Wszystkie ogłoszenia w kategorii Praca
Opis oferty pracyWynagrodzenie: €15.35 za godzinę Akceptowane języki: Angielski, Holenderski Branża: Produkcja Miejsce pracy: Oss, Holandia Rodzaj zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony Padifood jest jednym z największych producentów azjatyckich dań w paczkach w Holandii. Prawdopodobnie je znasz: najpopularniejsze produkty to bami i nasi. Jako pracownik produkcji będziesz przygotowywać wszystkie składniki do procesu gotowania. Wymieszasz produkty i zapakujesz je do pudełek. Wszystko odbywa się w dziale produkcji, gdzie jest ciepło i czysto. Ponadto będziesz sprawdzać i pakować produkty spożywcze, a także zadbasz o to, aby wszystkie paczki zostały skompletowane na czas. To z kolei odbywa się w dziale logistyki, gdzie jest niższa temperatura, około 4°C. Aby poznać proces pracy, zaczniesz od szkoleń wewnętrznych. Aby zapewnić stabilność, będziesz pracować od poniedziałku do piątku na zmiany poranne i popołudniowe. W razie potrzeby, możesz wyrabiać nadgodziny w weekendy. Dzięki temu zarobisz dodatkową kasę! Zdobądź szansę na bezpośrednią umowę w Padifood. Skorzystaj z możliwości uczestnictwa w szkoleniach, aby zostać operatorem maszyn i pracować w różnych działach. Od Padifood otrzymasz odzież roboczą. Zasmakuj kuchni i kultury azjatyckiej! Dołącz do tego młodego i zmotywowanego zespołu jako pracownik produkcji! Twoja praca to: Etykietowanie Foliowanie Kontrola jakości Krojenie oraz obróbka warzyw Naklejanie naklejek Pakowanie Praca na zmianie porannej i popołudniowej Praca od poniedziałku do piątku Praca przy taśmie pakującej Praca przy taśmie produkcyjnej Praca ręczna Praca stojąca Praca w ciepłym otoczeniu Praca w różnych działach Praca w różnych lokalizacjach Praca w zimnym otoczeniu Praca wymaga chodzenia Sortowanie Sprzątanie Sztaplowanie Układanie produktów/paczek na paletach Twoja praca oferuje: Możliwość pracy w nadgodzinach Możliwość odbycia szkoleń na wózek widłowy/ EPT Możliwość pracy w weekend Stabilny grafik Biuro OTTO w miejscu pracy, czynne codziennie Darmowe WiFi Kursy językowe Rabaty na produkty firmy Zapewniona odzież robocza Wymagania Znasz język angielski i/lub język holenderski Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do OTTO Work Force Recruitment sp. z o.o. z siedzibą: u. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000365511, NIP 8961508583, REGON 021 - pokaż numer telefonu - , wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem: 23365; kapitał zakładowy: 3 683 550,00 ZŁ (dalej zwany Administratorem) zgadzasz się na przetwarzanie przez Administratora Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: mojedane(małpa)ottoworkforce.pl.
Opis oferty pracyZatrudnimy: Praca w markecie dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności Świebodzin, woj. lubuskie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: • możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb • stabilność zatrudnienia, umowę o pracę • możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne • niezbędne szkolenia • atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)
Do pizzerii Da Grasso poszukujemy osoby na stanowisko kierowca / dostawca pizzy. Szukamy kogos z dyspozycyjnoscią na weekendy Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość topografii miasta! Wymagane: -pozytywne nastawienie do pracy -umiejętność pracy w zespole -dyspozycyjność -higiena osobista Dlaczego warto z nami w współpracować? -oferujemy stabilne zatrudnienie -terminowo wypłacane wynagrodzenie -elastyczne grafik -odzież roboczą -pracę w miejscu, w którym ceni się atmosferę i wzajemne relacje -podczas pracy PIZZE ZA DARMO :) CV prosimy o przesłanie przez portal OLX lub kontakt pod nr tel.8******51
Zatrudnię osobę na stanowisko mechanik/doradca klienta w sklepie Husqvarna Szprotawa.Zakres obowiązków :Naprawa maszyn ogrodowychObsługa i doradztwo klienta w zakresie sprzedaży maszyn ogrodowych.Wymagania :Umiejętność pracy ze sprzętem komputerowymPrawo jazdy kat. BSumienność, rzetelność i chęć nauki.Oferujemy:Umowa o pracęNauka i wdrożenie do naprawy maszynMożliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencjiMiłą atmosferę pracy i zgrany zespół.Doświadczenie zawodowe mile widziane.Kontakt:Tel. 60*******76 lub (68) 376 10 86
TrodoMiędzynarodowa Firma Trodo założona w 2013 roku zajmująca się technologią i eksportem części samochodowych i części zamiennych.Zakres obowiązkówPoszukujemy nowego współpracownika do naszego zespołu, w Polsce który będzie odpowiedzialny za zadania takie jak przyjmowanie, przechowywanie i wysyłka produktów, zapewnianie dokładności zapasów oraz utrzymywanie czystego i zorganizowanego środowiska magazynowego. Jeśli jesteś osobą chętną do pracy, rozsądną i zmotywowaną, posiadającą doskonałe umiejętności pracy zespołowej, aplikuj do nas na to stanowisko.Wymagania:znajomość języka polskiego i angielskiegozdolność do podnoszenia i przenoszenia ciężkich przedmiotówduża dbałość o szczegóły i organizacjęwysokie poczucie odpowiedzialnościpozytywne nastawienie i optymizm, nawet w trudnych sytuacjachKluczowe Obowiązki:Praca przy wyborze produktów i umieszczaniu/skanowaniu na półkachUkładanie towaru na paletachUtrzymywanie porządku w magazynieOferujemy:wynagrodzenie brutto: 53,80 zł/h (pełny etat), łączna liczba przepracowanych godzingodziny pracy zgodnie z harmonogramemcelebrowanie ważnych chwil w życiu pracowników4 dodatkowe dni urlopuprogram zniżek pracowniczychPrzesyłając swoje Curriculum Vitae (CV) i aplikację do grupy Trodo, udzielasz nam zgody na przechowywanie i przetwarzanie Twojego CV w celach określonych poniżej.Przed złożeniem wniosku prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą informacją o zrzeczeniu się odpowiedzialności.Informacja o zrzeczeniu się odpowiedzialności:Gromadzenie i wykorzystywanie danych: Przesyłając swoje CV, potwierdzasz i zgadzasz się, że Trodo może gromadzić, przechowywać i przetwarzać informacje podane w Twoim CV w celach rekrutacyjnych i związanych z zatrudnieniem. Obejmuje to między innymi ocenę Twoich kwalifikacji pod kątem obecnych i przyszłych ofert pracy, kontaktowanie się z Tobą w sprawie potencjalnych możliwości oraz, jeśli to konieczne, sprawdzanie weryfikacji życiorysu zawodowego.Bezpieczeństwo danych: Trodo zobowiązuje się do ochrony prywatności i bezpieczeństwa Twoich danych osobowych. Wdrożyliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby chronić Twoje dane przed nieuprawnionym dostępem, utratą lub zmianą.Przechowywanie danych: Twoje CV będzie przechowywane w naszej bazie danych rekrutacyjnych przez okres dwóch lat i nie dłużej niż wymagają tego przepisy prawa. Jeśli chcesz, aby Twoje CV zostało usunięte z naszej bazy danych, skontaktuj się z nami pod adresem email prześlij swoją prośbę.Dostęp stron trzecich: Trodo może zaangażować zewnętrznych dostawców usług do pomocy w procesie rekrutacji. Dostawcy ci są związani umowami o zachowaniu poufności i są upoważnieni do przetwarzania Twoich danych wyłącznie w celach określonych w niniejszym dokumencie.Dobrowolne przesłanie CV: Złożenie CV jest dobrowolne, a w każdej chwili masz prawo wycofać swoją zgodę. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Dokładność informacji: Jesteś odpowiedzialny za zapewnienie dokładności i kompletności informacji podanych we wniosku. Trodo nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek nieścisłości lub pominięcia.Kontakt: Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące przetwarzania Twojego CV lub Twoich praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email.Przesyłając swoje CV, potwierdzasz, że przeczytałeś i zrozumiałeś warunki niniejszego zezwolenia i zastrzeżenia oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z niniejszym opisem.
Kasjer/Doradca klientaMiejsce pracy: Oddział Partnerski Santander Consumer Bank S.A. w Sulechowie Oferujemy zatrudnienie w ogólnopolskiej sieci oddziałów, specjalizujących się w sprzedaży produktów kredytowych oraz depozytowych dla klientów indywidualnych.. Oddziały Santander Consumer Banku są zlokalizowane na terenie całej Polski. Sieć, składająca się z placówek własnych i partnerskich, liczy aktualnie ponad 300 placówek. NA CZYM BĘDZIE POLEGAĆ TWOJA PRACA:profesjonalna, zgodna ze standardami obowiązującymi w Banku, obsługa klientówobsługa procesów kasowych w oddzialekontakt i dopasowanie najlepszych rozwiązań finansowych dla klientów pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji biznesowych z klientamikształtowanie pozytywnego wizerunku Banku i poszukiwanie rozwiązań usprawniających doświadczenia naszych klientówsamodzielna realizacja założonych celów sprzedażowych po etapie wdrożenia, przy zachowaniu standardów jakości TO STANOWISKO JEST DLA CIEBIE, JEŚLI:lubisz ludzi, łatwo nawiązujesz kontakty i jesteś otwarty na potrzeby innychobsługujesz komputer i dbasz o dobrą organizację pracyz uśmiechem angażujesz się w to robisz, cenisz jakość i realizację wynikówrozmowy przez telefon nie stanowią dla Ciebie problemuodnajdujesz się w pracy zespołowej i dbasz o swoich współpracownikówposiadasz wykształcenie średnie lub wyższe W ODDZIALE PARTNERSKIM SANTANDER CONSUMER BANKU DBAMY O STABILNOŚĆ:otrzymasz umowę o pracę na dzień dobrygwarantujemy stałe wynagrodzenie wraz z premią za wynikimasz wolne weekendy, pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:30 do 16:30jako nasz pracownik otrzymasz ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach ROZWÓJ:nie musisz mieć doświadczenia – u nas masz możliwość rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowościprzygotujemy Cię do pracy z klientem i produktami bankowymirozwiniesz swoje kompetencje poprzez udział w szkoleniach rozwojowych ZESPÓŁ:możesz liczyć na cały zespół, a od pierwszych dni pracy będzie wspierał Cię Twój opiekun wdrożeniau nas pracują sami sympatyczni ludzie, którzy chętnie dzielą się doświadczeniem dobra atmosfera pracy oparta jest na szacunku i balansie pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym GRYWALIZACJĘ:Lubisz grać w gry? Mamy coś dla Ciebie!Grywalizacja to połączenie wyzwań fabularnych z konkursami sprzedażowymi, w niej na bieżąco nagradzamy Twoją codzienną pracę.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV wraz ze zdjęciem wyłącznie przez olx. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych materiałów nie zwracamy. Informujemy, że w celu realizacji procesu rekrutacji Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Usługi Finansowe A.Janiak z siedzibą w 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 14 . Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy . Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego
Witam oferuję pracę dla: Jesteśmy również w stanie przyjąć praktykantów/praktykantki! Fryzjer/Barber w salonie na Osiedlu Przyjaźni w Zielonej Górze Poszukujemy zdolnego fryzjera/fryzjerki lub barbera/barberki, który razem z nami stworzy wyjątkowe miejsce na mapie Zielonej Góry. Nasz salon na osiedlu Przyjaźni to nowe przedsięwzięcie z ambicjami – przestrzeń, która już wkrótce stanie się miejscem spotkań, stylu i profesjonalizmu. Chcemy, aby to właśnie tutaj mieszkańcy odnajdowali swój ulubiony salon, do którego wracają po jakość i świetną atmosferę. Kogo szukamy? Osoby z doświadczeniem w branży, która ceni swój zawód i jest gotowa wykorzystać swoje umiejętności, aby wspólnie tworzyć coś nowego. Szukamy kogoś, kto rozumie potrzeby klientów, zna się na najnowszych trendach fryzjerskich i barberskich i chce pracować w miejscu, gdzie liczy się autentyczność, jakość i dobry klimat. Jeżeli włos to, to co czujesz napisz do mnie Oferujemy: • Szansę rozwoju zawodowego i współtworzenia nowego salonu z charakterem. • Elastyczne godziny pracy – zależy nam na budowaniu komfortu pracy i dobrych relacji w zespole. Nie mamy zamiaru z kogoś „wyciskać”. Aczkolwiek liczymy na człowieka z pasją do tego, niż kogoś kto będzie na siłę przychodził do pracy. Nie wpłynie to pozytywnie na zespół. • Wsparcie w rozwoju umiejętności – z czasem przewidujemy szkolenia oraz możliwość rozwoju i pracy z różnymi stylami. • Atmosferę opartą na współpracy, gdzie liczy się dobra komunikacja i zaangażowanie każdego członka zespołu. Dlaczego warto? Jesteśmy elastyczni co do umowy, tak naprawdę dostosujemy się do Twoich potrzeb. Oczywiście każda osoba u nas pracuje na umowie OBOWIĄZKOWO. Nie wyobrażamy sobie zatrudniać „na czarno”. Oferujemy atrakcyjne zarobki, tak naprawdę na podstawie prowizji od klienta 30/35% od klienta. To wyjątkowa okazja, aby wziąć udział w tworzeniu czegoś nowego i pozostawić swój ślad. Zależy nam, aby salon stał się miejscem, do którego ludzie przychodzą nie tylko po profesjonalne usługi, ale też po dobrą energię i poczucie, że są w dobrych rękach. Jeśli fryzjerstwo lub barbering to Twoja pasja, a jednocześnie chcesz mieć wpływ na rozwój nowego miejsca – zapraszamy do aplikowania. Prześlij swoje CV na adres e-mail ODPOWIEMY KAŻDEMU i stań się częścią tego przedsięwzięcia. W razie pytanie proszę o kontakt w wiadomości prywatnej lub pod numerem telefonu 69*******76
Witam , zatrudnimy pracowników budowlanych do wykończeni :Szpachlarzymalarzypłytkarzybrukarzy ogrodnikówStała praca na terenie Niemiec (osoby które chcą zjeżdżać do polski częściej niż raz na 3 miesiące nie są akceptowane ) , nocleg zagwarantowany , obowiązkowa umiejętność jazdy na rowerze .Umowa o prace .Proszę o kontakt tylko zainteresowanych , mile widziani pracownicy z Ukrainy Gruzji Białorusi .
Spółka Bapro-Met – czekamy właśnie na Ciebie!Jeśli szukasz stabilnego miejsca pracy w prężnie rozwijającej się firmie to zapraszamy do naszego zespołu!Lokalizacja zakładu: Błotnica 1, 66-540 Stare Kurowo.Spółka Bapro–Met została założona w 1997 r. i jest firmą rodzinną. Od początku swojego istnienia zajmujemy się obróbką metalu, produkcją elementów metalowych jak również świadczeniem usług spawalniczych. Zatrudniamy ponad 100 osób, z których każda z zaangażowaniem podejmuje stawiane przed nią zadania. Są to doświadczeni pracownicy o potwierdzonych kwalifikacjach, posiadający specjalistyczne uprawnienia.Zapraszamy na naszą stronę internetową www.bapro-met.com.pl gdzie znajdą Państwo szczegółowe informacje odnośnie naszej działalności.Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko: magazyniera- operatora wózka widłowego.Zadania:- dostarczanie materiałów na produkcję, kontrola dostaw, obsługa wózka widłowego. Oczekiwania:- uprawnienia do obsługi wózka widłowego- energia i chęć do pracy- sumienność i dokładność wykonywanych zadań.Oferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia i umiejętności,- szkolenia podnoszące kwalifikacje (sfinansowanie szkoleń specjalistycznych m.in. kursy spawalnicze MAG/TIG, odnawianie uprawnień spawalniczych, kursy operatorów robotów spawalniczych, kursy obsługi maszyn CNC do obróbki skrawaniem i obróbki plastycznej, kurs na obsługę operatora wykrawarki laserowej),- możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,- koleżeńską atmosferę,- bogaty pakiet benefitów ( premia uznaniowa, dodatek stażowy, ubezpieczenie grupowe, imprezy integracyjne, pakiet dofinansowań socjalnych). Telefon kontaktowy: 95-7639242.Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. nr 133 poz.883). Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Bapro-Met Sp. z o.o. w Błotnicy 1, 66-540 Stare Kurowo. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na w/w stanowisko przez okres rekrutacji, przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie internetowej Bapro-Met: www.bapro-met.com.pl lub w siedzibie Bapro-Met Sp. z o.o. w Błotnicy 1 66-540 Stare Kurowo.
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych!#AKTYWUJPRACĘZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJAJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)Pracownik Rozbioru z orzeczeniemZadania:rozbiór mięsa drobiowego zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami,trybowanie udek z kurczaka.Wymagania:rzetelność, sumienność, umiejętność organizacji pracy, odpowiedzialność,aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,gotowość do pracy w systemie zmianowym,mile widzialne doświadczenie na podobnym stanowisku.Oferta:zatrudnienie na umowę o pracę u stabilnego pracodawcy,możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,możliwość udziału w programie MultiSport.W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ:· możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy,· indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery,· profesjonalne konsultacje Twojego CV,· wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej,· określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowego.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:· posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej),· poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego,· chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy.Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!APLIKUJMasz pytania?Zadzwoń: 503 406 773 lub wyślij SMS o treści: (AKTYWUJ PRACE)Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy.Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nr certyfikatu 947Projekt ,,Aktywuj Pracę’’ jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Agencja Pracy Service Jobs poszukuje pracowników produkcji dla naszego Klienta – renomowanego przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej. Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia, masz doświadczenie w pracy na produkcji i lubisz pracować w zespole, ta oferta jest dla Ciebie!Miejscowość: Małomice/Wiechlice Zakres obowiązków:Samodzielna obsługa maszyn i urządzeń (np. zgrzewarki, prasy).Nadzorowanie procesu produkcyjnego oraz realizacja zadań zgodnie z planem.Dbałość o przestrzeganie standardów technologicznych i jakościowych.Raportowanie zleceń produkcyjnych.Przeprowadzanie testów i badań jakościowych według planów badawczych.Monitorowanie stanu technicznego linii produkcyjnych.Usuwanie drobnych usterek i awarii.Oferujemy:Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia, od 4300 zł brutto.Premia uznaniowa do 500 zł brutto po 3 miesiącach pracy, zależna od efektywności i kompetencji.Umowa o pracę na okres 3-miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia.System pracy dwuzmianowy (sporadycznie trzecia zmiana).Terminowe wynagrodzenie.Wymagania:Doświadczenie w obsłudze maszyn produkcyjnych (mile widziane, ale nie wymagane).Wykształcenie minimum zawodowe.Znajomość obsługi komputera i systemów produkcyjnych.Zdolności manualne i zmysł techniczny.Umiejętność pracy w grupie, zaangażowanie i dyspozycyjność.Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym.Dołącz do dynamicznego zespołu i rozwijaj się razem z nami! Zgłoszenia prosimy przesyłać przez portal OLX lub kontaktować się telefonicznie.Agencja Pracy Service Jobs – Twoja przyszłość w naszych rękach!
Praca dla lakiernika proszkoweg lub pomocnika lakiernika.Praca w Belgii.Zapewnione zakwaterowanie i dojazd.Więcej informacji pod nr telefonu 7.8.1.6.2.0.5.2.5.
„Jedność” Sp. z o.o. posiadająca wieloletnie doświadczenie w branży spożywczej, w związku z uruchomieniem nowego zakładu, poszukuje do swojego zespołuTechnologaPracownika odpowiedzialnego między innymi za:opracowywanie dokumentacji technologicznej i produktowejokreślenie wymagań jakościowych dla surowców i materiałów opracowywanie rozwiązań optymalizujących procesy produkcyjne oraz podnoszące efektywność procesów produkcyjnychrozpatrywanie reklamacjirozwiązywanie bieżących problemów technologicznych w trakcie procesu produkcyjnegowspółpracę z pracownikami pozostałych działów Wymaganiadoświadczenie na stanowisku technologa (doświadczenie w branży spożywczej będzie dodatkowym atutem)umiejętność tworzenia dokumentacji procesowejjęzyk angielski na poziomie komunikatywnymumiejętność efektywnej organizacji czasu pracyumiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność Do aplikacji prosimy załączyć klauzulę RODO.Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Sklep Firmowy SWISS KRONO z siedzibą w Żarach przy ul. Górnośląskiej 17 w Żarach w związku z dalszym rozwojem działu stolarskiego zatrudni pracownika stolarni. Wymagane doświadczenie w pracy o zbliżonym charakterze (praca na pile bramowej , formatyzerce , okleiniarce , drobne stolarskie prace ręczne , wiercenie otworów) . Stolarnia przygotowuje elementy szaf wnękowych z płyt meblowych z zastosowaniem systemów przesuwnych (Sevroll) , przycina elementy typu : blaty , parapety , wykonuje otwory pod zlewozmywaki oraz pozostałe drobne prace stolarskie. Oferujemy: - stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie (część stała plus prowizja) , pracę w doświadczonym zespole. Preferujemy osoby niepalące. Praca w godzinach : pn.-pt. 08.00-16.00 oraz co trzecią sobotę w godzinach 09.00-13.00 (dyżur na stolarni) . Uprawnienia UDT na wózek widłowy będą dodatkowym atutem (nie są niezbędne) •Jeśli chcesz wziąć udział w rekrutacji pamiętaj o wklejeniu poniższej klauzuli w treść wiadomości, w przeciwnym wypadku nie będziemy w stanie rozpatrzyć Twej aplikacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Marco Systemy Budowlane sp. z o.o., ul. Wrocławska 25, 68-200 Żary moich danych osobowych zawartych w przesłanych przez mnie CV lub liście motywacyjnym do celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję." KLAUZULA INFORMACYJNA dla kandydatów do pracy w związku z procesem rekrutacji INFORMACJE PODSTAWOWE Administrator danych: Marco Systemy Budowlane sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Wrocławskiej 25 Cele przetwarzania: Ocena kwalifikacji, zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku, wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia Podstawy prawne przetwarzania: • Twoja zgoda • przepis prawa • uzasadniony interes Prawa związane z przetwarzaniem danych: • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych • prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania • inne prawa określone w informacji szczegółowej W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się Administratorem Danych, Marco Systemy Budowlane sp. z o.o. ul. Wrocławska 25 , 68-200 Żary
FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych!#AKTYWUJPRACĘZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJAJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej)Pracownik Magazynu z orzeczeniem Zadania:przygotowywanie towaru do wysyłki ściśle według zamówienia,kontrolowanie ilości i jakości przygotowywanych towarów,utrzymywanie porządku na hali sprzedaży.Wymagania:wykształcenie min. zawodowe,dokładność i sumienność,gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym,aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych.Oferta:zatrudnienie na umowę o pracę u stabilnego pracodawcy,możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,możliwość udziału w programie MultiSport.W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ:· możliwość udziału w projektach, gdzie przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy,· indywidualną sesję z doradcą zawodowym, z którym zaplanujesz swoją ścieżkę kariery,· profesjonalne konsultacje Twojego CV,· wsparcie specjalisty, który przygotuje Cię do rozmowy kwalifikacyjnej,· określenie indywidualnej strategii rozwoju Twojego potencjału zawodowego.SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:· posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej),· poszukujesz zatrudnienia lub szukasz nowych perspektyw rozwoju zawodowego,· chcesz podnieść swoje kwalifikacje i stać się bardziej konkurencyjny na rynku pracy.Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!APLIKUJMasz pytania?Zadzwoń: 503 406 773 lub wyślij SMS o treści: (AKTYWUJ PRACE)Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy.Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nr certyfikatu 947 Projekt ,,Aktywuj Pracę’’ jest realizowany dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Z Nowym Rokiem wkrocz w nową, dobrą pracę! Start 02.01.2025! Praca na 2 zmiany i wolne weekendy. Atrakcyjna stawka i benefity.Nowoczesny magazyn, aplikuj online, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.Praca na terenie Świebodzina.oferujemywynagrodzenie 33,55 zł / godz. brutto* (dla uczniów/studentów do 26 roku życia 33,55 zł netto)za każdą poleconą przez Ciebie osobę, która rozpocznie pracę otrzymasz dodatkowy bonus 1000 zł brutto**pracę w systemie 2-zmianowym (06.00 14.00, 14.00 -22.00 ) od poniedziałku do piątku – wolne weekendyumowę zlecenie (ze składką ZUS)wdrożenie do pracy przez wyspecjalizowanych liderówzadaniarozładunek kartonów z kontenerów/samochodówukładanie produktów na paletach zgodnie z ustalonym standardemowijanie palety folią stretchoczekujemygotowości i chęci do podjęcia pracy w systemie 2-zmianowymotwartości oraz zaangażowania w powierzone obowiązki * suma podstawowej stawki godzinowej oraz bonusu i dodatku za frekwencję**zgodnie z regulaminem dostępnym w biurze Randstad. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
Szukamy ciepłej, troskliwej i odpowiedzialnej osoby do opieki nad naszą 4-miesięczną córką Marysią. To pogodna, towarzyska i bardzo ciekawa świata dziewczynka – uwielbia “rozmawiać” w swoim niemowlęcym języku, dużo się uśmiecha, lubi słuchać muzyki i bajek. Podczas jej ok. dwugodzinnych okresów aktywności chcielibyśmy, aby niania w kreatywny sposób wspierała jej rozwój (np. poprzez zabawy, ćwiczenia na brzuszku) oraz zachęcała ją do odkrywania otoczenia.W czasie snu Marysi (ok. 1-2 godziny dziennie) oczekujemy pomocy w prostych pracach domowych, takich jak drobne porządki czy organizacja przestrzeni. Opieka będzie się odbywać w obecności mamy lub taty, którzy w tym czasie pracują z domu – gwarantujemy więc wsparcie i możliwość konsultacji na bieżąco.Warunki współpracy:Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach 12:00-17:00 (5 godzin dziennie)Wynagrodzenie: 30 zł /hLokalizacja: Zielona Góra, ul. ChmielnaWymagania:Doświadczenie w opiece nad niemowlętamiCiepłe, empatyczne i cierpliwe podejście do dzieckaKreatywność i zaangażowanie w organizowaniu czasu aktywnej zabawyGotowość do podjęcia prac domowych w czasie snu MarysiMile widziane referencjeOsoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV wraz z krótkim opisem swojego doświadczenia i podejścia do opieki nad dziećmi na adres e-mail: [adres kontaktowy].
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę! Dla naszego Klienta – Centrum Dystrybucyjnego poszukujemy osób do pracy na magazynie w miejscowości Sulęcin! Do obowiązków należy:Obsługa wózka widłowegoRozładunek, załadunek i przemieszczanie towarów za pomocą wewnętrznych urządzeń zgodnie z odpowiednią dokumentacjąUkładanie materiałów zgodnie z określoną lokalizacją i logiką procesuKontrola ilościowa i asortymentowa towaru oraz stanów magazynowychObsługa terminali/skanerów/tabletów mobilnych i stacjonarnych. Wymagania:Wykształcenie minimum zawodoweDoświadczenie w obsłudze wózka widłowego min. 6 miesięcyZnajomość oprogramowania MS Office Oferta:Przejrzyste warunki zatrudnienia - umowa o pracę tymczasowąStabilne wynagrodzenie Bogaty system premiowyKomfortowe warunki pracy!Dostęp do rozbudowanego pakietu benefitów pracowniczych ManpowerGroup: karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz zniżek i rabatów na produkty i usługi wielu firmOferta dotyczy pracy tymczasowej Miejsce pracy: Sulęcin
Salon samochodów używanych TopAuto to firma z 16 letnią historią.Od początku działalności oferujemy wyłącznie pojazdy najwyższej jakości dbając przy tym o nienaganną obsługę klienta oraz zapewniając dodatkowo pełny pakiet udogodnień z których może skorzystać. Dzięki temu nasz salon na przestrzeni ostatnich lat stał się niekwestionowanym liderem w sprzedaży samochodów używanych w Polsce. Posiadamy około 300 aut w ciągłej ofercie sprzedaży.W związku z ciągłym, dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy dodatkowego mechanika do naszego serwisu. Jest to praca wyłącznie przy nowszych samochodach z roczników 2017-2023. W związku z tym wymagamy minimum kilku letniego doświadczenia oraz wiedzy z zakresu sposobu diagnostyki i naprawa takich aut.Nasz zespół składa się z doświadczonych profesjonalistów i pasjonatów motoryzacji, więc jeśli również jesteś taką osobą na pewno doskonale się u nas odnajdziesz :)Oferujemy pracę na najbardziej dogodnych warunkach w regionie:- realne wynagrodzenie w przedziale 7500-10000zł na rękę.- stabilne i pewne zatrudnienie na cały etat- pracę w nowoczesnym serwisie samochodowym - dostęp do szkoleń poszerzających umiejętności- pakiet dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego- oferta pracownicza - zakup samochodu na preferencyjnych warunkach cenowych- dodatki okolicznościowe na święta- możliwość nadgodzin dla chętnych Nie zwlekaj. Aplikuj i dołacz do naszego zaspołu :)
Opis oferty pracyTechniczni Sp. z o.o. dla swojego klienta poszukuje osób na stanowisko Spawacz. Zatrudniamy w Zielonej Górze i Chocianowie Praca zmianowa 6-14/14-22 Spawanie konstrukcji stalowych zgodnie z dokumentacją techniczną, przeważnie kratownice Zapraszamy osoby z doświadczeniem i bez
Opis oferty pracyOperator wózka widłowego - Okolice Erfurtu, Niemcy Jeśli masz doświadczenie jako operator wózka widłowego przedniego lub bocznego (reachtruck/ heftruck) i szukasz pracy w Niemczech, mamy dla Ciebie atrakcyjną propozycję w okolicach Erfurtu! Stanowisko: Operator wózka widłowego (przedniego lub bocznego) Lokalizacja: Okolice Erfurtu, Niemcy Branża: Produkcja baterii do samochodów elektrycznych Zakres obowiązków: Transport wewnątrzzakładowy za pomocą wózka widłowego. Wykonywanie czynności pomocniczych, obsługowych oraz konserwacyjnych wózka. Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynności produkcji. Oferujemy: Legalne zatrudnienie w Niemczech na umowę o pracę na warunkach niemieckich. Ubezpieczenie pracownicze oraz możliwość zakwaterowania. Organizację transportu do miejsca pracy. Stałą opiekę przed wyjazdem i w trakcie zatrudnienia (wsparcie rekrutacyjne, umowa kierująca). Regularne, atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatki. Wymagamy: Uprawnień do obsługi wózków widłowych. Doświadczenia w prowadzeniu wózków widłowych. minimum podstawowa znajomość języka niemieckiego Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, nie czekaj! Skontaktuj się z nami już dziś: Dominika: +48 570 - pokaż numer telefonu - Kamila: +48 570 - pokaż numer telefonu - Klaver Sp. z.o.o. Częstochowa, Gminna 131 KRAZ 18450 Dołącz do naszego zespołu i pracuj przy produkcji nowoczesnych rozwiązań dla motoryzacji przyszłości w okolicach Erfurtu!
Opis oferty pracySolutions 30 Mobile jest częścią międzynarodowej grupy Solutions 30. Świadczymy usługi telekomunikacyjne w zakresie utrzymania i budowy sieci miedzianych oraz światłowodowych. Obecnie zatrudniamy ponad 600 osób we wschodniej Polsce – od Suwałk po Zamość. Polegając na naszej rozległej sieci profesjonalnych inżynierów serwisowych, jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów w krótkim czasie i zadbać o to, aby technologia działała dla nich tak, jak powinna. Solutions 30 jest liderem swojej branży na rynku europejskim. Dzięki rozległej sieci wsparcia oraz optymalnemu systemowi i procesom zarządzania tą siecią, dostarczamy odpowiednie rozwiązania dla problemów technologicznych klientów, czyniąc to zarówno efektownie, jak i efektywnie. Obecnie poszukujemy firm podwykonawczych do współpracy: Regiony Wielkopolski (Mamy magazyn w Poznaniu), Lubuski (Mamy magazyn w Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim), oraz Zachodniopomorski (Mamy Magazyn w Szczecinie) Praca obejmowałaby: Usuwanie awarii na stacjach bazowych, wymianę podzespołów i baterii. Od firm oczekujemy: - doświadczenia w instalacjach i konfiguracji sprzętu na stacjach (Siłownie, RRU, anteny, radiolinie, opcjonalnie dla Cellnexa ZTE i Ericsson) - posiadania odpowiedniej wiedzy i narzędzi do prowadzenia powyższych prac - posiadania dla wszystkich zatrudnionych pracowników dokumentów potwierdzających przejście badań lekarskich, szkoleń BHP, SEP i kursów pracy na wysokości mile widziane będzie: - własne klucze master - aktualne systemy dostępowe dla stacji N! Oferujemy: - możliwość podjęcia współpracy w różnych projektach u różnych operatorów – posiadając duży wachlarz podpisanych kontraktów zapewniamy ciągłość prowadzenia prac - szybkie rozliczenia i terminowe płatności - stawki konkurencyjne wobec innych firm działających na rynku - wsparcie techniczne naszych pracowników Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Solutions 30 Mobile Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Królowej Marysieńki 13/9, 02-954 Warszawa. Jeżeli w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym zamieszczone będą inne dane osobowe niż określone w art. 221 § 1 Kodeksu pracy i chce Pani/Pan, aby dane te były przetwarzane na cele rekrutacji lub jest Pani/Pan zainteresowana udziałem w przyszłych rekrutacjach, proszę umieścić w treści CV następujące klauzule. Wyrażenie każdej z poniższych zgód jest dobrowolne. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie, ale pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na jej podstawie przed wycofaniem zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Solutions 30 Mobile Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Królowej Marysieńki 13/9, 02-954 Warszawa , moich danych osobowych zawartych w przesłanym zgłoszeniu aplikacyjnym, innych niż wymagane przez Kodeks pracy, w celu mojego uczestnictwa w procesie rekrutacji przez okres 12 miesięcy od dnia wysłania zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Solutions 30 Mobile Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Królowej Marysieńki 13/9, 02-954 Warszawa moich danych osobowych zawartych w przesłanym zgłoszeniu aplikacyjnym, w celu uczestnictwa w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez Solutions 30 Mobile Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy od dnia przesłania zgłoszenia aplikacyjnego.
Zostań Opiekunem Seniora z Promedica24! Wyjedź w grudniu i zacznij zimę z pełnym portfelem!Szukasz pracy, która przyniesie Ci dobre zarobki na grudniowe wydatki? A może twoje postanowienie noworoczne to nowa dobrze płatna praca? Z Promedica24 masz taką szansę!Dlaczego warto?Atrakcyjne zarobki – idealny czas na uzupełnienie budżetu!BONUS ŚWIĄTECZNY- nawet do 500 euro!Pewna i legalna praca – pełne ubezpieczenie, opieka zdrowotna i wsparcie koordynatora przez cały czas. Możliwość współpracy na GEWERBEElastyczne terminy wyjazdów i powrotów – idealnie dopasowane do Twoich planów.Brak znajomości języka? – Zapewniamy darmowy kurs niemieckiego dla naszych Opiekunów!Sam/a wybierasz zlecenie!- Podaj nam swoje oczekiwania a my je spełnimy!Kogo szukamy?Osób pełnych empatiiOsób z doświadczeniem w opiece – rodzinne też się liczy!Osób gotowych do wyjazdu w grudniu lub na początku stycznia!Jeśli jesteś zainteresowana/y podjęciem pracy zadzwoń tel. 5 7 2 3 0 7 7 6 5- podaj nam swoje oczekiwania a my przedstawimy Ci najbardziej dopasowane zlecenia!
Szukasz pracy? Potrzebujesz szybkiego zastrzyku pieniędzy? Pracuj w opiece na terenie Polski z zamieszkaniem ?Jeśli opiekowałeś się kiedyś seniorem lub osobą chorą, zgłoś się do nas!Zadzwoń lub wyślij smsa o treści "OPIEKA" pod numer 7 8 9 - 2 1 8 - 0 3 4Do Twoich obowiązków będzie należało mi.in :pomoc w codziennych czynnościach (m.in. karmienie, pomoc w ubieraniu irozbieraniu, asysta przy wstawaniu z łóżka)drobne prace domowe (np.: ścielenie łózka, odkurzanie, robienie prania oraz prasowanie),wykonywanie innych, niezbędnych obowiązków domowych (robienie zakupów, przygotowywanie posiłków)aktywizacja seniora, towarzyszenie podczas spacerów.Oczekujemy :doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku - rodzinne też jest dla nas bardzo ważne,gotowości do wyjazdu- praca z zamieszkaniem u podopiecznego, życzliwość, empatia oraz cierpliwość wobec podopiecznych,Oferujemy :pewnych sprawdzonych kontraktówprostej przejrzystej umowy - umowa zleceniebezpłatne zakwaterowanie oraz wyżywienie u rodziny podopiecznegozaplanowany i opłacony transport na zlecenieopiekę i wsparcie naszego zespołu 24/7Zainteresowało Cię to ogłoszenie?Zadzwoń lub wyślij smsa o treści "OPIEKA" pod numer 7 8 9 - 2 1 8 - 0 3 4Czekamy na kontakt od Ciebie!
Zostań Opiekunem Seniora z Promedica24! Wyjedź w grudniu i zacznij zimę z pełnym portfelem!Szukasz pracy, która przyniesie Ci dobre zarobki na grudniowe wydatki? A może twoje postanowienie noworoczne to nowa, dobrze płatna praca? Z Promedica24 masz taką szansę!Dlaczego warto?Atrakcyjne zarobki – idealny czas na uzupełnienie budżetu!BONUS ŚWIĄTECZNY- nawet do 500 euro!Pewna i legalna praca – pełne ubezpieczenie, opieka zdrowotna i wsparcie koordynatora przez cały czas. Możliwość współpracy na GEWERBEElastyczne terminy wyjazdów i powrotów – idealnie dopasowane do Twoich planów.Brak znajomości języka? – Zapewniamy darmowy kurs niemieckiego dla naszych Opiekunów!Sam/a wybierasz zlecenie!- Podaj nam swoje oczekiwania a my je spełnimy!Możliwość pracy na stałe!Kogo szukamy?Osób pełnych empatiiOsób z doświadczeniem w opiece – rodzinne też się liczy!Osób gotowych do wyjazdu w grudniu lub na początku stycznia!Jeśli jesteś zainteresowana/y podjęciem pracy zadzwoń tel. 5 7 2 3 0 7 7 6 5- podaj nam swoje oczekiwania a my przedstawimy Ci najbardziej dopasowane zlecenia!
NUGA BEST PL — це міжнародна компанія з 22-річним досвідом на світовому ринку та 17-річною історією в Польщі. Ми створюємо фізіотерапевтичне обладнання для профілактики та відновлення здоров’я, покращуючи якість життя тисяч людей.Ми шукаємо консультанта з продажу, який прагне розвиватися, будувати кар’єру в Польщі та допомагати іншим ставати здоровішими та щасливішими.Місце роботи:Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego 111/u105, 66-400.Що ви отримуєте:Зарплата: ставка + бонуси (від 6000 зл. нетто) — ваш дохід зростає разом із вашими результатами!Графік роботи: пн–пт, 7:30–17:00 — баланс роботи та особистого життя.Офіційне працевлаштування (Umowa o pracę) — стабільність і впевненість у завтрашньому дні.Навчання всередині компанії — ви здобудете цінні знання та навички.Кар’єрний ріст: можливість розвиватися та досягати нових висот.Кого ми шукаємо:Людину з розмовним рівнем польської мови.Відкритого, комунікабельного фахівця, який вміє знайти підхід до клієнтів різного віку.Ми шукаємо людину, яка:Мотивована на досягнення результатів і не боїться викликів.Готова навчатися та вдосконалювати свої навички.Цінує можливість змінювати життя людей на краще.Ваші обов’язки:Робота з клієнтською базою: внесення даних до CRM системи.Презентація продукту: ви станете обличчям наших інновацій.Проведення індивідуальних консультацій для клієнтів.Продаж обладнання, яке дійсно змінює життя на краще.Подайте заявку прямо зараз! Заповніть нашу гугл-форму та станьте частиною великої міжнародної команди NUGA BEST, де ваші зусилля перетворюються на досягнення, прибуток і визнання.
NUGA BEST PL — це міжнародна компанія з 22-річним досвідом на світовому ринку та 17-річною історією в Польщі. Ми створюємо фізіотерапевтичне обладнання для профілактики та відновлення здоров’я, покращуючи якість життя тисяч людей.Ми шукаємо консультанта з продажу, який прагне розвиватися, будувати кар’єру в Польщі та допомагати іншим ставати здоровішими та щасливішими.Місце роботи:ul. Bohaterów Westerplatte 4, 65-034 Zielona Góra.Що ви отримуєте:Зарплата: ставка + бонуси (від 5500 зл. нетто) — ваш дохід зростає разом із вашими результатами!Графік роботи: пн–пт, 7:30–16:30 — баланс роботи та особистого життя.Офіційне працевлаштування (Umowa o pracę) — стабільність і впевненість у завтрашньому дні.Навчання всередині компанії — ви здобудете цінні знання та навички.Кар’єрний ріст: можливість розвиватися та досягати нових висот.Кого ми шукаємо:Людину з розмовним рівнем польської мови.Відкритого, комунікабельного фахівця, який вміє знайти підхід до клієнтів різного віку.Ми шукаємо людину, яка:Мотивована на досягнення результатів і не боїться викликів.Готова навчатися та вдосконалювати свої навички.Цінує можливість змінювати життя людей на краще.Ваші обов’язки:Робота з клієнтською базою: внесення даних до CRM системи.Презентація продукту: ви станете обличчям наших інновацій.Проведення індивідуальних консультацій для клієнтів.Продаж обладнання, яке дійсно змінює життя на краще.Подайте заявку прямо зараз! Заповніть нашу гугл-форму та станьте частиною великої міжнародної команди NUGA BEST, де ваші зусилля перетворюються на досягнення, прибуток і визнання.
#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY. W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 61, zlokalizowanych w 41 miastach.Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI. To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu.W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca. Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów w sklepieaktywne doradztwo i pomoc Klientowi w zakupachdbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBIutrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI. Nasze wymagania:komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientemdobra organizacja pracy, odpowiedzialnośćinicjatywa i zaangażowanie w pracęumiejętność pracy w zespolemile widziane doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze Klientaznajomość asortymentu OBI będzie dodatkowym atutemumiejętność obsługi komputera min. na poziomie podstawowym. Oferujemy:stabilne zatrudnienie na umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie + realna premiaprzewidywalny i elastyczny grafik pracyprywatną opieka medycznaubezpieczenie grupowekartę MultiSportwyprawki szkolne dla dziecipakiet szkoleń i certyfikatydofinansowanie do wakacjizniżki na produkty firmoweświetną atmosferę i dobre warunki pracy.
Firma Auto Teile z siedzibą w Sulechowie, poszukuje osoby ds. obsługi klienta z dobrą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie.Nasza firma od wielu lat zajmujemy się sprzedażą części motoryzacyjnych na terenie Niemiec. Wymagania:biegła znajomość JĘZYKA NIEMIECKIEGO w mowie i piśmie,dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office,dobra organizacja pracy,łatwość w nawiązywaniu kontaktów,sumienność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.Zakres obowiązków: telefoniczna i mailowa obsługa procesu sprzedaży.pozyskiwanie nowych klientów,podtrzymywanie relacji z aktualnymi klientami,aktywne wsparcie klientów w procesie zakupu,dbałość o dobry wizerunek firmy,współpraca z innymi działami firmy.Oferujemy:zatrudnienie na pełen etat, w oparciu o umowę o pracę, w systemie stacjonarnym,wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy,pełną wyzwań pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie,kompleksowe wdrożenie, które pozwoli poczuć Ci się pewnie już od pierwszych dni pracy,przyjazną atmosferę oraz międzynarodowe środowisko pracy,praca od poniedziałku do piątku.
Obowiązki:Kontrola jakości produktu.Prace porządkowe.Przygotowanie surowców/materiałów do produkcji.Dbanie o porządek na stanowisku pracy.Prace pomocnicze przy produkcji.Przestrzeganie zasad BHP.Kontrola wizualna jakości produktu.Wymagania:Gotowość do pracy w systemie zmianowym.Umiejętność pracy w zespole.Zaangażowanie i chęć do pracy.Sprawność fizyczna.Sumienność i dokładność.Doświadczenie w zawodzie.Brak przeciwwskazań do pracy fizycznej.Zdolności manualne.Skrupulatność.Dyspozycyjność.Oferujemy Praca w stabilnej Polskiej firmie Umowę na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony Przyjazna atmosferaZainteresowanych prosimy o składanie dokumentów bezpośrednio w siedzibie firmy, przez OLX, mailowo lub listownie na adres:WOKAR Sp. z o. o., ul. Kolejowa 8 66-120 KARGOWA
Poszukujemy pracownika do firmy Punkt produkcji i naprawy plandek.Praca przy produkcji plandek:samochody ciężarowe, przyczepki, busy,wiaty ogrodowe ( wyjazdy w godzinach pracy w celu pomiarów oraz montażu u klienta )hale namiotoweinne nietypowe zlecenia jak zabudowy łódek, katamaranów, wały przeciwpowodziowe itp.)Poszukujemy osoby zaangażowanej z chęcią do pracy, która poradzi sobie z czytaniem rysunków technicznych, a także gotowa jest do pracy fizycznej ( również na wysokości). Prawo jazdy kat. B jest warunkiem koniecznym.Umiejętność spawania będzie dodatkowym atutem.Praca w godzinach 9-17.Zapraszam do kontaktu telefonicznego. Wszystkie szczegóły do omówienia. Tel.5******48Wynagrodzenie w zależności do umiejętności i zaangażowania omówione zostanie podczas spotkania.
BARTER S.A. jest firmą ze 100% udziałem kapitału polskiego, funkcjonującą na rynku od 1999 roku. Podstawowym profilem działalności firmy jest obrót i dystrybucja gazu płynnego – propanu, butanu, propan-butanu, LNG, gazu ziemnego, a także nawozów mineralnych,zatrudni pracownika produkcji do napełniania butli z gazemw Rozlewni Gazu w Żarach- na umowę o pracę ,- pełny wymiar czasu pracy,- praca od poniedziałku do piątku- płaca zasadnicza + prawo do premii uznaniowej Zadania:· Rozładunek – załadunek, magazynowanie pełnych i pustych butli stalowych w pozycji stojącej i na wyznaczonych polach.· Podział butli na legalizowane, bez legalizacji z karencją.· Załadunek i rozładunek butli na środki transportu.· Wymiana uszczelek w zaworach butlowych.· Obsługa stanowiska plombowania zaworów butlowych po napełnieniu butli.Oferujemy:- Stałą pracę i pewne wynagrodzenie na pełnym etacie- Pracę w nowoczesnej i rozwijającej się firmie- Możliwość rozwoju zawodowego- Bogaty pakiet socjalny
Dołącz do zespołu w nowoczesnej firmie świadczącej usługi logistyczne i magazynowe na skalę międzynarodową! Nasz klient posiada magazyny wyposażone w sprzęt pozwalający na obsługę na najwyższym poziomie i zapewniający komfort pracy. Firma obsługuje głównie towar wyprzedażowy, dostarczany do dużych dyskontów.Szczegóły:Praca komisjonera polega na kompletowaniu paczek na podstawie zleceń. Główne zadanie na tym stanowisku to realizacja zamówień klientów – czasami zdarzają się cięższe paczki, dlatego szukamy osób, które cieszą się dobrą kondycją fizyczną.będziesz odpowiedzialny/a za sortowanie i rozładunek kontenerów oraz przepakowywanie produktów z opakowań zbiorczych na paletyzajmiesz się przygotowywaniem towaru do wysyłki – etykietowaniem, oklejaniem, skanowaniembędziesz przepakowywał/a towary z kartonów – praca przy taśmiew pracy będziesz korzystał/a z wózka akumulatorowego i paleciaka – przeszkolenie oraz uprawnienia zrobisz na miejscu!zajmiesz się też prostymi pracami porządkowymiWymagania:doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuprawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutemAtuty:stawka 14,00€ euro brutto/hdodatek za pracę w nocy:+25%dodatek za pracę w niedzielę:+50%dodatek za pracę w święta:+100%bonus za dowożenie koleżanek i kolegów do pracypraca w systemie 3-zmianowymszukacie pracy w parze? To oferta dla Was!możesz zacząć pracę bez znajomości języka i nie potrzebujesz doświadczeniamożesz skorzystać z oferowanego przez nas zakwaterowaniazapewniamy legalne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową oraz ubezpieczenie na terenie Niemiecpomożemy Ci zorganizować transport do kraju pracy oraz na miejscubędziesz pod stałą opieką polskojęzycznego opiekuna projektuDzięki polskiej umowie:odkładasz środki na emeryturę w Polscezachowujesz ciągłość ubezpieczenianie tracisz prawa do dodatków socjalnych i zasiłku dla bezrobotnychJak wygląda rekrutacja?możesz aplikować o pracę tak, jak Ci wygodnie: przez formularz na stronę, telefonicznie, mailem lub przez Messengeroddzwonimy do Ciebie z numeru +48 600 877 477 – nasza rekruterka/rekruter pomoże Ci wybrać ofertę i opowie o jej szczegółachpodpiszemy umowę i umówimy Cię na badania lekarskiei już – można zarabiać!W Contrain mamy ponad 25 lat doświadczenia w zatrudnianiu pracowników tymczasowych, z sukcesami potwierdzonymi nie tylko wyróżnieniami jak „Agencja zatrudnienia przyjazna pracownikom” czy Diamenty Forbesa, ale przede wszystkim opiniami zatrudnianych przez nas osób. Chcesz wiedzieć, co mówią o nas pracownicy? Zajrzyj na contrain.pl!Agencja zatrudnienia – numer wpisu 5612Informujemy, że w Contrain funkcjonuje procedura zgłaszania nieprawidłowości i system dla sygnalistów - zapoznasz się z nimi na stronie contrain.plNa podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dz.U.UE.L.2016.119.1), informujemy, że:Współadministratorami Pana/Pani danych osobowych są Agencje Zatrudnienia; Contrain Group Spółka Akcyjna ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź; Contrain Poland Sp. z o. o ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź oraz Contrain sp. z o.o., ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź; Contrain Global Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 14, 93-408 Łódź. Możecie się Państwo z nami skontaktować pod adresem e-mail: kontakt(a)contrain.pl.Współadministratorzy powołali Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możecie się skontaktować pod adresem e-mail: iod(a)contrain.pl.Pana/Pani dane przetwarzane będą na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, oraz na podstawie: art. 221 k.p., przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie wydawania zezwolenia na pracę cudzoziemca oraz wpisu oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi do ewidencji oświadczeń oraz innymi aktami prawnymi wykonawczymi wydanymi na ich podstawie, a także art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a więc zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV lub w innych dokumentach, które Kandydat dostarczył pracodawcy, a które nie są wyraźnie wymagane przepisami prawa pracy. W odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody na przetwarzanie danych, Kandydat ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. i na podstawie aktów prawnych dotyczących zatrudniania cudzoziemców, w celu rekrutacji prowadzonych przez Współadministratorów. Informacje pozyskane na podstawie ustaw dotyczących zatrudniania cudzoziemców pozwolą na sprawdzenie możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.Pani/Pana dane mogą być ujawniane: a) kontrahentom współadministratora na rzecz którego prowadzona jest rekrutacja; b) upoważnionym instytucjom państwowym, gdy taki obowiązek wynika z obowiązujących przepisów prawa; c) operatorom pocztowym, firmom kurierskim – w związku z korespondencją z kandydatem; d) dostawcom zewnętrznych usług w szczególności usług informatycznych, takich jak hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych, poczty elektronicznej i komunikatorów cyfrowych; e) upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora lub współadministratora danych w zakresie niezbędnym do wykonania zleconych czynności, f) firmom świadczącym obsługę procesów biznesowych dla współadministratorów.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji jak również 3 miesiące po jej zakończeniu. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez okres 24 miesięcy.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych do innego administratora. Pani/Pana żądania mogą być kierowane na wyżej wymieniony adres e-mailowy, bądź mogą być składane osobiście w siedzibie Contrain Sp. z o.o. ul. 3-go Maja 14a w Łodzi.W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na dalsze przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. Dyspozycję cofnięcia zgody należy przesłać drogą elektroniczną na wskazany wyżej adres e-mail, albo złożyć ją bezpośrednio w siedzibie Contrain Sp. z o.o. ul. 3-go Maja 14a w Łodzi . W przypadku cofnięcia zgody, przetwarzanie danych dokonywane przed złożeniem oświadczenia, będzie w pełni legalne.Podanie danych osobowych w zakresie opisanym w art. 221 k.p. jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie jest dobrowolne, i stanowi warunek konieczny do wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Współadministratorów. Brak podania danych osobowych uniemożliwia wzięcie udziału w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Współadministratorów.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych.Pani/Pana dane nie będą przekazywane do krajów spoza obszaru UE oraz do organizacji międzynarodowych.Wobec Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), nie będą też one podlegały profilowaniu.
OpisCzy jestes zainteresowany rozpoczeciem pracy w dynamicznym srodowisku? Czy lubisz sie angazowac i wprowadzac zmiany w zycie? Jezeli tak to w takim razie szukamy Ciebie.Firma Expert Personalservice GmbH poszukuje dla naszego klienta pracownikow na stanowisko pracownik produkcji. • oferujemy prace juz w tym roku • atrakcyjne wynagrodzenie 14 € brutto na godzinę, jedna zmiana od poniedzialku do piatku od 6-14.30 • zamieszkasz w wygodnym pokoju z bezplatnym dostepem do WiFi, w pokojach dwuosobowych koszt 6,50€/dzien i jednoosobowych 7,50e/dzienZatrudnienie na warunkach niemieckich, niemiecka umowa o pracę. Umowa na pełen etat 151,67 godzin: Wszelkie wahania godzinowe +/- gromadzone są Zeitkonto, czyli na koncie czasu pracy. Nadgodziny mogą być wykorzystane w formie dni wolnych od pracy lub wypłacone.Oczekujemy Jezeli chetnie pracujesz, jestes zangazowany w prace i punktualny to zapraszamy do naszego zespolu, gdzie Panuje przyjazna atmosfera .• prawo jazdy kat. B i samochód na dojazdy do pracy kontakt Monika +49 172******71
Zostań Opiekunem Seniora z Promedica24! Wyjedź w grudniu i zacznij zimę z pełnym portfelem!Szukasz pracy, która przyniesie Ci dobre zarobki na grudniowe wydatki? A może chcesz wykorzystać swoje umiejętności opieki nad seniorami i jednocześnie zwiedzić kawałek świata? Z Promedica24 masz taką szansę!ZADZWOŃ 7 8 9 - 2 1 8 - 0 3 4 Dlaczego warto?Atrakcyjne zarobki – idealny czas na uzupełnienie budżetu!Pewna i legalna praca – pełne ubezpieczenie, opieka zdrowotna i wsparcie koordynatora przez cały czas. Możliwość współpracy na GEWERBEElastyczne terminy wyjazdów i powrotów – idealnie dopasowane do Twoich planów.Brak znajomości języka? – Zapewniamy kurs niemieckiego dla naszych Opiekunów!Sam/a wybierasz zlecenie!- Podaj nam swoje oczekiwania a my je spełnimy!Kogo szukamy?Osób pełnych empatiiOsób z doświadczeniem w opiece – rodzinne też się liczy!Osób gotowych do wyjazdu w grudnia!Obecnie poszukujemy:Opiekunki z podstawową znajomością języka do samotnej seniorki w EssenPani Emma mieszka samotnie w domku jednorodzinnym na obrzeżach miasta. Seniorka cierpi na początkowe stadium nowotworu oraz demencję. Porusza samodzielnie za pomocą laski lub rolatora. Jest bardzo spokojną i miłą osobą, potrzebuje pomocy przy codziennych czynnościach, kąpieli i dbaniu i gospodarstwo domowe. Lubi oglądać filmy, wybierać się na krótkie spacery.Jeśli chcesz poznać więcej ofert dopasowanych do Ciebie- zadzwoń: 7 8 9 - 2 1 8 - 0 3 4
Jesteśmy firmą zajmującą się rekrutacją osób poszukujących zatrudnienia za granicą (Niemcy, Holandia). Zaufaj naszemu doświadczeniu. Działamy od 2001 roku. Posiadamy certyfikat Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia KRAZ nr 13603.Dla naszego niemieckiego kontrahenta firmy APN Personal Service GmbH, poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku:pracownik produkcji opakowań farmaceutycznychMiejsce pracy: Pfreimd - NiemcyPrzewidywany start: praca od zarazStawka w zależności od stanowiska pracy: - pakowacz: podstawa 14€ brutto + dodatek branżowy 0,21€ = 14,21€ - operator maszyn: podstawa 14,67€ brutto + dodatek branżowy 0,63€ = 15,30€+ 25% zmiana nocna + 50% praca w niedzielePraca na 3 zmiany w systemie 7/5 (7 dni praca, 5 dni wolnych). Możliwość pracowania na dodatkowych zmianach. Godziny pracy: 06-14, 14 -22, 22-06.Firma produkuje opakowania farmaceutyczne oraz produkty do prostego i bezpiecznego podawania leków tj. peny insulinowe, inhalatory, mikropompy, strzykawki do napełnienia, fiolki iniekcyjne, ampułki, butelki i pojemniki na leki płynne i stałe z zamknięciem i zabezpieczeniem systemów oraz opakowania dla przemysłu kosmetycznego. W Gerresheimer Pfreimd realizowany jest cały łańcuch produkcyjny, od formowania wtryskowego, poprzez montaż i kontrolę, aż po pakowanie produktów medycznych w pomieszczeniu czystym. WYMAGANIA- dyspozycyjność i zaangażowanie,- komunikatywna/dobra (B1/B2) znajomość j. niemieckiego- zdolności manualneMile widziane (nie wymagane)- prawo jazdy kat B oraz własny samochódOFERUJEMY- niemiecką umowę o pracę- legalne i stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- wynagrodzenie płatne na konto (do 10 dnia następnego miesiąca)- możliwość pobierania zaliczek w początkowej fazie zatrudnienia- bezpłatne zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym lub jednoosobowym za dopłatą 250€/msc- dodatek urlopowy i świąteczny- niemieckie ubezpieczenie- 25 dni płatnego urlopu- profesjonalną obsługę przed wyjazdem, pomoc w organizacji transportu do NiemiecDodatkowe informacjeInformacji udzielamy również telefonicznie:tel. +48**********09w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00lub w naszym biurze:Agencja Pracy APN45-064 Opole, ul. Kołłątaja 8/4-5 Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie swojego CV korzystając z przycisku APLIKUJ.Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami a przede wszystkim spełniającymi wymogi danej oferty.
OpisFirma PERCONI GmbH zajmuje się branżą specjalistyczną chętnie nawiąże współpracez ludźmi stawiającymi na rozwój w branży CNC.Lokalizacja: Nürnberg, NiemcyZakres obowiązków:Obsługa maszyn CNCprodukcja seryjnaczytanie rysunku technicznegoprzezbrajanie maszyn oraz wymiana narzędziSterowniki SIMENS, FANUC, Sinumerik, HEIDENHAINWykonywanie pomiarówDbałość o stanowisko pracyWymagania:Wykształcenie techniczne kierunkowe lub pokrewneDoświadczenie minimum rokGotowość do pracy w systemie 3 zmianowymKomunikacja w j. Niemieckim poziom min A2/B1Auto na wyjazdOferujemy:Zatrudnienie na podstawie niemieckiej umowy o praceWynagrodzenie do 15 dnia miesiącaZarobki w zakresie 2900€ do 3200€ netto w zależności od poszczególnych godzin oraz dodatków.Konto czasu 35 godzinkoordynator w jezyku polskimzapewniamy zakwaterowanie
Dla naszego klienta w ok. Brandenburg an der Havel poszukujemy od zaraz:Komisjonerów (k/m)Wymagania:Komunikatywna znajomość języka niemieckiego A2Prawo jazdy oraz własne auto na dojazdy do pracygotowosc do pracy zmianowejdoswiadczenie na produkcjisprawność fizycznaOpis stanowiska pracy:komisjonowanie owocówkontrola jakosciOferujemy:Stawka 14,00€ brutto/ godzinęMożliwość przejęcia bezpośrednio przez klienta juz po 9 miesiącachPunktualne wypłatyPrzejrzysty grafik i pewne godziny pracyZapewnj sobie jak najszybciej miejsce pracy niedaleko od domu!ZADZWOŃ!!!
Wierzymy, że profesjonalne sprzątanie wymaga nie tylko właściwych umiejętności, ale także odpowiednich kwalifikacji, a przede wszystkim - pasji. Lubisz sprzątać i robisz to dobrze? Dołącz do naszego zespołu już dziś i zostań specjalistą w branży usług czystościowych!Lunlux to młoda, perspektywiczna firma sprzątająca, która świadczy usługi zarówno wobec Klientów indywidualnych (sprzątanie domów i mieszkań), jak i firmowych (utrzymanie w czystości obiektów komercyjnych).Aktualnie poszukujemy Pracowników na stanowisko Pracownik usług czystościowych do naszego oddziału w Zielonej Górze. Do obstawienia mamy następujące zlecenie:1. Bieżące utrzymanie czystości na stacji paliw - od 7 do 19 w systemie zmianowym: 2 dni do pracy, 1 dzień wolnego. Od poniedziałku do piątku, bez weekendów.Oferujemy:praca w przyjaznej atmosferze,możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji i awansu,pakiet certyfikowanych szkoleń,elastyczne godziny pracy,rabaty pracownicze na zakup środków czystości,ubezpieczenie od czynności cywilnoprawnych podczas świadczenia usług sprzątania.Oczekujemy:pozytywne nastawienie do ludzi,rzetelność i zaangażowanie w pracę,umiejętność dokładnego sprzątania,uczciwość i poczucie odpowiedzialności,dyspozycyjność na poziomie min. 120h miesięcznie.Wszystkich zainteresowanych naszą ofertą i spełniających powyższe kryteria zachęcamy do aplikowania.
Obowiązki:Ochrona obiektu przemysłowegoObserwacja terenu budowy Kontrola osób wchodzących i wychodzącychObchody, sprawdzanie zabezpieczeń obiektuSumienna realizacja obowiązków służbowych Wymagania:Podstawowa znajomość obsługi komputeraDyspozycyjnośćNiekaralnośćSumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązkiMile widziane:Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy:Wynagrodzenie 28,10 zł bruttoPraca w godzinach: 18:00-6:00/6:00-18:00Gwarancję wypłaty wynagrodzenia na czasKompletne, bezpłatne umundurowanieProfesjonalne i cykliczne szkolenia zawodowe
Zakres obowiązków:Monitoring obiektuOchrona osób i mieniaObserwacja hali sprzedażySumienna realizacja obowiązków służbowychWymagania:Chęć do pracyDyspozycyjnośćUmiejętność szybkiego uczenia sięNiekaralnośćOferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenieWynagrodzenie 28,10 za godz brutto (od stycznia 30,50 zł/h)Gwarancję wypłaty wynagrodzenia na czasKompletne, bezpłatne umundurowanieProfesjonalne i cykliczne szkolenia zawodoweMożliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Opis stanowiska: ochrona powierzonego mienia i osób,praca na monitoringu,obchody,prowadzenie dokumentacji obiektowej. Wymagania: niekaralność,wysoki poziom kultury osobistej,chęć zdobywania nowych doświadczeń i kompetencji,osoby komunikatywne, dyspozycyjne, zorganizowane, sumienne, odpowiedzialne,mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności - nie jest to warunek konieczny. Oferujemy:wynagrodzenie 28,50-29,50zł/h bruttoumowę zlecenie,stabilne zatrudnienie w jednej z największych firm w Polsce,podnoszenie kwalifikacji,elastyczny czas pracy,szkolenie przygotowujące do wykonywania obowiązków,lokalizacja pracy uwzględniająca potrzeby pracowników. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Real Tobacco szuka osoby na stanowisko kasjer-sprzedawca – ½ etatu.Mile widziani uczniowie i studenci.Oferujemy:- pracę w wymiarze ½ etatu- umowę zlecenie- pracę w młodym energicznym zespole- atrakcyjne warunki zatrudnienia- przeszkolenie z obsługi kasy fiskalnej i programu sprzedażowego Mile widziana znajomość języka niemieckiego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku.Szukamy osoby zaangażowanej, otwartej i aktywnej.
Zatrudnię agenta ubezpieczeniowego do pracy w biurze stacjonarnym w Nowej Soli. Poszukuje osoby z doświadczeniem w sprzedaży ubezpieczeń.PROSZĘ O KONTAKT OSOBY TYLKO Z DOŚWIADCZENIEM W SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃObowiązki:- sprzedaż produktów ubezpieczeniowych- analiza potrzeb klienta- doradztwo ubezpieczeniowe- budowanie relacji z klientami- kontakt telefoniczny i mailowy z klientem- obsługa klienta w biurze- dbanie o wizerunek firmy- itp.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie- łatwość nawiązywania kontaktów- dobra organizacja pracy- wysoka kultura osobista- sprawna obsługa komputeraOferujemy:• umowę o pracę• długotrwałą współpracę w stale rozwijającej się firmie,• narzędzia pracy• wynagrodzenie - podstawa + premiaProsimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem poprzez OLXWysyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu przeprowadzania rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Dołącz do NAS już dziś! Poszukujemy osobę na stanowisko:Księgowa / KsięgowyOpis stanowiska / zakres obowiązków:· Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;· Rozliczanie i księgowanie sprzedaży krajowej i zagranicznej;· Księgowanie faktur i dokumentów kosztowych;· Przygotowywanie przelewów i rozliczanie transakcji walutowych;· Księgowanie obrotu środkami trwałymi, amortyzacji, RMK, list płac, wyciągów bankowych; raportów kasowych, dokumentów magazynowych;· Potwierdzanie sald należności i zobowiązań;· Prowadzenie i kontrola rozrachunków;· Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby zarządu;· Obsługa kadrowo-płacowa; Wymagania:· Doświadczenie w dziale księgowości min. 3 lata;· Teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego;· Mile widziana znajomość gospodarki magazynowej;· Dobra znajomość programu MS Excel;· Umiejętność analitycznego myślenia, szukania rozwiązań;· Dokładność, sumienność;· Umiejętność pracy w zespole;· Znajomość programu Insert GT; Oferujemy:· Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;· Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia;· Możliwość rozwoju zawodowego i awansu;· Przyjazne środowisko pracy;· Pracę w zespole doświadczonych profesjonalistów; Ogłoszenie dotyczy pracy w siedzibie firmy S&Garden. Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV na adres e-mail.
Opis oferty pracyOferta pracy: Handlowiec (B2B) – Specjalista w KAIZEN, 5S i Lean Management Lokalizacja: STALVERA Sp. z o.o. „w Restrukturyzacji” Pełny etat Gotowy na podbój nowego rynku i rozwój kariery? Poszukujemy ambitnego Handlowca, który wprowadzi nasze produkty na rynek polski. Te innowacyjne produkty odniosły już sukces w innych krajach i oferują firmom narzędzia do poprawy efektywności i produktywności. W naszej firmie nie tylko zbudujesz nowy kanał sprzedaży, ale także będziesz miał możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie. Twoje zadania: • Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży na rynek polski. • Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami i budowanie długoterminowych relacji biznesowych. • Prezentacja i demonstracja zalet oferowanego produktu. • Monitorowanie trendów rynkowych i wykorzystywanie nowych możliwości. • Współpraca z międzynarodowymi zespołami i dzielenie się najlepszymi praktykami. • Od wiosny 2025 wprowadzimy nowe produkty do Polski i trzeba zbudować bazę danych klientów oraz sprzedaż online nowego produktu Czego od Ciebie oczekujemy: • Doświadczenia w sprzedaży B2B, najlepiej w doradztwie, optymalizacji procesów lub pokrewnych branżach. • Zainteresowania lub wiedzy na temat KAIZEN, 5S lub Lean Management (mile widziane). • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i proaktywnego podejścia. • Dobrej znajomości języka polskiego i niemieckiego (znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem). • Przedsiębiorczości i zapału do rozwijania nowych rynków. Co oferujemy: • Możliwość rozwoju kariery: od Handlowca do roli menedżerskiej w naszym polskim zespole. • Wyzwania i różnorodność w pracy w innowacyjnej firmie. • Atrakcyjne warunki zatrudnienia, w tym system premiowy. • Inspirujące środowisko pracy, w którym Twój rozwój jest priorytetem. • Zagraniczne szkolenia dotyczące nowych produktów Zainteresowany? Wyślij swoje CV oraz list motywacyjny na adres @ lub skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 607 - pokaż numer telefonu - Razem zbudujemy przyszłość optymalizacji procesów w Polsce!
- sporządzanie rysunków technicznych lub fragmentów dokumentacji projektowej budynków w oprogramowaniu AutoCAD,- aktualizacja rysunków technicznych,- wykonywanie niezbędnych obliczeń oraz opisów,- przygotowywanie wydruków oraz plików projektowych.- dobra znajomość programu AutoCAD,- chęć do pracy i zaangażowanie.
OpisWarsztat samochodowy zlokalizowany w Zielonej Górze poszukuje mechanika samochodowego / pomocnika mechanika.Praca na 1 zmianę od poniedziałku do piątku, z możliwością pracy w soboty.OPIS STANOWISKA:rzetelna naprawa samochodów osobowych oraz dostawczych, diagnostyka aut oraz wulkanizacja.OFERUJEMY:Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności i system premiowyNowoczesne narzędzia pracyStałą oraz stabilną pracę w prężnie rozwijającej się firmieOCZEKUJEMY:Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowejDoświadczenie na podobnym stanowiskuZnajomość branży motoryzacyjnejZnajomość programów diagnostycznychDokładność, dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie Osoby zainteresowane i spełniające kryteria proszę o kontakt pod numerem telefonu 50*******66.
Poszukujesz lekkiej pracy dorywczej lub jesteś zainteresowany/a dłuższą współpracą?A może chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe? Dobrze trafiłeś/aś!Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego uczymy od podstaw!Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy przy inwentaryzacji w Wschowie.Dostępny termin:2025-01-15- ul. Kościuszki - start zlecenia 19.45 lub 22.00 (godzina do wyboru) - marketprzewidywany czas inwentaryzacji to około 4-7 godzin.Co oferujemy?Stawka 30,50 - 32,50 zł/h brutto, przy dłuższej współpracy bonusy takie jak wyższa stawka, karta multisport czy premia za frekwencjęWypłata na początku miesiącaUmowa zlecenieElastyczność w wyborze zleceń - tylko Ty decydujesz, w którym zleceniu weźmiesz udział!Szkolenie wprowadzające na miejscu oraz teoretyczne na naszej stronieNa czym polega praca?Inwentaryzacje polegają tylko i wyłącznie na liczeniu towaru skanerem zapewnionym przez firmę. Są to zlecenia jednorazowe, czyli zapisując się na jedno zlecenie, bierzesz udział tylko w nim przez określoną liczbę godzin. Inwentaryzacje odbywają się m.in. w sklepach spożywczych, aptekach, drogeriach czy kioskach. Czego od Ciebie wymagamy?PełnoletniośćZnajomość języka polskiegoZaangażowanieJeśli zainteresowała Cię nasza oferta i chciałabyś/chciałbyś wziąć udział w inwentaryzacji, zapisz się zgodnie z instrukcją poniżej.Zapis na inwentaryzację:Rejestracja i zalogowanie się na stronie inwentury.plUzupełnienie i zapisanie formularzaPotwierdzenie umowy współpracyZapoznanie się z dwiema prezentacjami w zakładce "szkolenia" i wykonanie testu.Zapis na wybrane zlecenie w zakładce "Wyszukaj projekt".Po dokonaniu zapisu, na maila przychodzi potwierdzenie wraz z niezbędnymi informacjami.W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub wiadomość mailową
Poszukujesz lekkiej pracy dorywczej lub jesteś zainteresowany/a dłuższą współpracą?A może chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe? Dobrze trafiłeś/aś!Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego uczymy od podstaw!Poszukujemy osób chętnych do podjęcia pracy przy inwentaryzacji w Drezdenku.Dostępny termin:2025-01-15- ul. Kościuszki - start zlecenia 18.45 lub 19.45 (godzina do wyboru) -drogeriaprzewidywany czas inwentaryzacji to około 4-7 godzin.Co oferujemy?Stawka 30,50 - 32,50 zł/h brutto, przy dłuższej współpracy bonusy takie jak wyższa stawka, karta multisport czy premia za frekwencjęWypłata na początku miesiącaUmowa zlecenieElastyczność w wyborze zleceń - tylko Ty decydujesz, w którym zleceniu weźmiesz udział!Szkolenie wprowadzające na miejscu oraz teoretyczne na naszej stronie