Sortowanie:
Znaleziony: 207 ogłoszenie w kategorii Handel w Wielkopolskie
Sprzedawca w Delikatesach Mięsnych CHODZIEŻ
Sprzedawca w Delikatesach Mięsnych CHODZIEŻ
nowe Chodzież dzisiaj

Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: -aktywną sprzedaż wysokiej jakości towarów,dbanie o ekspozycję produktów oraz wizerunek Delikatesów,profesjonalną obsługę klienta, dbanie o dobre i długotrwałe relacje z klientem, udział w promocjach oraz wprowadzaniu nowości. Oferujemy Tobie: -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, terminowo naliczane oraz wypłacane wynagrodzenie, nadgodziny płatne 100% (w przypadku wystąpienia), odzież i narzędzia niezbędne do pracy, szkolenie z wykwalifikowanymi współpracownikami w oparciu o plan wdrożenia benefity pracownicze, premie za polecenie nowego pracownika, programy dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (dodatkowe przywileje)*, pracę w przyjaznym i wspierającym się zespole.

Specjalista ds. sprzedaży Allegro - E-commerce
Specjalista ds. sprzedaży Allegro - E-commerce
nowe Wolsztyn dzisiaj

Twój zakres obowiązkówWsparcie w zarządzaniu aukcjami Allegro (+ inne platformy)Wsparcie w zarządzaniu sklepem internetowymAktualizacja i tworzenie treści na stronie sklepu internetowego (opisy, atrybuty, blog itp.)Wsparcie przy prowadzeniu bieżącej komunikacji serwisów internetowychRozbudowa obecnych i znalezienie nowych kanałów sprzedażyTworzenie strategii rozwoju i promocji markiNasze wymaganiaDobra znajomość pakietu MS OfficeDobra organizacja pracy, otwartość na nowe rozwiązania i kreatywnośćSamodzielność, rzetelność i precyzja w działaniuPodstawowa znajomość HTML, CSSZnajomość programów graficznych: PS, gimp etc.Płynne poruszanie się i znajomość kanałów Social Media (FB, IG, YouTube, etc.),Doświadczenie z systemem zarządzania treścią oraz CMS WooCommerce,Znajomość j. angielskiego w piśmieUmiejętność pracy z ludźmiTo oferujemyZatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie (Umowa o pracę)Przyjemną, niekorporacyjną atmosferę pracy w młodym zespoleStabilne zatrudnienieCiekawe i rozwijające zadaniaWszelkie potrzebne narzędzia oraz programyPracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15Wynagrodzenie podstawowe plus premie uznanioweAlasta Sp. z o.o.Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem. Najlepszym dowodem naszej innowacyjności i szybkości rozwoju są zdobyte umiejętności oraz tworzenie autorskich trendów, które zbudowały nam pozycję lidera wśród sprzedawców na rynku szklarskim w całej Europie.Dzięki ciągłej inwestycji w najnowsze technologie oraz najlepszym, dostępnym materiałom jesteśmy w posiadaniu nowoczesnego parku maszynowego do wytwarzania i obróbki szkła. Sprawdzone systemy zarządzania produkcją pozwalają realizować zamówienia w krótkim czasie. Wysoce wyspecjalizowani pracownicy dbają, by bezpiecznie dostarczać eleganckie produkty do naszych najbardziej wymagających klientów.

Specjalista od zarządzania cenami e-commerce - bez doświadczenia
Specjalista od zarządzania cenami e-commerce - bez doświadczenia
nowe Poznań dzisiaj

Firma LOGIT Grzegorz Wojciechowski z siedzibą w Luboniu jest jednym z czołowych sprzedawców na allegro. Skupiamy się na sprzedaży wysoce pożądanych produktów z różnych kategorii oraz jesteśmy właścicielem kilku znaków towarowych m.in. Renew Force, Cameleon, DexXer, ProTone. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi produktami na stronę i-want.plAktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista od zarządzania cen. Nie wymagamy doświadczenia, przeprowadzamy pełne szkolenie. Poszukujemy natomiast osoby o wysokich zdolnościach matematycznych i analitycznym umyśle.Zakres obowiązków na podanym stanowisku:Monitorowanie cen na allegro.plUstawianie i zarządzanie kampaniami reklamowymi na allegro.plMonitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i raportowanie wyników,Ciągła analiza danych dotyczących zachowań klientów i efektywności kampanii marketingowych w celu osiągnięcia optymalnych rezultatów,Monitoring działań konkurencji,Konfigurowanie ofert zgodnie ze standardami firmy,Oczekiwania wobec kandydata :Status ucznia/studentaZdana matura z matematyki na poziomie rozszerzonym – wymagamy przedstawienia świadectwa maturalnegoUmiejętności analityczne, zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów i proponowania innowacyjnych rozwiązań,Zdolność do efektywnej pracy zespołowej i samodzielne prowadzenie projektów,Nastawienie na realizację celu,Chęć nauki i zdobywania doświadczenia,Sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań,Komunikatywność i wysoka kultura osobista,Pozytywne nastawienie do pracy i ludzi,Zainteresowanie rynkiem e-commerce i chęć rozwoju w tej branżyOferujemy:Wynagrodzenie 27,7zł brutto (dla studentów jest to wynagrodzenie na rękę)Miesięczną premię od obrotu firmyStałą i stabilną pracę,Pełny etat (pon-pt, 8-16),Pracę w małym, zgranym zespole,Pełne szkolenie i wiedzę merytorycznąMożliwość rozwoju, poszerzania kompetencji,Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Specjalista E-commerce
Specjalista E-commerce
nowe Kalisz wczoraj

Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. e-commerce!Jesteśmy dynamiczną firmą, która już teraz ma na pokładzie doświadczonego specjalistę e-commerce. Teraz pragniemy poszerzyć nasz zespół o kolejnego specjalistę, z otwartością na kandydatów na stanowisko Junior. Jeśli jesteś zainteresowany/a rozwijaniem się w obszarze e-commerce w szerokim tego słowa znaczeniu, zapraszamy do aplikowania!Zakres obowiązków:Wspieranie rozbudowy działu E-commerce w obszarach: performance, development, content oraz SEO.Samodzielne prowadzenie kampanii dla naszych klientów.Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.Ciągły rozwój własnych umiejętności.Wymagania:Znajomość narzędzi e-commerce, w tym GTM, Analytics, Google Ads, PrestaShop, SEO, SEM.Umiejętność efektywnego zarządzania wieloma projektami.Samodzielność w pracy oraz skuteczna organizacja czasu.Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy zespołowej.Umiejętność podejmowania kluczowych decyzji na podstawie danych.Fajnie byłoby, gdybyś był/była ekstrawertykiem, introwertyków już mamy ;)Co oferujemy:Inspirujące środowisko pracy, w którym liczy się kreatywność i innowacyjność.Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży e-commerce.Elastyczne godziny pracy i przyjazne warunki zatrudnienia.Pakiet szkoleń i wsparcie w dalszym rozwoju zawodowym.

Redaktor serwisu internetowego
Redaktor serwisu internetowego
Ostrów Wielkopolski wczoraj

Cześć! Ekosynergia Sp. z o.o. to właściciel dwóch marek - Energia Direct oraz Switch Energy. Jako Energia Direct jesteśmy najpopularniejszą w Polsce porównywarką ofert z branży OZE, a Switch Energy to nasz nowy projekt, w którym pomagamy przedsiębiorcom zmienić sprzedawcę energii elektrycznej. Rozszerzamy nasze działania, dlatego potrzebujemy Twojej pomocy. Poszukujemy Redaktora serwisu internetowego, który wesprze nas w zadaniach związanych z obszarem tworzenia tekstów na nasze strony. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy! Co zyskasz? Zapewniamy szkolenia wprowadzające oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie współpracy. Jeśli powiesz, w jakim kierunku chcesz się rozwijać, będziemy Cię wspierać i dołożymy wszelkich starań, abyś został ekspertemPracę w nowoczesnym biurze w centrum Ostrowa Wielkopolskiego Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po 3 - miesięcznym okresie próbnym Wysokie wynagrodzenie za rzetelną pracę Otrzymasz niezbędne narzędzia do pracy Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku Możliwość skorzystania z karty MultiSport Aplikuj, jeśli: Masz doświadczenie w pisaniu artykułów internetowych Znasz bardzo dobrze zasady pisowni i ortografii Jesteś kreatywny i samodzielny w opracowywaniu tekstów Znasz zagadnienia SEO oraz narzędzia analityczne - mile widziane Jesteś gotowy do podjęcia pracy stacjonarnej, w siedzibie firmy Będziesz odpowiedzialny za: Tworzenie artykułów na potrzeby serwisów internetowych obu marek Tworzenie i optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek (SEO) Współpraca z zespołem marketingu przy realizowanych zadaniach Chętnie przedstawimy Ci więcej szczegółów. Wyślij swoje CV i czekaj na kontakt z naszej strony. Prosimy o dodanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia.

Praca w SKLEPIE INTERNETOWYM dla studenta studiów zaocznych Suchy Las
Praca w SKLEPIE INTERNETOWYM dla studenta studiów zaocznych Suchy Las
Suchy Las wczoraj

Firma: CiuchCiuch s.c.Lokalizacja: ul. Obornicka, Złotniki (gm. Suchy Las)Do naszego młodego zespołu poszukuję kolejnej osoby ze statusem studenta. Razem tworzymy sklep internetowy z ubrankami dla dzieci. Ciągle się rozwijamy, zwiększamy zasięgi i skalę działań.Praca będzie polegała na:pakowaniu zamówień od naszych Klientówukładaniu/porządkowaniu asortymentuprzeliczaniu dostaworganizowaniu produktów w magazynieW zakres zadań mogą wejść stopniowo również inne obowiązki, które dostosowujemy do kompetencji danej osoby.Krytyczne cechy to skrupulatność, punktualność. Jesteśmy odpowiedzialni i tego samego oczekujemy od każdego członka naszego zespołu.Siedziba firmy znajduje się w gminie Suchy Las przy ul. Obornickiej tuż obok przystanku autobusowego (są linie z Poznania) oraz kilkaset metrów od dworca PKP na trasie Poznań-Oborniki.Praca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00 lub 6:00-14:00 w zależności od pory roku.Bardzo cenimy szczerość, zaangażowanie i chęć uczenia się. Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest konieczne, wszystkiego Cię nauczymy.W wiadomości napisz dlaczego to Ciebie potrzebujemy, dlaczego uważasz że to praca właśnie dla Ciebie.Planowany termin rozpoczęcia pracy: od zaraz.Proszę o zgłoszenia przez olx. Nie jestem w stanie odbierać telefonów od wszystkich chętnych.Odpowiem wybranym osobom.

Doradca Klienta Biznesowego
Doradca Klienta Biznesowego
Poznań wczoraj

Firma Mobile City poszukuje kandydata na stanowisko:Doradca Klienta BiznesowegoMiejsce pracy: Poznań ul. ks. Jakuba Wujka 15/17Do obowiązków należy:- Aktywne pozyskiwanie Klientów z Segmentu Biznesowego- Doradztwo i sprzedaż produktów sprzętu elektronicznego (smartfony, tablety, akcesoria itp.)- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy- Budowanie efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych- Bieżące raportowanie i administracja wykonanej pracyOd kandydata wymagamy:- Wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów)- Min. 1 rok doświadczenia w pracy z Klientem Biznesowym (lub Doświadczenia w sprzedaży produktów / usług)- Umiejętność trafnej oceny rzeczywistych potrzeb i potencjału Klienta- Pełna dyspozycyjność- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne- Wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm w kontaktach biznesowych- Umiejętność planowania i zarządzania zadaniami- Konsekwencja i determinacja w dążeniu do celówOferujemy:- Współpraca B2B lub Umowa o Pracę- Wynagrodzenie w systemie podstawa + prowizja- Premia frekwencyjna- Narzędzia pracy: komputer, telefon- Pracę, do której przychodzi się z przyjemnością, bo jesteśmy zespołem fajnych ludzi- Możliwość rozwoju zawodowegoUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wszystkich chętnych do podjęcia pracy prosimy o składanie CV poprzez portal OLX.W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883)".

Wystawiania aukcji ALLEGRO  , Fotograf produktowy, Sprzedaż E-commerce
Wystawiania aukcji ALLEGRO , Fotograf produktowy, Sprzedaż E-commerce
Niechanowo wczoraj

Firma zajmująca się sprzedażą części samochodowych zatrudni osobę do wystawiania aukcji w serwisie Allegro - tworzenie opisów narzędzi oraz fotografia produktowa.OPIS STANOWISKA: • przygotowanie przedmiotów do wystawienia ( złożenie, stworzenie opisu );
 • fotografia produktowa;
 • wystawianie aukcji na Allegro.

OCZEKUJEMY:
 • znajomość branży motoryzacyjnej
 • znajomość serwisu allegro;
 • umiejętność wycięcia tła ze zdjęć;
 • dokładności i zaangażowania.

OFERUJEMY:
 • praca od poniedziałku do piątku 8:00 -16.00;
 • umowa o pracę

Osoby zainteresowane zapraszamy do wysłania CV.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

W CV należy umieścić poniższą zgodę na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Stacjonarnej i Internetowej
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Stacjonarnej i Internetowej
Kalisz wczoraj

Firma Bike Serwis, dynamicznie rozwijający się sklep rowerowy z wieloletnim doświadczeniem na rynku, poszukuje młodego i dynamicznego specjalisty do pracy zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i internetowym. Jeśli jesteś pasjonatem rowerów i sprzedaży, to ta oferta jest dla Ciebie! Opis stanowiska: Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Stacjonarnej i Internetowej Zakres obowiązków: Obsługa klientów: Będziesz pomagać klientom w wyborze odpowiedniego roweru, akcesoriów i odzieży, udzielając fachowych porad.Obsługa sklepu internetowego: Twój zakres obowiązków będzie obejmować przyjmowanie zamówień, pakowanie przesyłek oraz obsługę platformy online jak i systemu magazynowego .Doradztwo techniczne: Pomoc w doborze odpowiednich części i akcesoriów, udzielanie porad technicznych klientom.Dbanie o stan towarów: Będziesz nadzorować stan magazynu i uzupełniać braki, dbając o dostępność produktów, czystość na sali handlowej jak i miejsca pracy. Wymagania: Komunikatywność: Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz świadczenia doskonałej obsługi.Dyspozycyjność: Gotowość do pracy wybrane soboty.Znajomość obsługi komputera: Podstawowa znajomość obsługi komputera i Internetu i podstaw pakietu officeDobra organizacja pracy: Umiejętność zarządzania czasem i dbałość o szczegóły. Oprócz powyższych wymagań, oczekujemy od Ciebie pasji do rowerów oraz zaangażowania w pracę. Oferujemy: Wynagrodzenie, które odzwierciedla Twoje umiejętności i zaangażowanie.Możliwość udziału w wyjazdach integracyjnych.Atrakcyjny system premiowy.Dodatkowo płatne soboty .Darmowe szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe.Zniżka pracownicza na nasze produkty i usługi.Dodatkowa zniżka na produkty marki Trek.Kartę multisport.Przyjazne środowisko pracy. Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: garncarekmedia(małpka)gmail.com Jeśli jesteś gotowy do pracy w dynamicznym środowisku sklepu rowerowego, dołącz do naszego zespołu i podziel się swoją pasją z naszymi klientami!Rozpatrujemy wybrane oferty prosze zatem CV + zdjęcie + klauzula wysyłać mailem

Specjalista ds. contentu / social media | SKLEP internetowy Kalisz UoP
Specjalista ds. contentu / social media | SKLEP internetowy Kalisz UoP
Kalisz 2 dnia plecy

Specjalista ds. contentu / social media | SKLEP internetowy Kalisz UoPAktywatory.pl to jeden z największych sklepów internetowych z kategorii DOM i OGRÓD. Specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań i produktów dla użytkowników basenów ogrodowych, przydomowych systemów uzdatniania wody oraz neutralizacji nieczystości. Obecnie rozwijamy m.in. szeroką kategorię profesjonalnych grilli gazowych.W związku z silnym rozwojem nowych kategorii produktowych poszukujemy kreatywnych osób do działu marketingu internetowego.Naszą ofertę kierujemy do osób, które:posiadają doświadczenie w marketingu internetowym i social media,posiadają wiedzę z zakresu podstaw content SEO,są kreatywne i mają głowę pełną pomysłów,sprawdzają się w tworzeniu przyciągających treści,chcą pracować w dynamicznym i rozwijającym się dziale e-commerce.Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,możliwość rozwoju zawodowego (poprzez udział w szkoleniach i konferencjach),dużą samodzielność w kształtowaniu projektów reklamowych,sympatyczną kadrę, działającą na zasadach współpracy i wzajemnego wsparcia.Zakres obowiązków:tworzenie i publikowanie treści na portale Meta / Instagram / Gfirma,prowadzenie kampanii reklamowych (Social Media),przygotowanie treści na bloga firmowego (w tym treści SEO), opisów produktowych,zarządzanie fanpagem sklepu na Facebooku,przygotowywanie podstawowych materiałów graficznych na potrzeby postów (np. w programie Canva),obsługa platform do e-mail marketingu,współpraca z zespołem w zakresie tworzenia strategii marketingowej.Wymagania:doświadczenie w pracy w social media,znajomość platform Meta Ads i Google Ads (mile widziane),umiejętność tworzenia ciekawych i angażujących treści reklamowych,kreatywność i pomysłowość,dobra organizacja pracy,umiejętność pracy w zespole.Dodatkowe atuty:doświadczenie w pracy z platformami WordPress, Prestashop itp.,doświadczenie w tworzeniu opisów produktowych,podstawowa znajomość programów graficznych (Photoshop, Affinity Photo),język angielski na poziomie (B1).Uwaga:Obecnie nie prowadzimy rekrutacji do innych działów - prosimy o niewysyłanie aplikacji niepowiązanych z treścią ogłoszenia.Uwaga! Nie przyjmujemy aplikacji drogą telefoniczną / osobiście - prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych poprzez formularz OLX.Wszystkim kandydatom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą - skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Praca biurowo- magazynowa
Praca biurowo- magazynowa
Poznań 2 dnia plecy

Firma Relentless sp. z o.o. zatrudni osobę do pracy magazynowej.Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:Pakowanie zamówień ze sklepów takich jak: Allegro, AmazonDbanie o porządek na magazynieWeryfikacja reklamacji i zwrotówRozładunek dostawWykładanie towaru na półkiWymagania :Status studenta,Przyjazne nastawienie,Mile widziana jest dyspozycyjność od godziny 10 do 18-stej.Oferujemy :Przyjazną atmosferę pracy w młodym, ambitnym zespole,zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,premie w zależności od ilości spakowanych paczekwynagrodzenie wypłacane raz w miesiącu lub raz na dwa tygodniepracę od poniedziałku do piątku, 6-12 h dziennie, zależnie od Twojej dyspozycyjności (dodatkowo weekendy też możliwe)nieograniczony dostęp do darmowych napoi

CASTING  na Modela/Modelkę E-Commerce - Swadzim
CASTING na Modela/Modelkę E-Commerce - Swadzim
Poznań 2 dnia plecy

Gomez to multibrandowe salony stacjonarne i internetowy dom mody gomez.pl oferujące odzież, obuwie, torebki i akcesoria najlepszych marek premium na świecie. W naszej ofercie znajdziecie najnowsze kolekcje marek takich jak: Red Valentino, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Guess, Liu Jo, Calvin Klein, Pinko, Versace, Lagerfeld, Lauren Ralph Lauren, Lacoste i inne. Wierzymy, że ubranie jest integralną częścią każdego z nas – jest odzwierciedleniem naszej osobowości i charakteru. Kochamy modę i żyjemy nią. Chcemy wciągać naszych klientów i pracowników w pełną przygód podróż po stolicach mody na całym świecie, najnowszych trendach i nowatorskim designie. Wciąż nam mało, dlatego cały czas się rozwijamy powiększając ofertę o nowe marki i zmieniamy salony, bo dbamy o najwyższy komfort naszych klientów.Casting na modela/modelkę do stałej współpracy przy realizacji sesji e-commerceMiejsce pracy: Swadzim (pow. poznański)Zapraszamy do udziału w castingu modeli/modelki oraz osoby, które chcą zacząć swoją przygodę w modelingu.Poszukujemy osób o naturalnej urodzie, nie szukamy osób o młodzieńczym typie urody.Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania zgłoszenia wraz z portfolio za pośrednictwem platformy.Preferowane wymiary:Model męski: minimum 185 cm wzrostu, szczupła wysportowana sylwetka,Modelka damska: minimum 175 cm wzrostu, szczupła sylwetka, preferowany rozmiar S /XS,Mile widziane doświadczenie ( nie jest to warunek konieczny)Nie zwlekaj i aplikuj już teraz!Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV lub skorzystanie z formularza. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

PRACA ZDALNA!! OD ZARAZ!! (2/3 h/dzień) praca DODATKOWA- TygodniówkiI!
PRACA ZDALNA!! OD ZARAZ!! (2/3 h/dzień) praca DODATKOWA- TygodniówkiI!
Buk 4 kilka dni temu

PRACA ZDALNAChciałbys/chciałabys zarabiać szybko i konkretnie?Jesteś ambitnym człowiekiem, który chciałby pracować zdalnie i mieć czas na wszystko?Jeśli szukasz pozytywnej zmiany na przyszłość TO DOBRZE TRAFIŁEŚ/AŚ!CO OFERUJEMY:tygodniówki - PEWNE wypłaty co tydzień, bezpośrednio na konto bankowe, 4-6 razy w przeciągu miesiąca!*UMOWA- na bazie której rozliczamy się z Urzędem Skarbowympraca w pełni zdalna - możliwość pracowania bez wychodzenia z domuelastyczny czas pracy- to Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować!pełne wsparcie zespołu 24/7-pomoc na każdym kroku. działamy w branży bezinwestycyjnej - NIE musisz inwestować pieniędzy aby zarabiaćnie wymagamy od Ciebie ŻADNEGO doświadczenia - uczymy od podstawwysoki zarobek w stosunku do poświęconego czasu - NIE jest to śmieszne 10-15 zł/h jak na etacie, tylko bardzo duży zysk w naprawdę krótkim czasie.NA CZYM POLEGA PRACA?Praca polega na odpisywaniu na wiadomości gotowymi formułkami na zasadzie kopiuj-wklej do stałej bazy klientów, która sama się do Ciebie będzie zgłaszać.NASZE WYMAGANIA:POSTAWA, CHĘCI I ZAANGAŻOWANIE!-podstawa!ukończone 18 lat (nie działamy z niepełnoletnimi)obywatelstwo PolskieFacebook oraz Messengerkomputer lub smartfon z dostępem do internetUWAGA!NIE wymagamy - dzwonienia po ludziach.NIE wymagamy - doświadczenia, uczymy od podstaw.NIE działamy - w żadnym marketingu wielopoziomowym, mlm.NIE wymagamy - zaliczki, aby zacząć pracowaćZAPRASZAM DO KONTAKTU!**poprzez kliknięcie {"Aplikuj"} bądź w wiadomości na OLX

Młodszy Specjalista Obsługi Klienta (uczeń/student zaoczny)
Młodszy Specjalista Obsługi Klienta (uczeń/student zaoczny)
Swarzędz 5 dni plecy

Motyl to istota siły wyrażonej delikatnością i różnorodnością. Wyraża przemianę, przebudzenie, szczęście i natchnienie. Motyl jest istotą wolną, piękną i świadomą, w tym tkwi jego siła. SADVA właśnie postrzega kobietę – niekwestionowane piękno o wielkiej determinacji i wewnętrznej sile, dlatego to właśnie motyl znalazł się w logo marki.              Jesteśmy polską marką biżuterii, która jest ceniona przez naszych klientów dzięki autorskim kolekcjom. Można nas odwiedzić w salonach zlokalizowanych w nadmorskich miejscowościach oraz w sklepie internetowym. sadva.plwww.facebook.com/sadvaplwww.instagram.com/bizuteria_sadva/Młodszy Specjalista Obsługi KlientaOsoba na tym stanowisku dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiadała za obsługę klientów sklepu internetowego oraz procesowanie zamówień. w naszej siedzibie znajdującej się w Swarzędzu (Jasin) przy ul. Wiejskiej 29Czym będziesz się zajmować?o  Realizacja zamówień sklepu internetowego sadva.pl i Allegroo  Pakowanie, drukowanie etykiet przewozowycho  Wystawianie dokumentów handlowych z systemu ERPo  Telefoniczna i mailowa obsługa klientów e-commerceo  Obsługa zwrotów i wymian w sklepie internetowymSzukamy Cię jeśli:o  Szukasz pracy w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole.o  Jesteś samodzielną i dobrze zorganizowaną osobąo  Posiadasz rozwinięte kompetencje interpersonalneo  Masz status ucznia lub studentao  Interesujesz się branżą fashion, beautyo  Potrafisz pracować w zespoleCo oferujemy?o  Udział w budowaniu szybko rozwijającej się marki autorskiej biżuteriio Możliwość rozwoju zawodowegoo  Serdeczną atmosferę i środowisko ludzi z pasjąo  Benefity pozapłacowe w tym wysokie rabaty na zakup naszej biżuteriio  Atrakcyjne warunki zatrudnieniaJeśli jesteś zainteresowana/y prosimy o wysłanie CV z zdjęciem w odpowiedzi na to ogłoszenie.

Key Account Manager
Key Account Manager
Budzyń 5 dni plecy

Oferta Pracy: Key Account ManagerMiejsce pracy: Możliwość pracy zdalnejSollux Lighting jest rozwijającą się firmą w branży e-commerce, poszukującą doświadczonego Key Account Managera, który dołączy do naszego zespołu. Szukamy osoby z pasją do sprzedaży i umiejętnością budowania długotrwałych relacji z kluczowymi klientami.Zakres Obowiązków:·         Zarządzanie sprzedażą: Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży marek firmy do kluczowych klientów, w tym dbanie o pełną dostępność asortymentu i wprowadzanie nowych produktów.·         Planowanie sprzedaży: Opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych, wdrażanie strategii sprzedaży, przygotowywanie raportów oraz indywidualnych rozwiązań współpracy z klientami.·         Negocjacje handlowe: Prowadzenie efektywnych negocjacji z kluczowymi klientami, od etapu przygotowania do finalizacji umów handlowych.·         Analiza i raportowanie: Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji dotyczących współpracy z klientami, rentowności oraz możliwości rozwoju.·         Zarządzanie budżetem: Skuteczne zarządzanie przyznanym budżetem współpracy z klientami.·         Inicjowanie akcji sprzedażowych: Rekomendacja i realizacja działań wspierających sprzedaż, zarówno w zakresie komunikacji, jak i promocji.·         Współpraca między działowa: Aktywna współpraca z innymi działami firmy w celu maksymalizacji wyników sprzedaży.Wymagania:·         Doświadczenie w pracy na stanowisku Key Account Managera lub podobnym, w sektorze e-commerce.·         Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom C1).·         Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.·         Praktyczna znajomość pracy z systemami CRM.·         Umiejętność analizy danych oraz przygotowywania raportów i prezentacji.Oferujemy:·         Umowę o pracę na pełny etat.·         Konkurencyjne wynagrodzenie w przedziale 4-8 tys. zł. netto, adekwatne do doświadczenia i umiejętności.·         Możliwość pracy zdalnej.·         Udział w największych branżowych wydarzeniach w Europie.·         Pracę w dynamicznym zespole, na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku.Jeśli jesteś osobą, która chce mieć realny wpływ na rozwój sprzedaży i budowanie relacji z kluczowymi klientami, zapraszamy do aplikowania!W pierwszej kolejności prosimy, abyś wypełnił ankietę, którą przygotowaliśmy dla Ciebie.Odezwiemy się do wybranych osób.

Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Przeźmierowo 6 dni plecy

O nas:Jesteśmy firmą z operującą w handlu internetowym, na wielu platformach krajowych i zagranicznych. Intensywnie działamy również na rynkach hurtowym i nowoczesnym nie tylko w Polsce, ale również poza granicami naszego kraju.Stabilna firma, dysponujemy własnym biurowcem oraz własnymi magazynami. Firma istnieje od 2007 roku. Lokalizacja Poznań / Wysogotowo.Zadania:Telefoniczna i mailowa obsługa klientów sklepu internetowego, udzielanie informacji o ofercie handlowej, wsparcie merytoryczne dla klientów sklepuRealizacja zamówień internetowych i telefonicznych (obsługa programów; baslinker, sello, subiekt )Fakturowanie, wystawianie paragonów i innych dokumentów handlowych i spedycyjnychUdzielanie informacji w zakresie zwrotów i reklamacji oraz poprowadzenie klienta przez te proceduryZapewnienie prawidłowego obiegu dokumentówWspółpraca z innymi działami firmyUtrzymywanie dobrych relacji z klientamiDbanie o kulturę organizacji oraz pozytywny wizerunek firmyWymaganiaWykształcenie minimum średniemile widziany status ucznia / studentaZnajomość popularnych marketplace, jak Allegro itp.Swoboda w pracy z pakietem MS OfficeWysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjneDobra organizacja pracy, samodzielnośćUmiejętność realizacji wyznaczonych celów, zaangażowanieMile widziane:Doświadczenie w sprzedaży online tj. sklepy internetowe, portale aukcyjne, portale sprzedaży online B2B/B2COferujemyKomfortowe warunki pracyAtrakcyjne wynagrodzeniePremia miesięcznaKarta MULTISPORTZgraną ekipę, przyjazną atmosferęStabilną prace na dłuższy czas jeżeli tego właśnie szukaszStałe godziny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00Atrakcyjne rabaty pracownicze na nasze produktyPo zakończeniu rekrutacji będziemy się kontaktowali z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie informacji o oczekiwanym wynagrodzeniu i CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych

Specjalista ds. e-commerce w firmie Intar Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp.
Specjalista ds. e-commerce w firmie Intar Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp.
Ostrów Wielkopolski 6 dni plecy

 INTAR Sp. z o.o. jest firmą handlowo – usługową posiadającą strukturę wielooddziałową z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim oferującą materiały płytowe,  akcesoria do produkcji mebli oraz materiały wykończeniowe a także usługi cięcia i okleinowania płyt.Intar Sp. z o.o. w związku z rozwojem  poszukuje kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. e-commerce w Ostrowie WielkopolskimOpis stanowiska:udział w projektach e-commerceudział w opracowaniu i realizacja strategii marketingowej w internecietworzenie strategii sprzedaży oraz logistyki sklepuinicjowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu maksymalizację sprzedażyciągła poprawa widoczności i atrakcyjności sklepubieżąca administracja sklepu internetowego i obsługa klientówmonitorowanie aktualności oferty w sklepie internetowymbieżąca analiza działania sklepu internetowego w celu optymalizacji jego działaniawspółpraca z innymi działamrozwijanie sklepu na marketplaceWymagania:zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami i technologiamidoświadczenie w projektach e-commercepomysłowość, samodyscyplina, samodzielność i nastawienie na działanie i wyniknastawienie na szukanie rozwiązań, współpraca w zespoledoświadczenie w sprzedaży Amazonmile widziane doświadczenie w projektowaniu materiałów graficznychOferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz konkurencyjne wynagrodzeniestacjonarną oraz ciekawą i pełną wyzwań pracęmożliwość rozwoju zawodowego i poszerzania swoich kompetencjinarzędzia niezbędne do wykonywania pracymożliwość wniesienia energii, nowych pomysłów i zaangażowaniamożliwość przystąpienia do opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkachProsimy o zawarcie w cv jednej z poniższych klauzul:1) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INTAR sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w załączonym przeze mnie dokumencie CV na potrzeby bieżącej rekrutacji.2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INTAR sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w załączonym przeze mnie dokumencie na potrzeby bieżącej i przyszłych rekrutacji.KLAUZULA INFORMACYJNAAdministratorem danych jest INTAR sp. z o.o. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Odolanowska 60, 63-40 Ostrów Wielkopolski.Dane zbierane są dla potrzeb bieżącej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody, także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się na adres korespondencyjny Administratora.Podstawą prawną przetwarzania danych kandydata jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – powszechnie obowiązujące przepisy prawa, art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) dotycząca danych dodatkowych nie wskazanych w Kodeksie Pracy dla potrzeb przyszłej i bieżącej rekrutacji, 6 ust. 1 lit. b RODO (w celu zawarcia umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą), art. 6 ust. 1 lit. d - w celu ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO – (prawnie uzasadniony interes administratora - możliwość kontaktu z kandydatami oraz obrona przed roszczeniami).Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i możliwe jedynie z inicjatywy kandydata. Państwa dane w procesie rekrutacji nie będą udostępniane innym podmiotom. Przysługuje Państwu prawo do żądania zaprzestania przetwarzania Państwa danych poprzez cofnięcie zgody dotyczącej przetwarzania danych wszystkich lub określonych danych, wysyłając wiadomość na wskazany powyżej adres mailowy. Ma Pani/Pan, także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy dotyczące danych osobowych. Państwa dane będą przetwarzane: w przypadku bieżącej rekrutacji – przez 12 miesięcy od wyrażenia zgody, w przypadku zgody na przyszłą rekrutację przez 18 miesięcy.

Poszukiwany pracownik ds. Sprzedaży i Marketingu - język niemiecki.
Poszukiwany pracownik ds. Sprzedaży i Marketingu - język niemiecki.
Piła 6 dni plecy

Firma AUSSENBOXEN Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Sprzedaż - Marketing z obsługą klientów niemieckojęzycznychLokalizacja: ul. Pocztowa 64-920 Piła.Opis firmy: Firma AUSSENBOXEN Sp. z o.o. jest wiodącym producentem stajni dla koni oraz boksów wewnętrznych, oferującym innowacyjne rozwiązania dla sektora equestrian.Nasza firma łączy tradycję z nowoczesnością, dostarczając klientom produkty najwyższej jakości, które spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i wygody dla koni.Opis stanowiska: Poszukujemy kandydata na stanowisko Sprzedaż - Marketing, który będzie odpowiedzialny za kontakt z klientami niemieckojęzycznymi. Osoba na tym stanowisku będzie aktywnie uczestniczyć w procesie sprzedaży, budować relacje z klientami oraz rozwijać strategie marketingowe w celu promocji naszych produktów na rynku niemieckim.Obowiązki:Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów niemieckojęzycznych ( kontakt telefoniczny oraz e-mail / Whatsapp )Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych i marketingowych na rynku niemieckim.Budowanie trwałych relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę oraz doradztwo.Opracowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy.Praca w godzinach od 8/00 - 16/00 Pon - PtWymagania:Biegła znajomość języka niemieckiego ( kontakt telefoniczny )Doświadczenie w obszarze sprzedaży i/lub marketingu będzie dodatkowym atutem..'Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami oraz zdolność do pracy w zespole.Zorientowanie na osiąganie celów sprzedażowych oraz doskonałe umiejętności negocjacyjne.Zainteresowanie branżą equestrian będzie dodatkowym atutem. (:Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.Pracę w przyjaznym środowisku, opartym na zaufaniu i profesjonalizmie.Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, premie motywacyjne.Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym poprzez portal OLX" "Aplikacja na stanowisko Sprzedaż - Marketing".Czekamy na Ciebie!AUSSENBOXEN Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Poznań 6 dni plecy

OPISO nas:Jesteśmy firmą z operującą w handlu internetowym, na wielu platformach krajowych i zagranicznych. Intensywnie działamy również na rynkach hurtowym i nowoczesnym nie tylko w Polsce, ale również poza granicami naszego kraju.Stabilna firma, dysponujemy własnym biurowcem oraz własnymi magazynami. Firma istnieje od 2007 roku. Lokalizacja Poznań / Wysogotowo.Zadania:Telefoniczna i mailowa obsługa klientów sklepu internetowego, udzielanie informacji o ofercie handlowej, wsparcie merytoryczne dla klientów sklepuRealizacja zamówień internetowych i telefonicznych (obsługa programów; baslinker, sello, subiekt )Fakturowanie, wystawianie paragonów i innych dokumentów handlowych i spedycyjnychUdzielanie informacji w zakresie zwrotów i reklamacji oraz poprowadzenie klienta przez te proceduryZapewnienie prawidłowego obiegu dokumentówWspółpraca z innymi działami firmyUtrzymywanie dobrych relacji z klientamiDbanie o kulturę organizacji oraz pozytywny wizerunek firmyWymaganiaWykształcenie minimum średniemile widziany status ucznia / studentaZnajomość popularnych marketplace, jak Allegro itp.Swoboda w pracy z pakietem MS OfficeWysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjneDobra organizacja pracy, samodzielnośćUmiejętność realizacji wyznaczonych celów, zaangażowanieMile widziane:Doświadczenie w sprzedaży online tj. sklepy internetowe, portale aukcyjne, portale sprzedaży online B2B/B2COferujemyKomfortowe warunki pracyAtrakcyjne wynagrodzeniePremia miesięcznaKarta MULTISPORTZgraną ekipę, przyjazną atmosferęStabilną prace na dłuższy czas jeżeli tego właśnie szukaszStałe godziny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00Atrakcyjne rabaty pracownicze na nasze produktyPo zakończeniu rekrutacji będziemy się kontaktowali z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie informacji o oczekiwanym wynagrodzeniu i CV wraz z klauzulą wyrażającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych

Pracownik ds. sprzedaży e-Commerce i dystrybucji B2B
Pracownik ds. sprzedaży e-Commerce i dystrybucji B2B
Poznań 6 dni plecy

Opis stanowiska:Obsługa zamówień internetowychProwadzenie aktywnych działań sprzedażowych i akcji marketingowychDodawanie produktów do sklepu internetowego wraz z opisamiObsługa reklamacji i zwrotówPrzygotowywanie zamówieńRozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniamiObsługa klientów telefoniczna, e-mailNawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi B2BKoordynowanie obsługi współpracy z klientami B2BProwadzenie kampanii Google Ads, Facebook AdsBudowa i rozwój marki w InternecieWymagania:Doświadczenie w pracy na w/w stanowiskuZnajomość programów magazynowych lub sprzedażowychUmiejętność pracy w zespoleZdolności copywriterskieDobra organizacja czasu pracy oraz dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązkówMile widziana umiejętność obsługi programu do obróbki zdjęćŁatwość posługiwania się narzędziami społecznościowymi i komunikatoramiBiegła obsługa pakietu Office i innych podstawowych narzędzi biurowychPraktyczna znajomość obsługi narzędzi m.in.: Google Ads, Google Analytics, Facebook AdsMile widziana znajomość podstaw CMS m.in. PrestaShop, WordPress, JoomlaOferujemy:Wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy (podstawa + premia)Szkolenie i przygotowanie merytoryczne do pracy w branżyNarzędzia pracyPrzyjazną atmosferę pracyPracę w dynamicznym zespole, zorientowanym na realizację celów.Osoby zainteresowane pracą dla naszej firmie prosimy o zapoznanie się ze stroną internetową www.boncard.plW temacie maila prosimy wpisać Numer referencyjny: Pracownik ds. sprzedaży e-Commerce i dystrybucji B2B/ Poznań oraz : Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BonCard Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BonCard Polska Sp. z o.o. danych osobowych oraz wizerunku zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie. Oświadczam ponadto, że zostałem/am poinformowany/na o przysługującym mi prawie dostępu do treści tych danych i możliwości ich poprawienia, a także o prawe wycofania zgody na przetwarzanie tych danych w każdym czasie.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Senior Category Manager OLX
Senior Category Manager OLX
Poznań 6 dni plecy

Currently we’re looking for a passionate analytical mind with an interest and hands-on expertise in Fashion / Kids / Music & Education categories to join our OLX team. If you feel that it’s a perfect opportunity for you, keep reading!What you will need to be successful in this role:A passionate analytical mind; Hands-on experience in Fashion / Kids / Music & Education categories;An analytical skill set (Tableau, Google Analytics, SQL, SimilarWeb, Semrush, other category management tools); Knowledge of category brand / model matrix and marginality;Being aware of market disposition and seeking close cooperation with sales, marketing and growth teams to implement growth changes;Combination of strategic and operational thinking;Rigorous customer-centricity and curiosity on how to excel in user experience in Fashion / Kids / Music & Education. What responsibilities you will get when working with us:Deepdive into buy-side in Fashion / Kids / Music & Education: purchasing behaviors, traffic, searches and buyer profiles in B2C (buying from businesses) to drive category buyer growth;Deepdive into category tree, assortment, brand / model matrix, sellers profiling, seller pipelining in Fashion / Kids / Music & Education B2C to drive category seller growth;Identification of market opportunities in B2C segment in Poland (beyond Fashion/Kids/Music&Education);Identification of unique sales propositions and assortment strategy in Fashion / Kids / Music & Education B2C;Identification of pricing and tariff initiatives to grow revenue in Fashion / Kids / Music & Education B2C;Identification of clients and assortment growth opportunities in Fashion / Kids / Music & Education B2C;Working closely with sales and online growth teams to implement growth initiatives;Initiation and implementation of promo activities with marketing teams;Discovering product-related enablers to grow Fashion / Kids / Music & Education;P&L budgeting coordination;Leading cross-functional virtual teams, owning cross-functional KPIs;Initiating, documenting and facilitating business cases with GTM, Product and other functions;Initiating. executing Business development partnerships (3P providers, key vendors).What we can offer:Becoming part of a respected and dynamic international team;Competitive compensation and benefits;Hybrid mode of work - 2 days per week in the office in Poznan;Full ownership of categories’ P&L and related;Any tool you might need (mobile phone and laptop per your preference);Contributing to the global OLX Group agenda.If you find this opportunity interesting, don't hesitate - apply!

Account Manager | Handlowiec - branża gamingowa
Account Manager | Handlowiec - branża gamingowa
Poznań 6 dni plecy

Jesteśmy młodym zespołem entuzjastów, którzy nieustannie sięgają po więcej, doskonale wykorzystując marketing afiliacyjny. Dobrze zaplanowany biznes połączony z miłością do gier czyni nas liderami w tej branży.Jakiej osoby szukamy?Przede wszystkim kogoś, kto będzie chciał związać się z naszą firmą na dłużej.Jeśli posiadasz pasję do gier wideo, znasz dobrze język angielski oraz potrafisz budować trwałe relację z klientami, to szukamy właśnie Ciebie!Jakie będą Twoje przyszłe obowiązki:aktywne poszukiwanie nowych partnerów, negocjowanie współpracy,utrzymywanie relacji i dbanie o dobre stosunki z klientami,konfigurowanie i zarządzanie ofertami, w tym monitorowanie, analizowanie i optymalizacja kampanii,raportowanie wyników sprzedażowych,udzielanie wsparcia, odpowiadanie na zapytania partnerów i rozwiązywanie zagadnień związanych z programami partnerskimi,poszukiwanie nowych sposobów promocji.Czego od Ciebie oczekujemy:bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - ponieważ współpracujemy z firmami z całego świata,umiejętności korzystania z Microsoft Excel - gdyż do naszej pracy wykorzystujemy na co dzień arkusz kalkulacyjny,odpowiedzialności - z uwagi na to, że nasze działania mają duży wpływ na kształt kampanii reklamowej naszych klientów,dobra ogranizacja pracy - często musimy samodzielnie rozplanować nasz plan pracy.Co chcemy Ci zaoferować:Elastyczny czas pracy dostosowany do Twoich potrzeb,Pracę w przyjaznym zespole nastawionym na działanie,Możliwość rozwoju zawodowego,Możliwość skorzystania z karty Multisport i pakietu medycznego Lux-Med,Wsparcie na swojej drodze zawodowej w Adtogame.Jeśli czujesz, że odnajdziesz się u Nas i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij Nam swoje CV. Nie zapomnij uwzględnić w nim RODO.

Obsługa klienta/Przedstawiciel Handlowy
Obsługa klienta/Przedstawiciel Handlowy
Śrem 9 dni plecy

Opis oferty pracyJESTEŚ DLA NAS WAŻNY - PRACUJ Z PZU ! W związku z dynamicznym rozwojem firmy PZU poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku Agenta Ubezpieczeniowego w PZU SA na terenie powiatu Śremskiego. Gwarantujemy jasno określone warunki rozwoju - takie same dla wszystkich Agentów PZU w Polsce. W Twojej ofercie, obok ubezpieczeń majątkowych, znajdą się też inne produkty spółek Grupy PZU skierowane do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych instytucji. Przygotowaliśmy dla Ciebie program ustawowo wymaganych, profesjonalnych szkoleń, które pozwolą na szybkie zdobycie podstawowych umiejętności niezbędnych do pracy w zawodzie Agenta. Oferujemy: - System wynagrodzeń oparty o atrakcyjne prowizje, premie, konkursy - Dodatkowe wsparcie finansowe w pierwszych 24 miesiącach pracy - Indywidualną stałą pomoc i współpracę z Kierownikiem Sprzedaży - Profesjonalny rozwój poprzez program bezpłatnych szkoleń - Wsparcie atrakcyjnym programem lojalnościowym dla Agentów - Indywidualną ścieżkę kariery- Elastyczne godziny pracy Oczekujemy: - Doświadczenia w kontaktach z klientami - Komunikatywności i łatwości nawiązywania kontaktów interpersonalnych - Wysokiego poziomu motywacji do pracy oraz samodyscypliny - Silnego nastawienia na rozwój zawodowy - Min. średniego wykształcenia

Telemarketer
Telemarketer
Poznań 9 dni plecy

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: telemarketer/ osoba do tworzenia bazy danych Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż i promocję wysokiej jakości artykułów agd na terenie całej Polski Poszukujemy osób ambitnych, lubiących nowe wyzwania, uparcie dążących do celu. Praca zdalna (z domu) OFERUJEMY: • stabilną pracę, • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku WYMAGANIA: • minimum średnie wykształcenie, • umiejętności sprzedażowe, • dobra znajomość obsługi komputera, • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • kultura osobista, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • stałe, dobre łącze z internetem. OBOWIĄZKI: • aktywna sprzedaż akcesoriów agd • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Mile widziani studenci. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883."

Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita Sprzedawca
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita Sprzedawca
Poznań 9 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy do pracy Sklepie Firmowym SM MLEKOVITA w POZNANIU Opis stanowiska: - obsługa klienta - obsługa kasy i urządzeń biurowych - składanie zamówień i obsługa systemu sprzedażowego - dbanie o porządek w sklepie Wybranemu kandydatowi oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - rozbudowany pakiet socjalny Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania zapraszamy do przesyłanie CV w terminie do 20.05.2024

Montażysta mebli
Montażysta mebli
Piła 9 dni plecy

Opis oferty pracyPoszukujemy pracowników do pracy na stanowisku montażysta mebli w Pile. Wymagania: Prawo jazdy kat. B - warunek niezbędny Umiejętność czytania rysunków technicznych Obsługa elektronarzędzi. Precyzja i dokładność wykonywania powierzonych zadań. Dbałość o wysoką jakość wykonywanych prac. Opis stanowiska pracy: Montaż mebli w sklepie i u klienta. Skręcenie i składanie elementów meblowych na podstawie otrzymanego rysunku. Dostarczenie i wnoszenie mebli do naszych klientów. Praca w godzinach 10:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku. (soboty wolne) Dołącz do nas – serdecznie zapraszamy do kontaktu: napisz: @ lub zadzwoń Tel: 519 - pokaż numer telefonu - – umów się na spotkanie!

Sprzedawca- Asystent Protetyka Słuchu (Piła)
Sprzedawca- Asystent Protetyka Słuchu (Piła)
Piła 14 dnia plecy

Opis oferty pracyGEERS Dobry Słuch jest liderem w branży doboru aparatów słuchowych obecny na polskim rynku od 1992 roku. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm na tym rynku, zapewniając najwyższą jakość obsługi Klientom. Obecnie posiadamy sieć ponad 200 oddziałów w całej Polsce. Zadania: - Kompleksowa obsługa naszego Klienta zgodnie z wytycznymi firmy GEERS Dobry Słuch - Realizacja planów sprzedażowych, nastawienie na cel i osiągnięcie budżetu, - Badanie słuchu, dobór aparatów słuchowych i urządzeń oraz kompleksowa opieka posprzedażowa naszych Klientów, - Profesjonalne doradztwo i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Szukamy osób: - Gotowych do rozpoczęcia dwuletniej szkoły na kierunku Protetyka Słuchu - Z wykształceniem co najmniej średnim, - Mających doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz profesjonalnej obsłudze Klientów, - Komunikatywnych, zaangażowanych, gotowych do pracy z osobami starszymi. Oferujemy - Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej firmie, - Pracę od poniedziałku do piątku, - Pomoc w zdobyciu Dyplomu Protetyka Słuchu (nowego zawodu), - Liczne szkolenia, - Perspektywę awansu i rozwoju, - Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz prowizji od indywidualnej sprzedaży, - Rozbudowany system benefitów (karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna), - Ubezpieczenie grupowe Zainteresowany/na? Prześlij do nas swoje CV.

MOBILNY KASJER - SPRZEDAWCA
MOBILNY KASJER - SPRZEDAWCA
Trzcianka 14 dnia plecy

Opis oferty pracyMOBILNY KASJER SPRZEDAWCA TRZCIANKA - Atrakcyjne wynagrodzenie + premie - Umowa o pracę od 1-go dnia zatrudnienia - Stabilne zatrudnienie - Możliwość rozwoju - PRACA NA TERENIE CAŁEGO WOJEWÓDZTWA - ZAPEWNIAMY TRANSPORT

PRACA DZIAŁ HANDLOWY
PRACA DZIAŁ HANDLOWY
Ostrów Wielkopolski 19 dni plecy

Opis oferty pracyPRZYJMIEMY DO PRACY W PEŁNYM WYMIARZE GODZIN NA STANOWISKO SPRZEDAWCA-MAGAZYNIER W DZIALE HANDLOWYM WYMAGANE PRAWO JAZDY KATEGORI MINIMUM "B" PROSZĘ O WYSŁANIE CV NA ADRES

Sprzedawca pół etatu
Sprzedawca pół etatu
Piła 19 dni plecy

Opis oferty pracyZatrudnimy sprzedawców do Salonu Odzieży męskiej VIVO Piła Oferujemy umowę o prace . stabilne i długie zatrudnienie wysokie zarobki, system premiowany. CV proszę nadsyłać na adres nadawcy ogłoszenia

Pracownik działu sprzedaży
Pracownik działu sprzedaży
Kalisz 20 dni plecy

Opis oferty pracyWinpower Spółka z o. o. - producent okien i drzwi z PCV oraz aluminium, zainteresowana jest przyjęciem do pracy osoby na stanowisko Pracownik działu sprzedaży Miejsce pracy: Kalisz Zadania: - promowanie produktu - pozyskiwanie nowych klientów i budowanie relacji z obecnymi - doradztwo w zakresie oferowanych produktów - negocjowanie ofert z potencjalnymi partnerami biznesowymi - realizacja celów sprzedażowych Wymagania: Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że znasz język włoski, francuski, niemiecki lub angielski w stopniu komunikatywnym, szybko się uczysz, lubisz poznawać nowe technologie i chcesz podjąć z nami długofalową współpracę Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B - rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i kompetencji, - możliwość rozwoju zawodowego Osoby zainteresowane proszone są o złożenie CV . Prosimy o zamieszczenie klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Specjalista / Specjalistka w dziale obsługi klienta
Specjalista / Specjalistka w dziale obsługi klienta
Poznań 22 dnia plecy

Opis oferty pracySTUDIO FIGURA International - lider w kobiecej branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Ponad 18lat na rynku! W związku z ogromną ekspansją i rozszerzeniem swoich działań poszukujemy do Naszej Centrali w Wysogotowie (okolice Poznania, dogodny dojazd MPK) kandydata na stanowisko: Specjalista / tka ds. obsługi klienta biznesowego Obowiązki: bieżąca i bezpośrednia obsługa klienta (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania biznesowe), rozwiązywanie wyzwań powierzonych przez klienta oraz reagowanie na zgłaszane potrzeby, przeprowadzanie szkoleń dla partnerów w zakresie obsługi platformy, udzielanie informacji dot. dostępności produktów, statusie zamówień oraz przedstawianie aktualnej oferty, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami firmy, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz wizerunek marki współpraca z pozostałymi działami Firmy Wymagania: doświadczenie w pracy z klientem/sprzedaży (obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia) umiejętność zidentyfikowania potrzeb klienta, znajomość prowadzenia negocjacji handlowych, budowanie relacji partnerskich z klientami, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, otwartość na zmiany, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne. To oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie, wraz z 13pensją (premia roczna) możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych nieograniczona możliwość bezpłatnego korzystania z urządzeń/ zabiegów w showroom’ie firmy, zniżki na zakup kosmetyków i suplementów diety, Multisport, pakiet zdrowotny Allianz oraz atrakcyjne zniżki pracownicze na pobyt w luksusowym Hotel&Spa na Zanzibarze! dedykowana platforma zniżkowa do zamawiania posiłków/ pełnych diet z Firmy Body Chief Pracę 9.00-17.00 pon-pt, weekendy wolne a w piątki kończymy o 15tej :) Miejsce pracy: Wysogotowo Zapraszamy do przesyłania CV (prosimy o dołączenie poniższej klauzuli): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kasjer-Sprzedawca - Czapury / Poznań, ul. Starołęcka
Kasjer-Sprzedawca - Czapury / Poznań, ul. Starołęcka
Dopiewo 24 dnia plecy

Opis oferty pracyPraca Kasjer-Sprzedawca Proponowane lokalizacje - Bnin, Czapury, Dopiewo, Komorniki, Koninko, Palędzie, Pecna, Plewiska, Poznań, ul. Starołęcka - umowa o pracę - praca na pełny lub część etatu - wynagrodzenie podstawowe, dodatki oraz możliwość wypracowania premii - praca na II zmiany

Prezes Spółki z o.o.
Prezes Spółki z o.o.
Poznań 26 dni plecy

Opis oferty pracyRIKI Sp. z o.o. to spółka z 7-letnia historia działalności. Działalność spółki skupia się na handlu międzynarodowym. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Prezesa Zarzadu k/m, miejsce pracy: Warszawa, Poznań, hyb, Obowiązki: Adekwatne do stanowiska Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz dostawcami, Podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami spółki, a także nawiązywanie nowych kontaktow Raportowanie udzialowcom wynikow Wymagania: Wysoka kultura osobista Zaangażowanie w powierzone obowiązki Swobodne posługiwanie się 2 językami obcymi - angielski + niemiecki lub francuski, mile widziane trzeci język Znajomosc Incoterm, akredytywa, ESCROW, Obsługa Ms Office, w tym Excel na wysokim poziomie Gotowość do odbywania podróży zagranicznych oraz krajowych Doświadczenie oraz Portfel klientów mile widziane A teraz co zyskasz pracując z nami? Nieprzecietne prowizje sięgające nawet 100tys zł miesięcznie Podstawe + % od wypracowanych zysków firmy Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód z kartą paliwowa) Kartę sodexo, prywatna opieke medyczna, kartę fitness i bonusy okolicznosciowe Prace w klimatyzowanym biurze i pyszna kawe :) Zapraszamy do aplikowania. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na cv proszę umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

Specjalista ds. Handlu Międzynarodowego
Specjalista ds. Handlu Międzynarodowego
Poznań 26 dni plecy

Opis oferty pracyRIKI Sp. z o.o. to spółka z 7-letnia historia działalności. Działalność spółki skupia się na handlu międzynarodowym. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Prezesa Zarzadu k/m, miejsce pracy: Warszawa, Poznań, hyb, Obowiązki: Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz dostawcami, Podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami spółki, a także nawiązywanie nowych kontaktow Raportowanie udzialowcom wynikow Wymagania: Wysoka kultura osobista Zaangażowanie w powierzone obowiązki Swobodne posługiwanie się 2 językami obcymi - angielski + niemiecki lub francuski, mile widziane trzeci język Znajomosc Incoterm, akredytywa, ESCROW, Obsługa Ms Office, w tym Excel na wysokim poziomie Gotowość do odbywania podróży zagranicznych oraz krajowych Doświadczenie oraz Portfel klientów mile widziane A teraz co zyskasz pracując z nami? Nieprzecietne prowizje sięgające nawet 100tys zł miesięcznie Podstawe + % od wypracowanych zysków firmy Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód z kartą paliwowa) Kartę sodexo, prywatna opieke medyczna, kartę fitness i bonusy okolicznosciowe Prace w klimatyzowanym biurze i pyszna kawe :) Zapraszamy do aplikowania. Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na cv proszę umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta biznesowego
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta biznesowego
Poznań 26 dni plecy

Opis oferty pracySTUDIO FIGURA International - lider w kobiecej branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Ponad 18lat na rynku! W związku z ogromną ekspansją i rozszerzeniem swoich działań poszukujemy do Naszej Centrali w Wysogotowie (okolice Poznania, dogodny dojazd MPK) kandydata na stanowisko: Specjalista / tka ds. obsługi klienta biznesowego Obowiązki: bieżąca i bezpośrednia obsługa klienta (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania biznesowe), rozwiązywanie wyzwań powierzonych przez klienta oraz reagowanie na zgłaszane potrzeby, przeprowadzanie szkoleń dla partnerów w zakresie obsługi platformy, udzielanie informacji dot. dostępności produktów, statusie zamówień oraz przedstawianie aktualnej oferty, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami firmy, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz wizerunek marki współpraca z pozostałymi działami Firmy Wymagania: doświadczenie w pracy z klientem/sprzedaży (obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia) umiejętność zidentyfikowania potrzeb klienta, znajomość prowadzenia negocjacji handlowych, budowanie relacji partnerskich z klientami, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, otwartość na zmiany, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne. To oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie, wraz z 13pensją (premia roczna) możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych nieograniczona możliwość bezpłatnego korzystania z urządzeń/ zabiegów w showroom’ie firmy, zniżki na zakup kosmetyków i suplementów diety, Multisport, pakiet zdrowotny Allianz oraz atrakcyjne zniżki pracownicze na pobyt w luksusowym Hotel&Spa na Zanzibarze! dedykowana platforma zniżkowa do zamawiania posiłków/ pełnych diet z Firmy Body Chief Pracę 9.00-17.00 pon-pt, weekendy wolne a w piątki kończymy o 15tej :) Miejsce pracy: Wysogotowo Zapraszamy do przesyłania CV (prosimy o dołączenie poniższej klauzuli): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pośrednik w obrocie nieruchomościami
Pośrednik w obrocie nieruchomościami
Kalisz 26 dni plecy

Opis oferty pracyPrężnie działające Biuro Nieruchomości w Kaliszu zatrudni osobę na stanowisko: pośrednik/sprzedawca w obrocie nieruchomościami. Wymagania: - osoba otwarta i komunikatywna, cechująca się dobrą organizacją pracy własnej, - łatwość w kontaktach telefonicznych, - nastawienie proklientowskie, - czynne prawo jazdy, osoba mobilna Oferujemy: - nielimitowany czas pracy (nieprzekraczający 8h dziennie), - narzędzia niezbędne do pracy, - wysokie wynagrodzenie prowizyjne ze wsparciem finansowym przez okres pierwszych 3 miesięcy, w dalszej perspektywie możliwość zatrudnienia stałego na dogodnych warunkach. Prosimy o przesyłanie CV na adres: @

HOUSE poszukuje sprzedawcy na pełen etat
HOUSE poszukuje sprzedawcy na pełen etat
Środa Wielkopolska 26 dni plecy

Opis oferty pracySklep z odzieżą firmową poszukuje osób chętnych do pracy w charakterze sprzedawcy. Mile widziane osoby posiadające status osoby uczącej się (nie jest to koniecznością) - umowa zlecenie. Doświadczenia nie wymagamy, uczymy wszystkiego od podstaw. CV można składać bezpośrednio w sklepie bądź przez portal Lento.

Asystent ds. Sprzedaży
Asystent ds. Sprzedaży
Luboń 29 dni plecy

Opis oferty pracyStowarzyszenie „Niepełnosprawni dla środowiska Ekon”zatrudni osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności do pracy na stanowisku ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY w salonie odzieżowym. Wymagania: - orzeczenie o niepełnosprawności (stopień znaczny lub umiarkowany) -warunek konieczny - otwartość, komunikatywność - kultura osobista - gotowość do pracy zmianowej (bez godzin nocnych) Zakres obowiązków: - układanie towaru - pomoc przy przyjmowaniu dostaw (dźwiganie do 10 kg) - prawidłowe rozłożenie przyjętego asortymentu - pomoc w aranżacji witryn - prace porządkowe Oferujemy: - wynagrodzenie 3600-4000 zł brutto - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w warunkach chronionych oraz bogaty pakiet socjalny - refundacja leków, wizyt lekarskich, pobytów w sanatoriach i turnusach rehabilitacyjnych - dofinansowanie wczasów pracowników oraz kolonii dla dzieci - opiekę Koordynatora Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych Rodo: http://aba-service.pl/odo/aba_informacja_odo.pdf

Kasjer-Sprzedawca z Orzeczonym Stopniem o Niepełnosprawności
Kasjer-Sprzedawca z Orzeczonym Stopniem o Niepełnosprawności
Dopiewo 29 dni plecy

Opis oferty pracyPraca Kasjer-Sprzedawca z Orzeczonym Stopniem o Niepełnosprawności Proponowane lokalizacje - Dopiewo, Gułtowy, Mosina, Stęszew - umowa o pracę - praca na pełny etat - wynagrodzenie podstawowe, dodatki oraz możliwość wypracowania premii - praca na II zmiany

Poszukuję sprzedawczyni do kiosku z kwiatami
Poszukuję sprzedawczyni do kiosku z kwiatami
Poznań 29 dni plecy

Zatrudnie Pania do pracy dorywczej w kiosku z kwiatami w Poznaniu przy cmentarzu Junikowskim Mile widziana Pani z statusem studenta lub Pani emerytki. Mile widziana równiez znajomosó w branzy kwiatowej.Oraz znajomosé obstugi kasy fiskalnej i terminalu. Zainteresowane Panie prosze o kontakt telefoniczny od 10-18 Pod nr tel *********

Poszukuję sprzedawcy do kiosku z kwiatami
Poszukuję sprzedawcy do kiosku z kwiatami
Poznań 29 dni plecy

Zatrudnie Pania do pracy dorywczej w kiosku z kwiatami w Poznaniu przy cmentarzu Junikowskim Mile widziana Pani z statusem studenta lub Pani emerytki. Mile widziana równiez znajomosó w branzy kwiatowej.Oraz znajomosé obstugi kasy fiskalnej i terminalu. Zainteresowane Panie prosze o kontakt telefoniczny od 10-18.Pod nr tel *********

Zatrudnię sprzedawcę do kiosku z kwiatami przy cmentarzJunik
Zatrudnię sprzedawcę do kiosku z kwiatami przy cmentarzJunik
Poznań 29 dni plecy

Zatrudnie Pania do pracy dorywczej w kiosku z kwiatami w Poznaniu przy cmentarzu Junikowskim Mile widziana Pani z statusem studenta lub Pani emerytki. Mile widziana równiez znajomość w branzy kwiatowej.Oraz znajomosé obstugi kasy fiskalnej i terminalu. Zainteresowane Panie prosze o kontakt telefoniczny od 10-18.Pod nr tel *********

Specjalista / specjalistka ds. obsługi klienta
Specjalista / specjalistka ds. obsługi klienta
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySTUDIO FIGURA International - lider w kobiecej branży fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Ponad 18lat na rynku! W związku z ogromną ekspansją i rozszerzeniem swoich działań poszukujemy do Naszej Centrali w Wysogotowie (okolice Poznania, dogodny dojazd MPK) kandydata na stanowisko: Specjalista / tka ds. obsługi klienta biznesowego Obowiązki: bieżąca i bezpośrednia obsługa klienta (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz spotkania biznesowe), rozwiązywanie wyzwań powierzonych przez klienta oraz reagowanie na zgłaszane potrzeby, przeprowadzanie szkoleń dla partnerów w zakresie obsługi platformy, udzielanie informacji dot. dostępności produktów, statusie zamówień oraz przedstawianie aktualnej oferty, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z partnerami firmy, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta oraz wizerunek marki współpraca z pozostałymi działami Firmy Wymagania: doświadczenie w pracy z klientem/sprzedaży (obsługa telefoniczna oraz bezpośrednia) umiejętność zidentyfikowania potrzeb klienta, znajomość prowadzenia negocjacji handlowych, budowanie relacji partnerskich z klientami, dokładność oraz umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, otwartość na zmiany, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne. To oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie, wraz z 13pensją (premia roczna) możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych nieograniczona możliwość bezpłatnego korzystania z urządzeń/ zabiegów w showroom’ie firmy, zniżki na zakup kosmetyków i suplementów diety, Multisport, pakiet zdrowotny Allianz oraz atrakcyjne zniżki pracownicze na pobyt w luksusowym Hotel&Spa na Zanzibarze! dedykowana platforma zniżkowa do zamawiania posiłków/ pełnych diet z Firmy Body Chief Pracę 9.00-17.00 pon-pt, weekendy wolne a w piątki kończymy o 15tej :) Miejsce pracy: Wysogotowo Zapraszamy do przesyłania CV (prosimy o dołączenie poniższej klauzuli): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Praca przy wykładaniu towaru.
Praca przy wykładaniu towaru.
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDzień dobry, poszukuje osoby do wykładania towaru w Auchan Poznań Swadzim. Praca 6-12 (można też dopasować pod siebie pracę, podałam przykładowo rozpoczęcie i zakończenie pracy), wymagana książeczka sanepidowska.

Doradca klienta/ Specjalista ds. sprzedaży
Doradca klienta/ Specjalista ds. sprzedaży
Konin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNasza firma cieszy się dynamiczną ekspansją na rynku polskim i europejskim. Jesteśmy innowacyjną polską firmą z branży zielonej transformacji energetycznej. Proponujemy usługi i produkty z zakresu szeroko rozumianego zarządzania energią. Działając lokalnie i globalnie obserwujemy poprawę komfortu życia. Wierzmy, że społeczność ma znaczenie, a aktywizm prowadzi do dużych zmian. Stawiamy na własne, wykwalifikowane i wyspecjalizowane zespoły. Firma zrzeszającą w swoich strukturach pasjonatów i wybitnych specjalistów z zakresu OZE. Dlatego aktualnie szukamy pracownika na stanowisko: Przedstawiciel Handlowy Dlaczego warto z nami pracować? • Wysokie wynagrodzenie prowizyjne i premiowe. • Najlepsza na rynku oferta dla klientów biznesowych i indywidualnych. • Szkolenia w pełni przygotowujące do skutecznej pracy: techniczne, marketingowe • Nowoczesny CRM. • Samochód służbowy. • System pozyskiwania leadów. • Gotowe narzędzia do skalowania, wdrażania, zarządzania. • Posiadamy kompletny KNOW HOW. • Wsparcie: inżynierów PV, PC, ME. • Kwartalna konferencja firmowa plus coroczna wycieczka firmowa. • Samochody najwyższej klasy. • Dodatkowe programy motywacyjne dla najlepszych pracowników. Na czym będzie polegała praca? • Pozyskiwanie i aktywna obsługa klientów z każdego sektora. • Przygotowywanie ofert handlowych. • Prowadzenie negocjacji z klientami. • Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży. • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta. Od ciebie wymagamy: • Zaangażowanie, determinacja i chęci rozwoju. • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek niekonieczny). • Wysokich umiejętności komunikacyjnych. • Ukierunkowania na realizację zadań i osiągania założonych celów. • Konsekwentne dążenie do realizacji celów oraz skuteczne działanie. • Prawa jazdy kat. B. • Dyspozycyjności. To nie wszystko co możemy Ci zapewnić i zagwarantować, mamy dużo więcej do zaoferowania aby zabezpieczyć Cię na przyszłość. Aplikuj i sam się przekonaj! Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Ekspert ds. sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych
Ekspert ds. sprzedaży internetowej na rynkach zagranicznych
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Warszawa Obowiązki na stanowisku pracy: Rekomendowanie i prowadzenie działań mających na celu realizację planów sprzedażowych i utrzymanie optymalnego poziomu marży, Udział w tworzeniu i realizacji polityki cenowej zgodnie z przyjętą strategią: prowadzenie analiz rynku, uzgadnianie z działem handlowym cen produktów, wprowadzanie i aktualizacja cenników w Magento, dbanie o poprawność danych Prowadzenie monitoringu konkurencji w zakresie cen, nowości, produktów niszowych, działań promocyjnych oraz dostosowywanie działań sprzedażowych do otoczenia rynkowego w oparciu o strategię firmy Konfigurowanie platformy sprzedażowej Magento w części obsługującej rynki zagraniczne oraz monitorowanie poprawności jej funkcjonowania Współtworzenie i dalsza koordynacja wdrażania kalendarzy aktywności handlowej, bardzo bliska współpraca z zespołem Marketingu w aspekcie komunikacji marketingowej Konfigurowanie w systemie Magento mechanizmów związanych z akacjami promocyjnymi Wdrażanie usprawnień systemowych związanych z koszykiem, x/up-sellingiem, wewnętrzną wyszukiwarką, atrybucją nowych Klientów i konwersją ich na Klientów lojalnych Współpraca z działami odpowiedzialnymi za sprzedaż online na rynku polskim w celu synchronizacji i optymalizacji działań oraz wykorzystania synergii aktywności Monitorowanie poprawności działania silnika eCommerce / ERP, rekomendowanie nowych funkcjonalności systemu oraz nadzór nad ich wdrożeniem i testowanie rozwiązań Współpraca z obecnymi i potencjalnymi dostawcami w kwestiach dotyczących asortymentu i obsługi operacyjnej platformy Zapewnienie zgodności wszystkich elementów procesu sprzedażowego z Dyrektywą Omnibus Od kandydatów oczekujemy: Co najmniej 2 lat doświadczenia pracy w obszarze eCommerce / Omnichannel Doświadczenia w prowadzeniu analiz oraz przygotowywaniu raportów danych w MS Excel i narzędziach klasy Business Intelligence (np. Power BI) Sprawności w posługiwaniu się narzędziami do zarządzania strategią cenową i monitoringiem rynku Doświadczenia w pracy na silnikach eCommerce, preferowane Magento2 Dodatkowym atutem będzie znajomość SQL, w zakresie tworzenia i wykonywania zapytań Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodna komunikację (minimum B2) Dodatkowym atutem będzie co najmniej podstawowa znajomość języka włoskiego Doskonałej organizacji pracy Wychodzenia z inicjatywą (stałego poszukiwania rozwiązań) Samodzielności i nastawienia na osiąganie celów Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o UoP lub kontrakt B2B Szeroki zakres benefitów (m.in. dostęp do opieki medycznej, ubezpieczenie, karta Multisport, zniżki pracownicze, dostęp do platformy do nauki języka angielskiego i niemieckiego) Ciekawe i różnorodne zadania w których możesz wykorzystać swoją kreatywność

Wykładanie towaru, serwisant Konin od zaraz Pilne
Wykładanie towaru, serwisant Konin od zaraz Pilne
Konin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyWitam, poszukujemy osoby do wykładania towaru. Praca 3x w tyg. pon, śr, pt, 61,5godz /m-c, stawka 27,70 zł/h brutto Miejsce pracy: Eurocash Konin Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za wykładanie towaru, dbałość o ekspozycję towaru według ustalonych standardów, kontrolę terminów produktów. Elastyczne godziny pracy. Oczekiwania: • ważna książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych • ukończone 18 lat • zaangażowanie • odpowiedzialność • rzetelność Oferujemy: • zatrudnienie w formie umowy zlecenia Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji przez formularz Lento lub tel 666 - pokaż numer telefonu - Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu niniejszej rekrutacji a także dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez MS Services Sp. z o. o. z siedziba w Krakowie przy ul. Bociana 22 (kod pocztowy 31-231), na potrzeby własne lub na zlecenie innych podmiotów (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zmianami). Przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz możliwość ich poprawiania.”

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z j. niemieckim
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z j. niemieckim
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpecjalista ds. wsparcia sprzedaży z j. niemieckim Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Wsparcie Działu Handlowego w zakresie sprzedaży • Przyjmowanie zapytań od klientów trafiających bezpośrednio do firmy • Współpraca w Dziale Handlowym w zakresie opracowywania ofert dla klientów polskich i zagranicznych • Wprowadzanie zamówień klientów do systemu • Kontrola zapytań ofertowych klientów i sprzedaży • Archiwizacja: ofert i dokumentów sprzedażowych • Obsługa systemu ERP w zakresie: zamówień, dokumentów sprzedażowych, dokumentów wysyłkowych, historii obsługi klientów • Przygotowywanie bieżących zestawień w zakresie zapytań, ofert i sprzedaży • Współpraca z innymi działami m.in. planowania produkcji, spedycji, księgowości w zakresie obsługi klienta • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami polskimi i zagranicznymi WYMAGANIA: • Wykształcenie minimum średnie • Znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny • Chęć rozwoju w sprzedaży • Doświadczenie w opracowywaniu ofert dla klientów • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta firmy • Biegła obsługa komputera w środowisku MS Office: Word, Excel • Doświadczenie w obsłudze programów typu ERP – mile widziane OFERTA: • Umowę o pracę • Rynkowe wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia • Narzędzia niezbędne do pracy • Możliwość wpływu na rozwój organizacji

Cropp Środa Wlkp. poszukuje sprzedawcy na weekendy
Cropp Środa Wlkp. poszukuje sprzedawcy na weekendy
Środa Wielkopolska 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby na stanowisko: sprzedawca Praca głównie w weekendy Miejsce pracy: Środa Wielkopolska CV proszę składać za pośrednictwem portalu bądź bezpośrednio w sklepie Cropp

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Wielkopolskie