mieć opiekę od A do Z. Job Impulse Polska (APT 3000) to jedna z wiodących agencji zatrudnienia. Od 15 lat dbamy o komfort i zadowolenie naszych pracowników, zapewniając im stabilną pracę u solidnych pracodawców. Co roku dzięki nam zatrudnienie znajduje 30 000 osób, w tym osoby z niepełnosprawnością w ramach programu TAKpełnosprawni. Poleca nas 99% pracowników, a magazyn Forbes uznał za jednego z 300 Najlepszych Polskich Pracodawców. Dołącz do grona zadowolonych pracowników i pozwól nam o siebie zadbać! Dla naszego klienta Poszukujemy Specjalisty ds. Informatyki w Poznaniu!  Jeśli jesteś doświadczonym informatykiem, masz chęć rozwijać się w środowisku produkcyjnym oraz posiadasz umiejętności administracji systemów IT, to ta oferta jest dla Ciebie! Lokalizacja: Poznań Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę, pełny etat, poniedziałek - piątek (8h) Stanowisko: Specjalista, praca stacjonarna Termin rozpoczęcia: Praca od zaraz Informatyk w środowisku produkcyjnym Zakres obowiązków: • Administracja serwerami fizycznymi i wirtualnymi (MS-Windows Server, VMWare) • Administracja systemów biznesowych klasy ERP i produkcyjnych MES • Bieżące wsparcie użytkowników wewnętrznych w zakresie IT • Zarządzanie infrastrukturą IT (w tym urządzeniami sieci lokalnej) • Administracja systemami bezpieczeństwa i ochrony danych • Administracja Office 365 Wymagania: • Doświadczenie w administracji IT w firmie produkcyjnej (MS-Windows) • Doświadczenie w obsłudze IT dla systemów ERP i MES w firmie produkcyjnej (preferowany MS Dynamics NAV/Business Central 365, Office 365) • Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego na poziomie min. B2 oraz polskiego • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, systematyczność Benefity: • Multisport • Ubezpieczenie grupowe • Medicover

Projektant sieci telekomunikacyjnych FTTH
Projektant sieci telekomunikacyjnych FTTH
Plewiska 6 dni plecy

Jesteśmy polską firmą, działającą w branży telekomunikacyjnej. Realizujemy kompleksowe instalacje oraz budowy telekomunikacyjne dla największych operatorów w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Projektanta sieci telekomunikacyjnych - FTTH.Możliwość zatrudnienia na B2B i pracy zdalnej Od Kandydatów oczekujemy: · znajomości praktycznej oprogramowania CAD - AutoCAD lub QGIS · wykształcenie wyższe lub średnie techniczne· umiejętność wykonywania rysunków technicznych do dokumentacji· dobrej organizacji pracy i terminowości, · komunikatywności, umiejętności współpracy w zespole, · otwartości i gotowości do zdobywania i poszerzania wiedzy. Mile widziane : · prawa jazdy kat. B · doświadczenie w wykonywaniu projektów technicznych w branży telekomunikacyjnej Do obowiązków należeć będzie: · opracowanie dokumentacji technicznej, · wykonywanie niezbędnych uzgodnień związanych z procesem budowlanym, · inwentaryzacja sieci telekomunikacyjnej, · bieżące raportowanie prac i statusu realizacji zadań. Oferujemy: · przeszkolenie i wsparcie dla osób nie posiadających doświadczenia w branży telekomunikacyjnej stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę · pełne wsparcie techniczne, merytoryczne · prywatną opiekę medyczną · dofinansowanie kart MultiSport · przyjazną atmosferę i partnerskie relacje w pracy zespołowej · pakiet szkoleń, możliwość rozwoju osobistego, w tym dostęp do szkoleń zewnętrznych Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie zgłoszeń z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).

Praktykant w Dziale IT
Praktykant w Dziale IT
Poznań 6 dni plecy

Signal Group "Przyszłość jest miejscem, które tworzymy".   Signal Group to firma z ponad 30-letnim doświadczeniem. Zajmujemy się pisaniem dedykowanych rozwiązań softwarowych oraz integracji oprogramowania z systemami teletechnicznymi dla największych sieci reatil w Polsce.   W naszym dynamicznym, technologicznym środowisku możesz zdobyć praktyczne doświadczenie i rozwijać swoje umiejętności.   Thomas Edison powiedział: "szczęście to jest to co się zdarza, gdy okazja spotyka się z przygotowaniem".   Zatem nie trać okazji i daj sobie i Nam szansę przygotować Cię do zawodu w przyszłości :)   Jeśli jesteś ambitną i kreatywną osobą nie odkładaj decyzji o wysłaniu swojego CV na później. Zrób to teraz i dołącz do naszego zespołu. Praktykant w Dziale IT Czym się zajmiesz podczas praktyk? • Nie tylko przygotujesz komputery dla naszych pracowników, ale także wprowadzisz na nie personalizowane ustawienia, tak by praca na nich była nie tylko efektywna, ale i przyjemna. • Zadbasz o nasze telefony, dostosowując je do indywidualnych potrzeb użytkowników. • Będziesz naszym aniołkiem technicznym, pomagając w rozwiązywaniu problemów z oprogramowaniem na komputerach i telefonach pracowników. • Wsparciem przy zgłoszeniach, które nie wymagają dostępu do wrażliwych danych, będziesz dla naszej firmy jak superbohater, gotowy na każde wyzwanie!   Czego od Ciebie oczekujemy? • Znajomości systemów operacyjnych Windows i/lub macOS, ale także odwagi do odkrywania nowych technologii. • Podstawowej wiedzy z zakresu sieci komputerowych oraz protokołów sieciowych (TCP/IP), a przede wszystkim otwartości na naukę i chęci rozwoju w dziedzinie IT. • Talentu w szybkim rozwiązywaniu problemów i kreatywności w poszukiwaniu nowych rozwiązań.     Co będzie dla nas dodatkowym atutem? • Twoja znajomość Office365 oraz systemów Active Directory i MS Exchange. • Podstawowa wiedza z zakresu relacyjnych baz danych oraz umiejętność tworzenia rozwiązań automatyzujących pracę biznesu.     To możemy Ci zagwarantować: • Możliwość dopasowania dni pracy do Twojego grafiku zajęć czy innych zobowiązań, pracujemy w godzinach 8:00 - 16:00. • Wsparcie w rozwoju zawodowym: zapewniamy solidne wsparcie w realizacji Twoich własnych celów zawodowych. Nieustannie stawiamy na Twój rozwój i chętnie wspieramy Cię na każdym etapie Twojej kariery w dziale IT. • Umożliwiamy zdobycie cennego doświadczenia w Dziale IT w firmie technologicznej. Będziesz miał/miała okazję pracować z profesjonalistami, zdobywać nowe umiejętności i rozwijać się w dynamicznym środowisku branżowym.     Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej czekamy na Twoje pytania pod adresem personalny(małpa)signalgroup.pl

Informatyk - Serwisant IT
Informatyk - Serwisant IT
Poznań 6 dni plecy

Opis stanowiska:Obsługa i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych Utrzymanie i rozwój infrastruktury serwerów WindowsInstalacja, administracja i utrzymanie serwerowych systemów operacyjnych, administracja Microsoft 365 i aplikacji firmyMonitorowanie wydajności i błędówRozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem systemówAdministracja i utrzymanie systemu kopii zapasowychTworzenie dokumentacji technicznej obsługiwanych systemówWymagania:Wykształcenie min. średnie techniczneDoświadczenie w pracy na stanowisku informatyka, serwisanta lub pracownika działu HELPDESKBardzo dobra znajomość systemów i środowiska WindowsZnajomość zagadnień z zakresu konfiguracji routerów, punktów dostępowych, zarządzalnych urządzeń sieciowychPraktyczna znajomość serwerowych systemów operacyjnych Windows ServerUmiejętność rozwiązywania problemów systemów operacyjnych klientów oraz serwerówMile widziana znajomość zagadnień z zakresu telefonii internetowej VoIP oraz znajomość zagadnień z zakresu macierzy dyskowych RAIDZnajomość języka angielskiego w mowie i piśmieDobra organizacja własnej pracyPrawo jazdy kat. B – wymóg koniecznyLegitymacja studenckaOferujemy:Możliwość rozwoju zawodowego i dużą samodzielnośćStabilne zatrudnieniePracę w rozwijającej się firmieStyczność z nowymi technologiamiDoskonałą atmosferę pracy

Full Stack Software Developer C++
Full Stack Software Developer C++
Poznań 6 dni plecy

Optopol Technology Sp. z o.o., producent medycznych urządzeń diagnostycznych i oprogramowania wykorzystywanych w okulistyce na całym świecie, poszukuje osób na stanowiska: Full Stack Software Developer C++Twój zakres obowiązków:Tworzenie i rozwój aplikacji służących do analizy oraz prezentacji badań tomografii okaProjektowanie, implementacja, testowanie, optymalizacja i deployment modułów programistycznych na potrzeby systemów informatycznych wspomagających obsługę aparatury medycznej, w szczególności obrazowania medycznego (medical imaging)Tworzenie dokumentacji technicznejNasze wymagania:Wykształcenie wyższe techniczne/ostatni rok studiów (preferowane informatyczne)Bardzo dobra znajomość  języka  C++Znajomość MS Visual StudioUmiejętność pracy w zespole, komunikatywność.Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznejMile widziane:Znajomość QTZnajomość bibliotek IPPPodstawowa znajomość analizy obrazówUmiejętność twórczego podejścia w tworzeniu oprogramowaniaSamodzielność w rozwiązywaniu zadańTo oferujemy:Pracę nad ciekawymi projektamiElastyczne godziny pracyPracę w systemie hybrydowymPrzyjazną atmosferę w małym zespoleWpływ na końcowy produkt oraz na zastosowane rozwiązaniaCiekawe i rozwijające zadaniaStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPrywatną opiekę medycznąDokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj” poniżej.Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Software Developer
Software Developer
Poznań 6 dni plecy

Firma OPTOPOL Technology Sp. z o.o. jest producentem medycznych urządzeń diagnostycznych i oprogramowania, wykorzystywanych w okulistyce na całym świecieW związku z rozwojem naszej firmy oraz rozbudowywaniem działów R&D obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Software DeveloperTwój zakres obowiązków:Projektowanie, implementacja, testowanie i wdrażanie modułów programistycznych dla obrazowania medycznego (medical imaging) i uczenia maszynowego (machine learning)Nasze wymagania:Wykształcenie wyższe techniczne/ostatni rok studiów (preferowane informatyczne)Znajomość analizy obrazów i uczenia maszynowegoDobra znajomość języka PythonPodstawowa znajomość języka C++Mile widziane:Znajomość bibliotek TensorFlow i OpenCVZnajomość narzędzi Git i JiraZnajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznej i dokumentowanie kodu w języku angielskimUmiejętność twórczego podejścia w tworzeniu oprogramowaniaSamodzielność w rozwiązywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole, komunikatywnośćTo oferujemy:Pracę nad ciekawymi projektami, angażującymi najnowsze rozwiązania z obszarów uczenia maszynowego, a w szczególności uczenia głębokiegoCiągły rozwój, dzięki współpracy z zespołem o wieloletnim doświadczeniu i wykorzystywaniu najnowszych rozwiązań naukowych i technologicznychElastyczne godziny pracy i pracę częściowo w trybie zdalnymPrzyjazną atmosferę pracy w niewielkim zespoleWpływ na zastosowane rozwiązania oraz końcowy produkt, trafiający do klientów w ponad 80 krajachStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie obecnej na rynku od ponad 20 latPrywatną opiekę medycznąDokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać za pomocą przycisku „Aplikuj” poniżej.Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Serwisant sieci telekomunikacyjnych (światłowodowych)
Serwisant sieci telekomunikacyjnych (światłowodowych)
Pleszew 6 dni plecy

Jesteśmy firmą z branży telekomunikacyjnej i elektrotechnicznej. Posiadamy 20-letnie doświadczenie w budowaniu, dostarczaniu oraz utrzymaniu sieci i systemów teletechnicznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą. Na dzień dzisiejszy zatrudniamy ponad 1000 pracowników ulokowanych w różnych oddziałach w całej Polsce.Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w lokalnych grupach technicznych na terenie województwa wielkopolskiego (powiaty: jarociński, pleszewski)Będziesz zajmował się…wykonywaniem instalacji światłowodowych (FTTH) oraz miedzianych,usuwaniem uszkodzeń, awarii, konserwacją sieci i urządzeń telekomunikacyjnych,podwieszaniem kabli na podbudowie słupowej,przeciąganiem kabli przez studzienki kanalizacyjne,spawaniem światłowodów,pomiarami parametrów sieci,techniczną obsługą klienta, konfiguracją sprzętu i aktywacją usług telekomunikacyjnych – internet, TV, telefon,wykonywaniem dokumentacji zdjęciowej przy pracach instalacyjnych.Oczekujemy od Ciebie…predyspozycji do pracy fizycznej w terenie,umiejętności obsługi elektronarzędzi,braku przeciwwskazań do pracy na wysokości (praca na drabinie powyżej 3 metrów),prawo jazdy kat. B (wymóg konieczny),mile widziana: znajomość zagadnień z zakresu telekomunikacji i/lub elektrotechniki, umiejętność spawania światłowodów, uprawnienia SEP.To Ci oferujemy…umowę o pracę na pełny etat w równoważnym czasie pracy,wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania w pracę,pakiet świadczeń z ZFŚS (dofinansowanie wakacji, kolonii dla dzieci, podręczników itp.),karta Multisport,premiowane programy pracownicze,wsparcie doświadczonego pracownika,możliwość podnoszenia kwalifikacji – kursy, szkolenia,niezbędne narzędzia pracy, auto służbowe, laptop, telefon.Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Specjalista Helpdesk IT
Specjalista Helpdesk IT
Poznań 6 dni plecy

Poszukujemy specjalisty dla wsparcia klienta końcowego z wykorzystaniem systemów OTRS oraz TeamViewer. Potrzebna jest osoba kontaktowa z wiedzą w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania, sprzętu oraz sieci komputerowych. Pracujemy w stałych godzinach od 8.00 do 16.00 - od poniedziałku do piątku. Oferujemy ubezpieczenie zbiorowe, pakiet multisportu ciekawe integracje oraz szkolenia.Twój zakres obowiązkówprzyjmowanie zgłoszeń w systemie OTRS i przydzielanie zadań na drugą linię wsparciakonfiguracja urządzeń sieciowych - drukarki, switche i routeryanaliza zgłoszeń, pomoc zdalna użytkownikom końcowymzarządzanie uprawnieniami użytkowników w Active Directorypodłączanie stacji roboczych do domeny oraz sieciwymiana podzespołów komputerowychtworzenie dokumentacji technicznejwyjazdy na instalację stanowisk roboczych u klienta końcowegoNasze wymaganiadobra znajomość systemów MS Windows Pro oraz MS Officewiedza na temat sieci komputerowych oraz protokołów TCP/UDP, DNS, DHCPmanualne zdolności do demontażu podzespołów komputerowychsamodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązkiznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznejprawo jazdy kategorii BMile widzianedoceniamy indywidualne zaangażowanie w rozwiązywanie problemówdoświadczenie pracy na stanowisku wsparcia klienta końcowego

Specjalista ds. IT ( I linia wsparcia - HELPDESK)
Specjalista ds. IT ( I linia wsparcia - HELPDESK)
Poznań 6 dni plecy

Grupa Spółek z takimi markami jak INEA czy Fiber#1.Wszyscy razem tworzymy organizację, w której pracują zaangażowani, pełni energii i entuzjazmu ludzie. To dzięki nim się rozwijamy i dlatego o każdego pracownika dbamy tak samo.CHODŹ DO NAS!Dołącz do Fiberhost jako Specjalista ds. IT (I linia wsparcia - Helpdesk Specialist).Lokalizacja: Wysogotowo k. Poznania Stacjonarnie/Docelowo HybrydowoDzięki tym zadaniom, nie będzie miejsca na nudę:przyjmowanie, obsługa oraz realizacja zgłoszeń dotyczących sprzętów informatycznych i oprogramowanianadawanie i kontrola dostępów w organizacjiorganizacja sprzętu komputerowego na pozostałych stanowiskach w organizacjiadministracja zamówieniami sprzętu komputerowego dla pozostałych pracownikówzapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta, zgodnego z SLAproaktywne monitorowanie aplikacji w organizacjitworzenie Bazy Wiedzy dla użytkowników końcowych na temat najczęstszych problemów, które sami mogą rozwiązać.korzystanie z technologii zdalnego wsparcia i udostępniania pulpituinwentaryzacja i katalogowanie sprzętu pracowniczegoTo na pewno przyda się na tym stanowisku:posiadasz kompleksowe zrozumienie technologii informatycznych i systemów wsparciamasz przynajmniej podstawową wiedzę na temat usługi Active Directoryjesteś odporny na stres i świetnie radzisz sobie w pracy z szybko zmieniającymi się priorytetamibardzo dobrze znasz systemy Windows, usługi sieciowepotrafisz budować i administrować sieci LAN, WANcechujesz się umiejętnościami analitycznymi, kreatywnością w rozwiązywaniu problemów, skrupulatnością, dociekliwością oraz dobrą organizacją pracymile widziane: doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych oraz uprawnienia elektryczne SEP do 1KVWarto do nas dołączyć, bo mamy dla Ciebie:home office w połączeniu z pracą w biurze – obecnie zdecydowana większość z nas pracuje zdalnie. Codziennie odbywamy około 1000 spotkań online. Aby zagwarantować naszym klientom stabilny dostęp do usług, nasi pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki z domustanowisko w strukturach Fiberhost - lidera w budowie i zarządzeniu sieciami światłowodowymi, w którego zasięgu znajduje się obecnie 1,3 mln. gospodarstw domowych w krajuwsparcie ze strony zaangażowanego i zgranego zespołuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracy - zaczynamy między 7:00 a 9:00dofinansowanie na święta i wakacje pod grusząprywatna opieka medyczna w LUX MED dla Ciebie i Twoich bliskichubezpieczenie w podróżach zagranicznychcoś dla ciała i dla ducha – karta Multisport, dostęp do kafeterii MyBenefit oraz platformy Worksmileusługi INEA na super warunkach, w tym Internet za 0 zł!Jesteś najmilej widziany! :)

Młodszy specjalista ds. sprzedaży internetowej
Młodszy specjalista ds. sprzedaży internetowej
Poznań 21 dni plecy

Opis oferty pracyDo Twoich zadań należeć będzie: - Budowanie efektywnej sprzedaży w sklepie prowadzonym w serwisie Allegro - Optymalizacja istniejących ofert – tytułów, opisów i miniaturek - Rozwiązywanie wyzwaniowych sytuacji zgłaszanych przez klientów online - Wsparcie w działaniach e-commerce Wymagania: - Doświadczenie na stanowisku sprzedaży internetowej - Dobra organizacja pracy, poczucie odpowiedzialności i sumienność Dodatkowym atutem będzie : - Znajomość pracy z programem Subiekt GT - Znajomość narzędzi do tworzenia grafiki Oferujemy: - Realny wpływ na rozwój Firmy i rozwój sprzedaży - Pracę stacjonarną w siedzibie firmy - Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz premii uzależnionej od osiąganych wyników pracy, - Szeroki zakres swobody działania i możliwość realizacji własnych pomysłów - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub inną formą współpracy preferowaną przez kandydata, w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku, - Przyjazną atmosferę pracy w zgranym i dynamicznym zespole, Realne możliwości rozwoju kariery zawodowej W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 790 - pokaż numer telefonu - . Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV z aktualną fotografią. Zastrzegamy prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

Second Line Analyst with German
Second Line Analyst with German
Poznań 22 dnia plecy

Opis oferty pracyResponsibilities: Performing a complex range of technical work activities to meet business customer requirements Responsible for processing of incidents, requests and changes Providing customer service in the field of IT including VPN, PKI, Metro Cluster Performing administration tasks including Sharepoints and Active Directory Administration Providing Software Update – SCCM and other Tools Responsible for configuration of Internet Proxy Providing extended Office Support, especially Outlook Responsible for management of Mobile Device, Software package and FileShare Requirements: You have pronounced technical affinity You demonstrate analytical and systematic approach to resolving complex problems and assignments You have very good knowledge of network environment, Windows (8 and 10), computer hardware You have extended Office knowledge, especially Outlook You have an experience in internet Proxy configuration You demonstrate quick comprehension and analytical thinking You provide responsible and quality-conscious work You are fluent in German (B2+) and English (B2+) You have outstanding communication skills Minimum 1 years experience in similar position Nice to have experience in the following areas: Sharepoints and Active Directory administration, FileShare management, PKI Support: public key management, Software Packaging, Software Update – SCCM and other Tools We offer: 5 days a month working from the office in Poznan Benefits (Multisport 50% and private medical care

Przedstawiciel Handlowy Netia
Przedstawiciel Handlowy Netia
Poznań 26 dni plecy

Opis oferty pracyNetia S.A. w związku z rozbudową sieci światłowodowej zatrudni 2 przedstawicieli na terenie Poznania i okolic. Co oferujemy : - Atrakcyjny system premiowy. Jedne z najwyższych stawek na rynku. - Pracę w młodym, dynamicznym zespole - Nielimitowane połączenia oraz smsy na telefonie służbowym - Pełne szkolenie wdrożeniowo- produktowe - Zatrudnienie bezpośrednio w Netii – nie u pośrednika - Materiały BTL Zakres Obowiązków : - Pozyskiwanie nowych klientów - Aktywna sprzedaż produktów Netii na wyznaczonym terenie (klient indywidualny oraz SOHO) - Kolportaż materiałów BTL - Dbanie o dobry wizerunek firmy Od kandydata oczekujemy : - Pozytywnego nastawienia - Bardzo dobrej komunikatywności - Pełnego zaangażowania - Mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej - Organizacji czasu pracy od poniedziałku do piątku Wysyłając CV prosimy o załączenie klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółki z Grupy NETIA S.A. na potrzeby procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 z późn. zm.)

Business Development Manager
Business Development Manager
Poznań 28 dni plecy

Opis oferty pracySpółka OutsourcingIT LTD specjalizuje się w outsourcingu IT, kompleksowej obsłudze projektów IT (w tym Body Leasing) oraz działalności inwestycyjnej. W zakresie outsourcingu IT dostarczamy zespoły IT dla spółek w Polsce i za granicą, w tym między innymi dla takich klientów jak: PKN Orlen, Raiffeisen Polbank czy PZU. Nasze usługi obejmują również kompleksowe projektowanie i wdrożenie dedykowanych rozwiązań software & eBusiness. Tworzymy zespół ludzi o wysokich kwalifikacjach zawodowych z rożnych komplementarnych dziedzin, powiązanych z biznesem i IT, co pozwala nam na realizację nawet bardzo wymagających projektów. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko: Business Development Manager Miejsce pracy: Poznań oraz częściowo zdalnie. Osoba odpowiedzialna za aktywne rozwijanie kanałów sprzedażowych w zakresie outsourcingu zespołów IT, w tym szczególnie pozyskiwanie nowych klientów w Polsce i za granicą oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami. Zakres odpowiedzialności: - Działania handlowe – aktywna sprzedaż usług outsourcingu zespołów IT – Polska i zagranica. - Aktywny rozwój kanałów przychodowych spółki w Polsce i za granicą. - Pozyskiwanie aktywnych Klientów dla Portalu: OutsourcingIT.co.uk - Planowanie i przeprowadzanie działań Business Development oraz dokładna analiza ich efektów. - Przygotowywanie: ofert, kosztorysów, umów, przy współpracy z zespołem spółki. - Negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych z klientami. - Inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników spółki. Wymagania: - Min 3 lata doświadczenia handlowego, w obszarze outsourcingu IT / sprzedaży zasobów IT . - Wysokie zdolności handlowe i negocjacyjne. - Umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych z klientami i partnerami. - Rozwinięta sieć kontaktów wśród potencjalnych klientów spółki w Polsce i za granicą. - Doświadczenie w sprzedaży usług outsourcingowych – również za granicą. - Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację handlową. - Nastawienie na realizację założonych celów, samodzielność i efektywność. - Doświadczenie w pracy w oparciu o wyznaczone cele sprzedażowe. - Umiejętność tworzenia: ofert, kosztorysów, umów handlowych. - Umiejętność prowadzenie prezentacji: komunikatywność, zdolności negocjacyjne. - Umiejętność wyszukiwania możliwości rozwoju biznesu i skuteczne ich realizowanie. Dodatkowymi atutami będzie: - Wiedza i doświadczenie na styku biznesu IT i programowania. - Znajomość dodatkowych języków tj. niemiecki, rosyjski, francuski na poziomie komunikatywnym. - Doświadczenie w aktywnym wykorzystywaniu różnorodnych narzędzi e-marketingowych w procesie pozyskiwania leadów sprzedażowych. - Praktyczne doświadczenie w przetargach na usługi IT. Oferujemy: - Atrakcyjna podstawa wynagrodzenia. - Wysoką prowizję od sprzedaży, na jasnych i czytelnych zasadach, bez górnych limitów. - Możliwość szybkiego awansu w związku z dynamicznym rozwojem spółki. - Udział w ambitnych projektach, również o skali międzynarodowej. - Możliwość opracowywania i wdrażania własnych rozwiązań, realny wpływ na rozwój spółki. - Współpracę z dużymi klientami. - Bardzo dobrą atmosferę pracy, w ambitnym zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: @

Zatrudnię
Zatrudnię
Słupca 30 dni plecy

Opis oferty pracyzatrudnię elektronika, elektryka z umiejętnością montażu systemów niskoprądowych (alarmowych, CCTV, pożarowych i innych).

dam pracę
dam pracę
Słupca 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZatrudnię elektronika, elektryka, informatyka posiadającego umiejętności montażu instalacji niskoprądowych (alarmy, CCTV itp.). Wymagane prawo jazdy kat. B.

PRAKTYKI/ Grafik WWW
PRAKTYKI/ Grafik WWW
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOFERUJEMY: praktyki uczelniane/praktyki w celu zdobycia doświadczenia// Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy programy edukacyjne poszczególnych uczelni zawarte w regulaminach praktyk. Wystawiamy stosowne dokumenty . Najlepsi otrzymują referencje i rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustka do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów. Ta praktyka jest dla Ciebie, jeśli • chcesz tworzyć profesjonalne strony graficzne • chcesz doskonalić swoje umiejętności, poznawać nowe sposoby tworzenia stron internetowych • chcesz rozwijać w sobie inwencje twórcze • jesteś osobą, która chce wyrazić siebie, swoje uczucia poprzez tworzenie profesjonalnych stron • chcesz przełamywać bariery i burzyć granice Co możesz zyskać? • upragnione doświadczenie zawodowe • kształcić umiejętności w zakresie tworzenia profesjonalnej grafiki • poznawać nowe tajniki tworzenia grafiki • dotrzeć do kilku tysięcy naszych czytelników • promować swoją osobę • zyskać nowe znajomości, kontakty z fachowcami OFERUJEMY: praktyki uczelniane/praktyki w celu zdobycia doświadczenia/wolontariaty/ Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy programy edukacyjne poszczególnych uczelni zawarte w regulaminach praktyk. Wystawiamy stosowne dokumenty . Najlepsi otrzymują referencje i rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustka do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów.

Specjalista ds. social media
Specjalista ds. social media
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy• Prowadzenie pełnych kampanii • Tworzenie reklam, • Prowadzenie blogów oraz mikroblogów marki i organizacji • Opracowanie i wdrażanie internetowej strategii marketingowej firmy • Pozycjonowanie SEM i SEO oraz koordynowanie kampanii • Monitorowanie podjętych aktywności, analiza statystyk • Inicjowanie i realizacja projektów internetowych • Aktywne wspieranie sprzedaży i zwiększanie jej efektywności • Analiza rynku i konkurencji w Internecie • Tworzenie tekstów marketingowych na portale społecznościowe zgodnie z zasadami webwritingu • Współtworzenie kampanii online związanych z ofertą produktową • Dbanie o jakość i estetykę strony internetowej • Sporządzanie raportów z prowadzonych działań • wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów • praktyczna wiedza w zakresie narzędzi internetowych i programów statystycznych - SEM/SEO, Google Adwords, Google Analitics, Gemius Traffic; • wiedza w obszarze planowania działań reklamowych i kreowania wizerunku w Internecie (social media, fora internetowe), wspomagania sprzedaży, a także zagadnień marketingu internetowego • znajomość mediów społecznościowych • znajomość rynku e-commerce, trendów, rozwiązań, kierunków rozwoju • podstawowa znajomość html, znajomość MS Office • znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym • inicjatywa i proponowanie efektywnych rozwiązań • duże zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, terminowość i dobra organizacja pracy • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole • znajomość programów graficznych (Corel Draw, Photoshop czy InDesign) będzie dodatkowym atutem Oferujemy: OFERUJEMY: praktyki uczelniane/praktyki w celu zdobycia doświadczenia/wolontariaty/ Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy programy edukacyjne poszczególnych uczelni zawarte w regulaminach praktyk. Wystawiamy stosowne dokumenty . Najlepsi otrzymują referencje i rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustka do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów. • możliwość rozwoju zawodowego i praca w młodym dynamicznym zespole • możliwość udziału w ciekawych projektach

programista
programista
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOFERUJEMY: praktyki uczelniane/praktyki w celu zdobycia doświadczenia/wolontariaty/ Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy programy edukacyjne poszczególnych uczelni zawarte w regulaminach praktyk. Wystawiamy stosowne dokumenty . Najlepsi otrzymują referencje i rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustka do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów. Wymagania: • znasz dobrze środowisko HTML i XHTML+CSS, PHP5, CMS-y preferowana znajomość Drupala , fremworków , JavaScript • znasz Adobe Photoshop • nie jest ci obca obróbka grafiki na potrzeby stron WWW • jesteś kreatywny i samodzielny w realizowaniu przydzielanych zadań • znajomość Adobe Flash i ActionScript będzie dodatkowym atutem • wykształcenie wyższe inżynierskie w trakcie (elektronika, elektrotechnika); • dobra znajomość języka angielskiego; Oferujemy: • dostęp do nowych technologii i pracy z najlepszymi praktykami z branży • możliwość zdobywania nowych umiejętności poprzez pracę nad nowoczesnymi projektami • dla najlepszych stałe kontrakty w młodym, dynamicznym zespole • każda osoba otrzymuje potwierdzenie współpracy (referencje do przyszłej pracy)

Programista angular js, .net
Programista angular js, .net
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyProgramista angular JS Możliwość współpracy zdalnej Fundacja na rzecz promocji i rozwoju – Głos Młodych jest organizacją pozarządową o charakterze non-profit, zajmującą się promowaniem i wspieraniem osób uzdolnionych artystycznie oraz naukowo. Poprzez swoją działalność pragniemy podnosić kwalifikacje Polaków organizując, staże praktyki, warsztaty. Jako aktywni uczestnicy życia społecznego dążymy do modernizacji systemu kształcenia tak, aby dostosowywał się do rynku pracy i sprostał oczekiwaniom młodych ludzi. Główne zadania: • udział w innowacyjnych projektach realizowanych na potrzeby sektora branży finansowej • tworzenie nowych systemów • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z projektem • wdrażanie i wsparcie dla istniejących systemów Oczekujemy: • wykształcenie wyższe bądź w toku , kierunek informatyczny lub pokrewny • minimalne doświadczenie przy projektowaniu i tworzeniu rozwiązań informatycznych z wykorzystaniem obiektowych języków programowania • praktyczna znajomość technologii angular JS , XML, HTML, JavaScript, MVC • praktyczna znajomość i umiejętność stosowania wzorców projektowych • znajomości relacyjnych baz danych i języka SQL, w szczególności bazy danych MS SQL • umiejętność pracy z systemem kontroli wersji • znajomości języka angielskiego na poziomie min. umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją

Programista ASP.NET angular js
Programista ASP.NET angular js
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMożliwość współpracy zdalnej Fundacja na rzecz promocji i rozwoju – Głos Młodych jest organizacją pozarządową o charakterze non-profit, zajmującą się promowaniem i wspieraniem osób uzdolnionych artystycznie oraz naukowo. Poprzez swoją działalność pragniemy podnosić kwalifikacje Polaków organizując, staże praktyki, warsztaty. Jako aktywni uczestnicy życia społecznego dążymy do modernizacji systemu kształcenia tak, aby dostosowywał się do rynku pracy i sprostał oczekiwaniom młodych ludzi. Główne zadania: • udział w innowacyjnych projektach realizowanych na potrzeby sektora branży finansowej • tworzenie nowych systemów • prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z projektem • wdrażanie i wsparcie dla istniejących systemów Oczekujemy: • wykształcenie wyższe bądź w toku , kierunek informatyczny lub pokrewny • minimalne doświadczenie przy projektowaniu i tworzeniu rozwiązań informatycznych z wykorzystaniem obiektowych języków programowania • praktyczna znajomość technologii .Net (C#), Transact-SQL, ASP.NET, XML, HTML, JavaScript, MVC • praktyczna znajomość i umiejętność stosowania wzorców projektowych • znajomości relacyjnych baz danych i języka SQL, w szczególności bazy danych MS SQL • umiejętność pracy z systemem kontroli wersji • znajomości języka angielskiego na poziomie min. umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją

Specjalista SEM
Specjalista SEM
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJeżeli: Doskonale znasz narzędzia: Google Analytics, AdWords, AdSense, Na co dzień używasz takich pojęć jak: utrata udziału w wyświetleniach, zaawansowany segment, atrybucja konwersji, etc. Internet i reklama to Twoje pasje, które chcesz rozwijać, umiesz i lubisz analizować dane mówisz / czytasz po angielsku Obowiązki: planowanie i wdrażanie kampanii w wyszukiwarkach analiza realizacji założonych celów kampanii testowanie i optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji efektów śledzenie najnowszych rozwiązań związanych z SEM i ich implementacja OFERUJEMY: praktyki uczelniane/praktyki w celu zdobycia doświadczenia/wolontariaty/ Realizując praktyki uczelniane uwzględniamy programy edukacyjne poszczególnych uczelni zawarte w regulaminach praktyk. Wystawiamy stosowne dokumenty . Najlepsi otrzymują referencje i rekomendacje wraz z dokładnym opisem swoich osiągnięć i umiejętności. Ideą przedsięwzięcia jest umożliwienie wykorzystania posiadanej wiedzy w celu jej praktycznego wykorzystania. Zdobycie doświadczenia będącego przepustka do przyszłej kariery i osiągnięcia zaplanowanych celów. A także oferujemy: -ciągły kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość stałego pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń - poszerzanie zakresu i skali prowadzonych projektów - stałą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej - przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole

Administrator systemów informatycznych
Administrator systemów informatycznych
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoznaj nas! GRUPA FIRM COM40 to grupa spółek (Com40, Correct, L-Correct, Skaltex) zajmująca się produkcją mebli tapicerowanych, materaców oraz komponentów, tj. sprężyn, drutu, pianki, dzianiny, włókniny polipropylenowej, filcu, lamówki, lateksu, i wielu innych. W branży produkcyjnej działamy z powodzeniem od ponad 20 lat tworząc miejsce pracy dla 6 000 osób. Wyróżniają nas nowatorskie rozwiązania produkcyjne oraz szeroki zakres oferowanych usług logistycznych. Nasze fabryki zlokalizowane są w miejscowościach między Kaliszem a Ostrowem Wielkopolskim - w Nowych Skalmierzycach (ul. Podkocka 4b) oraz Ociążu (ul. Torowa 11). Co oferujemy? • Elektroniczny system rozliczania czasu pracy, dzięki aplikacji mobilnej bez problemu wystawisz, np. wniosek urlopowy z domu lub sprawdzisz swój harmonogram. • Jasny i przejrzysty system wynagrodzeń. • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkolenia finansowane przez firmę – m.in. uprawnienia UDT, SEP, uprawnienia spawalnicze i wiele innych! • Możliwość rozwoju w innych działach firmy poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych. Dodatkowo, możesz skorzystać z: • Programu Poleceń Pracowniczych - możesz zyskać nawet 2600zł netto za polecenie osoby, która rozpocznie pracę w Grupie Com40. • Dofinansowanie do opieki medycznej oraz możliwość wykupienia pakietu medycznego dla rodziny. • Dofinansowanie do karty Multisport z możliwością dokupienia kart dla bliskich osób. • Prywatne ubezpieczenie na życie w Grupie PZU. • Bonusy dla rodzin pracowników, m.in. Bobas Box (prezenty dla nowonarodzonych dzieci), paczki świąteczne dla najmłodszych, upominki na Dzień Dziecka. Do Twoich obowiązków należeć będzie: • Zarządzanie serwerami Windows i Linux • Administracja serwerami aplikacyjnymi (Apache, Nginx) • Utrzymanie serwerów w zakresie bezpieczeństwa • Zarządzanie bazami danych • Monitorowanie logów serwerowych • Administracja szyną danych Jest to praca dla Ciebie jeśli: • Masz doświadczenie w pracy jako administrator systemów operacyjnych • Możesz pochwalić się wiedzą z zakresu systemów operacyjnych: Linux i/lub Windows Server oraz serwerów HTTP: Apache, Nginx • Masz wiedzę dot. bezpieczeństwa sieci informatycznych • Potrafisz zarządzać aplikacjami opartymi na bazach SQL • Znane są Ci zagadnienia związane z LAN/WAN • W stopniu podstawowym posługujesz się językiem angielskim (znasz słownictwo branżowe) • Potrafisz programować w PHP (+ znasz Laravel) - atut dodatkowy Już teraz wyślij swoją aplikację – CV na adres: @ W przesłanej wiadomości prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb niezbędnych do celów realizacji obecnej oraz przyszłych rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi osobami oraz zakończenia procesu rekrutacji przed określonym terminem.

Informatyk, wsparcie systemów
Informatyk, wsparcie systemów
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZadania: • obsługa informatyczna klientów firmy ARKomp • pomoc w obsłudze systemu enova365 ERP • wdrażanie systemu • przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych • dostosowywanie systemu do wymagań i specyfiki klienta • szkolenie użytkowników systemu Wymagania: • znajomość środowiska Windows i baz danych MS SQL • mile widziana umiejętność programowania • umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów • komunikatywność, kreatywność • dokładność, skrupulatność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej • prawo jazdy kat. B Oferujemy: • interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej • stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne • długoterminową współpracę • współpracę z doświadczonymi specjalistami • dostęp do nowoczesnych technologii Prosimy o przesłanie aktualnego CV wraz ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego. Rozpatrujemy tylko kompletne aplikacje przesłane drogą mailową oraz kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE."

Lider magazynu logistycznego
Lider magazynu logistycznego
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukasz nowego wyzwania zawodowego? Sprawdź, co ma Ci do zaoferowania Netland Computers – przedsiębiorstwo IT, które oferuje kompleksowe rozwiązania dla firm i klientów indywidualnych. Oprócz dystrybucji sprzętu komputerowego, firma zajmuje się także sprzedażą, leasingiem, wynajmem i likwidacją sprzętu oraz świadczy szeroki zakres usług IT w tym serwis sprzętu komputerowego. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Lidera magazynu logistycznego Wymagania: • Doświadczenie w pracy w logistyce lub na magazynie – minimum 2 lata • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem • Znajomość sprzętu komputerowego i branży informatycznej • Znajomość zagadnień związanych z magazynowaniem, logistyką towaru, transportem paletowym • Znajomość języka angielskiego • Sprawne operowanie pakietem excel Obowiązki: • Kierowanie zespołem magazynowo logistycznym • Nadzór nad wszystkimi procedurami obowiązującymi na magazynie • Kontrola poprawności wystawiania dokumentów magazynowych, handlowych • Prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z przepisami dot. księgowości • Utrzymywanie dobrych relacji i współpraca z firmami transportowymi • Odbiór dostaw sprzętu IT • Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych • Realizacja zamówień klientów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • pełne wdrożenie • pracę w doświadczonym zespole i miłej atmosferze • ubezpieczenie grupowe • pakiet MultiSport Jeśli spełniasz powyższe wymagania, wyślij do nas swoje CV!

Administrator IT
Administrator IT
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDla naszego Klienta poszukujemy Administratora IT. Miejsce pracy: okolice Ostrowa Wielkopolskiego/Kalisza Szukamy pasjonata IT, który świetnie czuje się zarówno w środowiskach Windows, jak i Unix/Linux. Twoja misja to instalowanie, konfigurowanie i administrowanie systemami, zarządzanie wirtualnymi środowiskami, zapewnianie bezawaryjnego funkcjonowania infrastruktury serwerowej oraz szybka diagnoza i rozwiązywanie problemów. Niezbędna jest też troska o bezpieczeństwo systemów i regularne aktualizacje. Obowiązki obejmują: instalację, konfigurację oraz administrowanie systemami Windows i Linux, zarządzanie środowiskami wirtualnymi, zapewnianie sprawności infrastruktury serwerowej, diagnostykę i eliminację problemów, utrzymywanie bezpieczeństwa systemów oraz ich regularne aktualizowanie. Wymagania: dobra znajomość systemów Windows Server oraz Unix lub Linux, znajomość środowisk wirtualizacyjnych, wiedza z zakresu sieci komputerowych, język angielski - czytanie dokumentacji technicznej (B1). Nasz Klient oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, wsparcie doświadczonego zespołu, możliwość rozwoju zawodowego, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Medicover Sport. Osoby zainteresowane, proszę przesłać CV w języku polskim na podany formularz: https://www.arche-consulting.pl/pl/oferty-pracy/aplikacja/25739

Lider zespołu logistyczno-magazynowego
Lider zespołu logistyczno-magazynowego
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySzukasz nowego wyzwania zawodowego? Sprawdź, co ma Ci do zaoferowania Netland Computers – przedsiębiorstwo IT, które oferuje kompleksowe rozwiązania dla firm i klientów indywidualnych. Oprócz dystrybucji sprzętu komputerowego, firma zajmuje się także sprzedażą, leasingiem, wynajmem i likwidacją sprzętu oraz świadczy szeroki zakres usług IT w tym serwis sprzętu komputerowego. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Lidera zespołu logistyczno-magazynowego Wymagania: • Doświadczenie w pracy w logistyce lub na magazynie – minimum 2 lata • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem • Znajomość sprzętu komputerowego i branży informatycznej • Znajomość zagadnień związanych z magazynowaniem, logistyką towaru, transportem paletowym • Znajomość języka angielskiego • Sprawne operowanie pakietem excel Obowiązki: • Kierowanie zespołem magazynowo logistycznym • Nadzór nad wszystkimi procedurami obowiązującymi na magazynie • Kontrola poprawności wystawiania dokumentów magazynowych, handlowych • Prowadzenie dokumentacji magazynowej zgodnie z przepisami dot. księgowości • Utrzymywanie dobrych relacji i współpraca z firmami transportowymi • Odbiór dostaw sprzętu IT • Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych • Realizacja zamówień klientów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę • pełne wdrożenie • pracę w doświadczonym zespole i miłej atmosferze • ubezpieczenie grupowe • pakiet MultiSport Jeśli spełniasz powyższe wymagania, wyślij do nas swoje CV!

Koordynator TWT
Koordynator TWT
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNetland Computers jest firmą informatyczną zajmującą się usprawnianiem procesów biznesowych u klientów z całej Polski. W ramach prowadzonych przez nas projektów poszukujemy aktualnie do zespołu technicznego koordynatora TWT (Telefoniczne Wsparcie Techniczne), który będzie zajmował się pomocą zdalną dla użytkowników w sytuacjach kryzysowych ze sprzętem, systemem operacyjnym czy oprogramowaniem biurowym. Zadania realizowane na tym stanowisku: · Koordynacja pracy działu serwisowego · Ustalanie grafików zleceń · Prowadzenie telefonicznej infolinii przyjmującej zgłoszenia od zarejestrowanych użytkowników. · Prowadzenie bazy danych zarejestrowanych urządzeń lub oprogramowania. · Prowadzenie bazy wiedzy najczęstszych problemów użytkowników. · Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń w zakresie: Naprawy urządzeń komputerowych i drukarek. · Pomoc w rozwiązywaniu problemów informatycznych: · Pierwsza konfiguracja systemu operacyjnego Microsoft Windows · Problemy z użytkowaniem systemu operacyjnego Microsoft Windows · Pomoc w obsłudze pakietów biurowych Microsoft office, LibreOffice, OpenOffice · Pomoc dla działu technicznego w realizacji zakupów i zamówień sprzętu technicznego Wymagania · Umiejętność konfigurowania i diagnozowania sprzętu komputerowego i sieciowego, · Wiedza z zakresu konfiguracji i administracji systemów operacyjnych Windows, · Znajomość technologii informatycznych, · Wysokie zdolności interpersonalne · Zdolność do analitycznego myślenia · Umiejętność pracy pod presją czasu · Obowiązkowość i sumienność w zakresie powierzonych zadań · Prawo jazdy kat. B Mile widziane · Wcześniejsza praca na stanowiskach CallCenter · Znajomość platformy Microsoft 365 Oferujemy: · możliwość pracy b2b lub na umowę o pracę. · możliwość hybrydowej - część tygodnia w biurze, część zdalnie. · elastyczne godziny pracy · pracę w młodym zespole o szerokim zakresie kompetencji · dostęp do baz wiedzy, · szkolenia producentów, · pakiet Multisport,

Promotor marki Samsung - urządzenia mobilne
Promotor marki Samsung - urządzenia mobilne
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim z ugruntowaną pozycją na rynku, świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi. Nasi Klienci od wielu lat doceniają nasze doświadczenie, skuteczność oraz wysoką jakość oferowanych usług. Obecnie, w związku z realizacją projektu dla jednego z naszych kluczowych Klientów, Firmy Samsung, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Promotor Marki SAMSUNG – Urządzenia mobilne Miejsce wykonywania pracy: Media Expert, ul. Kaliska, Ostrów Wielkopolski Główne zadania: - Sprzedaż bezpośrednia produktów Samsung z kategorii urządzenia mobilne - Promowanie i prezentacja produktów Samsung klientom sklepu - Dbanie o ekspozycję produktów SAMSUNG w sklepie zgodnie ze standardami Firmy oraz aktualnymi promocjami - Budowanie profesjonalnego wizerunku Firmy wśród klientów sklepu oraz sprzedawców - Realizacja celów sprzedażowych - Sumienne raportowanie wyników sprzedażowych poprzez aplikacje www. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie - Atrakcyjne wynagrodzenie składające się ze stawki godzinowej oraz wysokiej premii uzależnionej od wyników sprzedażowych - 140-170 godzin miesięcznie - Długofalową współpracę w oparciu o umowę zlecenie - Realne możliwości awansu w struktury firmy SAMSUNG - Szkolenia produktowe oraz wsparcie merytoryczne - Praca głównie w godzinach popołudniowych - Dodatkowe benefity za osiągnięte wyniki pracy.  Oczekiwania: - Komunikatywność z wysoką kulturą osobistą - Chęć rozwoju i poszerzania swojej wiedzy z zakresu sprzętu mobilnego - Zaangażowania w realizację celów sprzedażowych. - Dyspozycyjność do pracy w dni weekendowe i w godzinach popołudniowych w wybrane inne dni tygodnia. - Mile widziane doświadczenie sprzedażowe - Umiejętności pracy w zespole Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV za pośrednictwem portalu.   Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Savoir Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 100 (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych [Dz. U. z 2018 r poz. 1000]). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania. Oświadczam, że jestem świadomy(-a) dobrowolności udostępnienia moich danych osobowych i że zostałem(-am) poinformowany(-a) o prawie wglądu do moich danych osobowych oraz do ich poprawiania.  Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Edytor produktów w sklepie internetowym/copywriter
Edytor produktów w sklepie internetowym/copywriter
Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Netland od 20 lat prowadzi sprzedaż, wynajem i serwis sprzętu informatycznego. W związku z prężnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko copywriter/edytor produktów w sklepach internetowych. Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: • Dodawanie nowych towarów i aliasów, • Edycja, zakładanie i zarządzanie kartami produktów, • Dodawanie opisów, atrybutów oraz zdjęć w kartach produktów, • Monitorowanie i utrzymywanie aktualności bazy danych produktów, • Aktywne uczestnictwo w procesie weryfikacji danych, • Skrupulatna analiza i poprawa błędów, • Utrzymywanie poprawności i kompletności danych na kartach produktowych, • Weryfikacja poprawności informacji danych w dostępnych źródłach. Wymagania: • Zainteresowanie branżą IT - mile widziana podstawowa wiedza z zakresu sprzętu komputerowego, • Dokładność i dobra organizacja pracy, • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, sprawna komunikacja, • Poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie, • Umiejętność analizy i poprawy danych, zdolność do pracy w dynamicznym środowisku. Oferujemy: • Pracę stacjonarną/ hybrydową, w młodym zespole i miłej atmosferze, • Umowę o pracę/ umowę zlecenie (praca na akord), • Dostęp do kart Multisport, • Dostęp do baz wiedzy, szkolenia z jakości obsługi, • Praca od zaraz. Zapraszamy do aplikowania! Prosimy o przysyłanie CV wraz z załączoną kauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Informatyk/Administrator systemów
Informatyk/Administrator systemów
Września 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:administrowanie systemami operacyjnymi,administrowanie środowiskiem wirtualizacji,zarządzanie siecią,zapewnienie bezpieczeństwa systemów i sieci,administrowanie Active Directory,utrzymanie działania infrastruktury na najwyższym poziomie,rozwiązywanie pojawiających się problemów. Nasze wymagania:dobrej znajomości systemów klasy MS Windows oraz pakietu MS Office,dobrej znajomości języka angielskiego,samodzielności, umiejętności logicznego myślenia, odporności na stres,umiejętności pracy indywidualnej oraz pracy zespołowej,mile widziana znajomość technologii wirtualizacji.To oferujemy·         możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji,·         zatrudnienie na cały etat na podstawie umowy o pracę,·         ciekawą i zróżnicowaną pracę w dynamicznym zespole,·         atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy,·         ubezpieczenie na życie oraz pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach.

Opiekun Sieci Mobilnych GSM
Opiekun Sieci Mobilnych GSM
Poznań 30+ kilka dni temu

Consulting Agency Sp. z o.o.Nasz firma specjalizuje się w obsłudze operatorów telefonii komórkowejSpecjalista ds. Utrzymania Sieci MobilnychOpis stanowiskalokalizacja awarii i koordynowanie ich usuwaniaprzyjmowanie zgłoszeń i obsługa awarii,usuwanie awarii,prowadzenie dokumentacji technicznej, realizacja przeglądów sieci telekomunikacyjnejpomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z pracą stacji, diagnozowanieudział w wizjach technicznychpomiarynienormowany czas pracytworzenie dokumentacjipraca głownie w terenie, wielkopolska, lubuskieinstalacja łącz radioliniowychkonfiguracja sprzętu radioliniowego, Wymagania:Od kandydata oczekujemy: ·         wykształcenie – specjalność telekomunikacja, informatyka, pokrewne lub inne , student·         znajomości branży telekomunikacyjnej·         dobrej znajomości obsługi komputera,·         posiadania prawa jazdy kategorii B,·         uprawnienia SEP do 1kV (możliwość nabycia)·         doświadczenie w pracy na wysokości·         doświadczenie w utrzymaniu sieci GSM/UMTS/LTE, mile widziane·         doświadczenie w telekomunikacji (stacje telefonii komórkowej), mile widzianeOferujemy:możliwość doskonalenia zawodowegodoskonalenie kompetencji, szkolenia,stałe wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników,poznawanie nowoczesnych technologiiInformacje kontaktoweCV prosimy przesyłać na adres: rekrutacjaMAŁPAalproj.comUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Consulting Agency Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu."

Specjalista ds. IT (Help Desk)
Specjalista ds. IT (Help Desk)
Poznań 30+ kilka dni temu

AJEN IT jest firmą z ugruntowaną pozycją na rynku, której główną gałęzią działalności jest outsorcing IT. W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. IT (Help Desk): KLUCZOWE OBOWIĄZKI: Przyjmowanie i realizowanie zgłoszeń od użytkowników (Help Desk),Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT,Instalowanie oraz konfigurowanie systemów i aplikacji w środowisku użytkownika,Administracja stacjami roboczymi, instalacja i konfiguracja oprogramowania,  zapewnianie pomocy użytkownikom, Bieżący serwis sprzętowy komputerów, drukarek i urządzeń peryferyjnych,Nadzorowanie poprawnej pracy i usuwanie usterek sieci komputerowych  (okablowania i urządzeń aktywnych), Przygotowywanie sprzętu IT do wydania użytkownikom.OD IDEALNEGO KANDYDATA WYMAGANA JEST:  Dobra znajomość systemów operacyjnych i aplikacji firmy Microsoft, znajomość usług Office365 w szczególności,Wiedza z zakresu administracji sieciami komputerowymi, Znajomość obsługi systemów LINUX,Znajomości zarządzania systemami serwerowymi z rodziny Windows,Umiejętność konfiguracji routerów (Mikrotik, Edgerouter, pFsense) oraz konfiguracji sieci WIFI, VLAN, VPN,Wiedza w zakresie konfiguracji sieciowych drukarek i skanerów, Znajomości języka angielskiego,Wykształcenie minimum średnie kierunkowe,Umiejętność logicznego analizowania problemów, Komunikatywność, pomysłowość, umiejętność analitycznego myślenia,Umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania szybkich decyzji,Samodzielność w wykonywaniu zadań.OFERUJEMY:  Pracę w stabilnej i wciąż rozwijającej się firmie, Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe uzależnione od Twoich umiejętności oraz premie zadaniowe,Kompleksowe wdrożenie,  Możliwość rozwoju oraz dostęp do najnowszych rozwiązań  technologicznych, Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, stacjonarnie z możliwością  pracy zdalnej.  Trzymiesięczny okres próbny w oparciu o umowę zlecenie, a następnie umowa o pracę lub samozatrudnienie.

Specjalista ds. IT
Specjalista ds. IT
Wolsztyn 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma Foram sp. z o.o. sp. k. która jest właścicielem marki Artforma, to czołowy producent luster podświetlanych LED w Polsce i Europie..Zatrudni pracownika na stanowisko:Specjalista ds. ITMiejsce pracy: Wolsztyn/KarpickoZakres obowiązków:·         Konfiguracja produktów w systemie produkcyjnym z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi, w tym m.in.:Wprowadzanie nowych produktów do systemuTworzenie oraz aktualizacja recepturKonfiguracja procesów produkcyjnychDostosowywanie konfiguracji dodatków i akcesoriów·         Stała, dynamiczna współpraca z działami technologii i sprzedaży w zakresie tworzenia i aktualizacji oferty produktowej Oczekujemy:·         Dobra znajomość pakietu Microsoft Office·         Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów·         Podstawowa wiedza z zakresu programowania – umiejętność tworzenia prostych skryptów w dowolnym języku·         Komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy·         Umiejętność pracy w zespoleMile widziane:·         Znajomość SQL i relacyjnych baz danychOferujemy:·         Możliwość osiągnięcia wysokich zarobków przez motywacyjny system wynagradzania, zależny od efektów pracy oraz zaangażowania·         Pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-15:00·         Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach·         Kartę MultiSport·         Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych doświadczeńZainteresowanych proszę o przesłanie CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Serwisant sprzętu komputerowego
Serwisant sprzętu komputerowego
Poznań 30+ kilka dni temu

Zar-Kom - firma zajmująca się sprzedażą detaliczną i hurtową sprzętu poleasingowego poszukuje serwisanta sprzętu komputerowego.Miejsce pracy: Poznań (Smochowice)Zakres obowiązków:Obsługa zleceń serwisowychProwadzenie procesu instalowania, konserwacji i serwisowania urządzeń komputerowych i peryferyjnychDiagnoza usterekInstalacja oprogramowaniaWymiana podzespołów (głównie laptopy serii biznesowej)Testowanie sprzętu komputerowego lub poszczególnych podzespołówWymagania:Umiejętność diagnozowania usterek (hardware i software - w tym BIOS)Umiejętność wymiany podzespołów komputerowych (głównie laptopy serii biznesowej)Umiejętność podstawowego serwisu kart graficznych (czyszczenie układu chłodzenia, wymiana pasty termoprzewodzącej oraz termopadów)Zdolności manualneDobra znajomość systemów operacyjnych Windows oraz pakietu Office, mile widziana znajomość UbuntuDobra organizacja pracyMile widziane:Doświadczenie na podobnym stanowiskuLutowanie układów scalonych oraz gniazd peryferyjnych na płycie głównejOferujemy:Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (7:30-15:30 od poniedziałku do piątku)Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz zaangażowaniaMożliwość podnoszenia kwalifikacji w specjalistycznym obszarzeNielimitowany dostęp do świeżo mielonej kawy :)Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Odpowiemy na wybrane przez nas zgłoszenia.

Support Consultant z językiem angielskim
Support Consultant z językiem angielskim
Poznań 30+ kilka dni temu

eFitness to nasza SaaS-owa aplikacja do zarządzania obiektami sportowymi, klubami fitness, kortami do gry w squasha i tenisa. Jej funkcjonalności pozwalają użytkownikom w przyjemny i sprawny sposób komunikować się z klubem, pomagają też właścicielom oraz menadżerom kontrolować zmieniające się dane takie jak: liczba karnetów, płatności online, czy ilość osób na zajęciach.Aplikacje rozwijamy już ponad 12 lat i jesteśmy liderem na polskim rynku. Ten sukces nie wziął się z naszego geniuszu, ale z sumiennej i wytrwałej pracy z naszymi klientami. Spersonalizowane usługi, merytoryczne podejście, uprzejmość i otwartość pozwalają nam budować z nimi bliską więź i relacje. By dalej spełniać tę misję, musimy się ciągle rozwijać. Jeżeli i Ty chcesz stać się częścią tego niezwykłego projektu, zapraszamy do złożenia aplikacji na stanowisko Support Consultant z językiem angielskim. Zakres obowiązków:obsługa i wsparcie klientów przez czat oraz system zgłoszeń w aplikacji serwisowej,kontakt mailowy oraz telefoniczny z kluczowymi klientami,pomoc zdalna i instalacja aplikacji dodatkowych,analiza potrzeb klienta,konfiguracja systemu eFitness. Wymagania:bardzo dobra znajomość języka angielskiego,komunikatywność w relacjach z Klientem,biegłość w obsłudze Microsoft Office,doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w sektorze klientów biznesowych),umiejętność pracy w zespole,umiejętność rozwiązywania problemów,kreatywność,odpowiedzialność i zaangażowanie Oferujemy:zgrany i zaangażowany zespół wyjątkowych ludzi, rynkowe wynagrodzenie oparte o współpracę UoP lub UZL,szkolenia wewnętrzne: produktowe, techniczne, z zakresu obsługi klienta, handlowe i marketingowe,ścieżkę kariery uzależnioną od Twoich predyspozycji jako: Support Consultant, IT Consultant lub Customer Success Specialist,nieszablonowe wydarzenia integracyjne oraz spontaniczne spotkania w firmie i w terenie,benefity: ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do abonamentu medycznego Medicover oraz dofinansowanie do karty Multisport (po okresie próbnym),a w przerwach od pracy m.in meczyk w ping-ponga, piłkarzyki, darta lub rozgrywka w szachy!  Jeśli chcesz pracować w zgranym zespole z pasją i nie boisz się wyzwań, zapraszamy do nas!

Młodszy Informatyk
Młodszy Informatyk
Poznań 30+ kilka dni temu

Nasi specjaliści wspierają pracę zespołów operacyjnych tworząc narzędzia i aplikacje dla całej organizacji z poziomu centrali Grupy Raben. Odpowiadają za utrzymanie ciągłości pracy i rozwój systemów magazynowych, transportowych i finansowych. Dodatkowo inicjują i zapewniają stabilność pracy wszystkich naszych rozwiązań teleinformatycznych. Pracujemy w międzynarodowym środowisku w 15 krajach, a języka angielskiego używamy na co dzień. Podczas realizacji projektów stawiamy na jakość realizowanych zadań, proaktywne podejście do pojawiających się wyzwań oraz współpracę.​Posiadasz wiedzę z zakresu technologii informatycznych?Masz DRIVE do instalacji i konfiguracji sprzętów IT?Wiesz, jak skutecznie wspierać użytkowników w kwestiach technicznych?Jeżeli na wszystkie z powyższych pytań odpowiedziałeś/łaś twierdząco weź udział w rekrutacji i dołącz do naszego zespołu ekspertów IT! Obiecujemy swobodę w działaniu oraz zapewniamy, że ani przez chwilę nie będziesz się z Nami nudził/ła. Jeśli, tak jak my, uważasz że praca zespołowa nie jest tylko hasłem, serdecznie zapraszamy.Obowiązki:Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w zakresie stacji roboczych, drukarek i telefonów w Grupie RabenRejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie HelpdeskInstalacja, konfiguracja i aktualizacja stacji roboczychInwentaryzacja zasobów IT w zakresie stacji roboczych i urządzeń peryferyjnychZarządzanie licencjami i zgodnością oprogramowaniaRealizacja planów zakupowych sprzętu i oprogramowaniaWymagania: Doświadczenie w zdalnym i lokalnym wsparciu użytkownikówDoświadczenie w zakresie serwisu sprzętu komputerowego oraz instalacji i konfiguracji systemów z rodziny Windows 10/11Dobra znajomość pakietu Office365 oraz systemów WindowsPosiadanie podstawowej wiedzy z zakresu sieci oraz serwerówZnajomość języka angielskiego w zakresie swobodnego posługiwania się dokumentacją technicznąTerminowość realizacji zadań, wysoka kultura osobista, komunikatywność, nastawienie na pracę zespołową Prawo jazdy kat. BOferujemy: Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym) w centralnym departamencie IT Grupy Raben w Robakowie k/PoznaniaZadania ukierunkowane na współpracę z Klientami wewnętrznymiCodzienny kontakt z j. angielskim (praca w międzynarodowym środowisku)Możliwość realizacji zadań w trybie hybrydowym (do 10 dni telepraca/miesiąc) Wynagrodzenie podstawowe oraz bonus kwartalny uzależniony od poziomu realizacji zleconych zadańDostęp do platformy edukacyjnej UDEMY z możliwością otrzymania certyfikatów potwierdzających ukończenie kursówDofinansowanie do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego (nauka za pośrednictwem platformy eTutor)Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie na życie dla pracowników i ich rodzin, promocje związane z turystyką i sportem na platformie MyBenefit, zniżki na zakup paliwa na wybranych stacjach benzynowych)Możliwość uczestnictwa w akcjach charytatywnych, cykliczne imprezy firmowe, okresowe konkursy dla pracowników i wiele innychMamy DRIVE do rozwoju!I dlatego jako Raben Management Services wypracowujemy optymalne i nowoczesne rozwiązania wspierające wszystkie spółki Grupy Raben. Jesteśmy po to, aby rozwijać i doskonalić nasz biznes.Tworzymy zgrany zespół złożony z najlepszych ekspertów wielu specjalizacji. Są wśród nas mistrzowie logistyki, pasjonaci transportu, cyfrowi magicy w dziale IT, specjaliści do spraw finansów, eksperci w zakresie audytu wewnętrznego, łowcy talentów w dziale HR i wirtuozi sprzedaży.A czego u nas nie ma? Nudy! Każdy dzień to dla nas nowa przygoda i możliwości.Dla Ciebie też? Fantastycznie! W takim razie czekamy właśnie na Ciebie!

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Wielkopolskie