Sortowanie:
Znaleziony: 98 ogłoszenie w kategorii Handel w Lubuskie
Specjalista_ka ds. Opracowania Produktów
Specjalista_ka ds. Opracowania Produktów
nowe Zielona Góra wczoraj

Szukasz inspirującej pracy, która pozwoli Ci wykorzystać Twoją kreatywność i pasję do mody? Dołącz do zespołu MODIVO!Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która pragnie zmieniać świat mody, oferując naszym klientom nie tylko produkty, ale przede wszystkim wyjątkowe doświadczenia. Jeśli jesteś osobą, która nie boi się wyzwań i chce rozwijać swoje umiejętności, to szukamy właśnie Ciebie! Aplikuj i stań się częścią naszej modowej rewolucji!Dołącz do nas i #PracujWSwoimStyluAktualnie szukamy na zastępstwo (1,5 roku) Specjalisty/ki ds. Opracowania Produktów Czym będziesz się zajmować?Tworzeniem opisów produktów na naszych stronach internetowych eobuwie i MODIVO,Weryfikacją kompletności informacji i dbanie o spójność treści produktowej na stronie,Dokumentowaniem i raportowaniem wyników prowadzonych działań zgodnie z obowiązującymi zasadami. Czego od Ciebie oczekujemy? Umiejętności obsługi komputera, Kreatywności, Wyczulenia na szczegóły, Odpowiedzialności, rzetelności, Motywacji do pracy,Umiejętności obsługi programów MS Office głównie Excel,Dostępności do pracy 5 dni w tygodniu z naszego biura w Zielonej Górze. Co możemy zaoferować?Rabaty na produkty dostępne w eobuwie.pl, MODIVO oraz CCCPrywatną opiekę medyczną „Lux Med” dla Ciebie lub/i dla członków Twojej rodzinyPakiet sportowy „Multisport” dla Ciebie lub/i dla członków Twojej rodzinyMożliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego PZU na preferencyjnych warunkach, w trosce o Ciebie i Twoich bliskichProgram poleceń pracowniczych (do 6000 zł brutto w zależności od obszaru)Miłą atmosferę pracy i swobodny „dress code”Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek e-commerce w PolscePo selekcji CV wybrane osoby zaprosimy na płatny dzień próbny do naszego biura w Zielonej Górze.  

Prowadzenie sklepu internetowego
Prowadzenie sklepu internetowego
Siecieborzyce wczoraj

Poszukuje osoby do prowadzenia sklepu internetowego z figurami dekoracyjnymi.Zakres obowiązków :robienie zdjęć oraz ich obróbka i wstawianie na stronędodawanie opisówaktywna reklama w social mediachJest to dodatkowa praca, zajmie kilka godzin tygodniowo. Stawka do dogadania.Zapraszam do kontaktu :)

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Zielona Góra 2 dnia plecy

Zapraszamy kandydatów do pracy na stanowisko:Specjalista ds. obsługi sklepu internetowegoMiejsce pracy: ZIELONA GÓRAWymagania:mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego i sprzedaży online  - IAI lub PrestaShopumiejętność nawiązywania kontaktówkomunikatywnośćumiejętność pracy w zespoleumiejętność przyswajania nowej wiedzyznajomość programów MS OfficeObowiązki:wprowadzanie nowych produktów na stronę sklepu monitoring cen konkurencjiudzielanie informacji w zakresie zwrotów i reklamacjiudzielanie informacji o ofercie handlowej sklepu internetowego, wsparcie merytoryczne dla klientów sklepu, przygotowywanie ofert handlowych (we współpracy z doradcami technicznymi)realizacja zamówień internetowych i telefonicznych, fakturowanie, wystawianie paragonów sprzedaży i innych dokumentów handlowychWybranym osobom oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się sieci hurtowni instalacyjnych, grzewczychi wodociągowychumowę o pracę, niezbędne narzędzia pracy, regularne szkolenia handlowei produktoweatrakcyjne warunki zatrudnienia (szczegółowe informacje zostaną udzielone w trakcie rozmowy rekrutacyjnej)Aplikuj do nas:jeśli szukasz stabilnej firmy na wiele latjeśli szukasz rozwoju zawodowegoUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.O nas"AQUA - Grupa SBS":od przeszło 42 lat w branży17 oddziałówblisko 60 doradców technicznychnowoczesny magazyn centralnyponad 40 000 produktów w ofercieimport produktów specjalistycznychNasza firma hołduje zasadą biznesu w celu budowania mądrej i partnerskiej polityki współpracy z Klientami. W naszej pracy skupiamy się przede wszystkim na najwyższej jakości produktów, szerokim wyborze asortymentu, skutecznej i efektywnej logistyce, a także na możliwości kontaktu z wykwalifikowaną kadrą. Nasza firma obsługuje następujące grupy klientów: firmy wykonawcze instalacyjne, instalatorów techniki grzewczej, instalatorów systemów nawadniających, firmy studniarskie, jednostki wodociągowe, zakłady przemysłowe, firmy handlowe z branży instalacyjnej.Nasz asortyment obejmuje: technikę grzewczą, pompy ciepła, klimatyzacje, instalacje wewnętrzne, sieci zewnętrzne, technikę pompową, systemy nawadniające, armaturę wodociągową i przemysłową, żeliwo drogowe, oczyszczalnie i zbiorniki na wodę itp.

Menedżer magazynu
Menedżer magazynu
Kostrzyn nad Odrą 2 dnia plecy

Firma z branży e-commerce poszukuję osoby odpowiedzialnej za funkcjonowanie magazynu. Do obowiązków należy: organizacja pracy i nadzór nad pracą pracowników. Poszukujemy osoby asertywnej, zorganizowanej, biegłej w obsłudze komputera, posiadającą doświadczenie w zarzadzaniu zespołem pracowników. Praca wykonywana będzie na terenie Kostrzyna nad Odrą. Wynagrodzenie netto 5000-6000.

Specjalista ds. sprzedaży marketplace Allegro i inne
Specjalista ds. sprzedaży marketplace Allegro i inne
Gorzów Wielkopolski 5 dni plecy

Kim jesteśmy?Maxima best for kidsOd 15 lat jesteśmy obecni na rynku artykułów dla dzieci. Zajmujemy się dystyrbucją renomowanych marek zabawek. Naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów i najwyższych standardów obsługi klienta.Kogo poszukujemy?Poszukujemy przede wszystkim osób ambitnych i sumiennych, wierzymy że zaangażowanie to jeden z kluczy do sukcesu.Miejsce pracy: Gorzów Wlkp. pon.-pt. 7-15Stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży marketplaceTwój zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa marketplace krajowych i zagranicznychTworzenie i udoskonalanie ofert na Allegro, Empik i AmazonProwadzenie działań marketingowych na platformach marketplaceWdrażanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedażObserwacja i analiza konkurencji i identyfikowanie szans rynkowychWspółpraca z działem magazynuNasze wymagania:Doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuUmiejętność tworzenia atrakcyjnych opisów produktówUmiejętność analizy danych m.in. w zakresie trendów rynkowychZnajomość obszaru e-commerce.Orientacja na celeWysoko rozwinięta umiejętność samoorganizacji w pracy, w tym umiejętność  priorytetyzowania zadań.Oferujemy:Umowa o pracęProfesjonalne wdrożenie od pierwszego dnia pracyMożliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętnościStabilne zatrudnienie w firmie z 15 letnim doświadczeniemMiłą atmosferę w zespoleWspółpracę opartą na wzajemnym partnerstwie zorientowanym na cele biznesowe

Vision Express Doradca Klienta: CH Focus Mall - pełen etat
Vision Express Doradca Klienta: CH Focus Mall - pełen etat
Zielona Góra 8 dni plecy

Opis oferty pracyChcesz rozwijać się w branży optycznej ale martwisz się, że nie masz doświadczenia? Dla nas to nie problem! Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet szkoleń, dzięki którym wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Do Twoich zadań należeć będzie: - aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express - zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie - dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: - jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz pracę z ludźmi - jesteś otwarty/a na zmiany, lubisz się uczyć - angażujesz się w wykonywane zadania - jesteś gotowy/a do podjęcia pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy Oferujemy: - pracę w wymiarze pełnego etatu (40h tygodniowo) - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe od 4500 zł brutto do 5100 zł brutto oraz premie za zrealizowane cele Dołączając do nas możesz liczyć na: - szkolenia, dzięki którym poznasz branżę optyczną - wsparcie na każdym etapie wdrożenia - bony podarunkowe i zniżki na nasze produkty - prywatną opiekę medyczną - dofinansowanie do karty MultiSport - ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach - możliwość udziału w programach rozwojowych

Vision Express Doradca Klienta - Gal Zielona - 1/2 etatu
Vision Express Doradca Klienta - Gal Zielona - 1/2 etatu
Zielona Góra 8 dni plecy

Opis oferty pracyChcesz rozwijać się w branży optycznej ale martwisz się, że nie masz doświadczenia? Dla nas to nie problem! Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet szkoleń, dzięki którym wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. Do Twoich zadań należeć będzie: - aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express - zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie - dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu W Vision Express doskonale się odnajdziesz, jeśli: - jesteś osobą uśmiechniętą która lubi sprzedaż oraz pracę z ludźmi - jesteś otwarty/a na zmiany, lubisz się uczyć - angażujesz się w wykonywane zadania - jesteś gotowy/a do podjęcia pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy Oferujemy: - pracę w wymiarze 1/2 etatu (20h tygodniowo) - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie podstawowe od 2250 zł brutto do 2550 zł brutto oraz premie za zrealizowane cele Dołączając do nas możesz liczyć na: - szkolenia, dzięki którym poznasz branżę optyczną - wsparcie na każdym etapie wdrożenia - bony podarunkowe i zniżki na nasze produkty - prywatną opiekę medyczną - dofinansowanie do karty MultiSport - ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach - możliwość udziału w programach rozwojowych

Kierownik Sklepu odzieżowego w sieci kaes. Słubice
Kierownik Sklepu odzieżowego w sieci kaes. Słubice
Słubice 21 dni plecy

Opis oferty pracyZapraszamy do współpracy osoby z pasją do mody, angażujące się w pracę zespołową, lubiące kontakt z klientem i chcące nawiązać długoterminową współpracę.  Jeżeli dobrze odnajdujesz się w zarządzaniu zespołem, jesteś ambitny, potrafisz przewodzić i jesteś nastawiony na realizację celów biznesowych to kaes. jest miejscem właśnie dla Ciebie. Twórz ze swoim Zespołem miejsce, które pozostanie dla lokalnej społeczności ulubionym sklepem w Twoim mieście. Twój zakres obowiązków: realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI), obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes., kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM, liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta.  Współpracując z nami otrzymasz wsparcie od Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Działu VM, Działu HR i centrali firmy. Możesz liczyć na warsztaty, szkolenia i zaplanowaną ścieżkę rozwoju dla Ciebie i Twojego Zespołu.  Nasze wymagania: doświadczenie na stanowisku kierowniczym w handlu detalicznym (mile widziane w sieci sklepów odzieżowych lub sportowych), doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem w oparciu o indywidualne cele, feedback i partnerskie realcje,  chęć do rozwoju w obszarze zarządzania, aktywnej obsługi klienta i sprzedaży, znajomość wiodących marek modowych na polskim rynku.  Oferujemy: otrzymasz umowę o pracę możliwość realnego wpływu na pracę zespołu i jego wyniki, zapewnimy Ci szkolenia dedykowane dla kadry kierowniczej, będziesz pracować z rozpoznawalnymi markami fashion w tym naszą marką własną kaes., skorzystasz z rabatów pracowniczych do 45% na zakupy w sklepach kaes., zadbasz o swoje zdrowie korzystając z prywatnej opieki medycznej Medicover i karty MultiSport w atrakcyjnej cenie, ubezpieczysz Siebie oraz Swoich bliskich w ramach ubezpieczenia grupowego PZU, zyskasz realną szansę rozwoju i awansu - znaczna część naszych pracowników awansuje wewnętrznie.  Zaaplikuj do nas! Czekamy właśnie na Ciebie.

Praca w kaes. dla uczniów i studentów Gubin
Praca w kaes. dla uczniów i studentów Gubin
Gubin 21 dni plecy

Opis oferty pracyW kaes. tworzymy warunki do rozwoju, dla każdego zarówno osób z wieloletnim doświadczeniem w branży modowej jak i tych kandydatów, dla których współpraca z nami jest pierwszym doświadczeniem zawodowym. Budując nasze zespoły zapraszamy do współpracy osoby z pasją do mody, angażujące się w pracę zespołową, lubiące kontakt z klientem i ceniące sobie stabilne zatrudnienie. Aktualnie prowadzimy rekrutację w zakresie wsparcia pracy sklepu do sklepu kaes. Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie Wymiar godzinowy odpowiadający etatowi: 1/2 Twoim zadaniem będzie wsparcie pracy sklepu w zakresie: praca z produktem, przyjęcia dostaw, przygotowanie asortymentu do ekspozycji, utrzymanie porządku w sklepie, obsługa transakcji kasowych. Chcemy, abyś wyróżniał się: zaangażowaniem, chęcią do pracy i rozwoju, pozytywnym nastawieniem do budowania relacji z klientem, komunikatywnością i otwartością, zainteresowaniem modą, markowymi produktami z asortymentu kaes., dyspozycyjnością, jesteśmy otwarci na nawiązanie współpracy z osobami, które posiadają status ucznia/ studenta. docenimy Twoje doświadczenie w pracy w sieci sklepów odzieżowych, jednak nie jest to warunek konieczny. Oferujemy: umowę zlecenie, elastyczne godziny pracy, przyjazną atmosferę, rozwojową pracę w branży modowej.   Wyślij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!

Kierownik Sklepu odzieżowego w sieci kaes. Międzyrzecz
Kierownik Sklepu odzieżowego w sieci kaes. Międzyrzecz
Międzyrzecz 21 dni plecy

Opis oferty pracyZapraszamy do współpracy osoby z pasją do mody, angażujące się w pracę zespołową, lubiące kontakt z klientem i chcące nawiązać długoterminową współpracę.  Jeżeli dobrze odnajdujesz się w zarządzaniu zespołem, jesteś ambitny, potrafisz przewodzić i jesteś nastawiony na realizację celów biznesowych to kaes. jest miejscem właśnie dla Ciebie.  Twórz ze swoim Zespołem miejsce, które pozostanie dla lokalnej społeczności ulubionym sklepem w Twoim mieście. Twój zakres obowiązków: realizacja celów sprzedażowych i ich raportowanie (wskaźników KPI), obsługa Klientów zgodna ze standardami obsługi klienta w kaes., kompleksowe zarządzanie sklepem m.in.: rekrutacja i szkolenie pracowników, delegowanie zadań i ich rozliczanie, nadzór nad przyjmowaniem dostaw i zwrotów, zarządzanie reklamacjami, dbałość o utrzymanie sklepu w wyznaczonych standardach VM, liderskie budowanie, motywowanie i kierowanie zespołem doradców klienta.  Współpracując z nami otrzymasz wsparcie od Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Działu VM, Działu HR i centrali firmy. Możesz liczyć na warsztaty, szkolenia i zaplanowaną ścieżkę rozwoju dla Ciebie i Twojego Zespołu.  Nasze wymagania: doświadczenie na stanowisku kierowniczym w handlu detalicznym (mile widziane w sieci sklepów odzieżowych lub sportowych), doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem w oparciu o indywidualne cele, feedback i partnerskie realcje,  chęć do rozwoju w obszarze zarządzania, aktywnej obsługi klienta i sprzedaży, znajomość wiodących marek modowych na polskim rynku.  Oferujemy: otrzymasz umowę o pracę możliwość realnego wpływu na pracę zespołu i jego wyniki, zapewnimy Ci szkolenia dedykowane dla kadry kierowniczej, będziesz pracować z rozpoznawalnymi markami fashion w tym naszą marką własną kaes., skorzystasz z rabatów pracowniczych do 45% na zakupy w sklepach kaes., zadbasz o swoje zdrowie korzystając z prywatnej opieki medycznej Medicover i karty MultiSport w atrakcyjnej cenie, ubezpieczysz Siebie oraz Swoich bliskich w ramach ubezpieczenia grupowego PZU, zyskasz realną szansę rozwoju i awansu - znaczna część naszych pracowników awansuje wewnętrznie.  Zaaplikuj do nas! Czekamy właśnie na Ciebie.

Pracownik do obsługi lady mięsnej
Pracownik do obsługi lady mięsnej
Gorzów Wielkopolski 26 dni plecy

Opis oferty pracyFirma GOLDEN SERWIS Sp. z o.o. zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży od 2007 roku w zakresie leasingu pracowniczego poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby na stanowisko lady mięsnej w Gorzowie Wielkopolskim ul. Marcinkowskiego ul. Wróblewskiego Zakres obowiązków: obsługa klienta (bez obsługi kasy fiskalnej) wykładanie towaru dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru obsługa krajalnic Wymagania: orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych dyspozycyjność do pracy zmianowej pełnoletność mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Oferujemy: umowa zlecenie stawka godzinowa: 28,20 zł/h brutto=netto uczniowie/studenci 28,20 zł/h brutto pozostali (pełny ZUS) szkolenie wypłata miesięczna praca na pełny etat/część etatu Więcej informacji: 693 - pokaż numer telefonu -

Praca dla pełnoletniego ucznia lub studenta: sklep 50 style
Praca dla pełnoletniego ucznia lub studenta: sklep 50 style
Żary 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOferta pracy tylko dla pełnoletnich uczniów, studentów zaocznych, lub dziennych z możliwością pracy przez minimum 3 dni w tygodniu. Jeżeli jesteś studentem/studentką/uczniem/uczennicą i lubisz pracę z ludźmi, cenisz sobie komfort pracy - ta oferta jest dla Ciebie! Do sklepu 50style w Żarach z markową odzieżą i obuwiem sportowym zatrudnimy: studenta/studentkę/ucznia/uczennicę Jakie będą Twoje główne zadania? · Pracujesz na sali sprzedaży i zapewniasz wysoki poziom obsługi Klienta. · Przyjmujesz towar i przygotowujesz do sprzedaży. · Zapewniasz czystość, ład i porządek w sklepie. · Pracujesz minimum 3 dni w tygodniu. Czas pracy ucznia/uczennicy: od godziny 15.30 do godziny 20.00 przez 3 dni w tygodniu. Dwie soboty w miesiącu przez 8 godzin. Czas pracy studenta/studentki: od godziny 9.00 do godziny 20.00 przez 2-3 dni w tygodniu. Dwie soboty w miesiącu przez 11 godzin. Co zyskasz pracując z nami? · Przyjazną atmosferę w pracy, komfort pracy. · Elastyczne dni i godziny pracy. · Swobodę w działaniu. Nasze oczekiwania: · Komunikatywność. · Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie. Oferujemy: · Umowę zlecenie. · Samodzielność w działaniu. · Kompleksowe wdrożenie. W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000)”. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w celach rekrutacyjnych, jest PHU Hejanpol Hebda Jan, ul. Baczyńskiego 28/4, 68-200 Żary. KONTAKTUJEMY SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.

Doradca Klienta kaes. Słubice – również dla uczniów
Doradca Klienta kaes. Słubice – również dla uczniów
Słubice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyW kaes. tworzymy warunki do rozwoju, dla każdego zarówno osób z wieloletnim doświadczeniem w branży modowej jak i tych kandydatów, dla których współpraca z nami jest pierwszym doświadczeniem zawodowym. Budując nasze zespoły zapraszamy do współpracy osoby z pasją do mody, angażujące się w pracę zespołową, lubiące kontakt z klientem i ceniące sobie stabilne zatrudnienie.   Obecnie do naszego zespołu kaes. poszukujemy osoby na stanowisko Doradca Klienta - Sprzedawca Słubice Wymiar etatu: 1/1 Twój zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta i aktywna sprzedaż (tego nauczymy Cię zgodnie z najwyższymi standardami), dbanie o ekspozycję towaru na podstawie instrukcji Visual Merchandising, (nasz dział VM i Twój przełożony przygotuje Cię do samodzielnej pracy), praca zespołowa i wzajemne wsparcie w wykonywaniu codziennych obowiązków, takich jak: przyjęcia dostaw, przygotowanie asortymentu do ekspozycji, obsługa przy kasie, utrzymanie porządku w sklepie.  Nasze wymagania: zaangażowanie, chęć do pracy i rozwoju (to coś z czym trzeba do nas przyjść a my będziemy Cię w tym wzmacniać każdego dnia pracy), pozytywne nastawienie do budowania relacji z klientem, komunikatywności i otwartości, zainteresowanie modą, markowymi produktami z asortymentu kaes. dyspozycyjność do pracy dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w sieci sklepów odzieżowych. Oferujemy: szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe pakiet benefitów, przyjazną atmosferę, rozwojową pracę w branży modowej

Kierownik Działu E-commerce
Kierownik Działu E-commerce
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Personalna PGB Human Resources dla swojego stałego Klienta, firma z branży transportowej, poszukuje osoby na stanowisko: Kierownik Działu E-commerce Miejsce pracy: Zielona Góra Obowiązki: Budowanie relacji, zawieranie umów z nowymi Klientami. Sprzedaż usług firmy (usuługi logistyczne) - osobiście, telefonicznie oraz mailowo. Rozmowa językiem korzyści z kadrą zarządzającą oraz działami IT. Współpraca z kadrą zarządzającą. Utrzymywanie relacji z Klientami. Procesowanie umów w systemie. Osiąganie wyznaczonego planu sprzedażowego. Negocjacje warunków handlowych. Ocena i wdrażanie nowych technik sprzedaży, Budowa i rozwój działu sprzedaży. Wymagania: Roczne doświadczenie w sprzedaży usług logistycznych w ramach e-commerce lub w utrzymaniu Klienta na stanowisku Kierowniczym. Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Znajomość branży e-Commerce - markeplace, sklepy internetowe, integracje. Umiejętności prowadzenia negocjacji. Dobra znajomość pakietu MS Office. Gotowość do pracy mobilnej - 2/3 razy w miesiącu - wyjazdy 2-dniowe na terenie całej Polski. Co oferuje firma: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B. Narzędzia niezbędne do pracy - telefon, laptop, samochód. Premie i prowizje sprzedażowe rozliczane kwartalnie. Możliwoć awansu. Benefity pozapłacowe - karta sportowa, ubezpieczenie. Częściowa możliwość pracy zdalnej.

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta RJ Rocks Jeans
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta RJ Rocks Jeans
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyRJ Rocks Jeans Jesteśmy jednym z największych polskich producentów damskiej odzieży jeansowej. Istniejemy na rynku od ponad 40 lat. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta B2B Miejsce pracy: Zielona Góra Zakres obowiązków: Codzienny telefoniczny i mailowy kontakt z klientami hurtowymi ze stałej bazy klientów firmy Budowanie i utrzymywanie trwałych i partnerskich relacji z klientem Realizacja planów sprzedażowych Opracowywanie cyklicznych raportów i analiz dotyczących działań sprzedażowych Analizowanie danych sprzedażowych – wolumenu sprzedaży, obrotów, płatności Aktywne współtworzenie strategii sprzedażowej na podstawie przygotowanych zestawień Ścisła współpraca z zarządem firmy w celu opracowania, implementacji i monitorowania wyników sprzedaży. Sezonowe reprezentowanie firmy na stoisku firmowym podczas targów branży fashion. Sezonowe wizyty u klientów na terenie kraju Wymagania: Zamiłowanie do sprzedaży Doskonała organizacja pracy własnej Co najmniej dobra znajomość MS Office Gotowość do sezonowych wizyt u klientów na terenie kraju. Silna, zorientowana na wynik, motywacja do pracy Podejście proaktywne i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów Umiejętność pracy pod presją wyniku Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży najlepiej na stanowisku koordynatora działu/ kierownika/managera Prawo jazdy kat. B Mile widziane: Doświadczenie w pracy na systemach ERP z modułem CRM, najlepiej firmy Streamsoft Zainteresowanie modą Oferujemy: Umowę o pracę Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochod) Motywacyjny, stabilny system wynagrodzenia (pensja podstawowa+premia uzależniona od wyniku bez górnej granicy zarobków) Respektujemy życie prywatne naszych pracowników Stabilność zatrudnienia Wolne weekendy Udział w wyjazdach na wydarzenia branżowe (targi, spotkania z kontrahentami) Wspófinansujemy aktywność sportową naszych pracowników Oferujemy przystąpienie do planów ubezpieczeniowych na preferencyjnych warunkach grupowych. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV . Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Nazwa stanowiska: Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży w Dziale Handlowym Jesteśmy firmą informatyczną, która dostarcza innowacyjne rozwiązania IT dla przedsiębiorstw. Zarówno małym, jak i średnim przedsiębiorstwom rekomendujemy skuteczne zaprojektowanie, zarządzanie oraz zabezpieczenie sieci informatycznej. Dzięki naszej ekspertyzie i doświadczeniu pomagamy naszym klientom w osiągnięciu ich celów biznesowych oraz zwiększeniu efektywności. Zapewniamy nie tylko wysoką jakość naszych usług, ale także indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta. Opis stanowiska: Specjalista ds. Sprzedaży jest odpowiedzialny za skuteczną realizację procesów sprzedażowych oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.  Wymagania: Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne. Umiejętność pracy zespołowej. Zorganizowanie i odpowiedzialność w działaniu. Znajomość branży IT oraz doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem. Inicjatywa w działaniu i samodzielność. Prawo jazdy kat B. Status studenta. Obowiązki:  Tworzenie ofert handlowych: Opracowywanie kompleksowych ofert handlowych, uwzględniając indywidualne potrzeby klientów. Aktywne współpracowanie z zespołem informatyków w celu dostosowania oferty do wytycznych technicznych. Wprowadzanie faktur handlowych w system ERP. Domykanie tematów handlowych. Wsparcie systemu ticketowego: Monitorowanie zgłoszeń klientów w systemie ticketowym. Priorytetyzacja zgłoszeń, zwłaszcza pilnych i ich skierowywanie do odpowiednich zespołów w celu szybkiej realizacji. Wsparcie procesu sprzedażowego: Budowanie trwałych relacji z klientami poprzez profesjonalną obsługę. Przyjmowanie i udzielanie informacji dotyczących ofert, produktów i usług. Delegowanie zgłoszeń do odpowiednich działów w firmie. Raportowanie i analiza: Regularne raportowanie wyników sprzedażowych i działań obsługowych. Analiza efektywności procesów, identyfikacja obszarów poprawy i proponowanie rozwiązań. Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie z perspektywą umowy o pracę, Możliwość rozwoju zawodowego, Praca stacjonarna w siedzibie firmy w Gorzowie Wielkopolskim, z możliwością pracy zdalnej (home office) w sytuacjach losowych, Godziny pracy: 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku,  Start pracy w przedziale 8:00 – 9:00, Motywacyjny system wynagrodzenia, Brak monotonni i ciągłe wyzwania, Spotkania integracyjne dla całego zespołu, Telefon i komputer.  Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV przez portal OLX z aktualną klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych, jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. 

Zatrudnimy Panią do obsługi klienta
Zatrudnimy Panią do obsługi klienta
Żary 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOczekiwania: -Uczciwość, -rzetelność, -umiejętność pracy w zespole, - chęć zdobywania wiedzy, - znajomość obsługi komputera, Praca w godzinach 8:00-16:00

Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Nasza firma powstała w 2019 r. Od 4 lat z sukcesem sprzedajemy produkty codziennego użytku do Niemiec i innych krajów Europy.Kogo szukamy:Szukamy osoby, która będzie nas wspierać w obsłudze klienta i działaniach marketingowych. Do Twoich obowiązków będzie należało odbieranie telefonów od klientów oraz odpisywania na ich maile, w taki sposób, aby klienci byli zadowoleni z usług naszej firmy. Zależy nam na polubownym rozwiązywaniu konfliktów, a elastyczność i uczciwe podejście to coś, co nas wyróżnia, dlatego nie obawiaj się, że utkniesz w gąszczu procedur.Miejsce pracy: Gorzów WielkopolskiZakres obowiązków:Odbieranie telefonów i odpisywanie na maile klientów,Rozpatrywanie reklamacji,Kontrola realizacji zamówień,Redagowanie treści ofert oraz tekstów marketingowych w j. niemieckim.Wymagania:Znajomość języka niemieckiego - będziesz obsługiwać klientów z Niemiec , więc niemiecki na poziomie komunikatywnym to konieczność.Komunikatywność - Twoje główne zadanie to rozmowa z ludźmi więc umiejętność prowadzenia rozmowy jest kluczowa.Uczciwość - chcemy aby nasz klient był zadowolony, dlatego ważna jest dla nas, aby lubić ludzi. Pozytywne podejście i chęci do rozwiązania problemu, w sposób polubowny.Dobra organizacja pracy - nie chcemy Cię kontrolować, dlatego odpowiedzialność za zadania, które dostaniesz będzie tym co będziemy oceniać.Chęć do pracy w trybie biurowym.Oferujemy:Pracę w niewielkiej firmie, gdzie możesz być elastyczny i w dużej mierze decydować jak będzie wyglądać Twoja praca.Współpracę z młodymi ludźmi, dla których życie po pracy jest ważne, więc nie będziemy Cię zatrzymywać po godzinach.Umowę o pracę lub umowę zlecenie jeśli jesteś studentem.Po 6 miesiącach pracy (kiedy zbudujemy już zaufanie) oferujemy możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu.Wyjazdy integracyjne i spotkania z zespołem (w tym roku byliśmy w Energylandii - było świetnie i mamy nadzieję, że za rok pojedziesz z nami).Wyślij do nas CV ze zdjęciem, a w tytule wiadomości wpisz: imię i nazwisko oraz nazwę stanowiska.Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Obsługa klienta kluczowego w sklepie internetowym
Obsługa klienta kluczowego w sklepie internetowym
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Dynamicznie rozwijająca się firma na rynku E-COMMERCE w branży urządzeń dla biznesu i przemysłu poszukuje osoby do działu sprzedaży do obsługi klientów kluczowych.W ramach tworzonego stanowiska oferujemy ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole, brak monotonii oraz możliwość rozwoju zawodowego. Do atutów tworzonego stanowiska należeć będą:- brak pracy zmianowej- wolne soboty i niedziele- godziny pracy 8.00-16.00- umowa o pracę od początku okresu zatrudnienia- wynagrodzenie składające się ze stałej podstawy + prowizja od sprzedażyDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:- zdalna obsługa klienta poprzez e-mail oraz telefon- rozmowy z klientami na temat oferowanych produktów- obsługa zamówień w systemach informatycznych- tworzenie i przesyłanie ofert drogą elektroniczną- podtrzymywanie dobrych relacji z klientamiOd kandydatów oczekujemy:- wykształcenia minimum średniego- doświadczenia na podobnym stanowisku - przy pracy z klientem- znajomości obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, poczta E-MAIL, programy księgowo-magazynoweDodatkowym atutem kandydata będzie posługiwanie się językiem obcym.Prosimy o przesyłanie CV poprzez serwis OLX

Pracownik do obsługi strony internetowej oraz konfiguratora YamaBoats
Pracownik do obsługi strony internetowej oraz konfiguratora YamaBoats
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika do obsługi strony internetowej oraz edytowania jej zawartości.Centrum Wędkarskie i Motorowodne  jest prężnie działającą firmą w branży motorowodnej. Jesteśmy autoryzowanym dealerem Yamaha Marine, dystrybutorem łodzi wędkarskich i turystycznych. Oferujemy techniczną obsługę łodzi opartą na wieloletnim doświadczeniu. Naszym priorytetem jest fachowość, elastyczność oraz solidność. Wymagania:Doświadczenie w obsłudze stron oraz ich edytowaniuUmiejętność obsługi stron internetowych oraz ich edytowanieUmiejętność obrabiania zdjęć Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.Punktualność i wysoka kultura osobista.Umiejętność pracy pod presją czasu.Chęć rozwijania swoich umiejętności oraz wiedzy. Obowiązki:Obsługa programu wysyłkowegoObsługa strony internetowej oraz konfiguratoraObrabianie zdjęć w programach graficznychObsługa klienta. (odpisywanie na e-mail, obsługa tel.)Porządek na swoim stanowisku pracy.Oferujemy:Umowę o pracęPrace w stabilnej firmieDobrą atmosferę pracy Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na wskazany adres E-mail rekrutacja zostanie przeprowadzona online. Najlepsze oferty zostaną zaproszone za rozmowę kwalifikacyjną. Ochrona danych osobowych Rodo.Proszę wg. Rodo o załączenie zgody dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Informacje na temat kandydatów będą wykorzystane tylko i wyłącznie do naszej wewnętrznej weryfikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. CENTRUM WĘDKARSKIEUL. MYŚLIBORSKA 1966-400 GORZÓW WLKP.

Specjalista ds. marketplace
Specjalista ds. marketplace
800 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. marketplace.Kim jesteśmy:Firma Hurtel Sp. z o.o. specjalizuje się w dystrybucji akcesoriów GSM, elektroniki użytkowej, akcesoriów komputerowych i sportowych. Oferuje szeroką gamę produktów, w tym także akcesoria do smartfonów i laptopów, kable, ładowarki, powerbanki, etui i wiele innych.Jesteśmy na rynku od 2009r. i od tego czasu wiele się u nas zmieniło. Przybywa nam zarówno nowych klientów, jak i pracowników. Uczymy się na własnych doświadczeniach i staramy dopasować do potrzeb rynku. Nasza branża daje nam nieograniczone możliwości, przez co otwieramy się wciąż na „nowe”.Szukamy osób, które nie boją się wyzwań, mają otwarte umysły, potrafią szybko reagować na zmieniające się warunki, a przy tym chcą się rozwijać i poszukiwać nowych możliwości dla siebie i firmy.Jeżeli jesteś zainteresowany oferowanym stanowiskiem - to czekamy na Twoje CV!Obowiązki:weryfikacja i udoskonalanie kart produktowych,weryfikacja poprawności tytułów, opisów, zdjęć oraz cen na platformach sprzedażowych,przygotowanie kampanii reklamowych oraz działań promocyjnych,analiza konkurencji,zarządzanie polityką cenową,kontrola stanów magazynowych,analiza produktów i bestsellerów,optymalizacja aukcji,współpraca z innymi działami w firmie.Wymagania:dobra komunikacja,znajomość marketplace (Allegro lub ebay, empik) – warunek konieczny,odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,umiejętność organizacji pracy własnej.Mile widziane:znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem,znajomość platformy sprzedażowej IdoSell,znajomość branży GSM.Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hutel Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, przy ul. Międzyrzeckiej 12 (dalej jako „Spółka”). Ze Spółką można się skontaktować poprzez adres e-mail: biuro(at)hurtel.pl lub pisemnie: 65-127 Zielona Góra Międzyrzecka 12. Ze Spółką można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Spółki, wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie podanych przez siebie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w zakresie, który wykracza poza dane wymagane przez Spółkę a określone przepisami Kodeksu pracy*. Jeśli Pani/Pan chce, aby Pani/Pana dane osobowe były wykorzystane przez Spółkę także na potrzeby PRZYSZŁYCH PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych”. Spółka będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, na które Pani/Pan aplikuje, w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji (o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę) i w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli dotyczą prowadzonego procesu rekrutacyjnego. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych osobowych (na których przetwarzanie wyraziliście Państwo zgodę). W zakresie, w jakim przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W razie uznania, iż przetwarzanie przez Spółkę danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego i zostało określone przepisami prawa. Niepodanie tych danych będzie wiązać się z niemożliwością rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w toczącym się procesie rekrutacyjnym. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i nie ma wpływu na możliwość udziału w procesie rekrutacyjnym. Może Pani/Pan z łatwością cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Aby to zrobić, proszę przesłać e-mail na adres biuro(at)hurtel.pl.

Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
3500 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

WaldenJesteśmy producentem i dystrybutorem produktów fitness. Udzielamy profesjonalnych porad oraz świadczymy pomoc techniczną i dostawę do domu. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami logistycznymi zapewniamy ciągłości dostaw przez cały rok i gwarantujemy bardzo szybką realizację zamówień - w ciągu 72 godzin na terenie całej Europy. Posiadamy własne centrum serwisowe i wsparcia technicznego dla klientów. Kogo szukamy?Do pracy stacjonarne - biurowejj w miejscowości Mosina (24 km od Gorzowa Wielkopolskiego - zwrot kosztów dojazdu do pracy) szukamy osób, chcących zacząć swą przygodę w branży e-commerce.Obowiązki:- kompleksowa obsługa zamówień na platformach sprzedażowych Amazon / Ebay / Allegro- informowanie klientów o procesie realizacji zamówień, wyjaśnianie niezgodności i wątpliwości drogą mailową i telefoniczną- obsługa panelu administracyjnego sklepu internetowego- obsługa reklamacji i zwrotów- kontrola stanów magazynowych- Wykazywanie inicjatywy w działaniu oraz konsekwencja w dążeniu do jak najlepszej realizacji postawionych celówNasze wymagania:- samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków- praktyczna znajomość pakietu MS OfficeOferujemy:- przeszkolenie do wykonywanej pracy,- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę- przyjazną atmosferę pracy- pracę od poniedziałku do piątku 8 - 16- zwrot kosztów dojazdu do pracy- Dodatkowe, comiesięczne wynagrodzenie w postaci premii zależnej od uzyskanych wyników

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Sulęcin
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Sulęcin
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osoby do PRACY W MARKECIE Sulęcin woj. lubuskie Oferta pracy na połowę etatu. CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: -możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb -stabilność zatrudnienia, umowę o pracę -możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne -niezbędne szkolenia -atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Kasjer - Sprzedawca
Kasjer - Sprzedawca
Maszewo 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Zastępca kierownika w sklepie spożywczym OzN - Słubice
Zastępca kierownika w sklepie spożywczym OzN - Słubice
Słubice 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Zastępca kierownika w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Słubice Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Zarządzanie sklepem zgodnie z standardami sieci · Przepływ gotówki · Analiza wyników sklepu · Zatowarowanie sklepu · Przyjęcie dostaw · Ekspozycja towaru · Minimalizowanie poziomu strat · Zarządzanie podległym zespołem · Rozwój pracowników · Ewidencja czasu pracy · Udział w kontrolach placówki przez organy państwowe · Obsługa paczek kurierskich · Przestrzeganie przepisów i wewnętrznych procedur Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 795 156 380 lub e-mail: pr**a@i*************.pl

Zastępca kierownika w sklepie spożywczym OzN - Żagań
Zastępca kierownika w sklepie spożywczym OzN - Żagań
Żagań 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Zastępca kierownika w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Żagań Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Zarządzanie sklepem zgodnie z standardami sieci · Przepływ gotówki · Analiza wyników sklepu · Zatowarowanie sklepu · Przyjęcie dostaw · Ekspozycja towaru · Minimalizowanie poziomu strat · Zarządzanie podległym zespołem · Rozwój pracowników · Ewidencja czasu pracy · Udział w kontrolach placówki przez organy państwowe · Obsługa paczek kurierskich · Przestrzeganie przepisów i wewnętrznych procedur Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 795 156 380 lub e-mail: pr**a@i*************.pl

Kasjer - Sprzedawca w sklepie spożywczym - Żagań
Kasjer - Sprzedawca w sklepie spożywczym - Żagań
Żagań 30+ kilka dni temu

W związku z rozwojem naszej firmy i stałym działaniem na rzecz aktywizacji osób z orzeczoną niepełnosprawnością poszukujemy osoby na stanowisko: Kasjer - Sprzedawca w sklepie spożywczym Miejsce pracy: Żagań Wymiar czasu pracy: cały etat Praca zmianowa Zakres obowiązków: · Dbałość o powierzony dział sklepu – prawidłową ekspozycję, zatowarowanie, czystość i estetykę stoiska · Profesjonalna obsługa Klienta · Obsługa kasy fiskalnej · Przyjęcie towaru, obsługa paczek kurierskich · Minimalizacja poziomu strat w sklepie · Rozliczanie kasy Wymagania: · Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności · Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku · Gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy · Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć do ich wyrobienia · Umiejętność pracy w zespole · Zaangażowanie i chęci do pracy Oferujemy: · Umowę o pracę na cały etat · Zmianowy czas pracy · Prywatna opieka medyczna · Szkolenia i możliwość rozwoju · Dofinansowanie do kart sportowych · Paczki świąteczne Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny : 696 952 991 lub e-mail: pr**a@i*************.pl

Specjalista ds. obsługi marketplace  (j.niemiecki)
Specjalista ds. obsługi marketplace (j.niemiecki)
1950 zł
Żary 30+ kilka dni temu

Dołącz do naszego zespołu !Poszukujemy Mistrza Marketplace z pasją do języka niemieckiego. Nasza firma to dynamiczne miejsce, gdzie innowacyjność spotyka się z pasją .Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć na platformach takich jak Amazon Ebay i podobnych,a teraz szukamy wyjątkowej osoby, która  połączy się z nami w roli Specjalisty ds. obsługi marketplace. Twój dzień będzie pełen ekscytujących wyzwań, od optymalizacji listingu po tworzenie kreatywnych strategii  promocyjnych.Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, a Twoja praca będzie kluczowa dla naszego dalszego sukcesu.Wymagania:JęzykJeśli z językiem niemieckim jesteś jak z najlepszym przyjacielem chcielibyśmy cię poznać!KomunikacjaTwoje zdolności komunikacyjne są tak efektowne, że zjawiasz się na liście najlepszych komunikatorów wszech czasów. DoświadczenieOczekujemy od Ciebie doświadczenia w obszarze Marketplace, ale jeśli ogromną chęć nauczenia się, nie wahaj się z nami skontaktować! KwalifikacjeWykształcenie  mile widziane z zakresu marketingu lub pokrewnych dziedzin.Ale jeśli masz pasję i kreatywność, to dla nas jest to najważniejsze. AplikacjaJeśli czujesz, że to jest dla Ciebie , POŚLIJ NAM SWOJE CV i krótki list motywacyjny. Chcemy poznać twoją historię i zrozumieć dlaczego jesteś idealnym kandydatem dla nas . Korzyści Elastyczne godziny pracy, bo wierzymy, że kreatywność kwitnie wtedy, gdy masz swobodę.Ścieżki rozwoju abyś mógł lub mogła rozwijać się tak, jak tego pragniesz.Atmosfera pracy, w której Twoje  pomysły są cenione i doceniane. Z niecierpliwością czekamy na Ciebie  Pytania?  pisz na nasz adres e-mail

Pracownik biurowy/działu zamówień
Pracownik biurowy/działu zamówień
3300 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z branży suplementów diety, która od ponad dekady działa na rynku polskim. Specjalizujemy się w tworzeniu innowacyjnych formuł suplementów, opracowanych na podstawie najnowszych badań naukowych i w ścisłej współpracy z ekspertami w dziedzinie dietetyki i farmacji.Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję rozwijać się w przyjaznej, innowacyjnej i dynamicznie zmieniającej się branży. Jaki będzie zakres twoich obowiązków?•   Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta•   Ścisła współpraca z działem marketingu•   Analiza potrzeb klientów•   Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami•   Budowanie pozytywnego wizerunku firmy•   Realizacja i koordynowanie poprawności i terminowości zamówień•   Obsługa posprzedażowaCzego oczekujemy?•   Doświadczenia w pracy w e-commerce•   Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy•   Umiejętności logicznego myślenia•   Swobody wypowiedzi i nawiązywania relacji•   Znajomości pakietu Microsoft Office•   Mile widziana: znajomość języka niemieckiego lub/i angielskiego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku (nie jest to warunek konieczny)To oferujemy:•   Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę•   Praca pn-pt w godzinach 8-16•   Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji•  Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia•  Oferujemy dodatkowe ubezpieczenie zdrowotneEwentualne pytania oraz CV prosimy wysyłać poprzez OLX.

Praca na dziale Mięsnym
Praca na dziale Mięsnym
Przyborów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy chętne osoby do pracy na dziale Mięsnym w Delikatesach Centrum

Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
Obsługa klienta w sklepie internetowym / Praca dla mężczyzn
8347 zł
Witnica 30+ kilka dni temu

WaldenJesteśmy producentem i dystrybutorem produktów fitness. Udzielamy profesjonalnych porad oraz świadczymy pomoc techniczną i dostawę do domu. Dzięki wieloletniej współpracy z firmami logistycznymi zapewniamy ciągłości dostaw przez cały rok i gwarantujemy bardzo szybką realizację zamówień - w ciągu 72 godzin na terenie całej Europy. Posiadamy własne centrum serwisowe i wsparcia technicznego dla klientów. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjnyKogo szukamy?Do pracy stacjonarnej w miejscowości Mosina( 5 km od Witnicy) szukamy osób, chcących zacząć swą przygodę w branży e-commerce.Obowiązki:- kompleksowa obsługa zamówień na platformach sprzedażowych Amazon / Ebay / Allegro- informowanie klientów o procesie realizacji zamówień, wyjaśnianie niezgodności i wątpliwości drogą mailową i telefoniczną- obsługa panelu administracyjnego sklepu internetowego- obsługa reklamacji i zwrotów- kontrola stanów magazynowych- Wykazywanie inicjatywy w działaniu oraz konsekwencja w dążeniu do jak najlepszej realizacji postawionych celówNasze wymagania:- samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków- praktyczna znajomość pakietu MS OfficeOferujemy:- przeszkolenie do wykonywanej pracy,- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę- przyjazną atmosferę pracy- pracę od poniedziałku do piątku 8 - 16- Dodatkowe, comiesięczne wynagrodzenie w postaci premii zależnej od uzyskanych wyników

Manager ds. sprzedaży internetowej E- commerce
Manager ds. sprzedaży internetowej E- commerce
1750 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Manager ds. sprzedaży internetowej E- commerceW związku z dalszym rozwojem emix24.pl w Zielonej Górze poszukuje eksperta w zakresie sprzedaży internetowejPoszukujemy ambitnej osoby ,samodzielnej, zdyscyplinowanej, zorganizowanej i kreatywnej której powierzymy następujące obowiązki :·         przygotowywanie zmian i optymalizacji w obszarach: zawartości oferty sklepu, systemu zamówień, systemu magazynowego i wysyłek produktów.·         opracowywanie i realizacja internetowych działań marketingowych.·         współtworzenie i realizacja strategii e-commerce oraz dbałość o poprawne działanie kanałów sprzedaży online ( Amazon , Ebay , Kaufland , Allegro , eMag,).Oczekujemy :·         doświadczenia w e-commerce.·         dobrej znajomości narzędzi e-commerce oraz narzędzi do analizy sprzedaży (SEO, monitorowania internetu, analizy konkurencji).znajomości platform sprzedażowych.Jeśli dodatkowo :·         znasz język niemiecki lub angielski.·         umiesz aktywnie poszukiwać rozwiązań i myślisz strategicznie.·         posiadasz umiejętność zarządzania czasem pracy.to zapraszamy Cię do złożenia aplikacji do nas .Co Ci proponujemy :·         Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie z wieloletnim doświadczeniem na dynamicznie rosnącym rynku.·         Wynagrodzenie stałe i dodatkowo wynagrodzenie związane z wynikami sprzedaży.·         Umowa o pracę.·         Stałe zatrudnienie – biuro Zielona Góra.·         Możliwość home office.·         Dodatkowe bonusy.Praca dla kobiet oraz mężczyzn.Skontaktujemy się telefonicznie z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883. 

Specjalista E-commerce ds. obsługi klienta
Specjalista E-commerce ds. obsługi klienta
1092.65 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Firma Doboxa, producent dekoracji ściennych i opakowań w sektorze e-commerce, w związku z dynamicznym rozwojem i wdrażaniem nowych technologii poszukuje kandydatów do pracy w dziale obsługi klienta.Stanowisko: Specjalista E-commerce ds. obsługi klientaMiejsce pracy: Zielona GóraCzym będziesz się zajmować?obsługą klientów krajowych i zagranicznych,udzielaniem informacji na temat realizowanych zamówień,przyjmowaniem nowych zamówień,przygotowywaniem ofert handlowych dla nowych klientów,przyjmowaniem i koordynowaniem reklamacji,obsługą korespondencji e-mail z klientami.Czego od Ciebie oczekujemy?znajomości języka angielskiego - mile widziana także znajomość dodatkowego języka obcego,komunikatywności i otwartości w kontakcie,łatwości w nawiązywaniu nowych kontaktów,wysokiej kultury osobistej,sumienności i systematyczności,umiejętności obsługi komputera, w tym MS Excel, Word itp.cierpliwości i zrozumienia dla klienta,umiejętności pracy w zespole.Co oferujemy?stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie,pracę w młodym zespole, w dobrej, swobodnej i nieformalnej atmosferze,nowoczesne środowisko pracy,niezbędne i nowoczesne narzędzia do pracy,możliwość awansu, rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia,ubezpieczenie, rabaty pracownicze na produkty firmy,zawsze świeżą i aromatyczną kawę :)Spotkajmy się! Wyślij do nas swoje CV (plik w formacie .pdf), to na Ciebie czekamy!W aplikacji dołącz poniższą klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Doboxa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Magazynier magazynu głównego
Magazynier magazynu głównego
5000 zł
Czerwieńsk 30+ kilka dni temu

JKB Group to dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma działająca w branży e-commerce. Siedziba główna, zakład produkcji choinek oraz stolarnia, a także magazyn wyrobów gotowych znajdują się w Czerwieńsku. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dziedzinie produkcji i dystrybucji mebli oraz akcesoriów do wnętrz. #Spełniamy marzenia naszych Klientów. #Tworzymy wnętrza.   Aktualnie, do naszego zgranego teamu w Magazynie Głównym poszukujemy 2 osób na stanowisko Magazyniera. Dołącz do nas! Magazynier magazynu głównego Co będzie należało do Twoich obowiązków? • Przyjmowanie towaru, • Układanie towaru na półkach magazynowych, • Pakowanie paczek, • Ocena towaru pod kątem jakościowym, • Wydawanie towaru, • Inne prace magazynowe zlecone przez Przełożonego. Czego od Ciebie oczekujemy? • Podstawowa umiejętność pracy w MS Office, • Podstawowa wiedza z zakresu obiegu dokumentów magazynowych, • Samodyscyplina i odpowiedzialność za własną pracę, • Spostrzegawczość i dokładność, • Umiejętność pracy w zespole, • Mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, • Motywacja do pracy. W zamian oferujemy: • Pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku, • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • Możliwość awansu w ramach struktur Magazynu oraz innych jednostek organizacyjnych, • Niekorporacyjne standardy, świetną atmosferę pracy, • Codziennie pyszne bułki na śniadanie, • Prywatną opiekę medyczną LuxMed, • Preferencyjne warunki dostępu do programu sportowego, • Ubezpieczenie grupowe.

Specjalista ds. e-commerce
Specjalista ds. e-commerce
300 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pasjonatów otwartych na nowe możliwości, chcących tworzyć i kreować. Od 2006 roku działamy na światowym rynku.Oferujemy nowoczesne miejsce i narzędzia pracy, szkolenia, programy motywacyjne, nieograniczoną ilość kawy, herbaty i najlepszej energii :)Zapraszamy Cię do współpracy na stanowisku:Specjalista ds. e-commerceSiedziba firmy: Gorzów WielkopolskiZakres podstawowych obowiązków:Skuteczne zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sklepu e-commerceDodawanie, aktualizacja i optymalizacja produktówMonitorowanie trendów w e-commerce i skuteczne ich wdrażanieDoskonalenie procesów zakupowych, zapewniając doskonałe doświadczenie klientaAktywne uczestnictwo w projektowaniu i wdrażaniu usprawnień UX/UISkuteczne zarządzanie ofertami produktowymi i polityką cenowąWdrażanie i optymalizacja kampanii marketingowychPraca w oparciu o dane, ze szczególnym uwzględnieniem Google Analytics 4 Zakres podstawowych kompetencji:Doświadczenie w zarządzaniu sklepem  (najchętniej doświadczenie z idosell)Znajomość wzorców e-commerce (UXUI / CRO / procesy)Znajomość nowoczesnych trendów w sprzedaży ecomZnajomość Google Analytics 4Znajomość Google Sheets lub ExcelDoświadczenie w pracy z narzędziami Marketing AutomationZnajomość nowoczesnych trendów w sprzedaży ecomUmiejętność pracy w oparciu o cele (KPI)Umiejętność pracy w oparciu o daneSamodzielność, inicjatywa i proaktywne podejścieZdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych Oferujemy:Umowa o pracę lub B2BNowoczesne miejsce i narzędzia pracyElastyczne godziny pracyZniżki pracowniczeSzkolenia i aktywności rozwojowe Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”Jeśli zgoda ma dotyczyć również udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dodanie:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również w związku z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a).”Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Doradca Techniczno-handlowy
Doradca Techniczno-handlowy
Deszczno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDoradca Techniczno-handlowy Veramix Polska – od prawie dwunastu lat zajmujemy się sprzedażą oraz instalowaniem pomp ciepła, klimatyzacji i instalacji fotowoltaicznych. Oferujemy: • fachową poradę • profesjonalną obsługę • bezpłatną wycenę • szybki czas realizacji Dostarczamy wyłącznie najwyższej jakości produkty, pochodzące od znanych producentów, bo najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo Twojego domu. W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Doradcy Handlowo-Technicznego Do Twoich obowiązków będzie należało: • aktywna obsługa klienta docelowego • sprzedaż produktów firmy • doradztwo techniczne w zakresie oferowanych towarów handlowych • obsługa procesu realizacji zamówień Od Kandydatów oczekujemy: • znajomości pakietu MS Office • punktualności, systematyczności, odpowiedzialności i rzetelności • chęć pracy w zespole ceniącym relacje i dobrą atmosferę pracy • podstawowej wiedzy z zakresu elektryki i hydrauliki Naszym Pracownikom oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat, • szkolenia sprzedażowe, • stałe wsparcie przełożonego, • dobrą i przyjazną atmosferę w miejscu pracy Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji bieżącego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Mobilny kasjer sprzedawca
Mobilny kasjer sprzedawca
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPraca w marketach na terenie Zielonej Góry i okolic CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: • stabilność zatrudnienia, umowę o pracę • możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne • niezbędne szkolenia • atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki) Wymagane prawo jazdy kat. B

Kierownik Marketu, Dino Polska S.A, Lubsko
Kierownik Marketu, Dino Polska S.A, Lubsko
Lubsko 30+ kilka dni temu

POSZUKUJESZ PEWNEJ I STABILNEJ PRACY Z MOŻLIWOŚCIĄ ROZWOJU? DOŁĄCZ DO GRONA NASZYCH PRACOWNIKÓW ZADANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ: • zarządzanie podległym zespołem • prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy • zarządzanie asortymentem marketu • reprezentowanie firmy wobec Klientów i dostawców NASZE OCZEKIWANIA WOBEC CIEBIE TO: • znajomość specyfiki handlu detalicznego • umiejętność skutecznego planowania • komunikatywność oraz kreatywność • umiejętność zarządzania zespołem NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY: • atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość wypracowania premii • wdrożenie do pracy oraz obsługi urządzeń poprzez odpowiednie szkolenia • możliwość rozwoju zawodowego, większość naszej kadry kierowniczej wywodzi się z awansów wewnętrznych • ubezpieczenie na zdrowie i życie na bardzo preferencyjnych warunkach finansowych

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Szprotawa
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Szprotawa
Szprotawa 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Praca dla os. z orzecz., Dino Polska S.A., Szprotawa
Praca dla os. z orzecz., Dino Polska S.A., Szprotawa
Szprotawa 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Wykładanie towaru
Wykładanie towaru
Słubice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyGrupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Współpracujemy z ponad 1000 firmami na terenie całego kraju, dzięki 23 sprawnie funkcjonującym oddziałom. Grupa Progres jest Agencją Zatrudnienia nr 5088. Dla naszego Klienta- marketu w Słubicach- poszukujemy osób zajmujących się wykładaniem towaru. Zakres obowiązków: - wykładanie towarów zgodnie z wytycznymi - kontrola terminów przydatności do spożycia oferowanych artykułów - przygotowanie towarów do sprzedaży z dbałością o estetykę ekspozycji Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie - pełne przeszkolenie i wdrożenie w zakres obowiązków - pracę w systemie zmianowym Nasze wymagania: - gotowość do pracy w każdym dziale sklepu - gotowość do wyrobienia książeczki sanepidu lub jej posiadanie - gotowość do pracy zmianowej Oferta dotyczy pracy tymczasowej. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Progres HR Poland moich danych osobowych zawartych w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych, w tym wizerunku, dla celów niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.” „Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Progres HR Poland) z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, e-mail: kontakt(małpa)grupaprogres.pl (zwana dalej Spółką). Spółka powołała inspektora ochrony danych: adres korespondencyjny: al. Grunwaldzka 411, 80- 309 Gdańsk, e-mail: iod(małpa)grupaprogres.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w zakresie wskazanym w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych.”

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Lubsko
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Lubsko
Lubsko 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Sprzedawca – specjalista ds. alkoholu
Sprzedawca – specjalista ds. alkoholu
Zielona Góra 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObowiązki: Profesjonalna obsługa klienta i sprzedaż produktów; Dbanie o dostępność towarów na sklepie; Poprawne oznakowanie towaru; Dbanie o czystość w miejscu pracy, wykonywanie operacji sklepowych i zleconych działań; Wymagania: Mile widziane wykształcenie minimum zawodowe; Mile widziane doświadczenie w handlu; Wiedza produktowa; Dyspozycyjność, motywacja do nauki i podnoszenia kwalifikacji; Komunikatywność, łatwość nawiązywanie kontaktów. Co możemy zaoferować: Zatrudnienie na podstawie UOP; Szkolenia produktowe; Prosimy o zamieszczenie w swoim CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przez HR Project Sp. z o.o. (ul. Radziwiłłowska 27/18, 31-026 Kraków), również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000).

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Świebodzin
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Świebodzin
Świebodzin 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy: Praca w markecie Świebodzin, woj. lubuskie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: • możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb • stabilność zatrudnienia, umowę o pracę • możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne • niezbędne szkolenia • atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Żagań
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Żagań
Żagań 30+ kilka dni temu

CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb stabilność zatrudnienia, umowę o pracę możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne niezbędne szkolenia atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Doradca Klienta Reporter Young
Doradca Klienta Reporter Young
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDoradca klienta : sklep Reporter Young Gorzów Wielkopolski Szukamy kilku kandydatów. Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za: - obsługę klienta, - realizację planów sprzedażowych, - ·dbanie o wygląd i wystrój sklepu. Poszukujemy osób które: - są pozytywnie nastawione do życia, - lubią pracę z ludźmi i produktem, - są odpowiedzialni i zaangażowani w pracę, - chcą rozwijać się zawodowo. Oferujemy: -elastyczny czas pracy - przyjazną atmosferę - pracę w dynamicznym zespole; - zakupy na preferencyjnych warunkach; - możliwość rozwoju zawodowego

Praca dla os. z orzecz., Dino Polska S.A., Szlichtyngowa
Praca dla os. z orzecz., Dino Polska S.A., Szlichtyngowa
250 zł
Szlichtyngowa 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy: Praca w markecie dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności Szlichtyngowa woj. lubuskie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: • możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb • stabilność zatrudnienia, umowę o pracę • możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne • niezbędne szkolenia • atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim
Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Silcare sp. z o.o. sp. k. to polska firma specjalizująca się w produktach światłoutwradzalnych oraz kosmetykach. Działamy na światowym rynku kosmetycznym od 2004 roku. Nasze produkty sprzedajemy w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Wszystkie produkty - od pomysłu aż po efekt końcowy - powstają w siedzibie firmy, w Gorzowie Wielkopolskim. Dysponujemy najnowszą technologią, doświadczonym zespołem oraz komfortowymi warunkami pracy. Poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży z językiem niemieckim Miejsce pracy: Gorzów Wlkp. / zdalnie / hybrydowo Zadania: - samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych - prowadzenie pełnego cyklu procesu sprzedaży - reprezentowanie firmy na targach branżowych, spotkaniach z klientami i partnerami biznesowymi - realizowanie budżetu sprzedażowego Oczekiwania: - znajomość języka niemieckiego – minimum B2 - doświadczenie w aktywnej sprzedaży - bardzo dobre zdolności komunikacyjne - otwartość na potrzeby klientów - orientacja na szukanie rozwiązań oraz realizację postawionego celu mile widziane: - aktywne prawo jazdy kat. B - znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point) Oferujemy: - nieograniczone limitami wynagrodzenie - możliwość podróżowania po całym świecie - nowoczesne warunki i narzędzia pracy - współpracę z pasjonatami sprzedaży, marketingu i technologii - konkursy, zniżki, programy motywacyjne - zakupy pracownicze na preferencyjnych warunkach Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zezwalającą na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)” Jeśli zgoda ma dotyczyć również udziału w przyszłych rekrutacjach, prosimy o dodanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również w związku z przyszłymi procesami rekrutacyjnymi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a).” Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Nadesłanych aplikacji nie zwracamy.

Kunowice, Praca w markecie, Dino Polska S.A.,
Kunowice, Praca w markecie, Dino Polska S.A.,
Kunowice 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osoby do PRACY W MARKECIE Kunowice, woj. lubuskie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: -możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb -stabilność zatrudnienia, umowę o pracę -możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne -niezbędne szkolenia -atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Praca w markecie, Dino Polska S.A., Kunowice
Praca w markecie, Dino Polska S.A., Kunowice
Kunowice 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osoby do PRACY W MARKECIE Kunowice, woj. lubuskie CHCESZ ZDOBYĆ DOŚWIADCZENIE W HANDLU? MOŻE WIELE JUŻ POTRAFISZ I PRAGNIESZ DALEJ SIĘ ROZWIJAĆ? PRACUJĄC Z NAMI ZYSKUJESZ: -możliwość dopasowania wymiaru czasu pracy do Twoich potrzeb -stabilność zatrudnienia, umowę o pracę -możliwość rozwoju - stawiamy na awanse wewnętrzne -niezbędne szkolenia -atrakcyjne benefity (m.in.: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, możliwość otrzymania pożyczki)

Filtr
Rzeczpospolita Polska -> Lubuskie